Oby w lecie odszedł a za niego ściągnięto kogoś lepszego.
To że u nas mu nie wyszło nie oznacza że odrazu żaden klub nawet na niego nie spojrzy. Dużo lepsi piłkarze "odbijali się" od ściany po przyjściu do Bayernu.
26.03.2022 15:04
Blisko coraz bliżej. A tak naprawdę to nic konkretnego. Negocjacje trwają i tyle.
Mimo wszystko oby sprawa szybko została wyjaśniona.
24.03.2022 09:01
Jeżeli kolejnym sezonie ma dostawać tyle minut ile do tej pory to najlepszym wyjściem dla wszystkich będzie wypożyczenie do klubu BL gdzie będzie grał regularnie.
Z drugiej strony może jednak warto dać mu szanse do końca tego sezonu na regularną grę żeby zobaczyć co naprawdę potrafi?
24.03.2022 06:33
@Reeken89
@ZielonyPomidor
Podobno świat się zmienia ale jak widać uważacie że 20 czy nawet 10 lat temu w internecie było równie dużo "newsów". Ja dobrze pamiętam czasy gdy główne źródło informacji to były gazety, trochę później telegazeta, tylko ile tam było newsów? Teraz w internecie w jeden dzień jest więcej niż wtedy przez cały miesiąc. Taka drobna różnica.
Agenci są coraz cwańsi to raz a dwa teraz i dziennikarzy jest więcej ale ich poziom poszedł mocno w dół (nie wszystkich oczywiście ale teraz liczy się przede wszystkim liczba kliknięć więc im "chwytliwszy" tytuł tym lepiej a zawartość no cóż bywa "różna").
A trzecia sprawa to przepisy które obecnie poszły w stronę faworyzowania piłkarzy podczas gdy dawniej to klub rozdawał wszystkie karty.
24.03.2022 06:28
Oby rzeczywiście sprawa szybko została wyjaśniona
23.03.2022 16:01
Gravenberch jest młody i za rozsadne pieniądze można spróbować czy rozwinie się.
Co do Mazraoui to mam tylko nadzieję że nie będziemy licytować się z Barca i dawać mu 10 czy nawet więcej mln kontraktu.
22.03.2022 17:49
@tapczan
Kto by się przejmował tak "błahymi" szczegółami i drobnymi "nagięciami" prawdy. Byle dowalić Bayernowi i pokazać jak inni są "zajebiści".
21.03.2022 21:17
@Moe
"Bo nie chodzi o to, aby kupować, lub nie kupować, ale o to, aby robić to mądrze."
Mądrze czyli tak jak "ja" chce.
"Problem" w tym że Bayern od lat działa po swojemu i jest w gronie najlepszych.
21.03.2022 20:30
Dobre. Chcieli by "wielkich transferów" jeszcze "większych" piłkarzy ale z pensjami na poziomie 2 ligi Polskiej.
Jak Bayern nie daje więcej niż Barca i Christensen idzie tam to płacz. Jak Bayern odpuszcza Rudigera bo ten chce jeszcze większych pieniędzy niż Christensen to płacz. Ale jak Bayern podpisuje kontrakt wysoki ale niższy i to znacząco od tego co początkowo miał żądać Coman to płacz że za dużo mu daliśmy.
Byle tylko zaatakować Bayern, zawsze źle.
21.03.2022 17:58
Jeżeli zawodnik naprawdę chce u nas grać i jest już z nim coś ustalone to 25 mln za transfer gracza z rocznym kontraktem który dopiero wkracza do poważnej piłki wcale nie jest małą kwotą.
Zobaczymy co na to Ajax, za dużo argumentów nie mają.
Dorzucanie 5 czy 10 mln bo Ajax tak chce nie ma sensu. Zobaczymy co wynegocjujemy.
21.03.2022 14:14
@josh1982
To była czysta kalkulacja. Mecz wygrany więc gramy do końca jak najmniejszym nakładem sił.
Lepiej tak niż strzelić jeszcze kolejne 4 bramki ale za cenę jakiejś kontuzji.
Liczą się 3 punkty a 4 bramki strzelone to też dużo.
20.03.2022 18:34
W końcu na zero z tyłu.
Mecz taki sobie w naszym wykonaniu. Błędy w obronie też się zdarzyły ale Neuer wczoraj pokazał klasę.
W drugiej połowie gra siadła i to już było czekanie na końcowy gwizdek więc dużo sił nas mecz nie kosztował.
Oby Nianzou dostawał dalej szanse i pokazał na co naprawdę go stać bo do tej pory nie miał takiej szansy.
20.03.2022 12:01
Niech jeżdżą i obserwują. Żeby tylko na końcu z tych wyjazdów wyszły dobre transfery.
20.03.2022 11:42
W tym przypadku zgadzam się w pełni z Babbelem.
Oczywiście Lewy daje bardzo dużo ale w zamian otrzymuje równie dużo.
Lewy w Bayernie ma wszystko i szacunek i pieniądze.
19.03.2022 12:56
@kibicod2007
W przypadku odejść za darmo to winni są gracze i ich agenci dla których najważniejsza jest kasa a nie "identyfikacja" z klubem.
Klub oferował i Alabie i Sule tyle że na przysłowiowe "waciki" spokojnie by im starczyło i jeszcze by zostało.
Boateng to inna sprawa, wydarzenia pozasportowe i wiek.
Tolisso to z kolei przypadek gdzie kontuzje praktycznie wyeliminowały go tak z gry jak i transferu. Poco oferować mu nowy kontrakt? Klubowi lekarze i tak mają co robić a i chętnych na gracza który większość czasu się leczy nie ma.
@Piter1985
Ja w pierwszej kolejności kibicuje Bayernowi a nie pojedynczym graczom więc nie zgadzam się z tym co napisałeś.
Ale skoro masz takie zdanie to trudno (dla ciebie może i rzeczywiście przyjdą "ciężkie czasy").
19.03.2022 12:12
@ikki
W zeszłym sezonie Chelsea:
1/4 - Porto
Czy to umniejsza ich sukces końcowy?
Chęć wylosowania najłatwiejszego rywala nie świadczy o braku wiary w drużynę a pragmatyzm.
Jak wylosujesz silnego rywala i zaczyna się pisanie "nie mamy szans" czy "mam złe przeczucia" to świadczy o braku wiary w drużynę.
Edytowano : 2022-03-18 08:43:13
@hoven
Każdy mecz Bayernu jest dobry do oglądania.
A jak chcesz obejrzeć "hit" to możesz, na pewno trafi się jakaś "hitowa" para.
Na tym etapie rozgrywek to lepiej żeby nie była para w której będzie Bayern.
18.03.2022 08:37
@bayernthebest
Dokładnie.
Jak się trafi na mocnego rywala to trzeba kibicować żeby wygrać ale w LM nie raz o tym jak daleko ktoś zachodzi decyduje kogo ma się po drodze. Na trudnego rywala wcześniej czy później się trafia ale lepiej później.
18.03.2022 07:38
Upa wraca raczej napewno do 11 i kto jeszcze? Może rzeczywiście Nianzou dostanie szanse? A jak nie to Sarr?
17.03.2022 18:10
Biedny Lewy, zarząd amatorów.
Tylko że nie przypadkiem agentem Lewego jest Zahavi.
Co ten pan potrafi mogliśmy się przekonać przy negocjacjach z Alaba i Comanem. Ten drugi chciał zostać więc pożegnał tego pana i "nagle" nowy kontrakt podpisany mimo że wszyscy na około trąbili że na 100% odchodzi. Alaba chciał odejść więc nie pożegnał pana Zahaviego i teraz gra dla Realu.
Sprawa jest prosta jak Lewy chce zostać to zostanie a jak nie to żadna kwota go nie przekona. To czego jesteśmy świadkami to gra o wielkie pieniądze. Jeżeli nie to czy Lewy podpisze bez negocjacji nowy kontrakt? Wątpię.
16.03.2022 19:37
Po raz kolejny według niektórych wszyscy dokoła są "cacy" a klub (bo zarząd to klub) "be".
Tylko że stanowisko klubu jest jasne. Klub chce przedłużyć kontrakt z Lewym.
Klub chciał też przedłużyć kontrakt z Thiago, Alaba i Sule. Każdemu oferowano dobre warunki (no chyba że przyjmiemy że kilka milionów euro rocznie to zniewaga i brak docenienia).
Więc jak ktoś chce to niech obraża ludzi związanych z klubem ale dla mnie to ci którzy odchodzą za darmo są nie w porządku. Thiago przynajmniej postawił sprawę jasno i poniekąd wymusił sprzedanie.
16.03.2022 16:35
@Reeken89
Tak samo proste jak:
"A Lewy już oficjalnie odchodzi?
Znasz szczegóły? "
A odpowiadając na twoje pytanie to nie mam pojęcia. Natomiast oby po Lewym wrócono do co najmniej 3 dobrych napastników w kadrze. Niech minuty i gole się rozłożą.
Edytowano : 2022-03-16 12:26:08
Niech nawet będzie 2 dobrych.
16.03.2022 12:24
@Reeken89
A Lewy już oficjalnie odchodzi?
Znasz szczegóły? Czy tylko to co puszcza w "eter" agent Zahavi? (który jakby nie patrzeć jest stroną w negocjacjach i działa w kierunku zajęcia lepszej pozycji negocjacyjnej)
16.03.2022 12:12
Dobre. Tyle lat narzekań i nagle okazuje się że dawniej było lepiej. Za parę lat będzie ta sama śpiewka?
@Reeken89
Lewy odchodzi nie pierwszy raz.
Dla mnie to jest "gra negocjacyjna".
A jak odejdzie to będzie w tym sporo winy zarządu (może odejść już w lecie za jakieś pieniądze, może odejść za rok za darmo, może dlatego że zarząd nie umie negocjować, może dlatego że chciał za dużo a zarząd się nie ugiął - jest wiele scenariuszy odejścia Lewego i dopóki nie wiadomo dlaczego to ciężko od tak obwiniać kogoś).
Natomiast nie ulega wątpliwości że kiedyś odejdzie i jak było życie Bayernu przed Lewym tak będzie i po. Tak jak przed Lewym w klubie było paru napastników tak mam nadzieję że wrócimy do czasów gdzie w kadrze było 3 czy 4 napastników (nie było króla strzelców co sezon ale źle ze strzelaniem bramek nie było).
16.03.2022 11:49
Co do PO to nie mam typów.
Na ŚO to najlepiej Rudiger a jak nie to Schlotterbeck.
A na ŚP to może być Gravenberch, chociaż jakiś dobry, ograny defensywny pomocnik byłby najlepszy.
A jak będzie to się okaże.
16.03.2022 09:43
Kolejny kontrakt to kolejna saga pod tytułem "odchodzę".
Oczywiście nie ma gwarancji że Lewy nie odejdzie ale to wygląda zupełnie tak samo jak ostatnio. Niby Lewy chce odejść, Zahavi już negocjuje z innymi a na koniec wiadomo jak się skończyło.
Zahavi dobrze wie jak cenny jest Lewy dla Bayernu i chce ugrać jak najwięcej bo to już ostatnia szansa (Lewy ma już swoje lata). A żeby ugrać jak najwięcej to wszystkie chwyty dozwolone.
Pytanie tylko czego chce Lewy? Parę mln więcej gdzieś indziej czy zostać w Monachium i walczyć o rekord Mullera?
16.03.2022 09:38
Oby wrócił i już nie wypadał.
Jego brak jest bardzo widoczny.
15.03.2022 16:18
Na razie Barca tylko wypożycza (poza Auba) i po sezonie albo zapłaci, jak będzie miała czym, albo wrócą do swoich drużyn.
A przy limitach płac to zakontraktowanie kogoś może być trudniejsze niż w zimie.
14.03.2022 18:01
"to brzmi dokladnie jak rzecz ktorej dowiadujesz sie od agenta w trakcie krotkiej rozmowy"
Rozumie że @hoven nie raz prowadził takie rozmowy i wie to z "autopsji"? Agenci "nigdy ale to nigdy nie kłamią" (mówią "półprawdy")
Tak samo @hoven nie raz negocjował i wie że "najlepiej" na początku negocjacji powiedzieć "prawdę, czego się chce" to od razu ustawia w "uprzywilejowanej pozycji" tego co to powiedział.
Takie małe "abc" negocjacji według @hoven
14.03.2022 09:37
"meczyki" bardzo wiarygodne źródło. Takie "dla każdego coś miłego".
Gdyby wierzyć wszystkiemu co tam się pojawia to Bayern już dawno miałby Halaanda i jednocześnie Real w ataku miałby Benzeme, Mbappe, Halaanda i właśnie Lewego.
Gnabry był już z nami dogadany i podpisywał kontrakt a za Comana który na 100% odejdzie grałby u nas ten skrzydłowy z Leeds.
Są tam też i sprawdzone informację ale wiele to zwykłe plotki powielane skądś tam, z dnia na dzień zaprzeczające sobie.
14.03.2022 08:59
@hoven
Twój wkład w dyskusję jest niezmienny i sprowadza się do tego samego czyli Bayernem zarządzają "amatorzy".
To nie ja sprowadzam dyskusję ciągle na te same tory czyli "amatorów" zarządzających Bayernem tylko właśnie ty. Dyskutować można ale nie na za sadzie sprowadzania ciągle dyskusji w to samo miejsce.
Może tobie to nie odpowiada ale już raz zadałem ci pytanie i "poległeś". Czyli który klub wygrywa nieprzerwanie całą swoją historię? Nie ma takiego klubu każdy ma swoje lepsze i gorsze lata i one przychodzą nieważne jak dobrze klub jest zarządzany to w końcu pojawia się jakiś błąd. Więc narzekaj dalej w końcu odtrąbisz "sukces" że "a nie mówiłem".
Tak samo to nie ja piszę co chwilę że za Guardioli było tak samo, za Ancelottiego też, za Kovaca, też, za Flicka też i jeszcze udaję wielce zaskoczonego że nic się nie zmienia. Zmieniła się osoba czyli Hasan ale jak sam napisałeś "ostatnio". Za Guardioli chyba go nie było?
14.03.2022 07:12
@Sopariev
Bayern też mógł wygrać LM rok po roku ale nie wygrał choć przez 3 lata po wygraniu LM brakowało bardzo mało. Ale niestety z LM tak jest że to bardziej loteria a na końcu wygrywa nie koniecznie najlepszy. (w zeszłym roku Chelsea, Real wygrywając 3 krotnie też robił to na "farcie" i w dość dyskusyjnych okolicznościach). Żeby nie było ja im tych tytułów nie odbieram ani nie umniejszam tego że je mają ale chodzi o pokazanie że LM to nie jest "nieomylna wyrocznie" jak tu jest przez niektórych uważana.
Więc jak @Sopariev chcesz to narzekaj do woli na wszystko co związane z Bayernem (to bardzo "modne" na stronie) ale ja nie będę.
A najśmieszniejsze jest to że ciągle czytam jak to od lat Bayern działa tak samo a i tak duża grupa osób na tej stronie udaje zaskoczonych.
Ja już dawno przyzwyczaiłem się do działania Bayernu.
A teraz nawet jak zdarzy się sezon bez zwycięstwa to będzie to oznaczać tyle że za rok wrócimy mocniejsi.
14.03.2022 06:24
Super wiadomość. Niech pomału wraca.
Edytowano : 2022-03-13 14:38:56
@Alfik91
I co z tego?
Tylko Real wygrał rok po roku LM. "Problem" w tym że zrobił to nie wzmacniając się.
Natomiast ile klubów po wygraniu LM wzmocniło się i osiągnęły to co Bayern nie wzmacniając się? Odpowiedź jest prosta wszystkie.
To tylko na tej stronie recepta na sukces jest prosta. "Mityczne wzmacniać się". W rzeczywistości to nie takie proste i tak to nie działa.
13.03.2022 14:31
Słaba skuteczność, Baumann broniący prawie wszystko, 3 bramki ze spalonego (słusznie nieuznane), brak szczęścia choć temu też trzeba pomagać.
Nic wczoraj poza bramką Lewego nie wychodziło.
13.03.2022 06:05
Ciekawe czy coś z tego będzie i Wirtz trafi do nas?
@hoven
Jak sam zauważyłeś to "plotki". Coś prawdy w nich jest ale dużo naciągania też.
11.03.2022 18:23
Ortega jako 2 bramkarz ok.
Ale dla Gintera nie.
11.03.2022 18:07
A czym się różni "katarski wytwór" jak nazwałeś PSG od Chelsea?
W jednym i drugim przypadku bogaty właściciel tylko w Chelsea lepiej wykorzystali "finansowy doping" ale to ciągle "doping".
Niestety ale tylko jak piłkarz "bierze" to dyskwalifikacja a kluby już ta zasada nie obowiązuje (FFP to kpina i wszyscy wiedzą jak działała a w zasadzie nie działała)
10.03.2022 19:10
Ładna kwota a oby na koniec była jeszcze sporo większa.
10.03.2022 17:29
Po wczorajszym meczu jedyny pozytyw to przegrana PSG.
Z wygranej Realu nie ma się co cieszyć.
W Madrycie to już chyba zaczęli produkcje koszulek Mbappe. Chyba że teraz Nasser rzuci mu miliard euro za podpis. Tylko czy to go przekona?
10.03.2022 06:50
@Reeken89
No właśnie news o kwocie kontraktu, gdzie na stronie też był swego czasu "atak" na klub że inni negocjują i mają więcej a my nie, więc my też negocjujemy i dostajemy więcej a ty co? Zamiast pochwalić to kolejne narzekania jak to nie po twojej myśli klub działa.
09.03.2022 18:06
@Skobry
Dlaczego ma nie być wyjścia?
Na wypożyczeniu jest Richards.
Można kupić Schlotterbecka (gdzie cena i utrzymanie może nie być wcale takie wysokie).
09.03.2022 16:50
Oby nie.
09.03.2022 14:30
No i super.
@Reeken89
Jak widać zawsze musisz się dop... Nic ci nie pasuje w tym klubie, nawet wynegocjowanie nowego kontraktu ze znaczną podwyżką.
09.03.2022 14:28
I oby zakończyło się to nowym kontraktem.
Ale i tak przydał by się jakiś młody napastnik. Czy będzie nim Zirkzee?
09.03.2022 07:34
Wynik ładny.
Lewy dostaje podania to strzela i on i pozostali.
Ale nasza gra w obronie to dalej pozostawia dużo do życzenia.
Gramy dalej i to najważniejsze. Teraz trzeba poczekać na kogo trafimy w następnej rundzie.
09.03.2022 06:10
@MINGA1
"jak świat światem " to zawsze graliśmy dwoma skrzydłowymi i 4 obrońcami"
I pewnie dlatego w sezonie 2000/2001 wygraliśmy LM grając 3 z tyłu i wahadłowymi.
Ale potem już się zgadza od dość dawna gramy 4 obrońcami. Tylko czy to jest "jak świat światem to zawsze gramy"?
09.03.2022 06:07
@hoven
Jeżeli pisząc o 100 mln masz na myśli wypożyczenia to to jest akurat chyba jedyna rzecz gdzie mam takie samo zdanie jak ty. Bayern nie powinien wypożyczać takich graczy co najwyżej jakichś juniorów żeby ich sprawdzić.
Natomiast co do reszty to dobrze napisał to @Pir5 poniżej. Żaden klub nie wygrywa co roku. My też nie będziemy. I nie będzie żadnej tragedii. (już zresztą o tym rozmawialiśmy)
Edytowano : 2022-03-08 19:47:31
@Reeken89
Chcesz nie szanuj BL.
Ja jednak będę się cieszył z każdego mistrzostwa BL.
Natomiast ja nie bujam w obłokach i wiem że nie mamy monopolu na wygrywanie i kiedyś przegramy. Ale to nie będzie tragedia bo wrócimy znowu na szczyt jak zawsze.
08.03.2022 19:44
@Reeken89
@hoven
Oczywiście że przyszłość Bayernu będzie dobra.
Ale jak lubicie się umartwiać to możecie w kółko pisać jak to jest źle a będzie jeszcze gorzej.
08.03.2022 19:29
@hoven
Plan dobry to prawda.
Czy realny? Nie wiem.
08.03.2022 17:11
Mam nadzieję że do końca tego sezonu podpisze nowy kontrakt.
08.03.2022 17:01
Za Niklasa mogli byśmy kupic Nico.
08.03.2022 16:59
@Reeken89
Myśl sobie co chcesz ale napiszę to raz jeszcze bo twoje narzekania są nudne.
Jak tak ci się nie podoba sposób działania Bayernu to może zmień "obiekt westchnień" na trochę bardziej spełniający twoje wymagania. Po co się tak męczyć? Jest wiele klubów któryś "musi" działać tak jak ty sobie wymarzyłeś?
07.03.2022 20:55
@Reeken89
Gdzie tak napisalem?
Jestem za tym by raz:
Bayern nie brał pożyczek na transfery czy wypłaty kontraktów (Barca bierze na jedno i drugie)
Dwa:
Bayern nie dawał każdemu 10+. Do tego ile on chce za podpis? Czy za te pieniądze nie można kogoś sprowadzić na normalny transfer?
A poza tym może lepiej zainwestować w porządnego DP a nie kolejnego ŚO? Bez środka pola dalej obrona będzie mieć problem.
07.03.2022 18:06
@Reeken89
Chcieć a móc to dwie inne sprawy.
Nie tak dawno był lament że wszystkim teraz będą dawać kontrakty 10+. Więc chyba dobrze że pokazano że tak to nie będzie wyglądać?
Chyba że w zależności z której strony wieje wiatr (na niekorzyść Bayernu rzecz jasna) to raz jesteś za a raz przeciw.
07.03.2022 17:46
@hoven
Z Boatengiem to chyba bardziej sprawy poza sportowe zadecydowały. Ale to tylko gdybanie.
Co do Sule to błąd że nie przedłużono z nim kontaktu w zeszłym roku albo jeżeli były wątpliwości co do niego to przynajmniej spróbować sprzedać. Inna sprawa czy byłby chętny bo był po kontuzji i grał słabo.
Co do Nianzou to racja nie gra i marnuje kolejny sezon.
A co do Christensena czy jest wart takich pieniędzy? Według mnie nie.
Za takie pieniądze to Rudiger (ale on chce chyba jeszcze więcej?)
07.03.2022 17:37
Barca już robiła super transfery z Dembele i Cou na czele. Rok temu też mieli być królem polowania na "darmowych" dziś nikt tych transferów już tak nie chwali.
@hoven
Ale to dobrze czy źle że nie licytujemy z Barcą wysokości kontraktu?
Około 6 mln (netto czy brutto?).
07.03.2022 15:03
"brawa za co?"
Dokładnie, za co?
Już raz było mamy 200 mln i nie zawahamy się ich użyć.
Brać udział w pobijaniu sum za transfer do niczego dobrego nie doprowadzi.
@Reeken89
Barca ma długi i będzie miała jeszcze większe ale to jest "kura znosząca złote jajka" i dlatego nadal działa bo niby komu miało by zależeć żeby przestała? Kilku drużynom z La Liga? Na pewno nie tym którzy jej pożyczyli bo w ten sposób pieniędzy nie odzyskają.
Liczy się "marka" a tą Barca ma bardzo mocną i dalej będzie się sprzedawać jak przysłowiowe "ciepłe bułeczki". To mecz Real - Barca się sprzeda a inny mecz z La Liga już nie koniecznie. W Ameryce czy na Dalekim Wschodzie to większość pewnie nawet nie wie o istnieniu innych drużyn z La Liga.
Więc kasa, kasa i jeszcze raz kasa. Lepiej pożyczyć jeszcze więcej Barcie niż komukolwiek innemu z Hiszpanii (poza Realem).
07.03.2022 13:46
@hoven
Co do "ciamajd" jak ich określasz to już nie raz odpisywałem więc po raz kolejny nie zamierzam.
Powtórzę tylko to co napisałem ostatnio a mianowicie żebyś uważał z takim obrażaniem innych bo kryteria jakich używasz do oceny innych są takie że równie dobrze o Tobie też ktoś może napisać "ciamajda".
Natomiast co do Upa i Konate to jak wygląda nasza obrona czy szerzej nasza gra w defensywie i to nie od tego sezonu a dużo dłużej każdy widzi. I ja bardziej tu widzę problem a nie w jednym piłkarzu.
Natomiast obrona LFC w każdej konfiguracji (zwykle parę ŚO tworzą Matip i VVD) wygląda stabilnie.
Na razie Upa gra słabo i wygląda to na problem z mentalnością gdzie gdy idzie to jest ok ale jeden błąd i się gubi już całkowicie.
Więc na dziś, tak, Konate gra lepiej od Upa.
07.03.2022 07:08
Fajnie by było gdyby Wanner przebił się do pierwszego zespołu i był kimś na miarę np. Mullera, Lhama czy Schweinsteigera.
Ale jednocześnie mam nadzieję że Wirtza Bayern nie odpuści i niedługo zagra on u nas.
06.03.2022 18:26
@AdiFantasti
Ty uważasz że "ułatwiamy" innym przerwanie passy a ja uważam że każda passa się kiedyś kończy więc i nasze wygrywanie BL kiedyś zostanie przerwane.
Czy koniec będzie związany z błędami tak. Ale już tak jest że jak coś robisz to nie zawsze perfekcyjnie czasami też popełnia się błędy.
Edytowano : 2022-03-06 12:15:56
Kończę tą bezowocną dyskusję.
Ja napisałem już wszystko co miałem do napisania. Przekonarzanie się nie sensu.
06.03.2022 12:12
@hoven
"to te bym rozpaczliwie próbował spie**** z takiego miejsca pracy"
Jak to "ładnie" określiłeś ty byś "próbował spie****" a nie szef chciał cie zwolnić.
Tak to działa że jak coś ci się w pracy nie podoba to się zwalniasz/zmieniasz pracę ale to nie oznacza że szef "knuje" żeby cie zwolnić (w korpo to zwykle ci co podejmują decyzję jak ma firma działać nawet nie ma pojęcia o twoim istnieniu).
@nyy32
O tak wszystko przez złego Uliego gdyby nie on to przez te 43 lata Bayern wygrał by pewnie z 42 razy (tak z litości dla innych).
Tak Real wygrał 3 razy z rzędu (nikt inny tego nie dokonał). Wygrał bo miał CR i świetną drużynę i "przychylność sędziów" (choć to już sprawa dyskusyjna).
My gdyby Jupp został w 2013 może byśmy zrobili to wcześniej?
Real nie przez przypadek jest najbardziej utytułowanym klubem w LM. Natomiast robią to "skokami", wygrali 3 razy a potem średnio/słabo. Tak jak każdy klub ma słabe i mocne okresy ale jest bardzo silny dzięki "historii" (która dla ciebie chyba nie ma większego znaczenia bo chciałbyś ją przekreślić tworząc SL na wzór NBA).
Edytowano : 2022-03-06 11:53:54
@Arkady142
To że Tuchelowi nie wyszło w PSG to nic więcej jak normalne życie trenera.
Ancelotti u nas a nawet w Evertonie poległ a w Realu robi dobrą robotę.
06.03.2022 11:48
@hoven
Nawet przykład Juve który podałeś jest dowodem na to że nie ma "monopolu" na wygrywanie dla klubu piłkarskiego. 9 wygranych z rzedu i koniec, teraz 2 sezony może być bez zwyciestwa a może i więcej. I nie pisz banialuk o tym jak to Inter jest mocny bo podobno LM weryfikuje a ich LM weryfikuje i to dość brutalnie.
"W języku jest taka zasada ze nie rozmawia się oczywistościach tak samo jak niemożliwościach"
Że co?
Przecież to ty wymagasz niemożliwego, czyli żeby Bayern wygrywał co sezon BL i LM a jak gramy słabiej to od razu wyzywasz od amatorów i wieszczysz upadek.
06.03.2022 10:37
@hoven
"nieprzerwanie, ciągle" oznacza przez całą swoją historię.
Czym jest 9 sezonów w historii Bayernu czy Juve? Nawet nie jest to 1/10 czasu.
Życie klubu to sinusoida raz się wygrywa raz przegrywa. Ważne żeby być w topie a my w tym topie jesteśmy nieprzerwanie.
Więc daruj sobie tak kiepską odpowiedź.
06.03.2022 10:13
@hoven
Z "argumentami" typu: Flick został zwolniony czy Hasan uknuje intrygę (może kiedyś napisze biografie i wyjasni jak zastraszył Loewa by ten w "odpowiednim" momencie zrezygnował z prowadzenia reprezentacji, to będzie bardzo fajne science fiction). Nie warto dyskutować bo to teorie spiskowe nic więcej.
Już parę razy zadałem to pytanie, zadam jeszcze raz.
Jaki klub nieprzerwanie, ciągle wygrywa?
Ja w przeciwieństwie do ciebie śpię spokojnie i nie martwię się ani o teraźniejszość ani o przyszłość Bayernu. Nawet jak nic nie wygramy to wrócimy mocniejsi i wygramy (tak to działa w piłce, żaden klub nie ma monopolu na wygrywanie co sezon).
06.03.2022 09:46
@AdiFantasti
Drużyna nie ma formy trudno. Początek sezonu wyglądał dobrze. Teraz jest słabo. Koniec sezonu jaki będzie to się zobaczy.
Nie ma co płakać.
No chyba że ktoś już zapomniał jak wyglada sezon BL sprzed naszej serii 9 zwycięstw z rzedu.
05.03.2022 19:25
Dobry początek a potem gol samobójczy i bardzo kiepska końcówka pierwszej połowy. A w drugiej Leverkusen postawiło autobus i nas załatwili.
No cóż żeby wygrać BL to trzeba się napracować (wbrew temu co się niektórym na stronie wydaje).
Upa i Sabitzer muszą w końcu wrócić do formy, grać potrafią a na razie słabo.
Edytowano : 2022-03-05 18:28:35
@josh1982
Nie wiem jak innych ale to był, jest i będzie mój Bayern. Z klubem się jest nie tylko jak idzie ale i jak jest dołek formy (który dopada każdy zespół)
Edytowano : 2022-03-05 18:31:19
@Panczo
Sezon to nie tylko LM. A nawet jak wszystko przegramy to co? Nic.
Kiedyś i tak przyjdzie sezon bez żadnego tytułu.
Edytowano : 2022-03-05 18:33:21
Jak się czyta niektóre komentarze to przysłowiowy "kubeł zimnej wody" w postaci sezonu bez żadnego tytułu może dobrze by co poniektórym zrobił bo za bardzo "bujają w obłokach"
05.03.2022 18:22
Pomiędzy "może" a "opuści" jest bardzo daleko.
Każdy z nich ma daleko do pierwszego składu więc odejście któregokolwiek nie powinno nikogo zdziwić.
05.03.2022 13:54
Oby w końcu wchodził na 10, 15 minut na koniec meczu.
Może na przyszły sezon wysłać go na wypożyczenie? Może jakiś klub z BL chciałby go wziąść?
05.03.2022 12:08
Sytuacja dla mnie kompletnie niezrozumiała. Dostaje szanse tylko gdy już dosłownie nikt nie jest w stanie grać i gra dobrze, nie gorzej od innych. Potem wszystko wraca do normy i Roca znowu trafia na koniec kokejki a inni kaleczą dalej dając drużynie mniej niż Roca gdy już dostał szansę.
05.03.2022 12:03
W SL chodzi tylko i wyłącznie o więcej kasy.
Nie chodzi o kibiców drużyn w niej grających bo ci wspierają swoją drużynę w każdym meczu, chcą oglądać każdy mecz tej drużyny czy to finał LM czy jakiś towarzyski z zespołem którego nazwa nic nikomu nie mówi.
Chodzi o wyciągnięcie jak najwięcej kasy z jak to zostało tu na stronie ujęte "niedzielnych fanów" dla których niekoniecznie liczy się konkretna drużyna a mecz "znanych marek".
Tylko po co jeszcze więcej pieniędzy "wybranym" klubom?
Czy więcej pieniędzy poprawi "widowisko"?
Czy spowoduje tylko i wyłącznie to co spowodowało wejście do piłki petrorubli i petrodolarów? Czyli wzrost cen piłkarzy?
05.03.2022 09:33
@hoven
A ja myślałem że "były dziennikarz idealista" ogarnia kwestie kontekstu rozmowy ale jak widać myliłem się. Może to właśnie dlatego "były"?
W życiu zwykle nic nie jest zero jedynkowe i tak jest też w przypadku Hasana. Ma daleko do najgorszego i daleko do najlepszego.
04.03.2022 17:01
Bayern jeszcze nie wygrał BL i musi to zrobić na boisku udowadniając swoją wyższość nad pozostałymi zespołami w przeciągu całego sezonu.
W BL jest kilka drużyn które mogą zagrozić Bayernowi może nie w dłuższym okresie ale w pojedynczych sezonach tak i pewnie już niedługo taka drużyna wypali i wygra BL. Normalna kolej rzeczy.
04.03.2022 16:56
Mbi na razie słabo ale oby dał radę przebić się do skłądu Koln.
Zirkzee dobrze sobie radzi ale też i liga taka nie za mocna. Dobrze że gra, strzela, asystuje i zbiera doświadczenie.
Oby Richards szybko wrócił do gry.
04.03.2022 07:17
@tapczan
Takie drobnostki już dawno przestały się dla niektórych liczyć.
Ważne żeby się "dopier...." do klubu.
04.03.2022 07:12
SL ma tylko i wyłącznie jeden cel pozbycie się UEFA i w ten sposób zgarnięcie całej kasy dla siebie.
Ale o tym "założyciele" nie mówią.
Na razie za mało wiadomo jak "nowa" SL ma wyglądać więc ciężko się wypowiadać.
@hoven
"“A co do "najgorszego dyrektora sportowego w galaktyce i okolicach" to jest mu do tego tytułu jeszcze bardzo daleko nawet jeśli do "najlepszego" ma jeszcze dalej.“
Doczekalem sie"
Zacytowałeś mój komentarz więc spytam na co się doczekałeś?
Znowu nie ogarnąłeś kontekstu rozmowy?
Edytowano : 2022-03-04 06:40:17
@nyy32
"Dodam, iż podobnie jak @hoven trudno mi pojąć, dlaczego dla kibica Bayernu perspektywa rozgrywek, w której od początku gra się z najlepszymi może nie być atrakcyjniejsza od obecnej, w której przez całą jesień wieje nudą"
Wszystko zależy od osoby. Dla ciebie wieje nudą a według mnie nie.
Ty zachwycasz się NBA a dla mnie była atrakcyjna ale jakieś 20 lat temu a teraz nie pamiętam kiedy obejrzałem cały mecz. Jak mam siedzieć w nocy to wolę mecz NHL.
04.03.2022 06:34
Oby szybko wrócił i zdrowie już mu dopisywało.
Jego brak pokazał jak ważny jest dla nas.
03.03.2022 16:24
Kolejny którym się "interesujemy".
Jak tak jak większością to na "zainteresowaniu" się skończy.
03.03.2022 16:22
Pytanie czy przed czerwcem zdąży złapać następną kontuzje? Szansę są duże zostały jeszcze 3 miesiące, przez ostatnie 4 sezony chyba w żadnym tyle nie wytrzymał.
03.03.2022 16:13
@Reeken89
”I jeszcze trzeba wspomnieć, że ma tyle do gadania w Bayernie co MY”
Skoro chcesz się"bawić" w łapanie za słówka i kto co napisał to kto napisał to co jest w cudzysłowie powyżej?
Jak już odpowiesz na to pytanie to kolejne.
Czy wiesz co to kontekst rozmowy?
Jeśli na powyższe pytanie odpowiedziałeś twierdząco to dlaczego sugerujesz żebym się zdecydował?
To ty krytykujesz za politykę kontraktową i transferową kogoś kto według ciebie nie ma nic do gadania czyli nie podejmuje żadnych decyzji.
02.03.2022 18:16
@Reeken89
Tak samo jak większość oceniających Hasana ma cytując ciebie 0 wiedzę do tego.
Hasan przynajmniej przepracował już trochę od 2017 roku na tym stanowisku.
A ci co go tu oceniają? Ilu i ile przepracowało?
Trochę tak jak z księdzem który wie najlepiej jak powinno wyglądać małżeństwo. W końcu w życiu nie popełnił żadnego błędy w małżeństwie.
Więc nie przesadzaj z tą "0 wiedzą".
Edytowano : 2022-03-02 15:55:39
A jeśli Hasan ma do powiedzenia w Bayernie tyle co ty czy ja to dlaczego go krytykujesz? Przecież z tego wynika że on nie odpowiada za żaden transfer. Sarr, Cuisance czy Costa to nie jego wina bo on nie ma nic do gadania.
02.03.2022 15:45
@nyy32
Tylko kto jest najlepszy?
Dla mnie najlepszy to znaczy taki który nie mając "worka pieniędzy" potrafi coś stworzyć. Więc każdy z top odpada.
Eberl stworzył coś z niczego, nie mając za dużo ale nawet i on chyba się już w MG "wypalił".
Hasan jest na stanowisku i już, pora się z tym pogodzić bo od 3 lat (albo i więcej) co poniektórzy wypisują jedno i to samo (Hasan do wywalenia) i co z tego? Nic. Nudne i już.
Jak ktoś "czeka" na kryzys to on przyjdzie nieważne kto będzie na jakim stanowisku bo każdy klub w historii ma słabsze okresy.
02.03.2022 14:51
@nyy32
Transfer Goretzki to już era Hasana.
A co do "najgorszego dyrektora sportowego w galaktyce i okolicach" to jest mu do tego tytułu jeszcze bardzo daleko nawet jeśli do "najlepszego" ma jeszcze dalej.
02.03.2022 14:02
Lista ciekawa.
Chyba nigdy wcześniej nie było takiego okienka by takie nazwiska i w takiej liczbie były dostępne bez odstępnego.
Teraz pytanie czy to jednorazowe czy piłkarze/agenci wyczuli gdzie jest "kasa" i tak to już będzie wyglądać?
Edytowano : 2022-03-02 12:46:35
Chętnie 2 może 3 z listy zobaczył bym u nas ale równie dobrze może nikt z tej listy do nas nie trafi.
02.03.2022 12:45
@sylwester123
Dług rośnie, ale w Barcie chyba się tym nikt za bardzo nie przejmuje?
Poza tym już rok temu był płacz że oni biorą za darmo a my nie i jak widać nie było o co płakać.
02.03.2022 08:44
Dobry mecz z naszej strony.
Eintracht miał jasny plan "obrona Częstochowy i kontry" plus Trapp po raz kolejny z nami zagrał świetny mecz.
W końcu zero z tyłu ale widać było pomoc dla obrony która dziś nie zostawała sama i efekt jest.
Szkoda że Lewy nic nie strzelił.
Roca mógł wejść wcześniej. Sabitzer słabo ale i tak lepiej niż ostatnio.
Czas wychodzić z formą w górę.
26.02.2022 21:06
I kolejne płaczę.
Mecz wygrany, zero z tyłu a dalej źle. Tak samo jak my dziś MC i Real. Rozumie że MC też już nie jest faworytem LM?
26.02.2022 20:58
Mam nadzieję że dziś drużyna wyjdzie w pełni skoncentrowana od pierwszej minuty i zagra bardzo dobry mecz.
26.02.2022 10:12
@hoven
"Real nie ma problemu..."
Czy napewno? A Bale, Marcelo, Isco? Ile Real stracił na samej pensji Bale'a głównie za grę w golfa? A teraz odejdzie za darmo.
25.02.2022 16:25
Co nas inni obchodzą? Patrzmy na siebie.
No chyba że to co robią/mają inni uderza w nas to wtedy obrót o 180 stopni i patrzmy jacy to nieudaczni jesteśmy.
25.02.2022 09:50
Teraz czas żeby ten talent pokazał w pierwszej drużynie.
Zobaczymy czy dostanie szanse i kiedy.
24.02.2022 07:33
Przynajmniej raz to nie my mamy pod górkę.
23.02.2022 17:22
Nowy kontrakt więc może teraz szansa gry w pierwszej drużynie?
23.02.2022 17:21
Za takie pieniądze to nie ma sensu.
23.02.2022 12:36
@Reeken89
A kogo zastąpiono duetem RR? Oczywiście Gnabry, Coman, Sane to nie RR ale to na pewno poziom Bayernu i są lepsi a już na pewno nie gorsi od tych których zastępowali Ribery i Robben.
Duet RR to najlepsi skrzydłowi w historii Bayernu.
23.02.2022 12:33
Oferty nie ma i może nie będzie?
Na razie to tylko kolejne plotki.
Ciekawe czy rzeczywiście do nas trafi a jeśli czy sobie poradzi?
22.02.2022 18:34
@makaay
Faktem jest też ostatnia wypowiedź KHR odnośnie Sule i jego przejścia do BVB. (Ta wypowiedź była trochę w stylu Uliego).
W tej wypowiedzi nie było natomiast narzekania na amatorstwo ze strony Hasana czy kogokolwiek innego z Bayernu.
A co do wygrania BL to my nie mamy monopolu na wygrywanie i pewnie (nawet wcześniej niż później) ktoś inny wygra.
22.02.2022 13:54
@makaay
Pożyjemy zobaczymy.
Poza tym pokaż klub który ciągle wygrywa.
Edytowano : 2022-02-22 13:22:46
@Reeken89
I większość piłkarzy Bayernu ma na koncie wygraną w LM czego nie można powiedzieć choćby o piłkarzach MC (który ty wymieniasz jako klub ze szczytu z którego Bayern spada).
Proste pytanie który klub ciągle wygrywa LM? Nawet Real po wygraniu 3 krotnie LM ma kilka lat gdzie daleko mu do wygrania LM.
22.02.2022 13:17
@makaay
Ci sami kibice którzy w dość jednoznaczny sposób pokazali co myślą o właścicielu Hoffe?
A gdzie Hoffe do takich klubów jak PSG, MC, Chelsea? Wszystkie te kluby są na WIELKIM finansowym "dopingu".Gdzie by były bez tego? Najpewniej tam gdzie były przed nim.
Zasady panujące w Niemczech narzucają na kluby wiele ograniczeń a mimo to Bayern rywalizuje jak równy z równym z klubami na finansowym "dopingiem".
22.02.2022 13:13
@Reeken89
I po co kłamiesz? Jak już to napisałem cytując "To może nie męcz się oglądając Bayern i przerzuć się na jakiś klub co jest na szczycie". Natomiast ty wrzucasz w cudzysłów swoją interpretację tak jakbym to ja napisał.
Nie ma obowiązku kibicowania jakiemuś klubowi tym bardziej z zagranicy. Jeżeli nie pasuje ci podejście Bayernu (chcąc nie chcąc zarząd to klub w przypadku Bayernu bo to zarząd od lat prowadzi klub w ten sam sposób i zmiany jakie zachodzą nie zmieniają podejścia do zarządzania klubem. Bayern to nie Barca czy Real gdzie nowy prezes/prezydent może wywrócić do góry nogami to co robił jego poprzednik i wprowadzić swoje zasady czy kluby z Anglii gdzie przychodzi nowy właściciel i jak chce to wpompowuje setki milionów i wprowadza swoje "widzi-misie".)
Natomiast ty cały czas atakujesz podejście zarządu do prowadzenia klubu. Nie podoba ci się że BL jest najważniejsza bo ty byś wolał LM. Jednocześnie pomijasz fakt że Bayern co sezon dochodzi wysoko w LM i jest bardzie regularny w tym od zespołów które wymieniasz jako kluby ze szczytu.
I kolejna sprawa łącząca się z powyższym napisałeś cytując "Heh dobre ciekawe w którym momencie umniejszam sukcesy Bawarczyków"
Więc tak parę komentarzy poniżej napisałeś cytując:
"bo co to za satysfakcja jeśli wygrywa się mistrzostwo danego kraju po raz 10, 11 czy 12 z rzędu ? Żadna"
"to z tego szczytu Bayern szybko zleci i mało kogo bedzie już interesowalo zdobywanie BL 10 czy 15 raz z rzedu"
Jeżeli te dwa cytaty z twoich komentarzy nie są umniejszaniem sukcesów Bayernu to co jest?
22.02.2022 12:31
@Reeken89
"bo ja akurat usilnie nie bronie władz Bayernu jak niepodległości"
Nie tylko nie bronisz władz ale idziesz dalej i umniejszasz sukcesy klubu któremu kibicujesz a to już chyba jest trochę dziwne. (nie masz satysfakcji z kolejnego mistrzostwa BL; City, Chelsea czy LFC są na szczycie a Bayern już nie lub żeby nie było że wmawiam coś czego nie napisałem to Bayern spada ze szczytu, choć wyników osiąganych w LM wcale gorszych od tych drużyn nie mamy a w przypadku City nawet dużo lepsze)
Tutaj @tapczan dobrze napisał że City w BL pewnie nadal było by średniakiem jak w PL przed "dopingiem" finansowym który w BL byłby niemożliwy. I tak samo z LM jak co roku wygra tylko jeden zespół i to może być taki który nie koniecznie jest najlepszy (w zeszłym roku Chelsea wygrała a czy było najlepszym klubem w Europie? wątpię)
22.02.2022 11:03
@Reeken89
"bo co to za satysfakcja jeśli wygrywa się mistrzostwo danego kraju po raz 10, 11 czy 12 z rzędu ? Żadna"
No, niezłe podejście, kibic nie ma żadnej satysfakcji z kolejnego mistrzostwa kraju? Ciekawe ilu kibiców innych klubów też ma takie podejście? Na szczęście zarząd ma trochę inne podejście.
"to z tego szczytu Bayern szybko zleci i mało kogo bedzie już interesowalo zdobywanie BL 10 czy 15 raz z rzedu"
To może nie męcz się oglądając Bayern i przerzuć się na jakiś klub co jest na szczycie (cokolwiek ten szczyt dla ciebie znaczy. Wygrywanie LM? Jeśli tak to polecam Real bo tylko ten klub wygrał LM więcej razy). Z wymienionych przez ciebie klubów jeden w ogóle nie wygrał LM i chyba tylko rok temu zaszedł dalej w LM od Bayernu więc gdzie ten szczyt? Drugi nie tak dawno łatwo być ogrywany przez nas i co prawda zdobywa LM mniej więcej w takich samych odstępach jak my ale pomiędzy osiąga wyniki znacznie gorsze od nas w LM. Trzeci także wygrywa LM ale wyniki jak poprzedni pomiędzy wygranymi ma gorsze od nas. Nawet Real pomiędzy wygranymi LM ma okresy gdzie odpada wcześniej od nas. Więc jaki szczyt? Szczyt osiągany raz na jakiś czas a pomiędzy słabiej ale to dla ciebie nie ma znaczenia? Oni mogą a my zawsze mamy wygrywać LM a jak nie to spadek ze szczytu? Trochę dziwne jak dla mnie.
Oby w lecie odszedł a za niego ściągnięto kogoś lepszego.
To że u nas mu nie wyszło nie oznacza że odrazu żaden klub nawet na niego nie spojrzy. Dużo lepsi piłkarze "odbijali się" od ściany po przyjściu do Bayernu.
26.03.2022 15:04
Blisko coraz bliżej. A tak naprawdę to nic konkretnego. Negocjacje trwają i tyle.
Mimo wszystko oby sprawa szybko została wyjaśniona.
24.03.2022 09:01
Jeżeli kolejnym sezonie ma dostawać tyle minut ile do tej pory to najlepszym wyjściem dla wszystkich będzie wypożyczenie do klubu BL gdzie będzie grał regularnie.
Z drugiej strony może jednak warto dać mu szanse do końca tego sezonu na regularną grę żeby zobaczyć co naprawdę potrafi?
24.03.2022 06:33
@Reeken89
@ZielonyPomidor
Podobno świat się zmienia ale jak widać uważacie że 20 czy nawet 10 lat temu w internecie było równie dużo "newsów". Ja dobrze pamiętam czasy gdy główne źródło informacji to były gazety, trochę później telegazeta, tylko ile tam było newsów? Teraz w internecie w jeden dzień jest więcej niż wtedy przez cały miesiąc. Taka drobna różnica.
Agenci są coraz cwańsi to raz a dwa teraz i dziennikarzy jest więcej ale ich poziom poszedł mocno w dół (nie wszystkich oczywiście ale teraz liczy się przede wszystkim liczba kliknięć więc im "chwytliwszy" tytuł tym lepiej a zawartość no cóż bywa "różna").
A trzecia sprawa to przepisy które obecnie poszły w stronę faworyzowania piłkarzy podczas gdy dawniej to klub rozdawał wszystkie karty.
24.03.2022 06:28
Oby rzeczywiście sprawa szybko została wyjaśniona
23.03.2022 16:01
Gravenberch jest młody i za rozsadne pieniądze można spróbować czy rozwinie się.
Co do Mazraoui to mam tylko nadzieję że nie będziemy licytować się z Barca i dawać mu 10 czy nawet więcej mln kontraktu.
22.03.2022 17:49
@tapczan
Kto by się przejmował tak "błahymi" szczegółami i drobnymi "nagięciami" prawdy. Byle dowalić Bayernowi i pokazać jak inni są "zajebiści".
21.03.2022 21:17
@Moe
"Bo nie chodzi o to, aby kupować, lub nie kupować, ale o to, aby robić to mądrze."
Mądrze czyli tak jak "ja" chce.
"Problem" w tym że Bayern od lat działa po swojemu i jest w gronie najlepszych.
21.03.2022 20:30
Dobre. Chcieli by "wielkich transferów" jeszcze "większych" piłkarzy ale z pensjami na poziomie 2 ligi Polskiej.
Jak Bayern nie daje więcej niż Barca i Christensen idzie tam to płacz. Jak Bayern odpuszcza Rudigera bo ten chce jeszcze większych pieniędzy niż Christensen to płacz. Ale jak Bayern podpisuje kontrakt wysoki ale niższy i to znacząco od tego co początkowo miał żądać Coman to płacz że za dużo mu daliśmy.
Byle tylko zaatakować Bayern, zawsze źle.
21.03.2022 17:58
Jeżeli zawodnik naprawdę chce u nas grać i jest już z nim coś ustalone to 25 mln za transfer gracza z rocznym kontraktem który dopiero wkracza do poważnej piłki wcale nie jest małą kwotą.
Zobaczymy co na to Ajax, za dużo argumentów nie mają.
Dorzucanie 5 czy 10 mln bo Ajax tak chce nie ma sensu. Zobaczymy co wynegocjujemy.
21.03.2022 14:14
@josh1982
To była czysta kalkulacja. Mecz wygrany więc gramy do końca jak najmniejszym nakładem sił.
Lepiej tak niż strzelić jeszcze kolejne 4 bramki ale za cenę jakiejś kontuzji.
Liczą się 3 punkty a 4 bramki strzelone to też dużo.
20.03.2022 18:34
W końcu na zero z tyłu.
Mecz taki sobie w naszym wykonaniu. Błędy w obronie też się zdarzyły ale Neuer wczoraj pokazał klasę.
W drugiej połowie gra siadła i to już było czekanie na końcowy gwizdek więc dużo sił nas mecz nie kosztował.
Oby Nianzou dostawał dalej szanse i pokazał na co naprawdę go stać bo do tej pory nie miał takiej szansy.
20.03.2022 12:01
Niech jeżdżą i obserwują. Żeby tylko na końcu z tych wyjazdów wyszły dobre transfery.
20.03.2022 11:42
W tym przypadku zgadzam się w pełni z Babbelem.
Oczywiście Lewy daje bardzo dużo ale w zamian otrzymuje równie dużo.
Lewy w Bayernie ma wszystko i szacunek i pieniądze.
19.03.2022 12:56
@kibicod2007
W przypadku odejść za darmo to winni są gracze i ich agenci dla których najważniejsza jest kasa a nie "identyfikacja" z klubem.
Klub oferował i Alabie i Sule tyle że na przysłowiowe "waciki" spokojnie by im starczyło i jeszcze by zostało.
Boateng to inna sprawa, wydarzenia pozasportowe i wiek.
Tolisso to z kolei przypadek gdzie kontuzje praktycznie wyeliminowały go tak z gry jak i transferu. Poco oferować mu nowy kontrakt? Klubowi lekarze i tak mają co robić a i chętnych na gracza który większość czasu się leczy nie ma.
@Piter1985
Ja w pierwszej kolejności kibicuje Bayernowi a nie pojedynczym graczom więc nie zgadzam się z tym co napisałeś.
Ale skoro masz takie zdanie to trudno (dla ciebie może i rzeczywiście przyjdą "ciężkie czasy").
19.03.2022 12:12
@ikki
W zeszłym sezonie Chelsea:
1/4 - Porto
Czy to umniejsza ich sukces końcowy?
Chęć wylosowania najłatwiejszego rywala nie świadczy o braku wiary w drużynę a pragmatyzm.
Jak wylosujesz silnego rywala i zaczyna się pisanie "nie mamy szans" czy "mam złe przeczucia" to świadczy o braku wiary w drużynę.
Edytowano : 2022-03-18 08:43:13
@hoven
Każdy mecz Bayernu jest dobry do oglądania.
A jak chcesz obejrzeć "hit" to możesz, na pewno trafi się jakaś "hitowa" para.
Na tym etapie rozgrywek to lepiej żeby nie była para w której będzie Bayern.
18.03.2022 08:37
@bayernthebest
Dokładnie.
Jak się trafi na mocnego rywala to trzeba kibicować żeby wygrać ale w LM nie raz o tym jak daleko ktoś zachodzi decyduje kogo ma się po drodze. Na trudnego rywala wcześniej czy później się trafia ale lepiej później.
18.03.2022 07:38
Upa wraca raczej napewno do 11 i kto jeszcze? Może rzeczywiście Nianzou dostanie szanse? A jak nie to Sarr?
17.03.2022 18:10
Biedny Lewy, zarząd amatorów.
Tylko że nie przypadkiem agentem Lewego jest Zahavi.
Co ten pan potrafi mogliśmy się przekonać przy negocjacjach z Alaba i Comanem. Ten drugi chciał zostać więc pożegnał tego pana i "nagle" nowy kontrakt podpisany mimo że wszyscy na około trąbili że na 100% odchodzi. Alaba chciał odejść więc nie pożegnał pana Zahaviego i teraz gra dla Realu.
Sprawa jest prosta jak Lewy chce zostać to zostanie a jak nie to żadna kwota go nie przekona. To czego jesteśmy świadkami to gra o wielkie pieniądze. Jeżeli nie to czy Lewy podpisze bez negocjacji nowy kontrakt? Wątpię.
16.03.2022 19:37
Po raz kolejny według niektórych wszyscy dokoła są "cacy" a klub (bo zarząd to klub) "be".
Tylko że stanowisko klubu jest jasne. Klub chce przedłużyć kontrakt z Lewym.
Klub chciał też przedłużyć kontrakt z Thiago, Alaba i Sule. Każdemu oferowano dobre warunki (no chyba że przyjmiemy że kilka milionów euro rocznie to zniewaga i brak docenienia).
Więc jak ktoś chce to niech obraża ludzi związanych z klubem ale dla mnie to ci którzy odchodzą za darmo są nie w porządku. Thiago przynajmniej postawił sprawę jasno i poniekąd wymusił sprzedanie.
16.03.2022 16:35
@Reeken89
Tak samo proste jak:
"A Lewy już oficjalnie odchodzi?
Znasz szczegóły? "
A odpowiadając na twoje pytanie to nie mam pojęcia. Natomiast oby po Lewym wrócono do co najmniej 3 dobrych napastników w kadrze. Niech minuty i gole się rozłożą.
Edytowano : 2022-03-16 12:26:08
Niech nawet będzie 2 dobrych.
16.03.2022 12:24
@Reeken89
A Lewy już oficjalnie odchodzi?
Znasz szczegóły? Czy tylko to co puszcza w "eter" agent Zahavi? (który jakby nie patrzeć jest stroną w negocjacjach i działa w kierunku zajęcia lepszej pozycji negocjacyjnej)
16.03.2022 12:12
Dobre. Tyle lat narzekań i nagle okazuje się że dawniej było lepiej. Za parę lat będzie ta sama śpiewka?
@Reeken89
Lewy odchodzi nie pierwszy raz.
Dla mnie to jest "gra negocjacyjna".
A jak odejdzie to będzie w tym sporo winy zarządu (może odejść już w lecie za jakieś pieniądze, może odejść za rok za darmo, może dlatego że zarząd nie umie negocjować, może dlatego że chciał za dużo a zarząd się nie ugiął - jest wiele scenariuszy odejścia Lewego i dopóki nie wiadomo dlaczego to ciężko od tak obwiniać kogoś).
Natomiast nie ulega wątpliwości że kiedyś odejdzie i jak było życie Bayernu przed Lewym tak będzie i po. Tak jak przed Lewym w klubie było paru napastników tak mam nadzieję że wrócimy do czasów gdzie w kadrze było 3 czy 4 napastników (nie było króla strzelców co sezon ale źle ze strzelaniem bramek nie było).
16.03.2022 11:49
Co do PO to nie mam typów.
Na ŚO to najlepiej Rudiger a jak nie to Schlotterbeck.
A na ŚP to może być Gravenberch, chociaż jakiś dobry, ograny defensywny pomocnik byłby najlepszy.
A jak będzie to się okaże.
16.03.2022 09:43
Kolejny kontrakt to kolejna saga pod tytułem "odchodzę".
Oczywiście nie ma gwarancji że Lewy nie odejdzie ale to wygląda zupełnie tak samo jak ostatnio. Niby Lewy chce odejść, Zahavi już negocjuje z innymi a na koniec wiadomo jak się skończyło.
Zahavi dobrze wie jak cenny jest Lewy dla Bayernu i chce ugrać jak najwięcej bo to już ostatnia szansa (Lewy ma już swoje lata). A żeby ugrać jak najwięcej to wszystkie chwyty dozwolone.
Pytanie tylko czego chce Lewy? Parę mln więcej gdzieś indziej czy zostać w Monachium i walczyć o rekord Mullera?
16.03.2022 09:38
Oby wrócił i już nie wypadał.
Jego brak jest bardzo widoczny.
15.03.2022 16:18
Na razie Barca tylko wypożycza (poza Auba) i po sezonie albo zapłaci, jak będzie miała czym, albo wrócą do swoich drużyn.
A przy limitach płac to zakontraktowanie kogoś może być trudniejsze niż w zimie.
14.03.2022 18:01
"to brzmi dokladnie jak rzecz ktorej dowiadujesz sie od agenta w trakcie krotkiej rozmowy"
Rozumie że @hoven nie raz prowadził takie rozmowy i wie to z "autopsji"? Agenci "nigdy ale to nigdy nie kłamią" (mówią "półprawdy")
Tak samo @hoven nie raz negocjował i wie że "najlepiej" na początku negocjacji powiedzieć "prawdę, czego się chce" to od razu ustawia w "uprzywilejowanej pozycji" tego co to powiedział.
Takie małe "abc" negocjacji według @hoven
14.03.2022 09:37
"meczyki" bardzo wiarygodne źródło. Takie "dla każdego coś miłego".
Gdyby wierzyć wszystkiemu co tam się pojawia to Bayern już dawno miałby Halaanda i jednocześnie Real w ataku miałby Benzeme, Mbappe, Halaanda i właśnie Lewego.
Gnabry był już z nami dogadany i podpisywał kontrakt a za Comana który na 100% odejdzie grałby u nas ten skrzydłowy z Leeds.
Są tam też i sprawdzone informację ale wiele to zwykłe plotki powielane skądś tam, z dnia na dzień zaprzeczające sobie.
14.03.2022 08:59
@hoven
Twój wkład w dyskusję jest niezmienny i sprowadza się do tego samego czyli Bayernem zarządzają "amatorzy".
To nie ja sprowadzam dyskusję ciągle na te same tory czyli "amatorów" zarządzających Bayernem tylko właśnie ty. Dyskutować można ale nie na za sadzie sprowadzania ciągle dyskusji w to samo miejsce.
Może tobie to nie odpowiada ale już raz zadałem ci pytanie i "poległeś". Czyli który klub wygrywa nieprzerwanie całą swoją historię? Nie ma takiego klubu każdy ma swoje lepsze i gorsze lata i one przychodzą nieważne jak dobrze klub jest zarządzany to w końcu pojawia się jakiś błąd. Więc narzekaj dalej w końcu odtrąbisz "sukces" że "a nie mówiłem".
Tak samo to nie ja piszę co chwilę że za Guardioli było tak samo, za Ancelottiego też, za Kovaca, też, za Flicka też i jeszcze udaję wielce zaskoczonego że nic się nie zmienia. Zmieniła się osoba czyli Hasan ale jak sam napisałeś "ostatnio". Za Guardioli chyba go nie było?
14.03.2022 07:12
@Sopariev
Bayern też mógł wygrać LM rok po roku ale nie wygrał choć przez 3 lata po wygraniu LM brakowało bardzo mało. Ale niestety z LM tak jest że to bardziej loteria a na końcu wygrywa nie koniecznie najlepszy. (w zeszłym roku Chelsea, Real wygrywając 3 krotnie też robił to na "farcie" i w dość dyskusyjnych okolicznościach). Żeby nie było ja im tych tytułów nie odbieram ani nie umniejszam tego że je mają ale chodzi o pokazanie że LM to nie jest "nieomylna wyrocznie" jak tu jest przez niektórych uważana.
Więc jak @Sopariev chcesz to narzekaj do woli na wszystko co związane z Bayernem (to bardzo "modne" na stronie) ale ja nie będę.
A najśmieszniejsze jest to że ciągle czytam jak to od lat Bayern działa tak samo a i tak duża grupa osób na tej stronie udaje zaskoczonych.
Ja już dawno przyzwyczaiłem się do działania Bayernu.
A teraz nawet jak zdarzy się sezon bez zwycięstwa to będzie to oznaczać tyle że za rok wrócimy mocniejsi.
14.03.2022 06:24
Super wiadomość. Niech pomału wraca.
Edytowano : 2022-03-13 14:38:56
@Alfik91
I co z tego?
Tylko Real wygrał rok po roku LM. "Problem" w tym że zrobił to nie wzmacniając się.
Natomiast ile klubów po wygraniu LM wzmocniło się i osiągnęły to co Bayern nie wzmacniając się? Odpowiedź jest prosta wszystkie.
To tylko na tej stronie recepta na sukces jest prosta. "Mityczne wzmacniać się". W rzeczywistości to nie takie proste i tak to nie działa.
13.03.2022 14:31
Słaba skuteczność, Baumann broniący prawie wszystko, 3 bramki ze spalonego (słusznie nieuznane), brak szczęścia choć temu też trzeba pomagać.
Nic wczoraj poza bramką Lewego nie wychodziło.
13.03.2022 06:05
Ciekawe czy coś z tego będzie i Wirtz trafi do nas?
@hoven
Jak sam zauważyłeś to "plotki". Coś prawdy w nich jest ale dużo naciągania też.
11.03.2022 18:23
Ortega jako 2 bramkarz ok.
Ale dla Gintera nie.
11.03.2022 18:07
A czym się różni "katarski wytwór" jak nazwałeś PSG od Chelsea?
W jednym i drugim przypadku bogaty właściciel tylko w Chelsea lepiej wykorzystali "finansowy doping" ale to ciągle "doping".
Niestety ale tylko jak piłkarz "bierze" to dyskwalifikacja a kluby już ta zasada nie obowiązuje (FFP to kpina i wszyscy wiedzą jak działała a w zasadzie nie działała)
10.03.2022 19:10
Ładna kwota a oby na koniec była jeszcze sporo większa.
10.03.2022 17:29
Po wczorajszym meczu jedyny pozytyw to przegrana PSG.
Z wygranej Realu nie ma się co cieszyć.
W Madrycie to już chyba zaczęli produkcje koszulek Mbappe. Chyba że teraz Nasser rzuci mu miliard euro za podpis. Tylko czy to go przekona?
10.03.2022 06:50
@Reeken89
No właśnie news o kwocie kontraktu, gdzie na stronie też był swego czasu "atak" na klub że inni negocjują i mają więcej a my nie, więc my też negocjujemy i dostajemy więcej a ty co? Zamiast pochwalić to kolejne narzekania jak to nie po twojej myśli klub działa.
09.03.2022 18:06
@Skobry
Dlaczego ma nie być wyjścia?
Na wypożyczeniu jest Richards.
Można kupić Schlotterbecka (gdzie cena i utrzymanie może nie być wcale takie wysokie).
09.03.2022 16:50
Oby nie.
09.03.2022 14:30
No i super.
@Reeken89
Jak widać zawsze musisz się dop... Nic ci nie pasuje w tym klubie, nawet wynegocjowanie nowego kontraktu ze znaczną podwyżką.
09.03.2022 14:28
I oby zakończyło się to nowym kontraktem.
Ale i tak przydał by się jakiś młody napastnik. Czy będzie nim Zirkzee?
09.03.2022 07:34
Wynik ładny.
Lewy dostaje podania to strzela i on i pozostali.
Ale nasza gra w obronie to dalej pozostawia dużo do życzenia.
Gramy dalej i to najważniejsze. Teraz trzeba poczekać na kogo trafimy w następnej rundzie.
09.03.2022 06:10
@MINGA1
"jak świat światem " to zawsze graliśmy dwoma skrzydłowymi i 4 obrońcami"
I pewnie dlatego w sezonie 2000/2001 wygraliśmy LM grając 3 z tyłu i wahadłowymi.
Ale potem już się zgadza od dość dawna gramy 4 obrońcami. Tylko czy to jest "jak świat światem to zawsze gramy"?
09.03.2022 06:07
@hoven
Jeżeli pisząc o 100 mln masz na myśli wypożyczenia to to jest akurat chyba jedyna rzecz gdzie mam takie samo zdanie jak ty. Bayern nie powinien wypożyczać takich graczy co najwyżej jakichś juniorów żeby ich sprawdzić.
Natomiast co do reszty to dobrze napisał to @Pir5 poniżej. Żaden klub nie wygrywa co roku. My też nie będziemy. I nie będzie żadnej tragedii. (już zresztą o tym rozmawialiśmy)
Edytowano : 2022-03-08 19:47:31
@Reeken89
Chcesz nie szanuj BL.
Ja jednak będę się cieszył z każdego mistrzostwa BL.
Natomiast ja nie bujam w obłokach i wiem że nie mamy monopolu na wygrywanie i kiedyś przegramy. Ale to nie będzie tragedia bo wrócimy znowu na szczyt jak zawsze.
08.03.2022 19:44
@Reeken89
@hoven
Oczywiście że przyszłość Bayernu będzie dobra.
Ale jak lubicie się umartwiać to możecie w kółko pisać jak to jest źle a będzie jeszcze gorzej.
08.03.2022 19:29
@hoven
Plan dobry to prawda.
Czy realny? Nie wiem.
08.03.2022 17:11
Mam nadzieję że do końca tego sezonu podpisze nowy kontrakt.
08.03.2022 17:01
Za Niklasa mogli byśmy kupic Nico.
08.03.2022 16:59
@Reeken89
Myśl sobie co chcesz ale napiszę to raz jeszcze bo twoje narzekania są nudne.
Jak tak ci się nie podoba sposób działania Bayernu to może zmień "obiekt westchnień" na trochę bardziej spełniający twoje wymagania. Po co się tak męczyć? Jest wiele klubów któryś "musi" działać tak jak ty sobie wymarzyłeś?
07.03.2022 20:55
@Reeken89
Gdzie tak napisalem?
Jestem za tym by raz:
Bayern nie brał pożyczek na transfery czy wypłaty kontraktów (Barca bierze na jedno i drugie)
Dwa:
Bayern nie dawał każdemu 10+. Do tego ile on chce za podpis? Czy za te pieniądze nie można kogoś sprowadzić na normalny transfer?
A poza tym może lepiej zainwestować w porządnego DP a nie kolejnego ŚO? Bez środka pola dalej obrona będzie mieć problem.
07.03.2022 18:06
@Reeken89
Chcieć a móc to dwie inne sprawy.
Nie tak dawno był lament że wszystkim teraz będą dawać kontrakty 10+. Więc chyba dobrze że pokazano że tak to nie będzie wyglądać?
Chyba że w zależności z której strony wieje wiatr (na niekorzyść Bayernu rzecz jasna) to raz jesteś za a raz przeciw.
07.03.2022 17:46
@hoven
Z Boatengiem to chyba bardziej sprawy poza sportowe zadecydowały. Ale to tylko gdybanie.
Co do Sule to błąd że nie przedłużono z nim kontaktu w zeszłym roku albo jeżeli były wątpliwości co do niego to przynajmniej spróbować sprzedać. Inna sprawa czy byłby chętny bo był po kontuzji i grał słabo.
Co do Nianzou to racja nie gra i marnuje kolejny sezon.
A co do Christensena czy jest wart takich pieniędzy? Według mnie nie.
Za takie pieniądze to Rudiger (ale on chce chyba jeszcze więcej?)
07.03.2022 17:37
Barca już robiła super transfery z Dembele i Cou na czele. Rok temu też mieli być królem polowania na "darmowych" dziś nikt tych transferów już tak nie chwali.
@hoven
Ale to dobrze czy źle że nie licytujemy z Barcą wysokości kontraktu?
Około 6 mln (netto czy brutto?).
07.03.2022 15:03
"brawa za co?"
Dokładnie, za co?
Już raz było mamy 200 mln i nie zawahamy się ich użyć.
Brać udział w pobijaniu sum za transfer do niczego dobrego nie doprowadzi.
@Reeken89
Barca ma długi i będzie miała jeszcze większe ale to jest "kura znosząca złote jajka" i dlatego nadal działa bo niby komu miało by zależeć żeby przestała? Kilku drużynom z La Liga? Na pewno nie tym którzy jej pożyczyli bo w ten sposób pieniędzy nie odzyskają.
Liczy się "marka" a tą Barca ma bardzo mocną i dalej będzie się sprzedawać jak przysłowiowe "ciepłe bułeczki". To mecz Real - Barca się sprzeda a inny mecz z La Liga już nie koniecznie. W Ameryce czy na Dalekim Wschodzie to większość pewnie nawet nie wie o istnieniu innych drużyn z La Liga.
Więc kasa, kasa i jeszcze raz kasa. Lepiej pożyczyć jeszcze więcej Barcie niż komukolwiek innemu z Hiszpanii (poza Realem).
07.03.2022 13:46
@hoven
Co do "ciamajd" jak ich określasz to już nie raz odpisywałem więc po raz kolejny nie zamierzam.
Powtórzę tylko to co napisałem ostatnio a mianowicie żebyś uważał z takim obrażaniem innych bo kryteria jakich używasz do oceny innych są takie że równie dobrze o Tobie też ktoś może napisać "ciamajda".
Natomiast co do Upa i Konate to jak wygląda nasza obrona czy szerzej nasza gra w defensywie i to nie od tego sezonu a dużo dłużej każdy widzi. I ja bardziej tu widzę problem a nie w jednym piłkarzu.
Natomiast obrona LFC w każdej konfiguracji (zwykle parę ŚO tworzą Matip i VVD) wygląda stabilnie.
Na razie Upa gra słabo i wygląda to na problem z mentalnością gdzie gdy idzie to jest ok ale jeden błąd i się gubi już całkowicie.
Więc na dziś, tak, Konate gra lepiej od Upa.
07.03.2022 07:08
Fajnie by było gdyby Wanner przebił się do pierwszego zespołu i był kimś na miarę np. Mullera, Lhama czy Schweinsteigera.
Ale jednocześnie mam nadzieję że Wirtza Bayern nie odpuści i niedługo zagra on u nas.
06.03.2022 18:26
@AdiFantasti
Ty uważasz że "ułatwiamy" innym przerwanie passy a ja uważam że każda passa się kiedyś kończy więc i nasze wygrywanie BL kiedyś zostanie przerwane.
Czy koniec będzie związany z błędami tak. Ale już tak jest że jak coś robisz to nie zawsze perfekcyjnie czasami też popełnia się błędy.
Edytowano : 2022-03-06 12:15:56
Kończę tą bezowocną dyskusję.
Ja napisałem już wszystko co miałem do napisania. Przekonarzanie się nie sensu.
06.03.2022 12:12
@hoven
"to te bym rozpaczliwie próbował spie**** z takiego miejsca pracy"
Jak to "ładnie" określiłeś ty byś "próbował spie****" a nie szef chciał cie zwolnić.
Tak to działa że jak coś ci się w pracy nie podoba to się zwalniasz/zmieniasz pracę ale to nie oznacza że szef "knuje" żeby cie zwolnić (w korpo to zwykle ci co podejmują decyzję jak ma firma działać nawet nie ma pojęcia o twoim istnieniu).
@nyy32
O tak wszystko przez złego Uliego gdyby nie on to przez te 43 lata Bayern wygrał by pewnie z 42 razy (tak z litości dla innych).
Tak Real wygrał 3 razy z rzędu (nikt inny tego nie dokonał). Wygrał bo miał CR i świetną drużynę i "przychylność sędziów" (choć to już sprawa dyskusyjna).
My gdyby Jupp został w 2013 może byśmy zrobili to wcześniej?
Real nie przez przypadek jest najbardziej utytułowanym klubem w LM. Natomiast robią to "skokami", wygrali 3 razy a potem średnio/słabo. Tak jak każdy klub ma słabe i mocne okresy ale jest bardzo silny dzięki "historii" (która dla ciebie chyba nie ma większego znaczenia bo chciałbyś ją przekreślić tworząc SL na wzór NBA).
Edytowano : 2022-03-06 11:53:54
@Arkady142
To że Tuchelowi nie wyszło w PSG to nic więcej jak normalne życie trenera.
Ancelotti u nas a nawet w Evertonie poległ a w Realu robi dobrą robotę.
06.03.2022 11:48
@hoven
Nawet przykład Juve który podałeś jest dowodem na to że nie ma "monopolu" na wygrywanie dla klubu piłkarskiego. 9 wygranych z rzedu i koniec, teraz 2 sezony może być bez zwyciestwa a może i więcej. I nie pisz banialuk o tym jak to Inter jest mocny bo podobno LM weryfikuje a ich LM weryfikuje i to dość brutalnie.
"W języku jest taka zasada ze nie rozmawia się oczywistościach tak samo jak niemożliwościach"
Że co?
Przecież to ty wymagasz niemożliwego, czyli żeby Bayern wygrywał co sezon BL i LM a jak gramy słabiej to od razu wyzywasz od amatorów i wieszczysz upadek.
06.03.2022 10:37
@hoven
"nieprzerwanie, ciągle" oznacza przez całą swoją historię.
Czym jest 9 sezonów w historii Bayernu czy Juve? Nawet nie jest to 1/10 czasu.
Życie klubu to sinusoida raz się wygrywa raz przegrywa. Ważne żeby być w topie a my w tym topie jesteśmy nieprzerwanie.
Więc daruj sobie tak kiepską odpowiedź.
06.03.2022 10:13
@hoven
Z "argumentami" typu: Flick został zwolniony czy Hasan uknuje intrygę (może kiedyś napisze biografie i wyjasni jak zastraszył Loewa by ten w "odpowiednim" momencie zrezygnował z prowadzenia reprezentacji, to będzie bardzo fajne science fiction). Nie warto dyskutować bo to teorie spiskowe nic więcej.
Już parę razy zadałem to pytanie, zadam jeszcze raz.
Jaki klub nieprzerwanie, ciągle wygrywa?
Ja w przeciwieństwie do ciebie śpię spokojnie i nie martwię się ani o teraźniejszość ani o przyszłość Bayernu. Nawet jak nic nie wygramy to wrócimy mocniejsi i wygramy (tak to działa w piłce, żaden klub nie ma monopolu na wygrywanie co sezon).
06.03.2022 09:46
@AdiFantasti
Drużyna nie ma formy trudno. Początek sezonu wyglądał dobrze. Teraz jest słabo. Koniec sezonu jaki będzie to się zobaczy.
Nie ma co płakać.
No chyba że ktoś już zapomniał jak wyglada sezon BL sprzed naszej serii 9 zwycięstw z rzedu.
05.03.2022 19:25
Dobry początek a potem gol samobójczy i bardzo kiepska końcówka pierwszej połowy. A w drugiej Leverkusen postawiło autobus i nas załatwili.
No cóż żeby wygrać BL to trzeba się napracować (wbrew temu co się niektórym na stronie wydaje).
Upa i Sabitzer muszą w końcu wrócić do formy, grać potrafią a na razie słabo.
Edytowano : 2022-03-05 18:28:35
@josh1982
Nie wiem jak innych ale to był, jest i będzie mój Bayern. Z klubem się jest nie tylko jak idzie ale i jak jest dołek formy (który dopada każdy zespół)
Edytowano : 2022-03-05 18:31:19
@Panczo
Sezon to nie tylko LM. A nawet jak wszystko przegramy to co? Nic.
Kiedyś i tak przyjdzie sezon bez żadnego tytułu.
Edytowano : 2022-03-05 18:33:21
Jak się czyta niektóre komentarze to przysłowiowy "kubeł zimnej wody" w postaci sezonu bez żadnego tytułu może dobrze by co poniektórym zrobił bo za bardzo "bujają w obłokach"
05.03.2022 18:22
Pomiędzy "może" a "opuści" jest bardzo daleko.
Każdy z nich ma daleko do pierwszego składu więc odejście któregokolwiek nie powinno nikogo zdziwić.
05.03.2022 13:54
Oby w końcu wchodził na 10, 15 minut na koniec meczu.
Może na przyszły sezon wysłać go na wypożyczenie? Może jakiś klub z BL chciałby go wziąść?
05.03.2022 12:08
Sytuacja dla mnie kompletnie niezrozumiała. Dostaje szanse tylko gdy już dosłownie nikt nie jest w stanie grać i gra dobrze, nie gorzej od innych. Potem wszystko wraca do normy i Roca znowu trafia na koniec kokejki a inni kaleczą dalej dając drużynie mniej niż Roca gdy już dostał szansę.
05.03.2022 12:03
W SL chodzi tylko i wyłącznie o więcej kasy.
Nie chodzi o kibiców drużyn w niej grających bo ci wspierają swoją drużynę w każdym meczu, chcą oglądać każdy mecz tej drużyny czy to finał LM czy jakiś towarzyski z zespołem którego nazwa nic nikomu nie mówi.
Chodzi o wyciągnięcie jak najwięcej kasy z jak to zostało tu na stronie ujęte "niedzielnych fanów" dla których niekoniecznie liczy się konkretna drużyna a mecz "znanych marek".
Tylko po co jeszcze więcej pieniędzy "wybranym" klubom?
Czy więcej pieniędzy poprawi "widowisko"?
Czy spowoduje tylko i wyłącznie to co spowodowało wejście do piłki petrorubli i petrodolarów? Czyli wzrost cen piłkarzy?
05.03.2022 09:33
@hoven
A ja myślałem że "były dziennikarz idealista" ogarnia kwestie kontekstu rozmowy ale jak widać myliłem się. Może to właśnie dlatego "były"?
W życiu zwykle nic nie jest zero jedynkowe i tak jest też w przypadku Hasana. Ma daleko do najgorszego i daleko do najlepszego.
04.03.2022 17:01
Bayern jeszcze nie wygrał BL i musi to zrobić na boisku udowadniając swoją wyższość nad pozostałymi zespołami w przeciągu całego sezonu.
W BL jest kilka drużyn które mogą zagrozić Bayernowi może nie w dłuższym okresie ale w pojedynczych sezonach tak i pewnie już niedługo taka drużyna wypali i wygra BL. Normalna kolej rzeczy.
04.03.2022 16:56
Mbi na razie słabo ale oby dał radę przebić się do skłądu Koln.
Zirkzee dobrze sobie radzi ale też i liga taka nie za mocna. Dobrze że gra, strzela, asystuje i zbiera doświadczenie.
Oby Richards szybko wrócił do gry.
04.03.2022 07:17
@tapczan
Takie drobnostki już dawno przestały się dla niektórych liczyć.
Ważne żeby się "dopier...." do klubu.
04.03.2022 07:12
SL ma tylko i wyłącznie jeden cel pozbycie się UEFA i w ten sposób zgarnięcie całej kasy dla siebie.
Ale o tym "założyciele" nie mówią.
Na razie za mało wiadomo jak "nowa" SL ma wyglądać więc ciężko się wypowiadać.
@hoven
"“A co do "najgorszego dyrektora sportowego w galaktyce i okolicach" to jest mu do tego tytułu jeszcze bardzo daleko nawet jeśli do "najlepszego" ma jeszcze dalej.“
Doczekalem sie"
Zacytowałeś mój komentarz więc spytam na co się doczekałeś?
Znowu nie ogarnąłeś kontekstu rozmowy?
Edytowano : 2022-03-04 06:40:17
@nyy32
"Dodam, iż podobnie jak @hoven trudno mi pojąć, dlaczego dla kibica Bayernu perspektywa rozgrywek, w której od początku gra się z najlepszymi może nie być atrakcyjniejsza od obecnej, w której przez całą jesień wieje nudą"
Wszystko zależy od osoby. Dla ciebie wieje nudą a według mnie nie.
Ty zachwycasz się NBA a dla mnie była atrakcyjna ale jakieś 20 lat temu a teraz nie pamiętam kiedy obejrzałem cały mecz. Jak mam siedzieć w nocy to wolę mecz NHL.
04.03.2022 06:34
Oby szybko wrócił i zdrowie już mu dopisywało.
Jego brak pokazał jak ważny jest dla nas.
03.03.2022 16:24
Kolejny którym się "interesujemy".
Jak tak jak większością to na "zainteresowaniu" się skończy.
03.03.2022 16:22
Pytanie czy przed czerwcem zdąży złapać następną kontuzje? Szansę są duże zostały jeszcze 3 miesiące, przez ostatnie 4 sezony chyba w żadnym tyle nie wytrzymał.
03.03.2022 16:13
@Reeken89
”I jeszcze trzeba wspomnieć, że ma tyle do gadania w Bayernie co MY”
Skoro chcesz się"bawić" w łapanie za słówka i kto co napisał to kto napisał to co jest w cudzysłowie powyżej?
Jak już odpowiesz na to pytanie to kolejne.
Czy wiesz co to kontekst rozmowy?
Jeśli na powyższe pytanie odpowiedziałeś twierdząco to dlaczego sugerujesz żebym się zdecydował?
To ty krytykujesz za politykę kontraktową i transferową kogoś kto według ciebie nie ma nic do gadania czyli nie podejmuje żadnych decyzji.
02.03.2022 18:16
@Reeken89
Tak samo jak większość oceniających Hasana ma cytując ciebie 0 wiedzę do tego.
Hasan przynajmniej przepracował już trochę od 2017 roku na tym stanowisku.
A ci co go tu oceniają? Ilu i ile przepracowało?
Trochę tak jak z księdzem który wie najlepiej jak powinno wyglądać małżeństwo. W końcu w życiu nie popełnił żadnego błędy w małżeństwie.
Więc nie przesadzaj z tą "0 wiedzą".
Edytowano : 2022-03-02 15:55:39
A jeśli Hasan ma do powiedzenia w Bayernie tyle co ty czy ja to dlaczego go krytykujesz? Przecież z tego wynika że on nie odpowiada za żaden transfer. Sarr, Cuisance czy Costa to nie jego wina bo on nie ma nic do gadania.
02.03.2022 15:45
@nyy32
Tylko kto jest najlepszy?
Dla mnie najlepszy to znaczy taki który nie mając "worka pieniędzy" potrafi coś stworzyć. Więc każdy z top odpada.
Eberl stworzył coś z niczego, nie mając za dużo ale nawet i on chyba się już w MG "wypalił".
Hasan jest na stanowisku i już, pora się z tym pogodzić bo od 3 lat (albo i więcej) co poniektórzy wypisują jedno i to samo (Hasan do wywalenia) i co z tego? Nic. Nudne i już.
Jak ktoś "czeka" na kryzys to on przyjdzie nieważne kto będzie na jakim stanowisku bo każdy klub w historii ma słabsze okresy.
02.03.2022 14:51
@nyy32
Transfer Goretzki to już era Hasana.
A co do "najgorszego dyrektora sportowego w galaktyce i okolicach" to jest mu do tego tytułu jeszcze bardzo daleko nawet jeśli do "najlepszego" ma jeszcze dalej.
02.03.2022 14:02
Lista ciekawa.
Chyba nigdy wcześniej nie było takiego okienka by takie nazwiska i w takiej liczbie były dostępne bez odstępnego.
Teraz pytanie czy to jednorazowe czy piłkarze/agenci wyczuli gdzie jest "kasa" i tak to już będzie wyglądać?
Edytowano : 2022-03-02 12:46:35
Chętnie 2 może 3 z listy zobaczył bym u nas ale równie dobrze może nikt z tej listy do nas nie trafi.
02.03.2022 12:45
@sylwester123
Dług rośnie, ale w Barcie chyba się tym nikt za bardzo nie przejmuje?
Poza tym już rok temu był płacz że oni biorą za darmo a my nie i jak widać nie było o co płakać.
02.03.2022 08:44
Dobry mecz z naszej strony.
Eintracht miał jasny plan "obrona Częstochowy i kontry" plus Trapp po raz kolejny z nami zagrał świetny mecz.
W końcu zero z tyłu ale widać było pomoc dla obrony która dziś nie zostawała sama i efekt jest.
Szkoda że Lewy nic nie strzelił.
Roca mógł wejść wcześniej. Sabitzer słabo ale i tak lepiej niż ostatnio.
Czas wychodzić z formą w górę.
26.02.2022 21:06
I kolejne płaczę.
Mecz wygrany, zero z tyłu a dalej źle. Tak samo jak my dziś MC i Real. Rozumie że MC też już nie jest faworytem LM?
26.02.2022 20:58
Mam nadzieję że dziś drużyna wyjdzie w pełni skoncentrowana od pierwszej minuty i zagra bardzo dobry mecz.
26.02.2022 10:12
@hoven
"Real nie ma problemu..."
Czy napewno? A Bale, Marcelo, Isco? Ile Real stracił na samej pensji Bale'a głównie za grę w golfa? A teraz odejdzie za darmo.
25.02.2022 16:25
Co nas inni obchodzą? Patrzmy na siebie.
No chyba że to co robią/mają inni uderza w nas to wtedy obrót o 180 stopni i patrzmy jacy to nieudaczni jesteśmy.
25.02.2022 09:50
Teraz czas żeby ten talent pokazał w pierwszej drużynie.
Zobaczymy czy dostanie szanse i kiedy.
24.02.2022 07:33
Przynajmniej raz to nie my mamy pod górkę.
23.02.2022 17:22
Nowy kontrakt więc może teraz szansa gry w pierwszej drużynie?
23.02.2022 17:21
Za takie pieniądze to nie ma sensu.
23.02.2022 12:36
@Reeken89
A kogo zastąpiono duetem RR? Oczywiście Gnabry, Coman, Sane to nie RR ale to na pewno poziom Bayernu i są lepsi a już na pewno nie gorsi od tych których zastępowali Ribery i Robben.
Duet RR to najlepsi skrzydłowi w historii Bayernu.
23.02.2022 12:33
Oferty nie ma i może nie będzie?
Na razie to tylko kolejne plotki.
Ciekawe czy rzeczywiście do nas trafi a jeśli czy sobie poradzi?
22.02.2022 18:34
@makaay
Faktem jest też ostatnia wypowiedź KHR odnośnie Sule i jego przejścia do BVB. (Ta wypowiedź była trochę w stylu Uliego).
W tej wypowiedzi nie było natomiast narzekania na amatorstwo ze strony Hasana czy kogokolwiek innego z Bayernu.
A co do wygrania BL to my nie mamy monopolu na wygrywanie i pewnie (nawet wcześniej niż później) ktoś inny wygra.
22.02.2022 13:54
@makaay
Pożyjemy zobaczymy.
Poza tym pokaż klub który ciągle wygrywa.
Edytowano : 2022-02-22 13:22:46
@Reeken89
I większość piłkarzy Bayernu ma na koncie wygraną w LM czego nie można powiedzieć choćby o piłkarzach MC (który ty wymieniasz jako klub ze szczytu z którego Bayern spada).
Proste pytanie który klub ciągle wygrywa LM? Nawet Real po wygraniu 3 krotnie LM ma kilka lat gdzie daleko mu do wygrania LM.
22.02.2022 13:17
@makaay
Ci sami kibice którzy w dość jednoznaczny sposób pokazali co myślą o właścicielu Hoffe?
A gdzie Hoffe do takich klubów jak PSG, MC, Chelsea? Wszystkie te kluby są na WIELKIM finansowym "dopingu".Gdzie by były bez tego? Najpewniej tam gdzie były przed nim.
Zasady panujące w Niemczech narzucają na kluby wiele ograniczeń a mimo to Bayern rywalizuje jak równy z równym z klubami na finansowym "dopingiem".
22.02.2022 13:13
@Reeken89
I po co kłamiesz? Jak już to napisałem cytując "To może nie męcz się oglądając Bayern i przerzuć się na jakiś klub co jest na szczycie". Natomiast ty wrzucasz w cudzysłów swoją interpretację tak jakbym to ja napisał.
Nie ma obowiązku kibicowania jakiemuś klubowi tym bardziej z zagranicy. Jeżeli nie pasuje ci podejście Bayernu (chcąc nie chcąc zarząd to klub w przypadku Bayernu bo to zarząd od lat prowadzi klub w ten sam sposób i zmiany jakie zachodzą nie zmieniają podejścia do zarządzania klubem. Bayern to nie Barca czy Real gdzie nowy prezes/prezydent może wywrócić do góry nogami to co robił jego poprzednik i wprowadzić swoje zasady czy kluby z Anglii gdzie przychodzi nowy właściciel i jak chce to wpompowuje setki milionów i wprowadza swoje "widzi-misie".)
Natomiast ty cały czas atakujesz podejście zarządu do prowadzenia klubu. Nie podoba ci się że BL jest najważniejsza bo ty byś wolał LM. Jednocześnie pomijasz fakt że Bayern co sezon dochodzi wysoko w LM i jest bardzie regularny w tym od zespołów które wymieniasz jako kluby ze szczytu.
I kolejna sprawa łącząca się z powyższym napisałeś cytując "Heh dobre ciekawe w którym momencie umniejszam sukcesy Bawarczyków"
Więc tak parę komentarzy poniżej napisałeś cytując:
"bo co to za satysfakcja jeśli wygrywa się mistrzostwo danego kraju po raz 10, 11 czy 12 z rzędu ? Żadna"
"to z tego szczytu Bayern szybko zleci i mało kogo bedzie już interesowalo zdobywanie BL 10 czy 15 raz z rzedu"
Jeżeli te dwa cytaty z twoich komentarzy nie są umniejszaniem sukcesów Bayernu to co jest?
22.02.2022 12:31
@Reeken89
"bo ja akurat usilnie nie bronie władz Bayernu jak niepodległości"
Nie tylko nie bronisz władz ale idziesz dalej i umniejszasz sukcesy klubu któremu kibicujesz a to już chyba jest trochę dziwne. (nie masz satysfakcji z kolejnego mistrzostwa BL; City, Chelsea czy LFC są na szczycie a Bayern już nie lub żeby nie było że wmawiam coś czego nie napisałem to Bayern spada ze szczytu, choć wyników osiąganych w LM wcale gorszych od tych drużyn nie mamy a w przypadku City nawet dużo lepsze)
Tutaj @tapczan dobrze napisał że City w BL pewnie nadal było by średniakiem jak w PL przed "dopingiem" finansowym który w BL byłby niemożliwy. I tak samo z LM jak co roku wygra tylko jeden zespół i to może być taki który nie koniecznie jest najlepszy (w zeszłym roku Chelsea wygrała a czy było najlepszym klubem w Europie? wątpię)
22.02.2022 11:03
@Reeken89
"bo co to za satysfakcja jeśli wygrywa się mistrzostwo danego kraju po raz 10, 11 czy 12 z rzędu ? Żadna"
No, niezłe podejście, kibic nie ma żadnej satysfakcji z kolejnego mistrzostwa kraju? Ciekawe ilu kibiców innych klubów też ma takie podejście? Na szczęście zarząd ma trochę inne podejście.
"to z tego szczytu Bayern szybko zleci i mało kogo bedzie już interesowalo zdobywanie BL 10 czy 15 raz z rzedu"
To może nie męcz się oglądając Bayern i przerzuć się na jakiś klub co jest na szczycie (cokolwiek ten szczyt dla ciebie znaczy. Wygrywanie LM? Jeśli tak to polecam Real bo tylko ten klub wygrał LM więcej razy). Z wymienionych przez ciebie klubów jeden w ogóle nie wygrał LM i chyba tylko rok temu zaszedł dalej w LM od Bayernu więc gdzie ten szczyt? Drugi nie tak dawno łatwo być ogrywany przez nas i co prawda zdobywa LM mniej więcej w takich samych odstępach jak my ale pomiędzy osiąga wyniki znacznie gorsze od nas w LM. Trzeci także wygrywa LM ale wyniki jak poprzedni pomiędzy wygranymi ma gorsze od nas. Nawet Real pomiędzy wygranymi LM ma okresy gdzie odpada wcześniej od nas. Więc jaki szczyt? Szczyt osiągany raz na jakiś czas a pomiędzy słabiej ale to dla ciebie nie ma znaczenia? Oni mogą a my zawsze mamy wygrywać LM a jak nie to spadek ze szczytu? Trochę dziwne jak dla mnie.
22.02.2022 06:25