DieRoten.pl

Barca nie złoży nowej oferty, Lewy zastrajkuje?

01.07.2022, 16:59:18
Pod Stadionem

Kolejny dzień przyniósł nam wiele nowych informacji na temat dalszej przyszłości najskuteczniejszego strzelca ostatnich lat w Bayernie Monachium, czyli Roberta Lewandowskiego.

Choć Barcelona posiada gigantyczne zadłużenie (około 1,35 mld euro), to Hiszpanie planują kilka dużych transferów tego lata – w tym Roberta Lewandowskiego z ekipy rekordowego mistrza Niemiec. 

Niedawno potwierdzono, że Barca sprzedała 10% praw telewizyjnych za około 207 milionów euro. Tym samym zadłużony klub miałby wystarczająco dużo środków na ściągnięcie Polaka, jednakże jak donosi dziennik ,,Bild", Laporta i spółka nie zamierzają składać czwartej oferty.

Poprzednia oferta na poziomie 40 milionów euro podstawy plus 5 milionów euro w bonusach została odrzucona przez mistrzów Niemiec, którzy oczekują co najmniej 50 milionów euro płatnych za jendym razem, bez żadnych rat. 

Strajk realny?

Na ten moment wszystko wskazuje na to, że Robert Lewandowski pojawi się 12 lipca przy Saebener Strasee, aby rozpocząć przygotowania do nowego sezonu z Bayernem. 

Niemniej jednak jak spekulowano niedawno, w przypadku braku porozumienia i transferu do Barcelony, polski napastnik ma rozważać strajk, poprzez który będzie chciał wymusić na szefach bawarskiego klubu wyrażenie zgody na sprzedaż do Barcy.

źródło: Bild

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (45)



02.07.2022 11:08
@Edmund Ty masz swój świat jednak :)
02.07.2022 11:05
@Sopariev
Nie ty pierwszy na stronie piszesz że szanujesz Uliego jednocześnie wyrzucając go z klubu.

Dobrze że przynajmniej zorientowałeś się że gwałt to jednak trochę "inne" przestępstwo. Szkoda że potrzebowałeś do tego aż 3 komentarzy wytłumaczenia bo po 2 uznałeś że to "inni" nic nie rozumieją.
02.07.2022 10:42
"wybacz ale takiej ignorancji prawnej, nie zamierzam komentować" - to nie czytać dalej Twoich wypocin?
Nie jestem kompletnie zaskoczony, że się odpaliliście :) ale czy chcecie czy nie, Uli był skazany prawomocnym wyrokiem, swoje odsiedział i jego wizerunek mocno stracił i dla wielu osób (zupełnie słusznie) nie powinien był wracać do zarządu.
Gdybyście ochłonęli przed napisaniem komentarzy, to byście też nie wyciągali głupiego wniosku, że uważam oszustwa podatkowe i gwałt za to samo xD

"Więc piszcie co chcecie ale Uli i tak będzie (a w zasadzie już jest) jednym z największych w historii Bayernu." - mam wrażenie, że Twój świat musi być czarno-biały, zaszufladkowany? Przypiąłeś mi jakąś etykietkę, ale zaskoczę Cię: uważam Uliego za jednego z największych w historii Bayernu, to żywa legenda. I co teraz?

Edytowano : 2022-07-02 10:47:30

@tapczan - nie porównuję tego, zwracam tylko uwagę, że pewnie i takie porównania byśmy wtedy słyszeli. Chociaż jak Ty też tak to odczytałeś, to może nasi koledzy nie mają jednak aż takich problemów z czytaniem ze zrozumieniem, a faktycznie ja to napisałem dość niezrozumiale.
02.07.2022 10:39
@Sopariev porównanie poniżej krytyki, naprawdę słabe.
02.07.2022 10:32
@Sopariev wybacz ale takiej ignorancji prawnej, nie zamierzam komentować. Porównujesz czyny których w żadnym aspekcie nie można porównywać w świetle przepisów (waga czynu, szkodliwość społeczna) oraz w świetle moralności. Zapewniam cię ze gdyby ktokolwiek odpowiadał Za zbrodnie jaka jest gwałt, to w klubie nie byłoby dla niego miejsca. Nie widziałem nigdy bardziej absurdalnego i nietrafionego porównania. Co do samego czynu Uliego to owszem- łamanie prawa jest obiektywnie złe, nie zamierzam tego bronić ale tak samo złe są wysokie podatki progresywne, zabierające tak znaczną część owoców pracy i tu oceniam tak damo Uliego jak oceniałem wcześniej nielubianego przeze mnie Messiego czy Ronaldo. Żaden z nich nikogo nie okradł
02.07.2022 10:25
Czyli teraz piłeczka po stronie Lewego, wg Zahawiego nie jest człowiekiem tylko produktem RL9 więc odpada empatia i że sam z własnej kieszeni dorzuci kasę, z Pinim wydoją Barcelone na 3 lata nawet jak Xavi, Laporta, musieli by sprzedać nerkę żeby spiąć budżet. Myślę że Barca nie ma też 50 mln na teraz na RL9 i nie będzie mieć.
Opcje realne:
- strajk RL9 będzie siedzieć na Majorce do sierpnia i Jeżeli Hainer ma sporą władzę może RL9 posadzić na trybuny, niszcząc tym samym Michniewicza i występ reprezentacji na mundialu, w Bildzie zaczną się pojawiać negatywne artykuły o RL9 jak i Michniewiczu udział w korupcji itd.
- Bayern obniża żądanie ale chce piłkarza Barcy i następuje wymiana z dopłatą, RL9 w Barcelonie
02.07.2022 10:12
@Sopariev
Jeżeli nie widzisz różnicy między oszukiwaniem "fiskusa" a gwałtem to już twój problem.

A co do powrotu Uliego to jak już raz napisałem. Wrócił i szybko został wybrany powtórnie na prezydenta klubu. Jego kandydaturę poparł także KHR.

Więc piszcie co chcecie ale Uli i tak będzie (a w zasadzie już jest) jednym z największych w historii Bayernu.
02.07.2022 09:56
Ostatnia oferta Barcelony dla Bayernu to €48M, wraz ze zmiennymi, Bayern oczekuje ponad €50M za Polaka, zmienili nastawienie do Barcelony i są otwarci na kontakty z Mateu Alemanym.

[Marc Behrenbeck]
02.07.2022 09:27
Trzeba być niezłym fanboyem, żeby twierdzić, że "oszustwa podatkowe Uliego nie miały nic wspólnego z klubem, więc mógł wrócić" XD rozumiem, że gdyby siedział za gwałt, ale nie na pracownicy klubu, to też byłoby spoko? Chodzi o wizerunek.
02.07.2022 09:00
Ależ w tej Barcie szanują Lewego chyba bardziej się już nie da?
Naopowiadali mu głupot tak że Lewy napalił się na nich jak szczerbaty na suchary.
A teraz Barca więcej za Lewego dać nie chce i jednocześnie szybko wyrównują ofertę Chelsea za Raphinhe. 60 mln oferują (w 3 ratach chyba).
No cóż ma to czego chciał.
02.07.2022 06:32
Uli jest jaki jest, mocne wypowiedzi miał też przed aresztowaniem. Jednak nie można mu odmówić ze był głównym architektem trypletu w 2013 i odrodzenia w 2020. Hasan to jego błąd w który brnie, zapewne Kovac też jego błędem do którego długo nie chciał się przyznać, mimo ze po pierwszym sezonie sam byłem zwolennikiem dania mu szansy to trwało to zdecydowanie zbyt długo. Uliego się kocha albo nienawidzi, jak każdy popełnia błędy ale nie byłoby nas w miejscu gdzie jesteśmy gdyby nie on. Bilans po wyjściu z paki ma zdecydowanie dodatni, polityka transferowa Bayernu, mimo kilku gorszych okienek pokazuje jak budować zespół z ścisłej czołówki za racjonalne pieniądze. W Niemczech jest też piłkarskim celebrytą, który w tym swoistym piłkarskim folklorze wnosi wartość marketingową (taka specyfika Niemiec). Co do Tuchela to mam mieszane uczucia, działa czasem destrukcyjnie ale to wielki trener i lepszy eksperyment niż Bośniak czy Chorwat na kierowniczych stanowiskach :P Wierzę też że całej inby z Lewandowskim by nie było gdyby Uli stał za sterami (albo byłaby mniejsza), nie wiem czy znając jego wybuchowy charakter ktokolwiek zaryzykował by taką słowną szermierkę.
02.07.2022 04:38
@vaterland co nie zmienia faktu ze wrocil bo usunac sie w cien nie pozwolilo mu ego, od tamtego czasu bylo wiele szkodliwych wystapien/akcji swiadczacych o tym ze 'stracil kontakt z baza' i swoja upartoscia nie pomagal klubowi (choc moze blokowanie Tuchela wyszlo nam na dobre ;))
02.07.2022 03:30
@vaterland Zgadzam się co do Lewego i kto o czym decyduje. Po prostu czasami czytam jak ktoś przegina w drugą stronę jakby sam zawodnik nie miał nic do powiedzienia i agent za niego decydował.

System podatkowy i omijanie podatków :)
Błędem Uliego było, że dał się złapać.
Praktycznie wszyscy których na to stać omijają podatki. Małych na to nie stać. Przez to szansa, że mały kiedykolwiek zagrozi dużemu, praktycznie nie istnieje. Nie dość, że duża firma ma ogromną przewagę to jeszcze umie oszukać system lepiej. Tak to jest wszystko ułożone i tyle.
Jasne, że podatki są mocno przesadzone i jako osoba prawadząca firmę nie mam pojęcia czy dostaję z powrotem chociaż z 50% tego co wkładam w podatkach w jakiś usługach od państwa.
Koniec końców jednak, Uli dał się złapać więc aż tak sprytny nie jest, a jestem przekonany, że masa ludzi wokół niego o podobnym statusie skutecznie omija podatki.
02.07.2022 01:49
@hoven tak mocno progresywny system podatkowy połączony z wysokimi stawkami, a taki jest ten niemiecki będzie zawsze zachęcał do jego omijania. Może się to komuś podobać czy nie ale unikanie podatków było i będzie elementem wielkiego biznesu, wysokie podatki tworzą błędne koło. Wiadomo ze łamanie prawa jest złe i nikt nie twierdzi inaczej (lepiej postulować jego zmianę niż je łamać), jednak łamanie złego prawa łatwiej zrozumieć, szczególnie kiedy szkodliwość społeczna, z punktu widzenia zwykłego obywatela jest niska, bo przecież nikt nie lubi płacić podatków, począwszy od Janusza/Hansa który nie weźmie faktury od glazurnika, a na przedsiębiorcy jakim jest Uli czy piłkarzu jakim jest Messi kończąc. Do tego dochodzi fakt, że Uli tak naprawdę nikomu nic nie zabrał, nie wyłudził pieniędzy z kasy klubu czy państwa, nie chciał się tylko dzielić tym co sam zarobił, nie naraził też tym przestępstwem interesu klubu, więc to naturalne że miał do niego powrót. W innym panstwie podobnie jak Messi czy Ronaldo zapłaciłby wysoką grzywnę i dostał „zawiasy”, a wszyscy by o tym zapomnieli. Patrząc na wagę przestępstwa i zasługi dla klubu, jasne jest że te drugie przeważają szalę na jego korzyść. Może i Uli ma wielkie ego ale jeszcze większe ma serce do Bayernu, zresztą w przeciwieństwie do Lewandowskiego za ego Uliego idzie inteligencja, spryt, ogromne zdolności biznesowe i niepodważalny status legendy. Polak nie ma statusu czy osobowości które dawałby mu legitymację do nonszalancji i arogancji na wzór Uliego, zwyczajnie nie ta liga.

Edytowano : 2022-07-02 01:51:45

A co do tego kto jest winny to jasne- Polak jest dorosłym facetem i on, a nie agent odpowiada za swoje czyny, jednak piłkarze to nie tytany intelektu i jestem wstanie uwierzyć, że wiele zachowań prowokuje ktoś inny. Nie jest to usprawiedliwienie ale raczej wyjaśnienie
02.07.2022 01:36
@w3zauri Jeśli chodzi o to kto strzeli te 30 bramek, to ja tak na to nie patrzę. Lewy to nie tlyko strzelanie bramek. Wyciąganie stoperów czy sama jego obecność w polu karnym to dużo ławiejsze życie dla skrzydłowych czy pomocnika wchodzące w pole karne z drugiej linii.
Czy zastąpienie Lewego jest możliwe, to złe pytanie moim zdaniem.
Raczej, czy bez Lewego Bayern może grać tak dobrze albo i lepiej?
Jasne, że tak.
Tylko w zależności jak to duża będzie zmiana(czy gramy podobnie z podobnego typu napastnikiem, czy to jest zmiana całego systemu) może to potrwać i pierwszy sezon bez sposobu gry jak na Lewego, może trochę zgrzytać.
Chyba, że zostanie zastąpiony podobnie grajacym napastnikiem wysokiej klasy. Jeśli nie, to to może zająć trochę czasu.

Tak naprawdę martwie się w tym wszystkim o Nagelsmana.
Nie jestem w 100% przekonany czy on to wszystko układa na poziom jaki w Bayernie jest oczekiwany.
Początek sezonu, kiedy jeszcze były wpływy poprzedniego szkoleniowca, wyglądał ok.
W dalszej części sezonu sporo błędów ze strony trenera(ale też nie pomogły zawirowania zdrowotne zawodników, więcej niż zwykle).
Nie mówię, że nie da sobie rady, ale ile mu to zajmie i na ile "uczenia na błędach" zarząd ma ciepliwości, to zobaczymy.
01.07.2022 23:07
W żaden strajk nie wierzę, gdyby to zrobił zaraz by mu wstrzymali pensję.

I do wszystkich co myślą, że bez niego Bayern strzeli 30 goli mniej w sezonie: wyobraźcie sobie, że bez niego nie będziemy grać w 10, tylko ktoś zajmie jego miejsce. Być może też nawet coś strzeli!
01.07.2022 23:06
Skoro Barca nie będzie już składać ofert to może niech pan RL otworzy oczy i zobaczy jak bardzo im na nim zależy..bo jakoś specjalnie o niego nie walcza, to on wywołał zamieszanie publicznymi wypowiedziami jedynie
01.07.2022 22:37
@hoven
Jeżeli dla ciebie to co robi Lewy teraz jest ok to znaczy że kibicujesz zawodnikowi a nie klubowi.

Uli odsiedział za oszustwa podatkowe nie związane z klubem.
Po powrocie został wybrany powtórnie na prezydenta, sam się nie mianował. Nawet KHR poparł Uliego więc twoje "nie powinien wracać" nic nie znaczy.
01.07.2022 22:15
To już nie wygląda dobrze na linii zawodnik klub będą z tego jaja ładne
01.07.2022 22:14
@Edmund jako przestepca nie powinien tu juz wracac proste, to ze ktos ma zaslugi nie oznacza ze powinien byc czlonkiem rady po oszustwach podatkowych

jesli dla Ciebie takie rzeczy, nagonki na dziennikarzy, pojazdy po Bernacie czy wywalanie z lozy honorowej Breitnera sa ok to nie kibicujesz klubowi tylko dzialaczowi

koniec tematu
01.07.2022 22:11
@Bawarka79
Dobrze powiedziane.
Bayern miał po 3, 4 napastników i każdy strzelał.
Teraz wszystko jest ustawione pod Lewego a on i tak tego nie docenia.
01.07.2022 21:55
makalega - szczerze, to większą estymą darzę takiego Elbera, Makaaya, Mandzukica, Gomeza i szczególny sentyment mam do Zicklera - jego dwa gole strzelone Realowi po zabójczych kontrach oraz kapitalną i mega ważną bramkę w końcówce z K'lautern na Stadionie Olimpijskim w przedostatniej kolejce sezonu 2000/01 będę mieć zawsze w pamięci!. Ci napastnicy może tych 30 goli w sezonie ligowym nie strzelali ale ważne bramki a ogólna ilość goli rozkładała się na cały zespół i wg mnie to było dla Bayernu zdecydowanie lepsze.
01.07.2022 21:52
@hoven
Czyli "ty masz szanować mnie ale ja nie muszę szanować ciebie" - świetna zasada

A to kiedy "jego ego przeroslo dobro klubu" określiłeś sobie sam?

Uliemu zawsze zależało na dobru klubu a tobie zależy tylko żeby wyszło na twoim nieważne czy będzie to dobre dla klubu czy nie.
01.07.2022 21:34
@Edmund moj szacunek do Uliego sie skonczyl kiedy jego ego przeroslo dobro klubu
01.07.2022 21:29
UKU - chyba masz rację, RL miał to szczęście, że sędzia nie widział tego faulu bo kwalifikował się na czerwoną kartkę, zresztą Lewandowski w tym finale w ogóle nie istniał - podobnie jak w 2020 już w koszulce Bayernu.
01.07.2022 21:23
@Bawarka79 Jeśli odejdzie zawodnik, który gwarantował ponad trzydzieści bramek na sezon w lidze, to wszystko jest możliwe. Ale fakt, BVB ma w swoją mentalność wpisany gen frajerstwa dużo bardziej niż jakikolwiek inny klub, który ma aspiracje rywalizować z Bayernem.
01.07.2022 21:19
@Bawarka79 a czy to nie po tym właśnie faulu strzeliliśmy zwycięska bramke? Wiem że zwycięski gol padł jak rozpoczęliśmy akcje po tym gdy Lewy faulowal nie pamiętam tylko kogo ale napewno Robert przyczynił się swoim faulem do zwycięstwa Bayernu
01.07.2022 21:12
makalega - Kohler stwierdzeniem, że BVB jest absolutnym top faworytem do mistrzowskiego tytułu w przyszłym sezonie pokazał jak mocno jest odklejony od rzeczywistości. A tak poza tym to RL już dawno pokazał swoje drugie, prymitywne oblicze - jego chamskiego, perfidnego faulu na Boatengu w finale LM nigdy nie zapomnę. To było paskudne.
01.07.2022 21:06
@josh1982 Praktyka pokazuje coś zupełnie odwrotnego od tego co piszesz. Gdyby tak było jak mówisz, to żaden piłkarz by tego nawet nie próbował, zobacz ilu przykładowo było zawodników strajkujących w BVB i za każdym razem osiągali swój cel, sam Bayern też może zakrzywiać rzeczywistość, ale jak odejmie się te 30+ bramek które Lewy strzelił, nawet nie licząc goli w LM to Bayern bez Lewego wcale nie musi być tak mocny jak może się na początku wydawać, i nie jest to tylko moje zdanie. https://sport.fakt.pl/jurgen-kohler-nie-wierzy-w-sile-bayernu-bez-roberta-lewandowskiego/s04bqc1
01.07.2022 20:45
A gdyby nawet zaczął strajkować to komu zaszkodzi? tylko sobie!!
01.07.2022 20:37
@Marienplatz Strzelam, że jeżeli Lewy nie zostanie sprzedany w tym okienku
to Bayern pierwszy raz pozna jego inne oblicze. :) nie wyobrażam sobie, żeby po tym wszystkim co deklarował, i po tych akcjach marketingowych Bayernu gdzie jego już praktycznie tam nie ma, miałby jak gdyby nigdy nic się nie stało, do klubu wrócić, nie sądzę, to nie w jego stylu. Poczytaj sobie jak wyglądały kulisy jego odejścia z Lecha do BVB.
01.07.2022 20:27
@hoven
Wiem że "łykasz jak pelikan" (kojarzysz cytat?) wszystkie kaczki dziennikarskie pokazujące Bayern w złym świetle, twoja sprawa.

Hasan nie pomógł przy transferze Hernandeza ale główna przyczyna "drożyzny" to chwalenie się że mamy 200 mln na transfery. Jak widać wyciągnięto wnioski.

Modły przed ołtarzykiem przed spaniem już odprawione? Bo Lewy się pogniewa że go "nie szanujesz".

A i szkoda że upominasz wszystkich żeby "szanowali" Lewego za to co zrobił dla klubu a sam nie szanujesz dużo bardziej zasłużonego dla klubu Uliego.
01.07.2022 20:24
Teatr trwa w najlepsze i takie plotki będą pojawiały się co chwile.
01.07.2022 20:23
Niemieckie brukowce nie mają pożywki więc piszą bzdury :) Lewy i strajk? Przecież to czysty nonsens, nawet Uli nie użyłby takiego argumentu ze swojego otworu gębowego :)
01.07.2022 20:05
Czyżby strajk głodowy? ;)
01.07.2022 20:04
@asdfasdf
Dokładnie, niektórzy tu z Lewego robią upośledzonego dzieciaka. Zahavi działa zgodnie z interesem swego agenta i to jego klient decyduje, co ma się dalej stać.
01.07.2022 20:04
Artykuł jak na meczykach, zero konkretów. Ani że Barca nie złoży kolejnej oferty, ani że Robert zastrajkuje. Chociarz tu nie kręćcie afery.
01.07.2022 19:46
Ostatnio zasłaniano się sądem pracy w Niemczech, a to w tym demokratycznym kraju nie ma możliwości strajków? Ciekawe podejście..
01.07.2022 18:33
Czy to wszystko jest elementem jakiejś gry medialnej, aby Bayern słyszał teraz, że strajk jest możliwy i żeby się zdecydował jednak na zejście z ceny?
Ciężko powiedzieć, ale wiele z tych medialnych doniesień to może być element dalszej gry.

I jeszcze jedno.
Czy wy naprawdę myślicie, że Lewy jest jakiś głupi/niepełnosprawny umysłowo?
"Bo agent mu nagadał", "bo coś tam z Hiszpanii", uważam, że masę z tych (jeśli nie wszystko) rzeczy Lewy przemyślał z agentem i Barcą i robi wszystko z pełną świadomością. I to on jest odpowiedzialny, nie agent czy Barcelona. To nie jest jakiś nastolatek, tylko dorosły facet i wie co robi.
A czy mu tu wyjdzie na dobre, czy nie, to jest już jego ryzyko.

@Ivan7
Myślę, że brał to pod uwagę i wykalkulował, że jest to tego warte.
To już jego decyzja.
My patrzymy z naszej perspektywy, z perspektywy Lewego może nie ma to aż takiego znaczenia, niespróbowanie teraz Hiszpanii jest dla niego wystarczającym bodźcem aby tak grać, jak gra.
01.07.2022 18:28
@Edmund czemu nie dociekales ile dostal Branchini za przejecie negocjacji z Atletico w sprawie Hernandeza i z Interem oraz agentem Perisica bo Hasan okazal sie totalna pokraka i amaotorem a klub musial poniesc koszt ewnetrznego agenta? za to tak straszliwie dociekliwy jestes w sprawie plotek dziwnym zbiegiem okolicznosic wszystkie anty-Lewy
01.07.2022 18:12
Lewy to niech ma pretensje ale do Zahaviego i Laporte bo to oni go wykorzystali.
Ciekawe ile Zahavi dostał za robienie Barcie PR że niby nie bankrut a klub co kupuje gwiazdy za kilkadziesiąt milionów. I czy Lewemu też coś skapło czy Zahavi się nie podzielił?
01.07.2022 18:10
Ktoś mu mega ch..owo doradza, albo sam jest taki głupi. Latami budował wizerunek w Bayernie i Bundeslidze, uznanie mediów, działaczy i kibiców, po to, by wszystko roztrwonić w kilka miesięcy. Krytyczne reakcje kibiców z dieroten.pl odnośnie tego co robi Lewandowski nie są odosobnione. Zagraniczne portale i fora kibiców Bayernu myślą podobnie i wiele głosów pojawia się, że Lewandowski nie będzie miał statusu legendy Bayernu ze względu na to, w jakim stylu żegna się z klubem. Gdzieś tam w statystykach będzie widniało jego nazwisko przy liczbach goli, występów, rekordach, ale nie będzie go w sercach działaczy, kibiców, ludzi związanych ze środowiskiem Bayernu.
01.07.2022 17:38
Spróbowałby tylko strajkować.
01.07.2022 17:37
I po co pisać w tytule artykułu, że zastrajkuje jak potem jest napisane, że raczej nie zastrajkuje :D ktoś nie przeczyta artykułu i jeszcze większy będzie pojazd po Lewandowskim. Jak go nie sprzedadzą to zostanie i zanotuje kolejny udany sezon indywidualnie a za rok to kto wie co będzie.
01.07.2022 17:28
Skończy się tak ze dostanie w bayernie kontrakt na kolejne 2-3 lata :-)