DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Yakub93 Strona 1

12

Może się powtarzam, ale nigdy nie wybaczę zwolnienia Nagelsmanna. Jak go było widać śmiejącego się chwilę przed meczem, to on wiedział, co się odwali, bo taktycznie Tuchela zjada na śniadanie i on wiedział, że TT nie pokona Alonso. Karma wraca - Hasan i Oli zrobili takie świństwo, wywali Juliana bezsensownie, a on się teraz śmieje z ich głupoty.

1-2 za Nagelsmanna z Bayerem, to był znacznie dużo lepszy mecz. Przegraliśmy po 2 karnych, ale kreowaliśmy sporo akcji. Przychodzi Tuchel i w pierwszym meczu 2-2, a w drugie 0-3 jako blamaż. Drużyna zrobiła totalny regres. Wystarczyło go dyscyplinarnie zwolnić wcześniej w tym sezonie, a ktokolwiek inny nie dostałby tak w ryja, jak dzisiaj dostał TT.

Przypomnę, że takie zespoły jak BVB, Stuttgart czy RB Lipsk zagrały znacznie lepiej przeciwko Bayerowi niż my.

Nie chce mi się rozpisywać aż tak mocno, ale w skrócie (najważniejsze punkty):
-zmiana formacji na 3-4-2-1, gdzie za Tuchela to jest kompletnie nieprzecwiczone
-postawienie na Diera kosztem de Ligta
-Musiala i Sane tak mocno niewidoczni, że zostają na boisku prawie do końca - byli do zmiany po 1 połowie
-brak Mullera
-zamiast zagęścić środek pola, to wpychamy kilku napastników

#TuchelOut

10.02.2024 21:31

7

Za Nagelsmanna nie musimy płacić klauzuli, zna klub i piłkarzy, a piłkarze znają jego. Poza tym rodowity Bawarczyk, z okolic Monachium. Kadra Niemiec w końcu gra dobrą piłkę, bo to jego zasługa. Wyciąga wnioski ze swoich błędów i błędów poprzedników.

Za de Zerbiego musimy płacić, nie zna niemieckiego, a z włoskimi trenerami nam nieco na bakier, bo jednak różnice kulturowe swoje robią. Okey, taktykiem jest ciekawym, ale ja już wolę Julka, któremu powrót się należy jak psu buda.

Pomimo tego, że akurat wiele razy broniłem Goretzkę, to akurat ostatni ruch Nagelsmanna z brakiem powołania dla Leona, pokazał że ma jaja, bo wybrał stabilność w środku pola i brak zawodników, którzy będą marudzić, bo nie są pierwszoplanowymi graczami.

Poza tym de Ligt za Nagelsmanna grał jak professor, Kimmich czuł się ważny i potrzebny, a inni też dawali radę. Przecież sezon wstecz z tą samą i kadrą, a tylko różnicą, że miałby Kane'a, to Julian odgrywały każdego. Nawet te 3 remisy pod rząd w Bundeslidze, to były mecze, gdzie oddawaliśmy po 20-30 strzałów, a brakowało wykończenia. Przegrany mecz z Leverkusen, to były 2 karne i brak 9. Julian wracaj i buduj Bayern na lata.

#NagelsmannIn

29.03.2024 18:39

6

Dalej się zastanawiam po co już teraz przyszedł Zaragoza, skoro Tuchel i tak woli wpuścić Moutinga - zamiast dać się ogrywać młodemu zawodnikowi. Z Bochum młody Hiszpan zagrał kilka fajnych minutach, a później już nawet nie wstał z ławki. Nie mógł wejść z Freiburgiem?

Po co my marnujemy kariery zawodnikom, skoro można już poczekać te pół roku i wtedy dołączyć.

Tuchel mówi, że ma za wąską kadrę, a potem i tak gra Moting. Gdzie tu logika Panie Tuchel? Pytam po raz już nie wiem, który.

03.03.2024 23:46

6

Nie chciałbym żyć historią, ale wróćmy na chwilę do 2021 roku:
Lazio-Bayern 1-4
Bayern-Lazio 2-1

Czy od tego momentu Lazio zrobiło wielki progres? Nie
Czy od tego momentu Bayern zrobił regres? Tak

Hoeness i Rummennige zrobili wiele dobrego dla klubu, ale trzymanie Tuchela na siłę, bo nie chcą wyjść na takich pochopnych jak pewien Bośniak i legendarny bramkarz - to błędne myślenie. Wiadomo jest, że piłkarze też nieco grają na jego zwolnienie, ale w dużej mierze też nie wiedzą co mają i grać oraz nie kupują jego pomysłu, którego do końca nie ma. Ta współpraca nie ma prawa działać i nie działa od początku. Karl niedawno w wywiadzie, jak go spytali o Tuchela, to raz że powiedział, że są zadowoleni, a dwa (już kompletnie niepotrzebne) dorzuca jakieś statystyki typu, że TT punktuje lepiej od Nagelsmanna i to jest największy atut. Fajnie, że przy okazji obrony aktualnego trenera, jadą po wcześniejszym, który gorszy na pewno nie był. Poza tym TT nie punktuje lepiej.

Jeżeli my chcemy cokolwiek jeszcze zrobić, ugrać, wygrać w tym sezonie, to trzeba wyje...pożegnać TT. Danie tymczasowego kontraktu Flickowi z ewentualną opcją przedłużenia, to żadne ryzyko. Za rok finał CL w Monachium. Jeśli ktoś ma go wygrać to Flick albo Heynckess (ale drugi nie wróci). Ewentualnie Alonso, ale bądźmy szczerzy - on pójdzie do Liverpoolu, bo dla niego to lepsza opcja. Powrotu Nagelsmanna też bym chciał, ale po tym jak Rummennige jak przeciwnie nastawiony, to w to nie wierzę.

Meczu nie będę analizował, bo analizowanie czegoś w stylu 4-2-3-1 granego bardzo niskim tempie, bez sensownie wypracowanych schematów nie ma sensu. No tak, jeszcze czasami było 4-4-2, ale co z tego, skoro na tym pomysł się skończył. Jedyne co było wypracowane jako schemat w tym meczu, to był ciekawie rozegrany rzut wolny.

Pewnie, że inaczej wyglądałoby gdyby Musiała cz Sane wykorzystali sytuacje, ale ostatecznie mecz skończył się z 0 ilością celnych strzałów. To nie jest coś co przystoi Bayernowi. Poza tym koniec końców, to trener jest odpowiedzialny za drużynę. Tuchel nie potrafi do nich trafić i poprawić rzeczy, które nie działają, więc zakończenie powinno nastąpić.

Ps. Powinienem napisać wprost, że TT powinien być wyp....., ale wolałem to chociaż ująć w spokojniejszy sposób pomimo, że spokoju po takim meczu nie ma. Wstyd.

15.02.2024 00:56

6

Największe kuriozum jest takie, że strzela nam nasz wychowanek, który został wypożyczony (przez Tuchela) i wzmocnił ligowego rywala w walce o tytuł. A dodatkowe kuriozum jest takie, że kolejny zawodnik, który powinien grać (de Ligt), siedzi na ławce kosztem ultra przeciętnego obrońcy wypożyczonego na ledwo pół roku.

Ps. xG Bayernu 0,13 i 1 celny strzał. Wspanialnie...

10.02.2024 19:29

5

Nagelsmann dalej siedzi i się śmieje z Hasana i Oliego. Serio, bierzmy Flicka póki jest dostępny.

Tego się nie da oglądać. Tuchel nawet Kane'a w zimie "popsuł". Tutaj nic nie ma. Jedynie coś Musiala próbuje, czasem Muller dośrodkuje i tyle. Nawet jak Lazio przejdziemy, to potem już każdy inny, szybciej grający zespół nas może łatwo wypunktować.

14.02.2024 21:59

4

Falk potwierdza, że Eberl rozmawia z managementem Nagelsmanna.

29.03.2024 21:33

4

I taki news mnie cieszy. Jego historia z Bayernem się jeszcze nie skończyła i drogi z Bayernem prędzej czy później się zejdą.

Zresztą za to co mu zrobili, powinni mu kiedyś dać szansę poprowadzić ten klub raz jeszcze.

Alonso, Flick, Nagelsmann - innych opcji dla nas nie widzę.

25.02.2024 15:09

4

3-1 xD Tuchel już tego nie wybroni nawet jakby wpuścił Araujo, Rice'a i Mbappe.

Hansi odbierz telefon, bitte.

18.02.2024 19:28

4

Jakby Tuchel byl świetnym trenerem, to by sprawiał, że zawodnicy robią progres, a nie regres. A mamy to drugie.

Mówi od początku sezonu, że ma niezbyt szeroki skład, to gra ciągle prawie taką samą jedenastką, a to że zaczął grać Pavlovic wynika bardziej z tego, że są kontuzje, a nie z tego, że TT go odkrył.

27.01.2024 17:44

4

Za zwolnienie Nagelsmanna Kahn oraz Salihamidzic powinni mieć dożywotni zakaz wstępu na Allianz Arenę (oraz za zatrudnienie Tuchela). Kolejny spotkanie, gdzie na papierze wychodzimy na słaby Union i powinniśmy robić 3-0, 4-0 na luzie, a wygrywamy po dobitce, zaledwie 1 gol dający 3 punkty. Jedyny dobry ruch, to że zagrał Guerreiro za Davies i Portugalczyk fajnie wyglądał, ale reszta? Szkoda gadać. Od ostatniego spotkania nie ma żadnego progresu, a zdobyta bramka mnie nie przekonuje.

I jak tu się cieszyć. Niby 3 punkty są, ale pozostaje duży niesmak w jaki sposób i jak to rokuje na kolejne mecze. My się męczymy z Koloniami, Frankfurtami, Werderami, Unionami, które takie Leverkusen na luzie ogrywało. A teraz mecz z Augsburgiem i znowu niby na papierze, to Augsburg, ale my w ostatnich latach nawet jak dobrze graliśmy, to z nimi nie było łatwo. A Leverkusen postawili się bardzo mocno i mogli to spotkanie nawet wygrać, ale im anulowali gola (spalony), a na koniec Leverkusen walnęło w ostatniej minucie.

Reasumując - mamy grać z Augsburgiem, który przegrał z Leverkusen zaledwie jedną bramką, straconą na koniec meczu. A my się męczymy z drużynami, które Bayer w tym sezonie pokonywał. Światło w tunelu? Brak.

Skoro TT zrobił dzisiaj 3 punkty, po "wybitnym" spotkaniu, to pewnie nie poleci i się musimy męczyć z tym chłopem przynajmniej w kolejnym meczu. Tylko ile można to odwlekać. Mamy wyjść z TT na Leverkusen? Przecież Alonso go zje taktycznie.

25.01.2024 00:46

3

Dawać der Klassieker w finale na Wembley.

16.04.2024 22:44

3

Oby Kane wrócił jak najszybciej, a na pewno na Arsenal.

Co do wczorajszego meczu. To spotkanie kolejny przykład, że Nagelsmann ma pomysł i potrafi go wprowadzić w grę. Kimmich na PO nie pozwolił Mbappe na za wiele, a przy tym dostarczał dużo dobrych podań. Całkiem dobra linia obrony, zrównoważony środek pola i odpowiednio obsadzone skrzydła.

24.03.2024 13:55

3

Nie ma słów. Tutaj nawet nie ma co analizować, bo jest coraz gorzej. Z Lazio będą ciężary, a nawet jak przejdziemy dalej, to łatwo w CL nie będzie.

O Bundeslidze nie ma co mówić, bo my się męczymy z każdym po kolei. Tylko tak na przekór pokonujemy BVB, bo nie wypada inaczej, a potem gubimy punkty z Werderami, Bochumami, Frankfurtam i Freiburgami.

Zatrudnienie Tuchela największą głupotą, bo raz, że podciął im mental, a dwa oni zapomnieli jak się gra i nie sprawiają wrażenia, jakby chociaż chcieli sobie przypomnieć i powalczyć dla klubu.

Bronić się przed Freiburgiem? Czy ktoś normalny by coś takiego wymyślił. Jak poleciał Ancelotti, to za Juppa 5-0 padało z Freiburgiem. A dzisiaj co? Żenada.

02.03.2024 00:24

3

To skoro od kilku tygodni ma problem, to dlaczego nie gra mniej albo ktokolwiek inny za niego? Sztab medyczny daje zielone światło czy Tuchel naciska, żeby Sane grał?

W sumie też nieco tłumaczy, dlaczego ostatnio daje znacznie mniej drużynie, skoro fizycznie ma problem.

28.02.2024 18:06

2

A do kiedy ma kontrakt? Do końca Euro, więc to nie koliduje.

29.03.2024 19:51

2

Czyli mija rok od jednej z najbardziej idiotycznych decyzji zarządu Bayernu.

23.03.2024 15:39

2

Mam takie samo zdanie. A co do Villarealu, to przypomnę, że przegraliśmy jednym golem, a nie 5. Do tego Lewy wtedy totalnie zawiódł, bo więcej faulował/kopał się z Albiolem, niż oddał strzałów na bramkę. Błąd ze stratą bramki, był nieco z powodu zmiany taktycznej i wpuszczenia Daviesa, ale gdzie byli nasi liderzy, skoro przez 90 minut padła tylko jedną bramka w rewanżowym meczu?

A Nagelsmann 0-3 na pewno nie dostałby od Guardioli, bo drużyna zagrałaby zupełnie inaczej. Nawet jeżeli byśmy odpadli, to nie w takim sposób, jak za Tuchela.

25.02.2024 22:55

2

Z reguły powiedziałbym, że zawodnik gwiazdorzy i nie powinien być większy niż klub, ale tutaj jest sytuacja, gdzie mamy trenera i toksyczne relacje, więc nie dziwne, że Kimmich się w końcu wkurzył.

Zarząd musi wybrać: trener czy odejściu wielu ważnych zawodników. Aktualnie wygląda, jaki nie widzieli problemu, że pół składu chce odejść przez Tuchela - co jest ślepotą.

19.02.2024 22:27

2

Jak Fabrizio potwierdził, to można już spać spokojnie.

31.01.2024 23:03

2

Wystarczy przestawić Kimmicha do końca sezonu na prawą obronę, bo na środku gra padakę. Będzie to znacznie tańsze i lepsze rozwiązanie. A Pavlovic na 6. Od razu gra lepsza, tylko że Tuchel na to sam nie wpadnie i nie ma jaj na takie rozwiązanie.

Jak TT chciałby się postawić zarządowi i odpowiedzieć im na hasło "mamy 6 i jest to Pavlovic" to powinien tak zrobić. Pomysł wypali, to wszyscy zadowoleni. Nie wypali, to wtedy wina zarządu, bo się nie znali co do jakości zawodników.

22.01.2024 18:26

2

Zacznijmy od tego, że Nagelsmann nie powinien był być zwolniony. Nawet sami zawodnicy byli zszokowani, szczególnie Kimmich czy Goretzka. Budzą się i nagle dostają nowego trenera, chociaż dobrze im było z aktualnym. Nigdy nie wybaczę Bayernowi (Kahnowi i Salihamidzicowi) tej decyzji.

Przychodzi nowy trener, a drużyna robi regres. Gdzie tu jest logika? Nigdzie. I ja nie wierzę, że nawet jak Tuchel dostanie 2-3 nowych zawodników to ten projekt ruszy. Jego pomysł na grę jest przeciwny temu, co Bayern ma grać, a mamy grać ofensywnie i z pressinigiem, a nie czekać aż nam Frankfurt właduje 5 goli czy Brema 1 na naszym stadionie.

Aktualnie potrzeba kogoś komu zaufają zawodnicy i kto będzie grał ofensywnie (wolałem to dodać, bo zaraz się boje, że ktoś wyskoczy z Mourinho). Zawodnicy nie zaufają już Tuchelowi i nie pójdą z nim w ogień. Nawet jak za Juppa przewalili 2012 rok, to dalej mu ufali i wierzyli w jego wizję, a tu tutaj za TT tego nie ma i nie będzie. Czym szybciej przyjdzie inny, tymczasowy trener tym lepiej. Wolę powrót Flicka do końca sezonu, niż ciągle wkurzanie się na to, że moja drużyna gra taką padakę, na którą się nie da patrzeć i do tego trenera co się chowa na ławce, składa ręce, nie wie co się dzieje, a po meczu zrzuca winę na drużynę, bo sam jest niby święty i bez zarzutów.

22.01.2024 16:48

2

Moim zdaniem Tuchel jakby dostał Palhinhę czy jakiegoś sensownego prawego obrońcę, to dalej nie miałby lepszego pomysłu na grę i nie odmieniłoby to gry. Kadra ma braki, ale to jest nadal drużyna, która nie ma prawa męczyć się z Saarbrücken, Frankfurtem czy Werderem. Dobry trener będzie miał pomysł i ułoży drużynę, a Tuchel tego nie ma. Jego styl pasuje, do innych drużyn, ale nie do nas. Wzmocnienia kadry są potrzebne, ale wymiana trenera też.

Zawodnicy się dzisiaj też nie popisali, ale trener i jego sztab kompletnie im nie pomagają. Który to już mecz, gdzie ewidentnie widać, że wiele rzeczy nie funkcjonuje? Tuchela broniły przebłyski Kane'a, Musiali, Sane i Tela, ale zarządzanie zespołem, dobór taktyki, personaliów już nie.

Ile jeszcze potrzebujemy wpadek?
-Superpuchar z Lipskiem
-Mecz z Lipskiem w lidze
-Saarbrucken w pucharze
-5tka od Frankfurtu
-bezjajeczne 0-0 z Kopenhagą na własnym boisku
-remis z Leverkusen też (bo nie byliśmy tam lepszą drużyną)
-wiele innych spotkań, które może i wygraliśmy, ale po przepchnięciu kolanem (szczególnie 1-0 z Kolonią)

21.01.2024 17:53

2

Sezon jeszcze trwa i wszystko może się wydarzyć, ale nawet jeśli Bayer oddałby Bayernowi mistrza w ostatniej kolejce, to z ogromną chęcią przywitałbym Alonso i pożegnał Tuchela.

20.01.2024 21:12

1

No to akurat w środę Bayern zaskoczy bukmacherów. Dalej mamy szansę to wygrać, ale łatwo nie będzie. Wyczuwam dogrywkę lub karne, ale zobaczymy.

05.05.2024 12:10

1

Nie jesteś sam. Zawsze mi się tragicznie słuchało Janisza.

17.04.2024 22:47

1

Araujo taki drugi Upamecano. Broni dobrze przez część sezonu, a zawodzi w kluczowych meczach.

16.04.2024 23:08

1

Nawet jakby wzieli Gerlanda na 1ego trenera za Tuchela, to wyglądało by to dużo lepiej, pomimo że Gerland zawsze był 2 trenerem.

Problemem jest to - jak wcześniej wspomniał @hoven że aktualnie wstawiony jest cały sztab Tuchela, a w przeszłości było tak, że część sztabu była stała, więc nawet jak główny odchodził i z asystentem lub bez, to część osób zostawała. Jedyna osobą z ważniejszych, który jest od lat to dr Holger Broich, który fizycznie genialnie przygotował piłkarzy lockdownie, co pomogło mieć piłkarzom tak idealne przygotowanie, że nie było dla nas przeciwnika na poziomie. To teraz pytanie, dlaczego zawodnicy tak człapią i notorycznie łapią kontuzje. Pewnie też ta murawa robi swoje, na co kiedyś uwagę zwracał Pep.

Przypuszczam, że (niestety) oni mają gdzieś mecze z Bundeslidze i o ile w 1 połowie wypracowali dobry wynik z Heidenheim, to w drugiej już im się nie chciało. A Tuchel robi błąd, bo skoro dobrze wie jak wygląda motywacja chłopaków, to powinien robić zmiany od drugiej połowy od razu, bo takiemu Telowi i Zaragozie chciało by się więcej pobiegać. Zresztą Bryan źle nie wyglądał. Dostanie więcej czasu, to się odpłaci.

Na Arsenal raczej wyjdą zmotywowani, tylko nie wiem na ile to wystarczy. Nawet nie martwi mnie aż tak gigantyczne ofensywa Arsenalu, bo Havertz czy Jesus genialni nie są (bardziej bym się Saką czy Trossardem przejmował), a bardziej żelazna defensywa Arsenalu, a przed nią Declan Rice na "6". Kanonierzy stracili w ostatnich 11 meczach tylko 4 bramki. Są w gazie i zmotywowani, a w lidze dalej mają szansę na mistrzostwo.

07.04.2024 21:52

1

Za Kovaca chociaż co kilka słabych meczów, raz na jakiś czas miewaliśmy jakieś spektakularne mecze jak ten z Tottenhamem (7-2).

30.03.2024 23:21

1

Dla Kimmicha istniejące opcja do gra na PO w systemie z 4 obrońcami, lub jako pomocnik w systemie z 3 obrońcami. Jako nominalna "6" w systemie z 4 obrońcami nie wypadnie już tak dobrze. Ewentualnie jako 8, gdzie ma z tyłu 6, która mu zabezpiecza tyły, a sam Jo może wtedy skupić się na innych obowiązkach.

Już nawet sam Nagelsmann woli go przerzucić na prawego obrońcę, przywrócić Krossa do kadry, niż wystawiać Joshuę w pomocy. Nawet woli postawić prawdopodobnie na Andricha/Grossa jako 6 niż dać tam grać JK.

Poza tym przypomnę, że Bayern wygrał CL z Kimmichem grającym w fazie pucharowej jako prawym obrońcą. Owszem było też wiele męczy za Flicka, gdzie Joshua zagrał wspaniale jako 6, ale moim zdaniem prawa obrona to najlepsza pozycja.

Kimmich ostatnio grając na prawej obronie zaczął znowu wyglądać całkiem dobrze i kreował sporo sytuacji, plus to świetne dośrodkowanie do Goretzki. Chciałbym, że został, ale nie jako nominalna "6", bo nią nie jest.

19.03.2024 00:44

1

Czy oni naprawdę nie mogliby grać tak przez cały sezon? To było praktycznie idealne show, które nam pokazali. Wiadomo, że Mainz to nie jakaś potęga, ale przy tym co grał jeszcze niedawno Bayern, nawet mecz z Moguncją mógłby nam sprawić problem.

Pozdrawiam tych co chcą sprzedać Goretzkę czy Kimmicha. Kimmich zaczyna wracać do formy, bo wreszcie gra na pozycji, na której znowu robi różnicę. Goretzka wyżej ustawiony, to od razu widać efekty. I nie piszę o Leonie tylko w perspektywie tego meczu. Są 2 rzeczy potrzebne, żeby Goretkza grał dobrze. Ma mieć kogoś do rywalicji i czuć przez to presję, a druga rzecz, to nie może grać mecz w mecz 90 minut, żeby nie być zajechanym na koniec sezonu. Dzisiaj akurat szkoda go było zdejmować, bo był bardzo aktywny.

Jedynie chyba Laimer i Sane bez szału, ale też niczego nie zawalili. Reszta zagrała koncertowo. Za tydzień tylko poproszę Pavlovica obok Goretzkę i jedziemy po koleją wygraną.

Ps. Niech się Kovac i jego Wolfsburg przełamią w końcu i wygrają spotkanie. Czas, żeby Leverkusen znowu zgubiło punkty.

10.03.2024 02:08

1

Nie ma to jak taki paradoks. Oglądaj wszystkie mecze w sezonie, nie obejrzyj jednego, który był (wg Waszych opisów) bardzo udany hah. Poszedłem na konwersacje po niemiecku i nie miałem jak obejrzeć meczu.


Obejrzałem na razie tylko 9 minutowy skrót, ale już mi się rzuciło w oczy, że drużyna w końcu grała swoje, bo było sporo akcji i oddanych strzałów, czego najbardziej brakowało. Asysta Matthijsa czapki z głów.

Pytanie co na nich wpłynęło? Fakt, że Tuchel odchodzi, mecz o 1/4 CL, chęć udowodnienia wszystkim dookoła, że Bayern się jeszcze nie skończył? Cokolwiek to jest, to gra i wynik cieszy (co prawda bazuje na 10% meczu, ale pokazujący najważniejsze momenty).

Co do obrony, może rzeczywiście Dier obok de Ligta, to odpowiednia opcja, bo obaj się dobrze uzupełniają? Trzeba na stawiać na takie ustawienie w kolejnych grach i obserwować.

Pytanie o Sane: w perspektywie całego meczu, to dobrze wypadł? (Pomijając strzał, który później dobił Kane). W skrócie był taki fragment, jak holował za długo piłkę i głupio stracił, a to mi wyglądało jak podobna rzecz, którą robił regularnie w ostatnich spotkaniach.

06.03.2024 00:50

1

Witamy na podkładzie.

Dostał duży bajzel do sprzątnięcia, ale jest właścicym człowiekiem, aby tego dokonać. Czas myśleć nad trenerem i kadrą na 2024/2025 sezon.

Klub musisz zrobi wszystko, aby Bayern doszedł do finału Dahoam w 2025 i tym razem go wygrał.

26.02.2024 18:11

1

Też się powoli zaczynam zastanawiam po co kupili Boyea i to jeszcze za taką kasę. Już naprawdę wystarczyło przestawić Kimmicha na PO i po problemie. A teraz mamy w kadrze Mazraouiegi, Boeya, Laimera i żaden z nich nie jest jakiś ultra wybitny na tej pozycji. Mazroaui jest porządny, ale nie wybitny. I teraz będziemy znowu w lecie kupować prawego bocznego, mając kilku w kadrze? A jak się Boey nie będzie dobrze prezentował, to kasy w życiu nie odzyskamy.

25.02.2024 23:54

1

Flick miał chyba 6m, Nagelsmann 8m. Tuchel ma 12m? O zgrozo. Hasan powinien z Kahnem oddać za to z własnej kasy.

Co do Alonso, to co go raczej może przekonać (nie mówię, że kasa nie), to czy projekt, który dostanie ma szansę na rozwój i on czy on może na to wpływać. Jak mu Bayern powie, że nie będzie miał prawa głosu w sprawie kadry, to Xabi to odrzuci. W Leverkusen miał duży wpływ na transfery i jak widać, dostał zawodników idealnych do jego systemu.

25.02.2024 23:03

1

Liczę, że rzeczywiście Kimmich będzie teraz grał na prawej obronie i tam odbuduje formę.

Sprawdziłem statystyki na Whoscored.
Najwyższa celność podań / podania:
-Kimmich 98,2% / 81
-de Ligt 97,4% / 84 (niby wg TT Matthijs nie umie rozgrywać)
-Guerreiro 91% / 87
-Goretzka 90,3% / 81
-Dier 89,8% / 109
-Pavlovic 88,9% / 74

Odbiory:
-Pavlovic 3
-Musiala 2
-Kimmich/Guerreiro/de Ligt/Goretzka 1

Kluczowe podania:
-Goretzka 3
-Kimmich 2
-reszta po max 1 lub 0

Dryblingi:
-Musiala 3
-Sane/Kane 1

Skoro Tuchel odchodzi po sezonie, to teraz skupimy się na tym jak grają zawodnicy i kto powinien zostać. Dla porównania Sane wymienił tylko 35 podań, 77,1% skuteczności. Nie ogarniam kompletnie jak on potrafi zagrać 2 raz z rzędu genialną jesień, a cieniować na wiosnę. Za Nagelsmanna było to samo. Jedynym czym można to wytłumaczyć, że powinien mieć rolę zbliżoną do "10" i grać bardziej w środku, albo atakować też z lewej strony, a nie tylko z prawej.

Ps. Brałem pod uwagę zawodników, którzy zaczęli mecz od początku, żeby statystyki były na dłuższej osi czasu. Nie ma co liczyć 100% przy 5-10 podaniach kogoś rezerwowego.

25.02.2024 11:59

1

Jeśli Davies odejdzie, to też myślę, że Theo Hernandez jest super opcją. No chyba, że klub potrafi jednak łatwo wyciągać pilkarzy z Leverkusen, to Grimaldo... Ale już widzę jak Bayer oddaje nam pół składu od tak i w promocji.

Widziałem sporo meczów Milanu, bo to jedyna drużyna, dla której chce mi się popatrzyć na Serie A. Theo potrafi zarówno strzelić często bramkę, jak i dać asystę. U Daviesa od dawno tego brakuje. A co do bronienia, to robią podobne błędy, więc przynajmniej w ofensywnie byłoby na plus. Jedyna kwestia jest taka, że Theo łapie sporo żółtych kartek.

24.02.2024 11:45

1

Ważne, że coś się dzieje. Tylko jeśli go zostawią, to wyjdą na idiotów.

18.02.2024 20:27

1

Ooo Hoven, wróciłeś :)

18.02.2024 18:30

1

Fajnie napisane, plus dla Alfik91.
Tak tylko dorzucę od siebie, że kolejny paradoks całej sytuacji, to fakt ile wsparcia od zarządu dostał Tuchel, a ile takiego wsparcia nie dostał Flick czy Nagelsmann.

Ps. Co do niuansów taktycznych, których nie było (ale to nie problem), to jeśli kiedyś znajdę czas, to napisze artykuł ;)

16.02.2024 17:55

1

Na pewno najważniejszą rzeczą jest zatrudnienie odpowiedniego trenera, ale drugą kwestią przebudowa składu. Ja nie jestem zwolennikiem wymiany połowy składu, bo to nonsens, ale pewni zawodnicy powinni odejść.

Jak dla mnie powinniśmy pożegnać kogoś z 3 trójki naszych skrzydłowych, a wskazałbym na Gnabry'ego, który ostatni dobry sezon zagrał w 2019/2020.

16.02.2024 17:32

1

A widzieliście, że była wypowiedź Tuchela, gdzie otwarcie skrytykował Tela?

Z tego co wiem, to jest prosta zasada w zarządzaniu, że chwalisz publicznie, a krytykujesz 1 na 1. Nie wiem, co ma dać negatywnie wypowiadanie się o piłkarzu w publiczny sposób. Raczej to nie jest motywujące.

14.02.2024 20:30

1

Znowu bez de Ligta. Cały ten Tuchel to jakiś żart.

14.02.2024 20:27

1

Tuchel już go szykuje na finał CL, jako podstawowego zawodnika, który zagra od pierwszej minuty i będzie kluczowym ogniwem.

#ironia ;)

13.02.2024 18:07

1

Niech reaktywują duet Flick & Löw, każda opcja lepsza niż Tuchel (pomijając Mourinho, bo ja parkowania busa sobie nie życzę).

12.02.2024 19:26

1

Oho, Tuchelinho ma ból pewnej części ciała, bo strzelił mu bramkę zawodnik, którego sam osobiście odesłał z klubu do innego.

Poza tym, co on ciągle tą Premier League przywołuje. Mógł iść tam, a nie obejmować Bayern, jak mu się przepisy nie podobają.

11.02.2024 13:33

1

Wiadomo, że trener wybiera skład (nie zarząd), ale czy im kompletnie nie przyszło do głowy, żeby jednak kwestionować wybory Tuchela i chociaż spytać czym on się kieruje?

Podsumuje sytuację kadrową obrońców z wczoraj:
-Kim - wraca z kadry, gdzie zagrał sporo meczów i powinien raczej nie być obciążany graniem całych 90 minut
-Upemecano - świeżo po kontuzji
-Dier - najgorszy z nich wszystkich
-de Ligt - najlepszy obrońca, gotowy do gry na 90 minut, a 4 w hierarchii, za wspomnianą trójką.

Gdzie tu jest logika Tuchel? Powinien na pewno zagrać Matthijs, a nie dostał minuty.

Oby wytrzymał, bo jak zwolnią Tuchela, to wtedy na bank zacznie grać.

11.02.2024 13:24

1

Ma to nawet sens, bo Mazraoui grywał na lewej obronie czasami, a Boey chyba akurat nie, więc lepiej tak niż inną stronę. Guerreiro może i fajnie zagrałby do przodu jako LO, ale zostawiłby dziury, a Frimpong miałby korytarz. Jak dla mnie obrona Mazraoui-Kim-de Ligt-Boey jest najlepszą opcją (za dużego wyboru zresztą nie ma).

07.02.2024 23:23

1

Nie pamiętam czy ktoś przytaczał statystyki z ostatniego meczu, ale Pavlovic (dane z Whoscored) miał 97% skuteczność podań. Inne jego mecze:

Z Augsburgiem - 95%
Z Wolfsburgiem - 94%
Ze Stuttgartem - 86%
Z Heidenheim - 92%

Podałem tylko ze spotkania, bo w nich zagrał 70-90 minut, ale tak czy siak skuteczny jest w rozegraniu. Warto byłoby się jeszcze zagłębić w przejrzenie jak to wygląda w wygranych pojedynkach, ale tak z pamięci co do tych meczów, to pamiętam, że sporo piłek powygrywał.

Jak dla mnie to powinien być zawodnik, który zagra od 1 minuty z Leverkusen. Jest w formie, dobrze rozgrywa, stabilizuje środek pola i nie spowalnia za bardzo gry.

05.02.2024 22:36

1

Mecz może znowu niezbyt piękny w odbiorze, ale wynik może cieszyć. Co prawda dalej sobie zadaje pytanie, czemu nie można było zdjąć Sane przy wyniku 3-1, żeby nie ryzykował kartki, a przy tym wpuścić Zaragozy, aby miał swój debiut.

Co do de Ligta, to jest mecz, który powinien pokazać jego hejterom, że Matthijs musi po prostu mieć rytm meczowy, a wtedy pokaże formę. Robben jak wracał z kontuzji, to w pierwszym meczu też nie zawsze szalał.

Co mnie za to bardzo cieszy, to że klub nie kupił nowej "6", bo jest nią rzeczywiście Pavlovic. Skoro mamy chłopaka, który trafił tutaj jako młodzieniaszek i przeszedł przez wszystkie szczeble młodzieżowe, a teraz wchodzi po raz kolejny do 1 jedenastki i nie odstaje poziomem od reszty drużyny, a nawet podnosi poziom, to powinniśmy się wszyscy cieszyć. Jego kilka minut z Darmstadt i 30 minut z BVB były już czymś, co pokazywało, że powinien dostać więcej szans. To, że mamy sporo kontuzji, to jest jego szczęście, bo TT już nawet nie miał wyboru, żeby na niego nie postawić, a Alexandar udowadnia, że jego obecność w pierwszej jedenastce jest zasłużona. Pomimo, że bardzo lubię Kimmicha, to nie czekam aż tak mocno na jego powrót na Leverkusen, ponieważ uważam, że to Pavlovic powinien zagrać na jego pozycji. A później niech panowie rywalizują na treningu, a TT podejmuje sprawiedliwe decyzje, kto ma grać, a kto nie. Poza tym uważam, że na boisku znalazłoby się miejsce dla obu, gdzie Pavlovic grałby niżej, a Kimmich wyżej. Tylko wymaga to jeszcze przetrenowania (a no i trener z pomysłami, a tego nie mamy).

03.02.2024 19:51

1

Brawo Pavlovic, po raz kolejny udowadnia, że podstawowa jedenastka mu się należy.

03.02.2024 16:16

1

Co do innych klubów Bundesligi, to:
-PSG > Eintracht Frankfurt - Hugo Ekitike, wypożyczenie z obowiązkiem wykupu - 30mln
-Real Betis > Bayer Leverkusen - Borja Iglesias, wypożyczenie na pół roku
-Napoli > RB Lipsk - Eljif Elmas - 24mln
-Brighton > VfB Stuttgart - Mahmoud Dahoud - wypożyczenie na pół roku

01.02.2024 21:05

1

To skoro Bergwijn ma być backupem, to tym bardziej liczę, że Granada puści Hiszpana.

Steven gra słabo, w kadrze padaka, a Ajaxowi nie daje nie wiadomo ile swoją grą.

31.01.2024 12:05

1

Dokładnie. Trzymanie TT to odwlekanie najgorszego. Z Lazio się będziemy męczyć, a potem jeżeli już damy radę, to łatwiej nie będzie. A plan Tuchela ledwo starczył na Union, to jak hipotecznie wystarczy na City czy Real, jeśli ich wylosujemy?

A Flick nie będzie czekał na Bayern. Tak naprawdę teraz też jest pod znakiem zapytania, czy by zaakceptował tymczasowy kontrakt, skoro zaraz może pójść do Barcy długoterminowo i na spokojnie planować kadrę i taktykę na lato.

29.01.2024 18:57

1

Pep nie dał rady?
1 rok - chciał grać w rewanżu 3-4-3 przeciwko Realowi, to Lahm i Schweinsteiger, go przekonali na 4-2-3-1, a resztę historii znamy.
2 rok - masa kontuzji i w meczu z Barcą na skrzydle grał Bastian. To się nie mogło udać, tym bardziej przy takiej Barcy, która była w gazie. A jeżeli miało się udać, to wystarczyło nie wpuścić 3 goli w ostatnich 15 minutach pierwszego meczu
3 rok - wystarczyłoby, żeby Müller strzelił karnego, albo oddał to Lewemu. Atletico murowało się 2 mecze, tam każda drużyna na świecie miałaby problem im coś wcisnąć więcej.

Rzeczywiście brak wygrania CL jest tylko i wyłącznie winą Pepa. Tak, to ironia.

Ps. Swoją drogą Tuchel też przechodząc na 4-2-3-1 z City sprawił, że my tego spotkania nie wygramy i rzeczywiście, nie wygraliśmy. I nie mam nic przeciwko tej formacji, ale ja uwielbiam jak drużyna potrafi grać w różnych ustawieniach w zależności od przeciwnika, a nie kiedy gra się zawsze ciągle tak samo.

29.01.2024 18:49

1

By the way: z cyklu nie zajeżdżania składu. Muller i Czupo nie mogli wejść te 10 minut wcześniej? Podobnie z Krätzigem, który akurat nie wszedł, ale złapałby minuty, a mieliśmy 3-1 wcześniej i nawet jakby zawalił ktoś gola, to dalej zostałaby przewaga.

Chociaż Zvonarek wszedł, ale wynikało to tylko z faulu na Pavlovicu. Zresztą przy tym jak wypadł Kimmich do nie wiadomo kiedy, Aleksandar też mógłby zejść te 5-10 minut wcześniej, żeby nie ryzykować kontuzji.

27.01.2024 17:52

1

Pamięta ktoś czy Guerreiro czasem grywał na prawej obronie w BVB? Bo Davies nie ma kompletnie prawej nogi, więc raczej na PO to nie zagra. Boey to jutro przyleci dopiero, więc raczej w meczu też nie wystąpi.

Pewnie Tuchel wystawi coś w stylu:
Neuer
Davies-Dier-de Ligt-Guerreiro
Pavlovic-Goretzka
Sane-Musiala-Coman
Kane

(Tak, też bym wolał Tela, za Comana, ale znając TT szanse marne)

26.01.2024 20:18

1

Też mnie to zastanawia - mógłby go ustawić z prawej strony i po kłopocie.

Kolejny powód wywalenia Tuchela, to że nie ma dobrej relacji z ważnymi zawodnikami.

26.01.2024 16:40

1

Nagelsmann za szybko poszedł do DFB, bo jutro miałby już znowu pracę w Monachium. Cóż, w takim razie niech dzwonią do Flicka i dadzą mu kontrakt do końca sezonu, a potem się zobaczy, co dalej.

21.01.2024 17:31

1

To ile wynosi klauzula Alonso? Bo z Tuchelem, to ja sobie finału dahoam nie wyobrażam. Z Xabim tak.

Ps. Jak ktoś dalej twierdzi, że się nie da grać ciekawie i ofensywnie z trójką obrońców z tylu, to niech obejrzy Bayer.

20.01.2024 20:55

1

Dopiero teraz, bo wczoraj nie działała mi kompletnie opcja dodania komentarzy. Próbowałem zarówno na kompie Firefoxem, a później Bravem na telefonie. Teraz już działa i piszę z telefonu. Podoba mi się nowy layout i super, że jest dostępna ciemna wersja. Dobrze, że strona się dalej rozwija. Nowy rok, nowe DieRoten :)

Co do de Ligta, zresztą wcześniej już wspominałem, ale... Kompletnie nie rozumiem, jak klub może rozważać jego sprzedaż, żeby kupić Araujo, który raz - byłby za drogi, dwa - nie wiem w czym ma być lepszy od Holendra.

19.01.2024 18:29

Tylko, że Real ma szerszą ławkę i mógł sobie pozwolić na grę drugim garniturem, a dodatkowo grali z Cadim, a nie Sevillą, więc wygrana nie jest zaskoczeniem.

05.05.2024 11:48

Liczę, że de Ligt zagra, ale jeśli miałby grać na blokadzie z ryzykiem kontuzji, to może nie warto ryzykować. Mamy jeszcze rewanż. Gdyby chodzi teraz o drugi meczu półfinału, to co innego. Tak już zresztą było kiedyś w ćwierćfinale przeciwko Realowi, że Neuer, Boateng i Hummels grali na blokadach i to 120 minut.

O to, że wyjdzie Upamecano to się nie martwię, bo on nie wyjdzie. To Kim jest 3 wyborem i w przypadku absencji Matthijsa, to Koreańczyk wchodzi do gry.

29.04.2024 19:04

Mamy to, aczkolwiek to parkowanie busa na koniec, to jest wstyd.

Tak czy siak, der Klassieker w finale coraz bliżej.

17.04.2024 22:57

Dobrze, że nie mamy więcej obrońców na ławce, bo inaczej ich by Tuchel wpuścił.

Po co ten Upamecano, przecież spokojnie można było dobić Arsenal na 2-0 i poklepać piłkę na 3-0

17.04.2024 22:49

W końcu!!! Brawo Kimmich.

17.04.2024 22:24

Dokładnie. Mamy inne pozycje, które bardziej kuleją. Wirtza to można kupić jak się znajdzie jakiś wariat i wykupi Comana za 70m, ale wątpię.

Po Wirtza trzeba iść w 2025 jeśli dalej będzie w formie, a nie w tym okienku.

15.04.2024 23:16

No i super. Na to czekałem od dawien, dawna.

15.04.2024 19:29

Przecież wraca Nagelsmann, pewnie już tylko szczegóły dogadują po cichu.

15.04.2024 17:28

BVB umie przegrać że słabymi, a wygrać z mocnymi. Jak im Atletico nie strzeli pierwsze, to szanse mają.

Dawać der Klassieker w finale na Wembley :D (pomarzyć zawsze można)

10.04.2024 18:07

Lipa mocno, bo bez niego środek nie funkcjonuje za dobrze.

07.04.2024 18:29

A ktoś ogląda czasami Everton, żeby jakoś zobrazować jak wygląda Onana w porównaniu z Zubimendim lub Palhinhą?

Z całej trójki najmniej go kojarzę.

04.04.2024 20:45

Tuchel nie ma genu "Mia san mia", więc dobrze, że odchodzi. Mistrzostwo było jak najbardziej w zasięgu, wystarczyło mieć odpowiedniego trenera, a nie takiego, który "nie wiem co się wydarzyło w tym meczu, na treningu wyglądało lepiej" lub "nic się nie stało".

Nawet jakby w jakiś sposób Tuchel wygrał z nami CL, to nic nie zmieni.

04.04.2024 20:42

2 sezon z rzędu, gdzie gra super na jesieni, a na wiosnę cieniuje.
Wcześniej były jakie newsy, że grał z kontuzją. To ja się pytam, skoro zawodnik nie jest gotowy na 100%, to kto daje zielone światło na grę.

Na Arsenal to Tel lub Coman.

04.04.2024 20:30

O ile nie boję się aż tak ataku Arsenalu, to ich gry w obronie. Rzeczywiście jak chcą przeciwnika zneutralizować, to potrafią. Na mecz patrzyłem tylko nieco, ale redukowali atuty City bardzo mocno.

Analizowałem jak szybko City transportowało piłkę z obrony na skrzydło i to jest znacznie szybciej niż u nas. Jeżeli Arsenal ich gasił pomimo to, to nam łatwo nie będzie, ale w awans dalej wierzę, nawet jeżeli na ławce siedzie Tuchel, bo na CL piłkarze się spinają, a to już ostatnie trofeum, o jakie możemy powalczyć.

03.04.2024 01:41

Powrót Juliana, ale też przebudowa kadry. Takie nazwiska jak Gnabry czy inni powinni być kwestionowani, bo nie dają już od dawna jakości.

Skoro Führich byłby tańszą opcją niż Serge - a w Kanadyjce ma 7/7 - to mając Kane i Musiala obok, też mógłby wykręcić dobre liczby.

03.04.2024 01:35

Liczyłem, że Saarbrücken dojedzie do finału i postawi się Aspirynom, ale nie pykło. Aczkolwiek większym kuriozum byłoby wygranie Fortuny. Chociaż football potrafi robić niespodzianki.

03.04.2024 01:31

W sumie to może niech najpierw Bayern uzgodni, kto będzie trenerem i jego spyta czy widzi dawanie minut Zaragozie, czy lepsze wypożyczenie. Führich byłby ciekawą opcją, a bardziej jako rezerwowy. Chyba, że wywalczyły sobie skład dobrą grą, bo aktualnie u nas żaden skrzydłowy dobrze nie gra. Nie licząc Musiali, który nie będąc nominalnym skrzydłowym, daje bardzo radę i ciągnie grę.

Grunt to sprzedać Gnabry'ego, może ktoś się skusi.

03.04.2024 01:28

Nagelsmann miał na 9 Moutinga, a Tuchel ma na 9 Kane'a. Taka spora różnica przy punktach. Wystarczy porównać xG obu panów oraz to ile oddawali celnych strzałów piłkarze pod każdym z tych trenerów.

03.04.2024 01:15

@karolina96 Falk potwierdzał, że Eberl rozmawiał już przed świętami z managementem Nagelsmanna, wiec jakieś rozmowy się toczą. Z drugiej strony padło też, że rozmawiali z De Zerbim/jego managementem.

Na pewno się coś dzieje, tylko pytanie na jakim etapie są negocjacje. Może teraz jest burza mózgów, kto jest za i kim oraz analiza pomysłów przedstawionych przez obu panów.

01.04.2024 16:21

@alien666 kontrakt ma do 31ego lipca, więc w praktyce do końca Euro/odpadnięcia z turnieju, więc w czym to ma kolidować, żeby dołączyć do Bayernu w lipcu.

Nagelsmann woli prowadzić klub, bo kocha codzienną pracę w piłce. W kadrze zostałby pewnie, tylko gdyby nie miał oferty z topowego klubu. Jeśli zgłosi się Bayern, to on wróci.

01.04.2024 14:17

@karolina96 też chciałbym mieć taką nadzieję, ale Lothar wie sporo - padło też zdanie "gdyby nie te wątpliwości że strony 1-2 osób, to Nagelsmann byłby wezwany na rozmowy już po świętach". Bardzo liczę na powrót Juliana i oby się to wszystko wyjaśniło jak najszybciej.

Wypowiedź Hoenessa, że klub zrobił błąd, to pierwszy krok, teraz czekamy na konkrety.

01.04.2024 14:12

Przede wszystkim to wystarczyło Tuchela nie zatrudniać. A co aktualnego sezonu, mógł polecieć już nie raz np po przegranej z Bremą czy blamażu z Eintrachtem. A tak czym dłużej czekaliśmy, to bardziej zmniejszyliśmy szansę na mistrzostwo.

01.04.2024 13:17

Wg Lothara nie wszyscy są zgodni co do powrotu Nagelsmanna i podobno w klubie są przeciwne 1-2 osoby. Na pewno zwolennikiem powrotu jest Hoeness (zresztą ostatnie jego wypowiedzi na to wskazują), Dreesen powrotu Juliana nie wyklucza. Co do tych przeciwnych, to Lothar nie chce zdradzać nazwisk, ale na moje oko może to być Rummennige, który kilka miesięcy temu w programie będąc pytany o Tuchela, to go wychwalał, że najważniejsze są punkty, a później jeszcze wygarniał Nagelsmannowi, że on tego nie robił (co akurat w statystykach się nie zgadza, bo TT roztrwonił więcej punktów).

Pytanie jakie zdanie ma Eberl i kto jest jego wymarzonym kandydatem, ale póki Hoeness jeszcze rządzi w mniejszym lub większym stopniu jeśli się uprze, to pewnie będzie naciskał na powrót Nagelsmanna.

Co do de Zerbiego, to on raczej jest chętny na odejście z Brighton i pomimo, że ma kontrakt jeszcze 2 lata "będzie rozmawiał z klubem na temat swojej przyszłości". Ogólnie też nim jest zainteresowane kilka klubów z Premier League, więc pewnie gdyby miał ofertę stamtąd, to zostałby na wyspach. Pytanie po kogo ruszy Liverpool.

Wg plotek Chelsea była kolejnym klubem, która mocno chciała ściągnąć Alonso, ale Hiszpan odmówił.

01.04.2024 13:14

Hummels był zawodnikiem meczu i "1" jest zasłużona. Czyścił jak za starych dobrych lat. Przykro, że u nas nikt nie zagrał tak, aby otrzymać 1. Niestety :/

31.03.2024 23:19

Po prostu wstyd ten dzisiejszy mecz. Na analizę nie mam chęci i siły, ale przede wszystkim boli widoczny brak motywacji i chęci.

Takie Leverkusen odwraca kolejny raz wynik, bo mają mental zwycięzców, a my po raz kolejny mając 0-1 w plecy, to zarówno nie umiemy i chcemy coś zrobić, a do tego jeszcze dostajemy bramkę na 0-2. Co ten Tuchel porobił z tymi chłopakami.

Ps. Jak wróci Guerreiro to on powinien grać na LO, albo Mazraoui. Byle nie Davies, bo nic tam nie wnosi. Nie pamiętam kiedy ostatni raz dobrze dośrodkował, albo kiedy zrobił sprint przy kontrze przeciwnika uniemożliwiając utratę bramki.

30.03.2024 23:19

Nawet jakby nie było szansy na mistrzostwo już miesiąc temu, to na takie mecze jak der Klassieker powinna być motywacja z najwyższej półki. Poza tym graliśmy na własnym boisku, przed swoimi kibicami. Piłkarze powinni takie spotkania grać na 100-120%. Rozumiem małe zaangażowanie raz na jakiś bardzo rzadki czas, gdzie może być mniej ważny przeciwnik, ale nie w takim dniu jak ten.

30.03.2024 23:14

Czekam aż Julian wróci, bo się nie da patrzyć na to co Tuchel wymyślił.

A co do piłkarzy. Widać brak Pavlovica, bo w środku jest krater. Muller zrobił błąd, ale de Ligt miał szansę to wyczyścić, ale za wolno się zabierał. Sane miał tyle czasu pod czasu przerwy reprezentacyjnej, a znowu gra słabo.

Rzeczywiście Eberl musi tutaj przebudować kadrę.

30.03.2024 19:26

Oni są nienormalni... Kolejny comeback i 2-1...

30.03.2024 17:19

1-0 dla Hoffe :D Beier. Niech Hoffe robi niespodziankę, a później zaczynamy serię gubienia punktów przez Leverkusen. Pomarzyć można zawsze ;)

30.03.2024 16:05

Hoffenheim po 28 minutach na razie się trzyma. Oby dali radę do końca meczu tego przynajmniej nie przegrać.

30.03.2024 15:59

Czyli Bayern chce i Julian chce :)
Negocjować i czekamy na powrót.

30.03.2024 15:56

Wg Plettenberga duet Zidane/Ribery czy Rangnick nie są w grze. Zostało dwóch kandydatów: de Zerbi oraz Nagelsmann. Co do tych dwóch - 2 interesujące filmy na temat ich stylu i pracy:

De Zerbi:
https://m.youtube.com/watch?v=D8AgTaSShmM

Nagelsmann:
https://m.youtube.com/watch?v=TFmpsHUsKOw

30.03.2024 13:15

O ile podobała mi się gra die Mannschaft w ostatnich 2 meczach, to mam nieco wątpliwości co do Gundogana. O ile na pewno zgadzam się z opcją Andrich/Groß jako 6, Kross jako 8, ale może Leon powinien zostać przetestowany jako 10 u Juliana? Miałby więcej okazji do wchodzenia w pole karne i wykańczania okazji, a to umie całkiem dobrze jak na pomocnika.

30.03.2024 12:45

Prawdopodobnie zarząd się napalił na Alonso, a kiedy nie wyszło, to pomyśleli o Julianie.

29.03.2024 22:50

Zmieniając nieco temat z poszukiwania trenera i wracając do Daviesa. Mnie nie martwi jego prawdopodobne odejście z punktu sportowego, ale martwię się o inna rzecz. Podobna rzecz, która się dzieje teraz za sprawą Alaby.

Alaba i Davies całkiem mocno się kumplowali i dalej utrzymują kontakt, a Austriak namawia Kanadyjczyka na transfer. Teraz (niestety) przypomnijmy sobie z kim Musiala spędza dużo czasu i kto jest jego dobrym kolegą z Bayernu - odpowiedź to Davies i ja się martwię, że jeśli Musiala nie dostanie kontraktu w to lato (albo odrzuci naszą ofertę), to że Phonzi będzie go namawiał przez cały rok lub dwa na transfer do Realu.

Jeszcze do tego zakładając, że hipotetycznie Alonso trafi do Realu za rok, to pewnie będzie chciał piłkarza pokroju Wirtza, więc albo będzie próbował zakontraktować Floriana, albo podobnego do niego, czyli... Jamala.

Bayern musi jak najszybciej zaklepać trenera i takiego, dla którego będą chcieli tutaj zostać piłkarze, a szczególnie taka perełka jak Musiala. O ile Daviesa w ostateczności można jeszcze stracić, to Jamala nigdy w życiu.

29.03.2024 22:15

Na prawej, bo tam jest klasą światową. Czym dłużej tam będzie grał, tym szybciej wróci do jak najlepszej formy.

29.03.2024 21:45

@Alistair dokładnie. Poza tym Julian powiedział, że chce wyjaśnić swoją przyszłość przed Euro, żeby skupić się na turnieju.

29.03.2024 21:30

Brać Juliana. Jeżeli Nagelsmann wróci, to będę przeszczęśliwy.

29.03.2024 18:24

Też myślę, że dzieje się dużo w tle i po cichu, a różne nazwiska są dla zmyłki, albo żeby dziennikarze mieli co pisać.

Grunt tylko, że następcą Thomasa Tuchela nie został .... Thomas Tuchel :D

28.03.2024 23:29