Leverkusen prędzej czy później trochę osłabnie, lecz i my możemy złapać zadyszkę. Pod względem punktowym wyglądamy znakomicie i strach pomyśleć ile tracilibyśmy punktów, gdybyśmy punktowali jak w poprzednim sezonie.
13.01.2024 09:30
@SammyKufour
Pavlovic i Tel trochę zagrali to trzeba było jeszcze wymyślićo Kratzigu czy Zvonarku xD
I żebym został dobrze zrozumiany- odklejki hejterów z dieroten wcale nie usprawiedliwiają bezjajecznej gry zespołu za którą w istotnej mierze odpowiada TT.
12.01.2024 22:48
Odnoszę wrażenie, że cały czas gramy na zaciągniętym ręcznym. Co nie zmienia faktu, że prócz jednego momentu (kilka minut od minuty 60) nie było dzisiaj źle.
12.01.2024 22:32
Solidnie póki co. Tak klasycznie i niezbyt ładnie ;)
12.01.2024 21:20
@SammyKufour
Dokładnie, Guerreiro wymiatał w pierwszej połowie. Oby Kimmich oddał mu trochę więcej rozgrywania dzisiaj. Do boju!
12.01.2024 19:56
To było wiadomo, że wykorzystają kilka dobre występy Pavlovica, by uzasadnić brak "6". Nic ich nie usprawiedliwi, jeśli Dier to będzie jedyny transfer :/
10.01.2024 20:03
Żałosne okienko się szykuje znowu. Teraz Bayern ma zaatakować na Erica Diera! To dopiero będzie hit (poniżej 200 minut rozegranych w tym sezonie Premier League).
10.01.2024 09:32
@Reeken89
Dokładnie.
Ktoś tu wcześniej pisał coś o frajerach- otóż to nasz zarząd.
10.01.2024 09:29
Mi już nie chce się nawet strzępić języka na temat tego zarządu... Z wszystkimi prowadzą rozmowy a nikogo nie ściągają.
09.01.2024 16:59
Spoczywaj w pokoju, Kaiser! Legenda na zawsze!
09.01.2024 05:59
Może okazać się dobry ten Dragusin. Nie zmienia to faktu, że ten zarząd działa znacznie wolniej od Hasana, który był krytykowany przez wszystkich. I wcale nie są od niego skuteczniejsi :)
08.01.2024 13:08
No i właściwie. Wchodzi w głupi sposób w pojedynki pod naszą bramką, potem traci, potyka się, wstaje i zanim zacznie biec to już gol pada :)
06.01.2024 20:38
To, co grał Guerreiro w pierwszej połowie było znakomite po prostu. Jeszcze Pavlovic grał bardzo dobrze, ale o reszcie nie można powiedzieć tego samego. W szczególności Kimmich... te jego zagrania były naprawdę tragiczne.
Wiadomo, że raczej gra się nie poprawi, ale z "6" przynajmniej będziemy silniejsi w obronie.
06.01.2024 20:35
@Pavelak
No a jakie były zapowiedzi tego okienka? Bayern miał być bardzo aktywny, miała być "6" i duże pieniądze do wydania, a będzie Dier lub Szeloba (albo jeden i drugi) a Palhinhi raczej nie uwidzimy (choć wolałbym Zubimendiego, ale w zimie nie ma szans, by przeszedł). Trzeba było przyznać się do błędu po letnim okienku, a nie forsować tezy, że zaatakują w zimę.
@ozk1y Gdy są lepsi piłkarze, to jest gorsza gra- Ameryki nie odkryłem ;)
05.01.2024 15:57
@ozk1y
Nie rozumiesz. My aspirujemy, aby wygrać Ligę Mistrzów. Im więcej dobrych graczy, tym gorsza gra ;)
@AdiFantasti
Ciekawi mnie co oni robię przez tyle czasu. Gdyby byli odpowiedzialni, to już co najmniej jeden transfer byłby załatwiony...
05.01.2024 15:21
Zastanawiam się czy jest lepszy od Kratziga. Orientuje się ktoś bardziej jak Aznou gra (prócz tego, że bardzo ładnie drybluje z tego co widziałem)?
05.01.2024 14:54
Jeszcze co najmniej dwudziestu ośmiu lat! Zdrowia, Uli!
05.01.2024 14:52
@AdiFantasti
Nie no, to jest przegięcie! Przez tego szczura Tuchla nasz znakomity zarząd odczuwa presję i przez to podejmie złe decyzje.
#TuchelOUT
05.01.2024 14:49
@Ivan7
Otóż to. Co więcej- było to do przewidzenia po naszych letnich ruchach. A narzekano na Hasanka...
05.01.2024 14:25
Dier to już tylko nazwisko. Nie ma co się jarać. Odpowiednik ruchu z Blindem rok temu.
05.01.2024 14:00
@Marton
Aha. Dzięki.
@MsM
Słyszałem o takiej klauzuli Pedriego, ale u Araujo nie słyszałem.
05.01.2024 10:07
Wait, to Araujo ma klauzulę jakąś? To by znacznie ułatwiało sprawę, nawet jeśli byłaby wysoka.
05.01.2024 09:42
Nara. Wszystko, co może nie trafić w tym sezonie, to nie trafia ;)
05.01.2024 08:22
@Silesi
Przecież to było wręcz pewne. Oni wszystko robią tak mozolnie, że idzie im to jak krew z nosa. Nawet niełatwo mają wypożyczyć Szelobę xD
05.01.2024 08:20
@SammyKufour
Przyszedł pan maruda, niszczyciel dobrej zabawy ;)
Nie udzielasz się bardzo często, więc gwoli informacji- to niezbyt poważna strona (tudzież udzielają się niezbyt poważni użytkownicy).
04.01.2024 20:29
No rzeczywiście sprytny :)
04.01.2024 20:22
Oj, zły Sane. Niech go wywalą. Ale żeby takie coś o Tuchlu mówić? Kuriozum ;)
04.01.2024 20:17
@Jurgen1982
Też uważam, że ciekawa. Masz smykałkę, rozwijaj się. Tylko jak będziesz chciał jakiegoś polityka wyśmiać, to najpierw sprawdź czy mówił to, co ci się wydaje ;)
04.01.2024 20:07
@Jurgen1982
No śmieszne żarty. Zajmij się tworzeniem memów, przynajmniej hajs z tego będzie.
04.01.2024 19:57
@BaltazarGabka
Sam wyraz jest bardzo fajny, tylko splugawiły go mniej fajni ludzie.
Ten ostatni wyraz to miał być Tuchel a nie zarząd. Chyba ci się autokorekta włączyła ;)
04.01.2024 19:49
@BaltazarGabka
Oj tak. Znakomitą ma wyobraźnię towarzysz.
04.01.2024 19:28
Tomiyasu byłby super opcją, tylko że właśnie też będzie na Pucharze Azji a i Kanonierzy pewnie niełatwo by go oddali.
04.01.2024 19:21
@Jurgen1982
Ymm. Mmm.
;)
Edytowano : 2024-01-04 19:18:05
Alistair- Ale dlaczego teraz go nie zjesz? Czemu czekasz aż do zwolnią?
Edytowano : 2024-01-04 19:18:25
*go
04.01.2024 19:17
@Jurgen1982
No rzeczywiście śmieszne to, co ci się w głowie tworzy. No bo nikt tak nigdy nie pisał na stronie (a już na pewno nie ja). Więc jak zwykle odklejenie.
@Alistair
To trener (dodajmy- utytułowany) może robić swoją listę życzeń czy nie? Może wszyscy mogą, ale Tuchel już nie? Ano.
@AdiFantasti
Zgadzam się, oprócz tego początku. Przecież zarząd dobrze wiedział, że zimowe okienko jest znacznie trudniejsze. Zresztą każdy o tym wie. Więc dlaczego nie mogli zainwestować w lecie? Sprzedali kilku zawodników, a w ich miejsce... NIKT.
04.01.2024 19:13
@Alistair
No jeśli krytykujesz gościa za to, kogo w swej liście życzeń przedstawił zarządowi (a pamiętajmy że w zimie mieliśmy zaatakować, najwyraźniej tym atakiem jest Szeloba) to chyba nie jest to zdrowa wizją rzeczywistości. Chyba trochę Tuchelofobia wygrywa w twym umyśle :)
I to, że weźmiesz sobie lepsze kawałki nie zmieni twej wizji. Choć w sumie w takim wypadku Tuchela już by nie było, więc może nawet wyrzuty sumienia by się pojawiły.
Zdrowia życzę ;)
Edytowano : 2024-01-04 18:52:23
Taaaak.
Skrajny nie jest ten, który cały czas krytykuje, tylko ten, który każdy temat traktuje z osobna i w jednym dostrzega minusy, w innym plusy. Dobrze wiedzieć.
04.01.2024 18:51
@AdiFantasti
Zarząd swą nieudolnością w lecie dał sporo argumentów Tuchelowi, by ten oczekiwał czegoś duzego w zimie. Przecież sami zapowiadali, że będą bardzo aktywni. Więc czekamy i TT też czeka. Wbrew pozorom TT jest w tej przepychance na linii trener-zarząd po naszej stronie, gdyż to zarząd chce konserwować pieniądze i inwestować w półśrodki (wypożyczenie Chalobaha, coś pięknego po prostu). Mogli wszystko zrobić w letnim okienku, to teraz taki pomysł Tuchela przez każdego byłby odebrany za odrealniony, ale swą opieszałością doprowadzili do tego, iż musimy być bardziej aktywni teraz na rynku od innych, jeśli chcemy mieć rzeczywiście poważną kadrę a nie tylko pierwszą "11".
@Jurgen1982
Nie ja cię nie rozumiem. Ty nie rozumiesz mnie :)
04.01.2024 18:43
@Alistair
Podzielisz się chociaż? Ja zamawiam głowę, nadal twierdzę, że jest bardzo inteligentny :)
No i to typowe zachowanie dla osób skrajnych- wmawiają tym nieskrajnym, że to oni są skrajni, bo się nie zgadzają z ich okaleczoną wizją rzeczywistości.
@AdiFantasti
No cóż, skoro może to korzysta. Zresztą np. Rice'a mu nie ściągnięto, zresztą z inną "6" też może być teraz ciężko. Ale to trener jest winien, zarząd jest czysty.
@Jurgen1982
No śmieszne. Niektórych starszych ludzi śmieszą młodzieżowe słowa, bo... nie rozumieją ich :D
04.01.2024 18:32
@Alistair
Aaa, zapomniałem, że mamy zdolnych stoperów, tylko zły Tuchel blokuje ich rozwój. Dzięki za przypomnienie.
Krytykujesz wszystko, co TT zrobi jakbyś co najmniej mieszkał z nim w jednym budynku lub nawet był w jego głowie, więc tak- pozjadałeś rozumy. Tylko mam nadzieję, że nie dosłownie.
@SammyKufour
Dokładnie, ale Alistair albo nie doczytał tej części, albo nie ma nic na obronę swego uporczywego krytykowania- powtarzam- pomysłu Thomasa.
@AdiFantasti
A zatem twoje zdanie jest takie, że Tuchel nie powinien- tworząc swą listę życzeń- stawiać na nazwiska, które rzeczywiście pasują do jego układanki, tylko powinien- tworząc listę życzeń- mieć na uwadze finanse. Może byłoby to dobre podejście, z tym że chyba żaden trener tak nie podchodzi do tematu. Zatem za co ta krytyka? Oczekuję po prostu wyjaśnienia. Jeśli nie podoba wam się ten pomysł, to tylko z powodu tego, że jest za drogi (bo chyba wszyscy się zgadzam, że to świetny zawodnik, prawda?). Ale Tuchel nie jest dyrektorem sportowym i ważna jest dla niego strona piłkarska a nie budżet. Pewnie sam mało wierzy w transfer, ale co w tym złego?
@Alistair pisał, że gdybyśmy ściągnęli Araujo to mielibyśmy czterech topowych stoperów i że Tuchel powinien stawiać na De Ligta a nie chcieć innego piłkarza. A więc de facto krytyka dotyczy dziwacznego podejście Tuchela do De Ligta- i tutaj w pełni się zgadzam.
04.01.2024 18:11
@Alistair
Co to za tańszy stoper? Szeloba pewnie.
A zatem przegapiłeś treningi Boatenga przy Sabener Straße i kolejną już amatorkę w wykonaniu nowego zarządu (czyli wpierw zapowiedź, że będą go oceniać na podstawie wyników motorycznych i formy, a potem stwierdzili, że z powodu problemów prywatnych Boa jest be). Jakoś nie wydaje mi, się, abyś to przegapił, gdyż był to głośny temat, podobnie jak problem stopera, którego chyba nie dostrzegasz.
Jakie wycieczki personalne? To ty należysz do pokaźnego grona hejterów trenera. Ja traktuję indywidualnie każdą z kwestii związanych z TT.
Każdy się czasem myli. Czy to pewien dziwny rodzaj przyznania się, że krytykujesz pomysł, bo nie pasuje ci TT? Bo żadnego innego związku tej uwagi z naszą konwersacją nie dostrzegam.
Może rzeczywiście nie masz pojęcia o tym, jaką funkcję pełni TT a jaką np. Freund. Więc wyjaśnię.
Thomas Tuchel jest trenerem, który trenuje piłkarzy (nie ma tu znaczenia jak to robi). To nie on podejmuje decyzje w kwestii transferów (przynajmniej nie w Bayernie) i go nie interesują finanse. On z racji na swą wiedzę przygotowuje listę życzeń piłkarzy, których by widział w swoim klubie. Zatem co z tego że Araujo jest nierealny i drogi? To jedno z jego życzeń. No i mamy zarząd, który podejmuje decyzję czy i kogo ściągnie z listy życzeń trenera. I tutaj ważne są już kwestie finansowe. A więc i tak Urugwajczyk do nas nie przejdzie (a napewno nie teraz).
A nasza konwersacja dotyczy niezrozumiałej- dla mnie- krytyki TT za to, że Araujo znalazł się na jego liście życzeń. Tak jakby był to jedyny trener na świecie, który takie coś robi i podaje nazwiska mało realne do ściągnięcia. I nadal nie wiem, dlaczego TT jest "jechany" za coś tak oczywistego...
Gdzie znowu te wycieczki personalne?
Edytowano : 2024-01-04 17:48:45
Jurgen- No to bez Müllera (chociaż przypominam, że gdy Thomas gra na skrzydle to nie opiera się na szybkości tylko na swej inteligencji boiskowej). Choupo całkiem ładnie drybluje i ma warunki fizyczne dobre do osłaniania pilki np. Musiala ma grać w środku? Ma grać tam, gdzie trener powie. No i są Sane, Coman i Tel. Wiadomo, że zawsze chciałoby się mieć lepiej, ale naprawdę są teraz większe problemy niż skrzydła. I na piedestale tych problemów jest środek obrony (bo mamy tam tylko trzech graczy, którzy często łapią kontuzje i dodatkowo Kim jedzie na Puchar Azji).
04.01.2024 17:44
@Alistair
XDDDDD
Wirtz jest bardziej potrzebny teraz niż stoper? Super, że wypowiadasz się o Tuchelu i jego pomysłach jakbyś zjadł wszystkie rozumy, ale chyba przegapiłeś moment, w którym cała trójka stoperów nie mogła grać z powodu urazu i kontroli obciążenia. Przegapiłeś też kwestię Boatenga albo gdy media pisały o innym stoperze (Sokratisie) który- mimo wieku dosłownie przedemerytalnego dla piłkarza- był na celowniku Bayernu. Ja przegapiłem twój komentarz o Wirtzie, ale ty przegapiłeś ważne dla klubu wydarzenia w sezonie. Polecam je nadrobić niż wrócimy do powtórnego hejtowania trenera za zwycięstwa w słabym stylu :)
Edytowano : 2024-01-04 17:28:41
*zanim wrócimy
Edytowano : 2024-01-04 17:32:49
AdiFantasti- Ale przez kogo jesteśmy w tak miernej sytuacji kadrowej? Przez Tuchela czy może przez zarząd, który przez połowę letniego okienka załatwiał tylko jeden transfer (który jeszcze na finiszu o mały włos nie został zablokowany).
Nie mogli zająć się zarówno kwestią napastnika jak i np. defensywnego pomocnika?
Aaa, zapomniałem, że musimy aktywować kolejną dźwignię finansową, bo jesteśmy w tarapatach.
04.01.2024 17:28
@Jurgen1982
Chyba nikt grubego nie sprzeda w zimę. Zresztą na 2 skrzydła mamy Sane, Comana, Tela, a dodatkowo mogą tam grać Müller, Musiala czy Choupo. Porównaj to sobie do środkowej obrony.
04.01.2024 17:21
@Alistair
Co to za "przynajmniej 3" pozycje? Naliczyłem tylko prawą obronę (którą zresztą Araujo by pokrył) i defensywną pomoc. Co jeszcze wymyśliłeś, by ubarwić swoją tezę?
Edytowano : 2024-01-04 17:20:00
Taka jest różnica pomiędzy stoperem a innymi pozycjami, że tylko na środku obrony w pierwsze części sezonu był pogrom. Bo o ile w środku pola mamy Kimmicha, Goretzkę, Pavlovica, Laimera czy Guerreiro a na prawej pomimo dwóch graczy nie było tragedii, to na środku obrony mamy piłkarzy, którzy bardzo często są kontuzjowani. Jeśli ktoś twierdzi, że nie potrzebujemy stopera tudzież, że są inne pozycje do obsadzenia, to niech sobie przypomni grę na środku obrony pary Goretzka-Mazraoui lub historię z Boatengiem.
04.01.2024 17:17
@MsM
No i ktoś będzie zadowolony, bo ten pomysł Tuchela raczej nie wypali (w związku z tym będzie nowe paliwo na krytykę).
@AdiFantasti
Lucas nie wypalił, bo cały czas był kontuzjowany, Upa jest niestabilny, a Kim to najwyraźniej one hit wonder. Nigdy nie ma 100% pewności, ale jest pewność np. 95% zamiast 20 czy 30 %.
Edytowano : 2024-01-04 17:15:18
Zostaniemy znów z dwoma stoperami (przez brak Kima) którzy dodatkowo często mają kontuzje. Nie przeszkadza to jednak w pisaniu, że stoper nie jest nam potrzebny w pierwszej kolejności. Jak to?
04.01.2024 17:10
No i taki jest cel- Dreesenowi szkoda wydać dużą kwotę w zimie, bo wie, że przepłaci (co było już wiadomo w lato, kiedy pieprzyli, że w zimę zaatakują) zatem będą udawać, że chcą jakieś poważne nazwisko, po czym skończy się fiaskiem, zostaniemy z jakimś słabiakiem lub z nikim, a kibice będę krytykować TT, bo przez niego zarząd się nie wyrobił xD
04.01.2024 16:14
@Alistair
Chcesz dobrze dla klubu, ale topowego stopera już nie. Przecież wiadomo, że szanse są niskie i że Urugwajczyk raczej nie przejdzie do nas. Ale jaki masz problem do pomysłu Tuchela? Nie umiesz tego wytłumaczyć, bo żaden geniusz nie wytłumaczyłby krytyki dobrego, ambitnego pomysłu, który co prawda jest mało realny. Ale, na Boga, to jest tylko pomysł. I bardzo dobrze, że TT chce celować wysoko.
Pojawiają się też inne, znacznie tańsze nazwiska w kwestii stopera, ale jakościowo nie powalają. Skończy się tak, że zarząd stwierdzi, iż skład jest kompletny, bo kiedyś wróci Buchmann. Czy już nie pamiętasz tego, co się działo? W Pucharze Niemiec musieliśmy grać na środku obrony Goretzką i Mazraouim. Szaleństwo. Przeciwko topowemu rywalowi bylibyśmy zmiażdżeni z takim składem, ale tobie się nie podoba, bo nie lubisz TT.
@SammyKufour
Oczywiście, że transfer Araujo rozwiązałby za jednym zamachem problem na środku obrony i na prawej. Dodatkowo mielibyśmy w składzie topowego gracza, a nie Szelobę czy inne kuriozalne nazwiska, które są rozpatrywane. Najprawdopodobniej do transferu nie dojdzie i zarząd wymyśli kogoś na obronę i będzie tyle.
A wię- nawiązując do metafory @Alistair - będzie jedna para spodni (do tego dziurawych) a butów i tak nie będzie :)
04.01.2024 16:09
@Alistair
Ciekawie czytasz moje komentarze. Tak niezbyt dokładnie.
Proszę o odróżnienie dwóch osobnych kwestii- krytyki TT za złą grę i pojedyncze złe wyniki (z którą się zgadzam, co potwierdza zmiana avataru) a krytyki za pomysł ściągnięcia Araujo. Ty najwyraźniej nie umiesz tego odróżnić, gdyż jesteś- jak dostrzegam- uprzedzony do niego.
Araujo z 30% meczy gra w Barcelonie na prawej obronie, więc nie wiem dlaczego miałby być przeciwko grze na tej pozycji w innym klubie. Oczywiście- najprawdopodobniej Araujo nie przejdzie do nas. Ale to tylko pomysł, który jest w skandaliczny sposób krytykowany. Krytykujesz, bo wymyślił to Tuchel. Gdyby był to pomysł zarządu, to twierdziłbyś pewnie, że warto próbować, bo może się uda. Ale to TT wymyślił, więc się nie przekonamy, jakbyś się zachował.
Oczywiście, że inne pozycje powinny też być obsadzone, ale zauważ, że za pomocą transferu Araujo mielibyśmy na wiele lat zawodnika, który jest i środkowym i prawym obrońcą. Zatem z tych pozycji, które są tragicznie obsadzone zostało tylko ściągnięcie dobrej "6". Nadal nie umiesz tego racjonalnie wyjaśnić (za to wymyślasz, że gra Tuchela mi się podoba).
04.01.2024 15:23
@Alistair
Ale przecież Araujo zajmuje te same pozycję co Pavard- czyli nie tylko środek obrony, ale również prawą obronę. Dzięki temu nie trzebaby było płacić dwóm miernym zawodnikom (jeden stoper- co jest obowiązkiem z racji na to, co się działo w pierwszej części sezonu- i jednemu prawemu obrońcy) za to byłby jeden znakomity zawodnik na dwie pozycje i moglibyśmy skupić się na "6". Nieważne jest to czy Araujo chce do nas przejść, gdyż tematem jest pomysł Tuchela, który- rzecz kuriozalna- jest krytykowany. Odnoszę wrażenie, że każde zachowanie TT budzi tutaj oburzenie, gdy chciał Rice'a (który jest znakomitą "6" i był wart tych ponad 100 mln) też hejterzy byli wściekli, a kiedy wymyślał jakieś półśrodki na środkową obronę to też się irytowano, bo są z Premier League. Zatem nie wyjaśniłeś trafnie dlaczego TT zasługuje na krytykę za dużą ambicję. No chyba, że jedynym wyjaśnieniem jest Tuchelofobia :/
04.01.2024 15:11
@Alistair
Zastanówmy się czy Kim albo Upa to świetni stoperzy a nie tylko świetne nazwiska z dużymi kontraktami. Spokojnie, mamy dużo pieniędzy, w szczególności po okienku, w którym wyszliśmy na plus, bo prócz Kane'a i Kima reszta transferów była na bardzo niskim poziomie. Może czterech stoperów z gwiazdorskimi kontraktami to trochę przesada dla klubu, ale przecież trener nie jest od finansów, tylko od stworzenia listy życzeń. Potem zarząd analizuje tą listę i robi to, co uważa za słuszne. Zatem jeśli zarząd stwierdzi, że Araujo jest za drogi, to go nie ściągną. I nie będzie ta propozycja Tuchela żadnym wytłumaczeniem dla zaniedbania jakiejkolwiek pozycji. Przynajmniej nie powinna być, bo niektórzy kibice wszędzie dostrzegają błędy Tuchela, a zarządu już niekoniecznie.
Edytowano : 2024-01-04 14:59:49
Neuer też może grać na skrzydle, bo dobrze się kiwa. Nie stawiajmy na półśrodki, bo się nie opłacają. Bardzo dobrze, że życzenia Tuchela są z najwyższej półki, bo gdyby szczytem jego ambicji byłby np. Kehrer to pewnie zarząd wynalazłby kogoś jeszcze słabszego, bo Dreesen lubi konserwować pieniądze.
04.01.2024 14:56
@Alistair
Mamy 3 stoperów w kadrze, a piszesz,, że znakomity stoper jest nam niepotrzebny. TT ma trzy duże nazwiska, a nie trzech świetnych graczy. Upa i Min-jae są elektryczni, a do De Ligta TT ewidentnie ma problem (nie wiem jaki).
Potrzebujemy stopera, który byłby w stanie być liderem obrony. Jeśli De Ligt nie gra, to Araujo jest obowiązkiem. Oczywiście zaraz odpowiesz, żeby zmienić trenera, ale dajmy mu dograć do końca sezonu. Nawet gdyby przyszedł nowy trener, to Araujo i tak byłby pierwszym wyborem.
To zarząd odpowiada za transfery. Jeśli nikogo nie ściągną, to będziesz uważał, że to wina TT? Weź nie żartuj.
Thomas Tuchel do tej pory szybko zostawał zwolniony przez swój charakter. Na razie z Freundem relacje ma bardzo dobre, a z resztą zarządu niby też w najgorszym razie poprawne. Więc liczy się to, czy z wiekiem stanie się mniej konfliktowy :)
04.01.2024 14:43
@BaltazarGabka
No nie przeczę. Ja uważam, że trenerem jest dobrym, ale u nas jest jakoś bezobjawowo dobry :)
Edytowano : 2024-01-04 13:58:11
Choć i tak prawdziwa weryfikacja będzie na wiosnę. Pomimo wszystkich jego błędów, tragicznego 1:5 czy porażki z 3-ligowcem, krytykowanie go za chęć ściągnięcia Araujo jest głupie.
04.01.2024 13:54
@BaltazarGabka
Przeoczyłeś ostatnią część zdania, która brzmi: (choć wiadomo, że to marne osiągnięcia).
@AdiFantasti
Może, ale TT pomagał w tych negocjacjach, co nie każdy trener ma w nawyku.
@Sopariev
Ok, jego podejście do De Ligta jest niezrozumiale głupie. Ale kogo wolisz mieć w kadrze- Araujo czy jakiegoś Kehrera czy inne uzupełnienie składu? Nie chodzi mi o jego sposób prowadzenia drużyny, do którego trzeba mieć zarzuty, ale co złego w tym że ma ambitne cele transferowe.
04.01.2024 12:32
@bayern1987dwa
Odpowiem na to pytanie- pomógł w ściągnięciu Kane'a czy Kima albo ma dobry wpływ na Sané (choć wiadomo, że to marne osiągnięcia).
Aczkolwiek- co ma krytyka za słabą grę do krytyki za... oczekiwanie ściągnięcia topowych graczy (do których Araujo należy). Odpowiedz?
Edytowano : 2024-01-04 08:48:28
*odpowiesz
04.01.2024 08:48
Głupoty. Nie jesteśmy klubem, w którym młodzi mają się rozwijać (chyba że mówimy o takich supertalentach jak Davies, Tel czy Musiala) tylko u nas grają już gotowi gracze. Stuttgart należy do klubów, gdzie taki Stiller może się rozwijać. My walczymy o "Uszatka" (przynajmniej w teorii).
04.01.2024 08:40
Nawet w kwestii transferów TT jest tym najgorszym (mimo że oczekuje- podobnie jak my- bardzo jakościowych transferów).
Hejterzy nadal w formie :/
04.01.2024 08:37
Pavlovic fajnie wygląda, ale jeśli to będzie wytłumaczenie dla zarządu, to... brak słów po prostu. Musimy ściągnąć "6" i to jak najszybciej. Już po letnim okienku wiedziałem, że w zimie będzie jeszcze ciężej i zarząd będzie szukał wytłumaczenia dla pozostawienia kadry w podobnym stanie. Potrzebujemy obrońcy, ale "6" też jest nam potrzebna jak tlen. Bądźmy poważni, Pavlovic to nie ten format na razie.
04.01.2024 08:34
Jeśli De Ligt będzie chciał odejść, to wcale mu się nie dziwię. W tym sezonie gra absurdalnie mało i nikt nie umie wyjaśnić dlaczego TT ma takie podejście do niego.
28.12.2023 19:51
@Sopariev
Prócz zmiany pozycji niech zmieni też swą grę, bo ta ostatnio wygląda strasznie. Akurat od niego mamy prawo oczekiwać wysokiej jakości gry (skoro aspiruje do roli kapitana).
@John1984
I wzajemnie :D
23.12.2023 17:59
@Sopariev
Pełna zgoda. Karl napewno wymyśliłby bardziej sprawiedliwy format.
22.12.2023 10:59
@nyy32
Przecież idea ligi zamkniętej jest niedorzeczna. Co to niby za równa rywalizacja? Sama Superliga nie jest złym pomysłem (bo zakończyłaby monopol UEFY) ale powinna zastępować tylko LM a nie również ligi krajowe. No i spadki to obowiązek dla zdrowej idei.
Edytowano : 2023-12-22 10:30:44
*awanse i spadki oczywiście
:)
22.12.2023 10:29
@Piotreczek
Dzięki za info ;)
21.12.2023 14:30
Staty Sane są znakomite, ale te bramki są z początku sezonu. Od wielu kolejek jego skuteczność jest klasyczna (czyli przerażająco niska jak na zawodnika, który jest uważany za topowego).
21.12.2023 14:07
@Ivan7
Dokładnie, gdy weszło się z nim w polemikę to cały dzień był stracony (oczywiście gdy chciało się kontynuować tą quasi-kłótnię, która- jak napisałeś- niczego nowego nie wnosiła).
21.12.2023 13:16
Hoven do UOKiK donosił? A za co?
Edytowano : 2023-12-21 11:22:36
Jeśli nie publicznie, to może ktoś na priv odpisać ;)
21.12.2023 11:21
@Head2007
Nie wiem jaką analizę taktyczną przeprowadziłeś, ale ja tego genialnego meczu Pavlovica nie dostrzegłem. Zagrał przyzwoicie, ale nie przesadzajmy z tym chwaleniem.
Müller grał, no to teraz problemy w związku z Telem. Spokojnie, jeśli nasz zarząd go nie sprzeda i jeśli Tel nadal będzie się rozwijał to za dwa lata będzie w podstawowym składzie (patrz Musiala).
O ile hejterzy TT jak zwykle przesadzają, o tyle druga połowa była straszna do oglądania. Mimo strasznej gry, najgorsza była reakcja Tuchela po końcowym gwizdku (ten wyskok radości). Wyglądało to, jakbyśmy prawie mistrzostwo wygrali :/
21.12.2023 08:47
No nie wiem czy ciężej niż z VFB. Jeśli stracimy z nimi pkt, to nie ma miejsca na żadne tłumaczenia. Musimy wygrywać, bo Bayer też wygrywa.
20.12.2023 14:13
Nie oddawać go. Oby w końcu ktoś dobrze poprowadził karierę jakiegoś młodego od Nas.
20.12.2023 14:12
Słabo TT wykonuje swe zadania dla BVB. W poprzednim sezonie wygrał mistrzostwo, a w tym jesteśmy znacznie wyżej od Dortmundu (no i w Der Klassikerze położyliśmy ich na łopatki) :D
20.12.2023 12:00
Aha?
Kuriozum.
20.12.2023 09:40
@fiidoo
Hipotetycznie to nawet prowadzimy o kilkanaście punktów :)
Nie ma co spekulować czy wygramy z Unionem. Jak pokazała klęska z Eintrachtem nie jesteśmy wcale stabilni :D
18.12.2023 18:34
Sociedad przejście PSG? Na ten moment grają dobrze, ale nie wydaje mi się :/
18.12.2023 12:28
No i git. Dobrze że nie P$G.
18.12.2023 12:26
Dokładnie, mecz meczowi nie równy. Dlatego przewidywania na podstawie innych meczy, że odpadniemy najpóźniej w 1/4 nie są zbyt trafne :)
Edytowano : 2023-12-18 11:45:13
bayern1987dwa- No kurde, taki miał wybór wczoraj, ze hej. Prócz Tela, Czupo i Kratziga (których wprowadził) byli jeszcze Peretz, wracający po kontuzji de Ligt i jakiś gościu, chyba z Campusu.
18.12.2023 11:42
Bayern zawsze gra bardzo dobrze, gdy ma dużo miejsca w ataku. Obrona Stuttgartu grała słabo, stąd taki widok meczu.
18.12.2023 08:58
To wina Tuchela te spalone :/
17.12.2023 20:19
@Reeken89
Dzięki za info.
17.12.2023 19:24
Jestem pewien że nasze koty środka pola wrócą i zatęsknimy za środkiem Guerreiro-Pavlovic :)
17.12.2023 18:51
Co się stało z Kimmichem i Goretzką?
17.12.2023 18:47
Dzisiaj muszą być 3 pkt. Pewnie będzie trudno, niemniej jednak ważne jest, by nie zwiększył się dystans do Bayeru.
17.12.2023 17:55
Nie ma co się dziwić, że Thomas Tuchel nie został zwolniony po tej kompromitacji. Wszakże to pierwsza porażka w BL w sezonie. Dodatkowo dochodzi historia ze zbyt pochopnym zwolnieniem Juliana i- oczywiście- straszne letnie okienko, po którym (pomimo transferu za 100 mln) znacznie się osłabiliśmy. Możnaby powiedzieć, że wyniki i tak są bardzo dobre jak na problemy kadrowe (co też było głównym powodem tego, że byłem umiarkowanie protuchelowski) ale dużą rysą na TT jest końcówka poprzedniego sezonu. Faktem jest , że to nie TT był głównym powodem takiej słabej końcówki sezonu, ale ten ciężar najpewniej też na nim (i na zespole) ciąży. Zatem wyniki nadal (mimo klęski w Superpucharze i Pucharze) są dobre, ale ta gra... nie może się podobać. Nie dość, że gramy brzydko i niechlujnie, TT nie reaguje pomimo tego, że błędy się powtarzają, to jeszcze w ofensywie- w moim odczuciu- hamowany jest polot. Nie zmienia to faktu, że wielu piłkarzy najwyraźniej nie jest w stanie wrócić na poziom z historycznego sezonu i że należy ich stopniowo wywalać, aczkolwiek to wszystkiego nie załatwi.
Reasumując- gdyby nie słabe okienko transferowe TT nie miałby żadnego argumentu na pozostanie, bo wyniki są, ale i tak są one niewystarczające przez porażkę z Lipskiem i z Saarbrucken (bo twierdzę, że w BL też byłyby znacznie gorsze wyniki, gdyby nie większa mobilizacja spowodowana znakomitymi wynikami Bayeru czy Stuttgartu).
13.12.2023 19:55
@Simon89
Rozumiem nostalgię, ale ty masz obsesję na jego punkcie. Masz prawo cały czas o nim wspominać, ale ja tez mam prawo, by ci to wytykać :)
13.12.2023 18:08
Nie byłaby to konwersacja, gdyby nie dowalić tematu RL12...
13.12.2023 14:26
Z kadrą którą miał Guardiola w Bayernie te półfinały to rzeczywiście było minimum. Ogólnie jego historia z Bayernem nie była za najlepsza.
13.12.2023 13:44
Idealne określenie- mecz dla koneserów.
My jak zwykle- na stojąco.
Do momentu tej kompromitacji miałem nadzieję, że ten styl nie polega głównie na szczęściu, a że jest tam jakiś większy zamysł. Myliłem się.
Nie ma co się cieszyć. Gol wpadł przez wiele szczęścia i w sumie tyle. Nie było tragicznie, ale z taką grą daleko nie dojdziemy :/
13.12.2023 09:51
Póki co największą robotę (a może jedyną) TT robi podczas rozmów z zawodnikami.
I dobrze, niech ściągną jak najwięcej klasowych graczy, a potem #TuchelOUT :)
12.12.2023 18:08
@Skobry
Już od trzech lat trwa ten brak pewności :P
12.12.2023 12:31
Weźcie skończcie, bo tego się czytać nie da.
12.12.2023 11:38
@Sopariev same.
Mimo że to z piłkarzami rzeczywiście jest coś nie tak (gdzieś od 2021) to TT wcale nie pomaga :/
12.12.2023 11:37
@BaltazarGabka
A szacunek trzeba sobie zasłużyć.
Edytowano : 2023-12-12 11:24:47
*Na
12.12.2023 11:24
Tęsknię za Sarrem, niech wraca jak najszybciej.
12.12.2023 09:11
Gnabry, Coman, Kimmich i Davies do wywalenia, za nich rzeczywiście klasowi zawodnicy (nie wiem jacy, ale trzeba coś zmienić jak najszybciej). No i Flick rzecz jasna.
12.12.2023 09:09
Niech już nie wraca. O jednego mniej będzie.
12.12.2023 09:08
To było wiadomo, że TT nie zostanie zwolniony po tym blamażu. Jednakże jestem przekonany, że do końca sezonu nie przetrwa (nie wiem czy przetrwa do końca roku)
@Pir5
Nooo, Tfusk już będzie BL transmitował :)
12.12.2023 09:07
No właśnie, przecież za tydzień z nimi gramy :D
10.12.2023 16:28
18 mln na sezon to sporo, ale jego wkład do klubu jest i tak niedoceniany. Ten gość to maszyna! Oby wrócił jak najszybciej.
10.12.2023 11:52
Tam są drzwi, Thomas.
10.12.2023 11:17
Wczoraj długo zagrał, więc nie ma co się dziwić. Oby szybko wrócił, bo bez niego nie istniejemy.
10.12.2023 11:15
Nie można takich katastrof tłumaczyć jedynie winą piłkarzy jak i jedynie winą trenera. Najbardziej oczywiście zawalili obrońcy, co nie zmienia faktu, że my cały czas balansujemy na cienkiej linii. Dopóki nam szczęście sprzyjało, to byłem w stanie to zaakceptować (co według niektórych oznacza bycie fanem TT) ale mając na uwadze porażkę z Saarbrucken i TO...
#TuchelOUT
Edytowano : 2023-12-10 10:42:05
Zerafaelo- W pełni się zgadzam (jak zawsze zresztą) :D
10.12.2023 10:40
@SirOvad
Dobrze mówi. Za dużo treningów było i nie starczyło pary na mecz :)
09.12.2023 19:53
@Matilegolas
Przede wszystkim optymizm! Tak trzymać!
09.12.2023 19:49
@Daro
Niemniej jednak fajnie by było go zobaczyć na ławce (wcześniej oczywiście dać mu jakiś eliksir młodości) :)
Leverkusen prędzej czy później trochę osłabnie, lecz i my możemy złapać zadyszkę. Pod względem punktowym wyglądamy znakomicie i strach pomyśleć ile tracilibyśmy punktów, gdybyśmy punktowali jak w poprzednim sezonie.
13.01.2024 09:30
@SammyKufour
Pavlovic i Tel trochę zagrali to trzeba było jeszcze wymyślićo Kratzigu czy Zvonarku xD
I żebym został dobrze zrozumiany- odklejki hejterów z dieroten wcale nie usprawiedliwiają bezjajecznej gry zespołu za którą w istotnej mierze odpowiada TT.
12.01.2024 22:48
Odnoszę wrażenie, że cały czas gramy na zaciągniętym ręcznym. Co nie zmienia faktu, że prócz jednego momentu (kilka minut od minuty 60) nie było dzisiaj źle.
12.01.2024 22:32
Solidnie póki co. Tak klasycznie i niezbyt ładnie ;)
12.01.2024 21:20
@SammyKufour
Dokładnie, Guerreiro wymiatał w pierwszej połowie. Oby Kimmich oddał mu trochę więcej rozgrywania dzisiaj. Do boju!
12.01.2024 19:56
To było wiadomo, że wykorzystają kilka dobre występy Pavlovica, by uzasadnić brak "6". Nic ich nie usprawiedliwi, jeśli Dier to będzie jedyny transfer :/
10.01.2024 20:03
Żałosne okienko się szykuje znowu. Teraz Bayern ma zaatakować na Erica Diera! To dopiero będzie hit (poniżej 200 minut rozegranych w tym sezonie Premier League).
10.01.2024 09:32
@Reeken89
Dokładnie.
Ktoś tu wcześniej pisał coś o frajerach- otóż to nasz zarząd.
10.01.2024 09:29
Mi już nie chce się nawet strzępić języka na temat tego zarządu... Z wszystkimi prowadzą rozmowy a nikogo nie ściągają.
09.01.2024 16:59
Spoczywaj w pokoju, Kaiser! Legenda na zawsze!
09.01.2024 05:59
Może okazać się dobry ten Dragusin. Nie zmienia to faktu, że ten zarząd działa znacznie wolniej od Hasana, który był krytykowany przez wszystkich. I wcale nie są od niego skuteczniejsi :)
08.01.2024 13:08
No i właściwie. Wchodzi w głupi sposób w pojedynki pod naszą bramką, potem traci, potyka się, wstaje i zanim zacznie biec to już gol pada :)
06.01.2024 20:38
To, co grał Guerreiro w pierwszej połowie było znakomite po prostu. Jeszcze Pavlovic grał bardzo dobrze, ale o reszcie nie można powiedzieć tego samego. W szczególności Kimmich... te jego zagrania były naprawdę tragiczne.
Wiadomo, że raczej gra się nie poprawi, ale z "6" przynajmniej będziemy silniejsi w obronie.
06.01.2024 20:35
@Pavelak
No a jakie były zapowiedzi tego okienka? Bayern miał być bardzo aktywny, miała być "6" i duże pieniądze do wydania, a będzie Dier lub Szeloba (albo jeden i drugi) a Palhinhi raczej nie uwidzimy (choć wolałbym Zubimendiego, ale w zimie nie ma szans, by przeszedł). Trzeba było przyznać się do błędu po letnim okienku, a nie forsować tezy, że zaatakują w zimę.
@ozk1y Gdy są lepsi piłkarze, to jest gorsza gra- Ameryki nie odkryłem ;)
05.01.2024 15:57
@ozk1y
Nie rozumiesz. My aspirujemy, aby wygrać Ligę Mistrzów. Im więcej dobrych graczy, tym gorsza gra ;)
@AdiFantasti
Ciekawi mnie co oni robię przez tyle czasu. Gdyby byli odpowiedzialni, to już co najmniej jeden transfer byłby załatwiony...
05.01.2024 15:21
Zastanawiam się czy jest lepszy od Kratziga. Orientuje się ktoś bardziej jak Aznou gra (prócz tego, że bardzo ładnie drybluje z tego co widziałem)?
05.01.2024 14:54
Jeszcze co najmniej dwudziestu ośmiu lat! Zdrowia, Uli!
05.01.2024 14:52
@AdiFantasti
Nie no, to jest przegięcie! Przez tego szczura Tuchla nasz znakomity zarząd odczuwa presję i przez to podejmie złe decyzje.
#TuchelOUT
05.01.2024 14:49
@Ivan7
Otóż to. Co więcej- było to do przewidzenia po naszych letnich ruchach. A narzekano na Hasanka...
05.01.2024 14:25
Dier to już tylko nazwisko. Nie ma co się jarać. Odpowiednik ruchu z Blindem rok temu.
05.01.2024 14:00
@Marton
Aha. Dzięki.
@MsM
Słyszałem o takiej klauzuli Pedriego, ale u Araujo nie słyszałem.
05.01.2024 10:07
Wait, to Araujo ma klauzulę jakąś? To by znacznie ułatwiało sprawę, nawet jeśli byłaby wysoka.
05.01.2024 09:42
Nara. Wszystko, co może nie trafić w tym sezonie, to nie trafia ;)
05.01.2024 08:22
@Silesi
Przecież to było wręcz pewne. Oni wszystko robią tak mozolnie, że idzie im to jak krew z nosa. Nawet niełatwo mają wypożyczyć Szelobę xD
05.01.2024 08:20
@SammyKufour
Przyszedł pan maruda, niszczyciel dobrej zabawy ;)
Nie udzielasz się bardzo często, więc gwoli informacji- to niezbyt poważna strona (tudzież udzielają się niezbyt poważni użytkownicy).
04.01.2024 20:29
No rzeczywiście sprytny :)
04.01.2024 20:22
Oj, zły Sane. Niech go wywalą. Ale żeby takie coś o Tuchlu mówić? Kuriozum ;)
04.01.2024 20:17
@Jurgen1982
Też uważam, że ciekawa. Masz smykałkę, rozwijaj się. Tylko jak będziesz chciał jakiegoś polityka wyśmiać, to najpierw sprawdź czy mówił to, co ci się wydaje ;)
04.01.2024 20:07
@Jurgen1982
No śmieszne żarty. Zajmij się tworzeniem memów, przynajmniej hajs z tego będzie.
04.01.2024 19:57
@BaltazarGabka
Sam wyraz jest bardzo fajny, tylko splugawiły go mniej fajni ludzie.
Ten ostatni wyraz to miał być Tuchel a nie zarząd. Chyba ci się autokorekta włączyła ;)
04.01.2024 19:49
@BaltazarGabka
Oj tak. Znakomitą ma wyobraźnię towarzysz.
04.01.2024 19:28
Tomiyasu byłby super opcją, tylko że właśnie też będzie na Pucharze Azji a i Kanonierzy pewnie niełatwo by go oddali.
04.01.2024 19:21
@Jurgen1982
Ymm. Mmm.
;)
Edytowano : 2024-01-04 19:18:05
Alistair- Ale dlaczego teraz go nie zjesz? Czemu czekasz aż do zwolnią?
Edytowano : 2024-01-04 19:18:25
*go
04.01.2024 19:17
@Jurgen1982
No rzeczywiście śmieszne to, co ci się w głowie tworzy. No bo nikt tak nigdy nie pisał na stronie (a już na pewno nie ja). Więc jak zwykle odklejenie.
@Alistair
To trener (dodajmy- utytułowany) może robić swoją listę życzeń czy nie? Może wszyscy mogą, ale Tuchel już nie? Ano.
@AdiFantasti
Zgadzam się, oprócz tego początku. Przecież zarząd dobrze wiedział, że zimowe okienko jest znacznie trudniejsze. Zresztą każdy o tym wie. Więc dlaczego nie mogli zainwestować w lecie? Sprzedali kilku zawodników, a w ich miejsce... NIKT.
04.01.2024 19:13
@Alistair
No jeśli krytykujesz gościa za to, kogo w swej liście życzeń przedstawił zarządowi (a pamiętajmy że w zimie mieliśmy zaatakować, najwyraźniej tym atakiem jest Szeloba) to chyba nie jest to zdrowa wizją rzeczywistości. Chyba trochę Tuchelofobia wygrywa w twym umyśle :)
I to, że weźmiesz sobie lepsze kawałki nie zmieni twej wizji. Choć w sumie w takim wypadku Tuchela już by nie było, więc może nawet wyrzuty sumienia by się pojawiły.
Zdrowia życzę ;)
Edytowano : 2024-01-04 18:52:23
Taaaak.
Skrajny nie jest ten, który cały czas krytykuje, tylko ten, który każdy temat traktuje z osobna i w jednym dostrzega minusy, w innym plusy. Dobrze wiedzieć.
04.01.2024 18:51
@AdiFantasti
Zarząd swą nieudolnością w lecie dał sporo argumentów Tuchelowi, by ten oczekiwał czegoś duzego w zimie. Przecież sami zapowiadali, że będą bardzo aktywni. Więc czekamy i TT też czeka. Wbrew pozorom TT jest w tej przepychance na linii trener-zarząd po naszej stronie, gdyż to zarząd chce konserwować pieniądze i inwestować w półśrodki (wypożyczenie Chalobaha, coś pięknego po prostu). Mogli wszystko zrobić w letnim okienku, to teraz taki pomysł Tuchela przez każdego byłby odebrany za odrealniony, ale swą opieszałością doprowadzili do tego, iż musimy być bardziej aktywni teraz na rynku od innych, jeśli chcemy mieć rzeczywiście poważną kadrę a nie tylko pierwszą "11".
@Jurgen1982
Nie ja cię nie rozumiem. Ty nie rozumiesz mnie :)
04.01.2024 18:43
@Alistair
Podzielisz się chociaż? Ja zamawiam głowę, nadal twierdzę, że jest bardzo inteligentny :)
No i to typowe zachowanie dla osób skrajnych- wmawiają tym nieskrajnym, że to oni są skrajni, bo się nie zgadzają z ich okaleczoną wizją rzeczywistości.
@AdiFantasti
No cóż, skoro może to korzysta. Zresztą np. Rice'a mu nie ściągnięto, zresztą z inną "6" też może być teraz ciężko. Ale to trener jest winien, zarząd jest czysty.
@Jurgen1982
No śmieszne. Niektórych starszych ludzi śmieszą młodzieżowe słowa, bo... nie rozumieją ich :D
04.01.2024 18:32
@Alistair
Aaa, zapomniałem, że mamy zdolnych stoperów, tylko zły Tuchel blokuje ich rozwój. Dzięki za przypomnienie.
Krytykujesz wszystko, co TT zrobi jakbyś co najmniej mieszkał z nim w jednym budynku lub nawet był w jego głowie, więc tak- pozjadałeś rozumy. Tylko mam nadzieję, że nie dosłownie.
@SammyKufour
Dokładnie, ale Alistair albo nie doczytał tej części, albo nie ma nic na obronę swego uporczywego krytykowania- powtarzam- pomysłu Thomasa.
@AdiFantasti
A zatem twoje zdanie jest takie, że Tuchel nie powinien- tworząc swą listę życzeń- stawiać na nazwiska, które rzeczywiście pasują do jego układanki, tylko powinien- tworząc listę życzeń- mieć na uwadze finanse. Może byłoby to dobre podejście, z tym że chyba żaden trener tak nie podchodzi do tematu. Zatem za co ta krytyka? Oczekuję po prostu wyjaśnienia. Jeśli nie podoba wam się ten pomysł, to tylko z powodu tego, że jest za drogi (bo chyba wszyscy się zgadzam, że to świetny zawodnik, prawda?). Ale Tuchel nie jest dyrektorem sportowym i ważna jest dla niego strona piłkarska a nie budżet. Pewnie sam mało wierzy w transfer, ale co w tym złego?
@Alistair pisał, że gdybyśmy ściągnęli Araujo to mielibyśmy czterech topowych stoperów i że Tuchel powinien stawiać na De Ligta a nie chcieć innego piłkarza. A więc de facto krytyka dotyczy dziwacznego podejście Tuchela do De Ligta- i tutaj w pełni się zgadzam.
04.01.2024 18:11
@Alistair
Co to za tańszy stoper? Szeloba pewnie.
A zatem przegapiłeś treningi Boatenga przy Sabener Straße i kolejną już amatorkę w wykonaniu nowego zarządu (czyli wpierw zapowiedź, że będą go oceniać na podstawie wyników motorycznych i formy, a potem stwierdzili, że z powodu problemów prywatnych Boa jest be). Jakoś nie wydaje mi, się, abyś to przegapił, gdyż był to głośny temat, podobnie jak problem stopera, którego chyba nie dostrzegasz.
Jakie wycieczki personalne? To ty należysz do pokaźnego grona hejterów trenera. Ja traktuję indywidualnie każdą z kwestii związanych z TT.
Każdy się czasem myli. Czy to pewien dziwny rodzaj przyznania się, że krytykujesz pomysł, bo nie pasuje ci TT? Bo żadnego innego związku tej uwagi z naszą konwersacją nie dostrzegam.
Może rzeczywiście nie masz pojęcia o tym, jaką funkcję pełni TT a jaką np. Freund. Więc wyjaśnię.
Thomas Tuchel jest trenerem, który trenuje piłkarzy (nie ma tu znaczenia jak to robi). To nie on podejmuje decyzje w kwestii transferów (przynajmniej nie w Bayernie) i go nie interesują finanse. On z racji na swą wiedzę przygotowuje listę życzeń piłkarzy, których by widział w swoim klubie. Zatem co z tego że Araujo jest nierealny i drogi? To jedno z jego życzeń. No i mamy zarząd, który podejmuje decyzję czy i kogo ściągnie z listy życzeń trenera. I tutaj ważne są już kwestie finansowe. A więc i tak Urugwajczyk do nas nie przejdzie (a napewno nie teraz).
A nasza konwersacja dotyczy niezrozumiałej- dla mnie- krytyki TT za to, że Araujo znalazł się na jego liście życzeń. Tak jakby był to jedyny trener na świecie, który takie coś robi i podaje nazwiska mało realne do ściągnięcia. I nadal nie wiem, dlaczego TT jest "jechany" za coś tak oczywistego...
Gdzie znowu te wycieczki personalne?
Edytowano : 2024-01-04 17:48:45
Jurgen- No to bez Müllera (chociaż przypominam, że gdy Thomas gra na skrzydle to nie opiera się na szybkości tylko na swej inteligencji boiskowej). Choupo całkiem ładnie drybluje i ma warunki fizyczne dobre do osłaniania pilki np. Musiala ma grać w środku? Ma grać tam, gdzie trener powie. No i są Sane, Coman i Tel. Wiadomo, że zawsze chciałoby się mieć lepiej, ale naprawdę są teraz większe problemy niż skrzydła. I na piedestale tych problemów jest środek obrony (bo mamy tam tylko trzech graczy, którzy często łapią kontuzje i dodatkowo Kim jedzie na Puchar Azji).
04.01.2024 17:44
@Alistair
XDDDDD
Wirtz jest bardziej potrzebny teraz niż stoper? Super, że wypowiadasz się o Tuchelu i jego pomysłach jakbyś zjadł wszystkie rozumy, ale chyba przegapiłeś moment, w którym cała trójka stoperów nie mogła grać z powodu urazu i kontroli obciążenia. Przegapiłeś też kwestię Boatenga albo gdy media pisały o innym stoperze (Sokratisie) który- mimo wieku dosłownie przedemerytalnego dla piłkarza- był na celowniku Bayernu. Ja przegapiłem twój komentarz o Wirtzie, ale ty przegapiłeś ważne dla klubu wydarzenia w sezonie. Polecam je nadrobić niż wrócimy do powtórnego hejtowania trenera za zwycięstwa w słabym stylu :)
Edytowano : 2024-01-04 17:28:41
*zanim wrócimy
Edytowano : 2024-01-04 17:32:49
AdiFantasti- Ale przez kogo jesteśmy w tak miernej sytuacji kadrowej? Przez Tuchela czy może przez zarząd, który przez połowę letniego okienka załatwiał tylko jeden transfer (który jeszcze na finiszu o mały włos nie został zablokowany).
Nie mogli zająć się zarówno kwestią napastnika jak i np. defensywnego pomocnika?
Aaa, zapomniałem, że musimy aktywować kolejną dźwignię finansową, bo jesteśmy w tarapatach.
04.01.2024 17:28
@Jurgen1982
Chyba nikt grubego nie sprzeda w zimę. Zresztą na 2 skrzydła mamy Sane, Comana, Tela, a dodatkowo mogą tam grać Müller, Musiala czy Choupo. Porównaj to sobie do środkowej obrony.
04.01.2024 17:21
@Alistair
Co to za "przynajmniej 3" pozycje? Naliczyłem tylko prawą obronę (którą zresztą Araujo by pokrył) i defensywną pomoc. Co jeszcze wymyśliłeś, by ubarwić swoją tezę?
Edytowano : 2024-01-04 17:20:00
Taka jest różnica pomiędzy stoperem a innymi pozycjami, że tylko na środku obrony w pierwsze części sezonu był pogrom. Bo o ile w środku pola mamy Kimmicha, Goretzkę, Pavlovica, Laimera czy Guerreiro a na prawej pomimo dwóch graczy nie było tragedii, to na środku obrony mamy piłkarzy, którzy bardzo często są kontuzjowani. Jeśli ktoś twierdzi, że nie potrzebujemy stopera tudzież, że są inne pozycje do obsadzenia, to niech sobie przypomni grę na środku obrony pary Goretzka-Mazraoui lub historię z Boatengiem.
04.01.2024 17:17
@MsM
No i ktoś będzie zadowolony, bo ten pomysł Tuchela raczej nie wypali (w związku z tym będzie nowe paliwo na krytykę).
@AdiFantasti
Lucas nie wypalił, bo cały czas był kontuzjowany, Upa jest niestabilny, a Kim to najwyraźniej one hit wonder. Nigdy nie ma 100% pewności, ale jest pewność np. 95% zamiast 20 czy 30 %.
Edytowano : 2024-01-04 17:15:18
Zostaniemy znów z dwoma stoperami (przez brak Kima) którzy dodatkowo często mają kontuzje. Nie przeszkadza to jednak w pisaniu, że stoper nie jest nam potrzebny w pierwszej kolejności. Jak to?
04.01.2024 17:10
No i taki jest cel- Dreesenowi szkoda wydać dużą kwotę w zimie, bo wie, że przepłaci (co było już wiadomo w lato, kiedy pieprzyli, że w zimę zaatakują) zatem będą udawać, że chcą jakieś poważne nazwisko, po czym skończy się fiaskiem, zostaniemy z jakimś słabiakiem lub z nikim, a kibice będę krytykować TT, bo przez niego zarząd się nie wyrobił xD
04.01.2024 16:14
@Alistair
Chcesz dobrze dla klubu, ale topowego stopera już nie. Przecież wiadomo, że szanse są niskie i że Urugwajczyk raczej nie przejdzie do nas. Ale jaki masz problem do pomysłu Tuchela? Nie umiesz tego wytłumaczyć, bo żaden geniusz nie wytłumaczyłby krytyki dobrego, ambitnego pomysłu, który co prawda jest mało realny. Ale, na Boga, to jest tylko pomysł. I bardzo dobrze, że TT chce celować wysoko.
Pojawiają się też inne, znacznie tańsze nazwiska w kwestii stopera, ale jakościowo nie powalają. Skończy się tak, że zarząd stwierdzi, iż skład jest kompletny, bo kiedyś wróci Buchmann. Czy już nie pamiętasz tego, co się działo? W Pucharze Niemiec musieliśmy grać na środku obrony Goretzką i Mazraouim. Szaleństwo. Przeciwko topowemu rywalowi bylibyśmy zmiażdżeni z takim składem, ale tobie się nie podoba, bo nie lubisz TT.
@SammyKufour
Oczywiście, że transfer Araujo rozwiązałby za jednym zamachem problem na środku obrony i na prawej. Dodatkowo mielibyśmy w składzie topowego gracza, a nie Szelobę czy inne kuriozalne nazwiska, które są rozpatrywane. Najprawdopodobniej do transferu nie dojdzie i zarząd wymyśli kogoś na obronę i będzie tyle.
A wię- nawiązując do metafory @Alistair - będzie jedna para spodni (do tego dziurawych) a butów i tak nie będzie :)
04.01.2024 16:09
@Alistair
Ciekawie czytasz moje komentarze. Tak niezbyt dokładnie.
Proszę o odróżnienie dwóch osobnych kwestii- krytyki TT za złą grę i pojedyncze złe wyniki (z którą się zgadzam, co potwierdza zmiana avataru) a krytyki za pomysł ściągnięcia Araujo. Ty najwyraźniej nie umiesz tego odróżnić, gdyż jesteś- jak dostrzegam- uprzedzony do niego.
Araujo z 30% meczy gra w Barcelonie na prawej obronie, więc nie wiem dlaczego miałby być przeciwko grze na tej pozycji w innym klubie. Oczywiście- najprawdopodobniej Araujo nie przejdzie do nas. Ale to tylko pomysł, który jest w skandaliczny sposób krytykowany. Krytykujesz, bo wymyślił to Tuchel. Gdyby był to pomysł zarządu, to twierdziłbyś pewnie, że warto próbować, bo może się uda. Ale to TT wymyślił, więc się nie przekonamy, jakbyś się zachował.
Oczywiście, że inne pozycje powinny też być obsadzone, ale zauważ, że za pomocą transferu Araujo mielibyśmy na wiele lat zawodnika, który jest i środkowym i prawym obrońcą. Zatem z tych pozycji, które są tragicznie obsadzone zostało tylko ściągnięcie dobrej "6". Nadal nie umiesz tego racjonalnie wyjaśnić (za to wymyślasz, że gra Tuchela mi się podoba).
04.01.2024 15:23
@Alistair
Ale przecież Araujo zajmuje te same pozycję co Pavard- czyli nie tylko środek obrony, ale również prawą obronę. Dzięki temu nie trzebaby było płacić dwóm miernym zawodnikom (jeden stoper- co jest obowiązkiem z racji na to, co się działo w pierwszej części sezonu- i jednemu prawemu obrońcy) za to byłby jeden znakomity zawodnik na dwie pozycje i moglibyśmy skupić się na "6". Nieważne jest to czy Araujo chce do nas przejść, gdyż tematem jest pomysł Tuchela, który- rzecz kuriozalna- jest krytykowany. Odnoszę wrażenie, że każde zachowanie TT budzi tutaj oburzenie, gdy chciał Rice'a (który jest znakomitą "6" i był wart tych ponad 100 mln) też hejterzy byli wściekli, a kiedy wymyślał jakieś półśrodki na środkową obronę to też się irytowano, bo są z Premier League. Zatem nie wyjaśniłeś trafnie dlaczego TT zasługuje na krytykę za dużą ambicję. No chyba, że jedynym wyjaśnieniem jest Tuchelofobia :/
04.01.2024 15:11
@Alistair
Zastanówmy się czy Kim albo Upa to świetni stoperzy a nie tylko świetne nazwiska z dużymi kontraktami. Spokojnie, mamy dużo pieniędzy, w szczególności po okienku, w którym wyszliśmy na plus, bo prócz Kane'a i Kima reszta transferów była na bardzo niskim poziomie. Może czterech stoperów z gwiazdorskimi kontraktami to trochę przesada dla klubu, ale przecież trener nie jest od finansów, tylko od stworzenia listy życzeń. Potem zarząd analizuje tą listę i robi to, co uważa za słuszne. Zatem jeśli zarząd stwierdzi, że Araujo jest za drogi, to go nie ściągną. I nie będzie ta propozycja Tuchela żadnym wytłumaczeniem dla zaniedbania jakiejkolwiek pozycji. Przynajmniej nie powinna być, bo niektórzy kibice wszędzie dostrzegają błędy Tuchela, a zarządu już niekoniecznie.
Edytowano : 2024-01-04 14:59:49
Neuer też może grać na skrzydle, bo dobrze się kiwa. Nie stawiajmy na półśrodki, bo się nie opłacają. Bardzo dobrze, że życzenia Tuchela są z najwyższej półki, bo gdyby szczytem jego ambicji byłby np. Kehrer to pewnie zarząd wynalazłby kogoś jeszcze słabszego, bo Dreesen lubi konserwować pieniądze.
04.01.2024 14:56
@Alistair
Mamy 3 stoperów w kadrze, a piszesz,, że znakomity stoper jest nam niepotrzebny. TT ma trzy duże nazwiska, a nie trzech świetnych graczy. Upa i Min-jae są elektryczni, a do De Ligta TT ewidentnie ma problem (nie wiem jaki).
Potrzebujemy stopera, który byłby w stanie być liderem obrony. Jeśli De Ligt nie gra, to Araujo jest obowiązkiem. Oczywiście zaraz odpowiesz, żeby zmienić trenera, ale dajmy mu dograć do końca sezonu. Nawet gdyby przyszedł nowy trener, to Araujo i tak byłby pierwszym wyborem.
To zarząd odpowiada za transfery. Jeśli nikogo nie ściągną, to będziesz uważał, że to wina TT? Weź nie żartuj.
Thomas Tuchel do tej pory szybko zostawał zwolniony przez swój charakter. Na razie z Freundem relacje ma bardzo dobre, a z resztą zarządu niby też w najgorszym razie poprawne. Więc liczy się to, czy z wiekiem stanie się mniej konfliktowy :)
04.01.2024 14:43
@BaltazarGabka
No nie przeczę. Ja uważam, że trenerem jest dobrym, ale u nas jest jakoś bezobjawowo dobry :)
Edytowano : 2024-01-04 13:58:11
Choć i tak prawdziwa weryfikacja będzie na wiosnę. Pomimo wszystkich jego błędów, tragicznego 1:5 czy porażki z 3-ligowcem, krytykowanie go za chęć ściągnięcia Araujo jest głupie.
04.01.2024 13:54
@BaltazarGabka
Przeoczyłeś ostatnią część zdania, która brzmi: (choć wiadomo, że to marne osiągnięcia).
@AdiFantasti
Może, ale TT pomagał w tych negocjacjach, co nie każdy trener ma w nawyku.
@Sopariev
Ok, jego podejście do De Ligta jest niezrozumiale głupie. Ale kogo wolisz mieć w kadrze- Araujo czy jakiegoś Kehrera czy inne uzupełnienie składu? Nie chodzi mi o jego sposób prowadzenia drużyny, do którego trzeba mieć zarzuty, ale co złego w tym że ma ambitne cele transferowe.
04.01.2024 12:32
@bayern1987dwa
Odpowiem na to pytanie- pomógł w ściągnięciu Kane'a czy Kima albo ma dobry wpływ na Sané (choć wiadomo, że to marne osiągnięcia).
Aczkolwiek- co ma krytyka za słabą grę do krytyki za... oczekiwanie ściągnięcia topowych graczy (do których Araujo należy). Odpowiedz?
Edytowano : 2024-01-04 08:48:28
*odpowiesz
04.01.2024 08:48
Głupoty. Nie jesteśmy klubem, w którym młodzi mają się rozwijać (chyba że mówimy o takich supertalentach jak Davies, Tel czy Musiala) tylko u nas grają już gotowi gracze. Stuttgart należy do klubów, gdzie taki Stiller może się rozwijać. My walczymy o "Uszatka" (przynajmniej w teorii).
04.01.2024 08:40
Nawet w kwestii transferów TT jest tym najgorszym (mimo że oczekuje- podobnie jak my- bardzo jakościowych transferów).
Hejterzy nadal w formie :/
04.01.2024 08:37
Pavlovic fajnie wygląda, ale jeśli to będzie wytłumaczenie dla zarządu, to... brak słów po prostu. Musimy ściągnąć "6" i to jak najszybciej. Już po letnim okienku wiedziałem, że w zimie będzie jeszcze ciężej i zarząd będzie szukał wytłumaczenia dla pozostawienia kadry w podobnym stanie. Potrzebujemy obrońcy, ale "6" też jest nam potrzebna jak tlen. Bądźmy poważni, Pavlovic to nie ten format na razie.
04.01.2024 08:34
Jeśli De Ligt będzie chciał odejść, to wcale mu się nie dziwię. W tym sezonie gra absurdalnie mało i nikt nie umie wyjaśnić dlaczego TT ma takie podejście do niego.
28.12.2023 19:51
@Sopariev
Prócz zmiany pozycji niech zmieni też swą grę, bo ta ostatnio wygląda strasznie. Akurat od niego mamy prawo oczekiwać wysokiej jakości gry (skoro aspiruje do roli kapitana).
@John1984
I wzajemnie :D
23.12.2023 17:59
@Sopariev
Pełna zgoda. Karl napewno wymyśliłby bardziej sprawiedliwy format.
22.12.2023 10:59
@nyy32
Przecież idea ligi zamkniętej jest niedorzeczna. Co to niby za równa rywalizacja? Sama Superliga nie jest złym pomysłem (bo zakończyłaby monopol UEFY) ale powinna zastępować tylko LM a nie również ligi krajowe. No i spadki to obowiązek dla zdrowej idei.
Edytowano : 2023-12-22 10:30:44
*awanse i spadki oczywiście
:)
22.12.2023 10:29
@Piotreczek
Dzięki za info ;)
21.12.2023 14:30
Staty Sane są znakomite, ale te bramki są z początku sezonu. Od wielu kolejek jego skuteczność jest klasyczna (czyli przerażająco niska jak na zawodnika, który jest uważany za topowego).
21.12.2023 14:07
@Ivan7
Dokładnie, gdy weszło się z nim w polemikę to cały dzień był stracony (oczywiście gdy chciało się kontynuować tą quasi-kłótnię, która- jak napisałeś- niczego nowego nie wnosiła).
21.12.2023 13:16
Hoven do UOKiK donosił? A za co?
Edytowano : 2023-12-21 11:22:36
Jeśli nie publicznie, to może ktoś na priv odpisać ;)
21.12.2023 11:21
@Head2007
Nie wiem jaką analizę taktyczną przeprowadziłeś, ale ja tego genialnego meczu Pavlovica nie dostrzegłem. Zagrał przyzwoicie, ale nie przesadzajmy z tym chwaleniem.
Müller grał, no to teraz problemy w związku z Telem. Spokojnie, jeśli nasz zarząd go nie sprzeda i jeśli Tel nadal będzie się rozwijał to za dwa lata będzie w podstawowym składzie (patrz Musiala).
O ile hejterzy TT jak zwykle przesadzają, o tyle druga połowa była straszna do oglądania. Mimo strasznej gry, najgorsza była reakcja Tuchela po końcowym gwizdku (ten wyskok radości). Wyglądało to, jakbyśmy prawie mistrzostwo wygrali :/
21.12.2023 08:47
No nie wiem czy ciężej niż z VFB. Jeśli stracimy z nimi pkt, to nie ma miejsca na żadne tłumaczenia. Musimy wygrywać, bo Bayer też wygrywa.
20.12.2023 14:13
Nie oddawać go. Oby w końcu ktoś dobrze poprowadził karierę jakiegoś młodego od Nas.
20.12.2023 14:12
Słabo TT wykonuje swe zadania dla BVB. W poprzednim sezonie wygrał mistrzostwo, a w tym jesteśmy znacznie wyżej od Dortmundu (no i w Der Klassikerze położyliśmy ich na łopatki) :D
20.12.2023 12:00
Aha?
Kuriozum.
20.12.2023 09:40
@fiidoo
Hipotetycznie to nawet prowadzimy o kilkanaście punktów :)
Nie ma co spekulować czy wygramy z Unionem. Jak pokazała klęska z Eintrachtem nie jesteśmy wcale stabilni :D
18.12.2023 18:34
Sociedad przejście PSG? Na ten moment grają dobrze, ale nie wydaje mi się :/
18.12.2023 12:28
No i git. Dobrze że nie P$G.
18.12.2023 12:26
Dokładnie, mecz meczowi nie równy. Dlatego przewidywania na podstawie innych meczy, że odpadniemy najpóźniej w 1/4 nie są zbyt trafne :)
Edytowano : 2023-12-18 11:45:13
bayern1987dwa- No kurde, taki miał wybór wczoraj, ze hej. Prócz Tela, Czupo i Kratziga (których wprowadził) byli jeszcze Peretz, wracający po kontuzji de Ligt i jakiś gościu, chyba z Campusu.
18.12.2023 11:42
Bayern zawsze gra bardzo dobrze, gdy ma dużo miejsca w ataku. Obrona Stuttgartu grała słabo, stąd taki widok meczu.
18.12.2023 08:58
To wina Tuchela te spalone :/
17.12.2023 20:19
@Reeken89
Dzięki za info.
17.12.2023 19:24
Jestem pewien że nasze koty środka pola wrócą i zatęsknimy za środkiem Guerreiro-Pavlovic :)
17.12.2023 18:51
Co się stało z Kimmichem i Goretzką?
17.12.2023 18:47
Dzisiaj muszą być 3 pkt. Pewnie będzie trudno, niemniej jednak ważne jest, by nie zwiększył się dystans do Bayeru.
17.12.2023 17:55
Nie ma co się dziwić, że Thomas Tuchel nie został zwolniony po tej kompromitacji. Wszakże to pierwsza porażka w BL w sezonie. Dodatkowo dochodzi historia ze zbyt pochopnym zwolnieniem Juliana i- oczywiście- straszne letnie okienko, po którym (pomimo transferu za 100 mln) znacznie się osłabiliśmy. Możnaby powiedzieć, że wyniki i tak są bardzo dobre jak na problemy kadrowe (co też było głównym powodem tego, że byłem umiarkowanie protuchelowski) ale dużą rysą na TT jest końcówka poprzedniego sezonu. Faktem jest , że to nie TT był głównym powodem takiej słabej końcówki sezonu, ale ten ciężar najpewniej też na nim (i na zespole) ciąży. Zatem wyniki nadal (mimo klęski w Superpucharze i Pucharze) są dobre, ale ta gra... nie może się podobać. Nie dość, że gramy brzydko i niechlujnie, TT nie reaguje pomimo tego, że błędy się powtarzają, to jeszcze w ofensywie- w moim odczuciu- hamowany jest polot. Nie zmienia to faktu, że wielu piłkarzy najwyraźniej nie jest w stanie wrócić na poziom z historycznego sezonu i że należy ich stopniowo wywalać, aczkolwiek to wszystkiego nie załatwi.
Reasumując- gdyby nie słabe okienko transferowe TT nie miałby żadnego argumentu na pozostanie, bo wyniki są, ale i tak są one niewystarczające przez porażkę z Lipskiem i z Saarbrucken (bo twierdzę, że w BL też byłyby znacznie gorsze wyniki, gdyby nie większa mobilizacja spowodowana znakomitymi wynikami Bayeru czy Stuttgartu).
13.12.2023 19:55
@Simon89
Rozumiem nostalgię, ale ty masz obsesję na jego punkcie. Masz prawo cały czas o nim wspominać, ale ja tez mam prawo, by ci to wytykać :)
13.12.2023 18:08
Nie byłaby to konwersacja, gdyby nie dowalić tematu RL12...
13.12.2023 14:26
Z kadrą którą miał Guardiola w Bayernie te półfinały to rzeczywiście było minimum. Ogólnie jego historia z Bayernem nie była za najlepsza.
13.12.2023 13:44
Idealne określenie- mecz dla koneserów.
My jak zwykle- na stojąco.
Do momentu tej kompromitacji miałem nadzieję, że ten styl nie polega głównie na szczęściu, a że jest tam jakiś większy zamysł. Myliłem się.
Nie ma co się cieszyć. Gol wpadł przez wiele szczęścia i w sumie tyle. Nie było tragicznie, ale z taką grą daleko nie dojdziemy :/
13.12.2023 09:51
Póki co największą robotę (a może jedyną) TT robi podczas rozmów z zawodnikami.
I dobrze, niech ściągną jak najwięcej klasowych graczy, a potem #TuchelOUT :)
12.12.2023 18:08
@Skobry
Już od trzech lat trwa ten brak pewności :P
12.12.2023 12:31
Weźcie skończcie, bo tego się czytać nie da.
12.12.2023 11:38
@Sopariev same.
Mimo że to z piłkarzami rzeczywiście jest coś nie tak (gdzieś od 2021) to TT wcale nie pomaga :/
12.12.2023 11:37
@BaltazarGabka
A szacunek trzeba sobie zasłużyć.
Edytowano : 2023-12-12 11:24:47
*Na
12.12.2023 11:24
Tęsknię za Sarrem, niech wraca jak najszybciej.
12.12.2023 09:11
Gnabry, Coman, Kimmich i Davies do wywalenia, za nich rzeczywiście klasowi zawodnicy (nie wiem jacy, ale trzeba coś zmienić jak najszybciej). No i Flick rzecz jasna.
12.12.2023 09:09
Niech już nie wraca. O jednego mniej będzie.
12.12.2023 09:08
To było wiadomo, że TT nie zostanie zwolniony po tym blamażu. Jednakże jestem przekonany, że do końca sezonu nie przetrwa (nie wiem czy przetrwa do końca roku)
@Pir5
Nooo, Tfusk już będzie BL transmitował :)
12.12.2023 09:07
No właśnie, przecież za tydzień z nimi gramy :D
10.12.2023 16:28
18 mln na sezon to sporo, ale jego wkład do klubu jest i tak niedoceniany. Ten gość to maszyna! Oby wrócił jak najszybciej.
10.12.2023 11:52
Tam są drzwi, Thomas.
10.12.2023 11:17
Wczoraj długo zagrał, więc nie ma co się dziwić. Oby szybko wrócił, bo bez niego nie istniejemy.
10.12.2023 11:15
Nie można takich katastrof tłumaczyć jedynie winą piłkarzy jak i jedynie winą trenera. Najbardziej oczywiście zawalili obrońcy, co nie zmienia faktu, że my cały czas balansujemy na cienkiej linii. Dopóki nam szczęście sprzyjało, to byłem w stanie to zaakceptować (co według niektórych oznacza bycie fanem TT) ale mając na uwadze porażkę z Saarbrucken i TO...
#TuchelOUT
Edytowano : 2023-12-10 10:42:05
Zerafaelo- W pełni się zgadzam (jak zawsze zresztą) :D
10.12.2023 10:40
@SirOvad
Dobrze mówi. Za dużo treningów było i nie starczyło pary na mecz :)
09.12.2023 19:53
@Matilegolas
Przede wszystkim optymizm! Tak trzymać!
09.12.2023 19:49
@Daro
Niemniej jednak fajnie by było go zobaczyć na ławce (wcześniej oczywiście dać mu jakiś eliksir młodości) :)
09.12.2023 18:39