DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Mandzu Strona 1

Nie udzielam się na tym portalu od dłuższego czasu, bo niestety od dawna panuje tu poziom porównywalny z tym na stronie Realu, czyli innymi słowy - żenujący. Ale to co wypisujecie tutaj, to już przechodzi ludzkie pojęcie. Ten piłkarz jest wyceniany przez transfermarkt na 40 milionów, jest jednym z najdroższych zawodników w Bundeslidze i jednym z najdroższych graczy w ogóle na świecie, mając przy tym ledwo skończone 24 lata. W poprzednim sezonie, jak i w tym Kroos grał naprawdę znakomicie, każdy trener, który przychodzi do Bayernu jest pod dużym wrażeniem talentu tego gracza. Już teraz jest to piłkarz lepszy od Schweinsteigera, a Thiago Alcantara może mu póki co najwyżej buty pucować. W dodatku jest to wychowanek klubu. Taki piłkarz to skarb i duma dla Bayernu i zainteresowanie tym zawodnikiem ze strony czołowych klubów (w tym Realu i Barcelony) nie jest przypadkowe. Zarząd Bayernu powinien zrobić wszystko co w jego mocy, żeby tego gracza zatrzymać w klubie na długie, długie lata.

PS, nie musicie odpisywać i udowadniać mi swoich racji, bo i tak nie odpowiem, gdyż nie zamierzam się zniżać, do waszych dennych dyskusji.

07.06.2014 20:27

W życiu bywają wzloty i upadki. Tak czy inaczej, drodzy kibice Bayernu, mamy kolejny piękny rok za sobą. Oby w przyszłym było jeszcze lepiej. I obyśmy mieli więcej rozsądnych lojalnych kibiców, a mniej sezonowców.

10.05.2014 22:16

Trochę kiepsko wypadł Franck dzisiaj. Nie dał się wypowiedzieć Guardioli, Kallemu. Co jak co, ale na przemówienie tych dwóch wszyscy chyba czekaliśmy.

10.05.2014 22:10

Muller dzisiaj bryluje. Prawdziwy duch drużyny.

10.05.2014 22:08

No właśnie nie wiem co z tym Pepem.. Czy trener piłkarski może być nieśmiały? Trudno sobie wyobrazić, ale tak to wygląda..

10.05.2014 22:06

..widać jaką postacią w Bayernie jest Herman Gerland

10.05.2014 21:56

Pep to trochę taki sztywniak. Nie widać po nim tej zabawy

10.05.2014 21:50

Van Gaala nic nie przebije. To była dopiero przemowa

10.05.2014 21:47

Ribery nic nie dał mu powiedzieć.

10.05.2014 21:44

Ciekawe co powie Pep w swoim przemówieniu. Van Gaala raczej i tak nie przebije :D

10.05.2014 21:42

czemu wszyscy w czerwonych a Neuer w niebieskiej koszuli wystąpił?

10.05.2014 21:36

to samo chciałem napisać, jakaś nudnawa ta celebracja

10.05.2014 20:51

na youtube też już działa:

https://www.youtube.com/watch?v=JtWaN7FlhLI

10.05.2014 20:35

http://www.fcb.tv/de/live/live.html

10.05.2014 20:29

na fcb.tv jest za darmo a wy się pierdzielicie z jakimiś streamami :D

10.05.2014 20:26

Kto będzie to będzie. Jesteśmy na tyle mocnym zespołem, że powinniśmy poradzić sobie z każdym wyzwaniem. Jednak najmniej mi się uśmiecha grać przeciwko Barcelonie. Man. City to wcale nie jest słaby zespół, a mimo to Katalończycy na ich tle zaprezentowali się na prawdę przekonująco, zwłaszcza w meczu rewanżowym, który mógł zakończyć się znacznie wyższym zwycięstwem Barcy. Wydaje się, że to oni są w tym momencie najgroźniejszym rywalem dla Bayernu w rozgrywkach Ligi Mistrzów, oczywiście pod warunkiem, że Messi jest w formie. Pozostałe zespoły powinny być do ogrania, włączając w to Real, któremu Bayern nigdy nie leżał w Lidze Mistrzów. Myślę, że oni mają kompleks Bayernu i że w meczu z nami w ich szeregi mogłaby wkraść się pewna nerwowość. Dlatego aż tak bardzo się ich nie obawiam, jak Barcy, która podobnie jak my lubi grać piłką i w dwumeczu z nimi czekałaby nas ciężka walka o zdominowanie środka pola. W poprzednim sezonie aż tak bardzo na to nie liczyliśmy, bo zgodnie z filozofią Juppa Bayern świetnie grał z kontry i bardzo szybko potrafił przejść z defensywy do ataku. Teraz to wygląda zupełnie inaczej, posiadanie piłki to kluczowa sprawa i jak nie uda nam się zdominować rywala w tym elemencie gry to mogą się zacząć problemy. To jest właśnie pewna słabość taktyki Guardioli.

19.03.2014 23:57

Powinien się wstydzić. Ten wynik w dwumeczu z Realem to kompromitacja dla Schalke, nawet jeżeli weźmiemy pod uwagę klasę Realu i dobrą formę w jakiej się znajdują. Przecież Schalke to nie byle jaki zespół, z naprawdę utalentowanymi zawodnikami. Takie wyniki nie przystoją czołowemu niemieckiemu klubowi.

19.03.2014 21:49

Klopp czasami zachowuje się jak pawian. Rzuca się do sędziów w trakcie meczów, wiecznie atakuje działaczy i trenerów Bayernu w mediach. Powinien chyba skonsultować się z psychologiem.

19.03.2014 21:44

Szmate to wpuścil bramkarz Zenitu, może ci się pomyliło. Ten strzał Hulka był nie do obrony. Taką bombę z 30 metrów mało który bramkarz by to wybronił.

19.03.2014 21:43

Zwolnią go, tak myślę. Wielka szkoda, tragedia wręcz dla Bayernu, ale Uli sam sobie tego piwa naważył i teraz jak odpowiedzialny człowiek musi za to odpowiedzieć. A sam proces pokazuje, że taki całkiem skruszony nie był skoro do końca próbował zataić sumę, na którą "okradł" państwo. Niestety takie są realia świata, w którym żyjemy. Niektórym się podoba bardziej a innym mniej, to że państwo zabiera ponad połowę dochodów obywateli, tyle że są tacy, którzy nie zarabiają nawet 1/100 tego co Hoeness, a mimo to nie robią żadnych przekrętów i sobie w życiu radzą. Hoeness i tak miał dużo, był człowiekiem bogatym, chciał mieć jeszcze więcej, musiał liczyć się z tym, że to jest igranie z ogniem. Jeżeli chciał coś mienić to mógł pójść do polityki, wystartować w jakichś wyborach czy gdzieś w ramach jakiejś partii się zaangażować, w końcu jest człowiekiem bardzo popularnym i szanowanym (choć z tym ostatnim, to chyba już przeszłość). A wiadomo było, że to się dla niego w sądzie źle skończy, bo trzeba było całemu społeczeństwu dać przykład, że ludzie, którzy próbują "oszukiwać" państwo (kwestia dyskusyjna kto kogo oszukuje) nieodwołalnie kończą w pierdlu. I ja nawet wątpię w to, że apelacja da jakieś zawiasy, raczej myślę, ze go posadzą, żeby stanowił przykład dla pozostałych.

13.03.2014 18:27

Na razie gramy swoje. Arsenal nie stworzył ani jednej okazji do strzelenia bramki a my około pięciu. My nie musimy za wszelką cenę tego meczu wygrać i to widać w poczynaniach naszych piłkarzy, gramy na luzie ale bez ciśnienia na wynik. My w 100 procentach realizujemy swoje założenia, a Arsenal gówno dotychczas zdziałał i te ataki słowne ze strony Wengera przed meczem teraz wydają się dość śmieszne. Arsenal miał atakować, Ozil miał błyszczeć, nic z tego na razie nie ma i na to się nie zan9si. Prędziej pachinie tutaj golem dla Bayernu.

11.03.2014 21:35

Zajebiście gra? W którym miejscu? Chyba najwyżej w defensywie.

11.03.2014 21:27

Taa, wg tego pana Bayern musi coś zmienić, bo w ataku nie idzie (jakby to Bayern musiał odrabiać straty). Wg tego pana Oxlaide-Chamberlaine zalicza świetny występ, tylko z tego co zauważyłem miał jakieś 2-3 kontakty z piłką... No comment.

11.03.2014 21:26

Mecz nudny, bo Arsenal jest daremny. Bayern nie musi atakować, tylko spokojnie czeka na swoje okazje. To Arsenal powinien przycisnąć, bo ma do odrobienia bramki, ale nie jest w stanie kompletnie nic zdziałać w ofensywie. I dlatego mecz jest nudny. Bayern nie ma determinacji, żeby nastrzelać 10 bramek, bo nie musi. A Arsenal zapewne chciałby ale nie potrafi. Tylko ci komentatorzy są zjebani, zwłaszcza ten gość, co nie umie mówić "r".

11.03.2014 21:20

Ten gość co komentuje tę transmisję internetową (co nie umie poprawnie "r" wymawiać), to jest jebany jeszcze gorszy od Borka.

11.03.2014 20:55

fcbmx2, no cóż, ty nigdy nie byłeś zanadto światły i pewnie źle przepisałeś.

11.03.2014 20:28

Mnie to już nie rusza. Przyjdzie czy nie, ja i tak będę kibicował Bayernowi, a nie poszczególnym zawodnikom.

11.10.2013 00:35

Dobrze ta gra wyglądała w tym turnieju, ale myślę, że to jest robota Juppa. Zespół jeszcze nie gra tego, czego oczekuje Guardiola, na to jest za wcześnie.

21.07.2013 21:25

Jupp to niezwykła osobowość. Powinni spróbować go namówić na powrót do Bayernu w roli członka zarządu, myślę ze bylby wartościowym dodatkiem

21.07.2013 21:23

Ciekaw jestem na ile dziś oglądaliśmy już Bayern Guardioli, a na ile jeszcze Bayern Heynckesa. Bo wydaje mi się, że bardziej to drugie.

20.07.2013 21:48

Słabo zagrał, zle sie ustawiał, a do tego między nogami gola Eto'o mu strzelil;)

19.07.2013 13:28

O kurczesz! Mysle, że możesz mieć racje! Jakikolwiek bramkarz tam zagral, zrobił to bardzo słabo, jak cała defensywa, toteż barca robiła pod polem karnym Bayernu co chciała. Ten mecz to bylo upokorzenie, więc nic dziwnego, że mój umysl staral się wyprzeć go ze świadomości!

19.07.2013 13:12

Ten czas, kiedy Van Bommel był u nas kapitanem, to trochę taki koszmar, z którego na szczęście udało nam się wybudzić.. 0-4 na Camp Nou, z Rensingiem w bramce, Lellem, Breno i Demichelisem w obronie. Przykro się robi na samo wspomnienie. Pewnie się zaraz wkurwita w większości, ale dla mnie odejście tego piłkarza z Bayernu było zdarzeniem pozytywnym. Systematycznie pozbywaliśmy się szrotu, (znaczy niepotrzebnych piłkarzy), a Van Bommel bez wątpienia był jednym z nich. Moim zdaniem już po roku gry było pewne, że prochu to on już nie wymyśli. A potem przyszedł Van Gaal i powiedział, że u niego kapitan gra zawsze. Pamiętam tę wszechobecną frustrację, tutaj na stronie - nagle stało się jasne, że ten piłkarz, przez kolejne kilka lat będzie kluczowym elementem zespołu. Na szczęście później Van Bommel pokłócił się z Van Gaalem i został sprzedany. Moim zdaniem, temu byłemu piłkarzowi, poświęca się dziś w Bayernie więcej uwagi niż na to zasługuje. Pamięć o nim zawsze będzie, to jasne, bo był kapitanem, ale nie wniósł więcej jakości do drużyny niż, na ten przykład, Altintop o którym nie słychać wcale.

19.07.2013 12:49

Skoro Guardiola dał mu do zrozumienia, że nie będzie na niego stawiał, to o jakiej walce tu można mówic?

Inna sprawa, że Guardiola jedno mówił podczas swojej prezentacji, a drugie robi. Powiedział, że to on dostosuje się do piłkarzy i stylu gry Bayernu, że porozmawia z Heynckesem, a tym czasem mamy prawdziwą rewolucję w drużynie. Trzeba być ślepym, zeby nie zauważyć, że Guardiola przemeblowuje zespół od podstaw i to nie będzie ten sam zespół co w zeszłym roku ani trochę! Nie będzie niemieckiego stylu, tylko psuedo tiki taka. Mam takie pzreczucie, choć chciałbym się mylić, że Guardiola wyleci z hukiem z Bayernu.

18.07.2013 14:48

Co roku tak mówią. Z Martinezem do końca większość myślała, że to plotka. Oni chyba lubią czasem zagrać na nosie mediom. A później się z tego śmieją, że jakiś Bild czy inne medium napisało, że nic z tego, po czym godzinę później oficjalne potwierdzenie:)

15.07.2013 13:22

Myśle, że 3 lata temu, za Van Gaala też byś go wyśmiał:) My jeszcze niedawno kupowalismy pilkarzy niechcianych w Barcelonie, typu Van Bommel. A dziś (a konkretnie wczoraj) kupujemy piłkarza, który w tej drużynie uchodzi za największy talent. Ten gość jest na prawdę dobry. On po prostu miał pecha, że w zespole w którym grał na jego pozycji występują Xavi, Iniesta i Fabregas.

15.07.2013 13:12

O ile dobrze pamiętam, on sam mówił, że w pełni sprawny będzie gdzieś na początku sierpnia

15.07.2013 13:07

Napisałem w czym Thiago jest lepszy od piłkarzy, których obecnie posiadamy i myślę, że to jest jeden z głównych powodów dla których Pep chciał sprowadzić tego piłkarza na Allianz Arena. Od dawna brakowało piłkarza, który potrafi zagrać z klepki, okiwać przeciwnika i podać, zagrać jakieś błyskotliwe podanie. Nasi piłkarze są dobrzy, ale nie posiadają tego błysku, i myślę, że Thiago to do zespołu wniesie. Nie trzeba być geniuszem piłkarskim, żeby zauważyć, czym ten piłkarz różni się od naszych dotychczasowych zawodników.

15.07.2013 12:46

...brings exceptional one on one skills and capability to do unexpected, which other Bayern players do not possess

15.07.2013 12:29

No to spełnili zachciankę trenera.. Guardioli nie pozostaje nic tylko grać olśniewający futbol! Nie mówię, że od razu, ale wypadałoby wygrać kilka trofeów już w pierwszym sezonie mając takie warunki do pracy.

15.07.2013 08:26

"Bayern ist kein Club wie jeder andere. Bayern ist für mich der größte Club in Europa!" // "Bayern is not like any other club! To me Bayern is the best club in Europe!" ..dla przypomnienia, bo stawiam stowe, ze nikt nie pamietal, to są pierwsze slowa Heynckesa, po objęciu Bayernu w 2011 roku (z oficjalnego Facebooka Bayernu).. mysle, ze mozemy byc dumni, ze te same slowa wypowiedziane dzisiaj zabrzmialyby jak banal, truizm i duza w tym zasluga oczywiscie autora tych slow

16.06.2013 17:11

on jest za słaby na reprezentację Niemiec, za słaby na Bayern i ma już 19 lat, więc po co ma tuta siedzieć? Niech się rozwija gdzie indziej, ewentualnie zapewnić sobie możliwość wykupu za stosunkowo niewielką kwotę.

16.06.2013 15:55

Nie, co jednoczesnie nie znaczy, że mają tu tego nie wklejać. Sam sobie możesz dokonać prawdziwości oceny tego co ten agent powiedział, pod warunkiem, że masz rozum, a jeśli oczekiujesz, że na tej stronie będą pojawiały się same oficjalne informacje, to musze ci przypomnieć, że to nie jest oficjalny serwis Bayernu, gdyż takowy można znaleźć pod adresem fcb.de.

16.06.2013 13:58

To może nie byłby głupi transfer 2-3 lata temu, kiedy na środku grał Demichelis z Van Buytenem. Ale teraz, gdy mamy na prawdę świetnie poukładaną defensywę będącą mieszanką młodości i doświadczenia, to taki transfer byłby nie na miejscu.

16.06.2013 13:33

Gdyby objął Real, Chelsea, czy jakikolwiek inny klub to popełniłby błąd. Z drugiej strony reprezentacja Niemiec za rok, to byłby jakiś pomysł na to, by poszerzyć swoją gablotę z trofeami.

16.06.2013 12:06

To, że w Barcelonie rządził i dzielił to jest jedna sprawa, a druga jest taka, że w Bayernie na pewno będzie miał o wiele mniej do powiedzenia, znając nasz wpływowy zarząd. Zobaczymy jak sobie w takich warunkach poradzi. Ostatnie doświadczenia pokazały, że trener bardziej ułożony, skłonny do kompromisu, do współpracy z zarządem może odnieść wielki sukces w Bayernie, podczas gdy człowiek idący na wojnę w władzami klubu, dyktujący swoje warunki jest skazany na klęskę w tym klubie.

11.06.2013 14:35

Najbardziej wiarygodne jest głosowanie piłkarzy i trenerów. Bo głosowanie "ekspertów" oznacza, że głosują dziennikarze sportowi, a w takich głosowaniach wygrywa zawsze Messi lub Ronadlo (przykład: Złota Piłka).

10.06.2013 16:09

Tak, tylko raczej chodziło mi o graczy, którzy albo większość czasu przesiedzieli na ławce albo są młodymi piłkarzami grającymi w rezerwach. O takich piłkarzy mi chodziło, bo gwiazdy światowej piłki, ich styl gry i umiejętności to zna każdy. Chodzi mi o to, że może nie potrzebny żaden Kościelny czy Mathieu jako uzupełnienie składu, bo może być tak, że Guardiola przyjdzie i stwierdzi, że jego zdaniem na przykład Contento to spory talent, albo że jakiś młodzian z drugiej drużyny nadaje się do tego by go do pierwszego składu powoli wprowadzać (tak jak Van Gaal z Badstuberem) i dlatego uważam, że on i zarząd powinni się wstrzymać ze wszelkimi ruchami transferowymi zanim Guardiola nie zapozna się ze wszystkimi piłkarzami, jacy grają w tym klubie.

10.06.2013 16:01

Sądzę, że te nazwiska, które ostatnio padają, to są w dużej mierze plotki konstruowane przez media. Poza tym mamy przecież pewną bazę piłkarzy rezerwowych (włączając w to drużynę rezerw), której Guardiola nie widział. Myślę, że najrozsądniej byłoby najpierw przyjść do klubu i rozeznać się w sytuacji, obejrzeć piłkarzy na treningu, pójść na trening rezerw i zobaczyć co gracze tego klubu sobą reprezentują. Teraz mu się wydaje, że tego czy innego piłkarza potrzebuje, a może jak przyjdzie to przekona się, że można wykorzystać potencjał młodych zawodników, ktorzy mało grali w tym sezonie albo wcale. Przecież Martinez, Gustavo, Can to też są piłkarze, którzy mogą grać na pozycji środkowego obrońcy, a ponadto ci dwaj ostatni mogą też grać na lewej stronie defensywy, podobnie jak jeszcze Dante. Także piłkarzy defensywnych absolutnie nam nie brakuje. A przecież Badstuber nie umarł, tylko ma kontuzje i jak wróci też będzie chciał mieć miejsce w zespole dla siebie.

10.06.2013 12:06

Eryk czuje pismo nosem... przychodzi utytułowany trener, do bogatego klubu, z piłkarzami w sile wieku, z rozważnymi ludźmi u steru... od razu widac, że święci się coś wiekopomnego.. podejrzewam, że teraz liczba pilkarzy oferujących Bayernowi swoje usługi będzie rosła

09.06.2013 18:48

To teraz nie pozostaje zrobić nic, jak tylko zdobyć potrójną koronę i rok 2013 zapisać na stałe w historii Bayernu!

26.05.2013 00:00

Gdyby przyszło do odwołania Hoenessa ze stanowiska, (czego mam nadzieję, uda się uniknąć), to wg mnie Karl Hopfner byłby najlepszym wyborem. To właśnie ten człowiek przez ostatnie 30 lat zrobił z Bayernu finansową potęgę i pod jego patronatem Bayern na pewno nie popadnie w przeciętność. Co do Breitnera mam z kolei mieszane uczucia.

06.05.2013 13:30

hej, fcbmx2, ja byłem od zawsze za Juppem, (na pewno nie zaprzeczysz, mimo swojej zawziętości :)

24.04.2013 01:04

dawać go tutaj!

23.04.2013 00:25

Posiadanie piłki w tym meczu będzie kluczowe. Kto wygra walkę o piłkę w środku pola ten zapewne wygra spotkanie. Nie chodzi tu o zatrzymanie Messiego, ale o to, żeby odciąć go od podań, a żeby to zrobić to trzeba zatrzymać Xaviego i Iniestę, tak jak w meczu z Juve zatrzymaliśmy Pirlo. I dlatego martwi mnie nieco nieobecność Mandzu, który tworzy istotną różnicę w walce o piłkę w środkowej strefie boiska.

22.04.2013 23:52

Ja tam jestem w stu procentach za Hoenessem. Ten człowiek stworzył Bayern i bez względu na wszystko kibice powinni go na rękach nosić. Kahn miał swoją aferę z prostytutką, Effenberg miał swoją aferę z żoną Strunza, a Hoeness ma swoją aferę z podatkami. Naszą olśniewającą grą pozamykaliśmy gęby naszym wrogom, no to teraz wreszcie mają o czym pisać i dyskutować na forach... a my dalej będziemy niczym walec przejeżdżać po najlepszych w Europie.

21.04.2013 23:05

niech odpoczywa

07.04.2013 01:10

słabo to widze

07.04.2013 01:09

no

07.04.2013 01:08

nie

07.04.2013 01:07

Powinien zostać

07.04.2013 01:07

Co to za jaja z tymi wynikami

07.04.2013 01:06

Niech odpoczywa

07.04.2013 01:06

Perfekcyjny mecz, szkoda straconych 2 bramek

07.04.2013 01:05

nie

07.04.2013 01:04

Najgłupsze co może teraz zrobić to wybrać transfer do dużego Europejskiego klubu, tak jak zrobił Milik. Im się wydaje, że w wieku 17-18 lat zrobią taką karierę jak Lewandowski. Tyle, że Lewandowski zanim zdecydował się na transfer do Borussii strzelał na zawołanie w Lechu już drugi sezon i miał status nie tyle młodego talentu, co raczej gwiazdy Ekstraklasy. A prawda jest taka, że i tak Lewy miał dużo szczęścia z tą kontuzją Barriosa, bo kto wie, może teraz biłyby się o niego, nie czołowe kluby Europy, ale kluby typu Fortuna Dusseldorf i Augsburg. Jeżeli ten Stępiński za 3-4 lata dalej będzie grał i strzelał tyle co teraz to jestem za tym, żeby trafił do Bayernu, a teraz to nie ma sensu marnować temu chłopakowi kariery. I jeżeli ma on chociaż trochę oleju w głowie, to sam będzie szukał przedłużenia kontraktu o te 3-4 lata (lub innego polskiego klubu, w którym będzie miał szansę grać i dalej się rozwijać) zamiast się porywać z motyką na słońce i w wieku 17 lat "podbijać" Europę.

27.03.2013 14:39

Szkoda, że trener nie daje mu więcej szans na grę z ogórkami w lidze. Teraz kiedy mistrzostwo jest praktycznie zdobyte, tacy piłkarze jak Can czy Contento powinni regularnie wychodzić w podstawowym składzie. Bo jak nie teraz to kiedy oni się mają pokazać i poczuć, że w tym klubie są potrzebni, że mają tu perspektywy i przyszłość?

26.03.2013 23:25

Szanse na awans jeszcze są ale trzeba by się nieźle sprężyć, nie tracić głupio punktów i liczyć też na odrobinę szczęścia.

23.03.2013 17:46

A ja się cieszę z każdego występu reprezentacyjnego Bastiana. Wg mnie ten piłkarz, jako jedyny ma realną szansę pobić rekord występów w kadrze należący do Lothara Matthausa i dlatego zawsze trzymam kciuki żeby zagrał.

20.03.2013 22:22

Wydaje mi się, że jak na drużynę z absolutnego topu moglibyśmy mieć lepszego snajpera niż Gomez czy Mandzukić. Tyle, że takowym raczej nie jest Lewandowski. Z resztą od nas i tak nic nie zależy, ani nawet od Elbera. Kogo będą chcieli, tego pozyskają, a mi to jest w dużej mierze obojętne, tak długo jak Bayern wygrywa, czyni postępy i zdobywa trofea.

20.03.2013 20:10

Można żałować tej straty, bo na pewno Martinez by się przydał. Podobnie jak z Van Buytenem, który grał zamiast Boatenga również w meczach ligowych, tak pewnie teraz częściej dostawał będzie szanse Gustavo, żeby zgrać go na powrót z drużyną no i przede wszystkim doprowadzić do optymalnej formy. I miejmy nadzieję, że to się uda, bo ostatnie występy w wykonaniu Brazylijczyka do najlepszych nie należały.

15.03.2013 13:44

Ravall, nie 12 kwietnia odbędzie się losowanie par półfinałowych

15.03.2013 13:39

Ja uważam, że dobrze trafiliśmy. Gdyby nie ten żałosny mecz z Arsenalem, to każdy pisałby o Bayernie jako o wyraźnym faworycie tej pary. A prawda jest taka, że jeśli chcemy pod koniec maja wznieść to trofeum, to takie drużyny jak Juve musimy pokonać. A tak na prawdę to i lepsze, bo być może będzie trzeba ograć Barcę, żeby wygrać Ligę Mistrzów.

Malaga przypomina mi Villarreal sprzed kilku lat. Też nikt kompletnie na nich nie stawiał, a mało brakowało, by znaleźli się w finale, gdyby nie ten przestrzelony karny Riquelme. Dlatego wydaje mi się, że Borussia nie będzie miała łatwej przeprawy, choć liczę na to, że im się powiedzie.

15.03.2013 13:32

Smutne jest, że po wydaniu w ciągu 2 lat prawie 60 milionów na wzmocnienie pozycji defensywnego pomocnika, dalej mamy problem w momencie kontuzji Bastiana. Luiz Gustavo i Martinez razem na boisku - to połączenie nie funkcjonuje o czym wczoraj przekonaliśmy się dobitnie.Potrzeba zawodnika o innych umiejętnościach, bardziej technicznego, w stylu Pirlo czy Xabi Alonso. Był rok temu do wyciągnięcia Montolivo za darmo z Fiorentiny i nawet chciał do nas dołączyć, ale włodarzy to nie interesowało. Wszyscy zachwycają się jaką Bayern ma mocną ławkę, ale mocna to ona jest tylko wtedy, gdy wypadnie gracz typu Martinez, Mandzukić czy Robben, a w momencie, gdy wypada Ribery czy Schweinsteiger, a więc jeden z motorów napędowych drużyny, to zaczyna się problem. Shaqiri na razie nie jest piłkarzem, który byłby w stanie udźwignąć odpowiedzialność po kontuzji Ribery'ego, Robben to połowa piłkarza, którym był 3 lata temu (całe szczęście, że Muller rozgrywa sezon życia) i dlatego myślę, że obok kreatywnego defensywnego pomocnika przydałby się również kreatywny, błyskotliwy, zaawansowany technicznie piłkarz mogący grac na każdej pozycji w ataku, jak Ozil czy Goetze. Myślę, że gdyby Bayern w nadchodzącym oknie transferowym nie spoczął na laurach i znowu otworzył swój worek z pieniędzmi (w co nie wierzę, bo już pojawiają się głosy, że "nie potrzebujemy wzmocnień), i przeznaczył te 40 milionów choćby na Goetze, to w sezonie 2013/2014 o Bayernie można by mówić, jako o drużynie równej Barcelonie.

14.03.2013 10:53

Sam Wenger raczej tej decyzji nie żałuje. Od lat w Arsenalu ma zapewnioną stałą, dobrze płatną posadę, nie musi się obawiać, że po 3 porażkach z rzędu zostanie zwolniony. Gdyby wówczas zdecydował się na przejście do Bayernu. to pewnie teraz nie byłoby go już w Bayernie, bo nasz zarząd nie ma tyle cierpliwości co działacze Arsenalu. Z kolei my, na dziś dzień możemy powiedzieć, że całkiem dobrze się to dla nas potoczyło, jeżeli weźmiemy pod uwagę, gdzie obecnie jesteśmy oraz to, gdzie na piłkarskiej mapie znajduje się Arsenal.

12.03.2013 12:29

Wg mnie, to powinien być jeden z priorytetów na nadchodzący sezon, żeby zatrzymać tak doświadczonego człowieka w świecie futbolu. Tyle lat gry na najwyższym poziomie, później wspaniała kariera trenerska, z wieloma sukcesami. Jak wiadomo, doświadczenie w piłce nożnej jest nie do zastąpienia, szczególnie na stanowiskach kierowniczych.

09.03.2013 12:26

Abstrahując od naszego meczu, mam nadzieję, że Draxler i jego S04 upokorzy dzisiaj BVB. Nie miałbym nic przeciwko wysokiej porażce Borussii

09.03.2013 11:33

Coś czuję, że Gomez zagra od pierwszej minuty.

08.03.2013 20:12

Żeby Robben miał zdrowie i charakter Tymo, albo Tymo miał umiejętności Robbena, to byłoby połączenie idealne. Tak to już jest, że dobry człowiek często okazuje się za słabym piłkarzem i na odwrót, znakomity piłkarz okazuje się nie koniecznie wzorowym człowiekiem. Ale prawda jest taka, że ten piłkarz tylko gdzieś tam w archiwum, w bazie danych, czy rocznikach statystycznych zaistnieje jako piłkarz Bayernu. Natomiast w świadomości kibiców, raczej nie zapisze się na dłużej; za 5, 7, 10 lat nie każdy już będzie o nim pamiętał, nie będzie wspominany z utęsknieniem, nie będzie podawany za przykład. Fajnie, że przyszedł, że chciał się sprawdzić w mocnym klubie, że nie narzekał, nie robił scen, mimo ze głównie stanowił tło dla pozostałych piłkarzy. Na pewno pożegnany zostanie bez nienawiści, ale również bez żalu.

08.03.2013 20:01

Ciuus. Jeżeli Guardiola był najbardziej rozchwytywanym trenerem na świecie, to raczej był on w takiej pozycji w trakcie rozmów z Bayernem, że mógł podyktować swoje warunki, przynajmniej do pewnego stopnia, szczególnie w niektórych ważnych dla niego aspektach pracy trenerskiej. Jednak rozsądek podpowiada, że to obie strony przedstawiły swoje warunki i zasady na jakich oczekują, że ta współpraca będzie się opierać, po czym w wyniku negocjacji doszły do wspólnego porozumienia. Raczej nie było tak, że jedna strona dyktowała swoje warunki a druga musiała albo na nie przystać, albo zrezygnować. Myślę, że zwyczajnie zarząd przedstawił czego oczekuje po współpracy z Guardiolą, a Guardiola przedstawił czego się spodziewa po współpracy z Bayernem i ludźmi, którzy go tworzą. Co więcej, Guardiola to raczej nie jest człowiek żyjący w jakimś zupełnie innym świecie niż my. Skoro my wiemy jak wygląda praca trenera w Bayernie, mamy świadomość, że zarząd na wiele nie pozwala trenerom, skoro wiemy, że trenerzy nie mają w tym klubie tak dużych kompetencji jak na przykład menedżerowie angielscy, jak Ferguson, Wenger, tudzież Magath ostatnio w Wolfsburgu, to trudno przypuszczać, że Guardiola o tym nie wie. A co więcej, myślę, że pamięta też jak wyglądała współpraca Van Gaala z zarządem. A mimo to zdecydował się właśnie na ten klub. Należy się spodziewać, że zatrudniając takiego trenera i płacąc mu niemałe wynagrodzenie, włodarze będą skłonni do kompromisu, albo nawet do pójścia na pewne ustępstwa, jednak Guardiola musiałby być kompletnie niezorientowany w realiach klubu, w którym będzie pracować, gdyby myślał, że to on będzie o wszystkim decydować i we wszystkim będzie miał ostatnie słowo do powiedzenia. Toteż myślę, że ty nie jesteś zorientowany, skoro wydaje ci się, że tak będzie.

04.03.2013 20:22

Ten gość jest nam nieprzychylny, ale na pewno to nie jest przygłup. Gdyby był przygłupem, nie osiągnąlby takiego sukcesu, z Borussią Drotmund, a więc z bardzo przeciętnym zespołem Bundesligi. Jak mawiał Budda - szanujmy swoich nieprzyjaciół, gdyż twój największy wróg jest twoim najlepszym nauczycielem. I to się sprawdza w rzeczywistości. Zobaczcie gdzie jesteśmy dziś, po 2 sezonach bez mistrzostwa - niemalże na szczycie piłkarskiego świata. Także trochę szacunku.

02.03.2013 14:09

Voy, masz rację, i jest to fakt potwierdzony badaniami naukowymi - uczyli tego na pierwszym roku psychologii (kiedy to było!)

01.03.2013 00:56

Na tym video akurat nie ma żadnych ekscesów, wiem, że miał parę zagrań, gdzie tam kogoś za fraki wziął, ale to wynikało chyba raczej z jego olbrzymiej ambicji, może nawet chorobliwej, a Suarez miewał zagrania po prostu chamskie, nie wspominając już o tym skandalu z udziałem Evry. W sumie to ja nie jestem przeciwny temu piłkarzowi i zgadzam się, w piłce nożnej na pewno jest miejsce dla różnych osobowości, sam nie jestem święty, ale transfer tej klasy piłkarza z 5-letnim kontraktem za jakąś racjonalną kwotę jest w realiach dzisiejszego rynku transferowego chyba po prostu niemożliwy. A nie chciałbym oglądać Bayernu co roku wydającego po 40-50 milionów na pojedynczych zawodników.

28.02.2013 19:08

Oliver Kahn był całkiem inny typ człowieka. Ten kto mówi, że Kahn i Suarez to podobny typ charakteru, najwyraźniej nie wie jaki był nasz kapitan. Kahn był skandalistą, ale w zupełnie innym tego słowa znaczeniu. Jego "ekscesy" miały miejsce poza boiskiem, w ogóle poza sportem w życiu prywatnym, z tych które teraz sobie przypominam, były spotkania z prostytutkami czy rozwód z żoną która była w ciąży, czasami kontrowersyjne wypowiedzi, ale na boisku to zawsze był 100% profesjonalista. Jeśli do kogoś można porównać Kahna, to (z zachowaniem pewnej skali, zaznaczam) ewentualnie do Francka Ribery'ego, który też nieźle sobie namieszał w życiu, ale na treningach i na boisku to jest całkiem inny człowiek, tyle że Kahn był znacznie bardziej charyzmatyczny, miał większy posłuch wśród piłkarzy.

Z resztą co do samego transferu, wg mnie szanse na to, że tutaj trafi oscylują wokół 0% Ten piłkarz niedawno przedłużył kontrakt, w którym raczej nie ma mowy o żadnej klauzuli, dlatego nie widzę realnej możliwości wykupienia go.

28.02.2013 18:49

Aha, czyli jak Gomez będzie miał kontuzję, a Mandzu będzie na przykład zawieszony, to w LM będzie grał Friesenbichler... Chyba nie najlepszy pomysł.

25.02.2013 15:10

Tylko po to, żeby się wzbogacić? A może po to, żeby spróbować nowych wyzwań? Mieć szansę osiągnąć coś czego jeszcze nie osiągnął? Poprowadzić czołowy Angielski klub, co niewielu trenerom jest dane? Może po to, by po zakończeniu kariery móc powiedzieć, że prowadził 3 czołowe drużyny z 3 czołowych lig świata?

25.02.2013 15:06

Żaden klub z czołówki nie zarabia na transferach. Wielkie kluby robią pieniądze w inny sposób (taki jak sprzedaż praw do transmisji, sponsoring, sprzedaż koszulek, nagrody za sukcesy sportowe) właśnie po to, by mieć za co kupować piłkarzy i inwestować w rozwój klubu. Więc to akurat nas za bardzo nie odróżnia od innych zespołów. Może i Bayern jest nieco bardziej lojalny wobec swoich zawodników, ale to bardziej dotyczy tych najlepszych, ponieważ tych niechcianych też regularnie się pozbywa, bez większego sentymentu, tyle że większość z nich odchodzi za darmo (jak Ottl, Lell, Altintop, Olić, Klose itp).

23.02.2013 20:27

To co zrobił Jupp z defensywą Bayernu to jest cud, z Dante, gościa, który jeszcze rok temu grał w Borussii M'Gladbach zrobił jednego z najlepszych obrońców świata. Van Buyten gra chyba najlepszy sezon w karierze, gość, który mierzy prawie 2 metry, nie ma szybkości, ani zwinności stanowi zaporę nie do przejścia. 20-letni Alaba po raz kolejny potwierdza, że jest talentem na skalę światową. Widać też, że Heynckes odrobił swoje zadanie domowe, Arsenal nie jest w stanie wykorzystać żadnego swojego atutu, ani szybkości Walcotta, ani techniki Cazorli. Podoba mi się też gra Martineza, na prawdę jest za co go chwalić w tym meczu. Świetne widowisko zafundowali nam nasi piłkarze, oby tak dalej.

19.02.2013 21:40

http://ligamistrzow.onet.pl/

Klikasz "KUP BILET", wysyłasz smsa, wpisujesz kod, który otrzymujesz smsem zwrotnym i oglądasz. Pamiętaj, ze musisz oglądać przez Internet Explorer, jeśli korzystasz z innej przeglądarki (tak jak ja), to musisz na chwilę przerzucić się na Explorera.

19.02.2013 20:19

Też kupiłem na Onecie. Wolałbym wykupić abonament w FCB.tv, bo wtedy płacisz Bayernowi, a nie kiepskiemu polskiemu portalowi, tyle że nie mam karty kredytowej, a PayPalem nie można opłacić. Ale i tak warto poświęcić te marne 6 zł. To nie jest dużo w zamian za możliwość obejrzenia meczu w dobrej jakości i bez zacinania.

19.02.2013 20:15

Właśnie zagłosowałem w ankiecie na "Miażdżące zwycięstwo Bayernu". Coś czuję, że dzisiaj tylko jedna drużyna będzie grała piłką, a druga będzie biegać między jej zawodnikami.

19.02.2013 20:12

Dziwna jest jedna rzecz. Zawsze kiedy klub pogodzi się z tym, że danego piłkarza nie uda się zatrzymać w klubie, to stara się ukrywać to jak najdłużej, po to, by móc go rok przed wygaśnięciem kontraktu jak najdrożej sprzedać. W momencie, gdy staje się jasne, ze piłkarz nie chce przedłużyć kontraktu, wówczas jego cena spada, bo i tak wiadomo, że jeśli nie zostanie sprzedany, to odejdzie rok później za darmo. Z kolei nie przekonuje mnie też argument Watzke, który mówi, że klub więcej zarobi na tym, jeśli zatrzyma Lewego i przy jego pomocy znowu awansuje w przyszłym roku do Ligi Mistrzów. Borussia biedna nie jest, ale znowu to nie jest jakiś klub szejków, żeby pogradzić 25-30 milionami euro, tym bardziej, że po sprzedaży Lewandowskiego może przeznaczyć te pieniądze na jakiegoś na prawdę dobrego napastnika, który zapełni lukę po naszym rodaku. Rozumiem, że Lewy dużo dla nich znaczy i że jest gwarantem tych 20 bramek w sezonie, zupełnie inaczej niż Son czy Szalai, którzy póki co są piłkarzami jednego sezonu. Tyle, że Robert jak do nich przechodził, to też nie był gwiazdą Bundesligi. Trochę dziwi mnie taktyka, jaką przyjęli. Tak myślę, że być może już dogadali się w kwestii transferu, albo na prawdę uparli się, że Lewandowski da im więcej niż jego sprzedaż i zakup w jego miejsce innego klasowego snajpera i chcą go zatrzymać do 2014 roku bez względu na wszystko.

17.02.2013 15:17

Szkoda czasu na tych mącicieli. Powinni skupić się na futbolu, utrzymaniu wysokiej, równej formy i na czekających ich wyzwaniach, a nie na odszczekiwaniu każdemu, kto ma problem z tym, że Bayern znowu jest na szczycie.

14.02.2013 23:52

Ja już skończyłem dyskusję. Powiedziałem krótko i chyba dostatecznie jasno: nie podoba się - omijaj moje komentarze. A będę pisał, w ramach regulaminu co mi się podoba, bo mam do tego takie samo prawo jak każdy inny.

14.02.2013 23:47

Tak jak powiedziałem. Nie podoba się, to trzymaj się z dala od moich komentarzy, jeśli nie masz do napisania nic z sensem. Nie wiem ile miliardów przepłynęło w ciągu kilku ostatnich lat w piłce nożnej, ani nie wiem ile łącznie zarabiają wszyscy piłkarze w Europie, żeby dyskutowac na poziomie konkretnych danych, przytaczając jakiekolwiek fakty czy liczby i nie mam zamiaru w tej chwili tego robić, ponieważ te liczby są niemożliwe do zweryfikowania. Zaznaczyłem, że mój komentarz był czysto idealistyczny i że jest to tylko teoria a nie żaden postulat. Ośmieszyłeś się w kwestii Mandzukica, który regularnie strzela bramki i nieźle mu się wiedzie wyzywając go od miernot, to teraz próbujesz się dowartościować, naśmiewając się ze mnie przy kazdej okazji. Tak, tak, zaraz oczywiście "zniszczysz" mnie swoim niezawodnym argumentem, jedynym który ci jeszcze pozostał (choć już niedługo), a mianowicie takim, że Mandzu jeszcze nie strzelił gola w LM. Nie pasuje co piszę, jakie zamieszczam kometarze? To omijaj je. Nie do ciebie napisałem ten komentarz, do którego się przyjebałeś. Ja w przeciwieństwie do ciebie ni obrażam zawodników, najwyżej krytykuję, jeżeli na to zasługują. Idź leczyć swoje kompleksy na kimś innym, zakompleksiony typku.

14.02.2013 23:25

Aha, kostruktywa krytyka jest zbędna, ale kretyńskie zaczepki są niezbędne... Na przyszłość po prostu jak nie pasuje ci to co piszę, to tego nie czytaj, zamiast pisać jakieś swoje brednie, żeby się dowartościować.

14.02.2013 23:01

No myślę, że sens pisania konstruktywnej krytyki jest znacznie większy niż pisanie kretyńskiej zaczepki z 10 uśmieszkami, tylko po to, by wywołać pustą dyskusję. W takim wypadku już lepiej nic nie pisać.

Pisanie zaimków osobowych małą literą jest uważane (przez niektórych) za wyraz złego wychowania, ale w żadnym wypadku nie jest błędem, a już na pewno nie takim, który można porównać z nieprzestrzeganiem zasad ortografii i interpunkcji.

lascah, Kable, nie rozumiem skąd do mnie pretensje? Przecież to nie ja prowokuję ludzi idiotycznymi prześmiewczymi komentarzami kiedy ktoś inny prowadzi dyskusję. Widać fcbmx2 wyraźnie ma jakiś kompleks, który nie wiedzieć czemu, próbuje leczyć na mnie.

14.02.2013 22:44

Szczerze mówiąc nawet trochę cieszę się, że Martinez nie zagra w tym spotkaniu, ponieważ chętnie zobaczę co obecnie prezentuje Gustavo, którego dawno nie mieliśmy okazji oglądać w akcji.

14.02.2013 22:29

Aha, czyli chodzi jednak to drugie, o problemy z wystosowaniem merytorycznej, konstruktywnej krytyki (przynajmniej w niektórych przypadkach). No to polecam dokształcać się, czytać i radzić się lepszych od siebie :) (inna sprawa, to czy twoja krytyka rzeczywiście była wyrażona z szacunkiem - jest to kwestia dyskusyjna).

zazwyczaj nie chce mi się pisać tych zaimków dużą literą, nie zwracam na to uwagi (chyba, że piszę list lub e-mail). Myślę, że szacunek do rozmówcy można wyrazić znacznie lepiej poprzez treść (na przykład poprzez unikanie "prostej i nieskomplikowanej krytyki" na rzecz krytyki merytorycznej) niż poprzez takie zabiegi grzecznościowe. Niejednokrotnie osoby piszące zaimki osobowe dużą literą, wcale nie mają szacunku do rozmówcy. Z drugiej strony nie mam też problemu, jeżeli ktoś w trakcie dyskusji ze mną pisze "ci" małą literą.

14.02.2013 22:21

Czyli brakuje ci kultury osobistej, skoro nie nauczono cię, że do każdego trzeba podchodzić z szacunkiem i akurat nie możesz się zdobyć na to, zeby skrytykować mnie przy pomocy jakichś górnolotnych określeń, na które ponoć w każdym innym przypadku potrafisz się zdobyć. A może chodzi ci o to, ze moja wypowiedź była tak głupia, że nie dało się jej w sposób mądry skrytykować? Wówczas wyszłoby na to, że brakuje ci inteligencji, bo jeśli o mnie chodzi to ja nawet największy bełkot tudzież bluzgi jestem w stanie merytorycznie skrytykować.

14.02.2013 22:02