Piłka teraz to biznes gdzie nie ma miejsca na sentymenty czy dobre relacje liczy się tylko kasa.
Kiedyś może było inaczej ale teraz już nie ma to żadnego znaczenia.
08.06.2022 18:23
Pierwszy trening się zbliża bardzo szybko.
08.06.2022 18:01
Obyśmy bardzo nie żałowali odpuszczenia Schlotterbecka.
07.06.2022 21:56
Jak tak dalej pójdzie to prędzej Lewy doczeka się gwizdów od kibiców niż Hasan.
Ktoś musiał Lewemu coś szepnąć bo zaczął się spokojniej wypowiadać.
Czyżby zbliżający się szybko pierwszy trening po wakacjach zadziałał?
07.06.2022 21:53
@Marienplatz
Mylisz się.
Lewy nie ma moralnego obowiązku miłości do Bayernu.
Ale niestety/stety ma obowiązek dotrzymywania umów które podpisuje (jak zresztą każdy człowiek).
Tak samo nikt na siłę nie próbuje uszczęśliwiać Lewego.
Natomiast Bayern próbuje wyegzekwować umowę którą zawarł z nim Lewy. I po raz kolejny niestety/stety umowa zawiera nie tylko profity dla Lewego ale także i pewne zobowiązania które Lewt musi wypełnić.
07.06.2022 16:57
@DieRoten
Typowe działanie Barcy na co jest dużo przykładów.
Tym bardziej oby nasi żadnych promocji dla nich nie robili a wręcz przeciwnie po każdym wystąpieniu czy to Lewego czy Zahaviego pare mln więcej żądać.
Jak Barcy nie stać to niech Lewy się dorzuci albo Zahavi (tak wiem poniosło mnie).
07.06.2022 15:14
@Reeken89
To już problem Lewego że postawił się pod ścianą.
Umowy należy respektować.
07.06.2022 13:09
@Reeken89
Jest różnic między mówieniem a niestawienie się na treningu.
Za pierwsze Bayern niewiele czy nic nie może zrobić ale już za niestawienie się na treningu czyli nie wywiązywanie się z kontraktu może być ban.
Lewy jak jest poważny to powinien też myśleć o reprezentacji której jest kapitanem a którą może bardzo poważnie osłabić swoimi działaniami.
Choć zapewne w Polsce i tak niewiele osób widziało by w tym winę Lewego bo większość i tak już uznała że to Bayern gnębi biednego Lewego.
07.06.2022 12:53
@Reeken89
Nie pojawienie się na treningu Bayernu to najgłupsza rzecz jaką może zrobić Lewy. (choć przy tym co robi teraz wydaje się że już doszedł do granic)
Jeśli tak by się stało to oby Bayern wyciągnął najpoważniejsze konsekwencje.
07.06.2022 12:37
@dudzik7
Już Zahaviemu pokazano kto ma ostatnie zdanie.
Zresztą Zahavi szybko zagonił się pod ścianę i znikł a pojawił się Lewy i jak zauważyłeś wylewa swoje żale niczym dzieciak w piaskownicy "nie chcecie się bawić jak ja chcę to się obrażam i idę sobie".
Zahavi z Lewym stoją pod ścianą nie zostawili sobie żadnego wyjścia awaryjnego.
Czekam niecierpliwie na pierwszy trening przed nowym sezonem i jak zachowa się Lewy czy jak profesjonalista czy jak dzieciak z piaskownicy.
07.06.2022 11:21
@Simon89
Jeśli to biznes co jest racją.
To w biznesie albo wywiązujesz się z kontraktu albo płacisz kary.
W biznesie "wypalenie" nie jest żadną podstawą do jednostronnego rozwiązania kontraktu.
Hasło "wypalenie" to gra na uczuciach opini publicznej ale w biznesie nic nie oznacza.
07.06.2022 10:46
@mike84
"przywołałam osobistą sytuacje kiedy odchodziłem z etatu w korporacji"
A w tej korpo miałeś umowę na czas nieokreślony czy kontrakt na 5 lat?
Jak na czas nieokreślony to zgodnie z przepisami masz 3 miesiące wypowiedzenia. Jak kontrakt to albo masz w nim wpisane jak możesz zakończyć wcześniej współpracę albo nie i wtedy musisz go wypełnić.
Inaczej jak weźmiesz pożyczkę w banku na 9 lat to po 8 nie możesz powiedzieć że jesteś "wypalony" i dłużej już nie będziesz spłacał rat. I nawet jeśli będziesz się powoływał na fakt że z tych rat które wpłaciłeś już oddałeś kwotę którą pożyczyłeś to nie ma to znaczenia bo umowa była inna, musisz płacić przez 9 lat a nie do momentu gdy oddasz pożyczoną kwotę. Wiedziałeś jakie są warunki i podpisałeś umowę. Jeśli umowa nie ma wad prawnych to musisz ją wypełnić i fakt że nazwiesz bank (złodziejami czy wyzyskiwaczami) nie ma znaczenia (nawet jeśli duża grupa ludzi powie że ma takie same zdanie o bankach).
07.06.2022 09:36
@siudrak0
Tak dla przypomnienia to jest strona dla kibiców Bayernu.
"Zarząd zachował się nieelegancko, nie okazali Robertowi szacunku"
Czyli co?
Przykład braku okazania szacunku to jest koleją wypowiedź z obozu Lewego. Pokaż taką wypowiedź ze strony Bayernu.
07.06.2022 08:00
"Co się stało, że Lewy nie chce zostać? Nic się nie stało. Jest taki, jaki zawsze był i dąży do zaspokojenia swoich interesów. W tym momencie sprawy nie potoczyły się tak, jak chciał tego on, a zwłaszcza jego agent specjalny, a wtedy człowiek jest zły."
Najlepsze podsumowanie tego co się dzieje.
Uli jak zawsze robi dobrą robotę dla Bayernu oby jak najdłużej.
Prawdziwa legenda klubu.
07.06.2022 07:46
Coraz słabiej i coraz żałośniej.
@Bawarka79
Pełna zgoda, każdy kolejny wywiad parę mln więcej za transfer.
I żadnej zabawy w komentowanie przez naszych.
Będzie bardzo ciekawie zobaczyć Lewego na pierwszym treningu przed nowym sezonem.
Edytowano : 2022-06-06 22:54:25
@Reeken89
To proste ale nie dla kogoś kto liczył na przypływ gotówki a nie odpływ (sam Zahavi mówił że im w ogóle nie o kasę chodzi, taki mały żarcik).
06.06.2022 22:49
Oby szybko zamknęli temat.
Mane to będzie klasowe wzmocnienie.
06.06.2022 20:22
@Skobry
Lewy w wieku 34 lat jest na sprzedaż za odpowiednią kasę tym bardziej jeśli nie chce nowego kontraktu.
Dlatego słowa "zostaje" bardziej odczytuje jak nie dacie tyle ile chcemy to zostajesz. Czy inaczej jak chcesz odejść to na naszych warunkach a nie twoich.
06.06.2022 19:34
@Skobry
Jeśli Barca zapłaci tyle ile chce Bayern to nie powiedział bym że Lewy wygra z Bayernem.
Cała ta szopka miała na celu właśnie to by Bayern się ugiął i oddał Lewego Barcie na warunkach które ustalili Zahavi z Laporte.
Prace można wykonywać na różne sposoby a Zahavi wybrał w tym przypadku chyba najgorszy sposób (to moje zdanie).
Ja się chętnie przyłącze do popcornu bo też czekam co jeszcze Zahavi z Lewym wymyślą bo najwyraźniej Bayern "nie chce tańczyć jak mu zagrają".
@tapczan
Bardzo "wesołe" porównanie. Takie trochę od d... strony.
06.06.2022 18:42
@Skobry
Akurat "najgorsze" co Bayern może zrobić dla Lewego to nadal traktować go jak do tej pory.
I wtedy to Lewy będzie miał bardzo duży problem po słowach które wypowiedział.
Historia lubi "zataczać koła" i w tym przypadku chciałbym zobaczyć co zrobi Lewy gdy historia zatoczy koło i będzie musiał zjawić się na treningach u nas.
Ciekawe czy Barca znajdzie na niego kasę bo wątpię żeby Lewy dołożył do tego transferu ze swoich. Raczej on z Zahavim chcieli na tym zarobić a nie wydawać (pomimo że niby nie chodzi im o pieniądze).
06.06.2022 17:42
@Skobry
Dlatego napisałem że ciekawi mnie co zrobi Lewy jeśli będzie nadal zawodnikiem Bayernu gdy rozpoczną się treningi przed nowym sezonem.
To może być bardzo ciekawe. W sumie to nawet chciałbym żeby do tego czasu nadal był zawodnikiem Bayernu potem może odchodzić ale na warunkach Bayernu.
Lewy spalił sobie wszystkie mosty tym co powiedział, Bayern nie.
06.06.2022 17:20
@daweed77
Może "sprzedać" to złe stwierdzenie bo tak jak piszesz jeszcze zawodnik musi się zgodzić na kontrakt w nowym klubie więc lepsze było by stwierdzenie "spróbować sprzedać".
Jako argumentu można użyć tego co napisał @tapczan gdyby Gnabry koniecznie chciał odejść za darmo za rok. (ale wątpię żeby Bayern chciał coś takiego zastosować)
06.06.2022 16:58
@Skobry
Ja liczę że Lewy mimo wszystko odejdzie ale na warunkach Bayernu (odpowiednia kwota transferu).
Jeśli zostanie to uważam że skoro mu będziemy płacić najwięcej w klubie to ma grać tak jak teraz, trzeba go "wykorzystać" do końca a nie tracić kasę sadzając go na trybunach.
Mnie nawet ciekawi co zrobi Lewy jeśli jak powiedział Uli będzie musiał zjawić się na pierwszym treningu przed nowym sezonem.
06.06.2022 16:16
Jak chce zostać to jak najszybciej podpisać z nim kontrakt a jak chce zostać żeby za rok odejść za darmo to sprzedać przed nowym sezonem.
Może i trochę racji jest w tym co pisze @tapczan
06.06.2022 16:02
Barcy nie stać dlatego ta cała szopka.
06.06.2022 14:17
Z Musiala wyszło z Mbi chyba nie.
Tak jest z młodymi zawodnikami.
06.06.2022 14:12
Jak na razie to jego praca nie dała nic szczególnego.
Zobaczymy co zrobi w tym okienku.
Edytowano : 2022-06-06 13:14:05
Davies, Musiala, Upa na plus
Sarr, Cuisance, Costa na minus
Z umowami też w kratkę
06.06.2022 13:10
Jedyne dobre relacje na jakie można liczyć to w Barcie jak się bierze od nich na wypożyczenie np. Cou i płaci się mu olbrzymią pensje (zamiast Barcy). Wtedy można liczyć na gładkie negocjacje.
W każdym innym przypadku każdy będzie chciał wyciągnąć jak najwięcej kasy od nas.
Niech negocjują i oby kwota nie była jakaś z kosmosu bo jeszcze się okaże że jednak Mane nie dla nas.
Edytowano : 2022-06-06 11:55:38
@KingWizard
"w jakim świecie oni żyją"
W świecie sprzed przejęcia Chelsea przez Abramowicza. Od tego wszystko co najgorsze w piłce się zaczęło. Petrodolary zniszczyły "zdrowe relacje" w świecie piłki.
Ale najwyższa pora żeby nasi w końcu zrozumieli że w piłce już nie ma "dobrych relacji" jest tylko gruba kasa.
06.06.2022 11:50
Nie kupować nikogo na ŚO i dawać Nianzou regularnie grać.
A może spróbować go na DP?
Trzymam kciuki żeby w końcu pokazał talent o którym tyle można było usłyszeć.
06.06.2022 11:44
@Reeken89
O krok dalej czyli?
Lewy już jest pod ścianą po tym co powiedział on i Zahavi. No chyba że zacznie nie przychodzić na treningi albo trenować z rozwiązanymi butami (jak Cuisance w MG).
05.06.2022 18:00
@Reeken89
Może i sam Perez pożyczyć Barcie kasę. Barca może się przy okazji zapożyczyć na kolejny miliard euro. Nie ważne skąd Barca weźmie kasę ważne żeby Bayern wziął dobre pieniądze za ten transfer a nie drobne.
05.06.2022 13:17
@szczebelek
A co mu zostało?
Lewy może wreszcie przekona się że jak podpisze kontrakt to jest do niego zobowiązany. Jednostronne ogłoszenie zakończenia współpracy nie wystarczy. Nie ma też w tym chęci dogadania się z klubem. Szkoda, ale Lewy sam jest tej sytuacji winien
05.06.2022 11:59
Oczywiście że sezon był dobry bo inaczej nie można ocenić sezonu w którym wygrywamy BL.
Jednocześnie dobrze mówi że porażki w LM i w pucharze były rozczarowujące no ale takie jest życie klubu piłkarskiego.
05.06.2022 11:47
Nasi przyjęli dobrą taktykę.
Podczas gdy Zahavi i Lewy od początku próbują wciągnąć Bayern w "brudne" gierki atakując klub.
Bayern albo milczy albo mówi że Lewy ma kontrakt i liczą na niego w przyszłym sezonie.
I gdzie tu ten "zły" Bayern tak "źle" traktujący Lewego? Do tej pory tylko Lewy i jego obóz atakuje.
Takie zachowanie Bayernu wywołuje coraz większą presję na Lewym i coraz mocniejsze deklaracje które jedyne co powodują to tylko podniesienie tej presji na Lewym.
Coraz bardziej to Lewy z Zahavim "muszą". To oni przelicytowali, za wcześnie wyjeżdżając z ciężką altylerią i postawili się pod ścianą.
Bayern natomiast nic nie musi może spokojnie czekać.
Oby tak dalej ta sytuacja się toczyła.
Edytowano : 2022-06-05 10:10:51
@tapczan
Gra teraz toczy się o to na jakich warunkach Lewy odejdzie.
Takie wypowiedzi jak ta Hainera i wcześniejsza Uliego są po to by odbyło się to na naszych warunkach.
Bayern może puścić Lewego na swoich warunkach lub zostawić go na następny sezon.
Natomiast Bayern nie może sobie pozwolić na odejście Lewego na jego warunkach.
05.06.2022 10:01
@Bawarka79
A comu innego pozostało?
Niby nie chodzi o pieniądze ale wątpię żeby Lewy dołożył się Barcie na lepszą ofertę dla Bayernu (Zahavi tym bardziej).
Tylko że co jeszcze może powiedzieć? Bardzo szybko Lewy wystrzelał się z "amunicji". Zahavi już groził że nie radzi zostawiać Lewego na następny sezon, Lewy powiedział że Bayern to historia. Co jeszcze może powiedzieć? Chyba już nic więcej. Teraz trzeba działać ale jak napisałem wyżej wątpię żeby Lewy czy Zahavi się dołożyli do transferu. Oni raczej liczyli na przypływ kasy a nie odpływ.
04.06.2022 21:23
Nie "rozpadnie się" tylko co najwyżej wróci do normalności. Czyli tego co było ponad 10 lat temu.
Nienormalna jest sytuacja w której przez x lat jedna drużyna wygrywa ligę w zasadzie nieważne jak grając.
Więc jeżeli już to wrócimy fo normalnej sytuacji gdzie Bayern będzie jednym z faworytów do mistrzostwa co sezon ale nie będzie go wygrywał co sezon.
Edytowano : 2022-06-04 21:09:39
Nie trzeba być wróżką żeby wiedzieć że przyjdzie sezon gdzie nie wygramy BL.
04.06.2022 21:08
@obiektywizm
Na Uliego zawsze można liczyć.
Liczy się tylko Bayern a nie piłkarz (który dziś jest a jutro już go może nie być)
04.06.2022 20:18
Czy na Prawo Webstera nie jest już za późno? (ostatni oficjalny mecz był ponad 15 dni temu)
Więc po co w ogóle ten temat skoro już jest nieaktualny?
04.06.2022 20:11
@Marienplatz
Zamiast co chwile pisać o "niewolniku" to lepiej odpowiedź na pytanie co to za "niewolnik"?
Czy Lewy podpisał kontrakt 4 lata temu? Zrobił to bo chciał czy pod przymusem?
Dostaje za to ogromne wynagrodzenie czy jak niewolnik za darmo?
Niestety/stety umów należy dotrzymywać. Czy Lewemu i tobie się to podoba czy nie.
04.06.2022 19:57
@Marienplatz
Jakiego "niewolnika"?
Gość podpisał dobrowolnie kontrakt który mu odpowiadał na 5 lat i bierze za to "górę" pieniędzy. Z niewolnictwem nie ma to nic wspólnego. Natomiast niestety/stety umów należy dotrzymywać.
04.06.2022 14:55
@Piter1985
@obiektywizm
Dokładnie.
Niech Lewy kombinuje co teraz żeby "historia" nie zatoczyła koła i nie musiał jednak wrócić do nas.
04.06.2022 14:50
Jeżeli do pierwszego treningu nie wpłynie do klubu odpowiednia oferta to Lewy nie będzie miał wyjścia jak tylko zjawić się na treningu.
Po tym co powiedział Lewy ma bardzo duży problem a Bayern może to spokojnie rozegrać z korzyścią dla siebie. Ta wypowiedź Uliego pokazuje kto w jakiej jest sytuacji. (Bayern nic nie musi. Lewy już tak)
04.06.2022 14:13
Oby zaraz po powrocie z wakacji była oficjalna prezentacja.
04.06.2022 11:02
@AdiFantasti
To jest myślenie życzeniowe a w prawdziwym życiu kryzysy dotykają ale zwykłych ludzi a nie bogatych czy sławnych.
04.06.2022 11:00
@josh1982
Bo w tym biznesie tak już jest.
Nie my pierwsi nie my ostatni mówimy jedno robimy drugie.
Mówienie że nie jest na sprzedaż to podbijanie kwoty transferu.
Jak ostatnim razem mówili prawdę (sławne mamy 200 mln na transfery) to skończyło się na 80 mln za Hernandeza bo skoro macie to Atletico powiedziało dawajcie.
03.06.2022 20:20
@WayeThe
A niech idzie gdziekolwiek. Nie ma to większego znaczenia. Ważne żeby kwota transferu była odpowiednia.
Po tym co powiedział to ma problem bo jak nie odejdzie to musi wrócić do nas i grać a według jego (i Zahaviego) słów my to już "historia".
03.06.2022 17:03
@obiektywizm
Czyli Zahavi i Lewy dzieki "wojęce" którą sobie rozpętali są w tej chwili na dużo gorszej pozycji.
Co prawda gdyby Bayern "pękł" to oni by byli na plusie ale na szczęście tak się nie stało.
Ale przykre jest to że Lewy wiedział jaka jest sytuacja a i tak zrobił to co zrobił czyli poszedł z Zahavim na tą "wojęke" no chyba że dał sobie wmówić co Zahavi chciał. Bo co do tego że Zahavi wiedział od początku jak Barca stoi (a w zasadzie leży) to już chyba nikt nie ma wątpliwości bo co jak co ale obeznania w rynku nie można Zahaviemu odmówić bo siedzi w tym interesie wystarczająco długo.
Zahavi na pewno wiedział co i jak i rozpętał "wojęke" żeby Bayern pękł i puścił Lewego do Barcy po taniości.
Ale nie wyszło.
Teraz Lewy spalił mosty i "musi" odejść. W Bayernie nikt żadnych mostów w tej sprawie nie spalił więc nic nie musi co najwyżej "może".
03.06.2022 16:48
@tapczan
Przecież jemu nie chodzi o żadną obronę tego skauta.
Jemu chodzi o dopiep.... się do Bayernu, jak zawsze.
03.06.2022 11:16
@Reeken89
Takie sytuacje mogą doprowadzić do tego że Bayern dla zasady zostawi Lewego do końca kontraktu.
Ja mam nadzieję że za każdy taki "spontaniczny" występ Bayern dokłada parę mln do oczekiwanej kwoty transferu.
Wdawanie się w dyskusje jest najgorsze co można zrobić tak jak było z tłumaczeniem że oferta jednak była (nasi się tłumaczyli a i tak było że kłamią). Głupot lepiej nie komentować tylko dalej robić swoje.
03.06.2022 11:09
Obłuda niektórych jak widać nie zna granic.
Najpierw krzyczy że Sarr to najgorszy transfer w historii a następnie płacze że skaut, "ekspert" od rynku francuskiego, odpowiedzialny za transfer tegoż Sarra odchodzi z klubu.
Brawo
02.06.2022 20:44
Wirtz ok jest młody i do momentu kontuzji grał bardzo dobrze ale poza nim nikt nie był tak dobry jak Thomas. Muller zasłużył na 2 miejsce.
02.06.2022 14:20
@tapczan
Z tego artykułu najciekawszy jest cytat
"idole są na chwilę, kluby na zawsze"
paru użytkownikom tutaj dla przemyślenia.
@Reeken89
Oby tak właśnie było i LFC z nami szybko ustalili kwotę transferu i Mane dołączył do nas niedługo.
02.06.2022 11:34
@FanGraczyBayern
Odpowiedź co oznacza
"Wspólnie uzgodniliśmy w klubie, że przed naszym ostatnim meczem domowym w sezonie ligowym ze Stuttgartem, nie otrzymam kwiatów na pożegnanie"?
Klub chciał a on nie chciał?
On chciał a klub nie chciał?
Tolisso czekał tyle bo innych ofert brak? Ciekawe dlaczego?
01.06.2022 21:25
Szkoda że nie dostał kwiatów i pożegnania ale czy zasłużył na grę no nie wiem w końcu przez 4 z 5 sezonów które spędził u nas większość czasu spędził w gabinetach lekarskich a nie na boisku.
Ale co oznacza "Wspólnie uzgodniliśmy w klubie, że przed naszym ostatnim meczem domowym w sezonie ligowym ze Stuttgartem, nie otrzymam kwiatów na pożegnanie"?
Klub chciał a on nie chciał?
On chciał a klub nie chciał?
I ostatnie "Kiedy już poprosiłem mojego agenta, aby zadzwonił i dowiedział się o co chodzi, to poznaliśmy decyzję klubu ws. mojej przyszłości".
Klub nie chciał przedłużać to się nie odzywał lub jak usłyszał ile chce podwyżki to nie chciał przedłużać więc się nie odzywał. Skoro się nie odzywał na 2 miesiące czy miesiąc przed końcem kontraktu to chyba nie dlatego że chciał przedłużać tylko dlatego że nie chciał. A że agent zawodnika też się nie dopytywał to była cisza.
01.06.2022 21:14
Upa grał dobrze ale oczekiwania są żeby grał bardzo dobrze. Jeśli w przyszłym sezonie nie popełni paru głupich błędów jak w tym mu się w paru meczach trafiło to będzie bardzo dobrze. Zresztą 7 mniej straconych bramek w BL w porownaniu do zeszłego sezonu pokazuje że obrona była teraz lepsza (choć ciągle należy wymagać jeszcze lepszej gry).
Z tego zestawienia mi szkoda Schlotterbeck i chciałbym żeby do nas kiedyś trafił tak samo jak Wirtz i Raum.
01.06.2022 15:47
Oby szybko wyjaśniło się czy to tylko plotki czy prawda.
Mam nadziej że to prawda bo Mane byłby dużym wzmocnieniem.
01.06.2022 15:39
@Pir5
Jakie doświadczenie biznesowe?
Najpierw gość pisze że negocjował / podpisywał kilkadziesiąt umów a potem że wystarczy że jedna strona powie że straciła zaufanie do drugiej (nawet jak ta druga strona wywiazuje się ze wszystkich warunków umowy) i już można sobie umowe zerwać.
01.06.2022 13:54
@admin
Jak widać nie dla wszystkich Lewy może wszystko. Są jeszcze tacy dla których podpisanie kontraktu coś znaczy.
01.06.2022 13:04
Skończył się kontrakt, odszedł i bardzo dobrze. Przez kontuzje od 4 sezonów grał tyle że jego odejścia drużyna nie odczuje.
01.06.2022 11:02
@Simon89
O tak 3 letni kontrakt to "wielka" stabilność.
Dzieci pójdą do szkoły i nawet zdążą ją skończyć i pójdą na studia przez ten "szmat" czasu.
Chodzi o kasę i nic więcej (zwłaszcza o kasę dla Zahaviego za transfer)
01.06.2022 09:49
Oby sprawa szybko się wyjaśniła.
Mane to by było duże wzmocnienie
01.06.2022 09:09
"stabilność zaczyna odgrywać rolę"
I dlatego po 8 latach w Monachium i ponad 10 w Niemczech chce uciekać do Hiszpanii. No ok.
01.06.2022 09:01
@FanGraczyBayern
A z czego Barca mu odda? Nie mają na wypłaty w czerwcu kontraktów.
I kto wypłaci prowizję Zahaviemu który nie po to wywołał wojenkę żeby zostać bez "grubej" prowizji.
No ale tak jest jak się negocjuje z bankrutem. Leeds podało im kwotę za Raphinhe (nie wiem czy tak się pisze) ale jednocześnie dali warunek całość od razu, żadnych rat (ci dobrze wiedzą że mogą czekać długo i kasy nie zobaczyć jak LFC czy BVB).
Zresztą dla mnie bez różnicy może i Lewy z własnej kieszeni wyłożyć kasę i się wykupić (teraz to on jest na musie skoro powiedział że skończył z Bayernem) (w Bayernie nikt tak mostów nie spalił i mogą czekać na rozwój wypadków i czekać na przelew nieważne skąd)
01.06.2022 07:30
@BishBashBosh
Może nie wiesz ale piłkarz to nie niewolnik i jak nie chce to klub sobie może go sprzedawać a i tak jak zawodnik się nie zgodzi podpisać kontraktu z innym klubem to nici z transferu. Więc Lewy jest nie do ruszenia do 2023 (przykładów że tak jest jest wiele) nieważne czy Halaand by przyszedł czy nie.
A skąd pewność że piłkarze i kibice nie chcieli by Halaand zastąpił Lewego? Przepytałeś każdego i tak wyszło z odpowiedzi?
31.05.2022 23:08
Chce odejść ok ale za duże pieniądze a nie drobne. Jak Barcy na niego nie stać to już nie problem Bayernu ale Lewego i Barcy. Bayern ma swoje interesy i powinien się kierować dobrem tych interesów a w tych nie ma sentymentów.
31.05.2022 20:55
@BishBashBosh
Pomylił ci się Bayern z PSG i Lewy z Mbappe.
W Bayernie piłkarze nie decydują kogo klub pozyska i z kim rozmawia.
A twojej tezy że piłkarze i kibice nie chieli Halaanda to nawet szkoda komentować.
31.05.2022 20:48
Tylko ile Chelsea będzie za niego chciała? Lukaku jest raczej nie na kieszeń Bayernu. Może gdyby cena była promocyjna, w co wątpię bo zawodnik dobry przydał by się.
31.05.2022 16:40
Bayernu to nie powinno w ogóle interesować jak Barca chce Lewego to niech płaci duże pieniądze a jak ich nie mają to niech się Zahavi z Lewym dorzucą (w końcu nie chodzi im o pieniądze).
31.05.2022 15:16
Oby szybko się dogadali a cena była rozsądna.
31.05.2022 12:57
@FanGraczyBayern
Za nikim nie będziemy płakać.
Ile razy w 21 wieku Bayern wygrał LM? Ile razy grał w finale LM? I na koniec ile razy zdarzyło się to w czasie gdy Lewy grał u nas?
Fakty są takie że Bayern bez Lewego radził sobie w LM bez Lewego i bedzie sobie dalej radził jak Lewy odejdzie.
31.05.2022 09:25
@Rufus87
Tak Zahavi wywołał sobie "wojenkę". To słowa Zahaviego
"Oczywiście można zatrzymać Roberta na kolejny rok, bo ma on kontrakt do 2023 roku, ale nie polecam tego. Dla Roberta Lewandowskiego Bayern to już historia."
Gość straszy Bayern a Lewy wiedział o działaniach Zahaviego (był też o tym artykuł na stronie) a teraz nawet sam Lewy zaczął mówić że mając kontrakt ważny jeszcze rok uważa że" Bayern to już historia".
Lewy z Zahavim wywołali sobie wojenkę z Bayernem i mam nadzieję że za to będą musieli dużo zapłacić (chodzi oczywiście o wysoką kwotę transferu Lewego z Bayernu żeby nie było wątpliwości)
31.05.2022 08:37
@FanGraczyBayern
Jak Barca zapłaci jak za najlepszą 9 to na Mane wystarczy.
A poza tym jak ktoś wywołuje "wojenkę" to musi się liczyć z konsekwencjami.
Zahavi przeszarżował więc niech płaci.
W tej chwili to Lewy powiedział że "Bayern to historia" natomiast nikt z Bayernu nie spalił mostów więc to Lewy (Zahavi) jest w sytuacji gdzie jest na "musie" odejścia (a to także podbija cenę).
31.05.2022 08:20
@Gacek420
"Bundesliga to kibel niestety."
To idź na stronę jakiegoś Hiszpanskiego klubu a nie zajmuj się "kiblem".
@Marienplatz
"Niech zalatwią to jak najszybciej"
To niech szybciej załatwiają to Zahavi z Barcą, skoro uzgonili już warunki kontraktu to teraz niech szybciutko płacą jak za najlepszą 9 a nie wyskakują z ofertą jak za jakiś "odpad" (32 mln za Lewego to po prostu brak szacunku dla jego umiejętności).
31.05.2022 08:00
Niech potwierdzają oficjalnie i dalej do roboty.
31.05.2022 06:48
@Zerafaelo
Niestety ale taka prawda.
Zahavi z Lewym nie dostali tego czego chcieli więc rozpoczeli wojenkę.
Wina Bayernu w tym jest taka że przez wiele lat chuchał i dmuchał na Lewego dając mu wszystko łącznie z brakiem 2 napastnika (bo Lewy chciał grać wszystko). Teraz nagle okazał brak "szacunku" bo chciał 2 dobrego napastnika
31.05.2022 06:39
@mariuszhtpc
"To tak nie działa.Jak jest jakiś gorszy zawodnik to sprzedaje się go mimo kontraktu i często nie ma za dużo do powiedzenia"
O czym ty piszesz? Jakie "zawodnik nie ma za dużo do powiedzenia"?
Gdyby było jak piszesz to w Barcie już dawno by nie było chociażby Umitiego ale jest i pewnie będzie jeszcze do 2026 bo do tego czasu ma kontrakt. Nikt nie zmusi zawodnika do odejścia z klubu jak ten tego nie chce właśnie ze względu na kontrakt który podpisały obie strony czyli klub i zawodnik.
Co z tego że kluby się dogadają co do sumy sprzedaży zawidnika jeśli ten nie zgodzi się podpisać kontraktu z nowym klubem to po prostu zostaje w starym.
Dlatego w przypadku piłkarza nie ma mowy o żadnym "niewolnictwie" bo nic nie dzieje się bez jego zgody potwierdzonej podpisem na kontrakcie nawet jeśli negocjuje agent to podpisuje zawodnik a nie agent.
Poczytaj sobie o "klubie kokosa" w Poloni czemu powstał to może zrozumisz że jak zawodnik nie chce to klub go nie sprzeda.
Ale to co chroni zawodnika przed sprzedaniem wbrew jego woli chroni też klub przed "humorami" zawodnika. Innymi słowy dzięki kontraktowi podpisanemu przez obie zainteresowane strony klub jest zabezpieczony i ma pewność że jeśli klub się nie zgodzi to zawodnik musi grać w nim przez tyle lat na ile został podpisany kontrakt. Nawet jeśli zawodnikowi się znudzi bo ktoś rzuci mu lepszą ofertę.
I taką mamy sytuację z Lewym.
31.05.2022 06:11
Bardzo dobrze Kahn podsumował to co się dzieje.
Z jednej strony Zahavi a teraz i Lewy oskarżają klub o brak szacunku a z drugiej nie okazują żadnego szacunku dla klubu.
@mariuszhtpc
Co z tego że Lewy chce zmienić klub?
Kontrakt zabezpiecza obie strony nie tylko zawodnika ale i klub.
I nie ma mowy o żadnym "niewolnictwie" bo obie strony negocjowały a potem podpisały taki a nie inny kontrakt który "zabezpiecza" je na 5 lat, że właśnie żadna ze stron "nagle" nie zmieni zdania (strzeli focha).
30.05.2022 19:14
@siudrak0
"pracodawca pluje ci na czoło"
Czyli co zrobił Bayern Lewemu?
Dużo jest mówienia o braku szacunku ale konkretów brak.
Negocjacje z Halaandem czyli defacto chęć wzmocnienia zespołu nie jest brakiem szacunku dla Lewego.
Brak rozmów o przedłużeniu kontraktu gdy zawodnik ma półtorej roku czy nawet "tylko" rok również nie jest "pluciem na czoło" zawodnika.
30.05.2022 17:11
@hoven
W biznesie umów się dotrzymuje albo się płaci kary.
Szacunek? Szacunek jest wtedy jak wywiązujesz się z umów. Jak niechcesz wywiązywać się z umów to jest brak szacunku.
Kto w tym przypadku wywiazuje się z umów a kto chce je zerwać bo mu się znudziły?
30.05.2022 16:23
Jedyne rozsądne wyjście. Niestety ale kontuzje całkiem zatrzymały rozwój Tolisso. Poza pierwszym sezonem u nas w żadnym innym nie pograł bo ciągle miał jakieś problemy z kontuzjami.
Szkoda że tak to wyglądało.
Dobrze że nie zaproponowano mu nowego kontraktu.
Może w innym klubie pogra więcej a może po prostu zdrowie nie pozwala mu na grę na najwyższym poziomie.
30.05.2022 16:13
Kontrakt to obustronne i dobrowolne ustalenia. Zawarte w kontrakcie ustalenia obowiązują obie strony. Kontrakt zawiera tak profity jak i obowiazki z ktorych obie strony muszą się wywiązać.
Kontrakt zabezpiecza i piłkarza i klub. Max długość została także ustalona na 5 lat w konkretnym celu.
Zarówno zawarcie kontraktu jak i jego wcześniejsze rozwiązanie wymaga zgody obu stron.
Jeśli Lewy chciał odejść to powinien załatwić to po cichu (tak jak Thiago który powiedział że nie przedłuży kontaktu i chce odejść. I jak wiadomo taką zgodę dostał bez problemu) a nie nadsyłać Zahaviego żeby latał i opowiadał jaki to klub jest zły i jak źle traktuje Lewego. No ale Lewy wybrał tą złą drogę i teraz zbiera tego plony.
Jak chce odejść to albo niech się sam wykupi albo niech mu Zahavi znajdzie klub który wyłoży kwotę akceptowalną przez Bayern.
Jeśli to się nie uda i zostanie w Bayenie do końca kontraktu to pretensję Lewy może mieć tylko do siebie i do Zahaviego a w żadnym przypadku do Bayernu który jedynie wypełnia kontrakt który z Lewym zawarł.
Edytowano : 2022-05-30 16:02:38
Jeśli KHR tak powiedział jak napisał @Reeken89? To kwota transferu tylko powinna pójść do góry a jak nie to kontrakt nadal obowiązuje.
30.05.2022 15:57
@Sopariev
Tym razem się z tobą zgadzam.
Jak Barca chce Lewego to niech za niego płaci a nie Bayern ma robić jakieś promocje. Jak się chce najlepszą 9 to trzeba za nią odpowiednio zapłacić.
@Marienplatz
Nie rób z Lewego "biednego" niewolnika Bayernu. Lewy zaakceptował i podpisał kontrakt na określony czas i ten czas jeszcze nie minął.
Po to w kontrakcie jest wposywana długość (która została odgórnie ograniczona do max 5 lat) właśnie po to żeby OBIE strony były zabezpieczone. Nie tylko klub ale i piłkarz. Ale oczywiście są też i obowiązki. Klub musi płacić nawet gdy piłkarz jest kontuzjowany lub ma słabszą formę. Natomiast w drugą stronę klub jest zabezpieczony właśnie przed taką sytuacją gdy jakiemuś piłkarzowi się "znudzi" granie w tymże klubie po roku czy 4 latach (jak w tym przypadku).
Piłkarz jak chce MOŻE odejść z klubu przed końcem kontraktu ale klub musi dostać za niego tyle ile chce.
Edytowano : 2022-05-30 09:41:26
Tu nie ma mowy o żadnym "niewolnictwie".
Czy Bale jest niewolnikiem Realu a może to Real jest niewolnikiem Balea? (płacenie kilkudziesięciu milionów za nic nie robienie czy trzymanie zawodnika do końca kontraktu bo nikt nie chce dać za niego odpowiedniej kwoty lub zawodnik nie chce odejść do kubu który da mu niższy kontrakt)
Edytowano : 2022-05-30 09:44:03
Kontrakt podpisały dwie strony i obie muszą go respektować nawet jeśli w pewnym momencie uznają że już im się znudziło.
30.05.2022 09:37
@WayeThe @raaafal
Jak Lewy chce odejść to niech odchodzi tylko nie w taki sposób.
Po pierwsze jego agent niech nie atakuje Bayernu i nie próbuje całą winę za odejście zrzucić na Bayern.
Po drugie Lewy musi pamiętać o tym że ma jeszcze rok ważny kontrakt (który sam podpisał) więc jak chce odejść to albo sam niech wpłaci odpowiednią akceptowalną przez Bayern kwotę albo niech jego agent znajdzie klub który taką kwotę wpłaci.
Jeśli Lewy będzie musiał zostać i wypełnić kontrakt to będzie to tylko i wyłącznie wina jego agenta Zahaviego który źle wykonał swoją pracę bo nie znalazł klubu chętnego do wyłożenia odpowiednich pieniędzy za najlepszą (lub jedną z 3 najlepszych) 9 w tej chwili na świecie.
Bayern nie będzie winny. Bayern tylko pilnuje SWOICH interesów a to że w tym momencie są one różne od interesów Lewego (lub Zahaviego) no cóż, trudno.
30.05.2022 09:24
A gdzie rok temu był Alaba bo z nim straciliśmy w BL 7 goli więcej niż z Upa i Lucasem.
Problemem są indywidualne błędy ale przede wszystkim sposób gry czyli najważniejszy atak a cała reszta się nie liczy. I tak od 3 sezonów.
Jak zmini się nastawienie co do obrony to i ŚO zaczną wyglądać dobrze.
29.05.2022 23:23
Zirkzee wcale nie musi być gorszy od Kalajdzica. Może można mu dać szansę w zamian za Kalajdzica?
29.05.2022 22:41
Może by chciał może nie.
Jeśli chce to niech Zahavi naciska ale na Barce żeby ta wyłożyła odpowiednią akceptowalną przez Bayern kwotę.
To nie wina Bayernu że Lewy ma jeszcze rok kontraktu a "chce" odejść już. Więc niech płaci i odchodzi albo zostaje i gra.
Jeśli nie odejdzie to niech wini tylko i wyłącznie Barce która tak go chce że nie wyłoży odpowiednich pieniędzy na niego. Bayern nie będzie winny.
29.05.2022 22:33
@tapczan
Tak brak szacunku aż się przelewa. Nowego kontraktu nie ma (jak to możliwe że taki profesjonalista jaki pracuje w LFC zostawił tak prostą sprawę jak przedłużenie kontraktu do ostatniego momentu? I żeby to był tylko Mane ale tam jest kilku takich zawodników. Czyżby to jednak nie było tak proste?)
29.05.2022 17:15
@sylwester123
Ważne że kasa Zahaviego będzie się zgadzała a reszt to już sprawa drugoplanowa. Na kolejnej (jeśli w ogóle będzie) umowie Lewego już nie zarobi (albo jakieś groszowe sprawy) więc teraz chce wycisnąć jak najwięcej dla siebie.
Niestety ale myślę że sytuację jak z Arda Turanem który nie wiedział z kim podpisuje kontrakt to nie pojedyncze przypadki. Agenci robią co chcą i jeszcze wmawiają piłkarzom że to wszystko dla ich dobra.
29.05.2022 16:48
Zobaczymy na ile to plotki a na ile realne ruchy Bayernu.
Mane zdecydowanie na plus.
Laimer jak żaden inny DP nie przyjdzie to może być.
Kalajdzic mnie nie przekonuje ale może?
29.05.2022 13:32
Ciekawe czy trafi do nas bo po tej wypowiedzi widać że odchodzi z LFC.
Edytowano : 2022-05-29 13:28:41
Jak się czyta komentarze niektórych to tylko można sobie zadać pytanie kto jest topem skoro Mane nie jest?
Choć zapewne tak piszą bo jest szansa że trafi do nas gdyby przechodził do każdej innej drużyny było by że się MEGA wzmacniają a my (Hasan) śpi.
29.05.2022 13:25
Gdyby przyszli Gravenberch, Laimer i Mane za Gnabriego to było by dobre okienko.
40 za Gnabriego i tyle samo za Mane?
28.05.2022 14:03
Niestety ale przespaliśmy Schlotterbeck. Szkoda.
27.05.2022 19:04
Fajnie że strona się rozwija choć najważniejsze to nie sam wygląd ale ilość i jakość artykułów a na to nie ma co narzekać.
Edytowano : 2022-05-27 18:12:27
@tapczan
Zgadzam się
27.05.2022 18:11
No ciekawe ile jest w tym prawdy?
27.05.2022 17:33
@Sopariev
Taki mały cytat z Zahaviego
"Oczywiście można zatrzymać Roberta na kolejny rok, bo ma on kontrakt do 2023 roku, ale nie polecam tego. Dla Roberta Lewandowskiego Bayern to już historia."
Nie trzeba nawet bardzo być złośliwym żeby zauważyć że jest to straszenie Bayernu przez agenta Lewandowskiego w chwili gdy do końca kontraktu zaakceptowanego i podpisanego przez Lewego został jeszcze rok.
A co do obrażania się to co chwila jest podkreślane przez Zahaviego jak to Bayern "źle" traktuje Lewego (tylko brak racjonalnych dowodów na potwierdzenie tego. Negocjacje z Halaandem czy nawet brak chęci przedłużenia przez Bayern kontraktu który wygasa za rok takimi nie są) dlatego Lewy chce odejść.
26.05.2022 17:59
@Marienplatz
To w końcu była oferta dla Lewego tylko jej nie przyjął czy nie?
I jak to jest z umowami? Należy je respektować czy można się obrazić i wymuszać zerwanie umowy? I na jakiej podstawie? (wymyślony przez agenta brak szacunku? Tylko kto i jak to zmierzy?)
26.05.2022 16:59
Wiedział i jeszcze płaci mu za takie a nie inne wypowiedzi duże pieniądze.
No cóż wybór Lewego żeby odchodzić tak a nie inaczej. Pytanie co zrobi Bayern? Jeżeli go puszczą teraz to oby za dobre pieniądze a nie jakieś drobne. Choć nie zdziwię się jak będą chcieli go zatrzymać do końca kontraktu (zresztą nie Lewego pierwszego).
26.05.2022 16:26
I kolejna próba zrzucenia całej winy na klub. Z Alaba było to samo.
Ale niczego innego nie można się było spodziewać skoro przy ostatnim przedłużaniu kontraktu z Lewym też był problem z Zahavim.
26.05.2022 16:19
Oby rzeczywiście Bayern nie interesował się ani jednym ani drugim.
26.05.2022 16:15
Zobaczymy czy jest wart tych pieniędzy. Oby był.
26.05.2022 16:14
Oby tak było i szybko było oficjalne potwierdzenie.
Piłka teraz to biznes gdzie nie ma miejsca na sentymenty czy dobre relacje liczy się tylko kasa.
Kiedyś może było inaczej ale teraz już nie ma to żadnego znaczenia.
08.06.2022 18:23
Pierwszy trening się zbliża bardzo szybko.
08.06.2022 18:01
Obyśmy bardzo nie żałowali odpuszczenia Schlotterbecka.
07.06.2022 21:56
Jak tak dalej pójdzie to prędzej Lewy doczeka się gwizdów od kibiców niż Hasan.
Ktoś musiał Lewemu coś szepnąć bo zaczął się spokojniej wypowiadać.
Czyżby zbliżający się szybko pierwszy trening po wakacjach zadziałał?
07.06.2022 21:53
@Marienplatz
Mylisz się.
Lewy nie ma moralnego obowiązku miłości do Bayernu.
Ale niestety/stety ma obowiązek dotrzymywania umów które podpisuje (jak zresztą każdy człowiek).
Tak samo nikt na siłę nie próbuje uszczęśliwiać Lewego.
Natomiast Bayern próbuje wyegzekwować umowę którą zawarł z nim Lewy. I po raz kolejny niestety/stety umowa zawiera nie tylko profity dla Lewego ale także i pewne zobowiązania które Lewt musi wypełnić.
07.06.2022 16:57
@DieRoten
Typowe działanie Barcy na co jest dużo przykładów.
Tym bardziej oby nasi żadnych promocji dla nich nie robili a wręcz przeciwnie po każdym wystąpieniu czy to Lewego czy Zahaviego pare mln więcej żądać.
Jak Barcy nie stać to niech Lewy się dorzuci albo Zahavi (tak wiem poniosło mnie).
07.06.2022 15:14
@Reeken89
To już problem Lewego że postawił się pod ścianą.
Umowy należy respektować.
07.06.2022 13:09
@Reeken89
Jest różnic między mówieniem a niestawienie się na treningu.
Za pierwsze Bayern niewiele czy nic nie może zrobić ale już za niestawienie się na treningu czyli nie wywiązywanie się z kontraktu może być ban.
Lewy jak jest poważny to powinien też myśleć o reprezentacji której jest kapitanem a którą może bardzo poważnie osłabić swoimi działaniami.
Choć zapewne w Polsce i tak niewiele osób widziało by w tym winę Lewego bo większość i tak już uznała że to Bayern gnębi biednego Lewego.
07.06.2022 12:53
@Reeken89
Nie pojawienie się na treningu Bayernu to najgłupsza rzecz jaką może zrobić Lewy. (choć przy tym co robi teraz wydaje się że już doszedł do granic)
Jeśli tak by się stało to oby Bayern wyciągnął najpoważniejsze konsekwencje.
07.06.2022 12:37
@dudzik7
Już Zahaviemu pokazano kto ma ostatnie zdanie.
Zresztą Zahavi szybko zagonił się pod ścianę i znikł a pojawił się Lewy i jak zauważyłeś wylewa swoje żale niczym dzieciak w piaskownicy "nie chcecie się bawić jak ja chcę to się obrażam i idę sobie".
Zahavi z Lewym stoją pod ścianą nie zostawili sobie żadnego wyjścia awaryjnego.
Czekam niecierpliwie na pierwszy trening przed nowym sezonem i jak zachowa się Lewy czy jak profesjonalista czy jak dzieciak z piaskownicy.
07.06.2022 11:21
@Simon89
Jeśli to biznes co jest racją.
To w biznesie albo wywiązujesz się z kontraktu albo płacisz kary.
W biznesie "wypalenie" nie jest żadną podstawą do jednostronnego rozwiązania kontraktu.
Hasło "wypalenie" to gra na uczuciach opini publicznej ale w biznesie nic nie oznacza.
07.06.2022 10:46
@mike84
"przywołałam osobistą sytuacje kiedy odchodziłem z etatu w korporacji"
A w tej korpo miałeś umowę na czas nieokreślony czy kontrakt na 5 lat?
Jak na czas nieokreślony to zgodnie z przepisami masz 3 miesiące wypowiedzenia. Jak kontrakt to albo masz w nim wpisane jak możesz zakończyć wcześniej współpracę albo nie i wtedy musisz go wypełnić.
Inaczej jak weźmiesz pożyczkę w banku na 9 lat to po 8 nie możesz powiedzieć że jesteś "wypalony" i dłużej już nie będziesz spłacał rat. I nawet jeśli będziesz się powoływał na fakt że z tych rat które wpłaciłeś już oddałeś kwotę którą pożyczyłeś to nie ma to znaczenia bo umowa była inna, musisz płacić przez 9 lat a nie do momentu gdy oddasz pożyczoną kwotę. Wiedziałeś jakie są warunki i podpisałeś umowę. Jeśli umowa nie ma wad prawnych to musisz ją wypełnić i fakt że nazwiesz bank (złodziejami czy wyzyskiwaczami) nie ma znaczenia (nawet jeśli duża grupa ludzi powie że ma takie same zdanie o bankach).
07.06.2022 09:36
@siudrak0
Tak dla przypomnienia to jest strona dla kibiców Bayernu.
"Zarząd zachował się nieelegancko, nie okazali Robertowi szacunku"
Czyli co?
Przykład braku okazania szacunku to jest koleją wypowiedź z obozu Lewego. Pokaż taką wypowiedź ze strony Bayernu.
07.06.2022 08:00
"Co się stało, że Lewy nie chce zostać? Nic się nie stało. Jest taki, jaki zawsze był i dąży do zaspokojenia swoich interesów. W tym momencie sprawy nie potoczyły się tak, jak chciał tego on, a zwłaszcza jego agent specjalny, a wtedy człowiek jest zły."
Najlepsze podsumowanie tego co się dzieje.
Uli jak zawsze robi dobrą robotę dla Bayernu oby jak najdłużej.
Prawdziwa legenda klubu.
07.06.2022 07:46
Coraz słabiej i coraz żałośniej.
@Bawarka79
Pełna zgoda, każdy kolejny wywiad parę mln więcej za transfer.
I żadnej zabawy w komentowanie przez naszych.
Będzie bardzo ciekawie zobaczyć Lewego na pierwszym treningu przed nowym sezonem.
Edytowano : 2022-06-06 22:54:25
@Reeken89
To proste ale nie dla kogoś kto liczył na przypływ gotówki a nie odpływ (sam Zahavi mówił że im w ogóle nie o kasę chodzi, taki mały żarcik).
06.06.2022 22:49
Oby szybko zamknęli temat.
Mane to będzie klasowe wzmocnienie.
06.06.2022 20:22
@Skobry
Lewy w wieku 34 lat jest na sprzedaż za odpowiednią kasę tym bardziej jeśli nie chce nowego kontraktu.
Dlatego słowa "zostaje" bardziej odczytuje jak nie dacie tyle ile chcemy to zostajesz. Czy inaczej jak chcesz odejść to na naszych warunkach a nie twoich.
06.06.2022 19:34
@Skobry
Jeśli Barca zapłaci tyle ile chce Bayern to nie powiedział bym że Lewy wygra z Bayernem.
Cała ta szopka miała na celu właśnie to by Bayern się ugiął i oddał Lewego Barcie na warunkach które ustalili Zahavi z Laporte.
Prace można wykonywać na różne sposoby a Zahavi wybrał w tym przypadku chyba najgorszy sposób (to moje zdanie).
Ja się chętnie przyłącze do popcornu bo też czekam co jeszcze Zahavi z Lewym wymyślą bo najwyraźniej Bayern "nie chce tańczyć jak mu zagrają".
@tapczan
Bardzo "wesołe" porównanie. Takie trochę od d... strony.
06.06.2022 18:42
@Skobry
Akurat "najgorsze" co Bayern może zrobić dla Lewego to nadal traktować go jak do tej pory.
I wtedy to Lewy będzie miał bardzo duży problem po słowach które wypowiedział.
Historia lubi "zataczać koła" i w tym przypadku chciałbym zobaczyć co zrobi Lewy gdy historia zatoczy koło i będzie musiał zjawić się na treningach u nas.
Ciekawe czy Barca znajdzie na niego kasę bo wątpię żeby Lewy dołożył do tego transferu ze swoich. Raczej on z Zahavim chcieli na tym zarobić a nie wydawać (pomimo że niby nie chodzi im o pieniądze).
06.06.2022 17:42
@Skobry
Dlatego napisałem że ciekawi mnie co zrobi Lewy jeśli będzie nadal zawodnikiem Bayernu gdy rozpoczną się treningi przed nowym sezonem.
To może być bardzo ciekawe. W sumie to nawet chciałbym żeby do tego czasu nadal był zawodnikiem Bayernu potem może odchodzić ale na warunkach Bayernu.
Lewy spalił sobie wszystkie mosty tym co powiedział, Bayern nie.
06.06.2022 17:20
@daweed77
Może "sprzedać" to złe stwierdzenie bo tak jak piszesz jeszcze zawodnik musi się zgodzić na kontrakt w nowym klubie więc lepsze było by stwierdzenie "spróbować sprzedać".
Jako argumentu można użyć tego co napisał @tapczan gdyby Gnabry koniecznie chciał odejść za darmo za rok. (ale wątpię żeby Bayern chciał coś takiego zastosować)
06.06.2022 16:58
@Skobry
Ja liczę że Lewy mimo wszystko odejdzie ale na warunkach Bayernu (odpowiednia kwota transferu).
Jeśli zostanie to uważam że skoro mu będziemy płacić najwięcej w klubie to ma grać tak jak teraz, trzeba go "wykorzystać" do końca a nie tracić kasę sadzając go na trybunach.
Mnie nawet ciekawi co zrobi Lewy jeśli jak powiedział Uli będzie musiał zjawić się na pierwszym treningu przed nowym sezonem.
06.06.2022 16:16
Jak chce zostać to jak najszybciej podpisać z nim kontrakt a jak chce zostać żeby za rok odejść za darmo to sprzedać przed nowym sezonem.
Może i trochę racji jest w tym co pisze @tapczan
06.06.2022 16:02
Barcy nie stać dlatego ta cała szopka.
06.06.2022 14:17
Z Musiala wyszło z Mbi chyba nie.
Tak jest z młodymi zawodnikami.
06.06.2022 14:12
Jak na razie to jego praca nie dała nic szczególnego.
Zobaczymy co zrobi w tym okienku.
Edytowano : 2022-06-06 13:14:05
Davies, Musiala, Upa na plus
Sarr, Cuisance, Costa na minus
Z umowami też w kratkę
06.06.2022 13:10
Jedyne dobre relacje na jakie można liczyć to w Barcie jak się bierze od nich na wypożyczenie np. Cou i płaci się mu olbrzymią pensje (zamiast Barcy). Wtedy można liczyć na gładkie negocjacje.
W każdym innym przypadku każdy będzie chciał wyciągnąć jak najwięcej kasy od nas.
Niech negocjują i oby kwota nie była jakaś z kosmosu bo jeszcze się okaże że jednak Mane nie dla nas.
Edytowano : 2022-06-06 11:55:38
@KingWizard
"w jakim świecie oni żyją"
W świecie sprzed przejęcia Chelsea przez Abramowicza. Od tego wszystko co najgorsze w piłce się zaczęło. Petrodolary zniszczyły "zdrowe relacje" w świecie piłki.
Ale najwyższa pora żeby nasi w końcu zrozumieli że w piłce już nie ma "dobrych relacji" jest tylko gruba kasa.
06.06.2022 11:50
Nie kupować nikogo na ŚO i dawać Nianzou regularnie grać.
A może spróbować go na DP?
Trzymam kciuki żeby w końcu pokazał talent o którym tyle można było usłyszeć.
06.06.2022 11:44
@Reeken89
O krok dalej czyli?
Lewy już jest pod ścianą po tym co powiedział on i Zahavi. No chyba że zacznie nie przychodzić na treningi albo trenować z rozwiązanymi butami (jak Cuisance w MG).
05.06.2022 18:00
@Reeken89
Może i sam Perez pożyczyć Barcie kasę. Barca może się przy okazji zapożyczyć na kolejny miliard euro. Nie ważne skąd Barca weźmie kasę ważne żeby Bayern wziął dobre pieniądze za ten transfer a nie drobne.
05.06.2022 13:17
@szczebelek
A co mu zostało?
Lewy może wreszcie przekona się że jak podpisze kontrakt to jest do niego zobowiązany. Jednostronne ogłoszenie zakończenia współpracy nie wystarczy. Nie ma też w tym chęci dogadania się z klubem. Szkoda, ale Lewy sam jest tej sytuacji winien
05.06.2022 11:59
Oczywiście że sezon był dobry bo inaczej nie można ocenić sezonu w którym wygrywamy BL.
Jednocześnie dobrze mówi że porażki w LM i w pucharze były rozczarowujące no ale takie jest życie klubu piłkarskiego.
05.06.2022 11:47
Nasi przyjęli dobrą taktykę.
Podczas gdy Zahavi i Lewy od początku próbują wciągnąć Bayern w "brudne" gierki atakując klub.
Bayern albo milczy albo mówi że Lewy ma kontrakt i liczą na niego w przyszłym sezonie.
I gdzie tu ten "zły" Bayern tak "źle" traktujący Lewego? Do tej pory tylko Lewy i jego obóz atakuje.
Takie zachowanie Bayernu wywołuje coraz większą presję na Lewym i coraz mocniejsze deklaracje które jedyne co powodują to tylko podniesienie tej presji na Lewym.
Coraz bardziej to Lewy z Zahavim "muszą". To oni przelicytowali, za wcześnie wyjeżdżając z ciężką altylerią i postawili się pod ścianą.
Bayern natomiast nic nie musi może spokojnie czekać.
Oby tak dalej ta sytuacja się toczyła.
Edytowano : 2022-06-05 10:10:51
@tapczan
Gra teraz toczy się o to na jakich warunkach Lewy odejdzie.
Takie wypowiedzi jak ta Hainera i wcześniejsza Uliego są po to by odbyło się to na naszych warunkach.
Bayern może puścić Lewego na swoich warunkach lub zostawić go na następny sezon.
Natomiast Bayern nie może sobie pozwolić na odejście Lewego na jego warunkach.
05.06.2022 10:01
@Bawarka79
A comu innego pozostało?
Niby nie chodzi o pieniądze ale wątpię żeby Lewy dołożył się Barcie na lepszą ofertę dla Bayernu (Zahavi tym bardziej).
Tylko że co jeszcze może powiedzieć? Bardzo szybko Lewy wystrzelał się z "amunicji". Zahavi już groził że nie radzi zostawiać Lewego na następny sezon, Lewy powiedział że Bayern to historia. Co jeszcze może powiedzieć? Chyba już nic więcej. Teraz trzeba działać ale jak napisałem wyżej wątpię żeby Lewy czy Zahavi się dołożyli do transferu. Oni raczej liczyli na przypływ kasy a nie odpływ.
04.06.2022 21:23
Nie "rozpadnie się" tylko co najwyżej wróci do normalności. Czyli tego co było ponad 10 lat temu.
Nienormalna jest sytuacja w której przez x lat jedna drużyna wygrywa ligę w zasadzie nieważne jak grając.
Więc jeżeli już to wrócimy fo normalnej sytuacji gdzie Bayern będzie jednym z faworytów do mistrzostwa co sezon ale nie będzie go wygrywał co sezon.
Edytowano : 2022-06-04 21:09:39
Nie trzeba być wróżką żeby wiedzieć że przyjdzie sezon gdzie nie wygramy BL.
04.06.2022 21:08
@obiektywizm
Na Uliego zawsze można liczyć.
Liczy się tylko Bayern a nie piłkarz (który dziś jest a jutro już go może nie być)
04.06.2022 20:18
Czy na Prawo Webstera nie jest już za późno? (ostatni oficjalny mecz był ponad 15 dni temu)
Więc po co w ogóle ten temat skoro już jest nieaktualny?
04.06.2022 20:11
@Marienplatz
Zamiast co chwile pisać o "niewolniku" to lepiej odpowiedź na pytanie co to za "niewolnik"?
Czy Lewy podpisał kontrakt 4 lata temu? Zrobił to bo chciał czy pod przymusem?
Dostaje za to ogromne wynagrodzenie czy jak niewolnik za darmo?
Niestety/stety umów należy dotrzymywać. Czy Lewemu i tobie się to podoba czy nie.
04.06.2022 19:57
@Marienplatz
Jakiego "niewolnika"?
Gość podpisał dobrowolnie kontrakt który mu odpowiadał na 5 lat i bierze za to "górę" pieniędzy. Z niewolnictwem nie ma to nic wspólnego. Natomiast niestety/stety umów należy dotrzymywać.
04.06.2022 14:55
@Piter1985
@obiektywizm
Dokładnie.
Niech Lewy kombinuje co teraz żeby "historia" nie zatoczyła koła i nie musiał jednak wrócić do nas.
04.06.2022 14:50
Jeżeli do pierwszego treningu nie wpłynie do klubu odpowiednia oferta to Lewy nie będzie miał wyjścia jak tylko zjawić się na treningu.
Po tym co powiedział Lewy ma bardzo duży problem a Bayern może to spokojnie rozegrać z korzyścią dla siebie. Ta wypowiedź Uliego pokazuje kto w jakiej jest sytuacji. (Bayern nic nie musi. Lewy już tak)
04.06.2022 14:13
Oby zaraz po powrocie z wakacji była oficjalna prezentacja.
04.06.2022 11:02
@AdiFantasti
To jest myślenie życzeniowe a w prawdziwym życiu kryzysy dotykają ale zwykłych ludzi a nie bogatych czy sławnych.
04.06.2022 11:00
@josh1982
Bo w tym biznesie tak już jest.
Nie my pierwsi nie my ostatni mówimy jedno robimy drugie.
Mówienie że nie jest na sprzedaż to podbijanie kwoty transferu.
Jak ostatnim razem mówili prawdę (sławne mamy 200 mln na transfery) to skończyło się na 80 mln za Hernandeza bo skoro macie to Atletico powiedziało dawajcie.
03.06.2022 20:20
@WayeThe
A niech idzie gdziekolwiek. Nie ma to większego znaczenia. Ważne żeby kwota transferu była odpowiednia.
Po tym co powiedział to ma problem bo jak nie odejdzie to musi wrócić do nas i grać a według jego (i Zahaviego) słów my to już "historia".
03.06.2022 17:03
@obiektywizm
Czyli Zahavi i Lewy dzieki "wojęce" którą sobie rozpętali są w tej chwili na dużo gorszej pozycji.
Co prawda gdyby Bayern "pękł" to oni by byli na plusie ale na szczęście tak się nie stało.
Ale przykre jest to że Lewy wiedział jaka jest sytuacja a i tak zrobił to co zrobił czyli poszedł z Zahavim na tą "wojęke" no chyba że dał sobie wmówić co Zahavi chciał. Bo co do tego że Zahavi wiedział od początku jak Barca stoi (a w zasadzie leży) to już chyba nikt nie ma wątpliwości bo co jak co ale obeznania w rynku nie można Zahaviemu odmówić bo siedzi w tym interesie wystarczająco długo.
Zahavi na pewno wiedział co i jak i rozpętał "wojęke" żeby Bayern pękł i puścił Lewego do Barcy po taniości.
Ale nie wyszło.
Teraz Lewy spalił mosty i "musi" odejść. W Bayernie nikt żadnych mostów w tej sprawie nie spalił więc nic nie musi co najwyżej "może".
03.06.2022 16:48
@tapczan
Przecież jemu nie chodzi o żadną obronę tego skauta.
Jemu chodzi o dopiep.... się do Bayernu, jak zawsze.
03.06.2022 11:16
@Reeken89
Takie sytuacje mogą doprowadzić do tego że Bayern dla zasady zostawi Lewego do końca kontraktu.
Ja mam nadzieję że za każdy taki "spontaniczny" występ Bayern dokłada parę mln do oczekiwanej kwoty transferu.
Wdawanie się w dyskusje jest najgorsze co można zrobić tak jak było z tłumaczeniem że oferta jednak była (nasi się tłumaczyli a i tak było że kłamią). Głupot lepiej nie komentować tylko dalej robić swoje.
03.06.2022 11:09
Obłuda niektórych jak widać nie zna granic.
Najpierw krzyczy że Sarr to najgorszy transfer w historii a następnie płacze że skaut, "ekspert" od rynku francuskiego, odpowiedzialny za transfer tegoż Sarra odchodzi z klubu.
Brawo
02.06.2022 20:44
Wirtz ok jest młody i do momentu kontuzji grał bardzo dobrze ale poza nim nikt nie był tak dobry jak Thomas. Muller zasłużył na 2 miejsce.
02.06.2022 14:20
@tapczan
Z tego artykułu najciekawszy jest cytat
"idole są na chwilę, kluby na zawsze"
paru użytkownikom tutaj dla przemyślenia.
@Reeken89
Oby tak właśnie było i LFC z nami szybko ustalili kwotę transferu i Mane dołączył do nas niedługo.
02.06.2022 11:34
@FanGraczyBayern
Odpowiedź co oznacza
"Wspólnie uzgodniliśmy w klubie, że przed naszym ostatnim meczem domowym w sezonie ligowym ze Stuttgartem, nie otrzymam kwiatów na pożegnanie"?
Klub chciał a on nie chciał?
On chciał a klub nie chciał?
Tolisso czekał tyle bo innych ofert brak? Ciekawe dlaczego?
01.06.2022 21:25
Szkoda że nie dostał kwiatów i pożegnania ale czy zasłużył na grę no nie wiem w końcu przez 4 z 5 sezonów które spędził u nas większość czasu spędził w gabinetach lekarskich a nie na boisku.
Ale co oznacza "Wspólnie uzgodniliśmy w klubie, że przed naszym ostatnim meczem domowym w sezonie ligowym ze Stuttgartem, nie otrzymam kwiatów na pożegnanie"?
Klub chciał a on nie chciał?
On chciał a klub nie chciał?
I ostatnie "Kiedy już poprosiłem mojego agenta, aby zadzwonił i dowiedział się o co chodzi, to poznaliśmy decyzję klubu ws. mojej przyszłości".
Klub nie chciał przedłużać to się nie odzywał lub jak usłyszał ile chce podwyżki to nie chciał przedłużać więc się nie odzywał. Skoro się nie odzywał na 2 miesiące czy miesiąc przed końcem kontraktu to chyba nie dlatego że chciał przedłużać tylko dlatego że nie chciał. A że agent zawodnika też się nie dopytywał to była cisza.
01.06.2022 21:14
Upa grał dobrze ale oczekiwania są żeby grał bardzo dobrze. Jeśli w przyszłym sezonie nie popełni paru głupich błędów jak w tym mu się w paru meczach trafiło to będzie bardzo dobrze. Zresztą 7 mniej straconych bramek w BL w porownaniu do zeszłego sezonu pokazuje że obrona była teraz lepsza (choć ciągle należy wymagać jeszcze lepszej gry).
Z tego zestawienia mi szkoda Schlotterbeck i chciałbym żeby do nas kiedyś trafił tak samo jak Wirtz i Raum.
01.06.2022 15:47
Oby szybko wyjaśniło się czy to tylko plotki czy prawda.
Mam nadziej że to prawda bo Mane byłby dużym wzmocnieniem.
01.06.2022 15:39
@Pir5
Jakie doświadczenie biznesowe?
Najpierw gość pisze że negocjował / podpisywał kilkadziesiąt umów a potem że wystarczy że jedna strona powie że straciła zaufanie do drugiej (nawet jak ta druga strona wywiazuje się ze wszystkich warunków umowy) i już można sobie umowe zerwać.
01.06.2022 13:54
@admin
Jak widać nie dla wszystkich Lewy może wszystko. Są jeszcze tacy dla których podpisanie kontraktu coś znaczy.
01.06.2022 13:04
Skończył się kontrakt, odszedł i bardzo dobrze. Przez kontuzje od 4 sezonów grał tyle że jego odejścia drużyna nie odczuje.
01.06.2022 11:02
@Simon89
O tak 3 letni kontrakt to "wielka" stabilność.
Dzieci pójdą do szkoły i nawet zdążą ją skończyć i pójdą na studia przez ten "szmat" czasu.
Chodzi o kasę i nic więcej (zwłaszcza o kasę dla Zahaviego za transfer)
01.06.2022 09:49
Oby sprawa szybko się wyjaśniła.
Mane to by było duże wzmocnienie
01.06.2022 09:09
"stabilność zaczyna odgrywać rolę"
I dlatego po 8 latach w Monachium i ponad 10 w Niemczech chce uciekać do Hiszpanii. No ok.
01.06.2022 09:01
@FanGraczyBayern
A z czego Barca mu odda? Nie mają na wypłaty w czerwcu kontraktów.
I kto wypłaci prowizję Zahaviemu który nie po to wywołał wojenkę żeby zostać bez "grubej" prowizji.
No ale tak jest jak się negocjuje z bankrutem. Leeds podało im kwotę za Raphinhe (nie wiem czy tak się pisze) ale jednocześnie dali warunek całość od razu, żadnych rat (ci dobrze wiedzą że mogą czekać długo i kasy nie zobaczyć jak LFC czy BVB).
Zresztą dla mnie bez różnicy może i Lewy z własnej kieszeni wyłożyć kasę i się wykupić (teraz to on jest na musie skoro powiedział że skończył z Bayernem) (w Bayernie nikt tak mostów nie spalił i mogą czekać na rozwój wypadków i czekać na przelew nieważne skąd)
01.06.2022 07:30
@BishBashBosh
Może nie wiesz ale piłkarz to nie niewolnik i jak nie chce to klub sobie może go sprzedawać a i tak jak zawodnik się nie zgodzi podpisać kontraktu z innym klubem to nici z transferu. Więc Lewy jest nie do ruszenia do 2023 (przykładów że tak jest jest wiele) nieważne czy Halaand by przyszedł czy nie.
A skąd pewność że piłkarze i kibice nie chcieli by Halaand zastąpił Lewego? Przepytałeś każdego i tak wyszło z odpowiedzi?
31.05.2022 23:08
Chce odejść ok ale za duże pieniądze a nie drobne. Jak Barcy na niego nie stać to już nie problem Bayernu ale Lewego i Barcy. Bayern ma swoje interesy i powinien się kierować dobrem tych interesów a w tych nie ma sentymentów.
31.05.2022 20:55
@BishBashBosh
Pomylił ci się Bayern z PSG i Lewy z Mbappe.
W Bayernie piłkarze nie decydują kogo klub pozyska i z kim rozmawia.
A twojej tezy że piłkarze i kibice nie chieli Halaanda to nawet szkoda komentować.
31.05.2022 20:48
Tylko ile Chelsea będzie za niego chciała? Lukaku jest raczej nie na kieszeń Bayernu. Może gdyby cena była promocyjna, w co wątpię bo zawodnik dobry przydał by się.
31.05.2022 16:40
Bayernu to nie powinno w ogóle interesować jak Barca chce Lewego to niech płaci duże pieniądze a jak ich nie mają to niech się Zahavi z Lewym dorzucą (w końcu nie chodzi im o pieniądze).
31.05.2022 15:16
Oby szybko się dogadali a cena była rozsądna.
31.05.2022 12:57
@FanGraczyBayern
Za nikim nie będziemy płakać.
Ile razy w 21 wieku Bayern wygrał LM? Ile razy grał w finale LM? I na koniec ile razy zdarzyło się to w czasie gdy Lewy grał u nas?
Fakty są takie że Bayern bez Lewego radził sobie w LM bez Lewego i bedzie sobie dalej radził jak Lewy odejdzie.
31.05.2022 09:25
@Rufus87
Tak Zahavi wywołał sobie "wojenkę". To słowa Zahaviego
"Oczywiście można zatrzymać Roberta na kolejny rok, bo ma on kontrakt do 2023 roku, ale nie polecam tego. Dla Roberta Lewandowskiego Bayern to już historia."
Gość straszy Bayern a Lewy wiedział o działaniach Zahaviego (był też o tym artykuł na stronie) a teraz nawet sam Lewy zaczął mówić że mając kontrakt ważny jeszcze rok uważa że" Bayern to już historia".
Lewy z Zahavim wywołali sobie wojenkę z Bayernem i mam nadzieję że za to będą musieli dużo zapłacić (chodzi oczywiście o wysoką kwotę transferu Lewego z Bayernu żeby nie było wątpliwości)
31.05.2022 08:37
@FanGraczyBayern
Jak Barca zapłaci jak za najlepszą 9 to na Mane wystarczy.
A poza tym jak ktoś wywołuje "wojenkę" to musi się liczyć z konsekwencjami.
Zahavi przeszarżował więc niech płaci.
W tej chwili to Lewy powiedział że "Bayern to historia" natomiast nikt z Bayernu nie spalił mostów więc to Lewy (Zahavi) jest w sytuacji gdzie jest na "musie" odejścia (a to także podbija cenę).
31.05.2022 08:20
@Gacek420
"Bundesliga to kibel niestety."
To idź na stronę jakiegoś Hiszpanskiego klubu a nie zajmuj się "kiblem".
@Marienplatz
"Niech zalatwią to jak najszybciej"
To niech szybciej załatwiają to Zahavi z Barcą, skoro uzgonili już warunki kontraktu to teraz niech szybciutko płacą jak za najlepszą 9 a nie wyskakują z ofertą jak za jakiś "odpad" (32 mln za Lewego to po prostu brak szacunku dla jego umiejętności).
31.05.2022 08:00
Niech potwierdzają oficjalnie i dalej do roboty.
31.05.2022 06:48
@Zerafaelo
Niestety ale taka prawda.
Zahavi z Lewym nie dostali tego czego chcieli więc rozpoczeli wojenkę.
Wina Bayernu w tym jest taka że przez wiele lat chuchał i dmuchał na Lewego dając mu wszystko łącznie z brakiem 2 napastnika (bo Lewy chciał grać wszystko). Teraz nagle okazał brak "szacunku" bo chciał 2 dobrego napastnika
31.05.2022 06:39
@mariuszhtpc
"To tak nie działa.Jak jest jakiś gorszy zawodnik to sprzedaje się go mimo kontraktu i często nie ma za dużo do powiedzenia"
O czym ty piszesz? Jakie "zawodnik nie ma za dużo do powiedzenia"?
Gdyby było jak piszesz to w Barcie już dawno by nie było chociażby Umitiego ale jest i pewnie będzie jeszcze do 2026 bo do tego czasu ma kontrakt. Nikt nie zmusi zawodnika do odejścia z klubu jak ten tego nie chce właśnie ze względu na kontrakt który podpisały obie strony czyli klub i zawodnik.
Co z tego że kluby się dogadają co do sumy sprzedaży zawidnika jeśli ten nie zgodzi się podpisać kontraktu z nowym klubem to po prostu zostaje w starym.
Dlatego w przypadku piłkarza nie ma mowy o żadnym "niewolnictwie" bo nic nie dzieje się bez jego zgody potwierdzonej podpisem na kontrakcie nawet jeśli negocjuje agent to podpisuje zawodnik a nie agent.
Poczytaj sobie o "klubie kokosa" w Poloni czemu powstał to może zrozumisz że jak zawodnik nie chce to klub go nie sprzeda.
Ale to co chroni zawodnika przed sprzedaniem wbrew jego woli chroni też klub przed "humorami" zawodnika. Innymi słowy dzięki kontraktowi podpisanemu przez obie zainteresowane strony klub jest zabezpieczony i ma pewność że jeśli klub się nie zgodzi to zawodnik musi grać w nim przez tyle lat na ile został podpisany kontrakt. Nawet jeśli zawodnikowi się znudzi bo ktoś rzuci mu lepszą ofertę.
I taką mamy sytuację z Lewym.
31.05.2022 06:11
Bardzo dobrze Kahn podsumował to co się dzieje.
Z jednej strony Zahavi a teraz i Lewy oskarżają klub o brak szacunku a z drugiej nie okazują żadnego szacunku dla klubu.
@mariuszhtpc
Co z tego że Lewy chce zmienić klub?
Kontrakt zabezpiecza obie strony nie tylko zawodnika ale i klub.
I nie ma mowy o żadnym "niewolnictwie" bo obie strony negocjowały a potem podpisały taki a nie inny kontrakt który "zabezpiecza" je na 5 lat, że właśnie żadna ze stron "nagle" nie zmieni zdania (strzeli focha).
30.05.2022 19:14
@siudrak0
"pracodawca pluje ci na czoło"
Czyli co zrobił Bayern Lewemu?
Dużo jest mówienia o braku szacunku ale konkretów brak.
Negocjacje z Halaandem czyli defacto chęć wzmocnienia zespołu nie jest brakiem szacunku dla Lewego.
Brak rozmów o przedłużeniu kontraktu gdy zawodnik ma półtorej roku czy nawet "tylko" rok również nie jest "pluciem na czoło" zawodnika.
30.05.2022 17:11
@hoven
W biznesie umów się dotrzymuje albo się płaci kary.
Szacunek? Szacunek jest wtedy jak wywiązujesz się z umów. Jak niechcesz wywiązywać się z umów to jest brak szacunku.
Kto w tym przypadku wywiazuje się z umów a kto chce je zerwać bo mu się znudziły?
30.05.2022 16:23
Jedyne rozsądne wyjście. Niestety ale kontuzje całkiem zatrzymały rozwój Tolisso. Poza pierwszym sezonem u nas w żadnym innym nie pograł bo ciągle miał jakieś problemy z kontuzjami.
Szkoda że tak to wyglądało.
Dobrze że nie zaproponowano mu nowego kontraktu.
Może w innym klubie pogra więcej a może po prostu zdrowie nie pozwala mu na grę na najwyższym poziomie.
30.05.2022 16:13
Kontrakt to obustronne i dobrowolne ustalenia. Zawarte w kontrakcie ustalenia obowiązują obie strony. Kontrakt zawiera tak profity jak i obowiazki z ktorych obie strony muszą się wywiązać.
Kontrakt zabezpiecza i piłkarza i klub. Max długość została także ustalona na 5 lat w konkretnym celu.
Zarówno zawarcie kontraktu jak i jego wcześniejsze rozwiązanie wymaga zgody obu stron.
Jeśli Lewy chciał odejść to powinien załatwić to po cichu (tak jak Thiago który powiedział że nie przedłuży kontaktu i chce odejść. I jak wiadomo taką zgodę dostał bez problemu) a nie nadsyłać Zahaviego żeby latał i opowiadał jaki to klub jest zły i jak źle traktuje Lewego. No ale Lewy wybrał tą złą drogę i teraz zbiera tego plony.
Jak chce odejść to albo niech się sam wykupi albo niech mu Zahavi znajdzie klub który wyłoży kwotę akceptowalną przez Bayern.
Jeśli to się nie uda i zostanie w Bayenie do końca kontraktu to pretensję Lewy może mieć tylko do siebie i do Zahaviego a w żadnym przypadku do Bayernu który jedynie wypełnia kontrakt który z Lewym zawarł.
Edytowano : 2022-05-30 16:02:38
Jeśli KHR tak powiedział jak napisał @Reeken89? To kwota transferu tylko powinna pójść do góry a jak nie to kontrakt nadal obowiązuje.
30.05.2022 15:57
@Sopariev
Tym razem się z tobą zgadzam.
Jak Barca chce Lewego to niech za niego płaci a nie Bayern ma robić jakieś promocje. Jak się chce najlepszą 9 to trzeba za nią odpowiednio zapłacić.
@Marienplatz
Nie rób z Lewego "biednego" niewolnika Bayernu. Lewy zaakceptował i podpisał kontrakt na określony czas i ten czas jeszcze nie minął.
Po to w kontrakcie jest wposywana długość (która została odgórnie ograniczona do max 5 lat) właśnie po to żeby OBIE strony były zabezpieczone. Nie tylko klub ale i piłkarz. Ale oczywiście są też i obowiązki. Klub musi płacić nawet gdy piłkarz jest kontuzjowany lub ma słabszą formę. Natomiast w drugą stronę klub jest zabezpieczony właśnie przed taką sytuacją gdy jakiemuś piłkarzowi się "znudzi" granie w tymże klubie po roku czy 4 latach (jak w tym przypadku).
Piłkarz jak chce MOŻE odejść z klubu przed końcem kontraktu ale klub musi dostać za niego tyle ile chce.
Edytowano : 2022-05-30 09:41:26
Tu nie ma mowy o żadnym "niewolnictwie".
Czy Bale jest niewolnikiem Realu a może to Real jest niewolnikiem Balea? (płacenie kilkudziesięciu milionów za nic nie robienie czy trzymanie zawodnika do końca kontraktu bo nikt nie chce dać za niego odpowiedniej kwoty lub zawodnik nie chce odejść do kubu który da mu niższy kontrakt)
Edytowano : 2022-05-30 09:44:03
Kontrakt podpisały dwie strony i obie muszą go respektować nawet jeśli w pewnym momencie uznają że już im się znudziło.
30.05.2022 09:37
@WayeThe @raaafal
Jak Lewy chce odejść to niech odchodzi tylko nie w taki sposób.
Po pierwsze jego agent niech nie atakuje Bayernu i nie próbuje całą winę za odejście zrzucić na Bayern.
Po drugie Lewy musi pamiętać o tym że ma jeszcze rok ważny kontrakt (który sam podpisał) więc jak chce odejść to albo sam niech wpłaci odpowiednią akceptowalną przez Bayern kwotę albo niech jego agent znajdzie klub który taką kwotę wpłaci.
Jeśli Lewy będzie musiał zostać i wypełnić kontrakt to będzie to tylko i wyłącznie wina jego agenta Zahaviego który źle wykonał swoją pracę bo nie znalazł klubu chętnego do wyłożenia odpowiednich pieniędzy za najlepszą (lub jedną z 3 najlepszych) 9 w tej chwili na świecie.
Bayern nie będzie winny. Bayern tylko pilnuje SWOICH interesów a to że w tym momencie są one różne od interesów Lewego (lub Zahaviego) no cóż, trudno.
30.05.2022 09:24
A gdzie rok temu był Alaba bo z nim straciliśmy w BL 7 goli więcej niż z Upa i Lucasem.
Problemem są indywidualne błędy ale przede wszystkim sposób gry czyli najważniejszy atak a cała reszta się nie liczy. I tak od 3 sezonów.
Jak zmini się nastawienie co do obrony to i ŚO zaczną wyglądać dobrze.
29.05.2022 23:23
Zirkzee wcale nie musi być gorszy od Kalajdzica. Może można mu dać szansę w zamian za Kalajdzica?
29.05.2022 22:41
Może by chciał może nie.
Jeśli chce to niech Zahavi naciska ale na Barce żeby ta wyłożyła odpowiednią akceptowalną przez Bayern kwotę.
To nie wina Bayernu że Lewy ma jeszcze rok kontraktu a "chce" odejść już. Więc niech płaci i odchodzi albo zostaje i gra.
Jeśli nie odejdzie to niech wini tylko i wyłącznie Barce która tak go chce że nie wyłoży odpowiednich pieniędzy na niego. Bayern nie będzie winny.
29.05.2022 22:33
@tapczan
Tak brak szacunku aż się przelewa. Nowego kontraktu nie ma (jak to możliwe że taki profesjonalista jaki pracuje w LFC zostawił tak prostą sprawę jak przedłużenie kontraktu do ostatniego momentu? I żeby to był tylko Mane ale tam jest kilku takich zawodników. Czyżby to jednak nie było tak proste?)
29.05.2022 17:15
@sylwester123
Ważne że kasa Zahaviego będzie się zgadzała a reszt to już sprawa drugoplanowa. Na kolejnej (jeśli w ogóle będzie) umowie Lewego już nie zarobi (albo jakieś groszowe sprawy) więc teraz chce wycisnąć jak najwięcej dla siebie.
Niestety ale myślę że sytuację jak z Arda Turanem który nie wiedział z kim podpisuje kontrakt to nie pojedyncze przypadki. Agenci robią co chcą i jeszcze wmawiają piłkarzom że to wszystko dla ich dobra.
29.05.2022 16:48
Zobaczymy na ile to plotki a na ile realne ruchy Bayernu.
Mane zdecydowanie na plus.
Laimer jak żaden inny DP nie przyjdzie to może być.
Kalajdzic mnie nie przekonuje ale może?
29.05.2022 13:32
Ciekawe czy trafi do nas bo po tej wypowiedzi widać że odchodzi z LFC.
Edytowano : 2022-05-29 13:28:41
Jak się czyta komentarze niektórych to tylko można sobie zadać pytanie kto jest topem skoro Mane nie jest?
Choć zapewne tak piszą bo jest szansa że trafi do nas gdyby przechodził do każdej innej drużyny było by że się MEGA wzmacniają a my (Hasan) śpi.
29.05.2022 13:25
Gdyby przyszli Gravenberch, Laimer i Mane za Gnabriego to było by dobre okienko.
40 za Gnabriego i tyle samo za Mane?
28.05.2022 14:03
Niestety ale przespaliśmy Schlotterbeck. Szkoda.
27.05.2022 19:04
Fajnie że strona się rozwija choć najważniejsze to nie sam wygląd ale ilość i jakość artykułów a na to nie ma co narzekać.
Edytowano : 2022-05-27 18:12:27
@tapczan
Zgadzam się
27.05.2022 18:11
No ciekawe ile jest w tym prawdy?
27.05.2022 17:33
@Sopariev
Taki mały cytat z Zahaviego
"Oczywiście można zatrzymać Roberta na kolejny rok, bo ma on kontrakt do 2023 roku, ale nie polecam tego. Dla Roberta Lewandowskiego Bayern to już historia."
Nie trzeba nawet bardzo być złośliwym żeby zauważyć że jest to straszenie Bayernu przez agenta Lewandowskiego w chwili gdy do końca kontraktu zaakceptowanego i podpisanego przez Lewego został jeszcze rok.
A co do obrażania się to co chwila jest podkreślane przez Zahaviego jak to Bayern "źle" traktuje Lewego (tylko brak racjonalnych dowodów na potwierdzenie tego. Negocjacje z Halaandem czy nawet brak chęci przedłużenia przez Bayern kontraktu który wygasa za rok takimi nie są) dlatego Lewy chce odejść.
26.05.2022 17:59
@Marienplatz
To w końcu była oferta dla Lewego tylko jej nie przyjął czy nie?
I jak to jest z umowami? Należy je respektować czy można się obrazić i wymuszać zerwanie umowy? I na jakiej podstawie? (wymyślony przez agenta brak szacunku? Tylko kto i jak to zmierzy?)
26.05.2022 16:59
Wiedział i jeszcze płaci mu za takie a nie inne wypowiedzi duże pieniądze.
No cóż wybór Lewego żeby odchodzić tak a nie inaczej. Pytanie co zrobi Bayern? Jeżeli go puszczą teraz to oby za dobre pieniądze a nie jakieś drobne. Choć nie zdziwię się jak będą chcieli go zatrzymać do końca kontraktu (zresztą nie Lewego pierwszego).
26.05.2022 16:26
I kolejna próba zrzucenia całej winy na klub. Z Alaba było to samo.
Ale niczego innego nie można się było spodziewać skoro przy ostatnim przedłużaniu kontraktu z Lewym też był problem z Zahavim.
26.05.2022 16:19
Oby rzeczywiście Bayern nie interesował się ani jednym ani drugim.
26.05.2022 16:15
Zobaczymy czy jest wart tych pieniędzy. Oby był.
26.05.2022 16:14
Oby tak było i szybko było oficjalne potwierdzenie.
25.05.2022 18:22