DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Edmund Strona 1

4

Kolejny mecz w którym będziemy mieć "przyjemność" oglądać kunszt trenerski Tuchela?
Jakim ustawieniem tym razem zaskoczy rywala? Mamy w Lazio kogoś na wypożyczeniu? Czy usłyszymy kolejne "super" wytłumaczenie po meczu?

13.02.2024 15:16

3

Myślałem że może będą jakieś dobre wiadomości ale na razie nic pozytywnego.

16.05.2024 17:05

3

Wszystko fajnie, rozgrywa super sezon, tylko że on nie ma 19 lat a 29 i to jego pierwszy tak dobry sezon. Wcześniej grał co najwyżej przeciętnie. Raczej szybciej wróci do formy z poprzednich sezonów niż rozegra drugi tak dobry czy lepszy sezon.

24.04.2024 18:47

3

Ale przecież to banalnie proste do wytłumaczenia.
Haidenheim nie ma nikogo na wypożyczeniu w Leverkusen a my mamy. Przecież Tuchel szybko wytłumaczył czemu przegrał w tak żałosnym stylu. Oczywiście nie było w tym żadnej winy naszego trenera. On po prostu nie dał rady schylić się do tak niskiego poziomu jaki prezentują nasi zawodnicy bo by mu kręgosłup pękł. Biedaczek jeden

17.02.2024 19:23

3

No i super.
Choć trzeba się będzie przyzwyczaić.

18.01.2024 18:48

2

Zdecydowanie za dużo FM-ów

10.05.2024 19:44

2

Mniej gadania więcej konkretnych działań.

05.05.2024 23:47

2

Wirtz powinien być naszym priorytetem bez dwóch zdań.
Pytanie powinno tylko być czy już w to lato czy w 2025. Tutaj najwięcej zależy od samego zawodnika. Nasi powinni być w stałym kontakcie z otoczeniem zawodnika i w odpowiednim momencie działać.

16.04.2024 14:32

2

A czemu nie jeśli da radę to niech strzeli więcej bramek

16.03.2024 12:32

2

Nieważne kto. Ważne żeby to w końcu był trener który będzie pasował do klubu i spędzi tu kilka udanych sezonów.

21.02.2024 19:40

2

Stanisic kolejny mecz gra od początku.
Jest to jakiś pozytyw bo u nas Tuchel pewnie traktował by go jeszcze gorzej niż de Ligta. A tak jest szansa że mimo słabej jesieni to wypożyczenie okaże się całkiem udane? Oby tak dalej

17.02.2024 21:39

2

To jest wyczyn Tuchela, co prawda zajęło mu to cała rundę ale doprowadził do sytuacji w której Kane z najlepszego zawodnika stał się zawodnikiem z ocenami "6".
Aż strach pomyśleć gdzie w tabeli bylibyśmy gdyby Kane przyszedł do nas przed a nie po okresie przygotowawczym.

Ta ocena dla Kane'a to taki znak dla tych co mówią że piłkarze są "be", są "przejedzeni" sukcesami i nie chce im się grać. Kane też nie jest "głodny" sukcesów?
Winny temu stanowi w jakim znajduje się teraz zespół jako całość oraz każdy z zawodników z osobna jest tylko i wyłącznie Tuchel.

15.02.2024 13:43

2

Mnie ta wczorajsza porażka wogóle nie dziwi.
Ale czego się spodziewać jeśli trener widzi błędy wszędzie tylko nie u siebie.
No cóż teraz albo info że Tuchel odchodzi albo czeka nas kolejny mecz w którym drużyna będzie grać tak aby w końcu taka informacja się pokazała.

15.02.2024 08:59

2

Słuszną linie ma nasz trener.
W Leverkusen "szybkie akcje od obrońców" były wyprowadzane tak szybko że aż ciężko było je zobaczyć.
Aż szkoda nawet komentować takie "kwiatki".

13.02.2024 18:31

1

Ale jak to nie słuchają Uliego? Przecież już dawno odkryto na stronie że wszystko co złe u nas to wina Uliego i dopóki nie odejdzie to lepiej nie będzie.

A swoją drogą to jeśli tak jest to Tuchel wyrzucił z klubu już Kahna i Hasana czas na Freunda i Eberla?

16.05.2024 18:16

1

Już paru trenerów miało być "prawie" dogadanych więc lepiej poczekać na oficjalkę.

10.05.2024 19:42

1

No cóż nadzieja była ale jak na zespół który gra bez trenera, żeby nie napisać na przekór trenerowi który przeszkadza, to i tak daleko zaszliśmy.
I tu nie zgadzam się że potrzebna "rewolucja" w składzie. Ci piłkarze kolejny sezon zachodzą bardzo daleko w LM i to z takim trenerem na ławce. My nie potrzebujemy rewolucji w składzie i wywalenia połowy piłkarzy wystarczy mądra zmiana trenera. Na trenera który będzie miał plan na tych piłkarzy których mamy, który wykorzysta ich w 100% a nie będzie się na nich obrażał i sadzał najlepszych na ławce bo tak akurat sobie wymyślił.
Na szczęście to już tylko dwa mecze i koniec Tuchela u nas.

09.05.2024 14:01

1

@hoven
A komentarz (po angielsku) dziś po 4 rano wkleił za ciebie @Dzidzia83 ?

07.05.2024 16:33

1

@tapczan
Dokładnie. Niektórzy już chyba myśleli że mamy dożywotni karnet na wygrywanie BL. A prawda jest taka że te 11 wygranych pod rząd tak naprawdę jest dla nas niedobre. Tylko zdrowa rywalizacja na poziomie pomaga klubowi a nie wygrywanie nieważne że bez wysiłku i dzięki słabej postawie pozostałych w BL.

07.05.2024 11:11

1

Liczba porażek to jedno choć w tym nikt Tuchela nie "pobije" ale co gorsza styl tych porażek to jest dopiero tragedia.

04.05.2024 23:20

1

Który to już raz w jego karierze? 3?
Szkoda go, to może być koniec jego kariery.

Wyszło że zrobił przysługę klubowi odchodząc.

02.05.2024 19:07

1

@Mistrz358
Jak nie donosi to obraża.

29.04.2024 16:23

1

Najbardziej "hańbiące i uwłaczające" to jest jak ktoś kto donosił (pod mocno naciąganym powodem) na stronę ciągle pisze na tej stronie komentarze. Ciągle atakując i obrażając każdego, nawet bardzo zasłużone osoby dla klubu.

29.04.2024 11:08

1

I dobrze niech zostanie. Dużo daje drużynie.

24.04.2024 16:16

1

Donosiciel znowu wyzywa Uliego. Brawo panie były dziennikarzu i (były / obecny?) donosicielu

20.04.2024 07:24

1

Już dawno zostało ogłoszone że po sezonie odchodzi więc o jakim zaufaniu mówimy.

08.04.2024 16:47

1

@BAYERNod1995
Właśnie o to mi chodzi że główny problem to Tuchel i jego "praca" która doprowadziła do tego że gra 11 zawodników a nie drużyna.
Przy takiej grze każdy zawodnik będzie popełniał błędy i będzie wyglądał słabo. Bo żeby wygrywać musi grać drużyna a nie każdy sam. A u nas przez Tuchela tak niestety jest.

07.04.2024 10:06

1

Czy on jest tak słaby czy Tuchel go odstawił od tak?
Jeśli to pierwsze to Freund zaliczył niezła wtopę.

04.04.2024 21:23

1

@alien666
Plusów? Jakich plusów?
Z Pavlovicem środek mógłby wyglądać zupełnie inaczej. Mógłby a czy by wyglądał może tak może nie.

A nie sorry jest jeden wielki plus jeden mecz mniej do końca Tuchela u nas.

31.03.2024 00:42

1

"forma wróciła" nic dodać nic ująć. No ale Tuchel nadal nas trenuje więc niestety dzisiejszy mecz nie dziwi.
Szkoda spalonego przy golu Kane'a. Ciekawe jakby to wyglądało z Pavlovicem zamiast Laimera?

30.03.2024 23:59

1

@Matilegolas
Dla mnie Goretzka powinien zostać.

30.03.2024 13:55

1

To raczej pokazuje poziom do którego spadliśmy. Musimy grać w barażach z takimi drużynami jak Estonia nie przez przypadek a "dzięki" naszej grze.

System rozgrywek jest zły ale nie dlatego że "musimy" grać w barażach z Estonia ale że w ogóle po tak beznadziejnych eliminacjach nadal mamy szansę na Euro grając w barażach.

22.03.2024 17:44

1

Na razie Freund słabo może jak Eberl go przypilnuje to będzie lepiej?

21.03.2024 19:48

1

I dobrze. Niech zostaje, będzie nowy trener, przyda się.

08.03.2024 17:35

1

Wygląda na to że jesteśmy coraz bliżej "zabezpieczenia kolejnego celu". Wiadomo kiedyś nie wygramy BL i raczej to się stanie w tym sezonie. Tuchel zrobił dużo już w zeszłym sezonie żeby tak się stało a w tym tylko kontynuował. W zasadzie gdyby nie fakt że Kane do sezonu przygotowywał się w Londynie to "zabezpieczenie" nastąpiło by szybciej. Ale na "szczęście" do rundy wiosennej Kane przygotowywał się już z całą drużyną pod okiem Tuchela.

Trudno do czerwca trzeba się jakoś przemęczyć, chyba że we wtorek Tuchel "zabezpieczy" LM i wtedy do widzenia?

02.03.2024 09:30

1

12 minut? Nie przesadzajmy aż tyle raczej nie będzie doliczonego czasu gry. Tuchel nie lubi za wcześnie wpuszczać Tela.

01.03.2024 15:09

1

I bardzo dobrze.
Oby nowy trener umiał ich lepiej wykorzystać z korzyścią dla Bayernu

01.03.2024 05:57

1

Jeśli to prawda to czas zacząć negocjacje z Milanem w sprawie Theo.

26.02.2024 17:42

1

Jeśli Davies jest zdecydowany i chce odejść to trzeba go sprzedać. Co do następców to Theo wydaję się dobrą opcją. Wymieniać jednego na drugiego nie ma sensu ale jeśli jeden odchodzi to dobrze żeby przyszedł drugi.

24.02.2024 12:42

1

Ciąg dalszy płaczu Tuchela. Wszyscy do okoła winni tyko nie on. Biedaka tak plecy bolą od schylania się do poziomu piłkarzy że odchodzi na rok przed końcem kontraktu bo dłużej już nie wytrzyma bólu.
Bardzo słabo że strony Tuchela, bardzo słabo.
Żegna się z klubem tak jak wygląda gra zespołu odkąd nas trenuje.

22.02.2024 20:39

1

Chyba nie ma za bardzo o czy dyskutować. Bo to że trzymanie Tuchela nie ma sensu po raz kolejny było widać. Gramy słabo jak za Klinsmana albo i jeszcze słabej.

Teraz to już tylko spotkania kto za Tuchela i to jak najszybciej.

18.02.2024 20:41

1

Rewolucja nie jest potrzebna.
Wystarczy zwolnić Tuchela a na jego miejsce dobrze wybrać nowego trenera.

Otwarte pozostaje pytanie czy Eberl spełni pokładane w nim nadzieję i ogarnie kwestie transferów i kontraktów bo Freund jak narazie wygląda jakby nie dawał rady.

16.02.2024 15:49

1

@Silesi
Nie tylko kibice Bayernu głosują więc procent niski.
Dla pozostałych drużyn im dłużej Tuchel jest u nas tym lepiej.

16.02.2024 13:48

1

Tuchel już na początku sezonu "zbudował" Tela skutecznie wybijając mu z głowy dobrą formę sadzając go na ławce z której nie podniósł się przez kilka meczy po paru dobrych występach.
Teraz chyba ta sama "skuteczna" taktyka budowania młodego będzie w stosunku do Pavlovica? Wczoraj przesiedział cały mecz. Zobaczymy jak będzie z Bochum?

15.02.2024 14:51

1

Decyzja o zwolnieniu Tuchela powinna być podjęta przed tym sezonem. Odeszli Kahn, Hasan i powinien razem z nimi odejść Tuchel.
Nie zdecydowano się na takie rozwiązanie tylko na danie Tuchelowi całego sezonu na pokazanie co potrafi. Choć już po zakończeniu zeszłego sezonu widać było że Tuchel i Bayern to nie jest dobrze dobrana para.
Teraz zarząd się mierzy z wyborem trzymać się wcześniejszej decyzji i trzymać Tuchela do końca czy próbować ratować co się jeszcze da.

Lepiej żeby próbowali ratować a jeśli nie to pozostaje nadzieja że po sezonie Tuchel odejdzie i przyjdzie trener który do nas będzie pasował i zarząd zadziała jak to już nie raz po porażkach i wrócimy w przyszłym sezonie mocniejsi.

PS. Zmieni się trener to i piłkarze zaczną grać. Wczorajsza "6" Kane'a od Bilda to nie słabość, zaangażowania czy nijakość zawodnika a skutki "treningów" Tuchel

15.02.2024 14:41

1

Zepchnięcie na ostatnią pozycję w hierarchii najlepszego obrońcy w kadrze jest najlepszym podsumowaniem obecności Tuchela u nas.
Powód? Forma? Raczej nie co pokazały ostatnie mecze.

13.02.2024 17:48

1

De Ligt ma prawo do takiego myślenia. Tuchel nie widzi go w składzie, woli wystawiać zawodnika po kontuzji, bezpośrednio po turnieju w Azji albo co dopiero dołączył do zespołu byle tylko nie jego.
Najgorsze jest że po raz kolejny mecz pokazał że Tuchel nie ma racji.

Oby tylko de Ligt doczekał do zmiany trenera. Tuchel coraz bardziej intensywnie pracuje na zwolnienie.

11.02.2024 13:55

1

Jak zobaczyłem ustawienie i kto gra wczora to od razu przyszło mi do głowy "geniusz albo idi... ". Jak się okazało w trakcie meczu to drugie.

11.02.2024 13:49

1

Tragedia.
Bayer jest w "gazie" a my w coraz większym "dołku".
Jaki pomysł na ten mecz miał Tuchel?
Czy on wogóle ma jakiś pomysł na drużynę?
Oglądając wczorajszy mecz to naprawdę trzeba się martwić o mecz z Lazio. Jeśli Tuchel znowu "zaskoczy" jak z ustawieniem na Bayer to będzie kolejne "zabezpieczenie celu"

Stanisic niech wraca, oby już bez Tuchela z taką grą jak wczoraj powinien grać na PO.
Boeye wczoraj pokazał się z najgorszej strony zobaczymy czy to jego poziom oby nie. Na tą chwilę te 30 mln za niego to pomyłka.

11.02.2024 08:44

1

Najwyższa pora żeby znowu jakiś wychowanek został ważnym zawodnikiem pierwszego zespołu a lepszego kandydata od Pavlovica nie widać. Na tą chwilę nasz najlepszy pomocnik.
Ale co zrobi Tuchel? Tela na początku sezonu dość szybko i sprawnie wyleczył z dobrej formy.

09.02.2024 19:23

1

Kadra jest dobra.
Problem nie leży w kadrze a w trenerze.

04.02.2024 13:57

1

Trzeba mieć nadzieję że u nas udowodni że te pochwały nie były na wyrost.

02.02.2024 16:38

1

Forma stabilna pod Tuchelem więc wczorajsza gra nie jest zaskoczeniem. A że Union miał porażkę z nami wkalkulowaną i nawet nie za bardzo próbowali coś ugrać więc jakoś udało się wygrać.

25.01.2024 19:07

1

I dobrze niech Leon zostanie.
Przyda się nowemu trenerowi.

25.01.2024 18:50

1

Wolał bym nie. Oby to były tylko plotki transferowe

19.01.2024 16:29

@Sopariev
A kiedy to było?
Jak Uli to mówił to już był Hasan i Uli nie był od załatwiania transferów a raczej pomału szykował się do odejścia w cień
A poza tym to nie miał racji? Wtedy to był transfer za sumę której Bayern nie płacił nawet się do niej nie zbliżał za bardzo wcześniej

Teraz też widząc co się dzieję i może się stać to wypowiadał się "pochlebnie" o Tuchelu ale może się okazać że to nie wystarczy.

16.05.2024 20:32

@Sopariev
To w końcu Uli "rządzi z tylnego siedzenia" czy Freund I Eberl go nie słuchają. Bo jedno wyklucza drugie.
A Hasan był takim samym "pionkiem" Uliego jak teraz ta dwójka.
Dopóki Uli zajmował się takimi sprawami to była cisza, spokój a w odpowiednim czasie prezentacja.

16.05.2024 19:33

A dlaczego nie?
Ja tam nie mam koszmarów nocnych odnośnie przyszłości klubu.
Teraz jest gorzej ale to normalna kolej rzeczy w histori każdego klubu.

16.05.2024 18:21

Fakt, szkoda gdyby nasi odpuścili Theo.

15.05.2024 20:52

@hoven
Cóż ty nie zrozumiałeś odpowiedzi.
Nic nowego widocznie byli dziennikarze, donosiciele tak mają

15.05.2024 20:03

@hoven
Jak zwykle tylko wyzwiska.
Widocznie donosiciele tak mają.

A ma to z szukaniem nowego trenera tyle że według najnowszej wersji twój wymarzony Tuchel zostaje a pomimo to nadal wyzywasz zarząd tak jak przed zatrudnieniem Tuchela. Nic się nie zmieniło.

15.05.2024 19:19

@hoven
Przecież według ciebie Tuchel to "odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu".
Wyzywałem zarząd i domagałem się jego zatrudnienia.
Teraz wyzywasz zarząd i domagasz się jego zwolnienia.

Czyli nieważne jak będzie kto przyjdzie ty i tak będziesz wyzywał wszystkich kto ma cokolwiek wspólnego z Bayernem.

15.05.2024 18:11

Mam nadzieję że skończy się jak że Stanisicem, który podobno nie chciał wracać a teraz okazuje się że to nie prawda.
Oby Uli i KHR rzeczywiście mieli jeszcze coś do powiedzenia i pozostanie Tuchela to też była plotka a nie rzeczywistość.

15.05.2024 16:26

@Sopariev
Uważam że Uli nie miał by problemu. Natomiast Eberl z Freundem wygląda że mają.
Chyba że wszystko już ustalili i po zakończeniu sezonu nagle ogłoszą. Ale to chyba mało realne bo o ile część newsów to zwykłe plotki to jednak do części sami się przyznają.

14.05.2024 16:52

Dużo szumu i bardzo mało konkretów. Szkoda że Uli i KHR maja już swoje lata bo na razie wymiana pokoleniowa w zarządzie idzie strasznie słabo. Ale może "młodzi" się ogarnął?

14.05.2024 16:23

Jeśli Eberl z Freundem nie umią załatwić nikogo innego?
Tylko czy to dobre dla drużyny? Odkąd przyszedł do nas w żaden sposób nie udowodnił swojej wartości.
Mam nadzieję że tak się nie stanie.

14.05.2024 16:17

Dokładnie. Zobaczymy na Euro czy ta decyzja się obroni.

14.05.2024 16:13

Słaby czy też bardzo słaby transfer i dobrze że odchodzi, szkoda że tak późno.

Natomiast nie on pierwszy i zapewne nie ostatni jest tak nietrafionym transferem. Mamy kilka czy nawet kilkanaście takich na koncie. Nawet nasz rodak spokojnie może załapać się do tego grona.

14.05.2024 16:12

Gratulacje.
Szkoda tylko że od kilku sezonów nasza gra obronna sprawia że liczba straconych bramek mocno rośnie.

13.05.2024 19:49

Jeśli rzeczywiście kosztował by 60 mln to dobry transfer. Dobry lewy obrońca. Fajnie gdyby udało się go ściągnąć

11.05.2024 12:51

Kadra złożona w większości z tych samych zawodników po raz kolejny dochodzi wysoko, bo jak inaczej nazwać półfinał LM I to bez pomocy a wręcz przeciwnie trenera, a jedyne co jest na stronie to wywalić większość.
Gdyby przynajmniej połowa tych co chcecie wywalić była tak słaba jak piszecie to nie dochodzili by co sezon wysoko w LM a konczylibyśmy na poziomie Barcy.
Gdyby to był jednorazowy wyskok to rozumie przypadek i można mówić o słabej kadrze ale większość z tych zawodników gra u nas od lat i zawsze robią dobry wynik w LM.
Potrzeba trenera a nie Tuchela, który ich wykorzysta i poprowadzi do lepszych wyników a nie wywalać prawie cały skład.

I żeby nie było wzmocnienia są potrzebne odejścia też ale nie w takiej liczbie jak wy chcecie.

10.05.2024 16:09

Ból d.... narastający z każdym sezonem gdy amatorzy (przynajmniej według jego opini) w zarządzie i na boisku po raz kolejny dochodzą do półfinału LM a wszystko pomimo "sabotażowi" Tuchela, którego domagał się przed jego zatrudnieniem a gdy przyszedł to nazwał "właściwym człowiekiem na właściwym miejscu".

10.05.2024 16:02

@zyzio
Tak główny trener w ogóle nie ma wpływu na przygotowanie kondycyjne zawodników, nic a nic. Biedaczysko jedynie ustala taktykę. Dlatego jeśli jakiś trener chce zawodnika który będzie miał siły biegać, sorry zapier..... 90 minut to kupuje zawodnika z PL bo z każdej innej ligi nie są tego nauczeni.

A Tuchel to już w ogóle jest tylko od zrzucania winy na konferencjach na piłkarzy. Nie odpowiada ani za przygotowanie kondycyjne zawodników ani za taktykę.

09.05.2024 21:51

@Barthyren
Ja już to pisałem że chce żeby Flick wrócił i pokazał jakim naprawdę jest trenerem tym który prowadził nas czy tym który prowadził reprezentację.
Mam nadzieję że to pierwsze bo wyjdzie to na dobre Bayernowi a o to chodzi.

09.05.2024 19:26

A czy to przypadkiem nie trener jest od przygotowania zawodników do sezonu żeby jak to ująłeś zapier...... przez 90 A jak trzeba to i 120 minut w każdym meczu?
I czy w naszym przypadku to nie Tuchel jest trenerem?
To nie wina zawodników o czym piszesz A właśnie trenera Tuchela.

09.05.2024 19:19

@Barthyren
Di Matteo to też świetny trener wygrał przecież LM. A nie czekaj ....

Narazie Flick to niewiadoma. Jeśli wróci na ławkę i będzie wygrywał to znaczy że jest dobrym trenerem ale narazie dobre niecałe 2 sezony u nas i fatalny okres w reprezentacji i tyle jeśli chodzi o trenowanie na najwyższym poziomie.

09.05.2024 17:53

Flick zmienił zdanie czy nikt inny się nim nie interesuje? Choć i w naszym przypadku to na razie chyba bardziej dziennikarze go chcą a nie my?
W sumie to wszystko jedno gdyby miało z tego wyjść coś dobrego dla Bayernu. I tu pytanie jakim trenerem jest Flick? Tym z Bayernu czy tym z reprezentacji?

09.05.2024 17:48

Pożegnanie?
Real robi co może (już nawet Mendy nagle stał się drugim Roberto Carlosem) żeby zbić cenę a Davies im taki numer wykręca.

09.05.2024 17:34

Bolesna? Z Tuchelem na ławce to trzeba na mszę dać że tak daleko zaszliśmy. Gdyby piłkarze nie pociągnęli sami tego wózka to było by jak w BL.

09.05.2024 17:32

Dobry transfer. Może grać na kilku pozycjach. Dobry piłkarz przydatny w kadrze. Oby tak dalej.

08.05.2024 13:37

@makaay
Jedno i drugie. Od dawna nasza gra w obronie "leży i kwiczy". Choć obecny sezon z Tuchelem to totalna porażka pod tym względem.

08.05.2024 13:03

@hoven
Chyba ty nie masz pojęcia o czym piszesz.
(za transfermarkt) Gerland był asystentem kilku trenerów u nas w sumie jest to ponad 600 meczów na ławce.
Był też cały czas łącznikiem między pierwszą drużyną a drugą i młodzieżowymi drużynami.
To że Flickowi się udało to raczej w dużej mierze właśnie zasługa Hermanna.

08.05.2024 10:31

Powrót Flicka?
Najbardziej jestem ciekaw czy będzie jak gdy nas trenował czy reprezentację?
W sumie to dobrze gdyby wrócił bo albo potwierdził by że to nie przypadek (jak w przypadku di Matteo) albo niestety nie.
Pytanie tylko czy poprawi grę w obronie bo bez tego żadnych sukcesów nie będzie.

08.05.2024 10:21

Ciekawa dyskusja powyżej.
Wszyscy źli tylko Flick dobry?
Di Matteo słaby bo wykorzystał szansę wygrał LM ale potem znikł.
Tylko że Flick to niemal identyczny przypadek. Dostał szansę od Bayernu wygrał wszystko. Chyba za bardzo uwierzył w siebie i został bardzo szybko zweryfikowany.
Jeden i drugi nie istniał przed Chelsea/Bayernem i nie istnieją po.

07.05.2024 16:04

@hoven
Nie podoba się donosicielu?
To nie wchodź na stronę.

07.05.2024 15:58

@Sopariev
Właśnie taka sytuacja jest niekorzystna.
Bez wzmocnień o których mówisz dochodzimy do półfinału LM (regularnie gramy w ćwierćfinałach). Problemem nie jest słaba kadra.

07.05.2024 15:48

Jak widać wygrywanie 11 sezonów pod rząd BL jest niekorzystne czy nawet bardzo niekorzystne.
Jeśli chcemy być silni i nie usypiać to powinniśmy się modlić żeby zawsze były drużyny takie jak Bayer w tym sezonie. Rywalizacja prowadzi do rozwoju a brak rywalizacji do zastoju. Co widać w naszym przypadku.

07.05.2024 11:09

Barca wszystkimi się interesuje i każdego chce. I mimo że od lat nie gwarantują sukcesów w LM nadal są atrakcyjni ze względu na rozpoznawalność na świecie, coś jak MU które od momentu odejście sir Alexa wypadło z topu to dalej marketingowo to absolutny top.

07.05.2024 11:06

Za Tuchela nikt nie wygląda dobrze. Do tego Davies ma chyba za dużo w głowie transferu do Realu. Więc może taka informacja o rezygnacji i nowy trener wpłyną pozytywnie na Daviesa. Poza tym jeśli w lecie dalej nie podpisze kontraktu to myślę że znajdą się inni którzy chętnie go kupią i to za sumę którą chcemy.

06.05.2024 22:25

Rzuciliśmy się na niego jak szczerbaty na suchary po jednym dobrym sezonie w Serie A więc mamy co mamy.
Trochę podobna sytuacja jak z Benatia którego też kupiliśmy po 1 dobrym sezonie w Serie A. Benatia szybko odszedł może Kim też?

06.05.2024 19:53

Oby, zdrowy Sane to dużo pożytku dla Bayernu. Niech wraca do pełni zdrowia i formy.

06.05.2024 18:50

Jak na razie to Flick bez Bayernu nic nie zdziałał (wygrał). A jeśli chodzi o Bayern to bez Flicka radzi sobie dobrze.
Można mitologizować Flicka i pisać jak to został "wyrzucony" z Bayernu ale tak nie było to Flick chciał odejść. Zarząd nie chciał go puścić do reprezentacji więc zaczął "płakać" publicznie i dopiero wtedy puszczono go żeby nie robił więcej szopki.
To Flick chciał odejść nie Bayern chciał go wyrzucić. I pewnie dlatego jest taka niechęć zarządu na powtórne zatrudnienie Flicka. Czemu ja się nie dziwię, skoro już raz ktoś cię "olał" to nie konieczne możesz chcieć dać mu szansę żeby zrobił to ponownie.

06.05.2024 09:15

@FCB4ever2014 @Patryk233
Typowy internetowy troll.
Anonimowo obraża w internecie każdego. Zwłaszcza tych co coś w życiu zrobili i osiągnęli.

05.05.2024 15:01

Tym razem trudno nie zgodzić się z Bildem.
Choć dla Tuchela mogli by już zrobić osobną ocenę (6) bo dając mu kolejny raz 5 zaniżają ocenę tym którzy na nią zapracowali. A Tuchel po takich meczach na 5 nie zasługuje. Zero pomysłu na grę zespołu to tylko i wyłącznie jego zasługa.

05.05.2024 14:53

Lepiej niech w klubie nawet o takim pomyślę nie myślą.
Tuchel już wystarczająco dużo zepsuł. Niech odchodzi jak zostało ogloszene i koniec.

05.05.2024 13:10

@BaltazarGabka
Odkleiło to się parę osób (zwłaszcza jedna) tutaj które obrażają na lewo i prawo krytykując wszystko i wszystkich w klubie od X lat i jak coś pójdzie nie tak (w każdym klubie co jakiś czas coś idzie nie tak) wyskakują i mówią "a nie mówiłem". (tylko że to tak jak z pogodą, jak będziesz mówił że jutro będzie padać codziennie to w końcu "trafisz" ale nie dlatego że się na tym znasz)

05.05.2024 12:45

@Reeken89
Po części tak.
Już dawno pisałem że popełniono błąd zwalniając 2 a nie 3 osoby (Tuchel powinien polecieć razem z Kahnem i Hasanem) sprzątając bałagan który zrobiono gdy Uli i KHR chcieli usunąć się w cień.

05.05.2024 11:34

Gdzie był Bayern w latach 90 a gdzie jest teraz?
I to dzięki w dużej mierze pracy Uliego Bayern tak się rozwinął.

Można chcieć zmian w klubie ale nie powinno się obrażać Uliego. A na Uliego od początku tej strony zrzuca się wszystko co złe. Kiedyś też i KHR się obrywało ale teraz już tylko Uli obrywa.

05.05.2024 11:31

@Reeken89
Patrząc na chłodno to dzięki pracy Uliego (oczywiście nie tylko ale on ma w tym bardzo duży udział) Bayern w XXI wieku wygrał tyle co przez cały XX wiek i jest w absolutnym topie Europy. Nie mówiąc już o tym że chyba jako jedyny kub z tego topu osiągnął to bez pomocy z zewnątrz (czy to pożyczek czy petro dolarów) grając w dużo mniej medialnej lidze (gdzie BL do PL, La Liga czy Serię A)

05.05.2024 11:27

@Reeken89
Jak trzeba to Uli zatrzymał się w latach 90 a jak trzeba to gdzie ten Bayern z przed lat teraz to już zwykła korpo. Dla każdego coś "miłego" żeby tylko uderzyć w Uliego

05.05.2024 11:17