DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: diablo Strona 20

Na ten moment Werner nie jest nam potrzebny.
Uważam, że powinniśmy w pierwszej kolejności postarać się o transfer skrzydłowego z topki, bo to właśnie z deficytem skrzydłowego zmagamy się już od kilku okienek. W następnej kolejności środek pola oraz prawy bok obrony.

15.04.2020 18:25

Oby prócz dobrego nazwiska były też dobre wyniki. :))

15.04.2020 13:41

Też jestem zdania, że transfer będzie oscylować w granicy 70 mln.

Oby tylko te okienko nie skończyło się na ewentualnym transferze Sane, lecz na niżej wspomnianej trójce przez @DarthSmd.

15.04.2020 10:06

@MateuszFCB

Bardzo możliwe, w cale bym się nie zdziwił.

15.04.2020 09:08

Jak pójdzie do klubu zagranicę to już przepadnie, nie wyciągniemy go w przyszłości. No chyba, że jako zamarynowany talent. A chociażby w takiej Hiszpanii mają wielką tendencje właśnie do marnowania talentów, przykład - Jovic.

15.04.2020 08:50

W końcu jakieś oficjalne info. Ciekawe czy coś z tego wyjdzie. Osobiście trzymam kciuki, bo ściągnięcie topowego skrzydłowy to mus.

Ciekawe jak wyjdzie nam z Havertzem. W najnowszym wywiadzie powiedział, że jest otwarty na kolejny krok i może to być nawet krok za granicę.

15.04.2020 06:18

Nikt nie powinien stać wyżej niż klub, a gadek w stylu "bo mu się należy", albo "za zasługi" nie chce mi się nawet słuchać. Jak się nie podoba to może śmiało odejść. Ciekawe tylko kto mu da więcej niż aktualnie zarabia w Bayernie.

I taki krótki przykład - Ronaldo, postawił wysokie warunki, Real na to nie przystał i jak się skończyła ta historia? Chyba każdy wie.

Reasumując uważam, że żądania Neuera są absurdalne. Jest to zwykły skok na kasę. Klub powinien stać zawsze nad zawodnikiem i to on powinien rozdawać karty, nie na odwrót. Bo jak dasz palca, to zaraz wszyscy się zlecą i wezmą całą rękę. A i tak uważam, że piłkarze zarabiają dużo za dużo.

14.04.2020 14:51

Powodem niezadowolenia miały być też ponoć wysokie zarobki Hernandeza, który ponoć ma inkasować 24 mln € w rok. W związku z czym Neuer, Alaba, czy też Muller chcieli znaczących podwyżek.

14.04.2020 07:04

Jako rezerwowy rotacyjny - why not, ale nie możemy w nim upatrywać kogoś z pierwszego składu. Nam potrzeba w końcu prawdziwego skrzydłowego na miarę klubu jakim jest Bayern.

13.04.2020 14:47

To może niech tam wróci.

13.04.2020 14:44

Trochę poleciał z tymi widełkami. Według mnie cena Sane powinna oscylować w granicach 75 mln. I uważam, że jest to rozsądna cena.

Co do reszty nazwisk, to według mnie nie widzę niestety miejsca w naszym składzie dla Wernera. Jest to raczej grajek na ŚPO, gdzie aktualnie mamy dobrze obsadzoną tą pozycję. Skrzydłowy będzie z niego średni, więc nie ma sensu go tam wpychać.

Havertz - wielka nie wiadoma. Talent to on ma, ale czy wart takiej kwoty jakiej żąda za niego Bayer? Myślę, że kwota oscylująca w graniach tak do 70 mln byłaby rozsądna. Zważywszy, że przydałby się nam jakiś pomocnik.

13.04.2020 14:43

Może być... ale nie musi.

Ogólnie to spory eksperyment z tym Havertzem. Zagrał jeden sezon życia, a teraz cichosza. Byłoby naprawdę szkoda jeśli by się okazało, że taka gruba kasa poszła na zmarnowanie.

13.04.2020 11:31

@TomiiiFCB

I oby tak już zostało :))

12.04.2020 12:52

Havertz in, Tolisso out.

12.04.2020 12:50

Majstersztyk. Chyba najlepszy technicznie grajek w naszej drużynie.

11.04.2020 20:00

Klub może się starać, ale finalna decyzja i tak należy do Havertza. Rozumiem stronę klubu, chcieli ukręcić biznes i sporo zarobić, a tu taka sytuacja na świecie krzyżuje im plany.

11.04.2020 17:30

Ciekawe czy City będzie chciało sprzedawać Sane po niższej cenie. Ale zawsze to lepiej niż by zawodnik odszedł za darmo. O ile Sane nie przedłuży w najbliższym czasie umowy.

11.04.2020 09:18

Zwykły skok na kasę. Stracił trochę w moich oczach. Zasługi zasługami, ale 20 mln w rok jako bramkarz to dużo za dużo.

10.04.2020 19:04

Jeśli ma przyjść Havertz to Tolisso musi odejść.

10.04.2020 11:10

To działa w dwie strony. Wyniki są dużo lepsze, to i zaufanie jest większe.

10.04.2020 10:33

Fajnie fajnie, tylko gdzie go wciśniemy?
Na skrzydło? Tak średnio, bo średni z niego skrzydłowy. U nas widziałbym go jako ŚPO, albo jako drugi napastnik, ewentualnie jako pierwszy napastnik w przypadku niedyspozycji Roberta.

09.04.2020 14:58

@FanGraczyBayern

Taki Dest z pewnością byłby dobrym rozwiązaniem.

09.04.2020 11:16

To mógł być nasz sezon, a póki co to niewiadomo co to będzie. Równie dobrze jak wznowią rozgrywki nasza dotychczasowa forma może całkowicie wyparować. Szkoda.

@FanGraczyBayern a kogo wstawisz na tą prawą obronę? Mullera? Na ten moment Pavard to najlepsza z możliwych opcji. Bo na powrót Kimmicha na tą pozycję to się raczej nie zanosi.

09.04.2020 10:39

@GuteSpiele

Że się tak spytam - a co ma Atletico do Bayernu? Bo nie za bardzo rozumiem te porównanie.

08.04.2020 16:20

@GabrielStach

A w tym pomieszczeniu wyjaśnili wszystko po męsku, czyli dali se po przysłowiowej mordzie ;)

08.04.2020 11:55

Przyznam szczerze, że chciałbym zobaczyć taki ofensywny Bayern.

08.04.2020 11:39

W dobie obecniej sytuacji i jak już wyjdziemy z tej całej pandemii, będę bardzo miło zaskoczony jeśliby doszło do dwóch większych transferów np. Havertz + Sane.
Osobiście wydaje mi się, że klub w tym okienku pozyska tylko jedna gwiazdę takiego formatu za grube mln ojro (np. tylko Havertz + mniejszy transfer w postaci Desta)

08.04.2020 05:43

Siłą rzeczy musiał się stać jednym z "ważniejszych elementów w układance Flicka", bo dwóch naszych obrońców było przez dłuższy czas kontuzjowanych.

Ja osobiście nie wierzę w jakikolwiek transfer Boatenga. Uważam, że dogra swój kontrakt do końca, bo nikt nigdzie indziej nie da mu wiecej. Mam też wrażenie, że dziś Boateng jest jednym z tych piłkarzy, dla których liczy się w tym wszystkim tylko i wyłącznie hajs.

08.04.2020 05:40

Ogólnie to nie wiem co ten gość u nas robi. Przyszedł tylko na pół roku, po czym na 100% wróci do swojego klubu. Niby miał odciążyć Pavarda, ale już nie lepiej było np ogrywać Richardsa?

08.04.2020 05:35

W pełni się zgadzam z Panem Don Juppem.

07.04.2020 15:28

Zważywszy na obecną sytuację to jakbyśmy pozyskali Desta oraz jakiegoś ofensywnego grajka to byłoby to piękne okienko transferowe.

07.04.2020 15:27

Ech, Ci Francuzi tak już chyba mają.

06.04.2020 20:07

Chyba jeden z najpewniejszych transferów dotyczących Bayernu. Szkoda, że akurat dotyczy odejścia z klubu.

06.04.2020 12:51

Świetna wiadomość!

Może Thiago nie strzela nie wiadomo ile bramek, ale w ilości odbiorów, dokładności podań zawsze śrubuje najlepsze wyniki. Cytując klasyka - to są te detale.

06.04.2020 10:34

Niby fajnie, ale mamy obsadzoną pozycje na ŚPO. Zgaduje więc, że będą chcieli go wcisnąć na pomocnika, co już jest bardziej rozsądnym rozwiązaniem, przy założeniu, że np. Tolisso nas odpuści.

06.04.2020 10:17

W związku z czym niektóre kluby raczej nie będą takie chętne w sprzedaży zawodników. Bo gdy jeszcze w poprzednim okienku kluby mogły sprzedać gwiazdy za grube miliony, to w tym okienku ceny będą już o 20-30% mniejsze.

Także myślę, że większość będzie chciała po prostu przeczekać ten kryzys, by na ewentualnych sprzedażach nie stracić sporych kwot.

06.04.2020 09:53

Jak w kalejdoskopie. Odejdzie, zostanie, odejdzie, zostanie.

Osobiście uważam, że zostanie. Bo nikt mu nie da więcej niż inkasuje tutaj, a chyba aż tak źle u nas nie ma.

06.04.2020 09:03

Osobiście też bym wolał Sane, bo to jednak skrzydłowy, którego z ofensywnych pozycji teraz de facto nam najbardziej brakuje.

Havertza na skrzydło się nie wciśnie, bo to raczej typowy grajek na ŚPO. Wernera może i by się dało tam upchać, ale wykorzysta tam swojego całego potencjału.
Więc mimo, iż są to naprawdę duże i obiecujące nazwiska, to nie jestem pewien czy aby na pewno do nas pasują.

05.04.2020 21:12

Trochę rozbawił mnie ten wpis mówiący o Boatengu oraz Martinezie i jasnym obrazie ukazującym ich przyszłość w klubie w nadchodzących sezonach. Przecież ta dwójka prawdopodobnie nas niedługo opuści.

Co do potencjalnych transferów - jak nie leży ten Sane to trudno, w takim razie trzeba szukać kogoś innego. Havertz i Werner, no niby okej, ale mamy ich pozycje obsadzone. Bardziej bym poszukał kogoś na ŚPD oraz prawą obronę.

05.04.2020 16:07

Osobiście uważam, że Pavard na tej prawej obronie nie prezentuje się tak źle. Wiadomo, że do poziomu Kimmicha sporo mu brakuje, ale mimo wszystko gdyby Flick nie widział w nim perspektyw to by na niego nie stawiał. A na dzień dzisiejszy zagrał w 23/25 meczy.

05.04.2020 14:19

Bayern za Kovaca grał strasznie pasywnie, do tego dochodziła niezliczona liczba wrzutek. Dobrze się stało, że klub zwolnił Chorwata.

04.04.2020 22:27

Jak nie Sane to niech już będzie Werner, jednakże to całkowicie inny rodzaj grajka. Nam nadal potrzeba skrzydłowego.

04.04.2020 21:04

Szacuneczek. Tak powinno być.

04.04.2020 21:02

@FanGraczyBayern

Szczerze w to wątpie. On już gadał, że planuje nowy start, by bo jakimś czasie pojawiły się newsy, że Boateng znowu nie jest zadowolony i chce odejść.

Moim zdaniem zostanie do końca kontraktu, bo nikt mu więcej nie da i odejdzie. Do klubu z USA czy innego PSG.

04.04.2020 20:57

Też chciałbym mieć takie problemy :))

04.04.2020 13:20

Najlepsza wiadomość w tych smutnych czasach.
Flick wprowadził do drużyny kreatywność oraz bardzo dużo świeżości. Świetnie również se radzi z naszymi problemami związanymi z kontuzjami.
Teraz czas na ponowny triumf w lidze mistrzów!

03.04.2020 20:59

Ich pech, a nasze szczęście. Ostatecznie chyba dobrze, że wyszło jak wyszło.

03.04.2020 18:34

No tak średnio bym powiedział.

03.04.2020 18:33

Byłoby naprawdę szkoda, bo gość wyrażał ewidentne chęci by dołączyć do Bayernu.

03.04.2020 18:33

To byłby naprawdę niezły plottwist.

02.04.2020 20:32

Dogranie sezonu, albo i dwa na emeryturze w słonecznej Hiszpanii byłoby z pewnością miłym doświadczeniem. Bo jakby nie patrzeć Flick i tak praktycznie na niego nie stawia. Także odejście Martineza jest bardzo prawdopodobne.

02.04.2020 20:30

@tapczan

Dokładnie. Gość w przyszłym roku kończy 32 lata. Bayern to jego ostatni tak duży przystanek.

02.04.2020 20:25

@tapczan

W rzeczy samej. Mam nadzieję, że to czyta :/

01.04.2020 14:19

Wszyscy zasługują na przedłużenie umów. Jednakże na zasadach Bayernu. Także całym szacunkiem do wyżej wspomnianych zawodników, ale wszystko maksimum co klub powinien zaoferować to umowy trzyletnie, które zdecydowanie powinny być wystarczające.

30.03.2020 22:16

Aktualnie Barcelony może nie stać na taki wydatek w postaci Gnabrego.

30.03.2020 21:00

Fachowe i honorowe podejście do sytuacji.

30.03.2020 16:00

Takie trudne czasy pokażą jaki klub jest zarządzany z głową, a jaki nie.
I oczywiście, że ta cała sytuacja odbije się na transferach, nie trzeba być żadnym ekspertem z ekonomii by to stwierdzić. Ale w tej sytuacji straci nie tylko Bayern, ale cały piłkarski świat.

29.03.2020 18:59

@tapczan

Wspomniał o tych co są aktualnie w grze. Widać, że Boateng i Martinez odstawieni są na boczny tor.

29.03.2020 18:05

@tapczan

Jestem podobnego zdania. Nikt nie mu nie da tyle co inkasuje w Bayernie.

29.03.2020 17:50

Sancho, czyli kolejna bajeczka.
Ja bym się tak nie nakręcał by później nie było rozczarowania, że na skrzyło pozyskamy tylko i wyłącznie Perisicia.

29.03.2020 12:11

Byłoby słabo jakby zawodnik takiej klasy odszedłby za darmo.
Aczkolwiek wydaje mi się, że zostanie. Po co miałby gdzieś się ruszać w dobie pandemii?

28.03.2020 14:50

@tapczan

Dokładnie. Zahavi uzyskał oczekiwany efekt. Spirala, że Alaba miałby odejść zaczęła się sama nakręcać.

27.03.2020 17:38

Dlaczego miałby odchodzić do słabszego klubu skoro jeszcze jakiś czas temu mówił, że chce wygrać jeszcze raz LM.

27.03.2020 16:11

To było wiadome w momencie jego przyjścia do Bayernu.

26.03.2020 17:12

Kurcze, to by była naprawdę spora strata. Gość wymiata na tej prawej obronie. Do tego jest szybki i dobry technicznie. Mając go i Daviesa boki obrony byłyby obsadzone na lata.

26.03.2020 17:10

Szczerze wątpię, że dojdzie do tego transferu.

26.03.2020 17:08

Nie oszukujmy się, on nigdzie nie pójdzie.

26.03.2020 17:07

Już nie chce mi się nawet słuchać o tym Sane. Przyjdzie to fajnie. Nie to trudno.

25.03.2020 16:21

Tak tak, zdradzili go o świcie.

Pismaki już chyba nie mają o czym pisać, więc wymyślają coraz to lepsze clickbait'owe newsy.

25.03.2020 14:23

Tak jak pisałem wcześniej. Idzie kryzys. Nikt nie będzie wydawać nie wiadomo ile na rynku transferowym. Dla niektórych klubów najbliższe miesiące to może być, albo nie być. Każdy będzie chciał zaoszczędzić jak najwięcej gotówki.

Także nie liczyłbym też na nie wiadomo jakie ruchy Bayernu na rynku transferowym. Równie dobrze może nie dojść do żadnego transferu.

25.03.2020 09:36

A ja osobiście nie byłbym taki optymistyczny. Zobaczymy jak się potoczy ta cała sytuacja i jak długo będzie ona trwała.

Kluby będą raczej chciały zatrzymać jak najwięcej gotówki, niż bić rekordy transferowe na rynki. Nie zakładałbym więc, że te okienko transferowe będzie jakieś wielkie. Wydaje mi się, że skończymy z jedną "bombą" transferową oraz Perisiciem na skrzydle. Tylko zastanawiam się czy tą ewentualną bomba będzie Sane, czy też Havertz, o którym mówi się ostatnio coraz więcej. Teoretycznie jeśli pozyskamy taniego skrzydłowego, to po co nam drugi skrzydłowy, lepiej wzmocnić środek pola.

25.03.2020 07:26

Myślę, że kibice też nie są zadowoleni. Tyle, że z tegorocznej formy Tolisso.

24.03.2020 16:11

Nigdzie nie pójdzie.

Po pierwsze gra o podwyżkę. Po drugie w dobie pandemii z pewnością będzie chciał zmieniać otoczenie. Już to widzę.

24.03.2020 16:10

Kurcze. Sam nie wiem co o tym myśleć. W środku pola dajemy se radę. Kimmich i Thiago tworzą świetny duet. Na dodatek forma Havertza w tym sezonie nie zachwyca, nie wiem czy ten transfer nie okaże się wtopą.

Po drugie mam wrażenie, że mamy inne pozycje, które wymagają większej uwagi, jak chociażby lewe skrzydło, albo prawa obrona. Także skupiłbym się na Sane i Dest'cie.

Ale niestety mam wrażenie, że nasz polot transferowy w kwestii skrzydła skończy się na Prosiciu.

Edytowano : 2020-03-24 16:08:22

edit: Perisic'iu*

24.03.2020 16:07

Całkiem fajnie to sobie tłumaczą by zapewne "kibice" znani z ostatniej burdy nie pluli się, że barwy te są nie wystarczająco bawarskie.

Edytowano : 2020-03-23 13:33:07

edit: osobiście mi się projekt podoba. Coś nowego.

23.03.2020 13:32

Też lubię pszeniczne piwo.

23.03.2020 11:04

Osobiście uważam, że lepiej byłoby dać szansę dla jakiegoś grajka z akademii niż grywać na skrzydle dalej Perisiciem.

22.03.2020 17:39

@FanGraczyBayern

Właśnie też się zatrzymałem nas tym zdaniem. Bo można je zrozumieć dość dwuznacznie.

22.03.2020 14:58

@Piter1985

Jestem podobnego zdania.

22.03.2020 14:00

Piękny gest.

Tylko pytanie czy pieniążki pójdą na polską służbę zdrowia, czy niemiecką.

21.03.2020 17:05

Nadal sporo. Uważam, że jego cena powinna oscylować w granicach 70-80 mln.

21.03.2020 17:02

No i fajnie. Większe zainteresowanie może pozytywnie wpłynąć na wartość transferu.

21.03.2020 16:32

W momencie gdy Coutinho tutaj przychodził było wiadome, że nie zostanie wykupiony. Nie wiem czemu co poniektórzy się tak na niego nakręcili.

21.03.2020 13:59

Twardo walczy o podwyżkę.

20.03.2020 19:53

Póki co widzimy dopiero początek wielkiego kryzysu, przez co ceny na rynku transferowym mogą ulec drastycznej zmienianie. Więc jeśli ktoś da za Tolisso taką kwotę to definitywnie trzeba z tego skorzystać.

20.03.2020 19:50

Dla samych inicjatorów pomysłu duże brawa.

Ciekawe czy podobną sytuację zobaczymy w Polsce. Póki co tylko Błaszczykowski dał przykład.

20.03.2020 14:41

Podoba mi się. To może być naprawdę ciekawy zestaw. Z pewnością bardziej innowacyjny niż chociażby domowy trykot.

20.03.2020 12:48

A to ciekawe.

19.03.2020 16:46

Kwota jest zdecydowanie za wysoka.

Na dodatek zauważyłem, że ostatnimi czasy więcej mówi się o Havertzie, a jeżeli o Sane. A mam wrażenie, że jednak skrzydłowy jest nam bardziej potrzebny.

19.03.2020 16:45

Szkoda tej całej sytuacji. To mógł być nasz sezon. A wyszło jak wyszło.

19.03.2020 07:02

@tapczan

Mówię akurat o ogólnym podejściu do tematu na tle trener - zarząd. Nie o konreretnym przypadku Flicka. Choć de facto mam wrażenie, że będzie to trener na lata. Jednakże sumarycznie masz rację. Dialog i kompromisy to droga do sukcesu, bo końcu zgoda buduje.

18.03.2020 13:42

@FanGraczyBayern

Jestem podobnego zdania. Lepiej już ogrywać kogoś z akademii.

A co do trójki, która miałby nas ewentualnie opuścić to wydaje mi się, że czas Boatenga i Martineza niestety, ale u nas minął. Trzeba podziękować za wszystkie ugrane treofea i się niestety pożegnać. Co do Tolisso to niestety, ale to już nie jest ten sam zawodnik co przed kontuzją.

18.03.2020 12:33

Z tych większych transferów to jako priorytet uznałbym Sane. W następnej kolejności Werner i dopiero na trzecim miejscu Havertz. I to maksymalnie za jakieś 70 mln, bo te 100 mln to jakaś abstrakcja.

18.03.2020 12:12

Po pierwsze to trener powinien decydować o tym kogo widziałaby w składzie, a kogo nie. Bo przecież on później ulepi coś z tej gliny. Także kupowanie gwiazdy, by zaistnieć jako ten kto ściągnął właśnie tą gwiazdę, mimo iż np. ta gwiazda nie będzie pasować do układanki jest moim zdaniem trochę bezsensu. Mówię oczywiście o przykładzie, nie twierdzę, że Sane nie pasuje do naszego składu.

A po drugie, w związku z zaistniałą snucie planów o pozyskaniu nie wiadomo kogo może mieć małe pokrycie w przyszłości. Raczej kluby będą chciały zaoszczędzić gotówkę, bo nie wiadomo jak długo taka sytuacja będzie się utrzymywać, niż nic rekordy transferowe.

18.03.2020 12:09

Wirus raczej do wakacji nie minie, a zważywszy na fakt, że chociażby wczoraj zmarło w Hiszpanii prawie 200 osób wątpię, że dojdzie do takiego transferu. O ile w ogóle okienko transferowe będzie otwarte.

18.03.2020 08:50

No cóż, nie było innego wyjścia.

17.03.2020 14:41

Słabo to wygląda. A najgorsze w tym wszystkim jest to, że nie wiadomo jak długo ta sytuacja będzie się jeszcze utrzymywać.

17.03.2020 14:39

@FanGraczyBayern

Ja bym się nie nakręcał. Zbliżające się okienko będzie najsłabsze od lat. Może nawet nikogo wybitnego nie pozyskamy.

17.03.2020 14:36

Fajnie fajnie, tylko co np. z takim Arpem, albo Zirkzee?

15.03.2020 18:46

@tapczan

Takie rozwiązanie dałoby nam spokój na bocznej linii obrony na lata.

Na dodatek mam wrażenie, że Dest stoi wyżej technicznie niż chociażby Davies. Te jego kocie ruchy - https://youtu.be/fzMeCKmKHns

15.03.2020 18:23