Czasem brutalna gra tez jest potrzebna. Vidal potrafił grać na granicy kontuzji przeciwnika do tego dawał sporo w ataku i miał wielką wole walki. Gladiator i najemnik ale nieoceniony kiedy trzeba było kruszyć kości i walczyć o każdy milimetr boiska.
Edytowano : 2020-04-08 16:43:54
Notabene swoją najbardziej słynną „czerwień” otrzymał kiedy nawet nie faulował :D
08.04.2020 16:43
@GuteSpiele tym razem muszę się zgodzić. Mieliśmy wiele świetnych ruchów i kilka nietrafionych jednak Manu przebija wszystkie inne. Juve lata temu zapłacili krocie za buffona, my mieliśmy jeszcze lepszego Neuera dużo taniej. On i Robbery to u nas transfery XXI stulecia
Edytowano : 2020-04-08 16:01:40
Vidal to był solidny i ważny ruch czasem brakuje zawodnika o takiej specyfice i charakterze na boisku
08.04.2020 16:00
Czemu nie. Hansi ma zadatki na wielkiego trenera, mógłby wprowadzic więcej nieprzewidywalności do naszej gry.
08.04.2020 15:54
Myśle że Bayern niezależnie od składu zarządu nie odpuściłby hansiego, to trener którego brakuje od lat
08.04.2020 15:48
Rabini się wypowiedzieli :D
Edytowano : 2020-04-08 05:08:02
(Kicker i Bild)
08.04.2020 05:07
@GuteSpiele i ja Wernera za sezon- dwa widzę jako 9. Teraz mógłby grać razem z Lewandowskim
08.04.2020 05:07
To kontrakt który zakończy się w wieku 33 lat, opcja bezpieczna ale myśle ze obie strony wyobrażają sobie współpracę potem, w twoim wieku Robbery byli naszymi najlepszymi zawodnikami oby Thomas dotrzymał im tempa, a będzie najbardziej utytułowanym zawodnikiem w historii niemieckiej piłki
07.04.2020 13:07
Jedyne ale względem Manu to stan zdrowia, jeśli lekarze ocenia że nie istnieje ryzyko Odnowienia poważnej kontuzji to słuchając rad legendarnych bramkarzy warto dać mu 5 lat
07.04.2020 12:28
@GuteSpiele tylko dla Alaby w środku miejsca nie ma, za duży ścisk. W tej chwili najlepiej prezentuje się na środku obrony i po powrocie Niklasa mógłby z nim tworzyć defensywny duet który by się uzupełniał, szczególnie ze Lucas nie rokuje bardzo dobrze
Edytowano : 2020-04-07 12:27:38
@FanGraczy akurat dla niezastąpionego bramkarza jakim jest Manu taki kontrakt jest mniej ryzykowny niż dla zawodnika z pola.
07.04.2020 12:26
Nasza legenda która jest wciąż żywa, nie raz w tym sezonie mimo kontuzji pokazał jakim jest geniuszem
07.04.2020 11:18
Z nutą nostalgii wspominam czasy kiedy wielu tutaj pisało że żałują braku sprzedaży Thomasa za 100 milionów i że Thomas zarówno sportowo jak i mentalnie nic drużynie nie daje. Tacy piłkarze są bezcenni i na boisku i poza nim
Edytowano : 2020-04-07 11:18:08
Hansi, Thomas i Manu to priorytety, zaraz za nimi David i Thiago. 40% planu wykonane
07.04.2020 11:17
Nareszcie, teraz czas na Manu i Davida.
Edytowano : 2020-04-07 11:07:15
I Thiago oczywiście
07.04.2020 11:06
Kai może umówić się z Bayernem na przeczekanie aby jego cena spadła. Nie przedłuży kontraktu, a my to mu zrekompensujemy. Bayer jest pod ścianą
07.04.2020 10:32
@GuteSpiele pojęcie o piłce masz takie jak o wirusach :D czyli zerowe. To ile Timo znaczy pokazują min jego liczby (udział przy największej liczbie bramek ze wszystkich napastników w BL). O uniwersalności nie wspominając.
07.04.2020 10:26
@hoven kolejny raz bardzo przesadzasz. Jeśli Kimmichowi daleko do legend pokroju Lizarazu czy Lahma to TAA jeszcze dalej, to jedno ze słabszych ogniw Liverpoolu. Liczb i analizy nie trzeba przytłaczać bo tak jak napisał admin i @tapczan było to rozbiorę wiele razy
07.04.2020 09:59
Wznowienie to kwestia czasu, oczywiście z zachowaniem środków ostrożności (np skoszarowanie uczestników). W tek mądrze zarządzanym kraju jak Niemcy łatwiej opłakiwać, niemiecka piłka ma szanse wyróżnić się na tle reszty oby ruszyła jako pierwsza
07.04.2020 09:53
Miro to trener oceniany bardzo wysoko, chciałbym go kiedyś zobaczyć na ławce klubu z Bundesligi
07.04.2020 09:51
Pasmo dobrych informacji, rośnie tez szansa na dokończenie sezonu. Wszystko układa się po naszej myśli
05.04.2020 23:27
Trzeba poczekać aż sytuacja się unormuje tak aby liczba zachorowań spadła. Inaczej rozgrywki może przerwać zarażenie dowolnego piłkarza
05.04.2020 18:52
Otrzymał bardzo dużo zaufania zarówno id kibiców jak i klubu, zawiódł na tyle że gdyby nie koszmarna gra BVB i ich niespodziewane potekbuecia skończyłby swoją przygodę w fcb po niecałym roku, uratowali go przeciwnicy którzy dokonali niemożliwego i wypuścili kika razy pokaźną przewagę
05.04.2020 09:55
Jako skrzydłowy Gnabry jest lepszy ale jako napastnik Werner który do tego może grać na każdej pozycji w ofensywie. Do tego myśle że w przyszłości ma szanse z powodzeniem zastąpić Lewandowskiego
04.04.2020 16:57
Mecze bez publiczności są wciąż realne tylko myśle ze to plan na czerwiec
03.04.2020 19:24
@FanGraczyBayern tylko jeśli mamy zapłacić za Sane 80-100 milionów to ten transfer staje się nierealny. Zakup kolejnych piłkarzy ułatwi negocjacje bo nie będziemy zdesperowani. 80 milionów chcieliśmy zapłacić latem, jeśli klub znacząco obniży tą kwotę a piłkarz zarobki to zyskamy argument żeby odmówić nim zainteresowanie. Kontuzja i charakter Sane nie wróży dobrze żeby topić tak potężne kwoty
Edytowano : 2020-04-03 17:46:37
*odnowić
03.04.2020 17:45
Tak dla Timo, Sane wtedy mógłby przyjść jako opcja ale bez przymusu. Mam nadzieje ze podpisanie umowy z Hansim oznacza że jego wizja Bayernu została przeforsowana
03.04.2020 17:35
Brawo dla zarządu, najważniejszy „transfer” na przyszły rok zrealizowany
03.04.2020 17:29
100 milionów nie jest wart praktycznie żaden pilarz na świecie, szczególnie taki któremu za rok kończy się kontrakt i wraca po ciężkiej kontuzji. wierze że zarząd nie ulegnie szczególnie w czasie kryzysu który nadchodzi. 60 milionów to maksimum ile realnie jest warty
03.04.2020 13:42
Myśle to samo, nie potrzebujemy gwiazdki i najemnika. Są zawodnicy jak Timo którzy chcą u nas grać
02.04.2020 22:23
Jestem za
02.04.2020 22:22
Niestety mimo że byłem wielkim zwolennikiem zakontraktowania go to teraz po ocenach dokonanych przez Jogiego i Hansiego oraz całej sadze i rzekomym niezdecydowaniu Sane widzę wiele wad tego rozwiązania. Powinnismy kupować zawodników którzy chcą być częścią Bayernu i jego filozofii, a nie takich którzy składają CV do kolejnej pracy. Bycie naszym piłkarzem to coś więcej niż sama gra i umiejętności. Dlatego przekonuje mnie Werner który wiele razy sugerował jski klub jest jego marzeniem
Edytowano : 2020-04-02 00:29:37
Otóż to. Jest wiele za i przeciw. Opcji jest wiele, od dawna wiadomo że wymarzonym ruchem zarządu jest Havertz, a Flicka Werner. Mam przeczucie że Sane kupimy tylko jeśli cena będzie naprawdę bardzo niska typu 60 milionów
02.04.2020 00:27
Było jasne że kontakty Lewandowskiego i Cou zwiększą oczekiwania płacowe w zespole. Lepiej oszczędzić na transferach niż na zawodnikach którzy jak Polak, Austriak i Thomas są u nas już długo albo bardzo długo
01.04.2020 18:51
@josh1982 dokladnie, ciężko przewidzieć co będzie ale wciąż jest na to szansa. Co więcej w skrajnej sytuacji można wprowadzić zasadę że gramy do momentu aż sytuacja w tabeli się wyklaruje i np gramy tylko o mistrzostwo i puchary, a nikt nie spada i awansują 2-4 drużyny
01.04.2020 18:50
Mia san mia- ta zasada zaprowadziła nas na szczyt i dzięki niej jesteśmy kilka kroków przed innymi potęgami Europy
Edytowano : 2020-04-01 10:55:03
Ta sytuacja pokaże wartość słomianych potęg które wydawały pieniądze ponad stan
01.04.2020 10:54
@tapczan w pełni popieram, to DNA Bayernu- więcej niż tylko znakomity piłkarz. Oby sezon zostal kiedyś wznowiony i Thomas pobije rekord KdB
Edytowano : 2020-04-01 10:52:54
Bayern stać na ryzyko i Kalle wyraźnie powiedział że sytuacja nie wpłynie ja oferty. Zresztą piłkarze już raz pokazali solidarność i zrzekli się części pensji, gdyby sytuacja była zła myśle że każdy (a szczegolnie Thomas) wesprze klub kolejny raz
01.04.2020 10:51
O powrocie Claudio mówiło się od dawna, niemieckie portale z bildem na czele podały tą informacje. Wydaje się to bardzo prawdopodobne
01.04.2020 09:59
Piłkarze cały czas trenują. Do tego treningi drużynowe wrócą zapewne wcześniej niż normalne życie jeśli kluby postarają się o środki bezpieczeństwa. Powinnismy iść za wzorem NBA i skrócić przyszły sezon (np rezygnacja z dwumeczów w CL itp) i za wszelka cenę (oczywiście bez zagrożenia życia i zdrowia) dokończyć ten aktualny, inaczej dużo zespołów może upaść. Wciąż świst piłki walczy o to żeby się udało. Pamietajmy że Niemcy to kraj świetnie zorganizowany, z mądrymi władzami i świetna służba zdrowia, tak samo jak niemiecka i ligą, kto jak nie niemiecki futbol miałby sobie poradzić? Polskie wladze chcą wysylwc do urn dziesiątki milionów ludzi w maju, przy tym zaplanowane imprez angażujących tysiące osób na czerwiec wydaje się szczytem odpowiedzialności. Gdyby nie było ma to szansy to zalewne liga ucięłaby spekulacje
01.04.2020 02:46
Dochodzę do wniosku że Brazzo naprawdę mógłby być skautem albo doradcą. Pozycja jaką zyskał powoduje że otrzymał zadania które go przerastają, a wręcz blokują te zalety które posiada. Wielki plus to transfer Davisa ale reszta zarówno marketingowo jak i w dziedzinie zarządzania wypada fatalnie
01.04.2020 02:26
Tez jestem przeciwny transferowi Sancho
31.03.2020 16:13
Plusem jest to że jeśli nie Bayern i Nie City to żaden klub z topu nie da rady zapłacić mu wysokiego kontraktu
31.03.2020 13:05
@Bayern022 ty prędzej masz obsesje bo pod tym postem nie pojawił się żaden mój komentarz nt narodowości piłkarzy ani Lewandowskiego, a przywołujesz temat niezwiązany zupełnie z dyskusją i moimi wypowiedziami :D
Kolejna błędny aspekt twojej wypowiedzi to fakt że Lewandowskiego w tym sezonie chwale (i to często) bo gra bardzo dobrze więc nie wiem skąd taki pomysł. Krytykowałem go kiedy zwodził w zeszłych latach co teraz nie ma miejsca. Dodam że jest zupełnie odwrotnie niz piszesz, w Polsce kult Polaka przekracza często zdrowy rozsądek (wybujałe marzenia o złotej piłce, umniejszanie Bayernowi ze „jest za mały” dla Polaka itp), w momencie kiedy krytykowałem go to opierałem się na artykułach powstałych w niemieckiej prasie krytykujacych formę w kluczowych spotkaniach i podejścia do klubu oraz kolegów, w tamtym czasie to polskie media obstawały przy koncepcji wywyższania tego zawodnika ponad nasz klub.
To samo tyczy się rzekomej krytyki jego zachowania. Owszem mam mu za złe sagę transferową, zwalanie winy na kolegów za brak armatki ale również widzę wielka zmianę w jego nastawieniu do klubu i kolegów, nie jest to piłkarz który kocha Bayern ale przynajmniej okazuje mu szacunek i cieszę się że nieprzyjemne sytuacje są już przeszłością
Jako kibic Nationalelf i niemieckiej piłki naturalnie cieszę się kiedy grają tutaj reprezentanci kraju. Bayern zawsze zrzeszał najlepszych niemieckich zawodników i jest to spójne z wizją zarządu, zresztą lista życzeń bossów oraz hansiego również pokrywa się mniej więcej z moją (Havertz, Sane, Werner). Jak wiec widzisz nie jestem jak na kibica naszego klubu odosobniony w swych sympatiach.
Jeśli jakiś piłkarz w jakimś stopniu zrani moje kibicowskie uczucia albo zawiedzie nadzieje to niezależnie od paszportu będę go krytykował. Tak było z nie- Niemcami Tonim i Pizarro których odejścia na pewnym etapie chciałem mimo wielkiej sympatii bo drużyna potrzebowała przebudowy. Tak samo również z Niemcami jak Ballack czy Kroos którzy zdradzili klub kierując się pazernością i egoizmem, moje zastrzeżenia i opinia na ich temat (mówiąc delikatnie) jest wielokroć gorsza od opinii nt Polaka nawet podczas sagi kiedy zalazł nam kibicom (krytykując zarząd i kolegów) za skórę.
Ponadto przemysł swoją wypowiedz. Nie przystoi kibicowi Bayernu ciagle krytykowanie zarządu i obecnej kadry. Jest na tyle mocna że obecnie jesteśmy liderem ligi i jedynym z dwóch- trzech faworytów do zdobycia ligi mistrzów. Potrzebujemy ewolucyjnych zmian, a nie jak sugerują często polskie media rewolucji. Niech dziwią cię bardziej (Jeśli faktycznie kibicujesz Bayernowi od wielu lat) postawy wśród polskich fanów polegające na opluwaniu naszej filozofii i legend które ją wprowadziły w życie ale w polskim internecie obrażanie Uliego, Kalle czy nawet Robbery to norma, a wytknięcie (i to nt zeszłego sezonu) konkretnych zarzutów Polakowi to zbrodnia. Krytyka takich masowo pojawiających się głosów byś mógł się zająć
31.03.2020 05:24
Za dużo teorii spiskowych, potem powstają takie grupy jak antyszczepionkowcy albo ludzie leczący covid 19 witaminą c. Oficjalny stan nauki zakłada mniej spektakularne i bardziej realistyczne scenariusze
31.03.2020 00:12
Taki wzorzec profesjonalizmu się przyda, szczególnie kiedy czas nie sprzyja mobilizacji. Pamietam jak arjen zostawał po treningach i doprowadzał do perfekcji wiele elementów swojej gry
30.03.2020 17:08
Tez uważam ze samo w sobie 5 lat to nie problem. Manu to klasa i trudno byłoby go zastąpić
30.03.2020 12:27
Gdyby nie epidemia byłbym za ale teraz musimy ciąć koszty jak każdy, 3 lata umowy byłyby kompromisem
30.03.2020 11:01
@RedMistrzuPL oczywiście, niemniej odbudowa może trwać kilka sezonów. Uważam że przy całym problemie który powstał to szansa dla klubów mądrze zarządzanych w tym dla nas, jeśli mądrze zainwestujemy, możemy zbudować skład który wyprzedzi konkurencje. Najwiecej może stracić hiszpańska piłka zarządzana chyba najgorzej
29.03.2020 13:06
Wrócić tak zwyczajnie nie wróci, do tego potrzeba odbudowy struktur finansowych. Wiele klubów osłabnie na lata a niektóre zbankrutują. Tym się kończy przeinwestowanie pożyczonych pieniędzy
29.03.2020 12:54
Słusznie, musimy obliczyć straty jakie poniesiemy i odpowiednio zmniejszyć kwoty transferowe. Do tego warto czekać na załamanie struktur finansowych klubów Wtedy będą się ratować wyprzedażami piłkarzy, a my możemy wykorzystać ich desperację
29.03.2020 12:34
Nigdy nie byłem zwolennikiem Kovaca bo zwyczajnie uważałem ze po Pepie i Carlo potrzebujemy niemieckiego trenera (tak jak popieram zatrudnianie niemieckich piłkarzy), zresztą tak głosowałem w ankietach co możesz sprawdzić na moim profilu. Zaufałem jednak zarządowi że warto czekać bo pochopne decyzje nie były wskazane przy braku konkretnych kandydatkę. Na początku sezonu kiedy było wiadomo że Flick został zatrudniony jako asystent pisałem że nie zdziwię się jeśli zastąpi Niko i nie bd to zła opcja (wtedy wszyscy chcieli tak jak ja wcześniej ten Haaga).
Jedyne co pozornie broniło Niko przez poprzedni sezon to fakt że miał być on pożegnaniem dla Robbery i pogodziłem się z ewentualnym brakiem trofeów ale nigdy nie godziłem się z utratą stylu i popsuciem atmosfery w szatni do czego doprowadził Chorwat. Ostatni mecz to splunięcie w twarz legendom i kompletne pominięcie Rafinhy. Nie wmawiaj mi więc rzeczy których nie mówiłem. Wielokrotnie podkreślałem że przy kadrze którą mamy, obowiązkiem jest się bić na 3 frontach do końca, wielu innych użytkowników uważało zespół za niekompletny co uważam za absurd
Edytowano : 2020-03-28 23:21:04
@Arkady też moim marzeniem jest Werner, Havertz i ewentualnie Sane.
Kovac posadził ich na ławce mimo że kiedy grali nie zawiesili. Rafi nie dostał nawet szansy na wejście z ławki
28.03.2020 23:19
Wiek przemawia za Sancho, paszport dla Sane. Charakter za żadnym z nich. Niestety koszt zakupu Anglika jest nieakceptowalny dla racjonalnego klubu.
28.03.2020 22:51
Krakowska Gazeta Wyborcza pisała o tym że w stolicy małopolski jakość powietrza nie poprawiła się pomimo małego ruchu samochodów. Cytował ich nawet die Welt który zauważył bezsensowność walki z samochodami którą obrazuje ich niezbędność w dobie epidemii
28.03.2020 22:47
@seco555 co? Nigdy nie byłem jego zwolennikiem, to już absurd co mówisz. Oczywiście skoro zarząd go zatrudnił byłem przeciwny zwalnianiu po pół roku bo jesteśmy poważnym klubem w przeciwieństwie do realów które mają 3 trenerów w jednym sezonie. Zawsze powtarzałem że potrzeba czasu na pełną ocenę. czara goryczy przelała się kiedy odmówił godnego pożegnania Robbery, stracił zupełnie twarz bo tego nawet dobrymi wynikami nie dałby rady odbudować. Jedyne co doceniłem to skuteczną grę defensywną w pierwszym meczu przeciwko liv (co robiło większość użytkowników).
Przytocz proszę moje konkretne komentarze i rzekome pianie z zachwytu albo nie gadaj głupot
Edytowano : 2020-03-28 22:42:35
Niemiecki trener i niemieccy zawodnicy ułatwiają ułożenie szatni i umożliwiają współpracę z DFB. Silny niemiecki Bayern to silna reprezentacja i vice versa.
Edytowano : 2020-03-28 22:45:10
Zresztą przedstawiasz typowe zerojedynkowe myślenie czyniąc ze mnie zwolennika Kovaca tylko dlatego że nie byłem jego kompletnym hejterem. Podobnie zarzucano mi miłość do Pepa dlatego ze broniłem go przed absurdalnymi i często niemerytorycznymi atakami
28.03.2020 22:40
@FanGraczyBayern zapominasz ze piłka to biznes, to przewidywanie i planowanie. Nasz klub nie ma długów, ma duże rezerwy majątkowe i spłacone nieruchomości na własność (kampus i stadion), żaden kryzys nam niestraszny. Co do ligi mistrzów to wątpię żeby transfery pomogły nam przeciwko przepychanemu przez sędziów realowi, w tych rozgrywkach tpotrzebne jest szczęście. Rok temu graliśmy bez trenera i wynik był sprawiedliwy, a i tak nie doszło do deklasacji.
Stawianie Liverpoolu jako przykładu jest całkiem zabawne. To zespół który od lat nie znaczy nic w Anglii (my ligę wygrywamy seryjnie) do tego po dwóch sezonach które w CL były dla nich udane odpadli już w pierwszej rundzie. My przez wiele lat bez przerwy gościliśmy minimum w półfinale. Nie uważam żebyśmy mieli jakikolwiek powód do zazdrości względem nich szczególnie patrząc na kwoty jakie wydali w ostatnich latach. Jedyna och faktyczna przewaga w ostatnich latach tl trener ale obecnie nasz rokuje bardzo dobrze
Edytowano : 2020-03-28 21:22:19
Oczywiście że nic nie jest czarnobiałe jednak u nas bilans wypada korzystnie. Liczę że przyjdą nowi zawodnicy, tak bardzo potrzebni następcy naszych najwiekszych gwiazd ale mam tez nadzieje ze nie stracimy naszej tożsamości i nie ulegniemy nigdy modzie na wydawanie więcej pieniędzy niż klub potrafi wygenerować.
28.03.2020 21:17
Brawo za całkiem udaną jeśli chodzi o formę i treść dłuższa formę wypowiedzi. Trening czyni mistrza, oby takie eseje pojawiały się częściej bo zawsze mogą być przyczynkiem do dyskusji albo zastanowienia się nad ogólnymi kwestiami
28.03.2020 21:07
@DK10Bayern doklsdnke. Czekam na hejterow zarządu
28.03.2020 18:37
@Sopariev jak Polak zrobi sportowo dla Bayernu tyle co Franck i okaże tyle razy miłość przysłowiowo „całując herb i mówiąc mia san mia” wtedy będziemy mogli ich porównać. Ballack był legendą ale jego transfer do Chelsea skreślił go dla mnie.
@UKU swiete słowa. Dobrze że są jeszcze obiektywni kibice na dieroten. Robbenowi, Roberiemu czy Manu wypominano nawet to „jedno złe spotkanie na 7” l, Polakowi nie wolno, mimo że w zeszłych latach na wiosnę wychodziło mu raczej niewiele spotkań i pilkarsko nigdy nie osiągnął poziomu wyżej wymienionej trójki czy to jeśli chodzi o sukcesy drużynowe czy poziom indywidualny.
Edytowano : 2020-03-28 12:59:34
Zresztą to temat wtórny. Ten sezon może wieje zmienić, Bayern jest silny i każdy kto kiedyś zawiódł może odkupić winy. Przyjdzie czas na grę i potrzebne bramki dające awans, a potem na wyrazy przywiązania do drużyny. Wtedy ocenimy
28.03.2020 12:58
Nie ja zaczynam wymieniać najemników (I tez nie uważam tego za obelgę) ale jeśli już ktoś to robi i nazywa tak Leona (być może po części słusznie) to wymieniłem zawodników którzy mocniej od Niemca wykazywali zachowania nacechowane chęcią odejścia i przedkładali własny interes nad dobro zespołu. To nie jakiś straszny zarzut, bo saga transferowa pewnego lata nikogo już nie obchodzi ale zwykle stwierdzenie faktu. mam na myśli to co @Lacoste, Polak to nie typ zawodnika który kocha swój klub nie stara się być jego rzecznikiem i głosić tego jak ważne Jest dla niego to Że gra akurat tu. Jeśli nie pamiętacie tego co działo się po zatrudnieniu nowego agenta przez Lewandowskiego to znajdziecie artykuły na ten temat (krytyka zarządu, kolegów i pretensja o przegranie pojedynku z Aubą itp)
Ps Ibra to akurat najgorszy typ egoisty destrukcyjnie wpływający na szatnie, nigdy nie obraziłbym nawet średnio lubianych piłkarzy porównaniami ze Szwedem
@predator tutaj akurat w drugiej części komentarza odniosłem się do krytyki aspektów sportowych u Leona któremu obrywa się niezależnie od tego jak zagra.
Edytowano : 2020-03-28 02:31:26
Swoją drogą zabawne że nikt nie burzy się nazwaniem Goeretzki i Vidala najemnikiem ale kiedy tylko ktoś nazywa tak Polaka to pojawia się święte oburzenie :D
28.03.2020 02:24
@seco555 akurat najemników nie brak taki jest rynek vidal Lewandowski czy wielu innych. Ja tej słabości Leona nie widzę, ma wielki ciąg na bramkę, widzę duży potencjał. Zresztą wskazałem kulka innych świetnych ruchów. Jak ktoś chce narzekać to będzie to robił
27.03.2020 21:39
Barcelona stała stała się z „więcej niż klubu” skarbonka bez dna. Nie iest z nimi tak źle jak z realem ale ich polityka polega również marnotrawieniu
27.03.2020 20:39
@Ivan7 i typowo polskie narzekanie... Bayern nie puszcza swoich gwiazd, powinieneś to wiedzieć jeśli kibicujesz temu klubowi
27.03.2020 12:37
Byłoby szkoda ale Bayern od tego się nie załamie.
27.03.2020 12:32
Niech wróci do zarządu, jednak to ojca dużo lepsza od Hasana
27.03.2020 12:31
@Pir5 otóż to.
Co do thiago to osobiście mam o nim całkiem dobre zdanie, Leon to przyszłość, a Lucas tez potrzebuje czasu (oczywiście obecnie nie wyglada dobrze).
Dodaj do tego jeszcze Niklasa i Alphonso i naprawdę w ciągu tych lat łatwo znaleźć sporo sensownych wzmocnień. Trudno oczekiwać żeby wszystkie ruchy były strzałem w 10. przynajmniej nie strzelamy kulą w płot jak Real czy Barcelona. Kropka nad i będzie, oby tylko Flick miał większe kompetencje niż Hasan
27.03.2020 11:40
Jazda na zarząd jest powtarzalna. Owszem jak każdy popełnili kolka błędów (np Sane i KdB za taki uważam) jednak od 2013 wykonaliśmy kilka ważnych ruchów:
Goetze
Goeretzka
Hummels
Thiago
Kimmich
Lucas
Vidal
Lewandowski
Gnabry
To często (nie zawsze) świetne ruchy oraz głośne ruchy i to często za darmo albo półdarmo. Jest na czym budować. Kolejne okienko mkze być kropka nad i. Popatrzcie tez na to ze dzięki braku zadłużenia obecnie nie boimy się o przyszłość. Inne kluby maja takiej stabilności finansowej jak my. Klub to tez przedsiębiorstwo i w naszym przylądku jest ono zarządzane wzorowo. Do tego dochodzą trofea. Nie wyglada to tak źle oczywiście kolejne ruchy są potrzebne ale jestem spokojny
Edytowano : 2020-03-27 11:04:39
A jeszcze jest młody Davis... można żyć „na krechę” i fundować piłkarskie 500+ wydając więcej niż mamy ale odpowiedzialny budżet to taki liczący się z równowagą przychodów z wydatkami
27.03.2020 11:03
Skąd myśl że nikt z topu nie chce przyjść? Najdroższy niemiecki zawodnik Sane, świetny napastnik jak Werner i młody talent jak Havertz są na ustach całego piłkarskiego świata. Wielu tutaj nie chce ich transferów więc takich u zarząd nie zadowoli. Już rok temu pokazaliśmy że potrafimy wciągać piłkarzy pokroju Lucasa który był filarem defensywy mistrzów świata i topowej europejskiej drużyny.
Edytowano : 2020-03-27 10:13:14
Przestaliśmy kilka okienek ake zeszły rok pokazuje że nasze ambicje i możliwości są duże
Edytowano : 2020-03-27 10:16:58
Gdybyśmy nie kulili Leona j trafiłby za granice to wszyscy płakaliby jak po Sane którego faktycznie przegapiliśmy
27.03.2020 10:12
Dlatego roztrząsanie gorszych lat Lewandowskiego czy Tomka nie ma sensu. Historie piszą na bierząco w tym sezonie i wierze że zrekompensują nam odejście najwiekszych gwiazd o ile sezon tylko powróci...
Edytowano : 2020-03-27 09:58:27
Pomijając kwestie zdrowotne to większość tutaj pisała że Franck w formie z początku sezonu w serie A bylby lepszy od naszych skrzydłowych i moim zdaniem Comana i Perisicia faktycznie przewyższał
27.03.2020 09:56
@Bayern022 zupelnie odleciałeś. Co roku Bayern jest jednym ze ścisłych faworytów do CL, do tego dominuje ligę, w ostatnich latach tylko Barcelona i Real osiągały podobne wyniki (gdzie wyniki realu nie pokrywały się z poziomem sportowym który był niższy od naszego). Mecze w których zabrakło bramek (3 na 13 meczy to naprawdę skaba statystyka) mogły zadecydować o tym że to my bylibyśmy najlepsi w Europie nie tylko faktycznie ale i na papierze.
Bynajmniej nie chodzi mi o wypominanie bo ten sezon przeczy poprzednim i nie mamy powodu do narzekań. Oceny dokonamy po zakończeniu sezonu. Chodzi mi Wyłącznie o to żeby nie zakłamywać rzeczywistości. Nie zawsze ilość znaczy jakość. Nie pamietam liczb Arjena pamietam za to jak dał nam awans w meczu z Manchesterem po dosrodkowaniu Francka w 2010, jak pomógł upokorzyć BVB na Wembley i jak jego indywidualny rajd dam nam punkty w szalonym meczy z Lipskiem. Tak samo Thomasowi pamietam bramki przeciwko Barcelonie, a Mario magiczną bramkę przeciwko Argentynie. Football kocha kiedy osobiste wyniki potrafią przeważyć (najlepiej w pojedynkę) o losach historycznych spotkań. Nie ma co się dziwić że aby być zrównany z takimi legendami jak Robbery takie bramki trzeba zdobyć.
Mieliśmy tylu wybitnych piłkarzy, niedawno najlepszych na świecie skrzydłowych i najlepszego bramkarza więc proszę nie mówcie i tym że Bayern to klub który nie może utrzymać gwiazd, bo te największe zostały i stały się ikonami. Problemem jest utożsamianie się z Bayernem ale i tutaj widać poprawę u Polaka. Wszystko idzie w dobra stronę więc te dyskusje w tej chwili nie maja sensu
Edytowano : 2020-03-27 09:55:15
@Prezes czyli polską wyrażałem cytując niemieckie media piszczące o kryzysie (Najwidoczniej w Kickerze i Bildzie ukrywają się czyhający na Lewego Polacy)? Liczby niestety 3/13 potwierdzają tamtą tezę. Zresztą w tym sezonie ja i te gazety o Polaku piszą same dovre rzeczy. Naturę polskich kibiców dostrzegam raczej w wychwalaniu każdego za wszelka cenę tylko se względu na paszport (takie sportowe wstawanie z kolan). Arjen który fal więcej niż ktokolwiek czy Franck byli wyzywani i wywalani z klubu na sile. To była dopiero januszeria
27.03.2020 09:48
Polak aż do meczu z Chelsea miał przerwę w bramkach id meczu z Besitkasem, łatwo policzyć ile to spotkań
Edytowano : 2020-03-27 08:37:44
Po zeszłorocznym rewanżuprzeciwko Liverpoolowi jeden z niemieckich portali policzył że Polak trafił 2 razy w ostatnich 13 meczach fazy pucharowej, spowodowało to też passę 7 meczy bez bramek w tej fazie rozgrywek. Dlatego to ze wyszedł z wiosennego kryzysu to świetna wiadomość. brak goli przy obsługujących takich pomocnikach jakich mieliśmy (dwóch najlepszych w Europie skrzydłowych + Thomas) był wtedy problemem teraz widać zrobił krok w przód
Edytowano : 2020-03-27 08:39:07
@UKU m tutaj tacie i stąd wynikały koje zarzuty
Edytowano : 2020-03-27 08:39:08
@UKU m tutaj tacie i stąd wynikały koje zarzuty
Edytowano : 2020-03-27 08:39:55
*ma racje
27.03.2020 08:26
Końcówkę w Bayernie już za Kovaca miał bardzo słabą, niemniej pół roku za Juppa było więcej niż udane, miał kilka dobrych spotkań i trener obdarzał go zaufaniem. Trudno mi go źle wspominać patrząc na to że zdobył 9 bramek i 2 asysty w zaledwie 18 spotkaniach (to więcej niż ktoś się po nim spodziewał), zaskoczył tez pozytywnie pomagając zdobyć upragniony przeze mnie puchar konfederacji którego Nationalelf brakowało do kolekcji mimo że to trofeum 3 rzędne to finał w Chile pozwolił wrócić myślami do 2014 czy 13 roku. Tak samo budził sympatie podkreślając szacunek i miłość do klubu który był dla niego więcej niż pracodawcą. I fakt nie był najlepszym napastnikiem w Niemczech jak sam o sobie mówił :P nie był lepszy od napastników rangi Wernera i Lewandowskiego ale pokazał że nie był serce do gry co w swoim czasie dało efekty. Nigdy nie nazwałbym go fatalnym, miło krótkiego pobytu tutaj budował dobre relacje w zespole i sprawiał wrażenie harmonijnie skomponowanego w zespół.
Co do Lewandowskiego to trudni zaprzeczać że rozgrywa najlepszy sezon u nas nie tylko dużo strzela ale i jest autorem wielu ważnych trafień. Oby CL wróciła wtedy zobaczymy czy zwyżka formy Neuera, Lewandowskiego czy Tomka +VAR wystarczy abyśmy odzyskali puchar który przez wiele lat nam sie należał
27.03.2020 03:38
@hoven nigdy nie mówiłem żeby Wagner pilkarsko był lepszy od któregokolwiek z napastników za Juppa jednak potrafił być świetnym uzupełnieniem które dawało więcej opcji w ataku ale to już pomijam, ten Sezon się nijak do czasów powrotu Juppa, więc tamte oceny nt Lewandowskiego (który zmienił grę o 180 stopni) nie są do wypowiedzenia.
Kimmichowi ktoś dzisiaj wypominał że rządzi piłkarz który nic nie zdobył decyduje o swojej pozycji na boisku i do tego nawiązuje.
Co do Leona dalej nie rozumiem źródła krytyki, robi progres ma ciąg na bramkę. To nie gwiazda zespołu ake obiecujący zawodnik
Edytowano : 2020-03-26 20:57:12
Nie rozumiem zdziwienia bo w tym sezonie uważam że Lewandowski zrobił wielki krok do przodu, ocenianie go na przestrzeni dwóch lat (a nawet roku) to jak ocenianie dwóch piłkarzy
26.03.2020 20:52
Wagner był bardzo dobrym zmiennikiem i pozbycie się go to jeden z większych błędów. Polakowi też służyła rotacja. Przy grze Wagnera widzialem szczegolnie w reszcie drużyny elementy których brakuje ki na codzień, większe nastawienie Ofensywne całego zespołu i równowagę. To jaka drużyna bardziej mi się podoba to już kwestia subiektywna. To że wolałem bayern z Mandzu (który strzelał mniej) i dawał więcej w defensywie oraz angażował się w uruchamianie innych naszych ofensorów tez jest faktem i dalej obstaje przy tych opiniach (odnośnie tamtych lat), więc nie przeszkadza mi ze je przytaczasz.
Zauważ ze sytuacja odnosi się do lat w których moim zdaniem Lewandowski nie spełniał oczekiwań, był królem bramek nieważnych. Nie znaczy to ze Wagner był lepszy bo nie był, bardziej doceniałem wtedy sposób w jaki gramy. Uważam ze jeśli Polak strzeli jeszcze kilka bramek w fazie pucharowej CL będzie mozna powiedzieć ze w tym sezonie zagrał ma 100% i krytyka nie ma sensu (tak jak do tej pory w tym sezonie).
Edytowano : 2020-03-26 20:08:25
Haniebne było zrzucanie przez lata wszystkiego na niektórych zawodników, a kto zwalił awans z Realem jest bardziej złożoną odpowiedzią niż Sven. Potrzebna jest równowaga w wypowiedziach, tak jak w tym sezonie ja mimo że nie jestem fanem stylu gry Lewandowskiego chwale jego występy, tak jego turbo fani powinni przyznać że kluczowe mecze w poprzednich latach bardzo często mu nie wychodziły (od spotkania z Besitkasem czekał na bramkę w fazie pucharowej).
Tak samo równowagę trzeba zachować w wyciąganiu „Kimmichom” braku kluczowych trofeów. Polak tych międzynarodowych również nie zdobył i nie zrobił tak dużo jak oczekiwaliśmy aby do tego doszło. Niemniej liczę że i Kimmich i Lewandowski dadzą drużynie to co dali zdobywcy trypletu z 2013
26.03.2020 20:01
@Bayern022 masz racje, w tej chwili jeśli ten transfer będzie droższy niż 70 milionów to będzie nasza porażka
26.03.2020 19:25
@tapczan święte słowa
26.03.2020 19:04
@FanGraczyBayern w tym sezonie o nic, nie ma o co się czepiać bo gra naorawde świetnie. Jednak były cienkie lata kiedy zawodził na wiosnę i to on głównie miał immunitet nawet kiedy obok Svena był jednym z autorów porażki. Teraz zarówno on i Thomas wiodą prym s ofensywie i wiele zanosiło się na to że mogą dać Bayernowi sukces na jaki czekamy
Edytowano : 2020-03-26 18:53:42
Ofensywnie Kimmich sezon temu był wirtuozem asystującym wręcz seryjnie, teraz daje dużo w środku ale moim zdaniem mniej niż z prawej strony. Po odejściu Kovaca- Thomas to jeden z niepodważalnych punktów zespołu który nwwet kiedy gra przeciętnie to ma super liczby. Do tego Gnabry- autor wielu trafień która ratowały nam skórę (już sezon temu). Do tego Manu który jest definicją swojej pozycji jaj żaden inny zawodnik Bayernu
Edytowano : 2020-03-26 18:54:03
Z Niemcami nie jest tak źle
Edytowano : 2020-03-26 18:59:48
Ale o tyle racja że takich zawodników jak Robben czy Ribery w polu nie mamy i długo mieć nie będziemy. Jednak to nie wstyd dla obecnej drużyny być gorszym od takich zawodników
26.03.2020 18:50
Nienaruszalność niemieckich zawodników na dieroten skończyła się gdzieś w okolicy 2014, wtedy zyskali ją zawodnik(cy) innej :P co do Leona to zupełnie nie rozumiem krytyki, posiada ten sam paszport co Boa i nie zmienia to że jednego widzę w składzie, drugiego absolutnie nie. Werner/ Havertz/ Sane nie są szczytem marzeń Bayernu? Są nadal tylko różne „frakcje” np Flick/ Hasan chcą innych zawodników z tej puli. O chęci budowania niemieckiego Bayernu świadczy zakup Nübela
Edytowano : 2020-03-26 18:44:11
Tez uważam ze na boku obrony dzięki umiejętnościom motorycznym Davis daje więcej. Jednak na środku poza Niklasem nie widzę lepszego stopera niż Alaba, jeśli mamy go sprzedac musimy kulić kogoś w jego miejsce. Hernandez zapowiada się na transferowy niewypał i wątpię żeby okrojenie defensywy było realnie rozważane (szczególnie że znakowanie odejdzie Jarome)
26.03.2020 18:41
@FanGraczyBayern troche szacunku względem zawodników naszej drużyny. Jest kilku liderów (być może nie tak wielkich jak Basti, Lahm czy Robbery) i kilku ich następców, nie wyglada to tragicznie. Osobiście mimo wielkiej miłości do Bayernu z 2001 roku na którym się wychowałem to wole obecny klimat i kulturę piłki niż pokazywanie „charakteru” przez niektórych naszych dawnych idoli.
Edytowano : 2020-03-26 12:46:02
Co do Kroosa to postawił zaporowe warunki, klub chciał dać podwyżkę ale nie aż tak wysoka. Kominy płacowe to nic dobrego. Z Thomasem przesadzasz jak większość tutaj, słabo grał za Carlo i Niko, w czasie powrotu Juppa pokazał że problem nie tkwi w nim tylko w wizji (a właściwie jej braku) tych dwóch trenerskich pomyłek w naszym klubie
Edytowano : 2020-03-26 12:47:38
I żeby było jasne nie mam pretensji do zarządu o zatrudnienie Włocha, nikt nie spodziewał się ze to człowiek wypalony, niemniej on tak samo jak Chorwat poczynił wiele zmian ktote odbiły się na formie piłkarzy
26.03.2020 12:43
Z jakiegoś powodu Pep i jogi nigdy w pełni mu nie zaufali. To wielcy trenerzy i mam wrażenie że jest to nieprzypadkowe
Edytowano : 2020-03-26 12:03:43
To świetny zawodnik i dziwne że odrzucany i przez city i reprezentacje. Musi być coś na rzeczy, przedłużająca się saga transferowa i jego oczekiwania płacowe też nie budzą sympatii do tego zawodnika
26.03.2020 11:58
@FanGraczyBayern dlatego jestem spokojny o to okienko. Zarówno Sane jak i Havertz mogą przyjść za rok, mysle że to kwestia dogadania się z samymi zawodnikami. Jeśli w tym roku przyjdzie Werner i np Dest to byłoby to też dobre rozwiązanie, w przypadku odejścia boa opcja zostanie tez Upamecano
Edytowano : 2020-03-26 11:27:16
Ale żeby to było realne musielibyśmy tez uzyskać satysfakcjonującą kwotę za Toliso. Wątpię w ujemny bilans transferowy na poziomie -100 milionów w czasie kryzysu. Niemniej kordy kurz opadnie coś czuje ze to my będziemy w lepszej sytuacji od zadłużonych klubów, przy mądrych ruchach zarządu możemy szybko wskoczyć ma szczyt
26.03.2020 11:25
Kai w bardzo młodym wieku rozegrał dwa świetne sezony, to przyszłość piłki. Rade bym starszy i przychodził jako rzemieślnik na ławkę. Jeśli nie zaryzykujmy z takimi zawodnikami jak Havertz to potem będziemy płuc sobie w brodę jak z Sane. Bayern żeby realizować swoją filozofię musi starać się zdobywać najbardziej utalentowanych zawodników z Bundesligi, to korzyść dla całej niemieckiej piłki
Edytowano : 2020-03-26 11:18:40
Żeby było jasne jestem przeciwny płacenia za jakiegokolwiek zawodnika 100 milionów. To cena zaporowa i raczej zniweczy każdy transfer. Dlatego najlepszą opcją wydaje się Werner który ma niską klauzule
26.03.2020 11:17
@FanGraczyBayern napewno nie cały blok defensywny na który wydaliśmy rok temu ponad 100 milionów. Potrzeba wszechstronnego ofensora jak Werner, Kaia jako inwestycje w przyszłość (ostatecznie Sane o ile cena będzie faktycznie grubo poniżej 80 milionów) i być może opcji na ławkę (np dest). Kolejnej rewolucji nie będzie szczególnie przy dużych stratach finansowych jakie poniesiemy
Edytowano : 2020-03-26 11:14:54
Jeśli dojdzie do dwóch transferów to będę zadowolony, 3 to już raczej bajka która może się spełnić s przylądku odejścia Boa i Toliso
26.03.2020 11:14
@FanGraczyBayern bujna fantazja ale nie pokrywa się to z faktyczną rolą i formą Leona jak i Davida
Edytowano : 2020-03-26 11:10:39
Zresztą Sane i Werner to transfery wykluczające się. Bardziej sensownym rozwiązaniem byłoby przyjście Wernera i Havertza szczególnie ze Hansi preferuje takie rozwiązanie
26.03.2020 11:09
@Bayern022 dziwniejszej koncepcji mów słyszałem. Kroosa który gra coraz słabiej i wiele razy wypowiadał się niechętnie nt Bayernu nikt tutaj nie chce. Temat pjanicia był wałkowany kilka lat temu i niemieckie media pisały że zarząd nie był do niego przekonany kordy bym młodszy więc teraz nie będzie tym bardziej. Kante to opcja zupełnie nierealna, a Pogba to zupełne zaprzeczenie wartości Bayernu- przepłacony, przereklamowany i niezdyscyplinowany zawodnik. Odejście Leona tak samo jest nierealne patrząc na liczby jakie ma, na fakt że to mlody niemiecki talent i reprezentant kraju ktory do trgo budzi zaufanie dwóch ostatnich trenerów (zawsze finslnie wraca do składu). Alaba jeśli będzie chciał zostac to tez zostanie, nie jest może geniuszem ale gra rowno i obecnie jest pewnym punktem defensywy. Do tego kryzys racsej nie pozwoli na uzyskanie wysokich kwot z transferów
Edytowano : 2020-03-26 10:33:38
*nie słyszałem
26.03.2020 10:33
@DK10Bayern dokladnie. 60 milionów to maksimum. To wielka niewiadoma, dodatkowo trener go nie chce więc Nie zapłacimy Więcej za piłkarza który może skończyć na ławce
26.03.2020 10:26
Wypożyczenie tak ale najlepiej do Bundesligi i to do klubu który da mu szanse. Może jakiś beniaminek albo union ktory zapewne po całkiem udanym sezonie utraci kilku młodszych zawodników
26.03.2020 10:22
@MateuszFCB Berniego nie zapomnę nigdy :D a podał jakiś kontakt na fb? Ciekawa sprawa co go skłoniło do podnoszenia naszego ciśnienia w komentarzach
Edytowano : 2020-03-26 10:08:22
Swoją drogą android ostatnio komentował 24.09.2016 nasze spotkanie z HSV, ostatni jego komentarz to radość z wymęczonej bramki, a potem cisza :D podobnie z ostatnim komentarzem Graue
26.03.2020 10:04
A jak zakończyła się sprawa ZDF i Androida? Też wyłapali permbana?
Gute spadł na dobre? Czy chwilowe wyciszenie?
Ech ten sezon ogórkowy, przez tego wirusa na dieroten wracamy myślami do naszych celebrytów :D
Edytowano : 2020-03-26 10:02:05
A jeśli chodzi o troll legendy to myśle że każdy pamięta @GraueEminez w swojej wyobraźni prawie dorównywał naszemu skoczkowi, smsował sobie z Thomasem, pił z nim piwo w barze i zapowiadał że ma zakulisowe informacje nt Bayernu. Nagle zniknął.
Był jeszcze ktoś taki kto wyzywał niemieckich piłkarzy oraz kibiców Nationalelf i odgrażał się że przestanie oglądać Bayern kiedy odejdzie Lewandowski co spowoduje upadek zainteresowania naszym klubem w Polsce :D jego nazwy niestety nie pamietam
26.03.2020 09:55
Kimmich nie przychodził jako prawy obrońca stał się nim poniekąd z musu.
26.03.2020 02:25
Jeśli na kosztować 80 milionów to niech Hansi postawi mocne weto, on tez przecież nie musi podpisać kontraktu
26.03.2020 02:21
To właśnie kocham w wolnym rynku i chwała Adenauerowi i Erchardowi ze zaprowadzili go nad Renem. Wolność gospodarcza to tez odpowiedzialność za system naczyń połączonych jakim jest rynek. Im więcej tej wolności i mniej interwencji działa to lepiej. To przykład etyki biznesu
26.03.2020 02:17
A to nie ban? Bo wg jego profilu ma 3 ostrzeżenia
25.03.2020 15:32
Polityka Bayeru względem nas odbija się na niemieckiej piłce.
25.03.2020 11:56
Smutna ironia by było gdyby jego osoba stała na przeszkodzie zatrudnienia HDF
25.03.2020 11:54
Czas bedzie działał na korzyść klubów. Przesunięcie mistrzostw daje dużo możliwości.
25.03.2020 11:38
Nie jest to złe rozwiazanie, wzmocnienia powinny poczekać na pewniejsze czasy, a za rok będzie tańszy.
25.03.2020 11:36
Thomas, Davis i Manu to umowy które powinny zostać przedłużone
25.03.2020 11:33
Nowa sytuacja powoduje że transfery schodzą na dalszy plan. Musimy oszczędzać pieniądze aby oszczędnościami wyrównać naruszony przerwą bilans. Nie wyobrażam sobie w tej chwili wydanych 150-200 milionów
Edytowano : 2020-03-25 11:32:09
A hasana chętnie bym pożegnał
25.03.2020 11:31
@Bayern022 niemniej tutaj zachodzi niespełnienie warunków umowy, niezależnie z jakiego powodu. Powinni przedłużyć abonamenty na czas kiedy zostaną wznowione rozgrtwki
24.03.2020 16:53
Życzę eleven szybkiej utraty praw, oby wróciły do Eurosportu
24.03.2020 16:07
Nam bankructwo nie grozi. Byliśmy mądrzejsi od żyjących ka kredyt drużyn z Anglii czy Hiszpanii
24.03.2020 11:40
@Bayern022 oglądałem wiele meczy ter Stegena włącznie z ostatnim przeciwko realowi, konkurent Manu jest mniej pewny od niego, popełni błędy które neuerowi po powrocie do zdrowia się nie zdarzały. Co do koncepcji Jogiego pełna zgoda, skreślenie Thomasa było błędem który popelnilo tez wielu użytkowników tej strony
24.03.2020 11:38
@FanGraczyBayern najlepszy to pojęcie względne. Najbardziej na swojej pozycji w ciągu całej kariery wyróżniał się Manu, obecny w składzie żaden z zawodników nie zdefiniował na nowo swojej pozycji. Dla mnie Manu znaczy dla bramki tyle ile messi dla napastników.
Najgorszego trudno wybrać ale najbardziej zawiódł mnie transfer Odriozoli który był krokiem wstecz względem czasów kiedy grał u nas Rafi
Edytowano : 2020-03-24 10:21:56
A jeśli chodzi o zworników z pola to ciężko wybrać. Mamy w składzie wielu zdobywców trypletu i mistrzów świata, drużyna jest wyrównana bo to zawsze była nasza siła
Dla takich zawodników można robi wyjątki
09.04.2020 00:47
Czasem brutalna gra tez jest potrzebna. Vidal potrafił grać na granicy kontuzji przeciwnika do tego dawał sporo w ataku i miał wielką wole walki. Gladiator i najemnik ale nieoceniony kiedy trzeba było kruszyć kości i walczyć o każdy milimetr boiska.
Edytowano : 2020-04-08 16:43:54
Notabene swoją najbardziej słynną „czerwień” otrzymał kiedy nawet nie faulował :D
08.04.2020 16:43
@GuteSpiele tym razem muszę się zgodzić. Mieliśmy wiele świetnych ruchów i kilka nietrafionych jednak Manu przebija wszystkie inne. Juve lata temu zapłacili krocie za buffona, my mieliśmy jeszcze lepszego Neuera dużo taniej. On i Robbery to u nas transfery XXI stulecia
Edytowano : 2020-04-08 16:01:40
Vidal to był solidny i ważny ruch czasem brakuje zawodnika o takiej specyfice i charakterze na boisku
08.04.2020 16:00
Czemu nie. Hansi ma zadatki na wielkiego trenera, mógłby wprowadzic więcej nieprzewidywalności do naszej gry.
08.04.2020 15:54
Myśle że Bayern niezależnie od składu zarządu nie odpuściłby hansiego, to trener którego brakuje od lat
08.04.2020 15:48
Rabini się wypowiedzieli :D
Edytowano : 2020-04-08 05:08:02
(Kicker i Bild)
08.04.2020 05:07
@GuteSpiele i ja Wernera za sezon- dwa widzę jako 9. Teraz mógłby grać razem z Lewandowskim
08.04.2020 05:07
To kontrakt który zakończy się w wieku 33 lat, opcja bezpieczna ale myśle ze obie strony wyobrażają sobie współpracę potem, w twoim wieku Robbery byli naszymi najlepszymi zawodnikami oby Thomas dotrzymał im tempa, a będzie najbardziej utytułowanym zawodnikiem w historii niemieckiej piłki
07.04.2020 13:07
Jedyne ale względem Manu to stan zdrowia, jeśli lekarze ocenia że nie istnieje ryzyko Odnowienia poważnej kontuzji to słuchając rad legendarnych bramkarzy warto dać mu 5 lat
07.04.2020 12:28
@GuteSpiele tylko dla Alaby w środku miejsca nie ma, za duży ścisk. W tej chwili najlepiej prezentuje się na środku obrony i po powrocie Niklasa mógłby z nim tworzyć defensywny duet który by się uzupełniał, szczególnie ze Lucas nie rokuje bardzo dobrze
Edytowano : 2020-04-07 12:27:38
@FanGraczy akurat dla niezastąpionego bramkarza jakim jest Manu taki kontrakt jest mniej ryzykowny niż dla zawodnika z pola.
07.04.2020 12:26
Nasza legenda która jest wciąż żywa, nie raz w tym sezonie mimo kontuzji pokazał jakim jest geniuszem
07.04.2020 11:18
Z nutą nostalgii wspominam czasy kiedy wielu tutaj pisało że żałują braku sprzedaży Thomasa za 100 milionów i że Thomas zarówno sportowo jak i mentalnie nic drużynie nie daje. Tacy piłkarze są bezcenni i na boisku i poza nim
Edytowano : 2020-04-07 11:18:08
Hansi, Thomas i Manu to priorytety, zaraz za nimi David i Thiago. 40% planu wykonane
07.04.2020 11:17
Nareszcie, teraz czas na Manu i Davida.
Edytowano : 2020-04-07 11:07:15
I Thiago oczywiście
07.04.2020 11:06
Kai może umówić się z Bayernem na przeczekanie aby jego cena spadła. Nie przedłuży kontraktu, a my to mu zrekompensujemy. Bayer jest pod ścianą
07.04.2020 10:32
@GuteSpiele pojęcie o piłce masz takie jak o wirusach :D czyli zerowe. To ile Timo znaczy pokazują min jego liczby (udział przy największej liczbie bramek ze wszystkich napastników w BL). O uniwersalności nie wspominając.
07.04.2020 10:26
@hoven kolejny raz bardzo przesadzasz. Jeśli Kimmichowi daleko do legend pokroju Lizarazu czy Lahma to TAA jeszcze dalej, to jedno ze słabszych ogniw Liverpoolu. Liczb i analizy nie trzeba przytłaczać bo tak jak napisał admin i @tapczan było to rozbiorę wiele razy
07.04.2020 09:59
Wznowienie to kwestia czasu, oczywiście z zachowaniem środków ostrożności (np skoszarowanie uczestników). W tek mądrze zarządzanym kraju jak Niemcy łatwiej opłakiwać, niemiecka piłka ma szanse wyróżnić się na tle reszty oby ruszyła jako pierwsza
07.04.2020 09:53
Miro to trener oceniany bardzo wysoko, chciałbym go kiedyś zobaczyć na ławce klubu z Bundesligi
07.04.2020 09:51
Pasmo dobrych informacji, rośnie tez szansa na dokończenie sezonu. Wszystko układa się po naszej myśli
05.04.2020 23:27
Trzeba poczekać aż sytuacja się unormuje tak aby liczba zachorowań spadła. Inaczej rozgrywki może przerwać zarażenie dowolnego piłkarza
05.04.2020 18:52
Otrzymał bardzo dużo zaufania zarówno id kibiców jak i klubu, zawiódł na tyle że gdyby nie koszmarna gra BVB i ich niespodziewane potekbuecia skończyłby swoją przygodę w fcb po niecałym roku, uratowali go przeciwnicy którzy dokonali niemożliwego i wypuścili kika razy pokaźną przewagę
05.04.2020 09:55
Jako skrzydłowy Gnabry jest lepszy ale jako napastnik Werner który do tego może grać na każdej pozycji w ofensywie. Do tego myśle że w przyszłości ma szanse z powodzeniem zastąpić Lewandowskiego
04.04.2020 16:57
Mecze bez publiczności są wciąż realne tylko myśle ze to plan na czerwiec
03.04.2020 19:24
@FanGraczyBayern tylko jeśli mamy zapłacić za Sane 80-100 milionów to ten transfer staje się nierealny. Zakup kolejnych piłkarzy ułatwi negocjacje bo nie będziemy zdesperowani. 80 milionów chcieliśmy zapłacić latem, jeśli klub znacząco obniży tą kwotę a piłkarz zarobki to zyskamy argument żeby odmówić nim zainteresowanie. Kontuzja i charakter Sane nie wróży dobrze żeby topić tak potężne kwoty
Edytowano : 2020-04-03 17:46:37
*odnowić
03.04.2020 17:45
Tak dla Timo, Sane wtedy mógłby przyjść jako opcja ale bez przymusu. Mam nadzieje ze podpisanie umowy z Hansim oznacza że jego wizja Bayernu została przeforsowana
03.04.2020 17:35
Brawo dla zarządu, najważniejszy „transfer” na przyszły rok zrealizowany
03.04.2020 17:29
100 milionów nie jest wart praktycznie żaden pilarz na świecie, szczególnie taki któremu za rok kończy się kontrakt i wraca po ciężkiej kontuzji. wierze że zarząd nie ulegnie szczególnie w czasie kryzysu który nadchodzi. 60 milionów to maksimum ile realnie jest warty
03.04.2020 13:42
Myśle to samo, nie potrzebujemy gwiazdki i najemnika. Są zawodnicy jak Timo którzy chcą u nas grać
02.04.2020 22:23
Jestem za
02.04.2020 22:22
Niestety mimo że byłem wielkim zwolennikiem zakontraktowania go to teraz po ocenach dokonanych przez Jogiego i Hansiego oraz całej sadze i rzekomym niezdecydowaniu Sane widzę wiele wad tego rozwiązania. Powinnismy kupować zawodników którzy chcą być częścią Bayernu i jego filozofii, a nie takich którzy składają CV do kolejnej pracy. Bycie naszym piłkarzem to coś więcej niż sama gra i umiejętności. Dlatego przekonuje mnie Werner który wiele razy sugerował jski klub jest jego marzeniem
Edytowano : 2020-04-02 00:29:37
Otóż to. Jest wiele za i przeciw. Opcji jest wiele, od dawna wiadomo że wymarzonym ruchem zarządu jest Havertz, a Flicka Werner. Mam przeczucie że Sane kupimy tylko jeśli cena będzie naprawdę bardzo niska typu 60 milionów
02.04.2020 00:27
Było jasne że kontakty Lewandowskiego i Cou zwiększą oczekiwania płacowe w zespole. Lepiej oszczędzić na transferach niż na zawodnikach którzy jak Polak, Austriak i Thomas są u nas już długo albo bardzo długo
01.04.2020 18:51
@josh1982 dokladnie, ciężko przewidzieć co będzie ale wciąż jest na to szansa. Co więcej w skrajnej sytuacji można wprowadzić zasadę że gramy do momentu aż sytuacja w tabeli się wyklaruje i np gramy tylko o mistrzostwo i puchary, a nikt nie spada i awansują 2-4 drużyny
01.04.2020 18:50
Mia san mia- ta zasada zaprowadziła nas na szczyt i dzięki niej jesteśmy kilka kroków przed innymi potęgami Europy
Edytowano : 2020-04-01 10:55:03
Ta sytuacja pokaże wartość słomianych potęg które wydawały pieniądze ponad stan
01.04.2020 10:54
@tapczan w pełni popieram, to DNA Bayernu- więcej niż tylko znakomity piłkarz. Oby sezon zostal kiedyś wznowiony i Thomas pobije rekord KdB
Edytowano : 2020-04-01 10:52:54
Bayern stać na ryzyko i Kalle wyraźnie powiedział że sytuacja nie wpłynie ja oferty. Zresztą piłkarze już raz pokazali solidarność i zrzekli się części pensji, gdyby sytuacja była zła myśle że każdy (a szczegolnie Thomas) wesprze klub kolejny raz
01.04.2020 10:51
O powrocie Claudio mówiło się od dawna, niemieckie portale z bildem na czele podały tą informacje. Wydaje się to bardzo prawdopodobne
01.04.2020 09:59
Piłkarze cały czas trenują. Do tego treningi drużynowe wrócą zapewne wcześniej niż normalne życie jeśli kluby postarają się o środki bezpieczeństwa. Powinnismy iść za wzorem NBA i skrócić przyszły sezon (np rezygnacja z dwumeczów w CL itp) i za wszelka cenę (oczywiście bez zagrożenia życia i zdrowia) dokończyć ten aktualny, inaczej dużo zespołów może upaść. Wciąż świst piłki walczy o to żeby się udało. Pamietajmy że Niemcy to kraj świetnie zorganizowany, z mądrymi władzami i świetna służba zdrowia, tak samo jak niemiecka i ligą, kto jak nie niemiecki futbol miałby sobie poradzić? Polskie wladze chcą wysylwc do urn dziesiątki milionów ludzi w maju, przy tym zaplanowane imprez angażujących tysiące osób na czerwiec wydaje się szczytem odpowiedzialności. Gdyby nie było ma to szansy to zalewne liga ucięłaby spekulacje
01.04.2020 02:46
Dochodzę do wniosku że Brazzo naprawdę mógłby być skautem albo doradcą. Pozycja jaką zyskał powoduje że otrzymał zadania które go przerastają, a wręcz blokują te zalety które posiada. Wielki plus to transfer Davisa ale reszta zarówno marketingowo jak i w dziedzinie zarządzania wypada fatalnie
01.04.2020 02:26
Tez jestem przeciwny transferowi Sancho
31.03.2020 16:13
Plusem jest to że jeśli nie Bayern i Nie City to żaden klub z topu nie da rady zapłacić mu wysokiego kontraktu
31.03.2020 13:05
@Bayern022 ty prędzej masz obsesje bo pod tym postem nie pojawił się żaden mój komentarz nt narodowości piłkarzy ani Lewandowskiego, a przywołujesz temat niezwiązany zupełnie z dyskusją i moimi wypowiedziami :D
Kolejna błędny aspekt twojej wypowiedzi to fakt że Lewandowskiego w tym sezonie chwale (i to często) bo gra bardzo dobrze więc nie wiem skąd taki pomysł. Krytykowałem go kiedy zwodził w zeszłych latach co teraz nie ma miejsca. Dodam że jest zupełnie odwrotnie niz piszesz, w Polsce kult Polaka przekracza często zdrowy rozsądek (wybujałe marzenia o złotej piłce, umniejszanie Bayernowi ze „jest za mały” dla Polaka itp), w momencie kiedy krytykowałem go to opierałem się na artykułach powstałych w niemieckiej prasie krytykujacych formę w kluczowych spotkaniach i podejścia do klubu oraz kolegów, w tamtym czasie to polskie media obstawały przy koncepcji wywyższania tego zawodnika ponad nasz klub.
To samo tyczy się rzekomej krytyki jego zachowania. Owszem mam mu za złe sagę transferową, zwalanie winy na kolegów za brak armatki ale również widzę wielka zmianę w jego nastawieniu do klubu i kolegów, nie jest to piłkarz który kocha Bayern ale przynajmniej okazuje mu szacunek i cieszę się że nieprzyjemne sytuacje są już przeszłością
Jako kibic Nationalelf i niemieckiej piłki naturalnie cieszę się kiedy grają tutaj reprezentanci kraju. Bayern zawsze zrzeszał najlepszych niemieckich zawodników i jest to spójne z wizją zarządu, zresztą lista życzeń bossów oraz hansiego również pokrywa się mniej więcej z moją (Havertz, Sane, Werner). Jak wiec widzisz nie jestem jak na kibica naszego klubu odosobniony w swych sympatiach.
Jeśli jakiś piłkarz w jakimś stopniu zrani moje kibicowskie uczucia albo zawiedzie nadzieje to niezależnie od paszportu będę go krytykował. Tak było z nie- Niemcami Tonim i Pizarro których odejścia na pewnym etapie chciałem mimo wielkiej sympatii bo drużyna potrzebowała przebudowy. Tak samo również z Niemcami jak Ballack czy Kroos którzy zdradzili klub kierując się pazernością i egoizmem, moje zastrzeżenia i opinia na ich temat (mówiąc delikatnie) jest wielokroć gorsza od opinii nt Polaka nawet podczas sagi kiedy zalazł nam kibicom (krytykując zarząd i kolegów) za skórę.
Ponadto przemysł swoją wypowiedz. Nie przystoi kibicowi Bayernu ciagle krytykowanie zarządu i obecnej kadry. Jest na tyle mocna że obecnie jesteśmy liderem ligi i jedynym z dwóch- trzech faworytów do zdobycia ligi mistrzów. Potrzebujemy ewolucyjnych zmian, a nie jak sugerują często polskie media rewolucji. Niech dziwią cię bardziej (Jeśli faktycznie kibicujesz Bayernowi od wielu lat) postawy wśród polskich fanów polegające na opluwaniu naszej filozofii i legend które ją wprowadziły w życie ale w polskim internecie obrażanie Uliego, Kalle czy nawet Robbery to norma, a wytknięcie (i to nt zeszłego sezonu) konkretnych zarzutów Polakowi to zbrodnia. Krytyka takich masowo pojawiających się głosów byś mógł się zająć
31.03.2020 05:24
Za dużo teorii spiskowych, potem powstają takie grupy jak antyszczepionkowcy albo ludzie leczący covid 19 witaminą c. Oficjalny stan nauki zakłada mniej spektakularne i bardziej realistyczne scenariusze
31.03.2020 00:12
Taki wzorzec profesjonalizmu się przyda, szczególnie kiedy czas nie sprzyja mobilizacji. Pamietam jak arjen zostawał po treningach i doprowadzał do perfekcji wiele elementów swojej gry
30.03.2020 17:08
Tez uważam ze samo w sobie 5 lat to nie problem. Manu to klasa i trudno byłoby go zastąpić
30.03.2020 12:27
Gdyby nie epidemia byłbym za ale teraz musimy ciąć koszty jak każdy, 3 lata umowy byłyby kompromisem
30.03.2020 11:01
@RedMistrzuPL oczywiście, niemniej odbudowa może trwać kilka sezonów. Uważam że przy całym problemie który powstał to szansa dla klubów mądrze zarządzanych w tym dla nas, jeśli mądrze zainwestujemy, możemy zbudować skład który wyprzedzi konkurencje. Najwiecej może stracić hiszpańska piłka zarządzana chyba najgorzej
29.03.2020 13:06
Wrócić tak zwyczajnie nie wróci, do tego potrzeba odbudowy struktur finansowych. Wiele klubów osłabnie na lata a niektóre zbankrutują. Tym się kończy przeinwestowanie pożyczonych pieniędzy
29.03.2020 12:54
Słusznie, musimy obliczyć straty jakie poniesiemy i odpowiednio zmniejszyć kwoty transferowe. Do tego warto czekać na załamanie struktur finansowych klubów Wtedy będą się ratować wyprzedażami piłkarzy, a my możemy wykorzystać ich desperację
29.03.2020 12:34
Nigdy nie byłem zwolennikiem Kovaca bo zwyczajnie uważałem ze po Pepie i Carlo potrzebujemy niemieckiego trenera (tak jak popieram zatrudnianie niemieckich piłkarzy), zresztą tak głosowałem w ankietach co możesz sprawdzić na moim profilu. Zaufałem jednak zarządowi że warto czekać bo pochopne decyzje nie były wskazane przy braku konkretnych kandydatkę. Na początku sezonu kiedy było wiadomo że Flick został zatrudniony jako asystent pisałem że nie zdziwię się jeśli zastąpi Niko i nie bd to zła opcja (wtedy wszyscy chcieli tak jak ja wcześniej ten Haaga).
Jedyne co pozornie broniło Niko przez poprzedni sezon to fakt że miał być on pożegnaniem dla Robbery i pogodziłem się z ewentualnym brakiem trofeów ale nigdy nie godziłem się z utratą stylu i popsuciem atmosfery w szatni do czego doprowadził Chorwat. Ostatni mecz to splunięcie w twarz legendom i kompletne pominięcie Rafinhy. Nie wmawiaj mi więc rzeczy których nie mówiłem. Wielokrotnie podkreślałem że przy kadrze którą mamy, obowiązkiem jest się bić na 3 frontach do końca, wielu innych użytkowników uważało zespół za niekompletny co uważam za absurd
Edytowano : 2020-03-28 23:21:04
@Arkady też moim marzeniem jest Werner, Havertz i ewentualnie Sane.
Kovac posadził ich na ławce mimo że kiedy grali nie zawiesili. Rafi nie dostał nawet szansy na wejście z ławki
28.03.2020 23:19
Wiek przemawia za Sancho, paszport dla Sane. Charakter za żadnym z nich. Niestety koszt zakupu Anglika jest nieakceptowalny dla racjonalnego klubu.
28.03.2020 22:51
Krakowska Gazeta Wyborcza pisała o tym że w stolicy małopolski jakość powietrza nie poprawiła się pomimo małego ruchu samochodów. Cytował ich nawet die Welt który zauważył bezsensowność walki z samochodami którą obrazuje ich niezbędność w dobie epidemii
28.03.2020 22:47
@seco555 co? Nigdy nie byłem jego zwolennikiem, to już absurd co mówisz. Oczywiście skoro zarząd go zatrudnił byłem przeciwny zwalnianiu po pół roku bo jesteśmy poważnym klubem w przeciwieństwie do realów które mają 3 trenerów w jednym sezonie. Zawsze powtarzałem że potrzeba czasu na pełną ocenę. czara goryczy przelała się kiedy odmówił godnego pożegnania Robbery, stracił zupełnie twarz bo tego nawet dobrymi wynikami nie dałby rady odbudować. Jedyne co doceniłem to skuteczną grę defensywną w pierwszym meczu przeciwko liv (co robiło większość użytkowników).
Przytocz proszę moje konkretne komentarze i rzekome pianie z zachwytu albo nie gadaj głupot
Edytowano : 2020-03-28 22:42:35
Niemiecki trener i niemieccy zawodnicy ułatwiają ułożenie szatni i umożliwiają współpracę z DFB. Silny niemiecki Bayern to silna reprezentacja i vice versa.
Edytowano : 2020-03-28 22:45:10
Zresztą przedstawiasz typowe zerojedynkowe myślenie czyniąc ze mnie zwolennika Kovaca tylko dlatego że nie byłem jego kompletnym hejterem. Podobnie zarzucano mi miłość do Pepa dlatego ze broniłem go przed absurdalnymi i często niemerytorycznymi atakami
28.03.2020 22:40
@FanGraczyBayern zapominasz ze piłka to biznes, to przewidywanie i planowanie. Nasz klub nie ma długów, ma duże rezerwy majątkowe i spłacone nieruchomości na własność (kampus i stadion), żaden kryzys nam niestraszny. Co do ligi mistrzów to wątpię żeby transfery pomogły nam przeciwko przepychanemu przez sędziów realowi, w tych rozgrywkach tpotrzebne jest szczęście. Rok temu graliśmy bez trenera i wynik był sprawiedliwy, a i tak nie doszło do deklasacji.
Stawianie Liverpoolu jako przykładu jest całkiem zabawne. To zespół który od lat nie znaczy nic w Anglii (my ligę wygrywamy seryjnie) do tego po dwóch sezonach które w CL były dla nich udane odpadli już w pierwszej rundzie. My przez wiele lat bez przerwy gościliśmy minimum w półfinale. Nie uważam żebyśmy mieli jakikolwiek powód do zazdrości względem nich szczególnie patrząc na kwoty jakie wydali w ostatnich latach. Jedyna och faktyczna przewaga w ostatnich latach tl trener ale obecnie nasz rokuje bardzo dobrze
Edytowano : 2020-03-28 21:22:19
Oczywiście że nic nie jest czarnobiałe jednak u nas bilans wypada korzystnie. Liczę że przyjdą nowi zawodnicy, tak bardzo potrzebni następcy naszych najwiekszych gwiazd ale mam tez nadzieje ze nie stracimy naszej tożsamości i nie ulegniemy nigdy modzie na wydawanie więcej pieniędzy niż klub potrafi wygenerować.
28.03.2020 21:17
Brawo za całkiem udaną jeśli chodzi o formę i treść dłuższa formę wypowiedzi. Trening czyni mistrza, oby takie eseje pojawiały się częściej bo zawsze mogą być przyczynkiem do dyskusji albo zastanowienia się nad ogólnymi kwestiami
28.03.2020 21:07
@DK10Bayern doklsdnke. Czekam na hejterow zarządu
28.03.2020 18:37
@Sopariev jak Polak zrobi sportowo dla Bayernu tyle co Franck i okaże tyle razy miłość przysłowiowo „całując herb i mówiąc mia san mia” wtedy będziemy mogli ich porównać. Ballack był legendą ale jego transfer do Chelsea skreślił go dla mnie.
@UKU swiete słowa. Dobrze że są jeszcze obiektywni kibice na dieroten. Robbenowi, Roberiemu czy Manu wypominano nawet to „jedno złe spotkanie na 7” l, Polakowi nie wolno, mimo że w zeszłych latach na wiosnę wychodziło mu raczej niewiele spotkań i pilkarsko nigdy nie osiągnął poziomu wyżej wymienionej trójki czy to jeśli chodzi o sukcesy drużynowe czy poziom indywidualny.
Edytowano : 2020-03-28 12:59:34
Zresztą to temat wtórny. Ten sezon może wieje zmienić, Bayern jest silny i każdy kto kiedyś zawiódł może odkupić winy. Przyjdzie czas na grę i potrzebne bramki dające awans, a potem na wyrazy przywiązania do drużyny. Wtedy ocenimy
28.03.2020 12:58
Nie ja zaczynam wymieniać najemników (I tez nie uważam tego za obelgę) ale jeśli już ktoś to robi i nazywa tak Leona (być może po części słusznie) to wymieniłem zawodników którzy mocniej od Niemca wykazywali zachowania nacechowane chęcią odejścia i przedkładali własny interes nad dobro zespołu. To nie jakiś straszny zarzut, bo saga transferowa pewnego lata nikogo już nie obchodzi ale zwykle stwierdzenie faktu. mam na myśli to co @Lacoste, Polak to nie typ zawodnika który kocha swój klub nie stara się być jego rzecznikiem i głosić tego jak ważne Jest dla niego to Że gra akurat tu. Jeśli nie pamiętacie tego co działo się po zatrudnieniu nowego agenta przez Lewandowskiego to znajdziecie artykuły na ten temat (krytyka zarządu, kolegów i pretensja o przegranie pojedynku z Aubą itp)
Ps Ibra to akurat najgorszy typ egoisty destrukcyjnie wpływający na szatnie, nigdy nie obraziłbym nawet średnio lubianych piłkarzy porównaniami ze Szwedem
@predator tutaj akurat w drugiej części komentarza odniosłem się do krytyki aspektów sportowych u Leona któremu obrywa się niezależnie od tego jak zagra.
Edytowano : 2020-03-28 02:31:26
Swoją drogą zabawne że nikt nie burzy się nazwaniem Goeretzki i Vidala najemnikiem ale kiedy tylko ktoś nazywa tak Polaka to pojawia się święte oburzenie :D
28.03.2020 02:24
@seco555 akurat najemników nie brak taki jest rynek vidal Lewandowski czy wielu innych. Ja tej słabości Leona nie widzę, ma wielki ciąg na bramkę, widzę duży potencjał. Zresztą wskazałem kulka innych świetnych ruchów. Jak ktoś chce narzekać to będzie to robił
27.03.2020 21:39
Barcelona stała stała się z „więcej niż klubu” skarbonka bez dna. Nie iest z nimi tak źle jak z realem ale ich polityka polega również marnotrawieniu
27.03.2020 20:39
@Ivan7 i typowo polskie narzekanie... Bayern nie puszcza swoich gwiazd, powinieneś to wiedzieć jeśli kibicujesz temu klubowi
27.03.2020 12:37
Byłoby szkoda ale Bayern od tego się nie załamie.
27.03.2020 12:32
Niech wróci do zarządu, jednak to ojca dużo lepsza od Hasana
27.03.2020 12:31
@Pir5 otóż to.
Co do thiago to osobiście mam o nim całkiem dobre zdanie, Leon to przyszłość, a Lucas tez potrzebuje czasu (oczywiście obecnie nie wyglada dobrze).
Dodaj do tego jeszcze Niklasa i Alphonso i naprawdę w ciągu tych lat łatwo znaleźć sporo sensownych wzmocnień. Trudno oczekiwać żeby wszystkie ruchy były strzałem w 10. przynajmniej nie strzelamy kulą w płot jak Real czy Barcelona. Kropka nad i będzie, oby tylko Flick miał większe kompetencje niż Hasan
27.03.2020 11:40
Jazda na zarząd jest powtarzalna. Owszem jak każdy popełnili kolka błędów (np Sane i KdB za taki uważam) jednak od 2013 wykonaliśmy kilka ważnych ruchów:
Goetze
Goeretzka
Hummels
Thiago
Kimmich
Lucas
Vidal
Lewandowski
Gnabry
To często (nie zawsze) świetne ruchy oraz głośne ruchy i to często za darmo albo półdarmo. Jest na czym budować. Kolejne okienko mkze być kropka nad i. Popatrzcie tez na to ze dzięki braku zadłużenia obecnie nie boimy się o przyszłość. Inne kluby maja takiej stabilności finansowej jak my. Klub to tez przedsiębiorstwo i w naszym przylądku jest ono zarządzane wzorowo. Do tego dochodzą trofea. Nie wyglada to tak źle oczywiście kolejne ruchy są potrzebne ale jestem spokojny
Edytowano : 2020-03-27 11:04:39
A jeszcze jest młody Davis... można żyć „na krechę” i fundować piłkarskie 500+ wydając więcej niż mamy ale odpowiedzialny budżet to taki liczący się z równowagą przychodów z wydatkami
27.03.2020 11:03
Skąd myśl że nikt z topu nie chce przyjść? Najdroższy niemiecki zawodnik Sane, świetny napastnik jak Werner i młody talent jak Havertz są na ustach całego piłkarskiego świata. Wielu tutaj nie chce ich transferów więc takich u zarząd nie zadowoli. Już rok temu pokazaliśmy że potrafimy wciągać piłkarzy pokroju Lucasa który był filarem defensywy mistrzów świata i topowej europejskiej drużyny.
Edytowano : 2020-03-27 10:13:14
Przestaliśmy kilka okienek ake zeszły rok pokazuje że nasze ambicje i możliwości są duże
Edytowano : 2020-03-27 10:16:58
Gdybyśmy nie kulili Leona j trafiłby za granice to wszyscy płakaliby jak po Sane którego faktycznie przegapiliśmy
27.03.2020 10:12
Dlatego roztrząsanie gorszych lat Lewandowskiego czy Tomka nie ma sensu. Historie piszą na bierząco w tym sezonie i wierze że zrekompensują nam odejście najwiekszych gwiazd o ile sezon tylko powróci...
Edytowano : 2020-03-27 09:58:27
Pomijając kwestie zdrowotne to większość tutaj pisała że Franck w formie z początku sezonu w serie A bylby lepszy od naszych skrzydłowych i moim zdaniem Comana i Perisicia faktycznie przewyższał
27.03.2020 09:56
@Bayern022 zupelnie odleciałeś. Co roku Bayern jest jednym ze ścisłych faworytów do CL, do tego dominuje ligę, w ostatnich latach tylko Barcelona i Real osiągały podobne wyniki (gdzie wyniki realu nie pokrywały się z poziomem sportowym który był niższy od naszego). Mecze w których zabrakło bramek (3 na 13 meczy to naprawdę skaba statystyka) mogły zadecydować o tym że to my bylibyśmy najlepsi w Europie nie tylko faktycznie ale i na papierze.
Bynajmniej nie chodzi mi o wypominanie bo ten sezon przeczy poprzednim i nie mamy powodu do narzekań. Oceny dokonamy po zakończeniu sezonu. Chodzi mi Wyłącznie o to żeby nie zakłamywać rzeczywistości. Nie zawsze ilość znaczy jakość. Nie pamietam liczb Arjena pamietam za to jak dał nam awans w meczu z Manchesterem po dosrodkowaniu Francka w 2010, jak pomógł upokorzyć BVB na Wembley i jak jego indywidualny rajd dam nam punkty w szalonym meczy z Lipskiem. Tak samo Thomasowi pamietam bramki przeciwko Barcelonie, a Mario magiczną bramkę przeciwko Argentynie. Football kocha kiedy osobiste wyniki potrafią przeważyć (najlepiej w pojedynkę) o losach historycznych spotkań. Nie ma co się dziwić że aby być zrównany z takimi legendami jak Robbery takie bramki trzeba zdobyć.
Mieliśmy tylu wybitnych piłkarzy, niedawno najlepszych na świecie skrzydłowych i najlepszego bramkarza więc proszę nie mówcie i tym że Bayern to klub który nie może utrzymać gwiazd, bo te największe zostały i stały się ikonami. Problemem jest utożsamianie się z Bayernem ale i tutaj widać poprawę u Polaka. Wszystko idzie w dobra stronę więc te dyskusje w tej chwili nie maja sensu
Edytowano : 2020-03-27 09:55:15
@Prezes czyli polską wyrażałem cytując niemieckie media piszczące o kryzysie (Najwidoczniej w Kickerze i Bildzie ukrywają się czyhający na Lewego Polacy)? Liczby niestety 3/13 potwierdzają tamtą tezę. Zresztą w tym sezonie ja i te gazety o Polaku piszą same dovre rzeczy. Naturę polskich kibiców dostrzegam raczej w wychwalaniu każdego za wszelka cenę tylko se względu na paszport (takie sportowe wstawanie z kolan). Arjen który fal więcej niż ktokolwiek czy Franck byli wyzywani i wywalani z klubu na sile. To była dopiero januszeria
27.03.2020 09:48
Polak aż do meczu z Chelsea miał przerwę w bramkach id meczu z Besitkasem, łatwo policzyć ile to spotkań
Edytowano : 2020-03-27 08:37:44
Po zeszłorocznym rewanżuprzeciwko Liverpoolowi jeden z niemieckich portali policzył że Polak trafił 2 razy w ostatnich 13 meczach fazy pucharowej, spowodowało to też passę 7 meczy bez bramek w tej fazie rozgrywek. Dlatego to ze wyszedł z wiosennego kryzysu to świetna wiadomość. brak goli przy obsługujących takich pomocnikach jakich mieliśmy (dwóch najlepszych w Europie skrzydłowych + Thomas) był wtedy problemem teraz widać zrobił krok w przód
Edytowano : 2020-03-27 08:39:07
@UKU m tutaj tacie i stąd wynikały koje zarzuty
Edytowano : 2020-03-27 08:39:08
@UKU m tutaj tacie i stąd wynikały koje zarzuty
Edytowano : 2020-03-27 08:39:55
*ma racje
27.03.2020 08:26
Końcówkę w Bayernie już za Kovaca miał bardzo słabą, niemniej pół roku za Juppa było więcej niż udane, miał kilka dobrych spotkań i trener obdarzał go zaufaniem. Trudno mi go źle wspominać patrząc na to że zdobył 9 bramek i 2 asysty w zaledwie 18 spotkaniach (to więcej niż ktoś się po nim spodziewał), zaskoczył tez pozytywnie pomagając zdobyć upragniony przeze mnie puchar konfederacji którego Nationalelf brakowało do kolekcji mimo że to trofeum 3 rzędne to finał w Chile pozwolił wrócić myślami do 2014 czy 13 roku. Tak samo budził sympatie podkreślając szacunek i miłość do klubu który był dla niego więcej niż pracodawcą. I fakt nie był najlepszym napastnikiem w Niemczech jak sam o sobie mówił :P nie był lepszy od napastników rangi Wernera i Lewandowskiego ale pokazał że nie był serce do gry co w swoim czasie dało efekty. Nigdy nie nazwałbym go fatalnym, miło krótkiego pobytu tutaj budował dobre relacje w zespole i sprawiał wrażenie harmonijnie skomponowanego w zespół.
Co do Lewandowskiego to trudni zaprzeczać że rozgrywa najlepszy sezon u nas nie tylko dużo strzela ale i jest autorem wielu ważnych trafień. Oby CL wróciła wtedy zobaczymy czy zwyżka formy Neuera, Lewandowskiego czy Tomka +VAR wystarczy abyśmy odzyskali puchar który przez wiele lat nam sie należał
27.03.2020 03:38
@hoven nigdy nie mówiłem żeby Wagner pilkarsko był lepszy od któregokolwiek z napastników za Juppa jednak potrafił być świetnym uzupełnieniem które dawało więcej opcji w ataku ale to już pomijam, ten Sezon się nijak do czasów powrotu Juppa, więc tamte oceny nt Lewandowskiego (który zmienił grę o 180 stopni) nie są do wypowiedzenia.
Kimmichowi ktoś dzisiaj wypominał że rządzi piłkarz który nic nie zdobył decyduje o swojej pozycji na boisku i do tego nawiązuje.
Co do Leona dalej nie rozumiem źródła krytyki, robi progres ma ciąg na bramkę. To nie gwiazda zespołu ake obiecujący zawodnik
Edytowano : 2020-03-26 20:57:12
Nie rozumiem zdziwienia bo w tym sezonie uważam że Lewandowski zrobił wielki krok do przodu, ocenianie go na przestrzeni dwóch lat (a nawet roku) to jak ocenianie dwóch piłkarzy
26.03.2020 20:52
Wagner był bardzo dobrym zmiennikiem i pozbycie się go to jeden z większych błędów. Polakowi też służyła rotacja. Przy grze Wagnera widzialem szczegolnie w reszcie drużyny elementy których brakuje ki na codzień, większe nastawienie Ofensywne całego zespołu i równowagę. To jaka drużyna bardziej mi się podoba to już kwestia subiektywna. To że wolałem bayern z Mandzu (który strzelał mniej) i dawał więcej w defensywie oraz angażował się w uruchamianie innych naszych ofensorów tez jest faktem i dalej obstaje przy tych opiniach (odnośnie tamtych lat), więc nie przeszkadza mi ze je przytaczasz.
Zauważ ze sytuacja odnosi się do lat w których moim zdaniem Lewandowski nie spełniał oczekiwań, był królem bramek nieważnych. Nie znaczy to ze Wagner był lepszy bo nie był, bardziej doceniałem wtedy sposób w jaki gramy. Uważam ze jeśli Polak strzeli jeszcze kilka bramek w fazie pucharowej CL będzie mozna powiedzieć ze w tym sezonie zagrał ma 100% i krytyka nie ma sensu (tak jak do tej pory w tym sezonie).
Edytowano : 2020-03-26 20:08:25
Haniebne było zrzucanie przez lata wszystkiego na niektórych zawodników, a kto zwalił awans z Realem jest bardziej złożoną odpowiedzią niż Sven. Potrzebna jest równowaga w wypowiedziach, tak jak w tym sezonie ja mimo że nie jestem fanem stylu gry Lewandowskiego chwale jego występy, tak jego turbo fani powinni przyznać że kluczowe mecze w poprzednich latach bardzo często mu nie wychodziły (od spotkania z Besitkasem czekał na bramkę w fazie pucharowej).
Tak samo równowagę trzeba zachować w wyciąganiu „Kimmichom” braku kluczowych trofeów. Polak tych międzynarodowych również nie zdobył i nie zrobił tak dużo jak oczekiwaliśmy aby do tego doszło. Niemniej liczę że i Kimmich i Lewandowski dadzą drużynie to co dali zdobywcy trypletu z 2013
26.03.2020 20:01
@Bayern022 masz racje, w tej chwili jeśli ten transfer będzie droższy niż 70 milionów to będzie nasza porażka
26.03.2020 19:25
@tapczan święte słowa
26.03.2020 19:04
@FanGraczyBayern w tym sezonie o nic, nie ma o co się czepiać bo gra naorawde świetnie. Jednak były cienkie lata kiedy zawodził na wiosnę i to on głównie miał immunitet nawet kiedy obok Svena był jednym z autorów porażki. Teraz zarówno on i Thomas wiodą prym s ofensywie i wiele zanosiło się na to że mogą dać Bayernowi sukces na jaki czekamy
Edytowano : 2020-03-26 18:53:42
Ofensywnie Kimmich sezon temu był wirtuozem asystującym wręcz seryjnie, teraz daje dużo w środku ale moim zdaniem mniej niż z prawej strony. Po odejściu Kovaca- Thomas to jeden z niepodważalnych punktów zespołu który nwwet kiedy gra przeciętnie to ma super liczby. Do tego Gnabry- autor wielu trafień która ratowały nam skórę (już sezon temu). Do tego Manu który jest definicją swojej pozycji jaj żaden inny zawodnik Bayernu
Edytowano : 2020-03-26 18:54:03
Z Niemcami nie jest tak źle
Edytowano : 2020-03-26 18:59:48
Ale o tyle racja że takich zawodników jak Robben czy Ribery w polu nie mamy i długo mieć nie będziemy. Jednak to nie wstyd dla obecnej drużyny być gorszym od takich zawodników
26.03.2020 18:50
Nienaruszalność niemieckich zawodników na dieroten skończyła się gdzieś w okolicy 2014, wtedy zyskali ją zawodnik(cy) innej :P co do Leona to zupełnie nie rozumiem krytyki, posiada ten sam paszport co Boa i nie zmienia to że jednego widzę w składzie, drugiego absolutnie nie. Werner/ Havertz/ Sane nie są szczytem marzeń Bayernu? Są nadal tylko różne „frakcje” np Flick/ Hasan chcą innych zawodników z tej puli. O chęci budowania niemieckiego Bayernu świadczy zakup Nübela
Edytowano : 2020-03-26 18:44:11
Tez uważam ze na boku obrony dzięki umiejętnościom motorycznym Davis daje więcej. Jednak na środku poza Niklasem nie widzę lepszego stopera niż Alaba, jeśli mamy go sprzedac musimy kulić kogoś w jego miejsce. Hernandez zapowiada się na transferowy niewypał i wątpię żeby okrojenie defensywy było realnie rozważane (szczególnie że znakowanie odejdzie Jarome)
26.03.2020 18:41
@FanGraczyBayern troche szacunku względem zawodników naszej drużyny. Jest kilku liderów (być może nie tak wielkich jak Basti, Lahm czy Robbery) i kilku ich następców, nie wyglada to tragicznie. Osobiście mimo wielkiej miłości do Bayernu z 2001 roku na którym się wychowałem to wole obecny klimat i kulturę piłki niż pokazywanie „charakteru” przez niektórych naszych dawnych idoli.
Edytowano : 2020-03-26 12:46:02
Co do Kroosa to postawił zaporowe warunki, klub chciał dać podwyżkę ale nie aż tak wysoka. Kominy płacowe to nic dobrego. Z Thomasem przesadzasz jak większość tutaj, słabo grał za Carlo i Niko, w czasie powrotu Juppa pokazał że problem nie tkwi w nim tylko w wizji (a właściwie jej braku) tych dwóch trenerskich pomyłek w naszym klubie
Edytowano : 2020-03-26 12:47:38
I żeby było jasne nie mam pretensji do zarządu o zatrudnienie Włocha, nikt nie spodziewał się ze to człowiek wypalony, niemniej on tak samo jak Chorwat poczynił wiele zmian ktote odbiły się na formie piłkarzy
26.03.2020 12:43
Z jakiegoś powodu Pep i jogi nigdy w pełni mu nie zaufali. To wielcy trenerzy i mam wrażenie że jest to nieprzypadkowe
Edytowano : 2020-03-26 12:03:43
To świetny zawodnik i dziwne że odrzucany i przez city i reprezentacje. Musi być coś na rzeczy, przedłużająca się saga transferowa i jego oczekiwania płacowe też nie budzą sympatii do tego zawodnika
26.03.2020 11:58
@FanGraczyBayern dlatego jestem spokojny o to okienko. Zarówno Sane jak i Havertz mogą przyjść za rok, mysle że to kwestia dogadania się z samymi zawodnikami. Jeśli w tym roku przyjdzie Werner i np Dest to byłoby to też dobre rozwiązanie, w przypadku odejścia boa opcja zostanie tez Upamecano
Edytowano : 2020-03-26 11:27:16
Ale żeby to było realne musielibyśmy tez uzyskać satysfakcjonującą kwotę za Toliso. Wątpię w ujemny bilans transferowy na poziomie -100 milionów w czasie kryzysu. Niemniej kordy kurz opadnie coś czuje ze to my będziemy w lepszej sytuacji od zadłużonych klubów, przy mądrych ruchach zarządu możemy szybko wskoczyć ma szczyt
26.03.2020 11:25
Kai w bardzo młodym wieku rozegrał dwa świetne sezony, to przyszłość piłki. Rade bym starszy i przychodził jako rzemieślnik na ławkę. Jeśli nie zaryzykujmy z takimi zawodnikami jak Havertz to potem będziemy płuc sobie w brodę jak z Sane. Bayern żeby realizować swoją filozofię musi starać się zdobywać najbardziej utalentowanych zawodników z Bundesligi, to korzyść dla całej niemieckiej piłki
Edytowano : 2020-03-26 11:18:40
Żeby było jasne jestem przeciwny płacenia za jakiegokolwiek zawodnika 100 milionów. To cena zaporowa i raczej zniweczy każdy transfer. Dlatego najlepszą opcją wydaje się Werner który ma niską klauzule
26.03.2020 11:17
@FanGraczyBayern napewno nie cały blok defensywny na który wydaliśmy rok temu ponad 100 milionów. Potrzeba wszechstronnego ofensora jak Werner, Kaia jako inwestycje w przyszłość (ostatecznie Sane o ile cena będzie faktycznie grubo poniżej 80 milionów) i być może opcji na ławkę (np dest). Kolejnej rewolucji nie będzie szczególnie przy dużych stratach finansowych jakie poniesiemy
Edytowano : 2020-03-26 11:14:54
Jeśli dojdzie do dwóch transferów to będę zadowolony, 3 to już raczej bajka która może się spełnić s przylądku odejścia Boa i Toliso
26.03.2020 11:14
@FanGraczyBayern bujna fantazja ale nie pokrywa się to z faktyczną rolą i formą Leona jak i Davida
Edytowano : 2020-03-26 11:10:39
Zresztą Sane i Werner to transfery wykluczające się. Bardziej sensownym rozwiązaniem byłoby przyjście Wernera i Havertza szczególnie ze Hansi preferuje takie rozwiązanie
26.03.2020 11:09
@Bayern022 dziwniejszej koncepcji mów słyszałem. Kroosa który gra coraz słabiej i wiele razy wypowiadał się niechętnie nt Bayernu nikt tutaj nie chce. Temat pjanicia był wałkowany kilka lat temu i niemieckie media pisały że zarząd nie był do niego przekonany kordy bym młodszy więc teraz nie będzie tym bardziej. Kante to opcja zupełnie nierealna, a Pogba to zupełne zaprzeczenie wartości Bayernu- przepłacony, przereklamowany i niezdyscyplinowany zawodnik. Odejście Leona tak samo jest nierealne patrząc na liczby jakie ma, na fakt że to mlody niemiecki talent i reprezentant kraju ktory do trgo budzi zaufanie dwóch ostatnich trenerów (zawsze finslnie wraca do składu). Alaba jeśli będzie chciał zostac to tez zostanie, nie jest może geniuszem ale gra rowno i obecnie jest pewnym punktem defensywy. Do tego kryzys racsej nie pozwoli na uzyskanie wysokich kwot z transferów
Edytowano : 2020-03-26 10:33:38
*nie słyszałem
26.03.2020 10:33
@DK10Bayern dokladnie. 60 milionów to maksimum. To wielka niewiadoma, dodatkowo trener go nie chce więc Nie zapłacimy Więcej za piłkarza który może skończyć na ławce
26.03.2020 10:26
Wypożyczenie tak ale najlepiej do Bundesligi i to do klubu który da mu szanse. Może jakiś beniaminek albo union ktory zapewne po całkiem udanym sezonie utraci kilku młodszych zawodników
26.03.2020 10:22
@MateuszFCB Berniego nie zapomnę nigdy :D a podał jakiś kontakt na fb? Ciekawa sprawa co go skłoniło do podnoszenia naszego ciśnienia w komentarzach
Edytowano : 2020-03-26 10:08:22
Swoją drogą android ostatnio komentował 24.09.2016 nasze spotkanie z HSV, ostatni jego komentarz to radość z wymęczonej bramki, a potem cisza :D podobnie z ostatnim komentarzem Graue
26.03.2020 10:04
A jak zakończyła się sprawa ZDF i Androida? Też wyłapali permbana?
Gute spadł na dobre? Czy chwilowe wyciszenie?
Ech ten sezon ogórkowy, przez tego wirusa na dieroten wracamy myślami do naszych celebrytów :D
Edytowano : 2020-03-26 10:02:05
A jeśli chodzi o troll legendy to myśle że każdy pamięta @GraueEminez w swojej wyobraźni prawie dorównywał naszemu skoczkowi, smsował sobie z Thomasem, pił z nim piwo w barze i zapowiadał że ma zakulisowe informacje nt Bayernu. Nagle zniknął.
Był jeszcze ktoś taki kto wyzywał niemieckich piłkarzy oraz kibiców Nationalelf i odgrażał się że przestanie oglądać Bayern kiedy odejdzie Lewandowski co spowoduje upadek zainteresowania naszym klubem w Polsce :D jego nazwy niestety nie pamietam
26.03.2020 09:55
Kimmich nie przychodził jako prawy obrońca stał się nim poniekąd z musu.
26.03.2020 02:25
Jeśli na kosztować 80 milionów to niech Hansi postawi mocne weto, on tez przecież nie musi podpisać kontraktu
26.03.2020 02:21
To właśnie kocham w wolnym rynku i chwała Adenauerowi i Erchardowi ze zaprowadzili go nad Renem. Wolność gospodarcza to tez odpowiedzialność za system naczyń połączonych jakim jest rynek. Im więcej tej wolności i mniej interwencji działa to lepiej. To przykład etyki biznesu
26.03.2020 02:17
A to nie ban? Bo wg jego profilu ma 3 ostrzeżenia
25.03.2020 15:32
Polityka Bayeru względem nas odbija się na niemieckiej piłce.
25.03.2020 11:56
Smutna ironia by było gdyby jego osoba stała na przeszkodzie zatrudnienia HDF
25.03.2020 11:54
Czas bedzie działał na korzyść klubów. Przesunięcie mistrzostw daje dużo możliwości.
25.03.2020 11:38
Nie jest to złe rozwiazanie, wzmocnienia powinny poczekać na pewniejsze czasy, a za rok będzie tańszy.
25.03.2020 11:36
Thomas, Davis i Manu to umowy które powinny zostać przedłużone
25.03.2020 11:33
Nowa sytuacja powoduje że transfery schodzą na dalszy plan. Musimy oszczędzać pieniądze aby oszczędnościami wyrównać naruszony przerwą bilans. Nie wyobrażam sobie w tej chwili wydanych 150-200 milionów
Edytowano : 2020-03-25 11:32:09
A hasana chętnie bym pożegnał
25.03.2020 11:31
@Bayern022 niemniej tutaj zachodzi niespełnienie warunków umowy, niezależnie z jakiego powodu. Powinni przedłużyć abonamenty na czas kiedy zostaną wznowione rozgrtwki
24.03.2020 16:53
Życzę eleven szybkiej utraty praw, oby wróciły do Eurosportu
24.03.2020 16:07
Nam bankructwo nie grozi. Byliśmy mądrzejsi od żyjących ka kredyt drużyn z Anglii czy Hiszpanii
24.03.2020 11:40
@Bayern022 oglądałem wiele meczy ter Stegena włącznie z ostatnim przeciwko realowi, konkurent Manu jest mniej pewny od niego, popełni błędy które neuerowi po powrocie do zdrowia się nie zdarzały. Co do koncepcji Jogiego pełna zgoda, skreślenie Thomasa było błędem który popelnilo tez wielu użytkowników tej strony
24.03.2020 11:38
@FanGraczyBayern najlepszy to pojęcie względne. Najbardziej na swojej pozycji w ciągu całej kariery wyróżniał się Manu, obecny w składzie żaden z zawodników nie zdefiniował na nowo swojej pozycji. Dla mnie Manu znaczy dla bramki tyle ile messi dla napastników.
Najgorszego trudno wybrać ale najbardziej zawiódł mnie transfer Odriozoli który był krokiem wstecz względem czasów kiedy grał u nas Rafi
Edytowano : 2020-03-24 10:21:56
A jeśli chodzi o zworników z pola to ciężko wybrać. Mamy w składzie wielu zdobywców trypletu i mistrzów świata, drużyna jest wyrównana bo to zawsze była nasza siła
24.03.2020 10:19