DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: bawaria42 Strona 25

Co się stało z Kimmichem i Goretzką?

17.12.2023 18:47

Dzisiaj muszą być 3 pkt. Pewnie będzie trudno, niemniej jednak ważne jest, by nie zwiększył się dystans do Bayeru.

17.12.2023 17:55

Nie ma co się dziwić, że Thomas Tuchel nie został zwolniony po tej kompromitacji. Wszakże to pierwsza porażka w BL w sezonie. Dodatkowo dochodzi historia ze zbyt pochopnym zwolnieniem Juliana i- oczywiście- straszne letnie okienko, po którym (pomimo transferu za 100 mln) znacznie się osłabiliśmy. Możnaby powiedzieć, że wyniki i tak są bardzo dobre jak na problemy kadrowe (co też było głównym powodem tego, że byłem umiarkowanie protuchelowski) ale dużą rysą na TT jest końcówka poprzedniego sezonu. Faktem jest , że to nie TT był głównym powodem takiej słabej końcówki sezonu, ale ten ciężar najpewniej też na nim (i na zespole) ciąży. Zatem wyniki nadal (mimo klęski w Superpucharze i Pucharze) są dobre, ale ta gra... nie może się podobać. Nie dość, że gramy brzydko i niechlujnie, TT nie reaguje pomimo tego, że błędy się powtarzają, to jeszcze w ofensywie- w moim odczuciu- hamowany jest polot. Nie zmienia to faktu, że wielu piłkarzy najwyraźniej nie jest w stanie wrócić na poziom z historycznego sezonu i że należy ich stopniowo wywalać, aczkolwiek to wszystkiego nie załatwi.
Reasumując- gdyby nie słabe okienko transferowe TT nie miałby żadnego argumentu na pozostanie, bo wyniki są, ale i tak są one niewystarczające przez porażkę z Lipskiem i z Saarbrucken (bo twierdzę, że w BL też byłyby znacznie gorsze wyniki, gdyby nie większa mobilizacja spowodowana znakomitymi wynikami Bayeru czy Stuttgartu).

13.12.2023 19:55

@Simon89
Rozumiem nostalgię, ale ty masz obsesję na jego punkcie. Masz prawo cały czas o nim wspominać, ale ja tez mam prawo, by ci to wytykać :)

13.12.2023 18:08

Nie byłaby to konwersacja, gdyby nie dowalić tematu RL12...

13.12.2023 14:26

Z kadrą którą miał Guardiola w Bayernie te półfinały to rzeczywiście było minimum. Ogólnie jego historia z Bayernem nie była za najlepsza.

13.12.2023 13:44

Idealne określenie- mecz dla koneserów.
My jak zwykle- na stojąco.
Do momentu tej kompromitacji miałem nadzieję, że ten styl nie polega głównie na szczęściu, a że jest tam jakiś większy zamysł. Myliłem się.
Nie ma co się cieszyć. Gol wpadł przez wiele szczęścia i w sumie tyle. Nie było tragicznie, ale z taką grą daleko nie dojdziemy :/

13.12.2023 09:51

Póki co największą robotę (a może jedyną) TT robi podczas rozmów z zawodnikami.
I dobrze, niech ściągną jak najwięcej klasowych graczy, a potem #TuchelOUT :)

12.12.2023 18:08

@Skobry
Już od trzech lat trwa ten brak pewności :P

12.12.2023 12:31

Weźcie skończcie, bo tego się czytać nie da.

12.12.2023 11:38

@Sopariev same.
Mimo że to z piłkarzami rzeczywiście jest coś nie tak (gdzieś od 2021) to TT wcale nie pomaga :/

12.12.2023 11:37

@BaltazarGabka
A szacunek trzeba sobie zasłużyć.

Edytowano : 2023-12-12 11:24:47

*Na

12.12.2023 11:24

Tęsknię za Sarrem, niech wraca jak najszybciej.

12.12.2023 09:11

Gnabry, Coman, Kimmich i Davies do wywalenia, za nich rzeczywiście klasowi zawodnicy (nie wiem jacy, ale trzeba coś zmienić jak najszybciej). No i Flick rzecz jasna.

12.12.2023 09:09

Niech już nie wraca. O jednego mniej będzie.

12.12.2023 09:08

To było wiadomo, że TT nie zostanie zwolniony po tym blamażu. Jednakże jestem przekonany, że do końca sezonu nie przetrwa (nie wiem czy przetrwa do końca roku)
@Pir5
Nooo, Tfusk już będzie BL transmitował :)

12.12.2023 09:07

No właśnie, przecież za tydzień z nimi gramy :D

10.12.2023 16:28

18 mln na sezon to sporo, ale jego wkład do klubu jest i tak niedoceniany. Ten gość to maszyna! Oby wrócił jak najszybciej.

10.12.2023 11:52

Tam są drzwi, Thomas.

10.12.2023 11:17

Wczoraj długo zagrał, więc nie ma co się dziwić. Oby szybko wrócił, bo bez niego nie istniejemy.

10.12.2023 11:15

Nie można takich katastrof tłumaczyć jedynie winą piłkarzy jak i jedynie winą trenera. Najbardziej oczywiście zawalili obrońcy, co nie zmienia faktu, że my cały czas balansujemy na cienkiej linii. Dopóki nam szczęście sprzyjało, to byłem w stanie to zaakceptować (co według niektórych oznacza bycie fanem TT) ale mając na uwadze porażkę z Saarbrucken i TO...
#TuchelOUT

Edytowano : 2023-12-10 10:42:05

Zerafaelo- W pełni się zgadzam (jak zawsze zresztą) :D

10.12.2023 10:40

@SirOvad
Dobrze mówi. Za dużo treningów było i nie starczyło pary na mecz :)

09.12.2023 19:53

@Matilegolas
Przede wszystkim optymizm! Tak trzymać!

09.12.2023 19:49

@Daro
Niemniej jednak fajnie by było go zobaczyć na ławce (wcześniej oczywiście dać mu jakiś eliksir młodości) :)

09.12.2023 18:39

@elber09
Przecież wiem że gra wygląda gorzej, ale mam na myśli grę poszczególnych graczy a nie styl gry całego zespołu. Goretzka, Kimmich, Davies, Coman, Gnabry czy Sane wyglądają tak samo jak wcześniej- słabo (oczywiście z pojedynczymi przebłyskami jak na początku tego sezonu Leroy).

09.12.2023 18:38

@Pir5
No wiem, wiem. Nie piszę na serio. Gościu ma prawie osiemdziesiątkę :D

09.12.2023 18:31

@Daro
Żartuję przecież :)
Ale pomarzyć zawsze warto.

09.12.2023 18:30

#teamJupp
Kto marzy o powrocie Heynckesa?
:)

09.12.2023 18:27

Niektórzy próbują samym sobie wmówić, że gra piłkarzy w sezonie 2019/20 to norma, a gra w tym sezonie to coś nowego. Niestety, w rzeczywistości jest na odwrót.
To oczywiście nie usprawiedliwia TT, który powinien zostać zwolniony :)

09.12.2023 18:15

Piłkarze od lat grają strasznie, dlatego powinniśmy zrobić jakąś rewolucję kadrową, bo pieniądze na to mamy.

09.12.2023 17:49

@fiidoo
Zadane języka nie zna, daj mu spokój :)

Edytowano : 2023-12-09 17:45:15

*Zidane

09.12.2023 17:45

@fiidoo
#nawróconyteamFlicka :D

09.12.2023 17:35

Jak będę miał czas to zmieniam avatar ;)

09.12.2023 17:34

@fiidoo
Który pajac? TT?

Edytowano : 2023-12-09 16:31:16

Reeken89- W drugim sezonie Nagelsmanna śmiem twierdzić, że nie.

09.12.2023 16:30

To racja, że nasza cała defensywa daje dupy dzisiaj, tylko co to za pocieszenie?

09.12.2023 16:29

Wiadomo, że piłkarze robią błędy, ale TT wcale nie jest bez winy.

09.12.2023 16:23

Przypomina się mecz z Eintrachtem za Kovaca. Jeśli TT nie wyciągnie tutaj remisu, to życzę mu, aby podzielił los Chorwata :)

09.12.2023 16:22

@AdiFantasti
Stały przedstawiciel naszej strony na meczach FCB ;)

09.12.2023 10:47

Jeśli Davies zgodził się na 12 baniek od Hasana a nie zgadza się na 16 od Freunda, to wygląda na to, że Salihamidzic ma niespotykany urok osobisty ;)

09.12.2023 09:45

@Zerafaelo
Niemniej- podziękuję. Takich szczegółów żaden ekspert nie dostrzega ;)

07.12.2023 17:16

@RbrtPustakowski , @misza
Rzeczywiście jest to żałosne. Tzw. syndrom zaciętej płyty.
Btw wie ktoś coś więcej o Zaragozie (prócz tego że jest szybki i ma talent)?

07.12.2023 16:59

Kurde, nie piszcie już o tym Lewym, bo Simon89 zawsze się uaktywnia, gdy o nim mowa...

07.12.2023 13:34

Bardzo ciekawi mnie to czy Freund się u nas sprawdzi. Zobaczymy czy Zaragoza okaże się dobrym ruchem.

06.12.2023 18:17

Świetne te informacje o Zaragozie i innych młodych, których mamy na celowniku.

06.12.2023 10:35

Na 50 lat rzeczywiście wygląda młodo. Każdy kto go dyskredytuje (z racji na wygląd) pewnie mu zazdrości :P

05.12.2023 17:44

Bawarka79 się uaktywniła, gdy Vizekusen straciło punkty ;)
@Lewangoatski
Słaby nick :)

04.12.2023 15:35

No i spuchnęli ;)
Teraz przejmujemy fotel lidera (o ile ten mecz kiedyś rozegramy).

03.12.2023 19:30

Dawać BVB! Grajcie brzydko, ale (wy) grajcie :)

03.12.2023 18:29

@piczek
Niezaprzeczalnie :)

02.12.2023 12:03

Ale szkoda, że nie będzie meczu :/

02.12.2023 11:09

@GuteSpiele
Niestety często usuwane są również komentarze niezawierające wulgaryzmów, a jedynie przedstawiające punkt widzenia niezgodny z ogólnie przyjętym (mimo że nikogo ów komentarz nawet nie obraża).
Na myśl przychodzi jedynie obraz Jeana-Leona Gerome'a :)

01.12.2023 21:51

@GuteSpiele
No i o to właśnie chodzi. To jest to uszczuplanie opinii :)
@josh1982
Pełna zgoda.

01.12.2023 21:38

@hoven
Był tekst o tym, że to był pierwszy tak brzydki mecz, to w sumie tyle.
I jeśli mnie zaliczasz do "tuchebazowców", to skrytykowałem go, co często się dzieje ostatnio. A piszę to tylko dlatego, żebyś jako kolejny nie wyjechał z tekstami, że bronię Tuchela jak Konstytucji ;)

01.12.2023 21:33

@GuteSpiele
Inaczej mówiąc lewicowe klimaty, które są na czasie od wielu lat. Co to za waleczność, jeśli nie idzie się pod prąd? Większość rządów czy sławnych ludzi na świecie to wspiera.
Gdzie byli ci ludzie jak państwa wprowadzały lockdowny? No właśnie, wspierali te niekorzystne, zamordystyczne decyzje jak i Lewica w wielu krajach. W sytuacjach, gdy idzie się pod prąd przejawia się prawdziwą waleczność.

01.12.2023 21:27

@Ivan7
Żebyś się nie zdziwił, jeszcze dużo czasu do końca sezonu.
@Comentateiro
Zgadzam się ;)

Edytowano : 2023-12-01 21:18:10

Spokojnie, Sarr zdąży do czerwca wrócić :)

Edytowano : 2023-12-01 21:18:20

Czy tam maja

01.12.2023 21:17

@GuteSpiele
Zety są waleczni? Wydaje mi się, że ich roszczenia kończą się na dobrym kompie i oglądaniu Tiktoków przez pół dnia. Jeśli się mylę, to mnie oświeć, pewnie bardziej się interesujesz.

01.12.2023 21:14

No i usunięto mój komentarz. Taka to właśnie cenzura, @GuteSpiele :)

01.12.2023 18:11

@GuteSpiele
Tak, tylko pytanie w jakim stopniu ta większa wykrywalność wiąże się z z ową większą świadomością, a w jakim jest spowodowana byciem przewrażliwionym. Uważam, że wychowywanie zbyt miękkiego społeczeństwa może być tragiczne w skutkach. Władzom oczywiście ten proces zmiękczania jest na rękę, bo społeczeństwo oportunistów, którzy ponad wszystko cenią wygodę, jest mniej chętne do strajków czy sprzeciwiania się wobec rządów. Wszak jest mnie zdolne do podejmowania ryzyka, bowiem wszelkie skrajne i niemodne poglądy są cenzurowane i prześladowane.

Edytowano : 2023-12-01 16:23:26

*mniej

01.12.2023 16:22

Bayer Xabiego gra bardzo dobrze, ale to TT był dwukrotnie w finale LM a nie Alonso (jako trener oczywiście).
Co nie zmienia faktu, że Hiszpan ma duże szanse na to, by w tym finale jako trener się kiedyś znaleźć.

01.12.2023 15:38

@Franek2015
Zgadza się. Z Jamalem w idealny sposób przechodzimy z defensywy do ataku. Mimo to gra Musiali mnie nie porywa, gdyż nie potrafi wykorzystywać setek, a i z dobrymi podaniami do kolegów ma czasem problem. Uważam jednak, że jak najbardziej jest w stanie to poprawić.

01.12.2023 15:35

@GuteSpiele
Jeśli społeczeństwa będą zbyt miękkie i przeczulone, to staną się mniej odporne na porażki czy jakieś zawirowania, w związku z czym łatwiej będzie im wpadać w depresję i brak chęci do działania (co dzieje się już w pokoleniu Z). Słowa mogą urazić, ale ludzie powinni być w stanie radzić sobie z wieloma problemami, bowiem życie nie jest kolorowe. Uważam, że poprawność polityczna wśród zwykłych ludzi dochodzi za daleko.

01.12.2023 14:57

@GuteSpiele
Ja się zgadzam, ale wolność słowa polega na tym, aby nawet te skrajne poglądy mogły zostać dopuszczone. Stąd uważam nie powinieneś napisać "nie można powiedzieć (...)" tylko "nie należy mówić (...). Mała różnica, a wiele zmienia :)
Jak napisałem wcześniej- wszystko powinno mieć swoje granice, ale nadmierne zwężanie tych granic nie jest wolnością a jej zaprzeczeniem.

30.11.2023 22:46

Żeby być uczciwym- nie tylko Pani Sędzia popełniała błędy, gdyż sędziowie liniowi co najmniej raz (a wydaje mi się że dwa) popełnili błąd, nie przerywając gry, kiedy piłka była już poza boiskiem. Taki nieistotny dodatek :)
No i na VAR-ze też faceci chyba siedzieli, stąd cała ekipa do wymiany.

Edytowano : 2023-11-30 22:07:15

GuteSpiele- Na dieroten polszczyzna staranna ani oficjalna nie obowiązuje :D

Edytowano : 2023-11-30 22:09:28

Zgoda, z tym że ta cenzura w stylu "jest nie na miejscu", "jest nieładne" itp. może doprowadzić do tego, że nie będzie można wyrazić swego zdania, bo wszystko będzie traktowane jako urażenie czyichś uczuć.

30.11.2023 22:05

@GuteSpiele
Sędzina się mówi też na sędziego płci żeńskiej (przynajmniej tego sądowego).
No to jak inaczej wytłumaczysz marginalną liczbę Pań Arbiter (skoro nie chcesz sędzin) w męskiej piłce? Skoro nie wydolność fizyczna to tylko gorszy wzrok jest wyjaśnieniem ;)
Faworyzowanie kogoś jest zaprzeczeniem równości, ale rozumiem, że chodzi ci o faworyzowanie w celu wyrównania szans.

30.11.2023 21:59

@GuteSpiele
To jest moje osobiste zdanie, które jakimiś dowodami nie jest podparte. Ale niby czemu miałoby być inaczej (mając na uwadze aktualnie panujące trendy na świecie).
Kobiety nie są w stanie konkurować z mężczyznami na płaszczyźnie fizycznej- stąd są tylko pojedyncze sędziny w męskiej piłce. Co nie oznacza, że jeśli wydolnościowo daje radę, to jest równie dobra jeśli chodzi o umiejętności. Wówczas (gdy są sędziny, które są w stanie wytrzymać tempo męskiej piłki), organizacje międzynarodowe (w tym wypadku UEFA czy FIFA) faworyzują te pojedyncze przypadki bez względu na to czy owe kobiety są na wysokim poziomie czysto sędziowskim. Nawet jeśli nie są, to mają tzw. fory i dostają mecze na najwyższym męskim poziomie. Potem dochodzi do takich sytuacji.
Co oczywiście nie oznacza, że nie mogą się trafić pojedyncze sędziny, które będą w stanie zarówno wytrzymać tempo jak i będą bardzo dobre w aspekcie czysto sędziowskim. Niestety szansa na to jest nieduża, bo większość kobiet ma ogromne problemy z utrzymaniem tempa męskiego futbolu.
I ów problem dotyczy nie tylko sportu, ale również innych dziedzin życia.

30.11.2023 21:41

@fiidoo
Bez dwóch zdań. Parytety są wszechobecne w zachodnim świecie. I nie są niczym dobrym, bo ludzi powinno się dzielić na tych z większymi umiejętnościami i mniejszymi, a nie ze względu na płeć.

30.11.2023 21:29

@Jurgen1982
Pewnie tak, ale "o dużo za daleko" to pojęcie względne.

30.11.2023 20:38

@ozk1y
Zasłużyła na słowa krytyki.

30.11.2023 20:21

@Matilegolas
No ja dobrze rozumiem: 248>194.
W przeciwieństwie do Ciebie doktoratu nie obroniłem, ale liczyć umiem ;)
@Jurgen1982
No moja interpretacja, nie mam kamery u Ciebie, by to wiedzieć napewno :D

30.11.2023 19:49

@Jurgen1982
To ty się unosisz, ja jestem spokojny.
To ty tworzysz fałszywe historie o tym, że bezustannie bronię bohatera naszej konwersacji.
Można tak w nieskończoność- z tym w pełni się zgadzam.

Edytowano : 2023-11-30 19:02:22

I zgadzam się, że nasze rozmowy nie mają znaczenia dla klubu i że nie jesteśmy decyzyjni w Bayernie :)

30.11.2023 19:01

@Jurgen1982
Już cię szukam, bo nie mam co robić.
Krytykujesz go na każdym kroku, zatem pewnie wielokrotnie przesadzasz. Nie czytam każdego twojego komentarza, ale dobrze pamiętam to, jak nazwałeś go randomem z ulicy (gdyż ja wcześniej napisałem, że niektórzy woleliby aby trenował nas ów random z ulicy). To jest trafne?
Co ty możesz pisać o nadinterpretacjach skoro ty kłamiesz o mnie, pisząc że bronię go wszędzie? Albo masz problem z oczami, ale inne moje tezy (oczywiście broniące TT) czytasz bardzo dokładnie.

Edytowano : 2023-11-30 18:41:26

Ktoś inny pisał o bożku (w przeciwieństwie do ciebie przyznał się do błedu, bo chyba mu umknęło że nie jestem ślepo zapatrzony w Tuchela tylko staram się znaleźć złoty środek. Ty za to piszesz, że uważam, iż "TT jest święty". Skoro jest święty, to jest bożkiem, co nie? A może nawet Bogiem...

30.11.2023 18:39

@Edmund
Wtedy z tego nowego pokolenia (o które mi chodzi) grali Kimmich i Coman (i to nie oni stanowili o wiele klubu mimo że to był bardzo dobry sezon Josha).
@Jurgen1982
No czyli odklejona jest osoba A- czyli ta która krytykuje, ale z głową, a rozsądną osobą jest ta, która krytykuje bez umiaru, bo nie podoba jej się twarz Tuchela.
Napisałem: "Oczywiście, że TT też odpowiada za taki stan rzeczy" w związku z tym nie mówią, że trener nie jest winny, tylko się zastanawiam w jakim stopniu jest winnym. Ciężko zrozumieć, prawda?
Sam krytykowałem brak zmian, ale do ciebie się pisze jak grochem o ścianę. POWTARZAM JAK MANTRĘ, że wielokrotnie go krytykuję, ale ty nadal piszesz bzdety, że jest to mój bożek...
Straszne.

Edytowano : 2023-11-30 18:32:05

*sile klubu

Edytowano : 2023-11-30 18:35:36

Kreujesz własny, wyimaginowany świat, w którym bronię Tuchela jakby był to mój ojciec. Kolejny raz ci powtarzam, że częściej go krytykuję niż chwalę (bo niestety takie ostatnio ruchy wykonuje) ale ty brniesz w głupotę jeszcze dalej.

30.11.2023 18:31

@Jurgen1982
To, że jesteś bardzo uprzedzony na punkcie TT to nie opinia- to fakt.
Nie sugeruję, że mamy słabych zawodników, tylko się zastanawiam, co jest powodem tego, że tylko przez jeden sezon potrafili grać na światowym poziomie- ot taka mała różnica.
TT odpowiada tylko za mecz z Bochum? O TT było tylko tyle, że u niego podobnie jak u jego poprzedników jest ten problem widoczny- z wyjątkiem Goretzki (no i Sane, ale Leroya nie było w 2020).
Powtórzę- bardzo często zdarza mi się krytykować tego gościa, na którego punkcie- jak widzę- masz obsesję. Niestety, z uporem maniaka starasz się tego nie dostrzegać. I powtórzę pytanie, które ci zadałem jakiś czas temu (oczywiście nie odpowiedziałeś)
Kto jest odklejony od rzeczywistości:
A. Użytkownik, który krytykuje trenera, gdy coś owemu userowi się nie podoba (np. decyzja personalna czy taktyka) i chwali trenera, gdy ów user uważa, że szkoleniowiec np. podjął dobrą decyzję personalną czy ustawił dobrze zespół.
B. Użytkownik, który non stop krytykuje trenera i obarcza go o niemalże wszelkie zło. User, który traktuje go tak jak TVP Tuska :)

30.11.2023 18:11

@Edmund
Ten argument jest taki naciągany, że aż szkoda czasu na komentowanie go.
Jaki masz inny przykład (prócz Kovac-Flick). To nie jest "chociażby przykład Kovac-Flick", bo to jest jedyny przykład niestety. Za Kovaca grali słabo, w drugim sezonie Flicka podobnie, za Juliana również i teraz też. Rzecz jasna były jakieś niezbyt duże różnice jeśli chodzi o ich formę, lecz cały czas są pod nią. Zatem:
A) Albo cały czas są pod formą,
B) Rok 2020 to był jedyny wyskok formy i ci piłkarze są po prostu przeciętni, a wykreowało się ich na topowych.
Po Flicku był Nagelsmann i teraz Tuchela. O ile JN nie jest utytułowanym trenerem, o tyle TT już niekoniecznie. I tak w tym sezonie np. Goretzkę gra najlepiej od trzech lat, za to Gnabry gra nadal strasznie, podobnie jak Coman czy Davies. Kimmich też gra zdecydowanie poniżej oczekiwań, z tym że on w przeciwieństwie do tej reszty ma mental na topowym poziomie.
A więc: A czy B?

30.11.2023 17:58

@Edmund
Oczywiście, że TT też odpowiada za taki stan rzeczy, ale napisałeś: "(...) jak dla mnie za wyniki zespołu odpowiada trener a nie piłkarze". Czyli trener odpowiada za wszystko, a piłkarze za nic, bo to trener gra za nich :)

Edytowano : 2023-11-30 17:23:19

Zatem może wyrzucimy te pensje gwiazdeczek i zainwestujemy wszystko w trenerów. Bez piłkarzy napewno będziemy grali najlepiej.

30.11.2023 17:21

@Edmund
Absolutnie. Piłkarze nie są wcale winni, to nie oni grają i nie oni są odpowiedzialni za wyniki...
OMG!

30.11.2023 17:08

@Michello
Twarz tej Pani była mordercza :D

30.11.2023 16:54

@Matilegolas
Poprawiłeś statystykę Kovaca z 2,06 pkt na mecz (podawanych przez @Zerafaelo ) na 2,26, w związku z tym to nadal jest mniej aniżeli 2,67 :)
Fakty są faktami.

Edytowano : 2023-11-30 16:51:59

Chyba że porównujemy całą przygodę Tuchela, a nie tylko ten sezon, ale nie wiem jakie w tego typu przypadku byłyby liczby.

30.11.2023 16:51

No rzeczywiście było nudno. Na końcu zrobiło się ciekawie, ale nie z powodu wyższego poziomu gry, tylko przez dymy z sędzią :)

30.11.2023 14:56

@Matilegolas
Umiesz liczyć jak Duda :P
@GuteSpiele
Jeśli nie dostał żadnej dobrej piłki, to oceniać go możemy jedynie za to, że miał problemy z dobrym przyjęciem czy umiejętnym utrzymaniem się przy piłce lub na podstawie jakichś jego podań (chociaż dużo ich nie było).

30.11.2023 14:53

Uważam, że nawet jeśli TT osiągnie półfinał LM (co oczywiście jest sporym osiągnięciem) to powinniśmy się zastanowić nad tym, czy ma nas dalej trenować. No chyba że będzie finał, wówczas uważam, że nie ma o czym dyskutować.
Wczoraj oczywiście znowu tragicznie. Na duży plus Manu (znakomity jest) i... nikt.
Davies gra strasznie, robi dziecinne błędy, z taką grą Perezowi raczej się przestanie podobać ten potencjalny transfer. Müller zagrał znów słabo, więc jeśli takich występów nie wykorzystuje, to nie można się dziwić że gra non stop Musiala. Kane też słabo, ale napastnik jest zależny od całego zespołu stąd jego słaby występ. Ogólnie utrzymanie się przy piłce u Anglika kuleje, więc to nic nowego że tracił piłki. Uważam jednak że gdyby jakąś dobrą piłkę dostał, to wygralibyśmy.

30.11.2023 09:50

Jak będzie tak dalej to TT wyjedzie z Monachium na taczkach.

30.11.2023 09:39

Każdy trener jest tu jechany, ale takiego hejtu jaki jest na TT to sobie nie przypominam. Ostatnio na Mané chyba był hejt podobnego kalibru.
No a to, że TT zrobi jakieś zmiany to jest więcej niż pewne dla każdego kto nie jest uprzedzony.

29.11.2023 07:29

Znakomicie BVB! W końcu w Europie lepiej niż w kraju. Obyśmy się w finale z nimi spotkali ;)
@Gwzd44
Mam tak samo :D

29.11.2023 07:22

Frimpong i Davies na obu bokach obrony to tylko na dieroten można wymyślić. Strach pomyśleć co tam w defensywie by się działo, na przystawkę jeszcze Min-jae który ostatnio zamiast do Neuera podał do piłkarza Köln...
A, i Alonso jeszcze. Toż to Hasan i Kahn nie mieli takich pomysłów.

28.11.2023 17:55

Ponad sobą do meczu a ekzperci już wiedzą, że rotacji nie będzie. Wygląda na to, że siedzą w głowie TT.

Edytowano : 2023-11-28 17:49:58

*doba

28.11.2023 17:49

@Matilegolas
Domyślam się, że chciałeś napisać: "Nie można się zgodzić z tym co mówi Freund"...

28.11.2023 08:22

@fiidoo
Ciekawe spostrzeżenie :)
Wiadomo, że odpowiedzialny za takie traktowanie Müllera jest Tuchel, mimo to uważam, że gdyby był inny trener, to tą sprawa byłaby podobnie rozgrywana. Bayernowi z ekonomicznego punktu widzenia po prostu się nie opłaca płacić tak wysokiej pensji gościowi, który jest u schyłku kariery i nie jest zawodnikiem kluczowym. Być może podobne podejście klubu było w przypadku Lewandowskiego (choć tu to tylko przypuszczenia).

27.11.2023 19:24

Zaczynają z wysokiego C :)
@fiidoo
Gdzie widzisz ten potencjał, w siedzieniu na ławce?

27.11.2023 14:41

Ja pitolę...
Jesteś nienormalny, gościu :)
To Hasan mądrzejsze rzeczy gadał.

27.11.2023 14:39

@hoven
Twoja Flickowa Rewolucja nie przyniosła zmiany trenera, a to tylko dzięki teamowi GuteSpiele :)

27.11.2023 08:39

@BaltazarGabka
Dał ci autograf? ;)

26.11.2023 19:47

@siudrak0
Spoko.
Swoją drogą nasz ekspert od stałych fragmentów gry w końcu wymyślił jakieś rozegranie rzutu rożnego, po którym powinien paść gol. Przez większość rzutów rożnych wykonawcy (Kimmich i Sane) zagrywali piłkę na Goretzkę, który przedłużał piłkę wgłąb pola karnego. Za którymś razem ten manewr się udał i do piłki dopadł Coman, który jednak trafił w poprzeczkę :)
Czekamy na kolejne pomysły, Panie Barry ;)

26.11.2023 15:57

@siudrak0
Może od Kane'a jesteśmy bardziej uzależnieni, bo jest jeszcze lepszy od Lewandowskiego? A może to tylko tak wygląda statystycznie, bo inni w ofensywie też coś robią (nawet jeśli statystyk wyśrubowanych nie mają).
No i wypraszamy sobie tekst jakoby TT był moim bożkiem. Sam go po meczu krytykowałem (co zdarza mi się często) za brak zmian i dziwne traktowanie Müllera, więc daruj sobie.

Edytowano : 2023-11-26 15:26:41

*wypraszam
;)

26.11.2023 15:25

@siudrak0
W meczu z Lipskiem (tym w Superpucharze) Tel miał co najmniej trzy setki, ale żadnego gola nie zdobył. Natomiast taki mecz jak z Saarbrucken zdarza się nam co sezon (bo co sezon odpadamy w głupi sposób z PN) stąd nie rozumiem przedstawiania tego, że jesteśmy uzależnieni od snajpera za coś nowego.

Edytowano : 2023-11-26 14:59:36

To, że Kane ma duży procent wszystkich bramek strzelonych przez Bayern jest zasługą jego wysokiej formy a nie tego, że prócz niego nikt nie strzela (bo mamy znakomitą liczbę bramek w tym sezonie).

26.11.2023 14:57

@josh1982
Mimo że braku zmian nie rozumiem, to w punkt :)

26.11.2023 14:27

@siudrak0
Jeśli się nie mylę, to gdy był Lewy było podobnie (a trenerami byli Heynckes czy Flick).

Edytowano : 2023-11-26 14:24:25

W najbliższych dwóch kolejkach Neverkusen gra z BVB i Stuttgartem a nie z BVB i Lipskiem. Z Bykami już grali gdzieś na początku sezonu (i wygrali).

26.11.2023 14:23

@bayern1987dwa
Pochettino. Tuchel w grudniu został zwolniony i jeszcze w tym samym sezonie wygrał LM z Chelsea więc ten :)

Edytowano : 2023-11-26 13:25:28

GuteSpiele- Nie zauważyłem twojego komentarza xD

Edytowano : 2023-11-26 13:27:45

Wydawało mi się, że Kane strzelił tego gola z dobitki a nie że całą akcję zrobił sam (co nie znaczy że nie grał świetnie, ale inni też tworzyli).

26.11.2023 13:24

@mariuszwr80
Wiara to wiara, nawet w rzeczy mało możliwe :)

26.11.2023 10:54

@Kimas
Gdzie Kratzig i Pavlovic? Wiadomo, że za wygrane mecze więcej pieniędzy klub dostaje, ale jeśli nie nie będziemy na nich stawiać w takich meczach, to nigdy tego nie zrobimy :)
Neuer- Sarr, Kim, Upa, Kratzig- Guerreiro, Pavlovic, Gnabry, Müller, Tel- Choupo.

25.11.2023 21:28