DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Skobry Strona 1

3

Jeśli to prawda - Widzew Łódź jest w stanie tę ofertę przebić.

29.01.2026 11:55

1

A co z pozostałymi sektorami boiska? W środku pola mamy przecież Pavlommicha, prawdziwą ścianę stanowi Tahecano, a na bokach obrony śmigać będzie Lavies.

22.01.2026 19:08

4

Jakże od czasów Tuchela zmieniło się pojęcie "przepychania" meczów. Kiedyś byłby to wywalczony w trudach remis, bądź kaleczące ideę piłki nożnej zwycięstwo jedną bramką, dziś "przepchnięcie" oznacza mimo wszystko zwycięstwo niezagrożone, które i tak mogłoby być wyższe. Rozpieszcza nas Bayern Vincenta. :)

22.01.2026 09:00

4

Sane i Gnabry też mieli być duetem na lata i porównywano ich z Riberym i Robbenem (na tę okoliczność też stworzono jakąś specjalną językową kontaminację, coś typu: Snabry, Gnane, czy jakoś tak...). Generalnie zgadzam się z Arjenem, każdy prezentuje swój własny styl i bez sensu są takie porównania. Z perspektywy kibica Bayernu można jedynie mieć nadzieję, że nowy duet skrzydłowych wywrze w dłuższej perspektywie podobny wpływ na grę Monachijczyków, jak Francuz i Holender.

19.01.2026 07:47

2

Swoją drogą grafomański tytuł skrótu od Eleven jest dosyć inspirujący. Mogłem nie pisać tego komentarza, ale napisałem.

18.01.2026 12:35

Kompletnie obojętny mam stosunek do tej całej sytuacji, ale nie wiem czy chciał "za bardzo" rządzić, czy po prostu z racji pełnionej funkcji ustawiać zespół. Być może zapomniał, że obecność w jednym miejscu Viniego i Mbappe oznacza w niektórych sytuacjach panowanie nad beczką prochu, a jego autorytet nie był w tym względzie wystarczający. Z resztą nie wiem kto tam musiałby zasiadać na ławce trenerskiej, żeby w pełni poskromić te charaktery.

13.01.2026 08:34

1

Tylko teraz powstaje pytanie o definicję stwierdzenia "ulegać histerii". Bo jak dla mnie przy zatrudnieniu Kompany'ego całkowicie zrozumiałe były obawy o sięgnięcie po niedoświadczonego, nieznającego realiów BL trenera, bez żadnych sukcesów. Jedno (Kompany jak na ten moment okazuje się świetnym wyborem) drugiego (obawy w momencie jego zatrudnienia o to, czy Belg sobie poradzi) nie wyklucza. I nie ma to nic wspólnego z reakcjami czysto emocjonalnymi - to było podejście absolutnie racjonalne, poparte analizą wcześniejszych dokonań, a raczej ich braku.

Co do Alonso - a co on nas obchodzi? ;)

12.01.2026 18:59

@Reeken89
Ja bym to ujął inaczej - teraz są takie czasy, że każda wypowiedź zyskuje natychmiast setki nadinterpretacji.

07.01.2026 10:38

@Reeken89
Jakkolwiek nie podobała mi się wypowiedź Karla, tak pokłosie jego słów nie jest na pewno wyłącznie jego dziełem.

07.01.2026 10:20

1

Może nie tyle "rywale", co po prostu przeciwnicy (nie tylko w sektorze sportowym) Bayernu, chcący zaszkodzić klubowi. Tak poza tym pełna zgoda.

07.01.2026 08:56

@bawaria42
Karl w ogóle w tej akcji wbiegł w pole karne na "bezczela" w stylu Butragueno, przyjął piłkę jak Figo i strzelił jak Raul. Fakt, coś może być na rzeczy.

06.01.2026 20:21

Nie powinien był tego mówić, ale burza wokół tej sytuacji niewspółmierna do postępku. I na pewno nie na korzyść całego Bayernu.

06.01.2026 18:36

1

Z jednej strony nie dziwię się, że słowa Karla dotknęły wielu kibiców (bo paść w takich okolicznościach nie powinny), ale z drugiej - ogólna skala reakcji jak dla mnie mocno przesadzona, jakby młodzian ten transfer do Realu niemalże już zapowiedział. Dodatkowe dolewanie oliwy do ognia z pewnością nie służy klubowi, a mam dziwne przeświadczenie, że jest dziełem nie tylko kibiców Bayernu (za dobrze Nam idzie, by jakiegoś - kolejnego w historii - kija w szprychy nie spróbować włożyć)...

06.01.2026 09:07

Odnoszę wrażenie, że część tej przesadnej reakcji na słowa niepełnoletniego wcale nie musi pochodzić od kibiców Bayernu, a ma na celu jedynie zmącenie atmosfery w drużynie. Przerabialiśmy to już w historii niejeden raz.

05.01.2026 14:48

1

Słowa 17-latka można interpretować różnie, niekoniecznie musi oznaczać to brak szacunku dla obecnie reprezentowanego zespołu. Inna sprawa, że czasy przywiązania do barw klubowych i wygłaszania doń miłości w permanencji pomału odchodzą w niebyt.

05.01.2026 08:45

Powtórzę się, ale wystarczyło po prostu Lewandowskiego nie wystawiać w pierwszym składzie w tych ostatnich spotkaniach. Albo przerosło ich to intelektualnie, albo kultywują w Barcelonie PR-owy masochizm.

27.12.2025 15:38

1

Nie za bardzo chce mi się wgłębiać w szczegóły, ale czy naprawdę w tej całej katalońskiej śmietance intelektualnej nikt nie wpadł na to, że o wiele mnie żałośnie wyglądałoby to, gdyby Lewadowskiego po prostu... nie wystawiali w pierwszym składzie, zamiast składać tak komiczne prośby?

27.12.2025 13:52

Nie Nasza wina, że nikt od lat nie potrafi Nam dotrzymać kroku. W żadnej innej lidze z czołówki w liczbie zdobytych mistrzostw nie ma takiej przepaści między pierwszym, a drugim klubem. I to już niestety jest nieco bardziej smutne - życzyłbym sobie dożyć jeszcze czasów, gdy Bayern będzie miał w BL pełnoprawnego rywala.

18.12.2025 11:13

Nie zdziwi mnie, gdy Goretzka rozegra dwa dobre mecze i percepcja się zmieni. Przy całym szacunku dla Leona, ale odnoszę od dłuższego czasu wrażenie, że on jest Bayernem już zmęczony (a i pewnie Bayern nim). Raczej szedłbym w kierunku, który niejako naznaczył transfer Comana - dalszego odświeżania kadry. Żeby jednak była jasność, nawiązując do plotek łączących Nas z Balebą: za następcą należy się rozglądać gdzie indziej.

05.12.2025 10:15

3

To, że drużyna trafi na słabszy względem początku sezonu okres było całkowicie jasne. Jeżeli jednak weźmiemy pod uwagę fakt, iż mamy dopiero grudzień (a nie decydujące fazy wiosenne) oraz to, że do niedawna te Nasze "kryzysy" polegały na remisach i porażkach, a nie na minimalnych - ale mimo wszystko - wygranych, to mnie taki "dołek formy" odpowiada.

04.12.2025 05:12

I to jest w zasadzie ich jedyny atut. Ten puchar w końcu musi wrócić do Monachium - tam gdzie po prostu swym jestestwem pasuje.

03.12.2025 09:06

1

Tam po prostu nie ma pomysłu. I nie było już na etapie planowania kadry na ten sezon (przepłacić za Ekitike i za chwilę przepłacić za Isaka mogą tylko w Anglii). W tym wszystkim faktycznie szkoda jedynie Wirtza, ale w sumie sam się na ten projekt zdecydował (a to, że ten projekt nie funkcjonuje tak jak mu obiecywano to już inna sprawa). Z resztą to ich problemy, niespecjalnie mnie to rusza.

01.12.2025 08:36

Albo The Reds by z nim lepiej wyglądali (w co wątpię, tam raczej nie działa cały plan), albo Kolumbijczyk poszedłby wraz z Liverpoolem w odmęty. Na obecną chwilę na ten transfer nie mamy co narzekać, Lucho chyba też.

29.11.2025 10:42

@Sopariev @admin To może ja Was spróbuję pogodzić i przypomnę, że się jeszcze nawet grudzień nie rozpoczął. Z jakim wynikiem punktowym skończy ten sezon BL - dopiero się okaże. Fakt, iż do tej pory nie wygląda to w przypadku niemieckich klubów aż tak tragicznie, jak niektórzy próbują malować, ale rzeczywista weryfikacja wszystkich nadejdzie dopiero na wiosnę.

28.11.2025 11:05

W całej tej zawierusze poczułem się tak, jakby mnie obce dziecko obrzuciło obelgami typu: "Ale pan jest głupi!". Czyli... w ogóle się nie poczułem.

24.11.2025 10:55

1

Niesamowita "afera", której celem jest jedynie próba zmącenia atmosfery w Bayernie. Przeżywaliśmy to już w historii wielokrotnie, przeżyjemy i teraz.

17.11.2025 10:21

"...była podyktowana przede wszystkim jego młodym wiekiem i ograniczonym doświadczeniem w pracy z zespołami na najwyższym poziomie...". Przy świadomości, że mamy Kompany'ego, który się w to również wpisuje, wnioskuję, iż raczej chodziło o inne powody.

12.11.2025 09:32

2

Zupełnie inny wydźwięk ma taka informacja, gdy zespół nawet bez Jamala jest w galaktycznej formie.

07.11.2025 06:37

1

@Ananas94
Bayern w Polsce jeśli chodzi o komentatorów i tak nigdy nie miał łatwo - jeśli ktoś pamięta komentowanie Naszych meczów przez np. Szpakowskiego (który jest dla mnie i tak niepodważalną legendą) na przełomie wieków. To dopiero było "komentowanie obiektywne". A już dać mu do zrelacjonowania jakikolwiek mecz reprezentacji Niemiec - kolejny poziom "obiektywizmu". Na szczęście z tego wyrośliśmy (prawda?) i wystarczy po prostu oglądać to, co się dzieje na boisku.

06.11.2025 11:12

3

Ja tam im nawet trochę współczuję. Tyle lat być faworytem i pretendentem do trofeów, a na końcu "zarsenalić" (gwoli wyjaśnienia - eufemizm podobny do "zdortmundować").

05.11.2025 09:27

Nie maglując już tej czerwonej kartki, odnośnie Leverkusen - bezpośrednia weryfikacja przepaści między Nami, a nimi miała miejsce całkiem niedawno. Rozumiem jednak zabawę w tego typu porównania (bo i przecież Carro to lubi), więc fakt - Aptekarze są w tym sezonie przy Nas po prostu maluteńcy. Z resztą zawsze tacy byli, poza jednym, wykraczającym poza ich pojmowanie sukcesu, przypadkiem.

05.11.2025 09:24

1

Odnośnie kontraktu dla Upamecano - to jest właśnie IDEALNY moment, by Bayern przedstawił mu w negocjacjach swój wielki atut: siłę drużyny. Forma na przestrzeni sezonu się zmienia i przy założeniu, że za jakiś czas dyspozycja i atmosfera w drużynie może "siąść", to i sama strona Francuza mogłaby wówczas zupełnie inaczej podejść do rozmów (choć bez klauzuli odstępnego i tak się ostatecznie zapewne nie obejdzie). Kuć żelazo, póki gorące!

05.11.2025 08:22

3

Nawet grając w "10", nawet grając przeciwko PSG nie potrafimy przegrać. Cudowny początek sezonu.

05.11.2025 06:30

4

Ciężko znaleźć odpowiednie słowa dla określenia Naszej obecnej formy. Gratulacje za tak wspaniały początek kampanii 25/26 i choć wahania dyspozycji w trakcie sezonu są rzeczą naturalną, tak liczę na podobny wystrzał w kluczowych momentach na wiosnę. Póki co tylko cieszyć się ze stanu obecnego.

02.11.2025 08:27

2

Życzę Harry'emu tego, aczkolwiek obawiam się reakcji wielu kibiców, dla których ta nagroda już "dawno przestała mieć sens".

07.10.2025 15:48

3

Nie wiadomo czego się spodziewać po takim rywalu, więc wcale nie musi to być pogrom, a puchary europejskie lubią się rządzić swoimi prawami. Należy podejść z odpowiednią koncentracją i wykorzystać obecną formę - wówczas faktycznie z Cypryjczyków nie będzie co zbierać.

29.09.2025 09:30

Sądzę, że tutaj w grę mogą wchodzić inne czynniki niż tylko siła ligi. Dembele wciąż gra w lidze, która jest chyba jeszcze mniej poważna.

24.09.2025 09:44

Chyba ktoś tutaj bardzo chce jednak umieścić tę klauzulę odejścia w kontrakcie Olise.

24.09.2025 09:09

1

O widzisz, to prawie jak tutaj (z resztą nie tylko tutaj...) na stronie. Pojawi się skrajnie głupi komentarz i pod nim mnóstwo "komentarzy prostujących". To chyba niektórych natura, dzisiejszy człowiek prawdopodobnie nie jest w stanie zachować milczenia wobec naprawdę totalnych bzdur.

23.09.2025 11:51

Mam nadzieję, że to literówka (choć "a" od "o" leży na klawiaturze dość daleko), ale jeżeli Stanisić "uspakaja", to ja również czuję się uspakojony.

18.09.2025 08:44

Jak już jakiś czas temu wspominałem BVB bardzo dzielnie stara się rozwiązać paradoks statku Tezeusza. Choćby tam wymienić wszystkich (od trenerów po piłkarzy) oni dalej będą tą samą, głupio tracącą punkty, frajerską Borussią.

17.09.2025 05:23

1

@admin
Dla mnie osobiście to nie kontrowersja, co najwyżej niedopatrzenie mogące później skutkować nieprzewidzianymi konsekwencjami. ;)

10.09.2025 10:21

2

"Hoeness potrafi jednak swoją siłą przebicia i emocjonalnością przekonywać do siebie piłkarzy. Podobnie było w przypadku Floriana Wirtza, kiedy to Uli był w stałym kontakcie z ojcem zawodnika."

Niefortunny dobór następujących po sobie zdań. ;)

10.09.2025 09:53

2

Całkowicie bezsensowne są teraz tego typu "wspominki", ale jeśli już chcieć się wpisać w tę narrację, to niedługo przebijemy Arsene'a Wengera, który prowadząc Kanonierów miał swego czasu w notesie ponoć cały kwiat ówczesnego futbolowego świata - Messiego, Ronaldo, Ibrahomivicia itd.

09.09.2025 18:32

Można było w ogóle nikogo nie kupować i wszystkie dziury w składzie załatać młodymi. Wówczas wzrosłoby ryzyko nieudanego okienka, ale w przypadku sukcesu z wprowadzaniem młodych byłoby ono jeszcze lepsze.

07.09.2025 14:33

@Mathias
Co do braku awansu na MŚ - również wątpię, by to wydarzyło się w takiej grupie, ale... futbol nie takie rzeczy widział, a sami Niemcy jeszcze braku awansu na mundial w swej wciąż pęczniejącej kolekcji wstydliwych wydarzeń nie mają. ;)

07.09.2025 12:42

To, że Niemcy w końcu pokonają kryzys jest jasne - zbyt potężny potencjał i zbyt wielkie tradycje. Na razie jednak oznak wychodzenia z dołka nie widać, a jedynym maleńkim światełkiem w tunelu pozostaje wynik na ostatnim Euro (maleńkim, ale jednak). Problem leży głębiej niż niektórym się wydaje, a podejście "samo się wszystko naprawi" w dzisiejszych czasach działa inaczej.

07.09.2025 12:40

Czym innym pretensje do Julka, a czym innym rozmowa o kryzysie, który zaczął się na długo przed objęciem przez Nagelsmanna kadry i trwa kilka dobrych lat.

07.09.2025 12:04

1

Odnośnie tego "wypadku przy pracy". Jak jest naprawdę?
MŚ 2018 - odpadnięcie w fazie grupowej
ME 2020 - odpadnięcie w 1/8
MŚ 2022 - odpadnięcie w fazie grupowej
ME 2024 - odpadnięcie w 1/4
W międzyczasie m.in. kompromitacje u siebie z Macedonią (1:2) i na wyjeździe z Hiszpanią w LN (0:6, najwyższa porażka reprezentacji Niemiec w historii, nie licząc prekambryjskiego meczu z 1909). Reasumując: takie wyniki jak ostatni ze Słowacją już dawno temu przestały być tylko wypadkami przy pracy i w przypadku obecnej reprezentacji Niemiec stają się niestety normalnością.

07.09.2025 07:45

Kryzys reprezentacji Niemiec trwa już od lat i nie tylko nie widać jego końca, ale też i jego podłoża należy szukać zdecydowanie głębiej, niż tylko w braku Musiali.

06.09.2025 17:28

1

Obecna (czyt. grająca w obecnych czasach) reprezentacja Niemiec pobiła już bardzo wiele niechlubnych rekordów (dwukrotne zakończenie udziału w MŚ na fazie grupowej, pierwsze porażki z reprezentacjami Polski i Macedonii, kompromitacja z Hiszpanią w LN), więc brakuje im jeszcze do kolekcji braku awansu na mundial. Pewnie to jeszcze teraz nie nastąpi, ale są akurat na właściwej ku temu drodze.

05.09.2025 09:24

2

ZP to konkurs popularności. Grając w Bayernie/Bundeslidze na wygraną w dzisiejszych czasach nie masz praktycznie szans.

03.09.2025 18:45

2

@hoven
Chłopiec w Indonezji: "Tato, chcę jeszcze przed snem zobaczyć Borussię, bo tam gra Guirassy"!

03.09.2025 09:21

1

Z ciekawości - Bundesliga (wyłączywszy Bayern) ma obecnie jakieś nazwiska, które mogłyby skłonić postronnego kibica do jej oglądania?

03.09.2025 09:15

Swoją drogą (choć zwróciłem na to uwagę już wcześniej) ciekaw jestem co AI wykryło w moim komentarzu, że stał się "niedopuszczalny"? :)

03.09.2025 09:08

1

No cóż, to tak jak w życiu. Idiotyczne/romantyczne hasło "pieniądze szczęścia nie dają", ale jednak z nimi łatwiej. :)

03.09.2025 08:58

2

Sprawa jest bardzo prosta - wystarczy grając mecze stąpać po murawie w taki sposób, by nie nastąpił jakiś uraz albo przemęczenie.

02.09.2025 16:47

A gdzie tam "poznali". "Nie dali mu szansy".

01.09.2025 14:43

"...pilot zaczął nerwowo wertować instrukcję obsługi maszyny, by po chwili z wściekłością cisnąć nią na tył samolotu..."

Teraz już wiemy czemu Hasan w przypadku zwykłych, przyziemnych transferów i kontraktów miał wyłączony układ nerwowy.

01.09.2025 10:03

@admin
Z perspektywy samego rozwoju danego piłkarza oczywiście, że to nie ma znaczenia. Ba, wręcz jest to pocieszająca rzecz. Ale chodzi o kwestię wyłącznie nazewnictwa - czym innym jest "dawanie szansy gry", gdy w meczu obłożonym niższym ciężarem wchodzi młody zamiast np. zdrowego Guerreiro, a czym innym "dawanie szansy gry", gdy Portugalczyk nie jest w stanie grać i dlatego trzeba wprowadzić młodego. Innymi słowy - cieszmy się z minut dla Karla, ale nie przesadzajmy z tym "dawaniem szans", bo ciężko powiedzieć, czy Kompany robi to dobrowolnie.

01.09.2025 09:23

@admin
Odnośnie Karla, to np. w meczu przeciwko Lipskowi był na ławce jedynym tak naprawdę wyborem obok Kusi-Asare jeśli chodzi o ofensywę. Wydaje mi się, że w tym kontekście ocena ilości otrzymywanych przez niego minut będzie bardziej miarodajna, gdy jego wejście na boisko nie będzie wynikało z konieczności, ale właśnie z dawania szansy (czyt. z wyboru).

01.09.2025 08:50

@DarthSmd
Ale ja o tym właśnie piszę - kadra jest na ten moment tak wąska, że to "przyparcie do muru" może nastąpić bardzo szybko, gdyż nawet bardziej doświadczone opcje z ławki zostaną wykorzystane. I mam tutaj z kolei własne przeczucie, że wówczas ktoś będzie nazywał to "dawaniem szansy młodym", podczas gdy będzie to po prostu wpuszczanie zdolnych do gry JAKICHKOLWIEK zawodników.

Ewentualnie można jeszcze liczyć na brak urazów (xD).

01.09.2025 08:08

Z tą "szansą dla młodych" to by była ogólnie ciekawa sprawa, zwłaszcza w kwestii nazewnictwa. No bo przecież jak przyjdą urazy, to szerokość obecnej kadry powoduje, że młodzi po prostu będą MUSIELI wejść na boisko. I teraz - to będzie jeszcze "dawanie szansy", czy już jednak "konieczność skorzystania z młodych"? :)

01.09.2025 07:53

Mocno dla mnie wątpliwe, by Lipsk poszedł na wypożyczenie z ledwie opcją wykupu. To z resztą w tej chwili najbardziej wartościowy gracz RB, więc i ewentualny transfer byłby ciężką do zrealizowania w tak krótkim czasie operacją.

31.08.2025 13:31

Przy aktualnej sytuacji kadrowej obecność KAŻDEGO ofensywnego gracza cieszy.

31.08.2025 13:10

2

Jedna Wenta - 15 sekund. Jedna Bródka - 0,004 sekundy. Jeden Eberl - 48 godzin.

31.08.2025 09:31

1

Bez większych problemów i oby tak pozostało. A Gnabry w każdym sektorze boiska prezentuje się co najmniej dobrze. ;)

30.08.2025 19:22

Po bramce Gnabry'ego poinformowano Jacksona, że jednak może sobie spokojnie wracać do Londynu jak chce. ;)

30.08.2025 19:01

Jeżeli potwierdzą się te doniesienia, to ciężko będzie Nas aż tak ganić - kontuzja to jednak najczęściej wypadek losowy i Naszej winy tu wiele nie ma. Jeśli już do czegoś będzie można się przyczepić, to raczej do bardziej ogólnikowej sprawy opieszałości klubu w kwestii uzupełniania składu.

30.08.2025 18:11

@hoven
Oczywiście, że inny kontekst i sytuacja. Dlatego pisałem wyłącznie o doniesieniach - tutaj już jest nieco bardziej podobnie.

30.08.2025 17:44

Swego czasu transfer Kane'a również miał się "wysypać" na godziny (czy nawet wręcz minuty) przed jego oficjalnym ogłoszeniem. Poczekam zatem na bardziej pewne doniesienia, aczkolwiek jeśli wszystko się potwierdzi będziemy mieli bardzo mało czasu na jakikolwiek sensowny ruch na rynku.

30.08.2025 17:39

@radiszko
A faktycznie, dziękuję za sprostowanie. Musiałem to przeoczyć, tak mnie "zajął" temat jego transferu do Monachium. ;)

30.08.2025 12:20

Niewątpliwie jednym z plusów tego ruchu jest to, że być może wreszcie temat Nkunku ostatecznie upadnie.

30.08.2025 11:50

2

"Świadomie zmniejszyliśmy kadrę. Chcieliśmy zrobić miejsce dla młodych zawodników." - M. Eberl

Świeża wypowiedź, a już ma szansę bardzo źle się zestarzeć.

30.08.2025 07:46

2

Nie wiem za bardzo co do tego wszystkiego ma Diaz, ale jeśli chodziło o wyłożenie kasy za gracza sprawdzonego na poziomie PL (i przecież stamtąd go trzeba było wyciągnąć) i przepłacenia za wielki półsezonowy, jednoturniejowy znak zapytania, to ta szpilka Nam wbita lekko tępa na końcu.

29.08.2025 12:34

Dobrze się stało, tym bardziej za taką kwotę. Myślę, że wszystkie strony (Bayern - bo nie stracił gotówki na znak zapytania, Woltemade - bo chciał grać w innym otoczeniu, Stuttgart - bo sporo zarobił) powinny być zadowolone.

29.08.2025 06:26

Płakać po Woltemade raczej nie zamierzam. Dobrze, że w pewnym momencie przestaliśmy się ze Stuttgartem licytować. W obecnej sytuacji chyba każdy (Bayern, Woltemade, Stuttgart) powinien być zadowolony.

28.08.2025 20:37

Może ktoś uwierzy, że kadra została zmniejszona ze względu na młodych graczy.

28.08.2025 16:42

1

Najsilniejszy skład na trzecioligowca w pierwszej rundzie PN. Matko jedyna...

Ale jeśli już tak faktycznie będzie, to oby bez urazów.

27.08.2025 17:14

Ciężko będzie pogodzić aspekt ekonomiczny i sportowy. Z każdym rokiem coraz ciężej. Sądzę, że apogeum tego wszystkiego dopiero przed Nami.

27.08.2025 11:24

@Danie1
Bardzo razi. W starciu z trzecioligowcem w pierwszych rundach PN potrzebne jest doświadczenie i najsilniejszy możliwy skład. Właściwie zrezygnowałbym nawet z sadzania młodych na ławce, by przeciwnik zrozumiał, że traktujemy ten mecz jak finał LM.

;)

26.08.2025 16:07

3

Na trzecioligowca musi być skład najsilniejszy, to nie powinno dziwić. Ten młody Urbig w bramce bardzo razi, to może być najsłabszy punkt i klucz do zwycięstwa dla Wehen. Strasznie się obawiam.

26.08.2025 15:29

Arsenal będzie prowadził w lidze jeszcze na cztery kolejki przed końcem sezonu, po czym straci całą przewagę i ostatecznie zadowoli się wicemistrzostwem. ;)

26.08.2025 08:41

2

Mocno bym się zdziwił, gdyby nikt tam nie miał do niego zastrzeżeń.

25.08.2025 07:50

Śmiesznie się czyta o powtórce, gdy weźmiemy pod uwagę końcowy wynik i różnicę klas.

24.08.2025 12:36

2

Jeszcze przed rozpoczęciem KMŚ, gdy nie było wiadomo ile dokładnie klub na turnieju zarobi pojawiały się głosy, że pierwszy raz od dawna za ostatni okres finansowy możemy być na minusie. I powoli pewne elementy układanki zaczynają do siebie pasować, przynajmniej na ten moment - ewidentne problemy z uzupełnieniem kadry mają być przykryte tańszymi wypożyczeniami, a i samo okienko transferowe być może zakończy się dla Nas na plusie, co też byłoby w Naszym przypadku ewenementem. Pewnie rozjaśni się nieco więcej, gdy poznamy raport finansowy, ale na razie bardziej wygląda to na wysychające źródło, niż na nieudolność Eberla/problemy z komunikacją w klubie.

22.08.2025 14:14

Nie wiem, czy przy tak wąskiej kadrze można to będzie jeszcze nazywać "dawaniem szans", czy już "koniecznością".

21.08.2025 09:43

Mimo wszystko odchudzając kadrę robimy wiele, żeby jednak jakieś emocje w BL były. ;)

21.08.2025 09:07

1

@Globin93
Zgadza się, po odejściu Taha, Xhaki, Frimponga, Wirtza i Alonso oni są raczej "rozbrojeni".

19.08.2025 17:15

Ponieważ jesteś na stronie od lat zakładam, że widziałeś tutaj z pewnością o wiele bardziej dotkliwe obelgi, aniżeli "odpad" i "ochłap" skierowane do piłkarzy, trenerów, czy działaczy. Odnosząc się jednak do Twego komentarza z uwzględnieniem kontekstu historycznego, mając świadomość zmian semantycznych, do których na przestrzeni wielu lat doszło jeśli chodzi o język, pozwolę sobie na jedno słowo - przesadzasz. I nie, nie chodzi o ogrodnictwo.

19.08.2025 11:57

2

W meczu bezpośrednio o puchar jestem w stanie zaakceptować ostrożność Kompany'ego w postawieniu na młodzież. Inna sprawa, że raczej nic wielkiego by się nie stało (a być może odnieślibyśmy korzyści), gdyby Laimera zmienił Guerreiro (wówczas Stani na PO), a za Gnabry'ego wszedł dobrze pokazujący się w przedsezonowych sparingach Karl. To już jednak szczegół, a ogólnie - gratulacje za pierwsze i z pewnością nieostatnie trofeum w tym sezonie.

17.08.2025 07:54

1

Wszystko wyjdzie w praniu, na razie to jest coś na zasadzie "cóż szkodzi obiecać".

14.08.2025 08:49

Stuttgart sam sobie wyrządza takimi żądaniami krzywdę, ale to nie będzie Nasz problem. Skupmy się po prostu na kimś innym.

13.08.2025 21:39

Przecież jest Gnabry.

13.08.2025 14:40

Ależ po co czekać? Niech włączą w transakcję Nkunku i kwota transferowa pójdzie w dół. Z perspektywy Bayernu trochę będzie szkoda (Holendra) i wcale nie będzie szkoda (Francuza).

13.08.2025 14:15

Jeżeli już faktycznie musi dojść do tej nic nie dającej ze sportowego punktu widzenia zamiany siekierki na kijek, to chociaż niech finansowo się to jakoś zepnie. Jeśli zapłacimy za niego więcej, niż otrzymamy za Comana i dodatkowo dostanie porządny kontrakt, to biorąc dodatkowo pod uwagę wiek (Nkunku jest o cały rok młodszy!) zawodnika będziemy mieli do czynienia z kompletnie niezrozumiałym ruchem.

13.08.2025 10:02

1

A jak odejdzie Kim, to i na środku obrony zagra. Właściwie to nie potrzeba ŻADNYCH dodatkowych zakupów, bo pół ławki zajmie Gnabry (i wcale nie czepiam się gabarytów).

12.08.2025 16:19

Między "wyczajeniem" (Doue), a "ściągnięciem" (też Doue) jest bardzo długa droga.

11.08.2025 21:09

W każdym kraju, w którym byłem zdarzają się tacy, którzy na coś narzekają. Ot, ludzki przymiot.

11.08.2025 21:04

To by było wręcz książkowe zero-jedynkowe podejście. Młodzi szansy nie dostawali? No to obsadzimy nimi pół ławki. I się wszyscy malkontenci zamknijcie! Matko bosko...

11.08.2025 12:41