DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: bawaria42 Strona 1

4

Potrzebujemy jak najwięcej piłkarzy z taką mentalnością jak Konrad. Pokazał, że jest znacznie pewniejszym punktem od Leona, nawet jeśli umiejętnościami go nie przewyższa.

10.05.2024 09:22

4

Nawet De Ligt na 90% sprawny jest lepszy od dwóch sabotażystów.

02.05.2024 09:24

4

To już przestaje być śmieszne. Jak widać poprzedni fatalny sezon niczego ich nie nauczył ;)

24.01.2024 14:09

4

Pytanie: co teraz? Zarząd zaufał Tuchelowi (jednocześnie nie chcąc ściągać piłkarzy, których profil pasuje TT) ale- pomimo dobrych wyników w BL- mamy bolesną porażkę z Eintrachtem, porażkę z cienkim Werderem i- co najważniejsze- sporą stratę do znakomitego Leverkusen. Nawet jeśli wygramy z Unionem, to będziemy tracili 4 pkt. A więc Aptekarze mają wszystko w swoich rękach.
Prawdziwym problemem jest budowanie zespołu bez żadnego planu. Ściągamy piłkarzy, których chce Nagelsmann, po czym wywalamy ów "długoterminowy projekt" i ściągamy TT, który chce "9" i "6" i który nie gra gegenpressem. Tragedia.
Zarząd w końcu powinien postawić twardo na jednego trenera (nieważne na kogo chociaż najlepiej gdyby na Flicka- wówczas nie musielibyśmy robić rewolucji kadrowej, bo mamy wielu piłkarzy, których Flick jest fanem i ich już trenował) i budować zespół w zgodzie z jego wizją.

22.01.2024 16:10

3

Zgadza się- Bayern 2020>Bayern 2018
;)

07.05.2024 16:50

3

Liczę na to, że Harry jednak zdoła ten rekord pobić (jeśli nie w tym sezonie, to w następnym). Uważam Anglika za osobę, która zasługuje na duży szacunek nie tylko ze względu na kwestie sportowe, ale także osobiste. Wyobraźmy sobie jak Lewandowski zachowałby się w momencie, gdyby bossowie Bayernu zachowywali się jak Levy podczas negocjacji z Bayernem. Byłaby to medialna szopka level hard.
A teksty o tym, że jest rodakiem są kompletnie bezsensowne. Robert nie jest ani ze mną spokrewniony, ani nawet nie jest moim znajomym- więc dlaczego mam się cieszyć z sukcesów człowieka, który urodził się kilkaset kilometrów od mojego miejsca urodzenia?
Oby Harry to zrobił...

01.05.2024 19:45

3

Bardzo dobre informacje. Zbyt długo te nieambitne, tłuste koty już tu siedzą. Czekamy na nowe rozdanie!

16.02.2024 14:03

3

Wstyd mi, że miałem przez jakiś czas avatar Tuchela. Robiłem to tylko z powodu przekorności wobec krytyki, która się tu wylewała na niego. Teraz dostrzegam, że w wielu przypadkach była słuszna (oczywiście nie w tych skrajnych).
Posypuję głowę popiołem ;)

10.02.2024 21:10

3

Dembele też nagle przestał być kontuzjowany odkąd tam przeszedł.
Albo z naszym sztabem jest coś nie tak albo PSG ma takich wybitnych ekspertów ;)

04.02.2024 12:07

2

To nie jest tak, że zarząd chce Tuchela. Zarząd jest na niego skazany, jeśli są nadal uprzedzeni do Flicka. I to jest przerażające :/

15.05.2024 21:39

2

Nagelsmann i Flick za to tylu młodych wprowadzali, że szok...

12.05.2024 19:25

2

Awansowali w BL. Przecież wywalczyli, że 5 miejsce daje grę w LM.

11.05.2024 20:18

2

Z tymi dwoma piłkami na raz było niezłe... Jakby to wpadło, najlepszy sędzia na świecie byłby ośmieszony ;)

08.05.2024 21:59

2

Dawać Magatha na rok! Może wyników nie będzie, ale przynajmniej gwiazdeczki będą miały piekło na treningu :D

05.05.2024 12:08

2

Pokonał ktoś Leverkusen w tym sezonie?

30.04.2024 23:18

2

Jutro ogrywamy Real 2:1, a za tydzień dopełniamy formalności na Santiago Bernabeu przy akompaniamencie tryumfalnego komentarza: "Hasta la Vista, Bayern finalista" ;)

29.04.2024 21:40

2

Ej, rzeczywiście Tuchel, który co prawda w lidze nie zapewnia sukcesów, ale za to gwarantuje pewien poziom w LM jest lepszym rozwiązaniem niż Rangnick. Nie do wiary! Quo Vadis, Bayern?

22.04.2024 20:12

2

BTW:
-Kim Min-jae~50 mln Euro
-Dayot Upamecano~45 mln Euro
-Eric Dier~5 mln Euro.
A i tak Anglik jest najstabilniejszy ;)

17.04.2024 11:27

2

Szacun dla BVB. Teraz sprezentują manto Paryżowi (jak w grupie) i widzimy się w finale ;)

16.04.2024 23:02

2

Oby wrócił na ćwierćfinał. Bez niego nie damy sobie rady.

07.03.2024 13:21

2

Tuchel to taktyk lepszy od Kaczyńskiego...

01.03.2024 22:32

2

Jeśli ktoś mówi, że kadra jest w dobrym stanie, to niech przypomni sobie ile ten Pan grał w Tottenhamie.

27.02.2024 09:09

2

Naprawdę przykro by mi było sprzedać Bambiego, ale masz rację- albo podpisuje albo nara.

26.02.2024 17:21

2

To ile są warci Gnabry, Goretzka, Kimmich, Sané czy Coman to widzimy nie tylko od kilku lat w klubie, ale też w reprezentacjach. Niemcy wyglądają tak słabo, bo pierwsza czwórka jest trzonem tego zespołu (bo paradoksalnie- nie ma nikogo lepszego) a Coman odgrywa marginalną rolę we Francji. To nie jest efekt Tuchela czy inne pierdoły. I nie mówię tu oczywiście o stylu gry, tylko o tym, że ci piłkarze są pod formą. To nic nowego i pewnie będzie tak dalej.

25.02.2024 10:22

2

@Simon89 z interwencją poselską! Zawsze jest we właściwym miejscu o właściwym czasie ;)

25.02.2024 09:52

2

Przecież ten zarząd na ten moment jest jeszcze gorszy. I to rzeczywiście nie lada osiągnięcie ;)

19.02.2024 20:40

2

XDD
To nie charakter tylko ego wywalone w powietrze. Już od kilku lat za bardzo "gwiazdorzy". Niech latem pójdzie swoją drogą i zabierze swych kolegów z rocznika '95 ;)

19.02.2024 19:35

2

Xavi to jednak legenda Barcelony, a Tuchel nawet tu nie grał.

15.02.2024 09:43

2

Nie no to jest parodia. My rzeczywiście możemy nie awansować do ćwierćfinału...
Tragizm.

14.02.2024 21:48

2

Nie mamy szans z Bayerem, ale z City już tak ;)
Jasno widać, że nasz sufit możliwości jest bardzo nisko ustawiony. Ta porażka to nie żaden wypadek przy pracy, tylko owoc braku chemii zarówno pomiędzy trenerem a piłkarzami jak i pomiędzy nimi samymi. Sane gra jedno, Goretzka gra drugie. Chaos w tym naszym gwiazdozbiorze, Panowie.

11.02.2024 11:49

2

Dzisiejsze błędy Tuchela, które przychodzą mi do głowy:
-Boey w XI,
-De Ligt na ławce,
-Zmiana formacji na Bayer, podczas gdy cały czas gramy 4-2-3-1,
-Dier w XI
-Ogromne luki w defensywie
-Nieumiejętność wykorzystywania Kane'a (nie od dziś)
-Brak zaangażowania wśród gwiazdeczek
Jedynie to ostatnie można przypisać również samym piłkarzom. Oczywiście- problem jest znacznie bardziej złożony niż TT, ale okienko transferowe nie trwa cały rok, więc porządek z niektórymi personami trzeba będzie zrobić dopiero po sezonie. TT za to warto zwolnić najszybciej jak się da.

10.02.2024 21:05

2

Oczy krwawią. Nic nie usprawiedliwia takiego stylu.

27.01.2024 17:34

2

Gdy tak się głębiej zastanowiłem, to rzeczywiście warto spróbować ponownie z Flickiem i Gerlandem. Z TT pewnie przejdziemy Lazio, ale jasno widać, że ten sufit naszych możliwości jest ograniczony i jest dosyć nisko. Wątpię by Flick miał gorszy wpływ na te gwiazdki co Tuchel, zatem chyba niczym byśmy nie zaryzykowali, decydując się na Hansiego.
A po sezonie obowiązkowo zacząć wypełniać jasno nakreślony plan (zatem jeden trener na wiele lat i zespół złożony z właściwych charakterów i charyzmatycznych postaci). Fajnie byłoby zacząć budować zespół wokół Musiali, De Ligta, Kane'a i Tela. Pozbyć się Gnabry'ego, Goretzki, Kimmicha i Daviesa (jeśli nie chcą przedłużyć) i ściągać nie nazwiska a osobowości. Z głową.

24.01.2024 10:34

2

Problemem jest złe budowanie kadry, co jest uargumentowane faktem, że Nagelsmann i Tuchel (pomimo innych stylów gry) jako trenerzy Bayernu zmagali się z tymi samymi problemami, czyli brak przyłożenia się piłkarzy, gra w kratkę i niestabilna forma gwiazdek. Przez tydzień z dobrej gry (oczywiście pamiętajmy, że gra Tuchela jest bardziej zachowawcza stąd nie wygląda tak imponująco jak Juliana) przechodzimy do gry słabej. To nie może być przypadek.

22.01.2024 16:34

2

Ta zmiana wyglądu strony to największa bomba tego okienka transferowego ;)
Wygląda może przeciętnie, ale fajnie, że w końcu lajkowanie się pojawiło.

18.01.2024 18:25

1

Jeśli ten proceder Tuchelowi wypali, to będzie to historyczne zezłomowanie naszego zarządu xD

16.05.2024 17:27

1

Przecież Tuchel zostaje na kolejnym sezon ;)

16.05.2024 14:01

1

Dożywotni kontrakt z opcją przedłużenia o kilka lat, gdyby zmartwychwstał.

16.05.2024 13:55

1

@hoven Za dużo rymów częstochowskich ;)

16.05.2024 13:52

1

Nie od dzisiaj zarząd nie grzeszy logiką.

16.05.2024 11:53

1

Jeśli już Tuchel zostanie to ciekawe, kogo sobie zażyczy. Araujo pewnie nie będzie już taki drogi ;)

16.05.2024 11:09

1

Nasz zarząd nie chce być gorszy od Barcelony i też chcą zrobić z siebie kompletnych durniów. Barcelona była o krok od zakontraktowania Flicka, ale zrezygnowała. My robimy to samo :D

15.05.2024 19:49

1

Decyzja najlepsza z możliwych. Widać, że Julian dojrzał do podejmowania mądrych decyzji personalnych :)

14.05.2024 16:35

1

Ładnie na pewno grają Zaragoza i Zvonarek. Widać, że im się chce. Oczywiście Pavlo, Müller czy Davies. Trochę odstaje Tel, ale z drugiej strony Francuz nie ma zbytnio miejsca do gry.

12.05.2024 18:24

1

Nic dziwnego, że atmosfera jest grobowa. Pewnie przegramy walkę o 2 miejsce, bo już nie będzie żadnej motywacji (a o umiejętnościach nawet nie będę pisał) :/

11.05.2024 20:43

1

Jestem za. To jest jedyny pozostały kandydat, którego wybranie nie będzie wiązało się z ośmieszeniem medialnym. Oby piłkarsko wyglądało to przynajmniej jak sezon 2020/21 (co prawda długimi momentami nie był dobry, ale i tak był o niebo lepszy od aktualnej gry czy lepszy od dwóch lat Juliana...

11.05.2024 09:50

1

Przewiduję, że będzie remis i dogrywka. Jeśli tam nic się nie wydarzy, wówczas zadecyduje loteria...
Oby Manu sobie przypomniał, jak się broni karne...

08.05.2024 13:29

1

To półfinał LM czy sparing w okresie przygotowawczym?
Niech to BVB przepchnie i czeka na Nas :D

07.05.2024 21:53

1

Ciekawe czy Hansi będzie w stanie ogarnąć ten burdel...
O ile w ogóle przyjdzie ;)

07.05.2024 20:19

1

@hoven Oczywiście, że pamiętam "Chico". Jakoś z rok temu gdzieś znalazłem artykuł, że dalej strzela bramki gdzieś w lidze paragwajskiej :D

07.05.2024 20:14

1

Gdyby udało się jakoś wyciągnąć Pepa, to byłoby cudownie. Ale uważam, że nie ma na to szans :/

05.05.2024 19:40

1

@Abzyrl Oj, byłby to piękny widok :D
Szczerze, gdyby miał Felix przyjść, to nawet byłbym za pozostaniem takich graczy jak Goretzka heh...

05.05.2024 16:27

1

Dobry żart, nie powiem :D

04.05.2024 09:29

1

Zmieniając trochę temat- uważacie, że Van Dijk pozwoliłby naszej defensywie wyjść na prostą? W mojej opinii bardzo ciekawa oferta (co najważniejsze- darmowa).

02.05.2024 22:35

1

Thomas, jest taka głupia sprawa :D

02.05.2024 11:11

1

Ich antyfutbol musi w końcu odpaść. Damy radę!!

02.05.2024 09:26

1

@hoven Niestety nie zmienia to faktu, że już co najmniej rok nie powinno go być w klubie...

30.04.2024 23:16

1

W 2017 pokonaliśmy Real na Santiago Bernabeu w regulaminowym czasie gry 2:1. To, co wydarzyło się w dogrywce... lepiej nie wspominać :D

30.04.2024 23:09

1

Min-jae "One hit wonder" Kim dał czadu. Reszta stabilnie. Świetny mecz Laimera (naprawdę pozytywne zaskoczenie) Sané w łatwiejszych sytuacjach nie strzelał, ale jak mu weszło na nogę, to Lunin nie mógł tego obronić. Manu w drugiej połowie pokazał swą jakość pomimo tego, że gol na 1-0 można zaliczyć też na jego konto. No i Musiala... ten facet to geniusz.

30.04.2024 23:04

1

@Jurgen1982 Niedobrze mi się zrobiło, gdy zobaczyłem Alabę na ławce...

30.04.2024 21:59

1

@yasiek Ja zazwyczaj nie piję alkoholu, ale gdy jest taka okazja, to nie wypada odmówić ;)

30.04.2024 20:12

1

@Alistair Motyw tonącego statku chodzi za Tuchelem jak cień :D

30.04.2024 13:05

1

@Alistair 3:0 ;)
Leon z dystansu, Harry do pustaczka i Serge z lobem. Lunin płacze, a Kroos żałuje, że nie został w Monachium ;)

30.04.2024 10:38

1

Dokładnie, jak niżej napisał kolega- "Emocje sięgają zenitu". Prosimy o zapowiedź!!!
;)

30.04.2024 10:12

1

W tym sezonie już chyba się nie poprawi ;)

29.04.2024 21:44

1

Pomimo wszystko punktujemy nienajgorzej, ale co z tego, skoro wielokrotnie gramy jak amatorzy...

25.04.2024 12:17

1

Czy w przypadku wygranej w LM Thomas Tuchel powinien pozostać w Monachium ;)

25.04.2024 11:38

1

Eberl i Freund bardziej siedzą w transferach, a Hainer... wali kocopołami bez przerwy...

25.04.2024 09:49

1

W sprawie Realu i ich przeciętnej formy- uważam, że najlepszy sposób na przejście "Królewskich" to granie jak Oni. A Tuchel akurat jest ekspertem w tej dziedzinie. Zresztą z Chelsea też ich pokonał ;)

22.04.2024 18:28

1

Chociaż mając na uwadze kandydatów, którzy pozostali w grze, to rzeczywiście Flick byłby sensowną opcją...

22.04.2024 12:19

1

Za dużo od Sané oczekujesz. On ma uraz ;)

20.04.2024 19:28

1

@Jurgen1982 Racja, Xavi przynajmniej broni swoich podopiecznych jak konstytucji ;)

19.04.2024 17:59

1

@Mistrz358 Oczywiście, że Zizou miał swój udział w tym trzykrotnym zwycięstwie LM pod rząd, ale zespół Realu z tamtego okresu pod względem personalnym był niezwykle mocny. Raczej porównywanie CR7 z Gnabrym, Ramosa z Alabą czy Modrica z Goretzką wychodzi dosyć blado dla Bayernu z 2020...

19.04.2024 14:27

1

Chciałbym napisać, że ten mecz powinien być ostatnim sprawdzianem dla kilku naszych zawodników, którzy od lat pobierają pensje absolutnie topowe, ale będąc realistą- niestety to nie klub rozdaje karty (z powodu wspomnianych pensji).

17.04.2024 20:40

1

@SammyKufour twierdzisz, że Guerreiro będzie motorem napędowym kontr, którymi niewątpliwie będziemy grali? Dlaczego nie ma Tela?

17.04.2024 20:36

1

Tuchelinho już kompletnie odwaliło...

17.04.2024 20:12

1

Jak już ktoś niżej napisał- ten dwumecz jest bliźniaczo podobny do tego z LFC z sezonu 2018/19. Oby tym razem to nasz zespół okazał się górą! Do boju, Panowie!

17.04.2024 19:02

1

Też wydaje mi się to nie najlepszym pomysłem, ale czy mamy jakieś wyjście? Lepszy Führich za 7/8 mln za sezon niż Sané za ok. 20 mln czy Gnabry za ~18. O ile oczywiście uda się kogoś z nich opylić.

17.04.2024 13:02

1

Niezrozumiała była kariera Holgera u Nas ;)
Oczywiście mam na myśli masę kontuzji, bo potencjał był ogromny...

17.04.2024 12:56

1

@misza
Cały sezon go nie ma, teraz wrócił i strzelił parę bramek (deja vu z poprzedniego sezonu) i mamy się cieszyć, że zarabia zupełnie nieproporcjonalnie do tego, co prezentuje? A o Goretzce nawet nie zapraszam do rozmowy, bo nie ma o czym.

17.04.2024 12:53

1

Miód na moje uszy ;)

17.04.2024 09:10

1

Wirtz, który będzie kosztował pewnie więcej niż 100 mln Euro priorytetem na pozycję, gdzie prócz Musiali mogą grać Sané, Tel czy nawet Goretzka (nie wspominając o Müllerze)? Gdybyśmy nie mieli innych priorytetów, to bym się zgodził ;)

16.04.2024 17:22

1

Wątpię, by to był Flick. Na 99% mowa o Nagelsmannie.

15.04.2024 11:39

1

Warto też wspomnieć o gwiazdorskich kontraktach dla piłkarzy, którzy generalnie nie dojeżdżają poziomem ;)

15.04.2024 10:37

1

Tylko niech Goretzka się nie wypowiada, bo znów będą jakieś piromańskie teksty serwowane...

15.04.2024 10:35

1

Edycja na pewno ciekawa, ale tylko dlatego, że żaden z zespołów nie gra na swoim najwyższym poziomie. Nikt się właściwie bardzo nie wyróżnia i jedyny duet faworytów gra ze sobą w ćwierćfinale (Real, City).

11.04.2024 11:00

1

Tuchel stylem dał jasno do zrozumienia wszystkim, że we wszystkich pozostałych meczach, które będą miały dla klubu duże znaczenie (tj. mecz(e) w LM) będzie gra brzydka i bardzo defensywna, gdyż nie mamy wystarczającej jakości, by grać na równi z najlepszymi zespołami, a nasz zespół jest zbliżony poziomem do Crveny Zvezdy Belgrad zamiast do Man. City...

10.04.2024 20:22

1

@Jurgen1982 dokładnie, najbardziej wymowne było wysyłanie dalekich piłek przez Manu, który praktycznie zawsze stara się rozgrywać od bramki.

10.04.2024 16:25

1

Z takim stylem to nieważne czy TT będzie trenował Bayern czy Mainz, wyniki będą podobne. Graliśmy w pierwszej połowie jak jakiś outsider z fazy grupowej LM, gdyby Arsenal zagrał spokojniej i nie dał nam impulsu, to pewnie byłaby kompromitacja. A tak to mamy szansę dostać się dalej (chociaż gra jest brzydka jak cholera).
W drugiej połowie to Arsenal grał znacznie gorzej, a nie my lepiej.

10.04.2024 09:08

1

Teraz znów Gnabry wypada... Może dobry powrót zaliczył, ale na podstawie kilku meczy postulowanie o zostawienie go na kolejny sezon (mając na uwadze pensję) nie jest chyba trafną reakcją.

10.04.2024 09:02

1

Wywalczony remis w dziadowskim stylu, ale Arsenal w drugiej połowie też nie był wyśmienity. Zobaczymy co przyniesie rewanż.

09.04.2024 22:55

1

Pełna zgoda. TT jedynie pogłębił problem, który już wcześniej istniał. To nie jest tak, że za Nagelsmanna brak zaangażowania czy chimeryczność nie były widoczne- otóż były i już wtedy trwały na ten temat dyskusje. Teraz tylko widzimy wzmożenie tego podejścia na nieosiągalną wcześniej skalę.

09.04.2024 12:47

1

Zbyt dużo tych ostatnich sprawdzianów dajemy niektórym. Musimy przestać traktować piłkarzy z sentymentem, jeśli nie są wartością dodaną na boisku.

09.04.2024 10:35

1

@Jurgen1982 z tym się zgadzam.

06.04.2024 18:44

1

Panienki z Arsenałem?

06.04.2024 18:23

1

Po sezonie mamy prawo i obowiązek domagać się dużego przemeblowania w zespole. Inaczej nic się nie zmieni...

06.04.2024 17:57

1

To było do przewidzenia, że Xabi podejmie taką decyzję. Woli na spokojnie budować sobie markę w zespole, gdzie nie ma presji aniżeli "sparzyć się" w jakimś dużym klubie jak np. Julian.
W aktualnej sytuacji kandydatura Nagelsmanna chyba rzeczywiście byłaby najlepsza. Jakoś za De Zerbiego nie jestem pewien, wolałbym Niemca.

30.03.2024 07:55

1

Jakoś wierzę, że Eberl poukłada ten klub i przywróci zarządzanie na dobre tory. Oby

29.03.2024 19:56

1

Rzeczywiście zachowanie Alaby frajerskie. Już nie pierwszy raz...

26.03.2024 12:21

1

No i pięknie. Na tej dwójce powinniśmy budować nowy Bayern.

26.03.2024 12:20