Gość się nawet rozwiódł, byle tylko nadal pełnić funkcję dyrektora sportowego. Szacun ;)
28.05.2023 11:11
@JacoNightRider
Teraz już na Hasana nie można zrzucić winy za wszystko :
28.05.2023 10:51
@Gwzd44
O proszę, nie wiedziałem. Być może to plotki o rzekomej rozmowie z bratem Hudsona-Odoi.
@Filozof
Dokładnie, liczy się efekt.
28.05.2023 10:49
Pytanie jak się wkurzył? Zaczął walić pięścią w stół czy krzyczeć na nich ;)
28.05.2023 10:47
Ciekawe jak będzie wyglądała współpraca Marco Neppe z zastępcą Brazzo.
Edytowano : 2023-05-28 09:35:42
@Filozof
Dobrych ruchów Hasana było sporo (chociaż większość raczej przypadkowych).
W sprawie ściągnięcia Musiało, to historia jest tu bardzo ciekawa. Otóż Hasan i jego ludzie natknęli się na niego, gdy zajmowali się ściągnięciem Hudsona-Odoi. Wtedy podczas rozmowy jego bratem, Bradleyem usłyszeli, że Chelsea nie pozwoli na ściągnięcie Calluma, ale kilkukrotnie Bradley wspomniał o jakimś Jamalu Musiali. Bayern zainteresował się nim i tak doszło do transferu (można o tym przeczytać w biografii internetowej Jamala).
A więc gdyby nie Callum (a właściwie jego brat) to najprawdopodobniej teraz Jamal grałby gdzieś indziej (a my przegralibyśmy mistrzostwo).
28.05.2023 09:22
Tuchela widzi, że w ofensywie wygląda to strasznie, więc zaraz po golu ustawił nas bardziej defensywnie. I gdyby nie kolejne idiotyczne zachowanie w polu karnym, to plan by się sprawdził. W pierwszej kolejności Tuchela musi zabrać się za niedoprowadzanie do rzutów karnych, bo obrona jest bardzo dobrze zorganizowana (prawie wszystkie gole tracimy prze głupotę w polu karnym, przed polem karnym, przez strzał z dystansu czy z powodu chaosu w polu karnym przy stałym fragmencie gry).
28.05.2023 09:20
Ile krytyki wylewało się na Hasana w ostatnich latach, a jednak nie został zwolniony. Więc wygląda na to, że powodem jest przede wszystkim zwolnienie Juliana. Osobiście uważam, że stworzenie kominów płacowych w drużynie (których jego następca będzie miał arcytrudno się pozbyć) jest znacznie poważniejsze w skutkach niż przegrana w jednej edycji Pucharu Niemiec czy Ligi Mistrzów (przy czym z Nagelsmannem być może byłoby to samo, a może nawet gorzej).
28.05.2023 09:17
Jeden z gorszych sezonów jakie były. W sezonie 2011/12 też wszystko przegraliśmy, ale sytuacja była zupełnie inna. Pomyślcie co by z nami zrobiło w tym sezonie BVB Kloppa...
Edytowano : 2023-05-27 07:51:27
Oczywiście jeden z gorszych sezonów mając na uwadze potencjał naszego składu.
27.05.2023 07:49
@ironmaidenpl
Nawet City, grające większość tego sezonu kosmiczny futbol nie zasługuje tak na "Uszatka" (jeśli go w ogóle wygra) jak Bayern z 2020.
"Argument" o "Covidowej edycji" nie jest trafny. Przecież od momentu zmiany trenera byliśmy wręcz niemożliwi do pokonania, nie tylko w sierpniu. A jeśli ktoś uważa, że argumentem jest rozegranie tylko jednego meczu w ćwierćfinale i półfinale, to przypominam, że po 90 minutach meczu Barceloną było 8:2, a z Lyonem 3:0.
26.05.2023 15:14
Co tu zmieniać. Przecież Sané jest równie żałosny co Goretzka, a Mané co Gnabry (tylko że Gruby potrafi coś strzeli)
26.05.2023 14:02
Dziwny ten tekst o Brazzo.
26.05.2023 14:00
Myślałem że za Tuchela.
26.05.2023 13:40
Smutek w związku z tym sezonem jest nie do opisania. Takie okienko, taka kadra, tacy piłkarze, a jedynym trofeum jest Superpuchar Niemiec...
26.05.2023 13:38
Nie no, koncertowo grał wtedy Manu.
25.05.2023 19:47
Te 40 mln to trochę mało, mając na uwadze że ściągnęliśmy go za 80 i przez lata (za nic) płaciliśmy sporą pensję.
25.05.2023 19:44
Z PSG nie powinno być problemów w sprawie pieniędzy.
25.05.2023 19:38
@Moe napisałem to z przymrużeniem oka ;)
24.05.2023 19:00
@bayernthebest
Bawaria też jest piękna :)
24.05.2023 18:59
Niech się ciągnie :)
24.05.2023 18:17
Po części rozumiem piłkarzy, sternicy nie zachowują się zbyt profesjonalnie. Wygląda na to, że któryś z dwóch obozów będzie musiał odejść- większość piłkarzy lub dwóch toksycznych szefów klubu :)
24.05.2023 18:15
@Panczo
Gdyby nie tragiczna gra Realu w lidze, to sprawa mistrzostwa nadal byłaby niejasna. A może klub z Madrytu już by miał mistrzostwo.
@Ivan7 Sport Bilda nie jest z Polski. Ogólnie temat Lewandowskiego był tak gorący (głównie z jego winy) że do dzisiejszego dnia ten temat budzi duże zainteresowanie. Gdyby nie budził zainteresowania, to media nie rozmawiały by tak często z nim o Bayernie.
24.05.2023 18:06
@Moe
Z drugiej strony Robben i Ribery to byli fenomeni. Mało możliwe jest ich zastąpienie 1 do 1. Tak samo będzie z Neuerem i Müllerem (z tym drugim bardziej pod względem mentalnym, nie tyle piłkarskim).
24.05.2023 16:15
Duża liczba Francuzów nie jest problemem. Problemem jest to, że połowa z nich jest przepłacona. Zarabia kosmiczne pieniądze a wnosi niewiele.
Osobiście dziwię się, że większość woli Rice'a za 100 mln niż darmowego Rabiota...
Edytowano : 2023-05-24 15:54:52
Nazywanie Niemców "szwabami" można wytłumaczyć tylko brakiem podstawowej wiedzy o geografii ;)
24.05.2023 15:52
@Mathias w Barcy też bardzo często się cofa i rozgrywa, więc uważam, że powodem było co innego.
24.05.2023 15:43
Przesadzają. Chociaż z drugiej strony jeszcze parę lat temu zarzucano Hasanowi skąpstwo. Teraz wyrzuca pieniądze w błoto.
24.05.2023 15:38
@tapczan
Nikt nie pogardziłby takim Kane'em, aczkolwiek mówimy tutaj o priorytetach Juliana. To nie FM czy PSG, że można chcieć każdego.
Gdyby wizja Nagelsmanna odnośnie tej "nieprzewidywalnej gry" z samymi ofensywnymi zawodnikami bez charakteru się sprawdziła, to pewnie utrzymałby się na pozycji trenera i w tym okienku moglibyśmy trochę zaoszczędzić.
Edytowano : 2023-05-22 20:08:06
Oni, czyli zarząd i trener.
Edytowano : 2023-05-22 20:11:40
@Bawaria69- Ja nie zarabiam milionów za kopanie piłki :)
22.05.2023 20:06
@karolina96
Otóż dokładnie to samo napisałem. Zarząd jest tak samo winny jak Nagelsmann. Tylko nie wiem czy to miał być sezon przejściowy czy sezon testowy (czyli jak będzie wyglądała ta wymienność pozycji bez "drewna" na "9")
22.05.2023 20:00
@Jurgen1982 z racji na to, że zarząd uważał go (i pewnie nadal uważa) za topowego trenera, to nie chcieli czekać. W szczególności że klubowi nie podobał się związek Nagelsmanna z redaktorką Bilda, liczne niefortunne (wręcz dziecinne) wypowiedzi, gra w kratkę czy pewny konflikt z Neuerem od początku następnego sezonu (który stawiałby zarząd w bardzo trudnej sytuacji).
22.05.2023 19:47
@tapczan
Wygodnie powiedzieć, że "to tylko moje przypuszczenia, a ja pozostanę przy swoich" mimo słów samego Nagelsmanna, który niejednokrotnie to powtarzał. Przy wszystkowiedzących mediach ewentualne spięcie na linii Nagelsmann-zarząd zostałoby opisane. A takowe spięcie najpewniej ujrzałoby światło dzienne, gdyby Nagelsmann błagał Brazzo o nową dziewiątkę, a ten by mu oferował Kalajdzicia i ostatecznie nie kupiłby nikogo.
Edytowano : 2023-05-22 19:33:11
to tylko twoje przypuszczenia*
Edytowano : 2023-05-22 19:39:37
I warto odnotować, że okienko na papierze było niesamowite i... drogie. De Ligt, Mané, Gravenberch, Tel to koszt około 160 mln Euro. Gdyby Bayern jeszcze miał kupić klasowego środkowego napastnika, to bez problemu 200 mln byłoby przekroczone. No chyba, że Nagelsmann chciał CR7, który pewnie wprowadziłby jeszcze większy misz-masz w szatni.
22.05.2023 19:32
@karolina96
Były też informacje, że Bayern chciał ściągnąć Kalajdzicia w poprzednim letnim okienku.
22.05.2023 16:34
@Jurgen1982
Po pierwsze gra Gegenpressem Kloppa czy Nagelsmanna jest opłakana w skutkach w dłuższej perspektywie.
Po drugie w przypadku grania z autobusem (czyli z większością zespołów BL) oddawanie im piłki jest dobrym rozwiązaniem. Ważne jest, by w sytuacji przejęcia piłki wyjść z szybkim atakiem i dobrze go zakończyć.
A po trzecie gdyby była możliwość dogadania się z Tuchelem, by poczekał do końca sezonu, to pewnie zarząd tak pochopnie nie podjąłby decyzji.
22.05.2023 16:32
@tapczan
Akurat z racji na zbytnią bezpośredniość Nagelsmanna (przytoczone słowa o Barcelonie czy teksty o sędziach i jeszcze coś było) stwierdzam, że te słowa były jego rzeczywistym stanowiskiem. Wszak przez całe miesiące była mowa o wymienności pozycji i elastyczności składu. I była to wizja Nagelsmanna.
Edytowano : 2023-05-22 16:24:41
A w sprawie słów Hainera, to jestem przekonany, że jeszcze wtedy nikt nie przypuszczał że dojdzie do zmiany trenera. Wszystko się zmieniło po beznadziejnym meczu z Leverkusen i większym zainteresowaniem Tuchelem ze strony Tottenhamu.
22.05.2023 16:22
@Ziginho
Już to widzę jak Lipsk czy BvB nas "połyka". Jedynie projekt Alonso zapowiada się naprawdę ciekawie.
22.05.2023 15:58
@tapczan
"Nie wiem jak to działa, ale Barcelona to jedyny klub, który nie ma pieniędzy, a kupuje kogo chce. To szalone. Sposób naszej gry się teraz zmieni. To będzie nowy Bayern. To dobre dla nas wszystkich. Musimy znaleźć nowy sposób gry i być kreatywni w ataku. To nowe wyzwanie, ale ja lubię wyzwania." - powiedział Nagelsmann.
"Z Lewandowskim w składzie musieliśmy grać skrzydłami, bo takim był typem napastnika. Teraz jesteśmy bardziej nieprzewidywalni, a rywalom już nie będzie tak łatwo przygotować się do meczu z nami."
Było to powiedziane podczas trwania letniego okienka transferowego. Zatem brak napastnika o podobnej charakterystyce był związany z pomysłem Nagelsmanna. Oczywiście zarząd nie jest bez winy, ale Nagelsmann jest co najmniej tak samo odpowiedzialny za brak następcy.
Niespotykane jest to jak szybko w niepamięć poszła masa niefortunnych, nieprofesjonalnych wypowiedzi, które powodowały niepotrzebny szum wokół klubu i oczywiście liczne mecze, w których graliśmy kompletnie bez pomysłu przeciw rywalom, którzy nie dorównują nam do pięt pod względem kadrowym. I to wszystko po sezonie 2021/22 który Nagelsmann cały przepracował, bazując w pierwszej połowie sezonu na spuściźnie Flicka, a w drugiej niejednokrotnie kompromitując się i w Lidze i w UCL (mając największe szczęście w losowaniu od lat).
22.05.2023 15:52
Piłkarze zrobią wszystko, by na imprezie być w luźnym stroju, a nie w tym całym Lederhosen :)
22.05.2023 15:39
Piękna drużyna. Niesamowity duch zespołu.
22.05.2023 15:38
Interesujące jest to, co pisały media po zatrudnieniu Tuchela. Pisały wtedy, że Thomas zaimponował zarządowi swymi pomysłami na zespół. Jestem ciekawy czy te pomysły już zostały wprowadzone czy dopiero będą od przyszłego sezonu...
22.05.2023 15:20
Żeby tylko się nie spóźnili, bo kluby z Anglii potrafią wydać znacznie więcej.
22.05.2023 15:15
Jedyny Niemiec z tego żałosnego rocznika 95, który zalicza się do czołówki na świecie. Niewielu piłkarzy ma takie podejście do gry jak on.
@Prodigy82 Bayern to nie własność reprezentacji Niemiec. Nie wiem, gdzie to przeczytałeś, ale więcej wskazuje na to, że więcej Niemców odejdzie niż przyjdzie w nadchodzącym okienku.
22.05.2023 15:11
@Zerafaelo
Już widzę jak Rosja atakuje kraj NATO...
22.05.2023 07:27
@Zerafaelo
Też mi bardzo szkoda Mané. Wiele czynników spowodowało, że jego gra wygląda tak tragicznie. Do tego brak występu na Mundialu. I też szkoda, że większość kibiców bardziej poważa takich pseudopiłkarzy jak Sané niż Senegalczyka, bo odważył się odpowiedzieć na zaczepki Leroya (który sam jest mistrzem w marnowaniu setek i braku zaangażowania, a wypominał to komuś innemu).
21.05.2023 23:02
@Piter1985
Wyjaśnił wszystkich. Szefuncio ;)
21.05.2023 22:40
Składajmy modły, żeby Bayern wygrał walkę o Serba.
21.05.2023 21:44
@Birke
Z drugiej strony spójrz jak w ostatnich wyjazdowych meczach radzi sobie BVB. Augsburg nadal ma kim postraszyć (w przypadku odpalenia się genu frajerstwa po stronie żółtych) :)
21.05.2023 11:42
"-Nie potrafię wyjaśnić, jak mogło do tego dojść. To niewytłumaczalne. Przestaliśmy się poruszać, przestaliśmy sobie pomagać, przestaliśmy grać z zaangażowaniem – grzmiał Tuchel po porażce.
- Pierwsze pół godziny było dobre w naszym wykonaniu, powinniśmy prowadzić 2:0 lub nawet wyżej. Jednak później zaczęliśmy grać niechlujnie, brakowało nam tempa. Szczególnie po przerwie było to wyraźnie widać. Brakuje mi słów, by to wyjaśnić – dodał."
21.05.2023 11:34
@Sopariev
Nie zagrał dobrze i w wielu ważnych meczach mu się zdarza robić proste błędy. Ale czy mamy lepszego zawodnika?(oprócz De Ligta, który moim zdaniem dopiero pokaże swój potencjał w przyszłym sezonie).
21.05.2023 11:25
Rasiści piszą swe mądrości o czarnoskórych, inni z kolei o bezjajecznym pokoleniu Niemców i Francuzów, a jeszcze inni sprowadzają wszystko do absurdu. Przegramy mistrza i tyle. Wielka szkoda.
Edytowano : 2023-05-21 11:22:17
Każdy zapomniał mecze z Köln (kiedy Bayern cały czas grał piłką, a wyrównał dopiero dzięki geniuszowi Kimmicha) z Augsburgiem, Stuttgartem, Leverkusen czy BMG. Pamięć człowieka jest bardzo wybiórcza...
21.05.2023 11:19
Płakać się chce, gdy przypomni się grę Holendra :(
20.05.2023 23:05
Już nie
20.05.2023 23:04
@Sopariev
Nie wiemy co na serio im powiedział. Być może były to zwykłe pierdoły, które mówił do mediów. A nawet jeśli niektórzy nie mają do niego szacunku (chociaż nikt takich informacji nie podawał) to nie jest to powodem takiej gry.
@karolina96
Ponieważ do tej gruntownej zmiany trzeba się zaaklimatyzować. Być może początek kolejnego sezonu będzie wyglądać tak samo. W takim wypadku nie będzie innej drogi jak mu podziękować. Pytanie, kto za niego...
20.05.2023 22:58
@Sopariev
Jeśli chodzi o aspekt szacunku do trenera, to moim zdaniem była to pięta achillesowa Nagelsmanna. Z racji na karierę Tuchela nie wydaje mi się, że brak szacunku byłby możliwy.
Edytowano : 2023-05-20 22:48:01
Mimo wielu błędów Hasana, to w moim mniemaniu jeden aspekt jest znacznie bardziej toksyczny od pozostałych. Mianowicie stworzenie kominów płacowych w klubie. Jest to problem, który bardzo trudno będzie zażegnać (jeśli w ogóle ktoś będzie starał się to ogarnąć).
20.05.2023 22:45
@karolina96
Niby dlaczego nie miał spróbować dokończyć tego sezonu, skoro i tak nikt go po przegraniu wszystkiegi nie będzie (i nie powinien) winić. Wprowadził swój styl, który znacznie różni się od tego co ci piłkarze grali u Nagelsmanna czy Flicka, więc można było przewidzieć że nie wyjdzie to najlepiej.
20.05.2023 22:41
@Sopariev
Piłka nożna jest nieprzewidywalna. Może być jak mówisz (czyli z każdym rokiem będziemy stopniowo popadać w coraz większą przeciętność) a może kilka transferów do i z klubu (które będą zgodne z wizją nowego trenera) wystarczy by wrócić na szczyt, na którym jeszcze półtora miesiąca temu byliśmy.
20.05.2023 22:36
@bayern1987dwa
Winnym jest zarząd. Robił wszystko pod Nagelsmanna, a pod koniec sezonu go zmienili, zostając ze składem, który był zgodny z jego wizją. Niestety wizja na zespół Tuchela jest zupełnie inna, najwyraźniej nie ma tu miejsca na tą sławną "wymienność pozycji", a jeszcze ona stara się być grana, gdyż Tuchela nie dysponuje zawodnikiem, który mógłby utrzymać dłużej piłkę, mając rywala na plecach.
20.05.2023 22:33
Przynajmniej w końcu kibice docieniają paterę. Gdy jej nie ma...
@Daro Pełna zgoda. Ten ostatni nie potrafi nawet dokładnie zagrać, boi się wyjść do gry, bo straci piłkę. Kiedyś mieliśmy Robbena, Ribery'ego, Schweiniego czy Lahma, a teraz sami pseudopiłkarze. Mało jest zawodników z krwi i kości :(
20.05.2023 22:29
@Pir5
Gościu, podziwiam cię. Staram się nie przedstawiać swej opinii pod wpływem emocji, ale jak można inaczej po kolejnym takim meczu? A ty sprawiasz wrażenie gościa, po którym kompletnie spływają wyniki klubu. Może się mylę.
Zgadzam się z większością, że kadra zespołu jestt źle budowana. Nie ma graczy z charakterem, którzy oddają serce na boisku. Tu nie chodzi o tzw. miłość do klubu tylko o to minimum przyzwoitości, który każdy szanujący się człowiek powinien mieć. Panienki zarabiają ogromne pieniądze a cały czas grają nierówno, bez polotu. Zero pomysłu na grę i wszystkiego. Niby dlaczego za rok ma to wyglądać inaczej, skoro większość składu się nie zmieni?
20.05.2023 22:18
@Pir5
Dlaczego to ma być lepsze dla Bundesligi? Przecież BVB nie gra lepiej niż w poprzednich sezonach (w których nie była mistrzem). Zatem będzie to świadczyło jedynie o osłabieniu ligi względem poprzednich sezonów (a właściwie nie ligi tylko Bayernu, bo reszta jest niestety hen daleko za nami).
20.05.2023 10:49
Potrzebujemy zawodników elastycznych. Za 40 mln byłbym za. Minusem Cancelo są jego fochy, gdy nie gra :(
20.05.2023 09:18
Dzisiaj trzy punkty o śmierć i życie :)
20.05.2023 09:16
Wielka szkoda. Liczyłem na Bayer, że wygra te rozgrywki. Antyfutbol nadal w grze :(
19.05.2023 08:27
@hoven
@Skobry
Po pierwsze wielokrotnie krytykuję zarząd i nie mam klapek na oczach. Jednakże w tej sprawie trudno mi znaleźć winę zarządu.
Ja tez uważam, że żenadą jest tak wczesne wychodzenie wszystkich informacji do mediów. Dlatego trzeba temu przeciwdziałać, w jakikolwiek sposób.
Tylko że ja przeczytałem komentarze, które obarczają winą klub za późne skontaktowanie się z Nagelsmannem.
Ale przecież było to TEGO SAMEGO DNIA.
Nadal nie przeczytałem żadnego kontrargumentu. W waszych oczach chyba sprawa jest tak jasna, że nie jesteście w stanie obronić swej tezy.
Odnoszę wrażenie, że gdyby operacja ze zmianą trenera wypaliła zdobyciem trypletu (lub przynajmniej pokonaniem maszyny Pepa) to liczba użytkowników krytykujących zarząd za "późne poinformowanie Nagelsmanna" byłaby drastycznie mniejsza...
19.05.2023 08:22
Gnabry ponownie w pierwszym składzie. Może znajdzie się jakiś kupiec, bo nie wyobrażam sobie zaczynać kolejnego sezonu z dwójką Sanabry w zespole.
18.05.2023 19:51
@Prezes42
Pieniądze nie śmierdzą nikomu, nawet jeśli ich źródło jest odwrotne wyznawanym zasadom :)
18.05.2023 19:48
@Skobry
Miałem na myśli większość komentujących, którzy zwalają na niego winę.
Zakładam, że przeczytałeś mój komentarz, w którym prosiłem, by ktoś z krytykujących zarząd przedstawił chociaż jeden argument, dlaczego ktokolwiek z zarządu jest winny pożegnaniu z Nagelsmannem w złym stylu.
Piszesz, cytuję: "Kompromitujące zachowanie ze strony zarządu Bayernu. Nie wiem w sumie jak można tego w jakikolwiek sposób bronić."
Dlaczego kompromitujące?
Kompromitujące jest to, że media wiedzą o każdym ruchu zarządu, bo Nagelsmannem został poinformowany o zwolnieniu jeszcze tego samego dnia.
Tysięczny raz się powtarzam, oczekując jakiegoś sensownego argumentu...
Edytowano : 2023-05-18 19:46:50
*kontrargumentu
18.05.2023 19:45
@Skobry
Nadal pisanie niekonkretne, bez jakichkolwiek argumentów.
Ja zadaję pytanie: jak można pisać tak odważne rzeczy, nie mając żadnych argumentów? Bo przecież nie chodzi o to, by tylko krytykować Hasana...
18.05.2023 19:12
@Piotreczek
Nie zauważyłem, by ktoś obarczał winą Kahna. Ale w sprawie Tytana sytuacja jest ta sama- nie potrafię znaleźć sensownego powodu, by zarzucać mu brak profesjonalizmu (rzecz jasna w tej kwestii)
Edytowano : 2023-05-18 18:04:03
Winni są jedynie dlatego, że nie potrafią poradzić sobie z problemem kreta, ale z drugiej strony nie jest to tak prosta sprawa.
18.05.2023 18:02
@Edmund
Niestety, ale klub niewiele na takich ruchach zyskuje. Nawet jeśli sprzeda gościa za cenę kilkunastu milionów Euro, to wcześniej musiał mu zapłacić za podpis i płacić mu pensję przez określony czas ( w zależności od tego, ile czasu będzie u nas "grał")
18.05.2023 15:17
Niech ten gość mu znajdzie porządny klub a nie wynosi zdeformowane szczegóły. Przypomina się zachowanie Zahaviego przy szopce z Lewandowskim.
Edytowano : 2023-05-18 15:13:48
Wytłumaczy mi ktoś sensownie gdzie tu zawinił Brazzo? Bo mimo tego, że uważam go za amatora na istotnym stanowisku, to w tej sytuacji nie umiem dostrzec jego winy. Hoven napisze pewnie, że jestem ślepy...
18.05.2023 15:11
Panienki, które na widok rozcięcia wargi padają trupem powinny zmienić swoje nastawienie do Mané. Za to Sadio musi się wziąć w garść i zacząć grać na miarę swego potencjału. Uważam, że przyszły sezon będzie co najmniej lepszy w jego wykonaniu.
Edytowano : 2023-05-18 15:09:46
@kingwizard
Więc co w takim razie powiedzieć o Gnabrym, który zarabia podobne pieniądze, a kontrakt ma znacznie dłuższy. Co więcej (mimo wieku) chętnych na Sadio będzie więcej niż na Grubego.
18.05.2023 15:08
@Skobry
Nagelsmann został poinformowany o zwolnieniu tego samego dnia, co podjęta została decyzja. Chcesz to zaprzeczyć, czy uważasz że Nagelsmann powinien być obecny na tej kilkugodzinnej rozmowie zarządu, gdzie podejmowana została decyzja?
18.05.2023 15:05
@hoven
Czy Hasan jest winny, że media wiedzą o każdym ruchu klubu? No chyba, że to on jest tym kretem...
Edytowano : 2023-05-18 07:36:51
Real rozjechany jeszcze bardziej od nas. Co to oznacza? Z Nagelsmannem na ławce też byśmy niewiele zdziałali. City jest w zbyt dobrej formie.
18.05.2023 07:35
@Abzyrl
No napisałem o tym, że problem tkwi w tym, że media wiedzą o wszystkich ustaleniach klubu, i to jest problem.
Jak mieli to wcześniej załatwić twarzą w twarz? To analogiczna sytuacja do tego co się działo z Haalandem i Lewandowskim. Mieli powiedzieć Polakowi, że rozmawiają z Norwegiem i jeśli się nie uda, to ma zostać, a jak się uda, to jest niepotrzebny? Z Nagelsmannem jest ta sama sytuacja, nikt nie mógł być pewny, czy Tuchel już nie dogadał się z innym klubie.
17.05.2023 21:24
W drugiej połowie z Schalke nie umiałem go znaleźć, ale w pierwszej zagrał mistrzowsko.
17.05.2023 20:10
Problemy jelitowo-żołądkowe nigdy nie są miłe :)
17.05.2023 20:09
Moim zdaniem City znów nie wygra CL. Pep będzie musiał się obejść smakiem.
17.05.2023 20:07
W duecie z Najlepszym Transferem Ostatnich Lat gra świetnie, więc jak najbardziej jestem za przedłużeniem.
17.05.2023 20:04
@josh1982 Jeśli Kimmich będzie za wszelką cenę chciał odejść i będzie nie przychodził na treningi (choć nie spodziewam się po nim takich zagrań) to sprzedaż będzie jedyną opcją. Może nie w tym okienku ale w 2024.
17.05.2023 20:00
@Ivan7
Romano bardzo rzadko się myli, więc niektórzy z tej strony pójdą się powiesić. Jestem jak najbardziej za sprzedażą, tylko w nazwisku powinno być pierwsze S.
17.05.2023 19:57
Chyba większość tu nie rozumia jak przebiegła cała akcja. Abstrahując od tego, że takie decyzje powinno się omawiać co najmniej kilka dni...
Rankiem spotkali się szefowie Bayernu, przez kilka godzin debatowali na temat gry Bayernu, która była pozbawiona pomysłu w większości meczów BL. Z drugiej strony jest wolny Tuchel, który wygrał LM z Chelsea, przejmując ją w trakcie sezonu. W losowaniu trafiliśmy na jeszcze lepszego rywala od PSG, więc z taką grą jak z Leverkusen nie mogło być optymistycznie. Więc ostatecznie szefowie doszli do wniosku, że czas na zwolnienie Juliana. Jakimś cudem w sposób ekspresowy wyszło to do mediów. Jeszcze tego samego dnia Bayern skontaktował się z Julianem, dając mu do zrozumienia, że będzie odsunięty od prowadzenia zespołu.
Prócz impulsywnego podejmowania decyzji i (teraz to już wiemy) złego momentu na zmianę trenera, nie można mieć pretensji do zarządu o złe obchodzenie się z Nagelsmannem. Jeszcze tego samego dnia się z nim skontaktowali. Problemem jest fakt, że tak poufna sprawa tak szybko wyszła do mediów.
17.05.2023 19:49
Akurat słowa tych panów nie są żadnym wyznacznikiem :)
17.05.2023 19:31
Nie wszyscy zawodnicy chcą grać w jednym kraju przez całą karierę, dlatego to nie jest nawet wina klubu. Mam jednak nadzieję, że pożegnanie będzie w znacznie lepszym stylu niż z Alabą czy Lewandowskim.
17.05.2023 19:29
"Teraz jednak po licznych obserwacjach i analizach, w klubie uznano, że 24-latek będzie odpowiednim piłkarzem do gry w zespole rekordowego mistrza Niemiec na pozycji „9” ".
Pytanie kto robił te analizy? Bo w sprawie Mané Hasan nie słuchał ekspertów. Coś się zmieniło?
16.05.2023 20:08
Odejście Goretzki to byłby najlepszy możliwy transfer. Szczyt marzeń.
16.05.2023 20:05
Schalke zagrało fatalny mecz, stąd ten wynik. Zobaczymy jak będzie z formą Grubego i reszty gwiazd za tydzień.
14.05.2023 16:16
Mr.Kontuzja dodaje swoje trzy grosze. Ramię w ramię z Tonim Kroosem, Czarnym Beckenbauerem i Profesjonalistą :)
14.05.2023 16:14
Piękna historia Thomasa z Bayernem. Mimo to uważam, że gdyby nie zwolnienie Kovača, to już by go tutaj nie było.
14.05.2023 16:10
Obrona Schalke była... właściwie jej nawet nie było.
14.05.2023 16:04
@JacoNightRider
Jeśli będzie ten przyszły sezon dla niego, to będzie to skandal.
Jak napisał @Prodigy82 : "Niech spie@@@"
14.05.2023 16:03
Jest solidny, ale nie wiem czy to zawodnik na podstawowy skład.
14.05.2023 16:01
Nasz (prawdziwy) przyszły kapitan :)
12.05.2023 15:20
Nie podoba mi się to częste stawianie na Grubego. Nie tylko on potrafi dostawić nogę.
12.05.2023 15:19
@Matilegolas
Ile razy można czytać bronienie niemieckich piłkarzy, nawet jeśli są bezproduktywni?
12.05.2023 15:18
Bez Kimmicha nie bylibyśmy w stanie kreować akcji bramkowych. Przez niego przechodzi każda piłka. W takim scenariuszu bylibyśmy w kropce.
11.05.2023 18:47
Naprawdę gra za Juliana była tak wybitna? Więc skąd te liczne remisy, braki koncentracji, mecze bez pomysłu itd?
A w sprawie napastnika to naprawdę bym wolał starego Kane'a niż koty w worku w postaci tego Kolo czy Osimhena za astronomiczne pieniądze.
11.05.2023 18:45
Składajmy modły, by naprawdę Sarr chciał odejść i by znalazł się jeleń większy od Hasana z który go kupi.
11.05.2023 18:40
Nie no Robercik, już za późno. Mogłeś wcześniej dojść do refleksji ;)
11.05.2023 18:39
@Pir5
Oczywiście, że są to solidne zespoły. Ale takie odpadają w 1/8 finału LM (jeśli w ogóle wyjdą z grupy).
A w sprawie Goretzki, to gość powinien być sprzedany, bo wiadomo jakie ma "umiejętności".
Ja nie krytykuję Tuchela. Co więcej mam do niego duży szacunek z racji jego doświadczenia i osiągnięć. Zobaczymy w przyszłym sezonie.
10.05.2023 23:00
@Pir5
Rozpocznijmy od tego, że City było od nas lepsze w obu meczach. W tym drugim mieliśmy lepsze statystyki, bo wynik mieli na tyle dobry, że czekali na nasz ruch. Bez błędów Dayota też byśmy odpadli. Ale nie o tym pisałem.
1. "I niech ktoś nie waży się podważać Tuchela. Hasana możecie jechać ale nie Tuchela."- jeśli według ciebie ten tekst jest normalny, to masz problem :) Nie wiem nawet jak te zdania określić, zabrakło mi słowa.
2. "oba zespoły mają bardzo dobrych piłkarzy. UMNIEJSZASZ IM. BOLI MNIE TERAZ SERCE BO MAM SENTYMENT DO TYCH ZESPOŁÓW A MILANOWI ZWŁASZCZA"- abstrahując od tego, że trochę dziecinne jest to zdanie (i komiczne) to oba kluby z Mediolanu pod względem kadrowym (teraz a nie w latach świetności AC Milan) nie mają nazwisk, Anię nie grają piłki która dawałaby im większe szanse na wygranie w LM.
3. "Wiem że teraz Bayern gra jak gra ale mamy dobrych piłkarzy"- no i to mogłeś sobie darować. Połowie z tych "piłkarzy" albo się zupełnie nie chce, albo po prostu zapomnieli jak się gra w piłkę. No i te twoje przesadnie optymistyczne komentarze, o tym że w przyszłym sezonie (z tymi samymi piłkarzami, więc i z tą samą grą) będzie tak dobrze, że wygramy tryplet...
10.05.2023 22:37
Komentarze użytkownika Pir5 zawsze poprawiają humor :)
@GwiazdaPoludnia
Wiem, że na rynku nie ma wielu skrzydłowych, którzy byliby do wynajęcia w tym okienku. W związku z tym moim zdaniem najlepszym wyborem byłaby gra od nowego sezonu z ustawieniem z wahadłowymi. A zawodników bezproduktywnych, którzy marnują większość setek, a formę mają raz na kilka lat (i to tylko przez trzy miesiące) sprzedałbym jakimś naiwniakom
10.05.2023 22:15
Niedobrze mi się robi jak widzę u niektórych skład na nowy sezon z duetem Sanabry na skrzydłach.
Gość się nawet rozwiódł, byle tylko nadal pełnić funkcję dyrektora sportowego. Szacun ;)
28.05.2023 11:11
@JacoNightRider
Teraz już na Hasana nie można zrzucić winy za wszystko :
28.05.2023 10:51
@Gwzd44
O proszę, nie wiedziałem. Być może to plotki o rzekomej rozmowie z bratem Hudsona-Odoi.
@Filozof
Dokładnie, liczy się efekt.
28.05.2023 10:49
Pytanie jak się wkurzył? Zaczął walić pięścią w stół czy krzyczeć na nich ;)
28.05.2023 10:47
Ciekawe jak będzie wyglądała współpraca Marco Neppe z zastępcą Brazzo.
Edytowano : 2023-05-28 09:35:42
@Filozof
Dobrych ruchów Hasana było sporo (chociaż większość raczej przypadkowych).
W sprawie ściągnięcia Musiało, to historia jest tu bardzo ciekawa. Otóż Hasan i jego ludzie natknęli się na niego, gdy zajmowali się ściągnięciem Hudsona-Odoi. Wtedy podczas rozmowy jego bratem, Bradleyem usłyszeli, że Chelsea nie pozwoli na ściągnięcie Calluma, ale kilkukrotnie Bradley wspomniał o jakimś Jamalu Musiali. Bayern zainteresował się nim i tak doszło do transferu (można o tym przeczytać w biografii internetowej Jamala).
A więc gdyby nie Callum (a właściwie jego brat) to najprawdopodobniej teraz Jamal grałby gdzieś indziej (a my przegralibyśmy mistrzostwo).
28.05.2023 09:22
Tuchela widzi, że w ofensywie wygląda to strasznie, więc zaraz po golu ustawił nas bardziej defensywnie. I gdyby nie kolejne idiotyczne zachowanie w polu karnym, to plan by się sprawdził. W pierwszej kolejności Tuchela musi zabrać się za niedoprowadzanie do rzutów karnych, bo obrona jest bardzo dobrze zorganizowana (prawie wszystkie gole tracimy prze głupotę w polu karnym, przed polem karnym, przez strzał z dystansu czy z powodu chaosu w polu karnym przy stałym fragmencie gry).
28.05.2023 09:20
Ile krytyki wylewało się na Hasana w ostatnich latach, a jednak nie został zwolniony. Więc wygląda na to, że powodem jest przede wszystkim zwolnienie Juliana. Osobiście uważam, że stworzenie kominów płacowych w drużynie (których jego następca będzie miał arcytrudno się pozbyć) jest znacznie poważniejsze w skutkach niż przegrana w jednej edycji Pucharu Niemiec czy Ligi Mistrzów (przy czym z Nagelsmannem być może byłoby to samo, a może nawet gorzej).
28.05.2023 09:17
Jeden z gorszych sezonów jakie były. W sezonie 2011/12 też wszystko przegraliśmy, ale sytuacja była zupełnie inna. Pomyślcie co by z nami zrobiło w tym sezonie BVB Kloppa...
Edytowano : 2023-05-27 07:51:27
Oczywiście jeden z gorszych sezonów mając na uwadze potencjał naszego składu.
27.05.2023 07:49
@ironmaidenpl
Nawet City, grające większość tego sezonu kosmiczny futbol nie zasługuje tak na "Uszatka" (jeśli go w ogóle wygra) jak Bayern z 2020.
"Argument" o "Covidowej edycji" nie jest trafny. Przecież od momentu zmiany trenera byliśmy wręcz niemożliwi do pokonania, nie tylko w sierpniu. A jeśli ktoś uważa, że argumentem jest rozegranie tylko jednego meczu w ćwierćfinale i półfinale, to przypominam, że po 90 minutach meczu Barceloną było 8:2, a z Lyonem 3:0.
26.05.2023 15:14
Co tu zmieniać. Przecież Sané jest równie żałosny co Goretzka, a Mané co Gnabry (tylko że Gruby potrafi coś strzeli)
26.05.2023 14:02
Dziwny ten tekst o Brazzo.
26.05.2023 14:00
Myślałem że za Tuchela.
26.05.2023 13:40
Smutek w związku z tym sezonem jest nie do opisania. Takie okienko, taka kadra, tacy piłkarze, a jedynym trofeum jest Superpuchar Niemiec...
26.05.2023 13:38
Nie no, koncertowo grał wtedy Manu.
25.05.2023 19:47
Te 40 mln to trochę mało, mając na uwadze że ściągnęliśmy go za 80 i przez lata (za nic) płaciliśmy sporą pensję.
25.05.2023 19:44
Z PSG nie powinno być problemów w sprawie pieniędzy.
25.05.2023 19:38
@Moe napisałem to z przymrużeniem oka ;)
24.05.2023 19:00
@bayernthebest
Bawaria też jest piękna :)
24.05.2023 18:59
Niech się ciągnie :)
24.05.2023 18:17
Po części rozumiem piłkarzy, sternicy nie zachowują się zbyt profesjonalnie. Wygląda na to, że któryś z dwóch obozów będzie musiał odejść- większość piłkarzy lub dwóch toksycznych szefów klubu :)
24.05.2023 18:15
@Panczo
Gdyby nie tragiczna gra Realu w lidze, to sprawa mistrzostwa nadal byłaby niejasna. A może klub z Madrytu już by miał mistrzostwo.
@Ivan7 Sport Bilda nie jest z Polski. Ogólnie temat Lewandowskiego był tak gorący (głównie z jego winy) że do dzisiejszego dnia ten temat budzi duże zainteresowanie. Gdyby nie budził zainteresowania, to media nie rozmawiały by tak często z nim o Bayernie.
24.05.2023 18:06
@Moe
Z drugiej strony Robben i Ribery to byli fenomeni. Mało możliwe jest ich zastąpienie 1 do 1. Tak samo będzie z Neuerem i Müllerem (z tym drugim bardziej pod względem mentalnym, nie tyle piłkarskim).
24.05.2023 16:15
Duża liczba Francuzów nie jest problemem. Problemem jest to, że połowa z nich jest przepłacona. Zarabia kosmiczne pieniądze a wnosi niewiele.
Osobiście dziwię się, że większość woli Rice'a za 100 mln niż darmowego Rabiota...
Edytowano : 2023-05-24 15:54:52
Nazywanie Niemców "szwabami" można wytłumaczyć tylko brakiem podstawowej wiedzy o geografii ;)
24.05.2023 15:52
@Mathias w Barcy też bardzo często się cofa i rozgrywa, więc uważam, że powodem było co innego.
24.05.2023 15:43
Przesadzają. Chociaż z drugiej strony jeszcze parę lat temu zarzucano Hasanowi skąpstwo. Teraz wyrzuca pieniądze w błoto.
24.05.2023 15:38
@tapczan
Nikt nie pogardziłby takim Kane'em, aczkolwiek mówimy tutaj o priorytetach Juliana. To nie FM czy PSG, że można chcieć każdego.
Gdyby wizja Nagelsmanna odnośnie tej "nieprzewidywalnej gry" z samymi ofensywnymi zawodnikami bez charakteru się sprawdziła, to pewnie utrzymałby się na pozycji trenera i w tym okienku moglibyśmy trochę zaoszczędzić.
Edytowano : 2023-05-22 20:08:06
Oni, czyli zarząd i trener.
Edytowano : 2023-05-22 20:11:40
@Bawaria69- Ja nie zarabiam milionów za kopanie piłki :)
22.05.2023 20:06
@karolina96
Otóż dokładnie to samo napisałem. Zarząd jest tak samo winny jak Nagelsmann. Tylko nie wiem czy to miał być sezon przejściowy czy sezon testowy (czyli jak będzie wyglądała ta wymienność pozycji bez "drewna" na "9")
22.05.2023 20:00
@Jurgen1982 z racji na to, że zarząd uważał go (i pewnie nadal uważa) za topowego trenera, to nie chcieli czekać. W szczególności że klubowi nie podobał się związek Nagelsmanna z redaktorką Bilda, liczne niefortunne (wręcz dziecinne) wypowiedzi, gra w kratkę czy pewny konflikt z Neuerem od początku następnego sezonu (który stawiałby zarząd w bardzo trudnej sytuacji).
22.05.2023 19:47
@tapczan
Wygodnie powiedzieć, że "to tylko moje przypuszczenia, a ja pozostanę przy swoich" mimo słów samego Nagelsmanna, który niejednokrotnie to powtarzał. Przy wszystkowiedzących mediach ewentualne spięcie na linii Nagelsmann-zarząd zostałoby opisane. A takowe spięcie najpewniej ujrzałoby światło dzienne, gdyby Nagelsmann błagał Brazzo o nową dziewiątkę, a ten by mu oferował Kalajdzicia i ostatecznie nie kupiłby nikogo.
Edytowano : 2023-05-22 19:33:11
to tylko twoje przypuszczenia*
Edytowano : 2023-05-22 19:39:37
I warto odnotować, że okienko na papierze było niesamowite i... drogie. De Ligt, Mané, Gravenberch, Tel to koszt około 160 mln Euro. Gdyby Bayern jeszcze miał kupić klasowego środkowego napastnika, to bez problemu 200 mln byłoby przekroczone. No chyba, że Nagelsmann chciał CR7, który pewnie wprowadziłby jeszcze większy misz-masz w szatni.
22.05.2023 19:32
@karolina96
Były też informacje, że Bayern chciał ściągnąć Kalajdzicia w poprzednim letnim okienku.
22.05.2023 16:34
@Jurgen1982
Po pierwsze gra Gegenpressem Kloppa czy Nagelsmanna jest opłakana w skutkach w dłuższej perspektywie.
Po drugie w przypadku grania z autobusem (czyli z większością zespołów BL) oddawanie im piłki jest dobrym rozwiązaniem. Ważne jest, by w sytuacji przejęcia piłki wyjść z szybkim atakiem i dobrze go zakończyć.
A po trzecie gdyby była możliwość dogadania się z Tuchelem, by poczekał do końca sezonu, to pewnie zarząd tak pochopnie nie podjąłby decyzji.
22.05.2023 16:32
@tapczan
Akurat z racji na zbytnią bezpośredniość Nagelsmanna (przytoczone słowa o Barcelonie czy teksty o sędziach i jeszcze coś było) stwierdzam, że te słowa były jego rzeczywistym stanowiskiem. Wszak przez całe miesiące była mowa o wymienności pozycji i elastyczności składu. I była to wizja Nagelsmanna.
Edytowano : 2023-05-22 16:24:41
A w sprawie słów Hainera, to jestem przekonany, że jeszcze wtedy nikt nie przypuszczał że dojdzie do zmiany trenera. Wszystko się zmieniło po beznadziejnym meczu z Leverkusen i większym zainteresowaniem Tuchelem ze strony Tottenhamu.
22.05.2023 16:22
@Ziginho
Już to widzę jak Lipsk czy BvB nas "połyka". Jedynie projekt Alonso zapowiada się naprawdę ciekawie.
22.05.2023 15:58
@tapczan
"Nie wiem jak to działa, ale Barcelona to jedyny klub, który nie ma pieniędzy, a kupuje kogo chce. To szalone. Sposób naszej gry się teraz zmieni. To będzie nowy Bayern. To dobre dla nas wszystkich. Musimy znaleźć nowy sposób gry i być kreatywni w ataku. To nowe wyzwanie, ale ja lubię wyzwania." - powiedział Nagelsmann.
"Z Lewandowskim w składzie musieliśmy grać skrzydłami, bo takim był typem napastnika. Teraz jesteśmy bardziej nieprzewidywalni, a rywalom już nie będzie tak łatwo przygotować się do meczu z nami."
Było to powiedziane podczas trwania letniego okienka transferowego. Zatem brak napastnika o podobnej charakterystyce był związany z pomysłem Nagelsmanna. Oczywiście zarząd nie jest bez winy, ale Nagelsmann jest co najmniej tak samo odpowiedzialny za brak następcy.
Niespotykane jest to jak szybko w niepamięć poszła masa niefortunnych, nieprofesjonalnych wypowiedzi, które powodowały niepotrzebny szum wokół klubu i oczywiście liczne mecze, w których graliśmy kompletnie bez pomysłu przeciw rywalom, którzy nie dorównują nam do pięt pod względem kadrowym. I to wszystko po sezonie 2021/22 który Nagelsmann cały przepracował, bazując w pierwszej połowie sezonu na spuściźnie Flicka, a w drugiej niejednokrotnie kompromitując się i w Lidze i w UCL (mając największe szczęście w losowaniu od lat).
22.05.2023 15:52
Piłkarze zrobią wszystko, by na imprezie być w luźnym stroju, a nie w tym całym Lederhosen :)
22.05.2023 15:39
Piękna drużyna. Niesamowity duch zespołu.
22.05.2023 15:38
Interesujące jest to, co pisały media po zatrudnieniu Tuchela. Pisały wtedy, że Thomas zaimponował zarządowi swymi pomysłami na zespół. Jestem ciekawy czy te pomysły już zostały wprowadzone czy dopiero będą od przyszłego sezonu...
22.05.2023 15:20
Żeby tylko się nie spóźnili, bo kluby z Anglii potrafią wydać znacznie więcej.
22.05.2023 15:15
Jedyny Niemiec z tego żałosnego rocznika 95, który zalicza się do czołówki na świecie. Niewielu piłkarzy ma takie podejście do gry jak on.
@Prodigy82 Bayern to nie własność reprezentacji Niemiec. Nie wiem, gdzie to przeczytałeś, ale więcej wskazuje na to, że więcej Niemców odejdzie niż przyjdzie w nadchodzącym okienku.
22.05.2023 15:11
@Zerafaelo
Już widzę jak Rosja atakuje kraj NATO...
22.05.2023 07:27
@Zerafaelo
Też mi bardzo szkoda Mané. Wiele czynników spowodowało, że jego gra wygląda tak tragicznie. Do tego brak występu na Mundialu. I też szkoda, że większość kibiców bardziej poważa takich pseudopiłkarzy jak Sané niż Senegalczyka, bo odważył się odpowiedzieć na zaczepki Leroya (który sam jest mistrzem w marnowaniu setek i braku zaangażowania, a wypominał to komuś innemu).
21.05.2023 23:02
@Piter1985
Wyjaśnił wszystkich. Szefuncio ;)
21.05.2023 22:40
Składajmy modły, żeby Bayern wygrał walkę o Serba.
21.05.2023 21:44
@Birke
Z drugiej strony spójrz jak w ostatnich wyjazdowych meczach radzi sobie BVB. Augsburg nadal ma kim postraszyć (w przypadku odpalenia się genu frajerstwa po stronie żółtych) :)
21.05.2023 11:42
"-Nie potrafię wyjaśnić, jak mogło do tego dojść. To niewytłumaczalne. Przestaliśmy się poruszać, przestaliśmy sobie pomagać, przestaliśmy grać z zaangażowaniem – grzmiał Tuchel po porażce.
- Pierwsze pół godziny było dobre w naszym wykonaniu, powinniśmy prowadzić 2:0 lub nawet wyżej. Jednak później zaczęliśmy grać niechlujnie, brakowało nam tempa. Szczególnie po przerwie było to wyraźnie widać. Brakuje mi słów, by to wyjaśnić – dodał."
21.05.2023 11:34
@Sopariev
Nie zagrał dobrze i w wielu ważnych meczach mu się zdarza robić proste błędy. Ale czy mamy lepszego zawodnika?(oprócz De Ligta, który moim zdaniem dopiero pokaże swój potencjał w przyszłym sezonie).
21.05.2023 11:25
Rasiści piszą swe mądrości o czarnoskórych, inni z kolei o bezjajecznym pokoleniu Niemców i Francuzów, a jeszcze inni sprowadzają wszystko do absurdu. Przegramy mistrza i tyle. Wielka szkoda.
Edytowano : 2023-05-21 11:22:17
Każdy zapomniał mecze z Köln (kiedy Bayern cały czas grał piłką, a wyrównał dopiero dzięki geniuszowi Kimmicha) z Augsburgiem, Stuttgartem, Leverkusen czy BMG. Pamięć człowieka jest bardzo wybiórcza...
21.05.2023 11:19
Płakać się chce, gdy przypomni się grę Holendra :(
20.05.2023 23:05
Już nie
20.05.2023 23:04
@Sopariev
Nie wiemy co na serio im powiedział. Być może były to zwykłe pierdoły, które mówił do mediów. A nawet jeśli niektórzy nie mają do niego szacunku (chociaż nikt takich informacji nie podawał) to nie jest to powodem takiej gry.
@karolina96
Ponieważ do tej gruntownej zmiany trzeba się zaaklimatyzować. Być może początek kolejnego sezonu będzie wyglądać tak samo. W takim wypadku nie będzie innej drogi jak mu podziękować. Pytanie, kto za niego...
20.05.2023 22:58
@Sopariev
Jeśli chodzi o aspekt szacunku do trenera, to moim zdaniem była to pięta achillesowa Nagelsmanna. Z racji na karierę Tuchela nie wydaje mi się, że brak szacunku byłby możliwy.
Edytowano : 2023-05-20 22:48:01
Mimo wielu błędów Hasana, to w moim mniemaniu jeden aspekt jest znacznie bardziej toksyczny od pozostałych. Mianowicie stworzenie kominów płacowych w klubie. Jest to problem, który bardzo trudno będzie zażegnać (jeśli w ogóle ktoś będzie starał się to ogarnąć).
20.05.2023 22:45
@karolina96
Niby dlaczego nie miał spróbować dokończyć tego sezonu, skoro i tak nikt go po przegraniu wszystkiegi nie będzie (i nie powinien) winić. Wprowadził swój styl, który znacznie różni się od tego co ci piłkarze grali u Nagelsmanna czy Flicka, więc można było przewidzieć że nie wyjdzie to najlepiej.
20.05.2023 22:41
@Sopariev
Piłka nożna jest nieprzewidywalna. Może być jak mówisz (czyli z każdym rokiem będziemy stopniowo popadać w coraz większą przeciętność) a może kilka transferów do i z klubu (które będą zgodne z wizją nowego trenera) wystarczy by wrócić na szczyt, na którym jeszcze półtora miesiąca temu byliśmy.
20.05.2023 22:36
@bayern1987dwa
Winnym jest zarząd. Robił wszystko pod Nagelsmanna, a pod koniec sezonu go zmienili, zostając ze składem, który był zgodny z jego wizją. Niestety wizja na zespół Tuchela jest zupełnie inna, najwyraźniej nie ma tu miejsca na tą sławną "wymienność pozycji", a jeszcze ona stara się być grana, gdyż Tuchela nie dysponuje zawodnikiem, który mógłby utrzymać dłużej piłkę, mając rywala na plecach.
20.05.2023 22:33
Przynajmniej w końcu kibice docieniają paterę. Gdy jej nie ma...
@Daro Pełna zgoda. Ten ostatni nie potrafi nawet dokładnie zagrać, boi się wyjść do gry, bo straci piłkę. Kiedyś mieliśmy Robbena, Ribery'ego, Schweiniego czy Lahma, a teraz sami pseudopiłkarze. Mało jest zawodników z krwi i kości :(
20.05.2023 22:29
@Pir5
Gościu, podziwiam cię. Staram się nie przedstawiać swej opinii pod wpływem emocji, ale jak można inaczej po kolejnym takim meczu? A ty sprawiasz wrażenie gościa, po którym kompletnie spływają wyniki klubu. Może się mylę.
Zgadzam się z większością, że kadra zespołu jestt źle budowana. Nie ma graczy z charakterem, którzy oddają serce na boisku. Tu nie chodzi o tzw. miłość do klubu tylko o to minimum przyzwoitości, który każdy szanujący się człowiek powinien mieć. Panienki zarabiają ogromne pieniądze a cały czas grają nierówno, bez polotu. Zero pomysłu na grę i wszystkiego. Niby dlaczego za rok ma to wyglądać inaczej, skoro większość składu się nie zmieni?
20.05.2023 22:18
@Pir5
Dlaczego to ma być lepsze dla Bundesligi? Przecież BVB nie gra lepiej niż w poprzednich sezonach (w których nie była mistrzem). Zatem będzie to świadczyło jedynie o osłabieniu ligi względem poprzednich sezonów (a właściwie nie ligi tylko Bayernu, bo reszta jest niestety hen daleko za nami).
20.05.2023 10:49
Potrzebujemy zawodników elastycznych. Za 40 mln byłbym za. Minusem Cancelo są jego fochy, gdy nie gra :(
20.05.2023 09:18
Dzisiaj trzy punkty o śmierć i życie :)
20.05.2023 09:16
Wielka szkoda. Liczyłem na Bayer, że wygra te rozgrywki. Antyfutbol nadal w grze :(
19.05.2023 08:27
@hoven
@Skobry
Po pierwsze wielokrotnie krytykuję zarząd i nie mam klapek na oczach. Jednakże w tej sprawie trudno mi znaleźć winę zarządu.
Ja tez uważam, że żenadą jest tak wczesne wychodzenie wszystkich informacji do mediów. Dlatego trzeba temu przeciwdziałać, w jakikolwiek sposób.
Tylko że ja przeczytałem komentarze, które obarczają winą klub za późne skontaktowanie się z Nagelsmannem.
Ale przecież było to TEGO SAMEGO DNIA.
Nadal nie przeczytałem żadnego kontrargumentu. W waszych oczach chyba sprawa jest tak jasna, że nie jesteście w stanie obronić swej tezy.
Odnoszę wrażenie, że gdyby operacja ze zmianą trenera wypaliła zdobyciem trypletu (lub przynajmniej pokonaniem maszyny Pepa) to liczba użytkowników krytykujących zarząd za "późne poinformowanie Nagelsmanna" byłaby drastycznie mniejsza...
19.05.2023 08:22
Gnabry ponownie w pierwszym składzie. Może znajdzie się jakiś kupiec, bo nie wyobrażam sobie zaczynać kolejnego sezonu z dwójką Sanabry w zespole.
18.05.2023 19:51
@Prezes42
Pieniądze nie śmierdzą nikomu, nawet jeśli ich źródło jest odwrotne wyznawanym zasadom :)
18.05.2023 19:48
@Skobry
Miałem na myśli większość komentujących, którzy zwalają na niego winę.
Zakładam, że przeczytałeś mój komentarz, w którym prosiłem, by ktoś z krytykujących zarząd przedstawił chociaż jeden argument, dlaczego ktokolwiek z zarządu jest winny pożegnaniu z Nagelsmannem w złym stylu.
Piszesz, cytuję: "Kompromitujące zachowanie ze strony zarządu Bayernu. Nie wiem w sumie jak można tego w jakikolwiek sposób bronić."
Dlaczego kompromitujące?
Kompromitujące jest to, że media wiedzą o każdym ruchu zarządu, bo Nagelsmannem został poinformowany o zwolnieniu jeszcze tego samego dnia.
Tysięczny raz się powtarzam, oczekując jakiegoś sensownego argumentu...
Edytowano : 2023-05-18 19:46:50
*kontrargumentu
18.05.2023 19:45
@Skobry
Nadal pisanie niekonkretne, bez jakichkolwiek argumentów.
Ja zadaję pytanie: jak można pisać tak odważne rzeczy, nie mając żadnych argumentów? Bo przecież nie chodzi o to, by tylko krytykować Hasana...
18.05.2023 19:12
@Piotreczek
Nie zauważyłem, by ktoś obarczał winą Kahna. Ale w sprawie Tytana sytuacja jest ta sama- nie potrafię znaleźć sensownego powodu, by zarzucać mu brak profesjonalizmu (rzecz jasna w tej kwestii)
Edytowano : 2023-05-18 18:04:03
Winni są jedynie dlatego, że nie potrafią poradzić sobie z problemem kreta, ale z drugiej strony nie jest to tak prosta sprawa.
18.05.2023 18:02
@Edmund
Niestety, ale klub niewiele na takich ruchach zyskuje. Nawet jeśli sprzeda gościa za cenę kilkunastu milionów Euro, to wcześniej musiał mu zapłacić za podpis i płacić mu pensję przez określony czas ( w zależności od tego, ile czasu będzie u nas "grał")
18.05.2023 15:17
Niech ten gość mu znajdzie porządny klub a nie wynosi zdeformowane szczegóły. Przypomina się zachowanie Zahaviego przy szopce z Lewandowskim.
Edytowano : 2023-05-18 15:13:48
Wytłumaczy mi ktoś sensownie gdzie tu zawinił Brazzo? Bo mimo tego, że uważam go za amatora na istotnym stanowisku, to w tej sytuacji nie umiem dostrzec jego winy. Hoven napisze pewnie, że jestem ślepy...
18.05.2023 15:11
Panienki, które na widok rozcięcia wargi padają trupem powinny zmienić swoje nastawienie do Mané. Za to Sadio musi się wziąć w garść i zacząć grać na miarę swego potencjału. Uważam, że przyszły sezon będzie co najmniej lepszy w jego wykonaniu.
Edytowano : 2023-05-18 15:09:46
@kingwizard
Więc co w takim razie powiedzieć o Gnabrym, który zarabia podobne pieniądze, a kontrakt ma znacznie dłuższy. Co więcej (mimo wieku) chętnych na Sadio będzie więcej niż na Grubego.
18.05.2023 15:08
@Skobry
Nagelsmann został poinformowany o zwolnieniu tego samego dnia, co podjęta została decyzja. Chcesz to zaprzeczyć, czy uważasz że Nagelsmann powinien być obecny na tej kilkugodzinnej rozmowie zarządu, gdzie podejmowana została decyzja?
18.05.2023 15:05
@hoven
Czy Hasan jest winny, że media wiedzą o każdym ruchu klubu? No chyba, że to on jest tym kretem...
Edytowano : 2023-05-18 07:36:51
Real rozjechany jeszcze bardziej od nas. Co to oznacza? Z Nagelsmannem na ławce też byśmy niewiele zdziałali. City jest w zbyt dobrej formie.
18.05.2023 07:35
@Abzyrl
No napisałem o tym, że problem tkwi w tym, że media wiedzą o wszystkich ustaleniach klubu, i to jest problem.
Jak mieli to wcześniej załatwić twarzą w twarz? To analogiczna sytuacja do tego co się działo z Haalandem i Lewandowskim. Mieli powiedzieć Polakowi, że rozmawiają z Norwegiem i jeśli się nie uda, to ma zostać, a jak się uda, to jest niepotrzebny? Z Nagelsmannem jest ta sama sytuacja, nikt nie mógł być pewny, czy Tuchel już nie dogadał się z innym klubie.
17.05.2023 21:24
W drugiej połowie z Schalke nie umiałem go znaleźć, ale w pierwszej zagrał mistrzowsko.
17.05.2023 20:10
Problemy jelitowo-żołądkowe nigdy nie są miłe :)
17.05.2023 20:09
Moim zdaniem City znów nie wygra CL. Pep będzie musiał się obejść smakiem.
17.05.2023 20:07
W duecie z Najlepszym Transferem Ostatnich Lat gra świetnie, więc jak najbardziej jestem za przedłużeniem.
17.05.2023 20:04
@josh1982 Jeśli Kimmich będzie za wszelką cenę chciał odejść i będzie nie przychodził na treningi (choć nie spodziewam się po nim takich zagrań) to sprzedaż będzie jedyną opcją. Może nie w tym okienku ale w 2024.
17.05.2023 20:00
@Ivan7
Romano bardzo rzadko się myli, więc niektórzy z tej strony pójdą się powiesić. Jestem jak najbardziej za sprzedażą, tylko w nazwisku powinno być pierwsze S.
17.05.2023 19:57
Chyba większość tu nie rozumia jak przebiegła cała akcja. Abstrahując od tego, że takie decyzje powinno się omawiać co najmniej kilka dni...
Rankiem spotkali się szefowie Bayernu, przez kilka godzin debatowali na temat gry Bayernu, która była pozbawiona pomysłu w większości meczów BL. Z drugiej strony jest wolny Tuchel, który wygrał LM z Chelsea, przejmując ją w trakcie sezonu. W losowaniu trafiliśmy na jeszcze lepszego rywala od PSG, więc z taką grą jak z Leverkusen nie mogło być optymistycznie. Więc ostatecznie szefowie doszli do wniosku, że czas na zwolnienie Juliana. Jakimś cudem w sposób ekspresowy wyszło to do mediów. Jeszcze tego samego dnia Bayern skontaktował się z Julianem, dając mu do zrozumienia, że będzie odsunięty od prowadzenia zespołu.
Prócz impulsywnego podejmowania decyzji i (teraz to już wiemy) złego momentu na zmianę trenera, nie można mieć pretensji do zarządu o złe obchodzenie się z Nagelsmannem. Jeszcze tego samego dnia się z nim skontaktowali. Problemem jest fakt, że tak poufna sprawa tak szybko wyszła do mediów.
17.05.2023 19:49
Akurat słowa tych panów nie są żadnym wyznacznikiem :)
17.05.2023 19:31
Nie wszyscy zawodnicy chcą grać w jednym kraju przez całą karierę, dlatego to nie jest nawet wina klubu. Mam jednak nadzieję, że pożegnanie będzie w znacznie lepszym stylu niż z Alabą czy Lewandowskim.
17.05.2023 19:29
"Teraz jednak po licznych obserwacjach i analizach, w klubie uznano, że 24-latek będzie odpowiednim piłkarzem do gry w zespole rekordowego mistrza Niemiec na pozycji „9” ".
Pytanie kto robił te analizy? Bo w sprawie Mané Hasan nie słuchał ekspertów. Coś się zmieniło?
16.05.2023 20:08
Odejście Goretzki to byłby najlepszy możliwy transfer. Szczyt marzeń.
16.05.2023 20:05
Schalke zagrało fatalny mecz, stąd ten wynik. Zobaczymy jak będzie z formą Grubego i reszty gwiazd za tydzień.
14.05.2023 16:16
Mr.Kontuzja dodaje swoje trzy grosze. Ramię w ramię z Tonim Kroosem, Czarnym Beckenbauerem i Profesjonalistą :)
14.05.2023 16:14
Piękna historia Thomasa z Bayernem. Mimo to uważam, że gdyby nie zwolnienie Kovača, to już by go tutaj nie było.
14.05.2023 16:10
Obrona Schalke była... właściwie jej nawet nie było.
14.05.2023 16:04
@JacoNightRider
Jeśli będzie ten przyszły sezon dla niego, to będzie to skandal.
Jak napisał @Prodigy82 : "Niech spie@@@"
14.05.2023 16:03
Jest solidny, ale nie wiem czy to zawodnik na podstawowy skład.
14.05.2023 16:01
Nasz (prawdziwy) przyszły kapitan :)
12.05.2023 15:20
Nie podoba mi się to częste stawianie na Grubego. Nie tylko on potrafi dostawić nogę.
12.05.2023 15:19
@Matilegolas
Ile razy można czytać bronienie niemieckich piłkarzy, nawet jeśli są bezproduktywni?
12.05.2023 15:18
Bez Kimmicha nie bylibyśmy w stanie kreować akcji bramkowych. Przez niego przechodzi każda piłka. W takim scenariuszu bylibyśmy w kropce.
11.05.2023 18:47
Naprawdę gra za Juliana była tak wybitna? Więc skąd te liczne remisy, braki koncentracji, mecze bez pomysłu itd?
A w sprawie napastnika to naprawdę bym wolał starego Kane'a niż koty w worku w postaci tego Kolo czy Osimhena za astronomiczne pieniądze.
11.05.2023 18:45
Składajmy modły, by naprawdę Sarr chciał odejść i by znalazł się jeleń większy od Hasana z który go kupi.
11.05.2023 18:40
Nie no Robercik, już za późno. Mogłeś wcześniej dojść do refleksji ;)
11.05.2023 18:39
@Pir5
Oczywiście, że są to solidne zespoły. Ale takie odpadają w 1/8 finału LM (jeśli w ogóle wyjdą z grupy).
A w sprawie Goretzki, to gość powinien być sprzedany, bo wiadomo jakie ma "umiejętności".
Ja nie krytykuję Tuchela. Co więcej mam do niego duży szacunek z racji jego doświadczenia i osiągnięć. Zobaczymy w przyszłym sezonie.
10.05.2023 23:00
@Pir5
Rozpocznijmy od tego, że City było od nas lepsze w obu meczach. W tym drugim mieliśmy lepsze statystyki, bo wynik mieli na tyle dobry, że czekali na nasz ruch. Bez błędów Dayota też byśmy odpadli. Ale nie o tym pisałem.
1. "I niech ktoś nie waży się podważać Tuchela. Hasana możecie jechać ale nie Tuchela."- jeśli według ciebie ten tekst jest normalny, to masz problem :) Nie wiem nawet jak te zdania określić, zabrakło mi słowa.
2. "oba zespoły mają bardzo dobrych piłkarzy. UMNIEJSZASZ IM. BOLI MNIE TERAZ SERCE BO MAM SENTYMENT DO TYCH ZESPOŁÓW A MILANOWI ZWŁASZCZA"- abstrahując od tego, że trochę dziecinne jest to zdanie (i komiczne) to oba kluby z Mediolanu pod względem kadrowym (teraz a nie w latach świetności AC Milan) nie mają nazwisk, Anię nie grają piłki która dawałaby im większe szanse na wygranie w LM.
3. "Wiem że teraz Bayern gra jak gra ale mamy dobrych piłkarzy"- no i to mogłeś sobie darować. Połowie z tych "piłkarzy" albo się zupełnie nie chce, albo po prostu zapomnieli jak się gra w piłkę. No i te twoje przesadnie optymistyczne komentarze, o tym że w przyszłym sezonie (z tymi samymi piłkarzami, więc i z tą samą grą) będzie tak dobrze, że wygramy tryplet...
10.05.2023 22:37
Komentarze użytkownika Pir5 zawsze poprawiają humor :)
@GwiazdaPoludnia
Wiem, że na rynku nie ma wielu skrzydłowych, którzy byliby do wynajęcia w tym okienku. W związku z tym moim zdaniem najlepszym wyborem byłaby gra od nowego sezonu z ustawieniem z wahadłowymi. A zawodników bezproduktywnych, którzy marnują większość setek, a formę mają raz na kilka lat (i to tylko przez trzy miesiące) sprzedałbym jakimś naiwniakom
10.05.2023 22:15
Niedobrze mi się robi jak widzę u niektórych skład na nowy sezon z duetem Sanabry na skrzydłach.
10.05.2023 19:13