DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Edmund Strona 60

Może się zmieni a może za chwilę znowu się zacznie wyścig kto da więcej? Jak kibice wrócą na stadiony i skończą się obostrzenia to może być tak że szybko wrócimy do sytuacji z przed pandemia.

Edytowano : 2020-12-30 10:32:59

Teraz z pandemia były kluby które oszczędzały ale były i takie które wydawały jak za czasu z przed covid.

30.12.2020 10:30

Nieprzemyślane wypożyczenie. Ale patrząc z innej strony to chyba też jego umiejętności bramkarskie nie są jakieś super skoro nawet nie dostał szansy do tej pory.

30.12.2020 10:22

Niech idzie na wypożyczenie. Ważne jest tylko to żeby trafił do drużyny w której trener będzie na niego stawiał i dawał mu dużo pograć.

29.12.2020 20:53

Jeżeli tylko Frank będzie chciał to powinno się dla niego znaleźć miejsce w Bayernie.

29.12.2020 20:51

W tym momencie Flick zostaje u nas a Tuchel niech spróbuję sił w roli selekcjonera.
Kiedyś może Flick zostanie selekcjonera ale na razie mam nadzieję że chce dalej prowadzić nas.

25.12.2020 17:24

Zdrowych, radosnych świąt dla wszystkich na stronie.

24.12.2020 10:30

Szkoda ale chyba on sam widzi że lepiej odejść do zespołu w którym będzie miał szansę na grę w BL niż przegapić ta szanse siedząc u nas w rezerwach. Powodzenia.
Może jak się sprawdzi w Hoffenheim to wróci?

23.12.2020 21:17

@dzojko
Może i tak być ale ja liczę że jednak Lucas będzie grał na ŚO a Davies na LO bo wyglądało to całkiem nieźle i nie było takiej nerwówki jak z Alaba na ŚO.
Najważniejsze są wyniki a te bronią decyzji Flicka więc oby tak dalej było.

21.12.2020 22:42

W meczu z Leverkusen nasza obrona wyglądała lepiej i pewniej niż w meczach gdzie na środku grał Alaba. Lucas może i nie potrzebnie parę razy się zapędził za daleko ale może dlatego że do tej pory zawsze grał na LO. Jak pogra więcej męczy na ŚO to powinien wyglądać jeszcze pewniej.

21.12.2020 21:17

Było ciężko ale w przerwie zimowej jesteśmy na pierwszym miejscu w tabeli i oby już tak zostało.
Leverkusen chyba za mocno zaczęło, chcieli nas zniszczyć presingiem ale nie wytrzymali nawet całej jednej połowy w takim gazie.
My dziś poza bramka z rzutu wolnego bez błędów w obronie.
W drugiej połowie zagraliśmy dużo lepiej i tak naprawdę już wcześniej można było wyjść na prowadzenie. Brawa za grę do końca.
Sane według mnie nie zagrał najgorzej miał gorsze występy ale skoro Flick uznał że trzeba go ściągnąć to nie dyskutuje z tym. Oby na wiosnę miał lepsza formę.
Świetny powrót Kimmich no i Lewy po raz kolejny jest tam gdzie powinien i wykorzystuje okazję.

19.12.2020 20:47

@Pir5
Artykuł jest o Mbappe i uważam że Bayern nigdy nie kupił zawodnika o statusie takiej gwiazdy jaka teraz jest Mbappe.

Gwiazda przez duże G to zawodnik który jest nie tylko bardzo dobry sportowo ale także marketingowo.
Zeby się nie kłócić to napisze inaczej Mbappe to mega gwiazda jak Messi, Ronaldo, Neymar czy dawniej Ronaldo, Beckham, Zidan, Figo. Tych piłkarzy znają wszędzie na świecie. Takich mega gwiazd nigdy nie kupowaliśmy.

18.12.2020 23:36

Kupujemy bardzo dobrych piłkarzy i tego nie kwestionuje.
Ale dla mnie gwiazda to właśnie Mbappe czy chociażby Pogba (w tej chwili sportowo Kimmich jest lepszy ale i tak w Azji czy w Afryce więcej dzieciaków biega w koszulce właśnie Pogby).
Powtorze raz jeszcze co innego "gwiazda" a co innego bardzo dobry sportowo piłkarz. To są dwa zupełnie inne światy.

@Zerafaelo
A czy pamiętasz że w okienku kiedy Bayern kupił Ballack kupił też Deislera. Jeden kosztował 10 mln a drugi 6. Chyba nie muszę mówić który kosztował więcej. To jak później potoczyła się historia obu to już zupełnie inna sprawa.

Skoro Neuer był gwiazdą gdy go Bayern kupywal to jak wytłumaczyć "ciepłe przywitanie przez kibiców" sam Kale przepraszał Manu. Czyżby kibice Bayernu nie chcieli gwiazdy? Nie. Manu wtedy był jeszcze piłkarzem z olbrzymim potencjałem ale napewno nie gwiazdą.

Zresztą jak chcecie to uważajcie każdego za gwiazdę ja za gwiazdę uważam tego kto właśnie jest nie tylko dobry sportowo ale także "marketingowo". Czy każdy dobry aktor jest gwiazdą?
Mbappe jest i dobry sportowo i marketingowo.

Edytowano : 2020-12-18 23:01:53

@hoven
No właśnie wymieniłeś piłkarzy na których wydaliśmy duże pieniądze a żaden z nich nie jest gwiazdą światowej piłki.

Edytowano : 2020-12-18 23:04:11

Bayern nigdy nie kupił gwiazdy formatu Mbappe.

18.12.2020 22:58

Na zasadach które podajecie to gwiazda jest też Choupo Moting bo gość grał w drużynie finalisty LM a teraz gra w drużynie która wygrała LM. A tak nie jest.
Ribery nie był gwiazda jak do nas przechodził to że był bardzo porządnym piłkarzem i była duża kolejka po niego to jeszcze nie oznacza że był gwiazdą.

Gwiazda to był np Klinsman ale to "stare dzieje" czy Klose (dzięki grze w reprezentacji i bramkom na MŚ). Ich znali wszyscy nie tylko w Europie.

18.12.2020 20:45

Neuer to nie była gwiazda a jedynie talent z Schalke.
Ballack podobnie jak Neuer to był talent z Leverkusen a nie żadna gwiazda.
Robbena przyszedł do nas bo miał łatkę piłkarza który że względu na kontuzje nie da rady być gwiazda.
Że Roberto nie sprawdził się w Realu i potem odbudował formę w Leverkusen i dopiero u nas osiągnął najlepsza formę i miał najlepszy okres w karierze.
Javi tak samo u nas osiągnął największy sukces w karierze wcześniej to był piłkarz z potencjałem a nie żadna gwiazda.
Gotze jak przychodzi do nas też miał raczej status mega talentu a nie mega gwiazdy.
Alonso to jak już kiedyś pisałem przyszedł do nas na emeryturę a nie w najlepszym okresie swojej kariery by ten spędził w Liverpoolu i Realu.
Vidal ok ale czy to wtedy jak do nas przychodził był ktoś o statusie Mbappe?

Jeżeli już to gwiazda światowej piłki był Klose ale to głównie dzięki grze w reprezentacji a nie w klubie.

Kupowanie bardzo dobrych piłkarzy a kupowanie "gwiazd" to dwie różne rzeczy. Piłkarzy których wymieniłeś można określić jako bardzo dobrzy gracze ale nie "gwiazdy" światowej piłki a taki status już teraz ma Mbappe.

18.12.2020 19:54

@Arkady142
Z Mbappe jest podobnie pewnie było by nas stać ale sam zawodnik wie że w Realu o utrzymanie statusu gwiazdy będzie mu dużo łatwiej.
U nas musiał by jak Lewy wygrać wszystko w jeden sezon a i tak bylo by mu trudno a w Realu wystarczy że poprowadzi ich do wygrania la ligi albo LM i to już wystarczy

18.12.2020 19:35

@hoven
Kibicuje wystarczająco długo żeby wiedzieć co pisze.
Kupowanie najlepszych zawodników z BL to jak najbardziej styl Bayernu. Tylko że prawdziwymi gwiazdami ci zawodnicy stają się właśnie dzięki transferowi do nas.
Ale jeśli piszesz że Bayern kupuje gwiazdy z innych lig to już nie prawda.
Kto niby był ta wielka gwiazda z innej ligi która Bayern kupił? Może dasz radę podać zawodnika o statusie Mbappe którego Bayern kupił? Ja w to wątpię.

Edytowano : 2020-12-18 19:25:21

Jak Real kupował Beckhama który wtedy miał status wielkiej gwiazdy to bodajże Uli a może właśnie Kalle (nie pamiętam już który) powiedział że nas też by było stać na taki transfer tylko że nie jest nam potrzebny ten cały cyrk dookoła niego. Tyle w temacie kupowania największych gwiazd światowej piłki przez Bayern.

Edytowano : 2020-12-18 19:31:24

Dobry zawodnik czy nawet bardzo dobry a "gwiazda" to różnica.
Schalke też kiedyś zakontraktowało Raula ale to już nie była gwiazda jak za czasów gdy grał w Realu a jedynie dobry zawodnik.

18.12.2020 19:20

Cel jak najbardziej ciągle realny. Będzie bardzo ciężko powtórzyć ten rok i wygrać wszystko ale niech próbują. Jeżeli się uda to super jeżeli nie to zawsze można spróbować w następnym sezonie.

18.12.2020 15:07

Mało znacząca nagroda którą nikt się nie przejmuje.
I tak wszyscy wiedzą że klub jest z roku na rok coraz gorzej zarządzany bo w zarządzie zasiadają amatorzy nie znający nawet podstaw zarządzania klubem czy negocjacji transferowych.

18.12.2020 13:07

I bardzo dobrze ze Mbappe do nas nie trafi.
Bayern tworzy gwiazdy a nie kupuje gwiazdy.

18.12.2020 13:02

No i super. Pomimo bardzo ciężkich warunków klub daje rade. To pokazuje że klub jest bardzo dobrze zarządzany.

18.12.2020 11:26

@FanGraczyBayern
To nie powinno dziwić że klub oszczedza w tej sytuacji jaka jest z pandemia.
Lepiej wzorować się na Barcie która kupowała za pożyczone i teraz nie ma ani sukcesów ani pieniędzy?

17.12.2020 15:11

Jeżeli Goretzka będzie gotowy to napewno się przyda w sobotę w Leverkusen.
Na Kimmicha to raczej nie liczę bo dopiero wrócił do treningów i chyba nie warto ryzykować.

17.12.2020 15:02

Oby Tiago dobrze się wprowadził do drużyny skoro Flick go chce to chyba znaczy że będzie mu dawał szanse gry.
Do tego może Nianzou w końcu będzie mógł grać bo tą rundę stracił przez kontuzje.
Więc jak dobrze pójdzie to będą nawet 2 "transfery".

17.12.2020 14:58

Słaba pierwsza połowa i znowu szybko stracona bramka. Druga połowa już lepsza i co najważniejsze zwycięstwo.

16.12.2020 23:29

Zobaczymy ale liczę że nowa umowa zostanie podpisana a Musiala jeszcze długo będzie grał u nas.

16.12.2020 18:34

Piłkarz ciekawy i przy formie naszej obrony chyba niezbędny.
Oby tylko do lata nie było na zmianę że już prawie go mamy a następnego dnia że na pewno go nie pozyskamy.
Szkoda że Nianzou ciągle jest kontuzjowany bo nie można go w żaden sposób sprawdzić.

@DonJupp4ever
Ile to już razy jedna ze stron mówiła że nie ma żadnego zainteresowania a następnego dnia wszystko było już gotowe i było oficjalne potwierdzenie.

16.12.2020 12:18

@ikki
"No ale musimy trwać przy tym naszym klubie bez względu na to, jak teraz powoli stacza się w dół jeśli chodzi o zarządzanie."
Jak chcesz się dowiedzieć jak wygląda źle zarządzany klub to poczytaj o BVB z sezonu 2001/2002. Co prawda jest to sezon kiedy wygrali BL ale jakim kosztem? Przed sezonem kupili Amoroso za rekordowa jak na BL kwotę (Bayern długo nie przebił tego rekordu). I niby wszystko super jest mistrzostwo. Tylko że było to na zasadzie postaw się, zastaw się i bardzo szybko tego pożałowano. Klub wpadł w poważne kłopoty finansowe. Chyba nawet Bayern ratował ich pożyczka. Na parę lat spadli w środkowe a nawet dolne strefy tabeli BL.
Sukces w jednym sezonie jest dobry ale prawdziwy sukces jest wtedy gdy klub co sezon jest jednym z faworytów a odkąd ja pamiętam to tylko Bayern w BL ma taką pozycje. A w Europejskich ligach też tylko parę klubów ma taki status.

I żeby nie było to uważam że odpuszczenie Wernera to duży błąd i pisałem o tym już rok temu gdy jeszcze na tej stronie raczej była tendencja pisania że on jest słaby i nie potrzebny.
Ale odpuszczenie jednego zawodnika to nie oznaką upadku klubu i złego zarządzania.

16.12.2020 10:39

Nie będę się bawił w wybieranie składu bo Flick i tak pewnie zaskoczy. Może właśnie te ciągle zmiany w skladzie też nie są za dobre?

15.12.2020 17:47

Gdyby w końcu ustabilizował formę i grał jak w tej chwili to jak najbardziej będzie zasługiwał na przedłużenie kontraktu. Niech pokaże na boisku na co go stać i że jest w stanie grać równo cały sezon.

15.12.2020 17:43

W tym sezonie Lucas w każdym meczu w którym grał czy to u nas czy w reprezentacji grał bardzo dobrze i nie schodził poniżej dobrego poziomu więc jeżeli jest zdrowy powinien grać w wyjściowej jedenastce.

15.12.2020 17:39

Na razie to tylko plotki o tym że jesteśmy nim zainteresowani. Podobnie było już w lecie i nic z tego nie wyszło.
Teraz kolejka po niego tylko się wydłużyła więc zobaczymy co z tego wyjdzie.

15.12.2020 12:09

Losowanie dla nas raczej dobre zresztą w tej edycji tak się ułożyło że w zasadzie nie mogliśmy źle trafić.
Co do pozostałych drużyn z BL to BVB ma powiedział bym 50% szans a RBL i MG muszą nie tylko dobrze zagrać ale także liczyć na trochę szczęścia.
Zresztą zobaczymy jaka będzie forma drużyn w lutym i marcu bo z tym może być różnie jest jeszcze sporo czasu i wiele może się zmienić.

Co do Pepa to ja tak jak @nyy32 nie lubiłem stylu jakim graliśmy za Pepa. A najbardziej "podpadł" mi gdy przed meczem z Barca zamiast zachować to dla siebie nawet jak tak uważał to wypalił że Messiego nie można zatrzymać. I powiedział to trener zespołu który nie tak dawno tylko że z innym trenerem na ławce bez problemu zatrzymał Messiego i spokojnie ograł Barcę.

Edytowano : 2020-12-14 19:27:30

Wtedy za Pepa oczywiście dwumecz z Barcą przegraliśmy i odpadliśmy z LM.

14.12.2020 19:16

@MateuszFCB
Chyba nie bo za kicker.de gol Rashica asysta Klaassen.
Nie twierdzę że takie coś nie miało miejsca ale poza dwiema asystami Thiago przy bramkach rywali to ja nie kojarzę takiej sytuacji w naszym wykonaniu, nikogo więcej.

13.12.2020 20:57

@MateuszFCB
Proszę podaj. Ja nie przypominam sobie asyst "pierwszego stopnia" Goretzki przy bramkach rywali. Mam dobrą pamięć ale wszystkiego na pewno nie pamiętam. Proszę podaj jak ty pamiętasz.

13.12.2020 20:20

@FanGraczyBayern
Kimmich jest lepszy od Thiago bo poza atutami które ma Thiago, Kimmich jest także prawdziwym liderem.

Co do Thiago to ma technikę ale bardzo często potrafi przejść obok meczu lub po prostu zawalić jak np dwie asysty przy bramkach które tracilismy na początku poprzedniego sezonu w sytuacjach gdy nikt go nawet nie naciskał. A jego reakcja na to była jak na kiepskie podanie w trybuny zero autorefleksji.

Edytowano : 2020-12-13 20:16:20

@FCBMAR
Zgadzam się że podania są po to żeby dać coś drużynie a nie bić rekordy w ilości. Barca ciągle ma najwięcej podań w meczach i co z tego wychodzi? Coraz częściej nic.

13.12.2020 20:13

Thiago odszedł bo chciał.
Skoro Thiago jest tak dobry to czemu w reprezentacji zawsze był rezerwowym? Żaden trener się na nim nie poznał?
U nas był najlepszym rozgrywającym bo nie było innego. Dopiero Kimmich w zeszłym sezonie stal się realna konkurencją dla Thiago na rozegraniu.
Nie brakuje Thiago tylko brakuje Kimmicha.

13.12.2020 19:26

@Lampo
Oczywiście że tak. Thiago zawsze grał nierówno i nigdy nie był liderem.
Obecnie brakuje kontuzjowanego Kimmicha a nie Thiago.

Edytowano : 2020-12-13 18:18:18

@bayern1987dwa
Spokojnie Bayern to inna liga. Schalke to nie pierwszy przypadek upadku potęgi BL w tym wieku podobnie było z Werderem, czy HSV. BVB też zaliczyło duży zjazd ale jakoś się odrodzili.

13.12.2020 18:13

@hoven
Spoko jak znowu walniesz jakiegoś babola (jak ostatnio z Lampardem) to możesz liczyć na moją pomoc.

13.12.2020 17:43

@hoven
Jedyna prawidłowość jaka zauważyłem w twoim wykonaniu to zapominanie o czymś takim jak kontekst rozmowy oraz zarzucanie choroby innym.

"jak zaczniesz odnosisz sie do slow ktore faktycznie napisal a nie do wersji wyolbrzymionej to przestane tak pisać"
Masz strasznie krótka pamięć kiedyś mnie atakowałeś że za często wrzucam cytaty innych także twoje. Więc ustal jedna wersję.

Ale po raz kolejny zamiast pisać o Bayernie to sprowadzasz rozmowę na kwestie sposobu pisania. Nie masz argumentów więc tak robisz? Tak tylko dla przypomnienia to rozmowa wyszła od tego że zauważyłem że każdego piłkarza wcześniej czy później Bayern da radę zastąpić.

Edytowano : 2020-12-13 17:38:09

Ilość podań o niczym nie świadczy.
Barca nadal ma setki podań w meczu a coraz częściej wygląda to raczej śmiesznie niż groźnie dla przeciwnika.

Edytowano : 2020-12-13 17:41:11

O jakim ośmieszeniu mówisz? Jeżeli uważasz że najważniejsza jest ilość podań w grze środkowego pomocnika to marny z ciebie ekspert.

13.12.2020 17:35

@hoven
Nazywaj to jak chcesz ale to nie zmienia faktu że ja w przeciwieństwie do ciebie wiem że Bayern to nie jeden czy drugi zawodnik i każdy doczeka się godnego następcy jak nie od razu to za rok czy dwa które w historii klubu szybko minął.
Ty tylko czekasz na porażkę żeby napisać a nie mówiłem. Naprawdę uważasz że o to chodzi w kibicowaniu?
Jak odejdzie Neuer i Lewy i nie zostanie kupiony nikt na ich poziomie to będzie twój triumf bo przecież to przewidziałeś? Naprawdę tak uważasz?

PS. Przestań pisać o chorobie bo to nudne a i tak mnie nie sprowokujesz.

13.12.2020 16:49

@hoven
"Wieszcze upadek? a to ciekawe"
Nie pisałeś że już się boisz co będzie jak Neuer i Lewy zakończą karierę? Wypierasz się własnych komentarzy?

I nie trafiłeś bo ja ani Pjanica ani Braathaid (nie pamiętam jak się dokładnie pisze jego nazwisko) ani Karimiego nie uważałem za realne wzmocnienie.
Byli jeszcze chociażby Usami, Donovan i Schlaudraff, Hashemian i wielu innych.

Ale to wszystko nie zmienia faktu że od 2000 roku klub regularnie zdobywa trofea i zawsze jest w roli faworyta do wygrania BL a także często LM.

13.12.2020 16:06

Aż strach pomyśleć co się stanie jak kiedyś w końcu nie wygramy BL (wiadomo że kiedyś to nastąpi).
Przecież to będzie tragedia, koniec świata i niepodważalny dowód że w zarządzie są sami "niekompetentni" "nieznający podstawowych spraw" amatorzy. Inne wielkie zespoły też nie wygrywają co sezon? To nie jest żaden argument dla nich.

@hoven
Od kiedy kibicujesz? Pytam bo od pewnego czasu wieszczysz upadek bo przecież Neuer czy Lewy grać wiecznie nie będą. Tylko co z tego? Khan też wydawało się że jest niezastąpiony. Udało się go zastąpić? No chyba tak skoro teraz płacz o końcu kariery Neuera.
To normalna rzecz że nawet najlepsi kiedyś przestają grać i jak do tej pory zawsze Bayern znajdował zastępstwo może i z poślizgiem ale jednak. Teraz też tak będzie.

13.12.2020 15:45

Oceny adekwatne do tego co było na boisku.
To że na stronie jest grupa ludzi która uważa że albo dominacja albo tragedia to nie oznacza że wszyscy tak mają.
Zespół gra dobrze i potwierdzają to pozycje w tabeli BL i LM i tak też oceniani są piłkarze. Ale dobrze nie oznacza bardzo dobrze a bardzo dobrze to by było gdyby zespół szedł od zwycięstwa do zwycięstwa. W tej chwili jest tylko i aż dobrze czyli są zwycięstwa ale czasem jest remis czy porażka.

13.12.2020 13:33

@bayern1987dwa
Goretzka to nie rozgrywający jak Thiago i go w tym aspekcie nie zastąpi. Thiago na rozegraniu zastąpił Kimmich.

Obecnie wszyscy oprócz Neuera i Comana który wystrzelił z forma są delikatnie mówiąc pod formą.

Ostatnia gra chyba za bardzo co niektórych rozzuchwaliła i teraz każdy przegrany mecz jest dla nich "końcem świata" a tak nie jest.
Wszyscy by chcieli wygrywać każdy mecz 4 - 5 do zera ale to nie jest możliwe. Dominacja to mit i żadna drużyna nigdy nie osiągnęła tego, nawet drużyny które były uważane za najlepsze w danym okresie przegrywały i szybko przestawały być najlepsze.

13.12.2020 12:58

@hoven
Przeczytaj mój komentarz i komentarz @ikki to zrozumiesz że ja wcale nie uważam że za finanse odpowiada Hasan.

A co do Goretzki to nie jest rozgrywający i gra dobrze jak ma rozgrywającego obok a teraz jak wypad Kimmich to nie ma takiego rozgrywającego więc pretensje że nie ma kto zorgrywac są i będą nadal.

13.12.2020 12:28

@ikki
Ciekawa analiza tylko że skoro jest tak źle to czemu jest tak dobrze (można zakłamywać rzeczywistość ale tabela czy to BL czy LM mówią co innego)?
"Nie wierzę w przemęczenie sezonem"
Czyli według ciebie brak okresu przygotowawczego nie jest problemem? Czy uważasz że okres przygotowawczy nie jest potrzebny i wszyscy trenerzy i działacze mylą się przygotowując drużynę przed sezonem? Zwykle okres przygotowawczy trwa 1,5 miesiąca według ciebie to strata czasu bo przecież "zawodowcy" powinni wyjść i zagrać super mecz?

" Fatalny człowiek na stanowisku dyrektora i slabe działania zarządu odnośnie kadry i finansów"
Nawet jeśli Hasan popełnił błędy i mógł lepiej przeprowadzić transfery to akurat jeżeli chodzi o finanse to byliśmy i jesteśmy bardzo dobrze zarządzani więc nie rozpędzaj się aż tak bardzo.

"Flick i jego nieodzowna pozycja jako trenera - też zaczyna popełniać koszmarny błędy"
No tak już zaczyna się jazda na trenera bo wiadomo że jak zespół nie wygrywa wszystkich meczy bez problemu to winna trenera i należy go jak najszybciej zwolnić.

13.12.2020 11:50

Na tej stronie już nie raz była mowa o tym żeby nie porównywać piłkarzy z różnych pozycji (środkowy pomocnik to nie jedna pozycja) a i tak ciągle się to robi jak np Goretzka i Thiago. Roca to też nie pozycja Thiago a jeżeli już to Martineza.
Odszedl Thiago na jego miejsce nie przyszedł nikt bo jego miejsce już w zeszłym sezonie zajął Kimmich.

13.12.2020 11:12

Wczoraj wszyscy oprócz Neuera zagrali słabo. Widać brak dobrego przygotowania do sezonu przez brak okresu przygotowawczego. (widać to po grze wszystkich drużyn z topu nie tylko nas, raz grają super a raz przegrywają bez walki).
Trzeba przetrwać ten okres z jak najmniejsza stratą.

A co do formy Lewego to najlepiej pokazuje w jakiej jest formie sytuacja w której chciał "wymusić" karnego, gdyby był w formie to by strzelił bez problemu a tak to potknął się o własne nogi. I żeby nie było to nie zarzut do Lewego bo jak pisałem powyżej cały zespół płaci za brak czasu na okres przygotowawczy.

@JazGod
"Ogór z którym wczoraj graliśmy stracił tych bramek mniej"
Czy ty w ogóle oglądasz BL czy zatrzymałeś się na etapie gdy Union grał na "pograniczu" 2 i 3 BL?

13.12.2020 09:07

Strasznie słabo wszyscy poza Neuerem.
Mecz zrobiły dwie okazję zmarnowane kolejno przez Gnabriego i Lewego. W formie to by były 2 bramki dla nas a tak sami potykali się o własne nogi.
Sezon bez okresu przygotowawczego i tak to wygląda. Do tego w trakcie sezonu też mecz za meczem bez czasu na budowę formy.
Ale też nie ma co narzekać za bardzo bo ciągle jesteśmy na pierwszym miejscu i co najwyżej spadniemy na 2 to jest i tak dobra pozycja.

12.12.2020 21:36

Ma zaufanie bo jak inaczej wytłumaczyć jego wejście do zarządu. Chcąc nie chcąc trzeba przyjac do wiadomości że będzie na tym stanowisku pracował do co najmniej 2023.
Na razie jego praca to raz dobry transfer raz słaby ale trzymam kciuki żeby miał tych słabych jak najmniej.

12.12.2020 11:58

@Prezes42
Wiadomo że najważniejsza jest wygrana i kolejne 3 pkt. Ale sytuacja w której tracimy tyle bramek to coś niepokojącego i należy nad tym pracować i poprawić. Normą powinno być zero z tyłu a nie stracone 2 czy 3 bramki.
Łatwość z jaką RBL strzeliło nam 2 bramki to tragedia. A niestety w tym sezonie zdarza się to bardzo często.

12.12.2020 11:54

Oby dziś w końcu bez straty gola. Ostatnio to co się dzieje z naszą obrona to kryminał.

12.12.2020 09:23

Nic dziwnego że jest wdzięczny w końcu wygrał z nami LM a to jak sam powiedział było jego marzeniem.
Przechodził do Barcy bo chciał zdobyć LM a tym czasem paradoksalnie to właśnie tam ma na to najmniejsze szanse. Wygraną Liverpoolu przeszła mu koło nosa. Z nami się udało.

12.12.2020 09:19

@ikki
To ironia czy ty tak na serio?

11.12.2020 19:45

@Moe
Kto to jest Uli wie każdy kibic Bayernu a ilu jest w stanie wymienić choćby jedna osobę która "zmusiła" Uliego do odejścia?
Gdyby Uli nie chciał odejść to by nie odszedł widocznie po tylu latach pracy wolał odejść niż dalej się męczyć. Poza tym dalej pozostał "szarą eminencja" i nawet za bardzo nikt tego nie ukrywa.

Edytowano : 2020-12-11 18:14:18

Uliego krytykują odkad pamiętam i co z tego? On ciągle robił swoje i stworzył podwaliny pod Bayern który jest jednym z największych klubów świata.

Hasana nie ma nawet co do Uliego porównywać bo to zupełnie inny "kaliber".
Na dzień dzisiejszy Hasan radzi sobie tak sobie i ma złe decyzji na koncie ale ma też dobre. Ja ufam i KHR i Uliemu że skoro postawili na Hasana to wiedzą co robią inaczej tak jak chociażby z Kovacem dali by sobie spokój a nie trzymali go tyle czasu.

11.12.2020 18:02

@Moe
Hasan pracuje w klubie i jak widać narzekania na niego tego nie zmienią.
Jak chcesz to dalej narzekaj i tak do 2023 roku i tak nic to nie da w temacie Brazzo.
A co do Flick, piłkarzy i Hasana i ich wzajemnych relacji to gdyby były źle to nie było by wyników.

11.12.2020 16:56

Popełnia błędy ale widocznie zarząd mu ufa i koniec tematu.
Ja nie byłem jego entuzjastą i nadal nie wszystkie jego ruchy oceniam pozytywnie ale odkąd kibicuje nigdy się nie zdarzyło żebym bym zadowolony z wszystkich ruchów transferowych. A skoro drużyna daje rade to znaczy że praca Hasana nie jest aż tak zła więc niech pracuje dalej.
Modlitwy co niektórych nie zostały wysłuchane i raczej do 2023 roku nie zostaną.
A w 2023 roku będzie można się przekonać kogo wizja Bayernu była lepsza zarządu z Hasanem czy tych co narzekają.

11.12.2020 14:28

@WayeThe
"Kiedyś pisałem, że Inter manaprawdę mocną kadrę szczególnie jeśli chodzi o ilość graczy na każda pozycję"
Ilość nie oznacza od razu że mocna.
Oczywiście może i to wina Conte ale czy na pewno ma kim grać? Mnie kadra Interu nie powala taka zbieranina "niechcianych" w innych klubach i graczy dobrych ale nie wybitnych. Taki przeciętniak co to może zagrać super ale i przegrać z każdym.

Dobrze że wszystkie drużyny z Niemiec awansowały dalej. Na wiosnę zobaczymy czy to szczyt. Może BVB i RB ugrają coś więcej bo MG to raczej zapłaci za naukę i odpadnie.

Edytowano : 2020-12-11 08:17:44

Na KMŚ trzeba pojechać najsilniejszym składem i wygrać kolejny puchar. Uważam że nasi nie zlekceważą takiej imprezy.

11.12.2020 08:15

@ikki
Pisanie że każdy kto został w LM może nas pokonać nie ma sensu. Takie jest moje zdanie.
A ty jak chcesz to zrób z tym co chcesz.

09.12.2020 19:07

@Piter1985
Gdyby Alaba wrócił i przyjął warunki Bayernu ale już nie te najwyższe tylko powiedzmy takie jak teraz ma albo i nieco niższe (bo skoro wraca to ma dużo słabsza pozycje negocjacyjną) to można z nim przedłużyć kontrakt mimo tej akcji z odchodzeniem to jednak piłkarz który daje dużo jakości drużynie.

09.12.2020 15:26

@GuteSpiele
"Alaba jest szefem obrony i to są słowa Flicka"
Patrząc na to ile goli tracimy to raczej nie jest powód do zadowolenia a raczej wskazanie pierwszego winnego chociaż wiadomo że nie on jeden jest winny takiej sytuacji.
Alaba to nie ŚO i to widać w trakcie meczów.

09.12.2020 15:17

@Zerafaelo
Nie chce cie martwić ale jeśli aktualnie przyjęta przez świat naukowy teoria jest prawdą to wszyscy pochodzimy z Afryki tylko trochę nam skóra wypłowiała. Więc nie wiem po co ta cała gadka o "Afroamerykaninie".

09.12.2020 15:02

@ikki
"Każdy, podkreślam KAŻDY zespół z pozostałych ze stawki jest nas w stanie na ten moment ograć."
Ameryki nie odkryłeś tym stwierdzeniem.
Tylko że równie prawdziwe jak i równie odkrywcze jest stwierdzenie że "Każdy, podkreślam KAŻDY zespół z pozostałych ze stawki JESTEŚMY w stanie na ten moment ograć.".
To jest sport i można co najwyżej mówić o wróżeniu z fusów. Jak trafisz z wynikiem to super ale szanse są 50 do 50 (wygramy - przegramy).

09.12.2020 14:57

Zahavi chce go wcisnąć tam gdzie on dostanie największą prowizję a nie tam gdzie najbardziej zyska Alaba, zwłaszcza sportowo (to pewnie Zahaviego najmniej obchodzi).
Oby szybko rozwiązała się ta cała szopka chociaż pewnie do lata to się będzie ciągnąć.
Alaba zrobił duży błąd łącząc się z Zahavim no i teraz będzie miał problem żeby trafić tam gdzie chce bo agent będzie go wciskał tam gdzie on zarobi najwyższą prowizję i to pewnie jeszcze będzie przekonywał że to w najlepszym interesie klienta.

09.12.2020 12:38

Bardzo ciekawy piłkarz z dużym potencjałem i na pozycję która u nas wymaga wzmocnień. Gdyby udało się go pozyskać to byłby duży sukces bo interesują się nim największe kluby.
Pożyjemy zobaczymy jak to się skończy. Trzymam kciuki żeby trafił do nas choć oceniam że szanse są małe.

09.12.2020 12:32

Jestem jak najbardziej za przedłużeniem do 2026 roku. Oby negocjacje poszły sprawnie.

09.12.2020 12:29

Awans dawno zapewniony więc oby cała trójka zagrała od początku a może i jeszcze Mbi jak z Atletico. Niech młodzi zbierają cenne doświadczenie w LM to napewno zaprocentuje później.

09.12.2020 12:28

@hoven
Można się tak przerzucać argumentami do nas też kiedyś sprowadzono Schweinsteiger, Badstuber, Alabe. Muller czy Lahm to też nie gracze którzy są naszymi 100% wychowankami chociaż trafili do nas bardzo wcześnie.
Jak sprowadzasz 17 latka to jeżeli jest dobry to wiadomo że ktoś już o nim słyszał. Podałeś przykład Valverde że to noname ale czy noname gra w reprezentacji u20 a Fede już w tej reprezentacji grał gdy kupił go Real wiec pewnie kilku scoutow już o nim wiedziało.

06.12.2020 21:18

A co za różnica czy sprowadzasz do klubu młodego gracza o którym jest "głośno" jeżeli płacisz za niego nieduże pieniądze czy kupujesz młodego gracza który następnie rozwija się?
Dopóki nie płacisz za takiego piłkarza jak już za w pełni ukształtowanego piłkarza to nie ma żadnej różnicy.
Jeżeli chodzi o Musiale to chyba jednak scouting zrobił dobra robotę.

06.12.2020 20:54

Tak jeszcze do wczorajszego meczu i składu RB to w tym składzie nie było żadnego Niemca. Co prawda w końcówce wszedł Orban który ma niemieckie obywatelstwo ale gra w reprezentacji Węgier.

06.12.2020 19:27

@hoven
Z Lampardem to trochę cię poniosło bo on zaczynał w West Ham i jak przechodził do Chelsea to był już piłkarzem z wyrobionym nazwiskiem.

Edytowano : 2020-12-06 19:15:42

Co do naszej szkółki to ostatnio rzeczywiście słabo ale wcześniej był Lahm, Schweinsteiger, Muller, Badstuber (gdyby nie kontuzje), Alaba.
Z Musiala dobrze że go wypatrzono i ściągnięto do nas. Trzeba mieć nadzieję że Mbi także okaże się dobrym graczem.
Dobra szkółka to jedno ale dobry skauting który w porę wyszuka i ściągnie młodego gracza to też ważna sprawa.

06.12.2020 19:08

@hoven
Po tym jak gra Musiala widać że ma potencjał żeby stać się bardzo dobrym graczem. Co najważniejsze to nie boi się grać swojego. Myślę że Flick rozsądnie wprowadzi go do pierwszego zespołu.

06.12.2020 18:35

Wczoraj zagraliśmy słabo. Obrona po raz kolejny bardzo słabo ale też i środek pomocy nie pomagał wczoraj za dużo obronie. Lewy po raz kolejny odcięty od podań i znowu mecz bez konkretnych sytuacji bramkowych.
Na plus Coman, w końcu zaczął dośrodkowywać a nie wybijać w trybuny.
Muller jak za najlepszych lat 2 bramki.
No i Musiala bardzo dobre wejście robi swoje i nie widać po nim "tremy". Oby tak dalej to będziemy mieć z niego bardzo duży pożytek.

06.12.2020 18:18

Ale zaraz, jeżeli drużyna która teoretycznie gra w rezerwowym składzie remisuje z zespołem który od kilku lat regularnie gra w fazie pucharowej LM i zajmuje miejsce w pierwszej 3 ligi hiszpańskiej to czemu jej trener jest pytany o zaburzanie konkurencji?

04.12.2020 14:01

Pożyjemy zobaczymy. Na razie to tylko jakieś domysły i nic poza tym. Ale gracz ciekawy i może rzeczywiście jakieś zainteresowanie z naszej strony będzie.

03.12.2020 17:01

Skład ciekawy ale raczej nie na LM ale skoro awans już mamy. Zobaczymy jak to będzie wyglądać na boisku przeciwko Atletico.

01.12.2020 20:00

@hoven
Akurat Rodri to przeceniony gracz i MC zapłacił za niego dużo za dużo. Gdybysmy my za niego tyle dali i grał u nas tak jak w MC to byś go podawał jako porażkę transferowa.

29.11.2020 14:38

@hoven
Ja brzydko nie umniejszam Alonso tylko stwierdzam fakt że gdy przyszedł do nas to był już graczem mocno po 30 i najlepsze lata miał już za sobą, co sam stwierdziłeś pisząc "mimo brakow szybkościowych", gdzie tu jakieś umniejszanie? Po prostu lata lecą i cała karierę piłkarz nie jest klasą światową tak było w przypadku Alonso u nas.

29.11.2020 14:35

@hoven
Odeszli bo każdy kiedyś odchodzi a co do zastępstwa to duetu RR nie da się zastąpić. W końcu przyszli następcy ale fakt ze 2 lata za późno. Jest Sane, Gnabry, Coman (który wczoraj bodajże w 2 min w końcu miał dobre dośrodkowanie na główkę do Lewego który niestety trafił w supek ale może to światełko w tunelu i oznaką lepszych dni?). Przyszli Kimmich, Goretzka więc za Schweinsteigera jest zastępstwo. Za Lhama przyszedł Pavard po którym w tym sezonie widać co oznacza brak okresu przygotowawczego (sam przyznałeś że okres przygotowawczy jest ważny) fakt że jest gorszy ale jak jest dobrze przygotowany tak jak w zeszłym sezonie na wiosnę to daje rade. A z kolei Alonso to do nas przyszedł już żeby dorobić do emerytury i najlepsze lata miał już za sobą a co do zastępstwa to był nim chyba Thiago?

Podsumowując mogło być lepiej ale bardzo źle też nie jest o czym świadczą chociażby wyniki.

29.11.2020 13:54

@hoven
Co innego widzieć słabsza grę ale doceniać zwycięstwo czy remis i fakt że prowadzimy w lidze i LM a co innego narzekanie i czarnowidztwo.

Wczoraj pisałem że nie gramy efektownie ale ważne że efektywnie.
Poza tym ja też mogę zapytać czy ty nie widzisz że wszystkie drużyny z topu mają problemy? Późno skończyły sezon i nie miały prawdziwego okresu przygotowawczego i teraz mają ciężka przeprawę z zespołami słabszymi ale po normalnym okresie przygotowawczym.

Czy uważasz że granie sezonu bez okresu przygotwawczego a tak jest w naszym przypadku nie ma żadnego wpływu na grę zespołu? To znaczy uważasz że okres przygotowawczy jest niepotrzebna strata czasu?

Edytowano : 2020-11-29 13:16:49

PS. Nie uważam że wszystko jest super. Z transferów to tylko te z czerwca uważam za udano. Z października to tylko Roca uważam że może coś dać zespołowi. Ale wiem że sytuacja jest nienormalna.
Poza tym zawsze odkąd pamiętam to zawsze chciałem coś zmienić w kadrze. Zrobić inne zakupy.

29.11.2020 13:12

@hoven
Nie denerwuj się tak bo to nie moja wina że czarnowidztwo się nie sprawdzą.

A jak chcesz merytorycznej rozmowy to proszę odnieś się do mojego wpisu z rana o "dominacji" w Europie. Chętnie poczytam jak to sobie wyobrażasz.

Edytowano : 2020-11-29 12:46:21

Ty o niej marzysz a ja uważam że to niemożliwe i podałem swoje argumenty więc może teraz Ty podaj swoje.

29.11.2020 12:42

@Prezes42
Wypadnięcie z topu to co chwilę ktoś wróży na tej stronie.
Byli i tacy którzy pisali w zeszłym sezonie że już wypadliśmy z topu.

29.11.2020 12:09

Styl jest ważny ale najważniejszy jest wynik. A na razie wyniki też zespół robi więc jest dobrze.
A styl mam nadzieję że też w końcu się pojawi. Najważniejsza część sezonu będzie na wiosnę więc oby najlepsza forma też wtedy była.

29.11.2020 11:00

Wygląda że trzeba go sprzedać. Dostał szansę ale niestety zdrowie nie pozwala mu na normalna grę. Ile już razy on miał w tym sezonie kontuzje? A sezon dopiero się zaczyna. Mam nadzieję że uda się go sprzedać a na jego miejsce w kadrze będzie ktoś zdrowy.

29.11.2020 10:56

@tapczan
Masz rację że w tym sezonie jeszcze nie raz murowany faworyt będzie miał duże problemy. Najlepsze drużyny nie miały okresu przygotowawczego. Teraz też nie ma czasu na popracowanie nad forma bo co 3 dni mecz.

@Kimas
MG nic sobienie nie robi z grania co 3 dni bo oni akurat mieli wakacje i normalny okres przygotowawczy więc są dobrze przygotowani do sezonu. Podobnie Leverkusen.

Nie można nie doceniać wartości okresu przygotowawczego.

29.11.2020 10:51

@hoven
"my 3 lata temu mielismy robic wielka przebudowe przez spodziewane, wiadome i planownaeo dejscie Robbery to byl idealny moment aby wyprzedzic i zdominowac Europe na najblizsze lata"
Marzenia o mitycznej dominacji w Europie to mrzonka a ty skoro od lat jesteś związany z tym sportem, jak sam się dzisiaj chwaliłeś, powinieneś bardzo dobrze o tym wiedzieć. Kiedy ostatnio jakąś drużyna dominowała? Real wygrał 3 razy LM ale w jaki sposób? U siebie w lidze w tym czasie też przegrywali mistrzostwa. Więc jaka to była dominacja? A wcześniej to już historia gdy kluby wygrywały wszystko seriami i w lidze i w Europie.
Wiec o jakiej dominacji piszesz?
Wiem że nie lubisz zarządu ale jeżeli już to właśnie ten zarząd doprowadził nas do "dominacji" w lidze a w ostatnim roku także w Europie. Ale ty i tak krytykujesz to co robi zarząd nie potrafiąc zobaczyć oczywistego.

Edytowano : 2020-11-29 08:15:29

Popełniono błędy przy odejściu duetu RR ale klub utrzymał miejsce w gronie najlepszych.

29.11.2020 08:13

@hoven
Ja też bym chciał żeby wychowankowie grali ale powtórzę raz jeszcze skoro Flick po 3 miesiącach oglądania Feina na treningu uznał że można go wypożyczyć bo nie widzi dla niego miejsca w składzie to ja z tym nie dyskutuje tylko przyjmuje że Flick wie co robi. Ty uważaj co chcesz.
A co do Roca to widziałem jak gra w 2 meczach i wyglądał przyzwoicie. Na razie nie uważam żeby ten transfer to był błąd. Flick podejmuje różne decyzję ale zazwyczaj są z korzyścią i dla klubu i dla zawodnika więc można się spodziewać że i tym razem tak będzie. Z Roca może być jeszcze dobry gracz. A jak nie to pieniądze które na niego wydano powinny się zwrócić że sprzedaży.

28.11.2020 20:23

Niestety meczu nie widzialem więc gry nie ocenie ale jako że dla mnie liczy się efektywność bardziej niż efektowność to napisze tylko że nie ważne po jakiej grze ważne że wygraną. Zwłaszcza w tym sezonie trzeba się liczyć że tak to może wyglądać.

@hoven
Ja nie jestem ani fanem ani zagorzałym wrogiem Hasana więc napiszę tylko że akurat Roca zagrał na razie w 2 meczach i w żadnym nie grał źle. Może nie jest to geniusz ale słaby też nie jest i cena za którą przyszedł jest dobra. Skreślanie go już jest głupie.
A Fain no cóż Flick widział go na treningach i skoro go wypożyczono to znaczy że nie widział dla niego miejsca w składzie.

28.11.2020 19:08

@szczebelek
No właśnie i gdzie więcej osiągnął? U nas 3 razy półfinał LM a w MC ćwierćfinał to sufit nie do przebicia.

Edytowano : 2020-11-28 16:10:14

To nie najlepiej świadczy o jego rządach "absolutnych".

28.11.2020 16:09

@tapczan
Bild przewiduje że Roca zagra.
Poza tym przed meczem z RBS też prawie nikt nie stawiał na to że Roca zagra od początku.
Też uważam że powinien znowu dostać szansę od początku, poza kartkami zagrał dobrze w środę.

28.11.2020 12:04

Odszedł i bardzo dobrze że tak się stało.
Do sukcesów i utrzymania nas w ścisłej czołówce Europy doprowadził nas zarząd a nie on.
A w MC na razie nie osiągnął nic więcej niż wcześniejsi trenerzy pomimo wydania wręcz niewyobrażalnych sum na transfery. Oczywiście MC gra efektownie ale nie koniecznie zawsze efektywnie. MC przedłużył z nim kontrakt bo pewnie liczą że uda się Pepowi ściągnąć Messiego.
Szybciej postawił bym że Pep z MC nie wygra LM niż że wygra.

28.11.2020 11:56

Niech idzie gdzie chce bo to jego życie i praca ale szkoda że brakło mu odwagi żeby powiedzieć że odchodzi.
Przy takich wymaganiach trudno będzie znaleźć chętnego nawet na darmowy transfer a forma jaką prezentuje Alaba też nie będzie pomagać w negocjacjach.

27.11.2020 13:38

Odkąd do nas trafił czekam na możliwość zobaczenia go jak dla nas gra.
Trzymam kciuki żeby te wszystkie pochwały w jego stronę miały odzwierciedlenie w jego grze dla nas.

27.11.2020 11:24

@FanGraczyBayern
Czyli kolejny rezerwowy "zapchajdziura" (na których na tej stronie jest ciągłe narzekanie).
Zresztą czy on zgodzi się na pensję rezerwowego?

Ja byłem i jestem na nie dla Eriksena u nas.

Edytowano : 2020-11-27 09:29:43

Niemożliwe mam podobne zdanie do @hoven

27.11.2020 09:28

@FanGraczyBayern
"Inter podobno gotów sprzedać Eriksena za 13 mln euro"
Tylko po co on nam? Cena za jaką chce się go pozbyć Inter też o czymś świadczy. On od paru lat albo nie gra albo gra przeciętnie. Już lepiej postawić na kogoś młodszego. Kupowanie tylko dlatego że tani to już było i teraz przeważnie tylko narzekanie na takie zakupy.

27.11.2020 09:07

Gra słaba ale mimo to wynik bardzo dobry i awans dalej z pierwszego miejsca w grupie. Cały czas wydaje mi się że problemem jest brak świeżości i sił tak jakby cały czas drużyna była zmęczona.
Alaba wczoraj tragedia nie wiem o czym on myślał ale chyba nie o meczu.
Szkoda Roki bo grał dobrze ale dostał 2 żółte kartki i osłabił drużynę ale mam nadzieję że dostanie więcej szans w końcu bo wcale tak tragicznie jego gra nie wygląda.

Wczoraj Liverpool pokazał jak mocną ma ławkę a w zasadzie jej brak ale ten problem to oni mają już długo. Pierwsza jedenastka bardzo mocna ale potem bardzo duży zjazd jakościowy.
MG ma szansę awansować dale a Inter znowu LE a niby taką mocną mają ławkę?

26.11.2020 07:20

Niech popracuje nad waga i forma a będzie dobrze.

25.11.2020 16:30

Najwyższy czas żeby znowu jakiś młody z 2 drużyny przebił się do pierwszej. Musiała ma na to szanse ale na razie za wcześnie żeby to jednoznacznie stwierdzić. Zobaczymy czy i ile szans będzie dostawał od Flicka. Trzeba trzymać za niego kciuki.

24.11.2020 18:15

Mam nadzieję że jutro będzie lepiej niż w sobotę z Werderem. Wygrać i zapewnić sobie awans z pierwszego miejsca to jak najbardziej realny scenariusz.

24.11.2020 18:09

Oby nie było żadnych problemów z przedłużeniem kontraktu. Jest potrzebny a może być jeszcze lepszy.

24.11.2020 18:03