kicker jak zwykle prawidłowo ocenił ostatnie mecze. Nasi zagrali słabo i tylko geniusz Arjena dał szanse na chodzby jeden punkt. Reszta zdecydowanie zawiodła.
15.05.2017 19:09
Lewandowski? Kpisz. Jego bramki: 1 z niezasłużonego karnego 2 dobitka po pięknej akcji Arjena. W grze za często się nie pokazywał, a jak już to marnował okazje.
14.05.2017 13:36
W takim razie się zgadzamy, trzeba uzupełniać skład. Ale nie szukajmy dziur do latania w miejscach gdzie jesteśmy najsilniejsi, bo na runku nie ma piłkarza (którego można kupić) który byłby na tyle silny aby zastąpić Arjena.
13.05.2017 23:59
Ty lepiej o absurdalności pomysłów lepiej się nie wypowiadaj. Ktoś kto sugeruje sprzedaż Arjena czy Mullera traci prawo do ocen.
Co nie zmienia faktu, że sprzedaż Boa to idiotyzm.
13.05.2017 23:02
Ten mecz (a pisze to ostatnio po każdym ultra ważnym) pokazuje co znaczy dla nas Arjen. To jest człowiek nie do zastąpienia. Bawi mnie jak ktoś pisze o złotej piłce dla Lewandowskiego. Ok to świetny gracz ale tylko świetny. Nie ma startu do Robbena który sam wygrywał nam mecze, skroi on i Franck (ewentualnie Neuer) tej nagrody nie dostali, to nikt w Bayernie, z obecnego składu nie ma na to szansy. Dlatego przeraża mnie (w przeciwieństwie do entuzjastów zmian) perspektywa wymiany pokoleniowej i odmładzania. Nie znajdziemy prędko następców Geniuszy do których można zaliczyć wyżej wymienionych
13.05.2017 22:50
Dlatego moim zdaniem Leon świetnie zastąpi Alonso.
13.05.2017 16:07
Karny z niczego... nie chce żebyśmy wygrywali czy remisowali w takim stylu jak Real
13.05.2017 15:50
Myślę, że warto rozważyć, Real potrafi robić bezmyślne transfery, gdybyśmy mieli odzyskać nawet 30 mln to nie można się zastanawiać. 1 nie jest to zawodnik niemiecki, więc nie wpisuje się w naszą nową politykę 2 ryzyko, że nie wypali jest zbyt wysoki jak na potężne pieniądze które nas kosztował
13.05.2017 14:25
Dwóch najlepszych kandydatów. Na korzyść Thomasa przemawia fakt, że jest wychowankiem. Jednak który z nich by nie został, będzie to najlepszy możliwy wybór
10.05.2017 05:01
Nie wiem czy rozwiąże to sprawę, w słabszej lidze może radzić sobie znacznie lepiej, a on potrzebuje gry na poziomie Bundesligi aby poznał jej specyfikę, realia i co najważniejsze język.
05.05.2017 12:33
Chyba nie trzeba mówić, że rozwój niemieckiej piłki = rozwój Bayernu. Nasze największe sukcesy odnosiliśmy kiedy o trzonie dfb stanowili nasi zawodnicy. Poza tym życzę tego naszym, bo jeśli nie Niemcy to kto od nas miałby zdobyć MŚ? Może Arjen jeszcze zasługuje ale jego kadra nie jest wstanie mu tego zagwarantować
05.05.2017 10:35
Oby przy Sanchezie właśnie skąpili. Każdy transfer powyżej 40 mln nie pasuje do naszej polityki, szczególnie jeśli mówimy o wiekowym piłkarzu któremu kończy się kontrakt. Jeśli Arsenal będzie szalał poczekajmy aż skończy mu się umowa. Przypomnijmy sobie że w przypadku lewandowskiego Bayern wolał poczekać rok niż płacić spore pieniądze.
05.05.2017 10:09
Oczywiście, że nie skąpili. Ale jak okazało się to był błąd, takie szalone transfery często nie wypalają. Ja kicze na kimmicha, musimy stawiać na Niemców, a noe wynalazki. Prawy defensor DFB ma większe kwalifikacje niż jakaś gwiazdka, upadającej ligi. Kupmy Henrichsa i jakiegoś napastnika, ewentualnie skrzydłowego i jesteśmy kompletną drużyną + rośnie procentowy udział Niemców w składzie. Nie możemy zapominać, że od ilości szans jakie damy Niemcom w naszym klubie, zależy ich firma w reprezentacji, a mistrzostwa już blisko!
Edytowano : 2017-05-05 10:07:26
*forma
05.05.2017 10:06
piotr1234 to się uśmiałem. Bayern słynął z dobrego ataku i wielu napastników temu panu nie ustępowało. Skończmy z tym mitem jakoby był on jakimś mesjaszem Bayernu, który miałby aspirować do złotej piłki. To nie jest piłkarz który tydzień w tydzień odwraca losy meczu nawet jak nam nie idzie. Potrzebujemy zmiennika dla niego, który grałby w podobnym wymiarze czasowym, na tej pozycji konieczna jest rotacja.
03.05.2017 03:48
@superbayern bardzo słaba próba stosowania argumentum ad absurdum. Retorem to ty nie zostaniesz
27.04.2017 14:40
xeremeleque Cała prawda. Rejestrują się tu pseudokibice, płaczący nad swoim idolem Lewym bo mało ich obchodzi klub tylko sukcesy piłkarza, który formy ostatnio nie pokazuje. Swoją drogą końcówka sezonu i mecz z realem udowodniły jaka odległość dzieli Lewandowskiego i Ronaldo, "cabaret" to oczekiwanie dla niego złotej piłki.
Co do meczu. Bywalcy gorsze sezony, to wypadek przy pracy, wierze w nasz sukces, jak nie za rok to za dwa.
Edytowano : 2017-04-26 23:21:56
*bywały
26.04.2017 23:21
@Twardy trochę szacunku. Mówisz o Kapitanie. Naprawdę musisz krótko kibicować Bayernowi bo każdy kibic wie, jak istotny jest dla nas puchar. Nie ośmieszaj się i nie mów facetowi który osiągnął w piłce wszystko, że mu coś wypada bądź nie. To, że mimo lat i wielu sukcesów, nadal ma wolę wygrać to ostatnie trofeum dla Nas, pokazuje że jest prawdziwym Bawarczykiem.
25.04.2017 03:59
JazGod ty mówisz poważnie? Pazdan to marny piłkarz bazujący na sile i posiadający zero techniki, przereklamowany przez występ Legii w lidze mistrzów, gdzie Real nie wygrał przez zlekceważenie rywala, jakoś żaden przeciętny nawet klub się po niego nie zgłosił. Glik to też nie nasz poziom. Zdecydowanie lepszym zastępstwem byłby Badstuber ale naturalnie, aby wrócić do rytmu, musiał iść do klubu gdzie ma szansę pograć regularnie. Bayern nie potrzebuje wynalazków na poziomie 2 bundesligi czy jakiegoś Hamburga, tylko młodych, rozwojowych niemieckich piłkarzy. Za opinie takich "znawców", dziękuję.
20.04.2017 16:21
Barcelona jest jaka jest i nie miała prawa znaleźć się w ćwierćfinale ale i tak mierżą mnie mniej niż sklep. Barcelona to klub z tradycjami, zasadami, bazujący na wychowankach, mimo że ich wartości też ostatnio się zmieniają. Real to klub pokroju City, który za nic ma zasłużonych piłkarzy jak Raul. Zbudowali swoją potęgę na poparciu dyktatora, który gnoił wszystko co katalońskie
19.04.2017 19:22
@gregor data Twojej rejestracji i avatar wskazuje bardziej na to że kochasz jednego piłkarza (ze względu na jego obywatelstwo), a nie klub ale nie wnikam.
Smutna prawda jest taka, że gdyby nie pewien pan z Polski, to nikt poza nielicznymi (nawet tutaj), prawdziwymi kibicami Bayernu i Bundesligi, nie czułby rozmiaru krzywdy jaka spotkała naszych wczoraj. Juve życzę jak najlepiej ale zwyczajnie zwycięstwo BVB jest korzystniejsze dla niemieckiej piłki. 1 daje punkty Bundeslidze w rankingu 2 wzmacnia pozycję niemieckich piłkarzy przed MŚ, bo to już tuż tuż.
Edytowano : 2017-04-19 19:05:07
Ps bynajmniej to nie przytyk ad personam bo nie znam historii Twojego kibicowania ale jest to symptomatyczne ilu "kibiców" zyskał Bayern dzięki transferowi Polaka
19.04.2017 19:03
@HejaBVB
nikt normalny kto ma NIEMIECKIE serce, bijące dla Bundesligi nie będzie kibicował dzisiaj Monaco. To, że nas okradł sędzia nie znaczy, że Niemcy nie mają szansy wygrać LM. Trzymam za Was kciuki, wygrajcie to! Po tragedii jaka Was spotkała podziwiam heroizm waszych piłkarzy, których też sędzie mocno pokrzywdził w pierwszym meczu.
Edytowano : 2017-04-19 18:50:54
*sędzia
19.04.2017 18:50
Tradycyjne mecze sklepu i Barcelony, jestem dumny z naszych, Real pokonaliśmy z sędzią nie daliśmy rady ale to była nierówna walka
18.04.2017 23:10
To kluczowe pytania bo chodzi o kondycje niemieckiej drużyny i całej Bundesligi. Nasza klęska nie była bolesna ani dotkliwa. Niebyłoby tego płaczu gdyby pierwsza połowa potoczyła się jak druga i na odwrót, bo zostaje nam mylne wrażenie, że cały mecz wyglądał jak jego końcówka
13.04.2017 01:16
Też wierze w awans. To tylko Real, który w tym roku czy nawet w zeszłym nie budzi strachu czy wielkiego szacunku. Gdyby nie prezenty od rywali nie prowadziłyby w lidze i nie zwyciężyliby z nami. Nasze szczęście, że nie trafiliśmy dzisiaj na Juve
13.04.2017 01:11
Od wyniku boli mnie bardziej głupota ludzka. Jak można chcieć sprzedaży Thomasa czy Jarome... Jak można oczekiwać od zawodników którzy wrócili po kontuzji, że zagrają genialny mecz, dodatkowo nie na swojej pozycji... Trochę pokory, bo dużo im zawdzięczamy. Mecz wcale nie był taki słaby, pierwsza połowa zdecydowanie nasza, powinnismy prowadzić minimum 2:0. Wynik ustawiła słuszna skądinąd kartka, po tym nasza gra się załamała. Dalej widzę duże szanse w rewanżu, Real grał w pierwszej połowie słabo. Jednak nie nastawiałbym się na finał, nie w tym roku, przejście Realu to będzie sukces na miarę pierwszego sezonu Carlo. Za rok, za dwa Bayern powinien złapać rytm który nada mu włoski dyrygent
12.04.2017 23:47
@pele jakiej naszej ligi? Nasza liga to bundesliga reprezentowana przez Bayern, co mnie obchodzą popisy jakiegoś piłkarza Pogoni, szkoda że przedstawiciel naszego klubu i naszej ligi- Arjen ma mniejsze szanse na mistrzostwo świata. Bo jeśli Niemcy zawiodą w Rosji to całym sercem jestem
Za Holandią
27.03.2017 00:31
Dlatego właśnie Arjen jest legendą. Kiedy nasi dostawali baty od Realu to nie zawiedli tylko kibice i właśnie Robben, to on do końca walczył i nawet kiedy nie miało tk sensu. Dlatego z aktualnego składu ofensotow to Robben wraz z Mullerem (mimo gorszego sezonu) są nie do zastąpienia. Inni przemijają, a bez nich nie ma na tą chwile Bayernu
22.03.2017 20:33
Lewandowski poczuł się za pewnie, to co uchodzi legendom Bayernu, nie zawsze ma prawo robić i on. Szczególnie że dzisiaj grał piach, tak jak często mu się zdarza, kiedy koledzy nie wypracują mu okazji. Sprawiedliwie byłoby żeby to on zszedł z boiska ale z drugiej strony rozumiem Carlo bo to Robery są kluczem naszej ofensywy, a przy ich kruchości trzeba ich oszczędzać. Frustracja Arjena w pełni zrozumiała.
19.03.2017 19:46
Patrząc na ten sezon w wykonaniu BVB, możemy być spokojni. Chociaż należy pamiętać że to Boeussia i trzeba zagrać z szacunkiem
15.03.2017 04:18
Twierdzenie że Sanches będzie lepszy od Kimmicha to wróżenie. Do tej pory zbyt wiele nie pokazał, to że wyglądał przyzwoicie przy przeciętnej grze reprezentacji Portugalii w połączeniu z ich mistrzostwem, dało pole naszej wyobraźni. Kimmich udowodnił że jest lepszym i bardziej uniwersalnym piłkarzem i to jest pewny fakt, gdybanie należy odłożyć bo nic z niego nie wynika. Nie muszę chyba mówić że kolejnym atutem kimmicha jest obywatelstwo i gra w DFB... Bayern powinien stawiać na reprezentantów w pierwszej kolejności
12.03.2017 01:31
Żaden Boruc. Bayern to niemiecki klub i musi trzymać się swojej tradycji. Trzeba pamiętać, że od naszych zawodników zależą też losy DFB, Bayern jest kuźnią kadr reprezentacyjnych i to na szkoleniu przyszłych reprezentantów Niemiec powinno nam zależeć.
11.03.2017 03:00
Niestety ma racje. Wiele niepotrzebnych kłótni i symulek po drobnych incydentach z obrońcami drużyny to znak firmowy Lewandowskiego. Zbyt często leży na murawie. Arjen też jest nurkiem ale robi to z klasą i zdecydowanie skuteczniej oszukuje sędziego. Panowie spójrzcie czasem obiektywnie, nie obrażajcie tak pochopnie piłkarza bvb tylko dlatego że krytykuje kogoś z Bayernu.
05.03.2017 01:29
Brak Mullera to błąd, grał znacznie lepiej niż duża cześć naszej wyjściowej 11. Po ostatnim spotkaniu była szansa że wróci do swojego rytmu
15.02.2017 20:55
Ja pobawię się w adwokata diabła. Nie możemy dominować Bundesligi co roku, jeśli zależy nam na sile ligi, bo sila innych drużyn przekuwa się na siłę zarówno DFB jak i Niemców w CL co powinno być priorytetem. Druga kwestia jest taka że również dla naszego bezpieczeństwa musimy zachować pozycje BL w rankingu żeby nie doszło do takiej sytuacji jak w ostatnim sezonie van Gaala że możemy utracić możliwość gry w LM po złym sezonie i 4 miejscu.
Myśle że walka do końca w lidze może spowodować większą mobilizacje w końcowej fazie sezonu której nam dotąd nam brakowało. Oceniajmy nie teraz, tylko po tym albo wręcz kolejnym sezonie. Aktualnie oczywiście fakt jest taki że gramy fatalnie ale poczekajmy cierpliwie.
Nie rozumiem też totalnych krytyków Thomasa, poza brakiem goli dzisiaj nie zagrał źle, to dzięki niemu padła bramka. Źle gra cały zespół, z wyjątkiem Robbery.
05.02.2017 10:08
Ostatni poziom newsów mnie niepokoi.Czy to strona fanów Bayernu czy Lewandowskiego? Po pierwsze w top 10 brakuje kilku innych bawarczyków, znacznie bardziej utytułowanych od Lewego... nie wiem dlaczego w tytule artykułu jest akurat Lewandowski, nasz pomocnik Vidal, który w ostatnim sezonie osiągnął więcej od Polaka, jest najwyżej z naszych, a mimo to nie on firmuje nazwiskiem ten artykuł. Powoli administracja stara się trafić z tematyką w stronę kapryśnych kibiców sezonowych ale to niepewna inwestycja, Lewandowski kiedyś odejdzie, a oni wraz z nim
13.12.2016 13:55
Kubla, Mario Gomez miał porównywalne statystyki dot strzelonych bramek, a nie był przez długi czas podstawowym zawodnikiem FCB, nie miał komfortu gry przez 90 min w prawie każdym meczu, a do tego grał w "słabszym Bayernie", który w tamtym okresie nie dominował wszystkich rozgrywek, Lewandowski trafił do drużyny która znacząco ułatwia mu osiągniecie swoich celów. Bayern zawsze ma klasowych napastników, robienie z Lewego jakiegoś piłkarskiego mesjasza jest nieuzasadnione, No chyba że kibicujecie mu dlatego że ma obywatelstwo takie, a nie inne
05.12.2016 16:01
Nigdy nie zrozumiem dwóch rzeczy, bezgranicznego uwielbienia i fascynacji Gaurdiolą jako trenerem i Lewandowskim jako napastnikiem. Obydwaj oczywiście należą do grupy świetnych w swojej dziedzinie, jednak (podczas ich pracy w Bayernie) nie osiągnęli jeszcze tego aby zyskać miano tych genialnych i niepowtarzalnych. Owszem imponują 3 mistrzostwa z rzędu Pepa ale BL to obowiązek. To samo tyczy się Roberta Lewandowskiego, napastnik o pewnej renomie musi w Bayernie strzelać, szczególnie że Lewandowski czasu na boisku dostaje więcej niż poprzednicy i co więcej posiada dużo lepsze zaplecze (cały zespół) niż nasi wcześniejsi snajperzy, a jednak efekty nie pozwalają go plasować tuż przy szczycie czołówki światowej. Obydwaj panowie mają jeszcze dużo do udowodnienia.
05.12.2016 12:21
Ja się cieszę z tego wyniku, to impuls przed najważniejszym meczem w sezonie, meczem o wygranie grupy. On nam pokaże w jakim miejscu się znajdujemy i czy jesteśmy krok dalej niż rok temu. Dodatkowo dochodzi teraz kolejny cel, po pierwsze nie dać oddalić się Lipskowi, po drugie pokonać ich w bezpośrednim starciu. Zespół ma okazję pokazać charakter. Walczymy o całą pulę albo o nic, nie ma co liczyć na łatwe zwycięstwa.
21.11.2016 03:32
Poczekajmy, nie ma paniki, klęska z BVB to nie wstyd, priorytetem powinny być puchary, jeśli wygramy grupę w LM i nawet nie zdobędziemy herbstmeistra to rundę uznam za udaną.
21.11.2016 03:30
I nie może być mowy o czystej grze, musimy wygrać za wszelką cenę, bardzo żałowałem podczas meczu półfinałowego Alaba nie ściął Griezmana zamiast pozwolić na udaną kontrę, a i Arjen jest wstanie wycisnąć karnego z każdej sytuacji. Nie możemy patyczkować się grając przeciwko najpaskudniejszej wersji footballu w Europie
07.11.2016 05:57
Mistrzostwo nie jest priorytetem, nie hańba przegrać z klubem z Niemiec, trzeba pokonać resztę Europy, to sukces nie tylko monachijskiego ale i niemieckiego footballu i to jest nadrzędne
07.11.2016 05:51
Gdyby Bayern nie kombinował to Gomez grałby u nas do dzisiaj i na 100% byłby kilka kroków do przodu w swojej karierze, a tak w dfb nie mamy klasowego napastnika i zawsze jest wielkie zmartwienie przed meczami reprezentacji.
22.10.2016 14:31
@Android co Ty wygadujesz... Porównujesz legendę Bayernu, mistrza świata- Thomasa Mullera z najemnikiem który zaliczył jeden dobry sezon u nas, przez poprzedni był zupełnie niewidoczny. Napastnik w takim zespole nie robi łaski że strzela bramki, to jego obowiązek, a Lewy nie zachwyca, poza świetnym startem jesienią, zaliczył duży spadek formy i strzelił wiosną mniej bramek od starego Pizzy. Rozumiem że Lewy to rodak etc ale w Polsce ludzie mają przez to zamkniete oczy. Lewandowski zaliczył bardzo słaby turniej i na Euro wyglądał jak cały polski atak blado. Jak reagowali na to polscy? Oburzali się że nie ma go w 11 turnieju... Bądźmy sprawiedliwi, u nas takich, a nawet lepszych napastników zmienia się co pare sezonów, był Makay, Toni, Pizza, Klose, Gomez, Mandżu i jest teraz Lewandowski, oni odeszli, odejdzie i on. Thomas natomiast to żywa legenda, symbol klubu i reprezentacji
16.07.2016 15:55
@Android nie rozumiem. Polska odpadła po słabej grze, Niemcy odpadaja po genialnej. Nie ma tu żadnej analogii. Polska miała masę szczęścia wygrywając z obiektywnie lepszą Szwajcarią, takie są fakty czy nam się to podoba czy nie
08.07.2016 04:34
Nie twierdze że grał źle, nie o to mi absolutnie chodzi, jednak pod koniec sezonu widać było spadek formy w przeciwieństwie np do Vidala ktory się odrodził, jesienią nie był na wysokich obrotach. Trzeba mierzyć swoje siły, a to nie ujma okazać pokorę przed Mietrzami Świata
17.06.2016 15:39
Wynik korzystny i dodatkowo sprawia że Ukraina nie ma szans wyjsć z grupy co jest dodatkowym bonusem, dodatkowo zanosi się na awans moich dwóch ulubionych reprezentacji, obecny układ tabeli jest sprawiedliwy i liczę na zachowanie statusu quo
17.06.2016 14:24
To brak pokory, ktory owszem, uszedł by płazem gdyby ta pewność siebie pokrywała się z dyspozycją i aktualną formą. Boisko zweryfikowało, teraz te słowa będą brzmieć śmiesznie, na niemieckich portalach już śmieją się kibice z tego że ci Niemcy o których mu chodziło to podrzędni piłkarze Bundesligi, bo DFB to za wysokie progi
17.06.2016 14:21
@ipiotrw skoro masz problem z przeczytaniem tekstu z 3 przedstawionymi słowami to niezbyt dobrze świadczy o twoim poziomie rozumowania ale cóż, nie każdy opanował czytanie tekstu na poziomie elementarza. Tak czy inaczej zabawne są twoje ataki ad personam na każdego kto atakuje polskiego napastnika. Ale czego spodziewać się po kibicu z AD 2015
17.06.2016 07:04
Nie lubie takiej buty, teraz się ośmieszył, bo kiedy przyszła kluczowa część sezonu w Bayernie i reprezentacji, nie pokazuje zbyt wiele, oczywiście nie ma prawa nikt oczekiwać od napastnika ciagłego strzelania ale takie wypowiedzi są niebezpieczne bo tak jak teraz łatwo można je odbić.
17.06.2016 00:45
Pisanie w niełatwym, obcym dla mnie języku polskim, przy ze wszechmiar przeszkadzającym czynniku jakim jest autokorekty w telefonie nie jest proste na tym urządzeniu. Jednak 3 autopoprawki nie wypaczają merytorycznej treści, chyba że ktos nie potrafi czytać ze zrozumieniem
16.06.2016 08:57
Trzymajcie mnie... Lewandowski nie schodzi poniżej poziomu? Jego gra nie jest równa, teraz miał bardzo dobry sezon, a szczególnie jego początek, jednak współrzędnie sezonie zawodził, nie był kluczowym zawodnikiem. Dodatkowo nie wierze żeby utrzymał się na poziomie Ibry do takiego wieku, niestety dzięki ich gakaktyka, gdyby Zlatan był młodszy, Bayern oddałby Lewandowskiego skoro chce odejść i kontraktował Szweda
15.06.2016 23:10
Neuer swoją postawą daje każdej drużynie w której gra większy margines błędu, często ratuje sytuacje w kluczowych momentach i naprawia kardynalne błędy defensywy. DFB ma najlepszego bramkarza i napastnika w postaci Mullera, może doczekamy się upragnionego 4 tytułu. Mam woelką nadzieje, bo w klubowej piłce ponownie nie zatriumfowała niemiecka filozofia.
12.06.2016 05:03
Za rok sprzedamy za lepszą kase
06.06.2016 00:06
Nie ma czym się martwić, DFB wygra grupę w cuglach. Oby wszyscy byli gotowi na fazę pucharową!
04.06.2016 23:43
Tak jak powiedział Scholl, Lewandowski jeszcze nie zrobił w Bayernie nic aby zostać filarem i legendą zespołu. Miał raptem jeden dobry sezon. Jak dla mnie jego transfer (za rok, niech poczeka bo to Bayern dyktuje warunki) byłby genialnym ruchem, duża kwota odstępnego i dodatkowo sprzedaż zawodnika ktory zbliża się do momentu w karierze, kiedy będzie słabszy nie lepszy
03.06.2016 11:37
Jakby nie patrzeć wiele tych przesłanek (nie identycznie) spełniło Atletico. To że aby wygrać trzeba strzelić bramki i nie stracić odpowiedniej ilości nie jest wielkim odkryciem, natomiast styl przegranej jest zbliżony
29.05.2016 14:52
Odnoszę wrażenie że Atletico spotkało to samo co nad w meczu z nimi. Przegrali przez błąd arbitra (spalony prawie niemożliwy do zauważenia ale jednak),nie strzelili karnego, a zaskoczyli ładną piłką, przez większość czasu przeważali i zabrakło jedynie wykończenia. Football nie jest sprawiedliwy, wygrywa zdecydowanie słabszy
29.05.2016 13:34
Zgadzam się. Lewandowski nie jest niezbędny, na tej pozycji Bayern rotuje stosunkowo często, odchodzili tak samo dobrzy, a nawet lepsi napastnicy i nie traciliśmy jakości. Przy ogólnej fascynacji tym zawodnikiem transfer nie jest złą opcją, jest szansa na naprawdę duże pieniądze które można wykorzystać na niewspółmiernie większe wzmocnienie klubu. Do tego nie ma sensu kierować się sentymentem, jest to najemnik co nie jest absolutnie zarzutem, nie gra też w DFB. Poza tym to może byc ostatnia szansa na takie pieniądze, bo wkracza w ten wiek w ktorym (chyba że jest się Messim, Ronaldo albo Robery) traci się na jakości, do tego to był pierwszy i nie wiadomo czy nie ostatni, naprawdę dobry sezon zawodnika z 9 u nas. Mam nadzieje że zarząd będzie kalkulował pragmatycznie
28.05.2016 05:50
Przy całym szacunku dla KHR, człowiek tej klasy nie ma prawa rak się wypowiadać. Mario do czasu swojej kontuzji był ważnym elementem Bayernu, a jego pierwszy sezon nie był wcale gorszy od sezonu np Lewandowskiego ktory grał wtedy przeciętnie, a dostawał zaufanie od klubu. Spisywanie na straty piłkarza tak wyczekiwanego, wychwalanego i do tego reprezentanta Niemiec, budzi zdziwienie szczególnie podkopywanie go przed euro kiedy dyspozycja Mario jest kluczowa dla sukcesu DFB, klub ma prawo nie chcieć zawodnika ale trzeba zachować odpowiednią formę przekazu i przyzwoitość... Zwłaszcza jesli dotyczy to reprezentanta kraju
26.05.2016 05:10
Emocje biorą teraz gore, na podsumowania przyjdzie czas ale co można zauważyć teraz to wielki postęp drużyny Guardioli i muszę to mowić mimo goryczy porażki. Gra Bayernu (mimo że często jest nudna i zakłada ciagle klepanie) niewątpliwie się poprawiła. Ten orogres widać po tym że guardiola zaczal dostosowywać taktykę do drużyn z którymi gramy. Guardiola wycofał się też z błędów w ustawieniu, Lahm powrócił na bok i znoiwu wymiata, jego wejścia rozwalały dzisiaj defensywę przeciwnika. Bayern stał się też dojrzalszym zespołem, po 5:0 z realem byliśmy martwi, wtedy w Monachium kiedy nas grozili jedynym ktory walczył do końca był Robben No i kibice... Dziś jest inaczej, pokazaliśmy że potrafimy odkuć się w meczu z Juve i prawie odrobić stratę z Madrytu... Mówcie co chcecie ale zespół pokazał charakter którego u "wczesnego Gusrdioli" nie było. Owszem pozostaje niedosyt ale w przeciwieństwie do większości "prawdziwych" kibiców Bayernu którzy przyszli po 2013 albo po transferze Lewego, ja pamietam czasy kiedy nawet gra w LM była niemożliwa, koedy dostawaliśmy baty w BL i marzyliśmy l tym żeby odzyskać paterę, nie tylko z ràk BVB ale i wczesniej. To tyle, mimo że nie podoba mi się każdy pomysł Guardioli to potrafie docenić poziom na jaki nas niewątpliwie wprowadził i na ktorym nas utrzymał, regularna walka o finał jest niemożliwa dla większości zespołów, stanowimy non stop top 3 światowej piłki, a liga mistrzów przyjdzie, przyjdzue nawet wtedy kiedy "kibice" o nas zapomną, czekałem ponad dekadę mogę czekać kolejny rok bo wiem że ukochany puchar wróci w koncu do domu. Dzisiaj zabrakło głownie szczęścia, a wiadomo że ono jest konieczne do ostatecznego triumfu. Mia San mia!
04.05.2016 05:04
Tytuł mocno tendencyjny, przypominam że na ławce też był Götze który ostatnio grywał lepiej od tego piłkarza
14.04.2016 01:40
@shreek słowo "kibic" jest terminem który ma znaczenie absolutne i wyjątkowe. To zawsze odróżniało Bayern od innych wielkich europejskich marek że kibice wraz z drużyną tworzyli cos wyjątkowego, nie chce używać wielkich słów ale najbardziej pasuje mi tutaj rodzina. Tryplet przyciągnął nam wielu zwolenników, a w Polsce doszedł transfer RL. Wielu z nas objawiało się napływu ludzi którzy jeszcze kilka lat temu pluli na naszych, złych szkopow, ,pokonywanych przez "polską Borussie". Taki "kibic" jest i bedzie elementem obcym, chcialbys patrzeć na ludzi którzy po kolejnym transferze RL będą równie gorliwie cieszyć się z bramek nam strzelonych? Nie wykluczam nikogo, zwracam jednak uwagę jak może zdezawuować się termin kibica danej drużyny, kilka lat temu na ulicy byłem w dniu meczu jednym z nielicznych w naszym trykocie, a koszulki Bayernu były czasem niedostępne nawet w głównych sklepach adidasa. Nie chciałbym żeby ludzie kibicujący Baternowi od dekad, podobnie jak wielu prawdziwych kibiców BVB byli postrzegani jak sezonowy, których zalew przytłacza tych prawdziwych z sercem w kolorach bawarskiej szachownicy.
08.04.2016 05:15
Czekam na komentarze "kibiców" którzy jeszcze w 2013 kibicowali BVB że Robbena trzeba wywalić, bo chory cały czas, a i do Roberta nie podaje!!!1111
07.04.2016 14:37
Coś czuje że trafimy City i tego by chciał, w hrupie (poza meczami o pietruszkę) zawsze radziliśmy sobie z nimi, Wofsburgowi życzę Benfiki chociaz czuje że czeka ich ciężkie losowanie, jakaś Barcelons
18.03.2016 00:48
Gorsza dyspozycja Alaby jest też spowodowana tym Że nie gra na jednej ze swoich ulubionych pozycji, ma mało swobody w ofensywie której potrzebuje, liczę że po powrocie Javiego i Boa, Akaba wróci na bok i będzie dodawal dynamiki na skrzydle, bo tam znaczy dla nas najwiecej.
18.03.2016 00:44
@fcbayerniak, a w tej bajce o Gusrdioli były jednorożce?
03.02.2016 01:40
Akurat nie wiem czy ten wyciek jest pewny, brak pasków adidasa jest mało prawdopodobny, chyba ze to grafika koncepcyjna. Ogólnie Bayern ma bardzo ładne wzory co rok. Czekam na powrót pasów czerwono- białych, w pionie albo poziomie. Starsze stroje z poprzednich sezonów z takim wzorem były moimi ulubionymi :)
27.12.2015 04:00
Nie rozumiem tego że większość nie odróżnia stażu na stronie od stażu w kibicowaniu. Ja ma długo przed założeniem konta jeździłem na mecze Bayernu, a na stronie sie nie musiałem udzielać (bo komentuje 2- 3 razy w sezonie) i konto założyłem bo chciałem wtedy odnieść sie do tego co piszą inni fani pod jednym- kontrowersyjnym wątkiem.
27.12.2015 03:54
Niestety mimo zalet Thiago jest on transferem który w ogólnym rozrachunku nie wychodzi na plus. Odejście Kroosa było strata której ten zawodnik nie zrekompensował, nie tylko z powodu kontuzji, Toni był zawodnikiem duzo bardziej pewnym, który nie miewał spadków formy. Dodatkowo grał dla DFB co jest tez jego wielka zaletą.
21.11.2015 14:37
Ok widać jacy z was "kibice", krytyka Robbena niczym nieuzasadniona , dopóki nie dostał kontuzji był motorem ataku, a w zeszłym sezonie miał tyle bramek co Lewandowski nie grając przez duża cześć sezonu. O ile Lewandiwski to piłkarz klasy światowej to Robben to niedościgniony jak dotąd wzór i legenda która nadalwnosi do zespołu tyle samo do zespołu ile wcześniej, na tej stronie widzę zalew kibiców Roberta, a nie Bayernu, on musi jeszcze dużo udowodnić
20.10.2015 14:34
Lewandowski nie jest skuteczny, a jest napastnikiem, technicznie gra dobrze ale nie jest to ten sam piłkarz co w BVB, gdyby w meczach z np Barceloną czy Augsburgiem ostatnio, koncertowo nie marnował setek oceniał bym go inaczej, od napastnika oczekuje się wielu elementów ale też skuteczności której p Lewandowski nie prezentuje
16.09.2015 21:25
Nie ma co się użalać... Guardiola kieruje się swoimi sympatiami przy doborze składu. Może i Kroos się wypalił ale nikt nie dał mu szansy, Lewandowski który od początku swojej gry w Monachium zagrał dosłownie kilka dobrych w pełnym tego słowa znaczeniu meczy, dostaje szansę zawsze, nie twierdzę że sluszne byłoby go skreślać ale ewidentnie widać tu na czym polega polityka personalna Guardioli. Potrzeba nie tylko graczy dobrych jak właśnie Lewandowski ale graczy genialnych jak Robben czy Muller którzy sami potrafią zmienić obraz meczu, bez Arjena nie ma szans na finał
14.09.2015 23:38
kapitanem? Może niech najpierw ten "Nieiec" zacznie śpiewać hymn, swojej ojczyzny... Nie przeszkadza mi że gra dla DFB, to reprezentacji się opłaca ale kapitanem powinna być osoba która prezentuje niemieckie wartości, nie tylko dobrze kopie
03.12.2014 14:07
Najbardziej aktywnym graczem był Robben, również Muller zasłużył na tego rodzaju wyróżnienie. Wiadomo że takie 11 są "umowne" ale akurat brak Robbena jest dość dziwny
03.11.2014 14:18
To jest chore że Rummenigge za swój PREZENT musi zapłacić, nie rozumiecie tego? Człowiek ktory całe życie HARUJE i za to zbiera laury jest obrabiany przez własną ojczyznę, to jest chory świat. Nie rozumiem tych ignorantów którzy mówią że Karl zrobił coś złego, ludzie nie widzicie absurdu? Płacić za to że dlostało się prezent? Popatrzcie w jakich nienormalnych czasach żyjemy...
24.09.2013 00:25
Dobrze powiedziane, jak w zeszlym sezonie...
17.08.2013 18:25
Ja jadę, mój bilet (cena 60 euro) na półfinały.
22.06.2013 00:32
Brawo! Lewego trzeba zgnoić, bo gasarbeiterowi poprzewracało się w głowie.
12.06.2013 08:13
Tfu Lewandowski w świętej koszulce Bayernu?! Koszulce Khana, Effenbegra, Beckenbauera? To są żarty, to jest profanacja. Oby ten zły sen się skończył, nie chcę Lewego w Bayernie
28.05.2013 21:50
Widać że Arjen jest w dobrym nastroju :) FCB
28.05.2013 21:38
To jest żałosne... Ta saga z Lewym pokazuje jak nisko upadły polskie media. Lewandowski w najlepszym razie będzie drugim napastnikiem, a najprawdopodobniej trzecim. Skoro Gomez (tormachine!) przegrał z Mandzu, to jakim cudem miał by wygrać lewy? On nawet nie był nigdy królem strzelców... Mam nadzieję że BVB zablokuje ten tranfser, bo nie chcę widzieć robercika w świętej koszulce Beckenbauera, Gerda czy Effenberga
27.05.2013 20:35
Bayern to klub w 100% niemiecki, Bayern uosabia potęgę Vaterlandu i niemieckiej piłki, muszą w nim dominować Niemcy żeby podkreślać to skąd ten klub się wywodzi. Nie może być tak że większość piłkarzy w czasie inauguracji bundesligi nie zaśpiewa dumnego hymnu "einigkeit und recht und freiheit! "
30.01.2013 01:30
W moim sercu tylko Bayern i DFB, Polska niech sobie gra, życzę im dobrze, ale do momentu kiedy na drodze spotkają Niemców, tam będzie tylko jeden faworyt. Niemcy Mistrzami Europy!
Tak jak powiedział @kapral: Deutschland Deutschland über alles!!!!!
30.05.2012 16:49
pozdrowienia dla kibiców realu z CH Targówek w Warszawie :D ich reakcje były przezabawne
26.04.2012 01:05
Skoro Chelsea jest w stanie pokonać Barcelonę to dlaczego Bayern miał by nie wyeliminować Realu? Zwycięstwo jest nasze, zespół musi tylko w to uwierzyć i grać konsekwentnie. Tylko Bayern!
kicker jak zwykle prawidłowo ocenił ostatnie mecze. Nasi zagrali słabo i tylko geniusz Arjena dał szanse na chodzby jeden punkt. Reszta zdecydowanie zawiodła.
15.05.2017 19:09
Lewandowski? Kpisz. Jego bramki: 1 z niezasłużonego karnego 2 dobitka po pięknej akcji Arjena. W grze za często się nie pokazywał, a jak już to marnował okazje.
14.05.2017 13:36
W takim razie się zgadzamy, trzeba uzupełniać skład. Ale nie szukajmy dziur do latania w miejscach gdzie jesteśmy najsilniejsi, bo na runku nie ma piłkarza (którego można kupić) który byłby na tyle silny aby zastąpić Arjena.
13.05.2017 23:59
Ty lepiej o absurdalności pomysłów lepiej się nie wypowiadaj. Ktoś kto sugeruje sprzedaż Arjena czy Mullera traci prawo do ocen.
Co nie zmienia faktu, że sprzedaż Boa to idiotyzm.
13.05.2017 23:02
Ten mecz (a pisze to ostatnio po każdym ultra ważnym) pokazuje co znaczy dla nas Arjen. To jest człowiek nie do zastąpienia. Bawi mnie jak ktoś pisze o złotej piłce dla Lewandowskiego. Ok to świetny gracz ale tylko świetny. Nie ma startu do Robbena który sam wygrywał nam mecze, skroi on i Franck (ewentualnie Neuer) tej nagrody nie dostali, to nikt w Bayernie, z obecnego składu nie ma na to szansy. Dlatego przeraża mnie (w przeciwieństwie do entuzjastów zmian) perspektywa wymiany pokoleniowej i odmładzania. Nie znajdziemy prędko następców Geniuszy do których można zaliczyć wyżej wymienionych
13.05.2017 22:50
Dlatego moim zdaniem Leon świetnie zastąpi Alonso.
13.05.2017 16:07
Karny z niczego... nie chce żebyśmy wygrywali czy remisowali w takim stylu jak Real
13.05.2017 15:50
Myślę, że warto rozważyć, Real potrafi robić bezmyślne transfery, gdybyśmy mieli odzyskać nawet 30 mln to nie można się zastanawiać. 1 nie jest to zawodnik niemiecki, więc nie wpisuje się w naszą nową politykę 2 ryzyko, że nie wypali jest zbyt wysoki jak na potężne pieniądze które nas kosztował
13.05.2017 14:25
Dwóch najlepszych kandydatów. Na korzyść Thomasa przemawia fakt, że jest wychowankiem. Jednak który z nich by nie został, będzie to najlepszy możliwy wybór
10.05.2017 05:01
Nie wiem czy rozwiąże to sprawę, w słabszej lidze może radzić sobie znacznie lepiej, a on potrzebuje gry na poziomie Bundesligi aby poznał jej specyfikę, realia i co najważniejsze język.
05.05.2017 12:33
Chyba nie trzeba mówić, że rozwój niemieckiej piłki = rozwój Bayernu. Nasze największe sukcesy odnosiliśmy kiedy o trzonie dfb stanowili nasi zawodnicy. Poza tym życzę tego naszym, bo jeśli nie Niemcy to kto od nas miałby zdobyć MŚ? Może Arjen jeszcze zasługuje ale jego kadra nie jest wstanie mu tego zagwarantować
05.05.2017 10:35
Oby przy Sanchezie właśnie skąpili. Każdy transfer powyżej 40 mln nie pasuje do naszej polityki, szczególnie jeśli mówimy o wiekowym piłkarzu któremu kończy się kontrakt. Jeśli Arsenal będzie szalał poczekajmy aż skończy mu się umowa. Przypomnijmy sobie że w przypadku lewandowskiego Bayern wolał poczekać rok niż płacić spore pieniądze.
05.05.2017 10:09
Oczywiście, że nie skąpili. Ale jak okazało się to był błąd, takie szalone transfery często nie wypalają. Ja kicze na kimmicha, musimy stawiać na Niemców, a noe wynalazki. Prawy defensor DFB ma większe kwalifikacje niż jakaś gwiazdka, upadającej ligi. Kupmy Henrichsa i jakiegoś napastnika, ewentualnie skrzydłowego i jesteśmy kompletną drużyną + rośnie procentowy udział Niemców w składzie. Nie możemy zapominać, że od ilości szans jakie damy Niemcom w naszym klubie, zależy ich firma w reprezentacji, a mistrzostwa już blisko!
Edytowano : 2017-05-05 10:07:26
*forma
05.05.2017 10:06
piotr1234 to się uśmiałem. Bayern słynął z dobrego ataku i wielu napastników temu panu nie ustępowało. Skończmy z tym mitem jakoby był on jakimś mesjaszem Bayernu, który miałby aspirować do złotej piłki. To nie jest piłkarz który tydzień w tydzień odwraca losy meczu nawet jak nam nie idzie. Potrzebujemy zmiennika dla niego, który grałby w podobnym wymiarze czasowym, na tej pozycji konieczna jest rotacja.
03.05.2017 03:48
@superbayern bardzo słaba próba stosowania argumentum ad absurdum. Retorem to ty nie zostaniesz
27.04.2017 14:40
xeremeleque Cała prawda. Rejestrują się tu pseudokibice, płaczący nad swoim idolem Lewym bo mało ich obchodzi klub tylko sukcesy piłkarza, który formy ostatnio nie pokazuje. Swoją drogą końcówka sezonu i mecz z realem udowodniły jaka odległość dzieli Lewandowskiego i Ronaldo, "cabaret" to oczekiwanie dla niego złotej piłki.
Co do meczu. Bywalcy gorsze sezony, to wypadek przy pracy, wierze w nasz sukces, jak nie za rok to za dwa.
Edytowano : 2017-04-26 23:21:56
*bywały
26.04.2017 23:21
@Twardy trochę szacunku. Mówisz o Kapitanie. Naprawdę musisz krótko kibicować Bayernowi bo każdy kibic wie, jak istotny jest dla nas puchar. Nie ośmieszaj się i nie mów facetowi który osiągnął w piłce wszystko, że mu coś wypada bądź nie. To, że mimo lat i wielu sukcesów, nadal ma wolę wygrać to ostatnie trofeum dla Nas, pokazuje że jest prawdziwym Bawarczykiem.
25.04.2017 03:59
JazGod ty mówisz poważnie? Pazdan to marny piłkarz bazujący na sile i posiadający zero techniki, przereklamowany przez występ Legii w lidze mistrzów, gdzie Real nie wygrał przez zlekceważenie rywala, jakoś żaden przeciętny nawet klub się po niego nie zgłosił. Glik to też nie nasz poziom. Zdecydowanie lepszym zastępstwem byłby Badstuber ale naturalnie, aby wrócić do rytmu, musiał iść do klubu gdzie ma szansę pograć regularnie. Bayern nie potrzebuje wynalazków na poziomie 2 bundesligi czy jakiegoś Hamburga, tylko młodych, rozwojowych niemieckich piłkarzy. Za opinie takich "znawców", dziękuję.
20.04.2017 16:21
Barcelona jest jaka jest i nie miała prawa znaleźć się w ćwierćfinale ale i tak mierżą mnie mniej niż sklep. Barcelona to klub z tradycjami, zasadami, bazujący na wychowankach, mimo że ich wartości też ostatnio się zmieniają. Real to klub pokroju City, który za nic ma zasłużonych piłkarzy jak Raul. Zbudowali swoją potęgę na poparciu dyktatora, który gnoił wszystko co katalońskie
19.04.2017 19:22
@gregor data Twojej rejestracji i avatar wskazuje bardziej na to że kochasz jednego piłkarza (ze względu na jego obywatelstwo), a nie klub ale nie wnikam.
Smutna prawda jest taka, że gdyby nie pewien pan z Polski, to nikt poza nielicznymi (nawet tutaj), prawdziwymi kibicami Bayernu i Bundesligi, nie czułby rozmiaru krzywdy jaka spotkała naszych wczoraj. Juve życzę jak najlepiej ale zwyczajnie zwycięstwo BVB jest korzystniejsze dla niemieckiej piłki. 1 daje punkty Bundeslidze w rankingu 2 wzmacnia pozycję niemieckich piłkarzy przed MŚ, bo to już tuż tuż.
Edytowano : 2017-04-19 19:05:07
Ps bynajmniej to nie przytyk ad personam bo nie znam historii Twojego kibicowania ale jest to symptomatyczne ilu "kibiców" zyskał Bayern dzięki transferowi Polaka
19.04.2017 19:03
@HejaBVB
nikt normalny kto ma NIEMIECKIE serce, bijące dla Bundesligi nie będzie kibicował dzisiaj Monaco. To, że nas okradł sędzia nie znaczy, że Niemcy nie mają szansy wygrać LM. Trzymam za Was kciuki, wygrajcie to! Po tragedii jaka Was spotkała podziwiam heroizm waszych piłkarzy, których też sędzie mocno pokrzywdził w pierwszym meczu.
Edytowano : 2017-04-19 18:50:54
*sędzia
19.04.2017 18:50
Tradycyjne mecze sklepu i Barcelony, jestem dumny z naszych, Real pokonaliśmy z sędzią nie daliśmy rady ale to była nierówna walka
18.04.2017 23:10
To kluczowe pytania bo chodzi o kondycje niemieckiej drużyny i całej Bundesligi. Nasza klęska nie była bolesna ani dotkliwa. Niebyłoby tego płaczu gdyby pierwsza połowa potoczyła się jak druga i na odwrót, bo zostaje nam mylne wrażenie, że cały mecz wyglądał jak jego końcówka
13.04.2017 01:16
Też wierze w awans. To tylko Real, który w tym roku czy nawet w zeszłym nie budzi strachu czy wielkiego szacunku. Gdyby nie prezenty od rywali nie prowadziłyby w lidze i nie zwyciężyliby z nami. Nasze szczęście, że nie trafiliśmy dzisiaj na Juve
13.04.2017 01:11
Od wyniku boli mnie bardziej głupota ludzka. Jak można chcieć sprzedaży Thomasa czy Jarome... Jak można oczekiwać od zawodników którzy wrócili po kontuzji, że zagrają genialny mecz, dodatkowo nie na swojej pozycji... Trochę pokory, bo dużo im zawdzięczamy. Mecz wcale nie był taki słaby, pierwsza połowa zdecydowanie nasza, powinnismy prowadzić minimum 2:0. Wynik ustawiła słuszna skądinąd kartka, po tym nasza gra się załamała. Dalej widzę duże szanse w rewanżu, Real grał w pierwszej połowie słabo. Jednak nie nastawiałbym się na finał, nie w tym roku, przejście Realu to będzie sukces na miarę pierwszego sezonu Carlo. Za rok, za dwa Bayern powinien złapać rytm który nada mu włoski dyrygent
12.04.2017 23:47
@pele jakiej naszej ligi? Nasza liga to bundesliga reprezentowana przez Bayern, co mnie obchodzą popisy jakiegoś piłkarza Pogoni, szkoda że przedstawiciel naszego klubu i naszej ligi- Arjen ma mniejsze szanse na mistrzostwo świata. Bo jeśli Niemcy zawiodą w Rosji to całym sercem jestem
Za Holandią
27.03.2017 00:31
Dlatego właśnie Arjen jest legendą. Kiedy nasi dostawali baty od Realu to nie zawiedli tylko kibice i właśnie Robben, to on do końca walczył i nawet kiedy nie miało tk sensu. Dlatego z aktualnego składu ofensotow to Robben wraz z Mullerem (mimo gorszego sezonu) są nie do zastąpienia. Inni przemijają, a bez nich nie ma na tą chwile Bayernu
22.03.2017 20:33
Lewandowski poczuł się za pewnie, to co uchodzi legendom Bayernu, nie zawsze ma prawo robić i on. Szczególnie że dzisiaj grał piach, tak jak często mu się zdarza, kiedy koledzy nie wypracują mu okazji. Sprawiedliwie byłoby żeby to on zszedł z boiska ale z drugiej strony rozumiem Carlo bo to Robery są kluczem naszej ofensywy, a przy ich kruchości trzeba ich oszczędzać. Frustracja Arjena w pełni zrozumiała.
19.03.2017 19:46
Patrząc na ten sezon w wykonaniu BVB, możemy być spokojni. Chociaż należy pamiętać że to Boeussia i trzeba zagrać z szacunkiem
15.03.2017 04:18
Twierdzenie że Sanches będzie lepszy od Kimmicha to wróżenie. Do tej pory zbyt wiele nie pokazał, to że wyglądał przyzwoicie przy przeciętnej grze reprezentacji Portugalii w połączeniu z ich mistrzostwem, dało pole naszej wyobraźni. Kimmich udowodnił że jest lepszym i bardziej uniwersalnym piłkarzem i to jest pewny fakt, gdybanie należy odłożyć bo nic z niego nie wynika. Nie muszę chyba mówić że kolejnym atutem kimmicha jest obywatelstwo i gra w DFB... Bayern powinien stawiać na reprezentantów w pierwszej kolejności
12.03.2017 01:31
Żaden Boruc. Bayern to niemiecki klub i musi trzymać się swojej tradycji. Trzeba pamiętać, że od naszych zawodników zależą też losy DFB, Bayern jest kuźnią kadr reprezentacyjnych i to na szkoleniu przyszłych reprezentantów Niemiec powinno nam zależeć.
11.03.2017 03:00
Niestety ma racje. Wiele niepotrzebnych kłótni i symulek po drobnych incydentach z obrońcami drużyny to znak firmowy Lewandowskiego. Zbyt często leży na murawie. Arjen też jest nurkiem ale robi to z klasą i zdecydowanie skuteczniej oszukuje sędziego. Panowie spójrzcie czasem obiektywnie, nie obrażajcie tak pochopnie piłkarza bvb tylko dlatego że krytykuje kogoś z Bayernu.
05.03.2017 01:29
Brak Mullera to błąd, grał znacznie lepiej niż duża cześć naszej wyjściowej 11. Po ostatnim spotkaniu była szansa że wróci do swojego rytmu
15.02.2017 20:55
Ja pobawię się w adwokata diabła. Nie możemy dominować Bundesligi co roku, jeśli zależy nam na sile ligi, bo sila innych drużyn przekuwa się na siłę zarówno DFB jak i Niemców w CL co powinno być priorytetem. Druga kwestia jest taka że również dla naszego bezpieczeństwa musimy zachować pozycje BL w rankingu żeby nie doszło do takiej sytuacji jak w ostatnim sezonie van Gaala że możemy utracić możliwość gry w LM po złym sezonie i 4 miejscu.
Myśle że walka do końca w lidze może spowodować większą mobilizacje w końcowej fazie sezonu której nam dotąd nam brakowało. Oceniajmy nie teraz, tylko po tym albo wręcz kolejnym sezonie. Aktualnie oczywiście fakt jest taki że gramy fatalnie ale poczekajmy cierpliwie.
Nie rozumiem też totalnych krytyków Thomasa, poza brakiem goli dzisiaj nie zagrał źle, to dzięki niemu padła bramka. Źle gra cały zespół, z wyjątkiem Robbery.
05.02.2017 10:08
Ostatni poziom newsów mnie niepokoi.Czy to strona fanów Bayernu czy Lewandowskiego? Po pierwsze w top 10 brakuje kilku innych bawarczyków, znacznie bardziej utytułowanych od Lewego... nie wiem dlaczego w tytule artykułu jest akurat Lewandowski, nasz pomocnik Vidal, który w ostatnim sezonie osiągnął więcej od Polaka, jest najwyżej z naszych, a mimo to nie on firmuje nazwiskiem ten artykuł. Powoli administracja stara się trafić z tematyką w stronę kapryśnych kibiców sezonowych ale to niepewna inwestycja, Lewandowski kiedyś odejdzie, a oni wraz z nim
13.12.2016 13:55
Kubla, Mario Gomez miał porównywalne statystyki dot strzelonych bramek, a nie był przez długi czas podstawowym zawodnikiem FCB, nie miał komfortu gry przez 90 min w prawie każdym meczu, a do tego grał w "słabszym Bayernie", który w tamtym okresie nie dominował wszystkich rozgrywek, Lewandowski trafił do drużyny która znacząco ułatwia mu osiągniecie swoich celów. Bayern zawsze ma klasowych napastników, robienie z Lewego jakiegoś piłkarskiego mesjasza jest nieuzasadnione, No chyba że kibicujecie mu dlatego że ma obywatelstwo takie, a nie inne
05.12.2016 16:01
Nigdy nie zrozumiem dwóch rzeczy, bezgranicznego uwielbienia i fascynacji Gaurdiolą jako trenerem i Lewandowskim jako napastnikiem. Obydwaj oczywiście należą do grupy świetnych w swojej dziedzinie, jednak (podczas ich pracy w Bayernie) nie osiągnęli jeszcze tego aby zyskać miano tych genialnych i niepowtarzalnych. Owszem imponują 3 mistrzostwa z rzędu Pepa ale BL to obowiązek. To samo tyczy się Roberta Lewandowskiego, napastnik o pewnej renomie musi w Bayernie strzelać, szczególnie że Lewandowski czasu na boisku dostaje więcej niż poprzednicy i co więcej posiada dużo lepsze zaplecze (cały zespół) niż nasi wcześniejsi snajperzy, a jednak efekty nie pozwalają go plasować tuż przy szczycie czołówki światowej. Obydwaj panowie mają jeszcze dużo do udowodnienia.
05.12.2016 12:21
Ja się cieszę z tego wyniku, to impuls przed najważniejszym meczem w sezonie, meczem o wygranie grupy. On nam pokaże w jakim miejscu się znajdujemy i czy jesteśmy krok dalej niż rok temu. Dodatkowo dochodzi teraz kolejny cel, po pierwsze nie dać oddalić się Lipskowi, po drugie pokonać ich w bezpośrednim starciu. Zespół ma okazję pokazać charakter. Walczymy o całą pulę albo o nic, nie ma co liczyć na łatwe zwycięstwa.
21.11.2016 03:32
Poczekajmy, nie ma paniki, klęska z BVB to nie wstyd, priorytetem powinny być puchary, jeśli wygramy grupę w LM i nawet nie zdobędziemy herbstmeistra to rundę uznam za udaną.
21.11.2016 03:30
I nie może być mowy o czystej grze, musimy wygrać za wszelką cenę, bardzo żałowałem podczas meczu półfinałowego Alaba nie ściął Griezmana zamiast pozwolić na udaną kontrę, a i Arjen jest wstanie wycisnąć karnego z każdej sytuacji. Nie możemy patyczkować się grając przeciwko najpaskudniejszej wersji footballu w Europie
07.11.2016 05:57
Mistrzostwo nie jest priorytetem, nie hańba przegrać z klubem z Niemiec, trzeba pokonać resztę Europy, to sukces nie tylko monachijskiego ale i niemieckiego footballu i to jest nadrzędne
07.11.2016 05:51
Gdyby Bayern nie kombinował to Gomez grałby u nas do dzisiaj i na 100% byłby kilka kroków do przodu w swojej karierze, a tak w dfb nie mamy klasowego napastnika i zawsze jest wielkie zmartwienie przed meczami reprezentacji.
22.10.2016 14:31
@Android co Ty wygadujesz... Porównujesz legendę Bayernu, mistrza świata- Thomasa Mullera z najemnikiem który zaliczył jeden dobry sezon u nas, przez poprzedni był zupełnie niewidoczny. Napastnik w takim zespole nie robi łaski że strzela bramki, to jego obowiązek, a Lewy nie zachwyca, poza świetnym startem jesienią, zaliczył duży spadek formy i strzelił wiosną mniej bramek od starego Pizzy. Rozumiem że Lewy to rodak etc ale w Polsce ludzie mają przez to zamkniete oczy. Lewandowski zaliczył bardzo słaby turniej i na Euro wyglądał jak cały polski atak blado. Jak reagowali na to polscy? Oburzali się że nie ma go w 11 turnieju... Bądźmy sprawiedliwi, u nas takich, a nawet lepszych napastników zmienia się co pare sezonów, był Makay, Toni, Pizza, Klose, Gomez, Mandżu i jest teraz Lewandowski, oni odeszli, odejdzie i on. Thomas natomiast to żywa legenda, symbol klubu i reprezentacji
16.07.2016 15:55
@Android nie rozumiem. Polska odpadła po słabej grze, Niemcy odpadaja po genialnej. Nie ma tu żadnej analogii. Polska miała masę szczęścia wygrywając z obiektywnie lepszą Szwajcarią, takie są fakty czy nam się to podoba czy nie
08.07.2016 04:34
Nie twierdze że grał źle, nie o to mi absolutnie chodzi, jednak pod koniec sezonu widać było spadek formy w przeciwieństwie np do Vidala ktory się odrodził, jesienią nie był na wysokich obrotach. Trzeba mierzyć swoje siły, a to nie ujma okazać pokorę przed Mietrzami Świata
17.06.2016 15:39
Wynik korzystny i dodatkowo sprawia że Ukraina nie ma szans wyjsć z grupy co jest dodatkowym bonusem, dodatkowo zanosi się na awans moich dwóch ulubionych reprezentacji, obecny układ tabeli jest sprawiedliwy i liczę na zachowanie statusu quo
17.06.2016 14:24
To brak pokory, ktory owszem, uszedł by płazem gdyby ta pewność siebie pokrywała się z dyspozycją i aktualną formą. Boisko zweryfikowało, teraz te słowa będą brzmieć śmiesznie, na niemieckich portalach już śmieją się kibice z tego że ci Niemcy o których mu chodziło to podrzędni piłkarze Bundesligi, bo DFB to za wysokie progi
17.06.2016 14:21
@ipiotrw skoro masz problem z przeczytaniem tekstu z 3 przedstawionymi słowami to niezbyt dobrze świadczy o twoim poziomie rozumowania ale cóż, nie każdy opanował czytanie tekstu na poziomie elementarza. Tak czy inaczej zabawne są twoje ataki ad personam na każdego kto atakuje polskiego napastnika. Ale czego spodziewać się po kibicu z AD 2015
17.06.2016 07:04
Nie lubie takiej buty, teraz się ośmieszył, bo kiedy przyszła kluczowa część sezonu w Bayernie i reprezentacji, nie pokazuje zbyt wiele, oczywiście nie ma prawa nikt oczekiwać od napastnika ciagłego strzelania ale takie wypowiedzi są niebezpieczne bo tak jak teraz łatwo można je odbić.
17.06.2016 00:45
Pisanie w niełatwym, obcym dla mnie języku polskim, przy ze wszechmiar przeszkadzającym czynniku jakim jest autokorekty w telefonie nie jest proste na tym urządzeniu. Jednak 3 autopoprawki nie wypaczają merytorycznej treści, chyba że ktos nie potrafi czytać ze zrozumieniem
16.06.2016 08:57
Trzymajcie mnie... Lewandowski nie schodzi poniżej poziomu? Jego gra nie jest równa, teraz miał bardzo dobry sezon, a szczególnie jego początek, jednak współrzędnie sezonie zawodził, nie był kluczowym zawodnikiem. Dodatkowo nie wierze żeby utrzymał się na poziomie Ibry do takiego wieku, niestety dzięki ich gakaktyka, gdyby Zlatan był młodszy, Bayern oddałby Lewandowskiego skoro chce odejść i kontraktował Szweda
15.06.2016 23:10
Neuer swoją postawą daje każdej drużynie w której gra większy margines błędu, często ratuje sytuacje w kluczowych momentach i naprawia kardynalne błędy defensywy. DFB ma najlepszego bramkarza i napastnika w postaci Mullera, może doczekamy się upragnionego 4 tytułu. Mam woelką nadzieje, bo w klubowej piłce ponownie nie zatriumfowała niemiecka filozofia.
12.06.2016 05:03
Za rok sprzedamy za lepszą kase
06.06.2016 00:06
Nie ma czym się martwić, DFB wygra grupę w cuglach. Oby wszyscy byli gotowi na fazę pucharową!
04.06.2016 23:43
Tak jak powiedział Scholl, Lewandowski jeszcze nie zrobił w Bayernie nic aby zostać filarem i legendą zespołu. Miał raptem jeden dobry sezon. Jak dla mnie jego transfer (za rok, niech poczeka bo to Bayern dyktuje warunki) byłby genialnym ruchem, duża kwota odstępnego i dodatkowo sprzedaż zawodnika ktory zbliża się do momentu w karierze, kiedy będzie słabszy nie lepszy
03.06.2016 11:37
Jakby nie patrzeć wiele tych przesłanek (nie identycznie) spełniło Atletico. To że aby wygrać trzeba strzelić bramki i nie stracić odpowiedniej ilości nie jest wielkim odkryciem, natomiast styl przegranej jest zbliżony
29.05.2016 14:52
Odnoszę wrażenie że Atletico spotkało to samo co nad w meczu z nimi. Przegrali przez błąd arbitra (spalony prawie niemożliwy do zauważenia ale jednak),nie strzelili karnego, a zaskoczyli ładną piłką, przez większość czasu przeważali i zabrakło jedynie wykończenia. Football nie jest sprawiedliwy, wygrywa zdecydowanie słabszy
29.05.2016 13:34
Zgadzam się. Lewandowski nie jest niezbędny, na tej pozycji Bayern rotuje stosunkowo często, odchodzili tak samo dobrzy, a nawet lepsi napastnicy i nie traciliśmy jakości. Przy ogólnej fascynacji tym zawodnikiem transfer nie jest złą opcją, jest szansa na naprawdę duże pieniądze które można wykorzystać na niewspółmiernie większe wzmocnienie klubu. Do tego nie ma sensu kierować się sentymentem, jest to najemnik co nie jest absolutnie zarzutem, nie gra też w DFB. Poza tym to może byc ostatnia szansa na takie pieniądze, bo wkracza w ten wiek w ktorym (chyba że jest się Messim, Ronaldo albo Robery) traci się na jakości, do tego to był pierwszy i nie wiadomo czy nie ostatni, naprawdę dobry sezon zawodnika z 9 u nas. Mam nadzieje że zarząd będzie kalkulował pragmatycznie
28.05.2016 05:50
Przy całym szacunku dla KHR, człowiek tej klasy nie ma prawa rak się wypowiadać. Mario do czasu swojej kontuzji był ważnym elementem Bayernu, a jego pierwszy sezon nie był wcale gorszy od sezonu np Lewandowskiego ktory grał wtedy przeciętnie, a dostawał zaufanie od klubu. Spisywanie na straty piłkarza tak wyczekiwanego, wychwalanego i do tego reprezentanta Niemiec, budzi zdziwienie szczególnie podkopywanie go przed euro kiedy dyspozycja Mario jest kluczowa dla sukcesu DFB, klub ma prawo nie chcieć zawodnika ale trzeba zachować odpowiednią formę przekazu i przyzwoitość... Zwłaszcza jesli dotyczy to reprezentanta kraju
26.05.2016 05:10
Emocje biorą teraz gore, na podsumowania przyjdzie czas ale co można zauważyć teraz to wielki postęp drużyny Guardioli i muszę to mowić mimo goryczy porażki. Gra Bayernu (mimo że często jest nudna i zakłada ciagle klepanie) niewątpliwie się poprawiła. Ten orogres widać po tym że guardiola zaczal dostosowywać taktykę do drużyn z którymi gramy. Guardiola wycofał się też z błędów w ustawieniu, Lahm powrócił na bok i znoiwu wymiata, jego wejścia rozwalały dzisiaj defensywę przeciwnika. Bayern stał się też dojrzalszym zespołem, po 5:0 z realem byliśmy martwi, wtedy w Monachium kiedy nas grozili jedynym ktory walczył do końca był Robben No i kibice... Dziś jest inaczej, pokazaliśmy że potrafimy odkuć się w meczu z Juve i prawie odrobić stratę z Madrytu... Mówcie co chcecie ale zespół pokazał charakter którego u "wczesnego Gusrdioli" nie było. Owszem pozostaje niedosyt ale w przeciwieństwie do większości "prawdziwych" kibiców Bayernu którzy przyszli po 2013 albo po transferze Lewego, ja pamietam czasy kiedy nawet gra w LM była niemożliwa, koedy dostawaliśmy baty w BL i marzyliśmy l tym żeby odzyskać paterę, nie tylko z ràk BVB ale i wczesniej. To tyle, mimo że nie podoba mi się każdy pomysł Guardioli to potrafie docenić poziom na jaki nas niewątpliwie wprowadził i na ktorym nas utrzymał, regularna walka o finał jest niemożliwa dla większości zespołów, stanowimy non stop top 3 światowej piłki, a liga mistrzów przyjdzie, przyjdzue nawet wtedy kiedy "kibice" o nas zapomną, czekałem ponad dekadę mogę czekać kolejny rok bo wiem że ukochany puchar wróci w koncu do domu. Dzisiaj zabrakło głownie szczęścia, a wiadomo że ono jest konieczne do ostatecznego triumfu. Mia San mia!
04.05.2016 05:04
Tytuł mocno tendencyjny, przypominam że na ławce też był Götze który ostatnio grywał lepiej od tego piłkarza
14.04.2016 01:40
@shreek słowo "kibic" jest terminem który ma znaczenie absolutne i wyjątkowe. To zawsze odróżniało Bayern od innych wielkich europejskich marek że kibice wraz z drużyną tworzyli cos wyjątkowego, nie chce używać wielkich słów ale najbardziej pasuje mi tutaj rodzina. Tryplet przyciągnął nam wielu zwolenników, a w Polsce doszedł transfer RL. Wielu z nas objawiało się napływu ludzi którzy jeszcze kilka lat temu pluli na naszych, złych szkopow, ,pokonywanych przez "polską Borussie". Taki "kibic" jest i bedzie elementem obcym, chcialbys patrzeć na ludzi którzy po kolejnym transferze RL będą równie gorliwie cieszyć się z bramek nam strzelonych? Nie wykluczam nikogo, zwracam jednak uwagę jak może zdezawuować się termin kibica danej drużyny, kilka lat temu na ulicy byłem w dniu meczu jednym z nielicznych w naszym trykocie, a koszulki Bayernu były czasem niedostępne nawet w głównych sklepach adidasa. Nie chciałbym żeby ludzie kibicujący Baternowi od dekad, podobnie jak wielu prawdziwych kibiców BVB byli postrzegani jak sezonowy, których zalew przytłacza tych prawdziwych z sercem w kolorach bawarskiej szachownicy.
08.04.2016 05:15
Czekam na komentarze "kibiców" którzy jeszcze w 2013 kibicowali BVB że Robbena trzeba wywalić, bo chory cały czas, a i do Roberta nie podaje!!!1111
07.04.2016 14:37
Coś czuje że trafimy City i tego by chciał, w hrupie (poza meczami o pietruszkę) zawsze radziliśmy sobie z nimi, Wofsburgowi życzę Benfiki chociaz czuje że czeka ich ciężkie losowanie, jakaś Barcelons
18.03.2016 00:48
Gorsza dyspozycja Alaby jest też spowodowana tym Że nie gra na jednej ze swoich ulubionych pozycji, ma mało swobody w ofensywie której potrzebuje, liczę że po powrocie Javiego i Boa, Akaba wróci na bok i będzie dodawal dynamiki na skrzydle, bo tam znaczy dla nas najwiecej.
18.03.2016 00:44
@fcbayerniak, a w tej bajce o Gusrdioli były jednorożce?
03.02.2016 01:40
Akurat nie wiem czy ten wyciek jest pewny, brak pasków adidasa jest mało prawdopodobny, chyba ze to grafika koncepcyjna. Ogólnie Bayern ma bardzo ładne wzory co rok. Czekam na powrót pasów czerwono- białych, w pionie albo poziomie. Starsze stroje z poprzednich sezonów z takim wzorem były moimi ulubionymi :)
27.12.2015 04:00
Nie rozumiem tego że większość nie odróżnia stażu na stronie od stażu w kibicowaniu. Ja ma długo przed założeniem konta jeździłem na mecze Bayernu, a na stronie sie nie musiałem udzielać (bo komentuje 2- 3 razy w sezonie) i konto założyłem bo chciałem wtedy odnieść sie do tego co piszą inni fani pod jednym- kontrowersyjnym wątkiem.
27.12.2015 03:54
Niestety mimo zalet Thiago jest on transferem który w ogólnym rozrachunku nie wychodzi na plus. Odejście Kroosa było strata której ten zawodnik nie zrekompensował, nie tylko z powodu kontuzji, Toni był zawodnikiem duzo bardziej pewnym, który nie miewał spadków formy. Dodatkowo grał dla DFB co jest tez jego wielka zaletą.
21.11.2015 14:37
Ok widać jacy z was "kibice", krytyka Robbena niczym nieuzasadniona , dopóki nie dostał kontuzji był motorem ataku, a w zeszłym sezonie miał tyle bramek co Lewandowski nie grając przez duża cześć sezonu. O ile Lewandiwski to piłkarz klasy światowej to Robben to niedościgniony jak dotąd wzór i legenda która nadalwnosi do zespołu tyle samo do zespołu ile wcześniej, na tej stronie widzę zalew kibiców Roberta, a nie Bayernu, on musi jeszcze dużo udowodnić
20.10.2015 14:34
Lewandowski nie jest skuteczny, a jest napastnikiem, technicznie gra dobrze ale nie jest to ten sam piłkarz co w BVB, gdyby w meczach z np Barceloną czy Augsburgiem ostatnio, koncertowo nie marnował setek oceniał bym go inaczej, od napastnika oczekuje się wielu elementów ale też skuteczności której p Lewandowski nie prezentuje
16.09.2015 21:25
Nie ma co się użalać... Guardiola kieruje się swoimi sympatiami przy doborze składu. Może i Kroos się wypalił ale nikt nie dał mu szansy, Lewandowski który od początku swojej gry w Monachium zagrał dosłownie kilka dobrych w pełnym tego słowa znaczeniu meczy, dostaje szansę zawsze, nie twierdzę że sluszne byłoby go skreślać ale ewidentnie widać tu na czym polega polityka personalna Guardioli. Potrzeba nie tylko graczy dobrych jak właśnie Lewandowski ale graczy genialnych jak Robben czy Muller którzy sami potrafią zmienić obraz meczu, bez Arjena nie ma szans na finał
14.09.2015 23:38
kapitanem? Może niech najpierw ten "Nieiec" zacznie śpiewać hymn, swojej ojczyzny... Nie przeszkadza mi że gra dla DFB, to reprezentacji się opłaca ale kapitanem powinna być osoba która prezentuje niemieckie wartości, nie tylko dobrze kopie
03.12.2014 14:07
Najbardziej aktywnym graczem był Robben, również Muller zasłużył na tego rodzaju wyróżnienie. Wiadomo że takie 11 są "umowne" ale akurat brak Robbena jest dość dziwny
03.11.2014 14:18
To jest chore że Rummenigge za swój PREZENT musi zapłacić, nie rozumiecie tego? Człowiek ktory całe życie HARUJE i za to zbiera laury jest obrabiany przez własną ojczyznę, to jest chory świat. Nie rozumiem tych ignorantów którzy mówią że Karl zrobił coś złego, ludzie nie widzicie absurdu? Płacić za to że dlostało się prezent? Popatrzcie w jakich nienormalnych czasach żyjemy...
24.09.2013 00:25
Dobrze powiedziane, jak w zeszlym sezonie...
17.08.2013 18:25
Ja jadę, mój bilet (cena 60 euro) na półfinały.
22.06.2013 00:32
Brawo! Lewego trzeba zgnoić, bo gasarbeiterowi poprzewracało się w głowie.
12.06.2013 08:13
Tfu Lewandowski w świętej koszulce Bayernu?! Koszulce Khana, Effenbegra, Beckenbauera? To są żarty, to jest profanacja. Oby ten zły sen się skończył, nie chcę Lewego w Bayernie
28.05.2013 21:50
Widać że Arjen jest w dobrym nastroju :) FCB
28.05.2013 21:38
To jest żałosne... Ta saga z Lewym pokazuje jak nisko upadły polskie media. Lewandowski w najlepszym razie będzie drugim napastnikiem, a najprawdopodobniej trzecim. Skoro Gomez (tormachine!) przegrał z Mandzu, to jakim cudem miał by wygrać lewy? On nawet nie był nigdy królem strzelców... Mam nadzieję że BVB zablokuje ten tranfser, bo nie chcę widzieć robercika w świętej koszulce Beckenbauera, Gerda czy Effenberga
27.05.2013 20:35
Bayern to klub w 100% niemiecki, Bayern uosabia potęgę Vaterlandu i niemieckiej piłki, muszą w nim dominować Niemcy żeby podkreślać to skąd ten klub się wywodzi. Nie może być tak że większość piłkarzy w czasie inauguracji bundesligi nie zaśpiewa dumnego hymnu "einigkeit und recht und freiheit! "
30.01.2013 01:30
W moim sercu tylko Bayern i DFB, Polska niech sobie gra, życzę im dobrze, ale do momentu kiedy na drodze spotkają Niemców, tam będzie tylko jeden faworyt. Niemcy Mistrzami Europy!
Tak jak powiedział @kapral: Deutschland Deutschland über alles!!!!!
30.05.2012 16:49
pozdrowienia dla kibiców realu z CH Targówek w Warszawie :D ich reakcje były przezabawne
26.04.2012 01:05
Skoro Chelsea jest w stanie pokonać Barcelonę to dlaczego Bayern miał by nie wyeliminować Realu? Zwycięstwo jest nasze, zespół musi tylko w to uwierzyć i grać konsekwentnie. Tylko Bayern!
25.04.2012 15:43
Są jacyś kibice z Warszawy?
25.04.2012 15:41