DieRoten.pl

Szlagier na remis: Bayern pozostaje na fotelu lidera

09.02.2020, 20:15:36
FotoOlimpik

Bayern Monachium ma już za sobą trzydziesty pierwszy oficjalny mecz w ramach sezonu 2019/20. Tym razem drużynie prowadzonej przez Hansiego Flicka przyszło walczyć o punkty w rozgrywkach pierwszej Bundesligi.

Dzisiejszego wieczoru Bayern Monachium pod wodzą Hansiego Flicka w pojedynku na własnym podwórku mierzył się z RB Lipsk w ramach dwudziestej pierwszej kolejki niemieckiej Bundesligi. Warto wspomnieć zarazem, że dla mistrzów Niemiec było to już trzydzieste pierwsze spotkanie w sezonie 2019/20.

Koniec końców spotkanie na Allianz Arenie zakończyło się bezbramkowym remisem, choć obie strony mogły zdobyć dziś co najmniej jedną bramkę (stuprocentowe okazje Wernera i Goretzki).

Monachijczycy nie wykorzystali dzisiejszej okazji na zwiększenie przewagi punktowej nad RB Lipsk, ale mimo wszystko utrzymali się na fotelu lidera z przewagą jednego oczka nad RBL. Bayern miał kilka okazji na objęcie prowadzenia, lecz największym problemem FCB bez dwóch zdań była fatalna skuteczność i brak zdecydowania pod bramką rywali...

Klub ze stolicy Bawarii na regenerację i przygotowanie się do kolejnego pojedynku ligowego będzie miał tym razem nieco więcej czasu, albowiem Manuel Neuer i spółka wracają do akcji w przyszłą niedzielę, kiedy to przyjdzie im zagrać na wyjeździe z drużyną 1. FC Koeln (początek o 15:30).

Coman wraca po 60 dniach przerwy

W porównaniu do ostatniego meczu sprzed kilku dni, kiedy to „Bawarczycy” w ramach trzeciej rundy Pucharu Niemiec pokonali na własnym podwórku TSG Hoffenheim 4:3 (po bramkach Huebnera, Muellera i dwukrotnie Lewandowskiego), trener Hansi Flick zdecydował się dokonać łącznie dwóch zmian.

Poza szeroką kadrą na dzisiejsze zawody w Monachium znalazło się dokładnie trzech zawodników pierwszego składu bawarskiego klubu. Mowa rzecz jasna przede wszystkim o kontuzjowanym od początku sezonu Niklasie Suele, który zerwał więzadło krzyżowe w kolanie.

Ponadto poza wspomnianym wyżej defensorem, 54-letni szkoleniowiec „Gwiazdy Południa” był zmuszony radzić sobie również bez Ivana Perisica (kontuzja kostki) oraz Javiego Martineza (kontuzja uda). Najważniejszą wiadomością jest jednak fakt, że po 60 dniach przerwy do kadry powrócił francuski skrzydłowy − Kingsley Coman.

Tym samym w związku z taką, a nie inną sytuacją kadrową, mistrzowie Niemiec dzisiejsze zawody na Allianz Arenie rozpoczęli tym samym w następującym ustawieniu: Manuel Neuer w bramce, Benjamin PavardDavid AlabaJerome Boateng oraz Alphonso Davies w obronie.

W pomocy z kolei mogliśmy oglądać takich graczy jak: Joshua Kimmich, Leon GoretzkaThiagoCorentin TolissoSerge Gnabry oraz Thomas Mueller. Funkcję napastnika tradycyjnie już pełnił Robert Lewandowski. Z kolei na ławce rezerwowych zasiedli: Sven UlreichLucas HernandezCorentin TolissoJoshua ZirkzeeMickael Cuisance, Alvaro OdriozolaPhilippe Coutinho oraz Kingsley Coman.

Bayern dominuje, ale nie strzela

Podobnie jak w ostatnich spotkaniach mistrzowie Niemiec już od samego początku starali się napocząć swoich rywali, lecz defensywa RB Lipsk bardzo dobrze spisywała się w obronie. Na pierwszą świetną sytuację ze strony gospodarzy przyszło nam czekać do szóstej minuty.

Podopieczni Hansiego Flicka krótko rozegrali rzut rożny, zaś Thiago widząc okazję, postanowił uderzyć technicznie w stronę bramki Gulacsiego, lecz Węgier był dobrze ustawiony i nie dał się zaskoczyć, wybijając piłkę na korner. Mistrzowie Niemiec nie poddawali się i w dalszym ciągu atakowali bramkę swoich przeciwników.

W 11. minucie świetną akcją popisał się bardzo aktywny od początku meczu Alphonso Davies, który minął Upamecano i posłał piłkę w pole karne, lecz Leon Goretzka został w porę powstrzymany przez defensywę RB Lipsk. Tempo gry utrzymywało się, zaś „Bawarczycy” bez przerwy starali się napocząć ekipę Juliana Nagelsmanna.

Nieco później swojego szczęścia spróbował Robert Lewandowski, ale po raz kolejny udaną interwencją wykazał się Upamecano, który wybił piłkę na rzut rożny. Mimo sporej dominacji ze strony monachijczyków, cały czas brakowało odpowiedniego wykończenia i zdecydowania pod bramką „Byków”.

Na sześć minut przed końcem pierwszej połowy powinno być 1:0, po tym jak Robert Lewandowski zapoczątkował akcję, która niemalże skończyła się golem dla FCB − niestety i tym razem interweniował Upamecano... Ostatecznie wynik nie uległ już zmianie i obie strony udały się na przerwę do szatni.

Festiwal niewykorzystanych szans

Po zmianie stron na pierwszą groźną akcję nie przyszło nam czekać zbyt długo, albowiem tuż po wznowieniu gry bliski szczęścia był Sabitzer, lecz szczęśliwie dla monachijczyków Austriak fatalnie spudłował z bliska i zmarnował stuprocentową szansę na zdobycie bramki.

Nieco później złe zagranie Boatenga doprowadziło do kolejnego zamieszania pod bramką mistrzów Niemiec. Werner minął Neuera, ale w ostatniej chwili „Bawarczyków” uratował wracający Kimmich. Po tych dwóch jakże groźnych sytuacjach gospodarze nieco uspokoili grę, ale w dalszym ciągu pozwalali swoim przeciwnikom na zbyt wiele...

W 53. minucie sędzia podyktował rzut karny po faulu na Lewandowskim, lecz chwilę potem decyzja została cofnięta po weryfikacji VAR. Mecz stawał się coraz to bardziej otwarty, zaś obie ekipy wymieniały cios za ciosem. Po godzinie gry w dwustuprocentowej sytuacji znalazł się Timo Werner, ale Niemiec fatalnie przestrzelił z kilku metrów, mając przed sobą tylko Neuera.

Po kilkunastominutowych naporach ze strony RB Lipsk, podopieczni Hansiego Flicka wzięli się w garść i zaczęli powoli odzyskiwać kontrolę nad spotkaniem. Na jedenaście minut przed końcem regulaminowego czasu gry świetną interwencją popisał się Gulacsi, który z kolei wybronił stuprocentową okazję Leona Goretzki.

Wynik nie uległ już zmianie, choć w samej końcówce kluczowym zagraniem popisał się Kimmich, który zastopował podanie Lookmana do wychodzącego na czystą pozycję Wernera. Na wyciągnięcie odpowiednich wniosków i regenerację sił, mistrzowie Niemiec będą mieli cały tydzień, albowiem w przyszłą niedzielę czeka ich wyjazdowe starcie z 1. FC Koeln.

źródło: Własne

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

KOMENTARZE (150)

reklama



15.02.2020 07:14
Sane przed kontuzja był najlepszym niemieckim piłkarzem, tacy muszą u nas grać.
14.02.2020 12:13
Ja też nie widzę problemu aby dwaj lewonożni grali razem. Problem może być z ustawianiem się, ale to jest kwestia ogrania. Na lewej stronie obrony podczas mundialu 2014 Niemcy grały prawonożnym piłkarzem, to u nas może grać na półprawym lewonożny
12.02.2020 06:26
Czy można grać dwoma lewonożnymi stoperami? Ile lat graliśmy dwoma prawonożnymi i dało się więc myślę że i dwoma lewonożnymi można. W tej chwili wygląda że tak właśnie będziemy grać. Co prawda Boateng gra na wiosnę dużo lepiej niż ostatnio ale skoro Lucas wrócił to na środku obrony grać powinni Lucas z Alabą. Zobaczymy jak to będzie wyglądać.
11.02.2020 17:24
szkoda że nie wygraliśmy i nie było 3 pkt ... teraz w niedzielę mecz w Koln to myślę 3 pkt później Padeborn i pewnie wysoka wygrana będzie
11.02.2020 16:09
Sam jestem lewonozny i mnie po prostu drażni jak ktoś opowiada takie rzeczy, że dwóch lewonozny chce stoperów grać razem nie może. Alaba używa prawej nogi i to dosyć często. Może nie pośle nią celnego przerzutu przez pół boiska, ale nie jest kaleka i do podania na krótko, czy odbioru jest w stanie tej prawej nogi użyć.


@Arkady142 Nigdy nie pisałem, że Coutinho może być defensywnym pomocnikiem. Twierdziłem, że może grać w środku pola razem z Thiago i Goretzka. Chodziło mi wtedy o wymiennosc pozycji w środku pola, a sama głowa powinna Ci podpowiedziec, że oczywistym jest to, że Coutinho mógłby grać tylko na "8''i " 10".

Wiem co to jest pokora, ale przy wyrażaniu własnego zdania nie ma ona żadnego znaczenia.

PS I jeszcze jedno @@Arkady142 znajdź wielki klub w którym jest dwóch świetnie grających lewonoznych środkowych stoperów.
Nie ma takiego, więc nikt inny tak nie gra.
Skoro Alaba na boku obrony grał średnio, a jako stoper gra świetnie to można go nazwać stoperem.
11.02.2020 15:21
Zgadza się @GuteSpiele można ich oceniać po 25min jasne...można też oceniać szanse OBM na zostanie graczem klasy światowej po sposobie siedzenia na ławce rezerwowych
w meczu przeciwko VFL Wolfsburg... co o tym myślisz,zwróciłeś na to uwagę?jak oceniasz jego szanse na karierę po pojedynku z VFL?

Co do dwóch lewonoznych... cóż jesteśmy pionierami po prostu. I co więcej ja to nawet bym zaryzykował,że taki był plan od samego początku! gdy tylko planowano kadrę na ten sezon taki cel przyświecał naszym działaczom. Także to wcale nie potrzeba matką wynalazków...to sprytna,całkiem świadoma i odpowiedzialna kreacja rzeczywistości z naszej strony.
11.02.2020 14:29
@Piter1985 - irytuje ludzka głupota. Można mieć odmienne zdanie ale poparte jakąś logiką a nie jakimiś dyrdymałami. Ten koleś pisał że Coutinho może być defensywnym pomocnikiem :D
PS. Masz rację. Ciekawe dlaczego nikt nie sprowadza lewonożnych stoperów. Już widzę jak Juventus zaczyna grać w środku duetem Chiellini/Alex Sandro xD

@GuteSpiele - człowieku jedno proste pytanie. Czy Ty wiesz co to jest pokora? Przychodzisz i próbujesz wszystkim wmówić że Alaba to jest stoper a z Lucasa zaraz zrobisz Van Dijka czy innego Ramosa...
11.02.2020 14:19
@Piter1985 Duet Alaba, Lucas można oceniać po 25 minutach, bo to jest 100% czasu jaki rozegrali jako para stoperów.
Natomiast Kimmich gra na "6" od początku sezonu i jeden gorszy mecz to może z 4?łego czasu.

Edytowano : 2020-02-11 14:20:01

Z 4?łego czasu.

Edytowano : 2020-02-11 14:20:44

Z 4 procent.

Nie wiem czemu zmienia się na znak zapytania.
11.02.2020 13:40
Przyznaje,że często się uśmiecham tylko pod nosem widząc jak @Arkady142 , @FanGraczyBayern @hoven czy ktokolwiek inny próbuje tłumaczyć coś @GuteSpiele ale teraz nie mogę... Muszę oddać Wam honory, słowa najwyższego uznania Panowie naprawdę szacun za wytrwałość i wiarę,że to ma sens :-) kolega widzę,że i tak zawsze wyciągnie jakiegoś asa z rękawa... Tyle gadania tyle silenia się na przepychanki a nikt nie zauważył,że po prostu nikt na świecie nie ma dwóch lewonożny...nie ma więc nie gra!proste przecież:-D
11.02.2020 13:40
@Dymson321
Tylko z Coutinho jest jeszcze jeden problem a mianowicie jego pensja. Co z tego jeżeli nawet Barca chciał by za niego "tylko" 50 mln jak Cou ma pensje 12 mln netto a z taką grą to zasługuje na 3 - 4 mln max. Nie ma szans żeby zgodził się na taka obniżkę pensji. Ja nie wiedzę sensu i szans na ten transfer. Tym bardziej że w planach są Sane, Havertz a przydały by się też wzmocnienia na inne pozycje.
11.02.2020 12:40
@Arkady142 Nie gra, bo żadna drużyna nie ma dwóch tak dobrych lewo możnych stoperów.
11.02.2020 12:31
@GuteSpiele - @AdiFantasti już powiedział, żadna drużyna nie gra nawet jak jest ciężko, dwoma lewonożnymi stoperami. A Alaba nie ma prawej nogi choćbyś nie wiadomo jak zakłamywał rzeczywistość i z idiotyzmami to się wstrzymaj bo to jednak Ty bijesz w nich wszelkie rekordy. A przydatność Kimmicha na 6 jest taka sama jak... I tu się wstrzymam :D

@Piter1985 - otóż to. Ja się posunę jeszcze do stwierdzenia nt Süle, który z Realem zagrał super, wyłączył z gry Cristiano Ronaldo. No ale cóż... Lepiej zagrać wyborne 5 minut i później walić gafy, niż cały mecz na poziomie :D
11.02.2020 11:46
Oj @GuteSpiele zdecyduj się którędy idziesz... bo z jednej strony jeden słabszy mecz Josha na 6(o ile faktycznie prawdą by było,że jeden tylko...) nie pozwala Ci skreślić jego przydatności na tej pozycji a równocześnie 25min wystarcza,żeby duet Alaba/Lucas wychwalać jako świetny;-)

Cou pewnie wyląduje gdzieś w PL bo tam ich stać,żeby się nabrać;-)
11.02.2020 11:27
Bardzo dobrze, ze Niko znalazł pracę. Bayern to były dla niego za głębokie wody. Jednak ma potencjał trenerski, tylko wszystko powoli.
11.02.2020 11:19
Stawiam, że Kovac pojawi się w Berlinie jeszcze w tym tygodniu.
11.02.2020 10:42
Długo wytrzymoł :P

https://www.meczyki.pl/newsy/krzysztof-piatek-bedzie-mial-nowego-trenera-jurgen-klinsmann-zrezygnowal-z-prowadzenia-herthy-bsc/136612-n
11.02.2020 10:20
Jeżeli coutinho nie pomoże nam w lm czy w bundeslidze to raczej papa. Ale wierzę w niego. Musi też zapie***** na boisku jak Muller, bo tego nie widać.
11.02.2020 10:02
Coutinho chce zostać w bayernie poinformował już o tym Barcę Jakby barca opusciła za nego do 17-70 mln to można skorzystać

Edytowano : 2020-02-11 10:11:24

*50-70 mln
11.02.2020 09:35
@Danie1 On tam gra od początku sezonu. Z
Tottenhamem, BVB i innymi większymi gral bardzo dobrze. Do tego na "6" gra w kadrze i bardzo dobrze sobie radził w meczach z Niderlandami, czy Francja. Jeden mecz nie skreślenie jego przydatności na tej pozycji.
11.02.2020 09:03
@Gute spiele
Kimmich nie nadaje się na SPD, nie wiem czy widziałeś jakie kartofle sądził z Lipskiem?? Krew Zalewała jak piłkę podawał do przeciwnika
11.02.2020 07:48
Lepsze 4-2-3-1
Neuer- najlepszy bramkarz na świecie i wiadomo, że to on będzie grał
Obrona: Davies, Lucas, Alaba, ??????
Na prawej obronie potrzebny jest transfer.
Wasze pisanie, z dwóch lewo możnych stoperów być nie może jest co najmniej idiotyczne. Alaba wcale nie boi się zagrywa prawą nogą, dlatego to on powinien grać bliżej prawej strony.

Sule-to kloc, który nadaje się co najwyżej na mecze Bundesligi. On w każdym meczu z większym przeciwnikiem pokazał, że nie umie kryć i jest zbyt mało zwrotny.

Środek pola: na "6" Kimmich. Spisuje się tam bardzo dobrze i jest tempo matematyki drużyny, do tego Thiago i Muller

Obowiązkowo trzeba kupić Sane i wykupić Perisicia. Wtedy mamy zastępców na wszelki wypadek.

Napastnik - Lewandowski

Nam nic więcej nie potrzeba.
11.02.2020 06:55
Agent Wernera wniósł skargę do zarządu na Hasana Salihamidicia :P
11.02.2020 06:55
Agent Wernera wniósł skargę do zarządu na Hasana Salihamidicia :P
11.02.2020 00:28
Coutinho nie chce wracać do Barcy. Zawodnik osobiście przekazał zarządowi Blaugrany, że ​​chce zostać w Monachium. Działacze Barcy skontaktowali się z szefostwem Bayernu w sprawie jego przyszłości. Bayern jeszcze nie podjął decyzji.

Źródło: Catalunya Radio

Może sobie chcieć. Albo zacznie grać, albo out. Chyba, ze do 50mln i pensja max 8mln, a nie 24mln.
10.02.2020 23:46
Sane jest potrzebny na juz. Zeby tylko nie okazal sie takim lepszym Comanem(lapiacym uraz za urazem)

Havertz by byl dobry za 2-3 lata jak bedzie przygasal Muller, ale do tego czasu ktos z PL go sprzatnie. Droga opcja a nie ma gwarancji ze pokaze wiecej niz Gorertzka

Werner super player, ale majac Lewandowskiego mialby pozamiatane u nas. Tu analogicznie do Kaia czyli czekanie rowna sie transfer do PL

Jak dla mnie Sane i Dest i mozna okienko zamykac jesli chodzi o transfery do klubu
10.02.2020 23:04
... bo pierwsze mecze Lucasa do czasu kontuzji pokazały że mioł być obrońcą nie do przejścia a był objeżdżany niejednokrotnie. *
10.02.2020 22:48
Jak za Juppa czy za Guardioli przybywały drużyny i się broniły i grały tak samo jak wczorej Lipsk to były inne hasła na takie drużyny ... a Lipsk jak tak zagrał to nagle gloryfikowanie ich taktyki czy geniuszu trenera hehe ;]

Wczoraj wyszedł brak naszej ławki i rezerwowych, gra bez skrzydłowych (Gnabry powinien grać na prawej stronie) a mimo to mogliśmy coś strzelić tylko brakło szczęścia.

Co do dwóch lewonożnych obrońców na środku ... to żadna drużyna nie gra takimi zawodnikami, nawet jak mają problemy to nawet takich eksperymentów nie robią, a tym bardziej jak w przypadku Alaby który boi się zagrać prawą do najbliższego (może to będzie dla niego trening ?). Dwóch prawonożnych obrońców w środku to jest jednak coś innego jakby nie patrząc, Hummels, Boa jak grali w środku po tej lewej stronie to nie dość że umieli podać do najbliższego lewą nogą to także zagrać długą piłę. Niech grają w środku Lucas i Alaba tylko do czasu aż ktoś popełni błąd i zacznie się jechanie po jednym czy drugim ... bo pierwsze mecze Lucasa do czasu pokazały że mioł być obrońcą nie do przejścia a był objeżdżany niejednokrotnie.
10.02.2020 22:48
@hoven
Dest jest na pewno lepszy technicznie od Pavarda, jest sporo szybszy od dwójki Kimmich i Pavard, ciekawe jest to, że gra bardzo wysoko więc pewnie ma braki w defensywie ale to da się naprawić. Młody, talent, w sumie przypomina Daviesa, tylko, że pewnie ma jakieś problemy w defensywie. Warto kupić, bo Hakimi to raczej nierealny i jednak drogi jest.
10.02.2020 22:11
@FanGraczyBayern czy to wxmocnienie wzgledem Kimmich/Pavard? kolejny tlent.. oby wapilil, niech bedzie

Do ataku na pewno opcja nr1 jest Sane, jesli nie przyjdzie to Kai+Werner? ale co zrobic z duetem Muller/Goretzka? Leon w srodku pola gra tak samo dobrze jak Muller na obu i obaj pasuja do gry za napastnikiem. Rozumiem wiec niechec do sciagniecia Wernera. Timo chyba moglby przyjsc tylko jesli odejdzie Coman.

Kai zupelnie nie pasuje w zadne z opcji (czy przychodzi Sane czy nie).

Edytowano : 2020-02-10 22:13:34

wiec w srodku obok THisgo bedziemy *muysieli* grac Kimmichem i Goretzka; zawodnikami ktorzy sie tam nie nadaja z rozwnych wzgledow

w odwodzie... fatalony i przeplacony Tolisso oraz ponoc utalerntowany Cuisance, nie ma wielkich klubow bez walecznej i silnej pomocy
10.02.2020 22:07
@hoven
To jest wiadome, że Sane i szukamy prawego obrońcy, już w sumie kandydat głowny jest - Dest, był w środę na naszym meczu, Brazzo był wcześniej w Amsterdamie, sam chce tu przejść - jak damy 6mln więcej będzie nasz.

Edytowano : 2020-02-10 22:08:49

Nie ma szans, żeby usadzili Kimmicha. Tak po prostu, będzie grał g*wno ale będzie grał
10.02.2020 22:02
Nic dziwnego, obaj gracze to ogormne kontrakty a w ofensyywie jest przesyt, niestety mamy powazne braki.w srodki wsro grscxzyy potrafiacych graz ciezar gry na siebie. Abalizujac 4-3-2-3-1 na przysly sezon i kadre:

Neuer - nie do ruszenia, konczy sie kontrakt wiec ogromna podwyzka w drodze

Alaba - austriakowi konczy sie kontrakt wiec ogromna podwyzka i pewne miejsce w skladzie
Lucas - zakuup za 80mln i ogromny kontrakt, nie ma szans zeby usiadl
Sule - Niemiec, bedzie gral w podstawie jako nasz najlepszy obronca w trakcie kryzysu
PO - tuutaj luka; Hakimi? Odriozola? Samedo? nie dziwie sie jak bedzie gral Pavard

Thiago - ogromna podwyzka w drodze wiec bedzie gral w podstawie, zreszta nie ma powodu byy tracil miejsce choc przydalabt sie konkurencja
Kimmich - pawel brozek niemieckiej pilki prawdopodobnie dostanie sezon szansy w srodku

Sane - niczego dodawac nie trzeba
Muller/Goretzka - dwoch pilkarzy z ogromnym kontraktem, instynktem do strzelania i umowmy sie; niespelnianymi wymaganiami pod wieloma wzgledami
Gnabry - gral dobrze, do klasy swiatowej mu bardzo daleko ale zasluguje na szanse

Lewy - nie trzeba pisac :)

Davies - zapewne zmiennic dla Alaby (szczegolnie ze moze istniec potrzeba by gral w srodku) i Sane
Coman - pierwszy wybor na oba skrzydla, trudno wymagac ze dogra pilke ale jest unwersalny, problemem wielki kontrakt
Pavard - zmiennik do srodka ew etatowy prawy obronca?
Tolisso - 2 lata do konca kontraktu i w sumie niewiadomo co z nim zrobic, wielka tygodniowka (130k) spora kasa (40ml), zapewne nie do odzyskania, za Kimmicha ani tym bardziej Thiago po podwyzce gral nie bedzie, szczegolnie ze nie ma umiejetnosci
Cuisance - trudno cokolwiek powiedziec, rezerwowy, czy chociaz solidny?
Zirkzee - jako tylko zmeinnik Lewego za wiele sie nagra

gdzie tu miejsce dla Kaia czy Wernera? Jesli przyjdzie Werner to by grac tez na skrzydlach; za Gnabryego? byy zpechnac Daviesa i Comana jeszcze glebiej? przeciez nie za Mullera/Goretzke (obaj kontrakty po 12mln) za panastnikiem

Kai? za malo waleczny by przyjsc ewentualnie za Thiago za slaby fizycznie by grac na skrzydlach na powaznie, nawet w 4-3-3 bylby to kolejny gracz ktory nie pracuje w defensywie a jaka autostrada sie to konczy pokazalo granie Goretzka i Tolisso (Kovac jeszczcze wierzyl w jego pracowitosc, Flick slusznie szybko odstawil)

z punktu zarzadzaia kadra najlepiej gdyby jednak przyszla mocna '6' i posadzila Kimmicha na lawce lub zepchnela Kimmicha na prawa obrone (gdzie na dzis wcale nie jest powiedziane ze ze wygralby z Pavardem).

Srodkowy pomocnik typu Vidal czy Milinkovic-Savic (nie wiem jak u niego z forma, chodzi o typ; silny,dynamiczny, waleczny) bardzo by sie przydal. W Prxzypadluu przyjscia Wernera nie ma potrxerby by sciagac kogos wiecej na skrzydlo (Davies, Coman, Muller jako latacz dziur)

WOBEC POWYZSZEGO:D

Wyraznie widac ze w kazdej z tych opcji najslabsza jest prawa obrona i jesli przyjdzie Sane mozna sie spodziewac ze takiego pilkarza bedziemy szukac (wtedy nal;ezy zpaomniec o 6 bo Kimmicha na lawke nikt nie posadzi)

Jesli nie przyjdzie Sane to pewnie Kai i Wener i bedzie szycie...

Edytowano : 2020-02-10 22:04:18

4-2-3-1*
10.02.2020 21:47
@GuteSpiele , leonowi zdarzył sie słabszy mecz?? .....................człowieku żartujesz sobie?
10.02.2020 21:35
@FanGraczyBayern Z tej dwójki oczywistym wyborem jest Sane.
Do tego potrzeba nam jeszcze tylko prawego obrońcy.
10.02.2020 21:26
Gdzieś wyczytałem, że to jest tak, że albo Sane albo Havertz. Podobno nie ma możliwości obu. I jak Sane przejdzie to mało realne są dalsze transfery do ofensywy.
10.02.2020 21:07
@hoven - jak śmiesz zapomnieć o Tolisso...? Taki z Ciebie kibic?

Tylko dlaczego inne kluby nie zabijają się o tą klasę światową? To jest najbardziej zastanawiające...
10.02.2020 20:59
@hoven
No nie wiem, ja mimo wszystko bym zamienił Comana na mniejszy talent czyli Mbappe :D
10.02.2020 20:57
@FanGraczyBayern to jest gracz klasy swiatowej, obok Alaby, Goretzki, Sule i teraz juz Hyrnandeza ;p

nic tylko sie cieszyc, wszyscy klasy van Dijka i Ronaldo.

Tylko czemu w takim razie remisujemy z podobno tylko broniacym sie Lipskiem?
10.02.2020 20:53
Już tu czytałem takie bzdety, że Coman to większy talent od Messiego, Mbappe, a nawet jeszcze większe, że już jest lepszy od Mbappe :D Szkoda tylko, że jest starszy od Kyliana
10.02.2020 20:51
@Arkady142 - tak, tak pamiętam : ) a Kovac to jeden z najlepszych trenerów. Widzę, że Gute powoli wraca do formy.
10.02.2020 20:47
@TomiiiFCB - raczej chyba każdy mu daje czas.
Ok zgadzam się. Podniósł zespół. Sprawił że grają lepiej niż za poprzednika tylko pytanie. Czy Flick przeskoczy pewien poziom który powinien przeskoczyć?

@seco555 - no cóż... To Ty nie wiesz ze Coman to większy talent niż Mbappé?
10.02.2020 20:44
@Arkady142 Jasne, że tak - ale nie przesadzajmy, wygraliśmy 12 spotkań w naprawdę świetnym stylu, w szybkich czasie chłop podniósł mentalnie zespół, jedno spotkanie zremisowane i dwie porażki - mimo, że byliśmy zdecydowanie lepsi, wszyscy się cieszą na treningi z nim, a niektórzy tutaj chłopa chcą już wywalić - to kompletnie idiotyczne.

Spokojnie - dajmy mu popracować, oceniać będziemy po sezonu, po LM i po lidze. Ja jestem dobrej myśli.

Wczoraj Lipsk nie miał ani pół celnego strzału, gdzie my sporo.
10.02.2020 20:41
@GuteSpiele "Leonowi zdarzył się gorszy mecz" haha dobre ... chłopaczek u nas gra 1.5 sezonu i zagrał do tej pory raptem jeden dobry mecz, nawet wyśmiewany tutaj Cou zagrał więcej dobrych meczy ...

Edytowano : 2020-02-10 20:43:36

@GuteSpiele - napisz ile to minut zagrali ze sobą Alaba i Lucas ... bo gdybym nie intereswał się Bayernem to stwierdziłbym z Twojej wypowiedzi, że zagrali razem przynajmniej pół sezonu.
10.02.2020 20:40
@TomiiiFCB - może choćby dlatego że nie wiadomo jaki Flick do końca jest. Ja mu daje szansę do końca sezonu tak jak dostał umowę i chcę zobaczyć jak ustawi drużynę na najważniejsze mecze. To dopiero pierwszy poważny test, wcześniej nie pracował na 1szym planie, tylko był asystentem więc chyba rozumiesz...

@GuteSpiele ja naprawdę nie wiem czasem czy se jaja robisz czy jesteś mądry inaczej... Joao Felix też na początku grał bardzo dobrze jak przeszedł do Atletico i co? Słychać o nim? Słychać wzdychanie do jego gry? No właśnie...
10.02.2020 20:32
Chłopie ile oni zagrali? 25 minut? Nominować ich do jedenastki roku albo Złotej Piłki od razu bo przez pół godziny z nimi Bayern nie stracił bramki...
zobaczyłeś pierwszy raz w życiu kawałek cycka i już wiesz,że to kobieta Twojego życia, idealna matka z niej będzie, cudownie gotuje i jak trzeba to jeszcze uszczelkę wymieni albo panele położy...:-D
10.02.2020 20:25
Trener mógł zaryzykować i wystawić Comana od początku. Wyszło by to nam lepiej, bo Gnabry mógłby grać na prawym gdzie jest bardzo dobry. Naszym trenerem jest Flick i zapewne tak zostanie. To fantastyczny trener, a wczoraj po prostu zabrakło nam siły rażenia z przodu, bo Muller to może grać na skrzydle, ale z Mainz, a nie Lipskiem, a Gnabry na lewej stronie jest cieniem samego siebie. Thiago z Kimmichem świetnie w środku, Leonowi zdarzył się gorszy mecz, ale to nie przekreśla, że ostatnio gra bardzo dobrze.

@Arkady142 Można ocenić, że duet stoperów Alaba i Lucas jest świetny, bo odkąd zaczęliśmy tak grać to nasza obrona zrobiła się bardzo spokojna i nie popełniła żadnego błędu, co wcześniej dość często się zdarzało.
10.02.2020 20:18
No tak bo Kutinjo jeszcze za Kovaća prezentował się dobrze w Bayernie, może niektórzy nie pamiętają ale był wystawiany kosztem Mullera. Mulla to nie jest problem Bayernu, problemem jest to że chcemy grać skrzydłami a w tej chwili ich nie mamy. Wystawianie tam Mulla jest dla mnie niedorzeczne, to już lepiej spróbować gry wahadłowymi, lub Daviesa przesunąć na lewe skrzydło a Gnabry na prawe.
10.02.2020 20:14
https://www.meczyki.pl/newsy/od-porazki-09-do-miana-jednej-z-najlepszych-druzyn-premier-league-niesamowita-przemiana-“swietych/136563-n

Jak na zawołanie w temacie Świętych i Hasenhuttla.
10.02.2020 20:14
Śmieszy mnie to, że po porządnym spotkaniu oraz uzyskaniu remisu z Puszkami Wy chcecie wyrzucać trenera lub w niego wątpić. Iloraz inteligencji poniżej ilorazu dobermana.
10.02.2020 20:07
Mi również szkoda że Cou nie pokazuje tego czego powinien. Oglądałem mecz z Hoffenheim i widać było że się stara... Aż za bardzo. Zdarzało mu się zbyt długo holować piłkę i niestety trochę też na tym straciła wtedy drużyna, bo wolał się pokiwać, niż wcześniej oddać piłkę komuś lepiej ustawionemu.
Ale też pomimo tego, że niezbyt często zgadzam się z Don Juppem, to zgodzę się że wpływ też może być ten brak wykupienia i te ciągle rewelacje medialne.
Cou na pewno ma umiejętności, tylko ma coś z głową bo z jakiegoś powodu nie może wskoczyć na wyższy poziom.

Na chwilę obecną ustawienie z Thomasem akurat wydaje się najbardziej optymalne. Powiem więcej, w razie kontuzji nawet wolałbym wystawić Alphonso na skrzydle niż rzucać tam Müllera, choć chciałbym ich obu (Tomka i Philippe'a) zobaczyć w meczu z Chelsea w wyjściowym składzie.

Trochę śmiesznie wygląda to, jak niektórzy ostatnio Goretzkę wywyższali pod niebiosa, a jak teraz słabiej zagrał to jadą na niego. Bez hurrapotymizmu bo możemy się sparzyć tutaj, w kwestii Leroy'a i w innych kwestiach. Podobna rzecz ma się z Flickiem.

Jesli chodzi o obronę to nie mogę wyjść z podziwu jak po ledwie 20 minutach potrafią stwierdzić że Lucas i Alaba to najlepszy zestaw środkowych obrońców :D

Apropos nowego trenera bo pojawiły się tutaj pewne głosy że może go nie być... A co z Hasenhüttlem? Owszem na początku jego Southampton dostało 0:9 od Leicester, ale z tego co słyszę wykonuje kawał niezłej roboty i kręci dość dobre wyniki.
10.02.2020 20:02
O co tu chodzi, jakby Muller był największym problemem Bayernu. Muller nie jest problemem, problemem jest ospały zarząd, który twierdził, że na wszystko ma czas. Transfery to nie jest hop siup, je się załatwia przez jakiś czas, a nie przez 2h. Często to kwestia miesięcy.

Edytowano : 2020-02-10 20:05:57

Przez 2h to można załatwić Brożka na wypożyczenie, ale nie poważne transfery takie jakie powinien przeprowadzać Bayern.
Pokaż więcej

reklama