DieRoten.pl

Kicker: Tuchel może już jutro objąć Bayern!

23.03.2023, 22:17:10
Ł. Skwiot

Po tym jak Bayern miał zwolnić Juliana Nagelsmanna, wkrótce nowym trenerem rekordowego mistrza Niemiec zostanie Thomas Tuchel!

Dzisiejszy wieczór przyniósł wielką bombę informacyjną dla kibiców Bayernu i sympatyków całej Bundesligi – wedle czołowych niemieckich mediów, monachijczycy mieli zwolnić ze skutkiem natychmiastowym Juliana Nagelsmanna z posady trenera FCB.

Tuchel nowym trenerem!

Niemalże wszystkie źródła również potwierdzają, że Bayern znalazł już następcę Nagelsmanna – stery rekordowego mistrza Niemiec ze skutkiem natychmiastowym ma przejąć Thomas Tuchel.

Jak donosi magazyn „Kicker”, który jako pierwszy dotarł do Juliana i niemalże potwierdził jego zwolnienie, były opiekun Chelsea jeszcze jutro albo najpóźniej w sobotę podpisze kontrakt i przejmie bawarski klub przed nadchodzącym „Der Klassikerem” z Borussią Dortmund.

Niemiec był już blisko zatrudnienia w Tottenhamie, ale to monachijczycy postanowili działać szybciej i „przejęli” Tuchela, który zaakceptował warunki umowy w Monachium. Obecnie ma już brakować tylko podpisu pod kontraktem.

Porozumienie zawarte

Fabrizio Romano donosi z kolei, że Thomas Tuchel zaakceptował posadę trenera Bayernu - wkrótce Niemiec zostanie nowym szkoleniowcem FCB, porozumienie zostało zawarte. Uzgodniono warunki kontraktu, finalizowane są już dokumenty.

Umowa do 2025 roku

Gianluca Di Marzio poinformował, że Thomas Tuchel podpisze z Bayernem kontrakt do 2025 roku.

źródło: Kicker / Inne
Login

GabrielStach

Wspieraj twórczość autora:

Postaw mi kawę na buycoffee.to

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (288)



24.03.2023 18:48
@hoven
"jeśli chcesz to mogę przyznać że miałeś rację że wiele rzeczy mu po prostu u nas nie wychodziło."
Czytanie ze zrozumieniem się kłania.

Hasana nie raz krytykowałem bo nie każdy jego ruch mi pasuje.
Ale nie oczekuj że będę go atakował o wszystko jak ty.
24.03.2023 18:18
@Edmund czyli nie dasz rade tego napisac :(

Hasana tez nie dasz rady skrytykowac? chociaz pare dni temu zwolnienie trenera to bylo zaprzeczenie filozofii Bayernu?
24.03.2023 18:11
@hoven
Pisałeś co sam przyznajesz że nie wierzysz w zwolnienie Nagelsmanna a to że pisałeś co mu nie wychodzi to każdy widział i jeśli chcesz to mogę przyznać że miałeś rację że wiele rzeczy mu po prostu u nas nie wychodziło.
Nagelsmann nie udźwignął Bayernu bo trafił do nas za wcześnie.
24.03.2023 18:02
@Edmund juz kazdy najpierw sie smieje a pozniej ziewa ma twoje "pisząc non stop o tym w końcu trafisz"

pare dni temu broniles Julka jak Lew gdy nawet nie pisalem o jego zwolnieniu ale wypunktowalem slabe strony. Uwazales ze to abstrakcja. Ale mimo ze miales takie zdanie o zwolenieniu dzis dziwna cisza. To jak to jest? dobra czy zla decyzja? pare dni temu byla zla.

Wiec mialem racje czy nie? przyznaj no dalej, potrafisz. Ja Edmund mylilem sie bardzo w sprawie Juliana Nagelsmanna i Hoven mial racje wyrazajac wszystkie watpliwosci wobec niego. (nawet Hasan sie zgadza!)

no dalej! :D przeciez to ja rzekomo nie potrafie sie przyznac do bledu, Ty chyba nie masz z tym problemow?
24.03.2023 17:54
@hoven
Bayern (i nie tylko) regularnie zwalnia trenerów. Więc pisząc non stop o tym w końcu trafisz.

Nagelsmannowi się zbierało i sama słaba gra w BL nie przyczyniła się do zwolnienia. Być może jeszcze za wcześnie na niego w Bayernie i zarząd się przeliczył próbował ale w ostateczności uznano że jednak to nie czas na niego w Bayernie
24.03.2023 17:49
Oficjalną już jest

Edytowano : 2023-03-24 17:49:42

Oficjalka
24.03.2023 17:47
@JacoNightRider A jak wygramy z BVB i City będzie się mówiło o geniuszu zarządu xD
24.03.2023 17:45
Za miesiac wszystko sie okażę czy to była dobra decyzja Kahna i zarządu, bo jesli odpadniemy z MC to cała odpowiedzialność spadnie na nich, Bo Tuchel alibi będzie miał, powie że miał za mało czasu z drużyną ... itp.
24.03.2023 17:42
@Jurgen1982 Według mediów dzisiaj ma być oficjalna informacja o zwolnieniu Nagelsmanna a jutro o zatrudnieniu Tuchela
24.03.2023 17:41
swoja droga @Edmund nie powie ze mialem racje gdy kilka dni pisalem ze trzeba przemyslec przyszlosc Julka i wymienialem te argumenty ktore dzis podaja WSZYSTKIE media jako przyczyny zwolnienia nawet jak go zwolnili w takich okolicznosciach co uznawal ze absurdalny pomysl

anty @hoven az po grob nawet jesli ukochany Hasan przyznal :D
24.03.2023 17:36
A dziś nie miała być oficjalna informacja?
24.03.2023 17:32
24.03.2023 17:31
No nie wiem. Allegri, Simeone czy Conte też grają z "pomysłem". Dla mnie styl gry drużyn Tuchela jest po prostu nieatrakcyjny.

Edytowano : 2023-03-24 17:34:25

Nie zmienia to faktu oczywiście, że Tuchel jest lepszym trenerem od Nagelsmanna, przynajmniej w mojej ocenie i góruje nad Nagelsmannem stabilnością, pragmatyzmem i dyscypliną, co zdecydowanie powinno wyjść na +. Zobaczymy.
24.03.2023 17:26
@Gwzd44 troche tak ale jednoczesnie uwazam ze taki klub jak Bayern powinien grac w atrakcyjnym/ofensym stylu. Natomiast slusznie zauwazyles: brak plynnosci i pomyslu tego niby geniusza byl najwiekszym grzechem

bavarian football works zreszta napisal kiedys artykul "is julian nagelsmann a fraud?"

okazalo sie ze tak

Edytowano : 2023-03-24 17:29:32

@siudrak ponoc pilkarze nie czuli sie komfortowo i stracili zaufanie do trenera gdy dowiedzieli sie ze ma romans z dziennikarka BLIDa odpowiedzialna za Bayern
24.03.2023 17:21
@wasser haha w trakcie czytanie myślałem już z jaką dupą mógł kręcić a tu o klub tobie chodziło
24.03.2023 17:17
@siudrak0 myślę, że Hovenowi nie chodziło o jakieś fajerwerki tylko o ogólną stabilność i płynność gry. Wydaje się że Tuchel jest w stanie to osiągnąć.
24.03.2023 17:16
@siudrak0 zdefiniuj Tuchelball? to jest mega elastyczny trener. Do konca roku postawi pewnie na pragmatyzm ale powiem szczerze: wole ogladac cofniety Bayern jak za Juppa czy nawet jak real mourinho ale grajacy plynnie i z pomyslem niz szarpanine i mecze wygladajce jak to mowil czesto @AdiFantasti 11 gosci ktorzy skrzykneli sie pod boiskiem zeby razem zagrac

@DonJupp4ever styl moze nie byl najlepszy i jeszcze wczoraj bylem oburzony, ale po przespaniu sie ze wszystkim: Julek sam sobie zapracowal na to. Gdyby byl w Monachium to bylby na tym spotkaniu. Klub uszanowal jego czas wolny.

Edytowano : 2023-03-24 17:28:17

@siudrak0 masz troche racji; plotki mowia ze pilkarze stracili zaufanie do trenera po jego romansie z dziennikarka (dla ktorej zostawil zone) - ponoc stracili zaufanie do niego i nie czuli sie komfortowo
24.03.2023 17:09
@hoven Tak z innej beczki, bardzo często narzekałeś na styl gry za Nagelsmanna, powodzenia z oglądaniem radosnego Tuchelballa :)
24.03.2023 17:05
Zarząd ogląda każde euro 72 razy zanim je wyda. Więc się spodziewam ze to Julek coś odwalił i się rozejdą bez odprawy... Nie sądzę że sypna z ucha tyle mln euro bo może im się nie udać sezon :)

Edytowano : 2023-03-24 17:07:16

Zaraz wyjdzie komu żonę zbalamucil :)
24.03.2023 17:04
@bayern1987dwa LM ma to do siebie ze idzie Ci dobrze az nagle odpadasz. Kovac tez upokorzyl Totki i generalnie szlo dobrze az do bezjajecznej porazki (choc nie uwazam ze bylo tak strasznie jak sie tu mowi) z Liverpoolem.

Dokonalismy gigantycznych wzmocnien a to nie jest tak ze w BVB objawil sie nowy Klopp i jakas zlota era pilkarzy. Oni wieksza czesc sezonu grali bez napastnika, wlasni kibice ich besztali za fatalne porazki. I co? I maja punkt przewagi. Tak, kiedys mistrzostwo przegramy, ale bez jaj.

Julek nie zrobil NIC, kompletnie NIC zeby po sezonie zachowac posade*. Powody sportowe juz zostaly wymienione nie raz (brak rozwoju itp td) - moglby chyba tylko w przypadku minimum LM i BL - w co najwyrazniej zarzad przestal wierzyc.

*- za to zrobil sporo by wkurzac szefow. Tutaj to bagatelizowane ale takie slowa jak np o strazakach sa w Niemczech bardzo zle odbierane i rzutuja na caly klub.

Dodatkowo powtorze: majac problemy z MOTYWACJA i ZAANGAZOWANIEM wsrod pilkarzy voraz po porazce w waznym meczu i przed waznymi meczami NIE JEDZIESZ NA NARTY!

to byl strzal w kolano i moim zdaniem cos co przelalo czare goryczy. Jestem pewny ze gdyby Julek byl w Monachium nie byloby zwolnienia
24.03.2023 17:04
Coś się napewno odje.. ciekawe czy julek nie romansował z kimś na boku. Real np. I wyszło to na światło dzienne.
24.03.2023 16:58
Ciekawe co tam się odje....? O wyniki na pewno nie chodziło. Afera !!!!
24.03.2023 16:49
Zgadzam się zwalniać trenera przed takimi meczami to jest duża nieodpowiedzialność.

A wydawało się zero projekt na lata, że wszystko w klubie jest poukładane jak w naoliwionej maszynie. Mocna kadra, charyzmatyczny młody trener, super forma w Lidze Mistrzow.
24.03.2023 16:43
Tak zwyczajnie po ludzku, szkoda mi Nagelsa, bo nie powinno się w taki sposób postępować z trenerem.
Ja rozumiem plany, obawy ale przecież najciekawsze mecze dopiero przed Julkiem...1 kwietnia z bvb oraz dwumecz z City, jaką pewność ma zarząd że akurat teraz Tuchel zaskoczy, że będą lepsze wyniki niż za Julka?
Zwalnianie trenera pod koniec marca przed najważniejszymi spotkaniami to skrajna głupota i nieodpowiedzialność zarządu, brak słów aby to wytłumaczyć.
24.03.2023 16:41
Ech, im więcej tego czytam to tym smutniejsza jest dla mnie ta sytuacja, chociaż jeszcze rano byłem względnie zadowolony z nadchodzących zmian.

Ja od lat jestem negatywnie nastawiony do gry trójką obrońców I może dlatego jestem nieobiektywnie zawiedziony Julianem. Ale nadal bardzo go lubię i ciężko mi się patrzy na te zdjęcia gdy wjeżdża na teren klubu.
24.03.2023 16:37
Trener nie ma prawa odpocząć tylko musi zapierdzielać. Co ja czytam haha

Komuś tu łeb zatarasowało od szczepionki
24.03.2023 16:31
Czas pokaże czy to była dobra decyzja...dzięki Julian za wszystko, może za parę lat wrócisz do Nas.
24.03.2023 16:26
@hoven , jak narazie w tym sezonie idzie dobrze granie trójka obrońców, w LM wyglądaliśmy jak walec, chyba nikogo z tego co wiem nie interesuje bundesliga i kolejny tytuł na tej stronie :D być może Nagelsman chciał jakoś upchać tyłu ofensywnych i defensywnych zawodników, dlatego tak mieszał z ustawieniem, nawet rotację spoko robił, bo jak nie było pomysłu w pierwszej połowie na PSG, to odrazu zmienił, ofensywę i poszło, wyciągnął wnioski z pierwszego meczu z Barca, miała być weryfikacja w grupowej, a potem z PSG, Mainz też się każdy obawiał w PN, a nawet nie pierdneli... podobno pojechał na narty, bo chciał psychicznie odpocząć, przecież jest wysoka presja i stres, wiec nie dziwne, że chciał odpocząć, zwłaszcza przy przerwie repry, to Neuer się połamał, a Gnabry który jest tutaj cieniem, zmienia fryzurę co 3 dni i lata po Paryżu, gdzie na boisku wygląda okropnie...
24.03.2023 16:19
Według Plettenberga Nagelsmann znajdzie pracę bardzo szybko. W grę wchodzi Real, Tottenham, Liverpool oraz relrezentacja.
24.03.2023 16:16
spotkanie z Julkem i agentami juz sie skonczylo! od momentu przyjazdu do momentu wyjazdu minela godzina wiec samo spotkanie musialo byc krotkie

teraz sie mozna zaczac spodziewac oficjalek
24.03.2023 16:05
Ogromnie trzymam kciuki za Tuchela, żeby dogadał się z zarządem i piłkarzami na płaszczyźnie czysto ludzkiej. Co do warsztatu, to nie ma wątpliwości, że jest to trener z najwyższej półki, do tego Niemiec, znający kulturę i realia Bundesligi, zdający sobie zapewne z tego sprawę, że Bayern nie sprowadzi tu nigdy piłkarzy pokroju Mbappe czy Neymara, czego jak zdaje się, nie potrafił pojąć Guardiola. Od dawna postulowałem, że Bayern szukając szkoleniowców powinien zerkać na krajowe podwórko, specyfika tego klubu sprawia, że trenerom z zagranicy ciężko jest funkcjonować tutaj. Nagelsmanna ogromnie szkoda, ale tego już nie wrócimy i chyba pora zacząć patrzeć w przyszłość.
24.03.2023 15:42
@Marienplatz Dawno tak dobrze w LM nam nie szło, Decyzja pochopna moim zdaniem, napewno z jednym z wielu czynników było że Tuchel był juz prawie dogadany z Realem i zarząd w razie niepowodzenia Nagelsmanna stracił by następce,
24.03.2023 15:39
Niestety nie tylko taktyka jest składową sukcesu. Pomijając fakt, że mało mało było meczów, które można nazwać bardzo dobrymi nie mówiąc o perfekcji.
24.03.2023 15:36
Prywatna opinia Floriana Plettenberga na temat zwolnienia Nagelsmanna: Działacze mieli już dość wymówek. Oczekiwali dużo wiecej od tego składu. Zaczęli martwić się o rozwój sportowy tej drużyny. Do tego Nagelsmann w wyniku presji zaczął popełniać błędy, czym stawał się coraz łatwiejszym obiektem krytyki (wyciek planów taktycznych, wyjazd na narty itp.).
24.03.2023 15:36
Swoją drogą Chelsea płaci do tej pory Tuchelowi czyli takie samo rozwiązanie jak u nas ma być zastosowane.
24.03.2023 15:35
Idąc tym tropem @hoven co manu I gnabry jeszcze robią w klubie??? Trenera powinno ocenić się po sezonie, jeśli nie byłoby trofeum ok, Julek out, ale w tej fazie gdzie wszystkie fronty są otwarte... ja nie jestem kibicem Barcelony żeby na pierwszym miejscu stawiać piękny styl i posiadanie piłki, jeśli Julek zdobyłby potrójna koronę wygrywając mecze, grając kontrami z posiadaniem piłki na poziomie 20% ok, cel uświęca środki...

Decyzja szokująca, dziwna nie powiem ze głupia, bo to pokaże czas, natomiast rodzi się wiele pytań co dalej??? Tuchel ma dobry warsztat trenerski, charyzmę i napewno nie da sobie wejść na głowę przez nikogo ( tym bardziej dziwne ze właśnie jego chcieli...). Ostatnio preferowal ustawienie z 3 obrońców, pytanie jak na niego zareagują zawodnicy i z kim złapie chemię, co się stanie z cancelo, czy przedłuża kontrakt pavartowi czy mane sane i gnabry zaczną w końcu coś grac a jak nie to jaka rolę będą pełnić w klubie ( czy może transfery), jakie transfery sobie tuchel zażyczy i czy zarzad to spełni ( czy kupimy nowa 9 w tym oknie i czy powalczymy o transfer wirtza?) Jak się będzie prezentował coman, który ma formę życia musiala, de ligt, upa chopo... strasznie dużo wątpliwości, które chyba w tym momencie sezonu nikomu na dobre nie wyjdą... oby zarzad miał to przemyślane i wyszło nam to na dobre, ale tak jak pisałem wcześniej ruch co najmniej dziwny... a po ludzku szkoda mi Julka, chociaż pewnie po sezonie pójdzie do Liverpoolu a klopp do realu.
24.03.2023 15:33
Obawiam się że to jedna z głupszych rzeczy, jakie mógł zrobić klub. Liga mistrzów 8 na 8, PSG na rozkładzie bez straty gola.

Taktyka z trzema obrońcami perfekt. Perfekt. Mbappe i Messi nawet okazji nie powachali w Monachium.

I co teraz to wszystko psuć?
24.03.2023 15:28
@Alfik91

Nie ma nic oficjalnego, bo dopiero co Nagelsmann wrócił z Austrii. Zaraz za nim do klubu przybyli jego agenci i mają rozmawiać jak ma wyglądać "pożegnanie".
24.03.2023 15:26
Musiało się kilka spraw nałozyć że zarząd zdecydował o zwolnieniu Juliana.
24.03.2023 15:19
Trener to nie robot ani nawet niewolnik. Ma swoje życie prywatne, którego nie może zaniedbywać, i ma prawo wyjechać sobie, by trochę podejść z dystansem do pewnych spraw i psychicznie wypocząć. A to, że wyjechał teraz, to nawet lepiej. Jest przerwa reprezentacyjna, niewielu pozostało graczy w klubie, a i oni pewnie nie za bardzo chcieliby trenować codziennie.
24.03.2023 15:14
Nie ma stanowiska i nie ma żadnych wypowiedzi. A brudy na pewno będą wychodzić.
24.03.2023 15:12
My tu od wczoraj gorączka, gadu gadu, a tu minęło dobre pół dnia i jak narazie nadal nie ma oficjalnego stanowiska klubu czy ex(chyba)-trenera w tej sprawie. Ciekawe...
24.03.2023 15:11
@hoven wyjazdem na te narty Nagelsmann na pewno ułatwił decyzje władzom klubu. Zdecydowanie zabrakło mu instynktu samozachowawczego.
24.03.2023 14:53
Dokładnie tak jak napisał @hoven o tym samym wczoraj pomyślałem, że swoim podejściem tj. wyjazdem na narty zakpił sprawę biorąc pod uwagę, że sporo graczy i tak został na ośrodku czy ktoś wyobraża sobie, że taki Guardiola, Heynckes czy Flick pozwolili sobie w takim momencie sezonu na taką wycieczkę?
24.03.2023 14:48
@Arcatera80 zaznaczylem w kalendarzu ten dzien! @Gwzd44 @AdiFantasti @tapczan juz tak skoro rozmawiamy, dodam jeszcze ze moim nieskromnym zdaniem wyjazd Juliana w tym tygodniu na urlop zlamal cierpliwosc Hasana&Kahna - ktora zapewna i tak juz byla mocno wygieta (co widac bylo po minach na ostatnich meczach).

Tracimy tyle punktow, gra nie przekonuje, jest problem z dyscyplina a mecz z Leverkusen pokazal (co wszyscy zauwazyli) ZAANGAZOWANIEM.

Co robisz jako trener po porazce w qaznym meczu ktora sprawia ze spadasz za plecy z BVB z ktora grasz nastepny mecz?

1. pracujesz 2x intensywniej pokazujac przyklad i zaczynasz wymagac od pilkarzy koncentracji i determinacji, pracujesz z tymi ktorzy zostali w klubie m.in. Muller (on Ci zawsze pomoze zjednoczyc szatnie jesli go wygrasz), Sane (ktory potrzebuje motywacji) czy Mane (ktorego nie udalo Ci sie wpasowac do druzyny wiec jest okazja extra popracowac)

CZY

2. ale piekna Austria jest blisko wiec w sumie to bierzesz urlop a popracuje sie od poniedzialku

I wczoraj bardzo mi sie nie podobal styl w jakim wszystko sie odbylo ale szczerze? Julek samo sobie winny bo jetsem pewny zy byly na tym spotkaniu a moze nawet tego spotkania by w ogole nie bylo!

Edytowano : 2023-03-24 14:48:49

i to jeszcze na narty xD co prawda trener to nie pilkarz i moze pracowac majac 2 nogi zlamane ale no ku*** xD
24.03.2023 14:40
Zgadzam się z @hoven a przede wszystkim bardzo podoba mi się wypowiedź @Arcatera80

Co wy macie z tym archaicznym ustawieniem, liderzy PL, Serie A i La Liga, oraz mistrzowie i wicemistrzowie świata grają czwórką w obronie więc chyba to nie tak wypalony system gry. Nie mówiąc już o tym że kadrę mamy bardziej pod grę czwórką niż trójką.

Pierwszy sezon Juppa był lipny? Według mnie było widać zaczątki potężnej machiny, było naprawdę dużo pecha i potężne w tamtym czasie BVB. U Juliana (zaznaczam że byłem zwolennikiem jego zatrudnienia i nie mam jednoznacznej oceny obecnej sytuacji) absolutnie nie widać progresu drużyny jako mechanizmu, nie wspominając już o atmosferze.
24.03.2023 14:39
@bayern1987dwa jesli uwazasz ze 4-2-3-1 jest archaiczna taktyka a granie 3 obroncow ma byc powiewiem swiezosci to musze Cie zmartwic ale napisales cos bardzo bardzo niemadrego i jesli tylko wyszukasz w google jakis dobry artykul o historii taktyki to spalisz sie ze wstydu.
24.03.2023 14:29
Nagelsmann jest już w Monachium po krótkim wyjeździe do Austrii na narty. Agenci Nagelsmanna są również w Monachium, gdzie będą dyskutować jak działać.
24.03.2023 14:28
Był progres, Pavard, Musiała, Czupa Czups czy chodźby Coman, odejście od archaicznego ustawienia, wprowadzenie gra z trójką obrońców, gdzie w LM każdego gnieciemy w tym sezonie, lepiej bronimy, nieźle nawet kontrujemy, piłkarze mordę japca, że chcą grać w każdym meczu, a potem taki Leon, stoi na środku i sobie truchta... taki Gravenbach czy Sabitzer, to zwykle odpady przy nich... Jupp też pierwszy sezon miał lipny, a potem potrójna korona, nie rozumie jak piłkarza nie chce się grać ? jak mogą nie mieć motywacji, widocznie się nie nadają do grania w Bayernie, Tuchel, to bardzo dobry trener i pewnie będziemy grać dobrze, ale powinni dać dokończyć mu ten sezon, tak postępuje klub z ekstraklasy , a nie Bayern, żenada jak dla mnie.
24.03.2023 14:25
@hoven lubisz sobie dopisywać słowa, które nie padły, ale wszystko ma swoje granice.

O jakim tworzeniu fikcji bredzisz? O tym, że pisze, że „może(!) coś zaszło na gorze”? Poważnie?
Pokaż więcej