DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Kimas Strona 1

@Panczo tak. Często Ci co grają super w fazie grupowej później szybko odpadają.

16.06.2026 13:13

Hiszpanie wczoraj mega niespodzianka tylko remis aczkolwiek ja bym nie brał aż tak do siebie tych pierwszych spotkań czy nawet fazy grupowej. Argentyna w Katarze przegrała pierwszy mecz a wygrali mundial.

16.06.2026 11:04

1

Jeszcze jest Gnabry.

15.06.2026 16:03

1

Bardzo dobry ruch zawodnik co może grać w ataku, za napastnikiem czy nawet na skrzydle.

15.06.2026 12:09

1

@AdiFantasti Szwajcaria była mega nieskuteczna. Francja mając takie sytuacje wbiła by 5 goli.

14.06.2026 15:12

1

A mi się wydaję, że zacznie się niedługo strzelanie ostre Niemcy z Curacao i Hiszpani z Republiką Zielonego Przylądka.

14.06.2026 15:11

2

@Piotrek89r ja jednak myślę, że koło 5-6 się zakręci.

14.06.2026 12:52

1

Ciekawi mnie ile dziś Niemcy wbiją. Hajto przewiduję wynik dwucyfrowy xd.

14.06.2026 12:31

2

Szwajcarzy mega nieskuteczni i zemściło się.

13.06.2026 23:14

Tak sobie przeglądałem terminarz i widze, że między meczami jest nawet 5-6 dni przerwy to dużo to jak system ligowy tydzień w tydzień zawsze tak było czy jest to spowodowane ilością drużyn? Zawsze mi się wydawało, że to było 3 max 4 dni przerwy. Hiszpanie przykładowo w grupie między meczami mają równo 5 dni przerwy.

13.06.2026 18:53

2

Moim zdaniem jest nagonka na USA ostatnio za ich wydarzenia ( wojna itp ) szukają dziury w całym. Wrzucają zdjęcia z początku 2 połów, gdzie wiadomo że większość kibiców nie wróciła na swoje miejsca i piszą o pustych stadionach, ale tak jest wszędzie pokażcie mecze w Angli, Niemczech jest to samo. Na AA to często do 50 minuty połowa stadionu jest pusta do póki kibice nie wrócą z punktów gastronomicznych po przerwie.

Nie wierzcie we wszystko co czytacie w internecie

13.06.2026 03:14

Na Bayernie po przerwie to połowa stadionu jest pusta, bo ludzie stoją po kiełbaski i picie. Wszędzie tak jest.

12.06.2026 22:34

1

Szkoda młodego. Ostatnio coś go pech z kontuzjami nie opuszcza. Niech wraca na początek sezonu.

06.06.2026 18:21

Saibari ciekawy piłkarz może grać zarówno jako napastnik jak i ofensywny pomocnik. To, że jest z ligi Holenderskiej o niczym nie świadczy często dobrzy piłkarze w lepszym towarzystwie rozkwitają dużo bardziej. Taki zawodnik rozwijający 25 lat jestem na tak.

03.06.2026 11:54

1

A nasi bardzo słabo z Ukrainą. Nie widać żadnego progresu. Ledwo z Albanią 2:1, wpadka ze Szwecją i teraz bardzo słabo z Ukrainą. Czas pomału chyba rozliczać Urbana z tych ostatnich występów.

01.06.2026 10:57

3

Finał przeciętny jak sobie przypomnę mecz 4:3 z Realem czy 5:4 PSG to jest różnica kosmiczna. Jednak finały rządzą się swoimi prawami.

30.05.2026 20:46

1

To jest pewne, że większość piłkarzy Wolfsburga odejdzie. Tak działa ten biznes, już to widzę jak Grabara, Amoura, Eriksen zostają bo są oddani Wilkom :D tam będzie gruba wyprzedaż natomiast mają wciąż na tyle funduszy jal na 2 bundeslige by w miarę szybko do niej wrócić.

26.05.2026 11:56

1

Wolfsburg klub mem dosłownie. Ma się do nich sentyment, bo grało tam kilku Polaków, ale odstawili cyrk w tych barażach. Szykuję się duża wyprzedaż u nich.

26.05.2026 04:39

3

Piękne zakończenie sezonu. Pierwsza połowa była średnia, ale miałem wrazenie, że dajemy się wyszumieć Stuttgartowi. W 2 połowie już pełna dominacja nad spotkaniem i fantastyczny występ Kane. To był bardzo dobry rok. Mistrzostwo zdobyte, rekord bramek, puchar Niemiec i półfinał gdzie odpadliśmy na żyletki. Wzmocnić nieco kadrę przed nowym sezonem i atakujemy szczególnie LM.

24.05.2026 12:03

1

Stuttgart się wyszumiał i dostał 3x w tym sezonie gonga. Brawo Bayern.

23.05.2026 21:54

1

Laimer coś Ty zrobił do pustaka ...

23.05.2026 21:22

1

Pięknie się Olise uśmiechał podczas hymnu. On wie, że jest w bdb miejscu swojej kariery.

23.05.2026 19:58

3

Oprawa tego finału kosmos.

23.05.2026 19:55

2

Najmocniejszy skład i mocna ławka po zwycięstwo myślę, że nasi wyjdą naładowani.

23.05.2026 18:58

3

Po zwycięstwo i upragniony puchar.

23.05.2026 18:47

2

Ja również jak wy mam podobne odczucia. Lewego można lubić lub nie, ale dla Bayernu się przysłużył no i u nas zdobył LM. Jak słucham dziennikarzy jaka to Barcelona jest oh ah to bierze mnie na wymioty. Klub mega zadłużony gdzie ponoć z kilku źródeł nie spłacili jeszcze pełnej kwoty za Lewandowskiego. My jesteśmy wzorem dla wszystkich pod kątem ekonomicznym bez pedrodolarow ani innej pomocy z zewnątrz. Poza tym min Borek na zarzut do Bayernu o brak pożegnania Lewego jak zrobiła to Barcelona, tylko w Barcelonie za rok nikt nie będzie tego wspominał. Hiszpania jest specyficzna tzw gorące głowy pamiętam jak Lewandowski nie strzelił w kilku meczach to już pisali o odejściu a teraz nagle super pożegnanie. Hiszpania to specyficzny rynek tam od miłości do nienawiści jest cienki włos.

Co by nie mówić to w Bayernie Lewy rozkwitł i osiągnął największy sukces.

20.05.2026 12:40

Teraz pytanie czy takie wypowiedzi są dobre. Niby można powiedzieć, że tak Kovac jasno ocenił szanse swojego zespołu natomiast z drugiej strony są kibice i im taka wypowiedź nie przypadnie do gustu na pewno.

18.05.2026 18:19

Ten rekord byłby do pobicia, ale tylko w momencie naszego szybkiego odpadniecia z LM. Wtedy Kane nie byłby tak często rotowany w lidze.

17.05.2026 18:22

Elversberg w Bundeslidze z tym stadionem jak z budowy szkoda, że Hannoverowi nie udało się awansować.

17.05.2026 17:47

2

Bardzo dobre spotkanie czułem, że nasi będą chcieli postrzelać w tym ostatnim meczu sezonu. Kane 3 gole zasłużył na to. Koln bardzo słaby mam wrażenie, że gdyby nie słabość innych byli by zamieszani w walkę o spadek.

Gratulacje zdecydowanie jesteśmy najlepszymi klubem w Niemczech.

16.05.2026 18:56

2

Kane kończy sezon z 36 golami bardzo dobry wynik biorąc pod uwagę, że w kilku meczach był rotowany lub nie wychodził w podstawie. Zawodnikiem sezonu został Olise.

16.05.2026 18:19

2

Nic dodać nic ująć zgadzam się.

16.05.2026 18:08

1

Ryerson dziś znowu asysta może warto było by się nim zainteresować. Jako uzupełnienie byłby niezły.

16.05.2026 18:07

1

Gratulację. Zdecydowanie jesteśmy najlepszym zespołem w tej lidze. Jak zdobędziemy za tydzień PN to sezon można uznać za naprawdę udany.

Półfinał LM i odpadniecie tylko jednym golem to też bardzo dobry rezultat.

16.05.2026 17:42

1

I Kane z hattrickiem, pięknie.

16.05.2026 17:03

1

Dobra pierwsza połowa w naszym wykonaniu i pełna kontrola spotkania. W drugiej wejdzie Olise i zacznie się granie. Laimer powinien zejść w przerwie, bo mocno elektryczny dziś.

16.05.2026 16:23

1

Kogo obstawianie do spadku dziś?

16.05.2026 14:04

1

Jak wyjdziemy topowym składem to może być festiwal goli. Kolonia o nic nie gra i ostatnio dostali od Heidenheim oklep u siebie. Czas zakończyć sezon miłym akcentem.

16.05.2026 09:08

Lewandowski coraz bliżej Arabii Saudyjskiej nic dziwnego skoro oferują mu 90 mln euro za sezon.

15.05.2026 12:59

1

Można dać Neuerowi jeszcze sezon natomiast trzeba dawać Urbigowi coraz więcej szans na granie. Jeśli Neuer to zaakceptuje jestem za.

14.05.2026 08:32

1

@admin ja rozumiem mistrzostwo, rozluźnienie, ale dalej uważam że za dużo tracimy.

08.05.2026 14:30

1

Ryerson to nie poziom Bayernu moim zdaniem.

08.05.2026 12:55

3

Ktoś tu niżej wrzucił statystykę, że w 10 meczach straciliśmy 20 goli lekko mnie to zszokowało, bo jesteśmy Bayernem a nie Koln. Nie można tracić tylu goli jako jedna z dwóch topowych drużyn w Europie. Latem konieczne są wzmocnienia. Ktoś na prawą obronę, zmiennik dla Diaza i Kane. Moim zdaniem w tym sezonie uwidoczniło się kilka rzeczy:

Przede wszystkim za krótka ławka. Do optimum brakuje jeszcze ze dwóch graczy, średnia mimo wszystko obrona w tym momencie mamy więcej goli straconych jak drugi Dortmund.

Jak te dwie rzeczy poprawiny to szansa na Finał LM za rok będzie wciąż żywa.

08.05.2026 12:54

3

Według statystyk Bayern przebiegł 5 km więcej niż w PSG. W pierwszym meczu też więcej biegaliśmy, ale w piłce nie tylko o bieganie chodzi. Brakło ognia z przodu.

08.05.2026 09:14

2

Po meczu na chłodno można się wypowiedzieć bez nadmiernych emocji. Sędzia niestety przyczynił się do tego, bo ok takiego karnego nie ma, ale druga żółta za rękę powinna być gdzie on tam widział rękę Laimera? Nie wiem. Co do meczu byliśmy słabsi trochę. Brakło środka pola i tej iskry z przodu. Musiala niestety nie wrócił na swój top. W takich meczach decydują niuanse. I tak uważam, że ten sezon mamy bdb trzeba tylko odpowiednio wzmocnić się latem.

08.05.2026 08:45

3

Po raz kolejny się potwierdziło, że jakość ligi nie przekłada się na Europe. PSG 2 raz z rzędu w finale a liga wiadomo jaka.

07.05.2026 08:30

1

Ciekaw jestem jak brak Hakimiego wpłynie na mecz. Uważam, że bardzo istotny na tym poziomie.

06.05.2026 14:40

1

@Alistair niestety w życiu nie zawsze tak to wygląda. I taki Arsenal takim stylem może wygrać. W piłce liczy się wynik.

06.05.2026 09:15

3

Arsenal gra pragmatyczby futbol, który w dużej mierze polega na nie traceniu a z przodu zawsze coś wpadnie. Od meczu ze Sportingiem nie zachwycają jednak w futbol liczy się wynik i skuteczność. Są w finale? Są. My dajemy spektakle, nasze mecze to widowiska, dramaturgia. Czy to da finał okaże się dziś wieczorem. Jedno jest pewne nieważne czy my zagramy w finale czy Paryż to spotkają się dwa odmienne style.

06.05.2026 09:07

1

@Alistair o przód się nie boję o tył już tak.

05.05.2026 12:57

4

Jutro przed nami najważniejszy mecz sezonu. Pewnie wszyscy chodzą podekscytowani mam nadzieję, że jutro AA zapłonie. Przeglądając fotki z treningu widziałem, że Karl, Bischof i Guerreiro trenują z zespołem także kadra jest wzmocniona. Co do meczu jestem optymistą, ale umiarkowanym. Martwi mnie ostatnio gra obronna tracimy za dużo goli. O ofensywe się nie boję, bo tu jesteśmy potworami natomiast im niżej tym więcej niewiadomych.

Zadecydują tradycyjnie dyspozycja dnia, indywidualne umiejętności zawodników myślę, że AA nas poniesie. PSG osłabione brakiem Hakimiego i ich bramkarza to akurat na plus. Ciężko prowokować co się wydarzy jednak mam nosa, że wszystko roztrzygnie się w 90 minutach.

05.05.2026 12:35

2

@BavarianDude ok, tylko potem są urazy i jest zdzieml, że jeden i drugi nie daję rady. Jego atut to fakt, że przyszedł za darmo, ale mocno szklany. Nie bez powodu Bayern się z nim żegna.

03.05.2026 18:20

1

@BavarianDude nie jest zły, ale to nie poziom Bayernu.

03.05.2026 17:59

2

Z tą słabą polityką transferową bym nie przesadzał. Gdyby tak było nie bylibyśmy w miejscu jakim jesteśmy. Kogo mi brakuję na już to zmiennika dla Diaza i kogoś na prawą obronę. Nawet Jackson sportowo się broni. Ile ma strzelać rezerwowy Bayernu gdzie pierwszy jest Kane 20 goli? Moim zdaniem się broni tylko ta kwota na nim ciąży cały sezon.

Z piłkarzy, którzy mnie nie przekonują to Ito, Guerreiro oni dwaj najbardziej. Ito zagubiony popełniajacy prostej błędy. Guerreiro ok może grać na wielu pozycjach, ale nigdzie nie jest wybitnie dobry a jak jesteś od wszystkiego to wiadomo do czego. Tak to widzę na ten moment.

03.05.2026 15:45

1

Leverkusen z nami bezzebne a tu proszę 3:0 już z Lipskiem.

02.05.2026 20:06

3

Ja zdania nie zmienie. Super, że majster, mamy finał PN, LM dalej w grze, ale takiemu zespołowi nie przystoi tracić 6 goli w meczach z Mainz i Heidenheim.

02.05.2026 19:42

1

Tu nie chodzi o zmęczenie, raczej on ryzyko urazu.

02.05.2026 18:25

3

Niby mecz o nic, ale jednak te bramki denerwują stracone. Z przodu każdy wie ile mamy jakości natomiast z tyłu to jest bardzo źle i nie bójmy się o tym mówić.

3 gole z Mainz, 5 PSG, 3 Heidenheim bez komentarza.

Natomiast od teraz liczy się tylko środa. To najważniejszy mecz sezonu.

02.05.2026 17:41

4

Remis niby spoko, ale 3 gole z Mainz i 3 gole z ostatnim zespołem to jest wolna amerykanka obrony.

02.05.2026 17:33

1

Ta końcówka sezonu gdzie gramy rezerwowym to wyraźny znak, że latem potrzebne są wzmocnienia a kilku piłkarzy powinno opuścić Monachium.

02.05.2026 16:19

1

Ja rozumiem mistrz pozytywny vibe po dobrych wynikach, ale to ile my ostatnio goli tracimy to już śmieszne nie jest.

02.05.2026 16:10

2

Poza wydolnością muszą być konkrety

PSG 109 km w meczu Bayern prawie 115. Z tego PSG 5 strzałów celnych i 5 goli. To jest ważniejsze a nie ile biegasz. Biegać trzeba też mądrze.

29.04.2026 22:57

1

Gdzie wy macie nudny mecz. Bardzo dobre widowisko i atmosfera na stadionie. Nie każdy mecz będzie się kończył wynikiem 5:4. Niektórym myli się Fifa z życiem realnym.

29.04.2026 22:25

1

Cóż za atmosfera na stadionie Atletico, oby podobna była na AA.

29.04.2026 21:00

1

Mecz na niebotycznym poziomie. Tutaj było wszystko. Rewanż jest sprawą otwartą też uważam, że AA zapłonie i to będzie super mecz. Jedyna uwaga to gra obronna by nie tracić tyle goli. Z naszym Trio z przodu wszystko jest możliwe.

29.04.2026 19:16

2

Powiem wam czasem jak słucham niektórych ekspertów zastanawiam się za co im płacą?

Kowalczyk w kanale zero:

PSG jest zdecydowanym faworytem patrząc na obronę Bayernu która z Mainz traci 3 gole nie widzę tego inaczej lol. Na domiar złego gdy cała reszta rozmawia o LM ten gada, że Kane nie pobije rekordu Lewego co to ma do meczu z PSG xd.

Z Mainz zagrał środek obrony Ito, Kim a bramka Urbig do tego w pomocy Ndiaye który nie pomagał nic z tyłu.

Z Leverkusem gdy grali Neuer, Upa I Tah oddali 1 celny strzał. Nie twierdzę, że mamy super obronę, ale Panie Kowalczyk tutaj się kłania chyba brak oglądania spotkań i posiłkowanie się tylko wynikiem z Flashscore.

27.04.2026 12:22

3

Drobną przewagą jest to, że już graliśmy z nimi bez Daviesa i Musiali i ich pokonaliśmy grając w 10. Mecz o którym będą decydować detale i najmniejszy błąd. Uważam, że ofensywnie jestesmy mocniejsi oni za to mają mocną defensywe plus ławkę. Z pozytywów na rewanż mają być dostępni już Karl i Bischof. Na pewno ten dwumecz nie roztrzygnie się w Paryżu to, że rewanż jest na AA uważam za nasz atut. To co mi daję wiarę to fakt, że zagramy na 100% koncentracji plus ta mentalność do odrabiania strat.

Co do Musiali to bym nie przesadzał to półfinał LM i chłop ma grać chodźby miał rzygać na tej murawie. W Weekend z ostatnim zespołem i tak wyjdą rezerwy jutro każdy musi zagrać na 120%.

27.04.2026 11:30

1

Nie wiem czy będą dostepni na PSG, ale na weekend ponoć już tak.

27.04.2026 09:08

1

Guerrero wypada wiadomo, że i tak by z PSG nie zagrał, ale jednak strata. Niedługo ponoć mają wrócić Karl i Bischof. Jak tak patrzę na PSG to oni mają przewagę w długości kadry.

26.04.2026 17:33

4

Ok, ale w pierwszej połowie zanotował dwie straty po czym poszła kontra Mainz. A te podania to głównie do najbliższego.

Nic do chłopaka nie mam jest młody, dopiero się uczy, ale patrzmy realnie na to co było na boisku. Z nim w środku pola odniosłem wrażenie, że gramy w 10.

26.04.2026 11:53

1

Z każdym meczem Jamal jest bardziej pewny siebie. Oby tak dalej.

26.04.2026 11:39

2

O mentalności naszego zespołu idealnie pokazuje sytuacja przy golu Musiali na 3:3 kiedy Niemiec podbiega do ławki by cieszyć się z gola a tam wszyscy pokazują na czele z Daviesem by iść po 4 gola. Świetny come back naszego zespołu.

Z tego co czytam nie wykupimy Jacksona mimo dobrej jego gry jest to rozsądny wybór ponieważ wydawanie 65 mln na rezerwowego napastnika wydaję się zbyt dużą kwotą.

26.04.2026 07:31

1

Oczywiście, że jest za wąska. Przydało by się ze dwóch więcej. Niedługo wracają Karl i Bischof także będzie więcej opcji.

25.04.2026 19:23

2

Natomiast by nie było cukierkowo jest nad czym pracować. Linia obrony tym razem średnio. Środek pola z młodziutkim Ndiaye nie istniał. Ok młody się uczy, ale umówmy się z nim graliśmy jak by w 10 w pomocy. Ten mecz a szczególnie pierwsza połowa pokazała, że latem potrzebujemy wzmocnień. Wygraliśmy ten mecz umiejętnościami i kapitalną ofensywą.

Warto pochwalić Jacksona kolejny gol jakoś tu cisza o nim a uważam, że niesprawiedliwie. Uważam, że wywiązuje się z roli rezerwowego naprawdę dobrze.

25.04.2026 18:39

2

@alien666 ok tylko na drugą połowę wyszła ta sama linia obrony i wyglądało to lepiej. Nie przypominam sobie żadnej setki Mainz.

25.04.2026 18:35

1

PSG jak my wyszło totalnymi rezerwami. Brak Vitinhi w kadrze.

25.04.2026 18:08

3

Pierwsza połowa beznadziejna chyba najgorsza w tym sezonie. Obrona sito plus brak środka pola. Druga połowa całkowicie odmienna Kompany zrobił suszarkę i odwróciliśmy 3:0. Ten zespół ma niesamowitą mentalność. Oglądanie Olise to sama przyjemność. Mecz o nic a mentalnie da nam power przed PSG.

Zostały nam w lidze Heidenheim, Wolfsburg i Koln. Myślę, że przekroczymy barierę 120 goli.

Po raz kolejny cieszy powrót do formy Musiali.

Brawo trener, brawo drużyna!.

25.04.2026 18:00

1

To jest mało ważne teraz liczy się tylko PSG.

25.04.2026 17:49

3

Kompany zrobił suszarkę i zaczęła się gra. W 2 połowie Mainz bez sytuacji wszystko ponad bramką. My natomiast 4 gole coś świetnego. To się powtarza któryś raz z kolei to nie przypadek.

25.04.2026 17:46

1

Mentalnie mistrzów. Coś pięknego. Sama przyjemność ta 2 polowa.

25.04.2026 17:33

1

PSG gra po nas ciekawe jaki skład wystawią.

25.04.2026 16:34

1

Ta połowa pokazała, że kadra wymaga wzmocnien i poszerzenia. My gramy z Mainz które niedawno było w strefie spadkowej a wyglądamy na boisku jak byśmy grali tak pierwszy raz. Tutaj chodzi tylko o głowę i mental.

Bawią mnie komentarze niżej byle do wtorku każdy mecz to jest mecz i to co się dziś wydarzy nie ma żadnego przełożenia. We wtorek będzie inna historia.

I napisze to otwarcie mecz można przegrać zawsze, ale po 1 połowie z Mainz gdzie Urbig nas ratuje jeszcze dostać 3:0 to już lekki obciach.

25.04.2026 16:28

1

Też mi się tak wydaje. Można przegrać, ale 3:0 do przerwy to nie przystoi.

25.04.2026 16:26

1

Ja bym zmienił Diaza na Olise ( niech każdy pogra po 45 minut) a Kane od 65-70 minuty.

25.04.2026 16:26

2

Przynajmniej komentatorzy plus studio eleven będzie w ekstazie. Rzadki to widok, by Bayern do przerwy dostał 3:0.

25.04.2026 16:24

Pełna zgoda.

25.04.2026 16:22

2

Nie ma obrony. Ten młody na pomocy to z nim gramy w 10, brak środka pola i tak to wygląda.

25.04.2026 16:20

2

Ja rozumiem mistrza mamy, ale to już pod blamaż podchodzi ...

25.04.2026 16:19

1

Upa i Kimmich poza składem.

25.04.2026 14:36

2

No to mamy składy. Spore rotację. Kimmicha ani na ławce nie ma.

25.04.2026 14:30

Moim zdaniem wyjdzie taki sam skład jak na St.Pauli i Stuttgart. Tah, Upa, Stanisic, Olise, Neuer, Kane, Pavlovic ławka.

25.04.2026 08:16

1

Na weekend z Mainz wyjdzie podobna 11 co na Stuttgart.

23.04.2026 08:46

3

Obrona wczoraj zagrała bdb. Leverkusen ma kim straszyć, ale wczoraj byli kompletnie bezradni w ataku. Teraz czekamy na rywala w finale.

23.04.2026 08:01

5

Mecz pod pełną kontrolą na bardzo trudnym terenie. Za ten mecz trzeba pochwalić obrońców Leverkusen tylko z jednym celnym strzałem. My odnosiłem takie wrażenie nie przemęczamy się zbytnio a i tak spokojna wygrana z tego wyszła. Zasłużony finał i jedziemy do Berlina.

23.04.2026 07:02

2

Wynik i tak jest mylący gdyby nie ich bramkarz a i Kane trochę pudłował dziś też. Natomiast najważniejszy jest finał i wynik.

22.04.2026 23:06

2

Musiala nie ma żadnego urazu. Trzeba go wprowadzać stopniowo do gry. Dziś dobry mecz i asysta. Za to słabszy nieco Olise.

22.04.2026 22:54

3

A pomyśleć, że kiedyś jechaliśmy do Leverkusen jak trenował ich Alonso i potrafili nas mocno zdominować. Dziś my jedziemy do nich i grając na 70% dajemy im oddać 1 celnych strzał w meczu. Niesamowity regres tego zespołu.

22.04.2026 22:49

2

Świetny mecz jedziemy do Berlina !

22.04.2026 22:44

2

Bardzo dobra 1 połowa. 10:0 w strzałach. Leverkusen nie istnieje w ataku. W drugiej tylko podwyższyć.

Cieszy powrót do formy Musiali, póki co asysta.

22.04.2026 21:39

1

Po zwycięstwo. Będą emocję.

22.04.2026 20:25