DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Kimas Strona 1

4

Nie rozumiem komentarzy czemu chcecie by pobił rekord Polaka a czemu nie ? Tu są kibice Bayernu a nie pojedynczego zawodnika. Jak jest szansa na pobicie rekordu i jest to zawodnik Bayernu nie ważne jakiej jest narodowości jestem na tak.

16.03.2024 12:37

4

Davies chce 20 mln rocznie ? Dobre żarty. Uśmiałem się po pachy. Pewnie jego agent miesza, bo wie że Real jest zainteresowany.

Trochę faktów: Davies od 3 lat gra piach, jedyne co mu pozostało to szybkość. Głupie straty w obronie, wyprowadzenie, dryblingi wszystko leży. Odwincie sobie mecz z Werderem co z nim robił Weiser ( siatka przy golu ). To nie jest piłkarz, by mu płacić takie pieniądze. Jak chcę odejść ok w jego miejsce przychodzi Theo i nie ma problemów.

Cześć z was pisze, że w Realu wróci a co nas to interesuje? Jako kibice Bayernu patrzmy jak dany pilkarz gra u nas a Davies gra piach i dostrzega to coraz więcej osób.

26.02.2024 15:28

3

Co to znaczy Mourinho do końca sezonu? Już widzę jak piłkarze umierają za trenera. My potrzebujemy trenera na dłużej, by zbudował coś a nie na kilka miesięcy.

Mam nadzieje, że już nie zagramy takim ustawieniem taktycznym z 5 obrońców i bez skrzydeł.

Neuer- Mazraoui, De Ligt, Upa, Guerrero- Pavlovic, Goretzka- Sane, Mueller, Musiala- Kane.

Tak bym wyszedł na Lazio.

12.02.2024 12:21

3

Też mnie zaskoczyło to. Można tak robić jak jest 1:0, 2:1, ale 2:0 i 94 minuta? Zupełnie niezrozumiałe. A bramka na 3:0 to gwoźdz do trumny tego spotkania i blamażu.

Serio nie ma słów na postawę drużyny Leverkusen nie zagrało wielkiego meczu dziś.

Co powiedział Tuchel po meczu?

10.02.2024 21:09

3

Jak można oceniać piłkarza, który jeszcze u nas nie gra? Czy jest na Bayern czy nie wyjdzie na koniec sezonu. Davies do nas przyszedł jako piłkarz anonimowy i rozwinął się świetnie. Warto każdemu dać szansę, a nie skreślać na starcie.

28.01.2024 18:20

3

Moim zdaniem gdyby Tuchela zwolnili to dało by to takie wewnętrzne przyzwolenie, że piłkarze są ważniejsi a ja czekam jak od niektórych piłkarzy w końcu zacznie się wyciągać konsekwencje.

22.01.2024 15:33

3

Ivan7 zgadza się trenerowi powinno się stworzyć jak najlepsze warunki i sprowadzić graczy jakich w danej chwili potrzebuję. Nie mam nic do De Ligta natomiast zastanawia mnie nieco fenomen jego ,, fan klubu " na tej stronie co najmniej jak by strzelił nam gola w finale LM w 90 minucie.

Ja osobiście stawiam Kima i Upa wyżej co nie oznacza, że nie doceniam De Ligta. Z tym, że niech pokażę to na boisku. A tu co rusz urazy a jak wraca to chce od razu pierwszy skład to nie przejdzie w takim klubie jak Bayern gdzie jest konkurencja.

A zamiast walczyć o skład czytam, że facet się obraża co w moim osobistym rankingu nie sprawia że jest wyżej, wręcz przeciwnie.

20.01.2024 01:01

2

@bawaria42 dokładnie. Dortmund ma pewną LM po zajęciu 5 miejsca.

11.05.2024 20:23

2

Niby 36 lat meczów obejrzanych w życiu tysiące a serce coraz mocniej biję. Dziś nie prędko zasnę.

08.05.2024 19:45

2

Leverkusen 22 stracone gole my 41 to wiele mówi o naszej genialnej obronie.

04.05.2024 17:40

2

Ze wszystkich głupich pomysłów jakie UEFA wprowadza to zniesienie przewagi bramek na wyjeździe plus 5 zmian w meczu uważam za mocno trafne.

01.05.2024 18:24

2

Dla nas dobry wynik 5 pkt przewagi nad Stuttgartem.

27.04.2024 20:33

2

@Alistair już ten sezon pokazał, że długie przerwy chodź by w grudniu 10 dniowa ze względu na przełożony mecz z Unionem nam nie służą.

27.04.2024 14:44

2

Prasa jedno, rzeczywistość drugie. Pamiętam jak pisali, że Kane nie dla Bayernu a potem pyk oficjalka.

Traktuje te różne newsy z przymrużeniem oka.

23.04.2024 12:32

2

Bardzo dobry mecz widać, że LM dala im dodatkowego zastrzyku energii co ważne widać było, że się chciało. Każdego można wyróżnić na plus nawet Kim zagrał dobrze.

2 gole Muellera na takich rywali on jest jak znalazł ze swoim doświadczeniem. Szkoda straconego gola w którego zamieszany był Upamecano.. w hierarchi obrońców obecnie najgorszy z całej czwórki.

Fajny mecz przyjemny do oglądania, oby tak dalej.

20.04.2024 20:50

2

Tylko Upa wszedł od razu mniej stabilniej było z tyłu...

20.04.2024 20:22

2

Neuer- Kimmich, Dier, De Ligt, Guerrero- Pavlovic, Goretzka- Sane, Musiala, Tel- Kane.

Tak bym wyszedł na Arsenal.

15.04.2024 18:08

2

Ten sezon jest jaki jest. Ja już się z tym dawno pogodziłem. Większość neczy będzie przepychana. Wczoraj zawiodła skuteczność, bo powinno być 3,4:0 dla nas. Dziś Leverkusen przypieczetuje majstra I trzeba im tylko pogratulować.

14.04.2024 12:04

2

Barcelona zaskoczyła. Spodziewałem się, że to PSG zwycięży. Generalnie tegoroczna LM mi się podoba. W zasadzie każdy w rewanżu może awansować lub odpaść. Prawdziwa uczta dla kibiców futbolu.

11.04.2024 04:37

2

Takie wypowiedzi to kryminał on jest 50 % sezonu kontuzjowany...

Zobaczcie sobie Lucasa w PSG u nas szklana tam zasuwa wszystko gra praktycznie.

04.04.2024 11:27

2

Wy na prawdę uważacie, że przyjdzie nowy trener i my nagle zaczniemy grać o 100% lepiej ? Przyjmijcie do wiadomości, że ten sezon jest stracony i jedynie nad czym musimy pracować to nad uratowaniem twarzy. Za dużo złych rzeczy dzieje się by nagle to miało się odmienić. Trener będzie nowy to wiemy, piłkarze typu Davies, którzy myślami już są daleko od Monachium. Sane co jest cieniem samego siebie i tak dalej i tak dalej. Ja to przyjąłem do wiadomości i niczego wielkiego nie spodziewam się po tym sezonie. Po prostu taki sezon musiał przyjść a kluczowe będzie to co będzie się działo latem.

02.04.2024 10:05

2

Zasłoną dymną były nasze ostatnie mecze ze słabymi rywalami którym wszystkim zasłoniły oczy. Mecz z BVB fatalny pod każdym względem cała drużyna zagrała bardzo źle. Najgorsi u nas Dier, Goretzka, Sane, Davies. Dortmund niczego wielkiego nie zagrał wykorzystali nasze słabości plus perfekcyjni byli taktycznie. My za to bez pomysłu, bez tempa, ikry zagraliśmy ten mecz.

Hummels dziś profeska najlepszy zawodnik spotkania.

30.03.2024 22:09

2

Trzeba siąść na nich i zagrać swoje. Mamy piłkarzy, by odwrócić ten trend.

05.03.2024 16:28

2

Też nie rozumiem tego pokrętnego sposobu myślenia ,, lepiej przegrać " to jest zespół i zawszę liczy się tylko zwycięstwo. Nie ważne kto trenuję Bayern i jakie ma wyniki liczy się zwycięstwo.

Odpadnięcie na tym etapie rozgrywek było by dużą rysą wizerunkową na szkle.

05.03.2024 16:01

2

Panowie wy patrzycie w tabele, matematyka u was jakoś funkcjonuje? Lipsk traci do nas kilkanaście punktów podobnie Dortmund. Skończymy na 2 miejscu, bo nawet z takim marazmem nie ma opcji byśmy wypadli niżej. Dortmund i Lipsk też pogubią punkty jeszcze.

Teraz mamy dwa mecze z ostatnim i przed ostatnim zespołem tabeli.

Jestem pewny, że zajmiemy 2 miejsce. Z taką jakością spaść niżej to była by kompromitacja- kompromitacji.

02.03.2024 10:54

2

Przestańcie się czepiać zarządu. Kto by do nas teraz przyszedł jako strażak do końca sezonu i co po sezonie kolejny trener... ? Chaos to już wolę pomęczyć się z Tuchelem i po sezonie zakontraktować nowego trenera na lata.

Wczoraj pierwsze 30 minut to skandal jak by nas nie było. 2 połowa już to był taki stary Bayern dominujący tylko nieskuteczny. Zobaczymy we wtorek musimy wszystko zrobić by awansować dalej.

02.03.2024 10:33

2

Dobra druga połowa a po golu na 2:1 cofamy się... no przecież to nie może być prawda... Tuchel tymi zmianami dał dziś popis niekompetencji...

01.03.2024 22:31

2

Wirtz i Hernandez jak najbardziej widział bym u nas. Hernandez mnie przekonuję ma ciąg na bramkę i nie łapie tylu urazów co Davies.

Wirtz też jak najbardziej. Musiala nieco obniżył loty w tym sezonie za dużo się kiwa, dużo strat i liczby też mocno średnie.

15.02.2024 13:27

2

Neuer: każdy z nas musi przyjrzeć się sobie i zastanowić się nad swoim występem. To był jeden z najgorszych meczów Bayernu w jakich uczestniczyłem.

Neuer po meczu.

Co do Mourinho nie kupuje tego pomysłu. Trener, który dawno nie jest na topie.

11.02.2024 16:01

2

Popieram. Nie można wszystkiego tłumaczyć fartem tym bardziej, że powtarza się to któryś raz z rzędu.

06.02.2024 22:39

2

Ciężko ugryźć ten ranking pytanie czy obecnie najlepsi czy ogólnie na przestrzeni lat. Wymienie moją piątkę najlepszych obecnie.

Guardiola, Ancelotti, Klopp, Simeone, Inzaghi.

Kolejność niech każdy sobie ustali według siebie.

05.02.2024 09:05

2

Mnie zastanawia skąd biorą się te urazy. Odpadł nam PN. Mieliśmy czasem po 10 dni przerwy między meczami. A tu co rusz urazy ktoś za to beknie, bo to nie jest normalne.

Zwróćcie uwagę Lucas gra w PSG i póki co zero urazów chyba, że o czymś nie wiem.

U nas non stop był z nim szpital.

04.02.2024 09:39

2

Reprezentacja Niemiec od wielu lat nie jest w ścisłym topie zespołów. Brak napastnika, zawirowania z trenerami. Mają perełki jak Wirtz, ale to nie ta sama reprezentacja co kiedyś.

W moim ścisłym topie Europejskim są Francja, Hiszpania, Anglia, Portugalia, Włochy i gdzieś tam za nimi są Niemcy.

31.01.2024 13:12

2

Na obronę Tuchela można też wskazać fakt, że nie dostał piłkarzy jakich chciał.

Davies już myślami jest na plaży w Madrycie. Szkoda, że Kanadyjczyk ma krótką pamięć i jak wykryto problemy z sercem zajęli się nim a teraz on mentalnie jest gdzie indziej. 3 x odmówił przedłużenia kontraktu trzeba młokosa posadzić na ławce by lekko zmądrzał.

Tu potrzeba przewietrzenia szatni, Sarr i podobnych wynalazków się pozbyć i wtedy atakować ponownie.

Nie jestem zwolennikiem zwalania wszystkiego na trenera. Pamiętacie jaka tu była nogonka, że Tell nie dostaje szansy. Wczoraj wszedł I co nic a powinien ze dwie trafić. Nie dziwię się jemu, że to widzi i nie daje mu więcej szansy. Ja nie mówię o strzelaniu gola na 3,4:0, ale o golach które odwrócą losy spotkania a to u Tella leży i kwiczy.

Wymagajmy więcej od piłkarzy... na Boga wczoraj był Werder a nie City czy Real.

22.01.2024 11:46

2

Korzystasz z Chrome ? U mnie było podobnie po wyczyszczeniu pamięci podręcznej wszystko działa świetnie.

20.01.2024 12:06

2

Obiektywnie patrząc De Ligt ma non stop urazy, to niezaprzeczalny fakt. Podstawową parą środkowych obrońców są Upa i Kim. I teraz wyobraźcie sobie co by było gdyby za każdy razem po kontuzji De Ligt wraca do pierwszej 11 ? . Moim zdaniem zaburzyło by to równowagę w obronie. Obrona to specyficzba formacja gdzie piłkarze muszą się czuć dobrze ze sobą, być zgranym. A tu facet wraca po kontuzji i ma od razu mieć pierwszy skład z jakiej racji?.

Jesteśmy Bayernem tutaj rywalizacja jest na każdym treningu. Jedna rzecz jaka podoba mi się w Tuchelu to potrafi przywołać gwiazdy do porządku. Sane za jego kadencji przechodzi u nas renesans formy. Kimmicha potrafi sprowadzić do parteru posadzić Muellera na ławce.

A to, że jesteśmy drudzy to zasługa świetnego Leverkusen, który punktuje. Normalnie gdyby powtórzyły się sezony wstecz już teraz mieli byśmy 8-10 pkt przewagi.

Póki co sezon trwa i ja nie zamierzam być hejterem i szukać hu* w tyłku. Dajmy trenerowi pracować, bo mamy duże cele przed sobą.

Msm może w końcu zaklepia to wypożyczenie.

20.01.2024 11:23

1

Gnabry zdrowy jest przydatny, Gnabry kontuzjowany jest bezużyteczny. My nie możemy mieć w kadrze piłkarzy, którzy 60% sezonu się leczą. Jak chcę się walczyć o najwyższe trofea takich piłkarzy nie można mieć w kadrze.

11.05.2024 14:32

1

Oglądałem bramkę Daviesa kilka razy i nie wiem jak wam mi do bólu ten gol przypomina gol Lahma na MŚ 2006 bodajże z Kostaryką.

U nas większość jest szklana przyszedł Boey od razu uraz przypadek ? Vos trzeba z tym zrobić koniecznie.

11.05.2024 12:28

1

Z tym Davies to spokojnie on mentalnie jest w Madrycie także nie nastawiał bym się na kolejny sezon z nim.

09.05.2024 10:53

1

Musiala też wczoraj nie udźwignął rangi spotkania. Dużo strat, zagubiony nie jestem pewny czy nie grał z urazem. Tak jak kolega niżej pisał wynik 4:3 to nie tragedia natomiast przegraliśmy finał przez indywidualne błędy patrz pierwszy mecz Kima i drugi Neuera takie są fakty. Nie można przejść do finału popełniając takie błędy na tym poziomie.

Obronę budować na De Ligt i Dier do nich dokoptowac zmiennikow. Coman, Gnabry po sezonie out, my nie potrzebujemy piłkarzy, którzy 60% sezonu są kontuzjowani.

09.05.2024 10:44

1

Myślę, że dla naszych włodarzy to jest mega policzek BVB w finale i taki sezon. Myślę, że to może być jakieś rekordowe okienko w naszym wykonaniu.

09.05.2024 07:52

1

Końcówka tego meczu jest kwintesencją Bayernu z tego sezonu.

08.05.2024 23:00

1

O kontuzji Gnabry nie będę nic mówił. To nie czas i miejsce na to, ale po sezonie musi osoba za to odpowiedzialna beknąć za to. Nie może być tak, że piłkarz u nas leczy się 2 miesiące tylko po to żeby zagrać 2,3 mecze....

08.05.2024 21:59

1

Piłka była na boisku z przodu nie wybita. Marciniak rego nie zauważył moim zdaniem gola by nie było.

08.05.2024 21:53

1

Dokładnie, nie ma co atakować na hurra Real może nas szybko ukarać.

08.05.2024 15:04

1

W końcu nastał ten dzień. Wieczorem nerwy siegna zenitu gramy o finał LM z zespołem mało przyjemnym, który LM ma w DNA. Cieszy powrót De Ligta oby stworzył dziś skałę razem z Dier. Gnabry chłopie też na Ciebie liczę, bo zawsze coś wykombinujesz jak nie asysta to jakiś karny z tyłka. Sane to samo udowodnij, że jesteś wart tych pieniędzy.

Trzeba zagrać mądrze, opanować środek pola nie spieszyć się nadmiernie. Real u siebie będzie atakował to stwarza szansę na kontry. Najmniejszy błąd z obu stron będzie karany podwójnie nawet potrójnie. Niesamowite co by o Tuchelu złego nie mówić to należą mu się brawa chodzby za te emocje w końcówce sezonu. Ten mecz może być kluczowy i dać odpowiedź którzy pilkarze się nadają, z którymi trzeba będzie się pożegnać. Do boju panowie dawać z wątroby ile się da i po finał na Wembley.

08.05.2024 11:42

1

Dlatego pisałem za te porażki winni powinni być rozliczeni.

04.05.2024 21:13

1

Mental i głowa to jest powód.

04.05.2024 17:41

1

To było do przewidzenia w 2 połowie. Upamecano wszedł, Kim sabotażysta jak zagra z Realem to będzie ich 12 zawodnik plus Davies.

04.05.2024 17:29

1

W 2 połowie pokazali nam miejsce w szeregu.

04.05.2024 17:27

1

Dla Bayernu większego nie ma, dla postrzegania Bundesligi już owszem.

01.05.2024 23:30

1

Skąd pewność, że De Ligt zagra? Ja takiej nie mam.

01.05.2024 14:29

1

Nie rozumiem tej nagonki na Tuchela, niektórzy tutaj szukają tylko pretekstu by się dowalić i szukać dziury w całym. Nie widzę nic złego w krytyce Kima Tuchel przedstawił wszystko jak wyglądało i co w tym złego. Stary jesteś piłkarzem Bayernu nie Mainz, Bochum jak presja i krytyka Cię uderza to może trzeba zmienić podwórko.

Tuchel po sezonie odchodzi więc też może mówić co chce.

01.05.2024 12:20

1

Zupełnie nie wiem czego się spodziewać. Kolejkę wcześniej nie dawałem nam szans a tu taka niespodzianka. Real jest faworytem my już na obecny stan i tak zaszliśmy dalej niż przewidywaliśmy. Jak zagra Kim to będzie dla niego prawdziwy sprawdzian. Oby dał radę, jak nie to raczej po zmsezonie pożegnać, bo my potrzebujemy obrońców właśnie na takie mecze nie z całym szacunkiem na Koln, Mainz, Bochum itp.

Trzymam kciuki całym sercem, zadecydują niuanse, błędy indywidualne i wygra ten kto zdominuje środek pola. Cieszy, że kilku wraca będą potrzebni. Sane nie grał dwa tygodnie odpoczął solidnie. Gnabry miał super formę raczej w 2,3 tyg jej nie stracił. Musiala musi się dziś odczarować. Do boju Panowie!.

30.04.2024 15:43

1

Nikt przed sezonem mie mógł przewidzieć kontuzji czy formy danych piłkarzy. Człowiek zawsze jest mądrzejszy po szkodzie.

29.04.2024 18:06

1

@Alistair Tuchel potwierdził na konferencji, że w finałowym treningu udział wezmą Laimer, De Ligt i Upa, natomiast decyzję zapadną jutro.

Ponoć Laimer jest najbliżej powrotu.

29.04.2024 13:50

1

Kicker przewiduje jutro De Ligta i Laimera od początku, czyżby wiedzieli coś więcej?

29.04.2024 13:13

1

Szczerze mówiąc nie chce mi się wierzyć by De Ligt opuszczający stadion z bandażem na kolanie utykajac by był w stanie zagrać na 100% we wtorek mecz półfinałowy LM ale... może za mało widziałem w życiu jeszcze.

28.04.2024 16:07

1

Raport z dziś: Sane i Gnabry wrócili do treningu z zespołem. Jutro Musiala wraca do kadry. Laimer i De Ligt dziś nie trenowali.

28.04.2024 12:33

1

Oby to była zasłona dymna.

28.04.2024 11:46

1

Już 2:1. Jeszcze Bayer to wyciągnie.

27.04.2024 19:52

1

Niby 2:1, ale mecz pod pełną kontrolą. Powinno być wyżej szczególnie druga połowa w naszym wykonaniu. Szkoda, że Kane tak mocno egoistycznie dziś, bo mogło być i powinno wyżej. Laimer myślę to nic poważnego. Frankfurt w 2 połowie bez żadnego zagrożenia.

27.04.2024 17:34

1

Wcale się nie zdziwię jak Sane będzie wykorzystywany już tylko w LM do końca sezonu.

25.04.2024 12:36

1

Sammy ją nie twierdzę, że to zrobi różnice. Tuchel dobrze rotuje pewnie w sobotę też będą rotację może wyjdziemy podobne jak z Unionem, ale uważam, że mogliśmy to przenieść na piątek.

Wedle prasy Gnabry wróci już na Frankfurt a Sane będzie dalej oszczędzany i zagra z Realem.

24.04.2024 13:30

1

Zastanawia mnie jedna sprawa. Czy meczu Bayern- Frankfurt nie można było rozegrać w piątek? Frankfurt nie gra w żadnych pucharach z niczym to nie koliduje. A gramy sobota 15:30.

Real gra swój mecz w piątek.

22.04.2024 18:15

1

Upamecano zdecydowanie jest 4 w hierarchii obrońców obecnie. Jak tylko wszedł od razu zaczęło robić się niepewnie w obronie. Mi się podoba Dier jest bardzo stabilny i chyba ma największe nerwy po straconych bramkach.

Dier-De Ligt to jest podstawowa para obrońców najbardziej stabilna obecnie.

20.04.2024 21:06

1

Zgadza się nie zapominajmy co było w Heidenheim... wnioski muszą być wyciągnięte.

20.04.2024 19:27

1

Piękny strzał Kane na koniec połowy. W 2 utrzymać koncentrację i będzie dobrze. Tuchel dobrze rotuje 5 zmian odnośnie meczu z Arsenalem i jest git. Davies nie przekonuje do przodu nieźle z tyłu niepewnie za to stabilnie Kim.

20.04.2024 19:19

1

Ja też się nie spodziewam fajerwerków, ale trzeba zdobywać 3 pkt i utrzymać w miejsce. Może Kane dołoży kilka bramek.

20.04.2024 16:44

1

Didi Hamann udzielił ciekawego wywiadu na temat przedłużenia umowy z piłkarzami :

,, Bayern powinien podpisywać kontrakty z piłkarzami. Jak ktoś potrzebuje 4 tygodni by się zastanowić powinien trzymać się z dala od tego klubu. Bayern jest na to za duży "

Rzadko, bo rzadko tym razem dobrze prawi.

19.04.2024 13:16

1

Może się wyłamać lub nie. Do meczu z Realem wróci Gnabry i Davies. Mamy po jednym meczu w tygodniu więc nikt nie powinien się wyłamać. Sane też będzie miał czas by się wykurować odpowiednio. Boey chyba też niedługo wróci.

Z Unionem w sobotę dokonał bym kilku zmian. Davies, Tel, Mueller od początku.

18.04.2024 13:26

1

Wirtz powinien być dla nas absolutnym priorytetem. Nawet jak wydamy 100mln > jest on warty tej ceny. Razem z Musiala stworzyli by super duet w środku pola. Natomiast są pozycje bardziej wymagające wzmocnień niż środek pola. Obrona boki, środek plus skrzydła to pozycję wymagające wzmocnień na już.

16.04.2024 12:48

1

Koniec sezonu dla Comana I koniec Comana w Bayernie.

14.04.2024 10:13

1

Niestety, po sezonie sprzedać nic już z tego nie będzie na przyszłość.

13.04.2024 20:37

1

@misza fakt tak było. Pamiętam te żale w prasie ,, koledzy nie widzą Lewego ".

11.04.2024 12:41

1

@Pir5 mimo wszystko obecny Bayern z takim składem uważam za słabszy. Niech nam LM całkowicie nie przysłoni tego obrazu chyba, że do finału dojdziemy.

11.04.2024 11:25

1

Ja myślę sobie jak doszło do piłkarzy, że Klose może ich prowadzić w przypadku niepowodzenia z Arsenalem to jutro będzie porażka xd.. nie wierzę w teorie gdzie można tak maskować się w lidze a potem w LM grać dobrze. Po prostu nie wierzę w to.

08.04.2024 12:44

1

Skoro mu coś dolega to nie rozumiem czemu gra w podstawie.. ogrywać Tela.

05.04.2024 10:29

1

Tutaj żaden nowy trener nic nie zmieni, tutaj sytuacje zmieni całkowita przebudowa składu latem pozbycie się kilku sytych kotów.

02.04.2024 12:30

1

Alonso wydaje się naturalnym następcą. Po wygraniu ligi a tak zapewne się zdarzy odejdzie w chwalę. Kolejnym jego przystankiem powinien być Bayern.

23.03.2024 11:20

1

@SammyKufour bierz pod uwagę z kim graliśmy... Estonia miała problem z celnym podaniem.

To tak jak byśmy po meczach z Mainz 8:1 i Darmstadt 5:2 upatrywali Bayern jako faworyta LM.

Dawno nie było tak słabej drużyny na Narodowym jak Estonia. We wtorek będzie zupełnie inny mecz.

22.03.2024 13:40

1

DFL opublikowała wczoraj ciekawy raport za zeszły sezon, a w nim kilka interesujących liczb.

- wspólny przychód 1BL i 2BL osiągnął rekordowy pułap i po raz pierwszy w historii przekroczył 5 mld € (5,24). Dotychczasowy rekord wynosił 4,8 mld €.

20.03.2024 14:11

1

Jeśli to prawda nie wystawiał bym Daviesa do końca sezonu. Natomiast Tuchel i tak odchodzi więc ma wywalone i będzie stawiał na niego.

20.03.2024 13:14

1

Cieszy, że u nas kadra wygląda coraz lepiej i oby tak zostało do meczu z Arsenalem. Coman ma wrócić po przerwie na kadrę. Już teraz ławka wygląda fajnie.

Ulreich- Laimer, Guerrero, Boey, Kim, Upa, Gnabry, Tel, Choupo-Moting, Zaragoza.

W obwodzie jeszcze Mazraoui i Coman. Jest w kim wybierać.

15.03.2024 14:00

1

Goretzka niczym nie zasłużył na powołanie. Niech buduje formę w Monachium. Jego forma w tym sezonie jest bardzo nierówna.

12.03.2024 12:40

1

Goretzka najlepszy mecz w sezonie. Może postawa Pavlovica go motywuje i przez to gra lepiej. Ktoś powie, że to tylko Mainz ok ale z Werderem I Bochum dostaliśmy w czapkę. Mainz nam zawsze nie leżał. Oby to był dobry prognostyk na przyszłość.

10.03.2024 12:17

1

Kto by się spodziewał takiego pogromu. Poza momentami w drugiej połowie mecz pod pełną kontrolą i w końcu skuteczny. Widać, że piłkarzom się chciało strzelać kolejne gole. Takie zwycięstwa robią i muszą robić wrażenie. Kane, Goretzka i Musisla najlepsi na boisku. Obrona też dosyć pewnie dzisiaj Dier I De Ligt wydają się dobrze rozumieć ze sobą. Brawa drużyna taki Bayern chce się oglądać.

Za tydzień Darmstadt jak Kane dołoży kilka goli to rekord Lewego może być zagrożony.

Oby częściej taki Bayern oglądać :).

09.03.2024 18:05

1

Pierwsza połowa przyzwoita. Widać, że gra się zazębia. Szkoda gola straconego, który idzie na konto Muellera. Sane raczej do zmiany.

09.03.2024 16:23

1

Cieszy taki występ. Był nam potrzebny. Zobaczcie jak w piłce szybko wszystko się zmienia. Jeszcze niedawno był problem kogo wystawić na środku obrony a niedługo Tuchel może mieć problem pogactwa.

Para środkowych obrońców De Ligt- Dier wygląda w obecnej układance najbardziej stabilnie. Na Mainz w sobotę nic bym w składzie nie zmieniał i wyszedłbym tak samo.

06.03.2024 11:40

1

Skrzydłowy Bilbao Nico Williams jest pod obserwacją skautów Bayernu jako ewentualne wzmocnienie latem.

05.03.2024 18:07

1

Zirkzee rozwinął się we Włoszech. Jest młody. Choupi-Moting musi odejść, bo nie wnosi już nic pozytywnego.

05.03.2024 13:35

1

Dier to powinien być opcją z ławki. Patrząc na Kima nie dziwię się, że gra. Koreańczyk bardzo mnie rozczarowywuje. Przyszedł jako topowy obrońca serie a a popełnia babol za babolem.

02.03.2024 20:27

1

Dramat i tyle ... nie chcę bana dostać po pięknym golu Musiali my się cofamy przed Fraiburguem ... ludzie ..

Kane Ty się obudź z tą skutecznością...

01.03.2024 22:29

1

Może ktoś mi wytłumaczyć, bo ja tego już rozumiem... prowadzimy 2:1 i cofamy się jak byśmy grali z City, Realem... to jest nieprawdopodobne.

01.03.2024 22:24

1

Tel od początku.

01.03.2024 12:30

1

Kontuzje mięśniowe to jedna z rzeczy, które powinna zostać załatwiona w letnim okresie. To jest niepoważne.

Przykłady niżej Lucas u nas szklanka w PSG gra wszystko.

29.02.2024 13:16

1

Oddanie, dziś? To nie te czasy. Real działa na każdego są kluby którym się nie odnawia i takim klubem jest Real. Inny stopień zainteresowania, oglądalności, plus zmiana otoczenia. To o czym wy piszecie nie ma miejsca we współczesnym futbolu gdzie rządzą agenci, kasa.

Agent Daviesa doskonale wie, że Real chce go kupić stąd będzie podbijał cenę. Z tym, że za ostatnie lata on nie jest wart takich pieniędzy i póki co jestem bardziej za sprzedażą i kupieniem w jego miejsce Theo.

26.02.2024 15:52

1

Pytanie czy Agent mu nie miesza w głowie. Za ostatnie 3 lata 20 mln ? Żarty.

26.02.2024 15:48

1

Pavlovic- Laimer można by to sprawdzić w piątek.

25.02.2024 12:23

1

Przy obecnym marazmie, byle jakości i takie zwycięstwo mnie cieszy.

24.02.2024 23:11