Daliśmy ciała z Wernerem i Havertzem jeśli to prawda. Przechodzą do słabszego klubu i to wcale nie za gigantyczne kwoty. Nie rozumiem wydania lekka ręką 80 milionów na kontuzjowanego Lucasa i zalowakia podobnej kwoty na zawodnika takiej klasy
27.07.2020 13:09
@Arkady142 Thomas miał słabsze sezony to fakt jednak to nadal Thomas i śmiać się należy raczej z tych którzy chcieli go sprzedać. Lewandowski zresztą co roku na wiosnę grał też poniżej oczekiwań. Ten sezon jest inny i obaj maja szanse się zrehabilitować. Nie bądźmy zakłamani bo były sezony w BL gdzie lewandowski miał więcej karnych od swoich konkurentów o armatkę (o ile dobrze pamietam np od Auby) i wtedy nikt nie liczył tych bramek w inny sposób jako gorszych. Złoty but podobnie jak rekord asyst Thomasa jest mi obojętny, fajnie ze nasi zawodnicy moga go zdobyć ale jeśli zawiodą w CL to nikt nie będzie pamiętał o indywidualnych statystykach które są tylko przyjemnym dodatkiem. Immobile to zawodnik który pozytywnie zaskoczył i grając w lazio osiągnął Nadspodziewany wynik mając słabszy zespół, jednak bramki nie zawsze o czymś świadczą, nikt nie będzie pamiętał o tym złotym bucie bez trofeów lazio. Poza tym którzy obrażają Comana proponuje wziąć poprawkę na jego kontuzje, łatwo zwalić wszystko na jednego zawodnika ale pamietajmy że nikt z naszych napastników nie był wstaje zdobyc złotego buta nawet kiedy był obsługiwany przez tak galaktycznych piłkarzy jak Ribery czy Robben
Edytowano : 2020-07-27 12:03:47
Zgadzam się, immobile miał znacznie trudniej zdobyć swoje trafienia grając w lazio, zawodnicy Bayernu czy Juve mają ku temu więcej okazji. Nie umniejszajmy we wszystkim zawodnikowi tylko dlatego, że jest naszym konkurentem
27.07.2020 12:01
Niech razem z Arjenem wracają pełnić inne role w klubie. Oby Holender również tego chciał, bo co do Francka jestem tego pewny
24.07.2020 14:27
Nie mam do niego żalu, niemniej jeśli wszystko było ustalone to jego zachowanie jest lekko żenujące. To dobry zawodnik ale nie lider i człowiek pd którego zależy nasza pomyślność. Dobrze gdyby został ale bardziej kluczowe jest przedłużenie umowy z Alabą
23.07.2020 09:21
Oby zdrowie mu dopisało, a na pewno dużo wniesie do naszej gry. Ten transfer to podwójne zwycięstwo bo kolejny raz pokazaliśmy, że potrafimy kupować topowych zawodników za mniej niż 100 milionow. Obyśmy nie odpuścili Havertza ale z tym może być już większy problem
22.07.2020 17:49
Nie o paszport tu idzie. Puszczenie Havertza wydaje mi się tak absurdalne jak wtedy kiedy doprowadziliśmy do puszczania KdB do city, a to przecież Belg nie Niemiec. Werner był moim wymarzonym i tanim wzmocnieniem. Zgadzam się ze nie powinnismy za Kaia płacić ponad 80 milionów ale już teraz powinnismy z nim się dogadać oferując dopłatę za to, że jeszcze tok zaczeka w bayerze
Edytowano : 2020-07-15 16:16:31
Tez w ogólnym rozrachunku jestem zadowolony z przyjścia Sane. Lepszej opcji na tynku nie ma. Niemniej jeśli to zablokuje inne wzmocnienia to będę zdziwiony bo Havertz był celem nr 1 dla wielu topowych zespołów, a kto jak nie my ma rezerwy gotówki na czas pandemii
15.07.2020 16:15
Spośród niemieckiej trójki Havertz, Werner, Sane kupiliśmy tego ostatniego który jest największą niewiadomą przez kontuzje. Chwale zazwyczaj nasz zarząd ale jeśli przepuścimy zarówno Kaia tak jak wcześniej Timo to będzie to nasza wielka porażka, szczególnie że rok temu wydaliśmy astronomiczne 80 i niewytłumaczalne milionów na obrońcę, zamiast zatrzymać Hummelsa.
Edytowano : 2020-07-15 15:57:23
Co do Sane mam wrażenie że nie był to super interes. Zawodnik z rocznym kontraktem, po niemal roku bez gry i to w czasie pandemii nie jest wart nawet tych 50 milionów, szczególnie jeśli przez to przepuścimy Havertza
15.07.2020 15:56
@hoven święte słowa. Jeśli late latw poll się potwierdzą to będzie to smutna informacja dla Polski. Już teraz doszło do kompletnego demontażu resztek monteskiuszowskiego modelu- obalając trzecia władze i łącząc egzekutywę i legiatywe w ręku prezesa partii. Pluralizm we władzy wykonawczej był niezbędny aby decyzje zapadały drogą kompromisu, a nie dyktatu jednego posła. Smutne, że drobne zasiłki socjalne przysłoniły oczy wielu osób i odwróciły uwagę od realnych kosztów tej polityki. Budżet czeka ogromny deficyt, a nas zalewne inflacja. Świadczenia z tzw 500+ tracą na wartości przez osłabiającą się złotówkę i odbierane są za pomocą nowej rekordowej ilości podatków. Sady po reformie nie zaczęły pracować lepiej, a zaczęły wręcz gorzej- strukturalny problem przewlekłości pierwszy raz od lat się powiększył, zamiast spadać. Finalnie to nie RT będzie przegranym 2 tury tylko „beneficjenci” polityki cudownego rzadu
13.07.2020 03:27
Brandt jest niezły ale to nigdy nie będzie zawodnik z tak dużym potencjałem. Havertz w tak młodym wieku, grając w dobrym ale nie topowym klubie ma za sobą ponad 2 świetne sezony.
09.07.2020 19:55
Są tacy zawodnicy których każdy topowy klub powinien sprowadzić niezależnie od zapotrzebowania na ich konkretnej pozycji. Do takich piłkarzy należy Havertz. Odpuszczenie bodaj najlepszego w swoim roczniku piłkarza, który może za pare lat być drugim Thomasem będzie błędem. To zawodnik który wpisuje się w politykę niemieckiego Bayernu i który mimo młodego wieku od kilku sezonów już jest jednym z najlepszych piłkarzy ligi
Edytowano : 2020-07-09 19:53:53
Oprócz tego faktycznie przydałby się defensywny pomocnik, odejście Javiego i Toliso, a być może i Thiago uwolni środkI. Nie rozumiem dlaczego ten jeden raz nie chcemy różnic banku, szczególnie kiedy oszczędziliśmy na Sane.
09.07.2020 19:52
Nie jest to ostatni mecz Katalończyka, bo mamy jeszcze spotkania w lidze mistrzów. Zarząd nie osłabi zespołu w takim momencie
04.07.2020 14:22
Niedobrze, niedobrze... za co będziecie teraz krytykować zarząd jeszcze na złość Leon i Thomas grają znakomicie
02.07.2020 03:31
Zastąpienie Robbery jest nierealne bo od och odejścia nie było w Europie skrzydłowych ich klasy więc to nie wina zarządu
01.07.2020 21:33
@Prezes42 @admin nuczylem się zachowywać rezerwę względem Osób które nie tak dawno wypychały Thomasa, Manu, a teraz są zwolennikami pozbycia się Alaby i Goeretzki. Możemy się z nich śmiać ale na czytanie tego na serio szkoda nerwów
01.07.2020 19:36
@RedMistrzuPL jakiego zbawce? Skład mamy mocny, mimo że zbyt okrojony.
Edytowano : 2020-07-01 07:32:52
Potrzebujemy wzmocnień ale nei róbmy z naszego zespołu tragedii
01.07.2020 07:32
Niepokojące jest milczenie ws Thiago
01.07.2020 05:39
@Moe nic dodać nic ująć. Za Arjena i Francka w sile wieku oddalibyśmy chyba każdego zawodnika z dzisiejszego składu
Edytowano : 2020-07-01 05:37:13
Pomijam Thomasa bo to pół człowiek pół Bayern :D
01.07.2020 05:36
Jestem pozytywnie zaskoczony, jedna z lepszych koszulek ostatnich lat
28.06.2020 04:18
To chyba zawodnik którego najbardziej na boiskach brakowało!
28.06.2020 04:17
@Kimas bo niestety mają zarząd za głupków, a ich opinia wynika z jednego- ignorancji. Kompletnie pomijają jak mocny zespół stworzył zarząd, pod względem finansowym i sportowym. Byliśmy jedną z drużyn których nie dotknie kryzys, przez zdrowy i zrównoważony budżet. Do tego mamy zdolność utrzymywania gwiazd, pozbywaliśmy się tych których nie chcieliśmy. Sytuacja z Thiago jest w tej chwili tylko plotką ale każdy zdążył już skrytykować władze klubu
Edytowano : 2020-06-24 11:20:34
@Bayern022 Widzę, że zdrowo odjechałeś. Flick pobił rekord serii zwycięstw i stworzył drużynę która pierwszy raz od dawna ma radość z gry i świetnie się dogaduje. Ponadto gra najbardziej efektownie i efektywnie od czasów Pepa i Juppa. Odprawienie Chelsea to też sukces ale to drużyna klasę niższa i pokonanie ich wysoko to był obowiązek
24.06.2020 11:17
@Bayern022 konflikt Pepa z Kroosem powstał znacznie wcześniej niż transfer był tematem. Rozwój Toniego nastąpił po odejściu od nas dlatego rozumiem zarząd, że nie chciał tworzyć komina płacowego.
24.06.2020 11:12
Cudowna kłótnia. Wreszcie kibice nie wyzywają zarządu za brak zakupów za 300 milionów na sezon, tylko znaleźli domniemane wyprzedawanie gwiazd. Trzeba przyznać, że to przynajmniej jakaś odmiana
24.06.2020 11:03
@Pir5 żałosnego poziomu tego komentarza z litości nie skomentuję. Natomiast zadam tylko pytanie: jakie gwiazdy w ostatnich latach poza Kroosem (do którego Guardiola nie był przekonany) oddał Bayern? Bo stawiasz zarzut który kłóci się z wydarzeniami które miały miejsce w naszym klubie
24.06.2020 11:02
Leon zrobił duże postępy jeśli chodzi o warunki fizyczne, analizując jego rozwój można wierzyć, że i zadania defensywne zacznie wykonywać lepiej. Niemniej sam popieram sprowadzenie 6 i niestety sprzedaż Toliso
24.06.2020 09:49
@Bayern022 to samo wielu pisało o Thomasie, a jednak pokazał jak bardzo jego krytycy się mylili. Leon powoli też to pokazuje i zamyka usta krytykom zdobywając kluczowe trafienia. Jego forma sukcesywnie rośnie, kolejny sezon zapowiada się jeszcze lepiej
Edytowano : 2020-06-24 09:40:19
Edmund masz pełną racje. W 2001 posiadaliśmy zawodników o wybitnych charakterach, w 2013 również, wraz z odejściem Lahma, Bastiego, Arjena i Francka ten charakter gdzieś zaginął. Manu to dobry kapitan ale nawet Thomas to bardziej śmieszek niż facet który potrafi pokazać arogancję i pewność siebie która sama w sobie poraża rywala i sędziów. Zadatki na następcę Effe czy Oliego ma Kimmich ale pytanie jak jego kariera się rozwinie
24.06.2020 09:36
Ale z was płaczki. Cou ma zustac do końca rozgrywek CL, natomiast do plotek z odejściem Alaby i Thiago należy podchodzić z rezerwą
24.06.2020 09:34
To, że nie wydamy 100 milionów na jeden transfer nie oznacza braku wzmocnień. Rynek już się zmienił i taki Sane wart jest 40 nie 80 milionów, tak samo musi być z Havertzem który owszem ma dłuższy kontrakt i nie miał kontuzji ale nie będzie kosztowal tyle ile przed pandemia
24.06.2020 09:32
Akurat Leon to zawodnik który jest nam potrzebny, jednak odejście Thiago wymusiłoby zakup zawodnika Bayeru
24.06.2020 09:29
Przypomina to niepokoje przed ogłoszeniem kontraktu Manu, istnieje duża szansa że powtórzy się tamten scenariusz. Jeśli nie to Havertz misi przyjęć w tym roku
24.06.2020 09:27
Jeśli miałby przyjść Havertz to myśle, że jikt nie będzie narzekał jednak liczę, że zostanie bo to dobry i kreatywny pomocnik
24.06.2020 04:04
Kilku zawodników mocno niedocenionych, Thomas który pobił rekord asyst zasłużył na 1 będąc współtwórcą sukcesu ofensywy razem z Lewandowskim. Davis i Kimmich tez mógli liczyć nawet na 1,5
Edytowano : 2020-06-23 06:46:39
Np Leon był od nich nieco słabszy
23.06.2020 06:45
Zgadzam się, sprzedaż nawet za 80 milionów byłaby stratą. Koszty transferu to nie wszystko, dochodzi pensja i pieniądze dla zawodnika i agenta za podpisanie umowy.
23.06.2020 06:40
Z tego zestawienia wygrywa Lewandowski, Werner chyba przez transfer myślami od dawna nie jest już na boisku. Druga sprawa, że plebiscyt który do wyboru przedstawia tylko piłkarzy ofensywnych pokazuje, ze to raczej zabawa niż coś poważnego. Zamiast Harita i Haalanda powinien być Davis i Kimmich albo nawet Thomas który stał się najlepszym asystentem w historii, patrząc na to że aby to osiągnąć musiał pokonać Riberiego i KdB to jest to tym większy sukces
21.06.2020 04:08
Powinnismy w tych dwóch meczach dać szanse młodym zawodnikom, Zirkzee, Arp czy Wreidt powinni otrzymać szanse
Edytowano : 2020-06-19 13:41:13
*Wriedt
19.06.2020 13:40
Popełniliśmy błąd nie biorąc Wernera ale to trudno. Większy błąd popełnił on wybierając drużynę słabszą sportowo od Lipska która może zaoferować jedynie lepsze pieniądze. Straci tez liga bo kolejny raz odchodzi topowy strzelec. Oby nie oznaczało to jego regresu, transfery do Anglii to nie zawsze strzał w 10
18.06.2020 13:41
@Bayern022 niemieccy piłkarze jako reprezentanci mojego „Mutterlandu” są zawsze przede mnie mile widziani i tego nie ukrywam. Niemniej tutaj kieruje się oceną bo Leon i Thomas obrywali nieproporcjonalnie o to nie tylko na naszej stronie, stał się nawet kozłem ofiarnym złożonym na ołtarzu przez Jogiego. Do tego zawsze to powtarzam, że najlepszymi naszymi zawodnikami ostatnich 2 dekad są obcokrajowcy- Francuz i Holender ;)
Co do sympatii politycznych to jestem bardzo tolerancyjny nawet dla skrajnej lewicy jak i prawicy, niemniej swoje sympatie historycznie kieruje w stronę chadeka Adenauera, a te obecne raczej w stronę FDP więc to zawiła historia rodzinna, a Nie poglądy determinują, że kibicuje naszemu wspaniałemu klubowi i chłopakom z Nationalelf
14.06.2020 01:40
Poziom wiedzy piłkarskiej krytyków Leona jest podobny do poziomu tych co wypychali Thomasa do United :P
13.06.2020 20:24
Zlot ekspertów krytykujących Juppa i Leona za 3 2 1
10.06.2020 00:40
Oby, prawdziwym testem umiejętności będzie liga mistrzów i mecze w których ta jedna bramka będzie przeważać o losach awansu. Właśnie tamte spotkania zdefiniują sezon Każdego z naszych piłkarzy
09.06.2020 21:57
Mecz bez rewanżu to zawsze loteria. Niemniej my i City to faworyci od zakończenia fazy grupowej
09.06.2020 21:55
Większość topowych lig dominuje jeden zespół. Nawet gdyby poziom BL byl wyższy to niewykluczone, że tak jak Barcelona w hiszpaniii zdominowaliśmy rozgrywki, tam mocniejszy od BVB Real nic nie znaczy
09.06.2020 02:49
Nieuzasadniony hejt względem Leona zwykle wychodzi z ust osób które oczekiwały transferów za 100 milionów, a takich trudno szukać wśród weteranów
08.06.2020 15:53
@tapczan Jak bywa najczęściej- masz racie. Staż na tej stronie zwykle koreluje ze słusznymi jednaki ws Leona trudno coś więcej dodać
08.06.2020 15:33
Mecz bez rewanżu zwiększa losowość, niemniej od końcówki fazy grupowej to my i City byliśmy głównymi faworytami
07.06.2020 07:32
Mnie ta zasada nie boli w lidze premiuje czystą grę takich piłkarzy Jak Lahm, w pucharach oczywiście to co innego bo jeden mecz znaczy dużo więcej niż w lidze
07.06.2020 07:30
@szczebelek twoja wypowiedz to absurd, nigdy nie tworzyliśmy kominów płacowych. Płacimy Dobrze Naszym gwiazdom bo nas na to stać ale te pensje są racjonalne
02.06.2020 03:58
Nie lubię skreślać nikogo z naszych zawodników ale tutaj wiele wskazuje, że To był nieudany transfer. Obyśmy byli ostrożni na przyszłość i nie wydawali tam zawrotnych sum szczególnie na zawodników po kontuzji
30.05.2020 18:25
Tak to jest jak ludzie czytają stołki nagłówek. To nie jest głupia wypowiedz, budujemy zespół na lata i dopiero po jakimś czasów ten projekt osiągnie maksimum wydajności, zresztą CL to loteria i trzeba zakładać dłuższą perspektywę, nie załatwialiśmy dziury po najlepszych piłkarzach tego klubu w XXI wieku
28.05.2020 19:58
Thomas to definicja Bayernu. Nawet kiedy wielu go skreślało i grał słabiej wnosił bardzo dużo do gry. Wyobraźcie sobie jakie miałby liczny gdyby od początku sezonu był pod opieką Hansiego
24.05.2020 23:00
Co prawda bramki przeciwko Mainz to żaren wyznacznik jakości ale Timo pokazuje rowna firmę kolejny sezon z rzędu, frajerstwem będzie niepodjęcie wszelkich możliwych kroków żeby go pozyskać
24.05.2020 17:29
Jakie puchary? Jest tylko puchar Niemiec jeśli chodzi o podwórko krajowe. To cywilizowana liga, a niw jakaś angielska
Edytowano : 2020-05-22 10:10:48
Zresztą Manu po wyleczeniu kontuzji śródstopia jest pewny jeśli chodzi o swoje zerówkę i jako topowy bramkarz musi grać non stop pomijając 2-3 mecze gdyby sam zechciał odpocząć
22.05.2020 10:09
@GuteSpiele żaden aspekt wiedzy ekonomicznej ani tej dotyczącej ścisłe rynku transferowego, nie wskazuje aby 80 milionów było ceną adekwatną. Może rok temu ale na pewno nie teraz
22.05.2020 10:06
Arjen w Realu był rezerwowym i co z tego? Okazał się lepszy od Balów, hazardow i wielu innych
21.05.2020 12:53
Ze swoją osobowością Manu mógłby kiedyś zarządzać klubem, świetnie gdyby kiedyś obok Thomasa czy Bastiego stał na czele klubu
Edytowano : 2020-05-21 12:59:43
Zresztą nikt nie powiedział ze Manu za te 3 nie będzie dalej naszym nr 1 tak jak Oli w jego wieku
21.05.2020 12:51
Najważniejszy poza zatrudnieniem Flicka ruch Bayernu na rynku. Możemy być spokojni
20.05.2020 20:18
@MR niektórych boli, że Bayern myśli wydając pieniądze
20.05.2020 01:29
40-50 milionów to rozsądna cena
14.05.2020 11:38
To jak Hasan i Bayern popsuli ten transfer to szczyt głupoty Niestety. ten zawodnik Był dostępny są symboliczną kwotę a jest jus w takim wieku napastnikiem wielkiej klasy
14.05.2020 03:44
O ban muflona jakaś dobra informacja :)
14.05.2020 03:41
Większa kwota niż 50-60 milionów byłaby nieracjonalna
Edytowano : 2020-05-12 09:35:32
Muflon takie komentarze świadczą źle wyłącznie o tobie
12.05.2020 09:33
200 lat!
10.05.2020 06:47
I słusznie, bądźmy dumni z zarządu który nie daje się wykorzystać. Nic na sile. Już raz zapłaciliśmy kosmiczna kwotę za Lucasa i jak się okazało nawet tak absurdalnie wysoka kwota nie gwarantuje sukcesu
08.05.2020 20:15
Ciekawe czy będą tak się śmiać jeśli za rok odejdzie za darmo. Rynek się zmienił i my możemy dyktować warunki
Edytowano : 2020-05-07 17:27:36
Każdy kibic Bayernu powinien być dumny z zarządu że nie chce wywalić 100 milionów. W tej sytuacji 60-70 to byłaby kosmiczna suma
07.05.2020 17:24
Zapowiada się na niezłego trenera. Osobiście uwazam go za mojego ulubionego napastnika ostatnich lat, a może stać się nawet lepszym trenerem
07.05.2020 17:22
Bayern jest mądry, kryzys pokaże że to nasza polityka była słuszna. Wydaje się tyle ile się ma, a nie powiększa deficyt
06.05.2020 20:14
Swoją droga zabawne jak wielu tutaj twierdziło że do stycznia nie zobaczymy Bundesligi :P
06.05.2020 14:50
Jeśli city będzie chciało 80 milionów to zawsze możemy poczekać rok kiedy nie dostaną nic. Jesteśmy w znacznie lepszej pozycji od nich
06.05.2020 13:14
Bo to piłkarze którzy nie są warci 100 milionów, mogą wypalić ale może skończyć się tak jak z Hazardem albo Dembele, obydwaj tez byli przeceniani
04.05.2020 12:39
2 piłkarzy i do tego bezobjawowo. Reszta kolonii z wynikiem negatywnym trenuje normalnie. Do 15 kwarantanna zadziała i wszyscy będą gotowi do gry
03.05.2020 21:31
@szczebelek Hasan nie gryzł się w język to on tez nie musi
03.05.2020 08:08
Werner i Sane w tym okienku byliby realni, natomiast na kaia poczekamy zapewne jeszcze jeden sezon
02.05.2020 08:00
Sami sobie zasłużyliśmy na taka reakcje sw strony Timo. Wielka szkoda
02.05.2020 07:58
Jego czas mija, ważne ze się por koniec przygody u nas odbudował to daje szanse na pieniądze z jego transferu i godne pożegnanie godne mistrza świata
02.05.2020 07:56
Jeśli tracimy szanse na Wernera to obyśmy tego błędu nie popełnili z Kaiem
02.05.2020 07:55
Obaj maja wielki potencjal, ich rywalizacja podniesie tylko poziom. Oby Arp otrzymał prawdziwa szanse
02.05.2020 07:54
@Marienplatz taka pozycja. Typowi Napastnicy nawet z dużą ilością trafień to nie wirtuozi jak zawodnicy kreatywni
01.05.2020 21:52
Będziemy żałować, to symbol porażki hasana, oby to była plotka
30.04.2020 02:15
To pokazuje klasę działaczy i piłkarzy, niestety wielu pracowników woli zamiast zrzec się zarobku aby forma w której pracuje upadła i aby on i wielu innych (w tym przedsiębiorca) stracili źródło dochodu na zawsze, taka zmora bezwzględnych kodeksów pracy w krajach EU
28.04.2020 06:05
W reprezentacji Niemiec Werner swoje funkcje wykonuje też bardzo dobrze
28.04.2020 06:03
Havertz > dybala. Dybala moze być kolejnym Cou albo Jamesem
27.04.2020 23:13
Niewiele wskazuje na te transfery, Manu żaden racjonalny klub by ze swojego składu nie puścił
27.04.2020 23:12
Nigdy nie byłem zawiedziony polityką naszego klubu czuje że i tym razem nie będę
27.04.2020 23:10
Jeszcze Werner i to okienko byłoby piękne
27.04.2020 06:33
Kontrakt to duża rysa na karierze Manu, jeśli go przedłuży to szybko o tym zapomnimy, jednak jeśli saga będzie się ciągnąć dłużej to odbije się negatywnie na naszym numerze 1
26.04.2020 23:17
@hoven częściowo masz rację. Jednak mimo częstej przeciętności formy Alaby poniżej pewnego poziomu nie schodzi, Lucas ze spodziewanego lidera defensywy zyskał łatkę niewypału albo przynajmniej wielkiej niewiadomej. Do tego jego organizm podatny na kontuzje nie gwarantuje stabilności. Nie skreślam go ale niewykluczone że za rok tak jak Toliso będzie na wylocie.
26.04.2020 23:04
Upamecano, Havertz, Sane, Werner- lista must have jest długa, jeśli nawet w dwa lata sprowadzilibyśmy tych wszystkich zawodników to nasza kadra miałaby potencjał który dorównywałby latom 2012-13
Edytowano : 2020-04-26 23:01:08
Element kulturowy i językowy jest istotny. Musimy kupować graczy którzy łatwo zintegrują się z szatnią i filozofią klubu, nie będzie dzielić ich bariera językowa i gra u nas będzie dla nich marzeniem
26.04.2020 23:00
Wiele wskazuje na przedłużenie kontraktu. Tutaj David ma szansę kiedyś stać się legendą
26.04.2020 22:59
Smutne ale poza opcją rotacji w meczach ze słabszymi rywalami nic ostatnio nie wnosił
Edytowano : 2020-04-26 22:58:34
szkoda bo spodziewałem się naprawdę dużo po tym transferze
26.04.2020 22:58
Pamiętam jak za takie słowa byłem tutaj obrażany :P do legendy piłki (a szczególnie naszego klubu) droga nie jest taka prosta. Rekord Gerda (wg większości ekspertów nieosiągalny) byłby krokiem ale potrzeba jeszcze większego zaangażowania emocjonalnego w Bayern i bramek które zaważą o powrocie na europejski tron. Jeśli to się uda i Polak pokaże miłość do klubu jak choćby Franck to sam go tak nazwę ale póki co Thomas który już status legendy posiadł, ma rację
26.04.2020 22:57
Oby na 2 wzmocnieniach się nie skończyło. Werner jest potrzebny jak Sane i Havertz
Edytowano : 2020-04-26 22:54:03
zresztą poczekanie rok z Kaiem wydaje się najlepszym ruchem
26.04.2020 22:53
Jeden z lepszych możliwych ruchów, wtedy trzeba będzie pożegnać Boa który szczęśliwie odejdzie będąc znowu w dobrej formie, co da nam szansę na konkretną kwotę z tego transferu i pozwoli pożegnać godnie niegdyś jednego z najlepszych defensorów na świecie.
Edytowano : 2020-04-26 22:52:45
Z drugiej strony ten transfer pokazuje że klub rozważa opcję wg której Lucas się nie sprawdzi ale cóż ryzyko trzeba wkalkulować zawsze
26.04.2020 22:51
O ile po pierwszym sezonie można było mówić o potrzebie dania szansy, to drugi pokazał że to trener który nie wyciągał wniosków ze swoich błędów i dalej brnął w konflikt z szatnią
25.04.2020 21:37
Duet jakiego długo w Europie nie będzie. Dla mnie właśnie arjen to najlepszy nasz zawodnik w XXI w
25.04.2020 15:17
Agent Sane mocno wyraził oczekiwania zawodnika
25.04.2020 03:28
@FanGraczyBayern takim wzorem jak ty mówiąc że masz większe prawdopodobieństwo trafić 6 w lotto niż KHR tracić czy Neuer przedłuży z nimi kontrakt :P
23.04.2020 23:03
I kolejny raz okazuje się ze Niemcy to najlepiej zarządzany i przygotowany na wszystkie przeciwności kraj w Europie, Bundesliga to najlepiej zarządzana liga świata, a Bayern to wręcz galaktyczny wzorzec dla reszty klubów. tak jak pisałem miesiąc temu- jeśli nie Niemcy i Bundesliga to kto?
22.04.2020 03:17
@FanGraczyBayern czasem zabawnie się czyta twoje komentarze, masz mniej więcej 1: 14 milionów zgodnie z zasadami prawdopodobieństwa na trafienie głównej wygranej w polskim "Lotto". Nawet zakładając losowość w podnoszonej przez Falka kwestii KHR ma "ciut" większą szansę trafienia. Pomijam już fakt, że kto jak nie nasz boss miałby umieć ocenić sytuacje podczas negocjacji, wypowiedź Manu nie wskazuje żeby i on uważał inaczej
21.04.2020 02:19
Werner wydaje się bardziej realny przez swoją cenę, brak zastrzeżeń co do charakteru i fakt że moze grać na wielu pozycjach. Jednak nie zapominajmy, Timo to napastnik i wciąż potrzeba skrzydłowego
20.04.2020 09:39
@Piter1985 za co znowu wyłapał bana xd?
17.04.2020 06:27
Pieniądze? Bayern dał mu wszystko czego może chcieć piłkarz. Nie widzę tutaj ukrytych intencji, to naturalne ze ten klub jest dla niego tak ważny
Daliśmy ciała z Wernerem i Havertzem jeśli to prawda. Przechodzą do słabszego klubu i to wcale nie za gigantyczne kwoty. Nie rozumiem wydania lekka ręką 80 milionów na kontuzjowanego Lucasa i zalowakia podobnej kwoty na zawodnika takiej klasy
27.07.2020 13:09
@Arkady142 Thomas miał słabsze sezony to fakt jednak to nadal Thomas i śmiać się należy raczej z tych którzy chcieli go sprzedać. Lewandowski zresztą co roku na wiosnę grał też poniżej oczekiwań. Ten sezon jest inny i obaj maja szanse się zrehabilitować. Nie bądźmy zakłamani bo były sezony w BL gdzie lewandowski miał więcej karnych od swoich konkurentów o armatkę (o ile dobrze pamietam np od Auby) i wtedy nikt nie liczył tych bramek w inny sposób jako gorszych. Złoty but podobnie jak rekord asyst Thomasa jest mi obojętny, fajnie ze nasi zawodnicy moga go zdobyć ale jeśli zawiodą w CL to nikt nie będzie pamiętał o indywidualnych statystykach które są tylko przyjemnym dodatkiem. Immobile to zawodnik który pozytywnie zaskoczył i grając w lazio osiągnął Nadspodziewany wynik mając słabszy zespół, jednak bramki nie zawsze o czymś świadczą, nikt nie będzie pamiętał o tym złotym bucie bez trofeów lazio. Poza tym którzy obrażają Comana proponuje wziąć poprawkę na jego kontuzje, łatwo zwalić wszystko na jednego zawodnika ale pamietajmy że nikt z naszych napastników nie był wstaje zdobyc złotego buta nawet kiedy był obsługiwany przez tak galaktycznych piłkarzy jak Ribery czy Robben
Edytowano : 2020-07-27 12:03:47
Zgadzam się, immobile miał znacznie trudniej zdobyć swoje trafienia grając w lazio, zawodnicy Bayernu czy Juve mają ku temu więcej okazji. Nie umniejszajmy we wszystkim zawodnikowi tylko dlatego, że jest naszym konkurentem
27.07.2020 12:01
Niech razem z Arjenem wracają pełnić inne role w klubie. Oby Holender również tego chciał, bo co do Francka jestem tego pewny
24.07.2020 14:27
Nie mam do niego żalu, niemniej jeśli wszystko było ustalone to jego zachowanie jest lekko żenujące. To dobry zawodnik ale nie lider i człowiek pd którego zależy nasza pomyślność. Dobrze gdyby został ale bardziej kluczowe jest przedłużenie umowy z Alabą
23.07.2020 09:21
Oby zdrowie mu dopisało, a na pewno dużo wniesie do naszej gry. Ten transfer to podwójne zwycięstwo bo kolejny raz pokazaliśmy, że potrafimy kupować topowych zawodników za mniej niż 100 milionow. Obyśmy nie odpuścili Havertza ale z tym może być już większy problem
22.07.2020 17:49
Nie o paszport tu idzie. Puszczenie Havertza wydaje mi się tak absurdalne jak wtedy kiedy doprowadziliśmy do puszczania KdB do city, a to przecież Belg nie Niemiec. Werner był moim wymarzonym i tanim wzmocnieniem. Zgadzam się ze nie powinnismy za Kaia płacić ponad 80 milionów ale już teraz powinnismy z nim się dogadać oferując dopłatę za to, że jeszcze tok zaczeka w bayerze
Edytowano : 2020-07-15 16:16:31
Tez w ogólnym rozrachunku jestem zadowolony z przyjścia Sane. Lepszej opcji na tynku nie ma. Niemniej jeśli to zablokuje inne wzmocnienia to będę zdziwiony bo Havertz był celem nr 1 dla wielu topowych zespołów, a kto jak nie my ma rezerwy gotówki na czas pandemii
15.07.2020 16:15
Spośród niemieckiej trójki Havertz, Werner, Sane kupiliśmy tego ostatniego który jest największą niewiadomą przez kontuzje. Chwale zazwyczaj nasz zarząd ale jeśli przepuścimy zarówno Kaia tak jak wcześniej Timo to będzie to nasza wielka porażka, szczególnie że rok temu wydaliśmy astronomiczne 80 i niewytłumaczalne milionów na obrońcę, zamiast zatrzymać Hummelsa.
Edytowano : 2020-07-15 15:57:23
Co do Sane mam wrażenie że nie był to super interes. Zawodnik z rocznym kontraktem, po niemal roku bez gry i to w czasie pandemii nie jest wart nawet tych 50 milionów, szczególnie jeśli przez to przepuścimy Havertza
15.07.2020 15:56
@hoven święte słowa. Jeśli late latw poll się potwierdzą to będzie to smutna informacja dla Polski. Już teraz doszło do kompletnego demontażu resztek monteskiuszowskiego modelu- obalając trzecia władze i łącząc egzekutywę i legiatywe w ręku prezesa partii. Pluralizm we władzy wykonawczej był niezbędny aby decyzje zapadały drogą kompromisu, a nie dyktatu jednego posła. Smutne, że drobne zasiłki socjalne przysłoniły oczy wielu osób i odwróciły uwagę od realnych kosztów tej polityki. Budżet czeka ogromny deficyt, a nas zalewne inflacja. Świadczenia z tzw 500+ tracą na wartości przez osłabiającą się złotówkę i odbierane są za pomocą nowej rekordowej ilości podatków. Sady po reformie nie zaczęły pracować lepiej, a zaczęły wręcz gorzej- strukturalny problem przewlekłości pierwszy raz od lat się powiększył, zamiast spadać. Finalnie to nie RT będzie przegranym 2 tury tylko „beneficjenci” polityki cudownego rzadu
13.07.2020 03:27
Brandt jest niezły ale to nigdy nie będzie zawodnik z tak dużym potencjałem. Havertz w tak młodym wieku, grając w dobrym ale nie topowym klubie ma za sobą ponad 2 świetne sezony.
09.07.2020 19:55
Są tacy zawodnicy których każdy topowy klub powinien sprowadzić niezależnie od zapotrzebowania na ich konkretnej pozycji. Do takich piłkarzy należy Havertz. Odpuszczenie bodaj najlepszego w swoim roczniku piłkarza, który może za pare lat być drugim Thomasem będzie błędem. To zawodnik który wpisuje się w politykę niemieckiego Bayernu i który mimo młodego wieku od kilku sezonów już jest jednym z najlepszych piłkarzy ligi
Edytowano : 2020-07-09 19:53:53
Oprócz tego faktycznie przydałby się defensywny pomocnik, odejście Javiego i Toliso, a być może i Thiago uwolni środkI. Nie rozumiem dlaczego ten jeden raz nie chcemy różnic banku, szczególnie kiedy oszczędziliśmy na Sane.
09.07.2020 19:52
Nie jest to ostatni mecz Katalończyka, bo mamy jeszcze spotkania w lidze mistrzów. Zarząd nie osłabi zespołu w takim momencie
04.07.2020 14:22
Niedobrze, niedobrze... za co będziecie teraz krytykować zarząd jeszcze na złość Leon i Thomas grają znakomicie
02.07.2020 03:31
Zastąpienie Robbery jest nierealne bo od och odejścia nie było w Europie skrzydłowych ich klasy więc to nie wina zarządu
01.07.2020 21:33
@Prezes42 @admin nuczylem się zachowywać rezerwę względem Osób które nie tak dawno wypychały Thomasa, Manu, a teraz są zwolennikami pozbycia się Alaby i Goeretzki. Możemy się z nich śmiać ale na czytanie tego na serio szkoda nerwów
01.07.2020 19:36
@RedMistrzuPL jakiego zbawce? Skład mamy mocny, mimo że zbyt okrojony.
Edytowano : 2020-07-01 07:32:52
Potrzebujemy wzmocnień ale nei róbmy z naszego zespołu tragedii
01.07.2020 07:32
Niepokojące jest milczenie ws Thiago
01.07.2020 05:39
@Moe nic dodać nic ująć. Za Arjena i Francka w sile wieku oddalibyśmy chyba każdego zawodnika z dzisiejszego składu
Edytowano : 2020-07-01 05:37:13
Pomijam Thomasa bo to pół człowiek pół Bayern :D
01.07.2020 05:36
Jestem pozytywnie zaskoczony, jedna z lepszych koszulek ostatnich lat
28.06.2020 04:18
To chyba zawodnik którego najbardziej na boiskach brakowało!
28.06.2020 04:17
@Kimas bo niestety mają zarząd za głupków, a ich opinia wynika z jednego- ignorancji. Kompletnie pomijają jak mocny zespół stworzył zarząd, pod względem finansowym i sportowym. Byliśmy jedną z drużyn których nie dotknie kryzys, przez zdrowy i zrównoważony budżet. Do tego mamy zdolność utrzymywania gwiazd, pozbywaliśmy się tych których nie chcieliśmy. Sytuacja z Thiago jest w tej chwili tylko plotką ale każdy zdążył już skrytykować władze klubu
Edytowano : 2020-06-24 11:20:34
@Bayern022 Widzę, że zdrowo odjechałeś. Flick pobił rekord serii zwycięstw i stworzył drużynę która pierwszy raz od dawna ma radość z gry i świetnie się dogaduje. Ponadto gra najbardziej efektownie i efektywnie od czasów Pepa i Juppa. Odprawienie Chelsea to też sukces ale to drużyna klasę niższa i pokonanie ich wysoko to był obowiązek
24.06.2020 11:17
@Bayern022 konflikt Pepa z Kroosem powstał znacznie wcześniej niż transfer był tematem. Rozwój Toniego nastąpił po odejściu od nas dlatego rozumiem zarząd, że nie chciał tworzyć komina płacowego.
24.06.2020 11:12
Cudowna kłótnia. Wreszcie kibice nie wyzywają zarządu za brak zakupów za 300 milionów na sezon, tylko znaleźli domniemane wyprzedawanie gwiazd. Trzeba przyznać, że to przynajmniej jakaś odmiana
24.06.2020 11:03
@Pir5 żałosnego poziomu tego komentarza z litości nie skomentuję. Natomiast zadam tylko pytanie: jakie gwiazdy w ostatnich latach poza Kroosem (do którego Guardiola nie był przekonany) oddał Bayern? Bo stawiasz zarzut który kłóci się z wydarzeniami które miały miejsce w naszym klubie
24.06.2020 11:02
Leon zrobił duże postępy jeśli chodzi o warunki fizyczne, analizując jego rozwój można wierzyć, że i zadania defensywne zacznie wykonywać lepiej. Niemniej sam popieram sprowadzenie 6 i niestety sprzedaż Toliso
24.06.2020 09:49
@Bayern022 to samo wielu pisało o Thomasie, a jednak pokazał jak bardzo jego krytycy się mylili. Leon powoli też to pokazuje i zamyka usta krytykom zdobywając kluczowe trafienia. Jego forma sukcesywnie rośnie, kolejny sezon zapowiada się jeszcze lepiej
Edytowano : 2020-06-24 09:40:19
Edmund masz pełną racje. W 2001 posiadaliśmy zawodników o wybitnych charakterach, w 2013 również, wraz z odejściem Lahma, Bastiego, Arjena i Francka ten charakter gdzieś zaginął. Manu to dobry kapitan ale nawet Thomas to bardziej śmieszek niż facet który potrafi pokazać arogancję i pewność siebie która sama w sobie poraża rywala i sędziów. Zadatki na następcę Effe czy Oliego ma Kimmich ale pytanie jak jego kariera się rozwinie
24.06.2020 09:36
Ale z was płaczki. Cou ma zustac do końca rozgrywek CL, natomiast do plotek z odejściem Alaby i Thiago należy podchodzić z rezerwą
24.06.2020 09:34
To, że nie wydamy 100 milionów na jeden transfer nie oznacza braku wzmocnień. Rynek już się zmienił i taki Sane wart jest 40 nie 80 milionów, tak samo musi być z Havertzem który owszem ma dłuższy kontrakt i nie miał kontuzji ale nie będzie kosztowal tyle ile przed pandemia
24.06.2020 09:32
Akurat Leon to zawodnik który jest nam potrzebny, jednak odejście Thiago wymusiłoby zakup zawodnika Bayeru
24.06.2020 09:29
Przypomina to niepokoje przed ogłoszeniem kontraktu Manu, istnieje duża szansa że powtórzy się tamten scenariusz. Jeśli nie to Havertz misi przyjęć w tym roku
24.06.2020 09:27
Jeśli miałby przyjść Havertz to myśle, że jikt nie będzie narzekał jednak liczę, że zostanie bo to dobry i kreatywny pomocnik
24.06.2020 04:04
Kilku zawodników mocno niedocenionych, Thomas który pobił rekord asyst zasłużył na 1 będąc współtwórcą sukcesu ofensywy razem z Lewandowskim. Davis i Kimmich tez mógli liczyć nawet na 1,5
Edytowano : 2020-06-23 06:46:39
Np Leon był od nich nieco słabszy
23.06.2020 06:45
Zgadzam się, sprzedaż nawet za 80 milionów byłaby stratą. Koszty transferu to nie wszystko, dochodzi pensja i pieniądze dla zawodnika i agenta za podpisanie umowy.
23.06.2020 06:40
Z tego zestawienia wygrywa Lewandowski, Werner chyba przez transfer myślami od dawna nie jest już na boisku. Druga sprawa, że plebiscyt który do wyboru przedstawia tylko piłkarzy ofensywnych pokazuje, ze to raczej zabawa niż coś poważnego. Zamiast Harita i Haalanda powinien być Davis i Kimmich albo nawet Thomas który stał się najlepszym asystentem w historii, patrząc na to że aby to osiągnąć musiał pokonać Riberiego i KdB to jest to tym większy sukces
21.06.2020 04:08
Powinnismy w tych dwóch meczach dać szanse młodym zawodnikom, Zirkzee, Arp czy Wreidt powinni otrzymać szanse
Edytowano : 2020-06-19 13:41:13
*Wriedt
19.06.2020 13:40
Popełniliśmy błąd nie biorąc Wernera ale to trudno. Większy błąd popełnił on wybierając drużynę słabszą sportowo od Lipska która może zaoferować jedynie lepsze pieniądze. Straci tez liga bo kolejny raz odchodzi topowy strzelec. Oby nie oznaczało to jego regresu, transfery do Anglii to nie zawsze strzał w 10
18.06.2020 13:41
@Bayern022 niemieccy piłkarze jako reprezentanci mojego „Mutterlandu” są zawsze przede mnie mile widziani i tego nie ukrywam. Niemniej tutaj kieruje się oceną bo Leon i Thomas obrywali nieproporcjonalnie o to nie tylko na naszej stronie, stał się nawet kozłem ofiarnym złożonym na ołtarzu przez Jogiego. Do tego zawsze to powtarzam, że najlepszymi naszymi zawodnikami ostatnich 2 dekad są obcokrajowcy- Francuz i Holender ;)
Co do sympatii politycznych to jestem bardzo tolerancyjny nawet dla skrajnej lewicy jak i prawicy, niemniej swoje sympatie historycznie kieruje w stronę chadeka Adenauera, a te obecne raczej w stronę FDP więc to zawiła historia rodzinna, a Nie poglądy determinują, że kibicuje naszemu wspaniałemu klubowi i chłopakom z Nationalelf
14.06.2020 01:40
Poziom wiedzy piłkarskiej krytyków Leona jest podobny do poziomu tych co wypychali Thomasa do United :P
13.06.2020 20:24
Zlot ekspertów krytykujących Juppa i Leona za 3 2 1
10.06.2020 00:40
Oby, prawdziwym testem umiejętności będzie liga mistrzów i mecze w których ta jedna bramka będzie przeważać o losach awansu. Właśnie tamte spotkania zdefiniują sezon Każdego z naszych piłkarzy
09.06.2020 21:57
Mecz bez rewanżu to zawsze loteria. Niemniej my i City to faworyci od zakończenia fazy grupowej
09.06.2020 21:55
Większość topowych lig dominuje jeden zespół. Nawet gdyby poziom BL byl wyższy to niewykluczone, że tak jak Barcelona w hiszpaniii zdominowaliśmy rozgrywki, tam mocniejszy od BVB Real nic nie znaczy
09.06.2020 02:49
Nieuzasadniony hejt względem Leona zwykle wychodzi z ust osób które oczekiwały transferów za 100 milionów, a takich trudno szukać wśród weteranów
08.06.2020 15:53
@tapczan Jak bywa najczęściej- masz racie. Staż na tej stronie zwykle koreluje ze słusznymi jednaki ws Leona trudno coś więcej dodać
08.06.2020 15:33
Mecz bez rewanżu zwiększa losowość, niemniej od końcówki fazy grupowej to my i City byliśmy głównymi faworytami
07.06.2020 07:32
Mnie ta zasada nie boli w lidze premiuje czystą grę takich piłkarzy Jak Lahm, w pucharach oczywiście to co innego bo jeden mecz znaczy dużo więcej niż w lidze
07.06.2020 07:30
@szczebelek twoja wypowiedz to absurd, nigdy nie tworzyliśmy kominów płacowych. Płacimy Dobrze Naszym gwiazdom bo nas na to stać ale te pensje są racjonalne
02.06.2020 03:58
Nie lubię skreślać nikogo z naszych zawodników ale tutaj wiele wskazuje, że To był nieudany transfer. Obyśmy byli ostrożni na przyszłość i nie wydawali tam zawrotnych sum szczególnie na zawodników po kontuzji
30.05.2020 18:25
Tak to jest jak ludzie czytają stołki nagłówek. To nie jest głupia wypowiedz, budujemy zespół na lata i dopiero po jakimś czasów ten projekt osiągnie maksimum wydajności, zresztą CL to loteria i trzeba zakładać dłuższą perspektywę, nie załatwialiśmy dziury po najlepszych piłkarzach tego klubu w XXI wieku
28.05.2020 19:58
Thomas to definicja Bayernu. Nawet kiedy wielu go skreślało i grał słabiej wnosił bardzo dużo do gry. Wyobraźcie sobie jakie miałby liczny gdyby od początku sezonu był pod opieką Hansiego
24.05.2020 23:00
Co prawda bramki przeciwko Mainz to żaren wyznacznik jakości ale Timo pokazuje rowna firmę kolejny sezon z rzędu, frajerstwem będzie niepodjęcie wszelkich możliwych kroków żeby go pozyskać
24.05.2020 17:29
Jakie puchary? Jest tylko puchar Niemiec jeśli chodzi o podwórko krajowe. To cywilizowana liga, a niw jakaś angielska
Edytowano : 2020-05-22 10:10:48
Zresztą Manu po wyleczeniu kontuzji śródstopia jest pewny jeśli chodzi o swoje zerówkę i jako topowy bramkarz musi grać non stop pomijając 2-3 mecze gdyby sam zechciał odpocząć
22.05.2020 10:09
@GuteSpiele żaden aspekt wiedzy ekonomicznej ani tej dotyczącej ścisłe rynku transferowego, nie wskazuje aby 80 milionów było ceną adekwatną. Może rok temu ale na pewno nie teraz
22.05.2020 10:06
Arjen w Realu był rezerwowym i co z tego? Okazał się lepszy od Balów, hazardow i wielu innych
21.05.2020 12:53
Ze swoją osobowością Manu mógłby kiedyś zarządzać klubem, świetnie gdyby kiedyś obok Thomasa czy Bastiego stał na czele klubu
Edytowano : 2020-05-21 12:59:43
Zresztą nikt nie powiedział ze Manu za te 3 nie będzie dalej naszym nr 1 tak jak Oli w jego wieku
21.05.2020 12:51
Najważniejszy poza zatrudnieniem Flicka ruch Bayernu na rynku. Możemy być spokojni
20.05.2020 20:18
@MR niektórych boli, że Bayern myśli wydając pieniądze
20.05.2020 01:29
40-50 milionów to rozsądna cena
14.05.2020 11:38
To jak Hasan i Bayern popsuli ten transfer to szczyt głupoty Niestety. ten zawodnik Był dostępny są symboliczną kwotę a jest jus w takim wieku napastnikiem wielkiej klasy
14.05.2020 03:44
O ban muflona jakaś dobra informacja :)
14.05.2020 03:41
Większa kwota niż 50-60 milionów byłaby nieracjonalna
Edytowano : 2020-05-12 09:35:32
Muflon takie komentarze świadczą źle wyłącznie o tobie
12.05.2020 09:33
200 lat!
10.05.2020 06:47
I słusznie, bądźmy dumni z zarządu który nie daje się wykorzystać. Nic na sile. Już raz zapłaciliśmy kosmiczna kwotę za Lucasa i jak się okazało nawet tak absurdalnie wysoka kwota nie gwarantuje sukcesu
08.05.2020 20:15
Ciekawe czy będą tak się śmiać jeśli za rok odejdzie za darmo. Rynek się zmienił i my możemy dyktować warunki
Edytowano : 2020-05-07 17:27:36
Każdy kibic Bayernu powinien być dumny z zarządu że nie chce wywalić 100 milionów. W tej sytuacji 60-70 to byłaby kosmiczna suma
07.05.2020 17:24
Zapowiada się na niezłego trenera. Osobiście uwazam go za mojego ulubionego napastnika ostatnich lat, a może stać się nawet lepszym trenerem
07.05.2020 17:22
Bayern jest mądry, kryzys pokaże że to nasza polityka była słuszna. Wydaje się tyle ile się ma, a nie powiększa deficyt
06.05.2020 20:14
Swoją droga zabawne jak wielu tutaj twierdziło że do stycznia nie zobaczymy Bundesligi :P
06.05.2020 14:50
Jeśli city będzie chciało 80 milionów to zawsze możemy poczekać rok kiedy nie dostaną nic. Jesteśmy w znacznie lepszej pozycji od nich
06.05.2020 13:14
Bo to piłkarze którzy nie są warci 100 milionów, mogą wypalić ale może skończyć się tak jak z Hazardem albo Dembele, obydwaj tez byli przeceniani
04.05.2020 12:39
2 piłkarzy i do tego bezobjawowo. Reszta kolonii z wynikiem negatywnym trenuje normalnie. Do 15 kwarantanna zadziała i wszyscy będą gotowi do gry
03.05.2020 21:31
@szczebelek Hasan nie gryzł się w język to on tez nie musi
03.05.2020 08:08
Werner i Sane w tym okienku byliby realni, natomiast na kaia poczekamy zapewne jeszcze jeden sezon
02.05.2020 08:00
Sami sobie zasłużyliśmy na taka reakcje sw strony Timo. Wielka szkoda
02.05.2020 07:58
Jego czas mija, ważne ze się por koniec przygody u nas odbudował to daje szanse na pieniądze z jego transferu i godne pożegnanie godne mistrza świata
02.05.2020 07:56
Jeśli tracimy szanse na Wernera to obyśmy tego błędu nie popełnili z Kaiem
02.05.2020 07:55
Obaj maja wielki potencjal, ich rywalizacja podniesie tylko poziom. Oby Arp otrzymał prawdziwa szanse
02.05.2020 07:54
@Marienplatz taka pozycja. Typowi Napastnicy nawet z dużą ilością trafień to nie wirtuozi jak zawodnicy kreatywni
01.05.2020 21:52
Będziemy żałować, to symbol porażki hasana, oby to była plotka
30.04.2020 02:15
To pokazuje klasę działaczy i piłkarzy, niestety wielu pracowników woli zamiast zrzec się zarobku aby forma w której pracuje upadła i aby on i wielu innych (w tym przedsiębiorca) stracili źródło dochodu na zawsze, taka zmora bezwzględnych kodeksów pracy w krajach EU
28.04.2020 06:05
W reprezentacji Niemiec Werner swoje funkcje wykonuje też bardzo dobrze
28.04.2020 06:03
Havertz > dybala. Dybala moze być kolejnym Cou albo Jamesem
27.04.2020 23:13
Niewiele wskazuje na te transfery, Manu żaden racjonalny klub by ze swojego składu nie puścił
27.04.2020 23:12
Nigdy nie byłem zawiedziony polityką naszego klubu czuje że i tym razem nie będę
27.04.2020 23:10
Jeszcze Werner i to okienko byłoby piękne
27.04.2020 06:33
Kontrakt to duża rysa na karierze Manu, jeśli go przedłuży to szybko o tym zapomnimy, jednak jeśli saga będzie się ciągnąć dłużej to odbije się negatywnie na naszym numerze 1
26.04.2020 23:17
@hoven częściowo masz rację. Jednak mimo częstej przeciętności formy Alaby poniżej pewnego poziomu nie schodzi, Lucas ze spodziewanego lidera defensywy zyskał łatkę niewypału albo przynajmniej wielkiej niewiadomej. Do tego jego organizm podatny na kontuzje nie gwarantuje stabilności. Nie skreślam go ale niewykluczone że za rok tak jak Toliso będzie na wylocie.
26.04.2020 23:04
Upamecano, Havertz, Sane, Werner- lista must have jest długa, jeśli nawet w dwa lata sprowadzilibyśmy tych wszystkich zawodników to nasza kadra miałaby potencjał który dorównywałby latom 2012-13
Edytowano : 2020-04-26 23:01:08
Element kulturowy i językowy jest istotny. Musimy kupować graczy którzy łatwo zintegrują się z szatnią i filozofią klubu, nie będzie dzielić ich bariera językowa i gra u nas będzie dla nich marzeniem
26.04.2020 23:00
Wiele wskazuje na przedłużenie kontraktu. Tutaj David ma szansę kiedyś stać się legendą
26.04.2020 22:59
Smutne ale poza opcją rotacji w meczach ze słabszymi rywalami nic ostatnio nie wnosił
Edytowano : 2020-04-26 22:58:34
szkoda bo spodziewałem się naprawdę dużo po tym transferze
26.04.2020 22:58
Pamiętam jak za takie słowa byłem tutaj obrażany :P do legendy piłki (a szczególnie naszego klubu) droga nie jest taka prosta. Rekord Gerda (wg większości ekspertów nieosiągalny) byłby krokiem ale potrzeba jeszcze większego zaangażowania emocjonalnego w Bayern i bramek które zaważą o powrocie na europejski tron. Jeśli to się uda i Polak pokaże miłość do klubu jak choćby Franck to sam go tak nazwę ale póki co Thomas który już status legendy posiadł, ma rację
26.04.2020 22:57
Oby na 2 wzmocnieniach się nie skończyło. Werner jest potrzebny jak Sane i Havertz
Edytowano : 2020-04-26 22:54:03
zresztą poczekanie rok z Kaiem wydaje się najlepszym ruchem
26.04.2020 22:53
Jeden z lepszych możliwych ruchów, wtedy trzeba będzie pożegnać Boa który szczęśliwie odejdzie będąc znowu w dobrej formie, co da nam szansę na konkretną kwotę z tego transferu i pozwoli pożegnać godnie niegdyś jednego z najlepszych defensorów na świecie.
Edytowano : 2020-04-26 22:52:45
Z drugiej strony ten transfer pokazuje że klub rozważa opcję wg której Lucas się nie sprawdzi ale cóż ryzyko trzeba wkalkulować zawsze
26.04.2020 22:51
O ile po pierwszym sezonie można było mówić o potrzebie dania szansy, to drugi pokazał że to trener który nie wyciągał wniosków ze swoich błędów i dalej brnął w konflikt z szatnią
25.04.2020 21:37
Duet jakiego długo w Europie nie będzie. Dla mnie właśnie arjen to najlepszy nasz zawodnik w XXI w
25.04.2020 15:17
Agent Sane mocno wyraził oczekiwania zawodnika
25.04.2020 03:28
@FanGraczyBayern takim wzorem jak ty mówiąc że masz większe prawdopodobieństwo trafić 6 w lotto niż KHR tracić czy Neuer przedłuży z nimi kontrakt :P
23.04.2020 23:03
I kolejny raz okazuje się ze Niemcy to najlepiej zarządzany i przygotowany na wszystkie przeciwności kraj w Europie, Bundesliga to najlepiej zarządzana liga świata, a Bayern to wręcz galaktyczny wzorzec dla reszty klubów. tak jak pisałem miesiąc temu- jeśli nie Niemcy i Bundesliga to kto?
22.04.2020 03:17
@FanGraczyBayern czasem zabawnie się czyta twoje komentarze, masz mniej więcej 1: 14 milionów zgodnie z zasadami prawdopodobieństwa na trafienie głównej wygranej w polskim "Lotto". Nawet zakładając losowość w podnoszonej przez Falka kwestii KHR ma "ciut" większą szansę trafienia. Pomijam już fakt, że kto jak nie nasz boss miałby umieć ocenić sytuacje podczas negocjacji, wypowiedź Manu nie wskazuje żeby i on uważał inaczej
21.04.2020 02:19
Werner wydaje się bardziej realny przez swoją cenę, brak zastrzeżeń co do charakteru i fakt że moze grać na wielu pozycjach. Jednak nie zapominajmy, Timo to napastnik i wciąż potrzeba skrzydłowego
20.04.2020 09:39
@Piter1985 za co znowu wyłapał bana xd?
17.04.2020 06:27
Pieniądze? Bayern dał mu wszystko czego może chcieć piłkarz. Nie widzę tutaj ukrytych intencji, to naturalne ze ten klub jest dla niego tak ważny
17.04.2020 05:46