DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Edmund Strona 11

Jeśli Eberl z Freundem nie umią załatwić nikogo innego?
Tylko czy to dobre dla drużyny? Odkąd przyszedł do nas w żaden sposób nie udowodnił swojej wartości.
Mam nadzieję że tak się nie stanie.

14.05.2024 16:17

Dokładnie. Zobaczymy na Euro czy ta decyzja się obroni.

14.05.2024 16:13

Słaby czy też bardzo słaby transfer i dobrze że odchodzi, szkoda że tak późno.

Natomiast nie on pierwszy i zapewne nie ostatni jest tak nietrafionym transferem. Mamy kilka czy nawet kilkanaście takich na koncie. Nawet nasz rodak spokojnie może załapać się do tego grona.

14.05.2024 16:12

Gratulacje.
Szkoda tylko że od kilku sezonów nasza gra obronna sprawia że liczba straconych bramek mocno rośnie.

13.05.2024 19:49

Jeśli rzeczywiście kosztował by 60 mln to dobry transfer. Dobry lewy obrońca. Fajnie gdyby udało się go ściągnąć

11.05.2024 12:51

2

Zdecydowanie za dużo FM-ów

10.05.2024 19:44

1

Już paru trenerów miało być "prawie" dogadanych więc lepiej poczekać na oficjalkę.

10.05.2024 19:42

Kadra złożona w większości z tych samych zawodników po raz kolejny dochodzi wysoko, bo jak inaczej nazwać półfinał LM I to bez pomocy a wręcz przeciwnie trenera, a jedyne co jest na stronie to wywalić większość.
Gdyby przynajmniej połowa tych co chcecie wywalić była tak słaba jak piszecie to nie dochodzili by co sezon wysoko w LM a konczylibyśmy na poziomie Barcy.
Gdyby to był jednorazowy wyskok to rozumie przypadek i można mówić o słabej kadrze ale większość z tych zawodników gra u nas od lat i zawsze robią dobry wynik w LM.
Potrzeba trenera a nie Tuchela, który ich wykorzysta i poprowadzi do lepszych wyników a nie wywalać prawie cały skład.

I żeby nie było wzmocnienia są potrzebne odejścia też ale nie w takiej liczbie jak wy chcecie.

10.05.2024 16:09

Ból d.... narastający z każdym sezonem gdy amatorzy (przynajmniej według jego opini) w zarządzie i na boisku po raz kolejny dochodzą do półfinału LM a wszystko pomimo "sabotażowi" Tuchela, którego domagał się przed jego zatrudnieniem a gdy przyszedł to nazwał "właściwym człowiekiem na właściwym miejscu".

10.05.2024 16:02

@zyzio
Tak główny trener w ogóle nie ma wpływu na przygotowanie kondycyjne zawodników, nic a nic. Biedaczysko jedynie ustala taktykę. Dlatego jeśli jakiś trener chce zawodnika który będzie miał siły biegać, sorry zapier..... 90 minut to kupuje zawodnika z PL bo z każdej innej ligi nie są tego nauczeni.

A Tuchel to już w ogóle jest tylko od zrzucania winy na konferencjach na piłkarzy. Nie odpowiada ani za przygotowanie kondycyjne zawodników ani za taktykę.

09.05.2024 21:51

@Barthyren
Ja już to pisałem że chce żeby Flick wrócił i pokazał jakim naprawdę jest trenerem tym który prowadził nas czy tym który prowadził reprezentację.
Mam nadzieję że to pierwsze bo wyjdzie to na dobre Bayernowi a o to chodzi.

09.05.2024 19:26

A czy to przypadkiem nie trener jest od przygotowania zawodników do sezonu żeby jak to ująłeś zapier...... przez 90 A jak trzeba to i 120 minut w każdym meczu?
I czy w naszym przypadku to nie Tuchel jest trenerem?
To nie wina zawodników o czym piszesz A właśnie trenera Tuchela.

09.05.2024 19:19

@Barthyren
Di Matteo to też świetny trener wygrał przecież LM. A nie czekaj ....

Narazie Flick to niewiadoma. Jeśli wróci na ławkę i będzie wygrywał to znaczy że jest dobrym trenerem ale narazie dobre niecałe 2 sezony u nas i fatalny okres w reprezentacji i tyle jeśli chodzi o trenowanie na najwyższym poziomie.

09.05.2024 17:53

Flick zmienił zdanie czy nikt inny się nim nie interesuje? Choć i w naszym przypadku to na razie chyba bardziej dziennikarze go chcą a nie my?
W sumie to wszystko jedno gdyby miało z tego wyjść coś dobrego dla Bayernu. I tu pytanie jakim trenerem jest Flick? Tym z Bayernu czy tym z reprezentacji?

09.05.2024 17:48

Pożegnanie?
Real robi co może (już nawet Mendy nagle stał się drugim Roberto Carlosem) żeby zbić cenę a Davies im taki numer wykręca.

09.05.2024 17:34

Bolesna? Z Tuchelem na ławce to trzeba na mszę dać że tak daleko zaszliśmy. Gdyby piłkarze nie pociągnęli sami tego wózka to było by jak w BL.

09.05.2024 17:32

1

No cóż nadzieja była ale jak na zespół który gra bez trenera, żeby nie napisać na przekór trenerowi który przeszkadza, to i tak daleko zaszliśmy.
I tu nie zgadzam się że potrzebna "rewolucja" w składzie. Ci piłkarze kolejny sezon zachodzą bardzo daleko w LM i to z takim trenerem na ławce. My nie potrzebujemy rewolucji w składzie i wywalenia połowy piłkarzy wystarczy mądra zmiana trenera. Na trenera który będzie miał plan na tych piłkarzy których mamy, który wykorzysta ich w 100% a nie będzie się na nich obrażał i sadzał najlepszych na ławce bo tak akurat sobie wymyślił.
Na szczęście to już tylko dwa mecze i koniec Tuchela u nas.

09.05.2024 14:01

Dobry transfer. Może grać na kilku pozycjach. Dobry piłkarz przydatny w kadrze. Oby tak dalej.

08.05.2024 13:37

@makaay
Jedno i drugie. Od dawna nasza gra w obronie "leży i kwiczy". Choć obecny sezon z Tuchelem to totalna porażka pod tym względem.

08.05.2024 13:03

@hoven
Chyba ty nie masz pojęcia o czym piszesz.
(za transfermarkt) Gerland był asystentem kilku trenerów u nas w sumie jest to ponad 600 meczów na ławce.
Był też cały czas łącznikiem między pierwszą drużyną a drugą i młodzieżowymi drużynami.
To że Flickowi się udało to raczej w dużej mierze właśnie zasługa Hermanna.

08.05.2024 10:31

Powrót Flicka?
Najbardziej jestem ciekaw czy będzie jak gdy nas trenował czy reprezentację?
W sumie to dobrze gdyby wrócił bo albo potwierdził by że to nie przypadek (jak w przypadku di Matteo) albo niestety nie.
Pytanie tylko czy poprawi grę w obronie bo bez tego żadnych sukcesów nie będzie.

08.05.2024 10:21

1

@hoven
A komentarz (po angielsku) dziś po 4 rano wkleił za ciebie @Dzidzia83 ?

07.05.2024 16:33

Ciekawa dyskusja powyżej.
Wszyscy źli tylko Flick dobry?
Di Matteo słaby bo wykorzystał szansę wygrał LM ale potem znikł.
Tylko że Flick to niemal identyczny przypadek. Dostał szansę od Bayernu wygrał wszystko. Chyba za bardzo uwierzył w siebie i został bardzo szybko zweryfikowany.
Jeden i drugi nie istniał przed Chelsea/Bayernem i nie istnieją po.

07.05.2024 16:04

@hoven
Nie podoba się donosicielu?
To nie wchodź na stronę.

07.05.2024 15:58

@Sopariev
Właśnie taka sytuacja jest niekorzystna.
Bez wzmocnień o których mówisz dochodzimy do półfinału LM (regularnie gramy w ćwierćfinałach). Problemem nie jest słaba kadra.

07.05.2024 15:48

1

@tapczan
Dokładnie. Niektórzy już chyba myśleli że mamy dożywotni karnet na wygrywanie BL. A prawda jest taka że te 11 wygranych pod rząd tak naprawdę jest dla nas niedobre. Tylko zdrowa rywalizacja na poziomie pomaga klubowi a nie wygrywanie nieważne że bez wysiłku i dzięki słabej postawie pozostałych w BL.

07.05.2024 11:11

Jak widać wygrywanie 11 sezonów pod rząd BL jest niekorzystne czy nawet bardzo niekorzystne.
Jeśli chcemy być silni i nie usypiać to powinniśmy się modlić żeby zawsze były drużyny takie jak Bayer w tym sezonie. Rywalizacja prowadzi do rozwoju a brak rywalizacji do zastoju. Co widać w naszym przypadku.

07.05.2024 11:09

Barca wszystkimi się interesuje i każdego chce. I mimo że od lat nie gwarantują sukcesów w LM nadal są atrakcyjni ze względu na rozpoznawalność na świecie, coś jak MU które od momentu odejście sir Alexa wypadło z topu to dalej marketingowo to absolutny top.

07.05.2024 11:06

Za Tuchela nikt nie wygląda dobrze. Do tego Davies ma chyba za dużo w głowie transferu do Realu. Więc może taka informacja o rezygnacji i nowy trener wpłyną pozytywnie na Daviesa. Poza tym jeśli w lecie dalej nie podpisze kontraktu to myślę że znajdą się inni którzy chętnie go kupią i to za sumę którą chcemy.

06.05.2024 22:25

Rzuciliśmy się na niego jak szczerbaty na suchary po jednym dobrym sezonie w Serie A więc mamy co mamy.
Trochę podobna sytuacja jak z Benatia którego też kupiliśmy po 1 dobrym sezonie w Serie A. Benatia szybko odszedł może Kim też?

06.05.2024 19:53

Oby, zdrowy Sane to dużo pożytku dla Bayernu. Niech wraca do pełni zdrowia i formy.

06.05.2024 18:50

Jak na razie to Flick bez Bayernu nic nie zdziałał (wygrał). A jeśli chodzi o Bayern to bez Flicka radzi sobie dobrze.
Można mitologizować Flicka i pisać jak to został "wyrzucony" z Bayernu ale tak nie było to Flick chciał odejść. Zarząd nie chciał go puścić do reprezentacji więc zaczął "płakać" publicznie i dopiero wtedy puszczono go żeby nie robił więcej szopki.
To Flick chciał odejść nie Bayern chciał go wyrzucić. I pewnie dlatego jest taka niechęć zarządu na powtórne zatrudnienie Flicka. Czemu ja się nie dziwię, skoro już raz ktoś cię "olał" to nie konieczne możesz chcieć dać mu szansę żeby zrobił to ponownie.

06.05.2024 09:15

2

Mniej gadania więcej konkretnych działań.

05.05.2024 23:47

@FCB4ever2014 @Patryk233
Typowy internetowy troll.
Anonimowo obraża w internecie każdego. Zwłaszcza tych co coś w życiu zrobili i osiągnęli.

05.05.2024 15:01

Tym razem trudno nie zgodzić się z Bildem.
Choć dla Tuchela mogli by już zrobić osobną ocenę (6) bo dając mu kolejny raz 5 zaniżają ocenę tym którzy na nią zapracowali. A Tuchel po takich meczach na 5 nie zasługuje. Zero pomysłu na grę zespołu to tylko i wyłącznie jego zasługa.

05.05.2024 14:53

Lepiej niech w klubie nawet o takim pomyślę nie myślą.
Tuchel już wystarczająco dużo zepsuł. Niech odchodzi jak zostało ogloszene i koniec.

05.05.2024 13:10

@BaltazarGabka
Odkleiło to się parę osób (zwłaszcza jedna) tutaj które obrażają na lewo i prawo krytykując wszystko i wszystkich w klubie od X lat i jak coś pójdzie nie tak (w każdym klubie co jakiś czas coś idzie nie tak) wyskakują i mówią "a nie mówiłem". (tylko że to tak jak z pogodą, jak będziesz mówił że jutro będzie padać codziennie to w końcu "trafisz" ale nie dlatego że się na tym znasz)

05.05.2024 12:45

@Reeken89
Po części tak.
Już dawno pisałem że popełniono błąd zwalniając 2 a nie 3 osoby (Tuchel powinien polecieć razem z Kahnem i Hasanem) sprzątając bałagan który zrobiono gdy Uli i KHR chcieli usunąć się w cień.

05.05.2024 11:34

Gdzie był Bayern w latach 90 a gdzie jest teraz?
I to dzięki w dużej mierze pracy Uliego Bayern tak się rozwinął.

Można chcieć zmian w klubie ale nie powinno się obrażać Uliego. A na Uliego od początku tej strony zrzuca się wszystko co złe. Kiedyś też i KHR się obrywało ale teraz już tylko Uli obrywa.

05.05.2024 11:31

@Reeken89
Patrząc na chłodno to dzięki pracy Uliego (oczywiście nie tylko ale on ma w tym bardzo duży udział) Bayern w XXI wieku wygrał tyle co przez cały XX wiek i jest w absolutnym topie Europy. Nie mówiąc już o tym że chyba jako jedyny kub z tego topu osiągnął to bez pomocy z zewnątrz (czy to pożyczek czy petro dolarów) grając w dużo mniej medialnej lidze (gdzie BL do PL, La Liga czy Serię A)

05.05.2024 11:27

@Reeken89
Jak trzeba to Uli zatrzymał się w latach 90 a jak trzeba to gdzie ten Bayern z przed lat teraz to już zwykła korpo. Dla każdego coś "miłego" żeby tylko uderzyć w Uliego

05.05.2024 11:17

@Reeken89
Jak na razie to dzięki "paplaniu" Uliego Tuchel odejdzie po sezonie i nikomu nie wpadnie do głowy żeby jednak został i Rangnick który dziwnym trafem mając 65 lat nie trenował klubu z topu, naprawdę dziwny przypadek.

05.05.2024 11:09

No tak znowu @hoven popisuje się swoją inteligencją obrażając Mourinho i Uliego.
No cóż oni coś osiągnęli więc są na jego czarnej liście. W internecie będąc anonimowym łatwo obrażać innych.

05.05.2024 10:54

No tak Uli jak zwykle winny wszystkiemu.
Ta śpiewka nie zmienia się odkąd ta strona wystartowała.
Tylko jakim cudem klub w którym główne skrzypce dzierży osoba która działa na "szkodę klubu" jest w gronie najlepszych klubów?
To jest naprawdę fenomen.

05.05.2024 10:50

1

Liczba porażek to jedno choć w tym nikt Tuchela nie "pobije" ale co gorsza styl tych porażek to jest dopiero tragedia.

04.05.2024 23:20

A kojarzycie usera co domagał się Tuchela?

04.05.2024 18:24

@Jurgen1982
Tuchel dość skutecznie pokazuję że nawet myślenie o tym żeby został to pomyłka tak samo jak jego zatrudnienie.
Ci którzy go zatrudnili już zostali zwolnieni i nie ma ich w klubie teraz kolej na Tuchela.

04.05.2024 18:10

Odpuszczenie ligi?
To chyba Tuchel dość wcześnie odpuścił ligę.
Choć jak dla mnie to problem trenera a nie żadne "odpuszczanie".

04.05.2024 18:07

Chyba jesteś dumny ze swojego wymarzonego "właściwego trenera na właściwym miejscu"? Tyle czasu się o niego upominałeś, wyzywając od amatorów zarząd.

04.05.2024 18:03

Kolejny fatalny mecz pod wodzą Tuchela.
Okres z Klinsmannem był słaby ale Tuchel chce za wszelką cenę udowodnić że można jeszcze gorzej.
Od początku widać było że nie ma żadnego planu na ten mecz i niestety tak też się skończyło. Cała drużyna zagrała słabo.

04.05.2024 17:59

W czerwcu zmieni się jedna rzecz. Tuchel przestanie być naszym trenerem i na tym poprzestańmy.

03.05.2024 18:49

Forma coraz słabsza i to jest największym problem.
Zobaczymy co się wydarzy. Jeśli do lata nie przedłuży to Eberl z Freundem mam nadzieję że postarają się go sprzedać

03.05.2024 18:44

@jastrzab123
Żeby to chodziło tylko o dogodzenie.
No ale anonimowo łatwo atakować i obrażać.
Taki sposób na "szpan"

03.05.2024 11:18

Był jeszcze ktoś taki jak Ancelotti.
Kto jak kto ale on "chyba" "coś znaczy w Europie".
Inna sprawa że u nas szło mu tak sobie.

03.05.2024 08:13

W LM może i coś tam widać jakąś poprawę ale w BL nie widać żadnej poprawy. Gramy słabo i dopóki Tuchel będzie trenerem to się nie zmieni. Na szczęście tylko do czerwca.

03.05.2024 08:05

1

Który to już raz w jego karierze? 3?
Szkoda go, to może być koniec jego kariery.

Wyszło że zrobił przysługę klubowi odchodząc.

02.05.2024 19:07

@turtle123
Tak zgoda z Holandi też wychodzą dobrzy zawodnicy, choćby nasz de Ligt.
Na podstawie samych liczb z tej ligi nie ma co oceniać zawodnika.
Ja uważam że należy wykorzystać okazję i dobrze go sprzedać.

02.05.2024 16:14

@Sopariev @Marcel0000
Ciężka sprawa i mówiąc szczerze nie wiem.
Na szczęście to problem zarządu a nie mój. To oni muszą kogoś znaleźć.
Ja chce tylko żeby to był ktoś z półki trenerów których wymieniłem a nie z obecnych wyborów.

02.05.2024 13:04

Porażka wizerunkowa? Może i tak ale czy ona czasami nie wyjdzie klubowi na dobre?
Czy dotychczasowi kandydaci to byli "poważni" kandydaci?
Alonso - dopiero zaczyna, wielki sukces ale teraz czas sprawdzić czy jest w stanie to powtórzyć.
Nagelsmann - raczej ciągle za wcześnie dla niego i do tego rok temu został zwolniony przez nas.
Rangnick - nie bez powodu w wieku 65 lat może "pochwalić" się prowadzeniem takich a nie innych drużyn.

Na razie to raczej "poważni" kandydaci jeszcze się nie pojawili.

PS. Poważni kandydaci to byli kiedyś Jupp, Pep, Anceloti czy jeszcze wcześniej van Gaal, Magath, Hitzfeld.
Jak przy nich wyglądają obecne wybory a, b, c? Według mnie jak wybory x, y, z.

02.05.2024 12:42

Spokojnie do lipca jeszcze sporo czasu i jeszcze niejeden trener będzie "prawie" dogadany.
Ile osób tak naprawdę chciało by widzieć Rangnicka u nas?
Widząc kto miałby nas poprowadzić to ja jak czytam o kolejnych "odrzuceniach" to się raczej cieszę a nie martwię.
Może i będzie to opcja X, Y cz Z ale patrząc na opcje A, B i C to wcale nie musi być gorsza.

02.05.2024 11:13

Teraz trzeba to wykorzystać i sprzedać za jak najwyższą cenę.
Liczby super ale ilu już takich "super" zawodników było w lidze holenderskiej.

02.05.2024 11:08

Oj, jak mi przykro. Naprawdę, bardzo przykro.

02.05.2024 11:04

@hoven
Sprawdźmy czy ty umiesz czytać i pisać.

Jak to jest z twoim donoszeniem? Skończyłeś już donosić na stronę?
a) tak
b) nie
c) nie wiem

01.05.2024 18:23

Niestety Tuchel zrzuca wszystko na innych, zero samokrytyki.

01.05.2024 18:16

Miał Upamecano mógł go wystawić.
Wybrał Kima a po meczu zwala winę na niego. Na jesieni Tuchel grał Kimem i Upa kosztem de Ligta a teraz nagle jak brakło de Ligta to nie ma kim grać?

Zresztą broni cały zespół a my od dawna, jeszcze przed Tuchelem, mamy problem z bronieniem całym zespołem. Każdy broni "sam sobie" I wygląda to tak jak wygląda. Tracimy masę bramek co mecz nawet z zespołami z samego dołu tabeli. To się nie bierze z nikąd.

01.05.2024 18:15

Badstuber "przeciętny piłkarz". Nieźle cie przygrzało.
Do momentu kontuzji, które zniszczyły jego karierę, to był najlepszy Niemiecki obrońca. I od momentu gdy Badstuber doznał kontuzji to już tak dobrego obrońcy nie mieliśmy.

Zresztą Kovac i Kuffour to też zupełnie inna półka niż van Buyten czy Demichelis którzy też swoje wpadki mieli.

Kim to zawodnik któremu wyszedł jeden sezon w Napoli więc nie ma co się dziwić że gra jak gra.
A Upe to klub powinien wysłać do psychologa bo umiejętności są ale w głowie za często przegrywa mecze.

01.05.2024 18:05

Standard dla Tuchela. Wszyscy do okoła winni a on jeden dobry pokrzywdzony.
Po raz kolejny widać czemu nie pykło. Trener nie jest od ciągłej krytyki piłkarzy na konferencjach.

01.05.2024 10:42

Nie widzę tego ale jeśli Rangnick przyjdzie to trzeba będzie trzymać kciuki żeby zadziałało i nasza gra się poprawiła a nie wyszło jak z Tuchelem, który wyglądał na dobre rozwiązanie a wyszło jak wyszło.

01.05.2024 09:52

Wynik szkoda że nie jest lepszy dla nas ale remis też nie jest tragedią. Trzeba w Madrycie wygrać a czy się uda to zobaczymy.
Tuchel widzę że już znalazł winnego, oczywiście nie siebie, tylko że to on jest trenerem i ustala skład.

01.05.2024 09:50

Kilka lat temu tak ale na teraz Tah lepiej jak zostanie w Leverkusen.
Chyba że na siłę chcemy Niemca w obronie?

30.04.2024 13:43

Oby w końcu ruszyła sprawa przedłużania kontraktów bo idzie to bardzo opornie nie od dziś.
A co do Sane to mam nadzieję że przedłuży i zostanie.

30.04.2024 13:39

1

@Mistrz358
Jak nie donosi to obraża.

29.04.2024 16:23

Tylko że Tuchel u nas już nie raz udowodnił że nie ma dla niego rzeczy niemożliwych. Niestety w negatywnym znaczeniu.
Mimo wszystko trzeba liczyć że damy radę.

29.04.2024 16:22

Tylko czy to celowe czy poszukiwania trwają? Dopóki jesteśmy w grze w LM jest na co zrzucić brak ogłoszenia nowego trenera.

29.04.2024 16:17

1

Najbardziej "hańbiące i uwłaczające" to jest jak ktoś kto donosił (pod mocno naciąganym powodem) na stronę ciągle pisze na tej stronie komentarze. Ciągle atakując i obrażając każdego, nawet bardzo zasłużone osoby dla klubu.

29.04.2024 11:08

@Matilegolas
Uważaj bo zaraz "kolega" wyżej doniesie na ciebie w sprawie plagiatu.
Doświadczenie ma w tego typu działaniu.

26.04.2024 05:15

Gra więcej niż u nas, ostatnio nawet bramkę strzelił.
Ale generalnie to jak napisał @tapczan "Niemiec nie płakał jak sprzedawał" jest dobrym podsumowaniem. U nas sobie nie poradził i tam narazie też.

25.04.2024 23:18

Jedyna rozsądna decyzja.

25.04.2024 20:45

Oby tylko nowy trener postawił odważnie na Stanisica.

25.04.2024 20:27

Może i mało ale za kogoś kto w wieku 28 lat rozgrywa pierwszy dobry sezon to i tak dużo.
Mamy już Kima po jednym dobrym sezonie.

25.04.2024 19:48

Trzeba trzymać kciuki żeby obaj zdarzyli wrócić.

25.04.2024 19:37

3

Wszystko fajnie, rozgrywa super sezon, tylko że on nie ma 19 lat a 29 i to jego pierwszy tak dobry sezon. Wcześniej grał co najwyżej przeciętnie. Raczej szybciej wróci do formy z poprzednich sezonów niż rozegra drugi tak dobry czy lepszy sezon.

24.04.2024 18:47

Zależy za jakie pieniądze.

24.04.2024 17:40

Nie jest to trener którego chciałbym. Ale jeśli przyjdzie to trzeba będzie kibicować żeby mu wyszło.

24.04.2024 16:25

Zasłużył na boisku na nowy kontrakt.
Oby nadal trenerzy na niego stawiali i dalej się rozwijał.
Już jest dobry a w przyszłości możemy mieć z niego dużo radości.

24.04.2024 16:18

1

I dobrze niech zostanie. Dużo daje drużynie.

24.04.2024 16:16

Zobaczymy, teraz co chwilę jest inna wersja. Już Nagelsmann miał być trenerem. Teraz Rangnic. A jak będzie?
Oby tylko za chwilę nie było że jednak nie wypaliło i trzeba szukać znowu. Te ciągle zmiany trenerów nie służą klubowi.

23.04.2024 05:58

Zobaczymy kto będzie nowym trenerem i jaki będzie jego pomysł na drużynę. Ja mam nadzieję że znajdzie się w niej miejsce dla Stanisica który na wypożyczeniu pokazał że może pomóc drużynie, ma potencjał i ciągle się rozwija.
Niech wraca do nas i gra.

23.04.2024 05:54

Może tak być ale czy tak jest dowiemy się jak zakończymy sezon w LM. Jeśli zaraz po ogłoszą nowego trenera to będzie można przypuszczać że czekano z ogłoszeniem.

22.04.2024 16:06

@jastrzab123
Mocny rezerwowy napewno a czy ktoś więcej to zależy jakby grał. Nie jest bez szans nawet na podstawowy skład.

21.04.2024 22:41

Stanisic znowu cały mecz i jeszcze bramkę dorzucił.
Ciekawe jaki plan na niego będzie miał nowy trener. Przez ten sezon pokazał że warto go mieć w składzie i dawać mu szansę gry.

21.04.2024 20:22

To chyba jakiś żart?
Gość albo się leczy a jak gra to tak sobie żadnej większej różnicy na boisku nie robi wręcz przeciwnie.

21.04.2024 20:17

Dziś fajny mecz, dobra gra Muellera i Goretzki. Szkoda straconego gola. Pavlovic z Telem pograli i dobrze.
Zaragoza słabo, może to brak gry ale raczej umiejętności nie te.

20.04.2024 23:28

Dobrze że Tel i Pavlovic dostają szanse.
Teraz losowanie czy zagramy i wygramy na luzie czy znowu męczarnie.

20.04.2024 18:06

Dokładnie, decyzja Nagelsmanna to nie koniec świata dla nas.
Może kiedyś do nas wróci teraz raczej jest za wcześnie.

20.04.2024 12:39

@Jurgen1982
Próbowałem tłumaczyć nie raz. Nic to nie dało.

20.04.2024 11:56

@Jurgen1982
"W czym skłamałem ?"
Proszę bardzo:
"się nie odzywa przez miesiąc..."

PS. Zawsze ty możesz zablokować mnie i po problemie a nie dawać rady innym

Uważaj kogo tak bardzo bronisz. Gość miał bana, w pełni zasłużonego, i tylko dzięki uprzejmości @admin wrócił

20.04.2024 11:35

Znowu "mityczne" 200 mln.
Nie ważne ile wydamy. Ważne żeby wydać te pieniądze mądrze a ostatnie różnie z tym jest.

20.04.2024 11:10

@Jurgen1982
Napisałem nieprawdę? Skłamałem?

Ty skłamałeś ale to nie oznacza że wszyscy kłamią.

20.04.2024 11:02

Z tej listy to ciężko wybrać.
Hoeness ciekawy ale raczej za wcześnie dla niego, niech potrenuje Stuttgart i udowodni że ten sezon to nie przypadek tak dobre miejsce

Pozostali? Ja bym ich nie wybrał.
Np ale zobaczymy co zrobi zarząd i przede wszystkim ile to ma wspólnego z prawdą.

20.04.2024 07:30