DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Kimas Strona 20

Podoliński: Laimer był najlepszy wczoraj na boisku.

My tu rozmawiamy o Kane, Sane, Musiali, ale Laimer jest też bohaterem wczorajszego meczu.

05.11.2023 10:45

Lubię opinie Wichniarka bo jest bezstronny i mówi co widzi kawa na ławę. Teraz w loży wypowiedział się o tym meczu wczorajszym i bardzo rzetelna opinia.

05.11.2023 10:41

Kimmich jest potrzebny nam na resztę sezonu. Jak wróci na pewno będzie grał. Konkurencja się przyda dlatego Laimer i Goretzka powinni naciskać.

Tak sobie teraz analizuje jak Kane utrzyma formę plus Bellingham to Anglicy mają pakę na finał ME.

04.11.2023 23:05

Pir5 zgadza się Mueller sam to potwierdził, że winni są piłkarze odpadnięcia z PN. Dziś wygrywamy i jest umniejszanie po prostu nie pozwoliliśmy BVB na nic stąd taki wynik. I to jest tylko nasza zasługa.

04.11.2023 22:41

Dokładnie co to ma znaczenie kto ile wygrywa? ekspert ma rzetelnie ocenić to co widzi na boisku, a nie kierować się swoimi osobistymi preferencjami co do zespołu. Poza anteną mogą sobie tak rozmawiać a nie na wizji.

Natomiast przejechali się ostro po Dortmundzie wychwalając Bayern.

04.11.2023 22:06

Dokładnie takie same mam odczucia chodź Urban wydaje mi się najbardziej obiektywny z tego towarzystwa. Justyna zresztą ma małą wiedzę zastanawiam się czasem co ona tam robi. Natomiast jak na faworyzowanie BVB ostro się po nich wszyscy przejechali po meczu akurat oglądałem całe studio to jestem na świeżo.

04.11.2023 22:02

Może zabrzmi to arogancko z mojej strony, ale jak sobie przypomnę wypowiedzi Reusa, że stadion zapłonie i będą gotowi to po meczu mam uśmiech na twarzy. Zapłonął to Bayern świetną grą uciszając krytyków.

I ta grobowa atmosfera w studiu Viaplay, bardzo lubię Urbana, Borzęckiego, ale ta ich stronniczość jest niegodna ekspertów. Ja by Dortmund wygrał to Justyna już by była z szampanem z żabki w studiu.

Bayern był lepszy zmasakrował Dortmund na ich terenie pokazując kto tu rządzi.

Ukłony przed Goretzką i Upa którzy po urazach zagrali świetne zawody.

W środę Galatasaray Tuchel mógłby dokonać kilku rotacji.

Edytowano : 2023-11-04 21:54:16

Sane jak jest zmieniany zawsze jest niepocieszony i wściekły.

04.11.2023 21:53

Myślę, że to zasługa naszej obrony BVB potrafi strzelać i stwarzać sytuację. Tak to można zawsze tłumaczyć, że napastnicy rywali zagrali źle. W końcu Kim był pewny dzisiaj gra najwięcej i łapie dużo pewności siebie.

04.11.2023 21:05

Fantastyczny mecz i fantastyczna reakcja po PN. W zasadzie wszystko od początku zagrało tak jak powinno szybko zdobyte 2 gole i mecz ustawiony. Goretzka jak często go krytykowałem dziś zagrał wręcz świetnie biorąc pod uwagę, że jest po urazie. Upa zszedł po 60 minutach, ale to nie jest uraz tyle było mu przewidziane zagrać przed meczem. Jedyne do czego muszę się przyczepić to Musiala i jego sam na sam musi nad tym popracować, bo była okazja w 47 minucie zamknąć mecz. Darmstadt, Lipsk, BVB miał sam na sam żadnego nie strzelił. To musi koniecznie poprawić.

Obrona również bardzo dobrze jeden celny strzał BVB to mówi wszystko. Dawno nie byłem tak zadowolony po meczu jak tutaj ograć żółtych 4:0 na ich terenie to najlepsza miazga jaka się mogła przytrafić. Kane król 2 hattrick z rzędu facet jest niemożliwy.

Konsekwentnie grać swoje i zimą się wzmocnić 3 piłkarzami to piorytet.

Bym zapomniał cichy bohater Laimer.

04.11.2023 21:01

Dobra napisze to bo mnie korci. I co bananowcy z przed monitora co wyzywali trenera i klub po porażce w środę?

Piękna odpowiedź i reakcja brawo drużyna !

04.11.2023 20:26

Davies kolejny raz słabo póki co dużo głupich strat. Nie zapominajmy o Sane kozak 2 asysty świetnie rozumie się z Kane. Utrzymać koncentracje w 2 połowię i będzie dobrze. BVB bezzębne w ataku.

04.11.2023 19:26

A trzeba jak na ten moment pochwalić Goretzkę. Po kontuzji wygląda świetnie.

04.11.2023 19:23

Mecz szerzej ocenie po końcowym gwizdku póki co najlepsza 1 połowa Bayernu w tym sezonie. Jest reakcja.

04.11.2023 19:19

Skupmy się na meczu. Zimą trzeba wzmocnić pomoc i obronę i jazda.

04.11.2023 18:09

A Real to nie jest topka? może ja inną dyscyplinę oglądam nie wiem.

City ma nieograniczony budżet pragnę tylko przypomnieć więc z nimi nie możemy się równać.

04.11.2023 17:50

siudrak a do kogo mamy się nie porównywać jak nie do Realu?

A my nie mamy problemów kadrowych? stoperzy nam wypadają co chwile. Dopiero dziś sytuacja jest w miarę ok od bardzo dawna, bo nie licząc Kimmicha mamy tylko jedną kontuzje w zespole De Ligt.

04.11.2023 17:49

KahnTitan ja wspomniałem. Już podczas naszego meczu z nimi pisałem, że tam lepsze ekipy potracą punkty. Stadion Mainz to nieprzyjemny teren.

siudrak0 wiadomo, ale ile jest takich drużyn. Przypomnij sobie ile spotkań Real przepychał w tym sezonie po 2:1 i golu w 90 minucie.

04.11.2023 17:44

Do póki wygrywamy nie będę się przesadnie czepiał. Zawsze będę stawiał wynik ponad piękną grę. Natomiast połączyć jedno z drugim było by idealnie.

PS Leverkusen z Freiburgiem też zagrało przeciętnie więc u nich to też się zdarza.

Z nami strzelili po stałych fragmentach plus ich bramkarz ratował jak chodź by przy sam na sam Kane.

Póki co radzą sobie dobrze, ale nie róbmy z nich mocarzy Europy.

04.11.2023 17:40

Dokładnie. Jak my byśmy wygrali jak dziś Leverkusen to tutaj byłby lament a tak to oh Bayer.

Takie mecze trzeba przepychać jak z Freiburg czy Hoffe.

Ja już się przyzwyczaiłem. Piłkę oglądam od ponad 22 lat i wiem, że nie każdy mecz wygrywa się pięknie.

Edytowano : 2023-11-04 17:34:54

Liczę, że dziś Sane/Kane pokażą moc.

04.11.2023 17:34

Mainz dziś sprawiło niespodziankę czy nawet sensację. Takimi spotkaniami zdobywa się Majstra lub traci.

Ok tylko od ponad tygodnia trenuje z zespołem więc przypuszczałem, że będzie ławka.

04.11.2023 17:25

Guerrero nawet nie ma na ławce co z nim ? kolejny który traktuje Monachium jako sanatorium. Dopiero co miał wrócić.

Skład dobry najlepszy na ten moment.

04.11.2023 17:22

Leverkusen popełnia błędy w obronie nie są nie do ugryzienia. Póki co prowadzą dzięki indywidualnością.

04.11.2023 17:08

Jakie dziś gramy spotkanie nie trzeba nikomu przypominać. Dortmund jak zwykle napalony przed meczem a potrafią obsr** zbroje jak w meczu z Mainz. Liczę na pozytywną reakcję po blamażu w PN. Cieszy sytuacja kadrowa po poza zawieszonym Kimmichem mamy tylko jednego kontuzjowanego i oby tak pozostało będzie wybór z ławki. Jeśli formacja po formacji byśmy analizowali zawodników to mamy lepszych bez dwóch zdań tylko trzeba to pokazać na boisku.

Neuer- Mazroui, Upa, Kim, Davies- Goretzka, Laimer- Sane, Musiala, Coman- Kane

Ulreich, Sarr, Kratzig, Guerrero, Gnabry, Tell, Mueller, Choupo Moting

Lecimy z nimi !.

Edytowano : 2023-11-04 12:46:53

Na Meczykach już jakieś felietony o wielkim kryzysie Bayernu. Rozumiałbym jak byśmy byli na 5 miejscu w tabeli a w LM drżeli o awans, ale ludzie zlitujcie się. Jak City przegrało mecz w lidze nikt nie pisał o kryzysie.

04.11.2023 12:39

Kimmich to Kimmich zawsze neco gwiazdożył. Mnie interesuje jego forma sportowa a z tą jest różnie.

03.11.2023 13:26

Co z tym Guerrero? co ma wrócić to się przeciąga. Skład dobry najlepszy na ten moment i liczę na zwycięstwo.

03.11.2023 13:15

Fajnie, że są jeszcze osoby na tej stronie widzące winę w piłkarzach a nie tylko trener i trener.

De Ligt prawdopodobnie wypada do końca roku. Trzeba dograć ten rok i zimą wzmocnić się. Terminarz mamy spoko, także damy radę bez niego.

03.11.2023 13:00

Dużo zdrowia!.

02.11.2023 15:22

Warto posłuchać piłkarzy. Mueller z racji, że gra słabo mógłby cisnąć po Tuchelu a jednak nic złego nie powiedział wszystko poszło w stronę piłkarzy i ma rację. Z 3 ligowcem nieważne jakim składem i w jakim ustawieniu musi być awans.

02.11.2023 15:08

Tylko życzyć zdrowia. Dobrze, że wrócił Upa. Trzeba będzie łatać.

02.11.2023 14:59

Dokładnie winni są wszyscy. Wąska kadra, kontuzję Tuchel i tak to łata jak tylko może. Natomiast co do wczorajszego spotkania to winni są piłkarze, bo powinniśmy ich pyknąć każdym składem. To jest sport zdarza się.

Liczę na odpowiedz w sobotę a Bayern nie przegrywa 2x z rzędu.

02.11.2023 13:41

Czy wy na prawdę uważacie, że wszystkiemu winny jest Tuchel? serio tak nisko upadliśmy na stronie?

Winni są piłkarze i ich podejście do tego meczu. Nie ważne jaki wychodzi skład powinniśmy ich gładko pyknąć. Może czas złapać a mordę piłkarzy jak Davies, którzy od dawna nic nie grają. Po najlepszym starcie Bundesligi i dobrej LM chcecie nowego trenera dobre.

Zresztą kto jeszcze nie czytał niech poczyta pomeczowego wywiadu Muellera. W 100% się z nim zgadzam winni są piłkarze i nikt inny za ten blamaż.

02.11.2023 13:24

Dziś tylko zwycięstwo się liczy a co do plotek transferowych owe zawsze będą jak zawodnikowi kończy się kontrakt nie zajmuje się tym. Lewandowski co chwile był łączony z Realem, Borek był pewny na 100%.

01.11.2023 13:05

Na Dortmund będą już wszyscy dostępni.

01.11.2023 13:00

Kimmich z grypą zjechał ze zgrupowania gdzie nie było Musiali i Mazroui bo byli na kadrze.

31.10.2023 15:55

Żadnych kart nie odsłania. Po takiej przerwie Neuer musi grać było by niedorzeczne wystawiać Ulreicha w środę.

Dziwne są te choroby nagle Musiala chory czy Mazroui ? myślę, że to lekkie ściemy bo będą tak czy siak rotacje przed BVB.

Dortmund gra z Hoffe więc wyjdą galowym składem zapewne.

31.10.2023 14:21

Sytuacja kadrowa coraz lepsza. Skład jaki bym widział jutro jest dobry tylko z jedną zmianą na środek dałbym Upamecano.

31.10.2023 12:38

Bardzo dobre informacje przy poniedziałku.

30.10.2023 12:03

Hoven może grać lepiej, bo biorę pod uwagę fakt że dosyć często łapie urazy a to nie pomaga w stabilizacji formy. Do Ribery czy Robbena nie ma podjazdu, ale osobiście może się jeszcze poprawić sporo.

30.10.2023 11:03

Trzeba dbać o zdrowie zawodników skoro murawa nie nadaje się do gry to winny jest klub który jest gospodarzem.

30.10.2023 11:00

Coman z pewnością może grać lepiej. Bez dwóch zdań natomiast nie bierzecie pod uwagę kilku czynników. W Bayernie asystujących i strzelających jest sporo. To nie jest 3,4 piłkarzy tylko więcej. Następnie czepianie się ile kto zarabia nigdy tego nie rozumiałem to idzie z waszych czy jak? Skoro Coman zarabia 20 mln niech ma ktoś zdecydował się mu tyle płacić mnie interesuje to jak kto prezentuję się na boisku.

Póki co klasyfikując skrzydłowych Gnabry jest na ostatnim miejscu.

Sane prezentuje świetny poziom widać u niego głód, bierze grę na siebie i rozgrywa świetny sezon. Idealny przykład patrząc na sezon wstecz ile w piłce znaczy głowa.

30.10.2023 10:34

Baltazar akurat Alkmaar gra jeden mecz w tygodniu więc o jakiej ilości meczów i podróżach zty mówisz ?

Dziś młodzi ludzie padają jak muchy na zawał w wieku plus 30 ( głównie mężczyźni ).

Oby z Dostem było ok. Gdyby Twoja teza miała rację bytu to piłkarze z Anglii, Hiszpanii czy Niemiec padali by jak muchy na boiskach.

Edytowano : 2023-10-29 20:35:05

Nie zapominaj, że mamy dziś 5 zmian to połowa zespołu jak odejmiesz bramkarza.

Edytowano : 2023-10-29 20:37:59

* ligę Konferencji mają.

29.10.2023 20:34

Baltazar ale co to za głupie gadki? Takich sytuacji wbrew pozorom jest nikła ilość poza tym nie wiemy dokładnie co się stało.

Skoro są wypadki samochodowe i śmierć zakażmy jeżdżenia zamknijmy wszystkie ulice.

Piłkarze wiedzą na co się godzą uprawiając ten sport. Poza tym medycyna jest dziś na potężnym poziomie piłkarze są monitorowani non stop przez najlepszych lekarzy i sprzęt. To nie lata 70.

Edytowano : 2023-10-29 19:22:23

Piłkarz opuścił mecz na noszach przytomny.

29.10.2023 19:20

Coman też jest często kontuzjowany nie zapominajmy. Statystyki biorąc pod uwagę zarobki powinien mieć lepsze to bez dwóch zdań.

Jest szybki, potrafi strzelić ale razi mnie u niego ten brak celnych dośrodkowań.

Edytowano : 2023-10-29 18:36:55

Póki co Coman w Bundeslidze 8 spotkań 3 gole 2 asysty.

MU-City 0:3

29.10.2023 18:32

Dortmund na farcie, bo powinien być karny dla Frankfurtu. Swoją drogą bardzo dobre spotkanie Bundesligi.

Edytowano : 2023-10-29 18:11:36

Kanadyjską liczysz tak. Dodajesz bramki i asysty

29.10.2023 18:10

Bawarczyk. Goretzka, Gnabry i Guerrero mają być gotowi na BVB.

My bazujemy na piłkarzach mogący grać na kilku pozycjach ( Laimer, Guerrero) plus zimą dojdzie 2,3 piłkarzy.

29.10.2023 17:17

Coman ma ostatnio dobre statystyki strzela, asystuje. Jest u nas od dawna i póki co prezentuje się dobrze.

3:2 Frankfurt.

29.10.2023 17:05

Ich obrona gra kiepsko Frankfurt wchodzi jak w masło.

Edytowano : 2023-10-29 16:41:42

Borek nie przepada za Bayernem to wiemy nie od dziś. Dla niego najlepiej jak by każdy mecz Bayern zaczynał w 9.

29.10.2023 16:40

Oglądam Frankfurt BVB i jak ktoś się czepia naszej obrony niech zobaczy co robi Dortmund.

29.10.2023 16:26

Musiala jest młody z ogromnym potencjałem. Bierz pod uwagę jeszcze 2,3 transfery zimą. Nie jestem hurra aotynista, ale też nie przesadzaj my z pesymizmem. Spójrz rok temu na chłodno na skład Interu kto ich obstawiał w finale LM? W piłce jest mnóstwo niewiadomych forma, szczęście split pewnych wydarzeń. Moim zdaniem Inter z takim składem nie miał prawa grać w finale LM a jednak im się udało.

Edytowano : 2023-10-29 10:44:33

Jeśli chodzi o skład jesteśmy lepsi jak rok temu tylko trzeba to spiąć.

29.10.2023 10:41

Tak patrzę na statystyki Kane to są liczby niesamowite. Asysty, gole. Jest u nas od niedawna jak się lepiej zgra z zespołem to będzie kocur nie z tej ziemi. Widać u niego taki spokój/ doświadczenie. Póki co najlepiej rozumie się z Sane.

Atak mamy najlepszy od lat. Kane kocur za nim młody Tell, który widać jest oddany Bayernowi. Zabezpieczyć środek pola plus obronę i mamy ekipę na Finał LM przy odrobinie szczęścia.

Zobaczcie na Inter nikt na nich nie stawiał a doszli do finału. Czy są od nas lepsi ? Moim zdaniem nie. Też trzeba mieć szczęście w drabince.

29.10.2023 09:50

Kimmich jest nierówny może jak odpocznie da mu to do myślenia. Popełnię głupie błędy. Ciekaw jestem jak by prezentował się środek Laimer- Guerrero.

28.10.2023 21:43

Union która dziś porażka z rzędu 10 ? Jak tak dalej pójdzie to w drugiej Bundeslidze będą derby Berlina.

Nie ma co się spierać. City ma problemy, Real, ale niektórzy widzą problem w wygrywającym Bayernie ;)

28.10.2023 21:38

Każdy zespół ma dziś problemy. Real co chwilę przepycha mecze po 2:1, City to samo. A tu się niektórzy czepiają po 8:0. Prawda jest taka do póki Bayern wygrywa Tuchel może dość spokojnie. Wyniki go bronią i potrafi operować składem mimo urazów.

Edytowano : 2023-10-28 21:24:26

Spać*

28.10.2023 21:23

Bayern postrzelał Lipsk też. Jest jeszcze Dortmund, Leverkusen. Niexwiem czy macie podobne wrażenie, ale czub bundesligi jest sporo mocniejszy niż lata wstecz, za to tył słabszy. Tak jak by liga dwóch prędkości.

28.10.2023 21:15

Guirassy ma wrócić po przerwie reprezentacyjnej w listopadzie. Także Kane ma szansę go dojść z taką formą.

28.10.2023 19:53

Na Puchar Tuchel musi porotować nieco składem. Guerrero, Gnabry, Tell, Kraetzig od początku powinni wyjść. Kimmich z racji czerwa pewnie zagra 90 minut.

28.10.2023 18:28

Tak. Guerrero i Gnabry będą gotowi na środę już w Pucharze.

Edytowano : 2023-10-28 18:08:15

Upa i Goretzka za około 2 tygodnie.

28.10.2023 18:07

Pomyłka. Dortmund gra z Hoffenheim u siebie w środę.

28.10.2023 17:45

Bez Kimmicha wyglądało to spoko. Jak odpocznie może ogarnie due z tymi głupimi stratami. Laimer walczak póki co przekonuje mnie bardziej.

Para Laimer, Guerrero jest mocno prawdopodobna na Dortmund.

Edytowano : 2023-10-28 17:44:24

Dortmund ma mega ciężki mecz w środę z Lipskiem gdzie może być nawet dogrywka.

28.10.2023 17:41

Mecz który zapamiętam na długo. Najpierw głupia czerwona kartka po której myślałem, że będzie problem z wygraną. 1 połowa kiepska potem przychodzi druga i urządzamy trening strzelecki a gdyby nie bramkarz Darmstadt było by dwucyfrowo.

Kane czapki z głów i dla tego kto Cię wymyślił u nas w zespole.

Przy okazji kilka rekordów 34 gole to najlepszy wynik w historii na tym etapie sezonu plus te 8 goli w jednej połowie to chyba też rekord.

Jest nad czym pracować by nie było zbyt cukierkowo, ale z przodu jesteśmy potworami.

Edytowano : 2023-10-28 17:35:04

Jeśli chodzi o środek pola na Dortmund to widzę go tak : Laimer, Guerrero

28.10.2023 17:34

Ulreich załapał formę w najgorszym dla siebie momencie jak wraca Neuer. Fakt ostatnio ma dobre interwencję,, ale nie ukrywajmy Neuer jest szykowany jak bramkarz nr 1 Bayernu przed zbliżającymi się ME w Niemczech.

Ciekawe kto jeszcze wróci poza Neuerem na sobotę Upa, Guerrero, Gnabry?

26.10.2023 12:52

Coman ostatnio gra świetnie od meczu z Fraiburgiem oby tak dalej.

26.10.2023 12:49

Wygraliśmy na bardzo trudnym terenie i w zasadzie tą wygraną zapewniliśmy sobie 1 miejsce w grupie biorąc pod uwagę terminarz. Styl może nie zachwyca, ale póki punkty się zgadzają nie będę psioczył bo doskonale wiemy, że Bayern na wiosnę ( doliczając 2,3 transfery zimą ) to będzie inny zespół.

Niektórzy tutaj do przesady narzekają jak byśmy byli na 5-6 miejscu w lidze plus 3 w LM więcej luzu. Tuchel wyciska uważam z tego co ma max a nie zapominajmy, że mamy też trochę kontuzji w zespole.

Moim zdaniem dla Muellera przy obecnej formie pomocników nie ma już miejsca w składzie. Wydaje mi się, że w sobotę Tuchel da mu szanse od początku, bo rywal słaby, ale to jest maksimum na lepszych rywali będzie grzał ławę.

25.10.2023 13:58

Szanuje Borka jako dziennikarza i za to, że stworzył Bundestalk w KS, ale jego wizję odnośnie transferów Polskich piłkarzy tyle razy okazywały się blefem, że można to traktować w kategorii żartu.

23.10.2023 18:30

Jutro remis nie będzie złym wynikiem zważywszy, że gramy u siebie z Galatą i Kopenhagą.

Sarr powinien być wykorzystywany nie gramy jutro półfinału LM.

23.10.2023 13:25

Tam jutro będzie gorąco, ale Galata to średni klub Europejski, żadna czołówka.

23.10.2023 13:16

A ja bym wykorzystywał Sarr od czego on jest? kupiliśmy piłkarza na ławkę ? bez sensu. Oczywiście Kratzig niech będzie wykorzystywany, ale wykorzystujmy wszystkich jak kilku ma urazy. Skoro Sarr ma nie dać rady z Galatą to jego obecność w klubie po tylu latach jest nieporozumieniem.

23.10.2023 13:09

A dlaczego Sarr ma nie zagrać. Od lat siedzi na ławce jak są urazy to może na kilka tygodni zastąpić nieobecnych.

22.10.2023 21:53

3 tygodnie maksymalnie damy radę. Na bok Sarr lub Mazroui, do środka Laimer i damy radę. Jest jeszcze Guerrero.

22.10.2023 18:05

Dobrze, że reszta wraca pod koniec października. Laimer do środka na bok Sarr lub Mazroui, lub Guerrero i lecimy dalej.

22.10.2023 18:04

Czy bardzo dobry to bym nie powiedział, ale przyzwoity zgrany na 60% możliwości. Po przerwie na reprezentację takie mecze trzeba przepychać.

22.10.2023 16:23

Według mnie Kane strzeli 30+ biorąc pod uwagę, że wykonuje też karne.

22.10.2023 15:17

Kim gra przyzwoicie i ta jego radość po udanych interwencjach. Myślę, że z czasem będzie tylko lepszy. Na pewno jest pewniejszy od De Ligta i Upamecano.

Edytowano : 2023-10-22 15:18:54

Brak Icardiego będzie dużym osłabieniem Galaty.

22.10.2023 15:15

Guirassy wypada na kilka tygodni także Harry może gonić.

Mazroui miał lekki uraz tylko także jest opcją na wtorek.

22.10.2023 14:52

Co to znaczy, że strzelamy bramki przypadkowo? każda drużyna takie strzela bramki po błędach, po akcjach indywidualnych. Mamy wysoką średnią strzelonych goli i w tym nie ma przypadku. Jak się czepiamy czegoś to ok, ale nie przesadzajmy już..

Martwy się o obronę. Atak mamy bardzo mocny w tym sezonie.

21.10.2023 22:29

Obejrzyjcie sobie skrót Mainz Leverkusen kilka tygodni temu. Mimo 0:3 Mainz stwarzało sytuacje i szczęście sprawiło, że Leverkusen nie straciło gola. Co nie oznacza, że jest ok jest nad czym pracować.

21.10.2023 22:10

Mecz przepchany, ale też czasem o to chodzi. Mainz u siebie jest groźny chcieli przeciwstawić się charakterem, le to było za mało. Ciekawą statystykę podało na koniec Sky Sport Mainz przebiegło 9 km więcej od nas. Oni biegali my graliśmy w piłkę.

Co do meczu obrona znów niepewnie. Nie mam zastrzeżeń do De Ligta popełnił kilka błędów, ale wrócił po kontuzji. Davies przeciętnie i zaliczył kilka głupich strat. Musiala w pierwszej mnie irytował, bo za dużo się kiwał. Taki mecz zagrany na 60% swoich możliwości jak na moje oko. Najważniejsze są 3 pkt.

21.10.2023 20:53

Przypominam, że mecz trwa 90 minut tym co pisali po 2:0 że jest po meczu.

Jesteśmy lepsi pełna kontrola głupio stracony gol po błędzie Laimera. Musiala powinien dostać ochrzan bo kiwa się z 5 na raz zamiast podawać.

W drugiej strzelić jeszcze kilka goli o zamknąć mecz.

21.10.2023 19:21

Najmocniejszy skład w tej chwili. 3 pkt. Trzeba gonić.

21.10.2023 17:57

Skład najmocniejszy na tą chwilę.

21.10.2023 17:43

Tak, ale zszedł w 30 minucie może jakiś uraz.

Union, ale kryzys aż żal że taki zespół reprezentuje Bundeslige w LM.

21.10.2023 17:22

Na ten moment dla mnie Dortmund to 4 siła, ale trzeba im oddać że potrafią punktować i przepychać mecze jak wczoraj co lata wstecz nie było takie oczywiste. Chyba ktoś tam w końcu skumał, że liczą się punkty na koniec sezonu i czy wygrasz 1:0 czy 5:0 to są to 3 pkt.

21.10.2023 13:49

My mamy 4 listopada mecz z Dortmundem a tak to dosyć lajtowe spotkania. Jeszcze wtorkowy wyjazd do Turcji może być trudny, ale tam nawet remis nie będzie zły, bo następny mecz jak gramy u siebie i wygramy to wychodzimy.

21.10.2023 13:18

Piter śledząc naszych w kadrach to byli dobrze rotowani. Kane zagrał dopiero z Włochami. Nagelsman też spoko rotował naszych. To są ludzie mający doświadczenie w tego typu rzeczach i wiedzą co robić.

Edytowano : 2023-10-21 12:56:19

My do grudnia mamy lajtowy terminarz.

21.10.2023 12:55

Mainz jest idealnym rywalem po takim meczu na kadrę. 3 pkt to obowiązek i fajnie jak by Kane coś dołożył.

21.10.2023 12:33

Dałbym mu czas jest u nas od kilku miesięcy. W Dortmundzie już był szklany. Wiedzieliśmy kogo bierzemy.

20.10.2023 17:58

Bayern kupując Kane za prawie 100 mln chyba jasno pokazał jaki trend będzie prowadzony w najbliższych latach i myślę, że Wirtz jest wart tej kasy biorąc pod uwagę wiek i klasę zawodnika.

20.10.2023 15:48

Nie został odsunięty ma lekki uraz i jutro nie zagra.

20.10.2023 15:18

Na Mainz powinno wystarczyć to nie ten sam zespół co rok temu. Od Listopada już wszyscy powinni być do dyspozycji.

20.10.2023 12:50

Tapczan zgadzam się. W takim klubie jak Bayern musiała być reakcja na tą sytuację.

Cieszy powrót Manu zobaczymy jak zaprezentuje się w sobotę.

19.10.2023 18:20

Ma rację do zimy damy radę a potem trzeba wzmocnić skład 2-3 zawodnikami przed wiosną.

18.10.2023 14:32

Jak go gorączka powinno być do piątku ok.

18.10.2023 14:32

Wszyscy jadą po Fuellkrugu a zobaczcie jakie gość ma statystyki w kadrze.

18.10.2023 12:37

Niestety wedle prasy przerwa Upa ma być dłuższa niż zakładano około 6 tygodnie także będzie to duża szansa dla De Ligta.

11.10.2023 13:02

Dobrze, że jest ta przerwa na reprezentację. Choupo też wraca oby nic poważnego.

11.10.2023 12:49

Panowie gdzie jest błąd bo patrzę w terminarz i pisze, że gramy z Mainz o 18:30 w sobotę a w bundestalk podali, że niedziela 15:30 ?

Edytowano : 2023-10-10 13:27:50

Gute ja tylko stwierdziłem fakt. Brak doświadczenia nie wiąże się ze słabym logistycznie turniejem.

10.10.2023 13:26

Szkoda, że Leverkusen nie gra w LM tam by była nieco weryfikacja ich formy a też terminarz im sprzyja, bo grali już z Koln, Mainz czyli dwoma obecnie najsłabszymi zespołami w lidze.

Ja jestem za silnym Leverkusen, ale zachwyty nad nimi uważam nieco za wyrost.

10.10.2023 13:08

Anglia i Irlandia jak najbardziej na plus tam jest klimat do piłki nożnej no i latem nie powinno być upalnie. Turcja nie ma doświadczenia w organizacji takiej imprezy.

10.10.2023 12:59

Też uważam, że to jeden z lepszych programów na KS a obecność Urbana to strzał w 10. Jedynie co mi się nie podoba to brak obiektywizmu przy ocenie niektórych ekip.

Ok Leverkusen gra pięknie dla oka zgodzę się tylko przypomnę, że z nami strzelili dwa gole po stałych fragmentach gry a momentami ich gnietliśmy nie będąc w topowej formie. Oczywiście grają świetnie, ale te ohy i ahy uważam nieco na wyrost.

Edytowano : 2023-10-10 12:41:19

Natomiast za transfer i wypatrzenie Boniface szacunek.

10.10.2023 12:40

Fajnie mu Sane wyłożył piłkę z Freiburgiem szkoda, że nie trafił.

10.10.2023 12:09