DieRoten.pl

OFICJALNIE: Flick trenerem Bayernu do 2023 roku!

03.04.2020, 20:34:52

Stało się! Po wielotygodniowych spekulacjach Bayern oficjalnie potwierdził, że Hansi Flick zostanie trenerem ekipy rekordowego mistrza Niemiec do końca czerwca 2023 roku!

Mistrzowie Niemiec za pośrednictwem swojego oficjalnego portalu poinformowali, że dotychczasowy trener − Hansi Flick − doszedł do ostatecznego porozumienia z bossami bawarskiego klubu.

55-latek związał się z monachijczykami umową, która będzie obowiązywała do końca czerwca 2023 roku. Swojego zadowolenia z faktu zawarcia porozumienia nie krył nie tylko sam Hansi, ale i również Karl-Heinz Rummenigge oraz Oliver Kahn.

Karl Heinz-Rummenigge:

− Bayern jest bardzo zadowolony z pracy Flicka. Zespół rozwinął się świetnie pod jego wodzą. Grają atrakcyjny futbol, co się odzwierciedla również na wynikach. Jesteśmy jedynym niemieckim klubem, który wciąż walczy na trzech frontach. Poza tym podoba mi się styl, w którym Hansi prowadzi zespół. Jego umiejętności jako osoba są przekonujące, emanuje empatią. Bayern ufa Hansiemu i jesteśmy przekonani, że będziemy z nim osiągać sukcesy w przyszłości.

Hansi Flick:

− Z niecierpliwością wyczekuję nadchodzących wyzwań razem z moim sztabem i zespołem. Rozmowy z Karl-Heinzem Rummenigge, Oliverem Kahnem oraz Hasanem Salihamidzicem były bardzo dobre i potoczyły się w duchu dobrej woli. Jestem przekonany, że możemy razem wiele osiągnąć.

Oliver Kahn:

− To ważne dla Bayernu, aby trener rozumiał filozofię klubu. Hansi był wcześniej piłkarzem, po czym został asystentem trenera w Bayernie. Teraz podpisał długoterminowy kontrakt. Zmierzamy w dobrym kierunku. Hansi zna mentalność FCB, zdaje sobie sprawę, że maksymalny sukces jest wyznacznikiem Bayernu. Cieszę się, że w nadchodzących latach będziemy mogli to wszystko kontynuować razem z nim.

Jak wyglądała kariera Hansiego w pigułce? W latach 1985-1990 Flick grał dla Bayernu, z którym sięgnął po cztery tytuły mistrzowskie kraju, Superpuchar oraz Puchar Niemiec. Po zakończeniu kariery piłkarskiej wyrobił licencję trenerską i zaczął swoją przygodę jako trener. Kolejno prowadził FC Bammental, Hoffenheim, po czym został asystentem w RB Salzburg. Przygoda ta nie potrwała zbyt długo, albowiem we wrześniu 2006 roku otrzymał propozycję z niemieckiej kadry, z którą związany był przez 8 lat. W 2017 roku powrócił do TSG, gdzie pełnił funkcję kierownika sportowego. Ostatecznie w lipcu 2019 roku powrócił do Bayernu − resztę dopowiedzcie już sobie sami.

źródło: FCB.de
Login

GabrielStach

Wspieraj twórczość autora:

Postaw mi kawę na buycoffee.to

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (98)



07.04.2020 11:32
Ma trochę racji, ale bądźmy szczerzy, takie pokolenie jakie było w Bayernie czyli Lahm, Bastian, Robbery będzie ciężko powtórzyć, to byli piłkarze genialni, klasa światowa, obecnie w kadrze Bayernu takich mamy może 2-3, Kimmich jest świetny ale do Lahma jeszcze wiele mu brakuje, ma 25 lat a więc piłkarsko jest już ukształtowanym piłkarzem, teraz poprostu będzie nabierał doświadczenia i zostawmy już go w środku pola tak jak kiedyś ktoś chciał przestawiać Lahma i nie bardzo to wyszło, tak teraz Kimmich niech gra w środku pola.
07.04.2020 11:12
hoven czy dla ciebie wogole któryś z piłkarzy Bayernu jest klasa światowa , bo jak czytam twoje kom to , tylko jest krytyka prawie zawsze ?
07.04.2020 10:57
Super!!! Wyczekiwana wiadomość.
07.04.2020 10:51
Oficjalnie Thomas Muller przedłużył kontrakt z Bayernem do 2023 roku :) FCBM!
07.04.2020 10:49
Muller ma umowę do 2023!
07.04.2020 10:26
No ja też zgadzam się że hoven,, czasami '' jeździ dość ostro po kimmichu, a on na prawej obronie wykręcał znakomite statystyki. Ale aleksander - Arnold to też znakomity prawy obrońca. Jeszcze zobaczy że kimmich będzie w przyszłości kapitanem, ale trochę w dalekiej.
07.04.2020 09:59
@hoven kolejny raz bardzo przesadzasz. Jeśli Kimmichowi daleko do legend pokroju Lizarazu czy Lahma to TAA jeszcze dalej, to jedno ze słabszych ogniw Liverpoolu. Liczb i analizy nie trzeba przytłaczać bo tak jak napisał admin i @tapczan było to rozbiorę wiele razy
07.04.2020 09:52
@hoven - a ja Ciebie proszę żebyś przeczytał dokładnie co napisałem. Nigdy nie napisałem że Josh w destrukcji, z tyłu był świetny. Wiem że miał braki widziałem to doskonale. Na prawej jego głównym atutem były ofensywne wyjścia i wydaje mi się że trochę przesadzasz, bo Josh miał je naprawdę dobre i sobie radził ofensywnie.
I gdyby to miało ode mnie zależeć, wolałbym go po stokroć na PO bo jednak różnicę tam zrobić potrafił a na, środku jest dla mnie bezpłciowy i klasowych defensywny pomocnik jest wskazany.
I, tak wiem że Kimmich ma fory bo jest Niemcem. Dlatego jest mu dużo wybaczone. A co do zachowania się zgadzam, zawsze to mówiłem że wyżej robi niż wiadomo co ma. Ale wiadomo dlaczego jest mu wybaczone a jak ktoś inny zbierze żółta kartkę za dyskusje to już jest piętnowane :D
07.04.2020 09:48
Niestety, ale wielokrotnie tutaj pisałem, że hoven ma mega tendencje do wyolbrzymiania potknięć Kimmicha i jednocześnie ignorowania wszystkich niedoskonałości TAA. Chcę wierzyć, że wynika to z faktu, że Anglika nie ogląda regularnie i stąd taka, a nie inna opinia.

Przytaczałem argument, również w formie suchych statystyk, ale widać temat wciąż wraca. Przyznam się, że upór w jakim @hoven próbuje przekonywać do swoich "racji" jest w tym przypadku mocno zastanawiający.
07.04.2020 08:53
@hoven to była klasa światowa, a pisanie że TAA zjadał go na śniadanie jest śmieszne. Podnieta zawodnikiem Liverpoolu jak w gimbazie. Niby w czym ? Tak samo objeżdżany, bo takie jest ryzyko jak stawiasz na tak ofensywnie usposobionego bocznego obrońcę. Zawsze możesz postawić na obrońcę, który nie przekracza lini środkowej i będziesz miał bezpieczeństwo. Aha i Kimmich rozegrał blisko 3 sezony na światowym poziomie na PO, a nie pół roku.
07.04.2020 08:36
Swoją drogą pamięta ktoś piłkarza Realu - Gravesena ? Pseudonim Ogr :P
Taka wersja Vidala tylko bardziej "waleczna" :D

Kimmich na PO dawał radę tylko w ataku . Niestety w defensywie cienko to wyglądało z Joshem . Stąd Pavard na PO , który może nie daje tyle w ofensywie ale za to w miarę solidnie broni .
07.04.2020 01:13
@Arkady142 blagam juz przestancie pisac zmyskona historie o tym ze Kimmich to byl klasa swiatowa na boku, walil babole gorsze od Rafinhu;p chlopak nie potrafi kryc i ma tragczny odbior, jego wejscia do przodu byly rozczytane po sezonie i nigdy nie powtorzyl wyczynu z wrzutkami. Przeciwnicy analizuja mecze i zawodnic - to jak Kimmch byl obejzdzany przez zawodnikow Liverpoolu czy Gladbach (polecam mecz z zeszlego sezonu) to jest az smutne; krycie na 2 metry, faule, mijanie sie z pilka.

Ostatnie pol roku to bylo wiecej glupich fauli, pyskowania i wypowiadania sie w mediach a zeby policzyc ilosc dobrych meczow wystarczy dlon pechowego drwala. Flick go przesunal do srodka bo na sredni Pavard daje na prawej wecej pewnosci (przede wszystkim dzieki odbiorowi) ale za to Joshua w srodku ma jaja zeby ppodejsc po pilke; czyli cos czego kastraci Leon i Coco nie maja nawet wielkosci przepiorczych.

Joshua ma juz prawe 25 lat zaliczyl swietny sezon pod wzgledem asyst na boku, ale od Lizarazu czy Sagnola dzieli go przepasc i niestety przez lata gry na prawej nie polepszyl tego jak broni ani jak sie ustawia. TAA o ktorego King Wizard sie sprzeczal ze jest gorszy od Joshuy zjada go na sniadanie i popija Alaba.; Pep nie bez powofdu na niego wrzeszczal wsciekly - i pewnie robilby to nadal bo Kimmich nie ogarnal grania na boku; zatrzymal sie na obiecujacy - a wystarczy spojrzec na Pavarda; ob tez jak wyjdzie umie fajnie wrzucic. Rozumiem ze to jak robi to Coman przeslania niektorym oczy ale wiekszosc zawodnikow grajaca przy lini jednak potrafii dosroskowac :D (moze z wyjatkiem Alaby ktopry zalicza 2-3 asysty rocznie i jest ewenementem na skale swiatowa (nie mylic z klasa swiatowa))
07.04.2020 00:53
@feel2020FCB - już tak się nie tego z tym Joshem na środku. Może i nie popełnia błędów jakąś bramkę strzeli, ale Kimmich to nie jest defensywny pomocnik z prawdziwego zdarzenia. Jest w środku solidny, nic więcej. Natomiast na prawej ofensywnie to była światowa czołówka. I to nie Flick widzi... a nie Flick widzi. Hansi nie chce popełnić błędu Kovaca który miał naprzeciw szatnie i nie miał nic przeciwko żeby przystać na żądania Josha.
Nic do Kimmicha nie mam, tylko wnerwiające jest to, że ustala sobie pozycję na boisku bo wie że może sobie pozwolić na więcej niż taki Alaba który chciałby mieć pozycję Kimmicha.
I jeszcze coś. Kimmicha na środek to przesunął już Niko. Josh tam gra od początku sezonu.
06.04.2020 23:05
Pytanie co bydzie z Franckiem Eviną, jemu wypożyczenie się kończy w czerwcu a kontrakt z Bayernem do 2021 roku ... większość z Nos miała (mo ?) nadzieje że dostane szanse w pierwszej drużynie.
06.04.2020 22:54
Kimmich jest tak uniwersalnym graczem że mógłby grać nawet w ataku i też by strzelał, ale tak serio to najlepiej gdybyśmy mieli dwóch Kimmichów, jeden na bok obrony a drugi do pomocy. Flick wie co robi, przestawił Kimmicha na środek i ból minął a Bayern grał jak nakręcony. W obliczu problemów Bayernu ze środkiem pomocy Joshua jest lekarstwem, jest jak antybiotyk.
06.04.2020 22:49
Kimmich na ŚPD, w ogóle mi nie pasuje, nie jego bajka. Powinien być defensywny pomocnik z prawdziwego zdarzenia jak Martinez z najlepszych Czasów
06.04.2020 22:48
HSV z Feinem w składzie :

21 meczy (12 wygranych)
średnia punktów na mecz - 2
57% meczy wygranych
bramki zdobywane na mecz -2,2
bramki tracone - 1

HSV bez Feina :

4 mecze (0 wygranych)
średnia punktów na mecz - 0,5
0% wygranych meczy
bramki zdobyte na mecz - 0,5
bramki tracone - 1.8

Fein może nie jest jakimś wybitnym graczem ale każdy podkreśla że "coś ma", dobry w odbiorach i coś rozegrać tyż umi ... eksperci są zgodni (eee nie tacy "eksperci" jak Ty żeby nie było, bo Ty jesteś jedyny w swoimrodzaju ;]) że problemy HSV wzieły się po kontuzji Feina i to już o czym świadczy że tak młody zawodnik trzymał środek pola Hamburga.
Spokojnie Fein może dostać szanse jak mu nie wyjdzie zawsze może wrócić na wypożyczenie.
06.04.2020 21:59
Fein gra w czołowym klubie drugiej Bundesligi i niczego nadzwyczajnego nie pokazuje. Najbardziej szkoda, że Vidal odszedł, bo to był jeden z najlepszych transferów Bayernu ostatnich 10 lat.
06.04.2020 20:45
Podobno Coman i Coco złamali klubowe zalecenia co do braku kontaktu i poza murawą przytulili się na chwilę...:-/
Takie info się gdzieś od Bilda przewinęło.
06.04.2020 20:17
Sane I Werner się wykluczają ciągle czytam... No ciężko przeczytać większe brednie. Jak ktoś się wyklucza to Havertz z Wernerem, Sane z Wernerem to się wykluczają tylko w przypadku jak zarząd uzna, że nie wydadzą tyle pieniędzy.
06.04.2020 20:00
@GuteSpiele Nie chciałem go usprawiedliwiać a jedynie zaznaczyć, że grał z urazami. Sam uważam, że odkąd jest w Bayernie to w decydujących meczach na wiosne nie do końca pokazywał się z dobrej strony.
06.04.2020 18:17
Obojętnie, jeśli podziękujemy Coutinho po sezonie trzeba koniecznie kupić ofensywnego pomocnika, na ten moment nie ma lepszego grajka do wyjęcia od Havertza. Goretzka może grać na 8 ale Havertz ma to czego nie ma Goretzka czyli ostatnie podanie.
Zmarła mama Guardioli, oczywiście na koronawirusa, ehhh.
06.04.2020 18:08
@feel2020FCB a ten ofensywny pomocnik (Havertz) to do grania za Goretzka (ktory nigdzie indziej sie nie nadaje) czy Mullera ktory wlasnie przedluza kontrakt?
06.04.2020 17:58
Ciekawą 6-tką może być Denis Zakaria, silny, wysoki, sprawny zawodnik z dobrym odbiorem piłki, gra już trochę w Niemczech, stoper nie jest Bayernowi potrzebny bo mamy Sule, Lucasa, Alabę i Boatenga a z konieczności i Pavard może tam zagrać, kwestia tylko czy Alaba i Jerome pozostaną w Monachium?
Wg mnie Bayern powinien zatrudnić skrzydłowego, ofensywnego pomocnika oraz napastnika, czyli Sane, Havertz i Werner idealnie pasują.
06.04.2020 17:27
@hoven - nie mogłem się powstrzymać ale ok, masz rację. Zresztą i tak administracja raczej nie dopuści posta.

Tak nowa 6 jest konieczna. Prawy obrońca, stoper, ŚPD i skrzydłowy - to powinny być priorytety na to okienko. Werner i ewentualnie Havertz powinni być rozważani w II kategorii.
06.04.2020 17:19
@Arkady142 nie karm trolla, przeciez nie wazne o co chodzi on zawsze ma teorie i zdanie - wg niego samego (i TYLKO niego oraz kapty z lawki) najmadrzejsze na swiecie - zobacz ile on komenrtarzy nabil w kilkanascie tygodni, tyle co my wszyscy razem

Martinez musi odejsc bo chlop z lawki nie wstaje od lat, Fein to zadne wzmocnienie - niezly zawodnik z 2 ligi, powinien isc jeszcze gdzies na wypozyczenie ew zostac na kolejny sezon gdzie jest. Potrzebna jest pozadna 6-tka do gry z Kimmichem Thiago, bo tchorze Tolisso i Goretzka robia autostrade pod bramke

Hansi sie nie bawi jak Kovac, ktory polegl m.in. na graniu Coco i Leonem. To co sie dzieje wtedy na boisku to zjawisko jakiego nie widzialem - w srodku moglby wyladowac samolot. Fein tego nie rozwiaze
06.04.2020 16:50
Ooo i @GuteSpiele się pojawił.

Mam takie pytanie. Sprawa wygląda tak,2 tygodnie temu miała przyjść odwilż, czyli coraz mniej zachorowań na koronawirusa. W środę dokładnie minie dwójka. I jak nie ma tej obniżonej liczby tak nie ma. Robić zapasy czy nie. Bo miało być inaczej ;>
06.04.2020 15:54
Fein jak nie wypali to znów wypożyczenie. A na środek Alaba i wtedy wszyscy zadowolenia. Alaba w końcu dostanie szanse w pomocy, o której tak piszą media. Zawsze można grać Kimmichem z Goretzką, czy Thiago z Goretzka. Naprawdę mamy dużo możliwości w środku.
06.04.2020 14:44
Co do Feina no to wiara jest, ale nie sądzę, że będzie z niego coś więcej niż solidny zmiennik.
06.04.2020 14:42
Przypomnę że Fein wraca w lato z wypożyczenia. Może coś pokaże.
06.04.2020 14:33
Tylko jak sprzedamy tolisso i martineza to trzeba kupić jeszcze conajmniej 1 pomocnika. Mogliśmy Roce kupić. Taki młody Martinez. Może van de beeka.
06.04.2020 14:29
Corentin Tolisso had to stop today's training session after 15 minutes with a left ankle problem [Bild]

Sprzedać te szklanki Tolisso i Comana
06.04.2020 14:07
@FanGraczyBayern Przecież zaznaczyłem, że to jeden mecz, a nie dwa więc nie ma znaczenia, czy dwumecz się skończył, czy nie.

@Lacoste To jest usprawiedliwianie na siłę.

@AdiFantasti Alaba jest bardzo uniwersalnym zawodnikiem, a Austria nawet jak gra z mocniejszymi rywalami, to Alaba prezentuje się bardzo dobrze w środku pola.

W sumie Kimmich na "6", Alaba i Thiago " 8" źle by nie wyglądało.
06.04.2020 13:32
@MateuszFCB Oby, Traore to taki lepszy Coman, ale nadal nic specjalnego.
06.04.2020 13:12
Nie trzeba pchać Alaby na siłe do środka pola, moim zdaniem dobrze sobie radzi grając w środku obrony to niech już tam zostanie.
06.04.2020 13:10
Witamy @GuteSpiele który odbył 14-o dniową obowiązkową kwarantannę . Czy typowe objawy dla tej choroby ( a więc kłótliwość i zarozumiałość ) nadal są widoczne ? :D

Apropo , ten transfer Traore to jest fake ?
06.04.2020 12:58
o skoczek powrócił, wirus już się skończył w Austrii?
06.04.2020 12:55
Alaba jest zawodnikiem typowo lewonożnym, prawą nogę ma słabą i te mankamenty najbardziej wychodzą kiedy zawodnik gra w środku pola gdzie trzeba mieć świetne czucie nóg z piłką przy grze blisko rywala. Nie twierdzę że byłby tam beznadziejny ale wydaje mi się że Kimmich i Thiago będą lepsi, poza tym Bayern to nie jest raczej poligon doświadczalny a kolejny trener jakoś Dawida nie widzi w środku pola więc coś w tym jest. Co do Lewandowskiego to facet jest kosmitą, owszem miał słabsze okresy, ale który piłkarz ich nie ma?
Narzekanie czy wytykanie mu czegokolwiek nie ma najmniejszego sensu, jest największą gwiazdą Bayernu i postrachem wielu obrońców.
06.04.2020 12:53
@FanGraczyBayern Trzeba pamiętać również, że w pojedynkach z Realem z sezonu 16/17 oraz 17/18 lewy grał z urazami co też mogło się przyczynić do tego jak grał.
06.04.2020 11:48
@GuteSpiele
Nie wiem o czym mówisz, ale winić Lewandowskiego można za Real w sezonie 17/18, bo na pewno nie za Liverpool w 18/19.

Śmieszne jest też to, że wymieniasz tu mecz z Chelsea jako 1 bramka. Otóż ten dwumecz jeszcze się nie skończył.
06.04.2020 11:43
@Arkady142 Przynajmniej nie będzie już wyzwisk :P
06.04.2020 11:36
Witamy "eksperta" po dwu tygodniowej "kwarantannie" ;)

Edytowano : 2020-04-06 11:41:12

Co do Alaby w środku pola ... to że w reprezentacji tak gro/groł to nie znaczy że jest "mocarzem" środka pola ... Austria mo średniawy skład i na lewej groł Fuchs (nie wiem jak teroz) i szkoda było takiego grajka dać na ławie, to Alaba groł w środku albo na skrzydle ... w mocniejszej Reprezentacji/czy innym klubie nie będzie nawet brany do gry w środku pola ;]
06.04.2020 11:33
Nikt bardziej niż Flick nie zasługiwał na bycie trenerem Bayernu. Podczas mojej nieobecności wylało się sporo krytyki na niektórych zawodników. W niektórych przypadkach była ona nie słuszna.

Zarzucano Alabie, że nigdy nie wkręcił 10 punktów w klasyfikacji kanadyjskiej.
David Alaba:
2009/10: 10 asyst, 1 bramka, razem:11
2012/13: 6 asyst, 5 bramek, razem:11
2013/14: 9 asyst, 4 bramki, razem:13
2016/17: 7 asyst, 5 bramek, razem:12
2018/19: 7 asyst, 3 bramki, razem:10

Kolejnym mitem był jednonożny Alaba. Jak ktoś tak myśli to niech obejrzy mecz reprezentacji Austrii gdzie gra w środku pola i często podaje i strzela prawą nogą. Jego słabsza noga jest lepsza niż słabsza noga Thiago.

Lewandowski, że niby mało strzela w fazie pucharowej? No pewnie, że mało.
W Bayernie w fazie pucharowej w 24 meczach zdobył 12 bramek.
2014/15
1/8: 1 bramka vs Sachtar- 2 mecze
1/4: 2 bramki vs Porto- 2 mecze
1/2: 1 bramka vs Barcelona- 2 mecze
2015/16
1/8: 1 bramka vs Juventus- 2 mecze
1/4: 0 bramek vs Benfica- 2 mecze
1/2: 1 bramka vs Atletico- 2 mecze
2016/17
1/8: 2 bramki vs Arsena- 2 mecze
1/4: 1 bramka vs Real- 1 mecz
2017/18
1/8: 2 bramki vs Besiktas- 2 mecze
1/4: 0 bramek vs Sevilla- 2 mecze
1/2: 0 bramek vs Real- 2 mecze
2018/19
1/8: 0 bramek vs Liverpool- 2 mecze
2019/20
1/8: 1 bramka vs Chelsea- 1 mecz

W ostatnich dwóch latach wygląda to naprawdę słabo, jak wcześniej było w miarę, bo i nawet mocniejszym rywalom strzelał taj jakoś teraz dość słabo.
06.04.2020 09:37
06.04.2020 09:30
@FanGraczyBayern - chyba jego posty muszą teraz przechodzić przez akceptację.
06.04.2020 09:26
Niestety, GuteSpiele wrócił z bana.
05.04.2020 23:55
Boateng zarabia zbyt wiele aby być zmiennikiem a i sam zawodnik zapewne ma wyższe ambicje niż oglądanie spotkania zamiast granie na murawie. Moim zdaniem Boateng odejdzie po sezonie. Jeszcze jak przyjdzie Dest lub inny prawy obrońca to zrobi się tłoczno dla obrońców.
05.04.2020 22:44
Żeby Boateng odszedł to najpierw musi go chcieć ktoś kupić a z tym może być problem :P
05.04.2020 17:01
@seco555 - mam dokładnie takie samo zdanie jak @FanGraczyBayern , jeśli zdecyduje się obniżyć wymagania to jest sens żeby go zostawić. Zmiennik zawsze mile widziany. Nie warto byłoby np wydać 50 mln na Ruganiego żeby siedział na ławce. 10 mln więcej i jest Upamecano i to do pierwszego składu. Oczywiście podałem cenę przedwirusową.
05.04.2020 16:56
@Arkady142 ocziwiscie, że warto się go pozbyć za wszelką cenę ponieważ stanowi niesamowity balast na liscie płac.

Edytowano : 2020-04-05 16:58:35

Piter1985 - dobra nowina. Ciekawe ile mniej teraz będzie zarabiał.
Pokaż więcej