DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Sopariev Strona 1

7

@hoven a zdanie zaczyna z dużej litery i kończy kropką :)

25.04.2024 19:24

6

Taka ciekawostka - nie było nigdy w historii sytuacja, żeby Bundesliga miała w półfinałach LM więcej zespołów niż jakaś inna liga. Trzeci raz Niemcy mają dwóch przedstawicieli w 1/2, ale w 2013 rywalami były dwie drużyny z Hiszpanii, a w 2020 dwie z Francji.

07.05.2024 12:03

6

No, w kadrze pokazał, jakim jest jeszcze dla nich mentorem.

25.02.2024 10:17

6

Oj, tym golem to pewnie de Ligt podpadł Tuchelkowi... do tego w obronie za dobrze. Niech szybko wraca Kim, bo za dużo punktów nam de Ligt zapewnia, a to źle wróży celom Tuchela.

03.02.2024 17:29

6

Przed sezonem wszyscy mieli nadzieję, że Kane trafi do nas na okres przygotowawczy... Na szczęście przepracował ten okres z Tottenham, bo gdyby nie to i gdyby przepracował lato z Tuchelem tak jak zimę, to strach pomyśleć, jak mało mielibyśmy punktów. To kolejny kamień w ogrodzie Tuchela. Zarżnął nam Kane'a w zimę. Mam wrażenie, że to inny piłkarz.

28.01.2024 00:55

6

Amatorskie budowanie kadry. Szumne zapowiedzi zakończone wprowadzeniem jednego piłkarza, jeszcze drugiej kategorii jakim jest Dier. Wielkie słowa o sprowadzeniu szóstki i co? Mamy jeszcze ambicje w tej LM czy nie? Żałosne.

24.01.2024 13:42

5

Po meczach realu zawsze zostaje smród i tyle. Sio na ich stronę :)
Co tu robią kibice realu? W 2018 też byliśmy "zdezelowanym samochodem"? Albo w pierwszym meczu z realem? Puknij się w łeb.

10.05.2024 10:34

5

A ile mu proponował Hasan? Bo znając go to ze 20 milionów euro. Ja popieram likwidację kominów płacowych, w których brylował Bośniak. Jeśli Davies jest tu tylko dla pieniędzy, a sportowo nie zrobił żadnego postępu (a wręcz przeciwnie), to niech odchodzi. Byle za dobre pieniądze.

26.02.2024 12:47

5

Największą kompromitacją jest zarząd. Ja sobie odpuszczam oglądanie "meczów" Bayernu w tym sezonie. Co za wtopa wizerunkowa... Większa niż zwolnienie Julka. Dressen raus!!!

18.02.2024 21:25

5

Dno. Xaviemu trzeba oddać, że miał honor, godność i jaja. Tuchel ma gdzieś Bayern, jego wyniki, liczy się dla niego tylko jego wybujałe ego. Partacz i psuj.

15.02.2024 09:40

4

Bzdury, to przez Hasana jest, co jest. To on głupimi decyzjami zrobił wśród trenerów renomę klubu, do którego nikt nie chce przyjść. Powiedz mi - kogo by tu ściągnął Hasan? Co to za bzdurne komentarze w ogóle.

17.05.2024 12:10

4

Kiedy się zaczęła kleić? Podczas meczu ze Stuttgartem czy podczas pokazu antyfutbolu w Madrycie?

16.05.2024 09:43

4

Najbardziej podoba mi się wypowiedź Mullera.
"Nie oglądał video. Nie dał sobie okazji, żeby na to spojrzeć. To naprawdę dziwne, żeby w takiej sytuacji gwizdać tak szybko, Ale tutaj w Madrycie zdarza się to często. Kilka lat temu było tak samo, ale to było przed VAR-em"

Mam nadzieję, że Karl i Uli zadziałają i pozbawią Marciniaka ważnych meczów na Euro

09.05.2024 12:53

4

Weź się wyloguj i nie wracaj.

08.05.2024 09:17

4

@Edmund niekorzystne nie jest 11 tytułów pod rząd, a ignorowanie potrzeby wzmocnień i pracy nad składem.

07.05.2024 11:13

4

@misza ale nie deprecjonujmy tego, że Hasan się nie spisał wtedy... Między nim a Flickiem (zresztą Hasan z całą masą ludzi miał kiepskie relacje) była ciężka atmosfera, a to, jak Bośniak rozegrał sprawę z Boatengiem, było świństwem. To, że Bayern dał Flickowi szansę, nie jest równoznaczne z tym, że on miał znosić kiepską atmosferę i bałagan w drużynie.
I żeby nie było - jestem przeciwnikiem ponownego zatrudniania Flicka, bo sezon 20/21 był już kiepski w jego wykonaniu, kompromitacja w PN i cały szereg kiepskich spotkań, na które nie dało się patrzeć... Przywiązanie do tych samych nazwisk, te same błędy taktyczne... Wypaliło raz i się skończyło. Kadrę prowadził katastrofalnie. Za Flickiem nie stoją racjonalne argumenty, tylko romantyczne "jakoś to będzie, może się uda jak 4 lata temu".

24.04.2024 22:03

4

Akurat mógł mieć tu rację. Wątpię w jakieś jego rozsądne transfery, ale teraz też mówi się, że być może pożegnamy się z oboma panami... I Kimmich i Goretzka od 2020 pikują z formą w dół... Kasę pobierają, a psują atmosferę i machają łapkami

23.02.2024 17:27

4

Mam nadzieję, i są ku temu podstawy - wypowiedzi zarządu, że poza zwolnieniem trenera zrobimy w końcu przewietrzenie szatni... Freund i Eberl będą mieć dużo pracy. Na moje Coman, Gnabry absolutnie out. Kto jeszcze?
Kimmich - skoro się obraża, że zespół chce wzmocnić szóstkę i ma pretensje, że nie gra zaraz po kontuzji, to chyba powinien zmienić klub... Nie taki mental tu potrzebujemy.
Goretzka - ogromne, niewspółmierne do gry zarobki.
Sane - świetny piłkarz, ale nie mental na Bayern.
Upamecano - tykająca bomba zegarowa. Dajmy sobie z nim spokój...
Davies - nie jest skupiony na grze w Monachium. Od 2020 regres...
Mazraoui - co on tu robi z taką pensją?
Kto powinien zostać? Kane, Laimer, Tel, de Ligt.

Alonso powinien być koniecznie zatrudniony, jeśli robimy przebudowę i pozbywamy się diw. Jeżeli zostaną gwiazdeczki, to Alonso może sobie nie poradzić z szatnią. Z tą zgrają primadonn miał problemu już Jupp, Kovac, Flick (kadra), Nagelsmann i Tuchel. Dość tego. Nieważne, kogo zatrudnimy, nikt nie będzie miał w pełni tej szatni.

21.02.2024 11:20

4

Tuchel jest tu głównym problemem i od niego trzeba zacząć naprawę zespołu.

10.02.2024 20:51

3

Ironia losu - kibice realu tłumaczą, że może i były kontrowersje, ale na boisku byli lepsi i słusznie awansowali.
Szkoda, że nie zwracali uwagi na to, że dziś Bayern grał "cudowną piłkę" właśnie w stylu realu. Jakoś im ten żałosny styl nie przeszkadzał z Lipskiem, City czy w dwumeczach z Bayernem w 2017 czy 2018. Niezłe klapki na oczach.

09.05.2024 13:12

3

Jak kończyli nasi trenerzy:
Carlo - zwolniony przez szatnię. Moim zdaniem z nim była szansa na uszatka, bo gość umie je wygrywać. Ale zespół się obraził i poszedł do Hoenessa.
Jupp - panicznie ściągany na dokończenie sezonu.
Kovac - gość był fatalny, uparty, podejmujący głupie decyzje. Zwolniony, na co wpływ też, jak zwykle, miała szatni.
Flick - zrobił genialne wyniki, potem było już coraz gorzej. Nie dostał żadnych wzmocnień i dyrektor sportowy podkładał mu kłody pod nogi. Nie dał rady pracować w toksycznej atmosferze i odszedł.
Nagelsmann - trener zatrudniony na lata, za ogromne pieniądze, wywalony w panice przez Hasanka, kiedy graliśmy na trzech frontach, bo topniała przewaga nad Dortmundem w lidze.
Tuchel - abstrahując od zmiany stylu gry, głupich wypowiedzi, fatalnych meczów, de facto też zwolniony przez szatnię. Magicznie zaczęliśmy grać dużo lepiej, kiedy Eberl potwierdził, że Tuchel na pewno odchodzi po sezonie.

Dlaczego jakikolwiek trener miałby tu przyjść? Powyższy obrazek pokazuje jasno, że Bayern to nie jest w tym momencie poważny klub.

02.05.2024 11:30

3

@karolina96 ja też nie wiem, skąd to bierze, ale zarzucał komuś innemu czy "celowo kłamie, czy nie wie" i chyba @hoven też trzeba Cie o to zapytać. Przecież Julek miał w Lipsku 3 i 2 miejsce rok po roku + półfinał LM. Tylko nie wyjeżdżaj, że "przegrywał z Dortmundem" mistrza, bo to argument inwalida, można mu zarzucać tylko zmniejszanie przewagi punktowej, ale nie wiemy, jak Bayern by rozegrał za Julka końcówkę sezonu.
Ba, gdyby nie liczba punktów, które zebrał, kiedy trenował Bayern, to Tuchel niekoniecznie przyfarciłby wtedy z mistrzostwem.

24.04.2024 09:12

3

Jak ktoś pieprzy, że nic nie wygraliśmy przez "gościa z klątwą" to zwyczajnie nie zna się na piłce i nie ogląda meczów.

11.04.2024 08:12

3

Upamecano i Comanie? Brzmi jak przepis na katastrofę.

31.03.2024 22:09

3

Jak można skreślać już Tela i Pavlovica? Przecież to dopiero młode chłopaki, do tego po kilku fajnych spotkań, więc potencjał jest. Kto ma zostać w tej drużynie po sezonie? Davies i Goretzka?
Odklejają się konkretnie co niektórzy.

02.03.2024 12:48

3

Nie ujmuje Lewemu, bo 41 bramek to kosmos, ale przypomnę, że do przerwy zimowej to Kane często sam ciągnął ten wózek, gdzie w ataku mógł liczyć tylko na Sane, jeśli temu się chciało i na jokera Tela.

02.03.2024 08:43

3

Tuchel zabezpieczył cel Kane'owi. Tottenham go przygotował do sezonu, to facet wymiatał. Przepracował zimę z partaczem w dresie i mamy efekty... Harry zniknął, jak cały zespół.

02.03.2024 07:57

3

Nie wiem, na co narzekacie :) oddaliśmy kilka strzałów i zremisowaliśmy na wyjeździe z dużo ładniej grającym Freiburgiem. Jak na możliwości Tuchela to przecież wynik fenomenalny.

02.03.2024 06:36

3

Goretzka i Kimmich nie mieli czego obniżać. Od 2021 grają za zasługi.

23.02.2024 17:28

3

Tuchel raus, to na pewno. Ale jak Kimmich ma robić dymy, bo zespół (słusznie) chce sprowadzić porządną szóstkę i mu to przeszkadza, gdzie sam na szóstce nie błyszczy, albo jak robi afery, że po kontuzji nie gra od pierwszej minuty, to może powinien w końcu snickersa zjeść.

19.02.2024 20:02

3

Nagelsmann zwolniony za wcześnie.
Tuchel zwolniony za późno.
Co jest nie tak w podejmowaniu decyzji w tym klubie?

15.02.2024 11:47

3

A i w jeszcze coś... Bundesliga NIE JEST atrakcyjniejsza dlatego, że wygra ktoś inny tylko dlatego, że Tuchel sprowadza Bayern na dno. Bundesliga byłaby atrakcyjna, gdyby Bayern grał fajną piłkę, ale przegrałby mistrzostwo z innym świetnym zespołem. W tym momencie jest w Bundeslidze tyko jeden zespół na poziomie europejskim - Leverkusen.

15.02.2024 09:39

3

Też czuję, że nie pozbędziemy się tego partacza. Tuchel i kopacze są odpowiedzialni bezpośrednio za wyniki, ale winię też zarząd. Przecież tam się ktoś odkleił kompletnie. Do tej pory, kiedy trzeba było, to nie wahali się zwolnić trenera (Ancelotti, Kovac) i wychodziło na dobre. Raz jeden trenera zwolnił Hasan, bo jak zwykle przepaliło mu styki i od razu strach przed kolejnym zwolnieniem... Ale to są różne sytuacje!!! Julek grał na wszystkich frontach i realna była nawet, może i w małym stopniu, ale i potrójna korona. Jego zwolnienie było debilizmem i głupim ryzykiem, co pokazał czas. Ale teraz utrzymając dresiarza tracimy jeszcze bardziej. Była szansa zwolnić go w zimę i ratowania sezonu, była szansa po meczu z Leverkusen, teraz jest po meczu z Lazio... No ile pieniędzy my stracimy, jeśli teraz odpadniemy? Bo z taką grą, bez celnych strzałów, odpadniemy bez wątpienia.
Sporo osób swego czasu zwracało uwagę na problem. Że przez głupie decyzje Bayern zrobi z siebie drugi Milan czy United. Głupie decyzje Hasana i jego transfery ciągną się do dzisiaj... No ale raz wygraliśmy LM, więc większość osób wolała udawać, że wszystko jest cacy w klubie. No to mamy teraz :)

15.02.2024 09:13

3

Moment na zwolnienie Tuchela był już dawno. Teraz jest już przegrana liga i mistrzostwo. Nie tylko Tuchel musi polecieć, ale i ten geniusz, który blokuje zwolnienie tego nieudacznika.

14.02.2024 22:26

3

Ja bym po namyśle tak szybko nie skreślał Tuchela. Chłop ma potencjał na sukces przy długotrwałym projekcie. Po spadku z Bundesligi mógłby wywalczyć zwycięstwo w 2 Bundeslidze.

12.02.2024 12:01

3

XDDDDDD co Tuchel się odkleił xD jak w ogóle można mieć pretensje do obrony, kiedy nie wystawia się najlepszego obrońcy i kombinuje z jakimś dziwnym, bezużytecznym ustawieniem xD

10.02.2024 22:38

3

Póki co ogarnął 0:3 z City, po którym pokochał nijakość naszego zespołu, a w tym roku ogarnął utratę rekordu zwycięstw w LM z potężną Kopenhagą.

31.01.2024 14:37

3

Nazwiska są - Klopp i Alonso. Chyba wszyscy się zgadzają, że Tuchel nie może zostać w Monachium. Jestem cierpliwy, dawałem mu długo szansę, doceniam jego osiągnięcia w poprzednich zespołach... No ale w Bayernie jest najgorszym trenerem od czasów Klinsmanna, taka prawda. Nie możemy sobie pozwolić na dalsze zabezpieczanie celów.

26.01.2024 14:43

3

Fajnie wygląda :)

18.01.2024 18:51

2

Nie trzeba być znawcą, żeby widzieć, że Goretzka po prostu odstaje poziomem.

16.05.2024 16:53

2

Po co nam ten Araujo, kolejny elektryk i to za 100 milionów xD
Z Tuchelem za rok znowu walka o miejsca 1-4, półfinał LM i ćwierćfinał PN! I ta cudowna dla oczu gra! :)

14.05.2024 14:19

2

Nie był lepszy od drugiego sezonu Juliana. Nie zapominajmy, że Julkowi wtedy brutalnie przerwano, kiedy był na wszystkich frontach.

11.05.2024 10:07

2

ojej, jaka szkoda :) ciekawe czy pieniążki od pereza mu to wynagrodzą :)

09.05.2024 19:10

2

Tak, był. Bo nie dał szansy na ten VAR, a spalony, nawet jeśli był (bo ja czytam o tym, że nie był), to był zbyt minimalny, żeby to odgwizdać bez puszczenia akcji.

09.05.2024 13:37

2

Przejdziemy, skończy się era szczurów, jak wszystkie ery w futbolu.

08.05.2024 23:14

2

Komentatora ściska dupcia :D

08.05.2024 22:39

2

@Kimas zakłamywanie rzeczywistości to norma w futbolu. To jak kibice realu, którzy zachwycają się po każdym meczu, a grają antyfutbol.

08.05.2024 09:20

2

@bawaria42 relacje naszych "asów" z każdym nowym trenerem będą złe, dlatego jeśli nie zaczniemy przebudowy, to trenerzy będą się od nas odbijać jak od United.

07.05.2024 12:37

2

Na Arsenal było chyba podobnie. No ale real to nie jest normalny zespół, oni nic nie grają, a wygrywają LM :)

05.05.2024 11:57

2

Uczciwie :) ale super, że w końcu punkty dla ligi robi ktoś inny, nie tylko Bayern

01.05.2024 23:04

2

Czyżby Lucas kontuzja? Wykrakaliśmy :D:D:D

01.05.2024 21:43

2

@BavarianDude mało kto tęskni za księciem baboli.

29.04.2024 17:03

2

@bayern1987dwa bo nas wyrzucali słabo wyglądając. Poza tym a to Ulreich pomógł, a to sędzia...

27.04.2024 14:22

2

Julek był też w półfinale LM z Lipskiem. Z Hoffe też miał wyniki. Przerosła go szatnia i zrobił błąd, w przeciwieństwie do Alonso. W kadrze przestał się cackać i pokazał Kimmichowi jego miejsce - na PO.

24.04.2024 19:46

2

Flick nie jest żadną bezpieczną opcją, bo on od 3 lat robił tylko regres...

19.04.2024 14:12

2

Brawo Dortmund! Będę za nich trzymał kciuki, póki nie wpadną na Bayern. Szkoda, że jestem w trakcie przeprowadzki i nie oglądałem, bo mecz podobno fajny, a przez Tuchela mam deficyt dobrych meczów :/

Araujo już pewnie był po jakichś rozmowach z Tuchelem i Upamecano :') bo przegrał im dwumecz jak nam tradycyjnie Upa. To gdyby dresiarz został trenerem, to jeszcze chętniej by kupił Araujo, 120 by dał.

17.04.2024 07:50

2

Ja nie widziałem dobrego meczu. Widziałem pewne pozytywy, ale też mnóstwo mankamentów.

10.04.2024 19:58

2

Davies pewnie zmartwiony, czy uda mu się jego zespołowi utrzymać prowadzenie z City. Ten sabotażysta nie może wyjść na drugą połowę, bo bramka wisi w powietrzu.

09.04.2024 21:47

2

Tuchel zabezpiecza kolejne cele

06.04.2024 17:52

2

Przecież nie licząc pierwszego sezonu pracy w Bayernie Flick to jeden wielki wynalazek... na jakiej podstawie zakładamy, że coś się zmieniło po tych 3 latach?
To już Julek pokazuje, że ma jakiś pomysł, a nie Flick, który ciągle stawiał na te same, zawodzące nazwiska (Kimmich w środku, Goretzka). Flick to romantyczny pomysł, ale niestety, nieracjonalny.

04.04.2024 10:24

2

Biedny Lipsk. Od razu mam flashbacki z 2017 roku jak Casemiro bawił się w rzeźnika, a Vidal dostał czerwo za faul widmo :) ale to nie wystarczyło, więc gol ze spalonego załatwił sprawę :) rok później ta gnida marcelo zatrzymał piłkę ręka w polu karnym, sędzia oczywiście patrzył gdzieś indziej, no ale jak to marcelo mówił potem "taki jest sport" :')

Trzeba oddać Perezowi, że wie jak rozmawiać z sędziami. Zobaczcie co się ciągnie za Barcelona - wielce oczywista sprawa Negreiry, konkretny wał. Oczywiście nikt ich nie ruszy, ale smród się robi. A realik w białych rękawiczkach :)

07.03.2024 09:28

2

Awans to większy budżet na letnie transfery.

06.03.2024 13:58

2

Jedyne logiczne wyjaśnienie wczorajszego meczu jest takie, że mamy już nowego trenera, który prowadził zespół zdalnie, a Tuchel siedział na ławie tylko dla zmyłki.

06.03.2024 09:00

2

Nie spodziewałem się tego. Jednak będą jednak emocje w tym sezonie, bo jak nie trafimy na City, którego chyba nikt znowu nie wytrzyma (chyba, że kara za wały finansowe), to możemy z takim nastawieniem daleko zajść. Chyba, że Kimmich wróci na środek, a de Ligt na ławkę.

05.03.2024 23:07

2

Nie wydaje mi się, bo sezon wtedy i tak jest przegrany. Do tego jeszcze płacimy tej marnej imitacji trenera odszkodowanie. Niech już zostanie, bo i tak o nic nie gramy, a zaoszczędzimy. W lato przebudowa składu, albo kolejne lata pobośniackiego marazmu.

02.03.2024 13:12

2

Doczłapiemy do finiszu w pierwszej czwórce, bo dzięki świetnej formie Kane'a (na którego odklejeńcy psioczą), mamy sporą przewagę nad resztą "stawki". O formie Lipska wiele mówi porażka z tak słabym zespołem jak Bayern Tuchela.

02.03.2024 12:52

2

Przepraszam, ale o co Ty chcesz grać po odpadnięciu z Lazio?

02.03.2024 12:29

2

Davies to dla mnie trochę synonim porażki... chłop mógł zostać legendą, a w 2020 wygrał wszystko i spoczął na laurach... sprzedać jak najdrożej i niech Eberl z Freundem postarają się o ambitne zastępstwo!

02.03.2024 10:03

2

Goretzka niekoniecznie. Nic nie gra, a zarabia ogromne pieniądze. Koniec z grą za zasługi.

23.02.2024 22:52

2

Ale co Ty chcesz wygrywać, jak w lidze Leverkusen nie ma z kim przegrać meczu, a w LM już jesteśmy jedną nogą poza rozgrywkami?

22.02.2024 14:09

2

Przestań z tym Mourinho. Mourinho był opcją zimą jako trener na pół roku.

18.02.2024 19:00

2

Papszun jest wolny jak coś :)

18.02.2024 18:59

2

Coman, Gnabry, Goretzka.... Masakra co za pensje...

17.02.2024 11:58

2

Już wisiało w powietrzu. Ale Davies niewiele od siebie już daje na boisku. Idealny moment, żeby go sprzedać za duże pieniądze, a Freund z Eberlem niech działają...

15.02.2024 16:09

2

Wygrał. Sabotażysta zabezpieczył Bayernowi wszystkie cele.

10.02.2024 20:44

2

Cały czas to podkreślam. To pokazuje jak amatorsko Tuchel działa w okresie przygotowawczym i jak dużo lepiej mogliby się prezentować nasi kopacze, gdyby popracowali z innym trenerem...

10.02.2024 20:10

2

Nie ma honoru, nie zrezygnuje. Powie, że potrzebuje Araujo, Pahlinhę, Mbappe i kogo tam jeszcze i wtedy się gra odmieni.

10.02.2024 20:08

2

Jak można przez godzinę oddać jeden celny strzał... tuchelel ty honoru nie masz? Pakuj walizy i wypad do jakiejś Barcelony, nikt cię tu nie chce...

10.02.2024 19:58

2

Niech się już ten sabotażysta wynosi... trochę honoru - Xavi pokazał, że się da.

10.02.2024 19:06

2

Co wy macie z tym Flickiem? Chłop od 2020 nic nie pokazał. A teraz z tymi samymi kopaczami miałby osiągać inne rezultaty? Alonso to lepsza opcja, ale trzeba szatnię przewietrzyć. Gnabry, Coman, Kimmich out (albo grzecznie Josh na PO), bo jak zostawimy te tłuste koty to sezon nie będzie wiele lepszy.

30.01.2024 15:02

2

Fajnie, ale podejrzewam, że chłop pod Tuchelem zmizernieje, jak cały zespół. Tuchel nawet Kane'a zgasił...

26.01.2024 17:46

2

JEEEEEESSSTT! UDAŁO SIĘ WYGRAĆ Z UNIONEM!!! TUCHEL BAZA, CO ZA GOŚĆ! CO ZA STYL!

24.01.2024 22:28

2

Co my robimy? Naprawdę stać nas na takie szastanie forsą? Jestem zawiedziony Freundem, więcej oczekiwałem.

23.01.2024 22:16

2

Klasyczna wypowiedź Tuchela po kolejnym upokorzeniu xD "no jest źle, odpowiemy" xD

23.01.2024 14:32

2

Bo nie ma postępu. Chyba, że według Ciebie, żeby wygrać z Saarbrucken trzeba mu Araujo za 100 milionów.

23.01.2024 12:43

2

Ktokolwiek tu nie przyjdzie, to trzeba przewietrzyć szatnię i w zarządzie muszą to zrozumieć... problem z zaangażowaniem nasi kopacze mają od czasów tak naprawdę drugiego sezonu Flicka... za Julka i teraz za Tuchela bardzo wyraźnie to widać, tak samo w reprezentacji. Nie ma sensu trzymać Kimmicha i Daviesa, jeśli im się nie chce. Alonso fajniejsze wyniki i mental wyciąga z mniejszych nazwisk. Chętnie widziałbym go w lato, ale jak ktoś nie pójdzie po rozum do głowy i primadonny zostaną w składzie, to za rok i Alonso wyleci :)

Szalony pomysł... Mourinho do końca sezonu? Chyba wszyscy zdają sobie sprawę, że to nie jest trener na lata, ale na te kilka miesięcy? Autorytet ma. Może wstrząśnie szatnią? Z Tuchelem i tak zapowiada się jedynie na "zabezpieczenie celów", czyli przegraną z Leverkusen w Niemczech i lada moment w LM. Biorąc Mourinho niewiele ryzykujemy, a może się opłaci? On pierwsze sezony ma dobre, kiedy działa jeszcze jego charyzma. A od lata wskakuje Alonso i budujemy MĄDRY skład.

22.01.2024 11:28

2

Sam Alonso w Monachium nie wystarczy. Tu trzeba też piłkarzy z mentalem, bo inaczej każdy trener odbije się od ściany. A u nas jest dziwna polityka, że jak ktoś ma mental, to wypada - patrz de Ligt.

21.01.2024 10:27

1

To zarząd go tu nie chciał, bo chłop robi absolutnie żenujące wyniki i okazał się partaczem. Ale nagle się okazało, że nikt nie chce przyjść do tego cyrku i zwyczajnie nie ma lepszych opcji, które dadzą jakąś szansę na LM za rok. A Tuchel antyfutbolem zaszedł do półfinału, gdzie odpadł, jak to zwykle się dzieje ze srealikiem, w smrodzie i kontrowersjach. Więc zarząd chwyta się tej szansy, rezygnując z walki o mistrzostwo i prawdopodobnie puchar Niemiec. Jednocześnie są w trudnej sytuacji, bo cała wina się skupia na nich, a Karl i Uli naciskają, żeby Tuchela sobie darować, jednocześnie nie prezentując żadnej alternatywy. A jak Freund i Eberl ich posłuchają, to im się oberwie, że nie ma ciągle trenera xD nie ma żadnego sensownego rozwiązania, taki tu bałagan. Mogą zwiększać swój PR zatrudniając na przykład Flicka, ale nawet Karl i Uli rozumieją, że on nie gwarantuje wyników i piłkarze go tu chyba nie chcą. Patowa sytuacja.
Możemy też wyrzucić Eberla i Freunda, zatrudnić kogoś tam innego i liczyć, że przyjdzie dokonać cudu. Nie jesteśmy już poważnym klubem i nie potrafimy się z tym pogodzić, skoro zakładamy, że problemy da się rozwiązać pstryknięciem palców.

16.05.2024 22:56

1

Jak tylko pojawi się poważny trener, to pewnie zwolnimy Tuchela i wypłacimy mu sowite odszkodowanie. Tym większe, im dłuższą będzie miał umowę :)

16.05.2024 14:11

1

@BreitnerPaul ale przyznaj, że Dier się sprawdził, o dziwo. Nie jest to grajek z najwyższej półki, ale przyniósł względny spokój i chyba mental też ma spoko. W Anglii można fajnych piłkarzy wyciągnąć, szkoda, że nie udało się z Ricem.

14.05.2024 16:25

1

Zero ambicji.

14.05.2024 16:23

1

A mają komuś przystawić pistolet do głowy, czy o co chodzi? My tu mamy straszne myślenie życzeniowe, że sprowadzić do tego cyrku odpowiedniego trenera, to prosta sprawa. A tu jest taki bałagan, że nikomu się nie pali.

14.05.2024 16:22

1

Jeśli to prawda, to znaczy, że będziemy mieć drugi sezon z rzędu bez żadnego trofeum :D

14.05.2024 00:04

1

@hoven no tak, u nas już wszyscy zarabiają fortunę :)

12.05.2024 20:33

1

Leverkusen ma jeszcze 3 mecze przed sobą. Mecz o nic w lidze i dwa finały. Jak nie przegrają, to wow, po prostu wow.

12.05.2024 20:21

1

@ironmaidenpl a ile poszło na obronę do tej pory? 80 Lucas, 50 Kim, 35 Upa, 65 de Ligt. Mogłem się lekko pomylić. Ponad 200mln na obronę, gruby hajs na rekompensaty dla trenerów, kominy płacowe. Bayern to najbogatszy klub świata, stać nas było na marnowanie hajsu :)

12.05.2024 20:14

1

@FanOd2006 nic się nie namęczyliśmy. W lidze i pucharze gnietliśmy, 3 razy półfinał LM. Z czego z realem dał faktycznie ciała, z Barceloną miał pecha, a z Atletico to wszyscy widzieliśmy jak było. To był ostatni trener w Bayernie, który gwarantował stabilność. A w LM z City też się chyba nauczył grać, rok temu wygrana, a w tym roku dominacja nad realem, który w swoim stylu prześliznął się.
Ale wiem, że to nierealne :(

11.05.2024 10:11

1

@admin +1, ludzie strasznie przekręcają to przysłowie

10.05.2024 18:57

1

W dupie mam te finały. Wiadomo, że real z urzędu dostanie puchar

10.05.2024 09:48

1

Dokładnie, j...c srealik

10.05.2024 09:44