DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: bawaria42 Strona 46

@Abzyrl
No napisałem o tym, że problem tkwi w tym, że media wiedzą o wszystkich ustaleniach klubu, i to jest problem.
Jak mieli to wcześniej załatwić twarzą w twarz? To analogiczna sytuacja do tego co się działo z Haalandem i Lewandowskim. Mieli powiedzieć Polakowi, że rozmawiają z Norwegiem i jeśli się nie uda, to ma zostać, a jak się uda, to jest niepotrzebny? Z Nagelsmannem jest ta sama sytuacja, nikt nie mógł być pewny, czy Tuchel już nie dogadał się z innym klubie.

17.05.2023 21:24

W drugiej połowie z Schalke nie umiałem go znaleźć, ale w pierwszej zagrał mistrzowsko.

17.05.2023 20:10

Problemy jelitowo-żołądkowe nigdy nie są miłe :)

17.05.2023 20:09

Moim zdaniem City znów nie wygra CL. Pep będzie musiał się obejść smakiem.

17.05.2023 20:07

W duecie z Najlepszym Transferem Ostatnich Lat gra świetnie, więc jak najbardziej jestem za przedłużeniem.

17.05.2023 20:04

@josh1982 Jeśli Kimmich będzie za wszelką cenę chciał odejść i będzie nie przychodził na treningi (choć nie spodziewam się po nim takich zagrań) to sprzedaż będzie jedyną opcją. Może nie w tym okienku ale w 2024.

17.05.2023 20:00

@Ivan7
Romano bardzo rzadko się myli, więc niektórzy z tej strony pójdą się powiesić. Jestem jak najbardziej za sprzedażą, tylko w nazwisku powinno być pierwsze S.

17.05.2023 19:57

Chyba większość tu nie rozumia jak przebiegła cała akcja. Abstrahując od tego, że takie decyzje powinno się omawiać co najmniej kilka dni...
Rankiem spotkali się szefowie Bayernu, przez kilka godzin debatowali na temat gry Bayernu, która była pozbawiona pomysłu w większości meczów BL. Z drugiej strony jest wolny Tuchel, który wygrał LM z Chelsea, przejmując ją w trakcie sezonu. W losowaniu trafiliśmy na jeszcze lepszego rywala od PSG, więc z taką grą jak z Leverkusen nie mogło być optymistycznie. Więc ostatecznie szefowie doszli do wniosku, że czas na zwolnienie Juliana. Jakimś cudem w sposób ekspresowy wyszło to do mediów. Jeszcze tego samego dnia Bayern skontaktował się z Julianem, dając mu do zrozumienia, że będzie odsunięty od prowadzenia zespołu.
Prócz impulsywnego podejmowania decyzji i (teraz to już wiemy) złego momentu na zmianę trenera, nie można mieć pretensji do zarządu o złe obchodzenie się z Nagelsmannem. Jeszcze tego samego dnia się z nim skontaktowali. Problemem jest fakt, że tak poufna sprawa tak szybko wyszła do mediów.

17.05.2023 19:49

Akurat słowa tych panów nie są żadnym wyznacznikiem :)

17.05.2023 19:31

Nie wszyscy zawodnicy chcą grać w jednym kraju przez całą karierę, dlatego to nie jest nawet wina klubu. Mam jednak nadzieję, że pożegnanie będzie w znacznie lepszym stylu niż z Alabą czy Lewandowskim.

17.05.2023 19:29

"Teraz jednak po licznych obserwacjach i analizach, w klubie uznano, że 24-latek będzie odpowiednim piłkarzem do gry w zespole rekordowego mistrza Niemiec na pozycji „9” ".
Pytanie kto robił te analizy? Bo w sprawie Mané Hasan nie słuchał ekspertów. Coś się zmieniło?

16.05.2023 20:08

Odejście Goretzki to byłby najlepszy możliwy transfer. Szczyt marzeń.

16.05.2023 20:05

Schalke zagrało fatalny mecz, stąd ten wynik. Zobaczymy jak będzie z formą Grubego i reszty gwiazd za tydzień.

14.05.2023 16:16

Mr.Kontuzja dodaje swoje trzy grosze. Ramię w ramię z Tonim Kroosem, Czarnym Beckenbauerem i Profesjonalistą :)

14.05.2023 16:14

Piękna historia Thomasa z Bayernem. Mimo to uważam, że gdyby nie zwolnienie Kovača, to już by go tutaj nie było.

14.05.2023 16:10

Obrona Schalke była... właściwie jej nawet nie było.

14.05.2023 16:04

@JacoNightRider
Jeśli będzie ten przyszły sezon dla niego, to będzie to skandal.
Jak napisał @Prodigy82 : "Niech spie@@@"

14.05.2023 16:03

Jest solidny, ale nie wiem czy to zawodnik na podstawowy skład.

14.05.2023 16:01

Nasz (prawdziwy) przyszły kapitan :)

12.05.2023 15:20

Nie podoba mi się to częste stawianie na Grubego. Nie tylko on potrafi dostawić nogę.

12.05.2023 15:19

@Matilegolas
Ile razy można czytać bronienie niemieckich piłkarzy, nawet jeśli są bezproduktywni?

12.05.2023 15:18

Bez Kimmicha nie bylibyśmy w stanie kreować akcji bramkowych. Przez niego przechodzi każda piłka. W takim scenariuszu bylibyśmy w kropce.

11.05.2023 18:47

Naprawdę gra za Juliana była tak wybitna? Więc skąd te liczne remisy, braki koncentracji, mecze bez pomysłu itd?
A w sprawie napastnika to naprawdę bym wolał starego Kane'a niż koty w worku w postaci tego Kolo czy Osimhena za astronomiczne pieniądze.

11.05.2023 18:45

Składajmy modły, by naprawdę Sarr chciał odejść i by znalazł się jeleń większy od Hasana z który go kupi.

11.05.2023 18:40

Nie no Robercik, już za późno. Mogłeś wcześniej dojść do refleksji ;)

11.05.2023 18:39

@Pir5
Oczywiście, że są to solidne zespoły. Ale takie odpadają w 1/8 finału LM (jeśli w ogóle wyjdą z grupy).
A w sprawie Goretzki, to gość powinien być sprzedany, bo wiadomo jakie ma "umiejętności".
Ja nie krytykuję Tuchela. Co więcej mam do niego duży szacunek z racji jego doświadczenia i osiągnięć. Zobaczymy w przyszłym sezonie.

10.05.2023 23:00

@Pir5
Rozpocznijmy od tego, że City było od nas lepsze w obu meczach. W tym drugim mieliśmy lepsze statystyki, bo wynik mieli na tyle dobry, że czekali na nasz ruch. Bez błędów Dayota też byśmy odpadli. Ale nie o tym pisałem.
1. "I niech ktoś nie waży się podważać Tuchela. Hasana możecie jechać ale nie Tuchela."- jeśli według ciebie ten tekst jest normalny, to masz problem :) Nie wiem nawet jak te zdania określić, zabrakło mi słowa.
2. "oba zespoły mają bardzo dobrych piłkarzy. UMNIEJSZASZ IM. BOLI MNIE TERAZ SERCE BO MAM SENTYMENT DO TYCH ZESPOŁÓW A MILANOWI ZWŁASZCZA"- abstrahując od tego, że trochę dziecinne jest to zdanie (i komiczne) to oba kluby z Mediolanu pod względem kadrowym (teraz a nie w latach świetności AC Milan) nie mają nazwisk, Anię nie grają piłki która dawałaby im większe szanse na wygranie w LM.
3. "Wiem że teraz Bayern gra jak gra ale mamy dobrych piłkarzy"- no i to mogłeś sobie darować. Połowie z tych "piłkarzy" albo się zupełnie nie chce, albo po prostu zapomnieli jak się gra w piłkę. No i te twoje przesadnie optymistyczne komentarze, o tym że w przyszłym sezonie (z tymi samymi piłkarzami, więc i z tą samą grą) będzie tak dobrze, że wygramy tryplet...

10.05.2023 22:37

Komentarze użytkownika Pir5 zawsze poprawiają humor :)
@GwiazdaPoludnia
Wiem, że na rynku nie ma wielu skrzydłowych, którzy byliby do wynajęcia w tym okienku. W związku z tym moim zdaniem najlepszym wyborem byłaby gra od nowego sezonu z ustawieniem z wahadłowymi. A zawodników bezproduktywnych, którzy marnują większość setek, a formę mają raz na kilka lat (i to tylko przez trzy miesiące) sprzedałbym jakimś naiwniakom

10.05.2023 22:15

Niedobrze mi się robi jak widzę u niektórych skład na nowy sezon z duetem Sanabry na skrzydłach.

10.05.2023 19:13

Genialny sezon. Takiego stopera potrzebowaliśmy. Stanowisko szefa obrony zajęte, drodzy Francuzi ;)

10.05.2023 18:56

W tym sezonie już nic dobrego nie zagra. Fragment o Gnabrym powala. Gość oba mecze nic nie grał, strzelił gole które nie były jego zasługą, a tak się skończy, że do końca sezonu będzie wychodził w pierwszej jedenastce. Patogia.

Edytowano : 2023-05-10 18:55:10

Patologia* ;)

10.05.2023 18:54

@dellas17
Mało kto bierze uszczypliwości Uliego na serio ;)
@Ivan7
Akurat Haaland swą grą wyjaśnia prawie wszystkich na świecie.

09.05.2023 15:10

@bayern1987dwa
Oczywiście, że na dobrą sprawę z pewnego poziomu w tym sezonie nie schodzą (lub nawet od kilku lat). Ale tak kosmiczna gra rozpoczęła się dopiero z dwa miesiące temu.
Real natomiast cały sezon pokazuje klasę w La Lidze ;)

09.05.2023 15:05

@Matilegolas
Dla Nagelsmanna priorytetem były inne pozycje, więc nie jest to brednia. Mimo wszystko wina w pełni leży po stronie zarządu, który działa bardzo pochopnie i na szybko. Jak widać, Tuchelowi bardzo potrzebna jest prawdziwa "9", co było trochę mniej widoczne u Juliana.
Nie oddajemy wielu strzałów, bo nie ma miejsca by je oddawać. Taka "9" zrobiłaby trochę miejsca innym, więc strzałów byłoby więcej (jak i bramek).

09.05.2023 15:00

@Lampo
Raczej to nie pirania tylko profesjonalista w swoim fachu przez duże P :)

09.05.2023 14:55

@Panczo
Byłby chyba najwyższym skoczkiem w stawce :)
@vaterland
Nie przez cały sezon City gra tak kosmicznie jak teraz, więc chyba najbardziej Napoli zasługuje w tym sezonie, lecz już ich nie ma w LM.

09.05.2023 14:53

Brakuje dobrej 9-tki, więc nie tyle jego, co zawodnika o jego profilu. W takiej formie to pewnie nie byłby lepszy od większości naszych asów, ale najprawdopodobniej i tak by wygrał armatkę.

09.05.2023 13:15

Bayern Juppa był jedyny w swoim rodzaju. Najlepszego.

09.05.2023 13:11

W następną zimę znów na narty. Tym razem niech spróbuje wejść na K2 :)

09.05.2023 13:10

Najlepszy zawodnik w tym sezonie w Bayernie. Jeden z najlepszych stoperów n świecie. Klasa.

08.05.2023 20:15

Ciekawe czy Lucas zagra w tym sezonie.

08.05.2023 20:09

Kolejny świetny ruch. Oby tak dalej.

08.05.2023 20:08

Naucz kiedyś naszą balerinę jak się strzela lewą nogą :)

08.05.2023 20:05

@Prezes42
Samo zestawienie Robbery z Sane czy innym Comanem powinno być karane ostrzeżeniami przez admina ;)

08.05.2023 19:58

@tapczan
"Jakiś czas temu" czyli w poprzednim sezonie... bo chyba nie masz na myśli tego sezonu.

08.05.2023 19:54

Dobry zawodnik, potrafi powalczyć, ale z całym szacunkiem nie jest to zawodnik na podstawową jedenastkę. Solidny zmiennik. Niestety, najwyraźniej Nous trochę przecenia swe umiejętności, żadając częstego grania.

08.05.2023 19:49

Taaa... U Sané widać sportową złość... To że wymachuje rękami jak mu nie wychodzi, to nie jest sportowa złość tylko irytacja, a jak schodzi do szatni przedwcześnie to jest to brak szacunku dla kibiców czy nawet dla zespołu. No ale Niemiec, więc jest dobry.
I żeby było jasne: też bym wolał większą ilość Niemców w Bayernie, pod warunkiem że będą to zawodnicy realnie będący wartością dodatnią dla klubu.

08.05.2023 19:44

@Fari
Gdyby Dortmund grał na miarę mistrza, to mieliby już go zapewnionego ;)

Edytowano : 2023-05-07 19:18:34

@wasser
Lacazette odpalił czteropak :)

07.05.2023 19:17

Coman rzeczywiście grał tak źle, by mieć tą samą ocenę co Mané?

07.05.2023 12:30

@tapczan
Z Mané być może jest podobna sytuacja :)

07.05.2023 12:24

@Skobry
Kolonia jest w środku tabeli, więc ani nie grozi jej spadek, ani nie mają szans na puchary, lecz i tak ten wyjazd nie będzie łatwy.

07.05.2023 12:23

@tapczan
No nie wiem czy nasiona, które zasiał Nagelsmann były tak dobre jak to piszesz. Z City i tak by przegrał, a w BL nadal byłyby problemy jak były od początku sezonu, więc może co najwyżej zdobyłby DFB Lokal.

Edytowano : 2023-05-07 12:21:15

Pokal*

07.05.2023 12:20

Jeśli naprawdę chcemy pozbyć się skrzydłowych, a to nie tylko wymysły mediów, to najprawdopodobniej od kolejnego sezonu będziemy grali ustawieniem z wahadłowymi. Zatem najpewniej będzie to formacja 3-4-2-1, a co za tym idzie będziemy grali dwoma "10". Póki co są Müller i Musiala, a od 2024 mógłby być to duet Wirtz i Musiala.

07.05.2023 12:17

Nie wierzę w to, że Tuchel naprawdę tak sądzi. Może panowie komentatorzy mieli wczoraj rację, że Thomas póki co nosi maskę :)

07.05.2023 12:09

@Jurgen1982
Raz na ruski rok wykorzysta setkę i to ma wystarczyć, by go nie sprzedawać. Wracał się do obrony, bo grał od 64 minuty i był zmotywowany. Gdyby grał od początku to byśmy się przekonali jak mu się chce.
Pozbyć się gościa póki jeszcze są chętni.

Edytowano : 2023-05-07 11:57:03

Wejście Sarra było zaskakujące. W końcu nasz as powrócił ;)

Edytowano : 2023-05-07 12:01:55

A to podanie do Mané wcale nie było najlepszym rozwiązaniem, nawet jeśli Sadio przyjąłby piłkę. Odnoszę wrażenie, że jednym z największych problemów Leroya jest zła ocena sytuacji, czyli w przypadku gdy najlepszym rozwiązaniem jest strzał- podaje i na odwrót.

07.05.2023 11:55

Wydaje mi się, że Tuchel zbiera "plony" które zasiał Julian. Uważam, że z Nagelsmannem koniec sezonu nie byłby znacznie lepszy.

07.05.2023 11:50

To już wolę Füllkruga

07.05.2023 11:43

Gra żałosna, ale i tak humory dopisują...

07.05.2023 11:42

@Matilegolas
Dostrzegam, że żałosny duet Sanabry jest dla ciebie spoko. Z takimi pensjami i występami...

06.05.2023 23:05

Żeby tylko nie przyszło Hasanowi do łba, że Sane i Gnabry po dzisiejszych golach zasługują na pozostanie w zespole na kolejny sezon...
Oczy krwawiły, gdy oglądało się to szambo. Nie wiem czy Julian zajechał nam piłkarzy, ale nie ma to już żadnego znaczenia. Zobaczymy jak będą się prezentowali piłkarze klubu, który obejmie.

06.05.2023 23:00

I tak jeśli wyjdziemy 4 obrońców to będą grali De Ligt i Pavard.

06.05.2023 11:25

@tapczan dobrze napisane "wpadłyśmy". :)

06.05.2023 11:24

Nagelsmann by wyszedł ultraofensywnym składem z Musialą na "8".

06.05.2023 11:21

Sprzedać całą trójkę skrzydłowych i w nowym sezonie grać ustawieniem 3-4-2-1. Najlepsze z możliwych rozwiązań, bo prócz pieniędzy z transferów, zwolnimy miejsce na liście płac. Problemem może być to, że cała trójka może chcieć zostać tu na kolejny sezon :(

Edytowano : 2023-05-06 09:56:47

Na wahadła byśmy mieli Daviesa, Comana i Mazraouiego i do tego przydałby się transfer zawodnika typu Frimponga (zakładając że nie wykupimy Cancelo).

06.05.2023 09:55

@hoven
Racja to nie nic :)

04.05.2023 22:12

@hoven
Obawiam się, że na zlocie się nie pojawię ale mogę przyjąć zakład o rację ;)

04.05.2023 21:28

@hoven
Może wybitny nie jest, ale sezon zdoła pociągnąć. A może i dwa :)

04.05.2023 21:18

@Abzyrl
Dzięki za przypomnienie tych jego słów. Teraz znamy prawdę, lecz nie znają jej fani United :)

04.05.2023 19:57

Ostatni sezon Comana co najmniej dobry. Ostatnie podanie nadal zawodzi, ale kto wie co by było gdyby miał komu zagrywać w to pole karne...

Edytowano : 2023-05-04 19:42:45

Żaden z naszych skrzydłowych nie powala, ale jeśli miałbym wybrać najlepszego w tym sezonie, to bym się nie zastanawiał.

04.05.2023 19:41

Czytałem gdzieś, że na ostatnim zgrupowaniu reprezentacji Niemiec Kimmich przekonywał Niklasa Füllkruga do przejścia do Bayernu ;)

04.05.2023 18:21

Podobno Juventus zaoferował Vlahovicia również Arsenalowi.

04.05.2023 15:56

VFL w ostatnim meczu dało dużą nadzieję na to, że jest w stanie urwać punkty "żółtkom".

04.05.2023 15:45

Manu pewnie się cieszy, że nie ma już Juliana na ławce trenerskiej.

04.05.2023 15:43

@Edmund
Aaa, dobra, teraz rozumiem. Wydaje mi się jednak, że nawet Tuchel nie doprowadzi gościa do formy.

04.05.2023 15:40

@Sopariev
Oto jest pytanie. Odpowiedzi ten geniusz by pewnie nie udzielił.

04.05.2023 15:39

Niesamowicie wysokie kwoty zarabiają nasi zawodnicy. Pavard to biedak przy takim grubasku.

04.05.2023 15:37

@Edmund
Tuchel go ogarnął? Bo strzelił gola ciamajdom z Berlina czy że nie zmienia fryzur?

04.05.2023 15:31

Nieważne co gość brał. Ważne, że można go sprzedać za dobrą cenę :)

04.05.2023 15:29

Niech ktoś się w końcu zlituje i da mu zagrać od pierwszej minuty. Od Goretzki gorszy nie będzie, z prostego powodu: nie można być mniej produktywnym zawodnikiem od niego.

03.05.2023 20:08

Nasi stoperzy mają bardzo dobre sezony. Upa też ma świetny sezon, lecz braki koncentracji wielokrotnie są widoczne. Oprócz naszych stoperów to jedynie Kimmich i Coman zasługują na noszenie koszulki Bayernu w tym sezonie. Reszta co mecz zawodzi, a zarabia niebotyczne pieniądze.

03.05.2023 20:06

Najpierw pozbyć się duetu Sanabry. Potem ściągnąć jakiegoś klasowego skrzydłowego, a dopiero na końcu myśleć o sprzedaży Mane.

03.05.2023 19:59

Jeśli przyjdzie Kovacic i będzie grał tyle co Graven... to lepiej w ogóle go nie ściągać.

03.05.2023 19:55

Gość strzelił 16 goli w PL w ostatnim sezonie, w którym był jednym z najlepszych na świecie, a mimo to znajdzie się osoba, która napisze, że już nie wytrzymywał tempa. Nie do wiary...

03.05.2023 19:52

Gramy gówno, ale mimo to nadal mamy dużą szansę na zdobycie mistrzostwa. To jest dopiero mistrzostwo.

30.04.2023 10:10

@hoven
Ja nie sądzę że transfery Sommera czy (to chyba wiadomo) Blinda są genialne, ale JAK NA NIEGO nie były to złe ruchy.
Jak pisałem- Hasan musi odejść, ale jeśli w jego miejsce przyjdzie inny były zawodnik z praktycznie zerową wiedzą, to nic to nie zmieni...

Edytowano : 2023-04-29 13:22:02

Oczywiście, że Blind był taki żenujący, że kontrakt z nim rozwiązał Ajax, który jest kilka półek niżej od Bayernu, ale każdy wiedział, że jego transfer nie będzie wiązał się z tym, że będzie realnie walczył o podstawowy skład. Mając na uwadze jego doświadczenie to chyba byłby lepszym wyborem do pierwszego składu od kogoś z Campusu, gdyby zaistniała potrzeba zastąpienia nagle kilku stoperów.

Edytowano : 2023-04-29 13:24:58

A te doniesienia o możliwym zastąpieniu Hasana przez Schweinsteigera tylko potwierdzają, że raczej nie ma co liczyć na przyjście dyrektora sportowego z jakimkolwiek doświadczeniem, a przyjdzie były piłkarz i znów będzie to samo lub jeszcze gorzej (choć nie wiem czy może być gorzej w tej kwestii).

29.04.2023 13:19

@Jurgen1982
A żebyś wiedział. Prawie się rozpłakali ;)

28.04.2023 22:39

Pięknie Bochum. Po mistrzostwo Panowie :)

28.04.2023 22:34

Jeszcze jedna połowa, Bochum!

28.04.2023 21:20

Tuchel długo nie utrzyma się na stołku, jeśli będzie miał takie życzenia :)

27.04.2023 20:37

Dzięki Bogu. Teraz dawać tam Gravena. Ale jestem pewien, że Musiala będzie grać na pozycji Leona, a Graven wejdzie na ostatnie dwie minuty :(

27.04.2023 20:34

Wiadomo, że Hasan to amator, ale ostatnie okienko (jak na jego możliwości) zostało przeprowadzone co najmniej dobrze. Nazwałbym je wzorowym, gdyby nie brak dobrej "9" w składzie.
1. Zareagował na kontuzję Manu, decydując się na najlepszy możliwy ruch, gdyż w przypadku zakończenia kariery Neuera w Bayernie (co było całkiem możliwe, w szczególności że później jego przyjaciel został zwolniony za sprawą Juliana) byłby w stanie grać na najwyższym poziomie jeszcze kilka lat (co raczej w przypadku Schmeichela nie byłoby możliwe). A teraz mamy gościa, którego można sprzedać za podobną kwotę do tejże którą wyłożyliśmy. Oczywiście, jego gra nogami pozostawia wiele do życzenia, ale mimo wszystko był to dobry ruch, dzięki któremu nie byliśmy skazani na Ulreicha.
2. Zareagował na kontuzję Lucasa. Owszem, Blind kompletnie nic nie gra, ale właściwym zamiarem jego transferu było samo "bycie" i gra w przypadku, gdyby w naszej obronie nastała plaga kontuzji. Nawet eksperci od transferów z tej strony nie oczekiwali takiego ruchu.
3. Ściągnął Cancelo na zasadzie wypożyczenia z opcją wykupu. Było to najlepsze rozwiązanie, by wzmocnić zespół i przy okazji dać możliwość trenerowi większego szachowania formacjami (gdyż Joao na wielu pozycjach gra świetnie). Jak niejednokrotnie widzimy- Portugalczyk ma ogromne umiejętności, a jego podania znacznie częściej kończą się niebezpieczeństwem dla rywali niż zagrania Comana czy Daviesa. Gdyby tylko miał komu podawać...
Odnoszę wrażenie, że aktualna sytuacja to raj dla Hovena, który nie kwapił się szczególnie do komentowania tych ruchów, które wydawały się bardzo mądre. Teraz oczywiście każdy mądry, że Sommerowi brakuje centymetrów, a Blind jest bezużyteczny. Hasan jest jak najbardziej do zamiany, pod warunkiem że na jego miejsce przyjdzie ktoś obyty w tych klimatach, a nie kolejny były piłkarz, który wydaje się, że ma łeb na karku.
Ze zniecierpliwieniem czekam na ripostę Hovena. Jeśli jej nie będzie, to znaczy, że nie ma na to odpowiedzi :)

27.04.2023 20:29

@seba Makaay i Elber pewnie też by coś strzelili. A Robbery to już w ogóle świetny pomysł, mając na uwadze poziom ich "zastępców" (jeśli można ich tak nazwać)...

26.04.2023 20:30

@Abzyrl
Moje również i wydaje mi się, że wszystkich, ale kretynizmem jest moim zdaniem nie danie Sadio drugiej szansy podczas gdy są "zawodnicy" którzy co roku nic nie grają a mimo to są nadal w klubie. Ale już pisałem o tym...

26.04.2023 20:29

Kalle i Uli z powrotem do zarządzania i co potem?

26.04.2023 16:33

Tu każdy marudzi, każdy chce grać. A przecież jest tylko jedenastu zawodników na boisku. Graven już w Ajaxie nie grał niesamowitego futbolu. Z drugiej strony Goretzka nie jest wcale lepszy, jego jedyna przewaga nad Ryanem to kupa mięśni :)

26.04.2023 16:30

@Matilegolas
Dokładnie, gdy byliśmy prowadzeni przez Nagelsmanna to byliśmy niepokonani. Graliśmy niesamowity futbol, a nasi "rywale" z BL nie mieli nic do powiedzenia.

26.04.2023 16:26

Kurde, takie pieniądze za Osimhena to niespotykanie ryzykowny ruch. Vlaho byłby najlepszą opcją, albo częściej stawiać na Tela.

26.04.2023 16:23

Bez względu na wszystko- to byłby kretynizm, żeby takiemu zawodnikowi nie dać jeszcze jednego sezonu.

26.04.2023 16:20

Nawet BVB nie potrafi dotrzymać kroku naszym asom w byciu większym frajerem. Nowi mistrzowie :(

25.04.2023 17:51

Każdy z nas mógłby być takim "ekspertem" który stwierdza fakty. Jak zwykle nie powiedział nic odkrywczego...

25.04.2023 17:49