Pytanie czy Gravenberch w tej sytuacji dostanie szanse do tej pory słabo z tym było.
Fajnie gdyby Ibrahimovic dostał szansę żeby zagrać w tych pozostałych meczach. Młody mógłby pokazać co potrafi i zebrać trochę doświadczenia. Gorzej niż to co pokazują ci co grają myślę że by nie zagrał.
Edytowano : 2023-04-27 19:05:11
@Reeken89
Najpewniej tak właśnie będzie i na miejscu Goretzki zagra Musiala
27.04.2023 19:02
Oby wrócił i pograł jak najdłużej bez kontuzji.
27.04.2023 18:58
Żeby tylko coś na nim zarobić. U nas kariery i tak raczej by nie zrobił.
27.04.2023 18:13
Casemiro bardzo dobry defensywny pomicnik. Niekoniecznie on by się przydał ale ktoś taki jak on. Od odejścia Martineza, którego niestety tylko Jupp umiał wykorzystać, brakuje nam zawodnika o takim profilu. A brak jest bardzo widoczny.
27.04.2023 18:08
Chore czasy. Wcale nie tak dawno Ballack przychodził do nas za 6 mln i był już wtedy jeśli nie najlepszym to jednym z najlepszych Niemieckich piłkarzy.
Czasy się zmieniają ale wcale nie podoba mi się takie wydawanie coraz większej kasy.
Lepiej kupić 2 "słabszych" napastników za mniejsze pieniądze. Gole się rozłożą a w razie kontuzji będzie miał kto grać.
26.04.2023 17:44
Niech KHR wraca jego doświadczenie na pewno by pomogło. Nawet gdyby tylko doradzał.
26.04.2023 17:33
Dobry piłkarz gdyby tylko nie łapał tak często kontuzji. Tyle i aż.
Ciekaw jestem warunków tego nowego kontraktu.
25.04.2023 16:29
To chyba już wiadomo kto do nas trafi.
Oby tylko nie za te 100 mln o których się mówi.
25.04.2023 16:26
Przeżyliśmy Tasciego to i Blinda przeżyjemy.
25.04.2023 16:24
Raczej nie zasłużyli na wolne ostatnimi wynikami.
Może Tuchel chce przemyśleć co dalej z nimi robić bo na razie to chyba nie za bardzo wie.
24.04.2023 19:57
Duża strata, niech spokojnie wraca na przygotowanie do nowego sezonu.
24.04.2023 19:25
Niech przedłuży ale przede wszystkim niech ustabilizuje formę.
24.04.2023 19:22
@hoven
"ale wg jego filozofii to ze pobiegles 10s oznacza ze to jest Twoje maksimum i tak musialo byc bo nie moze zawsze biegac 9.x. Nikt nie jest winny, kiedys to musialo nastapic. I nie ma znaczenia czy to dlatego ze zmieniles trenerow, nie przestrzegales diety czy moze zwyczajne starzenie. Tak musialo byc, nie ma winnych."
No tak za to że ludzie się starzeją jest pewnie odpowiedzialny (winny) Hasan.
I jeśli twoja teoria była by słuszna to każdy bił by rekordy świata lub co najmniej raz na miesiąc każdy rekord byłby bity. Ależ tych" amatorów" w świecie sportu. Że też @hoven nie poszedł w sport mielibyśmy Polaka multimedalistę wszelkich imprez sportowych bijacego wszelkie rekordy podczas każdego startu. Nie starzejącego się "mistrza" po wsze czasu. Ależ szkoda. Choć według teorii taki specjalista jest chyba w stanie wyeliminować ze swojego otoczenia osobę winną tego że się starzeje i pomimo wieku zacząć osiągać nadzwyczajne sukcesy sportowe. Co to dla takiego specjalisty bieg ponizej 9.x. ba nawet poniżej 8.x. czy 7.x.
Ja z zapartym tchem czekam jak @hoven biega coraz szybciej i za 20 lat zejdzie do 2.x. Bo przecież da się tylko trzeba być "profesjonalistą" a nie "amatorem".
Do boju @hoven po kolejne rekordy świata
23.04.2023 19:02
@Skobry
Pytanie jest do tych co atakują zwlaszcza jednego użytkownika nie do ciebie.
Kontekst: klub wygrywa 10 razy pod rząd mistrzostwo, może przegrać w 11 sezonie i są tacy co ciągle atakują klub i wymyślają że nie ma z kim przegrać.
23.04.2023 16:20
@Skobry
"Po co ciągle powtarzać tę frazę? I w jakim ona jest używana kontekście, bo ja nie za bardzo rozumiem?"
To że pytam czy jest jakiś klub który co sezon wygrywa tytuł nie ma oczywiście żadnego związku z ciągłym atakiem na klub że po wygraniu 10 razy mistrza może nie wygrać po raz 11 z rzędu. Nic a nic.
@Sopariev
Okoliczności?
Zarząd zachował się mniej więcej jak grupa ludzi tutaj "porażka możemy nic nie wygrać, o la Boga. Zwalniamy kogo się da. Trener pierwszy." Niestety wyszedł brak doświadczenia "nowych".
Po 10 wygranych sezonach może się zdarzyć przegranie 11. No kryzys na całego.
23.04.2023 15:22
@hoven
"kompletnie ignorujesz ze pisałem kiedy jak i dlaczego wydarzy się walnięcie Bayernu na ryj"
Jeżeli cytując "walnięcie Bayernu na ryj" to dla ciebie obecny sezon to gratuluję. I jak nie życzę przegranej Bayernowi tak dla takich jak ty taki sezon to "zbawienie" może zejdziecie na ziemię.
23.04.2023 14:56
@hoven
Ewidentnie piszesz bo szukasz zaczepki ze mną więc po raz kolejny spytam o to samo który klub co roku wygrywa jakiś tytuł?
To że od kilku lat wieszczysz przegraną i teraz może ci się sprawdzi można porównać do kogoś kto co roku pisze że "lipiec będzie w tym roku deszczowy". Kiedyś mu się sprawdzi. Ale nie dlatego że jest super meteorologiem.
Mimo że jesteś mistrzem "uników" czekam na odpowiedź na zadane pytanie.
23.04.2023 13:33
@Sopariev
A do jakiego etapu LM doszło Leicester, mistrz Anglii?
Ile razy Leicester grało wogóle w LM w XXI wieku?
Czy to oznacza że nie miało prawa wygrać PL?
Czy to oznacza że nie zasłużyło na wygranie PL?
Czy to oznacza że nie było "poważnym" przeciwnikiem dla MC, LFC, Chelsea bo ma dużo mniej kasy i kibice mają mniejsze oczekiwania?
Czas zejść na ziemię. LM to nie jedyna wyrocznia, ligi krajowe to zupełnie co innego.
23.04.2023 11:41
@Sopariev
Może gdyby zarząd nie "spanikował" tak jak niektórzy tutaj czyli "porażka, trzeba działać, zwalniać, przecież my nie mamy prawa przegrać" to może nadal gralibyśmy w LM lub PN.
Otóż mamy prawo przegrać.
Czy ci się to podoba czy nie to ciągle wygrywać BL nie będziemy bo ktoś sobie wymyślił że "nie mamy poważnego rywala". Mamy poważnych rywali.
23.04.2023 09:39
@siudrak0
Leicester to też żaden "poważny" przeciwnik dla wierchuszki PL a wygrali mistrzostwo.
Więcej pokory.
22.04.2023 21:40
Za czasów jak grał Kahn (co wcale tak dawno nie było) to taki sezon byłby określany jako dobry.
Oczywiście czasy się zmieniają więc cele i możliwości klubu także ale jak ktoś buja w obłokach i myślał że już zawsze będziemy wygrywać bo jesteśmy najbogatsi w BL to może przyjdzie otrzeźwienie.
Pieniądze nie wygrywają to raz. A dwa nie ma możliwości żeby zawsze wygrywać.
22.04.2023 20:28
W pierwszej połowie jeszcze jakoś graliśmy a potem, jak to nie raz w tym sezonie coraz słabiej, stracona bramka po ewidentnym i niedopuszczalnym błędzie Sommera a potem już wszystko poleciało. Jak niestety już parę razy w tym sezonie.
Słaby mecz w naszym wykonaniu i zasłużona porażka.
Widać brak napastnika. Oby się w końcu ogarnęli w klubie i wrócono do czasów gdy w kadrze było 3 a nawet 4 napastników. Od lat to u nas kuleje.
22.04.2023 18:46
Gdyby nie kontuzja na MŚ to być może jego sytuacja była by inna. Grać potrafi musi odbudować formę po kontuzji i wtedy powinien dostawać swoje minuty. A jeśli nie to i tak powinniśmy zarobić na jego sprzedaży.
22.04.2023 12:28
Dobry zawodnik ale co z tego jak co chwilę się leczy.
Ale może w końcu się pozbiera i będzie dłużej zdrowy.
A co do nowej umowy to ciekawe na jakich warunkach?
22.04.2023 12:11
Zobaczymy jak to jutro będzie wyglądać oby zawodnikom się chciało.
21.04.2023 22:01
@Reeken89
Sabitzer i Sarr bez zaskoczenia. Choć Sarr pewnie dogra u nas jeszcze rok do końca kontraktu bo chętnych nie będzie lub sam Sarr będzie wolał kontrakt u nas.
A co do Mane i Gnabriego to jeśli oni sami nie zmienią podejścia to jeśli pojawią się oferty to mogą odejść. Choć ja wolałbym żeby Gnabry został, ogarnął się i zaczął w końcu grać a nie jeździć na pokazy mody.
21.04.2023 21:35
Przed MŚ zaczął grać i całkiem nieźle wyglądał ale niestety z MŚ wrócił z kontuzją i od tego czasu już nie gra. Może jednak Tuchel zacznie go wystawiać.
Jeśli nie to może coś na nim zarobimy tym bardziej że przyszedł za darmo.
20.04.2023 19:52
Bayern traci czy zarabia miliony? Według mnie to drugie. Kolejny rok zarabiamy
20.04.2023 16:19
Źródło dziwne, czemu właśnie Norweg ma takie informacje? Są lepiej poinformowani dzirnnikarze.
Czas pojawienia się tej informacji już dziwny nie jest. Porażka więc wiadomo.
A swoją drogą to są w klubie osoby które są chyba wyżej na liście do odejścia.
20.04.2023 10:36
Straszna posucha z napastnikami a jak jest jakiś to od razu za 100 mln.
Zobaczymy kto do nas trafi.
19.04.2023 19:11
Jesteśmy w sytuacji że trzeba obserwować napastników. Oby z tych obserwacji wyszedł zakup dobrego napastnika choć według mnie to potrzebujemy 2 napastników.
@hoven
"obejrzalem troche video z nim i w oogle mnie nie przekonuje"
Razem z Hasanem na YT?
18.04.2023 18:14
No cóż u nas kariery chyba nie zrobi ale może coś zarobimy jak za sezon albo 2 go sprzedamy?
18.04.2023 17:47
@hoodykr
Patrząc na naszą grę to niestety porażka. Jedyna szansa to to że w tym sezonie czasami gramy bardzo dobrze a Pep lubi przekombinować w LM ale szansa że tak będzie mała.
@hoven
Już naprawdę nie pogrążaj się bardziej.
"results oriented" - zorientowany na wynik, ukierunkowany na wynik, nastawiony na wynik.
Proszę to żadna czarna magia
16.04.2023 20:49
@hoven
"w jezyku polskim nie istnieje doibry odpowiednik tego terminu"
Widzę że bardzo chcesz mnie dziś rozśmieszyć. Dzięki
16.04.2023 20:28
@hoven
Ależ ty mi teraz zaimponowałeś. Szczękę do tej pory zbieram z podłogi. Perfekcyjny angielski wow.
16.04.2023 19:39
@Sopariev
A jakiemuś klubowi się to udaje?
Bo ja nie znam klubu z najsilniejszych lig w Europie który jak zaczął wygrywać mistrzostwo to robi to nieprzerwanie od x-lat. Może gdzieś w jakiejś "egzotycznej lidze" jest taki klub?
Więc tak to działa jak chcesz to możesz sobie przyjąć to jako "zasadę".
Edytowano : 2023-04-16 19:19:04
@hoven
Chodzi o samo zjawisko które w sporcie jest nieuniknione. Porażka przychodzi wcześniej czy później.
A to że ktoś jest winny że właśnie za jego kadencji to się stało to zupełnie inna sprawa. Nikt nie jest nieomylny. Jupp przegrał w 2012 i mistrzostwo i LM gdybyś ty wtedy rządził to pewnie byś go wywalił bo jak mógł przegrać.
16.04.2023 19:14
@Sopariev
Ale wiesz że wygrywanie co roku jest niemożliwe? Wcześniej czy później znajdzie się zespół który wygra BL tak jak Leicester wygrało PL choć tych co "powinni" wygrać było kilku a Leicester to "powinno" walczyć ale środek tabeli.
16.04.2023 19:04
@Sopariev
O tak szacunek do mistrzostwa BL aż bije z twojego komentarza.
Zresztą jak do samej BL. "potężna liga" szacunek leje się strumieniami.
16.04.2023 18:34
Za każdego pewnie przyjdzie zapłacić 100 mln albo i więcej. Żaden nie jest wart takiej kasy ale rynek już dawno "zwariował".
Jeśli któryś do nas trafi za mniejsze pieniądze to będzie dobrze. A może ktoś inny za mniejsze pieniądze? (choć nie mam pomysłu kto mógłby to być)
16.04.2023 18:30
@Sopariev
Jeśli dla ciebie mistrzostwo BL jest mało znaczące to twoja sprawa choć dla mnie zupełnie niezrozumiała jest w takim razie twoja obecność tu i kibicowanie klubowi który zawsze podkreśla że BL jest bardzo ważna jeśli nie najważniejsza.
16.04.2023 16:01
@Alfik91
Kadra wygląda bardzo dobrze "na papierze" w rzeczywistości gorzej.
W sporcie tak już jest że nie zawsze faworyt wygrywa. A my z reguły jesteśmy faworytami.
W tym sezonie większość zawodników jest pod formą a zespół gra bardzo nierówno. Dobry mecz a za chwilę kilka słabych i tak cały czas. Tylko na koniec rundy jesiennej było trochę lepiej i jakąś stabilizacja na wyższym poziomie. Niestety na wiosnę już jest tylko huśtawka góra, dół z przewagą dołu.
Ale to że w tym sezonie tak jest wcale nie oznacza że w następnym nie będzie lepiej. Trzeba pamiętać że od 10 sezonów w każdym wygrywamy co najmniej jeden tytuł. Ile zespołów może się pochwalić takim osiągnięciem.
16.04.2023 15:18
@hoven
Nie szanujesz Uliego
Chciałbyś SL i Bayernu w niej grającego
A jednocześnie uważasz się za bardziej "Bayern owego" niż sam Bayern.
Wybierasz kilka decyzji i mówisz wszystkie złe. I ok zgoda tylko że w Bayernie podejmowanych jest setki czy tysiące decyzji i większość jest dobra.
I tak jak już napisałem zacytuję
"I zupełnie te same dyrdymały które ty teraz wypisujesz były wypisywany jeszcze za czasów gdy strona miała inną nazwę. Nazwa się zmieniła, Bayern wszedł na poziom na którym nigdy wcześniej nie był. I to są fakty."
Tyle warte jest twoje pisanie o "zjeździe na sankach z topu"
15.04.2023 23:06
@hoven
Najjaśniejszy punkt ostatnich 10 lat to Jupp i jego drużyna którą stworzył przegrywając pierwszy sezon.
Flicka nikt nie zwolnił sam odszedł.
A jakim ty jesteś kibicem pokazujesz tym jak traktujesz legendę klubu Uliego który miał olbrzymi udział w stworzeniu Bayernu tym czym jest teraz.
I zupełnie te same dyrdymały które ty teraz wypisujesz były wypisywany jeszcze za czasów gdy strona miała inną nazwę. Nazwa się zmieniła, Bayern wszedł na poziom na którym nigdy wcześniej nie był. I to są fakty.
15.04.2023 22:34
Najlepsze 10 lat w historii klubu a na stronie ciągle narzekanie i narzekanie.
Może taki sezon jest potrzebny dla oprzytomnienia i zejścia z obłoków.
15.04.2023 22:16
@hoven
A ja kolejny raz nie doczekałem się na twój przykład drużyny która wygrywa co sezon, zawsze. Może w końcu odpowiesz?
I wiem że w twoim przypadku to trudne ale zrozum że ja pisze o samym fakcie że nie ma drużyny niepokonanej wygrywającej co sezon przez całą swoją historię.
A winny zawsze ktoś jest. Czasem nawet więcej niż jedna osoba.
A teraz kończę bo już zaczynasz kluczyć, przeinaczać i odwracać kota ogonem.
15.04.2023 22:00
@hoven
Kolejny sezon kolejny ćwierćfinał LM. To nas stawia w gronie najlepszych.
Pokaż choć jedną drużynę która tylko wygrywa.
Czy się to komuś podoba czy nie to tak, takie jest przeznaczenie każdej drużyny która wygrywa że w końcu trafi się sezon w którym nie wygra.
15.04.2023 21:28
@Lampo
Dokładnie. Były lepsze sezony i były dużo gorsze.
Teraz jest słabszy sezon ale ciągle klub jest w gronie najlepszych w Europie.
15.04.2023 20:47
Słabo wyglądała gra, brakuje napastnika. W sumie to cały zespół wygląda jakby wogóle nie mieli formy i ciężko winić za to Tuchela który nie miał czasu na przygotowanie zespołu.
15.04.2023 20:25
No i niech ta presja narasta. Jest na takim stanowisku że presja była, jest i będzie i nie ważne kto będzie na tym stanowisku.
@hoven
Mazraouiego ze składu przede wszystkim "wyrzuciła" kontuzja. Przed mundialem grał. Ale jak zwykle kluczysz.
13.04.2023 17:24
W sumie to nie za dużo wiadomo ani czy na jeden mecz to zawieszenie czy może na więcej ani jak wysoka jest kara finansowa która jeśli jest wysoka to ok ale jeśli nie to żadna kara.
Może w końcu zacznie grać u nas Mane bo narazie to nawet nie cień zawodnika z Liverpoolu zwlaszcza po kontuzji.
13.04.2023 17:16
@hoven
A bierze?
Edytowano : 2023-04-12 22:23:36
A czy to wina Bayernu że już w XXI wieku za Ballacka płacił 6 mln a teraz za 6 to można kupić ale juniora i to mało znanego?
Jak dla mnie to możemy wrócić do kwot transferowych z początku wieku. Ja to przeżyje ale ty nie nadążysz pisać o petycjach i jaki to mamy amatorski zarząd. Więc zluzuje gumę w ga...
12.04.2023 22:17
Jeśli to prawda to szkoda bo Laimer raczej będzie drugim Sabitzerem niż porządnym DP którego od odejścia Martineza potrzebujemy.
12.04.2023 21:39
@hoven
Broniłeś transferu Jovica podczas podobnej dyskusji ze mną na temat Lucasa więc nie kłam.
12.04.2023 21:04
@Sopariev
Może ciebie Real nie interesuje.
Natomiast ja wiem że nie żyjemy w próżni a Real to nie "klub-cyrk" tylko klub który regularnie wygrywa LM.
12.04.2023 20:08
@hoven
Tak transfer Lucasa jest ok.
Przepłacony bo wart jest 40 może 50 mln a nie 80. Więc różnica 30 mln.
Ale to nie przepłacenie jak w przypadku Jovica gdzie zapłacono 63 mln a wart jest 0. (też kiedyś pisałeś że w sumie to spoko transfer Realu bo Jovic "rokował")
12.04.2023 19:51
@hoven
Lucas to dobry transfer.
Przepłacony i często łapie kontuzje ale jak gra to gra dobrze.
Edytowano : 2023-04-12 19:41:59
Dla mnie z kontekstu tego co piszę to jasne ale zapomniałem że ty nie wiesz że coś takiego istnieje.
12.04.2023 19:38
@hoven
Ma często kontuzje i kosztował 80 mln to są fakty.
A to jak go oceniasz to twoja subiektywna ocena i ma sie nijak do oceny Konate równie często łapiącego urazy. Oczywiście na wielką niekorzyść w stosunku do Lucasa.
A co do Hummelsa to bardzo chciałem żeby do nas trafił ale podobnie jak z Gotze w BVB lider u nas średnio.
Lucas jak gra to gra lepiej od Hummelsa (to moja subiektywna ocena).
12.04.2023 19:32
@hoven
Ocena gry Lucasa jest twoją subiektywną oceną i ma się nijak do gry Lucasa oraz twojej oceny gry Konate. A różnica wynika tylko i wyłącznie z tego kto kogo kupił.
12.04.2023 19:14
@hoven
Od czasu gdy na Viapley jest PL oglądam mecze Liverpoolu i Konate jeśli już gra to gra gorzej niż Lucas.
Edytowano : 2023-04-12 18:55:33
PS
Hazard, transfer w tym samym czasie co Lucas, zagrał ponad 30 meczy mniej pomimo że był krócej kontuzjowany.
Lucas, poza Flickiem, jak jest zdrowy to gra a Hazard jestbzdrowy a siedzi na ławce i często nawet na zmiany nie wchodzi.
12.04.2023 18:52
@hoven
Podsumowując twoje komentarze:
Lucas częste kontuzje - największa klapa transferowa w historii świata
Konate częste kontuzje - wygląda świetnie a LFC zrobił lepszy interes niż my kupując Upe za niemal tyle samo.
Czym różni się Lucas - Konate? Pierwszego kupił Bayern drugiego LFC.
Poza tym Konate wyglądał świetnie gdy grał u boku van Dijka w formie. Teraz gdy van Dijk jest bez formy to i Konate gra słabo.
12.04.2023 18:38
@hoven
Według ciebie Konate "zjada" Upe i to LFC zrobił lepszy interes. A jakoś tego nie widać.
Upa za tyle ile przyszedł to świetny transfer. Z nim obrona mimo że ma minimalne, jeśli nie zerowe, wsparcie pozostałych formacji, wygląda dobrze.
Co do ciągłego obrażania piłkarzy Bayernu to norma u ciebie jak widzę.
Tylko następnym razem jak ktoś ciebie zacznie obrażać to nie leć z płaczem do admina.
12.04.2023 18:19
Niestety a może stety nie widziałem meczu ale wynik słaby.
Niby szanse nadal są ale już raczej tylko teoretyczne.
@hoven
Tak dla przypomnienia bo chyba zapomniałeś to za rządów KHR też były "wpadki" i to poważne.
Co żeby nie było wątpliwości nie umniejsza wielkiego wkładu KHR w budowę tego co mamy teraz.
Kiedyś zmiana musiała nastąpić.
12.04.2023 17:11
Może być tak że będzie trzeba zapłacić dużo ale oby to były dobrze wydane pieniądze.
Teraz pewnie ciągle będą plotki o zainteresowaniu jakimś napastnikiem.
12.04.2023 17:06
Żeby jeszcze MU go chciało i spoko.
MU lubi dobrze zapłacić więc oby to był dobry kierunek.
12.04.2023 17:04
@hoven
Co za różnica czy atakujesz 2 osoby czy kilkadziesiąt?
I tak zgadzam sie że nie powinno się nikogo obrażać.
PS.
Jeśli sam naginasz ramy kulturalnej wypowiedzi dla swoich celów to musisz się liczyć z tym że znajdzie się ktoś inny kto nagnie je jeszcze bardziej. I z taką sytuacją mamy do czynienia między tobą a tamtym użytkownikiem.
Jest takie powiedzenie "Kto sieje wiatr ten zbiera burzę".
10.04.2023 20:35
@raaafal
A to ciekawe co piszesz bo czy przypadkiem nie ten którego tak bronisz każdego kto nie podziela jego poglądów co do zarządu a w szczególności Hasana i Uliego uważa za ślepych, głuchy i fanboyi Hasana?
Czy to przypadkiem nie ten użytkownik z uporem maniaka wyzywa piłkarzy Bayernu "ciamajdami" ewentualnie "ciamajdami Hasana"?
Więc jeśli ktoś sam stosuje taki język to znajdzie się też ktoś kto pójdzie o krok dalej.
Ale jak widać jest brak refleksji tylko płacz do admina.
I żeby nie było to nie popieram wyzwisk ale jeśli ktoś sam nagina ramy kulturalnej wypowiedzi dla swoich celów to musi się liczyć z tym że znajdzie się ktoś inny kto nagnie je jeszcze bardziej.
10.04.2023 19:40
Ciekawe czy Tuchel da szanse Ibrahimovicowi?
Ciekawy zawodnik i zasługuje na szanse, tylko żeby trener mu zaufał.
10.04.2023 17:48
Kane? Wątpię.
Pozostali może?
A może ktoś jeszcze inny?
Ciężko sprawa.
09.04.2023 19:40
U nas też raczej przyszłości nie ma.
Strasznie cienko teraz u Niemców, ani dobrych bramkrzy (nie licząc starych wyjadaczy) ani napastników (tu nawet starych nie ma).
09.04.2023 19:38
@BaltazarGabka
Może Vlahovic? Może David? Może jeszcze ktoś inny? Choć racja że wybór bardzo ograniczony.
Co do Fullkruga to sorry ale gość 30 lat, sezon życia i nieco ponad 10 goli w BL. Dla mnie nie ma nawet o czym mówić. Taki Choupo 2.0. a nie napastnik którego potrzebujemy.
07.04.2023 11:13
U nas skauting nie szwankuje. To nie takie proste kupić młodego piłkarza i zrobić z niego gwiazdę. My mamy Davisa i Musiale.
Przykład Eintrachtu. Jovic sprzedany za 63 mln do Realu i klapa. Silva poszedł do RBL i też jest cieniem zawodnika z Frankfurtu. Teraz jest Muani może on da radę w innym klubie? Ale to jest 3 piłkarzy którzy w Eintrachtcie strzelali sporo i 2 już dawno zostało zweryfikowanych w innych klubach.
Nawet gracze którzy teoretycznie zostali już sprawdzeni mogą "nie wypalić" przykład Gotze u nas czy choćby Sancho w MU. W BVB gwiazdy także w LM po transferach zgaśli.
07.04.2023 11:06
Ja jak nie wierzyłem w transfer Kane'a tak dalej nie wierzę. Zostanie w PL.
Co do Muani to sprawa otwarta. Choć cena nieadekwatna do doświadczenia ale zobaczymy.
A może ktoś inny?
Niestety ale pewne jest że to nie będzie Niemiec bo nie ma teraz dobrego napastnika Niemca.
07.04.2023 10:49
Wątpię żeby u nas pograł więc jeśli będzie chętny żeby go kupić to trzeba skorzystać i sprzedać.
06.04.2023 20:58
W Kanea nie za bardzo wierzę. Ani Koguty nie będą chcieli go puścić za drobne, pewnie ponad 100 mln ale funtów, Levi ma kasę i nie musi sprzedawać co już udowodnił. A że zapłacimy taką kasę za gracza w takim wieku nie wierzę. A sam Kane myślę że będzie chciał wyśrubować ilość goli w PL i jak już by miał odchodzić to do jakiegoś klubu z PL.
Pozostałe opcje dla mnie bardziej realne. Szkoda że w Niemczech taka posucha że nawet nie ma Niemca napastnika którym można by się zainteresować, Fullkrug 30 lat i sezon życia z 10 golami w BL, nie ma nawet o czym mówić.
Oby trafiono z napastnikiem tak jak z de Ligtem.
06.04.2023 10:37
@DonJupp4ever
Tylko FDJ raczej nie chce ruszać się z Barcy.
Ale faktycznie dla nas mógłby być równie dobrym wzmocnieniem co de Ligt.
05.04.2023 22:03
@hoven
Serio nie rozumiesz?
No cóż to wiele tłumaczy Panie "były dziennikarzu".
05.04.2023 20:46
@hoven
I tak i nie
Tak w stosunku do Ekstraklasy
Nie w stosunku do najlepszych drużyn Europy
Sam sobie wybierz z kim Bayern musi się równać.
05.04.2023 20:37
@hoven
Ty wcale nie wyliczałeś niewątpliwych i niezaprzeczalnych "sukcesów" Hasana?
Tylko że jak pokazałem równie ciekawą listę sukcesów można zrobić dla każdego nawet Pereza, który jest jednym z najlepszych działaczy w historii piłki.
05.04.2023 19:56
@hoven
Oczywiście nie rozumiesz / udajesz że nie rozumiesz. Kontekst rozmowy też dla ciebie nie istnieje.
I tak zawsze, te same sztuczki.
Na tyle by było "rzeczowej rozmowy".
05.04.2023 19:36
Dużo zależy ile Eintracht będzie chciał za niego. Jeden dobry sezon to chyba za mało żeby zapłacić za niego 100+ mln?
Wygląda na naprawdę dobrego napastnika ale cena musi być adekwatna do osiągnięć.
05.04.2023 19:26
@hoven
Co napisałeś?
Równie dobrze można napisać Perez najgorszy prezes w historii Realu:
Tylko ostatnie 5 lat główne niewypały transferowe:
- Jovic 63 mln oddany za darmo
- Diaz 21,5 mln odchodzi za darmo po zakończeniu kontraktu (od lat niechciany ale nikt nie chce mu płacić tyle ile daje mu kontrakt podpisany przez Pereza więc siedzi i bierze kasę za nic)
- Hazard 115 mln jedno z największych jeśli nie największa wpadka transferowa w historii (chyba tylko Coutinho do Barcy może z nim konkurować?)
- Odrizola 32 mln niechciany w Realu oraz nigdzie indziej (2 wypożyczenia i powroty)
- Reiner 30 mln wypożyczany do coraz słabszych klubów.
Ponad 250 mln na same zakupy a gdzie jeszcze kwoty kontraktów, kolejne grube miliony, wyjdzie z 350 mln w błoto na tylko 5 całkowicie nietrafionych transferów. Niekompetencja, amatorstwo, działanie na niekorzyść klubu, pewnie jest na stołku tylko dlatego że jest mierny ale wierny.
Oczywiście to wszystko bzdura ale równocześnie prawda tylko że wybiórcza.
Takie sztuczki stosujesz żeby tylko wyszło na twoje.
05.04.2023 19:14
@hoven
"rzeczowa rozmowa na argumenty" według ciebie:
po wygranej z BVB "witamy PANA TRENERA" po porażce w pucharze z Freiburgiem "to wszystko wina niekompetentnego Hasana" (3 dni różnicy).
Zwyciestwo zasługa wszystkich oprócz zarządu (na przekór zarządowi), porażka wina niekompetentnego zarządu (każdy nawet najbardziej niekompetentny (a może zwłaszcza, jak w tym przypadku?) może innym wytykać niekompetencje).
05.04.2023 15:52
Już dawno nie ma zawodników pokroju Kahna czy Effe, Schweinsteiger i Lahm też dawali radę.
Teraz nie ma kto krzyknąć i opieprzyć pozostałych gdy trzeba i mamy to co mamy.
05.04.2023 14:32
@Sopariev
Tu już dawno skończyło się jak to ująłeś "rzeczowo porozmawiać".
Albo jesteś z "nami" i atakujesz zarząd na każdym kroku za wszystko albo jesteś "fanboyem" gdzie tu miejsce na "rzeczową dyskusję"?
I to nie ja narzuciłem taką narrację.
05.04.2023 14:24
Na dieroten bez zmian.
Jak wygrywamy wszystko to zasługa tylko i wyłącznie Flicka. Ale jak w następnym sezonie przegrywamy z PSG to winny tylko i wyłącznie zarząd.
Jak Flick woli kadrę to winny zarząd i wywalić zarząd a pełnię władzy w klubie dać komuś kto jak tylko zwietrzył szanse na ciepłą posadkę w kadrze to odszedł z klubu.
Klub ma wygrywać co sezon BL i już ale jak wygrywa kolejne mistrzostwo to pisanie i kogo to obchodzi jakąś "ogórkowa" BL, "nikogo to już nie rajcuje" i podobne umniejszające komentarze.
Dominacja to mrzonka i zdarzą się sezony gdy BL nie wygramy tak jak to miało miejsce nie raz w przeszłości.
Teraz najpierw Nagelsmann zły i marzenia o Tuchelu gdy ten przyszedł i wygrał z BVB to "PAN TRENER" ale jak przegrywa kolejny mecz to winny... no tak zarząd.
Trener potrzebuje czasu na zmiany w grze a decyzja o zmianie trenera czy była słuszna to się okaże została podjęta napewno w najlepszym interesie Bayernu.
I oczywiście KHR to wielka postać Bayernu ale chyba niektórzy zapominają że także za jego rządów przegrywaliśmy i BL i PN i to nie raz nie dwa bo tak działa sport.
Zobaczymy co się wydarzy do końca sezonu i czy wybór Tuchela był słuszny. Oby tak ja trzymam za to kciuki tak jak trzymałem za każdego poprzedniego trenera bo to leży w interesie Bayernu.
05.04.2023 13:17
Duża szkoda kolejnego odpadnięcia z pucharu ale w Niemczech to rozgrywki do którego kluby podchodzą bardzo poważnie i w których każdy się stara.
Grama dalej jak za Nagelsmanna, raz super raz przechodzimy koło meczu, bo Tuchel to nie czarownik a trener i potrzebuje czasu żeby ustawić zespół.
Poraz kolejny mamy przykład że "mityczna dominacja" to mrzonka.
Ale to strona na której każdy nawet najbardziej niekompetentny ( @hoven ) może innym wytykać niekompetencje bo jak innaczej nazwać po wygranej z BVB "witamy PANA TRENERA" po porażce w pucharze z Freiburgiem "to wszystko wina niekompetentnego Hasana" (3 dni różnicy) no ale widocznie są tacy którzy już tak mają że zawsze nagnął rzeczywistość do swoich celów.
05.04.2023 04:08
A Arda Turan podpisując kontrakt z Barcą myślał że podpisuje go z nami co sam parę lat po tym wydarzeniu przyznał.
Ciekawe kto zawalił? Pomysły? Panie @hoven
05.04.2023 04:08
Dla nas najlepsza opcja, Nagelsmann odchodzi do Chelsea i raz nie płacimy mu a dwa dostajemy jeszcze jakaś kasę za niego. Oby tak to się skończyło.
A Chelsea to dobra opcja dla Nagelsmanna.
03.04.2023 20:06
Za kwotę jak została wpisana w wypożyczenie raczej napewno go nie wykupimy za mniejszą kwotę i to sporo to już zależy jak będzie grał do końca sezonu i czy Tuchelowi będzie odpowiadał.
03.04.2023 19:59
Piłkarsko dobry ale coś chyba nie do końca gra?
Jeśli Mazraoui wróci i zacznie grać jak pod koniec jesieni to nie wiem czy zostanie u nas.
Ale z drugiej strony Tuchel dopiero zaczyna u nas i jak zobaczy wszystkich jakiś czas na treningach to hierarchia może się zmienić.
03.04.2023 01:35
Od chcieć do grać jest bardzo daleka droga.
Kwota za niego też jest wysoka.
Zobaczymy
02.04.2023 22:27
@Ivan7
O tym nie pomyślałem że w sumie to w sprawę zamieszane są 3 strony i informacja do prasy wcale nie musiała wyjść z klubu. No ciekawe.
02.04.2023 11:26
@Sopariev
Winny Hasan byłby tylko w przypadku gdyby to on wypuścił tą informację.
W innym przypadku to nie wina Hasana.
Dlatego mam nadzieję że w klubie szukają kto tą informację wypuścił i tą osobę po prostu zwolnią.
02.04.2023 11:09
Podstawowe pytanie w tej sprawie to kto poinformował Romano (czy kogokolwiek innego kto pierwszy puścił tą informację w świat).
Gdyby nie ten "wyciek" to Nagelsmann został by normalnie i jako pierwszy poinformowany. Ale przez "wyciek" wyszło jak wyszło.
Wina za to jak to się odbyła jest tylko i wyłącznie po stronie "informatora prasy" (kimkolwiek ta osoba jest) a nie zarządu Bayernu.
Edytowano : 2023-04-02 10:51:24
Po stronie zarządu powinna być odpowiedzialność za to by ustalić kto stoi za tym wyciekiem (bo raczej nie był on kontrolowany)
02.04.2023 10:40
@hoven
Wrzuć kto i kiedy pisał o "pseudopilkarz" bo kłamiesz.
01.04.2023 21:11
Mecz jak za Nagelsmanna (tutaj zgadzam się z @Reeken89 ) ale nie ma się co dziwić bo Tuchel nie miał czasu na zmiany.
Jeszcze dużo pracy przed Tuchelem żeby zacząć grać inaczej (lepiej) niż za Nagelsmanna.
Jak zawsze cieszy zwycięstwo nad BVB. Powrót na pierwsze miejsce w tabeli oby już do końca sezonu.
Edytowano : 2023-04-01 20:48:42
@hoven
Po raz kolejny nie rozróżniasz krytyki po słabym występie (kolejnym) od obrażania i wyzywania.
Ale w twoim przypadku to nie powinno dziwić.
Pa
01.04.2023 20:45
Skład bez zaskoczenia oby i wynik taki był. Nie ma co liczyć na jakieś nowinki nowego trenera ale już na efekt zmiany trenera jak najbardziej.
01.04.2023 18:11
@hoven
Czyli dalej wmawiasz coś o innych nie mając na to żadnych dowodów. Norma w twoim wykonaniu.
01.04.2023 15:44
@hoven
Widzisz od lat wmawiasz mi że ślepo bronię Hasana a nie znasz faktów więc "poszukaj sobie" a potem pisz coś o kimś.
Nie tak dawno wmawialeś że "to ja tylko przyznaję sobie rację" więc "poszukałem sobie" twoje wpisy gdzie się przechwalasz. Poprosiłem o komentarz i wyjaśnienie ale jak to bywa uciekłeś od odpowiedzi.
01.04.2023 15:20
@hoven
Poszukaj sobie jeśli cie to tak bardzo interesuje.
Edytowano : 2023-04-01 15:16:06
PS. Mam tylko nadzieję że tak jak "bawi cie" moja reakcja na uporczywe obrażanie piłkarzy Bayernu nie "bawi cie" uporczywe obrażanie piłkarzy Bayernu.
Pytanie czy Gravenberch w tej sytuacji dostanie szanse do tej pory słabo z tym było.
Fajnie gdyby Ibrahimovic dostał szansę żeby zagrać w tych pozostałych meczach. Młody mógłby pokazać co potrafi i zebrać trochę doświadczenia. Gorzej niż to co pokazują ci co grają myślę że by nie zagrał.
Edytowano : 2023-04-27 19:05:11
@Reeken89
Najpewniej tak właśnie będzie i na miejscu Goretzki zagra Musiala
27.04.2023 19:02
Oby wrócił i pograł jak najdłużej bez kontuzji.
27.04.2023 18:58
Żeby tylko coś na nim zarobić. U nas kariery i tak raczej by nie zrobił.
27.04.2023 18:13
Casemiro bardzo dobry defensywny pomicnik. Niekoniecznie on by się przydał ale ktoś taki jak on. Od odejścia Martineza, którego niestety tylko Jupp umiał wykorzystać, brakuje nam zawodnika o takim profilu. A brak jest bardzo widoczny.
27.04.2023 18:08
Chore czasy. Wcale nie tak dawno Ballack przychodził do nas za 6 mln i był już wtedy jeśli nie najlepszym to jednym z najlepszych Niemieckich piłkarzy.
Czasy się zmieniają ale wcale nie podoba mi się takie wydawanie coraz większej kasy.
Lepiej kupić 2 "słabszych" napastników za mniejsze pieniądze. Gole się rozłożą a w razie kontuzji będzie miał kto grać.
26.04.2023 17:44
Niech KHR wraca jego doświadczenie na pewno by pomogło. Nawet gdyby tylko doradzał.
26.04.2023 17:33
Dobry piłkarz gdyby tylko nie łapał tak często kontuzji. Tyle i aż.
Ciekaw jestem warunków tego nowego kontraktu.
25.04.2023 16:29
To chyba już wiadomo kto do nas trafi.
Oby tylko nie za te 100 mln o których się mówi.
25.04.2023 16:26
Przeżyliśmy Tasciego to i Blinda przeżyjemy.
25.04.2023 16:24
Raczej nie zasłużyli na wolne ostatnimi wynikami.
Może Tuchel chce przemyśleć co dalej z nimi robić bo na razie to chyba nie za bardzo wie.
24.04.2023 19:57
Duża strata, niech spokojnie wraca na przygotowanie do nowego sezonu.
24.04.2023 19:25
Niech przedłuży ale przede wszystkim niech ustabilizuje formę.
24.04.2023 19:22
@hoven
"ale wg jego filozofii to ze pobiegles 10s oznacza ze to jest Twoje maksimum i tak musialo byc bo nie moze zawsze biegac 9.x. Nikt nie jest winny, kiedys to musialo nastapic. I nie ma znaczenia czy to dlatego ze zmieniles trenerow, nie przestrzegales diety czy moze zwyczajne starzenie. Tak musialo byc, nie ma winnych."
No tak za to że ludzie się starzeją jest pewnie odpowiedzialny (winny) Hasan.
I jeśli twoja teoria była by słuszna to każdy bił by rekordy świata lub co najmniej raz na miesiąc każdy rekord byłby bity. Ależ tych" amatorów" w świecie sportu. Że też @hoven nie poszedł w sport mielibyśmy Polaka multimedalistę wszelkich imprez sportowych bijacego wszelkie rekordy podczas każdego startu. Nie starzejącego się "mistrza" po wsze czasu. Ależ szkoda. Choć według teorii taki specjalista jest chyba w stanie wyeliminować ze swojego otoczenia osobę winną tego że się starzeje i pomimo wieku zacząć osiągać nadzwyczajne sukcesy sportowe. Co to dla takiego specjalisty bieg ponizej 9.x. ba nawet poniżej 8.x. czy 7.x.
Ja z zapartym tchem czekam jak @hoven biega coraz szybciej i za 20 lat zejdzie do 2.x. Bo przecież da się tylko trzeba być "profesjonalistą" a nie "amatorem".
Do boju @hoven po kolejne rekordy świata
23.04.2023 19:02
@Skobry
Pytanie jest do tych co atakują zwlaszcza jednego użytkownika nie do ciebie.
Kontekst: klub wygrywa 10 razy pod rząd mistrzostwo, może przegrać w 11 sezonie i są tacy co ciągle atakują klub i wymyślają że nie ma z kim przegrać.
23.04.2023 16:20
@Skobry
"Po co ciągle powtarzać tę frazę? I w jakim ona jest używana kontekście, bo ja nie za bardzo rozumiem?"
To że pytam czy jest jakiś klub który co sezon wygrywa tytuł nie ma oczywiście żadnego związku z ciągłym atakiem na klub że po wygraniu 10 razy mistrza może nie wygrać po raz 11 z rzędu. Nic a nic.
@Sopariev
Okoliczności?
Zarząd zachował się mniej więcej jak grupa ludzi tutaj "porażka możemy nic nie wygrać, o la Boga. Zwalniamy kogo się da. Trener pierwszy." Niestety wyszedł brak doświadczenia "nowych".
Po 10 wygranych sezonach może się zdarzyć przegranie 11. No kryzys na całego.
23.04.2023 15:22
@hoven
"kompletnie ignorujesz ze pisałem kiedy jak i dlaczego wydarzy się walnięcie Bayernu na ryj"
Jeżeli cytując "walnięcie Bayernu na ryj" to dla ciebie obecny sezon to gratuluję. I jak nie życzę przegranej Bayernowi tak dla takich jak ty taki sezon to "zbawienie" może zejdziecie na ziemię.
23.04.2023 14:56
@hoven
Ewidentnie piszesz bo szukasz zaczepki ze mną więc po raz kolejny spytam o to samo który klub co roku wygrywa jakiś tytuł?
To że od kilku lat wieszczysz przegraną i teraz może ci się sprawdzi można porównać do kogoś kto co roku pisze że "lipiec będzie w tym roku deszczowy". Kiedyś mu się sprawdzi. Ale nie dlatego że jest super meteorologiem.
Mimo że jesteś mistrzem "uników" czekam na odpowiedź na zadane pytanie.
23.04.2023 13:33
@Sopariev
A do jakiego etapu LM doszło Leicester, mistrz Anglii?
Ile razy Leicester grało wogóle w LM w XXI wieku?
Czy to oznacza że nie miało prawa wygrać PL?
Czy to oznacza że nie zasłużyło na wygranie PL?
Czy to oznacza że nie było "poważnym" przeciwnikiem dla MC, LFC, Chelsea bo ma dużo mniej kasy i kibice mają mniejsze oczekiwania?
Czas zejść na ziemię. LM to nie jedyna wyrocznia, ligi krajowe to zupełnie co innego.
23.04.2023 11:41
@Sopariev
Może gdyby zarząd nie "spanikował" tak jak niektórzy tutaj czyli "porażka, trzeba działać, zwalniać, przecież my nie mamy prawa przegrać" to może nadal gralibyśmy w LM lub PN.
Otóż mamy prawo przegrać.
Czy ci się to podoba czy nie to ciągle wygrywać BL nie będziemy bo ktoś sobie wymyślił że "nie mamy poważnego rywala". Mamy poważnych rywali.
23.04.2023 09:39
@siudrak0
Leicester to też żaden "poważny" przeciwnik dla wierchuszki PL a wygrali mistrzostwo.
Więcej pokory.
22.04.2023 21:40
Za czasów jak grał Kahn (co wcale tak dawno nie było) to taki sezon byłby określany jako dobry.
Oczywiście czasy się zmieniają więc cele i możliwości klubu także ale jak ktoś buja w obłokach i myślał że już zawsze będziemy wygrywać bo jesteśmy najbogatsi w BL to może przyjdzie otrzeźwienie.
Pieniądze nie wygrywają to raz. A dwa nie ma możliwości żeby zawsze wygrywać.
22.04.2023 20:28
W pierwszej połowie jeszcze jakoś graliśmy a potem, jak to nie raz w tym sezonie coraz słabiej, stracona bramka po ewidentnym i niedopuszczalnym błędzie Sommera a potem już wszystko poleciało. Jak niestety już parę razy w tym sezonie.
Słaby mecz w naszym wykonaniu i zasłużona porażka.
Widać brak napastnika. Oby się w końcu ogarnęli w klubie i wrócono do czasów gdy w kadrze było 3 a nawet 4 napastników. Od lat to u nas kuleje.
22.04.2023 18:46
Gdyby nie kontuzja na MŚ to być może jego sytuacja była by inna. Grać potrafi musi odbudować formę po kontuzji i wtedy powinien dostawać swoje minuty. A jeśli nie to i tak powinniśmy zarobić na jego sprzedaży.
22.04.2023 12:28
Dobry zawodnik ale co z tego jak co chwilę się leczy.
Ale może w końcu się pozbiera i będzie dłużej zdrowy.
A co do nowej umowy to ciekawe na jakich warunkach?
22.04.2023 12:11
Zobaczymy jak to jutro będzie wyglądać oby zawodnikom się chciało.
21.04.2023 22:01
@Reeken89
Sabitzer i Sarr bez zaskoczenia. Choć Sarr pewnie dogra u nas jeszcze rok do końca kontraktu bo chętnych nie będzie lub sam Sarr będzie wolał kontrakt u nas.
A co do Mane i Gnabriego to jeśli oni sami nie zmienią podejścia to jeśli pojawią się oferty to mogą odejść. Choć ja wolałbym żeby Gnabry został, ogarnął się i zaczął w końcu grać a nie jeździć na pokazy mody.
21.04.2023 21:35
Przed MŚ zaczął grać i całkiem nieźle wyglądał ale niestety z MŚ wrócił z kontuzją i od tego czasu już nie gra. Może jednak Tuchel zacznie go wystawiać.
Jeśli nie to może coś na nim zarobimy tym bardziej że przyszedł za darmo.
20.04.2023 19:52
Bayern traci czy zarabia miliony? Według mnie to drugie. Kolejny rok zarabiamy
20.04.2023 16:19
Źródło dziwne, czemu właśnie Norweg ma takie informacje? Są lepiej poinformowani dzirnnikarze.
Czas pojawienia się tej informacji już dziwny nie jest. Porażka więc wiadomo.
A swoją drogą to są w klubie osoby które są chyba wyżej na liście do odejścia.
20.04.2023 10:36
Straszna posucha z napastnikami a jak jest jakiś to od razu za 100 mln.
Zobaczymy kto do nas trafi.
19.04.2023 19:11
Jesteśmy w sytuacji że trzeba obserwować napastników. Oby z tych obserwacji wyszedł zakup dobrego napastnika choć według mnie to potrzebujemy 2 napastników.
@hoven
"obejrzalem troche video z nim i w oogle mnie nie przekonuje"
Razem z Hasanem na YT?
18.04.2023 18:14
No cóż u nas kariery chyba nie zrobi ale może coś zarobimy jak za sezon albo 2 go sprzedamy?
18.04.2023 17:47
@hoodykr
Patrząc na naszą grę to niestety porażka. Jedyna szansa to to że w tym sezonie czasami gramy bardzo dobrze a Pep lubi przekombinować w LM ale szansa że tak będzie mała.
@hoven
Już naprawdę nie pogrążaj się bardziej.
"results oriented" - zorientowany na wynik, ukierunkowany na wynik, nastawiony na wynik.
Proszę to żadna czarna magia
16.04.2023 20:49
@hoven
"w jezyku polskim nie istnieje doibry odpowiednik tego terminu"
Widzę że bardzo chcesz mnie dziś rozśmieszyć. Dzięki
16.04.2023 20:28
@hoven
Ależ ty mi teraz zaimponowałeś. Szczękę do tej pory zbieram z podłogi. Perfekcyjny angielski wow.
16.04.2023 19:39
@Sopariev
A jakiemuś klubowi się to udaje?
Bo ja nie znam klubu z najsilniejszych lig w Europie który jak zaczął wygrywać mistrzostwo to robi to nieprzerwanie od x-lat. Może gdzieś w jakiejś "egzotycznej lidze" jest taki klub?
Więc tak to działa jak chcesz to możesz sobie przyjąć to jako "zasadę".
Edytowano : 2023-04-16 19:19:04
@hoven
Chodzi o samo zjawisko które w sporcie jest nieuniknione. Porażka przychodzi wcześniej czy później.
A to że ktoś jest winny że właśnie za jego kadencji to się stało to zupełnie inna sprawa. Nikt nie jest nieomylny. Jupp przegrał w 2012 i mistrzostwo i LM gdybyś ty wtedy rządził to pewnie byś go wywalił bo jak mógł przegrać.
16.04.2023 19:14
@Sopariev
Ale wiesz że wygrywanie co roku jest niemożliwe? Wcześniej czy później znajdzie się zespół który wygra BL tak jak Leicester wygrało PL choć tych co "powinni" wygrać było kilku a Leicester to "powinno" walczyć ale środek tabeli.
16.04.2023 19:04
@Sopariev
O tak szacunek do mistrzostwa BL aż bije z twojego komentarza.
Zresztą jak do samej BL. "potężna liga" szacunek leje się strumieniami.
16.04.2023 18:34
Za każdego pewnie przyjdzie zapłacić 100 mln albo i więcej. Żaden nie jest wart takiej kasy ale rynek już dawno "zwariował".
Jeśli któryś do nas trafi za mniejsze pieniądze to będzie dobrze. A może ktoś inny za mniejsze pieniądze? (choć nie mam pomysłu kto mógłby to być)
16.04.2023 18:30
@Sopariev
Jeśli dla ciebie mistrzostwo BL jest mało znaczące to twoja sprawa choć dla mnie zupełnie niezrozumiała jest w takim razie twoja obecność tu i kibicowanie klubowi który zawsze podkreśla że BL jest bardzo ważna jeśli nie najważniejsza.
16.04.2023 16:01
@Alfik91
Kadra wygląda bardzo dobrze "na papierze" w rzeczywistości gorzej.
W sporcie tak już jest że nie zawsze faworyt wygrywa. A my z reguły jesteśmy faworytami.
W tym sezonie większość zawodników jest pod formą a zespół gra bardzo nierówno. Dobry mecz a za chwilę kilka słabych i tak cały czas. Tylko na koniec rundy jesiennej było trochę lepiej i jakąś stabilizacja na wyższym poziomie. Niestety na wiosnę już jest tylko huśtawka góra, dół z przewagą dołu.
Ale to że w tym sezonie tak jest wcale nie oznacza że w następnym nie będzie lepiej. Trzeba pamiętać że od 10 sezonów w każdym wygrywamy co najmniej jeden tytuł. Ile zespołów może się pochwalić takim osiągnięciem.
16.04.2023 15:18
@hoven
Nie szanujesz Uliego
Chciałbyś SL i Bayernu w niej grającego
A jednocześnie uważasz się za bardziej "Bayern owego" niż sam Bayern.
Wybierasz kilka decyzji i mówisz wszystkie złe. I ok zgoda tylko że w Bayernie podejmowanych jest setki czy tysiące decyzji i większość jest dobra.
I tak jak już napisałem zacytuję
"I zupełnie te same dyrdymały które ty teraz wypisujesz były wypisywany jeszcze za czasów gdy strona miała inną nazwę. Nazwa się zmieniła, Bayern wszedł na poziom na którym nigdy wcześniej nie był. I to są fakty."
Tyle warte jest twoje pisanie o "zjeździe na sankach z topu"
15.04.2023 23:06
@hoven
Najjaśniejszy punkt ostatnich 10 lat to Jupp i jego drużyna którą stworzył przegrywając pierwszy sezon.
Flicka nikt nie zwolnił sam odszedł.
A jakim ty jesteś kibicem pokazujesz tym jak traktujesz legendę klubu Uliego który miał olbrzymi udział w stworzeniu Bayernu tym czym jest teraz.
I zupełnie te same dyrdymały które ty teraz wypisujesz były wypisywany jeszcze za czasów gdy strona miała inną nazwę. Nazwa się zmieniła, Bayern wszedł na poziom na którym nigdy wcześniej nie był. I to są fakty.
15.04.2023 22:34
Najlepsze 10 lat w historii klubu a na stronie ciągle narzekanie i narzekanie.
Może taki sezon jest potrzebny dla oprzytomnienia i zejścia z obłoków.
15.04.2023 22:16
@hoven
A ja kolejny raz nie doczekałem się na twój przykład drużyny która wygrywa co sezon, zawsze. Może w końcu odpowiesz?
I wiem że w twoim przypadku to trudne ale zrozum że ja pisze o samym fakcie że nie ma drużyny niepokonanej wygrywającej co sezon przez całą swoją historię.
A winny zawsze ktoś jest. Czasem nawet więcej niż jedna osoba.
A teraz kończę bo już zaczynasz kluczyć, przeinaczać i odwracać kota ogonem.
15.04.2023 22:00
@hoven
Kolejny sezon kolejny ćwierćfinał LM. To nas stawia w gronie najlepszych.
Pokaż choć jedną drużynę która tylko wygrywa.
Czy się to komuś podoba czy nie to tak, takie jest przeznaczenie każdej drużyny która wygrywa że w końcu trafi się sezon w którym nie wygra.
15.04.2023 21:28
@Lampo
Dokładnie. Były lepsze sezony i były dużo gorsze.
Teraz jest słabszy sezon ale ciągle klub jest w gronie najlepszych w Europie.
15.04.2023 20:47
Słabo wyglądała gra, brakuje napastnika. W sumie to cały zespół wygląda jakby wogóle nie mieli formy i ciężko winić za to Tuchela który nie miał czasu na przygotowanie zespołu.
15.04.2023 20:25
No i niech ta presja narasta. Jest na takim stanowisku że presja była, jest i będzie i nie ważne kto będzie na tym stanowisku.
@hoven
Mazraouiego ze składu przede wszystkim "wyrzuciła" kontuzja. Przed mundialem grał. Ale jak zwykle kluczysz.
13.04.2023 17:24
W sumie to nie za dużo wiadomo ani czy na jeden mecz to zawieszenie czy może na więcej ani jak wysoka jest kara finansowa która jeśli jest wysoka to ok ale jeśli nie to żadna kara.
Może w końcu zacznie grać u nas Mane bo narazie to nawet nie cień zawodnika z Liverpoolu zwlaszcza po kontuzji.
13.04.2023 17:16
@hoven
A bierze?
Edytowano : 2023-04-12 22:23:36
A czy to wina Bayernu że już w XXI wieku za Ballacka płacił 6 mln a teraz za 6 to można kupić ale juniora i to mało znanego?
Jak dla mnie to możemy wrócić do kwot transferowych z początku wieku. Ja to przeżyje ale ty nie nadążysz pisać o petycjach i jaki to mamy amatorski zarząd. Więc zluzuje gumę w ga...
12.04.2023 22:17
Jeśli to prawda to szkoda bo Laimer raczej będzie drugim Sabitzerem niż porządnym DP którego od odejścia Martineza potrzebujemy.
12.04.2023 21:39
@hoven
Broniłeś transferu Jovica podczas podobnej dyskusji ze mną na temat Lucasa więc nie kłam.
12.04.2023 21:04
@Sopariev
Może ciebie Real nie interesuje.
Natomiast ja wiem że nie żyjemy w próżni a Real to nie "klub-cyrk" tylko klub który regularnie wygrywa LM.
12.04.2023 20:08
@hoven
Tak transfer Lucasa jest ok.
Przepłacony bo wart jest 40 może 50 mln a nie 80. Więc różnica 30 mln.
Ale to nie przepłacenie jak w przypadku Jovica gdzie zapłacono 63 mln a wart jest 0. (też kiedyś pisałeś że w sumie to spoko transfer Realu bo Jovic "rokował")
12.04.2023 19:51
@hoven
Lucas to dobry transfer.
Przepłacony i często łapie kontuzje ale jak gra to gra dobrze.
Edytowano : 2023-04-12 19:41:59
Dla mnie z kontekstu tego co piszę to jasne ale zapomniałem że ty nie wiesz że coś takiego istnieje.
12.04.2023 19:38
@hoven
Ma często kontuzje i kosztował 80 mln to są fakty.
A to jak go oceniasz to twoja subiektywna ocena i ma sie nijak do oceny Konate równie często łapiącego urazy. Oczywiście na wielką niekorzyść w stosunku do Lucasa.
A co do Hummelsa to bardzo chciałem żeby do nas trafił ale podobnie jak z Gotze w BVB lider u nas średnio.
Lucas jak gra to gra lepiej od Hummelsa (to moja subiektywna ocena).
12.04.2023 19:32
@hoven
Ocena gry Lucasa jest twoją subiektywną oceną i ma się nijak do gry Lucasa oraz twojej oceny gry Konate. A różnica wynika tylko i wyłącznie z tego kto kogo kupił.
12.04.2023 19:14
@hoven
Od czasu gdy na Viapley jest PL oglądam mecze Liverpoolu i Konate jeśli już gra to gra gorzej niż Lucas.
Edytowano : 2023-04-12 18:55:33
PS
Hazard, transfer w tym samym czasie co Lucas, zagrał ponad 30 meczy mniej pomimo że był krócej kontuzjowany.
Lucas, poza Flickiem, jak jest zdrowy to gra a Hazard jestbzdrowy a siedzi na ławce i często nawet na zmiany nie wchodzi.
12.04.2023 18:52
@hoven
Podsumowując twoje komentarze:
Lucas częste kontuzje - największa klapa transferowa w historii świata
Konate częste kontuzje - wygląda świetnie a LFC zrobił lepszy interes niż my kupując Upe za niemal tyle samo.
Czym różni się Lucas - Konate? Pierwszego kupił Bayern drugiego LFC.
Poza tym Konate wyglądał świetnie gdy grał u boku van Dijka w formie. Teraz gdy van Dijk jest bez formy to i Konate gra słabo.
12.04.2023 18:38
@hoven
Według ciebie Konate "zjada" Upe i to LFC zrobił lepszy interes. A jakoś tego nie widać.
Upa za tyle ile przyszedł to świetny transfer. Z nim obrona mimo że ma minimalne, jeśli nie zerowe, wsparcie pozostałych formacji, wygląda dobrze.
Co do ciągłego obrażania piłkarzy Bayernu to norma u ciebie jak widzę.
Tylko następnym razem jak ktoś ciebie zacznie obrażać to nie leć z płaczem do admina.
12.04.2023 18:19
Niestety a może stety nie widziałem meczu ale wynik słaby.
Niby szanse nadal są ale już raczej tylko teoretyczne.
@hoven
Tak dla przypomnienia bo chyba zapomniałeś to za rządów KHR też były "wpadki" i to poważne.
Co żeby nie było wątpliwości nie umniejsza wielkiego wkładu KHR w budowę tego co mamy teraz.
Kiedyś zmiana musiała nastąpić.
12.04.2023 17:11
Może być tak że będzie trzeba zapłacić dużo ale oby to były dobrze wydane pieniądze.
Teraz pewnie ciągle będą plotki o zainteresowaniu jakimś napastnikiem.
12.04.2023 17:06
Żeby jeszcze MU go chciało i spoko.
MU lubi dobrze zapłacić więc oby to był dobry kierunek.
12.04.2023 17:04
@hoven
Co za różnica czy atakujesz 2 osoby czy kilkadziesiąt?
I tak zgadzam sie że nie powinno się nikogo obrażać.
PS.
Jeśli sam naginasz ramy kulturalnej wypowiedzi dla swoich celów to musisz się liczyć z tym że znajdzie się ktoś inny kto nagnie je jeszcze bardziej. I z taką sytuacją mamy do czynienia między tobą a tamtym użytkownikiem.
Jest takie powiedzenie "Kto sieje wiatr ten zbiera burzę".
10.04.2023 20:35
@raaafal
A to ciekawe co piszesz bo czy przypadkiem nie ten którego tak bronisz każdego kto nie podziela jego poglądów co do zarządu a w szczególności Hasana i Uliego uważa za ślepych, głuchy i fanboyi Hasana?
Czy to przypadkiem nie ten użytkownik z uporem maniaka wyzywa piłkarzy Bayernu "ciamajdami" ewentualnie "ciamajdami Hasana"?
Więc jeśli ktoś sam stosuje taki język to znajdzie się też ktoś kto pójdzie o krok dalej.
Ale jak widać jest brak refleksji tylko płacz do admina.
I żeby nie było to nie popieram wyzwisk ale jeśli ktoś sam nagina ramy kulturalnej wypowiedzi dla swoich celów to musi się liczyć z tym że znajdzie się ktoś inny kto nagnie je jeszcze bardziej.
10.04.2023 19:40
Ciekawe czy Tuchel da szanse Ibrahimovicowi?
Ciekawy zawodnik i zasługuje na szanse, tylko żeby trener mu zaufał.
10.04.2023 17:48
Kane? Wątpię.
Pozostali może?
A może ktoś jeszcze inny?
Ciężko sprawa.
09.04.2023 19:40
U nas też raczej przyszłości nie ma.
Strasznie cienko teraz u Niemców, ani dobrych bramkrzy (nie licząc starych wyjadaczy) ani napastników (tu nawet starych nie ma).
09.04.2023 19:38
@BaltazarGabka
Może Vlahovic? Może David? Może jeszcze ktoś inny? Choć racja że wybór bardzo ograniczony.
Co do Fullkruga to sorry ale gość 30 lat, sezon życia i nieco ponad 10 goli w BL. Dla mnie nie ma nawet o czym mówić. Taki Choupo 2.0. a nie napastnik którego potrzebujemy.
07.04.2023 11:13
U nas skauting nie szwankuje. To nie takie proste kupić młodego piłkarza i zrobić z niego gwiazdę. My mamy Davisa i Musiale.
Przykład Eintrachtu. Jovic sprzedany za 63 mln do Realu i klapa. Silva poszedł do RBL i też jest cieniem zawodnika z Frankfurtu. Teraz jest Muani może on da radę w innym klubie? Ale to jest 3 piłkarzy którzy w Eintrachtcie strzelali sporo i 2 już dawno zostało zweryfikowanych w innych klubach.
Nawet gracze którzy teoretycznie zostali już sprawdzeni mogą "nie wypalić" przykład Gotze u nas czy choćby Sancho w MU. W BVB gwiazdy także w LM po transferach zgaśli.
07.04.2023 11:06
Ja jak nie wierzyłem w transfer Kane'a tak dalej nie wierzę. Zostanie w PL.
Co do Muani to sprawa otwarta. Choć cena nieadekwatna do doświadczenia ale zobaczymy.
A może ktoś inny?
Niestety ale pewne jest że to nie będzie Niemiec bo nie ma teraz dobrego napastnika Niemca.
07.04.2023 10:49
Wątpię żeby u nas pograł więc jeśli będzie chętny żeby go kupić to trzeba skorzystać i sprzedać.
06.04.2023 20:58
W Kanea nie za bardzo wierzę. Ani Koguty nie będą chcieli go puścić za drobne, pewnie ponad 100 mln ale funtów, Levi ma kasę i nie musi sprzedawać co już udowodnił. A że zapłacimy taką kasę za gracza w takim wieku nie wierzę. A sam Kane myślę że będzie chciał wyśrubować ilość goli w PL i jak już by miał odchodzić to do jakiegoś klubu z PL.
Pozostałe opcje dla mnie bardziej realne. Szkoda że w Niemczech taka posucha że nawet nie ma Niemca napastnika którym można by się zainteresować, Fullkrug 30 lat i sezon życia z 10 golami w BL, nie ma nawet o czym mówić.
Oby trafiono z napastnikiem tak jak z de Ligtem.
06.04.2023 10:37
@DonJupp4ever
Tylko FDJ raczej nie chce ruszać się z Barcy.
Ale faktycznie dla nas mógłby być równie dobrym wzmocnieniem co de Ligt.
05.04.2023 22:03
@hoven
Serio nie rozumiesz?
No cóż to wiele tłumaczy Panie "były dziennikarzu".
05.04.2023 20:46
@hoven
I tak i nie
Tak w stosunku do Ekstraklasy
Nie w stosunku do najlepszych drużyn Europy
Sam sobie wybierz z kim Bayern musi się równać.
05.04.2023 20:37
@hoven
Ty wcale nie wyliczałeś niewątpliwych i niezaprzeczalnych "sukcesów" Hasana?
Tylko że jak pokazałem równie ciekawą listę sukcesów można zrobić dla każdego nawet Pereza, który jest jednym z najlepszych działaczy w historii piłki.
05.04.2023 19:56
@hoven
Oczywiście nie rozumiesz / udajesz że nie rozumiesz. Kontekst rozmowy też dla ciebie nie istnieje.
I tak zawsze, te same sztuczki.
Na tyle by było "rzeczowej rozmowy".
05.04.2023 19:36
Dużo zależy ile Eintracht będzie chciał za niego. Jeden dobry sezon to chyba za mało żeby zapłacić za niego 100+ mln?
Wygląda na naprawdę dobrego napastnika ale cena musi być adekwatna do osiągnięć.
05.04.2023 19:26
@hoven
Co napisałeś?
Równie dobrze można napisać Perez najgorszy prezes w historii Realu:
Tylko ostatnie 5 lat główne niewypały transferowe:
- Jovic 63 mln oddany za darmo
- Diaz 21,5 mln odchodzi za darmo po zakończeniu kontraktu (od lat niechciany ale nikt nie chce mu płacić tyle ile daje mu kontrakt podpisany przez Pereza więc siedzi i bierze kasę za nic)
- Hazard 115 mln jedno z największych jeśli nie największa wpadka transferowa w historii (chyba tylko Coutinho do Barcy może z nim konkurować?)
- Odrizola 32 mln niechciany w Realu oraz nigdzie indziej (2 wypożyczenia i powroty)
- Reiner 30 mln wypożyczany do coraz słabszych klubów.
Ponad 250 mln na same zakupy a gdzie jeszcze kwoty kontraktów, kolejne grube miliony, wyjdzie z 350 mln w błoto na tylko 5 całkowicie nietrafionych transferów. Niekompetencja, amatorstwo, działanie na niekorzyść klubu, pewnie jest na stołku tylko dlatego że jest mierny ale wierny.
Oczywiście to wszystko bzdura ale równocześnie prawda tylko że wybiórcza.
Takie sztuczki stosujesz żeby tylko wyszło na twoje.
05.04.2023 19:14
@hoven
"rzeczowa rozmowa na argumenty" według ciebie:
po wygranej z BVB "witamy PANA TRENERA" po porażce w pucharze z Freiburgiem "to wszystko wina niekompetentnego Hasana" (3 dni różnicy).
Zwyciestwo zasługa wszystkich oprócz zarządu (na przekór zarządowi), porażka wina niekompetentnego zarządu (każdy nawet najbardziej niekompetentny (a może zwłaszcza, jak w tym przypadku?) może innym wytykać niekompetencje).
05.04.2023 15:52
Już dawno nie ma zawodników pokroju Kahna czy Effe, Schweinsteiger i Lahm też dawali radę.
Teraz nie ma kto krzyknąć i opieprzyć pozostałych gdy trzeba i mamy to co mamy.
05.04.2023 14:32
@Sopariev
Tu już dawno skończyło się jak to ująłeś "rzeczowo porozmawiać".
Albo jesteś z "nami" i atakujesz zarząd na każdym kroku za wszystko albo jesteś "fanboyem" gdzie tu miejsce na "rzeczową dyskusję"?
I to nie ja narzuciłem taką narrację.
05.04.2023 14:24
Na dieroten bez zmian.
Jak wygrywamy wszystko to zasługa tylko i wyłącznie Flicka. Ale jak w następnym sezonie przegrywamy z PSG to winny tylko i wyłącznie zarząd.
Jak Flick woli kadrę to winny zarząd i wywalić zarząd a pełnię władzy w klubie dać komuś kto jak tylko zwietrzył szanse na ciepłą posadkę w kadrze to odszedł z klubu.
Klub ma wygrywać co sezon BL i już ale jak wygrywa kolejne mistrzostwo to pisanie i kogo to obchodzi jakąś "ogórkowa" BL, "nikogo to już nie rajcuje" i podobne umniejszające komentarze.
Dominacja to mrzonka i zdarzą się sezony gdy BL nie wygramy tak jak to miało miejsce nie raz w przeszłości.
Teraz najpierw Nagelsmann zły i marzenia o Tuchelu gdy ten przyszedł i wygrał z BVB to "PAN TRENER" ale jak przegrywa kolejny mecz to winny... no tak zarząd.
Trener potrzebuje czasu na zmiany w grze a decyzja o zmianie trenera czy była słuszna to się okaże została podjęta napewno w najlepszym interesie Bayernu.
I oczywiście KHR to wielka postać Bayernu ale chyba niektórzy zapominają że także za jego rządów przegrywaliśmy i BL i PN i to nie raz nie dwa bo tak działa sport.
Zobaczymy co się wydarzy do końca sezonu i czy wybór Tuchela był słuszny. Oby tak ja trzymam za to kciuki tak jak trzymałem za każdego poprzedniego trenera bo to leży w interesie Bayernu.
05.04.2023 13:17
Duża szkoda kolejnego odpadnięcia z pucharu ale w Niemczech to rozgrywki do którego kluby podchodzą bardzo poważnie i w których każdy się stara.
Grama dalej jak za Nagelsmanna, raz super raz przechodzimy koło meczu, bo Tuchel to nie czarownik a trener i potrzebuje czasu żeby ustawić zespół.
Poraz kolejny mamy przykład że "mityczna dominacja" to mrzonka.
Ale to strona na której każdy nawet najbardziej niekompetentny ( @hoven ) może innym wytykać niekompetencje bo jak innaczej nazwać po wygranej z BVB "witamy PANA TRENERA" po porażce w pucharze z Freiburgiem "to wszystko wina niekompetentnego Hasana" (3 dni różnicy) no ale widocznie są tacy którzy już tak mają że zawsze nagnął rzeczywistość do swoich celów.
05.04.2023 04:08
A Arda Turan podpisując kontrakt z Barcą myślał że podpisuje go z nami co sam parę lat po tym wydarzeniu przyznał.
Ciekawe kto zawalił? Pomysły? Panie @hoven
05.04.2023 04:08
Dla nas najlepsza opcja, Nagelsmann odchodzi do Chelsea i raz nie płacimy mu a dwa dostajemy jeszcze jakaś kasę za niego. Oby tak to się skończyło.
A Chelsea to dobra opcja dla Nagelsmanna.
03.04.2023 20:06
Za kwotę jak została wpisana w wypożyczenie raczej napewno go nie wykupimy za mniejszą kwotę i to sporo to już zależy jak będzie grał do końca sezonu i czy Tuchelowi będzie odpowiadał.
03.04.2023 19:59
Piłkarsko dobry ale coś chyba nie do końca gra?
Jeśli Mazraoui wróci i zacznie grać jak pod koniec jesieni to nie wiem czy zostanie u nas.
Ale z drugiej strony Tuchel dopiero zaczyna u nas i jak zobaczy wszystkich jakiś czas na treningach to hierarchia może się zmienić.
03.04.2023 01:35
Od chcieć do grać jest bardzo daleka droga.
Kwota za niego też jest wysoka.
Zobaczymy
02.04.2023 22:27
@Ivan7
O tym nie pomyślałem że w sumie to w sprawę zamieszane są 3 strony i informacja do prasy wcale nie musiała wyjść z klubu. No ciekawe.
02.04.2023 11:26
@Sopariev
Winny Hasan byłby tylko w przypadku gdyby to on wypuścił tą informację.
W innym przypadku to nie wina Hasana.
Dlatego mam nadzieję że w klubie szukają kto tą informację wypuścił i tą osobę po prostu zwolnią.
02.04.2023 11:09
Podstawowe pytanie w tej sprawie to kto poinformował Romano (czy kogokolwiek innego kto pierwszy puścił tą informację w świat).
Gdyby nie ten "wyciek" to Nagelsmann został by normalnie i jako pierwszy poinformowany. Ale przez "wyciek" wyszło jak wyszło.
Wina za to jak to się odbyła jest tylko i wyłącznie po stronie "informatora prasy" (kimkolwiek ta osoba jest) a nie zarządu Bayernu.
Edytowano : 2023-04-02 10:51:24
Po stronie zarządu powinna być odpowiedzialność za to by ustalić kto stoi za tym wyciekiem (bo raczej nie był on kontrolowany)
02.04.2023 10:40
@hoven
Wrzuć kto i kiedy pisał o "pseudopilkarz" bo kłamiesz.
01.04.2023 21:11
Mecz jak za Nagelsmanna (tutaj zgadzam się z @Reeken89 ) ale nie ma się co dziwić bo Tuchel nie miał czasu na zmiany.
Jeszcze dużo pracy przed Tuchelem żeby zacząć grać inaczej (lepiej) niż za Nagelsmanna.
Jak zawsze cieszy zwycięstwo nad BVB. Powrót na pierwsze miejsce w tabeli oby już do końca sezonu.
Edytowano : 2023-04-01 20:48:42
@hoven
Po raz kolejny nie rozróżniasz krytyki po słabym występie (kolejnym) od obrażania i wyzywania.
Ale w twoim przypadku to nie powinno dziwić.
Pa
01.04.2023 20:45
Skład bez zaskoczenia oby i wynik taki był. Nie ma co liczyć na jakieś nowinki nowego trenera ale już na efekt zmiany trenera jak najbardziej.
01.04.2023 18:11
@hoven
Czyli dalej wmawiasz coś o innych nie mając na to żadnych dowodów. Norma w twoim wykonaniu.
01.04.2023 15:44
@hoven
Widzisz od lat wmawiasz mi że ślepo bronię Hasana a nie znasz faktów więc "poszukaj sobie" a potem pisz coś o kimś.
Nie tak dawno wmawialeś że "to ja tylko przyznaję sobie rację" więc "poszukałem sobie" twoje wpisy gdzie się przechwalasz. Poprosiłem o komentarz i wyjaśnienie ale jak to bywa uciekłeś od odpowiedzi.
01.04.2023 15:20
@hoven
Poszukaj sobie jeśli cie to tak bardzo interesuje.
Edytowano : 2023-04-01 15:16:06
PS. Mam tylko nadzieję że tak jak "bawi cie" moja reakcja na uporczywe obrażanie piłkarzy Bayernu nie "bawi cie" uporczywe obrażanie piłkarzy Bayernu.
01.04.2023 15:09