DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Mistrz358 Strona 1

3

Dla mnie ludzie którzy umniejszają wczorajszą fajną grę Bayernu mówiąc, że nie ma się czym cieszyć bo to tylko Lazio to idioci. Dlaczego? A Freiburg czy Bochum albo Werder z którymi Bayern kopał się po czole to były wybitne zespoły rozumiem? Jakoś nawet z takimi dziadami Bayern potrafił się ośmieszać. Więc oczywiście bez odpalania fajerwerków ale błagam bez umniejszania tej przyjemnej dla oka wczorajszej gry nawet jeżeli było to tylko Lazio bo z dużo większymi kłakami Bayern grał tak, że oczy krwawiły.

06.03.2024 15:33

2

Ten sezon jest słaby ale nazywanie go katastrofą jest żenujące. Znasz znaczenie słów?

12.05.2024 17:00

2

2-1 dla Bayernu dzisiaj będzie.

08.05.2024 17:04

2

Oby w tak ważnych spotkaniach nie było na placu Upamecano oraz Kima. Totalne nieporozumienie.

18.04.2024 13:59

2

@Jurgen1982
Ty też się chłopie napij i miej jakieś życie towarzyskie bo piszesz tutaj 100 komentarzy na godzinę zgrywając szeryfa. To nie zbrodnia ale żal Ciebie i tyle. Zjedz obiad i wyjdź do ludzi. Do wieczorynki jeszcze chwilę masz:)

20.02.2024 16:46

2

Ok wiadomo Tuchel to dno ale Wy serio myślicie, że z Flickiem to wypali? Czy formuła się nie wyczerpała jsk miał zawodników w ich najlepszej formie lata temu? Miał okazję ich prowadzić w kadrze i to nawet sporo zawodników z Bayernu a niestety skończyło się to kompromitacją.

15.02.2024 21:32

1

@Jurgen1982
Bardziej chyba chodzi o to, że Kimiś jest toksyczną osobą. Mam takie podejrzenie, że gość jest rozwydrzoną panienką i psuje szatnię od środka. Wystarczy spojrzeć na jego mowę ciała. Plus jak forma nie gra to zaczynają się fochy na wszystkich dookoła a to działa jak wampir energetyczny. Dziwnie to mówić ale nie wiem czy Bayern nie powinien go pogonić. W środku pola obecnie jest dnem a na prawej obronie świat trochę odjechał.

15.05.2024 12:44

1

@alien666
Nie chcę się czepiać bo też nie jestem jakimś fanem Tuchela ale ten najsłabszy Real od lat ma jedną porażkę w lidze i jest na dobrej drodze aby skończyć sezon z 99 pkt czyli jednym z najwyższych wyników w historii ligi. Więcej miały Real i Barcelona 100 pkt w ich kosmicznych sezonach.

14.05.2024 22:18

1

@ironmaidenpl
Nie płacz już;)

09.05.2024 23:29

1

Hmm a gdzie tłumaczenie? Ja akurat rozumiem po angielsku ale czy to nie przypadkiem Ty kiedyś się splułeś do kogoś, że zamieścił coś bez przetłumaczenie?
#podwójnestandardy

07.05.2024 12:42

1

Taki poważny z Ciebie dziennikarz a przywołujesz meczyki:p Jeszcze w tej wyliczance jest chociażby Zidane z którym Bayern podobno nawet się nie kontaktował:p Rozczarowałeś mnie. Jak już tak wszystko łykasz to dopisz:
9 TRENER ODMÓWIŁ BAYERNOWI. KAZIMIERZ GÓRSKI NIE OBEJMIE BAYERNU podają meczyki.

06.05.2024 15:18

1

De Ligta jak już:) Chociaż jak zagra to oby był naszym "światłem" w obronie.

30.04.2024 15:11

1

@ironmaidenpl
Współczuję podejścia:) Jeżeli tym samym kierujesz się w życiu... To jeszcze raz szczerze ale to szczerze współczuję.

29.04.2024 13:11

1

@ironmaidenpl
Tylko się nie popłacz.

23.04.2024 21:52

1

@Alistair
A jak:p Nie no ciężko powiedzieć:) Każda opcja ma plusy i minusy. Wiem, że ciężko porównywać oczywiście piłkę reprezentacyjną do klubowej ale i np united do Bayernu. Wychodzi na to, że nie narodził się trener idealny dla Bayernu i nie pisać o Alonso bo on przecież już na bank jest po słowie z Realem.

23.04.2024 20:06

1

Wezmą chwilówkę:) Ten żałosny klub do wszystkiego jest zdolny:p

19.04.2024 23:16

1

Hmm a tak z ciekawości czemu nie Zidane? Pomijamy język gdyż te plotki pojawiają się już od miesięcy i kto wie czy się go nie nauczył. Nie mówię, że jestem jego fanem ale ogólnie pytam czemu jest grono osób które tak bardzo go nie chcą?

19.04.2024 14:07

1

Upamecano to porażka na maksa. Nie ma co ekscytować się kilkoma dobrymi występami bo ten błazen w najmniej odpowiednim momencie zrobi takiego babola przez który Bayern może odpaść z ważnych rozgrywek czy stracić punkty. To nie przedszkole, że jeszcze coś z niego wyrośnie. Umiejętności ma ale głowy nie i jeszcze raz nie. Sprzedać natychmiast.

19.04.2024 13:34

1

Spokojnie:) Gdybyśmy odpadli to też by tutaj było więcej komentarzy. Prawda?;)

18.04.2024 13:57

1

Bayern w lidze mistrzów to inny Bayern:) Nawet Tuchel jakby się tam lepiej czuł;)

18.04.2024 13:56

1

Te ich oceny to sobie można w ramach beki przeczytać.

18.04.2024 12:11

1

Ale przecież jesteś od dawna na tej stronie:) Jeszcze się nie przyzwyczaiłeś?:) Rozrysuje Ci plan niczym Tuchel akcji bramkowej Kimisia;) Teraz chwila euforii z niewielką ilością wiecznych malkontentów, że to Arsenal słaby bla bla. Tak gdzieś koło 27/28 kwietnia wyjdzie większa grupa stałych osobników z tekstami jak to nie mamy szans, Real Nas rozwali, no no no z Arsenalem tak miało być ale Real to inny kaliber i teraz to na 100 procent będzie wtopa tysiąclecia:) Ogólnie Real jest kosmiczny bla bla bla. Olej to ciepłym porannym moczem i miej bekę z takich klaunów;)

18.04.2024 12:01

1

Tuchel robi to samo co w sezonie 2020/2021 w Chelsea. W lidze ledwo udało im się 4 miejsce osiągnąć a w lidze mistrzów tak przepychali te mecze począwszy od 1/8 z Porto aż wygrali z City w finale:) Taktyka dała radę:) Wiadomo nie jest to widowiskowa gra lecz skuteczna przynajmniej w lidze mistrzów:) Ogólnie wiadomo jaki ten sezon jest ale gdyby przepchnął wygraną w tych rozgrywkach to myślę, że spora rehabilitacja za ligę. Bayern najsłabszy od lat a tam niżej jakiś dzban pisze o wstydzie z wybijania piłek. W obecnej sytuacji liczy się wynik a w tym meczu Arsenal wcale nie był lepszy chyba, że za dużo browarów ktoś wypił podczas oglądania. W półfinale to już w ogóle presji nie będzie więc na serio wszystko może się zdarzyć. Pozdrawiam wszystkich również tych co pisali, że Arsenal nas zniszczy albo przed tym meczem, że Bvb zajdzie dalej! Dzięki Wam mam niezłą bekę.

17.04.2024 23:20

Zidane nie chce do Bayernu więc nie wiem po co to przywoływanie jego osoby.

18.05.2024 01:42

Allegri jest wolny:p Właśnie został zwolniony z Juventusu:) Czyli od jutra następne plotki hahaha:l

17.05.2024 18:01

@Matilegolas
Czytałem bo zawsze go lubiłem;) Mały wielki piłkarz:p

17.05.2024 16:22

@Matilegolas
Ja też właśnie słyszałem, że jest ogarnięty umysłowo:p Chyba, że to chodziło tylko i wyłącznie o aspekt piłkarski jak go kiedyś opisał Guardiola. Ale gdzieś wydaje mi się, że słyszałem o nim jako o mądrym człowieku:p Książka całkiem przyjemna swoją drogą:)

17.05.2024 16:19

@hoven
Dlatego gdy się o tym dowiedział to nagle z prawie pewnego przyjęcia propozycji następnego dnia zwołał konferencję i ogłosił, że zostaje w kadrze mając wywalone na fantastyczną propozycję Bayernu. Tak to widzę:)

17.05.2024 16:12

@AdiFantasti
Taka wersja również jest bardzo prawdopodobna.

17.05.2024 16:07

@hoven
Rangnicka chcieli pewnie tylko na rok. A skąd wiesz kiedy się dogadywali ewentualnie z kimś. Może wtedy jeszcze nie. Kto wie zresztą. Ja tak sobie to tłumacze bo te wszystkie ruchy na to wskazują a może faktycznie to jest tylko i wyłącznie nieudolność zarządu. Zresztą ja o tym myślę dlatego, że:
Ok Bayern obecnie jest odrobinę ośmieszony, niepewna sytuacja, presja wyników plus skład który pozostawia wiele do życzenia.
Ale serio nikt mimo tego z rych 100000 trenerów nie chce objąć takiego giganta? Często rozmowy niby wchodziły w decydującą fazę ale później upadały (pewnie ze względu na propozycję rocznej umowy)
Trochę to podejrzane ale no cóż szukamy o co tu chodzi.

17.05.2024 16:06

Już o tym pisałem ze 3 razy:) Też mam takie wrażenie.

17.05.2024 16:01

@hoven
Tak się zachowują:p Chociaż w ich przypadku to "nagranie" może się wysypać jak zwykle na ostatniej prostej:p

17.05.2024 14:16

Ewidentnie szukają kogoś kto się zgodzi być przegrywem na jeden sezon i dlatego tak to wygląda. Oni już mają kogoś nagranego za rok mówię Wam. Mam takie przeczucie dziwne. Teraz nikt nie przyjdzie bo kto zechce zostać tak upokorzony. Tuchel też nie chciał i dlatego jak wszyscy poprzedni kandydaci chciał dłuższej umowy. To będzie coś w stylu, że zagramy ten rok np z Mylerem jako grającym trenerem, żeby w skali śmieszności jeszcze bardziej się odznaczyć.

17.05.2024 12:19

@hoven
Może są lepszymi trolami niż Nam się wydaje;)

14.05.2024 22:20

@hoven
Ja przyznaję bez bicia, że obiecywałem sobie dużo więcej po tych zmianach w zarządzie....

13.05.2024 19:22

@hoven
Plus uwypuklenie braku stabilności w klubie co nie pomoże w rozmowach czy to z topowymi nowymi zawodnikami czy w przedłużaniu wygasających kontraktów naszych kluczowych zawodników:/

13.05.2024 18:57

@fiidoo
Ale ostatnie poczynania wskazują, że tak może być. Tylko nikt tego nie ogłosi teraz rzecz jasna.

13.05.2024 18:49

@hoven
Ewidentnie w skrócie chcą kogoś na rok. Więc tak tylko myślę, że musi coś być na rzeczy. Chyba, że są totalnymi idiotami albo łatwowierni. Nie oszukujmy się to stąd fiasko rozmów z Flickiem. Teraz będą pieprzyć, że koniec długich kontraktów. Więc zamiast zmieniać 100 raz trenera aby za rok go zmienić 101 raz, o ile moje przypuszczenia są słuszne, to na rękę im jest zostawienie Tuchela tylko skąd nagle taki przypływ u Nojera czy Mylera. Też to jakieś podejrzane jest i o to mi chodziło. Do zawodników nikt się nie dowali a zarząd kryty.

13.05.2024 18:48

@hoven
Za szybko napisałem. Chodziło mi, że zarząd teraz tańczy z radości. Że takie deklaracje zawodników są im na rękę. Bo będą mogli sobie zostawić Tuchela na rok oczywiście o ile on zechce, chociaż nie wiem czy ma coś do gadania. Powiedzą przecież, że zawodnicy chcieli. Tylko to ma sens jeżeli oni są dogadani z kimś z tej trójki o której pisałem. A szachy w Bayernie ostatnio są nawet i 10d. Nie zdziwiłbym się gdyby oni np byli jednak dogadani z Alonso powiedzmy. I wtedy chcą na ten rok zamiast szukać wynalazka to zostawić Tuchela chociaż to byłoby bardzo ryzykowne i słabe wizerunkowo.

13.05.2024 18:44

Albo to zarząd wykorzystał ich, że teraz łaskawie pozwoli zostać Tuchelowi bo wiedzą, że przez swoją nieudolność nie znajdą nikogo. Szczególnie jeżeli każdy ślepy widzi, że usilnie chcą najlepiej jakiejś opcji awaryjnej na rok. Stąd odrzucają Flicka np. Albo oni na serio są po słowie z kimś z tej trójki Pep, Klopp i Alonso a my o tym nie wiemy. Takie rozmowy gdzieś mogą się toczyć a może któryś z nich zadeklarował się na 1000 procent, że przychodzi i nic tego nie zmieni albo to faktycznie jest kabaret.

13.05.2024 18:38

Prędzej za stadion:p

12.05.2024 17:46

@ironmaidenpl
Nie płacz juz;)

09.05.2024 23:30

@kibicod2007
Real kupujący w taki sam sposób Viniciusa lubi Twój komentarz....

09.05.2024 23:01

Zobacz to zupełnie tak samo jak Ty:) Prawda?

09.05.2024 21:05

Mi najbardziej jest szkoda Nojera.... Cały mecz kapitalnie bronił zamykając japy niedowiarkom a przez ten jeden błąd znowu będzie wyszydzany. Jeszcze niestety przez ten błąd powiedzmy szczerze wszystko się posypało. Mimo, że wcześniej gdyby nie on to mógłby być pogrom ale mimo wszystko gdyby wtedy złapał piłkę i poleciały następne sekundy to kto wie. Jeszcze jaki pech.... Ok trudno piłka się odbiła. Ale zobaczcie ile razy w historii były takie sytuacje i akurat odbiła się pod nogi jakiegoś obrońcy który szybko ją wywalił np na różny chociażby ratując skórę bramkarzowi. Albo bramkarz wypluwa piłkę ale ma czas naprawić błąd i dobiega chwytając ją. A tutaj musiał akurat gość z Realu nabiegać w tym momencie. Pewnie z Psg czy City Nojer by to złapał albo naprawił błąd ale Real jak to Real zawsze ma to szczęście nawet w takich sytuacjach. Nie ma co płakać jak na obecny sezon i tak w lidze mistrzów było dobrze. Mam nadzieję, że w przyszłym zostanie dokonane parę korekt i z nowym trenerem będziemy znowu walcem;) Bo nie oszukujmy się. W tym sezonie pomimo awansu do półfinału to mecze Bayernu były takie bez jakości i bez tej dawnej cząstki dominacji.

09.05.2024 17:09

Nie chcę się wymądrzać... Ale przed chwilą coś napisałem.

08.05.2024 22:24

Pragnę przypomnieć tylko dla osłody, że Real z City był tak samo jak my dzisiaj z Realem jechany a jednak awansowali. Może my dzisiaj będziemy takim Realem z meczu z City.

08.05.2024 22:23

@ironmaidenpl
Tak samo jak Bayern.

08.05.2024 00:13

@ironmaidenpl
Ciągle płaczesz takie są fakty. Cały czas pisałeś jak to Bayern przegra. Najpierw z Arsenalem a później z Realem... Serio chcesz się w to bawić? Przed każdym ważnym meczem wróżysz Bayernowi porażki. Nawrt jeżeli fakty na to wskazują to ileż można o tym pisać. Zrozum różnice:
1. Obawiam się porażki Bayernu.
2. Kurde chyba Bayern przegra to spotkanie bo ostatnio kiepsko grają. Ale cóż wierzymy, że będzie inaczej!
Niż
1. Bayern to na bank przegra.
2. Haha gratuluję optymizmu phi! Bayern to przewali i to z kretesem.

07.05.2024 21:43

@hoven
On już tak ma. Jeszcze ma w nicku taki fajny zespół:( Oni takich płaczków nie lubią.

07.05.2024 21:33

@ironmaidenpl
Gościu nic do Ciebie nie mam ale wiesz, że jesteś irytujący? Czemu tak ciągle płaczesz?:( Rozumiem Twój tok rozumowania, że lepiej się przyjemnie zaskoczyć ale Ty raczej masz podejście, że wręcz byś się cieszył gdyby Bayern odpadł. Będziesz tutaj się puszyć wtedy. Słabo.... Żenująco słabo.

07.05.2024 21:31

@Edmund
Dokładnie. Tak jak pisałem. On faktycznie jest jednostką do badań klinicznych.

07.05.2024 16:40

@admin
Przecież hoven to jest gość co ma rozdwojenie jaźni. Przytoczył dzisiaj jakiś artykuł po angielsku ale jak ktoś kiedyś przytoczył po niemiecku to się spluł, że nie każdy musi znać obcy język i trzeba takie coś tłumaczyć. Groteskowa postać. Klaun tej strony.

07.05.2024 16:19

Niby czemu tak z ciekawości?

07.05.2024 12:43

Nie jest to niestety świetny wybór. Ale mimo wszystko.... Czytaj ze zrozumieniem to nie takie trudne:) 5 miejsce w lidze ....?

03.05.2024 18:15

@hoven
Słuchaj jak już tak podstawówką zalatuje to może jeszcze tapety w telefonach też pozmieniamy wszyscy! DAWAJ BĘDZIE FAJNIE! Wyślemy Ci wszyscy screeny na dowód. Ja Cię ale zabawa!

03.05.2024 15:36

@MsM
No właśnie!! GDZIE AVATAR?!:(:(:(

03.05.2024 15:30

A jeszcze niedawno ktoś zastanawiał się co jest u Nas nie tak:) Że w Paryżu Hernandez bez kontuzji. Ten typ wszędzie się połamie a we Francji czekał tylko aby zrobić to spektakularnie.

02.05.2024 18:28

Czy płakał albo leżał jak to mówił? Czy ta opona nie uraziła jego uczuć? Wiadomo przecież jakiego koloru jest opona:)

01.05.2024 14:59

Dlatego ta dwójka powinna zostać spieniężona póki jeszcze ktoś będzie chciał taki złom umysłowy.

01.05.2024 11:25

@Comentateiro
Dokładnie. Dlatego Dier ich zjada. Obrońca może być wirtuozem ale jak nie ma głowy to nic z tego nie będzie.

01.05.2024 11:24

@hoven
I w takich kwestiach się z Tobą chłopie zgadzam. Już oczywiście umniejszania Bayernowi bo Real zagrał według kilku osób słabo. Oczywiście te same osoby twierdzą, że nie ma sensu jechać do Madrytu bo oni przecież jeszcze tam nie przegrali. A może właśnie za tydzień przegrają?

01.05.2024 01:09

Z dwojga złego jednak Kim. Upamecano to dno.

30.04.2024 15:17

2-0 no albo niestety jakaś jedna dla nich wpadnie więc właśnie 2-1. Będzie do przodu to na bank.

30.04.2024 15:15

Dla Nas to na plus:) Będzie jak z Arsenalem!

30.04.2024 15:13

Hah tak samo właśnie obstawiam;)

30.04.2024 15:11

@ironmaidenpl
A Ty już przestań płakać bo nudny jesteś:) Tak samo ma prawo zakładać, że wygramy jak Ty lamentować jak to Nas Real nie rozwali. Bo co? Bo sytuacja przemawia za Nimi? To może niech Bayern odda walkowerem mecz to będzie przecież tylko 0-3. Będziesz wtedy szczęśliwy, że wyszło na Twoje?

30.04.2024 00:11

@hoven
:*

29.04.2024 16:32

Ja uważam, że jutro wygramy:) 2-0 albo 2-1 choć pierwszy rezultat lepszy:)

29.04.2024 16:05

@hoven
On nie przewiduje ciężkiego meczu tylko zakłada porażkę. To co innego typie. Można pisać, że będzie ciężko i nie jesteśmy faworytami ale nie zakładać porażki. Przykre życie masz natomiast Ty skoro musiałeś kablować na tę stronę i ludzi ją prowadzących.

29.04.2024 15:02

@BAYERNod1995
Dobre pytanie hmm? Wcale bym się nie zdziwił... Oni chyba wszystkim wiszą kasę łącznie z parabankami.

29.04.2024 12:31

@BAYERNod1995
Haha a to też prawda:) Piękne swoją drogą jak na tej stronie szybko piłkarze od zera ewoluują do bohatera:p

29.04.2024 12:29

Rozumiem, że to ironia?:)

29.04.2024 12:24

Bayern nie powinien robić z tym bankrutem żadnych interesów. Ten klub to kompromitacja. Ewentualnie jak już będą upadać to można pójść jak na bazar i wziąć kogoś interesującego z młodych.

29.04.2024 12:23

Ja wczoraj włączyłem w 88 minucie. Trochę za szybko ale cóż. Następnym razem trzeba w 95 na spokojnie:)

28.04.2024 10:49

Raczej i tak się do ligi mistrzów dostaną.

27.04.2024 17:42

Cicho już.

27.04.2024 16:53

Patrząc po komentarzach to chyba najlepiej jak wszyscy się skrzykniemy i będziemy zdalnie razem Bayern prowadzić. Co miesiąc kogoś się wyśle aby na miejscu nadzorował nasze panienki:)

23.04.2024 20:08

@Alistair
Wszystko przed Nami:p Bayern według niektórych się przecież kończy więc kto wie kto wie:)

23.04.2024 20:03

@SammyKufour
No co w tym dziwnego. Każdy zasięga informacji i patrzy co się dzieje w innych ligach. Obecnie chłopak może się podobać więc naturalne, że pojawiają się głosy o jego odkupieniu. Póki co mamy Kane więc nie ma tematu. Jako zmiennik to jest absurdalne bo będzie to co było. Taki chłopak musi grać jak obecnie aby pokazać potencjał. Kane czy Lewy też nie byli zmiennikami do 30 roku życia bo ktoś wcześniej im zaufał. Problemem obecnych młodych zawodników jest długowieczność obecnych klasowych napastników.

23.04.2024 20:01

@Jurgen1982
Upamecano to dno. On nie ma głowy. Nic z niego nie będzie.

23.04.2024 18:59

@Alistair
Proszę jest i wszechwiedzący...

23.04.2024 18:57

Powinni się go nie pozbywać. Gość podobno bardzo fajnie wygląda. Bardzo dojrzał piłkarsko.

23.04.2024 18:55

@Alistair
Ja myślę, że na prawą! Nabieramy wody jak Titanic! To już koniec!:p

23.04.2024 18:54

Ciii! Cicho już!:)

23.04.2024 16:37

@hoven
Słyszałem od kogoś kto się interesuje ligą włoską, że bardzo fajnie się prezentuje. Faktycznie zaskoczenie ale podobno dobrze się go ogląda:)

23.04.2024 02:42

@FCB4ever2014
Skompromitowaliśmy? Ok sezon nie jest wybitny ale chyba nie znasz znaczenia słów. Niestety jeżeli dla Bayernu każdy inny rezultat niż mistrzostwo Niemiec to kompromitacja to niezła beka. Może zawód czy coś w ten deseń. Ale serio? Kompromitacja?

22.04.2024 21:51

@hoven
Czemu ma usunąć konto?

21.04.2024 18:26

@BAYERNod1995
Pewnie go jeszcze na świecie nie było;)

20.04.2024 19:04

@Pir5
Tylko Austria ma to czego Nam brakuje. Drużynę. A nie zlepek kilku nazwisk które jak się spotykają to na przykładzie Zielińskiego grają dno. Trzymam za naszych kciuki od lat jak ostatni naiwniak ale ciężko na coś liczyć. Francja będzie miała awans co nie znaczy, że zmiennicy z chłopcem do bicia naszej grupy nie będą chcieli się pokazać. Albo może będą walczyć o 1 miejsce

20.04.2024 11:09

@WayeThe
Racja to może być ciekawe teraz pod wodzą innego trenera:) Niby tak ale Polska w słabej grupie się skompromitowała i awansowała na mistrzostwa (na które jedzie połowa kontynentu) rzutem na taśmę więc po takiej hańbie nie oczekujmy za wiele a balonik i tak zaraz zacznie być pompowany przez media:) Ja już zakupiłem zapas magicznych kalkulatorków bo będą potrzebne po pierwszym i drugim meczu. Dobry biznes. Proszę nie kopiować bo to mój patent:p

20.04.2024 09:44

To Francuzi musieliby wystawić rezerwy rezerw drużyny u8 chyba abyśmy coś zdziałali:) Portugalia natomiast jest faworytem co imprezę a jak to wychodzi to każdy wie:) Chyba, że w tym roku zaskoczą.

20.04.2024 09:29

Rafael Márquez to według Ciebie jakiś tam gość:p

19.04.2024 17:52

@Arcatera
Odpuść:) Nikt już tych wpisów nie traktuje poważnie:)

19.04.2024 16:55

@hoven
Czemu tak błagasz o tej lajki z ciekawości?:) Robi Ci to dzień czy jak?

19.04.2024 16:52

@hoven
A jak w Realu rozmawiał?

19.04.2024 16:49

Tak już gdzieś pisałem na ten temat dłuższy tekst.

19.04.2024 16:46

@Floyd
No to prawda:) Ale tak jak mówisz 3x z rzędu Ligi mistrzów się nie wygrywa. W lidze też wygrywał oprócz jednego sezonu gdzie faktycznie Barcelona nimi zmiotła na równi jak Leverkusen nami. Mo i pomijam te dwa sezony gdzie przychodził na wiosnę ratować ligę i zdobywał wicemistrzostwo niwelując prawie całą stratę do Barcelony a za drugim razem Atletico. Ma swoje wady ale Flick nie miał? Sam nie wiem kto by najlepiej pasował ale takie pisanie, że Zidane to porażka jest słabe:p Nawet sam ten magnes nazwiska robi robotę. Wiem, że zaraz ktoś mnie wyśmieje ale kiedyś grałem 13 lat w kosza. Ok nie mówię o takim poziomie jak obecnie piłkarze Bayernu. Ale ogólnie jakby wtedy przyszedł trenować mnie Jordan to chciałbym pokazać jak liże parkiet. Może to naiwne ale cóż...

19.04.2024 14:30

Nie no takie teksty, że był samograjem to jednak są bez sensu:) To przecież Real mógł zaoszczędzić na jego pensji i zostawić puste miejsce na ławce bo po co trener. Ok to Bayern za Flicka był samograjem więc po co on tutaj teraz? Widzisz jak łatwo odbić piłeczkę?

19.04.2024 14:25

@turtlexxx
Eeeee nie?

19.04.2024 14:22