DieRoten.pl
REKLAMA

REKLAMA

Zrewanżować się za Puchar: Bayern gości we Fryburgu

fot. DieRoten.pl

Sezon 2022/23 zaczyna wchodzić już w decydującą fazę! Bayern Monachium już jutro zmierzy się z ekipą SC Freiburg w ramach rozgrywek Bundesligi.

Mecz: SC Freiburg vs FC Bayern
Rozgrywki: 
Bundesliga
Szczebel: 
27. kolejka
Stadion: 
Europa-Park Stadion we Fryburgu
Termin: 
Sobota, 8 kwietnia, 15:30
Faworyt bukmacherów: 
Zwycięstwo Bayernu (kurs 1,47)

REKLAMA

Angielskie tygodnie nie odpuszczają – po niedawnym pojedynku w rozgrywkach Pucharu Niemiec, monachijczycy przystępują do kolejnego wyzwania na krajowym podwórku. Warto odnotować, że zawodnicy "Die Roten" w tym miesiącu rozegrają jeszcze sześć spotkań (średnio co 4 dni).

Z kolei już jutro po południu, podopieczni Thomasa Tuchela wkroczą do akcji w niemieckiej pierwszej Bundeslidze – rywalem „Bawarczyków” w ramach dwudziestej siódmej kolejki ligowej będzie drużyna SC Freiburg, z którą to przecież dopiero co FCB rywalizowało w ćwierćfinale DFB Pokal w ubiegły wtorek.

Miejscem tego boju będzie Europa-Park Stadion we Fryburgu, który do użytku został oddany w październiku 2021 roku (Bayern miał tam okazję póki co zagrać tylko jeden raz). Początek tego niezwykle ciekawie zapowiadającego się starci zaplanowano dokładnie o 15:30.

Bukmacherzy ponownie stawiają na pewne zwycięstwo gości z Monachium, ale Jamal Musiala i spółka nie zamierzają lekceważyć rywali, którzy dopiero co wyeliminowali ich z Pucharu Niemiec. Niemniej jednak bawarski klub jest bardzo zdeterminowany, aby zadośćuczynić ostatni słaby występ i zrewanżować się za wtorkową klęskę.

REKLAMA

Europa-Park Stadion we Fryburgu

Jak już mogliście przeczytać wyżej, miejscem nadchodzącego pojedynku ligowego będzie „świeżo” wybudowany Europa-Park Stadion, którego budowa ruszyła w listopadzie 2018 roku i została zakończona w październiku 2021 roku.

Obiekt ten jest w stanie pomieścić 34 700 widzów i uchodzi za absolutnie nowoczesny stadion pod względem technologicznym. Łącznie koszt powstania EPS wyniósł 76,5 milionów euro.

Inauguracja miała z kolei miejsce 7 października minionego roku, kiedy to miejscowy SC Freiburg pokonał St. Pauli 3:0. Jako ciekawostkę warto nadmienić, iż w 2022 roku na dachu tego stadionu pojawiła się instalacja elektrowni słonecznej, co pokrywa większość zapotrzebowania na energię w trakcie spotkań.

Koniec marzeń o potrójnej koronie

Bayern Monachium z pewnością nie może mówić o najlepszych liczbach od początku 2023 roku. W końcu monachijczycy na 15 możliwych do rozegrania spotkań, wygrali tylko 9 z nich, co jak na standardy bawarskiego klubu jest wręcz kiepskim wynikiem (do tego 3 remisy i 3 porażki).

Kiedy wydawało się, że po zmianie trenera i zasłużonej wygranej w „Der Klassikerze” z Borussią Dortmund (mistrzowie Niemiec nie tylko ograli swoich rywali 4:2, ale i również powrócili na fotel lidera), podopieczni Thomasa Tuchela rozpoczną nową zwycięską passę, rzeczywistość ponownie okazała się bolesna dla FCB.

REKLAMA

W swoim ostatnim pojedynku w ramach ćwierćfinału rozgrywek DFB Pokal, zawodnicy „Gwiazdy Południa” zostali niespodziewanie pokonani przez SC Freiburg, na którego mało kto stawiał w tej rywalizacji. Niemniej jednak gościom z Badenii Wirtembergii wystarczyły tylko dwie akcje, a w zasadzie jedna, aby wyeliminować „Bawarczyków”.

Koniec końców monachijczycy polegli 1:2, zaś gol na wagę awansu SCF padł w 94. minucie, kiedy to rzut karny wykorzystał Lucas Hoeler. Jedynego gola dla gospodarzy zdobył z kolei Dayot Upamecano. Dla ekipy rekordowego mistrza Niemiec była to zarazem 4. porażka w tym sezonie. Dotychczasowe liczby Bayernu:

− 28 zwycięstw, 7 remisów i 4 porażki
− Bramki 117:38
− Średnio 2,33 pkt na mecz
− Średnio 3,00 bramek na mecz
− Superpuchar Niemiec

 

− Ogromne rozczarowanie. Czy było to zasłużone czy nie, nie ma znaczenia w ostatecznym rozrachunku. Byliśmy dobrzy w fazach, ale trochę zabrakło tego głodu i zachłanności. Nie brakuje pasji, każdy daje z siebie wszystko – powiedział po meczu trener Tuchel.

Co do rozgrywek Bundesligi, to po rozegraniu dwudziestu sześciu oficjalnych kolejek w niemieckiej pierwszej lidze w sezonie 2022/2023, klub ze stolicy Bawarii zajmuje pierwsze miejsce w tabeli z dorobkiem 55 punktów i bilansem bramkowym 76:29 (15 zwycięstw, 7 remisów i 3 porażki).

Freiburg z historycznym zwycięstwem

Jeśli mowa o jutrzejszych rywalach Bayernu w Bundeslidze, to póki co Freiburg spisuje się stosunkowo dobrze w sezonie 2022/23. Mając na uwadze wszystkie rozgrywki krajowe i europejskie, to piłkarze SCF wygrali 21 z 38 spotkań (10 remisów oraz 7 porażek).

Warto odnotować, że ostatnie zwycięstwo z monachijczykami na Allianz Arenie było dla klubu z Badenii-Wirtembergii historycznym wręcz osiągnięciem, albowiem dla fryburczyków była to ich pierwsza wygrana z FCB w Monachium w historii dotychczasowej rywalizacji!

Niemniej jednak warto tutaj wspomnieć, że w przypadku rozgrywek ligowych, podopieczni Christiana Streicha nie radzą sobie już tak dobrze – w ostatnich 5 meczach Bundesligi, Matthias Ginter i spółka ugrali „raptem” 7 oczek na 15 możliwych.

Oczywiście jestem bardzo szczęśliwy, że wygraliśmy. Potrzebowaliśmy trochę szczęścia. Broniliśmy z pasją i skutecznie. Chłopcy mieli dobry podział przestrzeni. To była gra do jednej bramki przez dłuższy czas. W końcu trzeba mieć trochę szczęścia, żeby tu wygrać – powiedział po meczu trener Streich.

REKLAMA

Sytuacja w tabeli niemieckiej pierwszej Bundesligi prezentuje się obecnie w miarę przejrzyście. SC Freiburg po rozegraniu 26 kolejek zajmuje 4. miejsce z dorobkiem 47 punktów. Na wynik ten przełożyło się – 13 zwycięstw, 8 remisów oraz 5 porażek, zaś w przypadku bilansu bramkowego mówimy o 39 zdobytych i 35 straconych golach.

Blisko 50 spotkań w historii

Biorąc pod uwagę statystki prowadzone przez znany nam już bardzo dobrze serwis „Worldfootball.net”, to drużyna rekordowego mistrza Niemiec miała już okazję rywalizować z Freiburgiem przy 47 okazjach. Na ten moment lepszymi liczbami mogą pochwalić się piłkarze Bayernu Monachium.

Ogółem rzecz biorąc bilans „Bawarczyków” w pojedynkach z klubem z Badenii-Wirtembergii rysuje się następująco – 33 zwycięstwa, 9 remisów oraz 5 porażek. Co więcej na korzyść monachijczyków przemawiają także statystyki bramkowe, albowiem mówimy o 113 strzelonych oraz 39 straconych golach. Tym samym średnia bramek w tych pojedynkach wynosi 3,23.

Po raz pierwszy obie ekipy miały okazję stanąć ze sobą w szranki 7 sierpnia 1993 roku w ramach 1. kolejki Bundesligi sezonu 1993/94. Tamtego ciepłego popołudnia lepsi okazali się podopieczni ówczesnego trenera FCB – Ericha Ribbecka − którzy pokonali fryburczyków 3:1.

Był to zarazem pierwszy historyczny sezon SCF w rozgrywkach pierwszej Bundesligi. Bramki dla „Dumy Bawarii” zdobyli wtedy Schupp oraz Valencia (dwukrotnie). Dla ciekawskich warto jeszcze nadmienić, iż w ekipie bawarskiego klubu można było wyróżnić takie legendarne postacie jak chociażby Lothar Matthaus czy Raimond Aumann.

Ostatnie sześć spotkań:

 

Siebert rozjemcą zawodów we Fryburgu

Decyzją władz niemieckiej piłki, jutrzejszy szlagierowy pojedynek pomiędzy Bayernem Monachium a Freiburgiem poprowadzi doskonale nam znany Daniel Siebert. Do tej pory naukowiec sportowy z Berlina prowadził w swojej karierze 30 meczów z udziałem zawodników „Gwiazdy Południa”.

Po raz ostatni 38-letni Niemiec miał okazję sędziować potyczkę klubu ze stolicy Bawarii 20 stycznia 2023 roku, kiedy to „Bawarczycy” w ramach 16. kolejki niemieckiej Bundesligi zremisowali na wyjeździe na Red Bull Arenie z RB Lipsk (1:1).

Niemiecki arbiter cieszy się sporą renomą nie tylko na krajowym podwórku, ale i na międzynarodowej arenie – dla przykładu w tym sezonie Siebert gwizdał już w kilku spotkaniach Ligi Mistrzów, Ligi Europy oraz Ligi Konferencji (5) . Jeśli pod uwagę weźmiemy bilans 38-latka z FCB, to mowa o 18 zwycięstwach, 8 remisach, 4 porażkach oraz bilansie bramkowym 67:27.

Swoją licencją FIFA otrzymał z kolei w 2015 roku. W tym sezonie ligowym Siebert prowadził już 12 pojedynków w pierwszej lidze niemieckiej. Średnia not wystawionych mu przez niemiecki magazyn „Kicker” wynosi 3,46. Skład sędziowski na jutrzejszy mecz:

REKLAMA

Arbiter główny: Zwayer (Berlin)
Asystenci: Seidel (Oberkraemer) & Foltyn (Mainz-Kastel)
Czwarty arbiter: Petersen (Stuttgart)
Sędzia VAR: Dankert (Rostock)

Bez Choupo w ataku

Jedno jest pewne – w nadchodzącym starciu rozgrywek Bundesligi, niemiecki szkoleniowiec będzie zmuszony radzić sobie bez co najmniej pięciu zawodników pierwszego składu. Jednym z tych piłkarzy jest nieobecny od wielu tygodni Manuel Neuer, który ma być gotowy do gry od sezonu 2023/24.

To nie koniec nieobecności w zespole rekordowego mistrza Niemiec, albowiem poza kadrą znajdą się także Dayot Upamecano (zawieszony), Lucas Hernandez (zerwane więzadło krzyżowe), Mathys Tel (kontuzja przywodziciela) oraz Eric Maxim Choupo-Moting, któremu doskwierają problemy z kolanem.

Podczas dzisiejszej konferencji prasowej, Thomas Tuchel podkreślił, że Kameruńczyk nie tylko opuści sobotni mecz, ale i również może nie zdążyć na nadchodzący wielkimi krokami bój ćwierćfinałowy w Champions League przeciwko Manchesterowi City.

− Wygląda na to, że Eric Maxim Choupo-Moting będzie niedostępny na mecz z Freiburgiem. Ma problemy z kolanem. Jeśli mowa o Mathysie, to jest jeszcze dla niego za wcześnie. Ponadto za kartki zawieszony jest Dayot Upamecano – powiedział dziś Tuchel.

− Będzie ciężko. Nie jedzie teraz do Freiburga i będzie przechodził leczenie. Będziemy musieli poczekać i zobaczyć, co się wydarzy dodał.

  

W obliczu absencji kameruńskiego napastnika, szkoleniowiec "Die Roten" rozważa dwie opcje na środek ataku w jutrzejszym meczu z Freiburgiem. Mowa o takich piłkarzach jak Serge Gnabry oraz Sadio Mane.

− Mathys Tel jest niestety również kontuzjowany. Ale mogą tam zagrać Sadio Mane i Serge Gnabry. Wybierzemy kogoś z tej dwójki – podsumował Thomas Tuchel.

Garść ciekawostek

− Bayern w minionym sezonie zdobył mistrzostwo Niemiec po raz dziesiąty z rzędu!
− Bayern rozgrywa 58. sezon z rzędu w niemieckiej Bundeslidze (rekord).
− Bayern wygrał 79 z 108 ostatnich spotkań w rozgrywkach Bundesligi.
− Bayern począwszy od 2000 roku wygrał Bundesligę 16-krotnie.
− Bayern jest niepokonany od 96 z 108 ostatnich spotkań w Bundeslidze.
− Bayern od rozpoczęcia sezonu 2022/23 wygrał 28 z 39 spotkań (7 remisów i 4 porażki).
− Bayern póki co ugrał 55 punktów po 26. kolejce i zajmuje 1. miejsce w tabeli ligowej.
− Bayern jest pierwszy w lidze pod względem oddanych strzałów w tym sezonie (489).
− Bayern może pochwalić się najlepszą skutecznością podań w BL (88,3%).
− Bayern pod względem przebiegniętych km tym sezonie BL jest siódmy (3005 km).
− Bayern na wyjazdach zdobył 24 z 39 możliwych do zdobycia punktów w tym sezonie BL.
− Bayern posiada najlepszą ofensywę w całej Bundeslidze (76 strzelonych bramek).
− Bayern przed rokiem na tym etapie rozgrywek zajmował 1. miejsce (63 pkt).
− Freiburg w swojej długoletniej historii 4-krotnie sięgał po tytuł mistrza 2. Bundesligi.
− Freiburg w poprzednim sezonie Bundesligi zajął 6. miejsce w tabeli ligowej.
− Freiburg póki co ugrał 47 punktów po 26 kolejkach i zajmuje 4. miejsce w tabeli.
− Freiburg od rozpoczęcia sezonu 22/23 wygrał 20 z 37 spotkań (10 remisów i 7 porażek).
− Freiburg przed rokiem na tym samym etapie zajmował 5. miejsce (45 punktów).
− Freiburg u siebie w tym sezonie zdobył 28 z 39 możliwych do zdobycia punktów.
− Freiburg w ostatnich pięciu meczach ligowych zdobył 7 punktów.
− W tabeli wszech czasów Bayern zajmuje pierwsze miejsce z dorobkiem 3979 punktów.
− W tabeli wszech czasów Freiburg zajmuje 20. miejsce z dorobkiem 950 punktów.
− Bilans 6 ostatnich pojedynków Bayernu z Freiburgiem to 4 zwycięstwa, 1 porażka i 1 remis.
− W 6 ostatnich meczach pomiędzy FCB a SCF padły 23 bramki (z czego 16 zdobył Bayern).
− W 6 ostatnich meczach pomiędzy FCB a SCF sędziowie pokazali 16 żółtych kartek.
− Po raz ostatni SCF ograło Bayern 3 kwietniaa 2023 roku (2:1 dla Freiburga)
− Faworytem bukmacherów jest Bayern, zaś średni kurs na ich zwycięstwo wynosi obecnie 1,47.
− Kadrę Bayernu Monachium wycenia się obecnie na sumę 979,70 milionów euro.
− Kadrę Freiburga wycenia się obecnie na sumę 161,90 milionów euro.
− Najbardziej wartościowym graczem w kadrze Bayernu jest Musiala (110 mln €).
− Najbardziej wartościowymi graczami w kadrze SCF są Ginter i Lienhart (po 20 mln €).
− Tuchel będzie musiał radzić sobie co najmniej bez Neuera, Upy, Choupo, Tela i Lucasa.
− Tuchel jako trener 14 razy mierzył się z Freiburgiem (7 zwycięstw, 3 remisy i 4 porażki).
− Tuchel jako trener 11 razy mierzył się Streichem (7 zwycięstw, 2 remisy i 2 porażki).
− Streich musi radzić sobie bez takich graczy jak Kyereh.
− Christian Streich jako trener 21-krotnie mierzył się z FCB (2 wygrane, 5 remisów i 14 porażek).
− Najlepszym strzelcem Bayernu we wszystkich rozgrywkach jest Choupo-Moting (17 bramek).
− Najlepszym strzelcem Freiburga we wszystkich rozgrywkach jest Grifo (15 bramek).
− Łączna wartość kadr Bayernu i Freiburga wynosi 1,141 mld euro.
− Bayern jest niepokonany w 33 z 37 ostatnich meczach Bundesligi.
− Bayern już 9-krotnie obijał słupki i poprzeczki w tym sezonie ligowym (drugi wynik w BL).
− Bayern jest drugi pod względem sprintów w Bundeslidze (6508).
− Kimmich przebiegł już 291,7 km w tym sezonie ligowym (trzeci wynik w Bundeslidze).
− Mane ma już 7 nieuznanych bramek w Bundeslidze, więcej niż jakikolwiek inny gracz w BL.
− Królem strzelców w tym sezonie Bundesligi jest Fuellkrug (15 goli). 
− Królem asyst Bundesligi jest obecnie Kolo Muani (10 asyst).
− Bayern jest pierwszy w Bundeslidze pod względem średniego posiadania (60%).
− Bayern jest pierwszy w Bundeslidze pod względem wygranych pojedynków (2917).
− Najwięcej strzałów w tym sezonie Bundesligi oddał Marcus Thuram (77).
− Matthijs de Ligt może pochwalić się 93,81% celnych podań (drugi wynik w lidze).
− Bayern strzelił co najmniej 2 bramki w 17 z 22 ostatnich meczach ligowych.
− Choupo-Moting od października strzelił 17 goli i zanotował 4 asysty w 23 meczach.
− Bayern nie strzelił bramki w 1 z 106 ostatnich meczach ligowych (porażka 0:1 z FCA).
− Musiala jest najlepszym strzelcem Bayernu w tym sezonie ligowym (11).
− Bayern 51 z 76 swoich bramek w tym sezonie ligowym zdobył w I połowach.
− Bayern wygrał 19 z 26 ostatnich meczów i strzelił 81 goli (4 remisy i 3 porażki).
− Musiala jest drugim najskuteczniejszym pomocnikiem w Bundeslidze w tym sezonie (11 goli).
− Po Musiali (11 goli), Choupo (10) i Gnabry (9) są najlepszymi strzelcami ligowymi FCB.
− Musiala nie miał udziału przy bramce FCB w 9 z 25 meczach ligowych tego sezonu.
− Choupo-Moting strzelił w tym sezonie już 17 goli, co jest jego życiowym rekordem.
− Sommer ma na swoim koncie 5 czystych kont jako bramkarz Bayernu (po 15 meczach).
− Bayern strzelił minimum 1 bramkę w 57 meczach ligowych z rzędu.
− Od 10. kolejki ligowej, Choupo strzelił 10 goli, czego nie dokonał żaden inny gracz BL.
− W okresie od 30. do 45. minuty, Bayern strzelił 25 bramek w lidze (najlepszy wynik).
− Bayern wygrał 17 z 18 ostatnich spotkań przeciwko Freiburgowi (wszystkie rozgrywki).
− Bayern przegrał 2 z 3 ostatnich wyjazdowych spotkań w Bundeslidze.
− Freiburg wygrał tylko 1 z 39 ostatnich meczów ligowych z Bayernem.

Źródło: Własne
GabrielStach

Komentarze

REKLAMA

Po 3 pkt

I liczę że wkońcu Mane się przełamie jak zagra w pierwszym składzie ale raczej gnabry ma większe szanse na rozpoczęcie meczu niż Sadio

08-04-2023, 20:05:09

Nie widzę innej opcji niż pewna wygrana 0:3 a w dodatku strata punktów przez Borussie w meczu z Unionem i skupienie się już tylko i wyłącznie na lm ;)

08-04-2023, 20:04:57

Idziemy po wygraną.

08-04-2023, 19:56:14

To był zawsze dla nas niewygodny rywal.

08-04-2023, 18:17:43

BaltazarGąbka brawo!!! Skiner Bayern ma też żeńską drużynę możesz tam popatrzeć może znajdziesz coś dla siebie,jak cie cieszynka kimicha drażni??!!!

08-04-2023, 17:55:48

Nie wiedziałem, że już nie można się cieszyć ze zwycięstwa... Bez przesady. Burza w szklance wody. Kimmich jest charakterny, a kibice Freiburga niech nauczą się przegrywać z klasą.

08-04-2023, 17:41:20

skiner1979
Ty się dobrze czujesz? Czy za mocno wszedł Mazurek? I z przejedzenia bredzisz ?

08-04-2023, 17:39:57

Grali twardo i mieli charakter ale nie było u nich syndromu wieśniactwa

08-04-2023, 17:39:24

Takiego gościa trzeba mieć w składzie! Co robił Efenberg,Vidal,schweinsteiger,to też należy do piłki nożnej

08-04-2023, 17:36:50

To nic nie zmienia, Musiala pokazał klasa podszedł i przeprosił za ostatnie zachowanie.
Kimmich nigdy szacunku dla przeciwnika nie miał szkoda że tacy zawodnicy grają w naszej drużynie.

08-04-2023, 17:36:10

Burak to ty jesteś

08-04-2023, 17:34:50

serio macie pretensje do Jo?? To już nawet okazać zadowolenia ze zwycięstwa nie można? Kibice wyklinaja gwizdaja rzucają kubkami ale piłkarz to się nawet cieszyć w ich stronę nie może? Ogarnijcie sie

08-04-2023, 17:34:41

Mini Gatusso (Kimmich)

08-04-2023, 17:34:41

Nie wiesz co się działo po meczu w pn. Może oni się też cieszyli ostentacyjnie, albo były jakieś docinki przed meczem. Tego nie wiesz.

08-04-2023, 17:32:56

Aż się nie chce patrzeć wielka gwiazda bo Freiburgiem wygrała.
Nie pamiętam by kiedyś komuś podziękował za mecz, dla mnie czysty burak.

08-04-2023, 17:31:39

Co nie przystoji cieszyć się z 3 ciężko zdobytych pkt? Chłop żyje piłką i pokazuje swoje emocje. Tego już też nie wolno????

08-04-2023, 17:31:33

Też uważam że robią z igly widły. Jakby wygrali 3-0 z nami to nawet by na to nie zearegowali. Mieli bol dupy bo przegrali a my mieliśmy tyle akcji że mogliśmy to wygrać nawet 5 do 0.problem w tym że nie mamy napastnika....

08-04-2023, 17:31:15

jak mi kimmich zaimponował scierwa sie tylko z freiburga wkurzyli XD

08-04-2023, 17:31:09

Najciekawsze w tym meczu było wydarzenie związane z cieszynka Kimmicha w stronę kibiców Freiburga:) dobrze Joshua walić ich

Edytowano : 2023-04-08 17:33:32

Ludzie serio macie pretensje do Jo?? To już nawet okazać zadowolenia ze zwycięstwa nie można? Kibice wyklinaja gwizdaja rzucają kubkami ale piłkarz to się nawet cieszyć w ich stronę nie może? Ogarnijcie sie

08-04-2023, 17:31:07

Ja nie wiem co wy od kimicha chcecie??? Normalna reakcją po ciężko wygranym meczu,po co go ten frajer zaczepiał

08-04-2023, 17:30:09

Nie przystoi to zawodnikowi z opaską kapitana

08-04-2023, 17:29:27

No wiocha

08-04-2023, 17:29:04

kimmich sodowka

08-04-2023, 17:28:26

Kimmich nic złego nie zrobił. Bez przesady.

08-04-2023, 17:28:21

Gnabry nie wylatuje z Bayernu. Sane dobrze z gry ale strzelac nie umie. De Ligt to lider z Upamecano, Davies Cancelo Pavard obrona TOP. Freiburg 0 pkt!!!

Edytowano : 2023-04-08 17:29:57

Kimmich gra dobrze umie podać piłe. Muller też szarpie ale panienki Sane i Gnabry nie. Obaj do poprawy!!! Coman powinien grać. A Mane dzisiaj dobry mecz

08-04-2023, 17:28:20

O Musiała dzisiaj podał rękę. Pewnie była reprymenda.

08-04-2023, 17:28:16

Ale bez jaj, ma prawo się cieszyć w którą stronę chce. Nie zrobił nic co by było na kartkę czy rasistowskie itd wiec przegrali i szukają na siłę zadymy

08-04-2023, 17:28:15

Kimmich to jest dziecko
Zero szacunku dla przeciwnika

08-04-2023, 17:27:58

Komentarz został usunięty

08-04-2023, 17:27:58


Zadymka ;p

08-04-2023, 17:27:17

Co ten Kimmich? Chce mieć poprawione drugie oko?

08-04-2023, 17:26:39

3 punkty i git, można się skupić na City.

08-04-2023, 17:26:37

Tuchel może odetchnąć do wtorku.

08-04-2023, 17:26:19

upypłane

08-04-2023, 17:26:15

Przecież tu powino być 0:5 XD

08-04-2023, 17:25:55

Tyle okazjii zmarnować patrze i nie dowierzam.

08-04-2023, 17:25:35

Tragiczna skuteczność. Brak słów.

08-04-2023, 17:24:48

Słupek, a ten się kładzie zamiast wrócić na pozycję.

Chryste, jaki teatr tutaj się zrobił w Bayernie!!!

08-04-2023, 17:24:16

co za jebany cyrk

08-04-2023, 17:24:08

Słupek. Ech, niefart.

08-04-2023, 17:24:07

Słupek! Ajj szkoda...

08-04-2023, 17:23:59

aj gruby

08-04-2023, 17:23:43

Gravenberch kiks.

08-04-2023, 17:23:23

Brak słów

08-04-2023, 17:23:13

Aj, Serge. Szkoda. Flekken na miejscu.

08-04-2023, 17:22:44

Sane ściągany 3 minuty przed końcem podstawowego czasu, bo inaczej by się rozpłakał. Złoto :D

08-04-2023, 17:22:36

we wtorek 0:4

08-04-2023, 17:22:08

Fakt jest taki że tylko Sane był w stanie się obrońcom urwać, pozostali nawet nie dochodzili do sytuacji strzeleckich

08-04-2023, 17:21:55

Sane gnabry I mane OUT!!! To nie są juniorzy, którzy mogą mieć ciągły kredyt zaufania, pobierają kupę siana a graja fatalnie! Bayern z przodu dzis to jest dno! Tuchel jeśli ma jaja, to zamiast próbować odbudowywać te panienki powinien naciskać na ich sprzedaż i kupno kogoś z charakterem! Niech ten mecz się skończy już!!!

08-04-2023, 17:21:44

Haaland pozamiata nas

08-04-2023, 17:20:38

Są i Josip i Mazraoui, szkoda, że tak późno. Cancelo wcześniej powinien zejść.

08-04-2023, 17:19:25

Komentarz został usunięty

08-04-2023, 17:18:59


Tego sie ogladac nie da.We wtorek to chyba walec przejedzie po nich

08-04-2023, 17:18:49

dowieźć wynik i kończymy ten kabaret.

08-04-2023, 17:18:10

Ciekawe czy jak Pep obejrzy dzisiejszy mecz pomyśli że to aktualna forma FCB czy jakaś zasłona dymna...

08-04-2023, 17:16:56

Gnabry to jest taka baryłka, sprzedać po sezonie, bo oprócz tego że pobiera wysoką ponsję to nic innego nie daje.

08-04-2023, 17:15:53

skiner1979 pod presją, bo wie co go czeka, jeżeli dalej będzie tak grać. To nie jest zawodnik na miarę Bayernu. Guardiola również o tym wiedział, dlatego pozbył się go bez problemu. Jego przebłyski, to zbyt mało. To dorosły piłkarz, który powinien dawno mieć ustabilizowaną formę, a niektórzy podchodzą do niego jakby miał 20 lat... Dajcie spokój. Widocznie jest zbyt słaby.

08-04-2023, 17:14:47

Gnabry nie potrafi wygrac zadnego pojedynku 1 na 1

08-04-2023, 17:14:21

Dortmund strzela...

08-04-2023, 17:12:07

Chłopa powinien automatycznie ściągnąć z boiska za takie coś,wszyscy harują a on marnuje takie coś

08-04-2023, 17:11:05

Sane chociaż jest pod grą. Co na boisku robią Mane z Mullerem?

08-04-2023, 17:10:50

cos czuje ze bedzie 1;1 u nas zaraz

08-04-2023, 17:10:38

Zgadza się Patryk , nie jesteśmy nie do ogrania.
Widać że Sane strasznie jest spięty jest pod bardzo dużo presją w ostatnich tygodniach

08-04-2023, 17:10:26

Jak Tuchel wziął sobie za cel odbudowanie formy Sanego, to niech go wyśle na kilkudniowy trening strzelecki

08-04-2023, 17:10:26

Sane z jesieni by trafił

08-04-2023, 17:10:02

żółtki jebnęły na 2:1

08-04-2023, 17:10:01

gnabry posyła piki złoto a sane marnuje

08-04-2023, 17:09:23

Kurna, trzeba zacząć tą bramką ruszać jak Sane idzie z akcją. Żenada, człowiek który nic innego w życiu nie robi tylko kopie tę skórę do 2 słupków.

08-04-2023, 17:09:20

koncz wasc wstydu oszczedz

08-04-2023, 17:09:11

Komentarz został usunięty

08-04-2023, 17:09:01


Sane coś ty zrobił .....

08-04-2023, 17:08:41

To jest po prostu żenujące...

08-04-2023, 17:08:28

skiner1979 albo to my jesteśmy tacy słabi i gówno gramy.

Sane co zrobił...

08-04-2023, 17:08:11

Komentarz został usunięty

08-04-2023, 17:08:00


Będzie 1-1, tak obstawiałem przed meczem.
:(

08-04-2023, 17:07:55

Kurde, Leroy... To powinno być po meczu!

08-04-2023, 17:07:41

Ja pierd.... Co on zrobił!? Sane...

08-04-2023, 17:07:30

My to przegramy jeszcze jak my takich nie trafiamy

08-04-2023, 17:07:27

Sane sie popisal XDDD

08-04-2023, 17:07:17

Fakt jest taki że Freiburg niezłą pake poskładał , gra się z nimi trudniej niż z PSG
Na pewno nie odpuszczamy bo i Tuchelowi i zawodnikom zależy bardzo by nie spaść znowu za BVB

08-04-2023, 17:06:52

Gravenberch za Thomasa.

08-04-2023, 17:06:51

Muller i Mane nic ale to nic kompletnie nie graja w tym meczu a są ciągle na boisku. Niesamowite.

08-04-2023, 17:06:03

Sane mane i gnabry to jest porazka, w ogóle nasza gra z przodu wygląda słabo... jakby ktoś nie wiedział ze gramy na biało, to moglby sobie pomylić...

08-04-2023, 17:05:54

Jeden głupi babol i będzie

08-04-2023, 17:05:43

brakuje czupo

08-04-2023, 17:05:30

Spalonego nie było ale sędzia nie ryzykował varu podniósł od razu

08-04-2023, 17:04:30

Ten cały Freiburg dalej gra jakby było 0-0. Zero pressingu, a jak już jest to taki na alibi. Nasi obrońcy we wtorek to będą pod zupełnie inna presją.

08-04-2023, 17:04:08

Tylko jedna zmiana przeprowadzona. Z kim on chce wyjść na City?

08-04-2023, 17:03:42

Żebym ja siedział zesrany na meczu z fraiburgiem to jakis szok

08-04-2023, 17:03:21

Strzelić drugą, bo znowu sfrajerzymy w końcówce.

08-04-2023, 17:03:10

Komentarz został usunięty

08-04-2023, 17:03:08


słabo w obronie Freiburg mógł już 2 strzelić

08-04-2023, 17:02:50

Cancelo może dziękować Sommerowi.

08-04-2023, 17:02:28

Brawo Sommer

08-04-2023, 17:02:10

ech, brawo Jerzy Sommer...

08-04-2023, 17:01:48

To jak oszczędzamy comana to niech da sarra tylko na litość boska zdwjmin Mane

08-04-2023, 17:01:44

trzymanie caly mecz na boisku Mane i Mullera to sabotaz

08-04-2023, 17:01:24

Freiburg gra z nami, jak równy z równym :D Aż strach, co z City będzie.

08-04-2023, 17:01:19

Sommer wzór!!!

08-04-2023, 17:01:10

Brawo, Sommer.

Zaczyna się odpuszczanie...

08-04-2023, 17:00:51

sommer w formie xdd

08-04-2023, 17:00:50

Ale fart...

08-04-2023, 17:00:28

muller i mane nie powinni być na boisku

08-04-2023, 17:00:25

Na siłę trzyma Mane żeby się nie narazić czy co?

08-04-2023, 16:59:51

MarcinoFCB defensywna :D

08-04-2023, 16:58:22

Tuchel wie, że gramy we wtorek z City?

08-04-2023, 16:58:07

Leon za Musialę.

08-04-2023, 16:57:47

??? co to [wycięte] za zmiana

08-04-2023, 16:57:26

musimy strzelic druga

08-04-2023, 16:57:03

Dawaj Union!

08-04-2023, 16:56:48

Dawaj comana i Goretzka na boisko

08-04-2023, 16:55:59

Union strzela.

08-04-2023, 16:55:24

Komentarz został usunięty

08-04-2023, 16:53:58


jastrzab123 nie bo to było przed polem karnym :) jakby było w to by var dał karnego

08-04-2023, 16:53:24

jastrzab123

Nie bylo, bo to przed polem karnym sie stalo.

08-04-2023, 16:53:09

Sane musi uczyć sie od Randala jak sie lobuje bramkarza, masakra jakie beznadziejne wykonczenie

08-04-2023, 16:51:58

To jest król złych wyborów

08-04-2023, 16:51:15

Ile jeszcze tych zmarnowanych okazji będzie?

08-04-2023, 16:50:34

Za dużo marnujemy ...

08-04-2023, 16:50:14

Leroy....

Zagranie Gnabry'ego genialne.

08-04-2023, 16:50:08

A jak De Ligt wjechał w Holera to nie było faulu i karnego ?

08-04-2023, 16:50:01

sane.....

08-04-2023, 16:49:44

ta reka to kpina z kibicow pokazali mu jedna chujowa powtorke

08-04-2023, 16:49:19

Któryś raz już widze że sędzia który podchodzi do monitora nie dostaje dobrych powtórek tylko jedno głupie ujęcie które nie wiele pokazuje

08-04-2023, 16:48:38

Chyba Tuchel im coś powiedział w przerwie.

08-04-2023, 16:48:37

Nie pierwszy raz w tym sezonie że sędziowie są przeciwko nam

08-04-2023, 16:47:40

Sadio blisko!

08-04-2023, 16:47:29

jeszcze sobie piątęczkę zbił z zawodnikiem freiburga :) brawo :) koperta poszła

08-04-2023, 16:46:47

To jest absurdalne naprawdę ja nie umiem tego wytłumaczyć XD XD i tyle w temacie jeszcze raz XD

08-04-2023, 16:46:32

Trzeba przyznać że De Ligt to ma młotek w nodze.

08-04-2023, 16:46:24

Przepus z ręką,to jakaś porażka

08-04-2023, 16:46:21

Qrcze to są jakieś jaja. We wtorek odpadamy po ręce Musiało, a dzisiaj obrońca F. dotyka piłki ręka i nic.

Edytowano : 2023-04-08 16:46:15

Musiali

08-04-2023, 16:46:01

Jakbyśmy my zrobili to by był i czerwona

08-04-2023, 16:45:47

Widzę, że sędzia najwyższych lotów.

08-04-2023, 16:45:26

Chłop złapał ręką piłkę i nie ma karnego co to wogóle jest

08-04-2023, 16:45:17

Ale jaja sobie robią na Maxa jak to nie była ręką

08-04-2023, 16:45:16

Kpina.

08-04-2023, 16:45:03

qwa mac co to ma byc !!!!!!

08-04-2023, 16:45:01

przeciwko nam by gwizdnął haha

08-04-2023, 16:44:55

haha nie ma

08-04-2023, 16:44:50

Wcześniej powinien być faul i karny dla Fryburga w 1 połowie

08-04-2023, 16:44:15

Ręką jak nic

08-04-2023, 16:44:13

Co za brama, BRAWO de Ligt

08-04-2023, 16:43:52

Ręka!

08-04-2023, 16:43:36

Loooo de ligt bramka sezonu!

08-04-2023, 16:43:35

karny bedzie

08-04-2023, 16:43:29

siudrak0 nie, z pucharu odpadliśmy przez nieudolną grę. Nie graliśmy z drużyną z topu, żeby takim składem jaki mamy, przegrać mecz, bo się nagle trener zmienił.

08-04-2023, 16:43:24

Jest elegancko!

08-04-2023, 16:43:06

Znowu obrońcy biorą na siebie odpowiedzialność za strzelanie goli, masakra
Gol z 30 metrów
Drugi taki gol ostatnio ze VFB

08-04-2023, 16:43:02

freiburg sie zamurowal xdd

08-04-2023, 16:42:59

Poprzednio UPA teraz De ligt a gdzie ofensywni gracze

08-04-2023, 16:42:58

Arcatera80
A Brazzo przypadkiem nie jest w zarządzie? Jest.
Problem mentalny to w sporej części jego zasługa.

Edytowano : 2023-04-08 16:44:33

Dla zrozumienia mojego przekazu odpowiedzmy sobie na pytanie: czy gdyby dyrektorem sportowym był Sammer to czy sytuacja wewnętrzna w klubie by wyglądała tak jak teraz?

08-04-2023, 16:42:57

DE LIGT

08-04-2023, 16:42:48

Tylko teraz kontrolować i nie człapać!

08-04-2023, 16:42:43

de Ligt odpalił ... ! Jeden ! Brawo !

08-04-2023, 16:42:39

Więcej pytań nie mam. To jest jedyny Chłop co potrafi uderzyć,a nie kiwanie do 5 m

08-04-2023, 16:42:37

Ale naszło szef wyśmienity transfer a tylu tutaj było hejterów chcieli jakichś Bremerow sulów czy innych padakow

08-04-2023, 16:42:33

ale bramka stadiony swiata

08-04-2023, 16:42:27

nasz najlepszy zawodnik ostatnio reszta niech sie uczy

08-04-2023, 16:42:25

Wow! Mane i Grubry niech się uczą!

08-04-2023, 16:42:23

Wreszcie ktoś z jajem, który nie boi się strzelać!

DE LIGT!!!!!!!!!!!!!!!!

08-04-2023, 16:42:03

Dawać go do ataku za Mane :)

08-04-2023, 16:42:02

al0e brama de ligt :OOOO

08-04-2023, 16:42:01

Obrońcy bramki strzelają no komedia

08-04-2023, 16:41:42

No i De Ligt ma k*wa mental, nie to co reszta.

08-04-2023, 16:41:34

Piotreczek można mieć za złe, można nie mieć. Stan na dzisiaj jest taki, że Julka już nie ma, jest Tuchel i zobaczymy co z tego wyjdzie. Natomiast to jak Bayern wygląda mentalnie jest dramatyczne i za to winy nie ponosi zarząd.

08-04-2023, 16:40:25

hoven
Lider został ściągnięty latem - de Ligt.
Kimmich jako jeden z niewielu gra równo i naprawdę dobrze. Skąd wniosek, że od 2 lat jest bez formy?
Już nie płacz nad tym Lewym. Chciał odejść to odszedł. LM pokazuje, że to nie brak Lewego jest problemem a tylko i wyłącznie mental.

Trener musi tylko albo aż trafić do piłkarzy. Bo to nie jest tak, że Gnabry, Sane, Mane.etc to nagle słabi zawodnicy. Bo Ci sami zawodnicy w lidze grają piach a potem przychodzi LM i są nie do zatrzymania. Mental,. motywacja, głowa i tyle. Tuchel jest tu ile? 10 dni? Ile miał treningów?

08-04-2023, 16:40:24

jestesmy zenujacy

08-04-2023, 16:39:25

hoven w części zgadzam się z Tobą, tylko ta mentalność zniszczył Hasan, to on zrobił z dobrych graczy gwiazdeczka z zarobkami na poziomie Top. Niestety tak to jest jak pozwalasz na dużo, rozumie kontraktu na wysokim poziomie Manu czy Thomasa, ale dlaczego tyle ma Mane czy Joshua, a niewiele mniej Sane, Coman czy Gnabry.
Ta zeszłoroczna Ibiza prawdopodobnie odpiął się na szacunku do Julka później numer Manu, gdzie kapitan powinien dawać przykład a nie robić takie głupoty,
To co dzieje się w zespole to wina Hasana i pewnie również Kahna

08-04-2023, 16:39:12

Po co sędzia przerywa grę w takiej sytuacji? Nie było kopa w głowę ani innego groźnego zagrania...

08-04-2023, 16:38:17

Arcatera80 W tym sezonie odpadliśmy z pucharu przez idiotyczną jak się okazało decyzję zarządu o wymianie trenera tuż przed najważniejszą częścią sezonu.

08-04-2023, 16:37:43

Arcatera80
Ja Tuchela nie obwiniam i nawet nie wymagam fajerwerków. Bardziej mam za złe zarządowi, że robi takie cyrki.

A jajek nie jem, bo nie lubię. Brzuch boli po nich.

08-04-2023, 16:37:29

Totalne bezformie, ani jeden zawodnik nie jest w formie

08-04-2023, 16:36:53

Mane gra dalej tuchel się pogrąża

08-04-2023, 16:36:30

luu1986
Coś tam robi skoro ma 27 goli i 7 asyst, i póki co jest najlepszym strzelcem w lidze. Ale nieraz zasłużenie mu się tam dostaje. W Bayernie lepiej by wyglądał, w Barcelonie treningi są na fatalnym poziomie i widać, że fizycznie to nie to co kirdysm

Edytowano : 2023-04-08 16:35:45

Kiedyś*

08-04-2023, 16:35:35

A Union stracił bramkę amatorsko na Maxa

08-04-2023, 16:33:15

Piotreczek sorry, ale jak dla mnie, to bardziej przez Julka odpadliśmy niż przez Tuchela. W zeszłym roku było dokładnie to samo. Jeżeli jesteś z tej opcji umysłowej, która myśli, że przyjdzie nowy trener i wszystko się odmieni od pierwszego meczu, to Ty już chyba przesadziłeś z jajami na twardo dzisiaj.

08-04-2023, 16:32:41

hoven ale większość piłkarzy już ma kilka mistrzostw. Widzisz że ta gra w wielu meczach BL tak wygląda. W LM inaczej tam Bayern gra bardzo dobrze. Akurat Nagelsman w LM grał TOP. Chciałbym Kante i Vlahovicia i będzie git. I Gnabry niech sobie idzie. Mane się odbuduje.

08-04-2023, 16:32:05

Nie podobała się gra zarządowi to mogli dac już czas do końca sezonu Julkowi, jakby nie było minimum 2 tytułów to pożegnać i wziąć Tuchela, nie wierze ze Tuchel wylądowałby w Totkach, tam już nie ma drużyny o walkę o top4, a kibice chcą powrotu Pochetinno.

08-04-2023, 16:31:36

hoven

Lewy tutaj by nic nie zrobił to samo jak w Barcelonie nic nie robi ;)

08-04-2023, 16:31:25

- kiedy ostatnio zostal sciagniety pilkarz z mentalem lidera?
- jest w obronie: de Ligt
- Sane i Cancelo wylecieli od Pepa u nas niby zbawcy a oddalismy Lewego ktorego mentalnosci zwyciezcy i profesjonalizmu podwazyc nie moga nawet Ci ktorzy za nim nie przepadaja
- wyjazd na Majorke gdy trwa sezon (po porazce) rok temu z pozwoleniem za plecami sztabu szkoleniowego,
- wyjazd kapitana na narty
- ciagle glaskanie, GIGA-kontrakty w nagrode za chimeryczna gre
- wyjazdy na pokazy mody, nawet Julek sobie na narty po porazce pojechal

Kimmich moze ma mental ale formy od 2 lat nie widzial, w ataku kto? Mane to nie jest typ lidera, zreszta jego na boisku nie ma.

I blagam nie piszcie o 10 Mistrzostwach, ilu z tych pilkarzy wygralo lige 10 razy? jak wchodzisz do druzyny mistrzow to tez chcesz byc mistrzem a nie obnizac standardy.

Pisalem to juz daaaaawno temu: bedziemy wygrywac dopoki bedzie trzeon Neuer, Tomek, Lewy - bo Hasan nie zastapi liderow. Nie zastapil liderow na boisku i nie zastapil Juppa czy Flicka - czyli liderow na lawce.

Mentalnie ten zespol pod Julkiem zostal zniszczony

08-04-2023, 16:29:16

DonJupp4ever zgadzam się z Tobą, Julek jakoś potrafił do nich trafić w ważnych meczach, potrafili zmotywować się przynajmniej na 45 minut, a teraz nie ma motywacji nawet na 10 minut

08-04-2023, 16:28:02

Ta, męczenie buły. To nie on odpadł z Pucharu Niemiec w tym sezonie XD

08-04-2023, 16:27:46

Jak słyszę jakieś komentarze że się oszczędzamy na lm to mi się rzygać chce. To liga nie ważna? Co tzn bo ja nie rozumiem, jak damy dupy a potem odpadniemy z city to nie będzie nic

08-04-2023, 16:27:13

Sami wróżbici na stronie widzę. Jojczenie gorsze niż w przedszkolu. City nas to, city tamto. Grają chu..owo i tyle. Są wzloty i upadki. Wolę już się pomęczyć chwilę z Tuchelem i zobaczyć co wymyśli mając więcej czasu, niż męczenie buły z Julkiem, u którego nic się nie zmieniało od zeszłego sezonu. Miłego popołudnia wszystkim malkontentom życzę, nie przesadzajcie z jajkami na twardo.

08-04-2023, 16:26:48

Z taką grą to nas Freiburg wypunktuje w 2 połowie a we wtorek będzie blamaż z City i szukanie nowego trenera

08-04-2023, 16:26:35

Kolejny mecz i słabo wyglądamy

08-04-2023, 16:26:32

Kolejny mecz z nimi i znowu ciężary. Po przerwie muszą nastąpić zmiany bo nic nie ustrzelimy.

08-04-2023, 16:25:17

Tylko de Ligt i Leroy coś dzisiaj prezentują po naszej stronie. Choć ten pierwszy też musi uważać, żeby nie podarować przeciewnikom karnego.

08-04-2023, 16:24:12

A co Ty chcesz od Hasana? Ściągnął świetnych zawodników, jeszcze raz powtórzę błędem było wywalenie Juliana który miał pomysł na grę Bayernu.

08-04-2023, 16:23:44

Jak nie wyjdziemy z Manchesteru z czwórką w plecaku to będzie spory sukces. Wiem, że LM zwykle oglądamy inną drużynę, ale jakoś jestem sceptyczny.

08-04-2023, 16:23:28

oszczedzamy sily na wtorek

08-04-2023, 16:23:01

Powiem tak ... z gry mam wrażenie, że nie trafimy ... chyba trza liczyć na stały fragment gry. Niestety źle to wygląda, a przed nami City i BVB póki co wygrywa.

08-04-2023, 16:22:35

Na zaciagnietym recznym gramy. Freiburg gra to co ostatnio, autobus i laga do przodu.

Powinnismy wygrywac, bo mielismy kilka 100 procentowych okazji.

Ale i tak generalnie slabo. Mecz z City bedzie ciezki do ogladania...

08-04-2023, 16:22:05

Niech Kahn ruszy tyłek - na Hasana nie liczę, on już śni o kolejnych Francuzach - idzie do szatni i wyjaśni trenerowi oraz piłkarzykom, że ta gra polega na strzelaniu goli, a nie na setce podań i to jeszcze nieskładnych i nieprzemyślanych. Jak zremisujemy, będzie cud... Brawa się należą, ale Streichowi.

Mia San Mia!

08-04-2023, 16:21:35

Gramy gorzej niż za Julka, tutaj nic się nie składa, gdzie wy widzieliście tydzień temu jakaś reke Tuchela.
Po tych meczach z Freiburgiem jak my mamy wyjść w Manchesterze, lepiej dac odrazu walkower, aż boje się oglądać meczu z MC, zobaczę później jak MC przejedzie się po Southampton

08-04-2023, 16:21:20

są po szyję w gównie.. we wtorek poziom gówna wzrośnie do wysokości czoła... k..wa - brak słów! wincyj gwiazdek nasprowadzać jeszcze, a z Gnabrym i Sane przedłużyć kontrakty jeszcze dziś do 2035

08-04-2023, 16:21:19

Akurat jak Sane uderzył w De Ligta to trochę się uśmiałem. Niektórym przydałby się Jupp czy Flick. Sam Freiburg też nic nie gra. No cóż niech się kończy ten sezon Bundesligi.

Edytowano : 2023-04-08 16:22:09

Muller akurat coś się stara grać.

08-04-2023, 16:21:08

Sane w prostej sytuacji w głowę De Ligta...super

08-04-2023, 16:21:08

To "podanie" Sane na koniec to idealne podsumowanie 1 połowy. Tragedia.

08-04-2023, 16:20:52

Drużyna jest rozjechana mentalnie od środka, grają jakby z musu, nie ma radości z gry, wyszli jak Kowalski do roboty w poniedziałek od 6 rano...

08-04-2023, 16:20:39

Masakra to co Bayern gra... aż mi się nie chce więcej komentować ;/ taka kadra... sane mane i gnabry DNO!!! Naprawdę chcemy odbudowywać sane??? Może lepiej go sprzedać...

08-04-2023, 16:20:37

Kabaret xD

08-04-2023, 16:20:36

Mane out, cancelo out i cos się uda może zrobić comanem i Goretzka. Jak będzie trzymał na siłę Mane to skończy się po 0 albo jeszcze coś wpadnie bo widać że dajemy okazję do syfu

08-04-2023, 16:20:36

Po przerwie czas już będzie spier...

08-04-2023, 16:20:10

mane i muller wędka najlepiej

08-04-2023, 16:19:40

Nie jestem w stanie oglądać tego czegoś. Gwiazdki raus, niech Tuchel młodzieżówkę ściąga. Gorzej nie będzie, a może będą chcieć grać.

08-04-2023, 16:19:26

Z takim zaangażowaniem nie wiem po co oni w ogóle wychodzą na boisko. Gdzie są też liderzy na boisku? Kto nosi opaskę, bo nie widzę tam kapitana.

08-04-2023, 16:19:18

musiala zła decycja goni złą decyzję

08-04-2023, 16:19:05

ahahahaha [wycięte] sami siebie kopiemy po glowach

08-04-2023, 16:19:01

Jamal elektryczny dzisiaj. Znów.

08-04-2023, 16:18:37

HAHAHA CO MY GRAMY XDDDDDDDDDDD

08-04-2023, 16:18:33

Wcale się nie dziwię, że w formacji MC nie było miejsca dla Sane.

08-04-2023, 16:18:22

patrzac na nasza gre to cele na ten sezon wydaja sie zagrozone :P jesli sie pospieszymy to Xabi jeszcze zdazy zrobic 1 trening i rozgrzewke przed City

co myslicie?

08-04-2023, 16:18:20

Bayern Carlo Kovaca oglądamy znów

08-04-2023, 16:17:43

Oczy bolą

08-04-2023, 16:17:27

Zaraz pójdzie var i czerwo :p

08-04-2023, 16:16:59

Jakby się uprzeć to niektórzy sędziowie daliby czerwo De Ligtowi

08-04-2023, 16:16:57

Te kółeczka Sane którymi się wyrzuca na aut to jest patologia.

08-04-2023, 16:16:47

Davies kryminal

08-04-2023, 16:15:28

Jak może taki Jamal mieć taka piłkę na nodze. I uderzyć jak trampkarz. Powinno siatkę zerwać, a ledwo co doleciała do bramki

08-04-2023, 16:15:19

Jedynie Leroy nie zapomina, że trzeba uderzać, nie podawać wiecznie.

08-04-2023, 16:15:18

sane mi sie dzis podoba, stara sie

08-04-2023, 16:15:01

Freiburg przed chwilą mógł już prowadzić. Pressing u nas nie istnieje.

08-04-2023, 16:14:48

Phonzie też bez formy mocno...

08-04-2023, 16:14:31

pieknie sommer xdd

08-04-2023, 16:14:22

Ale fart...

08-04-2023, 16:14:11

Chyba już nikt tego nie poskłada... Tu już powinno być 3:0 i po sprawie

08-04-2023, 16:14:00

Sadio... Jamal...

08-04-2023, 16:13:56

Znudziła im się liga, po 10-latach wygrywania mistrzostwa przychodzi stagnacja. Taka kolej rzeczy. Muszą stracić tytuł, aby poczuć na nowo głód piłkarski.

08-04-2023, 16:13:23

To jest niepojęte, że można grać tak bez chęci i pasji. Niektórym piłkarzom to i powrót Flicka by nie pomógł. Masakra

08-04-2023, 16:13:22

Mam nadzieję że nie będzie trzymał na siłę Mane

08-04-2023, 16:13:11

Co oni ćwiczą na treningach. To jest nieprawdopodobne co dziś grają.

08-04-2023, 16:12:56

a ja na miejscu Gnabrego to poszedłbym od razu po meczu do fryzjera a potem od razu do Paryża poleciał

08-04-2023, 16:11:53

Jak na grę w 10 to nie wygląda to źle ;)

08-04-2023, 16:11:52

Tuchel też zamyślony. Myśli jak odkręcić słowa o tryplecie...

Jak nie wpada, tak nie wpada.

08-04-2023, 16:11:45

O Mane to wogole nie warto się wypowiadać

08-04-2023, 16:10:42

Davies byle szybko dośrodkować jak Coman.

08-04-2023, 16:10:13

mane tragedia

08-04-2023, 16:10:10

Na miejscu gnabrego to po przerwie został bym już w szatni,zero ambicji

08-04-2023, 16:09:45

Co się z tą drużyną stało? brak zaangażowana mentalu to nie ten bayern jaki zawsze widzieliśmy ...

08-04-2023, 16:09:06

Wreszcie jakiś strzał, choć niecelny. Chyba tak to można nazwać.

08-04-2023, 16:08:40

W przerwie musi wejść Goretzka oraz coman a Mane i cancelo out

08-04-2023, 16:06:49

Jak przewalą mistrza to dopiero będzie.

08-04-2023, 16:06:47

https://imgur.com/swUmS2s

Coś niezadowolone te miny xd

08-04-2023, 16:06:46

sahhahahha

08-04-2023, 16:06:22

Jestem spokojny. Wygramy to :) Mane coś strzeli.

08-04-2023, 16:06:16

najgorszy Bayern od 11 lat - już pisałem kiedyś

08-04-2023, 16:06:00

Sopariev +1

08-04-2023, 16:05:55

Cancelo hasa sobie w ofensywie, tylko tyle potrafi.

08-04-2023, 16:05:35

I gdzie był cancelo?

08-04-2023, 16:04:49

Kahn i Hasan z niezadowolonymi minami. Mają, co chcieli...

08-04-2023, 16:04:48

jestesmy tragiczni XD

08-04-2023, 16:04:05

Bayern, jaki znałem, po porażce w Pucharze rozniósłby dziś Freiburg w zemście. Ale to już nie jest ten Bayern... Im się nie chce na boisku... Mane straszna klapa transferowa, cień piłkarza.

08-04-2023, 16:02:45

ciekawe czy Muller bedzie dzisiaj sie kopal po czole caly mecz jprd co dotkniecie pilki to strata albo zwolnienie akcji

08-04-2023, 16:02:16

żółte prowadzą i się w tańcu z paździerzami nie pier..lą

Edytowano : 2023-04-08 16:02:48

k...wa aż strach oglądać mecz z City

08-04-2023, 16:02:07

Za dużo podań, strzałów jak na lekarstwo. A Dortmund już wygrywa...

08-04-2023, 16:02:05

muller nie jest w stanie piłki dokładnie zagrać. do zmiany chłop jak na razie

08-04-2023, 16:01:55

Mane tak irytuje swoją grą, że jest to trudne do opisania.

08-04-2023, 16:01:54

No ciekawe czy z Nagelsmanem też by taka padaka była... xd

08-04-2023, 16:00:23

jak w LM tak zagramy to city nas zje

08-04-2023, 16:00:14

A żółte prowadzą już z unionem

08-04-2023, 16:00:10

Pep to juz moze sie szykowac do polfinalu ze srealem nie da sie na to patrzec

08-04-2023, 15:58:55

Zanim Tuchel to poukłada to minie trochę czasu. Zobaczymy w nowym sezonie, o ile nie zwolni go szatnia albo nasz rekin.

08-04-2023, 15:57:26

Ale najpierw jego zrobili i mógł być gol jakby nie Kimmich

08-04-2023, 15:57:24

Ciekawa próba Leroya.

08-04-2023, 15:56:53

Cancelo ładnie ich porobił

08-04-2023, 15:55:22

Gramy wolno. Mieliśmy 2 dobre sytuację ale Mane i Gnabry zmarnowali je.

08-04-2023, 15:54:06

Jest coś wyraźnie nie tak mentalnie w drużynie chyba...ja nie widzę Bayernu który jedzie jak walec a zwykłego średniaka bundesligi ,który może z każdym stracić punkty...smutny widok narazie, do którego niestety się przyzwyczajamy od zeszłego sezonu...

08-04-2023, 15:53:43

gramy gownianie

08-04-2023, 15:51:17

A co z tym Pavard em? Czemu gwizdaja na niego?

08-04-2023, 15:50:56

Mane to skrzydłowy i tam powinien grać koniec kropka.

08-04-2023, 15:49:24

Sadio... Już myślałem, że wreszcie strzeli.

08-04-2023, 15:48:35

Jezu jak on tego nie wsadził...

08-04-2023, 15:48:34

Jak to nie wpadło...

08-04-2023, 15:48:19

Czemu na pavarda gwiżdżą?

08-04-2023, 15:47:18

Mane na skrzydle na szpicy to tak na zmianę widzę Muller i Gnabry

Edytowano : 2023-04-08 15:44:58

GNABRY na 9 ewidentnie i dobrze zobaczymy jak to będzie wygladac

08-04-2023, 15:43:22

Z 5 metrów powinna być bramka. A co do cancelo i Mane to oni biegną jakby im się nie chciało....

08-04-2023, 15:42:46

Dobra interwencja bramkarza na nasze nieszczęście.

08-04-2023, 15:39:47

Aj, Serge. Blisko!

08-04-2023, 15:39:25

Trzeba z dystansu strzelać bo autobus postawili

08-04-2023, 15:38:04

Fajna oprawa z moim avatarem ;p go go Bayern

08-04-2023, 15:31:39

A czemu Coman i Goretzka na ławce? Czemu nie dostaje szans gry Stanisic tylko daje cały czas cancelo ktory jest nie widoczny ?

08-04-2023, 15:30:17

Co z Ibrahimovićiem? Czemu go nie ma na ławce?

08-04-2023, 15:27:39

A wg mnie wyjdą wkurzeni. Davies będzie robił wiatr na boku i wygramy 3-1 :)

08-04-2023, 15:26:55

Nie widzę tego.
Typuję 1-1. Wynik jak porażka. Kto to jest Freiburg?

08-04-2023, 15:23:57

hoodykr mówię że Tuchel będzie rozliczany z następnego sezonu. To Nagelsman tracił punkty w Bundeslidze i to dużo!!! Gdyby był teraz Nagelsman to Tuchel byłby w Tottenhamie pewnie. I trzeba kupić napastnika.

Edytowano : 2023-04-08 15:23:16

Doan będzie miał mecz życia czy może przypadkowy karny?

08-04-2023, 15:22:33

Mane na ataku chyba jeszcze nic nigdy nie pokazał u nas... więc będziemy grać w 10. Lepiej by było już wystawić Gnabrego chociaż nie wiem który gorszy

08-04-2023, 15:20:16

Nie możemy sobie pozwolić na stratę punktów. Ciekawe jak to będzie.
Przy okazji - co myślicie, jaka będzie decyzja zarządu jeśli (oby nie) przegrali teraz z Freiburgiem a potem z City? :D a nawet jeśli nie decyzja na już to po sezonie, jeśli odpadniemy z LM, z Pucharu już odpadliśmy i Ligę będizemy męczyć? Stwierdzą że to udany sezon? Bo obecnie do 2026r mamy kontrakty zdwoma trenerami XD wydaje się ze zwolnienie Tuchela w przypadku zaprzepaszczenia sezonu, to byłoby w stylu ekstraklasowym

08-04-2023, 15:06:48

Drugi mecz z rzędu z Sarr'em na ławce :P Ciekawe jakie będzie ustawienie ? Musiala obok Kimmicha ? Boki Cancelo, Davies ... dość ofensywnie, oby bez wpadki !

08-04-2023, 14:59:27

Tuchel bohater, Tuchel dno - ciekawe jaki status tu otrzyma po dzisiejszym meczu

08-04-2023, 14:55:28

No to ciekawe co zaprezentuje nasze magiczne trio Sane-Mane-Gnabry
do tego Tomek i Jamal i skrajnie ofensywne boki obrony. Nie lubię tego zestawienia, brakuje mi tam balansu.
Ale może się rzucą jak szarańcza i w pół godziny tym razem zrobią 3-0... a potem już tylko dojadą do końca.

08-04-2023, 14:33:39

Komentarz został usunięty

08-04-2023, 14:32:59


Pragmatycznie podchodząc to tematu, dzisiaj rozgrywamy dużo ważniejszy mecz niż ten w Pokalu, Bundesliga zawsze jest celem numer 1, a puchar Niemiec, czy nawet prestiżowa liga mistrzów to dodatki (ważne) ale nie ważniejsze od ligowej dominacji.

Edytowano : 2023-04-08 14:32:53

Chociaż myślę, że nawet przy naszych potknięciach gen frajerstwa drużyn takich jak BVB da nam paterę

08-04-2023, 14:32:12

Pir5 oczywiście, tu też sie z Tobą zgodzę i też mnie to wkurzało, że za thiago miał być tolliso po kontuzji... to jest skrajność, ale kupowanie lucasa za 80mln to też była skrajność i to wszystko co zostało wczesniej napisane, a skrajności nie są najlepszymi rozwiązaniami.

Obyś miał rację i oby nawet jeszcze w tym sezonie ta lm była, bo jeszcze parę tygodni temu byliśmy głównymi jej faworytami, a skład się nie zmienił. Więc kwestia jest nastawienia, formy piłkarzy i dyspozycji dnia/dni!

Ale zanim lm, trzeba dzis zbierać punkty, rewanżu nie będzie, bo nawet jak ich dzis pukniemy 10-0 to nie przywróci nam to szans na pn, ale bl jest w naszych rękach! FCBM!!!

08-04-2023, 14:28:36

kibicod2007 no Uli z Rummenige to nie kupowali gwiazd tylko Tolisso po kontuzji to ich nowy zawodnik. Ławka młodzików a teraz zarząd się postarał. Owszem kilku piłkarzy gra słabo i z Gnabrym można się pożegnać ale nie ma tragedii jak w 2019 roku za Kovaca. Radzę tobie i innym cierpliwości a będzie LM. Może Kante w środku pola byłby super, pomoc Kimmicha. A chłopak jest skromny nie gwiazda jak Gnabry

08-04-2023, 14:10:27

Ten mecz będzie bardzo ważny. A przegrana liga to nie będzie żaden kop, tylko cofanie się w rozwoju.

Edytowano : 2023-04-08 13:56:17

Bayern musi się zrewanżować w UCL.

Edytowano : 2023-04-08 13:57:00

Nie wiem jak was, ale mnie nadal boli ten mecz z Villreal, gdyby można było cofnąć czas.

08-04-2023, 13:55:36

To żaden rewanż

08-04-2023, 13:46:46

Pir5 jak dla Ciebie Mia San Mia nic nie znaczy, to co Ty tu robisz? To jest DNA tego klubu, pewność siebie, szacunek, lojalność, zaufanie, honor... owszem sezon bez trofeum raz na jakiś czas nie jest niczym złym, co pokazuje sezon 2012 i to co się stało w 2013. Polityka zarządzania klubem i polityka transferow kiedyś była inna, i to dzięki niej dzis klub jest na takim poziomie finansowym, a to co się dzieje w ostatnich latach to bezmyślne wydawanie kasy na transfery albo kontrakty. Nie jest tak że tylko krytykuje i się obrażam, jak widzę że robią coś dobrego to nie raz pisałem "brawo", bo takie rzeczy tez się dzieją. Natomiast decyzja o zwolnieniu Julka i to w takim momencie ( gdzie jeszcze kilka dni wcześniej zapewniona że to właściwy człowiek na właściwym miejscu) była głupia, ( nie uważam że tuchel to zły trener, wręcz przeciwnie). W takim momencie zrobili więcej szkody niż pożytku, zwłaszcza, że argument była taki że Tuchel przychodzi żeby uratować potrójna koronę w tym sezonie a nie za rok czy dwa!!! Wydaje mi się ze zarzad sam się gubi w swoich działaniach i działa emocjonalnie, niepowodzenia zamiast refleksja i spokojnym działaniem zastępuje jakimiś pochopnymi decyzjami...

Hasan nie dogaduje się z Flickiem co do transferow ( mimo ze to trener wystawia sklad i ustawienie i bierze za to odpowiedzialnosc)- zwalniamy go, wykupujemy Julka.

Sprzedajemy lewego- kupujemy mane i dajemy 20mln gnabremu,( żeby nie okazało się ze Bayern nie ma gwiazdy swiatiwego formatu i nie stać nas na luksus)

drużyna w niektórych meczach wygląda słabo- zwalniamy trenera ( mimo gry na 3 frontach, demolki w lm i wielkich pieniędzy jakie w niego wladowali)

odpadamy z pn- zapowiedź 100mln transferu do ataku ( mimo przedłużenia kontraktu z chopo i dani mu dużej podwyzki)

Gdzie tu rozsądek?

08-04-2023, 13:41:28

Nie ważne bedzie pierwsza XI tylko zwycięstwo w tym meczu i na to trzeba liczyć

08-04-2023, 13:29:35

Nagelsmann wgl się wypowiedział o swoim zwolenieniu?

08-04-2023, 13:20:12

kibicod2007 co to znaczy Mia San Mia?Dla mnie nic. I tamten sezon nie był przejściowy bo wygraliśmy Bundeslige. Tylko narzekasz Bayern nie ma długów jak Barca czy Juve dobrze rządzący i TOP. Takie życzenia że teraz ma być potrójna korona inaczej się obrażę jest dziecinne. Wszystko idzie w dobrym kierunku. Brak mistrza i tak by dało kopa do zniszczenia ligi w następnych latach.

08-04-2023, 13:19:57

No i ważny fakt zeby obyło sie bez kontuzji bo kolejny mecz z MC

08-04-2023, 13:18:16

Dobrze, gdyby dziś Union też ograł Borussie

08-04-2023, 13:16:15

Pir5 czyli ten sezon znowu ma być przejściowy? Ostatni już miał być takim, mieliśmy problemy z obroną, więc dokonaliśmy dużych wzmocnień, w ogóle okienko transferowe było najlepsze od lat, wszyscy zgodnie mówili, że to jest ten czas na potrójna koronę i na 3 fronatch będzie walka, i była... az zarzad bez powodu zwolnil julka i zatrudnil tuchela... momentami sama gra nie wyglądała rewelacyjnie ale w ważnych momentach Bayern był walcem! Tym samym zapowiadany sezon idealny oddalismy walkowerem... w tamtym okienku wydaliśmy taka kasę, że już w tym sezonie powinny być sukcesy, więc jak ich nie będzie, ktoś powinien polecieć ze stolka! A tu już się szykuja kolejne wielkie zakupy, żeby zamazac niekompetencje zarządu i ich błędne decyzje! Psg tez wydaje grube mln i jakoś efektów nie widać, hasan z khanem chyba jednak złą drogę wybrali, zatracając słynne mia San mia! Kiedyś Bayern ściągał najlepszych z krajowego podwórka albo w dobrych pieniądzach zawodnikow zza granicy, którzy na szczyt formy wchodzili dopiero u nas, dzis chce się kupować gwiazdy z nazwiskami za gruba kasę, a to chyba nie tędy droga...

08-04-2023, 12:45:28

Komentarz został usunięty

08-04-2023, 12:24:20


BVB też teraz może trącić punkty. Mistrz może rozstrzygnąć się w ostatnich kolejkach. Ja myślę że za rok będzie potrójna korona. W tym roku to może być bez trofeum. Bo wy nie myślicie przyszłościowo. Tuchel może wygrać wszytko tylko nie jak zatrudnia się go pod koniec marca xd

Edytowano : 2023-04-08 12:17:10

*stracić

08-04-2023, 12:16:52

Jeden z ważniejszych meczy sezonu... I może się okazać, że freiburg będzie naszym katem w tym sezonie, wyeliminowanie z pn, jeśli dzis przegramy to sprawa mistrzostwa wymyka nam się z rak, a bvb ma lżejszy terminarz... do tego morale zespołu tez mogą polecieć przed meczem z city... także niby zwykły mecz z freiburgiem, ale ciężar za sobą niesie...

08-04-2023, 11:13:10

Wynik pozostaje sprawą absolutnie otwartą bo nie wiadomo, jak nasze panienki dogadają się w szatni :) czyli albo gramy na serio albo myślimy o City bo tylko tam jest motywacja :) Rewanż to też mało powiedziane, bo takiej kompromitacji u siebie w Pucharze nie da się zmazać w meczu ligowym i to na wyjeździe. Czekamy co pokażą gwiazdeczki bo w decydujący miesiąc sezonu weszliśmy fatalnie delikatnie powiedziawszy :)

08-04-2023, 10:41:50

Zobaczymy jaka będzie reakcja zespołu, ale pewnie taka jak za każdym razem kiedy trzeba i są na musiku. Trzeba zrobić dobre nastroje i spokój przed meczem w CL

08-04-2023, 10:31:04

Pytanie czy dziewczynom się będzie chciało.

08-04-2023, 10:18:51

Ma ktoś nadzieję, że nie przegramy w meczu na Etihad?

08-04-2023, 10:15:50

Może i "rewanż" średni, ale jak tu stracimy punkty to kto wie czy potem będzie można je odrobić. Za chwilę LM, ale mimo to chce dziś widzieć energię, chęć gry i odpowiednią reakcję po odpadnięciu z pucharu.

08-04-2023, 10:12:30

I jak to zrobić? Jak ograć rywala, który właśnie Bayern pokonał, grając oszczędnie ponieważ w środku tygodnia jest mecz sezonu.

08-04-2023, 10:04:30

Dzisiaj nie ma miejsca na wpadkę i jeśli Bawarczycy zagrają na swoim poziomie to mecz rozstrzygną już w pierwszej połowie, bo raczej męczarnie nie wchodzą juz w grę, a LM tuż, tuż...FCBM!

08-04-2023, 09:43:32

Jak już pisałem - średni ten "rewanż", gdyż Naszej obecności w PN w tym sezonie nie przywróci... Inna sprawa, że trzeba ten mecz wygrać pewnie i utrzymać pierwsze miejsce w tabeli.

08-04-2023, 08:15:31