@hoven oferty nie widzi ten kto nie chce jej widzieć i zapewne dlatego agent chwyta się sztuczek że to jednak nie była bezpośrednio wyrażona tylko propozycja w toku standardowej rozmowy.
Jaki cel ma Bayern aby kłamać w tej kwestii? Jeśli nie było oferty to nasi wprost by o tym powiedzieli, nic przy tym nie tracąc ani nie zyskują
22.05.2022 22:47
szkoda, że nie udało się Halandem, jak widać nie byliśmy bez szans w tym wyścigu, mimo, że na początku wydawało się inaczej.
Już nie przesadzajcie z porównywaniem Lewandowskiego z Chiellinim który w Juve gra pewnie z 15 lat czy Thomasem który jest naszym wychowankiem. To zupełnie inny poziom zwiazania z klubem. Cała ta awantura pokazuje, że zarząd słusznie nie patrzy na Polaka sentymentalnie tylko kalkuluje co się opłaci, bo Lewandowski względem Bayernu sentymentów nie ma i rozpoczyna kolejną medialną burzę która zaszkodzi tylko jemu i może odebrać mu wiele w oczach kibiców. Myślałem że dorosły facet nie da się podpuścić agentowi drugi raz i wyciągnie wnioski ze sowich potknięć kilka lat temu
22.05.2022 22:42
Thomas dla klubu zrobił jeszcze więcej, Ribery też, a nikt dla nich wyjątków nie robił, Bayern dla nikogo nie zmieni swojej polityki, długoterminowe umowy w tym wieku to ryzyko, którego nie powinniśmy podejmować. Oferta była- bo taki cel mają spotkania negocjacyjne, agent pijawka szuka pretekstu i puszcza plotki do mediów plotki aby zrobić szum. Zawodnik powinien go wywalić, tak jak zrobił Coman i wtedy
cudownie problemy z negocjacjami by zniknęły. Lewandowski zgadza się na robienie kolejnego cyrku, myślałem że za pierwszym razem wyciągnął wnioski ze swoich błędów.
Edytowano : 2022-05-22 16:52:21
Negocjacje mają swoje konkretne etapy, a nawet w świetle przepisów złożenie oferty może nastąpić w różnych formach i nie zawsze dla laika jest czymś oczywisty (wystarczy przeczytać polski czy niemiecki kodeks cywilny)
22.05.2022 16:50
Świetna wiadomość, Lipsk popsuł trochę radość bo marzyłem o niemieckim finale ale koniec końców Bundesliga jest ma szczycie. Orly napisały piękną historie
20.05.2022 02:07
Nonsens, Manu przedłuży kontrakt- sam wspomniał że rozmowy są konstruktywne. Wiadomo, że oczekiwania klubu i zawodnika będą różne ale jeśli zawodnik patrzy na sprawę racjonalnie i ma swój rozum zamiast słuchać podjudzania agentów, to dojdą do porozumienia. Tak będzie z naszym kapitanem, to profesjonalista i człowiek który mimo ze to się mie zapowiadało, Bayern ma w sercu. Akurat on w przeciwieństwie do innych 30 latków z zespołu mógłby dostać 2 mętni kontrakt, przy bramkarzu to dużo mniejsze ryzyko niż przy napastniku
20.05.2022 02:05
Ja też nie podzielam szydzenia z BVB, chociaż ich nie lubię to liczę że wystawią silną kadrę w pucharach. Niemniej Uli powiedział smutną prawdę, wielu moich znajomych z Dortmundu przyznawało mi że to gorzkie ale niestety prawdziwe słowa. Bayern tylko sam ze sobą może przegrać mistrzostwo i nawet jak się to zdarzy za rok- dwa to prędko tytuł odzyska. Różnica w poziomach jest większa niż nawet w 2013
Edytowano : 2022-05-16 09:51:57
Jeśli chcemy porządnej konkurencji bez kompleksów to w BVB musi się wiele zmienić i Lipsk musi się odbudować i zacząć zatrzymywać przynajmniej większość piłkarzy
16.05.2022 09:50
Bo topowa liga jak Bundesliga jest sukcesem samym w sobie. Źródłem stabilności sportowej j finansowej. Trzeba być najlepszym w 34 meczach, liga mistrzów to ważny dodatek- bo wielu kwestiach decyduje zwyczajnie szczęście.
Edytowano : 2022-05-15 13:23:56
Też mi się nie podoba przenoszenie standardów ekstraklasy którą może zdobyć prawie każdy, a mistrz bić się o utrzymanie na jedną z najlepszych lig na świecie. Ludzie fani innych zespołów z top 4 lig chcieliby tak „słaby” sezon co roku
15.05.2022 13:22
@Moe jacy ważni piłkarze chcą opuszczać Bayern? Wicekapitan Thomas- symbol klubu umowę przedłużył, Manu mówi o dobrych rozmowach. Lewandowski od początku ze swoim agentem pijawką oczekiwał niemożliwego (o ile doniesienia medialne to prawda) Bayern nie stworzy kominów płacowych i nie da długoterminowego kontraktu w takim wieku. Może trzeba pogonić agenta? Coman tak zrobił i umowa została przedłużona. Jeśli oczekiwania będą realistyczne to może pojawi się konkretna propozycja kontraktu.
Edytowano : 2022-05-15 13:18:58
Mnie obchodzi :) to że Ribery napisał u nas taką historie jest źródłem tego w jakim miejscu teraz jesteśmy.
15.05.2022 13:17
Mistrzostwo jest najważniejsze i dobrze, że w tym trudnym sezonie i tak udało się podtrzymać dominację. Za rok będzie lepiej. A teraz świętujmy bo to historyczny moment!
15.05.2022 13:12
Nonsens, Bayern co roku od lat jest w top 4 faworytów do wygrania ligi mistrzów
13.05.2022 17:58
Odjedzie jeśli Bayern skalkuluje że opłaca się to klubowi. Nikt nie pozwoli na szantaż zawodnika, my nie jesteśmy BVB żeby piłkarze wchodzili na głowę zarządowi i wymuszali transfery. Niemniej ja jestem za sprzedażą za sensowne pieniądze które pomogą w odmlodzeniu składu
13.05.2022 17:57
@tapczan dokładnie. To dobra wypowiedź. Musimy wywierać presję i wykluczać możliwość transfery aby przy chęci sprzedaży dostać więcej, mi to nie przeszkadza, zdanie klub może zmienić przy odpowiedniej kwocie wypłaconej w euro.
13.05.2022 17:44
Merkel bardzo spoko, cdu nie popieram jakoś bardzo gorliwie bo są zbyt centrowi i mało liberalni gospodarczo ale była całkiem dobrą kanclerz :) przydałaby się dzisiaj żeby hamować populizm SPD. Nie wiem co ma na celu ten (niezbyt mądry) i pisany z błędami komentarz. Nie zmienia on że to zaszczyt grać dla Bayernu i Lewandowski najwidoczniej zapomniał jaka panuje hierarchia (chciaz mam nadzieje ze to tylko wymysły medialne)
13.05.2022 17:37
No tak bo Lewandowski to gość Jaworowicz który powie „panie coś tam podsunęli a ja podpisałem”. Kontrakt ma ważny i z tego co mi wiadomo, to podpisał go świadomie co wyklucza jego nieważność przez wady oświadczenia woli. Nie musiał go podpisywać, a skoro to zrobił to do Bayernu należy ostatnie słowo i bayern powinien kierować się wyłącznie swoim interesem. Bawi mnie mówienie o tym ze powinien olać Bayern, dużo naszemu klubowi zawdzięcza. Żaden piłkarz czy trener nie jest ponad klubem i każdy kibic fcb powinien traktować to jako oczywistość. Liczy się to aby znaleźć najlepsze dla nas rozwiązanie
Edytowano : 2022-05-13 17:32:14
Thomas czy Manu to zawodnicy nie mniej (mówiąc delikatnie) zasłużeni dla klubu, a jakoś potrafili zastosować się do polityki klubu i iść na ustępstwa żeby grać w tak wspaniałym klubie jak Bayern.
13.05.2022 17:29
Nie lubię być boomerem i mówić „kiedyś to było”, jednak przed 2014 kibiców Bayernu w Polsce było mało ale byli to naprawdę zapaleni fani, którzy znali i wierzyli w filozofię klubu. Nikt nie płakał że mamy mało drogich transferów bo cel był jasny- spłacić Alianz i nigdy więcej się nie zadłużać, teraz mało kto to zrozumie i docenia jak wieli krok finansowy zrobiliśmy od tamtej pory.
Po 2014 z Lewandowskim przyszło wielu nowych z których duża grupa jeszcze w sezon wcześniej na Wembley kibicowała „polskiej BVB”- naszej nemezis, stanowiącej dla nas- polskich kibiców Bayernu przeciwnika który nie budził żadnej sympatii, odbierał trofea i czas antenowy w polskiej Tv, bo przecież wszyscy woleli oglądać Polaków w BVB niż rekordowego mistrza Niemiec czy zdobywcę trypletu. Trudno tym nowym kibicom zrozumieć, że nie parzymy na narodowość czy nazwiska tylko cel klubu. To nie wina kibiców, że Lewandowski jest pracownikiem klubu, a nie ma go w sercu i nie nasza wina, że w Polsce patrzy się bardziej na indywidualne wyniki piłkarza niż na sukcesy klubu. Dla nas od kolejnych armatek czy rekordów będzie ważniejsza patera czy nawet Pokal. Lewandowski nie był i nie będzie kibicem Bayernu i siłą rzeczy dla fana klubu będzie dalszy niz ci którzy przywiązanie do klubu pielęgnują i podkreślają.
Nie uważam też że deprecjonuję jego role, widzę jego rozwój. Po tym jak na początku przygody u nas zawodził, to 3 ostatnie sezony są jego najlepszymi w karierze. to świetny progres. Nie jest to jednak zawodnik kreatywny czy samowystarczalny- żyje z podań i jego wyniki są tez efektem świetnej linii pomocy, którą Bayern mu nieprzerwanie oferuje od 2014. Pod względem ilości bramek wyróżnia się na tle innych napastników, jednak w fazie pucharowej CL jego statystyki nie imponują i śmiem twierdzić że w 2020 to nie jego gra i trafienia były decydujące dla sukcesu podczas walki o europejski puchar, tak samo brakowało jego formy kiedy na styk odpadaliśmy. Nie oznacza to jednak, że uważam go za słabego zawodnika, zwyczajnie nie uważam go za kogoś miary messeigo czy Ronaldo, co lubią robić polskie media. Bayern też nie jest od niego uzależniony, zastąpiliśmy jeszcze większe luki po odejściu kluczowych piłkarzy.
Jesli chodzi o moje rzekome wybielanie Thomasa czy Frąka to odniosłem się do kontrowersji przy ich kontraktach- radzę czytać całościowo a nie wybiórczo.
Pozdrawiam prawdziwych kibiców Bayernu, który są zawsze po stornie klubu. Gdyby sytuacja dotyczyła kontraktu innego zarodniki to takich wypowiedzi jak moja byłoby więcej.
@tapczan nie jest nas aż tak mało!
Edytowano : 2022-05-13 15:14:37
Zresztą opinie na temat kwestii podejścia do klubu Lewandowskiego, czy jego gry w kluczowych meczach CL podziela wielu byłych zawodników klubu czy niemieckich komentatorów. To naturalne że my również patrzymy na to z perspektywy Bayernu, który zresztą ma w tym przylądku racje, podobnie jak wtedy kiedy odrzucał absurdalne oczekiwania Ballacka, Kroosa czy Alaby
13.05.2022 15:03
Podważanie roli Arjena i Frąka to nie inna opinia, to ignorancja. Byli to zawodnicy z innej planety, którzy potrafili zmienić wynik w trudnej sytuacji w pojedynkę. Obecnie takich piłkarzy u nas nie ma. Łączyli skuteczność z kreatywnością i indywidualizmem. Lewandowski to bardzo dobry napastnik ale nie facet jak Messi, Ronaldo, czy nawet Robbery, którzy potrafili wziąć odpowiedzialność i swoimi umiejętnościami nie tylko strzelać ale i kreować sytuacje, kiedy zespołowi nie idzie. Arjen potrafił zagrać świetny mecz który pamiętam do dziś, nawet jak AA "płonęła" podczas niesławnego meczu z Realem w 14. Lewandowski to piłkarz skuteczny do bólu ale znikający w ważnych spotkaniach, nie przez przypadek pojawiły się porównania z Benzemą, który żyje wielkimi piłkarskimi chwilami, mimo, że real też zawodził ale on zawsze był na posterunku i trafiał w meczach na styku. Mam prawo tego oczekiwać od snajpera również u nas.
Franck ma swoje za uszami, był taki okres kiedy chciał odejść i sam miałem go dość ale posypał głowę popiołem i zrozumiał że gra w tej koszulce to największy zaszczyt dla piłkarza i tylko wola Bayernu skłoniła go do odejścia. Mimo to zapowiada, że wróci w innej roli, kończąc przygodę z nami słowami Mia San Mia. Thomas to sprawa odmienna, bo jako filar naszej drużyny był odsunięty przez jak się okazało średnio udanego trenera. Gdyby Julian posadził Lewandowskiego na ławce to inaczej traktowałbym jego chęć odejścia.
Jasno po tej dyskusji widać kto tu jest kibicem Lewandowskiego, a kto Bayernu. Oj sporo tych pierwszych zniknie z tej strony po odejściu Polaka :) Co do mojej antypolskości to ciekawa opinia, oparta wyłącznie o mój stosunek do jednego zawodnika. Który mnie jako kibica Bayernu, swoimi wypowiedziami często irytuje i nie dostrzegam w nim aż tak wielkiego geniuszu jak niektórzy komentatorzy czy kibice. Jestem też w koalicji antyfrancuskiej? Bo uważam, że Mbappe jest przehajpowany i również mnie denerwuje stylem bycia? A może jednak jestem germanofobem bo Ballack czy Kronos budzą we mnie odruch wymiotny? Czekam na odpowiedzi ekspertów, którzy mnie zdiagnozują.
Pozdrawiam prawdziwych kibiców Bayernu @UKU !
13.05.2022 13:29
Chciałbym go u nas, jednak to transfer z kategorii tych nieosiągalnych
13.05.2022 13:11
Chce odejść? Jeśli zarobimy porządne pieniądze na wiekowym zawodniku to jestem za. Wielu zapomina o tym jakie operetki odgrywał Polak, kiedy planował swój transfer do realu. O złe wyniki oskarżał wszystkich tylko nie siebie, kolegów, zarząd, bo to przez nich nie strzał praktycznie w fazie pucharowej CL i przez złe zarządzenie klubem nie było szans na zdobycie ligi mistrzów. Nie wykazywał też żadnego elementu przywiązania do Bayernu. Polityka Bayernu i wyniki sportowe te bzdury zweryfikowały. Później przedłużył kontrakt i wielu kibiców (w tym ja) wybaczyło to zadzieranie nosa ale jak widać piłkarz to tylko piłkarz i wyciąganie wniosków z własnych błędów nie idzie mu zbyt dobrze.
Lata mijają, a problemy te same. Polak co prawda zaczął strzelać jeszcze więcej- rozwinął się piłkarsko, nawet częściowo przełamał się w fazie pucharowej (chociaż w ważnych meczach na styku nadal jest niewidoczny) ale podatny na manipulacje menadżerów jest tak samo jak wtedy. Odbija się też na jego formie, bo końcówka sezonu w jego wykonaniu jest bardzo słaba. Jeśli ktoś myśli, że chodzi o rozczarowanie polityką klubu to albo Lewandowski rozumie ten biznes gorzej od przeciętnego komentatora albo jak zwykle chodzi tylko o pieniądze. Polityka naszego klubu jest bardzo dobra, świadczy o tym fakt, że nie mamy długów (ewenement w obecnym świecie sportu i biznesu) i przeszliśmy suchą stopą pandemię. Do tego wykonaliśmy kilka świetnych ruchów na rynku w ostatnich latach. Czy jest ona bezbłędna? Nie, bo każdy się czasem myli i przegapiliśmy kilku zawodników. Niemniej od lat jesteśmy w czołówce, górujemy w rankingach, dominujemy ligę, a z CL odpadamy po wynikach na styku. Zastąpiliśmy też Hansiego w najlepszy możliwy sposób. Sam nie jestem fanem Hasana i wolałbym innego dyrektora ale trudno mi znaleźć lepiej zarządzany biznesowo klub, co roku będący do tego faworytem na każdym froncie. Tego lata możemy być też niemal pewni dwóch naprawdę dobrych wzmocnień, a to początek okienka.
Lewandowski nie jest niezastąpiony i słusznie nikt nie stawia go ponad klubem. Jeśli zastąpiliśmy Robbery- najlepszych zawodników tego klubu w XXI wieku, to zastąpimy każdego. Nie stworzymy komina płacowego i nie powinniśmy łamać zasad jeśli chodzi o kontrakty starszych zawodników, bo to zawsze ryzyko. Thomas i Manu pokazali, że największe gwiazdy nawet w trakcie negocjacji potrafią dać sygnał i uspokoić kibiców że nowa umowa to formalność i priorytet. Ani razu Lewandowski nie dał takiego sygnału. Jeśli to prawda, że zespół i zarząd zaakceptował odejście Polaka (bo to klub zdecyduje) to sensowność tego ruchu zdefiniuje opłata transferowa i ewentualne zastępstwo. Niemniej na papierze nie jest to zła opcja.
Wielu z Was może teraz płacze za Alabą ale przypomnę, że równie wielu wyklinało Hansiego, że stawiał na niepewnego Austriaka, który był bodaj najmniej pewnym punktem defensywy, a w finałowym spotkaniu z PSG jego błędy mogły nas kosztować puchar. Thiago też genialnej kariery po odejściu od nas nie robi. Lewandowskiemu będzie trudniej bez Bayernu niż Bayernowi bez niego. Przekonało się o tym już wielu. Zobaczymy też kto w Polsce kibicuje Bayernowi, a kto jednemu zawodnikowi :)
13.05.2022 12:16
Można? Można.
09.05.2022 13:43
@Marienplatz pamiętam jak mnie tutaj polscy kibice linczowali kiedy wskazywałem, że Lewandowski zawodzi w kluczowych momentach, nawet w 2020 nie on decydował o wyniku w kluczowych momentach. Niemniej w całym sezonie strzela dużo i tym jako napastnik od 2-3 lat się wyróżnia. Co nie oznacza, że powinniśmy zakłamywać rzeczywistość i robić z niego terminatora bez którego Bayern nie istnieje (bo tak nie jest). jak to mają w zwyczaju polscy dziennikarze
02.05.2022 16:45
@obiektywizm niestety to był (i jest) mój główny zarzut do Polaka. Miał długą i fatalną serię kiedy w fazie pucharowej nie trafiał. Potem w 2020 nie strzelał nadal na wagę zwycięstwa ale w fazie pucharowej się odblokował. Jednak nie jest to zawodnik, który w pojedynkę wygra nam spotkanie jak kiedyś Arjen czy Franck. To typowy napastnik, który gra jak pozwoli drużyna i niestety w ważnych spotkaniach, kiedy nam nie idzie on znika. Benzema ma gorsze liczby ale to świetny i niedoceniony napastnik, który umie wziąć na barki odpowiedzialność za zespół, to jego jedyna ale bardzo istotna przewaga
02.05.2022 14:44
KdB był realnym i potrzebnym wzmocnieniem, odpuszczenie tego transferu, a potem odpuszczenie Havertza to nasze największe błędy ostatniej dekady. Oby z Wirtzem to się tak nie stało.
27.04.2022 13:46
To niestety recydywa Polaka. Lewandowski sportowo od 3 lat pokazał, że umie odpowiedzieć na zarzuty i zastrzeżenia z czasów jego początków w FCB i porostu się rozwinąć, jednak jeśli chodzi o retorykę i podejście do klubu to pokazuje, że nie nauczył się na błędach. Więcej pokory mają najwięksi w historii tego klubu czy mistrzowie świata. Myślałem, że zrozumiał wreszcie swój błąd z czasów sagi transferowej. Bayern dla żadnego zawodnika nie zmieni swojej polityki, a Polak straci w oczach kibiców i trudno będzie to na schyłku kariery odkręcić.
27.04.2022 13:44
Powoli udaje się skompletować kontrakty trzonu zespołu i liczę, że przyjdzie też kilku dobrych zawodników aby zwiększyć głębię. Wpadka w tym roku w obu pucharach jest szokiem i czymś co było nieprawdopodobne- takie wyniki to sensacje tej edycji DP i CL, dlatego potrzebna jest też reakcja na rynku ale bez histerii. Dalej Bayern ma jakościowy skład który trzeba uzupełnić. Niestety nawet topowe transfery pokazują, że nie zawsze dadzą gwarancję jakości, najlepszy przykład to Sabitzer, który niestety nie radzi sobie
19.04.2022 16:33
Ja jestem zadowolony z polityki szczególne w jednym aspekcie: zachowaliśmy płynność finansową pomimo pandemii, nie mamy długów i kupujemy nadal za swoje. Brak hitowych transferów to uczciwa cena za stabilność finansową. Mimo wszystko sukcesywnie odmładzamy zespół i uzupełniamy skład. Oby więcej takie wpadli jak w obu pucharach nam się w przyszłości nie zdarzały
Edytowano : 2022-04-19 16:38:23
Co nie znaczy, że nie potrzeba 2-3 wzmocnień, bo to akurat oczywiste
19.04.2022 16:29
Super ruchy! Oby dołączył do nas też stoper, a doniesienia o rezygnacji z niego były tylko zasłoną dymną. Liczę też że w perspektywie 2023 ściągniemy reż Wirtza. Nie możemy stracić takiego zawodnika.
08.04.2022 16:06
Panowie. Spokojnie. Tak słusznie przegraliśmy. Tak ewidentne są błędy trenera. Tak ewidentne są błędy piłkarzy. I tak potrzeba wzmocnienia zespołu. Jednak ten mecz trafił się w najlepszym możliwym momencie, mamy tydzień aby poprawić to co źle działało, a Dawidowi trudno będzie pokonać Goliata dwa razy z rzędu. Taki wynik to forma dnia i szczęście, trudno coś takiego dwa razy powtórzyć. Kluczowy jest mecz za tydzień i naprawienie błędów w kontekście nadchodzących półfinałów.
Pamiętajcie że za potrafiliśmy przegrać w 2013 z Arsenalem, a nie muszę chyba nikomu przypominać jak skończyła się ta historia. Piłka cały czas jest w grze, a Bayern to potęga piłkarska. Obyśmy wyciągnęli również wnioski podczas planowania kadry, bo kilku zawodników nam faktycznie brakuje. Będzie dobrze.
Edytowano : 2022-04-07 00:21:53
Niemniej nasi weterani i liderzy będą musieli zejść z oczekiwań jeśli chodzi o nowe kontrakty. Dziś Coman schował do kieszeni całą zespołową starszyznę
07.04.2022 00:20
A ja się nie martwię. Typowa liga mistrzów:
-Bayern gra bez motywacji w 1 meczu ze słabym przeciwnikiem (tak bywało nawet w 2013)
-niewyraźny Real dostaje prezent od przeciwnika w postaci dziecinnych błędów
W rewanżu spodziewam się mocnego obicia Hiszpanów przez nas
06.04.2022 22:48
Lidera obrony nie mamy od kiedy boa zaliczył zjazd. Alaba nie był od dawna żadnym liderem
Edytowano : 2022-03-15 20:22:11
Taaaaa dalej narzekajcie, pamietam płacz 5 lat temu ze będziemy jak Milan XD a dokonaliśmy jednej z najalepsych przemian pokoleniowych
15.03.2022 20:21
Presja na klub nigdy w naszym przypadku nie działa, agenci mieszają w głowie zawodnikom. Bayern nigdy nie zgodzi się na komin płacowy, nawet jeśli chce zatrzymać zawodnika. Lewandowski rozegrał dwa najlepsze sezony od kiedy jest w Monachium, jednak wiek działa na jego niekorzyść, może być długowieczny ale nigdy nie wiadomo jak zareaguje organizm. Bayern doceni swoich zawodników o ile będą stawiać sensowne propozycje i będą świadomi ze żaden z nich nie jest ponad klubem
15.03.2022 20:21
Niestety czasy Merkel się skończyły, SPD od zawsze jest bardziej miękkie i umoczone w interesy z Rosją. Dziwi mnie i tak skala sankcji jakie udało się wprowadzić
02.03.2022 12:45
Sytuacja kadrowa jest daleka od oczekiwanej ale nie jest fatalnie, Niklas i Alaba chcieli kontrakty których Bayern by nie zaakceptował i zarząd postąpił słusznie. Bayern nigdy nie ulega szantażom (przypominam Kroosa i Ballacka) i podobnie będzie robił w przyszłości. Choćby musiał puścić za darmo kogoś na miarę Thomasa czy Manu. Jeśli podjudzani przez agentów i chory rynek zawodnicy będą stawiać nierealne oczekiwania finansowe czy te dotyczące długości kontraktów, to Bayern i tak nie zmieni polityki, to oni zmienią klub.
Hasanowi można wiele zarzucić ale nie zawsze zawodził, wąska kadra jest efektem wielu czynników, między innymi pandemii czy zwariowanego rynku. Na tle innych klubów finansowo wychodzimy obronną ręką, a to w dłuższej perspektywie kluczowe. Wierzę, że po udanej przemianie pokoleniowej dokonamy jej kolejnych etapów i skład z roku na rok będzie poważnie uzupełniany. Nie tylko nowymi kontraktami ale i ciekawymi transferami. Mieliśmy kilka nietrafionych ruchów ale większość to spore sukcesy
01.03.2022 16:56
Chyba to najlepsza (i ekonomiczna) opcja. Niklas wywinął numer ale musimy uratować sytuację, jest kilka dobrych alternatyw
01.03.2022 16:38
Moim zdaniem będzie tak jak za Flicka, a nie Pepa. Teraz w środku sezonu forma jest średnia ale na koniec odzyskamy blask i powalczymy o największe cele
01.03.2022 16:37
Tak wielki klub jak Bayern musi stawiać jako priorytet przedłużanie kontraktów z największymi gwiazdami. Nie można jednak zapominać o szukaniu następców, bo historia pokazała że nie zawsze to jest łatwe (uczmy się na błędach innych)
01.03.2022 16:36
Manu to zawodnik którego przez kilkanaście lat nie da się zastąpić 1 do 1, to nie skrzydłowy czy napastnik, od niego zależy wszystko w bramce. Było to widać w czasie jego kontuzji i boleśnie się o tym przekonamy jak zakończy karierę
Edytowano : 2022-02-23 14:44:59
*kilka- kilkanaście
23.02.2022 14:44
Zjazd formy i kontuzje mamy w najlepszym momencie, a i tak uratowaliśmy wynik. Będzie dobrze.
17.02.2022 07:38
Jeśli to będą to kontrakty z opcją przedłużenia albo możliwością obniżenia zarobków to jestem za. Nie stać nas na transfery ofensywnych zawodników w dobie pandemii, nie jesteśmy durnie zarządzanymi realami czy barcelonami żeby sie zadłużać. Jednak musimy być zabezpieczeni na wypadek gdyby starszemu zawodnikowi zdrowie nie pozwoliło grać na poziomie takim jaki odpowiada obecnej pensji. Niemniej długoletnie kontrakty to na ten moment jedyna opcja dla mądrze zarządzanego klubu. Tym bardziej boli strata Niklasa
12.02.2022 03:45
Dlatego w każdym klubie ultrasów uważam za to co najgorsze. W imię durnych gierek mogliśmy stracić najlepszego bramkarza świata. Pamietam ten syf który robili nasi „kibice”. Bądźmy fanatykami Bayernu ale nie kibolami. Pikniki górą!
Edytowano : 2022-02-11 17:54:30
Ich lewicowy radykalizm to drugi problem, ultra lewica i ultra prawica to zmora naszych czasów, w historii zawsze przynosili zgubę.
11.02.2022 17:53
O ile jestem przekonany nawet do 5 letniej umowy Manu to w przypadku Thomasa, Lewandowskiego czy innego zawodnika z pola uważam tak długi kontrakt za błąd. Byłem wielkim zwolennikiem zostawienia Arjena i Francka na dłużej ale niestety wieku nie da się oszukać, wystarczy jedna poważniejsza kontuzja i nawet tak niezadowolenie i zdrowe organizmy jak Niemca i Polaka mogą zaliczyć zjazd.
Edytowano : 2022-02-11 17:03:22
*niezawodne
11.02.2022 17:02
XD XD XD o kurde nawet mi nie jest przykro. To nęka dekady xd xd xd
Edytowano : 2022-02-07 19:52:04
Beka
07.02.2022 19:51
Nic nie lubię bardziej od bramek Thomasa. Boli, mam nadzieje ze nasza 25 dzisiaj jeszcze dopisze się do listy strzelców
05.02.2022 19:09
Czyli tyle co Bayern proponował Niklasowi, w tej chwili musimy znaleźć następcę jesteśmy w trudnej sytuacji ale mamy kilka opcji
30.01.2022 23:59
Oby był dostępny na wiosnę kiedy będzie niezbędny. Czyżby Coco przez to dostał szansę i przedłużył umowę?
30.01.2022 23:57
Basti to człowiek o dużym sercu ale niestety depresja to choroba która może dotknąć każdego i tylko specjalista może pomoc
30.01.2022 23:56
@hoven w pełni się zgadzam. Wtedy zostawiając zawodnika do końca kontraktu można obserwować jego formę i jak zwykle robi Bayern zaproponować na koniec kontrakt na kolejny rok. Mądra praktyka w przpadku wiekowych piłkarzy
26.01.2022 20:36
Bild potrafił się mylić, oby tym razem tak było ale niestety wsystko wskazuje na to ze odejście to prawdopodobna opcja
24.01.2022 16:15
Skupcie sie na sobie :) KHR wyjasnil- wyscig o patere sie zakonczyl.
21.01.2022 16:56
Patrzac na start Juliana, jego wiek nie przeszkadza w pozyskaniu szacunku, a ulatwia dotarcie do zawodnikow. Posiada jeszcze jedna zalete wzgledem Flicka- jest kibicem Bayernu i praca u nas jest na szczycie jego marzen. Wydaje mi sie ze nawet gorszy sezon nie spowoduje zwolnienia i Julian moze stac sie trenerem na lata.
21.01.2022 16:55
Basti, Lahm i Robbery spowodowali, ze bol po zmianie pokoleniowej i odejsciu Legend zostal usmierzony i odzyskalem nadzieje ze zobacze znowu wielki Bayern na szczycie Europy, jednak to Thomas stal sie dla mnie wzorem hasla Mia San Mia i ulubiencem, ktorego wkladu w zespol nie zastapilby zaden transfer nawet Mbappe czy inny Neymar. Niech gra do 40, a potem bedzie jednym z tych ktorzy przejma stery naszego klubu!
21.01.2022 16:48
Nie jestem przekonany… pewnie to plotki ale może coś w nich jest. Julian potrafi odbudowywać piłkarzy i gdyby Coco został to mogą być tego przyczyny.
18.01.2022 12:31
Przez lata mówiłem ze nie będzie większych w Bayernie od Riberiego i Robbena, jednak Manu pokazuje, ze na swojej pozycji można stać się legendą po pary sezonach kariery i dogonić legendy.
14.01.2022 08:03
Świetna wiadomość i jasny sygnał- Bayern nie oddaje gwiazd.
Edytowano : 2022-01-12 14:17:34
Podobnie jak reszta czekam na umowy Serga i Niklasa
12.01.2022 14:16
Może i nie było niezasłużone ale było szczęśliwe dla nich. Ostatecznie to i tak my dostaniemy paterę
10.01.2022 09:05
Mbappe to głównie marketing nie uważam go za zawodnika aż tak dobrego jak się o nim mówi, są zawodnicy którzy są bardziej potrzebni. W naszm klubie nigdy nie było jednej gwiazdy, a charakter Mbappe trochę przeczy bawarskiej dyscyplinie. Zdecydowanie bardziej wolałbym potężnego Norwega i Wirtza
10.01.2022 08:38
Najbardziej niedoceniony i zarazem najważniejszy gracz pola w całej lidze, więcej niż zasłużenie
30.12.2021 23:32
Widać to z daleka :)
29.12.2021 05:11
To jeden z transferów po których najwięcej oczekiwałem, nie był u nas fatalny ale nie spełnił pokładanych nadziei. Szkoda, gdyby nie jego zdrowie to mógłby się stać jednym z najlepszych w tym sporcie
29.12.2021 01:17
Adekwatna cena, byłby to transfer w stylu Bayernu, obciążony małym ryzykiem
25.12.2021 00:23
To ruch nierealny nie tylko z powodu tego, ze Bayern zapowiedział brak wzmocnień zimą ale i dlatego, ze zwyczajnie to nie w stylu Bayernu, wydawać takie pieniądze na zawodnika który nie jest gwiazdą. Mamy wiele innych, bardziej pilnych celów transferowych, niż zawodnicy z najdroższej ligi świta
25.12.2021 00:20
Jeśli będzie zbiórka to chętnie dopłacę. Bez Gerda i jego kolegów, nie byłoby wielkiego pokolenia końca lat 90 i początku 2000 dzięki którym pokochałem nasz klub, ani tych którzy dali nam pierwszy tryplet.
23.12.2021 18:04
Oby powtórzył to co osiągnął w Bayernie i w pierwszym sezonie zdobył wszystko co się da ;)
22.12.2021 12:46
Taki jest rynek. Ostatnio się rozwinął i ustabilizował formę więc zdecydowanej lepiej zainwestować w sprawdzonego skrzydłowego niż szukać następcy.
Edytowano : 2021-12-22 12:45:29
Najbardziej martwię się o umowę Niklasa ale przy Julianie wszystko jest możliwe
22.12.2021 12:44
Kontrakt Serga, Niklasa oraz Kinga i nie potrzeba więcej wzmocnień.
21.12.2021 06:24
Od lat jest jasne, że transfer z Bayernu do żadnego innego klubu nie będzie awansem sportowym. Zawodnikom którzy odchodzą może wyłącznie chodzić o awans finansowy albo pozycję w składzie
21.12.2021 06:21
Okazał się dużo lepszy niż wielu się spodziewało. To solidny zawodnik i mam nadzieję, że nie pokazał jeszcze wszystkiego na co go stać
21.12.2021 06:20
Jeśli odejdzie to nas to osłabi, niemniej jeśli jego warunki finansowe są zaporowe to nie ma innego wyjścia. Przyjście Rüdigera wydaje się wtedy najbardziej sensowną opcją
Edytowano : 2021-12-21 06:18:58
Niemniej rozmowy są prowadzone conajmniej o rok za późno. To bardzo duży błąd
21.12.2021 06:18
Trochę luzu przed świętami. Sytuacja w Bayernie po rundzie jesiennej i fazie grupowej ligi mistrzów jest taka, że nie mamy powodów do zdenerwowania.
20.12.2021 14:04
Poczeka parę miesięcy i będzie musiał :)
20.12.2021 13:57
Takie racjonalizowanie, tego ze nie chcemy wydać pieniędzy na ten transfer jest już męczące. Wystarczy powiedzieć wprost ze mamy swoje zasady finansowe i nie stworzymy kominów płacowych. Z szacunku do Manu nikt nie zrezygnował z następcy, tak samo w przypadku naszych wielkich skrzydłowych
20.12.2021 12:14
Sam popieram ten ruch i podpisuję się pod tym transferem obiema rękami znając wysokość jego klauzuli ALE tylko jeśli dostosuje oczekiwania w kwestii kontraktu do realiów Bayernu. Nie stworzymy komina płacowego.
16.12.2021 23:29
Na ten moment to niewiadoma i bardziej inwestycja w promocję marki w Chinach. Niemniej to świetna informacja bo to nowy rynek, który daje szansę na zwiększenie naszych dochodów
16.12.2021 23:26
Zdominuje ten plebiscyt przez lata
16.12.2021 23:25
Wolę żeby grał on niż planujący odejść Coco
16.12.2021 23:24
Nareszcie nie tylko cieszą 3 punkty ale i wynik oraz styl
14.12.2021 20:30
Niestety tym razem to rozwój nie dzieki Hansiemu ale pomimo Hansiego, tym razem Julian umiał lepiej trafic do tego zawodnika i wystawić go na jego pozycji
14.12.2021 18:25
Pieniądze, pieniądze. Obyśmy tylko za dwa- trzy lata nie zostali bez opcji na tej pozycji. Pełnoprawnego zastępstwa Robbery do tej pory nie znaleźliśmy (chociaż Coman, Sane i Gnabry świetnie ske rozwinęli)
13.12.2021 22:43
Jeśli będzie wstanie to mam nadzieję , że zagra. Spłaca kredyt zaufania i mam nadzieje ze będzie to robił regularnie, stając się opcja do rotacji na wszelkich frontach na wiosnę
13.12.2021 22:40
Nie wierzę ani w Real ani Carlo.
13.12.2021 22:39
Real akurat nie tyle dominuje w swojej lidze, co przeciwnicy mu to ułatwiają, grając poniżej jakichkolwiek oczekiwań. PSG to faworyt tego dwumeczu ale oni za to lubią po frajersku tracić swoje szanse. Cieszy mnie mecz tych drużyn, chociaż wolałbym żeby tk Bayern odesłał do domu jednych i drugich
13.12.2021 22:37
Prawdzie dobra zmiana ;) (tylko dla odmiany naorawde dobra)
13.12.2021 15:55
United jeśli chodzi o budowanie składu jest tym samym czym Psg, historia (z która obecna drużyna noe ma wiele wspólnego) nie ma tutaj znaczenia. Ja się nie boję Madrytu, w derbach przegrali zdecydowanie z przeciętnym w ostatnich latach realem. Jesteśmy faworytem, ciekawiej zrobi się od ćwierćfinału. Oczywiście o ile zakończą się nasze wahania formy
13.12.2021 13:02
Dobrze ze Josh uczy się na błędach
12.12.2021 17:21
Większość moich bliskich czy w Polsce czy w Niemczech decyzje o szczepieniu podjęła będąc nieświadoma ewentualnych utrudnień z tego faktu. A ze mam w rodzinie osoby wykonujące prace farmaceutów czy lekarzy, to wybierają naukę
12.12.2021 14:25
Brakuje naszym motywacji z takimi przeciwnikami jak Mainz czy Bielefeld. To problem ale do rozwiązania
Edytowano : 2021-12-11 21:18:20
W meczach z większymi rywalami gra byla dużo bardziej rowna. To ze nie tłamsimy rywali jak w 1 sezonie flicka, to nie jest powód do niepokoju.
11.12.2021 21:13
Akurat powikłania pojawiają się nawet po lekkim przebiegu choroby. Dobrze ze sytuacja nie jest dramatyczna, oby mil dużo przeciwciał i nie zachorował do końca sezonu
10.12.2021 18:28
Jego ostatnie wypowiedzi o współpracy z Julianem pokazują ze ścieżka negocjacyjna nie jest zamknięta. Oby się dogadali
10.12.2021 18:26
Nawet gdybym w bliskiej rodzinie nie miał medyków i farmaceutów to polegałbym na autorytetach medycznych z tytułami naukowymi, a nie pozabankowym gusłom. Idąc tą logiką da się podważyć każde szczepienie i farmakologiczne terapie. Niemniej dyskusja jest o bayernie i jego piłkarzu, którego postępowaniem mogą być zawiedzeni kibice, szczególnie ze niedawno był zapowiadany jako sportowy i pozasportowy lider zepsolu. Po akcji promującej szczepienia i nastawionej na walkę z wirusem mieliśmy prawo mieć większe oczekiwania, bo zwyczajnie wychodzi pewna hipokryzja i niekonsekwencja
Edytowano : 2021-12-10 00:44:17
Pozanaukowym*
Jeśli chodzi o samo szczepienie to jasne, ze nie można nikogo zmuszać. Są osoby z przeciwwskazaniami, jednak nic mi nie wiadomo o tym aby nasz pomocnik takie miał. Podjął wybór i mamy prawo oceniać go jak chcemy.
10.12.2021 00:42
Dest udowadnia ze nie był wart tych pieniędzy. Zarząd miał rację
10.12.2021 00:36
hoven i tapczan w punkt. Nie popieram przymusu szczepień ale nieszczepienie się jest nieracjonalne i stanowi błąd. Naraża klub na starty finansowe i sportowe. Wolny człowiek mkze podjąć złà decyzje ale słusznie zapłacił za nią ze swojej kieszeni, wolny człowiek może tez być przeze mnie oceniany jako mało inteligenty.
Edytowano : 2021-12-09 18:43:49
Wszelkie powikłania po szczepieniach pokrywają się z tymi po przejściu koronawirusa. Różnica jest tylko taka, ze po szczepieniu występują one niezwykle rzadko i najczęściej w łagodnej formie, a te po przejściu covida są dużo cięższe i częstsze. Zwyczajnie ryzyko zaszczepienia się jest mniejsze. Zastanawiam się czy ci którzy szukają spisku sprawdzają statystki powikłań po zwykłych lekach, tam tez ryzyko matematycznie nie jest mniejsze
09.12.2021 18:40
Szkoda, ze tym głupim który przekonał się o tym, ze koronawirus to nie zwykła grypa był Josh. Bardzo stracił w moich oczach, dla niepopartej naukowo fanaberii naraził klub na milionowe straty. Nadal go lubię ale na ten moment pokazał, ze nie ma mentalności kapitana
09.12.2021 14:20
La Bestia Negra się rozpędza, obyśmy w ćwierćfinale trafili na Real, zasługują na podobny los jak Barcelona
08.12.2021 22:24
Nieironicznie- jeśli Thomas tak mówi to tak jest. Bayern, )a właściwie jego różni zawodnicy) w ostatniej dekadzie powinien mieć 3-4 złote piłki
08.12.2021 22:11
@Mistrz358 nic dodać nic ująć.
08.12.2021 22:08
Dest nie miał siły psychicznej żeby wytrzymać drugą połowę upokorzeń XD
08.12.2021 22:04
Piękny powrót Sane do obrony
08.12.2021 21:46
Ciekawe kiedy kibice Barcelony zaczną znowu pytać o powołanie dla ter Stegena XD
08.12.2021 21:44
Thomas to kat Barcelony, pięknie zie to zaczyna, a graliśmy do tego momentu jak w sparingu
08.12.2021 21:35
Fajnie będzie wygrać, jednak prawda jest taka, że my tak naprawdę nic nie musimy
08.12.2021 16:15
nie wiem czego spodziewać się po tym meczu. Rok temu przeciwko Madrytowi popuściliśmy w meczu który dla nas był o nic, dawno temu podobnie było w grupie z City. Z drugiej strony Julian wydaje się ambitny i głodny sukcesów, historyczne zatopienie barcelony byłoby medialnie mocne
Edytowano : 2021-12-08 16:14:29
do tego oczywiscie dochodza finansowe frukta za zwyciestwo
@hoven oferty nie widzi ten kto nie chce jej widzieć i zapewne dlatego agent chwyta się sztuczek że to jednak nie była bezpośrednio wyrażona tylko propozycja w toku standardowej rozmowy.
Jaki cel ma Bayern aby kłamać w tej kwestii? Jeśli nie było oferty to nasi wprost by o tym powiedzieli, nic przy tym nie tracąc ani nie zyskują
22.05.2022 22:47
szkoda, że nie udało się Halandem, jak widać nie byliśmy bez szans w tym wyścigu, mimo, że na początku wydawało się inaczej.
Już nie przesadzajcie z porównywaniem Lewandowskiego z Chiellinim który w Juve gra pewnie z 15 lat czy Thomasem który jest naszym wychowankiem. To zupełnie inny poziom zwiazania z klubem. Cała ta awantura pokazuje, że zarząd słusznie nie patrzy na Polaka sentymentalnie tylko kalkuluje co się opłaci, bo Lewandowski względem Bayernu sentymentów nie ma i rozpoczyna kolejną medialną burzę która zaszkodzi tylko jemu i może odebrać mu wiele w oczach kibiców. Myślałem że dorosły facet nie da się podpuścić agentowi drugi raz i wyciągnie wnioski ze sowich potknięć kilka lat temu
22.05.2022 22:42
Thomas dla klubu zrobił jeszcze więcej, Ribery też, a nikt dla nich wyjątków nie robił, Bayern dla nikogo nie zmieni swojej polityki, długoterminowe umowy w tym wieku to ryzyko, którego nie powinniśmy podejmować. Oferta była- bo taki cel mają spotkania negocjacyjne, agent pijawka szuka pretekstu i puszcza plotki do mediów plotki aby zrobić szum. Zawodnik powinien go wywalić, tak jak zrobił Coman i wtedy
cudownie problemy z negocjacjami by zniknęły. Lewandowski zgadza się na robienie kolejnego cyrku, myślałem że za pierwszym razem wyciągnął wnioski ze swoich błędów.
Edytowano : 2022-05-22 16:52:21
Negocjacje mają swoje konkretne etapy, a nawet w świetle przepisów złożenie oferty może nastąpić w różnych formach i nie zawsze dla laika jest czymś oczywisty (wystarczy przeczytać polski czy niemiecki kodeks cywilny)
22.05.2022 16:50
Świetna wiadomość, Lipsk popsuł trochę radość bo marzyłem o niemieckim finale ale koniec końców Bundesliga jest ma szczycie. Orly napisały piękną historie
20.05.2022 02:07
Nonsens, Manu przedłuży kontrakt- sam wspomniał że rozmowy są konstruktywne. Wiadomo, że oczekiwania klubu i zawodnika będą różne ale jeśli zawodnik patrzy na sprawę racjonalnie i ma swój rozum zamiast słuchać podjudzania agentów, to dojdą do porozumienia. Tak będzie z naszym kapitanem, to profesjonalista i człowiek który mimo ze to się mie zapowiadało, Bayern ma w sercu. Akurat on w przeciwieństwie do innych 30 latków z zespołu mógłby dostać 2 mętni kontrakt, przy bramkarzu to dużo mniejsze ryzyko niż przy napastniku
20.05.2022 02:05
Ja też nie podzielam szydzenia z BVB, chociaż ich nie lubię to liczę że wystawią silną kadrę w pucharach. Niemniej Uli powiedział smutną prawdę, wielu moich znajomych z Dortmundu przyznawało mi że to gorzkie ale niestety prawdziwe słowa. Bayern tylko sam ze sobą może przegrać mistrzostwo i nawet jak się to zdarzy za rok- dwa to prędko tytuł odzyska. Różnica w poziomach jest większa niż nawet w 2013
Edytowano : 2022-05-16 09:51:57
Jeśli chcemy porządnej konkurencji bez kompleksów to w BVB musi się wiele zmienić i Lipsk musi się odbudować i zacząć zatrzymywać przynajmniej większość piłkarzy
16.05.2022 09:50
Bo topowa liga jak Bundesliga jest sukcesem samym w sobie. Źródłem stabilności sportowej j finansowej. Trzeba być najlepszym w 34 meczach, liga mistrzów to ważny dodatek- bo wielu kwestiach decyduje zwyczajnie szczęście.
Edytowano : 2022-05-15 13:23:56
Też mi się nie podoba przenoszenie standardów ekstraklasy którą może zdobyć prawie każdy, a mistrz bić się o utrzymanie na jedną z najlepszych lig na świecie. Ludzie fani innych zespołów z top 4 lig chcieliby tak „słaby” sezon co roku
15.05.2022 13:22
@Moe jacy ważni piłkarze chcą opuszczać Bayern? Wicekapitan Thomas- symbol klubu umowę przedłużył, Manu mówi o dobrych rozmowach. Lewandowski od początku ze swoim agentem pijawką oczekiwał niemożliwego (o ile doniesienia medialne to prawda) Bayern nie stworzy kominów płacowych i nie da długoterminowego kontraktu w takim wieku. Może trzeba pogonić agenta? Coman tak zrobił i umowa została przedłużona. Jeśli oczekiwania będą realistyczne to może pojawi się konkretna propozycja kontraktu.
Edytowano : 2022-05-15 13:18:58
Mnie obchodzi :) to że Ribery napisał u nas taką historie jest źródłem tego w jakim miejscu teraz jesteśmy.
15.05.2022 13:17
Mistrzostwo jest najważniejsze i dobrze, że w tym trudnym sezonie i tak udało się podtrzymać dominację. Za rok będzie lepiej. A teraz świętujmy bo to historyczny moment!
15.05.2022 13:12
Nonsens, Bayern co roku od lat jest w top 4 faworytów do wygrania ligi mistrzów
13.05.2022 17:58
Odjedzie jeśli Bayern skalkuluje że opłaca się to klubowi. Nikt nie pozwoli na szantaż zawodnika, my nie jesteśmy BVB żeby piłkarze wchodzili na głowę zarządowi i wymuszali transfery. Niemniej ja jestem za sprzedażą za sensowne pieniądze które pomogą w odmlodzeniu składu
13.05.2022 17:57
@tapczan dokładnie. To dobra wypowiedź. Musimy wywierać presję i wykluczać możliwość transfery aby przy chęci sprzedaży dostać więcej, mi to nie przeszkadza, zdanie klub może zmienić przy odpowiedniej kwocie wypłaconej w euro.
13.05.2022 17:44
Merkel bardzo spoko, cdu nie popieram jakoś bardzo gorliwie bo są zbyt centrowi i mało liberalni gospodarczo ale była całkiem dobrą kanclerz :) przydałaby się dzisiaj żeby hamować populizm SPD. Nie wiem co ma na celu ten (niezbyt mądry) i pisany z błędami komentarz. Nie zmienia on że to zaszczyt grać dla Bayernu i Lewandowski najwidoczniej zapomniał jaka panuje hierarchia (chciaz mam nadzieje ze to tylko wymysły medialne)
13.05.2022 17:37
No tak bo Lewandowski to gość Jaworowicz który powie „panie coś tam podsunęli a ja podpisałem”. Kontrakt ma ważny i z tego co mi wiadomo, to podpisał go świadomie co wyklucza jego nieważność przez wady oświadczenia woli. Nie musiał go podpisywać, a skoro to zrobił to do Bayernu należy ostatnie słowo i bayern powinien kierować się wyłącznie swoim interesem. Bawi mnie mówienie o tym ze powinien olać Bayern, dużo naszemu klubowi zawdzięcza. Żaden piłkarz czy trener nie jest ponad klubem i każdy kibic fcb powinien traktować to jako oczywistość. Liczy się to aby znaleźć najlepsze dla nas rozwiązanie
Edytowano : 2022-05-13 17:32:14
Thomas czy Manu to zawodnicy nie mniej (mówiąc delikatnie) zasłużeni dla klubu, a jakoś potrafili zastosować się do polityki klubu i iść na ustępstwa żeby grać w tak wspaniałym klubie jak Bayern.
13.05.2022 17:29
Nie lubię być boomerem i mówić „kiedyś to było”, jednak przed 2014 kibiców Bayernu w Polsce było mało ale byli to naprawdę zapaleni fani, którzy znali i wierzyli w filozofię klubu. Nikt nie płakał że mamy mało drogich transferów bo cel był jasny- spłacić Alianz i nigdy więcej się nie zadłużać, teraz mało kto to zrozumie i docenia jak wieli krok finansowy zrobiliśmy od tamtej pory.
Po 2014 z Lewandowskim przyszło wielu nowych z których duża grupa jeszcze w sezon wcześniej na Wembley kibicowała „polskiej BVB”- naszej nemezis, stanowiącej dla nas- polskich kibiców Bayernu przeciwnika który nie budził żadnej sympatii, odbierał trofea i czas antenowy w polskiej Tv, bo przecież wszyscy woleli oglądać Polaków w BVB niż rekordowego mistrza Niemiec czy zdobywcę trypletu. Trudno tym nowym kibicom zrozumieć, że nie parzymy na narodowość czy nazwiska tylko cel klubu. To nie wina kibiców, że Lewandowski jest pracownikiem klubu, a nie ma go w sercu i nie nasza wina, że w Polsce patrzy się bardziej na indywidualne wyniki piłkarza niż na sukcesy klubu. Dla nas od kolejnych armatek czy rekordów będzie ważniejsza patera czy nawet Pokal. Lewandowski nie był i nie będzie kibicem Bayernu i siłą rzeczy dla fana klubu będzie dalszy niz ci którzy przywiązanie do klubu pielęgnują i podkreślają.
Nie uważam też że deprecjonuję jego role, widzę jego rozwój. Po tym jak na początku przygody u nas zawodził, to 3 ostatnie sezony są jego najlepszymi w karierze. to świetny progres. Nie jest to jednak zawodnik kreatywny czy samowystarczalny- żyje z podań i jego wyniki są tez efektem świetnej linii pomocy, którą Bayern mu nieprzerwanie oferuje od 2014. Pod względem ilości bramek wyróżnia się na tle innych napastników, jednak w fazie pucharowej CL jego statystyki nie imponują i śmiem twierdzić że w 2020 to nie jego gra i trafienia były decydujące dla sukcesu podczas walki o europejski puchar, tak samo brakowało jego formy kiedy na styk odpadaliśmy. Nie oznacza to jednak, że uważam go za słabego zawodnika, zwyczajnie nie uważam go za kogoś miary messeigo czy Ronaldo, co lubią robić polskie media. Bayern też nie jest od niego uzależniony, zastąpiliśmy jeszcze większe luki po odejściu kluczowych piłkarzy.
Jesli chodzi o moje rzekome wybielanie Thomasa czy Frąka to odniosłem się do kontrowersji przy ich kontraktach- radzę czytać całościowo a nie wybiórczo.
Pozdrawiam prawdziwych kibiców Bayernu, który są zawsze po stornie klubu. Gdyby sytuacja dotyczyła kontraktu innego zarodniki to takich wypowiedzi jak moja byłoby więcej.
@tapczan nie jest nas aż tak mało!
Edytowano : 2022-05-13 15:14:37
Zresztą opinie na temat kwestii podejścia do klubu Lewandowskiego, czy jego gry w kluczowych meczach CL podziela wielu byłych zawodników klubu czy niemieckich komentatorów. To naturalne że my również patrzymy na to z perspektywy Bayernu, który zresztą ma w tym przylądku racje, podobnie jak wtedy kiedy odrzucał absurdalne oczekiwania Ballacka, Kroosa czy Alaby
13.05.2022 15:03
Podważanie roli Arjena i Frąka to nie inna opinia, to ignorancja. Byli to zawodnicy z innej planety, którzy potrafili zmienić wynik w trudnej sytuacji w pojedynkę. Obecnie takich piłkarzy u nas nie ma. Łączyli skuteczność z kreatywnością i indywidualizmem. Lewandowski to bardzo dobry napastnik ale nie facet jak Messi, Ronaldo, czy nawet Robbery, którzy potrafili wziąć odpowiedzialność i swoimi umiejętnościami nie tylko strzelać ale i kreować sytuacje, kiedy zespołowi nie idzie. Arjen potrafił zagrać świetny mecz który pamiętam do dziś, nawet jak AA "płonęła" podczas niesławnego meczu z Realem w 14. Lewandowski to piłkarz skuteczny do bólu ale znikający w ważnych spotkaniach, nie przez przypadek pojawiły się porównania z Benzemą, który żyje wielkimi piłkarskimi chwilami, mimo, że real też zawodził ale on zawsze był na posterunku i trafiał w meczach na styku. Mam prawo tego oczekiwać od snajpera również u nas.
Franck ma swoje za uszami, był taki okres kiedy chciał odejść i sam miałem go dość ale posypał głowę popiołem i zrozumiał że gra w tej koszulce to największy zaszczyt dla piłkarza i tylko wola Bayernu skłoniła go do odejścia. Mimo to zapowiada, że wróci w innej roli, kończąc przygodę z nami słowami Mia San Mia. Thomas to sprawa odmienna, bo jako filar naszej drużyny był odsunięty przez jak się okazało średnio udanego trenera. Gdyby Julian posadził Lewandowskiego na ławce to inaczej traktowałbym jego chęć odejścia.
Jasno po tej dyskusji widać kto tu jest kibicem Lewandowskiego, a kto Bayernu. Oj sporo tych pierwszych zniknie z tej strony po odejściu Polaka :) Co do mojej antypolskości to ciekawa opinia, oparta wyłącznie o mój stosunek do jednego zawodnika. Który mnie jako kibica Bayernu, swoimi wypowiedziami często irytuje i nie dostrzegam w nim aż tak wielkiego geniuszu jak niektórzy komentatorzy czy kibice. Jestem też w koalicji antyfrancuskiej? Bo uważam, że Mbappe jest przehajpowany i również mnie denerwuje stylem bycia? A może jednak jestem germanofobem bo Ballack czy Kronos budzą we mnie odruch wymiotny? Czekam na odpowiedzi ekspertów, którzy mnie zdiagnozują.
Pozdrawiam prawdziwych kibiców Bayernu @UKU !
13.05.2022 13:29
Chciałbym go u nas, jednak to transfer z kategorii tych nieosiągalnych
13.05.2022 13:11
Chce odejść? Jeśli zarobimy porządne pieniądze na wiekowym zawodniku to jestem za. Wielu zapomina o tym jakie operetki odgrywał Polak, kiedy planował swój transfer do realu. O złe wyniki oskarżał wszystkich tylko nie siebie, kolegów, zarząd, bo to przez nich nie strzał praktycznie w fazie pucharowej CL i przez złe zarządzenie klubem nie było szans na zdobycie ligi mistrzów. Nie wykazywał też żadnego elementu przywiązania do Bayernu. Polityka Bayernu i wyniki sportowe te bzdury zweryfikowały. Później przedłużył kontrakt i wielu kibiców (w tym ja) wybaczyło to zadzieranie nosa ale jak widać piłkarz to tylko piłkarz i wyciąganie wniosków z własnych błędów nie idzie mu zbyt dobrze.
Lata mijają, a problemy te same. Polak co prawda zaczął strzelać jeszcze więcej- rozwinął się piłkarsko, nawet częściowo przełamał się w fazie pucharowej (chociaż w ważnych meczach na styku nadal jest niewidoczny) ale podatny na manipulacje menadżerów jest tak samo jak wtedy. Odbija się też na jego formie, bo końcówka sezonu w jego wykonaniu jest bardzo słaba. Jeśli ktoś myśli, że chodzi o rozczarowanie polityką klubu to albo Lewandowski rozumie ten biznes gorzej od przeciętnego komentatora albo jak zwykle chodzi tylko o pieniądze. Polityka naszego klubu jest bardzo dobra, świadczy o tym fakt, że nie mamy długów (ewenement w obecnym świecie sportu i biznesu) i przeszliśmy suchą stopą pandemię. Do tego wykonaliśmy kilka świetnych ruchów na rynku w ostatnich latach. Czy jest ona bezbłędna? Nie, bo każdy się czasem myli i przegapiliśmy kilku zawodników. Niemniej od lat jesteśmy w czołówce, górujemy w rankingach, dominujemy ligę, a z CL odpadamy po wynikach na styku. Zastąpiliśmy też Hansiego w najlepszy możliwy sposób. Sam nie jestem fanem Hasana i wolałbym innego dyrektora ale trudno mi znaleźć lepiej zarządzany biznesowo klub, co roku będący do tego faworytem na każdym froncie. Tego lata możemy być też niemal pewni dwóch naprawdę dobrych wzmocnień, a to początek okienka.
Lewandowski nie jest niezastąpiony i słusznie nikt nie stawia go ponad klubem. Jeśli zastąpiliśmy Robbery- najlepszych zawodników tego klubu w XXI wieku, to zastąpimy każdego. Nie stworzymy komina płacowego i nie powinniśmy łamać zasad jeśli chodzi o kontrakty starszych zawodników, bo to zawsze ryzyko. Thomas i Manu pokazali, że największe gwiazdy nawet w trakcie negocjacji potrafią dać sygnał i uspokoić kibiców że nowa umowa to formalność i priorytet. Ani razu Lewandowski nie dał takiego sygnału. Jeśli to prawda, że zespół i zarząd zaakceptował odejście Polaka (bo to klub zdecyduje) to sensowność tego ruchu zdefiniuje opłata transferowa i ewentualne zastępstwo. Niemniej na papierze nie jest to zła opcja.
Wielu z Was może teraz płacze za Alabą ale przypomnę, że równie wielu wyklinało Hansiego, że stawiał na niepewnego Austriaka, który był bodaj najmniej pewnym punktem defensywy, a w finałowym spotkaniu z PSG jego błędy mogły nas kosztować puchar. Thiago też genialnej kariery po odejściu od nas nie robi. Lewandowskiemu będzie trudniej bez Bayernu niż Bayernowi bez niego. Przekonało się o tym już wielu. Zobaczymy też kto w Polsce kibicuje Bayernowi, a kto jednemu zawodnikowi :)
13.05.2022 12:16
Można? Można.
09.05.2022 13:43
@Marienplatz pamiętam jak mnie tutaj polscy kibice linczowali kiedy wskazywałem, że Lewandowski zawodzi w kluczowych momentach, nawet w 2020 nie on decydował o wyniku w kluczowych momentach. Niemniej w całym sezonie strzela dużo i tym jako napastnik od 2-3 lat się wyróżnia. Co nie oznacza, że powinniśmy zakłamywać rzeczywistość i robić z niego terminatora bez którego Bayern nie istnieje (bo tak nie jest). jak to mają w zwyczaju polscy dziennikarze
02.05.2022 16:45
@obiektywizm niestety to był (i jest) mój główny zarzut do Polaka. Miał długą i fatalną serię kiedy w fazie pucharowej nie trafiał. Potem w 2020 nie strzelał nadal na wagę zwycięstwa ale w fazie pucharowej się odblokował. Jednak nie jest to zawodnik, który w pojedynkę wygra nam spotkanie jak kiedyś Arjen czy Franck. To typowy napastnik, który gra jak pozwoli drużyna i niestety w ważnych spotkaniach, kiedy nam nie idzie on znika. Benzema ma gorsze liczby ale to świetny i niedoceniony napastnik, który umie wziąć na barki odpowiedzialność za zespół, to jego jedyna ale bardzo istotna przewaga
02.05.2022 14:44
KdB był realnym i potrzebnym wzmocnieniem, odpuszczenie tego transferu, a potem odpuszczenie Havertza to nasze największe błędy ostatniej dekady. Oby z Wirtzem to się tak nie stało.
27.04.2022 13:46
To niestety recydywa Polaka. Lewandowski sportowo od 3 lat pokazał, że umie odpowiedzieć na zarzuty i zastrzeżenia z czasów jego początków w FCB i porostu się rozwinąć, jednak jeśli chodzi o retorykę i podejście do klubu to pokazuje, że nie nauczył się na błędach. Więcej pokory mają najwięksi w historii tego klubu czy mistrzowie świata. Myślałem, że zrozumiał wreszcie swój błąd z czasów sagi transferowej. Bayern dla żadnego zawodnika nie zmieni swojej polityki, a Polak straci w oczach kibiców i trudno będzie to na schyłku kariery odkręcić.
27.04.2022 13:44
Powoli udaje się skompletować kontrakty trzonu zespołu i liczę, że przyjdzie też kilku dobrych zawodników aby zwiększyć głębię. Wpadka w tym roku w obu pucharach jest szokiem i czymś co było nieprawdopodobne- takie wyniki to sensacje tej edycji DP i CL, dlatego potrzebna jest też reakcja na rynku ale bez histerii. Dalej Bayern ma jakościowy skład który trzeba uzupełnić. Niestety nawet topowe transfery pokazują, że nie zawsze dadzą gwarancję jakości, najlepszy przykład to Sabitzer, który niestety nie radzi sobie
19.04.2022 16:33
Ja jestem zadowolony z polityki szczególne w jednym aspekcie: zachowaliśmy płynność finansową pomimo pandemii, nie mamy długów i kupujemy nadal za swoje. Brak hitowych transferów to uczciwa cena za stabilność finansową. Mimo wszystko sukcesywnie odmładzamy zespół i uzupełniamy skład. Oby więcej takie wpadli jak w obu pucharach nam się w przyszłości nie zdarzały
Edytowano : 2022-04-19 16:38:23
Co nie znaczy, że nie potrzeba 2-3 wzmocnień, bo to akurat oczywiste
19.04.2022 16:29
Super ruchy! Oby dołączył do nas też stoper, a doniesienia o rezygnacji z niego były tylko zasłoną dymną. Liczę też że w perspektywie 2023 ściągniemy reż Wirtza. Nie możemy stracić takiego zawodnika.
08.04.2022 16:06
Panowie. Spokojnie. Tak słusznie przegraliśmy. Tak ewidentne są błędy trenera. Tak ewidentne są błędy piłkarzy. I tak potrzeba wzmocnienia zespołu. Jednak ten mecz trafił się w najlepszym możliwym momencie, mamy tydzień aby poprawić to co źle działało, a Dawidowi trudno będzie pokonać Goliata dwa razy z rzędu. Taki wynik to forma dnia i szczęście, trudno coś takiego dwa razy powtórzyć. Kluczowy jest mecz za tydzień i naprawienie błędów w kontekście nadchodzących półfinałów.
Pamiętajcie że za potrafiliśmy przegrać w 2013 z Arsenalem, a nie muszę chyba nikomu przypominać jak skończyła się ta historia. Piłka cały czas jest w grze, a Bayern to potęga piłkarska. Obyśmy wyciągnęli również wnioski podczas planowania kadry, bo kilku zawodników nam faktycznie brakuje. Będzie dobrze.
Edytowano : 2022-04-07 00:21:53
Niemniej nasi weterani i liderzy będą musieli zejść z oczekiwań jeśli chodzi o nowe kontrakty. Dziś Coman schował do kieszeni całą zespołową starszyznę
07.04.2022 00:20
A ja się nie martwię. Typowa liga mistrzów:
-Bayern gra bez motywacji w 1 meczu ze słabym przeciwnikiem (tak bywało nawet w 2013)
-niewyraźny Real dostaje prezent od przeciwnika w postaci dziecinnych błędów
W rewanżu spodziewam się mocnego obicia Hiszpanów przez nas
06.04.2022 22:48
Lidera obrony nie mamy od kiedy boa zaliczył zjazd. Alaba nie był od dawna żadnym liderem
Edytowano : 2022-03-15 20:22:11
Taaaaa dalej narzekajcie, pamietam płacz 5 lat temu ze będziemy jak Milan XD a dokonaliśmy jednej z najalepsych przemian pokoleniowych
15.03.2022 20:21
Presja na klub nigdy w naszym przypadku nie działa, agenci mieszają w głowie zawodnikom. Bayern nigdy nie zgodzi się na komin płacowy, nawet jeśli chce zatrzymać zawodnika. Lewandowski rozegrał dwa najlepsze sezony od kiedy jest w Monachium, jednak wiek działa na jego niekorzyść, może być długowieczny ale nigdy nie wiadomo jak zareaguje organizm. Bayern doceni swoich zawodników o ile będą stawiać sensowne propozycje i będą świadomi ze żaden z nich nie jest ponad klubem
15.03.2022 20:21
Niestety czasy Merkel się skończyły, SPD od zawsze jest bardziej miękkie i umoczone w interesy z Rosją. Dziwi mnie i tak skala sankcji jakie udało się wprowadzić
02.03.2022 12:45
Sytuacja kadrowa jest daleka od oczekiwanej ale nie jest fatalnie, Niklas i Alaba chcieli kontrakty których Bayern by nie zaakceptował i zarząd postąpił słusznie. Bayern nigdy nie ulega szantażom (przypominam Kroosa i Ballacka) i podobnie będzie robił w przyszłości. Choćby musiał puścić za darmo kogoś na miarę Thomasa czy Manu. Jeśli podjudzani przez agentów i chory rynek zawodnicy będą stawiać nierealne oczekiwania finansowe czy te dotyczące długości kontraktów, to Bayern i tak nie zmieni polityki, to oni zmienią klub.
Hasanowi można wiele zarzucić ale nie zawsze zawodził, wąska kadra jest efektem wielu czynników, między innymi pandemii czy zwariowanego rynku. Na tle innych klubów finansowo wychodzimy obronną ręką, a to w dłuższej perspektywie kluczowe. Wierzę, że po udanej przemianie pokoleniowej dokonamy jej kolejnych etapów i skład z roku na rok będzie poważnie uzupełniany. Nie tylko nowymi kontraktami ale i ciekawymi transferami. Mieliśmy kilka nietrafionych ruchów ale większość to spore sukcesy
01.03.2022 16:56
Chyba to najlepsza (i ekonomiczna) opcja. Niklas wywinął numer ale musimy uratować sytuację, jest kilka dobrych alternatyw
01.03.2022 16:38
Moim zdaniem będzie tak jak za Flicka, a nie Pepa. Teraz w środku sezonu forma jest średnia ale na koniec odzyskamy blask i powalczymy o największe cele
01.03.2022 16:37
Tak wielki klub jak Bayern musi stawiać jako priorytet przedłużanie kontraktów z największymi gwiazdami. Nie można jednak zapominać o szukaniu następców, bo historia pokazała że nie zawsze to jest łatwe (uczmy się na błędach innych)
01.03.2022 16:36
Manu to zawodnik którego przez kilkanaście lat nie da się zastąpić 1 do 1, to nie skrzydłowy czy napastnik, od niego zależy wszystko w bramce. Było to widać w czasie jego kontuzji i boleśnie się o tym przekonamy jak zakończy karierę
Edytowano : 2022-02-23 14:44:59
*kilka- kilkanaście
23.02.2022 14:44
Zjazd formy i kontuzje mamy w najlepszym momencie, a i tak uratowaliśmy wynik. Będzie dobrze.
17.02.2022 07:38
Jeśli to będą to kontrakty z opcją przedłużenia albo możliwością obniżenia zarobków to jestem za. Nie stać nas na transfery ofensywnych zawodników w dobie pandemii, nie jesteśmy durnie zarządzanymi realami czy barcelonami żeby sie zadłużać. Jednak musimy być zabezpieczeni na wypadek gdyby starszemu zawodnikowi zdrowie nie pozwoliło grać na poziomie takim jaki odpowiada obecnej pensji. Niemniej długoletnie kontrakty to na ten moment jedyna opcja dla mądrze zarządzanego klubu. Tym bardziej boli strata Niklasa
12.02.2022 03:45
Dlatego w każdym klubie ultrasów uważam za to co najgorsze. W imię durnych gierek mogliśmy stracić najlepszego bramkarza świata. Pamietam ten syf który robili nasi „kibice”. Bądźmy fanatykami Bayernu ale nie kibolami. Pikniki górą!
Edytowano : 2022-02-11 17:54:30
Ich lewicowy radykalizm to drugi problem, ultra lewica i ultra prawica to zmora naszych czasów, w historii zawsze przynosili zgubę.
11.02.2022 17:53
O ile jestem przekonany nawet do 5 letniej umowy Manu to w przypadku Thomasa, Lewandowskiego czy innego zawodnika z pola uważam tak długi kontrakt za błąd. Byłem wielkim zwolennikiem zostawienia Arjena i Francka na dłużej ale niestety wieku nie da się oszukać, wystarczy jedna poważniejsza kontuzja i nawet tak niezadowolenie i zdrowe organizmy jak Niemca i Polaka mogą zaliczyć zjazd.
Edytowano : 2022-02-11 17:03:22
*niezawodne
11.02.2022 17:02
XD XD XD o kurde nawet mi nie jest przykro. To nęka dekady xd xd xd
Edytowano : 2022-02-07 19:52:04
Beka
07.02.2022 19:51
Nic nie lubię bardziej od bramek Thomasa. Boli, mam nadzieje ze nasza 25 dzisiaj jeszcze dopisze się do listy strzelców
05.02.2022 19:09
Czyli tyle co Bayern proponował Niklasowi, w tej chwili musimy znaleźć następcę jesteśmy w trudnej sytuacji ale mamy kilka opcji
30.01.2022 23:59
Oby był dostępny na wiosnę kiedy będzie niezbędny. Czyżby Coco przez to dostał szansę i przedłużył umowę?
30.01.2022 23:57
Basti to człowiek o dużym sercu ale niestety depresja to choroba która może dotknąć każdego i tylko specjalista może pomoc
30.01.2022 23:56
@hoven w pełni się zgadzam. Wtedy zostawiając zawodnika do końca kontraktu można obserwować jego formę i jak zwykle robi Bayern zaproponować na koniec kontrakt na kolejny rok. Mądra praktyka w przpadku wiekowych piłkarzy
26.01.2022 20:36
Bild potrafił się mylić, oby tym razem tak było ale niestety wsystko wskazuje na to ze odejście to prawdopodobna opcja
24.01.2022 16:15
Skupcie sie na sobie :) KHR wyjasnil- wyscig o patere sie zakonczyl.
21.01.2022 16:56
Patrzac na start Juliana, jego wiek nie przeszkadza w pozyskaniu szacunku, a ulatwia dotarcie do zawodnikow. Posiada jeszcze jedna zalete wzgledem Flicka- jest kibicem Bayernu i praca u nas jest na szczycie jego marzen. Wydaje mi sie ze nawet gorszy sezon nie spowoduje zwolnienia i Julian moze stac sie trenerem na lata.
21.01.2022 16:55
Basti, Lahm i Robbery spowodowali, ze bol po zmianie pokoleniowej i odejsciu Legend zostal usmierzony i odzyskalem nadzieje ze zobacze znowu wielki Bayern na szczycie Europy, jednak to Thomas stal sie dla mnie wzorem hasla Mia San Mia i ulubiencem, ktorego wkladu w zespol nie zastapilby zaden transfer nawet Mbappe czy inny Neymar. Niech gra do 40, a potem bedzie jednym z tych ktorzy przejma stery naszego klubu!
21.01.2022 16:48
Nie jestem przekonany… pewnie to plotki ale może coś w nich jest. Julian potrafi odbudowywać piłkarzy i gdyby Coco został to mogą być tego przyczyny.
18.01.2022 12:31
Przez lata mówiłem ze nie będzie większych w Bayernie od Riberiego i Robbena, jednak Manu pokazuje, ze na swojej pozycji można stać się legendą po pary sezonach kariery i dogonić legendy.
14.01.2022 08:03
Świetna wiadomość i jasny sygnał- Bayern nie oddaje gwiazd.
Edytowano : 2022-01-12 14:17:34
Podobnie jak reszta czekam na umowy Serga i Niklasa
12.01.2022 14:16
Może i nie było niezasłużone ale było szczęśliwe dla nich. Ostatecznie to i tak my dostaniemy paterę
10.01.2022 09:05
Mbappe to głównie marketing nie uważam go za zawodnika aż tak dobrego jak się o nim mówi, są zawodnicy którzy są bardziej potrzebni. W naszm klubie nigdy nie było jednej gwiazdy, a charakter Mbappe trochę przeczy bawarskiej dyscyplinie. Zdecydowanie bardziej wolałbym potężnego Norwega i Wirtza
10.01.2022 08:38
Najbardziej niedoceniony i zarazem najważniejszy gracz pola w całej lidze, więcej niż zasłużenie
30.12.2021 23:32
Widać to z daleka :)
29.12.2021 05:11
To jeden z transferów po których najwięcej oczekiwałem, nie był u nas fatalny ale nie spełnił pokładanych nadziei. Szkoda, gdyby nie jego zdrowie to mógłby się stać jednym z najlepszych w tym sporcie
29.12.2021 01:17
Adekwatna cena, byłby to transfer w stylu Bayernu, obciążony małym ryzykiem
25.12.2021 00:23
To ruch nierealny nie tylko z powodu tego, ze Bayern zapowiedział brak wzmocnień zimą ale i dlatego, ze zwyczajnie to nie w stylu Bayernu, wydawać takie pieniądze na zawodnika który nie jest gwiazdą. Mamy wiele innych, bardziej pilnych celów transferowych, niż zawodnicy z najdroższej ligi świta
25.12.2021 00:20
Jeśli będzie zbiórka to chętnie dopłacę. Bez Gerda i jego kolegów, nie byłoby wielkiego pokolenia końca lat 90 i początku 2000 dzięki którym pokochałem nasz klub, ani tych którzy dali nam pierwszy tryplet.
23.12.2021 18:04
Oby powtórzył to co osiągnął w Bayernie i w pierwszym sezonie zdobył wszystko co się da ;)
22.12.2021 12:46
Taki jest rynek. Ostatnio się rozwinął i ustabilizował formę więc zdecydowanej lepiej zainwestować w sprawdzonego skrzydłowego niż szukać następcy.
Edytowano : 2021-12-22 12:45:29
Najbardziej martwię się o umowę Niklasa ale przy Julianie wszystko jest możliwe
22.12.2021 12:44
Kontrakt Serga, Niklasa oraz Kinga i nie potrzeba więcej wzmocnień.
21.12.2021 06:24
Od lat jest jasne, że transfer z Bayernu do żadnego innego klubu nie będzie awansem sportowym. Zawodnikom którzy odchodzą może wyłącznie chodzić o awans finansowy albo pozycję w składzie
21.12.2021 06:21
Okazał się dużo lepszy niż wielu się spodziewało. To solidny zawodnik i mam nadzieję, że nie pokazał jeszcze wszystkiego na co go stać
21.12.2021 06:20
Jeśli odejdzie to nas to osłabi, niemniej jeśli jego warunki finansowe są zaporowe to nie ma innego wyjścia. Przyjście Rüdigera wydaje się wtedy najbardziej sensowną opcją
Edytowano : 2021-12-21 06:18:58
Niemniej rozmowy są prowadzone conajmniej o rok za późno. To bardzo duży błąd
21.12.2021 06:18
Trochę luzu przed świętami. Sytuacja w Bayernie po rundzie jesiennej i fazie grupowej ligi mistrzów jest taka, że nie mamy powodów do zdenerwowania.
20.12.2021 14:04
Poczeka parę miesięcy i będzie musiał :)
20.12.2021 13:57
Takie racjonalizowanie, tego ze nie chcemy wydać pieniędzy na ten transfer jest już męczące. Wystarczy powiedzieć wprost ze mamy swoje zasady finansowe i nie stworzymy kominów płacowych. Z szacunku do Manu nikt nie zrezygnował z następcy, tak samo w przypadku naszych wielkich skrzydłowych
20.12.2021 12:14
Sam popieram ten ruch i podpisuję się pod tym transferem obiema rękami znając wysokość jego klauzuli ALE tylko jeśli dostosuje oczekiwania w kwestii kontraktu do realiów Bayernu. Nie stworzymy komina płacowego.
16.12.2021 23:29
Na ten moment to niewiadoma i bardziej inwestycja w promocję marki w Chinach. Niemniej to świetna informacja bo to nowy rynek, który daje szansę na zwiększenie naszych dochodów
16.12.2021 23:26
Zdominuje ten plebiscyt przez lata
16.12.2021 23:25
Wolę żeby grał on niż planujący odejść Coco
16.12.2021 23:24
Nareszcie nie tylko cieszą 3 punkty ale i wynik oraz styl
14.12.2021 20:30
Niestety tym razem to rozwój nie dzieki Hansiemu ale pomimo Hansiego, tym razem Julian umiał lepiej trafic do tego zawodnika i wystawić go na jego pozycji
14.12.2021 18:25
Pieniądze, pieniądze. Obyśmy tylko za dwa- trzy lata nie zostali bez opcji na tej pozycji. Pełnoprawnego zastępstwa Robbery do tej pory nie znaleźliśmy (chociaż Coman, Sane i Gnabry świetnie ske rozwinęli)
13.12.2021 22:43
Jeśli będzie wstanie to mam nadzieję , że zagra. Spłaca kredyt zaufania i mam nadzieje ze będzie to robił regularnie, stając się opcja do rotacji na wszelkich frontach na wiosnę
13.12.2021 22:40
Nie wierzę ani w Real ani Carlo.
13.12.2021 22:39
Real akurat nie tyle dominuje w swojej lidze, co przeciwnicy mu to ułatwiają, grając poniżej jakichkolwiek oczekiwań. PSG to faworyt tego dwumeczu ale oni za to lubią po frajersku tracić swoje szanse. Cieszy mnie mecz tych drużyn, chociaż wolałbym żeby tk Bayern odesłał do domu jednych i drugich
13.12.2021 22:37
Prawdzie dobra zmiana ;) (tylko dla odmiany naorawde dobra)
13.12.2021 15:55
United jeśli chodzi o budowanie składu jest tym samym czym Psg, historia (z która obecna drużyna noe ma wiele wspólnego) nie ma tutaj znaczenia. Ja się nie boję Madrytu, w derbach przegrali zdecydowanie z przeciętnym w ostatnich latach realem. Jesteśmy faworytem, ciekawiej zrobi się od ćwierćfinału. Oczywiście o ile zakończą się nasze wahania formy
13.12.2021 13:02
Dobrze ze Josh uczy się na błędach
12.12.2021 17:21
Większość moich bliskich czy w Polsce czy w Niemczech decyzje o szczepieniu podjęła będąc nieświadoma ewentualnych utrudnień z tego faktu. A ze mam w rodzinie osoby wykonujące prace farmaceutów czy lekarzy, to wybierają naukę
12.12.2021 14:25
Brakuje naszym motywacji z takimi przeciwnikami jak Mainz czy Bielefeld. To problem ale do rozwiązania
Edytowano : 2021-12-11 21:18:20
W meczach z większymi rywalami gra byla dużo bardziej rowna. To ze nie tłamsimy rywali jak w 1 sezonie flicka, to nie jest powód do niepokoju.
11.12.2021 21:13
Akurat powikłania pojawiają się nawet po lekkim przebiegu choroby. Dobrze ze sytuacja nie jest dramatyczna, oby mil dużo przeciwciał i nie zachorował do końca sezonu
10.12.2021 18:28
Jego ostatnie wypowiedzi o współpracy z Julianem pokazują ze ścieżka negocjacyjna nie jest zamknięta. Oby się dogadali
10.12.2021 18:26
Nawet gdybym w bliskiej rodzinie nie miał medyków i farmaceutów to polegałbym na autorytetach medycznych z tytułami naukowymi, a nie pozabankowym gusłom. Idąc tą logiką da się podważyć każde szczepienie i farmakologiczne terapie. Niemniej dyskusja jest o bayernie i jego piłkarzu, którego postępowaniem mogą być zawiedzeni kibice, szczególnie ze niedawno był zapowiadany jako sportowy i pozasportowy lider zepsolu. Po akcji promującej szczepienia i nastawionej na walkę z wirusem mieliśmy prawo mieć większe oczekiwania, bo zwyczajnie wychodzi pewna hipokryzja i niekonsekwencja
Edytowano : 2021-12-10 00:44:17
Pozanaukowym*
Jeśli chodzi o samo szczepienie to jasne, ze nie można nikogo zmuszać. Są osoby z przeciwwskazaniami, jednak nic mi nie wiadomo o tym aby nasz pomocnik takie miał. Podjął wybór i mamy prawo oceniać go jak chcemy.
10.12.2021 00:42
Dest udowadnia ze nie był wart tych pieniędzy. Zarząd miał rację
10.12.2021 00:36
hoven i tapczan w punkt. Nie popieram przymusu szczepień ale nieszczepienie się jest nieracjonalne i stanowi błąd. Naraża klub na starty finansowe i sportowe. Wolny człowiek mkze podjąć złà decyzje ale słusznie zapłacił za nią ze swojej kieszeni, wolny człowiek może tez być przeze mnie oceniany jako mało inteligenty.
Edytowano : 2021-12-09 18:43:49
Wszelkie powikłania po szczepieniach pokrywają się z tymi po przejściu koronawirusa. Różnica jest tylko taka, ze po szczepieniu występują one niezwykle rzadko i najczęściej w łagodnej formie, a te po przejściu covida są dużo cięższe i częstsze. Zwyczajnie ryzyko zaszczepienia się jest mniejsze. Zastanawiam się czy ci którzy szukają spisku sprawdzają statystki powikłań po zwykłych lekach, tam tez ryzyko matematycznie nie jest mniejsze
09.12.2021 18:40
Szkoda, ze tym głupim który przekonał się o tym, ze koronawirus to nie zwykła grypa był Josh. Bardzo stracił w moich oczach, dla niepopartej naukowo fanaberii naraził klub na milionowe straty. Nadal go lubię ale na ten moment pokazał, ze nie ma mentalności kapitana
09.12.2021 14:20
La Bestia Negra się rozpędza, obyśmy w ćwierćfinale trafili na Real, zasługują na podobny los jak Barcelona
08.12.2021 22:24
Nieironicznie- jeśli Thomas tak mówi to tak jest. Bayern, )a właściwie jego różni zawodnicy) w ostatniej dekadzie powinien mieć 3-4 złote piłki
08.12.2021 22:11
@Mistrz358 nic dodać nic ująć.
08.12.2021 22:08
Dest nie miał siły psychicznej żeby wytrzymać drugą połowę upokorzeń XD
08.12.2021 22:04
Piękny powrót Sane do obrony
08.12.2021 21:46
Ciekawe kiedy kibice Barcelony zaczną znowu pytać o powołanie dla ter Stegena XD
08.12.2021 21:44
Thomas to kat Barcelony, pięknie zie to zaczyna, a graliśmy do tego momentu jak w sparingu
08.12.2021 21:35
Fajnie będzie wygrać, jednak prawda jest taka, że my tak naprawdę nic nie musimy
08.12.2021 16:15
nie wiem czego spodziewać się po tym meczu. Rok temu przeciwko Madrytowi popuściliśmy w meczu który dla nas był o nic, dawno temu podobnie było w grupie z City. Z drugiej strony Julian wydaje się ambitny i głodny sukcesów, historyczne zatopienie barcelony byłoby medialnie mocne
Edytowano : 2021-12-08 16:14:29
do tego oczywiscie dochodza finansowe frukta za zwyciestwo
08.12.2021 16:13