Bayern Tuchela jest brzydki, ale ma coś czego nie miał Bayern Carlo, Kovaca czy nawet Juliana: niezawodność i wyniki.
08.11.2023 22:47
Problemem Bayernu na bokach obrony jest to, że nikt nie chce tam grać. Czy to Alaba czy Davies czy Kimmich czy Pavard. Gdyby sprowadzić jakiegoś nominalnego bocznego obrońcę to sprzedaż Daviesa można by rozważyć.
05.11.2023 14:42
@GuteSpiele
"Gdzie się schowali Flickowi reformatorzy? :) "
Ja tu nadal jestem i tylko mistrzostwo + liga mistrzów zmieni moje zdanie ;)
04.11.2023 21:37
@ironmaidenpl
"Co za bzdury piszesz, o tej wtopię pucharowej to mało kto pamięta.
Pisałem wcześniej przed meczem, że z tymi mega frajerami wygramy, i cyk. "
No np. ja pamiętam, bo już znudzony jestem wygrywaniem Bundesligi 13-sty raz z rzędu. Wolałbym zobaczyć w końcu jakieś puchary jak np. wspomniany DfB albo LM.
04.11.2023 20:43
@Kimas
No, ale nadal Bayern sfrajerzył puchar i tej plamy już nic nie zmyje w tym sezonie. MOŻE co najwyżej rozwalcowanie realu w fazie pucharowej.
04.11.2023 20:28
Zakochałem się w naszym trenerze.
04.11.2023 20:25
@Ivan7
xD dobra wszystko jasne
Kahn bronił wszystko na farcie.
04.11.2023 20:20
@Ivan7
Jakieś statystyki konkretne liczby podaj może, proszę?
04.11.2023 20:16
41 goli wbił na pustaka?
04.11.2023 20:14
"Lewy dobijak", "Flick farciarz"
Jakie rzeczy tutaj się czyta xD
04.11.2023 20:13
Nie wiem co sądzić o tym... Na pewno Tuchelowi trzeba dać dograć sezon, bo myślę, że czymś nas zaskoczy. Po sezonie ocenić: czy Tuchel czy Flick (nikt inny!).
04.11.2023 20:07
Szkoda, że w Pokalu tak nie grali...
04.11.2023 19:07
Niepozwolenie Flickowi tworzyć swojego projektu właśnie odbija się czkawką Bayernowi :))
Pragnę zaznaczyć, że Kovac nie wypada wcale tak źle na tle Nagelsmanna, Ancelottiego czy (póki co) Tuchela. To wiele mówi o tej trójce.
A umniejszanie Hansiemu, bo "sezon covidowy", "w reprze nie dał rady" jest conajmniej niepoważne. Różnicę w grze było widać MOMENTALNIE (tak samo było jak wrócił Jupp). @hoven Miałeś przypomnieć mi czy w sezonie 20/21 były jakieś tragiczne MENTALNIE mecze?
04.11.2023 13:53
Ja to bym chciał Flicka w Bayernie, ale po zakończeniu tego sezonu. Jak będziemy zwalniać trenera co październik to słabo to będzie wyglądać xD
Wyniki puki co som!!!111 (1/3 potrójnej korony już nie hehe)
03.11.2023 20:41
Trenera nie ma co zwalniać tylko trzeba dać mu dograć sezon, niestety.
02.11.2023 21:12
@KahnTitan
Jeśli ciebie nie obchodzi puchar niemiec to spoko. Mnie już nie obchodzi 12sta wygrana Bundesliga xd I podejrzewam, że samych piłkarzy już też.
Edytowano : 2023-11-02 11:06:43
@hoven
Były jakieś słabe mentalnie mecze w 20/21?
02.11.2023 11:05
" Flick jest trenerem jednego sezonu", ale... po jego przyjściu było widać momentalnie zmianę nastawienia. Poza tym nie przypominam sobie tak tragicznych meczów pod względem mentalnym w sezonie 20/21 (jeśli takowy okres był to proszę mi przypomnieć).
Podobny efekt był jak wrócił Heynckes. Zatem to mnie przekonuje do tezy, że Flick coś w sobie jednak miał i nie należy go dyskredytować. Zwłaszcza, że w tamtym okresie atmosfera w klubie z Hasanem była jaka była xd
Edytowano : 2023-11-02 10:38:47
Nigdy nie zapomnę Martineza, który wchodził na atak na mecz z PSG xD Wymowny komunikat Flicka, że nie miał z czego tworzyć zespół.
02.11.2023 10:37
Flick nieudacznik
Co ja tutaj czytam xDD
Edytowano : 2023-11-02 04:10:08
Ja tam w styl miałem wylane póki były wyniki. Lecz wyników już nie ma moi mili! Trzeba działać... Flicka wziąć i yolo
02.11.2023 04:07
Rożne Kimmicha to mem, w dodatku nieśmieszny
24.10.2023 20:35
Muller, Tel i tak nie wejdą xd
24.10.2023 20:09
Brak De Ligta to kolejny super pomysł kolejnego super trenera w Bayernie xd
15.09.2023 23:03
A De Ligt czemu nie gra?
02.09.2023 20:23
Te rożne Kimmicha są żałosne
02.09.2023 19:18
A mowa ciała Tuchela nie wróży nic dobrego! Pewnie jest zrezygnowany zj*banymi transferami, czyli za kilka miesięcy zmiana trenera. Trener ma ukręcić bata z g*wna! Bo tak mówi zarząd.
02.09.2023 19:14
Przynajmniej nie mają Sommera xD Wygramy to
02.09.2023 19:09
Dziwi mnie to, bo przecież pozbyto się Kahna i Hasana, a do klubu wrócił KHR.
02.09.2023 16:15
@bawaria42
Tak, jest to żart, ale śmieszny. Wszyscy tutaj na stronie się z tego śmiejemy oprócz ciebie. Wyjmij kija i się nie kompromituj, śmiej się z nami.
31.08.2023 14:16
Najlepiej by było przesunąć Kimmicha na PO (gdzie chyba grał najlepiej), a do środka na 6 dać jakiegoś kreatywnego rozgrywającego.
Niestety tak się nie stanie, bo Kimmicha na PO nikt nie usadzi.
29.08.2023 20:07
O kontuzja xD
18.08.2023 22:14
TAAAAK JEEEST
18.08.2023 22:06
Myślałem, że Kane był sprowadzony z myślą o graniu na "9", a nie...
18.08.2023 22:03
Na LM Sven nie wchodzi w grę, ale co ja tam wiem...
17.08.2023 06:24
@bawaria42
Syndrom zaciętej płyty. Ty jedyne co możesz negocjować to cenę na olx
15.08.2023 09:55
Hainer jest idiotą. I to nie jest obelga tylko fakt.
26.07.2023 13:07
A Coman dla porównania głośno mówi o tym, że nigdzie się nie wybiera i chciałby zostać legendą klubu.
Szkoda, że Lucas nie chce pograć więcej u nas, ale to jego sprawa. Był dobry jak był zdrowy, a że nie był zdrowy, to nie możemy powiedzieć, że był dobry xd
13.06.2023 19:15
Aha, czyli Bayern go leczy i wspiera, a on chce sobie odejść do PSG. Wielka szkoda, bo jest bardzo dobrym obrońcą.
02.06.2023 10:38
Nie ma co dygać o posadę dyrektora sportowego, bo Bayern już tak funkcjonował przez jakiś czas. Najważniejsze jest to, że jest KHR. Jak jest on to można spać spokojnie.
Scenariusz idealny: Dreesen okazuje się idealnym następcą, Bayern ściąga kompetentnego dyrektora sportowego, a Karl zabiera Hoenessa ze sobą na emeryturę.
01.06.2023 11:26
Czyli gdyby nie pewien skazaniec to nieudolny Brazzo już dawno by poleciał i może nawet Flick by został na dłużej.
Dzięki Bogu, że mamy KHR. Pięknie się zrewanżował bośniakowi.
31.05.2023 13:45
Oby nasz raper przedłużył kontrakt i zaczął grać jak w 19/20.
30.05.2023 21:55
Chcą wywalać Tuchela, bo nie wygrał trypletu prowadząc drużynę przez miesiąc w dodatku bez okresu przygotowawczego.
Efekt nowej miotły przecież musi zadziałać za każdym razem i to od razu niezależnie od czynników pozasportowych (np. niemały burdel związany z nagłym zwolnieniem poprzedniego trenera nie jest żadnym usprawiedliwieniem).
Tuchel bez winy nie jest, bo wziął tą fuchę na nienormalnych warunkach (tj. z marszu i to w takim momencie sezonu), ale bez wątpienia jest to bardzo dobry trener. Trzeba dać mu czas.
28.05.2023 01:19
Kahn potraktowany gorzej niż bośniak, który swoją nieudolnością ciągnął klub na dno od co najmniej 3 lat + był chamem.
27.05.2023 21:42
Za dużo karygodnych czynów Hasana, aby ocenić go pozytywnie!
Kahna szkoda, ale Nagelsmanna jeszcze bardziej.
27.05.2023 20:17
Kahn na TT powiedział, że klub mu zabronił świętowania majstra.
Co tu się dzieje??? xdd
27.05.2023 18:43
TWOJE ZDROWIE @hoven
POZDRAWIAM, TO JEST NEWS DNIA!!!
27.05.2023 18:40
Hehe karma hasanek, karma XD
27.05.2023 18:30
Oby zwolnienie góry dało impuls drużynie. Teraz Tuchel ma okres przygotowawczy do nadrobienia, ja jestem dobrej myśli.
27.05.2023 17:55
COOO???? Chyba zachleję pałę!!!
27.05.2023 17:44
Skąd macie te informacje o ich odejściach?
27.05.2023 17:43
Szkoda, że hasan zostanie
27.05.2023 17:41
Ktoś tu znowu nie umie w kontrakty.
25.05.2023 10:35
"- Spotkałem się potem z Oliverem Kahnem i Hasanem Salihamidzicem."
Czyli Hasan też winny (w przeciwieństwie do tego co pisze pewien tutejszy użytkownik).
18.05.2023 17:14
Myślę, że z Julianem Bayern zaprezentowałby się o niebo lepiej z City i byłaby rywalizacja na miarę finału LM. Niestety wyszło jak wyszło- karygodnie, nieprofesjonalnie i żałośnie. Pozostaje tylko kibicować City z dwóch powodów:
- Pep
- pstryczek w nos Uliego ;)
18.05.2023 13:22
Kimmich kiedyś mówił, że podczas jego kariery w Monachium trener zmieniał się wiele razy i tak być nie powinno. Patrząc na jego ostatnią wypowiedź nt. Nagelsmanna, można przypuszczać, że jest to główny powód, który skłania go do rozglądania sę za innymi klubami.
11.05.2023 10:55
Alaba poszedł za free?
Chryste panie, wolałem tego nie wiedzieć xD
09.05.2023 23:01
mógłby przypakować trochę coby mieć czym powalczyć z przeciwnikami
07.05.2023 16:55
Guardiola irytował Lahmem na ŚPD,
Ancelotti swoim 4-3-3
Flick wystawianiem Alaby kosztem Lucasa
Nagelsmann trójką obrońców
To Tuchel nie będzie wystawiał Mullera!
06.05.2023 23:43
borek niech się zajmie swoim kopytem ;D
06.05.2023 20:22
Tuchel nie miał ani jednego okresu przygotowawczego, więc jak to wszystko ma funkcjonować?
Edytowano : 2023-05-06 19:49:03
@kibicod2007
Słaby trener, który zdobył LM i był w dwóch finałach LM z dwiema różnymi drużynami wciągu dwóch sezonów. No niezła odklejka
06.05.2023 19:47
Czytałem wpis zagranicznego użytkownika, w którym stwierdził, że na szczęście Bayern jest zarządzany jak normalna duża firma i decyzje tejże nie mogą być podejmowane przez jednego człowieka, gdyż funkcję decyzyjną pełni zarząd, na który składa się kilka osób.
Czy ktoś z Was mógłby to sprostować, wytłumaczyć jak jest? Jak Hoeness steruje Bayernem z pozycji doradcy zarządu? Pytam serio.
24.04.2023 23:15
Zwolnienie Tuchela nawet przy powrocie Nagelsmana to byłby skrajny idiotyzm, ale wszystko w rękach naszego wspaniałomyślnego trio.
Edytowano : 2023-04-24 18:11:54
Z Tuchelem można planować lata pod warunkiem, że wyczyści się klub z niekompetentnych ludzi i piłkarzy.
Julek jak Flick- nie wróci wciągu najbliższych sezonów. Smutna prawda, ale trzeba się z tym oswoić i cieszyć, że jednak mamy Tuchela, a nie jakiegoś Kovaca.
24.04.2023 18:10
Uwolnić Barabasza!!!
24.04.2023 13:22
@DonJupp4ever
Lewandowski też nie błyszczy w Barcelonie, a jednak w Bayernie wymiatał. Thiago to właśnie brakujące ogniwo, którego uzupełnienia Hasan nie zapewnił Flickowi i czego efekt mieliśmy w sezonie 20/21 i w sumie mamy do teraz.
Edytowano : 2023-04-24 12:51:17
Dodajmy, że ktoś go puścił za marne 30mln. Miejmy nadzieję, że pan bośniak zadbał o jakieś klauzule.
Lewandowski w sumie to samo.
Jak to jest, że kupiliśmy Lucasa za 80mln, który większość sezonów opuścił, a sprzedajemy bijącego wszystkie rekordy napastnika za 50mln? xD
24.04.2023 12:47
Kompromitacja Heinera. Niedawno powiedział, że jeśli by miał ponownie podjąć decyzję o zwolnieniu Nagelsmanna, to uczyniłby tak samo, "bo nie widział rozwoju drużyny".
24.04.2023 12:43
@AdiFantasti
Jakie piękne plotki! Miejmy nadzieję, że prawdziwe! Niech się gotuje w bawarskim kotle!
23.04.2023 23:43
Muller jest przydatny, wystarczy dać mu dobrego napastnika i nie zmieniać trenera co rok panie Hasan!!!
23.04.2023 20:24
@Reeken89
Uli lepiej żeby nie wracał, bo bez KHR pociągnie ten klub jeszcze bardziej na dno. Nie mogę znieść jego obecności w mediach, jego durnych wypowiedzi, jego durnych decyzji i kolesiostwa + jest upartym starym dziadkiem, zakutą konserwą bez szacunku do innych. Nie znałem Bayernu przed jego rządami, ale śmiało mogę powiedzieć, że ten człowiek w ostatnich kilku latach się stoczył niewiarygodnie.
KHR dla odmiany to schludny, zadbany biznesmen chad, który mimo swojego wieku myśli perspektywicznie i nie daje się zaślepić swoimi ideałami, nie daje głupich nieprzemyślanych wywiadów, wie kiedy ze sceny zejść.
Moje przemyślenia, wszystkiego nie wiem, w razie co jestem otwarty na sprostowania.
23.04.2023 16:26
“(Salihamidzic) always knew I was by his side, especially in the conflict with Hansi Flick. Some people at the club wanted to get rid of him” Hoeneß told Zeit Online
“Julian Nagelsmann should not have gone on a skiing holiday after the defeat in Leverkusen,” Hoeneß said ominously. “If he had stayed in Munich, they would have met him and spoken to him Monday or Tuesday. And who knows what would have happened then.”
Ciekawe, że typ po odsiadce może wrócić na posadę prezesa klubu, a trener drużyny nie może śmignąć na narty xdd
Czy naprawdę ktoś zamierza NADAL bronić pana hasana?
23.04.2023 16:08
@Gwzd44
Przecież formacja z trzema obrońcami dawała efekty zatem w czym Ci przeszkadzała? Futbol się zmienia...
Sam byłem przeciwnikiem tej formacji, bo miałem złe wspomnienia z Carlo i jego sławnym 4-3-3, w którym Bayern grał totalne dno. Aczkolwiek u Juliana zaczęło to działać, więc nie widzę powodu, aby go za to nie lubić.
23.04.2023 09:56
Zapomniałem kto tutaj zaciekle wypytywał "a gdzie jest napisane, że Nagelsmana zwolnił Hasan??/1/1/1/"
Odpowiedź na stronie oficjalnej Bayernu:
"FC Bayern München has released head coach Julian Nagelsmann. This decision was taken by CEO Oliver Kahn and board member for sport Hasan Salihamidžić in consultation with club president Herbert Hainer."
Cała trójka out!
22.04.2023 21:53
Naprawdę nie rozumiem tego płakania o majstra. Przegrana ligi przez Bayern wyjdzie na plus i lidze i Bayernowi. Ludzie dostrzegą, że BL to już nie tylko Bayern, a Bayern się wzmocni jeszcze bardziej + duża szansa, że będzie wietrzenie zarządu i szatni.
22.04.2023 21:40
A ja powiem tak...
Na miejscu piłkarzy też by mi się odechciało. Dlaczego?
Zacznijmy od tego, że połowa kadry była zaskoczona zwolnieniem Nagelsmana i ponadto dowiedzieli się o tym od mediów. Trener Nagelsman miał pewnie swoje za uszami, ale W S P A N I A Ł E J dyspozycji w pucharach NIE można mu odmówić. Imponujący rekord w LM jeśli chodzi o wygrane i bramki, w PN to samo.
I tydzień przed najważniejszym okresem w sezonie (mecz o lidera, mecz w PN i dwumecz w LM) CZYTAM W GAZECIE, że trener, z którym miałem nawet spoko relacje i z którym moja drużyna spisywała się bardzo dobrze w ważnych meczach, zostaje wykopany, bo "cele były zagrożone". "Jakie cele? W lidze nam nie idzie, ale tragedii nie ma, w pucharach idziemy jak burza"- pomyślałbym sobie. Drugą rzeczą jaką bym zrobił to bym się najzwyczajniej świecie załamał- możemy tego doświadczyć oglądając codzienne obrady naszego kochanego sejmu- wtedy przychodzi pytanie "co za osły nami rządzą?".
No i co, fujara i szczęka opada do ziemi, motywacja spada, bo to już szósty trener wciągu ostatnich 6 lat. Jedyne co ci zostaje to zamanifestować światu, że rządzą tobą osły...
Tuchel bez winy nie jest, bo sam się wkopał na minę (zamiast się ugadać, że przyjdzie po sezonie), aczkolwiek nie zapominajmy, że jest dobrym trenerem i bardzo prawdopodobne, że jeszcze lepszym od Nagelsmanna.
22.04.2023 21:33
Ulreich lepszy od Sommera? Nikt już nie pamięta jego babola z Realem?
Sommer takowego nie popełnił w meczach o stawkę.
22.04.2023 20:30
Tuchel amatorem? Hahahha jakie ja tutaj rzeczy czytam xD
22.04.2023 20:23
Hasan, Hasan, nie umie w transfery, w szatni samowolka, kłótnie bez kozery, a na koniec- Majorka!
22.04.2023 17:25
Halo Julian??? Nie leć do tego Londynu, mamy dla ciebie grubą fuchę w Mynsien.
22.04.2023 17:17
Jeżeli po każdej zmianie trenera następowało odżycie, a tutaj tego nie ma, to wniosek jest prosty: Naglesmann złym trenerem nie był. Uważam, że nieco gorszym od Tuchela, ACZKOLWIEK zarząd się skompromitował i mam nadzieję, że drużyna skutecznie przetrzepie zarząd z patałachów.
22.04.2023 17:14
Piłkarze grają na zwolnienie zarządu xD
22.04.2023 17:09
giera jak na orlu
22.04.2023 16:15
O i to jest właśnie to! Zasługa Hasanka! Sprowadza płaczków, którzy jak nie będą grać od dechy do dechy to wylewają żale w mediach.
Na suchy las z nim do swoich! Razem z Hasanem!
20.04.2023 11:45
A ja niestety uważam, że i BL powinien Bayern przegrać. Jest to punkt newralgiczny, więc byłaby większa szansa na wietrzenie klubu u góry i w samej szatni, a nie ukrywajmy- coś takiego naprawdę by się przydało w tym klubie. Tym samym szanse na sukces w przyszłym sezonie by się zwiększyły.
20.04.2023 11:17
Czy Kahn jest odpowiednim człowiekiem na odpowiednim miejscu? Na pewno ma predyspozycje większe niż Hasan, ale tak naprawdę nie wiemy, który z tej dwójki przyczynił się do (najgorszej) decyzji o zmianie trenera. Ktoś musi za to zapłacić.
Wszyscy chcielibyśmy, aby to był Hasan, bo on też bez winy nie jest (dupne transfery), ale gość jest chroniony przez kryminalistę, więc nieprędko zobaczymy jego odejście. Myślę, że najgorszym scenariuszem będzie powrót Hoeneßa, który przy braku KHR, obróci Bayern w popiół.
20.04.2023 10:27
Taa, więcej afrykańskiego szrotu, a DNA Bayernu na pewno odżyje.
Komentarz brzmi rasistowsko i zdaję sobie z tego sprawę, aczkolwiek rasistą nie jestem. Bynajmniej!
Chodzi mi o to żeby nie bawić się w sprowadzanie egzotycznych nazwisk z jednym dobrym sezonem na koncie, bo prędzej czy później zacznie sobie kręcić loczki i robić masę. Tu potrzeba jakichś zaciętych grajków, którzy gryzą trawę i popijają browarem. A tacy to tylko z Włoch albo Bałkanów.
Powiało stereotypami :D
20.04.2023 00:33
Jakiś kibic na live kanału sportowego wykrzyczał nasze myśli i chwała Bogu za to... człowiekowi lżej na sercu.
20.04.2023 00:06
@Jurgen1982
Jeszcze ten Osheeman przyjdzie w lato za 100 baniek i Hasan na kolejną kadencję zostanie.
Przykre, że na tej stronie słychać przyklaskiwanie temu transferowi...
19.04.2023 23:52
"- Ich pieniądze nie wystarczą. Jak dotąd oba zespoły nic nie wygrały. Nic, a nic. Kiedy je pokonujemy sprawia mi to ogromną radość. To musi być nasz cel - mówi były prezes bawarskiego klubu."
Cytat stary, ale warto by postawić mu przed domem z facjatą Hasana obok...
Edytowano : 2023-04-19 23:44:29
#edit
Odp na moje pyt. nr1:
TRANSPARENT
"Brazzo + Kahn: Heroes of yesteryear - losers of today"
19.04.2023 23:40
Meczu nie oglądałem, ale mam parę pytań:
1. Co to był za transparent kierowany do zarządu?
2. Czy jak Tuchel dostał czerwo to czy w kolejnej edycji zasiądzie na ławce trenerskiej czy ma "bana" na kilka spotkań?
Z tego co czytam to odpadliśmy po walce- fajnie. Szkoda, że znowu zadecydowały błędy w obronie. Upa niczym Rafinha z Realem w 17/18 albo Tolisso z Ulreichem xd
Z plusów- na ławce mamy (chyba) dobrego trenera, którego namaścił sam Jupp Heynckes. Trzymajmy zatem kciuki, aby tego lata odbyły się poważne roszady W KADRZE i ZARZĄDZIE (wiadomo o kim mowa). Trzeba wyciągnąć konsekwencje z debilnego ruchu jakim była zmiana trenera w najważniejszym etapie sezonu. Jeśli tak się stanie to możemy być spokojni, jeśli chodzi o przyszłość.
ALE GŁOWY SIĘ MUSZĄ POSYPAĆ!!!
Z góry dzięki za odp na pytania.
19.04.2023 23:36
I po co bośniak szedł do szatni? Co powiedział? "dałem wam niemałe pensje, więc oczekuję czegoś w zamian" czy "grajcie w końcu dobrze, bo lista trenerów mi się kończy"?
19.04.2023 10:57
100 mln za Oshimena? Sodówka już komuś na górze odbija i to nie skończy się dobrze.
18.04.2023 23:29
Obstawiam scenariusz jak z Barcą w 14/15.
I obym się mylił.
18.04.2023 11:43
No przecież Bartomeu też wielkie gwiazdy sprawdzał i kadra była kompletna i obsadzona wielkimi nazwiskami! Wina trenerów, że się stoczyli!!!
Edytowano : 2023-04-16 23:50:22
sprowadzał** xd
16.04.2023 23:50
@Pir5
Desant antybrazzo.pl na główną siedzibę klubu. hoven będzie koordynować całą operację.
16.04.2023 11:45
Tuchel nie miał ani jednego okresu przygotowawczego z Bayernem. Jest najmniej winny spośród wszystkich (no może prócz tego, że się wp*olił na głęboką wodę xd).
15.04.2023 19:58
@hoven
Skąd źródło?
Tak a propos to czy przypadkiem Uli nie zasiada w zarządzie jako honorowy prezydent? xd
15.04.2023 18:54
@MaciekPL
TT też się nie popisał biorąc taką fuchę na gwałt. Przecież ryzyko, że się spali było OGROMNE. Rozumiem gdyby Bayern odpadł z pucharów i miał kilka pkt straty do lidera, ale gra na 3 frontach się toczyła.
Zarząd się popisał i niestety myślę, że lepiej dla Bayernu by było przegranie wszystkiego, bo wtedy będzie większa szansa, że posypią się głowy.
15.04.2023 18:06
@Reeken89
Gdyby był kompetentny i się nie kompromitował albo gdyby chociaż SAM podał się do dymisji przyznając się do swoich błędów, to nikt by się go JUŻ nie czepiał.
15.04.2023 18:03
@DonJupp4ever
Dobrze, że się nie odniosłeś do reszty.
A to dyrektor sportowy nie ma głosu ws. wyboru trenera?
"Daliśmy się pokazać w Leverkusen drużynie, która grała w czwartek. Musieliśmy usiąść i przeanalizować. Następnie podjęliśmy decyzję. To nie było łatwe."
"Wspieraliśmy Juliana i jego zespół od pierwszej do ostatniej sekundy, ale teraz musieliśmy podjąć tę trudną decyzję."
O tutaj. Wypowiedź Bośniaka.
15.04.2023 17:56
@DonJupp4ever
Przecież piszemy o tym wielokrotnie.
Flick, Majorka, pokazy mody, absurdalnie wysokie kontrakty, samowolka w szatni, niezaplanowane transfery.
Co z tego, że zarobił na szrocie, który sprowadził w 20/21 skoro Flick musiał wystawić Martineza na atak w akcie desperacji?
Teraz cała szopka ze zwolnieniem trenera, który w pucharach spisywał się przyzwoicie. Na miejscu piłkarzy też bym się załamał mając takiego kogoś na posadzie dyrektora sportowego.
Porównaj to sobie do pracy Sammera, facet robił świetne transfery + był obecny na ławce trenerskiej.
Czyli obie rzeczy, których nie spełnia Hasan- człowiek bez doświadczenia.
15.04.2023 17:53
@Matilegolas
Od motywacji i trzymania szachu w szatni też jest dyrektor sportowy.
Ale takowego Bayern nie posiada.
15.04.2023 17:47
antybrazzo.pl ma się dobrze
I dobrze! Do wyrzucenia Juliana było akceptowalnie (przynajmniej w pucharach).
Już widzę te damskie pogaduszki w szatni xdd
Bayern Tuchela jest brzydki, ale ma coś czego nie miał Bayern Carlo, Kovaca czy nawet Juliana: niezawodność i wyniki.
08.11.2023 22:47
Problemem Bayernu na bokach obrony jest to, że nikt nie chce tam grać. Czy to Alaba czy Davies czy Kimmich czy Pavard. Gdyby sprowadzić jakiegoś nominalnego bocznego obrońcę to sprzedaż Daviesa można by rozważyć.
05.11.2023 14:42
@GuteSpiele
"Gdzie się schowali Flickowi reformatorzy? :) "
Ja tu nadal jestem i tylko mistrzostwo + liga mistrzów zmieni moje zdanie ;)
04.11.2023 21:37
@ironmaidenpl
"Co za bzdury piszesz, o tej wtopię pucharowej to mało kto pamięta.
Pisałem wcześniej przed meczem, że z tymi mega frajerami wygramy, i cyk. "
No np. ja pamiętam, bo już znudzony jestem wygrywaniem Bundesligi 13-sty raz z rzędu. Wolałbym zobaczyć w końcu jakieś puchary jak np. wspomniany DfB albo LM.
04.11.2023 20:43
@Kimas
No, ale nadal Bayern sfrajerzył puchar i tej plamy już nic nie zmyje w tym sezonie. MOŻE co najwyżej rozwalcowanie realu w fazie pucharowej.
04.11.2023 20:28
Zakochałem się w naszym trenerze.
04.11.2023 20:25
@Ivan7
xD dobra wszystko jasne
Kahn bronił wszystko na farcie.
04.11.2023 20:20
@Ivan7
Jakieś statystyki konkretne liczby podaj może, proszę?
04.11.2023 20:16
41 goli wbił na pustaka?
04.11.2023 20:14
"Lewy dobijak", "Flick farciarz"
Jakie rzeczy tutaj się czyta xD
04.11.2023 20:13
Nie wiem co sądzić o tym... Na pewno Tuchelowi trzeba dać dograć sezon, bo myślę, że czymś nas zaskoczy. Po sezonie ocenić: czy Tuchel czy Flick (nikt inny!).
04.11.2023 20:07
Szkoda, że w Pokalu tak nie grali...
04.11.2023 19:07
Niepozwolenie Flickowi tworzyć swojego projektu właśnie odbija się czkawką Bayernowi :))
Pragnę zaznaczyć, że Kovac nie wypada wcale tak źle na tle Nagelsmanna, Ancelottiego czy (póki co) Tuchela. To wiele mówi o tej trójce.
A umniejszanie Hansiemu, bo "sezon covidowy", "w reprze nie dał rady" jest conajmniej niepoważne. Różnicę w grze było widać MOMENTALNIE (tak samo było jak wrócił Jupp). @hoven Miałeś przypomnieć mi czy w sezonie 20/21 były jakieś tragiczne MENTALNIE mecze?
04.11.2023 13:53
Ja to bym chciał Flicka w Bayernie, ale po zakończeniu tego sezonu. Jak będziemy zwalniać trenera co październik to słabo to będzie wyglądać xD
Wyniki puki co som!!!111 (1/3 potrójnej korony już nie hehe)
03.11.2023 20:41
Trenera nie ma co zwalniać tylko trzeba dać mu dograć sezon, niestety.
02.11.2023 21:12
@KahnTitan
Jeśli ciebie nie obchodzi puchar niemiec to spoko. Mnie już nie obchodzi 12sta wygrana Bundesliga xd I podejrzewam, że samych piłkarzy już też.
Edytowano : 2023-11-02 11:06:43
@hoven
Były jakieś słabe mentalnie mecze w 20/21?
02.11.2023 11:05
" Flick jest trenerem jednego sezonu", ale... po jego przyjściu było widać momentalnie zmianę nastawienia. Poza tym nie przypominam sobie tak tragicznych meczów pod względem mentalnym w sezonie 20/21 (jeśli takowy okres był to proszę mi przypomnieć).
Podobny efekt był jak wrócił Heynckes. Zatem to mnie przekonuje do tezy, że Flick coś w sobie jednak miał i nie należy go dyskredytować. Zwłaszcza, że w tamtym okresie atmosfera w klubie z Hasanem była jaka była xd
Edytowano : 2023-11-02 10:38:47
Nigdy nie zapomnę Martineza, który wchodził na atak na mecz z PSG xD Wymowny komunikat Flicka, że nie miał z czego tworzyć zespół.
02.11.2023 10:37
Flick nieudacznik
Co ja tutaj czytam xDD
Edytowano : 2023-11-02 04:10:08
Ja tam w styl miałem wylane póki były wyniki. Lecz wyników już nie ma moi mili! Trzeba działać... Flicka wziąć i yolo
02.11.2023 04:07
Rożne Kimmicha to mem, w dodatku nieśmieszny
24.10.2023 20:35
Muller, Tel i tak nie wejdą xd
24.10.2023 20:09
Brak De Ligta to kolejny super pomysł kolejnego super trenera w Bayernie xd
15.09.2023 23:03
A De Ligt czemu nie gra?
02.09.2023 20:23
Te rożne Kimmicha są żałosne
02.09.2023 19:18
A mowa ciała Tuchela nie wróży nic dobrego! Pewnie jest zrezygnowany zj*banymi transferami, czyli za kilka miesięcy zmiana trenera. Trener ma ukręcić bata z g*wna! Bo tak mówi zarząd.
02.09.2023 19:14
Przynajmniej nie mają Sommera xD Wygramy to
02.09.2023 19:09
Dziwi mnie to, bo przecież pozbyto się Kahna i Hasana, a do klubu wrócił KHR.
02.09.2023 16:15
@bawaria42
Tak, jest to żart, ale śmieszny. Wszyscy tutaj na stronie się z tego śmiejemy oprócz ciebie. Wyjmij kija i się nie kompromituj, śmiej się z nami.
31.08.2023 14:16
Najlepiej by było przesunąć Kimmicha na PO (gdzie chyba grał najlepiej), a do środka na 6 dać jakiegoś kreatywnego rozgrywającego.
Niestety tak się nie stanie, bo Kimmicha na PO nikt nie usadzi.
29.08.2023 20:07
O kontuzja xD
18.08.2023 22:14
TAAAAK JEEEST
18.08.2023 22:06
Myślałem, że Kane był sprowadzony z myślą o graniu na "9", a nie...
18.08.2023 22:03
Na LM Sven nie wchodzi w grę, ale co ja tam wiem...
17.08.2023 06:24
@bawaria42
Syndrom zaciętej płyty. Ty jedyne co możesz negocjować to cenę na olx
15.08.2023 09:55
Hainer jest idiotą. I to nie jest obelga tylko fakt.
26.07.2023 13:07
A Coman dla porównania głośno mówi o tym, że nigdzie się nie wybiera i chciałby zostać legendą klubu.
Szkoda, że Lucas nie chce pograć więcej u nas, ale to jego sprawa. Był dobry jak był zdrowy, a że nie był zdrowy, to nie możemy powiedzieć, że był dobry xd
13.06.2023 19:15
Aha, czyli Bayern go leczy i wspiera, a on chce sobie odejść do PSG. Wielka szkoda, bo jest bardzo dobrym obrońcą.
02.06.2023 10:38
Nie ma co dygać o posadę dyrektora sportowego, bo Bayern już tak funkcjonował przez jakiś czas. Najważniejsze jest to, że jest KHR. Jak jest on to można spać spokojnie.
Scenariusz idealny: Dreesen okazuje się idealnym następcą, Bayern ściąga kompetentnego dyrektora sportowego, a Karl zabiera Hoenessa ze sobą na emeryturę.
01.06.2023 11:26
Czyli gdyby nie pewien skazaniec to nieudolny Brazzo już dawno by poleciał i może nawet Flick by został na dłużej.
Dzięki Bogu, że mamy KHR. Pięknie się zrewanżował bośniakowi.
31.05.2023 13:45
Oby nasz raper przedłużył kontrakt i zaczął grać jak w 19/20.
30.05.2023 21:55
Chcą wywalać Tuchela, bo nie wygrał trypletu prowadząc drużynę przez miesiąc w dodatku bez okresu przygotowawczego.
Efekt nowej miotły przecież musi zadziałać za każdym razem i to od razu niezależnie od czynników pozasportowych (np. niemały burdel związany z nagłym zwolnieniem poprzedniego trenera nie jest żadnym usprawiedliwieniem).
Tuchel bez winy nie jest, bo wziął tą fuchę na nienormalnych warunkach (tj. z marszu i to w takim momencie sezonu), ale bez wątpienia jest to bardzo dobry trener. Trzeba dać mu czas.
28.05.2023 01:19
Kahn potraktowany gorzej niż bośniak, który swoją nieudolnością ciągnął klub na dno od co najmniej 3 lat + był chamem.
27.05.2023 21:42
Za dużo karygodnych czynów Hasana, aby ocenić go pozytywnie!
Kahna szkoda, ale Nagelsmanna jeszcze bardziej.
27.05.2023 20:17
Kahn na TT powiedział, że klub mu zabronił świętowania majstra.
Co tu się dzieje??? xdd
27.05.2023 18:43
TWOJE ZDROWIE @hoven
POZDRAWIAM, TO JEST NEWS DNIA!!!
27.05.2023 18:40
Hehe karma hasanek, karma XD
27.05.2023 18:30
Oby zwolnienie góry dało impuls drużynie. Teraz Tuchel ma okres przygotowawczy do nadrobienia, ja jestem dobrej myśli.
27.05.2023 17:55
COOO???? Chyba zachleję pałę!!!
27.05.2023 17:44
Skąd macie te informacje o ich odejściach?
27.05.2023 17:43
Szkoda, że hasan zostanie
27.05.2023 17:41
Ktoś tu znowu nie umie w kontrakty.
25.05.2023 10:35
"- Spotkałem się potem z Oliverem Kahnem i Hasanem Salihamidzicem."
Czyli Hasan też winny (w przeciwieństwie do tego co pisze pewien tutejszy użytkownik).
18.05.2023 17:14
Myślę, że z Julianem Bayern zaprezentowałby się o niebo lepiej z City i byłaby rywalizacja na miarę finału LM. Niestety wyszło jak wyszło- karygodnie, nieprofesjonalnie i żałośnie. Pozostaje tylko kibicować City z dwóch powodów:
- Pep
- pstryczek w nos Uliego ;)
18.05.2023 13:22
Kimmich kiedyś mówił, że podczas jego kariery w Monachium trener zmieniał się wiele razy i tak być nie powinno. Patrząc na jego ostatnią wypowiedź nt. Nagelsmanna, można przypuszczać, że jest to główny powód, który skłania go do rozglądania sę za innymi klubami.
11.05.2023 10:55
Alaba poszedł za free?
Chryste panie, wolałem tego nie wiedzieć xD
09.05.2023 23:01
mógłby przypakować trochę coby mieć czym powalczyć z przeciwnikami
07.05.2023 16:55
Guardiola irytował Lahmem na ŚPD,
Ancelotti swoim 4-3-3
Flick wystawianiem Alaby kosztem Lucasa
Nagelsmann trójką obrońców
To Tuchel nie będzie wystawiał Mullera!
06.05.2023 23:43
borek niech się zajmie swoim kopytem ;D
06.05.2023 20:22
Tuchel nie miał ani jednego okresu przygotowawczego, więc jak to wszystko ma funkcjonować?
Edytowano : 2023-05-06 19:49:03
@kibicod2007
Słaby trener, który zdobył LM i był w dwóch finałach LM z dwiema różnymi drużynami wciągu dwóch sezonów. No niezła odklejka
06.05.2023 19:47
Czytałem wpis zagranicznego użytkownika, w którym stwierdził, że na szczęście Bayern jest zarządzany jak normalna duża firma i decyzje tejże nie mogą być podejmowane przez jednego człowieka, gdyż funkcję decyzyjną pełni zarząd, na który składa się kilka osób.
Czy ktoś z Was mógłby to sprostować, wytłumaczyć jak jest? Jak Hoeness steruje Bayernem z pozycji doradcy zarządu? Pytam serio.
24.04.2023 23:15
Zwolnienie Tuchela nawet przy powrocie Nagelsmana to byłby skrajny idiotyzm, ale wszystko w rękach naszego wspaniałomyślnego trio.
Edytowano : 2023-04-24 18:11:54
Z Tuchelem można planować lata pod warunkiem, że wyczyści się klub z niekompetentnych ludzi i piłkarzy.
Julek jak Flick- nie wróci wciągu najbliższych sezonów. Smutna prawda, ale trzeba się z tym oswoić i cieszyć, że jednak mamy Tuchela, a nie jakiegoś Kovaca.
24.04.2023 18:10
Uwolnić Barabasza!!!
24.04.2023 13:22
@DonJupp4ever
Lewandowski też nie błyszczy w Barcelonie, a jednak w Bayernie wymiatał. Thiago to właśnie brakujące ogniwo, którego uzupełnienia Hasan nie zapewnił Flickowi i czego efekt mieliśmy w sezonie 20/21 i w sumie mamy do teraz.
Edytowano : 2023-04-24 12:51:17
Dodajmy, że ktoś go puścił za marne 30mln. Miejmy nadzieję, że pan bośniak zadbał o jakieś klauzule.
Lewandowski w sumie to samo.
Jak to jest, że kupiliśmy Lucasa za 80mln, który większość sezonów opuścił, a sprzedajemy bijącego wszystkie rekordy napastnika za 50mln? xD
24.04.2023 12:47
Kompromitacja Heinera. Niedawno powiedział, że jeśli by miał ponownie podjąć decyzję o zwolnieniu Nagelsmanna, to uczyniłby tak samo, "bo nie widział rozwoju drużyny".
24.04.2023 12:43
@AdiFantasti
Jakie piękne plotki! Miejmy nadzieję, że prawdziwe! Niech się gotuje w bawarskim kotle!
23.04.2023 23:43
Muller jest przydatny, wystarczy dać mu dobrego napastnika i nie zmieniać trenera co rok panie Hasan!!!
23.04.2023 20:24
@Reeken89
Uli lepiej żeby nie wracał, bo bez KHR pociągnie ten klub jeszcze bardziej na dno. Nie mogę znieść jego obecności w mediach, jego durnych wypowiedzi, jego durnych decyzji i kolesiostwa + jest upartym starym dziadkiem, zakutą konserwą bez szacunku do innych. Nie znałem Bayernu przed jego rządami, ale śmiało mogę powiedzieć, że ten człowiek w ostatnich kilku latach się stoczył niewiarygodnie.
KHR dla odmiany to schludny, zadbany biznesmen chad, który mimo swojego wieku myśli perspektywicznie i nie daje się zaślepić swoimi ideałami, nie daje głupich nieprzemyślanych wywiadów, wie kiedy ze sceny zejść.
Moje przemyślenia, wszystkiego nie wiem, w razie co jestem otwarty na sprostowania.
23.04.2023 16:26
“(Salihamidzic) always knew I was by his side, especially in the conflict with Hansi Flick. Some people at the club wanted to get rid of him” Hoeneß told Zeit Online
“Julian Nagelsmann should not have gone on a skiing holiday after the defeat in Leverkusen,” Hoeneß said ominously. “If he had stayed in Munich, they would have met him and spoken to him Monday or Tuesday. And who knows what would have happened then.”
Ciekawe, że typ po odsiadce może wrócić na posadę prezesa klubu, a trener drużyny nie może śmignąć na narty xdd
Czy naprawdę ktoś zamierza NADAL bronić pana hasana?
23.04.2023 16:08
@Gwzd44
Przecież formacja z trzema obrońcami dawała efekty zatem w czym Ci przeszkadzała? Futbol się zmienia...
Sam byłem przeciwnikiem tej formacji, bo miałem złe wspomnienia z Carlo i jego sławnym 4-3-3, w którym Bayern grał totalne dno. Aczkolwiek u Juliana zaczęło to działać, więc nie widzę powodu, aby go za to nie lubić.
23.04.2023 09:56
Zapomniałem kto tutaj zaciekle wypytywał "a gdzie jest napisane, że Nagelsmana zwolnił Hasan??/1/1/1/"
Odpowiedź na stronie oficjalnej Bayernu:
"FC Bayern München has released head coach Julian Nagelsmann. This decision was taken by CEO Oliver Kahn and board member for sport Hasan Salihamidžić in consultation with club president Herbert Hainer."
Cała trójka out!
22.04.2023 21:53
Naprawdę nie rozumiem tego płakania o majstra. Przegrana ligi przez Bayern wyjdzie na plus i lidze i Bayernowi. Ludzie dostrzegą, że BL to już nie tylko Bayern, a Bayern się wzmocni jeszcze bardziej + duża szansa, że będzie wietrzenie zarządu i szatni.
22.04.2023 21:40
A ja powiem tak...
Na miejscu piłkarzy też by mi się odechciało. Dlaczego?
Zacznijmy od tego, że połowa kadry była zaskoczona zwolnieniem Nagelsmana i ponadto dowiedzieli się o tym od mediów. Trener Nagelsman miał pewnie swoje za uszami, ale W S P A N I A Ł E J dyspozycji w pucharach NIE można mu odmówić. Imponujący rekord w LM jeśli chodzi o wygrane i bramki, w PN to samo.
I tydzień przed najważniejszym okresem w sezonie (mecz o lidera, mecz w PN i dwumecz w LM) CZYTAM W GAZECIE, że trener, z którym miałem nawet spoko relacje i z którym moja drużyna spisywała się bardzo dobrze w ważnych meczach, zostaje wykopany, bo "cele były zagrożone". "Jakie cele? W lidze nam nie idzie, ale tragedii nie ma, w pucharach idziemy jak burza"- pomyślałbym sobie. Drugą rzeczą jaką bym zrobił to bym się najzwyczajniej świecie załamał- możemy tego doświadczyć oglądając codzienne obrady naszego kochanego sejmu- wtedy przychodzi pytanie "co za osły nami rządzą?".
No i co, fujara i szczęka opada do ziemi, motywacja spada, bo to już szósty trener wciągu ostatnich 6 lat. Jedyne co ci zostaje to zamanifestować światu, że rządzą tobą osły...
Tuchel bez winy nie jest, bo sam się wkopał na minę (zamiast się ugadać, że przyjdzie po sezonie), aczkolwiek nie zapominajmy, że jest dobrym trenerem i bardzo prawdopodobne, że jeszcze lepszym od Nagelsmanna.
22.04.2023 21:33
Ulreich lepszy od Sommera? Nikt już nie pamięta jego babola z Realem?
Sommer takowego nie popełnił w meczach o stawkę.
22.04.2023 20:30
Tuchel amatorem? Hahahha jakie ja tutaj rzeczy czytam xD
22.04.2023 20:23
Hasan, Hasan, nie umie w transfery, w szatni samowolka, kłótnie bez kozery, a na koniec- Majorka!
22.04.2023 17:25
Halo Julian??? Nie leć do tego Londynu, mamy dla ciebie grubą fuchę w Mynsien.
22.04.2023 17:17
Jeżeli po każdej zmianie trenera następowało odżycie, a tutaj tego nie ma, to wniosek jest prosty: Naglesmann złym trenerem nie był. Uważam, że nieco gorszym od Tuchela, ACZKOLWIEK zarząd się skompromitował i mam nadzieję, że drużyna skutecznie przetrzepie zarząd z patałachów.
22.04.2023 17:14
Piłkarze grają na zwolnienie zarządu xD
22.04.2023 17:09
giera jak na orlu
22.04.2023 16:15
O i to jest właśnie to! Zasługa Hasanka! Sprowadza płaczków, którzy jak nie będą grać od dechy do dechy to wylewają żale w mediach.
Na suchy las z nim do swoich! Razem z Hasanem!
20.04.2023 11:45
A ja niestety uważam, że i BL powinien Bayern przegrać. Jest to punkt newralgiczny, więc byłaby większa szansa na wietrzenie klubu u góry i w samej szatni, a nie ukrywajmy- coś takiego naprawdę by się przydało w tym klubie. Tym samym szanse na sukces w przyszłym sezonie by się zwiększyły.
20.04.2023 11:17
Czy Kahn jest odpowiednim człowiekiem na odpowiednim miejscu? Na pewno ma predyspozycje większe niż Hasan, ale tak naprawdę nie wiemy, który z tej dwójki przyczynił się do (najgorszej) decyzji o zmianie trenera. Ktoś musi za to zapłacić.
Wszyscy chcielibyśmy, aby to był Hasan, bo on też bez winy nie jest (dupne transfery), ale gość jest chroniony przez kryminalistę, więc nieprędko zobaczymy jego odejście. Myślę, że najgorszym scenariuszem będzie powrót Hoeneßa, który przy braku KHR, obróci Bayern w popiół.
20.04.2023 10:27
Taa, więcej afrykańskiego szrotu, a DNA Bayernu na pewno odżyje.
Komentarz brzmi rasistowsko i zdaję sobie z tego sprawę, aczkolwiek rasistą nie jestem. Bynajmniej!
Chodzi mi o to żeby nie bawić się w sprowadzanie egzotycznych nazwisk z jednym dobrym sezonem na koncie, bo prędzej czy później zacznie sobie kręcić loczki i robić masę. Tu potrzeba jakichś zaciętych grajków, którzy gryzą trawę i popijają browarem. A tacy to tylko z Włoch albo Bałkanów.
Powiało stereotypami :D
20.04.2023 00:33
Jakiś kibic na live kanału sportowego wykrzyczał nasze myśli i chwała Bogu za to... człowiekowi lżej na sercu.
20.04.2023 00:06
@Jurgen1982
Jeszcze ten Osheeman przyjdzie w lato za 100 baniek i Hasan na kolejną kadencję zostanie.
Przykre, że na tej stronie słychać przyklaskiwanie temu transferowi...
19.04.2023 23:52
"- Ich pieniądze nie wystarczą. Jak dotąd oba zespoły nic nie wygrały. Nic, a nic. Kiedy je pokonujemy sprawia mi to ogromną radość. To musi być nasz cel - mówi były prezes bawarskiego klubu."
Cytat stary, ale warto by postawić mu przed domem z facjatą Hasana obok...
Edytowano : 2023-04-19 23:44:29
#edit
Odp na moje pyt. nr1:
TRANSPARENT
"Brazzo + Kahn: Heroes of yesteryear - losers of today"
19.04.2023 23:40
Meczu nie oglądałem, ale mam parę pytań:
1. Co to był za transparent kierowany do zarządu?
2. Czy jak Tuchel dostał czerwo to czy w kolejnej edycji zasiądzie na ławce trenerskiej czy ma "bana" na kilka spotkań?
Z tego co czytam to odpadliśmy po walce- fajnie. Szkoda, że znowu zadecydowały błędy w obronie. Upa niczym Rafinha z Realem w 17/18 albo Tolisso z Ulreichem xd
Z plusów- na ławce mamy (chyba) dobrego trenera, którego namaścił sam Jupp Heynckes. Trzymajmy zatem kciuki, aby tego lata odbyły się poważne roszady W KADRZE i ZARZĄDZIE (wiadomo o kim mowa). Trzeba wyciągnąć konsekwencje z debilnego ruchu jakim była zmiana trenera w najważniejszym etapie sezonu. Jeśli tak się stanie to możemy być spokojni, jeśli chodzi o przyszłość.
ALE GŁOWY SIĘ MUSZĄ POSYPAĆ!!!
Z góry dzięki za odp na pytania.
19.04.2023 23:36
I po co bośniak szedł do szatni? Co powiedział? "dałem wam niemałe pensje, więc oczekuję czegoś w zamian" czy "grajcie w końcu dobrze, bo lista trenerów mi się kończy"?
19.04.2023 10:57
100 mln za Oshimena? Sodówka już komuś na górze odbija i to nie skończy się dobrze.
18.04.2023 23:29
Obstawiam scenariusz jak z Barcą w 14/15.
I obym się mylił.
18.04.2023 11:43
No przecież Bartomeu też wielkie gwiazdy sprawdzał i kadra była kompletna i obsadzona wielkimi nazwiskami! Wina trenerów, że się stoczyli!!!
Edytowano : 2023-04-16 23:50:22
sprowadzał** xd
16.04.2023 23:50
@Pir5
Desant antybrazzo.pl na główną siedzibę klubu. hoven będzie koordynować całą operację.
16.04.2023 11:45
Tuchel nie miał ani jednego okresu przygotowawczego z Bayernem. Jest najmniej winny spośród wszystkich (no może prócz tego, że się wp*olił na głęboką wodę xd).
15.04.2023 19:58
@hoven
Skąd źródło?
Tak a propos to czy przypadkiem Uli nie zasiada w zarządzie jako honorowy prezydent? xd
15.04.2023 18:54
@MaciekPL
TT też się nie popisał biorąc taką fuchę na gwałt. Przecież ryzyko, że się spali było OGROMNE. Rozumiem gdyby Bayern odpadł z pucharów i miał kilka pkt straty do lidera, ale gra na 3 frontach się toczyła.
Zarząd się popisał i niestety myślę, że lepiej dla Bayernu by było przegranie wszystkiego, bo wtedy będzie większa szansa, że posypią się głowy.
15.04.2023 18:06
@Reeken89
Gdyby był kompetentny i się nie kompromitował albo gdyby chociaż SAM podał się do dymisji przyznając się do swoich błędów, to nikt by się go JUŻ nie czepiał.
15.04.2023 18:03
@DonJupp4ever
Dobrze, że się nie odniosłeś do reszty.
A to dyrektor sportowy nie ma głosu ws. wyboru trenera?
"Daliśmy się pokazać w Leverkusen drużynie, która grała w czwartek. Musieliśmy usiąść i przeanalizować. Następnie podjęliśmy decyzję. To nie było łatwe."
"Wspieraliśmy Juliana i jego zespół od pierwszej do ostatniej sekundy, ale teraz musieliśmy podjąć tę trudną decyzję."
O tutaj. Wypowiedź Bośniaka.
15.04.2023 17:56
@DonJupp4ever
Przecież piszemy o tym wielokrotnie.
Flick, Majorka, pokazy mody, absurdalnie wysokie kontrakty, samowolka w szatni, niezaplanowane transfery.
Co z tego, że zarobił na szrocie, który sprowadził w 20/21 skoro Flick musiał wystawić Martineza na atak w akcie desperacji?
Teraz cała szopka ze zwolnieniem trenera, który w pucharach spisywał się przyzwoicie. Na miejscu piłkarzy też bym się załamał mając takiego kogoś na posadzie dyrektora sportowego.
Porównaj to sobie do pracy Sammera, facet robił świetne transfery + był obecny na ławce trenerskiej.
Czyli obie rzeczy, których nie spełnia Hasan- człowiek bez doświadczenia.
15.04.2023 17:53
@Matilegolas
Od motywacji i trzymania szachu w szatni też jest dyrektor sportowy.
Ale takowego Bayern nie posiada.
15.04.2023 17:47
antybrazzo.pl ma się dobrze
I dobrze! Do wyrzucenia Juliana było akceptowalnie (przynajmniej w pucharach).
Już widzę te damskie pogaduszki w szatni xdd
15.04.2023 17:40
Drużyna gra na powrót Nagelsmana.
Zmieńcie moje zdanie :D
15.04.2023 17:12