DieRoten.pl

Bild: Bayern mięknie w sprawie sprzedaży Lewandowskiego

12.05.2022, 13:23:07

Kolejny dzień przyniósł nam nowe informacje na temat dalszej przyszłości Roberta Lewandowskiego, którego kontrakt z bawarskim klubem obowiązuje do końca czerwca 2023 roku.

Jak już informowaliśmy Was wcześniej, Pini Zahavi ma mieć już przygotowaną „strategię”, dzięki której doprowadzi ostatecznie do odejścia 33-latka do Barcelony.

Z kolei dosłownie przed chwilą kolejne informacje w sprawie przyszłości kapitana polskiej reprezentacji narodowej przedstawił niemiecki dziennik „Bild”. Do tej pory stanowisko Bayernu było jasne – Lewandowski nie jest na sprzedaż. Jednakże stanowcze „nie” i odmowa sprzedaży mają się powoli kruszyć.

Koledzy z szatni oraz kierownictwo sportowe FCB dostrzegają, jak bardzo Polak był sfrustrowany w ostatnich tygodniach…

Plusy i minusy odejścia?

Fakt, że Bayern do końca starał się o Haalanda, tylko dodatkowo popsuł relacje i wpłynął na niezadowolenie Polaka. Polski napastnik był również rozczarowany, że klub tak długo zwlekał z rozpoczęciem rozmów. Lewandowski pragnie tego lata odejść z Monachium.

W szatni „Gwiazdy Południa” oraz w kierownictwie sportowym pojawiają się pierwsze myśli, że odejście Roberta może mieć pozytywne efekty pod względem sportowym, ponieważ do tej pory cała gra ofensywna FCB była nastawiona pod 33-letniego snajpera.

Wewnątrz FCB mówi się, że Bayern oczekuje za „Lewego” od 35 do 40 mln €, co też gotowa jest zapłacić Barcelona. Klub musi więc rozważyć, co oznaczałoby odejście snajpera. Choć „Bawarczycy” zaoszczędzą potężną pensję (24 mln €), to znalezienie następcy będzie gigantycznym wyzwaniem.

 

źródło: Bild.de

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (60)



13.05.2022 11:27
@Reeken89 nie rozpatruję tego czy miał rację, czy nie. Odniosłem się tylko do Twojego komentarza, że rzekomo nigdy nie robił dymów, co jest nie prawdą, bo robi je właściwie od samego początku.
13.05.2022 10:23
A na pewno @Mathias z tym Websterem to takie hop siup? bo gdyby tak było to wydaje mi się, że byśmy mieli co okno plagę takich transferów a raczej tego nie słychać
13.05.2022 07:39
Myślę, że Robert jest po słowie już z Barcą. Jeżeli Bayern się uprze to Lewy wykorzysta prawo Webstera. Dlatego Bayern mięknie bo chce trochę na nim zarobić.
12.05.2022 22:37
Wszystko po raz kolejny układa się w logiczną całość - nagelsmann nie lubi grać typowym napadziorem w roli 9 więc pozbywa się najlepszego gracza świata którego zastąpi swoim ulubieńcem Wernerem (wiadomo ten siedzi na ławeczce a zawsze marzył o Monachium). Cały czas jednak będę się łudził że to nieprawda i wymysł dziennikarzy, bo aktualnie w Bayernie jest syf i jest modnie o nim pisać codzienne bzdury zwłaszcza transferowe :(
12.05.2022 21:27
Uważaj bo jeszcze Werner to będzie szczyt naszych możliwości. Może nawet nieosiągalny. Chyba Schick byłby najrozsądniejsza opcja.
12.05.2022 21:24
Jak ściągniemy Wernera zamiast Lewego to będzie to wyglądać jak kompletna degrengolada :)
12.05.2022 21:10
Na rynku zostają takie opcje jak Lukaku, Nunez, Schick i Osimeh natomiast Werner, Nkunku czy Anthony raczej jako następcy Gnabry'ego
12.05.2022 21:07
To wszystko co piszesz to "podobno". Ja nie bronię ani Lewego ani klubu, nie ma nas przy rozmowach i nie wiemy jak faktycznie sprawy się mają. Z pewnością Robert chciał podwyżkę, może, ale można też było odnieść wrażenie że zarząd nie bardzo kwapił się do rozmów.
12.05.2022 19:49
Lewy powinien zjesc snickersa xxl. Mam nadzieje, ze wypelni kontrakt a potem niech idzie gdzie chce jesli ma takie zyczenie. W ogole to lekka beka bo podobno Zahavi “terroryzuje” Bayern zapominjac, ze to klub ma z nim kontrakt. Scenariusz, w ktorym Lewy odchodzi za darmo po wygasnieciu umowy jest jak najbardziej na reke zarzadowi. Wowczas Lewy bedzie mial 35 lat i odejdzie mega pensja. Zadne smieszne 40 mln nie zadowola nikgo w klubie. Nie wiem kto tu ma wieksze cisnienie…
12.05.2022 19:41
misza-> jak skończyłeś swoje "mądrości" to spoko...FCBM!
12.05.2022 19:36
Możesz masz również sklerozę i wcale w ogole ma takich, którzy się uważają za idealnych. Może to ponorostu wytwór twoje fantazji albo podświadomość płata figle.
12.05.2022 19:35
Oczywiście, że będzie, ale szykujmy się na chude lata. Pomijając całkowicie sprawę Lewego.
Nikt poważny do nas nie przychodzi.
12.05.2022 19:32
misza-> no widzisz mam straszną sklerozę i nie jestem idealny, jak niektórzy się takimi uwazaja :) FCBM!
12.05.2022 19:29
Spokojnie Hasan i zarząd na pewno mają przygotowane zastępstwo. Prawda? Prawda?
12.05.2022 19:25
@Reeken89 pewien uzytkownik? To nawet nie pamiętasz z kim rozmawiałeś wczoraj?

Tak, to były i są urojenia. Hasan wykonuje wole zarządu, a nie jest ona tam jedynym członkiem. Kto tego nie rozumie i stara się przedstawić alternatywna rzeczywistość, w której o wszytskim w pojedynki decyduje Brazzo gada bzdury. Ot co.

Edytowano : 2022-05-12 19:26:41

Byli wielcy, którzy odchodzili i wciaz udawało nam się utrzymać poziom europejskiego topu. I mam nadzieje, ze w przypadku odejscia Lewego, które myśli nastąpi za rok, będzie podobnie.
12.05.2022 19:24
Było życie (wygrane LM) przed Lewym będzie i po nim.
I zgadzam się co do tego że odkąd przyszedł Lewy to nasza ofensywa opiera się tylko na nim i jak wypada przez kontuzje (których co prawda dużo nie ma ale jednak zdarzają się) to jest gigantyczny problem.
Jak to się mówi kiedyś trzeba odciąć pępowinę i zacząć sobie radzić bez Lewego tak jak jeszcze niedawno.
12.05.2022 19:15
hoven-> pewien użytkownik pisał tutaj niedawno, że jak ktoś myśli, że Hasan jest ponad Bayernem to ma jakieś urojenia :) FCBM!

Edytowano : 2022-05-12 19:27:38

Edmund-> problemem nie jest odejście Lewandowskiego tylko to, że zarząd nie ma planu kim go zastąpic, bo jak nie kasa to coś innego...FCBM!
12.05.2022 19:09
@Ivan7 zabawne to jest jak ktos stawia Hasana ponad Bayernem a nie osoby ktore doceniaja goscia zdobywajacego niemalze bramke na mecz i absolutnie jednego z najwybitniejszych napastnikow w historii pilki noznej
12.05.2022 19:04
I chyba będę mógł powiedzieć: "a nie mówiłem (pisałem)?".
12.05.2022 18:49
12.05.2022 18:32
Zabawne, jak wielu użytkowników tego serwisu stawia Lewandowskiego ponad Bayernem. Po odjeściu Robercika zobaczymy szybko kto jest kto (czytaj, ktore nicki na zawsze zniknęły z tego portalu).
12.05.2022 18:29
Co oni gadają Haha. Lewy jest majpsdum piłkarzem i to są kolejne plotki. Kontrakt lewego to priorytetem dla bayernu to ich najlszy gracz i największa legenda. Haaland to klocek i jest piłkarsko słaby. A lewy nie jest na sprzedaż bp najwięcej daje cofa się i risgrywa dużo razy, we was to dużo daje. Więc wątpię, że do końca chcieli haalanda przecież informowali, że z niego rezygnują.
12.05.2022 18:19
Kwestia lewego już jest raczej przesądzona.
12.05.2022 18:15
"Bild" i te jego rewelacje. Wiedza znikąd. Kliknięcia były, szum narobiony, masa komentarzy też, czyli cel osiągnięty.
12.05.2022 17:53
@EustachyMotyka na kolejnym koncie to samo…Lubię dawać szanse ale ile można ?:|
12.05.2022 17:26
@obiektywizm
Skończyłeś już czy dopiero zaczynasz swoje wywody?
12.05.2022 17:26
Odejdzie do najwiekszego klubu sportowego swiata, do silniejszej ligi, nic dziwnego ze Lewy chce sprobowac prawdziwej rywalizacji a nie gry w Bundeslidze ze jeden klub ma wiecej mistrzostw niz wszystkie pozostałe razem wziete.
12.05.2022 17:06
EustachyMotyka następny pseudo ekspert z za ekranu z 16 letnim stażem, nickiem z kreskówki sprzed dwóch dekad i jakże świetnej orientacji w kwestii formalnej praw autorskich do transmisji meczów z Bundesligi, przeznaczeniu nazwiska Kahna i innych wystepków.

Ale do krytyki zawsze w pierwszym rzędzie. Nic tylko przyklasnąć.
12.05.2022 16:47
Zanim sprzedamy Lewego to trzeba się pozbyć Hasana, bo ściągnie jakiegoś Arpa za 10 milionów, a w pierwszej jedenastce wybiegnie Chupa Chups i cyk, atak obsadzony.
12.05.2022 16:28
Jak Lewy odejdzie, a Bayern w przyszłym sezonie nic nie ugra to Hasan leci na zbyty pysk
12.05.2022 16:23
@hoven ależ skąd, mam nadzieję i jestem prawie pewien, że tutaj takich osób nie ma, ale gdzieś indziej napewno są.
12.05.2022 16:20
Co tu się odwala w tym klubie...
12.05.2022 16:16
@hoven

Z tym, że w Hiszpanii chyba nie ma puli gdzie Barca albo Real wpłacają kasę na mniejsze kluby z praw tv?
12.05.2022 16:08
@hoven miejmy nadzieję, że takie marzenia osób źle życzących Bayernowi nigdy nie spełnią się, ale błędy jakie Bayern popełnia oczywiście są bardzo niepokojące i oby jak najmniej ich było.
12.05.2022 15:49
8arca to chyba jeszcze ma zaległe raty do spłacenia za Coutinho czy innego Dembele więc trzeba uważać na interesy z takimi gołodupcami.
12.05.2022 15:45
@Marton nic dziwnego, w hiszpanii Real i Barca wynegocjowaly sobie duzo wieksze pieniadze niz inne kluby i generalnie nie wyszlo to lidze na dobrze, powiekszanie dystansu w dlugim terminie nie sadze aby poprawilo sytuacje Bundesligi

Edytowano : 2022-05-12 15:48:04

Hasan sprzeda ambitnego mistrza Lewego zeby miec na lenia Pogbe zeby posylal Kingsleyowi "17mln" Comanowi pilki ktore ten zamieni seryjnie na gole. Co prawda w tym sezonie ma 3 ale to dlatego ze przeszkadza mu Lewy
12.05.2022 15:44
Tak jest, świetny pomysł. Wtedy na boisku będzie miejsce dla całej trójki Sane, Coman, Gnabry, oczywiście dopóki nie zawinie się również ten ostatni.

Fantastyczny pomysł!!!
12.05.2022 15:41
Puszczenie Lewego będzie kolejną oznaką braku ambicji wśród władz klubu. Oczywiście, jeśli odejdzie za darmo za rok to będzie spora strata, ale te 40 mln € jakie możemy za niego dostać to również kwota, która niewiele nam da w kwestii ewentualnego następcy.
Dodając do tego fakt, zwyczajnie nie ma na świecie gracza, który mógłby zastąpić Lewego nawet w 70% (jedyny w mojej opinii się jako tako nadał to Vlahovic, ale on już trafił do Juventusu) to wychodzi nam, że jego odejście ma wyłącznie minusy...
12.05.2022 15:34
Jak miękniemy to chyba czas go oddać w jakiejś dogodnej racie. 5 rat po 6 milionów? Co wy na to?
12.05.2022 15:31
@misza

Jeśli dobrze pamiętam to w 2015 roku Kalle chciał przekonać DFL by kluby same indywidualnie negocjowały sobie prawa do TV. Żeby małe kluby nie były poszkodowane to proponować by utworzyć fundusz, gdzie każdy "wielki klub" wpłacał by np. 50 % z swoich dochodów z TV i ta kwota byłaby rozdzielana wśród małych klubów. Mówił, że dzięki temu Bayern zarobi 200 mln zamiast chyba 50 mln wtedy z praw do BL. Sprawa ucichla także albo nie jest to możliwe prawnie albo był duży opor DFL.
12.05.2022 15:21
Przyjdzie Jovic i dopiero będzie przeszkadzał w zdobywaniu goli :D
12.05.2022 15:17
ciekawa teoria, Lewy przeszkadza w zdobywaniu bramek :DDDDDD
12.05.2022 15:08
Tja. Bayern ma wpływ na prawa telewizyjne…Jeśli ktokolwiek chce w ogole płacić w miarę dobre pieniądze za prawa to właśnie głównie dzięki Bayernowi.

Kolejny hejter, pewnie wcielenie nr x znanych hejterow z przeszłości.
12.05.2022 14:55
Jeśli ktoś myśli, że nagle po odejściu Lewandowskiego Sane, Coman i Gnabry zaczną strzelać tyle bramek co Lewandowski to gratuluję :) FCBM!
12.05.2022 14:51
@EustachyMotyka Pieniądze za prawa telewizyjne nie zależą od Bayernu tylko od tego jak mocna jest liga. A że bundesliga to liga ogórków to pieniędzy dużych nie będzie
12.05.2022 14:51
Tak. Ewidentnie to Lewy blokował rozwój np. Comana. Tak blokował że bidula nie potrafił strzelić 5 bramek w Bundeslidze a teraz po odejściu Lewego jestem spokojny o naszą ofensywę.
12.05.2022 14:46
@Bayern1987dwa
Ja tam nawet przestałem się zbytnio przejmować że będzie jakiś ogór za lewego ;) to ostatnio w Bayernie jest modne, odchodzą mocni zawodnicy a przychodzą nijacy ;) a jak tak Bayern narzeka na brak funduszy to niech bierze przykład z PL i ogarnie dobrze prawa telewizyjne, a Hajner niech pogada z Adasiem niech dają więcej albo tyle samo co ma real i Arsenal;)
12.05.2022 14:42
@bayern1987dwa To może dajmy mu 50? A co się będziemy przejmować. A potem pretensje że nie ma transferów. Najłatwiej wydaje się nie swoje pieniądze.
12.05.2022 14:41
Niech idzie. Za dużo już tego teatru. Były mecze bez Lewego, gdy leczył kontuzje rok temu, gdzie ofensywa wygląda dobrze. Nawet z PSG, mimo odpadnięcia potrafiliśmy strzelić gole.

To może być impuls dla Gnabryego. Chce grać częsciej w środku to może mieć możliwość do tego. Wiadomo, że oprócz tego przydałby się jakiś napastnik mający warunki. Wiadomo też, ze każdy następca nie będzie miał tej klasy. Może jednak wyrośnie u nas na napastnika klasy światowej. Lewy w pierwszym sezonie też grał przeciętnie, miał 17 goli w BL.
12.05.2022 14:34
Ale głupota, nagle Coman i Sane zaczną strzelać i grać ?? Przecież Lewy potrafi grać kombinacyjnie, cofał się i rozgrywał, ile razy dostał na ścianę piłkę i odgrywał? bzdety, cała gra pod niego, a ile było meczy, gdzie Coman sam na pałe chciał kończyć czy Sane bez sensu dryblował i wrzucał h wie gdzie... Lewy strzela karne bez problemu, potrafi się zastawić czy stworzyć komuś sytuację, sprowadza nam Hallera albo Jovicia i będzie ich każdy przestawiał, mamy armatę z przodu, te 30 baniek, to spokojnie mógłby dostać :/
Pokaż więcej