Jeden z lepszych możliwych ruchów, wtedy trzeba będzie pożegnać Boa który szczęśliwie odejdzie będąc znowu w dobrej formie, co da nam szansę na konkretną kwotę z tego transferu i pozwoli pożegnać godnie niegdyś jednego z najlepszych defensorów na świecie.
Edytowano : 2020-04-26 22:52:45
Z drugiej strony ten transfer pokazuje że klub rozważa opcję wg której Lucas się nie sprawdzi ale cóż ryzyko trzeba wkalkulować zawsze
26.04.2020 22:51
O ile po pierwszym sezonie można było mówić o potrzebie dania szansy, to drugi pokazał że to trener który nie wyciągał wniosków ze swoich błędów i dalej brnął w konflikt z szatnią
25.04.2020 21:37
Duet jakiego długo w Europie nie będzie. Dla mnie właśnie arjen to najlepszy nasz zawodnik w XXI w
25.04.2020 15:17
Agent Sane mocno wyraził oczekiwania zawodnika
25.04.2020 03:28
@FanGraczyBayern takim wzorem jak ty mówiąc że masz większe prawdopodobieństwo trafić 6 w lotto niż KHR tracić czy Neuer przedłuży z nimi kontrakt :P
23.04.2020 23:03
I kolejny raz okazuje się ze Niemcy to najlepiej zarządzany i przygotowany na wszystkie przeciwności kraj w Europie, Bundesliga to najlepiej zarządzana liga świata, a Bayern to wręcz galaktyczny wzorzec dla reszty klubów. tak jak pisałem miesiąc temu- jeśli nie Niemcy i Bundesliga to kto?
22.04.2020 03:17
@FanGraczyBayern czasem zabawnie się czyta twoje komentarze, masz mniej więcej 1: 14 milionów zgodnie z zasadami prawdopodobieństwa na trafienie głównej wygranej w polskim "Lotto". Nawet zakładając losowość w podnoszonej przez Falka kwestii KHR ma "ciut" większą szansę trafienia. Pomijam już fakt, że kto jak nie nasz boss miałby umieć ocenić sytuacje podczas negocjacji, wypowiedź Manu nie wskazuje żeby i on uważał inaczej
21.04.2020 02:19
Werner wydaje się bardziej realny przez swoją cenę, brak zastrzeżeń co do charakteru i fakt że moze grać na wielu pozycjach. Jednak nie zapominajmy, Timo to napastnik i wciąż potrzeba skrzydłowego
20.04.2020 09:39
@Piter1985 za co znowu wyłapał bana xd?
17.04.2020 06:27
Pieniądze? Bayern dał mu wszystko czego może chcieć piłkarz. Nie widzę tutaj ukrytych intencji, to naturalne ze ten klub jest dla niego tak ważny
17.04.2020 05:46
@Arkady142 dlatego napisałem legendy piłki, a nie Bayernu. Poziom sportowy dał mu ten status, na status legendy Bayernu wciąż musi ciężko pracować, poza Thomasem obecnie nikt nie ma tego statusu
16.04.2020 22:01
Super wiadomość, takie uzupełnienie kawki to byłby bardzo potrzebny ruch
16.04.2020 19:43
Wszyscy trzej są konieczni. Na Havertza możemy poczekać rok żeby zmiękczyć Leverkusen
16.04.2020 19:35
Najlepiej każdego z nich, niekoniecznie w jednym okienku
16.04.2020 19:33
Oby, to dodatkowy impuls ktory pomoże Sane w aklimatyzacji
Edytowano : 2020-04-16 19:32:02
Nikt chyba na poważnie nie uwierzy ze zapłacimy 80 milionów...
16.04.2020 19:31
Też tak uważam, Manu jak nikt jest nam niezbędny. To najlepszy bramkarz tego stulecia i pozbycie się legendy piłki byłoby samobójstwem
16.04.2020 17:05
Niewątpliwie odpuszczenie kogoś ze złotej niemieckiej trójki będzie smutne ale obawiam się że może do tego dojść. O Wernera jestem względnie spokojny bo Flick powinien dostać "swój" transfer. Pytanie co z Havertzem i Sane, ciężko sobie dzisiaj wyobrazić żeby za któregoś z nich Bayern zapłacił 100 milionów.
15.04.2020 22:21
Werner nie jest w tej chwili niezbędny ale za sezon-dwa może być inaczej. Napastnik to nie bramkarz że można planować grę z nim w składzie do 35 roku życia. Robbery mimo że byli ewenementami sportowymi nie dawali rady kondycyjnie w ostatnim sezonie. Taki klub jak Bayern musi mieć dwóch klasowych napastników.
15.04.2020 22:15
Oby Hansi był szybszy, niewątpliwie Bayern szczególnie pod wodzą Hansiego to projekt ciekawszy dla Niemca niż Liverpool
15.04.2020 16:54
@mdbayern co XD
15.04.2020 16:53
Wznowienie nie jest pewne. Priorytetem są i będą ligi i ich rozegranie to byłby duży sukces, szczegolnie że mało który kraj kest tak dobrze przygotowany na niekończącą się jeszcze epidemie jak Niemcy
15.04.2020 08:43
@GuteSpiele 80 milionów to mógł kosztować rok temu, bez kontuzji i z dłuższym kontraktem. Wystarczy posłuchać wypowiedzi niemieckiej pracy czy Michaela Rummenige. Wypowiedz jego agenta jeszcze bardziej osłabiła pozycje negocjacyjną City które jest zdesperowane żeby cokolwiek na nim zarobić
15.04.2020 08:39
Ten duet zapowiada się naprawdę nieźle, Miro już pd dawna uważany jest za obiecującego trenera
15.04.2020 08:31
Taki Rafinha ofensywy. Daje więcej niż przeciętny rezerwowy i jest zadowolony ze swojej roli
15.04.2020 08:30
@GuteSpiele Trolling i spamowanie masz opanowane do perfekcji :D Tu nie chodzi o różnice zdań tylko o fakt przeinaczenia faktów i wyciągania z nich absurdalnych wniosków przy agresywnym ich powieleniu. O ilości (i jej koralacji z jakością) komentarzy nie wspominając:P
15.04.2020 08:29
Brzmi jak dobre info. O 80 milionach w obecnej sytuacji nie może być mowy ale kupić takiego piłkarza za 50 byłoby wielkim sukcesem, do tego Timo i Havertz za rok jak Bayer zmięknie i można patrzeć optymistycznie w przyszłość
Edytowano : 2020-04-15 01:03:42
Mimo ze sam Sane to wielka niewiadoma to za takie pieniądze warto zaryzykować
15.04.2020 01:03
Narazie coraz więcej wskazuje że rozgrywki maja większa szanse na dokończenie niż wydawało się miesiąc temu
14.04.2020 20:49
Zupełnie przy okazji. Bo to momenty które duża cześć z nas pamięta i dobrze wspomina, zastawiłem bramkę Arjena z innymi równie pięknymi zdarzeniami z życia kibica Bayernu/ niemieckiej piłki
Edytowano : 2020-04-14 16:39:09
Dziwi mnie tylko przytyk kolegi i porównanie tych bramek z bramka iniesty który dla fana niemieckiej piłki znaczy tyle ile Khwai Lepnard :P albo i mniej bo Hiszpanie nam nie raz zaszli za skore
14.04.2020 16:35
@GuteSpiele xd podolski? Jego okres w Bayernie nie był udany ale było wielu wielu znacznie gorszych
14.04.2020 16:33
@Pir5 no i co w związku z tym? Iniesta nie reprezentuje niemieckiej piłki, Nationalelf tak. Zresztą od zawsze na dieroten było dużo kibiców reprezentacji do których ja również sie zaliczam i kibicuje DFB nie mniej niż Bayernowi, nie wiem skąd zaskoczenie. Chyba że jesteś tutaj krótko.
Edytowano : 2020-04-14 15:48:49
Ech ten nowy napływ kibiców
14.04.2020 15:48
Jeśli to prawda to 20 milionów Neuera wydaje się uzasadnione
14.04.2020 15:43
Obrona Kahna przeciwko Valencii, rekordowa bramka Miro w pogromie 7:1, trafienie Götze dające mistrzostwo świata no i 2:1 na Wembley tych momentów nie da się zapomnieć i dają szczęście i dumę kibica nawet lata czy dekady po nich
14.04.2020 14:36
Raczej można stwierdzić że takiego Riberiego który nadal jest w formie brakuje w tym sezonie, szczególnie że nie doszło do letniego zakupu Sane.
14.04.2020 13:41
Z Flickiem tez media donosiły ze jesteśmy daleko od porozumienia, a prawda była inna. Manu to największy lider zespołu i naturalnie powinien dostać podwyżkę i 3-4 letni kontrakt, oczywiście w granicach rozsądku. Dogadają się
14.04.2020 13:27
Zarówno dla nas jak i dla całej niemieckiej piłki kluczowa jest Bundesliga, jeśli ona się odbędzie to brak dokończenia pucharów będzie małą stratą
13.04.2020 15:02
@GuteSpiele skoczek, ortopeda, wirusolog, ekspert od piłki i polityki transferowej. Słyszałem o takich miejscach gdzie każdy jest Napoleonem, Papieżem albo królem Bawarii
13.04.2020 09:23
Idealna opcja na ławkę, ci którzy piszą o tragedii niech zastanowią się kto lepszy będzie chciał siedzieć na ławce. So tego Perisic to jeden z zawodników którzy dawali Bayernowi najwiecej w tym sezonie
13.04.2020 08:06
Sytuacja trochę się utrudni jeśli faktycznie uefa zrezygnuje z formuły dwumeczu. Jeden mecz to większa loteria ale wciąż wierze że będziemy głównym faworytem
13.04.2020 08:03
@FanGraczyBayern nie widzę W tym zawodniku nic co stawiałoby go w miejscu Boa czy Matsa z najlepszych lat.
13.04.2020 05:50
Ale po co nam on? Na rynku jest wielu zawodników ciekawszych jak Upamecsno, ciekawszy był tez Lucas ale on finalnie się nie sprawdza
12.04.2020 14:37
@GuteSpiele nie powinienem odpowiadać i karmić trolla ale jest Wielkanoc więc zrobię wyjątek. Werner to nasza przyszła 9 szczególnie, że Lewandowski nie jest już najmłodszy, a w tym sezonie obydwaj mają udział w podobnej liczbie bramek (Polak więcej bramek, Werner asyst). Do tego Timo jest uniwersalny, może grać na rodnych pozycjach w ofensywie. Od Comana czy Perisicia jest lepszy nawet na skrzydle od Thomasa na tej pozycji też, byłby idealnym uzupełnieniem w razie kontuzji Gnabriego lub Sane i mógłby spokojnie przygotowywać się do zastąpienia za sezon- dwa Polaka na szpicy. Znając nasze szczęście do kompletności kadry miałby bardzo dużo okazji.
Edytowano : 2020-04-12 08:18:05
Do tego transfer Havertza w tym sezonie jest mało prawdopodobny, najpewniej poczekamy rok aby nie rozbijać banku
12.04.2020 08:17
Życzę Bayerowi o Hoffe tak samo jak i Leipzig żeby byli potęgami ale to nie takie proste. City, Psg tez zdobyły potężne fundusze a poziomem sportowym i organizacja odstają od takich klubów jak Bayern
12.04.2020 07:41
Bundesliga jest bliżej powrotu niż one logi dzięki mądrości niemieckiego społeczeństwa i rządu, a nawet w gorzej zarządzanych krajach jak włochy rozgrywki mają wrócić
12.04.2020 07:38
Po tym genialnym sezonie przyjdzie jako zawodnik lepszy, bardziej doświadczony i ten rok w lipsku zrobił mu dobrze
11.04.2020 19:33
Same i Werner w tym sezonie to świetny scenariusz, obydwaj powinni kosztować nie więcej niż 100 milionów. Wtedy znajda się pieniądze na inne wzmocnienia
11.04.2020 18:35
On nie jest wart w tej sytuacji nawet 80 milionów. Jeśli już to poczekajmy rok żeby przyszedl za darmo
11.04.2020 01:12
Szkoda, wydawało się że chciał stać się częścią Bayernu i czymś więcej niż legendą. Oli tez nie był wychowankiem a mało kto kocha ten klub jak on.
10.04.2020 22:37
Manu wie że dla bramki znaczy tyle ile messi dla pola, to geniusz nawet gdyby kiedyś był już słabszy to za wszelka cenę musimy doprowadzić żeby zakończył karierę u nas.
10.04.2020 01:22
Od roku to mój wymarzony transfer, oby było w tym ziarnko prawdy. Ułatwi nam to tez negocjacje z Sane
09.04.2020 14:44
O sposób prezentowania się nie martwię, bardziej o zdrowie
09.04.2020 13:39
@FanGraczyBayern kontuzja przemawia za skróceniem ale za to poziom jaki po niej osiągnął wręcz odwrotnie. Ważne żeby się dogadali, to czy to będzie 3 czy 5 lat miej mnie interesuje bo i tak wierze że prędzej czy później zostanie przedłużona kolejny raz
Edytowano : 2020-04-09 13:39:04
@Gute nie zawsze. Stan zapalny i komplikacje po zabiegu mogą pozostawić ryzyko na zawsze. U Manu odezwało się zdarzenie sprzed wielu lat. Grant Hill jest przykładem lawiny jaką potrafi spowodować jeden uraz. Niemniej sam Manu mówi że nie czuje skargi po złamaniu, wierze że tak jest
09.04.2020 13:34
@FanGraczyBayern bramkarz to nie zawodnik z pola, gra znacznie dłużej. Do tego Manu to ikona, marketingowo zyskamy jeśli u nas zakończy karierę, myślę że prędzej czy później się dogadają. 4 lata z opcją przedłużenia byłyby kompromisem
09.04.2020 13:25
@FanGraczyBayern ty tak na serio? Chorwat To Naprawdę świetny zmiennik który pokazał że potrafi wpłynąć pozytywnie na drużynę. Byłem przeciwnikiem zakontraktowania go ale jego gra zamknęła mi usta
09.04.2020 11:35
Werner to raczej przyszła 9 ale tez opcja na wieku innych pozycjach. Wszystko zależy od ceny, 80 milionów za Sane Bayern w takiej sytuacji nie da
Edytowano : 2020-04-09 11:27:27
Niemniej Werner jako piłkarz bardziej pasuje do filozofii Bayernu
09.04.2020 11:26
@muflon7000 nikt o o zerowym rozsądku nie zapłaci w tej chwili powyżej 80 milionów za Sane, a i 80 to za dużo
09.04.2020 01:12
Dla takich zawodników można robi wyjątki
09.04.2020 00:47
Czasem brutalna gra tez jest potrzebna. Vidal potrafił grać na granicy kontuzji przeciwnika do tego dawał sporo w ataku i miał wielką wole walki. Gladiator i najemnik ale nieoceniony kiedy trzeba było kruszyć kości i walczyć o każdy milimetr boiska.
Edytowano : 2020-04-08 16:43:54
Notabene swoją najbardziej słynną „czerwień” otrzymał kiedy nawet nie faulował :D
08.04.2020 16:43
@GuteSpiele tym razem muszę się zgodzić. Mieliśmy wiele świetnych ruchów i kilka nietrafionych jednak Manu przebija wszystkie inne. Juve lata temu zapłacili krocie za buffona, my mieliśmy jeszcze lepszego Neuera dużo taniej. On i Robbery to u nas transfery XXI stulecia
Edytowano : 2020-04-08 16:01:40
Vidal to był solidny i ważny ruch czasem brakuje zawodnika o takiej specyfice i charakterze na boisku
08.04.2020 16:00
Czemu nie. Hansi ma zadatki na wielkiego trenera, mógłby wprowadzic więcej nieprzewidywalności do naszej gry.
08.04.2020 15:54
Myśle że Bayern niezależnie od składu zarządu nie odpuściłby hansiego, to trener którego brakuje od lat
08.04.2020 15:48
Rabini się wypowiedzieli :D
Edytowano : 2020-04-08 05:08:02
(Kicker i Bild)
08.04.2020 05:07
@GuteSpiele i ja Wernera za sezon- dwa widzę jako 9. Teraz mógłby grać razem z Lewandowskim
08.04.2020 05:07
To kontrakt który zakończy się w wieku 33 lat, opcja bezpieczna ale myśle ze obie strony wyobrażają sobie współpracę potem, w twoim wieku Robbery byli naszymi najlepszymi zawodnikami oby Thomas dotrzymał im tempa, a będzie najbardziej utytułowanym zawodnikiem w historii niemieckiej piłki
07.04.2020 13:07
Jedyne ale względem Manu to stan zdrowia, jeśli lekarze ocenia że nie istnieje ryzyko Odnowienia poważnej kontuzji to słuchając rad legendarnych bramkarzy warto dać mu 5 lat
07.04.2020 12:28
@GuteSpiele tylko dla Alaby w środku miejsca nie ma, za duży ścisk. W tej chwili najlepiej prezentuje się na środku obrony i po powrocie Niklasa mógłby z nim tworzyć defensywny duet który by się uzupełniał, szczególnie ze Lucas nie rokuje bardzo dobrze
Edytowano : 2020-04-07 12:27:38
@FanGraczy akurat dla niezastąpionego bramkarza jakim jest Manu taki kontrakt jest mniej ryzykowny niż dla zawodnika z pola.
07.04.2020 12:26
Nasza legenda która jest wciąż żywa, nie raz w tym sezonie mimo kontuzji pokazał jakim jest geniuszem
07.04.2020 11:18
Z nutą nostalgii wspominam czasy kiedy wielu tutaj pisało że żałują braku sprzedaży Thomasa za 100 milionów i że Thomas zarówno sportowo jak i mentalnie nic drużynie nie daje. Tacy piłkarze są bezcenni i na boisku i poza nim
Edytowano : 2020-04-07 11:18:08
Hansi, Thomas i Manu to priorytety, zaraz za nimi David i Thiago. 40% planu wykonane
07.04.2020 11:17
Nareszcie, teraz czas na Manu i Davida.
Edytowano : 2020-04-07 11:07:15
I Thiago oczywiście
07.04.2020 11:06
Kai może umówić się z Bayernem na przeczekanie aby jego cena spadła. Nie przedłuży kontraktu, a my to mu zrekompensujemy. Bayer jest pod ścianą
07.04.2020 10:32
@GuteSpiele pojęcie o piłce masz takie jak o wirusach :D czyli zerowe. To ile Timo znaczy pokazują min jego liczby (udział przy największej liczbie bramek ze wszystkich napastników w BL). O uniwersalności nie wspominając.
07.04.2020 10:26
@hoven kolejny raz bardzo przesadzasz. Jeśli Kimmichowi daleko do legend pokroju Lizarazu czy Lahma to TAA jeszcze dalej, to jedno ze słabszych ogniw Liverpoolu. Liczb i analizy nie trzeba przytłaczać bo tak jak napisał admin i @tapczan było to rozbiorę wiele razy
07.04.2020 09:59
Wznowienie to kwestia czasu, oczywiście z zachowaniem środków ostrożności (np skoszarowanie uczestników). W tek mądrze zarządzanym kraju jak Niemcy łatwiej opłakiwać, niemiecka piłka ma szanse wyróżnić się na tle reszty oby ruszyła jako pierwsza
07.04.2020 09:53
Miro to trener oceniany bardzo wysoko, chciałbym go kiedyś zobaczyć na ławce klubu z Bundesligi
07.04.2020 09:51
Pasmo dobrych informacji, rośnie tez szansa na dokończenie sezonu. Wszystko układa się po naszej myśli
05.04.2020 23:27
Trzeba poczekać aż sytuacja się unormuje tak aby liczba zachorowań spadła. Inaczej rozgrywki może przerwać zarażenie dowolnego piłkarza
05.04.2020 18:52
Otrzymał bardzo dużo zaufania zarówno id kibiców jak i klubu, zawiódł na tyle że gdyby nie koszmarna gra BVB i ich niespodziewane potekbuecia skończyłby swoją przygodę w fcb po niecałym roku, uratowali go przeciwnicy którzy dokonali niemożliwego i wypuścili kika razy pokaźną przewagę
05.04.2020 09:55
Jako skrzydłowy Gnabry jest lepszy ale jako napastnik Werner który do tego może grać na każdej pozycji w ofensywie. Do tego myśle że w przyszłości ma szanse z powodzeniem zastąpić Lewandowskiego
04.04.2020 16:57
Mecze bez publiczności są wciąż realne tylko myśle ze to plan na czerwiec
03.04.2020 19:24
@FanGraczyBayern tylko jeśli mamy zapłacić za Sane 80-100 milionów to ten transfer staje się nierealny. Zakup kolejnych piłkarzy ułatwi negocjacje bo nie będziemy zdesperowani. 80 milionów chcieliśmy zapłacić latem, jeśli klub znacząco obniży tą kwotę a piłkarz zarobki to zyskamy argument żeby odmówić nim zainteresowanie. Kontuzja i charakter Sane nie wróży dobrze żeby topić tak potężne kwoty
Edytowano : 2020-04-03 17:46:37
*odnowić
03.04.2020 17:45
Tak dla Timo, Sane wtedy mógłby przyjść jako opcja ale bez przymusu. Mam nadzieje ze podpisanie umowy z Hansim oznacza że jego wizja Bayernu została przeforsowana
03.04.2020 17:35
Brawo dla zarządu, najważniejszy „transfer” na przyszły rok zrealizowany
03.04.2020 17:29
100 milionów nie jest wart praktycznie żaden pilarz na świecie, szczególnie taki któremu za rok kończy się kontrakt i wraca po ciężkiej kontuzji. wierze że zarząd nie ulegnie szczególnie w czasie kryzysu który nadchodzi. 60 milionów to maksimum ile realnie jest warty
03.04.2020 13:42
Myśle to samo, nie potrzebujemy gwiazdki i najemnika. Są zawodnicy jak Timo którzy chcą u nas grać
02.04.2020 22:23
Jestem za
02.04.2020 22:22
Niestety mimo że byłem wielkim zwolennikiem zakontraktowania go to teraz po ocenach dokonanych przez Jogiego i Hansiego oraz całej sadze i rzekomym niezdecydowaniu Sane widzę wiele wad tego rozwiązania. Powinnismy kupować zawodników którzy chcą być częścią Bayernu i jego filozofii, a nie takich którzy składają CV do kolejnej pracy. Bycie naszym piłkarzem to coś więcej niż sama gra i umiejętności. Dlatego przekonuje mnie Werner który wiele razy sugerował jski klub jest jego marzeniem
Edytowano : 2020-04-02 00:29:37
Otóż to. Jest wiele za i przeciw. Opcji jest wiele, od dawna wiadomo że wymarzonym ruchem zarządu jest Havertz, a Flicka Werner. Mam przeczucie że Sane kupimy tylko jeśli cena będzie naprawdę bardzo niska typu 60 milionów
02.04.2020 00:27
Było jasne że kontakty Lewandowskiego i Cou zwiększą oczekiwania płacowe w zespole. Lepiej oszczędzić na transferach niż na zawodnikach którzy jak Polak, Austriak i Thomas są u nas już długo albo bardzo długo
01.04.2020 18:51
@josh1982 dokladnie, ciężko przewidzieć co będzie ale wciąż jest na to szansa. Co więcej w skrajnej sytuacji można wprowadzić zasadę że gramy do momentu aż sytuacja w tabeli się wyklaruje i np gramy tylko o mistrzostwo i puchary, a nikt nie spada i awansują 2-4 drużyny
01.04.2020 18:50
Mia san mia- ta zasada zaprowadziła nas na szczyt i dzięki niej jesteśmy kilka kroków przed innymi potęgami Europy
Edytowano : 2020-04-01 10:55:03
Ta sytuacja pokaże wartość słomianych potęg które wydawały pieniądze ponad stan
01.04.2020 10:54
@tapczan w pełni popieram, to DNA Bayernu- więcej niż tylko znakomity piłkarz. Oby sezon zostal kiedyś wznowiony i Thomas pobije rekord KdB
Edytowano : 2020-04-01 10:52:54
Bayern stać na ryzyko i Kalle wyraźnie powiedział że sytuacja nie wpłynie ja oferty. Zresztą piłkarze już raz pokazali solidarność i zrzekli się części pensji, gdyby sytuacja była zła myśle że każdy (a szczegolnie Thomas) wesprze klub kolejny raz
01.04.2020 10:51
O powrocie Claudio mówiło się od dawna, niemieckie portale z bildem na czele podały tą informacje. Wydaje się to bardzo prawdopodobne
01.04.2020 09:59
Piłkarze cały czas trenują. Do tego treningi drużynowe wrócą zapewne wcześniej niż normalne życie jeśli kluby postarają się o środki bezpieczeństwa. Powinnismy iść za wzorem NBA i skrócić przyszły sezon (np rezygnacja z dwumeczów w CL itp) i za wszelka cenę (oczywiście bez zagrożenia życia i zdrowia) dokończyć ten aktualny, inaczej dużo zespołów może upaść. Wciąż świst piłki walczy o to żeby się udało. Pamietajmy że Niemcy to kraj świetnie zorganizowany, z mądrymi władzami i świetna służba zdrowia, tak samo jak niemiecka i ligą, kto jak nie niemiecki futbol miałby sobie poradzić? Polskie wladze chcą wysylwc do urn dziesiątki milionów ludzi w maju, przy tym zaplanowane imprez angażujących tysiące osób na czerwiec wydaje się szczytem odpowiedzialności. Gdyby nie było ma to szansy to zalewne liga ucięłaby spekulacje
01.04.2020 02:46
Dochodzę do wniosku że Brazzo naprawdę mógłby być skautem albo doradcą. Pozycja jaką zyskał powoduje że otrzymał zadania które go przerastają, a wręcz blokują te zalety które posiada. Wielki plus to transfer Davisa ale reszta zarówno marketingowo jak i w dziedzinie zarządzania wypada fatalnie
01.04.2020 02:26
Tez jestem przeciwny transferowi Sancho
31.03.2020 16:13
Plusem jest to że jeśli nie Bayern i Nie City to żaden klub z topu nie da rady zapłacić mu wysokiego kontraktu
31.03.2020 13:05
@Bayern022 ty prędzej masz obsesje bo pod tym postem nie pojawił się żaden mój komentarz nt narodowości piłkarzy ani Lewandowskiego, a przywołujesz temat niezwiązany zupełnie z dyskusją i moimi wypowiedziami :D
Kolejna błędny aspekt twojej wypowiedzi to fakt że Lewandowskiego w tym sezonie chwale (i to często) bo gra bardzo dobrze więc nie wiem skąd taki pomysł. Krytykowałem go kiedy zwodził w zeszłych latach co teraz nie ma miejsca. Dodam że jest zupełnie odwrotnie niz piszesz, w Polsce kult Polaka przekracza często zdrowy rozsądek (wybujałe marzenia o złotej piłce, umniejszanie Bayernowi ze „jest za mały” dla Polaka itp), w momencie kiedy krytykowałem go to opierałem się na artykułach powstałych w niemieckiej prasie krytykujacych formę w kluczowych spotkaniach i podejścia do klubu oraz kolegów, w tamtym czasie to polskie media obstawały przy koncepcji wywyższania tego zawodnika ponad nasz klub.
To samo tyczy się rzekomej krytyki jego zachowania. Owszem mam mu za złe sagę transferową, zwalanie winy na kolegów za brak armatki ale również widzę wielka zmianę w jego nastawieniu do klubu i kolegów, nie jest to piłkarz który kocha Bayern ale przynajmniej okazuje mu szacunek i cieszę się że nieprzyjemne sytuacje są już przeszłością
Jako kibic Nationalelf i niemieckiej piłki naturalnie cieszę się kiedy grają tutaj reprezentanci kraju. Bayern zawsze zrzeszał najlepszych niemieckich zawodników i jest to spójne z wizją zarządu, zresztą lista życzeń bossów oraz hansiego również pokrywa się mniej więcej z moją (Havertz, Sane, Werner). Jak wiec widzisz nie jestem jak na kibica naszego klubu odosobniony w swych sympatiach.
Jeśli jakiś piłkarz w jakimś stopniu zrani moje kibicowskie uczucia albo zawiedzie nadzieje to niezależnie od paszportu będę go krytykował. Tak było z nie- Niemcami Tonim i Pizarro których odejścia na pewnym etapie chciałem mimo wielkiej sympatii bo drużyna potrzebowała przebudowy. Tak samo również z Niemcami jak Ballack czy Kroos którzy zdradzili klub kierując się pazernością i egoizmem, moje zastrzeżenia i opinia na ich temat (mówiąc delikatnie) jest wielokroć gorsza od opinii nt Polaka nawet podczas sagi kiedy zalazł nam kibicom (krytykując zarząd i kolegów) za skórę.
Ponadto przemysł swoją wypowiedz. Nie przystoi kibicowi Bayernu ciagle krytykowanie zarządu i obecnej kadry. Jest na tyle mocna że obecnie jesteśmy liderem ligi i jedynym z dwóch- trzech faworytów do zdobycia ligi mistrzów. Potrzebujemy ewolucyjnych zmian, a nie jak sugerują często polskie media rewolucji. Niech dziwią cię bardziej (Jeśli faktycznie kibicujesz Bayernowi od wielu lat) postawy wśród polskich fanów polegające na opluwaniu naszej filozofii i legend które ją wprowadziły w życie ale w polskim internecie obrażanie Uliego, Kalle czy nawet Robbery to norma, a wytknięcie (i to nt zeszłego sezonu) konkretnych zarzutów Polakowi to zbrodnia. Krytyka takich masowo pojawiających się głosów byś mógł się zająć
31.03.2020 05:24
Za dużo teorii spiskowych, potem powstają takie grupy jak antyszczepionkowcy albo ludzie leczący covid 19 witaminą c. Oficjalny stan nauki zakłada mniej spektakularne i bardziej realistyczne scenariusze
31.03.2020 00:12
Taki wzorzec profesjonalizmu się przyda, szczególnie kiedy czas nie sprzyja mobilizacji. Pamietam jak arjen zostawał po treningach i doprowadzał do perfekcji wiele elementów swojej gry
30.03.2020 17:08
Tez uważam ze samo w sobie 5 lat to nie problem. Manu to klasa i trudno byłoby go zastąpić
30.03.2020 12:27
Gdyby nie epidemia byłbym za ale teraz musimy ciąć koszty jak każdy, 3 lata umowy byłyby kompromisem
30.03.2020 11:01
@RedMistrzuPL oczywiście, niemniej odbudowa może trwać kilka sezonów. Uważam że przy całym problemie który powstał to szansa dla klubów mądrze zarządzanych w tym dla nas, jeśli mądrze zainwestujemy, możemy zbudować skład który wyprzedzi konkurencje. Najwiecej może stracić hiszpańska piłka zarządzana chyba najgorzej
Jeden z lepszych możliwych ruchów, wtedy trzeba będzie pożegnać Boa który szczęśliwie odejdzie będąc znowu w dobrej formie, co da nam szansę na konkretną kwotę z tego transferu i pozwoli pożegnać godnie niegdyś jednego z najlepszych defensorów na świecie.
Edytowano : 2020-04-26 22:52:45
Z drugiej strony ten transfer pokazuje że klub rozważa opcję wg której Lucas się nie sprawdzi ale cóż ryzyko trzeba wkalkulować zawsze
26.04.2020 22:51
O ile po pierwszym sezonie można było mówić o potrzebie dania szansy, to drugi pokazał że to trener który nie wyciągał wniosków ze swoich błędów i dalej brnął w konflikt z szatnią
25.04.2020 21:37
Duet jakiego długo w Europie nie będzie. Dla mnie właśnie arjen to najlepszy nasz zawodnik w XXI w
25.04.2020 15:17
Agent Sane mocno wyraził oczekiwania zawodnika
25.04.2020 03:28
@FanGraczyBayern takim wzorem jak ty mówiąc że masz większe prawdopodobieństwo trafić 6 w lotto niż KHR tracić czy Neuer przedłuży z nimi kontrakt :P
23.04.2020 23:03
I kolejny raz okazuje się ze Niemcy to najlepiej zarządzany i przygotowany na wszystkie przeciwności kraj w Europie, Bundesliga to najlepiej zarządzana liga świata, a Bayern to wręcz galaktyczny wzorzec dla reszty klubów. tak jak pisałem miesiąc temu- jeśli nie Niemcy i Bundesliga to kto?
22.04.2020 03:17
@FanGraczyBayern czasem zabawnie się czyta twoje komentarze, masz mniej więcej 1: 14 milionów zgodnie z zasadami prawdopodobieństwa na trafienie głównej wygranej w polskim "Lotto". Nawet zakładając losowość w podnoszonej przez Falka kwestii KHR ma "ciut" większą szansę trafienia. Pomijam już fakt, że kto jak nie nasz boss miałby umieć ocenić sytuacje podczas negocjacji, wypowiedź Manu nie wskazuje żeby i on uważał inaczej
21.04.2020 02:19
Werner wydaje się bardziej realny przez swoją cenę, brak zastrzeżeń co do charakteru i fakt że moze grać na wielu pozycjach. Jednak nie zapominajmy, Timo to napastnik i wciąż potrzeba skrzydłowego
20.04.2020 09:39
@Piter1985 za co znowu wyłapał bana xd?
17.04.2020 06:27
Pieniądze? Bayern dał mu wszystko czego może chcieć piłkarz. Nie widzę tutaj ukrytych intencji, to naturalne ze ten klub jest dla niego tak ważny
17.04.2020 05:46
@Arkady142 dlatego napisałem legendy piłki, a nie Bayernu. Poziom sportowy dał mu ten status, na status legendy Bayernu wciąż musi ciężko pracować, poza Thomasem obecnie nikt nie ma tego statusu
16.04.2020 22:01
Super wiadomość, takie uzupełnienie kawki to byłby bardzo potrzebny ruch
16.04.2020 19:43
Wszyscy trzej są konieczni. Na Havertza możemy poczekać rok żeby zmiękczyć Leverkusen
16.04.2020 19:35
Najlepiej każdego z nich, niekoniecznie w jednym okienku
16.04.2020 19:33
Oby, to dodatkowy impuls ktory pomoże Sane w aklimatyzacji
Edytowano : 2020-04-16 19:32:02
Nikt chyba na poważnie nie uwierzy ze zapłacimy 80 milionów...
16.04.2020 19:31
Też tak uważam, Manu jak nikt jest nam niezbędny. To najlepszy bramkarz tego stulecia i pozbycie się legendy piłki byłoby samobójstwem
16.04.2020 17:05
Niewątpliwie odpuszczenie kogoś ze złotej niemieckiej trójki będzie smutne ale obawiam się że może do tego dojść. O Wernera jestem względnie spokojny bo Flick powinien dostać "swój" transfer. Pytanie co z Havertzem i Sane, ciężko sobie dzisiaj wyobrazić żeby za któregoś z nich Bayern zapłacił 100 milionów.
15.04.2020 22:21
Werner nie jest w tej chwili niezbędny ale za sezon-dwa może być inaczej. Napastnik to nie bramkarz że można planować grę z nim w składzie do 35 roku życia. Robbery mimo że byli ewenementami sportowymi nie dawali rady kondycyjnie w ostatnim sezonie. Taki klub jak Bayern musi mieć dwóch klasowych napastników.
15.04.2020 22:15
Oby Hansi był szybszy, niewątpliwie Bayern szczególnie pod wodzą Hansiego to projekt ciekawszy dla Niemca niż Liverpool
15.04.2020 16:54
@mdbayern co XD
15.04.2020 16:53
Wznowienie nie jest pewne. Priorytetem są i będą ligi i ich rozegranie to byłby duży sukces, szczegolnie że mało który kraj kest tak dobrze przygotowany na niekończącą się jeszcze epidemie jak Niemcy
15.04.2020 08:43
@GuteSpiele 80 milionów to mógł kosztować rok temu, bez kontuzji i z dłuższym kontraktem. Wystarczy posłuchać wypowiedzi niemieckiej pracy czy Michaela Rummenige. Wypowiedz jego agenta jeszcze bardziej osłabiła pozycje negocjacyjną City które jest zdesperowane żeby cokolwiek na nim zarobić
15.04.2020 08:39
Ten duet zapowiada się naprawdę nieźle, Miro już pd dawna uważany jest za obiecującego trenera
15.04.2020 08:31
Taki Rafinha ofensywy. Daje więcej niż przeciętny rezerwowy i jest zadowolony ze swojej roli
15.04.2020 08:30
@GuteSpiele Trolling i spamowanie masz opanowane do perfekcji :D Tu nie chodzi o różnice zdań tylko o fakt przeinaczenia faktów i wyciągania z nich absurdalnych wniosków przy agresywnym ich powieleniu. O ilości (i jej koralacji z jakością) komentarzy nie wspominając:P
15.04.2020 08:29
Brzmi jak dobre info. O 80 milionach w obecnej sytuacji nie może być mowy ale kupić takiego piłkarza za 50 byłoby wielkim sukcesem, do tego Timo i Havertz za rok jak Bayer zmięknie i można patrzeć optymistycznie w przyszłość
Edytowano : 2020-04-15 01:03:42
Mimo ze sam Sane to wielka niewiadoma to za takie pieniądze warto zaryzykować
15.04.2020 01:03
Narazie coraz więcej wskazuje że rozgrywki maja większa szanse na dokończenie niż wydawało się miesiąc temu
14.04.2020 20:49
Zupełnie przy okazji. Bo to momenty które duża cześć z nas pamięta i dobrze wspomina, zastawiłem bramkę Arjena z innymi równie pięknymi zdarzeniami z życia kibica Bayernu/ niemieckiej piłki
Edytowano : 2020-04-14 16:39:09
Dziwi mnie tylko przytyk kolegi i porównanie tych bramek z bramka iniesty który dla fana niemieckiej piłki znaczy tyle ile Khwai Lepnard :P albo i mniej bo Hiszpanie nam nie raz zaszli za skore
14.04.2020 16:35
@GuteSpiele xd podolski? Jego okres w Bayernie nie był udany ale było wielu wielu znacznie gorszych
14.04.2020 16:33
@Pir5 no i co w związku z tym? Iniesta nie reprezentuje niemieckiej piłki, Nationalelf tak. Zresztą od zawsze na dieroten było dużo kibiców reprezentacji do których ja również sie zaliczam i kibicuje DFB nie mniej niż Bayernowi, nie wiem skąd zaskoczenie. Chyba że jesteś tutaj krótko.
Edytowano : 2020-04-14 15:48:49
Ech ten nowy napływ kibiców
14.04.2020 15:48
Jeśli to prawda to 20 milionów Neuera wydaje się uzasadnione
14.04.2020 15:43
Obrona Kahna przeciwko Valencii, rekordowa bramka Miro w pogromie 7:1, trafienie Götze dające mistrzostwo świata no i 2:1 na Wembley tych momentów nie da się zapomnieć i dają szczęście i dumę kibica nawet lata czy dekady po nich
14.04.2020 14:36
Raczej można stwierdzić że takiego Riberiego który nadal jest w formie brakuje w tym sezonie, szczególnie że nie doszło do letniego zakupu Sane.
14.04.2020 13:41
Z Flickiem tez media donosiły ze jesteśmy daleko od porozumienia, a prawda była inna. Manu to największy lider zespołu i naturalnie powinien dostać podwyżkę i 3-4 letni kontrakt, oczywiście w granicach rozsądku. Dogadają się
14.04.2020 13:27
Zarówno dla nas jak i dla całej niemieckiej piłki kluczowa jest Bundesliga, jeśli ona się odbędzie to brak dokończenia pucharów będzie małą stratą
13.04.2020 15:02
@GuteSpiele skoczek, ortopeda, wirusolog, ekspert od piłki i polityki transferowej. Słyszałem o takich miejscach gdzie każdy jest Napoleonem, Papieżem albo królem Bawarii
13.04.2020 09:23
Idealna opcja na ławkę, ci którzy piszą o tragedii niech zastanowią się kto lepszy będzie chciał siedzieć na ławce. So tego Perisic to jeden z zawodników którzy dawali Bayernowi najwiecej w tym sezonie
13.04.2020 08:06
Sytuacja trochę się utrudni jeśli faktycznie uefa zrezygnuje z formuły dwumeczu. Jeden mecz to większa loteria ale wciąż wierze że będziemy głównym faworytem
13.04.2020 08:03
@FanGraczyBayern nie widzę W tym zawodniku nic co stawiałoby go w miejscu Boa czy Matsa z najlepszych lat.
13.04.2020 05:50
Ale po co nam on? Na rynku jest wielu zawodników ciekawszych jak Upamecsno, ciekawszy był tez Lucas ale on finalnie się nie sprawdza
12.04.2020 14:37
@GuteSpiele nie powinienem odpowiadać i karmić trolla ale jest Wielkanoc więc zrobię wyjątek. Werner to nasza przyszła 9 szczególnie, że Lewandowski nie jest już najmłodszy, a w tym sezonie obydwaj mają udział w podobnej liczbie bramek (Polak więcej bramek, Werner asyst). Do tego Timo jest uniwersalny, może grać na rodnych pozycjach w ofensywie. Od Comana czy Perisicia jest lepszy nawet na skrzydle od Thomasa na tej pozycji też, byłby idealnym uzupełnieniem w razie kontuzji Gnabriego lub Sane i mógłby spokojnie przygotowywać się do zastąpienia za sezon- dwa Polaka na szpicy. Znając nasze szczęście do kompletności kadry miałby bardzo dużo okazji.
Edytowano : 2020-04-12 08:18:05
Do tego transfer Havertza w tym sezonie jest mało prawdopodobny, najpewniej poczekamy rok aby nie rozbijać banku
12.04.2020 08:17
Życzę Bayerowi o Hoffe tak samo jak i Leipzig żeby byli potęgami ale to nie takie proste. City, Psg tez zdobyły potężne fundusze a poziomem sportowym i organizacja odstają od takich klubów jak Bayern
12.04.2020 07:41
Bundesliga jest bliżej powrotu niż one logi dzięki mądrości niemieckiego społeczeństwa i rządu, a nawet w gorzej zarządzanych krajach jak włochy rozgrywki mają wrócić
12.04.2020 07:38
Po tym genialnym sezonie przyjdzie jako zawodnik lepszy, bardziej doświadczony i ten rok w lipsku zrobił mu dobrze
11.04.2020 19:33
Same i Werner w tym sezonie to świetny scenariusz, obydwaj powinni kosztować nie więcej niż 100 milionów. Wtedy znajda się pieniądze na inne wzmocnienia
11.04.2020 18:35
On nie jest wart w tej sytuacji nawet 80 milionów. Jeśli już to poczekajmy rok żeby przyszedl za darmo
11.04.2020 01:12
Szkoda, wydawało się że chciał stać się częścią Bayernu i czymś więcej niż legendą. Oli tez nie był wychowankiem a mało kto kocha ten klub jak on.
10.04.2020 22:37
Manu wie że dla bramki znaczy tyle ile messi dla pola, to geniusz nawet gdyby kiedyś był już słabszy to za wszelka cenę musimy doprowadzić żeby zakończył karierę u nas.
10.04.2020 01:22
Od roku to mój wymarzony transfer, oby było w tym ziarnko prawdy. Ułatwi nam to tez negocjacje z Sane
09.04.2020 14:44
O sposób prezentowania się nie martwię, bardziej o zdrowie
09.04.2020 13:39
@FanGraczyBayern kontuzja przemawia za skróceniem ale za to poziom jaki po niej osiągnął wręcz odwrotnie. Ważne żeby się dogadali, to czy to będzie 3 czy 5 lat miej mnie interesuje bo i tak wierze że prędzej czy później zostanie przedłużona kolejny raz
Edytowano : 2020-04-09 13:39:04
@Gute nie zawsze. Stan zapalny i komplikacje po zabiegu mogą pozostawić ryzyko na zawsze. U Manu odezwało się zdarzenie sprzed wielu lat. Grant Hill jest przykładem lawiny jaką potrafi spowodować jeden uraz. Niemniej sam Manu mówi że nie czuje skargi po złamaniu, wierze że tak jest
09.04.2020 13:34
@FanGraczyBayern bramkarz to nie zawodnik z pola, gra znacznie dłużej. Do tego Manu to ikona, marketingowo zyskamy jeśli u nas zakończy karierę, myślę że prędzej czy później się dogadają. 4 lata z opcją przedłużenia byłyby kompromisem
09.04.2020 13:25
@FanGraczyBayern ty tak na serio? Chorwat To Naprawdę świetny zmiennik który pokazał że potrafi wpłynąć pozytywnie na drużynę. Byłem przeciwnikiem zakontraktowania go ale jego gra zamknęła mi usta
09.04.2020 11:35
Werner to raczej przyszła 9 ale tez opcja na wieku innych pozycjach. Wszystko zależy od ceny, 80 milionów za Sane Bayern w takiej sytuacji nie da
Edytowano : 2020-04-09 11:27:27
Niemniej Werner jako piłkarz bardziej pasuje do filozofii Bayernu
09.04.2020 11:26
@muflon7000 nikt o o zerowym rozsądku nie zapłaci w tej chwili powyżej 80 milionów za Sane, a i 80 to za dużo
09.04.2020 01:12
Dla takich zawodników można robi wyjątki
09.04.2020 00:47
Czasem brutalna gra tez jest potrzebna. Vidal potrafił grać na granicy kontuzji przeciwnika do tego dawał sporo w ataku i miał wielką wole walki. Gladiator i najemnik ale nieoceniony kiedy trzeba było kruszyć kości i walczyć o każdy milimetr boiska.
Edytowano : 2020-04-08 16:43:54
Notabene swoją najbardziej słynną „czerwień” otrzymał kiedy nawet nie faulował :D
08.04.2020 16:43
@GuteSpiele tym razem muszę się zgodzić. Mieliśmy wiele świetnych ruchów i kilka nietrafionych jednak Manu przebija wszystkie inne. Juve lata temu zapłacili krocie za buffona, my mieliśmy jeszcze lepszego Neuera dużo taniej. On i Robbery to u nas transfery XXI stulecia
Edytowano : 2020-04-08 16:01:40
Vidal to był solidny i ważny ruch czasem brakuje zawodnika o takiej specyfice i charakterze na boisku
08.04.2020 16:00
Czemu nie. Hansi ma zadatki na wielkiego trenera, mógłby wprowadzic więcej nieprzewidywalności do naszej gry.
08.04.2020 15:54
Myśle że Bayern niezależnie od składu zarządu nie odpuściłby hansiego, to trener którego brakuje od lat
08.04.2020 15:48
Rabini się wypowiedzieli :D
Edytowano : 2020-04-08 05:08:02
(Kicker i Bild)
08.04.2020 05:07
@GuteSpiele i ja Wernera za sezon- dwa widzę jako 9. Teraz mógłby grać razem z Lewandowskim
08.04.2020 05:07
To kontrakt który zakończy się w wieku 33 lat, opcja bezpieczna ale myśle ze obie strony wyobrażają sobie współpracę potem, w twoim wieku Robbery byli naszymi najlepszymi zawodnikami oby Thomas dotrzymał im tempa, a będzie najbardziej utytułowanym zawodnikiem w historii niemieckiej piłki
07.04.2020 13:07
Jedyne ale względem Manu to stan zdrowia, jeśli lekarze ocenia że nie istnieje ryzyko Odnowienia poważnej kontuzji to słuchając rad legendarnych bramkarzy warto dać mu 5 lat
07.04.2020 12:28
@GuteSpiele tylko dla Alaby w środku miejsca nie ma, za duży ścisk. W tej chwili najlepiej prezentuje się na środku obrony i po powrocie Niklasa mógłby z nim tworzyć defensywny duet który by się uzupełniał, szczególnie ze Lucas nie rokuje bardzo dobrze
Edytowano : 2020-04-07 12:27:38
@FanGraczy akurat dla niezastąpionego bramkarza jakim jest Manu taki kontrakt jest mniej ryzykowny niż dla zawodnika z pola.
07.04.2020 12:26
Nasza legenda która jest wciąż żywa, nie raz w tym sezonie mimo kontuzji pokazał jakim jest geniuszem
07.04.2020 11:18
Z nutą nostalgii wspominam czasy kiedy wielu tutaj pisało że żałują braku sprzedaży Thomasa za 100 milionów i że Thomas zarówno sportowo jak i mentalnie nic drużynie nie daje. Tacy piłkarze są bezcenni i na boisku i poza nim
Edytowano : 2020-04-07 11:18:08
Hansi, Thomas i Manu to priorytety, zaraz za nimi David i Thiago. 40% planu wykonane
07.04.2020 11:17
Nareszcie, teraz czas na Manu i Davida.
Edytowano : 2020-04-07 11:07:15
I Thiago oczywiście
07.04.2020 11:06
Kai może umówić się z Bayernem na przeczekanie aby jego cena spadła. Nie przedłuży kontraktu, a my to mu zrekompensujemy. Bayer jest pod ścianą
07.04.2020 10:32
@GuteSpiele pojęcie o piłce masz takie jak o wirusach :D czyli zerowe. To ile Timo znaczy pokazują min jego liczby (udział przy największej liczbie bramek ze wszystkich napastników w BL). O uniwersalności nie wspominając.
07.04.2020 10:26
@hoven kolejny raz bardzo przesadzasz. Jeśli Kimmichowi daleko do legend pokroju Lizarazu czy Lahma to TAA jeszcze dalej, to jedno ze słabszych ogniw Liverpoolu. Liczb i analizy nie trzeba przytłaczać bo tak jak napisał admin i @tapczan było to rozbiorę wiele razy
07.04.2020 09:59
Wznowienie to kwestia czasu, oczywiście z zachowaniem środków ostrożności (np skoszarowanie uczestników). W tek mądrze zarządzanym kraju jak Niemcy łatwiej opłakiwać, niemiecka piłka ma szanse wyróżnić się na tle reszty oby ruszyła jako pierwsza
07.04.2020 09:53
Miro to trener oceniany bardzo wysoko, chciałbym go kiedyś zobaczyć na ławce klubu z Bundesligi
07.04.2020 09:51
Pasmo dobrych informacji, rośnie tez szansa na dokończenie sezonu. Wszystko układa się po naszej myśli
05.04.2020 23:27
Trzeba poczekać aż sytuacja się unormuje tak aby liczba zachorowań spadła. Inaczej rozgrywki może przerwać zarażenie dowolnego piłkarza
05.04.2020 18:52
Otrzymał bardzo dużo zaufania zarówno id kibiców jak i klubu, zawiódł na tyle że gdyby nie koszmarna gra BVB i ich niespodziewane potekbuecia skończyłby swoją przygodę w fcb po niecałym roku, uratowali go przeciwnicy którzy dokonali niemożliwego i wypuścili kika razy pokaźną przewagę
05.04.2020 09:55
Jako skrzydłowy Gnabry jest lepszy ale jako napastnik Werner który do tego może grać na każdej pozycji w ofensywie. Do tego myśle że w przyszłości ma szanse z powodzeniem zastąpić Lewandowskiego
04.04.2020 16:57
Mecze bez publiczności są wciąż realne tylko myśle ze to plan na czerwiec
03.04.2020 19:24
@FanGraczyBayern tylko jeśli mamy zapłacić za Sane 80-100 milionów to ten transfer staje się nierealny. Zakup kolejnych piłkarzy ułatwi negocjacje bo nie będziemy zdesperowani. 80 milionów chcieliśmy zapłacić latem, jeśli klub znacząco obniży tą kwotę a piłkarz zarobki to zyskamy argument żeby odmówić nim zainteresowanie. Kontuzja i charakter Sane nie wróży dobrze żeby topić tak potężne kwoty
Edytowano : 2020-04-03 17:46:37
*odnowić
03.04.2020 17:45
Tak dla Timo, Sane wtedy mógłby przyjść jako opcja ale bez przymusu. Mam nadzieje ze podpisanie umowy z Hansim oznacza że jego wizja Bayernu została przeforsowana
03.04.2020 17:35
Brawo dla zarządu, najważniejszy „transfer” na przyszły rok zrealizowany
03.04.2020 17:29
100 milionów nie jest wart praktycznie żaden pilarz na świecie, szczególnie taki któremu za rok kończy się kontrakt i wraca po ciężkiej kontuzji. wierze że zarząd nie ulegnie szczególnie w czasie kryzysu który nadchodzi. 60 milionów to maksimum ile realnie jest warty
03.04.2020 13:42
Myśle to samo, nie potrzebujemy gwiazdki i najemnika. Są zawodnicy jak Timo którzy chcą u nas grać
02.04.2020 22:23
Jestem za
02.04.2020 22:22
Niestety mimo że byłem wielkim zwolennikiem zakontraktowania go to teraz po ocenach dokonanych przez Jogiego i Hansiego oraz całej sadze i rzekomym niezdecydowaniu Sane widzę wiele wad tego rozwiązania. Powinnismy kupować zawodników którzy chcą być częścią Bayernu i jego filozofii, a nie takich którzy składają CV do kolejnej pracy. Bycie naszym piłkarzem to coś więcej niż sama gra i umiejętności. Dlatego przekonuje mnie Werner który wiele razy sugerował jski klub jest jego marzeniem
Edytowano : 2020-04-02 00:29:37
Otóż to. Jest wiele za i przeciw. Opcji jest wiele, od dawna wiadomo że wymarzonym ruchem zarządu jest Havertz, a Flicka Werner. Mam przeczucie że Sane kupimy tylko jeśli cena będzie naprawdę bardzo niska typu 60 milionów
02.04.2020 00:27
Było jasne że kontakty Lewandowskiego i Cou zwiększą oczekiwania płacowe w zespole. Lepiej oszczędzić na transferach niż na zawodnikach którzy jak Polak, Austriak i Thomas są u nas już długo albo bardzo długo
01.04.2020 18:51
@josh1982 dokladnie, ciężko przewidzieć co będzie ale wciąż jest na to szansa. Co więcej w skrajnej sytuacji można wprowadzić zasadę że gramy do momentu aż sytuacja w tabeli się wyklaruje i np gramy tylko o mistrzostwo i puchary, a nikt nie spada i awansują 2-4 drużyny
01.04.2020 18:50
Mia san mia- ta zasada zaprowadziła nas na szczyt i dzięki niej jesteśmy kilka kroków przed innymi potęgami Europy
Edytowano : 2020-04-01 10:55:03
Ta sytuacja pokaże wartość słomianych potęg które wydawały pieniądze ponad stan
01.04.2020 10:54
@tapczan w pełni popieram, to DNA Bayernu- więcej niż tylko znakomity piłkarz. Oby sezon zostal kiedyś wznowiony i Thomas pobije rekord KdB
Edytowano : 2020-04-01 10:52:54
Bayern stać na ryzyko i Kalle wyraźnie powiedział że sytuacja nie wpłynie ja oferty. Zresztą piłkarze już raz pokazali solidarność i zrzekli się części pensji, gdyby sytuacja była zła myśle że każdy (a szczegolnie Thomas) wesprze klub kolejny raz
01.04.2020 10:51
O powrocie Claudio mówiło się od dawna, niemieckie portale z bildem na czele podały tą informacje. Wydaje się to bardzo prawdopodobne
01.04.2020 09:59
Piłkarze cały czas trenują. Do tego treningi drużynowe wrócą zapewne wcześniej niż normalne życie jeśli kluby postarają się o środki bezpieczeństwa. Powinnismy iść za wzorem NBA i skrócić przyszły sezon (np rezygnacja z dwumeczów w CL itp) i za wszelka cenę (oczywiście bez zagrożenia życia i zdrowia) dokończyć ten aktualny, inaczej dużo zespołów może upaść. Wciąż świst piłki walczy o to żeby się udało. Pamietajmy że Niemcy to kraj świetnie zorganizowany, z mądrymi władzami i świetna służba zdrowia, tak samo jak niemiecka i ligą, kto jak nie niemiecki futbol miałby sobie poradzić? Polskie wladze chcą wysylwc do urn dziesiątki milionów ludzi w maju, przy tym zaplanowane imprez angażujących tysiące osób na czerwiec wydaje się szczytem odpowiedzialności. Gdyby nie było ma to szansy to zalewne liga ucięłaby spekulacje
01.04.2020 02:46
Dochodzę do wniosku że Brazzo naprawdę mógłby być skautem albo doradcą. Pozycja jaką zyskał powoduje że otrzymał zadania które go przerastają, a wręcz blokują te zalety które posiada. Wielki plus to transfer Davisa ale reszta zarówno marketingowo jak i w dziedzinie zarządzania wypada fatalnie
01.04.2020 02:26
Tez jestem przeciwny transferowi Sancho
31.03.2020 16:13
Plusem jest to że jeśli nie Bayern i Nie City to żaden klub z topu nie da rady zapłacić mu wysokiego kontraktu
31.03.2020 13:05
@Bayern022 ty prędzej masz obsesje bo pod tym postem nie pojawił się żaden mój komentarz nt narodowości piłkarzy ani Lewandowskiego, a przywołujesz temat niezwiązany zupełnie z dyskusją i moimi wypowiedziami :D
Kolejna błędny aspekt twojej wypowiedzi to fakt że Lewandowskiego w tym sezonie chwale (i to często) bo gra bardzo dobrze więc nie wiem skąd taki pomysł. Krytykowałem go kiedy zwodził w zeszłych latach co teraz nie ma miejsca. Dodam że jest zupełnie odwrotnie niz piszesz, w Polsce kult Polaka przekracza często zdrowy rozsądek (wybujałe marzenia o złotej piłce, umniejszanie Bayernowi ze „jest za mały” dla Polaka itp), w momencie kiedy krytykowałem go to opierałem się na artykułach powstałych w niemieckiej prasie krytykujacych formę w kluczowych spotkaniach i podejścia do klubu oraz kolegów, w tamtym czasie to polskie media obstawały przy koncepcji wywyższania tego zawodnika ponad nasz klub.
To samo tyczy się rzekomej krytyki jego zachowania. Owszem mam mu za złe sagę transferową, zwalanie winy na kolegów za brak armatki ale również widzę wielka zmianę w jego nastawieniu do klubu i kolegów, nie jest to piłkarz który kocha Bayern ale przynajmniej okazuje mu szacunek i cieszę się że nieprzyjemne sytuacje są już przeszłością
Jako kibic Nationalelf i niemieckiej piłki naturalnie cieszę się kiedy grają tutaj reprezentanci kraju. Bayern zawsze zrzeszał najlepszych niemieckich zawodników i jest to spójne z wizją zarządu, zresztą lista życzeń bossów oraz hansiego również pokrywa się mniej więcej z moją (Havertz, Sane, Werner). Jak wiec widzisz nie jestem jak na kibica naszego klubu odosobniony w swych sympatiach.
Jeśli jakiś piłkarz w jakimś stopniu zrani moje kibicowskie uczucia albo zawiedzie nadzieje to niezależnie od paszportu będę go krytykował. Tak było z nie- Niemcami Tonim i Pizarro których odejścia na pewnym etapie chciałem mimo wielkiej sympatii bo drużyna potrzebowała przebudowy. Tak samo również z Niemcami jak Ballack czy Kroos którzy zdradzili klub kierując się pazernością i egoizmem, moje zastrzeżenia i opinia na ich temat (mówiąc delikatnie) jest wielokroć gorsza od opinii nt Polaka nawet podczas sagi kiedy zalazł nam kibicom (krytykując zarząd i kolegów) za skórę.
Ponadto przemysł swoją wypowiedz. Nie przystoi kibicowi Bayernu ciagle krytykowanie zarządu i obecnej kadry. Jest na tyle mocna że obecnie jesteśmy liderem ligi i jedynym z dwóch- trzech faworytów do zdobycia ligi mistrzów. Potrzebujemy ewolucyjnych zmian, a nie jak sugerują często polskie media rewolucji. Niech dziwią cię bardziej (Jeśli faktycznie kibicujesz Bayernowi od wielu lat) postawy wśród polskich fanów polegające na opluwaniu naszej filozofii i legend które ją wprowadziły w życie ale w polskim internecie obrażanie Uliego, Kalle czy nawet Robbery to norma, a wytknięcie (i to nt zeszłego sezonu) konkretnych zarzutów Polakowi to zbrodnia. Krytyka takich masowo pojawiających się głosów byś mógł się zająć
31.03.2020 05:24
Za dużo teorii spiskowych, potem powstają takie grupy jak antyszczepionkowcy albo ludzie leczący covid 19 witaminą c. Oficjalny stan nauki zakłada mniej spektakularne i bardziej realistyczne scenariusze
31.03.2020 00:12
Taki wzorzec profesjonalizmu się przyda, szczególnie kiedy czas nie sprzyja mobilizacji. Pamietam jak arjen zostawał po treningach i doprowadzał do perfekcji wiele elementów swojej gry
30.03.2020 17:08
Tez uważam ze samo w sobie 5 lat to nie problem. Manu to klasa i trudno byłoby go zastąpić
30.03.2020 12:27
Gdyby nie epidemia byłbym za ale teraz musimy ciąć koszty jak każdy, 3 lata umowy byłyby kompromisem
30.03.2020 11:01
@RedMistrzuPL oczywiście, niemniej odbudowa może trwać kilka sezonów. Uważam że przy całym problemie który powstał to szansa dla klubów mądrze zarządzanych w tym dla nas, jeśli mądrze zainwestujemy, możemy zbudować skład który wyprzedzi konkurencje. Najwiecej może stracić hiszpańska piłka zarządzana chyba najgorzej
29.03.2020 13:06