DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Gwzd44 Strona 1

6

Kane miał nadzieję że w końcu będzie częścią w maszynie, a tymczasem znowu musi ciągnąć wózek jak w Totkach.

25.02.2024 07:34

4

Julian przeczytał Hovena i stwierdził że nie ma sensu wracać :)

19.04.2024 11:54

3

Kross, Khan, de Light, Kllop

Niesamowite :) Każdy dzień przynosi nowy przykład zabawy pod tytułem "Jak zniekształcić zapis prostego, kilkuliterowego nazwiska znanych postaci ze świata futbolu". Aż czlowiek czeka na kolejne eksplozje kreatywności :)

P.s. ale by było gdyby Kvaratskhelia przyszedł do Monachium

29.03.2024 16:39

2

Kurcze no nawet wobec dramatycznej sytuacji na rynku trenerów jakoś nie widzę opcji pozostania TT... chociaż najbardziej to mnie przeraża De Zerbi. Eberl od początku mi nie pasował ale póki co jest nawet gorzej niż zakładałem.

13.05.2024 22:05

2

no kumamy, Julian też skumał ;)

19.04.2024 12:38

2

@hoven to fakt, Griezmann jest dobrym przykładem zbędnego transferu, gryzącego się (nomen omen) z innymi zawodnikami. Niemniej upieram się, że da się połączyć Musiale z Wirtzem i zapewne będziemy to obserwować na najbliższych ME.

16.04.2024 13:35

2

Jedno pytanie. Czemu "Tell" zamiast "Tel"? Myślałem że już bardziej niż "de LigHt" nie da się przekręcić prostego nazwiska.

27.01.2024 17:53

1

Pir, napisałeś trzy nazwiska zawodników powiązanych z Bayernem i każde z błędem :) Niesamowite.

12.05.2024 20:11

1

Czy ktoś może mu powiedzieć że nie pracuje już w BMG?

12.05.2024 17:20

1

Też uważam zespół Juppa za najbardziej kompletny jaki miałem okazję oglądać w życiu. Bayern Flicka oglądało się z przyjemnością ale miał swoje słabe punkty zarówno personalnie jak i taktycznie.

10.05.2024 07:39

1

Podobnie jak koledzy poniżej uważam że nie ma co kminić sędziowania. Niech Bayern nie idzie śladami FC Bankrutów tylko wyciagnie wnioski...

09.05.2024 06:55

1

No jest kac z kilku powodów:
1. Mimo słabej gry była duża szansa na final.
2. Fatalne zmiany destabilizujące drużynę ale niestety cześć z nich wynikała z kontuzji
3. Bolesna świadomość - jak bardzo Bayern zawalił politykę kadrową w ostatnich latach. Kadra jest zbyt wąska, pozbawiona balansu i różnorodności. A przecież jeszcze 3 lata temu było pod tym względem idealnie.

09.05.2024 06:44

1

Zawsze podziwiam ludzi znających wynik meczu długo przed jego rozpoczęciem. Rozumiem, że można coś przewidywać, zakładać ale typowanie czegoś ze 100% pewnością mnie zaskakuje. No ale może to perspektywa pisania z domu na plaży rajskiej wyspy wygranego na obstawianiu wyników daje taką pewność.

02.05.2024 08:09

1

W sumie Xavi się wpisuje w temat, będzie wolny, zna angielski i nie pracował w wielkim klubie ;)

22.04.2024 10:24

1

Nie miałbym szacunku do Kloppa lub Xabiego, gdyby po słowach które wypowiedzieli jednak pojawili się w Bayernie. Myślę że piłkarze również.

21.04.2024 11:54

1

@hoven musi wystarczyć moja deklaracja - w obecnej sytuacji chyba Hansi jest najlepszą opcją.

19.04.2024 13:21

1

Bayern z tego dwumeczu przypominał trochę niemiecką drużynę w starym stylu - cierpliwą, wyrachowaną. Nie mówię że to źle ;)

Odejście TT przyjmuje z ulgą, ale cieszę się że umiejętnie choć zbyt późno zdiagnozował dwa problemy - być może gdyby zrobił to wcześniej, sytuacja w Bundeslidze byłaby inna:
1. Z solidnymi i dobrymi drużynami Muller musi zaczynać na ławce. Inaczej zespół ma zbyt mało mobilności i dynamiki.
2. Josh na prawej obronie daje więcej zwłaszcza wobec braku klasowego gracza na tej pozycji.

Ciesze się że awansował Real. Uważam że to zespół bardziej pasujący stylem Bayernowi niż City.

I ostatnia rzecz - ta wysmiewana "Bayernliga" wprowadziła do półfinałów dwie drużyny, trzecia jest mocnym faworytem w LE.

18.04.2024 05:46

1

Swoją drogą wyobraziłem sobie dzisiaj parę stoperów Araujo Upamecano. Ależ to by były emocje w każdym meczu :)

17.04.2024 10:27

1

Zgadzam się z Tobą, że Bayern ma palące potrzeby na wielu innych pozycjach.

Ale wydaje mi się, że duet Wirtz Musiala mógłby działać u nas podobnie jak w City duet KdB Foden (którego sam słusznie przywołałeś).

16.04.2024 10:00

1

W mojej ocenie docelowo i Musiala i Wirtz mogą pełnić inne role niż dublowanie "10". I może być z tego mieszanka wybuchowa.

Co do Thomasa - mam do niego wielki szacunek, ale żałuję że przez kontuzje Comana i Gnabrego wyjdzie prawdopodobnie w pierwszym składzie jutro. Uważam, że kluczem do niezłego wyniku w pierwszym meczu był brak Thomasa i w konsekwencji zdynamizowanie gry z przodu. Ale chciałbym bardzo się pomylić i żeby Thomas schodził na przerwę z hattrickiem (asyst przynajmniej) ;)

16.04.2024 08:00

1

Nie lubię Van Gaala jako trenera, cieszyłem się jak odchodził, ponieważ wiedziałem że jego charakter i przekonanie o własnej nieomylności ostatecznie przyniesie klubowi wręcz regres. Ale to właśnie ten gość wprowadził Bayern w nową erę, dał szansę wychowankom i nadał kierunek taktyczny który do niedawna czynił Bayern absolutnie topową drużyną Europy. Nie można mu tego odbierać.

07.04.2024 09:26

1

@Jurgen1982 ok, akceptuję stanowisko :)

06.04.2024 20:47

1

Mi się wydaje że problemem Sane jest mentalność i ogólnie styl gry. Przypomina mi takiego kolegę z boiska jakiego wszyscy mieliśmy - raz kiwnie trzech i załaduje w okno ale proste podanie na 3 metry już przerastało jego możliwości.

05.04.2024 16:50

1

To o przygotowaniu na koniec sezonu (rzekomo jak w Chelsea) to pisał pijany, Tuchel polecial z Chelsea we wrześniu a nie wiosną i do końca bronili się przed spadkiem więc to było jakieś majaczenie...

31.03.2024 05:22

1

No i git, zachował się jak profesjonalista - chce skończyć to co zaczął.

Trochę szkoda że w interesie klubu jest podjęcie decyzji już teraz bo chciałbym się przekonać co Julian pokaże na ME. Ale i tak druga szansa dla niego wydaje się najlepszym rozwiązaniem. I piszę to ja - wielki zwolennik jego zwolnienia.

29.03.2024 16:06

1

Na miejscu Tuchela, skoro i tak nie ma wypracowanych żadnych schematów i automatyzmów poszedłbym na całość I grał klasycznym 442 na aferę do Kane'a.
Gorzej niż jest nie będzie a zawsze jakiś element zaskoczenia :)

21.02.2024 11:14

1

Znamienne jest to, że Napoli po remisie reaguje wskutek ogólnie słabej gry i zwalnia trenera próbując ratować sezon, a Bayern jednak w sumie ten sezon poddaje...

20.02.2024 08:34

1

No dokładnie o to mi chodzi. Ferguson odszedł z ułożonej przez siebie drużyny na emeryturę w wieku 71 lat, a niektórzy chcą wrzucać 78 latka w środek największej zawieruchy w klubie od 15 lat...

Brak słów.

19.02.2024 09:01

1

Rzeczywiście parę osób pisze to z lekkim przekąsem, ale mam wrażenie że niektórzy zupełnie poważnie...

15.02.2024 10:39

1

W temacie Tuchela wszystko jest jasne - bez względu na umiejętności trenerskie nie pasuje do tej drużyny, nie jest w stanie ani ustawić jej po swojemu, ani dostosować taktyki do posiadanych graczy.

ALE

Mam pytania do fanów talentu Upamecano:
1) Cały czas piszecie że jest jeszcze młody. Chciałbym wiedzieć, kiedy będzie wystarczająco stary, żeby nie wsadzać raz za razem zespołu na minę? Przecież zachowania jakie podejmuje są niedopuszczalne nawet na poziomie juniorskim, dlatego nurtuje mnie ta kwestia młodości.
2) Jeden z Was na moją nostalgię za Sule odpowiedział jego statystykami z BVB. Pytanie czy jakiekolwiek statystyki oddają skalę błędów popełnianych przez stoperów i czy Sule rzeczywiście kiedykolwiek w każdym kontakcie z piłką przywoływał taki stres jak jest to w przypadku Upa?

Żeby nie było - oczywiście widzę że drużyna nie pomaga Upamecano i styl i jakość gry zespołu eksponuje tylko to jaką tykającą bombą jest Francuz. Ale powtórzę - drużyna oparta o stopera któremu tak często odcina myślenie nie ma szans na regularne sukcesy w rozgrywkach pucharowych.

15.02.2024 07:10

1

Też nie rozumiem tego ciągłego poruszania temtu Zizou. Poza Realem nie jest sprawdzony jako trener, nie zna języka. Tak samo Mou który obecnie jest turbo wersją TT...

11.02.2024 09:17

1

No nie ma co ukrywać, że zwolnienie trenera po dwóch wygranych meczach wyglądałoby fatalnie wizerunkowo więc w najbliższym czasie musimy się nastawić na ból oczu.

Mam obawy, że FCBankruci posuną Xaviego i wezmą Flicka. To też znamienne bo jeszcze 2 miesiące temu wysmiewałem stanowisko osób chcących powrotu Hansiego.

27.01.2024 19:45

1

Ale z tymi trofeami u Mou ostatnio też dość kiepsko.

23.01.2024 10:31

1

Od siebie dodam, że gdyby Tuchel miał takie zasługi dla Bayernu w ostatnich sezonach jak Klopp dla LFC to raczej nikt nie mowilby teraz o jego zwolnieniu nawet gdyby był powiedzmy na 4 miejscu w Bundes.

To samo się tyczy transferow. Ciężko by mi było zaakceptować transfer obrońcy za 100 milionów dla trenera który się nie wykazał szczególnie materiałem który ma do dyspozycji.

23.01.2024 10:30

1

To ja wolę jednak zostać z TT

22.01.2024 09:54

1

Wiem Mariusz że nie wróci, chodziło mi jedynie o wskazanie do czego doprowadził Tuchel w mojej percepcji okresu pod Julianem :)

21.01.2024 17:01

1

Ja - naczelny hejter Negelsmana, marzę dzisiaj żeby wrócił... ten brak pomysłu na grę ofensywną to jakaś masakra.

A Weiser to by spokojnie mógł wrócić do Bayernu na PO... od lat nie ma tam lepszego zawodnika od niego w Monachium.

21.01.2024 16:54

Grubo. Możnaby się pośmiać, gdyby nie to że gra idzie o to gdzie Bayern będzie przez najbliższych kilka lat...

14.05.2024 17:26

@Patryk233 może chodzi o Pere Guardiolę ;)

11.05.2024 06:04

Innymi słowy powtórzyć drogę Chelsea i w przyszłym sezonie kręcić się ok 10 miejsca w tabeli? Bo tak się kończy wymiana składu w jedno okienko.

Poza tym problem jest nie w tym że ci zawodnicy są w Bayernie, tylko w tym ile zarabiają i że powinni pełnić funkcję rotacji a nie podstawy drużyny.

10.05.2024 09:47

Tuchel niszczy ludzi, nie tylko w klubie ale i na forach kibicowskich ;)

10.05.2024 07:36

Dlatego właśnie pytam. Miałem dzisiaj ciężki dzień w pracy i tylko chwilę mogłem rzucić okiem na jakieś grafiki z tej sytuacji i jakiś art na sport.pl i weszlo i tam jednoznacznie określają że spalony był.

Nie ma chyba nikt, włącznie z Marciniakiem wątpliwości że popełnił błąd zbyt szybką reakcją.

Ale moje pytanie dotyczyło właśnie tego czy jest już jasne czy spalony był lub nie?

09.05.2024 17:45

No dobra, ale pomijając zbyt szybką reakcję to czy był błąd Marciniaka czy nie? Bo wszędzie czytam że ostatecznie spalony był więc VAR anulowałby bramkę i tak.

09.05.2024 13:32

Myślę, że rywalizacja z niepokonanym Alonso oznaczałaby raczej przenosiny do Hiszpanii niż do Niemiec bo najprawdopodobniej za rok Xabi skończy swój projekt w Leverkusen. Dużo okoliczności przemawia za takim ruchem.

07.05.2024 13:06

Podoba mi się kandydatura Valverde. Od lat uważam go za fachowca.

06.05.2024 20:27

Ryzykowny temat. Jakby miał kartę w ręku to spoko, płacić absolutnie nie. Ale wtedy wiele klubów by próbowało...

05.05.2024 11:01

Nie piszę się na bana i nie cierpię Mourinho, który już nie nadąża za futbolem, ale jeśli alternatywą ma być De Zerbi to poproszę o Portugalczyka jednak.

05.05.2024 11:00

Będę zszokowany jeśli Carlo wystawi Courtoisa po takiej przerwie w półfinale LM.

04.05.2024 17:39

Jak pewnie cześć użytkowników zauważyła od początku byłem przeciwny kandydaturze Zidana. Ale w obecnej sytuacji... no gorzej z nim nie będzie a jednak byłby magnesem dla obecnych i przyszłych jakościowych zawodników Bayernu...

03.05.2024 21:17

Właśnie z tego powodu wybór odpowiedniego trenera jest ważny jak bardzo dawno nie był. To musi być ktoś kto sprawi że wartościowi zawodnicy będą chcieli zostać w klubie.

03.05.2024 17:20

@BaltazarGabka a pierwsze dwie pozycje? :)

03.05.2024 15:59

@BaltazarGabka ja przejrzałem z kolei statystyki kariery Rogera Schmidta z Benfiki i nie wygląda to źle. Ale pamiętam też że wygadywał jakieś głupoty w czasach Bayeru Leverkusen.

Amorim robi robotę, ale jakoś trenerskie wynalazki z Portugalii od czasów Mou się ostatecznie nie sprawdzają na wyższym poziomie.

03.05.2024 15:00

@BaltazarGabka również nie widzę takiego, ale De Zerbi to już w ogóle skrajność.

Rangnick przy nim to fachura... a nie uważam go nawet za trenera.

03.05.2024 14:31

Jak czytam że De Zerbi znowu jest opcją to mnie trzęsie. Co trzeba mieć z głową żeby rozważać zatrudnienie gościa z 11 drużyny PL, grającego bez obrony, skrajnego filozofa futbolu - dosłownie Pepa na sterydach i bez sukcesów...

03.05.2024 13:40

Nierealne ale fajnie byłoby powtórzyć erę Hitzfelda ;)

Ja bardzo szanuję Terzica, nie umie pozbyć się genu przegrywu ale tu nikt by nie pomogł. Niemniej wyniki robi moim zdaniem ponad stan a i grę BVB ogląda się po prostu dobrze.

02.05.2024 14:57

Cieszyłbym się, gdyby nie obawy że wymyślą De Zerbiego...

02.05.2024 11:25

Zastanawiam się czy solidnym kandydatem na lewą obronę za Daviesa nie mógłby być Lucas Digne. Nie powinien być drogi.

27.04.2024 21:07

@BaltazarGabka nie jestem pewny czy masz na myśli Ulego czy Tuchela ;)

27.04.2024 20:33

Dla mnie to już niech będzie którykolwiek z trenerów łącząnych z Bayernem byle nie kolejny filozof futbolu, Pep na sterydach, trener 11 drużyny PL grający bez obrony... to charakterystyka na trenera Barcelony a nie Bayernu.

26.04.2024 10:13

Skoro Czappi zostaje u bankrutów to może wróci temat Flicka jednak? Mam wątpliwości co do niego, jak i każdej obecnej kandydatury ale chyba najmniejsze, a przynajmniej mniejsze niż w przypadku Ralfa.

25.04.2024 07:07

@hoven pewnie tak, ale jeden z nich ma 36 lat a drugi 65, trudno mierzyć ich sukcesy i doświadczenie jedną miarą.

Jeszcze inaczej patrząc to Rangnick od 2011 prowadził zespoły jako trener w 117 meczach, Julek w 315 od 2016 roku. Jest różnica, a umówmy się, że 15 lat w futbolu to epoka.

24.04.2024 07:08

Z dwojga złego wolę pozostanie Tuchela niż zatrudnienie Rangnicka. Z tego prostego powodu, że tylko jednego z nich uważam za trenera. Biorę pełną odpowiedzialność za ten wpis i życzę nam wszystkim, żeby w razie zatrudnienia Ralfa można było mi wypominać ten komentarz latami jako totalną pomyłkę :)

I niech Chelsea będzie dla nas, kibiców przestrogą w kwestii chęci wymiany połowy składu na szybko ;) Oczywiście potrzebna jest Bayernowi świeża krew, nawet istotne zmiany, ale ważne żeby nie przesadzić.

24.04.2024 06:51

@hoven niekoniecznie, ostatecznie Klopp nie wygrał z LFC tak dużo jakby się mogło wydawać. Niemniej jest od wielu lat czynnym trenerem czego nie można powiedzieć o Rangnicku. Pamiętam, że bardzo uważnie śledziłem jego pracę w Schalke, jeszcze chyba na Polsacie Sport i cóż, nie wyglądało to zbyt dobrze. Może dlatego mam do niego niechęć mimo renomy jaką cieszy się w niemieckim futbolu.

24.04.2024 06:45

@hoven pewnie dlatego że tylko jeden z nich jest trenerem i to z sukcesami.

24.04.2024 05:19

@fiidoo mam podobnie ale mi najbardziej szkoda Musiali który ma być przyszłością Bayernu a może nie mieć na to ochoty. Za Kane ktoś się znajdzie, za Musiale już niekoniecznie.

22.04.2024 19:07

Wkradł się chochlik, bo Emery nie jest w Hiszpanii.

22.04.2024 11:28

Nie lubię włoskiej piłki i myśli szkoleniowej ale Spalletti jest wyjątkiem. Gdyby nie był selekcjonerem to marzyłby mi się na trenera Bayernu.

21.04.2024 20:40

Remis byłby ok. Tak aby obie drużyny czuły własną siłę przed meczami pucharowymi.

21.04.2024 18:31

@Sopariev pewnie zabrakło kontekstu i dlatego zabrzmiało jakbym chciał jego pozostania. Nie chcę, ale jeśli miałby go zastąpić De Zerbi czy Conte, a nawet Rangnick to w mojej ocenie - będzie tylko gorzej.

21.04.2024 09:07

W takich okolicznościach to powoli zaczynam być #teamTuchel...

21.04.2024 08:39

I za rok znowu poszukiwania tylko że połączone z exodusem piłkarzy, w tym Musiali...

Ostatnie wyniki Brighton oraz wcześniejsze z Szachtarem w LM przekonują do tej kandydatury...

On i Conte to jedyne opcje które mnie naprawdę przerażają. Pozostałe nie są aż tak dramatyczne.

21.04.2024 07:06

@hoven mnie np. De Zerbi. Eberl chce zrobić z Bayernu drugą Chelsea z Potterem wziętym z tego samego klubu... wtopa z kolejnym trenerem może pogrążyć klub na lata.

21.04.2024 03:49

Źle by świadczyło o Kloppie jakby odszedł z Liverpoolu tłumacząc się potrzebą odpoczynku od presji i zaraz przejął stery w Bayernie.

20.04.2024 19:33

@Pavelak chyba chodzi trochę o to, że De Zerbi ogarnia angielski skoro pracuje w Brighton, a Zidane nie. I to trochę ratuje w przypadku nieznajomości niemieckiego.

19.04.2024 17:39

Znakomity komentarz. Podpisuję się pod każdym słowem.

Dlatego mimo wad tego rozwiązania, traktowałem Negelsmanna jako najlepszą opcję. Teraz sam nie wiem, chyba Flick najbezpieczniejszy, tylko czy sam będzie chciał.

19.04.2024 16:49

Na pewno ciekawie i emocjonująco :)

19.04.2024 16:18

I zero transferów, Josh obstawi sam 5 pozycji.

19.04.2024 13:19

Ponoć brak zgodności w zarządzie co do jego osoby i fakt, że planowana duża przebudowa kadry kolidowała z ME - to zdecydowało o stanowisku Juliana.

19.04.2024 13:14

Jak Barcelona podpisze Flicka, to rzeczywiście @hoven stanie się naturalnym kandydatem na trenera i dyrektora sportowego w jednym. Taki manager w angielskim stylu! :)

19.04.2024 13:08

@hoven wydaje mi się że widziałem dzisiejszą wypowiedź Tuchela, że nic nie zmienia się w temacie jego odejścia.

19.04.2024 12:47

@hoven też na razie nie oceniam zbyt pozytywnie ich ruchów. Skazą pierwszego są transfery Zaragozy i Boeya które nic nie wniosły, Eberl martwi mnie kandydaturą De Zerbiego który nie wpisuje się wg mnie w potrzeby Bayernu. Zobaczymy co będzie latem...

19.04.2024 12:42

@hoven

mimo wszystko przy każdym z tych nazwisk jest duży znak zapytania, a przy Conte to w ogóle trzy znaki zapytania i piętnaście wykrzykników :)

19.04.2024 07:03

Podobnie oceniam kadencję Negelsmanna co Ty. Niemniej rzeczywiście trochę irracjonalnie jestem za tym by dać mu drugą szansę.

Ale załóżmy że nie Negelsmann. To kogo byś widział w roli trenera?

18.04.2024 20:01

@fiidoo ale musisz przyznać że trudno zinterpretować to co napisałeś. Pierwsze skojarzenie - że sztuczna inteligencja zapobiega pisaniu o potężnej PL.

Co do meritum to zgodzę się ze Skobrym, PL jest zdecydowanie najlepszą i najtrudniejszą ligą, co nie znaczy że ich kluby wygrają wszystko co można wygrać - i to jest najpiękniejsze w futbolu, dlatego gardzę pomysłami zamkniętych superlig i podobnych tworów.

18.04.2024 09:49

Czy moglby raz różnego wybić ktokolwiek inny niż Josh...?

17.04.2024 22:21

Nie kumam czemu za wszelką cenę próbują strzelić sobie samobója tym rozgrywaniem przez środek z tyłu, skoro i tak Arsenal zabezpiecza tyły tak że nie da się przyspieszyć tym gry.

Arsenal jakoś potrafi utrzymać posiadanie piłki bez ryzyka pod własną bramką na takim poziomie.

17.04.2024 21:52

@turtlexxx to prawda, ale każdemu obrońcy zdarzają się katastrofalne wtopy, a nie każdy ma taką łatkę jak Upa czy Araujo...

17.04.2024 11:02

@Jurgen1982 Xavi pewnie ma na myśli kartkę, on zawsze był odklejony pod tym względem.

Kibice bardziej skupiają się na potencjalnym karnym na Gundoganie.

17.04.2024 07:26

@Jurgen1982 tak, oczywiście. To błąd Araujo zdecydował o takim a nie innym przebiegu meczu i mam nadzieję że zamknął temat 100 milionów.

Nie zmienia to faktu że jak szli w końcówce 4 na 2 to zadrżało mi serce, na szczęście Lewy posępił się na strzał :)

17.04.2024 06:56

@vaterland @Mariusz80FCB

Święte słowa Panowie :)

Od siebie dodam, że dodatkową zachętą do kibicowania BVB są niektórzy kibice Bayernu usilnie próbujący udowodnić wyższość w dużej mierze podwórkowej LL nad Bundesligą.

Lewy ładnie wczoraj odwalił zwłaszcza w końcówce, za tę akcję to nawet odpuściłbym Bankrutom odsetki za zwłokę przy płatności za Roberta :)

17.04.2024 06:30

Długo nie musiałeś czekać :)

16.04.2024 23:07

@SammyKufour wydaje mi się, że inaczej można oceniać sprawę z perspektywy tego okienka transferowego a inaczej za 12 miesięcy. Bo obecnie można rzeczywiście przyjąć że są pilniejsze sprawy, ale za rok może nie być nic ważniejszego od zapewnienia sobie usług generacyjnego talentu.

16.04.2024 13:53

Mam pytanie odnośnie poniższej dyskusji, rozmowa o Wirtzie dotyczy planów przyszłorocznych prawda? Bo nie sądzę żeby realne było myślenie o wyjęciu go teraz.

16.04.2024 13:33

@hoven mimo wszystko porównanie dwóch graczy którzy mogą grać na kilku pozycjach w pomocy i na skrzydle do dwóch bramkarzy jest delikatną manipulacją ;)

16.04.2024 13:29

@FCBx2 bez złośliwości. Atletico.

16.04.2024 07:55

Podstawą musi być możliwe szybkie ustalenie kto zostanie trenerem w przyszłym sezonie i ułożenie kadry wspólnie z nim, pod jego wizję i potrzeby. Konieczny jest zastrzyk świeżej krwi, nie uważam w przeciwieństwie do części użytkowników strony, że tym zawodnikom brakuje motywacji czy chęci wygrywania - po prostu historia pokazuje że samo utrzymanie zwycięskiego składu nie wystarczy, trzeba dawać zespołowi nowe bodźce. Tego Bayernowi zabrakło po ostatnim triumfie w LM.

Ale ważne jest, żeby nie przesadzić w drugą stronę - idealnym przykładem może być to co się dzieje w Chelsea.

15.04.2024 07:07

Wirtz rusza się jak 20 latek którym jest, a myśli jak 30 latek po 600 meczach rozegranych w karierze. Nieprawdopodobny diament.

14.04.2024 19:26

@FCBx2 stary, przykro mi, pisać precyzyjnie i merytorycznie też nie bardzo umiesz.

Jeśli powiem, że ktoś kilka miesięcy wcześniej napisał że kwiecień będzie deszczowy to też bym się czymś chwalił? Już bardziej bym to rozumiał gdybym to swój cytat przywoływał. Także średnio z tym potwierdzaniem...

Przejrzałem inne Twoje wpisy. Przyznam że raczej trafne i rozsądne. Może to gorszy dzień tylko, podobnie jak u mnie.

13.04.2024 18:10

@FCBx2 jasne, ale liczylem na bardziej precyzyjne wskazanie. Bo np. o Twojej nieumiejętności czytania ze zrozumieniem świadczą dwie kwestie:
1. Nigdzie się niczym nie chwaliłem.
2. Wyraźnie zaznaczyłem że Sule brakuje mi w kontekście jego następcy.

Liczę na podobne wskazanie odnośnie mojego rozumu.

13.04.2024 17:57

@FCBx2 tak, bo Sule w każdym ważnym meczu z mocnym rywalem oddawał mu za darmo gola albo czerwo.

Skąd wniosek że jestem pozbawiony rozumu?

13.04.2024 17:49