DieRoten.pl

Bayern Monachium ma już za sobą czwarty oficjalny mecz w ramach sezonu 2019/20. Podobnie jak przed tygodniem drużynie prowadzonej przez Niko Kovaca przyszło rywalizować w pojedynku o kolejne punkty w rozgrywkach Bundesligi.

reklama

Dzisiejszego późnego wieczoru ekipa rekordowego mistrza Niemiec prowadzona przez chorwackiego szkoleniowca mierzyła się w pojedynku drugiej kolejki niemieckiej Bundesligi z drużyną Schalke 04 Gelsenkirchen. Warto mieć na uwadze, że dla FCB było to dokładnie czwarte starcie w tym sezonie.

Ostatecznie spotkanie na wypełnionej po brzegi Veltins Arenie zakończyło się wynikiem 3:0, zaś wszystkie trzy bramki zdobył nasz rodak i najlepszy strzelec Bayernu w ostatnich latach, czyli Robert Lewandowski.

Warto nadmienić, że dzisiejszego wieczoru mogliśmy w akcji oglądać trzy nowe nabytki bawarskiego klubu − w drugiej połowie na boisku zameldował się zarówno Ivan Perisic, jak i Philippe Coutinho. Co więcej swój debiut w Bundeslidze zaliczył także Lucas Hernandez!

Na przygotowania do kolejnego meczu o stawkę podopieczni Niko Kovaca podobnie jak w przypadku starcia z Schalke będą mieli pełny tydzień. Dokładnie 31 sierpnia o 15:30 na Allianz Arenie w Monachium klub ze stolicy Bawarii podejmie u siebie FSV Mainz 05.

Thiago wypada z kadry...

W porównaniu do poprzedniego spotkania, kiedy to zawodnicy rekordowego mistrza Niemiec w ramach 1. kolejki niemieckiej Bundesligi zremisowali przed własną publicznością z Herthą BSC 2:2 (obie bramki zdobył Robert Lewandowski), trener Kovac zdecydował się dokonać łącznie jednej zmiany.

Poza szeroką kadrą monachijczyków na dzisiejsze starcie z Schalke 04 Gelsenkirchen znalazł się przede wszystkim Leon Goretzka, który miał przecież okazję w przeszłości grać dla S04. Niemiecki pomocnik nie trenuje już od zeszłego tygodnia i póki co nie znamy konkretnej daty jego powrotu.

Niestety to nie koniec absencji, albowiem chorwacki szkoleniowiec "Gwiazdy Południa" był zmuszony radzić sobie bez takich piłkarzy jak Jerome Boateng oraz Fiete Arp, którzy borykają się z chorobą. Przed spotkaniem FCB poinformowało także, że niezdolny do gry z powodu bólu kręgosłupa szyjnego jest Thiago.

W związku z tym "Bawarczycy" dzisiejsze zawody na wypełnionej po brzegi Veltins Arenie rozpoczęli w następującym ustawieniu: Manuel Neuer w bramce, David Alaba, Niklas Suele, Lucas Hernandez oraz Benjamin Pavard w obronie. W pomocy zagrali zaś Joshua Kimmich, Corentin Tolisso, Thomas Mueller, Serge Gnabry oraz Kingsley Coman.

Tradycyjnie już funkcję środkowego napastnika pełnił Robert Lewandowski. Jeśli zaś mowa o ławce rezerwowych, to mogliśmy na niej wyróżnić takich graczy jak: Sven Ulreich, Alphonso Davies, Javi Martinez, Mickael Cuisance, Ivan Perisic oraz Philippe Coutinho.

Lewandowski z kolejnym trafieniem

Zgodnie z wszelkimi oczekiwaniami Bayern przejął inicjatywę od samego początku i stopniowo dominował swoich rywali z Gelsenkirchen. W 4. minucie pierwsze celne uderzenie na bramkę Nuebela oddał Lewandowski, jednakże golkiper nie miał problemów z obroną strzału naszego rodaka.

Jakiś czas później gospodarze przeprowadzili pierwszą odważną akcję, jednakże zabrakło dokładności. W kolejnych minutach byliśmy świadkami kilku niepotrzebnych i głupich zarazem błędów po stronie mistrzów Niemiec i klubu z Zagłębia Ruhry.

Na pierwszą dogodną okazję, która powinna zakończyć się bramką, musieliśmy czekać dokładnie do 17. minuty. Kimmich wrzucił piłkę wprost na głowę Lewandowskiego, ale Alex Nuebel obronił mocny strzał 31-letniego snajpera "Gwiazdy Południa". Co się odwlecze, to nie uciecze...

Kilkadziesiąt sekund później w polu karnym został sfaulowany Coman, zaś arbiter bez chwili namysłu wskazał na jedenasty metr. Do rzutu karnego podszedł nasz rodak, który bez najmniejszych problemów wpakował piłkę do siatki swoich rywali. Po zdobyciu bramki monachijczycy wciąż spokojnie rozgrywali piłkę, nie pozwalając swoim przeciwnikom na zbyt wiele.

Na kwadrans przed końcem bliski szczęścia był Mueller, lecz futbolówka trafiła tylko w boczną siatkę. Choć wynik nie uległ już zmianie, to w końcowej fazie podopieczni Wagnera zaczęli grać znacznie odważniej, ale nie wystarczyło to na sforsowanie obrony "Die Roten". W rezultacie sędzia odgwizdał zakończenie pierwszej części meczu i obie ekipy udały się na przerwę.

Lewandowski z hat-trickiem!

Spotkanie rozpoczęło się raczej spokojnie, ale zaledwie cztery minuty po wznowieniu gry blisko pola karnego sfaulowany został Corentin Tolisso. Do rzutu wolnego podszedł Robert Lewandowski, który precyzyjnym uderzeniem umieścił piłkę w siatce Nuebela.

W 56. minucie Nastasic oddał strzał na bramkę Neuera, ale piłka odbiła się od jednego z piłkarzy Bayernu. Choć gospodarze reklamowali zagranie ręką, to arbiter główny pozostał nieugięty. Chwilę później na boisku zameldowali się Coutinho oraz Perisic, dla których był to debiut w trykocie FCB.

Choć podopieczni Kovaca prowadzili grę i całkowicie dominowali swoich przeciwników, to Schalke od czasu do czasu próbowało zagrozić mistrzom Niemiec. W 64. minucie nad bramką uderzył Nastasic, zaś na kwadrans przed końcem regulaminowego czasu gry kropkę nad i postawił Lewandowski, który skompletował tym samym hat-tricka.

Mimo utraty trzech bramek zespół prowadzony przez Davida Wagnera nie poddawał się i robił co w swojej mocy, aby zdobyć bramkę kontaktową, jednakże goście z Monachium nie dopuścili już do utraty gola. Pojedynek w Gelsenkirchen zakończył się pewnym zwycięstwem FCB 3:0.

Do akcji Manuel Neuer i spółka wracają już za tydzień, kiedy to przyjdzie im zagrać z FSV Mainz. Spotkanie zostanie rozegrane dokładnie w najbliższą sobotę o 15:30 na Allianz Arenie w Monachium.

Raport meczowy

24.08.2019, 18:30 Bundesliga

BRAMKI

0-1 Lewandowski 20' (rzut karny), 0-2 Lewandowski 50', 0-3 Lewandowski 75'

SKŁADY

FC Schalke 04 : Nübel - Kenny, Stambouli, Nastasic, Oczipka - McKenny, Mascarell (59' Sané) - Caligiuri, Harit (85' Mercan), Raman (51' Kutucu) - Burgstaller

Schubert - Boujellab, Reese

FC Bayern : Neuer - Pavard, Süle, Hernández (77' Martínez), Alaba - Müller (57' Coutinho), Kimmich, Tolisso - Gnabry (57' Perišić), Lewandowski, Coman

Ulreich – Cuisance, Davies

ŻÓŁTE KARTKI

brak

CZERWONE KARTKIi

brak

SĘDZIA

Marco Fritz

WIDOWNIA

62 271

źródło: Własne

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (289)

reklama



01.09.2019 19:22
27.08.2019 11:28
@FanGraczyBayern

Zgadzam się że jestem negatywnie nastawiony do tego wypożyczenia.

Pożyjemy zobaczymy kto miał rację.

Edytowano : 2019-08-27 11:31:05

W tej chwili ani wasze argumenty nie przekonują mnie ani moje nie przekonają was.
27.08.2019 11:07
@Edmund
"A do tego szanse że będzie grał tak jak w Liverpoolu są praktycznie żadne.:"

I myślę, że tym akcentem warto by było zakończyć dyskusję. Szanse są bardzo duże jak zacznie grać na swojej pozycji czyli "10". Jest to samo jakby postawić Jamesa na skrzydle, i dziwić się czemu słabo gra. A zarząd wie, że te bardzo drogie transfery w większości przypadków okazywały się niewypałem(Chyba tylko Mbappe się udał) więc woli sprawdzić, nie ryzykować i jak wypali to wykupić. Jesteś strasznie negatywnie nastawiony, więc nikt ci do rozsądku nie przemówi. Najlepiej by było oglądać hasającego Mullera w 1 składzie, bo to legenda i nie można go tak traktować.

Edytowano : 2019-08-27 11:12:13

I w sumie to można jeszcze dodać, że wystawić Lewandowskiego na prawej obronie i dziwić się czemu słabo gra. To jest bardzo podobny przypadek.
27.08.2019 10:57
@predator
"Nie wiem, u kogo pobierałeś lekcje matematyki, ale według moich rachunków 8,5+12 to wciąż mniej niż 120+20x4."

Tylko w którym miejscu mojego komentarza napisałem że 8,5 + 12 to więcej niż 120 + 4x12. Gdzie to wyczytałeś? Napisałem tylko że to dużo i uważam że te pieniądze powinny być zainwestowane w piłkarza który nie będzie grał u nas jednego sezonu a potem odejdzie tylko w kogoś kto pogra u nas parę lat. Nie mówię też że piłkarz powinien kochać Bayern ale pamiętam jak było z naszym ostatnim wypożyczeniem czyli z Jamesem po nim widać było że w pewnym momencie jedyne o czym myślał to to żeby wypożyczenie już się skończyło. Uważam że z Coutinho będzie tak samo jak na razie zachowuje się i mówi dokładnie to samo co James. Ty możesz wierzyć że to co mówi o tym jak mu jest dobrze w Monachium po 1 dniu to prawda. Ja jestem na to za stary. Nie wierzę też żeby Bayern wydał na Coutinho 120 mln on nie jest tyle wart. Czemu został wypożyczony? Przecież nie kupili Sane wiec pieniądze są? Nie kupili go bo wiedzą że nie jest ich wart. A do tego szanse że będzie grał tak jak w Liverpoolu są praktycznie żadne.

Co do najemnika to racja byli nawet bardzo użyteczni często lepsi od własnych żołnierzy.
A na poważnie bo wydawało mi się że wyraziłem się jasno ale napiszę jeszcze raz.
Jestem zły na sytuację w której zarząd serwuje nam kolejny przejściowy sezon z przebudową której według mnie nie ma i to będzie stracony rok jeżeli chodzi o ofensywę bo nikt za RR nie przyjdzie.
27.08.2019 10:02
@Edmund Nie wiem, u kogo pobierałeś lekcje matematyki, ale według moich rachunków 8,5+12 to wciąż mniej niż 120+20x4. Nie wiem też, jak z Twoją wiedzą historyczną, ale na wszelki wypadek przypominam, że najemnicy wielokrotnie bywali użyteczni. A teraz serio: czy Ty też czujesz się emocjonalnie związany z firmą, w której pracujesz? Czy to jest coś, czego Twoja firma oczekuje od nowych pracowników? Coutinho nie ruszył na wojnę, tylko przyszedł zarabiać pieniądze, wygrać coś fajnego i zawalczyć o swoją karierę - w Bayernie lub gdzie indziej. Jeśli na tym okresie próbnym się sprawdzi, nie będę miał nic przeciwko wykupieniu go za 120 mln. A jeśli nie, trudno. Tak czy inaczej działaczom Bayernu - co jednak imponujące - udało się bez większego ryzyka zakontraktować bardzo przyzwoitego piłkarza, i to w sytuacji, w której Barcelona rozpaczliwie ciuła środki na sprowadzenie Neymara.

Dla Ciebie to wyrzucanie pieniędzy w błoto, dla mnie krótkoterminowa inwestycja - całkiem logiczna w zaistniałych warunkach. Oczywiście że problemem są zaistniałe warunki: nie trzeba było stawiać wszystkiego na kartę pt. Sané i należało mieć kilka planów alternatywnych. Może zresztą były, ale z różnych przyczyn nie wypaliły, nie wiemy tego.

Problem z aklimatyzacją może mieć każdy piłkarz i nie brak było takich przypadków, w których jednemu czy drugiemu, skądinąd bardzo dobremu, nie przypasowały warunki, liga, otoczenie, system gry.
27.08.2019 05:41
@FanGraczyBayern
Skreśliłem Coutinho na starcie bo został wypożyczony a nie kupiony. Gdyby został kupiony to miałby ode mnie kredyt zaufania. Uważam że wypożyczenia w pełni ukształtowanego bo 27 letniego gracza nie ma sensu (przykład Jamesa to dobrze pokazuje, James prawie do samego końca wypożyczenia mówił że czuje się w Monachium jak w domu a potem zwiał z powrotem do Madrytu - Coutinho robi dokładnie to samo).
Zresztą gdyby zarząd wierzył w Coutinho to by go kupili ale on jest przecież zapchaj dziurą i niczym więcej.

@predator
"Po drugie, 120 mln i 20+ mln euro rocznie to dużo"
Napisałeś że to dużo a wypożyczenie 8,5 + pensja 12 za jeden sezon dla najemnika który w ogóle nie czuje się częścią klubu to mało? I stać nas na takie wyrzucanie kasy i tracenie czasu bo to oznacza kolejny sezon przebudowy (bez przebudowy moim zdaniem). Napisałem że Coutinho to najemnik bo wiadomo że nie był nawet opcją "Ź" (gdyby naprawdę był brany pod uwagę to przyszedłby zaraz po transferze Grizmanna do Barcelony i nie na wypożyczenie a po prostu jako transfer definitywny) ale że żadna inna nie wypaliła to w trybie awaryjnym go wypożyczyliśmy i on też dobrze wie że nikt za rok nie da za niego 120 mln. Dobry zawodnik i co najważniejsze profesjonalista wszędzie się zaklimatyzuje bo to jego praca i jak już decyduje się gdzieś przejść to wie co robi i na co się decyduje. Problemy z aklimatyzacją może mieć młody zawodni ale nie taki doświadczony jak Coutinho który grał już we Włoszech, Anglii, Hiszpanii.

@Arkady142
1."Wypominając to, że w Barcy mu się nie udało zapomniałeś o jednej rzeczy. Tam jest Messi"
2."Dodatkowo uważam (i znam wielu którzy też mają takie samo zdanie), że jeżeli piłkarz poradzi sobie w najbardziej wymagającej lidze świata (wiadomo o jaką chodzi), to poradzi sobie wszędzie"
3."Jeszcze tak apropo aklimatyzacji Brazylijczyka, bariera językowa itp. Coutinho mówił że w Monachium czuje się świetnie i zabiera się za Niemiecki"
4. "I jeszcze coś. To jest tylko wypożyczenie a nie transfer definitywny"

1. Coutinho przyszedł w miejsce Neymara do Barcy więc miejsce dla niego u boku Mesiego było. Miał zostać następcą Neymara i nową gwiazdą więc miał też duże wsparcie w klubie (nikt nie wydaje takich pieniędzy na piłkarza żeby go potem sadzać na ławce) a mimo to nie poradził sobie i po prostu zawiódł.
2. No cóż tutaj wystarczy tylko ci odpowiedzieć a jednak w Barcelonie w lidze hiszpańskiej Coutinho sobie nie poradził - więc albo twoja teoria jest zła albo Coutinho nie taki dobry jak uważasz?
3. Tutaj też pojechałeś. W Hiszpani Brazylijczyk trafił na barierę językową za to w Niemczech będzie miał łatwiej z językiem. To że mówi że dobrze się u nas czuje znaczy tyle co nic tak dla przypomnienia James (który też był wypożyczony) też tak mówił bardzo długo a potem okazało się że po prostu kłamał.
4. O tym pisałem już wyżej w tym poście
26.08.2019 23:22
Wszystko jest pięknie ładnie aż do następnego meczu.
26.08.2019 20:56
@GuteSpiele XX-wieczne dicho zamienione na XIX-wieczne, w dodatku z francuskiej opery komicznej. To jest numer, który wszyscy kojarzą z kabaretem. Jeśli miało być memicznie, to wyszło.
26.08.2019 20:51
Jak dla mnie ten poprzedni kawałek grany po zdobyciu gola miał pie*dolnięcie, a ten nowy w ogóle nie nakręca atmosfery
26.08.2019 20:44
26.08.2019 20:34
Co powiecie o naszym "neue Torhymne" . Bo mnie ten "Cancan" Offenbacha osobiście lepiej podoba się niż ten stary.
26.08.2019 20:06
@GuteSpiele oprócz wiary istnieje jeszcze rachunek prawdopodobieństwa, który drastycznie tę nieprzewidywalność ogranicza. Bądź sobie marzycielem, nikt Ci nie broni. Natomiast w ocenie samych możliwości realizm jest warunkiem koniecznym.

Nie twierdzę, że Bayern Ligi Mistrzów nie wygra. Byłoby to kretyńskie, ponieważ przyszłość ma to do siebie, że jeszcze jej nie ma (i nie obchodzi mnie w tym miejscu, co ma do powiedzenia fizyka kwantowa). Twierdzę jedynie, że z taktycznym troglodytą Kovačem, übertroglodytą Tolisso, wiecznie utalentowanym Comanem, przehype'owanym Gnabrym i - last but not least - Alabą, który zgubił formę gdzieś w 2014 roku i nadal nie może jej znaleźć, szanse są wybitnie niewysokie.
26.08.2019 19:46
Bayern się rozkręca tylko pytanie w którą stronę, bo na razie jest to mizeria i nie ma co się podniecać nad wygrana z Schalke...FCBM!
26.08.2019 19:44
@predator Nie nazwałbym tego realizmem .
Wielokrotnie w finale Ligi Mistrzów grają drużyny których nikt się tam nie spodziewał ,bo piłka nożna jest nieprzewidywalna i nikt nigdy nie może być pewny zwycięstwa . Trzeba wierzyć w sukces w Lidze Mistrzów ,bo jest on realny .
26.08.2019 19:43
@GuteSpiele
Przestań tak na wszystko patrzeć przez różowe okulary. Tak świetnie to nie jest. Wygrany mecz bardzo przeciętnie zagrany.
26.08.2019 19:41
@GuteSpiele przykro mi, ale wśród kibiców również znajdują się realiści
26.08.2019 19:39
Nasza drużyna jest świetna i powoli się rozkręca . Gdy się rozkręci to już jej nikt nie dogoni i może wygrać Ligę Mistrzów , bo czemu nie ?
Bayern na pewno o tym myśli ,a my jako kibice powinniśmy wieżyc ,że to się uda ,a nie pisać rzeczy typu : Jaki ten Coman i Alaba jest słaby ,a najlepiej to wszystkich sprzedać i Kovac out ,bo to nie o to chodzi .

Edytowano : 2019-08-26 19:41:10

@Lucas87 właśnie o tym mówię . W cale nie jesteśmy gorsi od tych klubów .
26.08.2019 19:39
@Arkady142 abstrahując do tego, że generalnie masz rację: co to za esencjonalizm rodem z XIX wieku? Że niby Brazylijczycy są albo leniwi, albo pracowici? Przecież na temat każdego narodu, każdego społeczeństwa istnieją identyczne pary stereotypów.

Co do znajomości języków, w zasadniczej mierze ma ona podłoże społeczno-ekonomiczne, choć rzeczywiście do pewnego stopnia daje się tłumaczyć historią. Fajnie, że wspominasz o emigracji (skoro już o tym XIX wieku mowa, warto dodać, że także dla polskich chłopów opuszczających Królestwo po źle przeprowadzonej reformie uwłaszczeniowej Brazylia stanowiła drugi logiczny kierunek po Stanach Zjednoczonych), ale tu, w przypadku Coutinho, istotniejsze będą względy psychologiczne. Bagaż kulturowy, który pozwoli mu się odnaleźć w Monachium, Brazylijczyk raczej ma, ale jednocześnie ciąży na nim obowiązek udowodnienia wielu rzeczy, a liga i trener raczej dość specyficzni.

Co rzekłszy, życzę mu oczywiście jak najlepiej.
26.08.2019 19:38
Będzie piękny sezon dopóki nie trafimy na Barcelonę, Liverpool lub City, Wtedy się skończy.
26.08.2019 19:15
Maszyna się rozkreca jak się chlopaki zgraja to może być piękny sezon. Oby bez kontuzji,bo to nasza zgroza. Szczególnie skrzydła Comana i Gnabry. Bayern w drodze po 30 tytuł.Mia San Mia
26.08.2019 19:03
Kto jest takim wielkim idiotą skreślającym już teraz naszą nową gwiazdę - Coutinho?
26.08.2019 18:48
@Edmund - ok, już na starcie skreślasz Coutinho, nie rozumiem dlaczego ale ok. Tylko jak już, to co powiesz tym co już na starcie skreślili Kovaca i jak na razie wyniki są jakie są, a Philip rozegrał ledwie jedno oficjalne spotkanie?
Wypominając to, że w Barcy mu się nie udało zapomniałeś o jednej rzeczy. Tam jest Messi, tam jest wszystko pod niego. Taktyka i ustawienie Barcy, zależy od dyspozycji Lionela a resztę graczy dobiera trener. U nas będzie zupełnie inaczej.
Dodatkowo uważam (i znam wielu którzy też mają takie samo zdanie), że jeżeli piłkarz poradzi sobie w najbardziej wymagającej lidze świata (wiadomo o jaką chodzi), to poradzi sobie wszędzie. Naprawdę nie ma chyba piłkarza, który mając przeszłość w Anglii na wysokim poziomie, w innej lidze grał piach.
Jeszcze tak apropo aklimatyzacji Brazylijczyka, bariera językowa itp. Coutinho mówił że w Monachium czuje się świetnie i zabiera się za Niemiecki, niektórzy porównują go z Jamesem który zna chyba tylko Hiszpański.
Ale chyba niektórzy zapominają, że to są dwa zupełnie inne kraje i narodowości, Kolumbia i Brazylia.
Właśnie jestem po lekturze pt. Podcięte skrzydła Kanarka (nawiasem mówiąc, jeśli ktoś się interesuje futbolem, a zwłaszcza Brazylijskim, polecam!) redaktora Rabija. Była wzmianka o skrajnościach Brazylijczyków np. właśnie w nauce języków. Jeśli ktoś nie chce to się nie nauczy żadnego, a jeżeli ma jakieś chęci, to nauczy się (nie liczymy oczywiście Portugalskiego) przynajmniej 3. I przypomniała mi się opowieść, jak chyba jakiś działacz klubowy (albo przewodnik na stadionie) zaoferował języki w których można się dogadać, był hiszpański, angielski i właśnie niemiecki. Nawiasem mówiąc, dużo ludzi w kraju kawy ma właśnie niemieckie korzenia więc myślę że to nie jest dla nich jakiś problem nauczyć się tego języka, a Cou nie wygląda na jakiegoś głupka co mu sodówa odwala i myślę że nie powinien mieć z tym problemu.
I jeszcze coś. To jest tylko wypożyczenie a nie transfer definitywny, jeszcze jakby zapłacili 120 mln Barcelonie to bym rozumiał te gdybania czy wypali czy nie, bo to jest ogromna suma pieniędzy, ale nie ma zobowiązania do kupna tego piłkarza. Poza tym padł transfer Sane, Pepe został odrzucony bo był niby za słaby, Havertz najwyżej za rok, to kogo mieli kupić? Przecież już w połowie lipca każdy obrzucał błotem zarząd bo nie ma transferów, że to tylko czcze gadanie. A wiesz co by się działo jakby była taka stagnacja aż do zamknięcia okienka? Chyba lepiej że przyszedł taki Cou niż gdyby nie miał przyjść nikt, kto mógłby od razu wskoczyć do pierwszej 11.
26.08.2019 18:20
Z pewnością ma talent i wszystkie predyspozycje ale musi zrobić postęp bo kilka elementów sztuki piłkarskiej jest do poprawy. Ja się cieszę że go mamy bo facet ma gaz na skrzydle.
26.08.2019 18:16
@hoven Coman jest świetnym piłkarzem z wielkim talentem . Jego gra jest zdecydowanie lepsza z prawej strony co było widać w meczu z Schalke czy choćby we wcześniejszych sezonach . Kluczem w jego rozwoju jest brak kontuzji czego mu życzę
Po za tym on nowym Riberym nie będzie ,bo jest piłkarzem o zupełnie innej charakterystyce .
26.08.2019 18:11
Bayern to nie Real to po pierwsze, a po drugie chyba każdy sobie zdaje sprawę że Coman nie zastąpi nam Riberiego, nikt nie zastąpi nam Riberiego bo takich piłkarzy na rynku nie ma lub są nieosiągalnie dla FCB.
Więc skończ już tą jałową dyskusję.
26.08.2019 17:48
@hoven, tak wiemy już, że Comanów, Kimmichów i całą resztę amatorów, trzeba wyrzucić natychmiast. Na prawdę nie musisz spamować tym cały czas...
26.08.2019 17:35
W madrycie juz sie kwestionuje Viniciusa a u nas z Comana zrobiono podstawowego skrzydlowego...

nie dajmy sobie wmoci ze Walcott jest lubedzie nowym Riberym
26.08.2019 17:29
Z tego co widzę to jeszcze nikt chyba dziś tego nie linkował, a więc:

Rudi Völler confirms Bayern's interest in Havertz: "It's no secret that there were phone calls & a big interest. I spoke directly & in a friendly way with Rummenigge who totally understood that we're not selling now, but Bayern was not the only club that asked us about Kai" [Sky]

Czyli zainteresowanie jest, ale nie tylko nasza oferta znajdzie się na stole.
26.08.2019 17:04
Klopp w 2022 kończy przygodę w Liverpoolu robi rok przerwy od piłki i do Bayernu który zostanie odmłodzony na gotowe.
26.08.2019 16:48
@Edmund to nie musi być - i raczej nie jest - kwestia wiary lub niewiary w umiejętności Coutinho, tylko racjonalnych argumentów. Po pierwsze, piłkarz może się nie zaaklimatyzować, nie wpasować, nie odnaleźć; kraj może mu się nie spodobać, język może być problemem, tęsknota za rodziną okaże się zbyt silna, depresja go dopadnie... itp., itd. Po drugie, 120 mln i 20+ mln euro rocznie to dużo. Jeżeli Coutinho się nie zaaklimatyzuje, Bayern zostanie z koszmarnie drogim i bezużytecznym pracownikiem na liście płac. Jeśli zaś się zaaklimatyzuje, zawsze będzie można użyć tego jako argumentu w negocjacjach: my również cię tu kochamy, ale nie stać nas na twoją kartę zawodniczą i musisz trochę zejść z kosztów. Po trzecie, Bayern dopiero co przejechał się na Jamesie i istnieje ryzyko, że Coutinho też będzie miał pod górkę z Kovačem. Po czwarte wreszcie, za rok będziemy mądrzejsi w sprawie Sanégo i klub będzie mógł rozważyć różne opcje.

Edytowano : 2019-08-26 16:50:29

A skoro już o tym mowa, Sané podobno po operacji. Nogi mu nie upiłowali, w tych smutnych czasach potraktujmy to jako pierwszy dobry znak.
26.08.2019 15:34
@Edmund
Skreślanie na starcie takiego zawodnika jest zdecydowanie nie odpowiednie. Skreślić od razu to można Recę w kadrze, ale nie kogoś takiego jak Coutinho.
26.08.2019 15:32
@Edmund
Dokładnie. Dla dobra Bayernu lepiej żebym ja miał rację :)
26.08.2019 15:17
Jeżeli chodzi o pozycję Kimmicha jest to prawa obrona . Co z tego że zawsze wcześniej grał w środku pola jak grał średnio . Dopiero jak został ustawiony na prawej obronie wskoczył na wyższy poziom i dzisiaj jest najlepszym bocznym obrońcą . Alaba gra w sumie dobrze i w środku obrony i na lewej i na wszystkich pozycjach środka pola .
Jeżeli chodzi o Hernandeza to jako boczny obrońca nie wygląda tak dobrze jak środkowy . Więc tak naprawdę nominalną pozycją tych zawodników są pozycje na których grają najlepiej .
Jeżeli chodzi o Coutinho to jestem przekonany ,że będzie grał jak w Liverpoolu ,a nawet lepiej . Co do Eriksena jest świetny i tani , ale jeżeli ewentualnie sprowadzimy Havertza i wykupimy Coutinho nie za dużo będziemy mieli tych "10" ??
26.08.2019 14:53
@Arcatera80
"Nie uważam też żeby wyznacznikiem umiejętności zawodnika było to czy został on wypożyczony czy sprzedany."

Tutaj też widzę problem bo uważam że wypożyczyć można 18 albo 19 latka bo może się sprawdzi a może nie ale wypożyczanie 27 latka uważam za nieporozumienie. Uważam że nikt w zarządzie nie wierzy w Coutinho dlatego go wypożyczono żeby po sezonie oddać. Gdyby naprawdę byli przekonani co do jego umiejętności (a 27 letni piłkarz jest w pełni ukształtowany i ciężko przypuszczać że jego talent eksploduje w tym wieku) to nie został by wypożyczony a po prostu kupiony.

Ale żeby nie było szanuje twoje zdanie. Zobaczymy czy miałeś rację wierząc w to że Coutinho sprawdzi się u nas czy może ja skreślając go na starcie.
26.08.2019 14:52
@Gomez333 Totenham oczekuje TYLKO 50 mln! Przecież to jest jak za darmo jeśli chodzi o zawodnika takiej klasy.
26.08.2019 14:47
Ja to się dziwię czego FCB nie złoży oferty za Eriksena. Tylko musimy się męczyć z tym kiepskim Alcantara
26.08.2019 14:44
Są różne powody tego, że dany zawodnik nie sprawdza się w jednym klubie, a w drugim odżywa. Nie skreślałbym Coutinho na starcie, tylko dlatego, że nie poradził sobie w Barcelonie. Nie uważam też żeby wyznacznikiem umiejętności zawodnika było to czy został on wypożyczony czy sprzedany. A za całkowicie bezsensowne uważam ocenianie zawodnika po 30 min gry w nowym ustawieniu i zespole. Ale to rzecz jasna moje zdanie. Co do Thiago to się akurat zgadzam. Nie daje tyle drużynie ile się po nim spodziewano jak odchodził z Hiszpanii, a jego straty w środku pola wołają o pomstę do nieba. I nie jest to tylko problem trenera, nie przekonywał mnie i za Guardioli, i za Juppa, i za Ancela. Technika i opanowanie piłki na światowym poziomie, szkoda że rzadko ma to przełożenie na grę drużyny
26.08.2019 14:40
Widzę nagonka na Kimmicha. Joshua o wiele lepiej gra na PO niż w środku pola. Dla mnie to TOP 3 najlepszych prawych obrońców świata.
26.08.2019 14:00
@Arcatera80
No cóż mam swoje zdanie o Coutinho i czas pokaże czy słuszne czy nie. Na razie uważam że to był błąd sprowadzenie tego gracza do nas.
Co do profilu to napisałem profil Tiago który nie jest gwiazdą ale tak jest u nas przedstawiany pomimo że na to nie zasługuje i odnoszę wrażenie że z Coutinho wiele osób tutaj też na siłę próbuje zrobić gwiazdę.

Edytowano : 2019-08-26 14:04:20

Gdyby Tiago był tak dobry jak jest u nas przedstawiany to już dawno do klubu spływały by oferty kupna a z tego co kojarzę to nie było nigdy żadnej.
Gdyby Coutinho był gwiazdą to Barcelona nie oddała by go na wypożyczenie.
26.08.2019 13:53
Kto pamięta mecz Niemcy-Francja to widział jak tragicznie wyglądał Kimmich. Zawalił gola w sumie i mecz razem z Manu
26.08.2019 13:38
@Edmund
Nie ma to jak stworzyć pełny profil zawodnika po 30 minutach w jednym meczu, w nowym zespole :)
Podziwiam umiejętności analityczne
26.08.2019 13:38
Ciekawe czy Bayern jeszcze zaskoczy jakimś transferem na ostatnia chwilę, a oni to potrafią, ale na 99 % nic się nie wydarzy :) FCBM!
26.08.2019 13:34
@Nookie
Bez szalu. Grali krotko. Coutinhio chcial byc pod gra, pokazywal sie. Moze byc z niego pozytek. Perisic mecz do zapomnienia. Ale to ich pierwszy mecz, nic dziwnego, ze nie bylo fajerwerkow.

30 minut to krótko? Perisic to jakby go w ogóle nie było na boisku to by nie było różnicy. Coutinho może i pokazywał się do gry ale zapowiada się drugi Tiago czyli ładne przyjęcie, kółeczko i oddanie do najbliższego. Może co 10 mecz jakieś jedno super zagranie i wtedy zachwyty jaką to gwiazdę mamy w zespole. Tylko że nasza gwiazda Tiago jest już tyle czasu u nas i jakoś przez ten czas nikt go nie chce nawet zapytania nie było.
26.08.2019 13:27
W Lizbonie najprawdopodobniej byli obserwować Florentino Luisa. Taki umie bronić i coś rozegrać.

https://www.youtube.com/watch?v=O08Jrezgqao

Edytowano : 2019-08-26 13:29:15

Klauzula 120mln euro xD
26.08.2019 13:21
Oczywiście, i w innym zespole itd.

Tylko tylko, że nie zgadzam się zupełnie ze stwierdzeniem, że Kimmich jest tragiczny w obronie. Nie ma w tym wiele wspólnego z prawdą.
26.08.2019 13:13
@admin
Warto też dodać, że Arnold gra w silniejszej lidze.
26.08.2019 13:08
Strasznie się uparłeś na tego Kimmicha @hoven . A ja kolejny raz mogę tylko napisać, że żaden ofensywnie grający boczny obrońca nie był idealny w defensywie. Każdemu zdarzają się błędy i wypominanie jednego, czy dwóch meczów nie jest zbytnio sensowne.

Co śmieszniejsze, statystyki mówią, że Kimmich średnio jest mijany w meczu ligowym 0.85 razy. A wychwalany przez Ciebie pod niebiosa (popraw mnie jeśli się mylę) Trent-Alexander 1.1 razy. [statystyki za poprzedni ligowy sezon]

Już kiedyś na ten temat dyskutowaliśmy i za bardzo powtarzać mi się nie chce. Dziwi mnie jednak troszkę, że tak usilnie chcesz przekonywać wszystkich dookoła do swojego zdania. Trochę to przypomina tych, którzy jak tylko zobaczą jakiekolwiek dobre słowo nt Kovaca to lecą przekonywać, że jednak tak nie jest ;)

Pzdr
26.08.2019 12:54
Byli też na meczu Benfici z Porto. Kogo oni tam szukali? :D

@Sven
Vidal w Portugalii? xD
26.08.2019 12:52
Chcieli od United więcej niż 60 mln,bo od klubów z PL się zawsze więcej oczekuje.
Fajny zawodnik na skrzydło i pomoc za pewnie 65 mln by na luzie poszedł.
26.08.2019 12:50
Pokaż więcej

reklama