DieRoten.pl

Oficjalnie: Nowe stroje domowe FCB na sezon 2023/24

17.05.2023, 09:04:11
PodStadionem.pl

Dokładnie dziś na oficjalnej stronie Bayernu Monachium zaprezentowano komplet domowych strojów na nadchodzący sezon 2022/2023!

Stało się! Po tygodniach oczekiwania, nie dalej jak dziś Bayern Monachium oficjalnie zaprezentował koszulki domowe na nadchodzący sezon 2023/24.

Zgodnie z wcześniejszymi doniesieniami i przeciekami, dominującą barwą jest biel. Ponadto na trykocie pojawią się czerwone elementy (rękawy oraz logo sponsorów). Jeśli zaś mowa o getrach oraz spodenkach, to są one również czerwonego koloru.

Nowe stroje w dużym stopniu nawiązują do barw z 1932 roku, kiedy to „Bawarczycy” zdobyli swój pierwszy tytuł mistrza Niemiec. Warto podkreślić, że na trykocie FCB, logo Telekom zgodnie z zapowiedziami pojawi się już w nowej, odświeżonej wersji.

– Kolory czerwony i biały towarzyszą mi przez całe życie. Dzięki temu tradycyjnemu wzornictwu nowy strój domowy oznacza historię sukcesu Bayernu Monachium – powiedział Thomas Mueller.

Premiera nowych strojów bawarskiego klubu będzie miała miejsce już w najbliższą sobotę, kiedy to podopieczni Thomasa Tuchela o 18:30 podejmą ekipę RB Lipsk.

źródło: FCB.de

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (216)



19.05.2023 21:43
@BayernHollywood a wiesz jaki jest ostatni bilans pomiędzy drużynami niemieckimi i hiszpańskimi? I to nie mówimy o kilku spotkaniach, a o ostaniach ponad 20.meczach :)
19.05.2023 21:41
@Sopariev
Dokładnie. Przede wszystkim zacznijmy od tego że jeśli chcemy porównywać obie ligi do siebie, to trzeba wziąć pod uwagę bezpośrednie mecze między klubami z tych lig. Kiedy chcesz porównać do siebie dwóch bokserów, to chcesz ich bezpośredniego starcia i czekasz który pierwszy poleci na deski. A od 2 sezonów kluby Bundesligi są wyjaśniane od A do Z przez kluby z Serie A... W tym sezonie Freiburg, Eintracht, Leverkusen odpadły z kim?? Leverkusen to juz drugi sezon z rzędu odpada z włoską drużyna. Rok temu wyeliminował ich jeszcze kto inny, Atalanta...
Także tego... Okej, jest Bayern który zawsze eliminuje Włoską drużyne ale akurat w Serie A nie ma takiego hegemona i tak silnej drużyny jaką jest Bayern więc ich tendencyjnie pomijam. Nie wliczając Bayernu, ostatnie dwa sezony to 5 bezpośrednich starć między drużyną Niemiecką a Włoską. Bilans... 4-1 dla Serie A. Kibice Bundesligi raczej nie mają racjonalnych argumentów by twierdzić że Bundesliga ma mocniejsze ekipy niż Włochy.
I to jest dopiero fakt z którym ciężko się kłócić.
19.05.2023 13:08
Bundesliga=Bayern + wyskoki czasem mniejsze, czasem większe, raz mniej, raz częściej. To półfinał Lipska w LM, to wygranie LE przez Eintracht ale to wszystko są incydenty. I będą zapewne nadal tylko incydenty.

Tak jak uważam za incydent obecny sezon drużyn włoskich (brak mundialu, losowanie szczęśliwsze...).
Generalnie Hiszpanie i Anglicy grają w innej lidze, reszta jest tylko tłem od czasu do czasu doskakująca szybciej do stołu i zgarniająca jakiś kawałek tortu dla siebie. Nie widzę zbytnio przesłanek żeby miała się zmienić "za chwilę" jakoś mocniej ta trwająca już od wielu lat sytuacja.
19.05.2023 13:00
@Sopariev zgadasz się z tobą. Po prostu widzę umniejszanie Serie A a jest to wspaniała liga na Elevenie jeszcze są bardzo dobrzy komentatorzy a nie jakieś Borki. Bundesliga jest dobra ale OBECNIE Serie A jest lepsza od BL. Inter czy Napoli mają bardzo dobry skład i szeroka kadrę. Milan może ma braki kadrowe ale mają kilku graczy World Class Theo Maignan Leao Tonali. Roma też dobrze poukładana drużyna. Plus dużo Polaków o to w dobrych klubach grają w Serie A(są też ze słabszych ale mimo wszystko są też w lepszych).
19.05.2023 12:39
@Skobry no to ponawiam niewygodne pytania, bo jakieś fikołki robimy z "korzystnymi losowaniami" :')
- czyli Frankfurt miał korzystne losowanie (trafił na Napoli ze słabej Serie A) - dlaczego nie mieli szans?
- jak tam Leverkusen z Romą?
- jak tam Freiburg z Juve w kryzysie?
- no i najważniejsze - Dortmund przyfarcił z losowaniem, ale odpadł. Jak to?
- czemu Union odpadł z St. Gilloise xDD
- jak tam Koeln? Mieli pecha w grupie LK? :')
Jak sobie zespoły z Bundesligi nie radzą ze średniakami ligi włoskiej jak Juve, Napoli, Roma to jak mają w LM sukcesy osiągać?
19.05.2023 12:26
@Sopariev
W tym roku owszem - przewyższają. Mało tego, mogą "zmiażdżyć" nawet Premier League. Spójrz jednak na ostatnie kampanie i wyciągnij bardzo prosty wniosek - Serie A jest za Bundesligą w Europie. Po tym sezonie wróci na trzecie miejsce, ale ogólnie jest to liga po prostu słabsza (co nie znaczy "słaba").

Czy sobie wyobrażamy Freiburg, Union itd. na poziomie 1/4? A czemu nie? Przy korzystnym losowaniu (tak właśnie włoskie drużyny dostały się tam, gdzie się dostały) jak najbardziej. I "marka" nie ma tutaj już nic do rzeczy.
19.05.2023 12:17
Zastanawiam się jeszcze na ile drużynom z Serie A pomógł fantastyczny występ reprezentacji Włoch na zimowym mundialu... ;-)
19.05.2023 12:07
Nie, to nie są fakty. Faktem jest po prostu to, że w tym sezonie osiągnęli lepsze wyniki w pucharach.
19.05.2023 11:52
Tylko wiecie, że można sobie gadać, że Włosi "mieli szczęście w losowaniu", ale fakty są takie, że i tak przewyższają Bundesligę. Dortmund nie miał czasem szczęścia w losowaniu? Słabiutka Chelsea w kryzysie?
Wyobrażacie sobie Freiburg albo Union w 1/4 LM? XD a tu mamy jednak marki - Milan, Inter, Roma... Napoli w fajnej dyspozycji - grupa wygrana w cuglach), a potem rozbija Frankfurt "z lepszej ligi".
19.05.2023 11:50
@hoven chyba meczy nie oglądasz. Roma rzeczywiście gra piękną piłkę...
19.05.2023 10:29
@siudrak0
Właśnie to, że włoska drużyna jest w finale LM to jest duży przypadek (i fura szczęścia w losowaniu). :)

Wystarczy przeanalizować pkt. w rankingu UEFA z ostatnich lat, by zauważyć że Bundesliga rok w rok wyprzedzała w Europie Serie A (poza 20/21, choć i tak różnica była tam niewielka). Również skłaniałbym się ku twierdzeniu, że to sezonowy wybryk. Ciężko uwierzyć, by za rok również tak łaskawie zamieszaliby dla włoskich klubów w miskach. Inter to absolutnie nie jest druga ekipa Europy (ba, nawet nie dziesiąta), a w finale LE stawiam - i chciałbym - na Sevillę. Czyli po prostu na futbol.
19.05.2023 10:01
@Pir5 Różnorodność mistrzów Włoch w ostatnich latach jest spowodowana przede wszystkim kryzysem Juventusu. W tym roku w Lidze Mistrzów czarno na białym mamy ukazane jak ważne jest szczęście w tych rozgrywkach. Bayern 1 miejsce w grupie, na drodze do finału - PSG , City, Real. Inter 2 miejsce w grupie - Porto, Benfica, Milan xd Podobnie banalną drabinkę zresztą mieli Milan i Napoli. To nie jest przypadek, że włoska drużyna jest w finale LM, to szczęśliwy zbieg okoliczności.
19.05.2023 09:37
@tapczan to mało ogladasz ligi włoskiej. Obok Premier league najlepiej się ich ogląda i to nie jest przypadek że włoskie drużyny w finale. Napoli Milan Inter mistrzowie ostatnich lat. To ożywiło Ligę włoska. Owszem Bundesliga też się dobrze trzyma ale nie będąc kibicem Bayernu z boku można stwierdzić że Serie A jest lepsza od Bundesligi. W następnym sezonie nadal Inter czy Napoli mogą dojść do półfinału LM.
19.05.2023 09:11
Sport BILD: wbrew temu o czym informował niedawno "Sky", przyszłość Joao Cancelo nie jest w żadnym wypadku przesądzona. Bawarczycy w chwili obecnej skoncentrowani są tylko i wyłącznie na wywalczeniu Mistrzostwa Niemiec. Decyzja w tej sprawie nie zapadnie wcześniej, jak po zakończeniu ligowego sezonu. Sam Cancelo bardzo dobrze jest w stanie sobie wyobrazić pozostanie w Monachium na dłużej.
19.05.2023 08:46
@Prezes42 Przecież jakby Roma grała otwartą piłkę to by przegrała 5-0, mocny Union przecież dostał piątkę od Bayeru Mou wiedział że nie mają napastnika na grę w tłumie więc zrobił tłum w polu karnym proste i najlepsze rozwiązanie dla Romy. Brakuje Xabiemu jeszcze wiele elementów, boczni obrońcy bardziej techniczni, środkowy wysoki napastnik, a w środku pola muszą szybciej grać piłką. Podstawy mają solidne Tah, Palacios, Wirtz, Frimpong, Diaby, Hlousek, Adli, zakontraktowali fajnego Grimaldo z mocnymi liczbami, wystarczy dokupić 3 odpowiednich piłkarzy i ograją BVB bez Belinghama w przyszłym sezonie.
19.05.2023 08:27
Wielka szkoda. Liczyłem na Bayer, że wygra te rozgrywki. Antyfutbol nadal w grze :(
19.05.2023 07:52
Naprawdę ktoś daje nabrać się na tą fałszywą siłę ligi włoskiej ? Drużyny z serie a w tym sezonie miały po kilka autobusów farta i tyle, a do tego bardzo wygodne losowania. Poczekajcie rok i szybko nastąpi weryfikacja tej siły, tzn. farta.
19.05.2023 07:32
To dlaczego wiele czołowych klubów rezygnuje z zatrudniania defensywnie grających trenerów? Dlaczego wyrzucono Michniewicza z reprezentacji Polski na zbity pysk pomimo osiągnięcia założonego celu na Mistrzostwach Świata? Łatwo przychodzi ci określanie czyichś komentarzy mianem bzdur, ale żeby zastanowić się nad tym co sam piszesz, to z tym już masz kłopot.
19.05.2023 07:13
Roma w ostatnich meczach zdobywała kolejno (ilość bramek) : 0, 0, 1, 0, 1, 1, 1
To nie jest nawet śmieszne a tragiczne. Myślałem, że nikogo bardziej żałosnego w piłce obok betona z Juve nie ma, a Mourinho w pełnej okazałości klepie swój autobus.
19.05.2023 06:52
@Ivan7
Co za bzdury wypisujesz, liczy się efekt końcowy, co z tego drużyna gra ładnie dla oka, jak efekt końcowy jest mizerny, najlepszy przykład rok 2012.
19.05.2023 06:18
Real wygrywał LM po kontrowersjach i brzydkiej grze i kto o tym pamięta? nikt, liczy się tylko puchar, dlatego teraz każdy gada, że to ich rozgrywki i mają patent, więc cóż, Inter też jak wygra LM po jednym strzale, to wątpię aby kogoś z ich kibiców obchodziło, czy styl fatalny, będą się napawać wygrana i pucharem :) ... Leverkusen dobrze zagrało, ale rozbić autobus Moi, to ciężka sprawa, zresztą my też się męczymy z takimi zespołami, co bronią się tylko w polu karnym.
19.05.2023 04:12
@Prodigy82 tak bylo 20 lat temu, dzis kazdy chce ladnej gry nawet sredniaki. To co piszesz ma sens jesli walczysz o otrzumanie
19.05.2023 00:28
Wprost przeciwnie. Piłka nożna, to sport, a sport ma na celu zapewniać rozrywkę. Ludzie przychodzą na stadion obejrzeć ciekawy mecz, a nie po puchar. Podam może, taki nieco przerysowany przykład: czy zwycięstwo danej drużyny w LM byłoby w porządku, gdyby jakimś cudem ta drużyna zdobyła ten tytuł wygrywając wszystkie swoje mecze od początku do końca rozgrywek walkowerem? Przecież nie ważne jak, ważne żeby wygrać :)
19.05.2023 00:08
Liczy się to kto podnosi puchar, a nie jaką taktyką grali.
19.05.2023 00:01
Ultra defensywny antyfutbol (włosi lubią mówić "catenaccio") w XXI wieku nie tylko ma się dobrze, ale można wręcz powiedzieć kwitnie. Mnóstwo drużyn z Włoch gra w ten sposób i odnosi sukcesy na arenie międzynarodowej. Praktycznie każdy zespół z Bundesligi gra w tym stylu w meczach przeciwko Bayernowi (poza BVB i Lipskiem) i sami jako kibice FCB widzimy jak wiele kłopotu sprawia to Bawarczykom. Smutno to powiedzieć, ale jest to bardzo skuteczny sposób uprawiania futbolu i pomimo, że mało przyjemny dla oka, to jednak nie ma się co spodziewać, że w najbliższym czasie odejdzie do lamusa.
18.05.2023 23:56
W poprzednim sezonie BL była TOP, a teraz słaba ? Nie dajmy się zwariować, bo np. dla włoskich drużyn drugiego takiego sezonu długo nie będzie, więc nie ma czym się podniecać...FCBM!
18.05.2023 23:53
Sevilla zdobyła wciągu 10 lat więcej pucharów w Europie niż wszystkie kluby z Bundesligi.
To pokazuje jak słaba jest ta liga...
18.05.2023 23:53
Bundesliga fajna liga, można przyjść trochę pokopać i obrać jeden z trzech kierunków. Anglia, Hiszpania bądź Włochy. Bayern rok w rok wygrywa to zawodnikom nie chce się być cały czas drugim.
18.05.2023 23:41
Na ten moment Serie A jest lepsza od Bundesligi a może nawet od La liga. W lidze hiszpańskiej wygrała drużyna która fatalnie gra w Europie a Real w tym sezonie też miał problemy i Puchar Króla ich ratuje. Może Sevilla uratuje honor. W Serie A jest Napoli Inter Milan Roma fajne marki.
18.05.2023 23:37
Milik to jest jakiś pechowiec, gdzie nie pójdzie to dana drużyna ma vice mistrza max.
18.05.2023 23:20
@Sopariev
Bundesliga już się kompromituje, więc nic nowego.
18.05.2023 23:04
Niby szkoda Leverkusen, ale z drugiej strony przed 180 minut nie strzelili żadnej bramki. Słabo.
Tak czy inaczej specjalista od LE znów w finale - Sevilla tego nie wypusci ;)
18.05.2023 22:57
BTW masakra co Roma gra za antyfutbol. Zamiast iść z kontrą wybijają po prostu piłkę...
18.05.2023 22:57
Taa a jakim cudem Barcelona zgarnie pieniądze na Kimmicha? Jak jeszcze Messi przyjdzie?
18.05.2023 22:57
Już myślałem, że będzie finał Neverkusen vs Juve, które od 1996 o ile mnie pamięć nie myli, przegrywa finały.
18.05.2023 22:55
Szkoda Leverkusen. Za rok jakieś Uniony i Freiburgo będą kompromitować Bundesligę, a jedyny obok Bayernu godzien gry w Europie na ten moment zespół pewnie nie dostanie się wcale eo pucharów.
Z drugiej strony pytanie co zostanie z tego Leverkusen po letniej wyprzedaży.
18.05.2023 22:46
W półfinałach LE więcej emocji niż w LM. Jose park the bus i ma prawie kolejny finał.

Edytowano : 2023-05-18 22:54:53

Szczęsny ratuje tyłek Juve.
18.05.2023 21:24
90-100 to kwota nierealna. Tyle nie jest wart praktycznie żaden zawodnik poza Haalandem

Edytowano : 2023-05-18 21:24:54

Szczerze mówiąc wolę żebyśmy grali Czupo, niż dołączali do grona klubów które płacą takie kwoty za zawodników. Może za rok Kane?

Edytowano : 2023-05-18 21:25:45

No i wypadałoby oczyścić budżet płacowy. Mane MUSI odejść. Facet się kompletnie skompromitował
18.05.2023 21:02
Skobry, sylwester123-> maja jeden (niestety) atut, ze co by się nie działo to marka Barcelony przyciaga i miejmy nadzieję, ze nikt poza Lewandowskim w najbliższej przyszłości nie przejdzie do tego klubu...FCBM!

Edytowano : 2023-05-18 21:05:12

Uparli się na tego Kolo Muaniego i oby Eintracht tak przycisnął, ze moze im się odechce.
18.05.2023 20:54
@Reeken89
Jak to już pisałem - oni naprawdę mogą sobie próbować, nikt im przecież nie zabroni. :)

Gorzej, jeśli po Kimmicha zgłosi się z poważną propozycją Real.
18.05.2023 20:53
Fabrizio Romano także potwierdza, Kolo Muani kandydatem numer jeden na napastnika w Bayernie ! Wewnątrz klubu odbyły się rozmowy na temat napastnika Eintracht, lecz nie było jeszcze rozmów między klubami czy samymi agentami zawodnika. Eintracht nie przyjmie oferty 65-70 mln € od Bayernu, tylko oczekują 90-100 mln €, wtedy mogą usiąść do rozmów.
18.05.2023 20:47
@Reeken89
Dla mnie to plotka ,ze wszystkimi są łaczeni A nawet na pensje nie mają biedaczki.
18.05.2023 19:48
@Prezes42
Pieniądze nie śmierdzą nikomu, nawet jeśli ich źródło jest odwrotne wyznawanym zasadom :)
18.05.2023 19:28
@Reeken89
Niech kończą umowę z katarskim sponsorem bo chcę w końcu koszulkę Bayernu kiedyś kupić.
18.05.2023 19:06
Według AS Fc Barcelona będzie tego lata próbowała ściągnąć zawodnika Bayernu Joshua Kimmicha. Katalończycy chcą wykorzystać obecne zamieszanie w klubie i niezadowolenie samego zawodnika proponujac gotówkę plus jednego z czterech graczy: Nico Gonzalez, Sergino Dest, Ansu Fati lub Ferran Torres.
18.05.2023 17:38
Jak Real szanuję, to traktuję tą wygraną City jako zemstę za 4-0 w 2014. Pora teraz zemścić się na Realu jako Bayern, choć akurat to słowo najmniej pasuje, bo zawsze jak chcą się mścić, to Real wygrywa ;) Ale chciałbym trafić na Real za rok w play offie i wygrać dwumecz. Moje marzenie od lat. Nie zrobiliśmy tego od Juppa, a tam też było po karnych.
18.05.2023 16:55
18.05.2023 16:11
Pod koniec maja na Radzie Nadzorczej zostanie podjęta decyzja co dalej z umowa z Qatar Airways - informuje SportBILD.
18.05.2023 15:56
Arsenal musiałby na głowę upaść chyba, żeby puścić Norwega, fajny ma sezon, potrafi rozegrać czy przyłożyć z daleka, napewno byłby super wzmocnieniem, ale, to kapitan Arsenalu i na nim bedzie Arteta opierać drużynę przez lata... być może nas zaskoczą w letnim okienku czymś ekstra, bo ten Laimer i Kolo kompletnie mnie nie przekonują :/ ... Real też czeka przebudowa, widać że środkowi już nie dojeżdżają lekko, ale oni pewnie uderza konkretnie w rynek, trochę szrotu z składu wywala i rusza po Jude, pewnie jakiegoś obrońcę czy napastnika, bo sam Benzema nie uciagnie sezonu, zobaczymy kto lepiej się wzmocni :]
18.05.2023 15:05
@Skobry
Nagelsmann został poinformowany o zwolnieniu tego samego dnia, co podjęta została decyzja. Chcesz to zaprzeczyć, czy uważasz że Nagelsmann powinien być obecny na tej kilkugodzinnej rozmowie zarządu, gdzie podejmowana została decyzja?
Pokaż więcej