@Pir5
Oglądałeś mecz z City? W przeciwieństwie do nas, The Cityzens kompletnie ich zdominowali i łut szczęścia pozwolił Dortmundczykom na, UWAGA- NISKĄ PORAŻKĘ. A my? Nie byliśmy wcale od nich lepsi.
09.10.2022 19:20
@josh1982
Dokładnie, rzygać się chce.
09.10.2022 19:13
Kingsley dostał czerwoną kartkę bo była to końcówka spotkania. Gdyby Jude sfaulował pod koniec meczu to też pewnie tej empatii Aytekin nie wykazałby.
Zasadniczy problem jest taki, że kibice w sprawie sędziowania nie potrafią się zjednoczyć. Pamiętacie poprzednie Der Klassikery? Sędzia zazwyczaj sędziował na naszą korzyść, a po meczu był płacz ze strony kibiców BVB, a użytkownicy Die Roten z nich się wyśmiewali i pisali, że płaczki. Teraz sytuacja jest odwrotna.
I niestety z kibicami każdego klubu tak jest. Kibice nie potrafią się zjednoczyć i albo wytykać sędziom wszystkie błędy (nawet te, które są na korzyść klubu któremu się kibicuje) lub w ogóle nie krytykować żadnych błędów bo "raz ma się szczęście, a raz nie".
Ja jestem za tą drugą opcją, bo błędów wykluczyć się nie da. Może się to kiedyś zmieni, ale póki co główna decyzja należy do arbitra, który jest tylko człowiekiem...
09.10.2022 19:11
Sęk w tym, że czytając te opinie nie wyczuwasz gniewu i frustracji (jak gdy czytasz co mówi Oli Kahn). Ich to po prostu nie interesuje. Zagrają, jak wygrają to fajnie, bo nie będą kibice ich obrażali, ale jak przegrają to też ok, bo i tak hajs się zgadza. Po meczu klasycznie muszą odpowiedzieć na parę pytań, każda wypowiedź jest tak mdła, że te wypowiedzi nie mają żadnego sensu.
Jeśli nie zmieni się nastawienie, to wyniki też się nie zmienią.
09.10.2022 19:06
Dobrą wiadomością jest jedynie stabilizacja w bramce. Wydaje się, że (tak jak wielu przewidywało) był to krótki okres spadku formy i Manu, mimo wieku, nadal jest topowym bramkarzem, a nie że się wypalił. W ofensywie Musiala i Sané już od dobrych kilku meczy wyglądają genialnie (znaczy Jamal cały czas tak gra, a Leroy póki co ustabilizował formę)
A reszta to padaka.
09.10.2022 10:35
Niestety to prawda, a nie wybujałe ego...
09.10.2022 10:30
Edin się myli. To nie jakieś nadnaturalne zjawiska spowodowały remis, tylko frajerstwo Bayernu.
Oczywiście niech spoczywa w pokoju [*]
09.10.2022 10:29
O ludzie! Rozumiem, że jesteśmy kibicami i że stoimy murem za klubem, ale musimy wykazać się obiektywizmem, przynajmniej minimalnym.
@Sopariev w punkt to napisał, nie byliśmy wcale lepsi. Myślałem, że bez Kimmicha w środku damy sobie radę, ale w pierwszej połowie (gdy Josh był na ławce) to nie potrafiliśmy ZDOMINOWAĆ Borussi, która w tym sezonie... no pomyślmy sobie co by było, gdyby była to BVB z czasów Kloppa...
W drugiej połowie wszedł Kimmich i gra troszkę się ułatwiła, ale sfrajerzyliśmy pod koniec tak bardzo, że to nie przystoi Bayernowi. Nie pamiętam, kiedy ostatnio zamiast atakować graliśmy w wymianę podań na własnej połowie, byle tylko dojechać z wynikiem do końca. Naprawdę jesteśmy tacy słabi, że musimy bronić jednobramkowej przewagi nad słabym BVB? Bo klub, który od początku sezonu gra na granicy zwycięstwa i porażki, a w ataku nie powinien przeciw Bayernowi mieć w ogóle nic do gadania, to nie jest zespołem z najwyższej półki...
09.10.2022 10:26
Ponoć to najlepszy niemiecki sędzia. Przynajmniej tak pitolili na Viaplay.
09.10.2022 10:15
Pod napływem ogromnych emocji robi się rzeczy, których by się nie uczyniło. Jude przegiął, a powinnością sędziego było pokazanie mu żółtej kartki i wyproszenie go z boiska. Niestety, niczego to nie zmienia- zagraliśmy co najmniej źle.
09.10.2022 10:12
Co jak co, ale nie możemy doprowadzić do porażki na Camp Nou. Remis to minimum.
05.10.2022 19:38
Nie możemy przerwać tej krótkiej póki co passy na SIP.
05.10.2022 17:58
Jamal miał chyba 14 lat gdy ostatnio Bayern w fazie grupowej przegrał. nom. No ale to był mecz z PSG, więc się nie liczy.
05.10.2022 17:56
Mane, Sane, a być może za rok Kane. Świetny atak.
05.10.2022 17:53
@AdiFantasti
Niesłusznie. Bardzo niesłusznie.
05.10.2022 17:51
Wiadomo, że mecz z Pilznem nie był dla nas żadnym testem. W takim razie co nim będzie? Bo mamy na papierze trudną grupę, z tym że Inter jest znacznie pod formą, Barcelona frajerzy (to sławne DNA w końcu), a w BL według mnie Der Klassiker nie jest jakimkolwiek sprawdzianem. Ja nie widziałem żeby BVB naprawdę grało dobrze w tym sezonie. W pierwszej części sezonu chyba nie ma meczu, który byłby realnym sprawdzianem naszej formy. Gdy będzie faza pucharowa to pewnie trafimy na jakiś topowy klub, to dopiero wtedy się przekonamy.
05.10.2022 17:15
No co ty nie powiesz :)
05.10.2022 17:11
To że ktoś był genialnym piłkarzem, nie oznacza, że trenerem będzie choćby dobrym...
05.10.2022 17:08
Piłka chodziła bardzo ładnie, ale problem mamy ciągle ten sam- nieważne z kim gramy, to i tak nie wiem co zrobić gdy już zawleczemy się z tą piłką pod bramkę rywali. Wydaje mi się, że istotnym piłkarzem jest tu Mane, który ma i świetne umiejętności mając piłkę przy nodze, ale też potrafi rozejrzeć się i tak rozegrać, by obrona rywala była rozmontowana. Sadio po prostu musi grać na lewym skrzydle, nie ma innej możliwości.
Edytowano : 2022-10-05 17:05:25
nie wiemy*
05.10.2022 17:04
Jamal jest w czasie rozwoju. Dopóki ten proces będzie trwał ( jeszcze przewiduję, że będzie to co najmniej dwa sezony) to na bank nie ruszy się z Bayernu. A później... no cóż, jeśli będzie chciał odejść, to trzeba postawić twarde warunki w negocjacjach. Oby Jamal nie chciał zmieniać otoczenia.
04.10.2022 23:39
@Zerafaelo
Problem będzie taki, że pierwszy raz od kiedy kibicuję Bayernowi mogę nie być w pełni zadowolony ze zwycięstwa. Bo załóżmy, że Inter nie będzie mógł przegrać, bo inaczej trafi do Ligi Europy. Wtedy (gdy rzecz jasna Bayern będzie miał zapewnione pierwsze miejsce w grupie) będę miał ciężko w pełni cieszyć się, gdy wygramy z Interem, przy okazji wyrzucając ich z Ligi Mistrzów.
Oby wszystko zakończyło się szczęśliwie i oby z grupy wyszedł Bayern (najlepiej z kompletem punktów) i Inter.
Edytowano : 2022-10-04 23:46:17
"FC Barcelona we wtorkowy wieczór przegrała 0:1 z Interem Mediolan. Duże kontrowersje wzbudza sytuacja z końcówki spotkania. Wielu ekspertów i dziennikarzy twierdzi, że "Blaugranie" należał się rzut karny."
Prosto z meczyków xD
Zaczyna się...
04.10.2022 23:33
@Marienplatz
Nie no sądziłem, że od teraz Barca to dla ciebie klub (może zaraz po Bayernie) najważniejszy. A tu przegrali z Interem i się cieszysz...
Oczywiście"grzech" napisałem mając na uwadze niektórych użytkowników, którzy od razu przytocza stwierdzenia typu: "JAK MOŻESZ SIE CIESZYĆ Z JEGO PORAŻKI? PRZECIEŻ STRZELIŁ 5 GOLI Z WOLFSBURGIEM". xD
Edytowano : 2022-10-04 23:30:09
@vaterland
Jesteśmy tym wrogiem głównie wśród tych kidów, którzy fascynują się RL. Każdy polski "redaktor" celowo wypisuje pierdoły pełne nienawiści w stronę Bayernu, by przyjęły się one w rejestrze kilkuletnich dzieci, którzy nabijają im hajs. Do tego piszą jakieś idiotyczne komentarze. To akurat jest zrozumiałe dla tych mało rozwiniętych mózgów, bo skoro idol odchodzi z klubu do klubu, to znaczy że ten stary klub był zły dla niego i go nie szanował.
Tak to wygląda, przynajmniej moim zdaniem.
04.10.2022 23:26
@Marienplatz
Cieszysz się z porażki Lewandowskiego? Grzech!!!
04.10.2022 23:21
@WayeThe
Słuchaj cieciu, bo już raz mi napisałeś coś w stylu, że"mam się leczyć" bo napisałem że w starciu o koronę króla strzelców La Ligi będę kibicował Benzemie. Zatem nie będę tu przytaczał fragmentów tych farmazonów co tutaj pociskałes gdy ograliśmy ten twój klub, ale każdy wie co ty tu wtedy za głupoty wypisywałeś. Jedynym co musi się leczyć jesteś ty. Nie będę chodził z tobą w dalsze dyskusje, bo z takimi "użytkownikami" chyba nie warto.
A w sprawie kanonady strzeleckiej z Pilznem, to bardzo podobał mi się Mané, świetny mecz, przypominał tego najlepszego Mané z Liverpoolu. Gnabry tez całkiem solidnie, być może się odblokował nasz atak w końcu.
Edytowano : 2022-10-04 23:19:49
Nie jest tajemnicą, że każdy kto choć trochę stara się być obiektywnym musi przyznać, że Lewy nie istnieje gdy zespół gra źle. To jest kompletny błąd logiczny, nazywać"najlepszym piłkarzem świata" gościa, który żeby grać dobrze musi mieć kolegów w formie.
04.10.2022 23:17
@WayeThe
Jaki ból dupy, ja nie mogę. Niech do twej czupryny taka mądrość się przyklei- TO NIE JEST STRONA KIBICÓW BARCELONY.
04.10.2022 22:54
Lepiej późno niż wcale.
02.10.2022 10:43
4 mecze przespaliśmy, a i tak jesteśmy na 3 miejscu ze stratą 2 punktów do lidera. Komedia jakaś xD
02.10.2022 10:40
Priorytetem są 3 punkty z Pilznem. Zarówno u siebie, jak i w Czechach.
01.10.2022 09:02
Najgorszym scenariuszem będzie jak po tym zwycięstwie wróci passa nieszczęścia i braku chęci. A u nas łatwo o takową.
01.10.2022 09:01
@Mort
W tym meczu Jamal może dać upust swym umiejętnościom gry na małej przestrzeni, więc widzimy co potrafi. No wiadomo, że jest dla nas bezcenny, ale wiele szczęścia póki co mamy i nie można temu zaprzeczyć (choć kto jak chce).
30.09.2022 21:29
W sumie dobrze to wygląda. Ale nie wpadajmy w żaden hurraoptymizm, dużo czynników składa się na ten wynik który jest i wiele z tych czynników to zdarzenia losowe...
30.09.2022 21:23
@josh1982
Niech twoje przewidywanie się sprawdzi. Dosyć już tych niepowodzeń Die Mannschaft.
26.09.2022 19:41
Jak napisał poniżej tapczan- niepotrzebna mu premia za Mundial, żeby przeżyć do pierwszego za to co ma :)
26.09.2022 19:22
Tragicznie grała reprezentacja. Nie lepiej od Bayernu. Oni się jakoś zablokowali czy jak, bo nie rozumiem?
24.09.2022 09:30
@hoven
1- Potrzebne nam jak najwięcej pieniędzy. Co nam z tych szlachetnych czynów i sprzeciwiania się łamaniom praw, skoro kontrakt z inną firmą lotniczą da nam znacznie mniejszą kwotę, więc Hasan będzie miał jeszcze mniejsze pole manewru (bo wierząc mediom zarząd nie przeznacza mu bajońskich sum na dane okienko).
2- Julian chce wymyślić futbol na nowo, ma różne ekstrawaganckie wizje i dlatego uważany jest za tak ogromny talent trenerski. Dla mnie trener niezwykle podobny do Guardioli. Mówienie o jakiś schematach ofensywnych nie ma dla mnie sensu, przecież gramy ofensywny futbol, nawet ultraofensywny. Nie wiem czy jakieś nowe schematy cokolwiek zmienią.
3- Styl ubioru ma tu najmniejsze znaczenie, Julian całym swoim zachowaniem pewnie jest postrzegany jak pajac. Jak pajac może mieć autorytet wśród takich gwiazd? No właśnie.
4- Nagelsmann zdecydowanie za dużo myśli.
5-Co jak co, ale Julian na tej ławce trenerskiej bardziej gryzie trawę (albo paznokcie) aniżeli ci co powinni (piłkarze)
6-Kimmich to ewidentnie święta krowa. Kreowany od kilku lat na przyszłego kapitana przez osoby, które nie powinny robić takich rzeczy. Nie mogło skończyć się inaczej, Josh czuje się ważniejszy i istotniejszy od innych (bo do tego te słowa jedynie mogły doprowadzić).
7-Julian miał wpuszczać młodzież z Campusu, a tak naprawdę jedynie Jamal i Josip byli faktycznie częścią pierwszego zespołu (ten pierwszy był już za Flicka, więc jedynie można wyróżnić Stanisica).
8-Nie są zadowoleni, bo mają trenera, który daje sobie dmuchać w kaszę. Koło się zamyka.
9-Akurat w jego przypadku też byłbym bardzo niezadowolony. Głupie i nieprofesjonalne zachowanie Neppe i Hasana.
23.09.2022 20:13
Zrobiła się z niego diwa pokroju Leroya Sané.
22.09.2022 14:49
Ja pitole. Chyba w naszym klubie już testów nie robią.
21.09.2022 14:43
Wydaje się, że Nagelsmann ma milion pomysłów w głowie i nie potrafi zdecydować, który z nich jest najlepszy.
20.09.2022 20:28
Wraca nasz wielki as ;)
20.09.2022 17:01
@Zerafaelo
Ja bym nie postawił, Union pewnie przez cały sezon będzie grał solidnie i ma szansę na pierwszą czwórkę, ale Bayern prędzej czy później się ogarnie, więc o mistrzostwie raczej nie ma mowy. Choć póki co to Union jest liderem :)
19.09.2022 14:37
Są dwa wyjścia- albo Julian ogarnie tą bandę gwiazd (a może sam siebie najpierw musi ogarnąć) albo ściągamy jakiegoś poukładanego trenera.
19.09.2022 14:35
@WayeThe no właśnie nie przypominam sobie :)
18.09.2022 17:06
W końcu kibice naszego klubu to prawdziwi PROFESJONALIŚCI
18.09.2022 16:59
@Piter1985
Przecież nie może Oli powiedzieć wprost przed kamerami, że Julian poleci, jeśli nic się nie zmieni
18.09.2022 16:57
A Union prowadzi z Wilkami. Szykuje się duża strata (5 pkt).
18.09.2022 16:53
@hoven
Era FC Hollywood musi trwać.
18.09.2022 16:51
Kahn ostatnio chodzi jak tygrys w klatce. Znaczy zawsze tak wygląda, ale ostatnio szczególnie jest to widoczne. Widać, że w wypowiedziach czuć zdenerwowanie.
Przed nami ciekawy okres. Przynajmniej będzie o czym czytać na przerwie reprezentacyjnej ;)
18.09.2022 16:46
@Mort Dokładnie, teraz brakuje takiego zawodnika jak tlenu. Do tego Franck na lewej i jedziemy z wszystkimi :)
18.09.2022 16:44
@hoven o kur...
To już jest poważna sprawa. No ale w sumie można było się tego spodziewać. Trener młodszy od kapitana, bez żadnego wygranego trofeum, który pozwala mówić do siebie po imieniu (a wbrew pozorom takie detale działają na umysł). Nie mogło być inaczej, szkoda że zamiast Hasan przewidział to bodajże GuteSpiele.
Edytowano : 2022-09-18 16:32:36
zamiast Hasana*
Edytowano : 2022-09-18 16:37:09
@Pir5 ale przegwyamy nawet z drużynami, które nie stawiają przed bramką autobusu. To jest problem, pokazujący, że warto pomyśleć o jakiejś zmianie. Mam nadzieje, że tą zmianę zrobi Nagelsmann (czyli zmiana stylu gry, podejścia u piłkarzy), a nie, że zmianą będzie zwolnienie Juliana. Ale wszystko wskazuje na to, że jeśli chcemy coś wygrać w tym roku, to zwyciężymy to bez Juliana na ławce. Liczę jednak na to, że się mylę.
18.09.2022 16:31
@Marienplatz Dobry jesteś, gościu.
Może napisz też coś śmiesznego o żoneczce Lewandowskiego. W końcu takie wiązany rzucasz, że spadłem z krzesła.
18.09.2022 16:25
Ależ samokrytyka.
Choć czytając konferencje Juliana, to wydaje się, że taka diwa jak Sane ma więcej jaj do skrytykowania siebie aniżeli trener, który być może nie opanował ELEMENTARZA :)
18.09.2022 16:20
@Ivan7 Może piłkarze tak mu weszli na głowę, że wkurzają się, że Nagelsmann decyduje o taktyce na mecz? Nie wiem jak to inaczej zinterpretować.
18.09.2022 16:18
Większość z nas po blamażu z Villarealem zgadzało się, że Nagelsmannowi należy się jeszcze jedna szansa i, że nie ma już miejsca na taki kryminał w naszej grze. Otwiera się nowy sezon (po fatalnym zakończeniu poprzedniego) i tylko pierwsze mecze wyglądają tak, jak powinny. Jeśli Julian szybko nie ogarnie zespołu, to jest tylko jedna możliwość.
Tylko, czy Hasan nie zejdzie na zawał po solidnym opie@#!lu od Uliego? W końcu był to rekord, jeśli mówimy o kwocie kupna trenera. Uli pewnie skorzysta z telefonu do Hasanka.
18.09.2022 16:14
@Prezes42
To musi być naprawdę patologiczne zachowanie, skoro już nawet ty jesteś przeciw wywyższaniu Roberta :)
18.09.2022 10:08
Ale pstryczek w nos Messiego xD
18.09.2022 10:07
Oczywiście, rozumiemy. To wszystko przez trwający trend. Gdy go zatrzymamy, to będzie nam się grało łatwiej.
No napewno.
18.09.2022 10:06
@Kimas
Zauważ, że najprawdopodobniej Tel nie jest przez Juliana planowany na rasowego środkowego napastnika, zresztą jest to zawodnik o podobnym typie co Adeyemi, więc trudno się dziwić planom Juliana.
Choupo-Moting został wdrożony, by zagęścić pole karne rywala.
18.09.2022 10:03
Warto zauważyć, iż Augsburg grał bardzo wysoko, mając na uwadze standardy gry w naszej lidze przeciw Bayernowi. Zatem nie graliśmy z murarzami, autobus pod bramką stał tylko pod koniec spotkania. Więc dlaczego nie strzeliliśmy gola? Proszę was, nie piszcie o bramkarzu, bo o ile Sommer naprawdę stwarzał wtedy cuda, o tyle pewnie gdyby był jakiś celny, silny strzał do boku, to Giki nie zachował by czystego konta.
Rzecz jasna kolejny świetny mecz Gikiewicza. Chciałbym go kiedyś w Bayernie zobaczyć, wydaje mi się, że od Nübela gorszy by nie był. No zobaczymy.
18.09.2022 09:59
Trzeba dużo zmienić. Musimy wykorzystywać sytuacje sam na sam z bramkarzem, żeby wygrywać. To proste. Jeśli nie będziemy tego robić, to nie będziemy zwyciężać. Trend nie jest dobry. Myślę o wszystkim: o sytuacji, o sobie - przyznał Nagelsmann.
Trener Bayernu kolejny raz był pytany o brak środkowego napastnika. Mistrzowie Niemiec nie sprowadzili klasycznego snajpera w miejsce Roberta Lewandowskiego.
- Jakie znaczenie ma to, co powiem? Mieliśmy klasycznego napastnika na ławce - Erica Maxima Choupo-Motinga. Nikogo innego nie mamy. Jeśli powiem, że nie brakuje nam napastnika, to usłyszę, że nie widzę problemu. Jeśli powiem, że potrzebujemy takiego piłkarza, będzie, że tęsknie za Lewandowskim - stwierdził Nagelsmann.
Wypowiedzi Nagelsmanna po meczu. Artykuł z meczyków jakby co.
18.09.2022 09:52
Skoro naprawdę po kilku świetnych meczach zaczęliśmy grać padakę, to być może ta rzeczona "nieprzewidywalność", podkreślana na każdym kroku działała tylko na początku sezonu, a później nastąpił efekt jojo ;)
Edytowano : 2022-09-18 09:44:17
Przez chwilę chciałem opisać to, co się dzieje w głowie Marienplatza ostatnimi czasy, ale w końcu stwierdziłem, że to nie ma sensu. Marienplatz wie lepiej co się tam u Niego dzieje :)
18.09.2022 09:41
Widać jak Nagelsmann chce grać z "9". Tak chce grać, że dopiero na kwadrans przed końcem wystawia Choupo-Motinga, a Tela to w ogóle
Edytowano : 2022-09-18 09:27:53
a Tela to w ogóle chyba nie planuje na pozycję środkowego obrońcy*
Edytowano : 2022-09-18 09:28:31
środkowego napastnika* xD
18.09.2022 09:27
Może rzeczywiście chodzi o brak kręgosłupa drużyny. Zaczęło się to, gdy odeszli rok temu, zgrani ze sobą i z drużyną Alaba i Boateng (rok wcześniej odszedł Thiago zapewniający względną stabilizację i genialne rozprowadzanie piłek). Niedawno odszedł profesjonalista, a ostatnia gwardia, która została nie przeżywa teraz genialnego okresu. O ile Manu powinien za jakiś czas ogarnąć (bo zawsze jego dołki formy trwały stosunkowo krótko) to z Thomasem problem może być inny (i to nie musi być brak Lewego, choć pewnie to też ma jakiś wpływ). Zaczyna się robić nieciekawie.
18.09.2022 09:18
@Patryk233
Więc piłkarze mają problemy z odpowiednim nastawieniem.
Ale żeby z meczu na mecz wszystko się zmieniło? Odechciało im się po ciągłych atakach w starciu z Gladbach?
17.09.2022 18:03
Mnie zastanawia to dlaczego początek sezonu był tak dobry, wręcz koncertowy. Nie można tego wytłumaczyć stwierdzeniami "Eintracht i Lipsk nie byli wtedy w formie" bo teraz nie potrafimy ograć Augsburgu, który napewno nie jest lepszy od wymienionych klubów. Czy Nagelsmann OUT? Napewno nie teraz, dopiero rozpoczynamy sezon, a przed nami przerwa reprezentacyjna. Mecz z Leverkusen i późniejszy "Der Klassiker" powinien wiele wyjaśnić.
17.09.2022 17:53
Neuer na atak! Reszta do wyj#!#nia.
17.09.2022 17:29
No cóż, podejście naszych do BL jest tak samo PROFESJONALNE jak zachowanie polskiego profesjonalisty z dziewiątką na koszulce. Chyba jakimś swoim wirusem zainfekował resztę, gdy przyszedł się pożegnać. Gra średnia dosyć.
17.09.2022 16:23
Skład naprawdę przyzwoity. Czekam na występ Nousaira Mazraouiego.
17.09.2022 14:41
Musimy sobie poradzić z Augsburgiem, bo jeśli się opuścimy w Bundeslidze, to będzie trzeba odrabiać pod koniec sezonu, gdy będzie decydująca faza LM, no i piłkarze będą po mundialu.
17.09.2022 14:05
@Patryk233
Akurat ta wydawała mi się szczególnie niezadowolona :)
17.09.2022 13:52
Kahn przez cały mecz miał tragiczny humor (przynajmniej to można wywnioskować z wszystkich przebitek kamery).
17.09.2022 12:28
@DarthSmd
Bouna to większy geniusz niż się nam wydaje.
16.09.2022 18:57
@Patryk233
Wbrew pozorom trenerzy zwracają szczególną uwagę na to co prasa pisze o danym klubie. Szkoleniowcy rywali pewnie dowiedzieli się o takim artykule kilka minut po jego publikacji i brali go pod uwagę w wymyślaniu taktyki na Bayern. Niestety, podstęp Juliana niczego dobrego nie przyniósł.
Mogę oczywiście się mylić i wypisać kompletne bzdury :)
Edytowano : 2022-09-15 22:56:27
A akurat Nagelsmann zdolny jest do kompletnego przemeblowywania formacji i taktyki z powodu jednego impulsu.
15.09.2022 22:55
@josh1982
Chodziło mi o to, że ciągle wszyscy o Lewandowskim nawijają. O tym, że często są artykuły o Lucasie to bardzo dobrze, w końcu gra u nas i prezentuje się póki co świetnie.
15.09.2022 20:39
@GuteSpiele
Wydaje mi się, że Nagelsmann na początku naprawdę miał zamiar trzymać się jednej formacji, jednak po tym artykule wścibskiego dziennikarza wpadł na pomysł, że wprowadzi wszystkich w błąd i celowo zaczął grać formacją 4-2-3-1 z wysuniętym Mané (który wygląda masakrycznie tam). Miejmy jedynie nadzieję, że Julian w końcu wyciągnie wnioski, że niezmienna formacja, która odpowiada piłkarzom i się w niej odnajdują jest bardzo istotna. Jeżeli do tego nie dojdzie, to moim zdaniem w przyszłym sezonie szkoleniowcem będzie ktoś inny.
15.09.2022 20:30
Początek sezonu ma dobry, chyba najlepszy od kiedy gra u nas. To jednak nie oznacza, że utrzyma ten poziom (dla niego kosmiczny) przez dłuższy czas. Nadal prawa obrona nie jest obsadzona zawodnikiem, który mógłby nam mecz wygrać, ale póki co Benji nie wygląda tak tragicznie jak w poprzednich sezonach. Czasem nie szło patrzeć na jego grę. Liczę, że utrzyma ten poziom, no i że cały czas będzie czuł na swoich plecach oddech Mazraouiego, który wcale nie jest na straconej pozycji w tej potyczce ;)
15.09.2022 20:22
O Tolisso, Süle czy Nianzou wcale nie mówią, a o nim nadają tak, że uszy bolą...
15.09.2022 20:18
@admin
Oglądam BVB, więc nie wiem jak gra Lipsku się prezentuje. Rzeczywiście Byki są lepsze czy to tylko są lepsze statystyki?
14.09.2022 21:54
@hoven
Dlatego transfer Kane'a byłby świetnym ruchem. Tylko czy jesteśmy w stanie spełnić żądania Totenhamu?
14.09.2022 20:52
Szczerze to chyba oglądałem inny mecz niż ci co wybierali. Nie był to jego wyjątkowy występ.
14.09.2022 16:57
@WayeThe
Aha, no o to mi chodziło. Jakoś bardzo się koszykówką nie interesuję, tylko przez ucho mi ta informacja przemknęła :)
@Sven tu na stronie akurat dużo ludzi należy do naszej grupy ;)
14.09.2022 16:18
@WayeThe
A on nie ma kontuzji akurat?
Może źle słyszałem gdzieś.
14.09.2022 16:14
@WayeThe
A gdyby nie kontuzja Sarra, to byśmy wygrali o dziesięć bramek.
Miał sytuacje? No miał. A dlaczego? Bo koledzy mu podawali. Lewandowski zagrałby dobrze, gdyby te sytuacje wykorzystał. Wykorzystał?
No chyba nie, bo w końcu się nie dowiedziałeś czy kibice biliby brawa. A tak chciałeś się to dowiedzieć.
Edytowano : 2022-09-14 15:25:35
Upamecano czyścił go jak chciał. Nawet na meczykach ktoś napisał, że Lewego gasił jak petę.
14.09.2022 15:23
Rok temu też płakali na konferencjach. Pamiętacie?
Na stronie Barcy czytałem konferencję Xaviego i on twierdzi, że przegrali niezasłużenie.
No cóż, trzeba było postawić na kogoś innego w ofensywie...
14.09.2022 14:26
BTW czytałem gdzieś (nie wiem czy tu czy gdzieś indziej) że Bayern zaczyna rozmowy z Harrym Kane'em. Nie wiem czy to fake czy nie, ale zakładając że jest to prawdziwa informacja, to co sądzicie o transferze Kane'a w zimowym okienku? Jest to możliwe?
14.09.2022 14:22
@Simon89
Przepraszam, pomyliłem się ;) RL12 ;))))
No ta, najlepiej zwrócić uwagę na jedno słowo, by tylko zakończyć konwersację, bo brakuje argumentów. Mądrze.
Edytowano : 2022-09-14 14:02:37
@admin
Mam jednak nadzieję, że Lipsk da sobie radę.
Edytowano : 2022-09-14 14:04:42
@Simon89
Lubię być w opozycji do większości, chyba że ta owa większa grupa ma naprawdę rację. Nie mam kompleksu Lewego, to świetny napastnik, ale w Polsce wyolbżymia się jego umiejętności.
Edytowano : 2022-09-14 14:08:59
Wygląda na to, że wygrałem czteropak...
14.09.2022 14:01
@Prezes42
Ta, bo przestępcami są tylko uchodźcy z Syrii itp.
14.09.2022 13:58
@Arcatera80
Tak właśnie wygląda stan umysłu w polskich mediach i niedzielnych januszy podających się za fanów piłki nożnej.
14.09.2022 13:50
@Simon89
1. Gdzie te gole w meczach z Liverpoolem w 2019, z PSG w finale, z Realem w 2018 itd?
Rzecz jasna były "wyjątki" gdy RL0 był w formie (w BVB) lub gdy Flick stworzył z Bayernu czołg. Ale w zdecydowanej większości był, a jakby go nie było.
2. Skoro Barcelona może rywalizować z najlepszymi zespołami na świecie, to dlaczego twoim zdaniem dla Barcelony mecz z Interem ma większą wartość, aniżeli z nami? Piszesz , że to mecz o wyjście z grupy, zatem dlaczego klub, który może rywalizować z najlepszymi drży o wyjście z grupy w starciu z zespołem z nie najwyższej półki. Skoro Barca może rywalizować z najlepszymi, to dlaczego nie jest dla nich priorytetem walka o pierwsze miejsce, tylko o drugie? No bardzo ciekawe. Stawiam czteropak, że mi nie odpowiesz, bo nie masz już co napisać. Obym się mylił.
3. La Liga wraca na swoje miejsce czyli w ogólnym rozrachunku będzie lepsza od Premier League? Ciekawe, Atletico przegrało z Bayerem, który nie gra póki co olśniewająco, Barca nie dała rady Bayernowi, który ewidentnie się tworzy dopiero od początku, bo jest to zupełnie inny styl niż w poprzednim roku. Sevilla Ligi Mistrzów raczej też nie zawojuje, bo nie daje rady po rozkupieniu części składu. Ciężko mi uwierzyć w powrót La Ligi na "należne" miejsce w najbliższym czasie.
14.09.2022 13:40
Po co Nagelsmann robi te dni wolne? Tak jest dużo czasu do kolejnego meczu?
14.09.2022 13:26
Nie rozumiem tego oburzenia co do wycofania się Bayernu na własną połowę i czyhania na kontry. Przecież to była dobra taktyka, z tym że brakowało strzałów (ale to już chyba nie wina trenera, przynajmniej nie jeśli mówimy o taktyce).
Barca nie wytrzymała fizycznie całego meczu, wyglądali jak my na przestrzeni całego poprzedniego sezonu (czyli w pierwszej części gra wygląda świetnie, widowiskowo, natomiast w drugiej już nie ma tej werwy i siły i doprowadza to do porażki). Bayern natomiast zagrał bardzo wytrawnie i jeśli mówimy o starciu trenerów, to w ogólnym rozrachunku to nasz szkoleniowiec zjadł Xaviego. Dał mu wrażenie, że to Barcelona dominuje ( i tak w pierwszej połowie często było) lecz w drugiej połowie dominacja Bayernu była na tyle duża, że wystarczyła do dwóch bramek. Nawet jeżeli tego Julian nie miał w zamyśle, to jednak oszukał Xaviego ;)
14.09.2022 13:23
@Simon89
Typie, tu nie chodzi tyle o ważność meczu (a dla Barcy był to niezwykle ważny mecz z racji na wysokie oczekiwania względem tego zespołu) tylko o grę przeciw klasowemu rywalowi. Lewandowski jest geniuszem, gdy gra z zespołymi zdominowanymi i słabszymi kadrowo. Grając w Bayernie czy Barcelonie zdecydowana większość meczy w sezonie jest rozgrywana przeciw przysłowiowym "ogórkom". Jeśli się mylę (w co wątpię) to przepraszam,ale jedynym sprawdzianem na ten rzekomy "fenomen" Lewego, który jest przez polskie media sztucznie tworzony byłaby gra w Premier League, ale Profesjonalista wolał La Ligę, która jest bardzo podobna do Bundesligi jeśli mówimy o rozkładzie sił, z tym że tam są takie dwa Bayerny, a tu tylko jeden.
14.09.2022 12:43
Po to właśnie ściągnęliśmy gościa za 70 baniek, żeby było kim grać w obronie. Kilka tygodni to może być ponad miesiąc. To nie brzmi dobrze.
14.09.2022 12:28
@tapczan
No cóż, to jest ten gen Barcy o którym mówił Bartomeu ;)
14.09.2022 12:26
Ale żeby bankruci kradli bezpośrednio. Tego jeszcze nie było.
14.09.2022 12:24
@Zerafaelo
Dokładnie. Niestety, trzeba płacić za swoje błędy ;)
14.09.2022 09:33
@alien666
Też bym sobie tego życzył.
BTW świetny wieczór niemieckich klubów. Oby jak najczęściej tak było, to w fazie pucharowej nie będziemy osamotnieni.
14.09.2022 09:24
Świetne zawody Lucasa. Dobrze, że skończyły się póki co mecze bardzo trudne (bo jeśli będziemy odpowiednio zmotywowani to i bez Lucasa sobie poradzimy w BL). Dopiero w 5 kolejce LM będzie wymagający rywal, ale gdzie tam 5 kolejka.
14.09.2022 09:22
Dużo jest do opisania, więc może od początku.
Pierwszy okres czasu (może około dziesięć minut) przeważaliśmy i wychodziliśmy z bardzo niebezpiecznymi atakami. Jednak nikt nie chciał oddać strzału (dopiero później Sabitzer coś oddał).
Potem 8arca przejęła kontrolę i była z piłką na naszej połowie bez żadnych konsekwencji. Pierwszym pozytywem była zmiana Pavarda. Na początku myślałem, że to gwóźdź do trumny, bo w jego miejsce zameldował się Mazraoui. Ale o dziwo (przynajmniej w moim mniemaniu) Nousair zagrał tak dobre zawody, że Pavard może się obawiać o swą pozycję (o ile Marokańczyk podtrzyma to co pokazał). Mam nadzieję, że to nie był jednorazowy przypadek, ale nawet jeśli tak to widać, że nasz nabytek za free zawsze może wejść i zamieszać.
Było kilka niebezpiecznych sytuacji, ale obrońcy pilnowali rywali na tylę dobrze, że oni nie mieli wielu argumentów i jedynie niebezpieczne strzały mogli oddawać sprzed pola karnego. Na szczęście Neuer zaliczył dziś czyste konto.
Nie obyło się rzecz jasna bez kontrowersji, bankruci chcieli karny na Dembele przed przerwą. Oczywiście sytuacja na styku, dzięki Bogu arbiter posędziował na naszą korzyść.
W drugiej połowie istotna była zmiana Sabitzera. Marcel był zestresowany (choć gdy popełniał błędy to je naprawiał). Ale to Leon dał nam tą przewagę, potrafił oddać silny strzał, przebiec kilkanaście metrów do przodu nie tracąc piłki (no i w końcu pośrednio uczestniczył w golu Lucasa).
Druga połowa była pod nasze dyktando, nie licząc kilku fragmentów. Po drugim golu (który stworzony został dzięki wspaniałej akcji) mieliśmy dosyć dużą kontrolę, choć rzecz jasna piłkarze 8arcy też dochodzili do sytuacji.
Już pod koniec pierwszej połowy było widać, że piłkarze bordowych mają ciężkie nogi, zatem możliwe jest, że taktyką Nagelsmanna była próba zaskoczenia na początku meczu, a w razie niepowodzenia wykończenie rywali, nie tracąc żadnego gola.
Upamecano zasługuje na szczególne brawa. Sezon ma naprawdę dobry (nie licząc kilku baboli, które zaburzają niektórym cały jego obraz), Dayot w niektórych sytuacjach ogrywał RL0 (piękna nazwa, będę jej używał) niczym ten "najlepszy piłkarz świata" był typem z 3 ligi. Wspaniała praca Francuza. Zresztą cały zespół nie dał RL0 okazji do strzelenia (no bo każdy topowy klub i każda topowa obrona potrafi wyłączyć z gry wszystkich zwykłych ludzi, no a z GOAT w formie nikt sobie nie poradzi). Jedną rzecz można zauważyć, jeśli mówimy o postępach w porównaniu do poprzedniego sezonu- w końcu ktoś zajął się tą obroną. Możemy strzelać niedużo, jedną, dwie bramki na mecz, ale jeżeli obrona będzie grała bezbłędnie to będziemy nie do pokonania.
Oby te pozytywne podejście nie było brutalnie zweryfikowane przez przeciwnika naprawdę dobrego (jak City czy Real).
A w sprawie RL0, to zgadzam się z Vaterlandem- on nigdy nie potrafił grać przeciw rywalom z najwyższej półki (nie licząc jednorazowych wybryków) zatem w 8arcy nie ma inaczej.
14.09.2022 09:12
Nie chcemy oddawać strzałów. Chyba za dużo postrzelaliśmy w Sommera.
13.09.2022 21:57
Jedyne pozytywne zaskoczenie póki co to gra Mazraouiego.
@Pir5
Oglądałeś mecz z City? W przeciwieństwie do nas, The Cityzens kompletnie ich zdominowali i łut szczęścia pozwolił Dortmundczykom na, UWAGA- NISKĄ PORAŻKĘ. A my? Nie byliśmy wcale od nich lepsi.
09.10.2022 19:20
@josh1982
Dokładnie, rzygać się chce.
09.10.2022 19:13
Kingsley dostał czerwoną kartkę bo była to końcówka spotkania. Gdyby Jude sfaulował pod koniec meczu to też pewnie tej empatii Aytekin nie wykazałby.
Zasadniczy problem jest taki, że kibice w sprawie sędziowania nie potrafią się zjednoczyć. Pamiętacie poprzednie Der Klassikery? Sędzia zazwyczaj sędziował na naszą korzyść, a po meczu był płacz ze strony kibiców BVB, a użytkownicy Die Roten z nich się wyśmiewali i pisali, że płaczki. Teraz sytuacja jest odwrotna.
I niestety z kibicami każdego klubu tak jest. Kibice nie potrafią się zjednoczyć i albo wytykać sędziom wszystkie błędy (nawet te, które są na korzyść klubu któremu się kibicuje) lub w ogóle nie krytykować żadnych błędów bo "raz ma się szczęście, a raz nie".
Ja jestem za tą drugą opcją, bo błędów wykluczyć się nie da. Może się to kiedyś zmieni, ale póki co główna decyzja należy do arbitra, który jest tylko człowiekiem...
09.10.2022 19:11
Sęk w tym, że czytając te opinie nie wyczuwasz gniewu i frustracji (jak gdy czytasz co mówi Oli Kahn). Ich to po prostu nie interesuje. Zagrają, jak wygrają to fajnie, bo nie będą kibice ich obrażali, ale jak przegrają to też ok, bo i tak hajs się zgadza. Po meczu klasycznie muszą odpowiedzieć na parę pytań, każda wypowiedź jest tak mdła, że te wypowiedzi nie mają żadnego sensu.
Jeśli nie zmieni się nastawienie, to wyniki też się nie zmienią.
09.10.2022 19:06
Dobrą wiadomością jest jedynie stabilizacja w bramce. Wydaje się, że (tak jak wielu przewidywało) był to krótki okres spadku formy i Manu, mimo wieku, nadal jest topowym bramkarzem, a nie że się wypalił. W ofensywie Musiala i Sané już od dobrych kilku meczy wyglądają genialnie (znaczy Jamal cały czas tak gra, a Leroy póki co ustabilizował formę)
A reszta to padaka.
09.10.2022 10:35
Niestety to prawda, a nie wybujałe ego...
09.10.2022 10:30
Edin się myli. To nie jakieś nadnaturalne zjawiska spowodowały remis, tylko frajerstwo Bayernu.
Oczywiście niech spoczywa w pokoju [*]
09.10.2022 10:29
O ludzie! Rozumiem, że jesteśmy kibicami i że stoimy murem za klubem, ale musimy wykazać się obiektywizmem, przynajmniej minimalnym.
@Sopariev w punkt to napisał, nie byliśmy wcale lepsi. Myślałem, że bez Kimmicha w środku damy sobie radę, ale w pierwszej połowie (gdy Josh był na ławce) to nie potrafiliśmy ZDOMINOWAĆ Borussi, która w tym sezonie... no pomyślmy sobie co by było, gdyby była to BVB z czasów Kloppa...
W drugiej połowie wszedł Kimmich i gra troszkę się ułatwiła, ale sfrajerzyliśmy pod koniec tak bardzo, że to nie przystoi Bayernowi. Nie pamiętam, kiedy ostatnio zamiast atakować graliśmy w wymianę podań na własnej połowie, byle tylko dojechać z wynikiem do końca. Naprawdę jesteśmy tacy słabi, że musimy bronić jednobramkowej przewagi nad słabym BVB? Bo klub, który od początku sezonu gra na granicy zwycięstwa i porażki, a w ataku nie powinien przeciw Bayernowi mieć w ogóle nic do gadania, to nie jest zespołem z najwyższej półki...
09.10.2022 10:26
Ponoć to najlepszy niemiecki sędzia. Przynajmniej tak pitolili na Viaplay.
09.10.2022 10:15
Pod napływem ogromnych emocji robi się rzeczy, których by się nie uczyniło. Jude przegiął, a powinnością sędziego było pokazanie mu żółtej kartki i wyproszenie go z boiska. Niestety, niczego to nie zmienia- zagraliśmy co najmniej źle.
09.10.2022 10:12
Co jak co, ale nie możemy doprowadzić do porażki na Camp Nou. Remis to minimum.
05.10.2022 19:38
Nie możemy przerwać tej krótkiej póki co passy na SIP.
05.10.2022 17:58
Jamal miał chyba 14 lat gdy ostatnio Bayern w fazie grupowej przegrał. nom. No ale to był mecz z PSG, więc się nie liczy.
05.10.2022 17:56
Mane, Sane, a być może za rok Kane. Świetny atak.
05.10.2022 17:53
@AdiFantasti
Niesłusznie. Bardzo niesłusznie.
05.10.2022 17:51
Wiadomo, że mecz z Pilznem nie był dla nas żadnym testem. W takim razie co nim będzie? Bo mamy na papierze trudną grupę, z tym że Inter jest znacznie pod formą, Barcelona frajerzy (to sławne DNA w końcu), a w BL według mnie Der Klassiker nie jest jakimkolwiek sprawdzianem. Ja nie widziałem żeby BVB naprawdę grało dobrze w tym sezonie. W pierwszej części sezonu chyba nie ma meczu, który byłby realnym sprawdzianem naszej formy. Gdy będzie faza pucharowa to pewnie trafimy na jakiś topowy klub, to dopiero wtedy się przekonamy.
05.10.2022 17:15
No co ty nie powiesz :)
05.10.2022 17:11
To że ktoś był genialnym piłkarzem, nie oznacza, że trenerem będzie choćby dobrym...
05.10.2022 17:08
Piłka chodziła bardzo ładnie, ale problem mamy ciągle ten sam- nieważne z kim gramy, to i tak nie wiem co zrobić gdy już zawleczemy się z tą piłką pod bramkę rywali. Wydaje mi się, że istotnym piłkarzem jest tu Mane, który ma i świetne umiejętności mając piłkę przy nodze, ale też potrafi rozejrzeć się i tak rozegrać, by obrona rywala była rozmontowana. Sadio po prostu musi grać na lewym skrzydle, nie ma innej możliwości.
Edytowano : 2022-10-05 17:05:25
nie wiemy*
05.10.2022 17:04
Jamal jest w czasie rozwoju. Dopóki ten proces będzie trwał ( jeszcze przewiduję, że będzie to co najmniej dwa sezony) to na bank nie ruszy się z Bayernu. A później... no cóż, jeśli będzie chciał odejść, to trzeba postawić twarde warunki w negocjacjach. Oby Jamal nie chciał zmieniać otoczenia.
04.10.2022 23:39
@Zerafaelo
Problem będzie taki, że pierwszy raz od kiedy kibicuję Bayernowi mogę nie być w pełni zadowolony ze zwycięstwa. Bo załóżmy, że Inter nie będzie mógł przegrać, bo inaczej trafi do Ligi Europy. Wtedy (gdy rzecz jasna Bayern będzie miał zapewnione pierwsze miejsce w grupie) będę miał ciężko w pełni cieszyć się, gdy wygramy z Interem, przy okazji wyrzucając ich z Ligi Mistrzów.
Oby wszystko zakończyło się szczęśliwie i oby z grupy wyszedł Bayern (najlepiej z kompletem punktów) i Inter.
Edytowano : 2022-10-04 23:46:17
"FC Barcelona we wtorkowy wieczór przegrała 0:1 z Interem Mediolan. Duże kontrowersje wzbudza sytuacja z końcówki spotkania. Wielu ekspertów i dziennikarzy twierdzi, że "Blaugranie" należał się rzut karny."
Prosto z meczyków xD
Zaczyna się...
04.10.2022 23:33
@Marienplatz
Nie no sądziłem, że od teraz Barca to dla ciebie klub (może zaraz po Bayernie) najważniejszy. A tu przegrali z Interem i się cieszysz...
Oczywiście"grzech" napisałem mając na uwadze niektórych użytkowników, którzy od razu przytocza stwierdzenia typu: "JAK MOŻESZ SIE CIESZYĆ Z JEGO PORAŻKI? PRZECIEŻ STRZELIŁ 5 GOLI Z WOLFSBURGIEM". xD
Edytowano : 2022-10-04 23:30:09
@vaterland
Jesteśmy tym wrogiem głównie wśród tych kidów, którzy fascynują się RL. Każdy polski "redaktor" celowo wypisuje pierdoły pełne nienawiści w stronę Bayernu, by przyjęły się one w rejestrze kilkuletnich dzieci, którzy nabijają im hajs. Do tego piszą jakieś idiotyczne komentarze. To akurat jest zrozumiałe dla tych mało rozwiniętych mózgów, bo skoro idol odchodzi z klubu do klubu, to znaczy że ten stary klub był zły dla niego i go nie szanował.
Tak to wygląda, przynajmniej moim zdaniem.
04.10.2022 23:26
@Marienplatz
Cieszysz się z porażki Lewandowskiego? Grzech!!!
04.10.2022 23:21
@WayeThe
Słuchaj cieciu, bo już raz mi napisałeś coś w stylu, że"mam się leczyć" bo napisałem że w starciu o koronę króla strzelców La Ligi będę kibicował Benzemie. Zatem nie będę tu przytaczał fragmentów tych farmazonów co tutaj pociskałes gdy ograliśmy ten twój klub, ale każdy wie co ty tu wtedy za głupoty wypisywałeś. Jedynym co musi się leczyć jesteś ty. Nie będę chodził z tobą w dalsze dyskusje, bo z takimi "użytkownikami" chyba nie warto.
A w sprawie kanonady strzeleckiej z Pilznem, to bardzo podobał mi się Mané, świetny mecz, przypominał tego najlepszego Mané z Liverpoolu. Gnabry tez całkiem solidnie, być może się odblokował nasz atak w końcu.
Edytowano : 2022-10-04 23:19:49
Nie jest tajemnicą, że każdy kto choć trochę stara się być obiektywnym musi przyznać, że Lewy nie istnieje gdy zespół gra źle. To jest kompletny błąd logiczny, nazywać"najlepszym piłkarzem świata" gościa, który żeby grać dobrze musi mieć kolegów w formie.
04.10.2022 23:17
@WayeThe
Jaki ból dupy, ja nie mogę. Niech do twej czupryny taka mądrość się przyklei- TO NIE JEST STRONA KIBICÓW BARCELONY.
04.10.2022 22:54
Lepiej późno niż wcale.
02.10.2022 10:43
4 mecze przespaliśmy, a i tak jesteśmy na 3 miejscu ze stratą 2 punktów do lidera. Komedia jakaś xD
02.10.2022 10:40
Priorytetem są 3 punkty z Pilznem. Zarówno u siebie, jak i w Czechach.
01.10.2022 09:02
Najgorszym scenariuszem będzie jak po tym zwycięstwie wróci passa nieszczęścia i braku chęci. A u nas łatwo o takową.
01.10.2022 09:01
@Mort
W tym meczu Jamal może dać upust swym umiejętnościom gry na małej przestrzeni, więc widzimy co potrafi. No wiadomo, że jest dla nas bezcenny, ale wiele szczęścia póki co mamy i nie można temu zaprzeczyć (choć kto jak chce).
30.09.2022 21:29
W sumie dobrze to wygląda. Ale nie wpadajmy w żaden hurraoptymizm, dużo czynników składa się na ten wynik który jest i wiele z tych czynników to zdarzenia losowe...
30.09.2022 21:23
@josh1982
Niech twoje przewidywanie się sprawdzi. Dosyć już tych niepowodzeń Die Mannschaft.
26.09.2022 19:41
Jak napisał poniżej tapczan- niepotrzebna mu premia za Mundial, żeby przeżyć do pierwszego za to co ma :)
26.09.2022 19:22
Tragicznie grała reprezentacja. Nie lepiej od Bayernu. Oni się jakoś zablokowali czy jak, bo nie rozumiem?
24.09.2022 09:30
@hoven
1- Potrzebne nam jak najwięcej pieniędzy. Co nam z tych szlachetnych czynów i sprzeciwiania się łamaniom praw, skoro kontrakt z inną firmą lotniczą da nam znacznie mniejszą kwotę, więc Hasan będzie miał jeszcze mniejsze pole manewru (bo wierząc mediom zarząd nie przeznacza mu bajońskich sum na dane okienko).
2- Julian chce wymyślić futbol na nowo, ma różne ekstrawaganckie wizje i dlatego uważany jest za tak ogromny talent trenerski. Dla mnie trener niezwykle podobny do Guardioli. Mówienie o jakiś schematach ofensywnych nie ma dla mnie sensu, przecież gramy ofensywny futbol, nawet ultraofensywny. Nie wiem czy jakieś nowe schematy cokolwiek zmienią.
3- Styl ubioru ma tu najmniejsze znaczenie, Julian całym swoim zachowaniem pewnie jest postrzegany jak pajac. Jak pajac może mieć autorytet wśród takich gwiazd? No właśnie.
4- Nagelsmann zdecydowanie za dużo myśli.
5-Co jak co, ale Julian na tej ławce trenerskiej bardziej gryzie trawę (albo paznokcie) aniżeli ci co powinni (piłkarze)
6-Kimmich to ewidentnie święta krowa. Kreowany od kilku lat na przyszłego kapitana przez osoby, które nie powinny robić takich rzeczy. Nie mogło skończyć się inaczej, Josh czuje się ważniejszy i istotniejszy od innych (bo do tego te słowa jedynie mogły doprowadzić).
7-Julian miał wpuszczać młodzież z Campusu, a tak naprawdę jedynie Jamal i Josip byli faktycznie częścią pierwszego zespołu (ten pierwszy był już za Flicka, więc jedynie można wyróżnić Stanisica).
8-Nie są zadowoleni, bo mają trenera, który daje sobie dmuchać w kaszę. Koło się zamyka.
9-Akurat w jego przypadku też byłbym bardzo niezadowolony. Głupie i nieprofesjonalne zachowanie Neppe i Hasana.
23.09.2022 20:13
Zrobiła się z niego diwa pokroju Leroya Sané.
22.09.2022 14:49
Ja pitole. Chyba w naszym klubie już testów nie robią.
21.09.2022 14:43
Wydaje się, że Nagelsmann ma milion pomysłów w głowie i nie potrafi zdecydować, który z nich jest najlepszy.
20.09.2022 20:28
Wraca nasz wielki as ;)
20.09.2022 17:01
@Zerafaelo
Ja bym nie postawił, Union pewnie przez cały sezon będzie grał solidnie i ma szansę na pierwszą czwórkę, ale Bayern prędzej czy później się ogarnie, więc o mistrzostwie raczej nie ma mowy. Choć póki co to Union jest liderem :)
19.09.2022 14:37
Są dwa wyjścia- albo Julian ogarnie tą bandę gwiazd (a może sam siebie najpierw musi ogarnąć) albo ściągamy jakiegoś poukładanego trenera.
19.09.2022 14:35
@WayeThe no właśnie nie przypominam sobie :)
18.09.2022 17:06
W końcu kibice naszego klubu to prawdziwi PROFESJONALIŚCI
18.09.2022 16:59
@Piter1985
Przecież nie może Oli powiedzieć wprost przed kamerami, że Julian poleci, jeśli nic się nie zmieni
18.09.2022 16:57
A Union prowadzi z Wilkami. Szykuje się duża strata (5 pkt).
18.09.2022 16:53
@hoven
Era FC Hollywood musi trwać.
18.09.2022 16:51
Kahn ostatnio chodzi jak tygrys w klatce. Znaczy zawsze tak wygląda, ale ostatnio szczególnie jest to widoczne. Widać, że w wypowiedziach czuć zdenerwowanie.
Przed nami ciekawy okres. Przynajmniej będzie o czym czytać na przerwie reprezentacyjnej ;)
18.09.2022 16:46
@Mort Dokładnie, teraz brakuje takiego zawodnika jak tlenu. Do tego Franck na lewej i jedziemy z wszystkimi :)
18.09.2022 16:44
@hoven o kur...
To już jest poważna sprawa. No ale w sumie można było się tego spodziewać. Trener młodszy od kapitana, bez żadnego wygranego trofeum, który pozwala mówić do siebie po imieniu (a wbrew pozorom takie detale działają na umysł). Nie mogło być inaczej, szkoda że zamiast Hasan przewidział to bodajże GuteSpiele.
Edytowano : 2022-09-18 16:32:36
zamiast Hasana*
Edytowano : 2022-09-18 16:37:09
@Pir5 ale przegwyamy nawet z drużynami, które nie stawiają przed bramką autobusu. To jest problem, pokazujący, że warto pomyśleć o jakiejś zmianie. Mam nadzieje, że tą zmianę zrobi Nagelsmann (czyli zmiana stylu gry, podejścia u piłkarzy), a nie, że zmianą będzie zwolnienie Juliana. Ale wszystko wskazuje na to, że jeśli chcemy coś wygrać w tym roku, to zwyciężymy to bez Juliana na ławce. Liczę jednak na to, że się mylę.
18.09.2022 16:31
@Marienplatz Dobry jesteś, gościu.
Może napisz też coś śmiesznego o żoneczce Lewandowskiego. W końcu takie wiązany rzucasz, że spadłem z krzesła.
18.09.2022 16:25
Ależ samokrytyka.
Choć czytając konferencje Juliana, to wydaje się, że taka diwa jak Sane ma więcej jaj do skrytykowania siebie aniżeli trener, który być może nie opanował ELEMENTARZA :)
18.09.2022 16:20
@Ivan7 Może piłkarze tak mu weszli na głowę, że wkurzają się, że Nagelsmann decyduje o taktyce na mecz? Nie wiem jak to inaczej zinterpretować.
18.09.2022 16:18
Większość z nas po blamażu z Villarealem zgadzało się, że Nagelsmannowi należy się jeszcze jedna szansa i, że nie ma już miejsca na taki kryminał w naszej grze. Otwiera się nowy sezon (po fatalnym zakończeniu poprzedniego) i tylko pierwsze mecze wyglądają tak, jak powinny. Jeśli Julian szybko nie ogarnie zespołu, to jest tylko jedna możliwość.
Tylko, czy Hasan nie zejdzie na zawał po solidnym opie@#!lu od Uliego? W końcu był to rekord, jeśli mówimy o kwocie kupna trenera. Uli pewnie skorzysta z telefonu do Hasanka.
18.09.2022 16:14
@Prezes42
To musi być naprawdę patologiczne zachowanie, skoro już nawet ty jesteś przeciw wywyższaniu Roberta :)
18.09.2022 10:08
Ale pstryczek w nos Messiego xD
18.09.2022 10:07
Oczywiście, rozumiemy. To wszystko przez trwający trend. Gdy go zatrzymamy, to będzie nam się grało łatwiej.
No napewno.
18.09.2022 10:06
@Kimas
Zauważ, że najprawdopodobniej Tel nie jest przez Juliana planowany na rasowego środkowego napastnika, zresztą jest to zawodnik o podobnym typie co Adeyemi, więc trudno się dziwić planom Juliana.
Choupo-Moting został wdrożony, by zagęścić pole karne rywala.
18.09.2022 10:03
Warto zauważyć, iż Augsburg grał bardzo wysoko, mając na uwadze standardy gry w naszej lidze przeciw Bayernowi. Zatem nie graliśmy z murarzami, autobus pod bramką stał tylko pod koniec spotkania. Więc dlaczego nie strzeliliśmy gola? Proszę was, nie piszcie o bramkarzu, bo o ile Sommer naprawdę stwarzał wtedy cuda, o tyle pewnie gdyby był jakiś celny, silny strzał do boku, to Giki nie zachował by czystego konta.
Rzecz jasna kolejny świetny mecz Gikiewicza. Chciałbym go kiedyś w Bayernie zobaczyć, wydaje mi się, że od Nübela gorszy by nie był. No zobaczymy.
18.09.2022 09:59
Trzeba dużo zmienić. Musimy wykorzystywać sytuacje sam na sam z bramkarzem, żeby wygrywać. To proste. Jeśli nie będziemy tego robić, to nie będziemy zwyciężać. Trend nie jest dobry. Myślę o wszystkim: o sytuacji, o sobie - przyznał Nagelsmann.
Trener Bayernu kolejny raz był pytany o brak środkowego napastnika. Mistrzowie Niemiec nie sprowadzili klasycznego snajpera w miejsce Roberta Lewandowskiego.
- Jakie znaczenie ma to, co powiem? Mieliśmy klasycznego napastnika na ławce - Erica Maxima Choupo-Motinga. Nikogo innego nie mamy. Jeśli powiem, że nie brakuje nam napastnika, to usłyszę, że nie widzę problemu. Jeśli powiem, że potrzebujemy takiego piłkarza, będzie, że tęsknie za Lewandowskim - stwierdził Nagelsmann.
Wypowiedzi Nagelsmanna po meczu. Artykuł z meczyków jakby co.
18.09.2022 09:52
Skoro naprawdę po kilku świetnych meczach zaczęliśmy grać padakę, to być może ta rzeczona "nieprzewidywalność", podkreślana na każdym kroku działała tylko na początku sezonu, a później nastąpił efekt jojo ;)
Edytowano : 2022-09-18 09:44:17
Przez chwilę chciałem opisać to, co się dzieje w głowie Marienplatza ostatnimi czasy, ale w końcu stwierdziłem, że to nie ma sensu. Marienplatz wie lepiej co się tam u Niego dzieje :)
18.09.2022 09:41
Widać jak Nagelsmann chce grać z "9". Tak chce grać, że dopiero na kwadrans przed końcem wystawia Choupo-Motinga, a Tela to w ogóle
Edytowano : 2022-09-18 09:27:53
a Tela to w ogóle chyba nie planuje na pozycję środkowego obrońcy*
Edytowano : 2022-09-18 09:28:31
środkowego napastnika* xD
18.09.2022 09:27
Może rzeczywiście chodzi o brak kręgosłupa drużyny. Zaczęło się to, gdy odeszli rok temu, zgrani ze sobą i z drużyną Alaba i Boateng (rok wcześniej odszedł Thiago zapewniający względną stabilizację i genialne rozprowadzanie piłek). Niedawno odszedł profesjonalista, a ostatnia gwardia, która została nie przeżywa teraz genialnego okresu. O ile Manu powinien za jakiś czas ogarnąć (bo zawsze jego dołki formy trwały stosunkowo krótko) to z Thomasem problem może być inny (i to nie musi być brak Lewego, choć pewnie to też ma jakiś wpływ). Zaczyna się robić nieciekawie.
18.09.2022 09:18
@Patryk233
Więc piłkarze mają problemy z odpowiednim nastawieniem.
Ale żeby z meczu na mecz wszystko się zmieniło? Odechciało im się po ciągłych atakach w starciu z Gladbach?
17.09.2022 18:03
Mnie zastanawia to dlaczego początek sezonu był tak dobry, wręcz koncertowy. Nie można tego wytłumaczyć stwierdzeniami "Eintracht i Lipsk nie byli wtedy w formie" bo teraz nie potrafimy ograć Augsburgu, który napewno nie jest lepszy od wymienionych klubów. Czy Nagelsmann OUT? Napewno nie teraz, dopiero rozpoczynamy sezon, a przed nami przerwa reprezentacyjna. Mecz z Leverkusen i późniejszy "Der Klassiker" powinien wiele wyjaśnić.
17.09.2022 17:53
Neuer na atak! Reszta do wyj#!#nia.
17.09.2022 17:29
No cóż, podejście naszych do BL jest tak samo PROFESJONALNE jak zachowanie polskiego profesjonalisty z dziewiątką na koszulce. Chyba jakimś swoim wirusem zainfekował resztę, gdy przyszedł się pożegnać. Gra średnia dosyć.
17.09.2022 16:23
Skład naprawdę przyzwoity. Czekam na występ Nousaira Mazraouiego.
17.09.2022 14:41
Musimy sobie poradzić z Augsburgiem, bo jeśli się opuścimy w Bundeslidze, to będzie trzeba odrabiać pod koniec sezonu, gdy będzie decydująca faza LM, no i piłkarze będą po mundialu.
17.09.2022 14:05
@Patryk233
Akurat ta wydawała mi się szczególnie niezadowolona :)
17.09.2022 13:52
Kahn przez cały mecz miał tragiczny humor (przynajmniej to można wywnioskować z wszystkich przebitek kamery).
17.09.2022 12:28
@DarthSmd
Bouna to większy geniusz niż się nam wydaje.
16.09.2022 18:57
@Patryk233
Wbrew pozorom trenerzy zwracają szczególną uwagę na to co prasa pisze o danym klubie. Szkoleniowcy rywali pewnie dowiedzieli się o takim artykule kilka minut po jego publikacji i brali go pod uwagę w wymyślaniu taktyki na Bayern. Niestety, podstęp Juliana niczego dobrego nie przyniósł.
Mogę oczywiście się mylić i wypisać kompletne bzdury :)
Edytowano : 2022-09-15 22:56:27
A akurat Nagelsmann zdolny jest do kompletnego przemeblowywania formacji i taktyki z powodu jednego impulsu.
15.09.2022 22:55
@josh1982
Chodziło mi o to, że ciągle wszyscy o Lewandowskim nawijają. O tym, że często są artykuły o Lucasie to bardzo dobrze, w końcu gra u nas i prezentuje się póki co świetnie.
15.09.2022 20:39
@GuteSpiele
Wydaje mi się, że Nagelsmann na początku naprawdę miał zamiar trzymać się jednej formacji, jednak po tym artykule wścibskiego dziennikarza wpadł na pomysł, że wprowadzi wszystkich w błąd i celowo zaczął grać formacją 4-2-3-1 z wysuniętym Mané (który wygląda masakrycznie tam). Miejmy jedynie nadzieję, że Julian w końcu wyciągnie wnioski, że niezmienna formacja, która odpowiada piłkarzom i się w niej odnajdują jest bardzo istotna. Jeżeli do tego nie dojdzie, to moim zdaniem w przyszłym sezonie szkoleniowcem będzie ktoś inny.
15.09.2022 20:30
Początek sezonu ma dobry, chyba najlepszy od kiedy gra u nas. To jednak nie oznacza, że utrzyma ten poziom (dla niego kosmiczny) przez dłuższy czas. Nadal prawa obrona nie jest obsadzona zawodnikiem, który mógłby nam mecz wygrać, ale póki co Benji nie wygląda tak tragicznie jak w poprzednich sezonach. Czasem nie szło patrzeć na jego grę. Liczę, że utrzyma ten poziom, no i że cały czas będzie czuł na swoich plecach oddech Mazraouiego, który wcale nie jest na straconej pozycji w tej potyczce ;)
15.09.2022 20:22
O Tolisso, Süle czy Nianzou wcale nie mówią, a o nim nadają tak, że uszy bolą...
15.09.2022 20:18
@admin
Oglądam BVB, więc nie wiem jak gra Lipsku się prezentuje. Rzeczywiście Byki są lepsze czy to tylko są lepsze statystyki?
14.09.2022 21:54
@hoven
Dlatego transfer Kane'a byłby świetnym ruchem. Tylko czy jesteśmy w stanie spełnić żądania Totenhamu?
14.09.2022 20:52
Szczerze to chyba oglądałem inny mecz niż ci co wybierali. Nie był to jego wyjątkowy występ.
14.09.2022 16:57
@WayeThe
Aha, no o to mi chodziło. Jakoś bardzo się koszykówką nie interesuję, tylko przez ucho mi ta informacja przemknęła :)
@Sven tu na stronie akurat dużo ludzi należy do naszej grupy ;)
14.09.2022 16:18
@WayeThe
A on nie ma kontuzji akurat?
Może źle słyszałem gdzieś.
14.09.2022 16:14
@WayeThe
A gdyby nie kontuzja Sarra, to byśmy wygrali o dziesięć bramek.
Miał sytuacje? No miał. A dlaczego? Bo koledzy mu podawali. Lewandowski zagrałby dobrze, gdyby te sytuacje wykorzystał. Wykorzystał?
No chyba nie, bo w końcu się nie dowiedziałeś czy kibice biliby brawa. A tak chciałeś się to dowiedzieć.
Edytowano : 2022-09-14 15:25:35
Upamecano czyścił go jak chciał. Nawet na meczykach ktoś napisał, że Lewego gasił jak petę.
14.09.2022 15:23
Rok temu też płakali na konferencjach. Pamiętacie?
Na stronie Barcy czytałem konferencję Xaviego i on twierdzi, że przegrali niezasłużenie.
No cóż, trzeba było postawić na kogoś innego w ofensywie...
14.09.2022 14:26
BTW czytałem gdzieś (nie wiem czy tu czy gdzieś indziej) że Bayern zaczyna rozmowy z Harrym Kane'em. Nie wiem czy to fake czy nie, ale zakładając że jest to prawdziwa informacja, to co sądzicie o transferze Kane'a w zimowym okienku? Jest to możliwe?
14.09.2022 14:22
@Simon89
Przepraszam, pomyliłem się ;) RL12 ;))))
No ta, najlepiej zwrócić uwagę na jedno słowo, by tylko zakończyć konwersację, bo brakuje argumentów. Mądrze.
Edytowano : 2022-09-14 14:02:37
@admin
Mam jednak nadzieję, że Lipsk da sobie radę.
Edytowano : 2022-09-14 14:04:42
@Simon89
Lubię być w opozycji do większości, chyba że ta owa większa grupa ma naprawdę rację. Nie mam kompleksu Lewego, to świetny napastnik, ale w Polsce wyolbżymia się jego umiejętności.
Edytowano : 2022-09-14 14:08:59
Wygląda na to, że wygrałem czteropak...
14.09.2022 14:01
@Prezes42
Ta, bo przestępcami są tylko uchodźcy z Syrii itp.
14.09.2022 13:58
@Arcatera80
Tak właśnie wygląda stan umysłu w polskich mediach i niedzielnych januszy podających się za fanów piłki nożnej.
14.09.2022 13:50
@Simon89
1. Gdzie te gole w meczach z Liverpoolem w 2019, z PSG w finale, z Realem w 2018 itd?
Rzecz jasna były "wyjątki" gdy RL0 był w formie (w BVB) lub gdy Flick stworzył z Bayernu czołg. Ale w zdecydowanej większości był, a jakby go nie było.
2. Skoro Barcelona może rywalizować z najlepszymi zespołami na świecie, to dlaczego twoim zdaniem dla Barcelony mecz z Interem ma większą wartość, aniżeli z nami? Piszesz , że to mecz o wyjście z grupy, zatem dlaczego klub, który może rywalizować z najlepszymi drży o wyjście z grupy w starciu z zespołem z nie najwyższej półki. Skoro Barca może rywalizować z najlepszymi, to dlaczego nie jest dla nich priorytetem walka o pierwsze miejsce, tylko o drugie? No bardzo ciekawe. Stawiam czteropak, że mi nie odpowiesz, bo nie masz już co napisać. Obym się mylił.
3. La Liga wraca na swoje miejsce czyli w ogólnym rozrachunku będzie lepsza od Premier League? Ciekawe, Atletico przegrało z Bayerem, który nie gra póki co olśniewająco, Barca nie dała rady Bayernowi, który ewidentnie się tworzy dopiero od początku, bo jest to zupełnie inny styl niż w poprzednim roku. Sevilla Ligi Mistrzów raczej też nie zawojuje, bo nie daje rady po rozkupieniu części składu. Ciężko mi uwierzyć w powrót La Ligi na "należne" miejsce w najbliższym czasie.
14.09.2022 13:40
Po co Nagelsmann robi te dni wolne? Tak jest dużo czasu do kolejnego meczu?
14.09.2022 13:26
Nie rozumiem tego oburzenia co do wycofania się Bayernu na własną połowę i czyhania na kontry. Przecież to była dobra taktyka, z tym że brakowało strzałów (ale to już chyba nie wina trenera, przynajmniej nie jeśli mówimy o taktyce).
Barca nie wytrzymała fizycznie całego meczu, wyglądali jak my na przestrzeni całego poprzedniego sezonu (czyli w pierwszej części gra wygląda świetnie, widowiskowo, natomiast w drugiej już nie ma tej werwy i siły i doprowadza to do porażki). Bayern natomiast zagrał bardzo wytrawnie i jeśli mówimy o starciu trenerów, to w ogólnym rozrachunku to nasz szkoleniowiec zjadł Xaviego. Dał mu wrażenie, że to Barcelona dominuje ( i tak w pierwszej połowie często było) lecz w drugiej połowie dominacja Bayernu była na tyle duża, że wystarczyła do dwóch bramek. Nawet jeżeli tego Julian nie miał w zamyśle, to jednak oszukał Xaviego ;)
14.09.2022 13:23
@Simon89
Typie, tu nie chodzi tyle o ważność meczu (a dla Barcy był to niezwykle ważny mecz z racji na wysokie oczekiwania względem tego zespołu) tylko o grę przeciw klasowemu rywalowi. Lewandowski jest geniuszem, gdy gra z zespołymi zdominowanymi i słabszymi kadrowo. Grając w Bayernie czy Barcelonie zdecydowana większość meczy w sezonie jest rozgrywana przeciw przysłowiowym "ogórkom". Jeśli się mylę (w co wątpię) to przepraszam,ale jedynym sprawdzianem na ten rzekomy "fenomen" Lewego, który jest przez polskie media sztucznie tworzony byłaby gra w Premier League, ale Profesjonalista wolał La Ligę, która jest bardzo podobna do Bundesligi jeśli mówimy o rozkładzie sił, z tym że tam są takie dwa Bayerny, a tu tylko jeden.
14.09.2022 12:43
Po to właśnie ściągnęliśmy gościa za 70 baniek, żeby było kim grać w obronie. Kilka tygodni to może być ponad miesiąc. To nie brzmi dobrze.
14.09.2022 12:28
@tapczan
No cóż, to jest ten gen Barcy o którym mówił Bartomeu ;)
14.09.2022 12:26
Ale żeby bankruci kradli bezpośrednio. Tego jeszcze nie było.
14.09.2022 12:24
@Zerafaelo
Dokładnie. Niestety, trzeba płacić za swoje błędy ;)
14.09.2022 09:33
@alien666
Też bym sobie tego życzył.
BTW świetny wieczór niemieckich klubów. Oby jak najczęściej tak było, to w fazie pucharowej nie będziemy osamotnieni.
14.09.2022 09:24
Świetne zawody Lucasa. Dobrze, że skończyły się póki co mecze bardzo trudne (bo jeśli będziemy odpowiednio zmotywowani to i bez Lucasa sobie poradzimy w BL). Dopiero w 5 kolejce LM będzie wymagający rywal, ale gdzie tam 5 kolejka.
14.09.2022 09:22
Dużo jest do opisania, więc może od początku.
Pierwszy okres czasu (może około dziesięć minut) przeważaliśmy i wychodziliśmy z bardzo niebezpiecznymi atakami. Jednak nikt nie chciał oddać strzału (dopiero później Sabitzer coś oddał).
Potem 8arca przejęła kontrolę i była z piłką na naszej połowie bez żadnych konsekwencji. Pierwszym pozytywem była zmiana Pavarda. Na początku myślałem, że to gwóźdź do trumny, bo w jego miejsce zameldował się Mazraoui. Ale o dziwo (przynajmniej w moim mniemaniu) Nousair zagrał tak dobre zawody, że Pavard może się obawiać o swą pozycję (o ile Marokańczyk podtrzyma to co pokazał). Mam nadzieję, że to nie był jednorazowy przypadek, ale nawet jeśli tak to widać, że nasz nabytek za free zawsze może wejść i zamieszać.
Było kilka niebezpiecznych sytuacji, ale obrońcy pilnowali rywali na tylę dobrze, że oni nie mieli wielu argumentów i jedynie niebezpieczne strzały mogli oddawać sprzed pola karnego. Na szczęście Neuer zaliczył dziś czyste konto.
Nie obyło się rzecz jasna bez kontrowersji, bankruci chcieli karny na Dembele przed przerwą. Oczywiście sytuacja na styku, dzięki Bogu arbiter posędziował na naszą korzyść.
W drugiej połowie istotna była zmiana Sabitzera. Marcel był zestresowany (choć gdy popełniał błędy to je naprawiał). Ale to Leon dał nam tą przewagę, potrafił oddać silny strzał, przebiec kilkanaście metrów do przodu nie tracąc piłki (no i w końcu pośrednio uczestniczył w golu Lucasa).
Druga połowa była pod nasze dyktando, nie licząc kilku fragmentów. Po drugim golu (który stworzony został dzięki wspaniałej akcji) mieliśmy dosyć dużą kontrolę, choć rzecz jasna piłkarze 8arcy też dochodzili do sytuacji.
Już pod koniec pierwszej połowy było widać, że piłkarze bordowych mają ciężkie nogi, zatem możliwe jest, że taktyką Nagelsmanna była próba zaskoczenia na początku meczu, a w razie niepowodzenia wykończenie rywali, nie tracąc żadnego gola.
Upamecano zasługuje na szczególne brawa. Sezon ma naprawdę dobry (nie licząc kilku baboli, które zaburzają niektórym cały jego obraz), Dayot w niektórych sytuacjach ogrywał RL0 (piękna nazwa, będę jej używał) niczym ten "najlepszy piłkarz świata" był typem z 3 ligi. Wspaniała praca Francuza. Zresztą cały zespół nie dał RL0 okazji do strzelenia (no bo każdy topowy klub i każda topowa obrona potrafi wyłączyć z gry wszystkich zwykłych ludzi, no a z GOAT w formie nikt sobie nie poradzi). Jedną rzecz można zauważyć, jeśli mówimy o postępach w porównaniu do poprzedniego sezonu- w końcu ktoś zajął się tą obroną. Możemy strzelać niedużo, jedną, dwie bramki na mecz, ale jeżeli obrona będzie grała bezbłędnie to będziemy nie do pokonania.
Oby te pozytywne podejście nie było brutalnie zweryfikowane przez przeciwnika naprawdę dobrego (jak City czy Real).
A w sprawie RL0, to zgadzam się z Vaterlandem- on nigdy nie potrafił grać przeciw rywalom z najwyższej półki (nie licząc jednorazowych wybryków) zatem w 8arcy nie ma inaczej.
14.09.2022 09:12
Nie chcemy oddawać strzałów. Chyba za dużo postrzelaliśmy w Sommera.
13.09.2022 21:57
Jedyne pozytywne zaskoczenie póki co to gra Mazraouiego.
13.09.2022 21:52