Błagam nie mówcie o wykupie Cou, James też strzelił 3 bramki. Dla mnie Brazylijczyk to opcja na ten sezon, za rok Sane i Werner, ewentualnie Havertz
18.12.2019 10:43
@Dugi swięte słowa. Był w top 3 najlepszych stoperów, jednak problemy tworzą się w głowie, najwidoczniej stracił mentalność i popadł w jakże zgubną dla piłkarza pychę
17.12.2019 15:50
Lipsk to idealny klub dla Norwega, Salzburg tez ułatwi taki transfer
17.12.2019 15:48
Niestety boa poza wyprowadzeniem piłki zaczyna przypomnieć DvB z jego końcówki u nas. Stracił większość Walorów które czyniły go wyjątkowym piłkarzem.
Edytowano : 2019-12-17 11:16:08
Wiele osób uważało to za kontrowersyjną tezę ale moim zdaniem gdyby nie kontuzje Badstubera, mielibyśmy znacznie lepszego stopera niż Boa
17.12.2019 11:14
Myśle że patrząc na to że jest wychowankiem, Thomas wręcz jest na poziomie Manu jeśli chodzi o hierarchie
17.12.2019 10:36
Torhymne niestety 2/10, ani modne, ani tradycyjne (lepszy byłby jakiś niemiecki klasyk np Wagner) ani elektryzujące. Nie mieliśmy szczęścia do muzyczki bramkowej z wyjątkiem tej poprzedniej która po Wembley zawsze będzie budzić we mnie ciarki
Edytowano : 2019-12-17 00:46:13
Zresztą to bardzo udany remix (lepszy od oryginału)
17.12.2019 00:45
Borussia może, Lipsk powinien, a my musimy zwyciężyć. Jesteśmy faworytem i odpadnięcie byłoby blamażem
16.12.2019 18:53
Eurosport 1
Edytowano : 2019-12-16 11:55:06
Ale doceniajmy pracę naszych redaktorów i czytajmy artykuły, wszystko jest podane na tacy
16.12.2019 11:54
Szczerze mówiąc może być i tak, im później zagramy z trudniejszymi rywalami tym forma powinna być wyższa (patrząc na tendencje w tym sezonie). Jednak wolę żebyśmy trafili Real my niż Lipsk. Po pierwsze rewanż, po drugie większa szansa na awans większej ilości niemieckich drużyn do dalszej fazy.
16.12.2019 11:50
Bayern jak i Lewandowski zasługują na pojedynek z kimś wyższej klasy, takie "pojedynki" ze słabszym rywalem mogą marketingowo zadziałać w Polsce albo w mokrych snach Borka.Medialnym pojedynkiem jest starcie z którąś z potęg i najlepszymi piłkarzami
Edytowano : 2019-12-16 11:47:41
@tapczan kusisz, niech ich zaboli tak jak nas, zasługują jeszcze na czerwoną kartkę w sytuacji gdzie nie było kontaktu z zawodnikiem. Ale myślę że nie będzie takiego problemu, wierzę że stać nas na zwycięstwo z każdym, a szczególnie Realem
16.12.2019 11:46
@tapczan kusząca perspektywa ale wierzę że jesteśmy wstanie wygrać zdecydowanie i ich upokorzyć. Zidane to nie trener z najwyższej pułki, a szczęście i błędy sędziów nie mogą trwać wiecznie (szczególnie kiedy wszedł VAR). Liczę że odprawimy ich jaka Ajax
Edytowano : 2019-12-16 11:44:23
Półki oczywiście :D bo nie o pułki wojskowe chodzi :P
16.12.2019 11:39
Transfer Sane jest naprawdę ciekawą opcją, jednak nie zimą. Musimy po pierwsze poczekać i obserwować rozwój jego sytuacji po kontuzji i oczywiście poczekać do lata aby cena była adekwatna (obyśmy nie musieli przebijać granicy 100 milionów)
16.12.2019 11:37
Oby Real, var będzie naszym sojusznikiem
16.12.2019 11:20
Kai miał nie jeden tylko dwa bardzo dobre sezony, dla zawodnika w tym wieku to świetny wynik. Musimy inwestować w przyszłość, a Kai to niewątpliwie przyszłość, również reprezentacji Niemiec
15.12.2019 02:55
Sane straci na wartości, zostal mu rok do końca kontraktu, nie wierze że zarząd zapłaci 100 milionów (co by było szaleństwem), Wernerowi aktywuje się klauzula, a Kai obniżył formę. Przy dobrym układzie moglibyśmy zakontraktować 2 zawodników z tej trójki, a być może j trzech (co jest mniej realne)
14.12.2019 21:39
Bayern pierwszy raz od lat ma styl, nawet przegrana mistrzostwa byłaby warta odzyskania harmonii w zespole. Dla mnie Flick obecnie to gwarantuje, wynik na koniec nie będzie najważniejszy, widać że udane transfery i nowy trener dają wierzyć że tworzy się znowu ekipa która zatrzęsie Europą. Jeśli przyjdzie Sane, Werner i Havertz to Europę mocno zaboli nasz kontratak po słabszym okresie
14.12.2019 20:15
Lipsk straci punkty, my również, dzięki flickowi znacznie mniej, pytanie czy Lipsk utrzyma swój poziom, jeśli tak (a ich forma rośnie) to czeka nas walka do końca. Zaraz po nas to oni są głównym faworytem
14.12.2019 20:10
Chciałbym powiedzieć że Lipsk mnie martwi ale mam do nich słabość. Ciężko odmówić im tego że w pełni zasłużyli na swoje miejsce. Wiadomo że liczę na walkę i naszą wygraną ale jeśli mamy kiedyś stracić mistrzostwo to tylko na rzecz genialnie zarządzanego zespołu, z genialnymi talentami (z Wernerem na czele który daje też dużo radości kibicom Nationalelf) i trenerem który musi do nas kiedyś trafic
14.12.2019 20:07
Lipsk ze świetnym Wernerem który wciąż się rozwija będzie rywalem. Oczywiście w optymalnej formie my jesteśmy faworytem ale ten sezon nie układa się po naszej myśli, brakuje nam również szczęścia, wyczuwam emocje większe niż rok temu
14.12.2019 19:59
Cou drugi świetny mecz!
14.12.2019 17:08
Thomas piękna asysta i bramka.
14.12.2019 17:07
Nie rozumiem trochę tej dyskusji, dla klubu nie są wazne indywidualne nagrody piłkarzy, liczą się trofea. To bardzo dobra decyzja trenera i mądra reakcja piłkarza, korona króla strzelców nic nie da jeśli znowu zawiedziemy na wiosnę
Edytowano : 2019-12-14 06:05:13
Zresztą ci to za rekord fazy grupowej? Kto na to patrzy? Jeśli Lewandowski przełamie niemoc na wiosnę i strzeli nawet dwie kluczowe bramki czego co roku brakowało to będzie bardziej doceniony niż gdyby pobił rekord o którym się szybko zapomni. Kluczowe teraz jest wygranie kolejnych spotkań do końca sezonu
14.12.2019 06:03
Wywalić Thomasa xd niektórzy chyba nie potraktowali ostrzeżeń przed dopalaczami na poważnie
12.12.2019 20:35
Fajnie gdybyśmy zagrali z realem, są w tym sezonie słabsi niż zwykle, do tego doszedł VAR więc to idealna okazja na odpłacenie za ich wątpliwe sukcesy w ostatnich latach, osiągnięte kilka razy naszym kosztem
11.12.2019 22:03
Cou gra naprawdę dobrze, Gnsbry wyrasta na wielkiego zawodnika, Thomas znowu w firmie. Niestety obrona jak zwykle pozostawia pewien niesmak, oby to uległo poprawie ale z każdym meczem gramy coraz składniej
11.12.2019 21:55
Thomas po swojemu
Edytowano : 2019-12-11 21:46:49
Świetna gra i świetne liczby, ciekaw jestem kto dalej chciałby go sprzedać za 100 milionów
11.12.2019 21:45
Mi się podoba Kimmich, nie porównujmy go z bandytą Ramosem, on po prostu jest pewny siebie na boisku i nie ma dla niego autorytetow. Wole wybuchowy charakter niż czasem ugodowy Lahma
11.12.2019 21:38
Jak Coman ma złapać rytm skoro łapkę kontuzje kiedy zagra trochę lepiej :/?
11.12.2019 21:30
Powinnismy dać odpocząć Manu i wystawić jeszcze kilku rezerwowych, wynik i mecz nie jest istotny. Ważne żeby wrócić do rytmu w lidze
11.12.2019 21:05
Koniecznie powinien dzisiaj zagrać Sven, wynik nie ma znaczenia i jest okazja aby zagrali zawodnicy na codzień siedzący na ławce
11.12.2019 16:17
W 2012 byliśmy vicebayernem przegraliśmy wszystko. Wielu tutaj chciało pogonić „leśnego dziadka” Haynckesa, jednak wtedy ja i wiele innych osób broniło go wyróżniając styl w jakim graliśmy. Dzisiaj nie jest idealnie ale jest lepiej niż kiedykolwiek po odejściu Juppa i Pepa. Gramy atrakcyjną piłkę tym składem którym Kovac pokazywał zaprzeczenie naszego stylu. Na wyniki przyjdzie czas, musimy być cierpliwi. Szczerze mówiąc nie spodziewałem się że tak szybko wrócimy na właściwe tory i zmienimy diametralnie taktykę. Wierzę że za stylem przyjdą niedługo wyniki, nie skreślałbym flicka nawet jeśli w CL nie zakończymy kampanii zwycięstwem w ostatnim meczu.
09.12.2019 02:36
Neymar nie ma osobowości żeby osiągnąć tyle co Thomas w piłce, technicznie jest lepszy ale Thomas to jeden z najinteligentniejszych jeśli nie najinteligentniejszy piłkarz dzisiaj, temu zawdzięcza sukcesy, Ney to młodzieżowe słowo zeszłego roku w Polsce
08.12.2019 22:13
@DonJupp4ever a ty jak zawsze w swoim świecie, Lewandowski zawiódł tak jął cała reszta, nie ma usprawiedliwienia dla nikogo, jednak Polak znowu wraca do dawnej dyspozycji kiedy to s ważnych meczach nie potrafił zrobić nic z piką nawet kiedy była naprzeciwko bramki. Wyśmiewany przez wieku tutaj Werner ma udział już przy większej liczbie trafień niż Polak
Edytowano : 2019-12-08 10:23:39
@hoven abstrahując od tego że obrona trenera za którego którego gra znacząco się poprawiła to teraz zdrowego rozsądku a nie lobbingu to posłowie mniejszości niemieckiej to jedyni merytoryczni posłowie w sejmie zazwyczaj więc takie teorie rodem z chorych wizji Macierewicza to żadna obraza :D a mówiąc już całkiem serio mógłbyś łaskawie czytać ze zrozumieniem, za flicka zaczęliśmy wygrywać i to w ładnym stylu, a gramy na tyle ładnie ze nawet w przegranych (moim zdaniem bardzo niefortunnie) spotkaniach ten styl i ta prawdziwa (nie taka tak w polityce) dobra zmiana nadal jest widoczna
08.12.2019 10:18
Dokładnie, obrywa się tym którzy na to nie zasługują czyt Thomasowi czy Flickowi. Mało kto zauważa że po zamianie trenera przegrywamy w ładniejszym stylu niż wygrywaliśmy za kovaca, a to już spora zmiana
08.12.2019 02:22
Jeśli nie Flick to tylko on, zna nasz klub, język i może osiągnąć duży sukces
07.12.2019 20:51
Niezależnie od wszystkiego gramy znacznie lepiej, widać poprawę. Wyniki nie są idealne ale liczy się tez styl
07.12.2019 18:15
Thomas jeden z naszych najlepszych zawodników od kilku meczy nie powinien grać? To nie wiem kto powinien wyjść w tym składzie
07.12.2019 17:32
Dla mnie Flick w przeciwieństwie do Kovaca to nie przypadkowy trener
07.12.2019 13:34
Ten mecz to kolejny wielki test Hansiego, który pokaże na ile nieskuteczność w meczu z
Leverkusen była wypadkiem przy pracy. Chciałbym żeby Flick świetnymi wynikami utrudnił zarządowi wybór trenera ;)
07.12.2019 03:57
@szczebelek dlatego trener nie powinien podejmować pochopnych decyzji i definitywnie rezygnować z usług wybitnych piłkarzy (nawet jeśli są w kryzysie), a zamiast tego o powołaniach decydować na podstawie formy w danym okresie. Obecnie brak Thomasa w kadrze nie da się uzasadnić sportowo, taki piłkarz nawet na ławce (chociaż moim zdaniem w podstawowej 11) to walor którego nie powinna pozbywać się ani kadra ani klub. (szczególnie że wg Bilda Thomas zgodził się na rolę rezerwowego). Jogi jest niekonsekwentny dał szansę Manu odbudować formę (co dało wręcz świetne efekty), pozwolił na to Kroosowi (który szansy nie wykorzystał), a skreślił jeden z symboli swoich sukcesów w 2010 i 14, który nadal jest w wieku w którym można poprawić swoją grę
07.12.2019 03:55
Logiczna droga dla niego to Leipzig z trenerem który wykorzysta maksimum jego możliwości
07.12.2019 03:49
Myśle że to dobra opcja szczegolnoe jeśli nie planujemy przyszłości z Boa w składzie, cena nie jest bardzo wysoka, a stoper by się naprawde mógł przydać w wiosennej kampanii
05.12.2019 23:45
Ma racje, VAR tez nam pomoże, dominacja realu przy jego istnieniu byłaby niemożliwa
03.12.2019 15:14
Zgadzam się że powoli acz skutecznie poziom ligi rośnie a nie uważam żebyśmy już teraz byli tak dobrzy jak kilka lat temu, odeszło dwóch najlepszych piłkarzy Bayernu w XXI w, jeden został względnie zastąpiony w osobie Gnabriego. Jednak nie jest to wada tylko zwykła kolej rzeczy, defensywę odbudowaliśmy przyjdzie czas na skrzydła. Po tym co wyrabia Werner i po tym jak teraz jest najskuteczniejszym napastnikiem w lidze kilku użytkowników tej strony powinno zrewidować swoje podejście do niego, byłby bardzo potrzebny
01.12.2019 16:58
Zgadzam się że zwiększenie liczby drużyn i „nieproporcjonalne” grupy to kretynizm który dodatkowo powoduje awans słabych drużyn i osłabia poziom turnieju. Jednak krytyka Euro za lokalizacje w wielu krajach jest niezasadna, podkreśla naszą europejską tożsamość i wspólnotę.
Edytowano : 2019-12-01 13:33:35
Co do losowania to jestem spokojny, drużyna wygrana grupę z Holandią i grała coraz lepiej. Musi poprawic się defensywa i wierze że chłopaki są wstanie powalczyć o 1 miejsce, portugalia z tej trójki będzie miała najciężej
01.12.2019 13:31
Znalazłem drugi plus: jeśli Bayer będzie miał tyle szczęścia co w meczu z nami, ma szanse z Juve a to dobra informacja dla BL
Edytowano : 2019-11-30 21:10:34
Tylko jaka była alternatywa w środku? Może boa ale on tez zawodził, a dzisiejsze ustawienie już wcześniej się sprawdziło. Trener walczy tym co ma
30.11.2019 21:09
Widać że brakuje nam kontuzjowanych obrońców, oby na wiosnę wszystko wróciło do normy. Widać było wole walki i dużo okazji, po erze Kovaca to naorawde wielka poprawa
30.11.2019 20:45
Jedyny plus dzisiaj: przegrywamy w ładniejszym stylu niż wygrywaliśmy za Kovaca
30.11.2019 20:26
Może wynik słaby ale mamy jakiś styl, plus względem Kovaca. Cou całkiem dobrze wszedł
30.11.2019 20:14
Wciąż liczę że BVB jakoś się uratuje, Barcelona może im ułatwić zadanie. 3 drużyny w CL i jedna w LE na wiosnę to nie będzie zły bilans
28.11.2019 09:35
Lipsk awansował
27.11.2019 22:59
Lipsk ma sporo okazji, mają pecha. BVB niestety klasycznie
27.11.2019 22:37
Akurat Lipsk, szczególnie wychodząc z 1 miejsca, z genialnym trenerem ma szanse dojść daleko, BVB pomoże chyba tylko to co nam- zmiana trenera
27.11.2019 22:21
Lipsk niepotrzebnie komplikuje sobie sytuacje a inter frajerstwem prześciga BVB
27.11.2019 22:17
Hummels niestety... zarząd chyba miał racje decydując i sprzedaży
27.11.2019 21:33
BVB jest sama sobie winna, u siebie powinni wygrać kiedy byli od Katalończyków lepsi i sytuacja w tabeli byłaby inna
27.11.2019 21:32
BVB ładnie zaczyna ale myślałem że po wczorajszym komentarzu gorzej nie będzie, a dzisiaj zaoferowali Borka XD Polsat w tej kwestii to razem z TVP najgorszy sort dziennikarstwa
27.11.2019 21:04
Zgadzam się że błędem było nieprzedłużenie kontraktu z juppem ale to ze przyszedł guardiola to akurat duży plus. Uwazam raczej ze Pep powinien przyjść 3-4 lata później kiedy Jupp zakończyłby przygodę ale pamietajmy że on już wtedy chciał zakończyć przygodę z piłką i ciężko było go zatrzymać
27.11.2019 20:33
Cou to była genialna inwestycja na jednoroczne uzupełnienie składu w trakcie okresu przejściowego podczas rewolucji kadrowej, to że osiągnie status gwiazdy było wątpliwe od początku, teraz widać że raczej na pewno tak nie będzie. Niemniej to genialne doraźne działanie zarządu ale nie inwestycja w przyszłość, musimy odnowić naszą ofensywę tak samo jak zrobiliśmy to z defensywą. Potrzeba 3 nowych, młodych i perspektywicznych piłkarzy
27.11.2019 11:11
Jeśli zapłaciliśmy 80 za Lucasa, 90 za Kaia to uzasadniona cena. To dużo lepsza opcja niż Cou i bardziej przyszłościowa
27.11.2019 11:02
Jak skończy się przygoda z flickiem nie wiemy, jednak fakt ze tak uszczelnił defensywę, po stracie dwóch nominalnych stoperów pokazuje że te wyniki to nie przypadek, a zmiana na lepsze. Niespecjalnie widzę innego kandydata, Pochettino byłby dobrą opcją ale tutaj język go skreśla, ten Haag ma dużo do udowodnienia, po sezonie powinnismy ocenić czy faktycznie powtórzy swój wynik z Ajaxem i na ile jego zeszłoroczne wyniki były efektem umiejętności z na ile szczęścia
27.11.2019 08:10
Za flicka Leon gra u nas jak w reprezentacji. Obyśmy nie szukali na siłę większego nazwiska i oby Hansi dostał uczciwą szansę, bo w tej chwili nic nie powoduje że powinnismy szukać innego trenera
26.11.2019 21:18
Fajnie że Josh i Thomas odpoczywają, są obaj w dobrej formie i ważne żeby nie złapali zadyszki, chociaż Thomas który odpoczywał w czasie przerwy reprezentacyjnej zapewne w 2 połowie dostanie około 30 min
26.11.2019 20:53
On pierwszy z opisu wojny/ strategii zrobił sztukę (nie tylko naukę) potem każdy łącznie z Jüngerem nim literacko i filozoficznie się inspirował, o zastosowaniu militarnym nawet nie wspomnę
26.11.2019 17:07
Wreszcie wydać poprawę wizualną gry, tego nie dalo się zauważyć za Carlo i Kovaca.
Edytowano : 2019-11-26 15:40:35
@IIWW zawsze miło patrzy się na Twój avatar z von Clausewitzem :D
26.11.2019 15:37
Właśnie wyboru dużego nie mamy, jest Flick, ten Haag i potem opcje rezerwowe, kluczowa jest znajomość języka niemieckiego więc zakres poszukiwań się zawęża. Gdyby dostępny był Klopp, Jupp albo Pep nikt by się nie zastanawiał ale Holender to też pewna niewiadoma, jeśli wyniki w tym sezonie się utrzymają to ciężko będzie zwolnić trenera
25.11.2019 22:23
Coraz bardziej nabieram przekonania że Flick powinien być planem A i poważną opcją nie tylko do końca sezonu ale i później. Nie chodzi nawet o wyniki, to sprawa ważna ale nie najważniejsza. Wreszcie trener czuje chemię z piłkarzami, a styl naszej gry jest przyjemny dla oka i imponujący, wyniki są efektem tego i przy mądrych wzmocnieniach daje to nadzieje na kontynuowanie spuścizny Juppa i Uliego
25.11.2019 21:17
Oj tak, Werner i Sane to dla nas obowiązek. Werner wciąż się rozwija i w BL ma udział przy tylko jednym trafieniu mniej niż Lewandowski, jest przy tym wszechstronny. Ma zadatki na genialnego piłkarza
Edytowano : 2019-11-25 11:10:24
Z niemieckim trenerem jak Flick, znającym dobrze DFB łatwiej będzie urzeczywistnić marzenie Uliego o niemieckim bayernie
25.11.2019 11:06
Seria jak każda indywidualna statystyka nie ma znaczenia, ważne że mimo to grał nadal dobrze i dawał sporo drużynie, zresztą dobrze że od przyjścia Hansiego coraz więcej piłkarzy zdobywa trafienia. To świetnie rokuje przed kolejnymi spotkanemi
25.11.2019 11:04
Gdyby faktycznie się udało i jeśli obronimy mistrzostwo i zajdziemy dalej niż rok temu w CL to jest szansa że znaleźliśmy niemieckiego trenera, który rozumie filozofię klubu, co było celem od jakiegoś czasu. Zresztą nic nie jest przypadkiem i mialem wrażenie że zatrudniając flicka zarząd zabezpiecza się na wypadek zwolnienia Kivava
24.11.2019 22:16
Neuer miał jedną dość dziwną interwencje ale unikała z drobnego błędu obrony, nie wiem skąd 4, Davis tez nie był tak tragiczny jak przestawia to zestawienie
24.11.2019 07:59
@FanGraczyBayern to mocno subiektywna wypowiedz, Thomas mimo jednej asysty miał bezpośredni udział przy dwóch bramkach, był bardziej aktywny stąd ocena
24.11.2019 07:53
Jeśli ta forma się utrzyma, nie będziemy mogli zmienić trenera. Wreszcie gramy szybko, pewnie i widać że zespół robi postępy
23.11.2019 18:56
Dzisiaj Bayern gra tak jak za Kovaca nie grał, oby to tylko nie był efekt świeżości ale wyglada to obiecująco
23.11.2019 16:25
Święte słowa, takiego bramkarza nie było od lat i długo nie będzie. ter Stegen jest świetny ale to inny poziom
23.11.2019 08:43
Favre ratuje posadę ale pewnie nie na długo
23.11.2019 07:23
@nyy32 tez kocham NBA zaraz za bayernem więc piąteczka ;)
22.11.2019 19:17
Obyśmy nie zatracili tożsamości i charakteru który Uli nadał klubowi, wtedy jego brak będzie mniej odczuwalny chociaż tek samo bolesny.
22.11.2019 16:32
Jasne, w ostatnim roku czy dwóch to spadek jakości całego zespołu, a napastnik żyje z podań. Niemniej wcześniej mimo genialnych skrzydeł i asystentów nie potrafił się wstrzelić. Ten sezon jest inny, Polak zaczął robić coś czego wymaga się od zawodnika klasy światowej- tworzyć samemu okazje, co bardzo dobrze nastraja przed kluczowym momentem sezonu
Edytowano : 2019-11-22 16:08:20
A co do Gerda, myśle ze parząc na przebieg jego kariery trudno znaleźć kogoś kto mu dorówna (nie tylko na niemieckim podwórku ale i światowym) jeśli chodzi o trafienia i trofea. Ciężko porównywać specyfikę gry z połowy ubiegłego wieku z tą dzisiaj, Gerd mając lepsze metody treningowe, diety, taktykę byłby moim zdaniem (jak i naszego ex trenera) jeszcze lepszy
22.11.2019 16:05
Niewątpliwie za Gerdem przemawia fakt jak wybijał się ponad poziom innych ówczesnych napastników, dzisiaj ciężko znaleźć poza messim i Ronaldo kogoś kto na swojej pozycji jest poza zasięgiem reszty, tak ze ciężko wybrać najlepszą 9 ma świecie. Gerd do tego potrafił trafienia przekuć w tytuły, Polak musi zacząć strzelać tez na wiosnę i utrzymać rytm żeby zbliżyć się chociaż do kosmicznej ery Bayernu jest 70. O geniuszu można mówić kiedy faktycznie osiągnie to co w piłce do osiągnięcia, a z forma w pucharach bywało różnie. Oby świetny początek sezonu, przekuł się na realne efekty na wiosnę. Niemniej Gerd to nie geniusz, to bóg piłki, jak Robbery czy FB, samo porównanie z nimi to zaszczyt
22.11.2019 15:57
Niestety skoro w 2010 ZP nie dostał Snajder
Edytowano : 2019-11-20 11:40:28
*sneijder a w 2013 Ribery (pomimo potrójnej korony) to niestety ciężko mi uwierzyć że to ulegnie zmianie.
20.11.2019 11:39
Leon i Serge dzisiaj zachwycili, Kimmich dobrze jak zawsze. ter Stegen nie wykorzystuje szansy i Neuer bezpiecznie może czekać na występy na euro
19.11.2019 22:22
@FanGraczyBayern znam tez tych którzy mówili że Werner to cienias, a w tym sezonie ma udział przy jednej bramce mniej niż Lewandowski. Druga sprawa że nigdy bym nie uwierzył że 30 letni piłkarz będzie potrafił aż tak wybuchnąć formą, za co duży szacunek
Edytowano : 2019-11-19 21:56:08
Marzeniem ponad wszystko jest Pep, drugi w kolejności ten Haag który zna język i klub. Hansi jest wielką niewiadomą
19.11.2019 21:55
Flick bezsprzecznie zasługuje na szanse, na koniec roku ocenimy czy to przyszłościowy projekt
Edytowano : 2019-11-19 21:53:38
Nikt nie mówi że się sprawdzi ale też nie można go już tego skreślać
19.11.2019 21:52
ter Stegen niepewny bardzo, szczególnie orzy wybiciach. Niestety obrona DFB pozostawia wiele do życzenia
19.11.2019 21:02
Co "odwalił"? to pokazuje że jest gotowy pomagać zawodnikom kiedy jest potrzebny i motywuje piłkarza w kryzysie. Wielki plus dla niego. Zresztą naprawdę jeśli drużyna utrzyma poziom to powinien być być poważnym kandydatem nawet w przyszłym sezonie (oczywiście teraz ciężko oceniać jak się sprawdzi)
19.11.2019 05:25
Ja wciąż liczę że obudzony się i kupimy Wernera, chłopak ma udział przy jednym trafieniu mniej niż Lewandowski, swietnie się rozwija. Haaland powinien pójść do Lipska, tam jest prawdziwa kuźnia talentów i trener który pozwoli zrobić mu milowy krok w karierze
14.11.2019 14:02
Może konkurencji nie było ale sam Lewandowski zadziwia tym że w takim wieku jest wstanie rozgrywać najlepszy sezon od przyjscia do bayernu, duży szacunek za to. Teraz trzeba liczyć że utrzyma durne na wiosnę i jego celownik pozostanie wyregulowany kiedy przyjdą najważniejsze spotkania
Edytowano : 2019-11-14 03:23:37
*utrzyma formę
14.11.2019 03:23
Sezon katastrofalny i oglądając ten mecz nie mialem pojęcia że wyniknie z niego coś tak pozytywnego. Szkoda że czas tak szybko mija
13.11.2019 23:56
Nie ma być sebolem tylko wojownikiem jak Oli czy Effenberg, Lahm był zbyt ugrzeczniony mimo wielu zalet, potrzeba kogoś z charakterem który nikomu się nie kłania i kto potrafi podjąć malo popularne decyzje które kosztuja go nawet kartkę. Do czasu aż jak jest odpowiedzialny i nie wylatuje z boiska, niech pozuje to czego brakuje większości z naszego składu
13.11.2019 11:07
@GuteSpiele wygrał dwa razy. CL to masa szczęścia, wystarczy popatrzeć ma miernego zidana i Real który osiągnął teoretycznie więcej niż drużyny Pepa. To trener który da nam maksimum i przy większych inwestycjach w skład byłoby możliwe wrócenie do europejskiej dominacji. Szkoda że to mało realny scenariusz
13.11.2019 11:04
Dobrze że jest narwany, potrzebujemy piłkarza dla którego poza klubem nie ma autorytetu i który nawet kosztem kartki nie ugnie się przed sędzią
12.11.2019 15:16
Guardiola zaraz po Juppie to największe marzenie, szkoda że mało realne. Jeśli żaden z nich się nie zgodzi i obronimy mistrzostwo to Hansi powinien zostać na dłużej. Holender to ciekawa opcja ale mam nadzieje że zarząd nie zmieni trenera jeśli nasza gra się poprawi
12.11.2019 15:13
Naturalny następca Manu i Thomasa, szkoda że wśród młodszych piłkarzy taka jakość i charakter to nic częstego
12.11.2019 10:43
Skoro wraca dopiero w styczniu to nie powinnismy sprowadzać go zimą. zobaczmy jak jego organizm się zregenerował i czy nadal zdolny jest do progresu (do poziomu Robbery ma jeszcze bardzo daleko, mimo że jest lepszy od naszych skrzydłowych obecnie). Do tego dochodzi cena, która w czerwcu będzie niższa. Jeśli city radykalnie nie obniży ceny (tzn poniżej 80 milionów) to powinnismy zaczekać
Edytowano : 2019-11-12 10:39:06
A wiadomo że nie obniży
12.11.2019 10:38
@AdiFantasti niby tak ale to raczej „szpieg” na przyszłość bo Uli w zarządzie pozostanie
11.11.2019 15:17
Jeśli wygramy dublet, a w lidze mistrzów zajdziemy daleko i będziemy grać w dobrym stylu to nie wyobrażam sobie innego kandydata na trenera. Jednak to nic pewnego i 2 mecze o niczym nie świadczą
11.11.2019 11:25
Sezon jest długi, nie można planować do przodu ale jeśli sezon byłby udany to Flick będzie poważnym kandydatem jako pełnoprawny trener.
09.11.2019 21:53
Flick powinien zostać do końca sezonu, wiadomo że 2 mecze nie dają gwarancji na przyszłość ale żaden trener takiej nie daje. Jeśli jednak się sprawdzi przez te pół roku to mógłby dostać nawet umowę na przyszły sezon
09.11.2019 20:30
Widać że zmieniła się atmosfera, piłkarze chcą grać dla tego trenera. Thomas tez wreszcie wrócił na swoje miejsce i jego współpraca z Lewandowskim daje efekty
Błagam nie mówcie o wykupie Cou, James też strzelił 3 bramki. Dla mnie Brazylijczyk to opcja na ten sezon, za rok Sane i Werner, ewentualnie Havertz
18.12.2019 10:43
@Dugi swięte słowa. Był w top 3 najlepszych stoperów, jednak problemy tworzą się w głowie, najwidoczniej stracił mentalność i popadł w jakże zgubną dla piłkarza pychę
17.12.2019 15:50
Lipsk to idealny klub dla Norwega, Salzburg tez ułatwi taki transfer
17.12.2019 15:48
Niestety boa poza wyprowadzeniem piłki zaczyna przypomnieć DvB z jego końcówki u nas. Stracił większość Walorów które czyniły go wyjątkowym piłkarzem.
Edytowano : 2019-12-17 11:16:08
Wiele osób uważało to za kontrowersyjną tezę ale moim zdaniem gdyby nie kontuzje Badstubera, mielibyśmy znacznie lepszego stopera niż Boa
17.12.2019 11:14
Myśle że patrząc na to że jest wychowankiem, Thomas wręcz jest na poziomie Manu jeśli chodzi o hierarchie
17.12.2019 10:36
Torhymne niestety 2/10, ani modne, ani tradycyjne (lepszy byłby jakiś niemiecki klasyk np Wagner) ani elektryzujące. Nie mieliśmy szczęścia do muzyczki bramkowej z wyjątkiem tej poprzedniej która po Wembley zawsze będzie budzić we mnie ciarki
Edytowano : 2019-12-17 00:46:13
Zresztą to bardzo udany remix (lepszy od oryginału)
17.12.2019 00:45
Borussia może, Lipsk powinien, a my musimy zwyciężyć. Jesteśmy faworytem i odpadnięcie byłoby blamażem
16.12.2019 18:53
Eurosport 1
Edytowano : 2019-12-16 11:55:06
Ale doceniajmy pracę naszych redaktorów i czytajmy artykuły, wszystko jest podane na tacy
16.12.2019 11:54
Szczerze mówiąc może być i tak, im później zagramy z trudniejszymi rywalami tym forma powinna być wyższa (patrząc na tendencje w tym sezonie). Jednak wolę żebyśmy trafili Real my niż Lipsk. Po pierwsze rewanż, po drugie większa szansa na awans większej ilości niemieckich drużyn do dalszej fazy.
16.12.2019 11:50
Bayern jak i Lewandowski zasługują na pojedynek z kimś wyższej klasy, takie "pojedynki" ze słabszym rywalem mogą marketingowo zadziałać w Polsce albo w mokrych snach Borka.Medialnym pojedynkiem jest starcie z którąś z potęg i najlepszymi piłkarzami
Edytowano : 2019-12-16 11:47:41
@tapczan kusisz, niech ich zaboli tak jak nas, zasługują jeszcze na czerwoną kartkę w sytuacji gdzie nie było kontaktu z zawodnikiem. Ale myślę że nie będzie takiego problemu, wierzę że stać nas na zwycięstwo z każdym, a szczególnie Realem
16.12.2019 11:46
@tapczan kusząca perspektywa ale wierzę że jesteśmy wstanie wygrać zdecydowanie i ich upokorzyć. Zidane to nie trener z najwyższej pułki, a szczęście i błędy sędziów nie mogą trwać wiecznie (szczególnie kiedy wszedł VAR). Liczę że odprawimy ich jaka Ajax
Edytowano : 2019-12-16 11:44:23
Półki oczywiście :D bo nie o pułki wojskowe chodzi :P
16.12.2019 11:39
Transfer Sane jest naprawdę ciekawą opcją, jednak nie zimą. Musimy po pierwsze poczekać i obserwować rozwój jego sytuacji po kontuzji i oczywiście poczekać do lata aby cena była adekwatna (obyśmy nie musieli przebijać granicy 100 milionów)
16.12.2019 11:37
Oby Real, var będzie naszym sojusznikiem
16.12.2019 11:20
Kai miał nie jeden tylko dwa bardzo dobre sezony, dla zawodnika w tym wieku to świetny wynik. Musimy inwestować w przyszłość, a Kai to niewątpliwie przyszłość, również reprezentacji Niemiec
15.12.2019 02:55
Sane straci na wartości, zostal mu rok do końca kontraktu, nie wierze że zarząd zapłaci 100 milionów (co by było szaleństwem), Wernerowi aktywuje się klauzula, a Kai obniżył formę. Przy dobrym układzie moglibyśmy zakontraktować 2 zawodników z tej trójki, a być może j trzech (co jest mniej realne)
14.12.2019 21:39
Bayern pierwszy raz od lat ma styl, nawet przegrana mistrzostwa byłaby warta odzyskania harmonii w zespole. Dla mnie Flick obecnie to gwarantuje, wynik na koniec nie będzie najważniejszy, widać że udane transfery i nowy trener dają wierzyć że tworzy się znowu ekipa która zatrzęsie Europą. Jeśli przyjdzie Sane, Werner i Havertz to Europę mocno zaboli nasz kontratak po słabszym okresie
14.12.2019 20:15
Lipsk straci punkty, my również, dzięki flickowi znacznie mniej, pytanie czy Lipsk utrzyma swój poziom, jeśli tak (a ich forma rośnie) to czeka nas walka do końca. Zaraz po nas to oni są głównym faworytem
14.12.2019 20:10
Chciałbym powiedzieć że Lipsk mnie martwi ale mam do nich słabość. Ciężko odmówić im tego że w pełni zasłużyli na swoje miejsce. Wiadomo że liczę na walkę i naszą wygraną ale jeśli mamy kiedyś stracić mistrzostwo to tylko na rzecz genialnie zarządzanego zespołu, z genialnymi talentami (z Wernerem na czele który daje też dużo radości kibicom Nationalelf) i trenerem który musi do nas kiedyś trafic
14.12.2019 20:07
Lipsk ze świetnym Wernerem który wciąż się rozwija będzie rywalem. Oczywiście w optymalnej formie my jesteśmy faworytem ale ten sezon nie układa się po naszej myśli, brakuje nam również szczęścia, wyczuwam emocje większe niż rok temu
14.12.2019 19:59
Cou drugi świetny mecz!
14.12.2019 17:08
Thomas piękna asysta i bramka.
14.12.2019 17:07
Nie rozumiem trochę tej dyskusji, dla klubu nie są wazne indywidualne nagrody piłkarzy, liczą się trofea. To bardzo dobra decyzja trenera i mądra reakcja piłkarza, korona króla strzelców nic nie da jeśli znowu zawiedziemy na wiosnę
Edytowano : 2019-12-14 06:05:13
Zresztą ci to za rekord fazy grupowej? Kto na to patrzy? Jeśli Lewandowski przełamie niemoc na wiosnę i strzeli nawet dwie kluczowe bramki czego co roku brakowało to będzie bardziej doceniony niż gdyby pobił rekord o którym się szybko zapomni. Kluczowe teraz jest wygranie kolejnych spotkań do końca sezonu
14.12.2019 06:03
Wywalić Thomasa xd niektórzy chyba nie potraktowali ostrzeżeń przed dopalaczami na poważnie
12.12.2019 20:35
Fajnie gdybyśmy zagrali z realem, są w tym sezonie słabsi niż zwykle, do tego doszedł VAR więc to idealna okazja na odpłacenie za ich wątpliwe sukcesy w ostatnich latach, osiągnięte kilka razy naszym kosztem
11.12.2019 22:03
Cou gra naprawdę dobrze, Gnsbry wyrasta na wielkiego zawodnika, Thomas znowu w firmie. Niestety obrona jak zwykle pozostawia pewien niesmak, oby to uległo poprawie ale z każdym meczem gramy coraz składniej
11.12.2019 21:55
Thomas po swojemu
Edytowano : 2019-12-11 21:46:49
Świetna gra i świetne liczby, ciekaw jestem kto dalej chciałby go sprzedać za 100 milionów
11.12.2019 21:45
Mi się podoba Kimmich, nie porównujmy go z bandytą Ramosem, on po prostu jest pewny siebie na boisku i nie ma dla niego autorytetow. Wole wybuchowy charakter niż czasem ugodowy Lahma
11.12.2019 21:38
Jak Coman ma złapać rytm skoro łapkę kontuzje kiedy zagra trochę lepiej :/?
11.12.2019 21:30
Powinnismy dać odpocząć Manu i wystawić jeszcze kilku rezerwowych, wynik i mecz nie jest istotny. Ważne żeby wrócić do rytmu w lidze
11.12.2019 21:05
Koniecznie powinien dzisiaj zagrać Sven, wynik nie ma znaczenia i jest okazja aby zagrali zawodnicy na codzień siedzący na ławce
11.12.2019 16:17
W 2012 byliśmy vicebayernem przegraliśmy wszystko. Wielu tutaj chciało pogonić „leśnego dziadka” Haynckesa, jednak wtedy ja i wiele innych osób broniło go wyróżniając styl w jakim graliśmy. Dzisiaj nie jest idealnie ale jest lepiej niż kiedykolwiek po odejściu Juppa i Pepa. Gramy atrakcyjną piłkę tym składem którym Kovac pokazywał zaprzeczenie naszego stylu. Na wyniki przyjdzie czas, musimy być cierpliwi. Szczerze mówiąc nie spodziewałem się że tak szybko wrócimy na właściwe tory i zmienimy diametralnie taktykę. Wierzę że za stylem przyjdą niedługo wyniki, nie skreślałbym flicka nawet jeśli w CL nie zakończymy kampanii zwycięstwem w ostatnim meczu.
09.12.2019 02:36
Neymar nie ma osobowości żeby osiągnąć tyle co Thomas w piłce, technicznie jest lepszy ale Thomas to jeden z najinteligentniejszych jeśli nie najinteligentniejszy piłkarz dzisiaj, temu zawdzięcza sukcesy, Ney to młodzieżowe słowo zeszłego roku w Polsce
08.12.2019 22:13
@DonJupp4ever a ty jak zawsze w swoim świecie, Lewandowski zawiódł tak jął cała reszta, nie ma usprawiedliwienia dla nikogo, jednak Polak znowu wraca do dawnej dyspozycji kiedy to s ważnych meczach nie potrafił zrobić nic z piką nawet kiedy była naprzeciwko bramki. Wyśmiewany przez wieku tutaj Werner ma udział już przy większej liczbie trafień niż Polak
Edytowano : 2019-12-08 10:23:39
@hoven abstrahując od tego że obrona trenera za którego którego gra znacząco się poprawiła to teraz zdrowego rozsądku a nie lobbingu to posłowie mniejszości niemieckiej to jedyni merytoryczni posłowie w sejmie zazwyczaj więc takie teorie rodem z chorych wizji Macierewicza to żadna obraza :D a mówiąc już całkiem serio mógłbyś łaskawie czytać ze zrozumieniem, za flicka zaczęliśmy wygrywać i to w ładnym stylu, a gramy na tyle ładnie ze nawet w przegranych (moim zdaniem bardzo niefortunnie) spotkaniach ten styl i ta prawdziwa (nie taka tak w polityce) dobra zmiana nadal jest widoczna
08.12.2019 10:18
Dokładnie, obrywa się tym którzy na to nie zasługują czyt Thomasowi czy Flickowi. Mało kto zauważa że po zamianie trenera przegrywamy w ładniejszym stylu niż wygrywaliśmy za kovaca, a to już spora zmiana
08.12.2019 02:22
Jeśli nie Flick to tylko on, zna nasz klub, język i może osiągnąć duży sukces
07.12.2019 20:51
Niezależnie od wszystkiego gramy znacznie lepiej, widać poprawę. Wyniki nie są idealne ale liczy się tez styl
07.12.2019 18:15
Thomas jeden z naszych najlepszych zawodników od kilku meczy nie powinien grać? To nie wiem kto powinien wyjść w tym składzie
07.12.2019 17:32
Dla mnie Flick w przeciwieństwie do Kovaca to nie przypadkowy trener
07.12.2019 13:34
Ten mecz to kolejny wielki test Hansiego, który pokaże na ile nieskuteczność w meczu z
Leverkusen była wypadkiem przy pracy. Chciałbym żeby Flick świetnymi wynikami utrudnił zarządowi wybór trenera ;)
07.12.2019 03:57
@szczebelek dlatego trener nie powinien podejmować pochopnych decyzji i definitywnie rezygnować z usług wybitnych piłkarzy (nawet jeśli są w kryzysie), a zamiast tego o powołaniach decydować na podstawie formy w danym okresie. Obecnie brak Thomasa w kadrze nie da się uzasadnić sportowo, taki piłkarz nawet na ławce (chociaż moim zdaniem w podstawowej 11) to walor którego nie powinna pozbywać się ani kadra ani klub. (szczególnie że wg Bilda Thomas zgodził się na rolę rezerwowego). Jogi jest niekonsekwentny dał szansę Manu odbudować formę (co dało wręcz świetne efekty), pozwolił na to Kroosowi (który szansy nie wykorzystał), a skreślił jeden z symboli swoich sukcesów w 2010 i 14, który nadal jest w wieku w którym można poprawić swoją grę
07.12.2019 03:55
Logiczna droga dla niego to Leipzig z trenerem który wykorzysta maksimum jego możliwości
07.12.2019 03:49
Myśle że to dobra opcja szczegolnoe jeśli nie planujemy przyszłości z Boa w składzie, cena nie jest bardzo wysoka, a stoper by się naprawde mógł przydać w wiosennej kampanii
05.12.2019 23:45
Ma racje, VAR tez nam pomoże, dominacja realu przy jego istnieniu byłaby niemożliwa
03.12.2019 15:14
Zgadzam się że powoli acz skutecznie poziom ligi rośnie a nie uważam żebyśmy już teraz byli tak dobrzy jak kilka lat temu, odeszło dwóch najlepszych piłkarzy Bayernu w XXI w, jeden został względnie zastąpiony w osobie Gnabriego. Jednak nie jest to wada tylko zwykła kolej rzeczy, defensywę odbudowaliśmy przyjdzie czas na skrzydła. Po tym co wyrabia Werner i po tym jak teraz jest najskuteczniejszym napastnikiem w lidze kilku użytkowników tej strony powinno zrewidować swoje podejście do niego, byłby bardzo potrzebny
01.12.2019 16:58
Zgadzam się że zwiększenie liczby drużyn i „nieproporcjonalne” grupy to kretynizm który dodatkowo powoduje awans słabych drużyn i osłabia poziom turnieju. Jednak krytyka Euro za lokalizacje w wielu krajach jest niezasadna, podkreśla naszą europejską tożsamość i wspólnotę.
Edytowano : 2019-12-01 13:33:35
Co do losowania to jestem spokojny, drużyna wygrana grupę z Holandią i grała coraz lepiej. Musi poprawic się defensywa i wierze że chłopaki są wstanie powalczyć o 1 miejsce, portugalia z tej trójki będzie miała najciężej
01.12.2019 13:31
Znalazłem drugi plus: jeśli Bayer będzie miał tyle szczęścia co w meczu z nami, ma szanse z Juve a to dobra informacja dla BL
Edytowano : 2019-11-30 21:10:34
Tylko jaka była alternatywa w środku? Może boa ale on tez zawodził, a dzisiejsze ustawienie już wcześniej się sprawdziło. Trener walczy tym co ma
30.11.2019 21:09
Widać że brakuje nam kontuzjowanych obrońców, oby na wiosnę wszystko wróciło do normy. Widać było wole walki i dużo okazji, po erze Kovaca to naorawde wielka poprawa
30.11.2019 20:45
Jedyny plus dzisiaj: przegrywamy w ładniejszym stylu niż wygrywaliśmy za Kovaca
30.11.2019 20:26
Może wynik słaby ale mamy jakiś styl, plus względem Kovaca. Cou całkiem dobrze wszedł
30.11.2019 20:14
Wciąż liczę że BVB jakoś się uratuje, Barcelona może im ułatwić zadanie. 3 drużyny w CL i jedna w LE na wiosnę to nie będzie zły bilans
28.11.2019 09:35
Lipsk awansował
27.11.2019 22:59
Lipsk ma sporo okazji, mają pecha. BVB niestety klasycznie
27.11.2019 22:37
Akurat Lipsk, szczególnie wychodząc z 1 miejsca, z genialnym trenerem ma szanse dojść daleko, BVB pomoże chyba tylko to co nam- zmiana trenera
27.11.2019 22:21
Lipsk niepotrzebnie komplikuje sobie sytuacje a inter frajerstwem prześciga BVB
27.11.2019 22:17
Hummels niestety... zarząd chyba miał racje decydując i sprzedaży
27.11.2019 21:33
BVB jest sama sobie winna, u siebie powinni wygrać kiedy byli od Katalończyków lepsi i sytuacja w tabeli byłaby inna
27.11.2019 21:32
BVB ładnie zaczyna ale myślałem że po wczorajszym komentarzu gorzej nie będzie, a dzisiaj zaoferowali Borka XD Polsat w tej kwestii to razem z TVP najgorszy sort dziennikarstwa
27.11.2019 21:04
Zgadzam się że błędem było nieprzedłużenie kontraktu z juppem ale to ze przyszedł guardiola to akurat duży plus. Uwazam raczej ze Pep powinien przyjść 3-4 lata później kiedy Jupp zakończyłby przygodę ale pamietajmy że on już wtedy chciał zakończyć przygodę z piłką i ciężko było go zatrzymać
27.11.2019 20:33
Cou to była genialna inwestycja na jednoroczne uzupełnienie składu w trakcie okresu przejściowego podczas rewolucji kadrowej, to że osiągnie status gwiazdy było wątpliwe od początku, teraz widać że raczej na pewno tak nie będzie. Niemniej to genialne doraźne działanie zarządu ale nie inwestycja w przyszłość, musimy odnowić naszą ofensywę tak samo jak zrobiliśmy to z defensywą. Potrzeba 3 nowych, młodych i perspektywicznych piłkarzy
27.11.2019 11:11
Jeśli zapłaciliśmy 80 za Lucasa, 90 za Kaia to uzasadniona cena. To dużo lepsza opcja niż Cou i bardziej przyszłościowa
27.11.2019 11:02
Jak skończy się przygoda z flickiem nie wiemy, jednak fakt ze tak uszczelnił defensywę, po stracie dwóch nominalnych stoperów pokazuje że te wyniki to nie przypadek, a zmiana na lepsze. Niespecjalnie widzę innego kandydata, Pochettino byłby dobrą opcją ale tutaj język go skreśla, ten Haag ma dużo do udowodnienia, po sezonie powinnismy ocenić czy faktycznie powtórzy swój wynik z Ajaxem i na ile jego zeszłoroczne wyniki były efektem umiejętności z na ile szczęścia
27.11.2019 08:10
Za flicka Leon gra u nas jak w reprezentacji. Obyśmy nie szukali na siłę większego nazwiska i oby Hansi dostał uczciwą szansę, bo w tej chwili nic nie powoduje że powinnismy szukać innego trenera
26.11.2019 21:18
Fajnie że Josh i Thomas odpoczywają, są obaj w dobrej formie i ważne żeby nie złapali zadyszki, chociaż Thomas który odpoczywał w czasie przerwy reprezentacyjnej zapewne w 2 połowie dostanie około 30 min
26.11.2019 20:53
On pierwszy z opisu wojny/ strategii zrobił sztukę (nie tylko naukę) potem każdy łącznie z Jüngerem nim literacko i filozoficznie się inspirował, o zastosowaniu militarnym nawet nie wspomnę
26.11.2019 17:07
Wreszcie wydać poprawę wizualną gry, tego nie dalo się zauważyć za Carlo i Kovaca.
Edytowano : 2019-11-26 15:40:35
@IIWW zawsze miło patrzy się na Twój avatar z von Clausewitzem :D
26.11.2019 15:37
Właśnie wyboru dużego nie mamy, jest Flick, ten Haag i potem opcje rezerwowe, kluczowa jest znajomość języka niemieckiego więc zakres poszukiwań się zawęża. Gdyby dostępny był Klopp, Jupp albo Pep nikt by się nie zastanawiał ale Holender to też pewna niewiadoma, jeśli wyniki w tym sezonie się utrzymają to ciężko będzie zwolnić trenera
25.11.2019 22:23
Coraz bardziej nabieram przekonania że Flick powinien być planem A i poważną opcją nie tylko do końca sezonu ale i później. Nie chodzi nawet o wyniki, to sprawa ważna ale nie najważniejsza. Wreszcie trener czuje chemię z piłkarzami, a styl naszej gry jest przyjemny dla oka i imponujący, wyniki są efektem tego i przy mądrych wzmocnieniach daje to nadzieje na kontynuowanie spuścizny Juppa i Uliego
25.11.2019 21:17
Oj tak, Werner i Sane to dla nas obowiązek. Werner wciąż się rozwija i w BL ma udział przy tylko jednym trafieniu mniej niż Lewandowski, jest przy tym wszechstronny. Ma zadatki na genialnego piłkarza
Edytowano : 2019-11-25 11:10:24
Z niemieckim trenerem jak Flick, znającym dobrze DFB łatwiej będzie urzeczywistnić marzenie Uliego o niemieckim bayernie
25.11.2019 11:06
Seria jak każda indywidualna statystyka nie ma znaczenia, ważne że mimo to grał nadal dobrze i dawał sporo drużynie, zresztą dobrze że od przyjścia Hansiego coraz więcej piłkarzy zdobywa trafienia. To świetnie rokuje przed kolejnymi spotkanemi
25.11.2019 11:04
Gdyby faktycznie się udało i jeśli obronimy mistrzostwo i zajdziemy dalej niż rok temu w CL to jest szansa że znaleźliśmy niemieckiego trenera, który rozumie filozofię klubu, co było celem od jakiegoś czasu. Zresztą nic nie jest przypadkiem i mialem wrażenie że zatrudniając flicka zarząd zabezpiecza się na wypadek zwolnienia Kivava
24.11.2019 22:16
Neuer miał jedną dość dziwną interwencje ale unikała z drobnego błędu obrony, nie wiem skąd 4, Davis tez nie był tak tragiczny jak przestawia to zestawienie
24.11.2019 07:59
@FanGraczyBayern to mocno subiektywna wypowiedz, Thomas mimo jednej asysty miał bezpośredni udział przy dwóch bramkach, był bardziej aktywny stąd ocena
24.11.2019 07:53
Jeśli ta forma się utrzyma, nie będziemy mogli zmienić trenera. Wreszcie gramy szybko, pewnie i widać że zespół robi postępy
23.11.2019 18:56
Dzisiaj Bayern gra tak jak za Kovaca nie grał, oby to tylko nie był efekt świeżości ale wyglada to obiecująco
23.11.2019 16:25
Święte słowa, takiego bramkarza nie było od lat i długo nie będzie. ter Stegen jest świetny ale to inny poziom
23.11.2019 08:43
Favre ratuje posadę ale pewnie nie na długo
23.11.2019 07:23
@nyy32 tez kocham NBA zaraz za bayernem więc piąteczka ;)
22.11.2019 19:17
Obyśmy nie zatracili tożsamości i charakteru który Uli nadał klubowi, wtedy jego brak będzie mniej odczuwalny chociaż tek samo bolesny.
22.11.2019 16:32
Jasne, w ostatnim roku czy dwóch to spadek jakości całego zespołu, a napastnik żyje z podań. Niemniej wcześniej mimo genialnych skrzydeł i asystentów nie potrafił się wstrzelić. Ten sezon jest inny, Polak zaczął robić coś czego wymaga się od zawodnika klasy światowej- tworzyć samemu okazje, co bardzo dobrze nastraja przed kluczowym momentem sezonu
Edytowano : 2019-11-22 16:08:20
A co do Gerda, myśle ze parząc na przebieg jego kariery trudno znaleźć kogoś kto mu dorówna (nie tylko na niemieckim podwórku ale i światowym) jeśli chodzi o trafienia i trofea. Ciężko porównywać specyfikę gry z połowy ubiegłego wieku z tą dzisiaj, Gerd mając lepsze metody treningowe, diety, taktykę byłby moim zdaniem (jak i naszego ex trenera) jeszcze lepszy
22.11.2019 16:05
Niewątpliwie za Gerdem przemawia fakt jak wybijał się ponad poziom innych ówczesnych napastników, dzisiaj ciężko znaleźć poza messim i Ronaldo kogoś kto na swojej pozycji jest poza zasięgiem reszty, tak ze ciężko wybrać najlepszą 9 ma świecie. Gerd do tego potrafił trafienia przekuć w tytuły, Polak musi zacząć strzelać tez na wiosnę i utrzymać rytm żeby zbliżyć się chociaż do kosmicznej ery Bayernu jest 70. O geniuszu można mówić kiedy faktycznie osiągnie to co w piłce do osiągnięcia, a z forma w pucharach bywało różnie. Oby świetny początek sezonu, przekuł się na realne efekty na wiosnę. Niemniej Gerd to nie geniusz, to bóg piłki, jak Robbery czy FB, samo porównanie z nimi to zaszczyt
22.11.2019 15:57
Niestety skoro w 2010 ZP nie dostał Snajder
Edytowano : 2019-11-20 11:40:28
*sneijder a w 2013 Ribery (pomimo potrójnej korony) to niestety ciężko mi uwierzyć że to ulegnie zmianie.
20.11.2019 11:39
Leon i Serge dzisiaj zachwycili, Kimmich dobrze jak zawsze. ter Stegen nie wykorzystuje szansy i Neuer bezpiecznie może czekać na występy na euro
19.11.2019 22:22
@FanGraczyBayern znam tez tych którzy mówili że Werner to cienias, a w tym sezonie ma udział przy jednej bramce mniej niż Lewandowski. Druga sprawa że nigdy bym nie uwierzył że 30 letni piłkarz będzie potrafił aż tak wybuchnąć formą, za co duży szacunek
Edytowano : 2019-11-19 21:56:08
Marzeniem ponad wszystko jest Pep, drugi w kolejności ten Haag który zna język i klub. Hansi jest wielką niewiadomą
19.11.2019 21:55
Flick bezsprzecznie zasługuje na szanse, na koniec roku ocenimy czy to przyszłościowy projekt
Edytowano : 2019-11-19 21:53:38
Nikt nie mówi że się sprawdzi ale też nie można go już tego skreślać
19.11.2019 21:52
ter Stegen niepewny bardzo, szczególnie orzy wybiciach. Niestety obrona DFB pozostawia wiele do życzenia
19.11.2019 21:02
Co "odwalił"? to pokazuje że jest gotowy pomagać zawodnikom kiedy jest potrzebny i motywuje piłkarza w kryzysie. Wielki plus dla niego. Zresztą naprawdę jeśli drużyna utrzyma poziom to powinien być być poważnym kandydatem nawet w przyszłym sezonie (oczywiście teraz ciężko oceniać jak się sprawdzi)
19.11.2019 05:25
Ja wciąż liczę że obudzony się i kupimy Wernera, chłopak ma udział przy jednym trafieniu mniej niż Lewandowski, swietnie się rozwija. Haaland powinien pójść do Lipska, tam jest prawdziwa kuźnia talentów i trener który pozwoli zrobić mu milowy krok w karierze
14.11.2019 14:02
Może konkurencji nie było ale sam Lewandowski zadziwia tym że w takim wieku jest wstanie rozgrywać najlepszy sezon od przyjscia do bayernu, duży szacunek za to. Teraz trzeba liczyć że utrzyma durne na wiosnę i jego celownik pozostanie wyregulowany kiedy przyjdą najważniejsze spotkania
Edytowano : 2019-11-14 03:23:37
*utrzyma formę
14.11.2019 03:23
Sezon katastrofalny i oglądając ten mecz nie mialem pojęcia że wyniknie z niego coś tak pozytywnego. Szkoda że czas tak szybko mija
13.11.2019 23:56
Nie ma być sebolem tylko wojownikiem jak Oli czy Effenberg, Lahm był zbyt ugrzeczniony mimo wielu zalet, potrzeba kogoś z charakterem który nikomu się nie kłania i kto potrafi podjąć malo popularne decyzje które kosztuja go nawet kartkę. Do czasu aż jak jest odpowiedzialny i nie wylatuje z boiska, niech pozuje to czego brakuje większości z naszego składu
13.11.2019 11:07
@GuteSpiele wygrał dwa razy. CL to masa szczęścia, wystarczy popatrzeć ma miernego zidana i Real który osiągnął teoretycznie więcej niż drużyny Pepa. To trener który da nam maksimum i przy większych inwestycjach w skład byłoby możliwe wrócenie do europejskiej dominacji. Szkoda że to mało realny scenariusz
13.11.2019 11:04
Dobrze że jest narwany, potrzebujemy piłkarza dla którego poza klubem nie ma autorytetu i który nawet kosztem kartki nie ugnie się przed sędzią
12.11.2019 15:16
Guardiola zaraz po Juppie to największe marzenie, szkoda że mało realne. Jeśli żaden z nich się nie zgodzi i obronimy mistrzostwo to Hansi powinien zostać na dłużej. Holender to ciekawa opcja ale mam nadzieje że zarząd nie zmieni trenera jeśli nasza gra się poprawi
12.11.2019 15:13
Naturalny następca Manu i Thomasa, szkoda że wśród młodszych piłkarzy taka jakość i charakter to nic częstego
12.11.2019 10:43
Skoro wraca dopiero w styczniu to nie powinnismy sprowadzać go zimą. zobaczmy jak jego organizm się zregenerował i czy nadal zdolny jest do progresu (do poziomu Robbery ma jeszcze bardzo daleko, mimo że jest lepszy od naszych skrzydłowych obecnie). Do tego dochodzi cena, która w czerwcu będzie niższa. Jeśli city radykalnie nie obniży ceny (tzn poniżej 80 milionów) to powinnismy zaczekać
Edytowano : 2019-11-12 10:39:06
A wiadomo że nie obniży
12.11.2019 10:38
@AdiFantasti niby tak ale to raczej „szpieg” na przyszłość bo Uli w zarządzie pozostanie
11.11.2019 15:17
Jeśli wygramy dublet, a w lidze mistrzów zajdziemy daleko i będziemy grać w dobrym stylu to nie wyobrażam sobie innego kandydata na trenera. Jednak to nic pewnego i 2 mecze o niczym nie świadczą
11.11.2019 11:25
Sezon jest długi, nie można planować do przodu ale jeśli sezon byłby udany to Flick będzie poważnym kandydatem jako pełnoprawny trener.
09.11.2019 21:53
Flick powinien zostać do końca sezonu, wiadomo że 2 mecze nie dają gwarancji na przyszłość ale żaden trener takiej nie daje. Jeśli jednak się sprawdzi przez te pół roku to mógłby dostać nawet umowę na przyszły sezon
09.11.2019 20:30
Widać że zmieniła się atmosfera, piłkarze chcą grać dla tego trenera. Thomas tez wreszcie wrócił na swoje miejsce i jego współpraca z Lewandowskim daje efekty
09.11.2019 20:18