@GuteSpiele 5 bramek w jednym meczu, to Miro potrafił po 35 roku życia w koszulce lazio. Do tego rekord świata na mistrzostwach. Wspaniałe czasy dla kibica DFB, oby szybko powróciły.
Za to Pizza to fenomenalny człowiek, którego nie dało się nie lubić.
Doskonale mieć obu znowu na pokładzie tutaj w Bayernie. Nowe nazwiska jak Leon, Josh czy Gnabry napawają dumą ale to na pokoleniu najpierw Oliego, Effe, a później Miro i Bastiana wychowała się większość zagorzałych kibiców naszego klubu i niemieckiej kadry.
Edytowano : 2020-11-23 04:44:23
Sentyment pozostanie zawsze
23.11.2020 04:43
@FanGraczyBayern powiedz jeszcze ze trzeba Leona wywalić i Thomasa bo dawno nie oglądałem żadnej komedii.
21.11.2020 17:09
@FanGraczyBayern nie ilość a jakość. Coman swoimi bramkami odmienił całkiem istotne spotkania. @Arkady142 widzę, że konkurujące nie tylko o najwiecej komentarzy ale i kto napisze najgłupsze. Wybaczcie, ze wole oglądać mecz niż nabijać gwiazdki na stronie.
21.11.2020 16:57
@FanGraczyBayern błagam wywalajmy ekspercie tego Comana
21.11.2020 16:50
Zreszta Coman pokazuje więcej niż Musiala czy Costa, nie stać na luksus tracenia zawodników ważnych wg Flicka w rotacji
21.11.2020 16:01
@FanGraczyBayern Gnabry na tej zasadzie tez ma gorszy sezon. Coman miał dobra końcówkę sezonu i kordy jest zdrowy gra solidnie i miewa naprawdę dobre mecze, o czym ostatnio nawet pisał Kicker (o jego przebudzeniu kiedy jest zdrowy). Ale wiem ze lubisz rzucać arbitralne tezy, szkoda ze nie jesteś w zarządzie to byśmy pozbyli się takiego balastu jak Co an, Thomas i Manu
21.11.2020 16:00
Lepiej teraz niż w marcu
21.11.2020 15:58
Chyba niestety najpierw wybił piłkę
21.11.2020 15:57
Aj strasznie szkoda Comana coraz więcej daje drużynie
21.11.2020 15:57
Jeśli Coman wypadnie to kolejne fatalne info. Powinien być karny ale nie jest to tego warte
21.11.2020 15:56
@Arkady142 nie wiem w czym kontrowersja, mówię prawdę której nie potrafią przyznać sezonowcy skreślający Manu- najlepszego bramkarza ostatnich kilku dekad. Ja wiem tutaj od 2014 trzeba pisać Robert złota piłka, najlepszy piłkarz w historii i Robben gorszy ale zrozum ze są tacy którzy z innych przyczyn kibicują temu klubowi.
21.11.2020 15:53
Pavard to dobry stoper :P najwyżej wzmocnimy się zimą
21.11.2020 15:50
Bez przesady, Lucas wróci i Phonzie tez przed kluczową fazà
21.11.2020 15:50
Niestety chyba głowę zaprząta mu kontrakt, nie gra.
21.11.2020 15:49
Naprawdę liczę ze w miejsce Boa/ Alaby przyjdzie Upamecano
Edytowano : 2020-11-21 15:49:38
Obrona nawet w zeszłym sezonie miała gorsze spotkania
21.11.2020 15:48
Manu > wszystko. A pomyśleć że, ktoś porównywał z nim i to na tej stronie bramkarzy klasę niżej typu oblak albo inny ter Stegen
21.11.2020 15:47
@GuteSpiele w jakim aspekcie była wielka?
Edytowano : 2020-11-18 09:56:58
Wczorajszy mecz mimo, że mie był grą o nic ważnego to jedno z najgorszych kibicowskich doświadczeń w życiu. Niby do euro dużo czasu ale nie widzę światełka w tunelu. Jeśli po tym wszystkim Thomas i Mats nie wrócą do gry to zwątpię w trgo trenera.
Edytowano : 2020-11-18 09:58:34
Serce jest rozdarte. Bo Hansi jest potrzebny zarówno w Bayernie jak i Nationalelf ale to nie fifa i tych funkcji nie pogodzi.
18.11.2020 09:55
Nawet gdyby alaba został to Upamecano powinien przyjść w miejsce Boa.
18.11.2020 09:53
@GuteSpiele nie wiem czego ma być szkoda. W Polsce i na Węgrzech jest już dość szurskich rządów. Biden nie jest idealny, może zbyt mało wolnorynkowy ale niemal wszystko przemawia za nim.
18.11.2020 00:30
Cieszy mnie kiedy nie dość, że reprezentant Niemiec to i zawodnik niesłusznie krytykowany, staje się jednym z liderów. Był porównywany z Rudym i Rode, a pokazuje, że stanowi niezbędny element składu. Wielu mówiło, że Josh i Leon są słabsi ot Thiago, od początku byłem pewien, że nawet gdyby Hiszpan został to oni stanowiliby pierwszy wybór Hansiego.
13.11.2020 21:52
Myślę, że to też kwestia tego, że reprezentacja Anglii ma mniejszą konkurencję, Anglicy cierpią na brak utalentowanych zawodników, a Niemcy wręcz przeciwnie
13.11.2020 21:50
Szkoda, że nie przyznał tego kiedy jako lepsza drużyna odpadaliśmy z nimi dwa razy przez błędy sędziów. Naprawdę z pokorą znoszę porażki z takim Liverpoolem, wcześniejszą Barceloną ale nie było mniej zasłużonego zwycięzcy CL niż real
Edytowano : 2020-11-13 21:47:52
Nie tyle większa marka co bardziej "modna", to kwestia marketingu i kraju jak Hiszpania który jest lubiany i nieobarczony krzywdzącymi stereotypami jak Niemcy. Gdyby wziąć pod uwagę to w jakich realiach real zdobywał pierwsze puchary europy (to były inne, bardziej lokalne rozgrywki) i kontrowersje ostatnich lat, to drużyn historycznie lepszych od realu jest znacznie więcej niż sam Bayern.
13.11.2020 21:45
@WayeThe przecież indywidualne rekordy nie są ważne, trener rotuje dla dobra zespołu. Widocznie trudny mecz w Moskwie uznał za ważniejszy
30.10.2020 21:49
Bo to bardzo kontrowersyjny i ryzykowny ruch
30.10.2020 11:21
Jak by jego kariera się nie potoczyła to zapisał się na zawsze w historii klubu.
30.10.2020 02:33
@FanGraczyBayern a widzisz ty nie dość, że jesteś ignorantem to również sezonowcem, który ten klub definiuje przez pryzmat 2014 roku, stad taka wąska perspektywa i agresywna postawa typowa dla osoby nieposiadającej argumentów poza słabymi chwytami erystycznymi. Do tego ilość twoich komentarzy, połączywszy ją z ich jakością (albo jej brakiem) stanowi istną katusze dla przeglądających posty ale Kibic z 2015, gwiazdki musi jakoś nabić. Jesteś naprawdę ostatnią osobą, która może komuś wypominać ignorancję. Zdecydowanie bardziej twórcze są dyskusje z @GuteSpiele z którym tez często się nie zgadzam i który tez często odlatuje.
@Simon89 co do Lewandowskiego to w poprzednich latach brakowało jednego ale bardzo istotnego aspektu: formy i bramek w kluczowych spotkaniach, potwierdzały to bardzo słabe statystyki w fazie pucharowej CL. Zauważała to niemiecka prasa (chyba ze to również ignoranci). Lewandowski późno wskoczył na poziom na którym znajduje się aktualnie (co jest niemałym zaskoczeniem) dlatego uważam, ze zeszły sezon gdzie uzupełnił wiele swoich braków ciężko porównać z jakimkolwiek Innym sezonem spędzonym w Monachium. To sezon przełomowy i pierwszy ba miarę oczekiwań, oby tak dalej.
30.10.2020 02:22
Nie uważam, że Bayern zagra slaby sezon w CL. Lewandowski wyróżniał się głównie przy Kovacu gdzie faktycznie taktyka była prosta i polegała na graniu na jednego zawodnika bez planu taktycznego, kiedy zyskaliśmy więcej opcji w ataku, kolejni zawodnicy dorośli z młodych gwiazd do poziomu klasy światowej, to trudno żeby dalej jeden piłkarz notował rekordowe statystyki bo zmieniliśmy zwyczajnie sposób gry. Czy to źle? Nie, nie w każdym sezonie trzeba mieć 50 bramek, szczegolnie że lata lecą, ważny jest efekt końcowy drużyny. Co do turnieju finałowego to nie tyle Lewandowski grał źle, co inni grali wybitne i przyćmili jego występy. Coman jest na początku piłkarskiej drogi, a już teraz jego bramka była jedna z najważniejszych w historii Bayernu, dajmy mu czas.
29.10.2020 19:00
Oczywiście, że zagrał słabsze spotkania, podobnie jak turniej finałowy ligi mistrzów, jednak taki jest sport, po pierwszym sezonie na bardzo wysokim poziomie w Bayernie może przyjść spadek firmy, niezależnie od jakichś problemach osobistych. I mówię to jako osoba która Polaka za geniusza piłki nie uważa. Mimo wszystko nawet jeśli zlecił optymalizowanie podatków, to twardo będę stał po jego stronie tak jak stałem po stronie Uliego, niezależnie od mojej osobistej sympatii do tego piłkarza.
Edytowano : 2020-10-29 17:23:11
Która zbyt wysoka nie jest ;)
29.10.2020 17:22
Zawsze może się zdarzyć gorszy mecz, nie zwalałbym tego na te problemy, cały Bayern nie grał super dobrze.
Edytowano : 2020-10-29 16:34:52
Co nie zmienia faktu, że rotacje popieram
29.10.2020 16:34
Większość zapewne się, że od momentu przyjścia Lewandowskiego z BVB nigdy nie byłem jego wielkim fanem z rodnych przyczyn. Niemniej w tej sytuacji jestem w pełni po jego stronie. Powiem więcej, niezależnie czy optymalizował podatki czy nie to dawny agent i kolega nie powinien wykorzystywać tego przeciwko niemu. Każdy tak jak Uli, chroni ciężko zarobione pieniądze przed omnipotentnym państwa swoje ciężko zarobione pieniądze i trudno mieć mu to za złe.
Edytowano : 2020-10-29 15:49:11
Wybaczcie powtórzenie ale ciężko nie być wzburzonym czytając o prześladowaniach fiskalnych :P
Edytowano : 2020-10-29 15:55:43
I za literówki wynikające z autokorekty rzecz jasna ;)
29.10.2020 15:48
Flick nawet tracąc mistrzostwo powinien być niezagrożony, nie liczą się tylko wyniki ale i atmosfera w zespole oraz styl, który po raz pierwszy od czasów Juppa zachwyca cały świat
27.10.2020 20:58
Ciężki mecz, jednak co ważne to kontynuujemy nasz zwycięski marsz i śrubujemy rekord. Muszą zdarzyć się cięższe spotkania przy takim terminarzu. Najważniejsze abyśmy tak jak rok temu szczyt formy osiągnęli na wiosnę, myślę, że Flick też to ma na uwadze. Graliśmy oszczędzając siły i bardzo dobrze.
Edytowano : 2020-10-27 20:57:40
Nie widzę powodów do narzekania, nawet za Juppa mieliśmy gorsze mecze na wschodzie
27.10.2020 20:56
Ech, fatalnie, na samym początku. Jedyny plus, że Lucas osiąga wyższą formę
24.10.2020 15:34
Ten sezon potwierdza, że Thiago (co powtarzałem przez polowe zeszłego sezonu) byłby 3 wyborem po Joshu i Leonie. Nie zmienia to faktu, że taka opcja nr 3 byłaby nieoceniona.
24.10.2020 11:46
Coman skreślany był przez ignorantów. W okresach kiedy jego zdrowie się stabilizowało osiągał świetną formę. Co do realu to liczę, że wkrótce ich spotkamy w czasie kiedy już jest VAR i sędzia nie wyczaruje im awansu.
22.10.2020 11:02
Kontynuujemy dominację, seria trwa. Obyśmy grali tak do końca sezonu. Dalej w defensywie jest sporo do poprawy. Martwi tylko wynik Gladbach bo była szansa na 3 punkty ale i remis to divrt wynik. BVB z litości nie zamierzam komentować
21.10.2020 23:02
Thomas w swoim stylu. A Coman to co robi to poezja, wielu go skreślało a może jego „egoizm” dzisiaj prezentuje się w pięknym wydaniu.
Edytowano : 2020-10-21 22:31:26
Może jego egoizm jeszcze nie raz zaprezentuje się w tak pięknym wydaniu *
21.10.2020 22:30
Bezsensowna kartka. Lepiej było stracić bramkę
17.10.2020 20:06
Nie widzę szansy na mistrzostwo Europy przy Jogim :/ zawsze co ceniłem ale chyba nadszedł czas ma zmianę, jeśli się nie ogarnie i nie powoła zawodników takich jak Thomas czy Boa to może być kolejny stracony turniej
Edytowano : 2020-10-13 21:19:17
Aż zal to pisać bo niemiecka piłka wiele Jogiemu zawdzięcza
13.10.2020 21:18
Obawiam się że euro może być dls Nationalelf stracone. Jogi jest wypalony i trzyma się kurczowo błędnych decyzji. Oby poszedł po rozum do głowy bo w 2 lata odbędą się dwie ważne imprezy
11.10.2020 20:31
@josh1982 o to musiałbyś zapytać wirusa, który niestety kontratakuje. Początkowe całkowite zamknięcie gospodarki było być może zbyt radykalne ale to co się stało teraz czyli kompletne rozprężenie i brak zachowywania zasad sanitarnych powoduje, że obostrzenia muszą wrócić. Najgorsze, że podobno 1/5 Polaków wątpi w pandemie.
10.10.2020 03:28
Absurdalna kwota za zawodnika, który może okazać się drugim Sanchesem i nie ma szansy na miejsce4 w składzie znacznie słabszego zespołu
07.10.2020 10:48
Dobre uzupełnienie i zawodnik który nie będzie miał problemu z rolą rezerwowego. Kiedyś był Pizza po swoim powrocie, potem Wagner jest i Chupo. Szkoda, że Zirkzee nie dostanie więcej szans ale oby wrócił z wypożyczenia jeszcze lepszy
05.10.2020 16:06
@tapczan dokładnie, śmiać mi się chce jak czytam głupoty, które wypisują niektórzy "kibice" na temat zarządu, najlepszego w piłkarskim świecie
05.10.2020 16:03
@hoven ty nie możesz powstrzymać się od narzekania nawet kiedy wygrywamy 5 trofeów w sezonie. Trudno, najwidoczniej nie rozumiesz polityki trgo kliki. Jeśli ktoś po transferze Sane oczekiwał dużych ruchów to był naiwny
04.10.2020 20:11
@vivi niezlym dzbanem trzeba być żeby żeby obrażać swój klub który zdobył 5 trofeów w sezonie XD
04.10.2020 19:54
Sporo w tym meczu pecha ale i szczęścia. Faul obrońcy herty żenujący XD przegrał im mecz
04.10.2020 19:52
Jednak tracimy 3 bramkowe XD
04.10.2020 19:47
Atak wraca do formy Lewandowski i Thomas grają jak w zeszłym sezonie, chociaż skrzydła słabsze niż zwykle. Jednak martwi obrona, znowu tracimy 2 bramowe prowadzenie. Widać rozprężenie, obyśmy rozkręcali się jak rok temu
04.10.2020 19:46
@Arkady142 A widzisz, jako nowy kibic zapewne nie pamiętasz ale za Juppa i takie mecze bywaly, nie zmienia to faktu ze wtedy Lewandowski był piłkarzem klasę niżej niż aktualnie, a Wagner niesiony świetnymi momentami w reprezentacji rozgrywał sezon życia, więc prawda jest ze nasz rezerwowy miał spotkania w których prezentował die lepiej od Lewandowskiego ake nawet i Thomasa czy Riberiego. Strasznie szkoda, że Kovac pozbył się tak świetnego zmiennika
Edytowano : 2020-10-03 13:13:00
Szkoda że zapewne narodowe kompleksy powoduja, że do oceny zawodnika w konkretnym meczu przykladasz taka wagę ze pamiętasz moje wypowiedzi dotyczące konkretnych meczów. Miło mieć fanów
Edytowano : 2020-10-03 13:14:45
Szkoda, że nie pamiętasz jak pisałem, że Tymo wniósł w jednym ze spotkań więcej niż Kroos, a Shaqiri był w kilku spotkaniach lepszy pd Francka. Bo takie rzeczy tez pisałem, a jakoś przypadkiem wypominasz mi akurat ta wypowiedz
03.10.2020 13:09
@admin przeciez tacy jak Bayern22 czy hoven rok temu pisali ze zarząd zrobił beznadziejne transfery i ćwierćfinał to Maks. Teraz znowu piszą to samo. Nie widzę powodu żeby traktować ich wypowiedzi inaczej niż akcent humorystyczny. Bayern to aktualnie najlepszy zespół Europy i nadal będzie głównym faworytem we wszystkich rozgrywkach. Jestem pewien ze wykonamy kilka ruchów co spowoduje jeszcze większa jakość
03.10.2020 13:06
@tapczan nic dodać nic ująć. Czekam na ich miny po kolejnych ruchach.
Edytowano : 2020-10-03 13:03:04
Bayern22 Thiago ma jedne zajęty, a Leon drugie. Obaj dostali notę klasy światowej od Kickera i sądzę, że dobrze ze młodszy z tej dwójki jest wciąż z nami. Nie potrzebujemy teraz wzmocnień tylko uzupełnień składu
03.10.2020 13:01
@mdbayern to byłoby piękne. Oby udały się przynajmniej 3 ruchy to kadra będzie znowu mocna
03.10.2020 12:14
@tapczan ale hoven i spółka i tak powie ze Bayern prowadzi fatalna politykę
Edytowano : 2020-10-03 12:14:20
Obserwujemy go od dłuższego czasu. Nie bez powodu
03.10.2020 12:13
Świetna wiadomość. Tak jak mówiłem. Transfery robimy po cichu. Brak wieści nie oznacza braku ruchów
Edytowano : 2020-10-03 12:13:01
Jeszcze Odoi i jakiś prawy defensor i okienko będzie bardziej niż udane
03.10.2020 12:12
Ja wbrew wszystkiemu jestem spokojny. Rok temu, mieliśmy chyba jedyne okienko gdzie wszyscy (łącznie ze mną) byli niezadowoleni. Wcześniej co roku mieliśmy ciekawe wzmocnienia i conajmniej jedno mocne nazwisko. Rok temu „złe okienko” dało nam całkiem niezła ławkę która dała nam potrójna koronę. Mamy jeszcze kilka dni i to, ze my o żadnych transferach nie wiemy, nie oznacza, że nie są w fazie finalizacji. Stary dobry Bayern zawsze preferował transfery bez rozgłosu. Możemy być spokojni. Jeśli się pomylę i nie przyjdzie przynajmniej 2 zawodników to przyznam racje krytykom
03.10.2020 00:38
Jakoś wierze w Lipsk, myśle ze nie bez problemów ale mogą wyjść z grupy. Och półfinał nie był przypadkowy
02.10.2020 10:25
Niestety i serce kibica krwawi ale co poradzić. Cała Europa traci, lata mądrego zarządzania stawiają nas w i tak względnie komfortowej sytuacji
02.10.2020 10:23
@GuteSpiele niestety, zbyt radykalnie otwarto imprezy masowe. Całkowite zamknięcie być moze było zbyt radykalne ale dzisiaj ponosimy konsekwencje całkowitego rozluźnienie
Edytowano : 2020-10-02 07:33:00
*a
02.10.2020 07:32
@Kimas tylko to miejsce Thomasa. Skoro zarząd uznał, że ze względu na niepodważalną pozycje naszego wychowanka, warto odpuścić Havertza to Chorwat będzie miał o skład ciężko. Niemniej swoje szanse dostanie i warto w niego zainwestować
01.10.2020 07:22
Kolejny po Comanie zawodnik, który pokazuje, że kiedy jest zdrowy przez dłuższy okres czasu to ma wiele do zaoferowania zespołowi i to w momencie kiedy wielu zdażyło już w niego zwątpić
Edytowano : 2020-10-01 07:20:23
(W tym ja)
01.10.2020 07:19
Czekam aż zaczniecie zwalniać Hansiego
27.09.2020 17:24
@Arkady142 ty myślisz blednie. Chcesz ze świetnej typowej 9 zrobic kreatora pokroju robben czy Riberiego.
27.09.2020 17:24
@hoven wiem ze wolałbyś Mieć okazje do narzekania kiedy korekty składu nie będzie się dało zrobić ale ja jako kibic wole żeby zarząd miał czas na reakcje
27.09.2020 17:23
Lepsza taka klęska teraz niż kiedy okno będzie zamknięte
27.09.2020 17:18
@dzordan bo napastnik, typowa 9 gra hak pozwala drezyna. Tylko niektórzy oczekują ze bedzue to zawodnik który tak jak kiedyś Robben wygra mecze w pojedynkę
27.09.2020 17:18
Alaba nie gra slabo tylko bardzo słabo, od kilku spotkań, niemniej w zeszłym sezonie był najpewniejszym punktem obrony więc nie wpadłabym w histerie. Lewandowski które rzekomo wygrywa mecze w pojedynkę tez nie potrafi nic zdziałać. Tez to kubeł zimnej wody dla niektórych. Brakuje kogoś na poziomie Robbery kto w pojedynkę potrafił wypracować bramkę. Oby Sane i Gnabry kiedyś tacy się stali
27.09.2020 17:17
Być może będzie to impuls do zmian
27.09.2020 17:13
Boa w zeszłym sezonie był pewnym graczem
27.09.2020 17:10
Lepiej rozegrać dzisiaj niż z Sevillą
Edytowano : 2020-09-27 17:10:06
Przegrać *
27.09.2020 17:09
Cou i Perisic w tej chwili byliby dobrymi zmianami, potrzeba przynajmniej za jednego z nich zastępstwa
Edytowano : 2020-09-27 17:08:33
Oceniam zarząd jako całość w kontekście ostatnich 10 lat. Hasan to tylko wykonawca
27.09.2020 17:07
I ktoś mi powie ze Manu to nie jest masz najważniejszy zawodnik XD
27.09.2020 17:05
Z Hoffe szło nam ciężko już wcześniej, nie da się grać idealnie w każdym meczu. Tez dostrzegam potrzebę wzmocnień ale nie widzę sytuacji w tak czarnych barwach jak wy
27.09.2020 17:03
@hoven mysle ze trudno nie być ich obrońcą patrząc na kwoty za jakie zbudowali skład ktory wyszedł z Psg i na wyniki sportowe jakie usuwamy. Lucas to wielki błąd i dowód ze wcale dużymi transferami nie tworzy się świetnego składu. Ja osobiście tylko raz, rok byłem niezadowolony z okienka, w tym sezonie jeszcze się oni nie zakończyło więc go nie oceniam
27.09.2020 17:02
Myśle ze propozycje nowych pomocników spowodowane są tym ze ciężko znaleźć kogoś o specyfice Thiago
27.09.2020 16:58
Może KHR zmotywuje się do przyspieszenia ruchów transferowych
27.09.2020 16:56
Lucas od dawna nie jest kontuzjowany i przegrywa wciąż rywalizację o skład. Widzę ze niektórzy chyba oglądają co 5 mecz i się dziwią XD
27.09.2020 16:56
@Oknoliz a dlaczego Lucas miałby grać? Po pierwsze odpoczywa po ciężkim meczu, a po drugie od zawsze był rezerwowym, Davies jest pierwszym wyborem
27.09.2020 16:49
Zirkzee slabo jednak przy całości nie wyróżnia się na niekorzyść.
27.09.2020 16:47
@Moe i dlatego żałuje ze odszedł ale nic nie zrobimy. To zawodnik innego typu jak każdy z tej trójki, czy lepszy? W wielu aspektach tak, jednak i tak postawiliśmy na młodość i w środku pomocy nie wyglada to źle
27.09.2020 16:45
@Oknoliz źle napisałeś to słowo na v i jak widać nie znasz również jego definicji. Ale cóż ksenofobia bierze się z niewiedzy, więc wybaczam. Skoro tak nie lubisz wszystkiego co z tym klubem związane (niemieckość, tolerancja, wspieranie lgbt) to naprawdę nie zmartwię się, że niedługo admini wyślą cię na urlop
Edytowano : 2020-09-27 16:43:37
homofobia «silna niechęć do homoseksualistów i homoseksualizmu»
Za sjp pwn
27.09.2020 16:42
Zainwestowaliśmy setki milionów euro w obronę i nadal to nasza pięta achillesowa
27.09.2020 16:39
@Oknoliz o widzę poziom sebka z ruchu narodowego albo innego onr. Jesteśmy na stronie niemieckiego zespołu który staje po stronie mniejszości więc mam nadzieje ze za słowo na „p” dostaniesz bana. Jesteś nie tylko niekulturalny ale najwidoczniej nie znasz definicji homofobii, radzę doczytać (chociaż pewnie dla ciebie to trudne).
Edytowano : 2020-09-27 16:37:56
Chyba ze ukrywasz swoje preferencje i dlatego z taka agresja reagujesz na cokolwiek związanego z lgbt :)? Spokojnie dla mnie możesz lubić czy to chłopców czy dziewczynki, nie robi różnicy
27.09.2020 16:37
@Moe bo nie gra jeden z nich :D thiago to dobry zawodnik i szkoda ale bez przesady, to nie piłkarski geniusz
27.09.2020 16:34
@Oknoliz nie pokazuj poziomu sebka i to homofoba.
27.09.2020 16:33
Ale bez thiago przecież nie msmy środkowych pomocników
27.09.2020 16:09
Wracamy do gry marudy. Kimmich niestety was zawiódł
27.09.2020 16:08
Pachnie pogromem XD co za głupoty. Fajni z was kibice ze już wieszczycie klęske
27.09.2020 15:59
Co ma do tego Holender? Obrona gra fatalnie
27.09.2020 15:56
Boa XD
27.09.2020 15:56
Młody Holender od początku!
27.09.2020 14:38
@Moe tylko ze aktualnie nic potrzebujemy następcy Thiago tylko opcji na ławkę dla tych którzy godnie go zastąpili
Edytowano : 2020-09-27 14:05:10
*nie
27.09.2020 14:03
Flicka większość deprecjonowało właśnie z powodu rzekomo małego doświadczenia i wiele osób oczekiwało zagranicznego nazwiska właśnie przez jego rzekome defekty. Hansi w reprezentacji był bardzo ważnym ogniwem układanki Loewa, pomijanie tego przez wieku użytkowników było ignorancją.
Edytowano : 2020-09-27 14:00:48
Nikt nie mówi że jest idealnie, jadnak niewiele potrzeba aby kadra zyskała jakość, a nie tylko ją odbudowała. Cou i Perisic to tylko opcje na ławkę, przyszedł za nich Sane który jest z miejsca gwiazdą zespołu. Thiago to temat rzeka i ja osobiście uważam go za opcje nr 3 po Kimmichu i Goeretzce. Każdy prawy obrońca będzie lepszy od Odriozoli. Naprawdę niewiele potrzeba żeby kadra byka mocniejsza. Aktualnie chodzi o ilość bo nie odszedł żaden poza Hiszpanem kluczowy zawodnik
27.09.2020 13:57
Wernera mieliśmy okazje wyciągnąć dwa razy i to dwa razy znacznie poniżej jego wartości. Woleliśmy gierki o CHO, który ostatecznie nie przyszedł. Ale cóż, podstawowa 11 jest bardzo mocna i wzmocnień nie potrzeba jako takich. Potrzeba opcji do rotacji (najlepiej 3), które będą tez przyszłościowe. Niedługo pojawi się problem zastąpienia Thomasa i Lewandowskiego i zupeknie nie widzę opcji poza Havertzem i wernerem, żeby z miejsca za te kilka lat mogli ich zastapic 1:1
Edytowano : 2020-09-27 13:52:38
Co nie zmienia faktu ze politykę transferowa jako taką mamy na naprawdę wysokim poziomie. W tym sezonie brakuje tych 2-3 uzupełnień na ławkę.
27.09.2020 13:51
@feel2020FCB tez byłem zwolennikiem sprowadzenia drugiego napastnika. Werner był opcja idealna na kilka pozycji i uważam przepuszczenie go za nasza największa porażkę. Mamy młodego Holendra który dzisiaj powinien dostać szanse od pierwszych minut
Edytowano : 2020-09-27 13:45:54
Gute, pojawia się, już w tym sezonie Leona wywalali zanim strzelił bramkę (bo brakuje thiago).
Edytowano : 2020-09-27 13:47:46
Pamiętam po zatrudnieniu Hansiego jak mnie tutaj szkalowali za to że „mam fetysz asystentów”
27.09.2020 13:45
Nie spodziewałem się, że po zdobyciu potrójnej korony i superpucharu oraz pobiciu rekordy CL w serio zwycięstw znajdzie sie tylu Krytykujących zarząd (no i jeszcze można ofiarnego Leona). Owszem kadra jest za wąska ale rok temu tez miała być i wykonali całkiem sensowne ruchy ns koniec okna. Aarons wciąż wg wieku mediów jest opcja i wieku użytkowników wskazuje ze to lepsza opcja. Wciąż na rynku jest Mario. Po takich dwóch wzmocnieniach wystarczy jakiś środkowy pomocnik jak np Roca o którym tyle miękki się
rok temu I kadra nie straci nic na jakości
Edytowano : 2020-09-27 13:42:51
Co co Hasana to zarówno robienie z niego boga jak i nieudacznika jest śmieszne.
27.09.2020 13:42
@Elessar zawalenie Wernera i Havertza to duża klęska i tutaj w pełni się zgadzam. Wcześniej puściliśmy KdB. Jednak prawie co roku przychodził ktoś mocny, rok temu przeżyliśmy latem chyba najgorsze okienko ostatnich lat (mimo to wypożyczenia załatwiły sprawę). Wciąż liczę ze przyjdzie minimum dwóch zawodników, jeśli to się nie uda to przyznam Wam racje, że to bardzo zła decyzja zarządu. Niemniej wierze w nich do końca, bo wiele razy potrafiliśmy zaskoczyć na rynku
27.09.2020 03:55
@Elessar @FanGraczyBayern malo trafień zarzuty. Hasan mimo swojej niefrasobliwości i nieobycia w mediach dopiął kilka świetnych transferów. Cała nasza 11 to zawodnicy których preferował Flick i jest ona szalenie mocna. Zapomnieliście o zakupie Pavarda, Daviesa i Sane jeśli wspominacie z rozrzewnieniem czasy Sammera. @dzordan ma racje, trzonu wzmacniać nie trzeba. Potrzeba 2-3 nazwisk do rotacji, jest późno ale wierze ze toczymy już rozmowy
Edytowano : 2020-09-27 02:56:22
Mnie w przeciwieństwie do Was zarząd nie zawodził w ostatniej dekadzie
27.09.2020 02:55
W tej chwili jeśli sprowadzimy 2 zawodników to będę bardzo zadowolony ale myśle ze jest szansa nawet na 3. Prawy defensor to mus (ale tutaj nie mam pomysłów jeśli dest odpadnie) do tego Goetze i jakoś środkowy pomocnik albo skrzydłowy typu Odoi na wypożyczeniu. Wbrew pozorom to scenariusz bardzo realny. Transfery robiliśmy zawsze po cichu, jestem pewien ze mamy kilka opcji
Edytowano : 2020-09-27 01:18:40
Nie byłbym zdziwiony gdyby negocjacje z Destem były rodzajem zasłony dymnej
27.09.2020 01:17
Nie żebym był fanatykiem Desta ale obyśmy po cichu prowadzili negocjacje z przynajmniej dwoma zawodnikami bo inaczej trudno będzie dopiąć te transfery
@GuteSpiele 5 bramek w jednym meczu, to Miro potrafił po 35 roku życia w koszulce lazio. Do tego rekord świata na mistrzostwach. Wspaniałe czasy dla kibica DFB, oby szybko powróciły.
Za to Pizza to fenomenalny człowiek, którego nie dało się nie lubić.
Doskonale mieć obu znowu na pokładzie tutaj w Bayernie. Nowe nazwiska jak Leon, Josh czy Gnabry napawają dumą ale to na pokoleniu najpierw Oliego, Effe, a później Miro i Bastiana wychowała się większość zagorzałych kibiców naszego klubu i niemieckiej kadry.
Edytowano : 2020-11-23 04:44:23
Sentyment pozostanie zawsze
23.11.2020 04:43
@FanGraczyBayern powiedz jeszcze ze trzeba Leona wywalić i Thomasa bo dawno nie oglądałem żadnej komedii.
21.11.2020 17:09
@FanGraczyBayern nie ilość a jakość. Coman swoimi bramkami odmienił całkiem istotne spotkania. @Arkady142 widzę, że konkurujące nie tylko o najwiecej komentarzy ale i kto napisze najgłupsze. Wybaczcie, ze wole oglądać mecz niż nabijać gwiazdki na stronie.
21.11.2020 16:57
@FanGraczyBayern błagam wywalajmy ekspercie tego Comana
21.11.2020 16:50
Zreszta Coman pokazuje więcej niż Musiala czy Costa, nie stać na luksus tracenia zawodników ważnych wg Flicka w rotacji
21.11.2020 16:01
@FanGraczyBayern Gnabry na tej zasadzie tez ma gorszy sezon. Coman miał dobra końcówkę sezonu i kordy jest zdrowy gra solidnie i miewa naprawdę dobre mecze, o czym ostatnio nawet pisał Kicker (o jego przebudzeniu kiedy jest zdrowy). Ale wiem ze lubisz rzucać arbitralne tezy, szkoda ze nie jesteś w zarządzie to byśmy pozbyli się takiego balastu jak Co an, Thomas i Manu
21.11.2020 16:00
Lepiej teraz niż w marcu
21.11.2020 15:58
Chyba niestety najpierw wybił piłkę
21.11.2020 15:57
Aj strasznie szkoda Comana coraz więcej daje drużynie
21.11.2020 15:57
Jeśli Coman wypadnie to kolejne fatalne info. Powinien być karny ale nie jest to tego warte
21.11.2020 15:56
@Arkady142 nie wiem w czym kontrowersja, mówię prawdę której nie potrafią przyznać sezonowcy skreślający Manu- najlepszego bramkarza ostatnich kilku dekad. Ja wiem tutaj od 2014 trzeba pisać Robert złota piłka, najlepszy piłkarz w historii i Robben gorszy ale zrozum ze są tacy którzy z innych przyczyn kibicują temu klubowi.
21.11.2020 15:53
Pavard to dobry stoper :P najwyżej wzmocnimy się zimą
21.11.2020 15:50
Bez przesady, Lucas wróci i Phonzie tez przed kluczową fazà
21.11.2020 15:50
Niestety chyba głowę zaprząta mu kontrakt, nie gra.
21.11.2020 15:49
Naprawdę liczę ze w miejsce Boa/ Alaby przyjdzie Upamecano
Edytowano : 2020-11-21 15:49:38
Obrona nawet w zeszłym sezonie miała gorsze spotkania
21.11.2020 15:48
Manu > wszystko. A pomyśleć że, ktoś porównywał z nim i to na tej stronie bramkarzy klasę niżej typu oblak albo inny ter Stegen
21.11.2020 15:47
@GuteSpiele w jakim aspekcie była wielka?
Edytowano : 2020-11-18 09:56:58
Wczorajszy mecz mimo, że mie był grą o nic ważnego to jedno z najgorszych kibicowskich doświadczeń w życiu. Niby do euro dużo czasu ale nie widzę światełka w tunelu. Jeśli po tym wszystkim Thomas i Mats nie wrócą do gry to zwątpię w trgo trenera.
Edytowano : 2020-11-18 09:58:34
Serce jest rozdarte. Bo Hansi jest potrzebny zarówno w Bayernie jak i Nationalelf ale to nie fifa i tych funkcji nie pogodzi.
18.11.2020 09:55
Nawet gdyby alaba został to Upamecano powinien przyjść w miejsce Boa.
18.11.2020 09:53
@GuteSpiele nie wiem czego ma być szkoda. W Polsce i na Węgrzech jest już dość szurskich rządów. Biden nie jest idealny, może zbyt mało wolnorynkowy ale niemal wszystko przemawia za nim.
18.11.2020 00:30
Cieszy mnie kiedy nie dość, że reprezentant Niemiec to i zawodnik niesłusznie krytykowany, staje się jednym z liderów. Był porównywany z Rudym i Rode, a pokazuje, że stanowi niezbędny element składu. Wielu mówiło, że Josh i Leon są słabsi ot Thiago, od początku byłem pewien, że nawet gdyby Hiszpan został to oni stanowiliby pierwszy wybór Hansiego.
13.11.2020 21:52
Myślę, że to też kwestia tego, że reprezentacja Anglii ma mniejszą konkurencję, Anglicy cierpią na brak utalentowanych zawodników, a Niemcy wręcz przeciwnie
13.11.2020 21:50
Szkoda, że nie przyznał tego kiedy jako lepsza drużyna odpadaliśmy z nimi dwa razy przez błędy sędziów. Naprawdę z pokorą znoszę porażki z takim Liverpoolem, wcześniejszą Barceloną ale nie było mniej zasłużonego zwycięzcy CL niż real
Edytowano : 2020-11-13 21:47:52
Nie tyle większa marka co bardziej "modna", to kwestia marketingu i kraju jak Hiszpania który jest lubiany i nieobarczony krzywdzącymi stereotypami jak Niemcy. Gdyby wziąć pod uwagę to w jakich realiach real zdobywał pierwsze puchary europy (to były inne, bardziej lokalne rozgrywki) i kontrowersje ostatnich lat, to drużyn historycznie lepszych od realu jest znacznie więcej niż sam Bayern.
13.11.2020 21:45
@WayeThe przecież indywidualne rekordy nie są ważne, trener rotuje dla dobra zespołu. Widocznie trudny mecz w Moskwie uznał za ważniejszy
30.10.2020 21:49
Bo to bardzo kontrowersyjny i ryzykowny ruch
30.10.2020 11:21
Jak by jego kariera się nie potoczyła to zapisał się na zawsze w historii klubu.
30.10.2020 02:33
@FanGraczyBayern a widzisz ty nie dość, że jesteś ignorantem to również sezonowcem, który ten klub definiuje przez pryzmat 2014 roku, stad taka wąska perspektywa i agresywna postawa typowa dla osoby nieposiadającej argumentów poza słabymi chwytami erystycznymi. Do tego ilość twoich komentarzy, połączywszy ją z ich jakością (albo jej brakiem) stanowi istną katusze dla przeglądających posty ale Kibic z 2015, gwiazdki musi jakoś nabić. Jesteś naprawdę ostatnią osobą, która może komuś wypominać ignorancję. Zdecydowanie bardziej twórcze są dyskusje z @GuteSpiele z którym tez często się nie zgadzam i który tez często odlatuje.
@Simon89 co do Lewandowskiego to w poprzednich latach brakowało jednego ale bardzo istotnego aspektu: formy i bramek w kluczowych spotkaniach, potwierdzały to bardzo słabe statystyki w fazie pucharowej CL. Zauważała to niemiecka prasa (chyba ze to również ignoranci). Lewandowski późno wskoczył na poziom na którym znajduje się aktualnie (co jest niemałym zaskoczeniem) dlatego uważam, ze zeszły sezon gdzie uzupełnił wiele swoich braków ciężko porównać z jakimkolwiek Innym sezonem spędzonym w Monachium. To sezon przełomowy i pierwszy ba miarę oczekiwań, oby tak dalej.
30.10.2020 02:22
Nie uważam, że Bayern zagra slaby sezon w CL. Lewandowski wyróżniał się głównie przy Kovacu gdzie faktycznie taktyka była prosta i polegała na graniu na jednego zawodnika bez planu taktycznego, kiedy zyskaliśmy więcej opcji w ataku, kolejni zawodnicy dorośli z młodych gwiazd do poziomu klasy światowej, to trudno żeby dalej jeden piłkarz notował rekordowe statystyki bo zmieniliśmy zwyczajnie sposób gry. Czy to źle? Nie, nie w każdym sezonie trzeba mieć 50 bramek, szczegolnie że lata lecą, ważny jest efekt końcowy drużyny. Co do turnieju finałowego to nie tyle Lewandowski grał źle, co inni grali wybitne i przyćmili jego występy. Coman jest na początku piłkarskiej drogi, a już teraz jego bramka była jedna z najważniejszych w historii Bayernu, dajmy mu czas.
29.10.2020 19:00
Oczywiście, że zagrał słabsze spotkania, podobnie jak turniej finałowy ligi mistrzów, jednak taki jest sport, po pierwszym sezonie na bardzo wysokim poziomie w Bayernie może przyjść spadek firmy, niezależnie od jakichś problemach osobistych. I mówię to jako osoba która Polaka za geniusza piłki nie uważa. Mimo wszystko nawet jeśli zlecił optymalizowanie podatków, to twardo będę stał po jego stronie tak jak stałem po stronie Uliego, niezależnie od mojej osobistej sympatii do tego piłkarza.
Edytowano : 2020-10-29 17:23:11
Która zbyt wysoka nie jest ;)
29.10.2020 17:22
Zawsze może się zdarzyć gorszy mecz, nie zwalałbym tego na te problemy, cały Bayern nie grał super dobrze.
Edytowano : 2020-10-29 16:34:52
Co nie zmienia faktu, że rotacje popieram
29.10.2020 16:34
Większość zapewne się, że od momentu przyjścia Lewandowskiego z BVB nigdy nie byłem jego wielkim fanem z rodnych przyczyn. Niemniej w tej sytuacji jestem w pełni po jego stronie. Powiem więcej, niezależnie czy optymalizował podatki czy nie to dawny agent i kolega nie powinien wykorzystywać tego przeciwko niemu. Każdy tak jak Uli, chroni ciężko zarobione pieniądze przed omnipotentnym państwa swoje ciężko zarobione pieniądze i trudno mieć mu to za złe.
Edytowano : 2020-10-29 15:49:11
Wybaczcie powtórzenie ale ciężko nie być wzburzonym czytając o prześladowaniach fiskalnych :P
Edytowano : 2020-10-29 15:55:43
I za literówki wynikające z autokorekty rzecz jasna ;)
29.10.2020 15:48
Flick nawet tracąc mistrzostwo powinien być niezagrożony, nie liczą się tylko wyniki ale i atmosfera w zespole oraz styl, który po raz pierwszy od czasów Juppa zachwyca cały świat
27.10.2020 20:58
Ciężki mecz, jednak co ważne to kontynuujemy nasz zwycięski marsz i śrubujemy rekord. Muszą zdarzyć się cięższe spotkania przy takim terminarzu. Najważniejsze abyśmy tak jak rok temu szczyt formy osiągnęli na wiosnę, myślę, że Flick też to ma na uwadze. Graliśmy oszczędzając siły i bardzo dobrze.
Edytowano : 2020-10-27 20:57:40
Nie widzę powodów do narzekania, nawet za Juppa mieliśmy gorsze mecze na wschodzie
27.10.2020 20:56
Ech, fatalnie, na samym początku. Jedyny plus, że Lucas osiąga wyższą formę
24.10.2020 15:34
Ten sezon potwierdza, że Thiago (co powtarzałem przez polowe zeszłego sezonu) byłby 3 wyborem po Joshu i Leonie. Nie zmienia to faktu, że taka opcja nr 3 byłaby nieoceniona.
24.10.2020 11:46
Coman skreślany był przez ignorantów. W okresach kiedy jego zdrowie się stabilizowało osiągał świetną formę. Co do realu to liczę, że wkrótce ich spotkamy w czasie kiedy już jest VAR i sędzia nie wyczaruje im awansu.
22.10.2020 11:02
Kontynuujemy dominację, seria trwa. Obyśmy grali tak do końca sezonu. Dalej w defensywie jest sporo do poprawy. Martwi tylko wynik Gladbach bo była szansa na 3 punkty ale i remis to divrt wynik. BVB z litości nie zamierzam komentować
21.10.2020 23:02
Thomas w swoim stylu. A Coman to co robi to poezja, wielu go skreślało a może jego „egoizm” dzisiaj prezentuje się w pięknym wydaniu.
Edytowano : 2020-10-21 22:31:26
Może jego egoizm jeszcze nie raz zaprezentuje się w tak pięknym wydaniu *
21.10.2020 22:30
Bezsensowna kartka. Lepiej było stracić bramkę
17.10.2020 20:06
Nie widzę szansy na mistrzostwo Europy przy Jogim :/ zawsze co ceniłem ale chyba nadszedł czas ma zmianę, jeśli się nie ogarnie i nie powoła zawodników takich jak Thomas czy Boa to może być kolejny stracony turniej
Edytowano : 2020-10-13 21:19:17
Aż zal to pisać bo niemiecka piłka wiele Jogiemu zawdzięcza
13.10.2020 21:18
Obawiam się że euro może być dls Nationalelf stracone. Jogi jest wypalony i trzyma się kurczowo błędnych decyzji. Oby poszedł po rozum do głowy bo w 2 lata odbędą się dwie ważne imprezy
11.10.2020 20:31
@josh1982 o to musiałbyś zapytać wirusa, który niestety kontratakuje. Początkowe całkowite zamknięcie gospodarki było być może zbyt radykalne ale to co się stało teraz czyli kompletne rozprężenie i brak zachowywania zasad sanitarnych powoduje, że obostrzenia muszą wrócić. Najgorsze, że podobno 1/5 Polaków wątpi w pandemie.
10.10.2020 03:28
Absurdalna kwota za zawodnika, który może okazać się drugim Sanchesem i nie ma szansy na miejsce4 w składzie znacznie słabszego zespołu
07.10.2020 10:48
Dobre uzupełnienie i zawodnik który nie będzie miał problemu z rolą rezerwowego. Kiedyś był Pizza po swoim powrocie, potem Wagner jest i Chupo. Szkoda, że Zirkzee nie dostanie więcej szans ale oby wrócił z wypożyczenia jeszcze lepszy
05.10.2020 16:06
@tapczan dokładnie, śmiać mi się chce jak czytam głupoty, które wypisują niektórzy "kibice" na temat zarządu, najlepszego w piłkarskim świecie
05.10.2020 16:03
@hoven ty nie możesz powstrzymać się od narzekania nawet kiedy wygrywamy 5 trofeów w sezonie. Trudno, najwidoczniej nie rozumiesz polityki trgo kliki. Jeśli ktoś po transferze Sane oczekiwał dużych ruchów to był naiwny
04.10.2020 20:11
@vivi niezlym dzbanem trzeba być żeby żeby obrażać swój klub który zdobył 5 trofeów w sezonie XD
04.10.2020 19:54
Sporo w tym meczu pecha ale i szczęścia. Faul obrońcy herty żenujący XD przegrał im mecz
04.10.2020 19:52
Jednak tracimy 3 bramkowe XD
04.10.2020 19:47
Atak wraca do formy Lewandowski i Thomas grają jak w zeszłym sezonie, chociaż skrzydła słabsze niż zwykle. Jednak martwi obrona, znowu tracimy 2 bramowe prowadzenie. Widać rozprężenie, obyśmy rozkręcali się jak rok temu
04.10.2020 19:46
@Arkady142 A widzisz, jako nowy kibic zapewne nie pamiętasz ale za Juppa i takie mecze bywaly, nie zmienia to faktu ze wtedy Lewandowski był piłkarzem klasę niżej niż aktualnie, a Wagner niesiony świetnymi momentami w reprezentacji rozgrywał sezon życia, więc prawda jest ze nasz rezerwowy miał spotkania w których prezentował die lepiej od Lewandowskiego ake nawet i Thomasa czy Riberiego. Strasznie szkoda, że Kovac pozbył się tak świetnego zmiennika
Edytowano : 2020-10-03 13:13:00
Szkoda że zapewne narodowe kompleksy powoduja, że do oceny zawodnika w konkretnym meczu przykladasz taka wagę ze pamiętasz moje wypowiedzi dotyczące konkretnych meczów. Miło mieć fanów
Edytowano : 2020-10-03 13:14:45
Szkoda, że nie pamiętasz jak pisałem, że Tymo wniósł w jednym ze spotkań więcej niż Kroos, a Shaqiri był w kilku spotkaniach lepszy pd Francka. Bo takie rzeczy tez pisałem, a jakoś przypadkiem wypominasz mi akurat ta wypowiedz
03.10.2020 13:09
@admin przeciez tacy jak Bayern22 czy hoven rok temu pisali ze zarząd zrobił beznadziejne transfery i ćwierćfinał to Maks. Teraz znowu piszą to samo. Nie widzę powodu żeby traktować ich wypowiedzi inaczej niż akcent humorystyczny. Bayern to aktualnie najlepszy zespół Europy i nadal będzie głównym faworytem we wszystkich rozgrywkach. Jestem pewien ze wykonamy kilka ruchów co spowoduje jeszcze większa jakość
03.10.2020 13:06
@tapczan nic dodać nic ująć. Czekam na ich miny po kolejnych ruchach.
Edytowano : 2020-10-03 13:03:04
Bayern22 Thiago ma jedne zajęty, a Leon drugie. Obaj dostali notę klasy światowej od Kickera i sądzę, że dobrze ze młodszy z tej dwójki jest wciąż z nami. Nie potrzebujemy teraz wzmocnień tylko uzupełnień składu
03.10.2020 13:01
@mdbayern to byłoby piękne. Oby udały się przynajmniej 3 ruchy to kadra będzie znowu mocna
03.10.2020 12:14
@tapczan ale hoven i spółka i tak powie ze Bayern prowadzi fatalna politykę
Edytowano : 2020-10-03 12:14:20
Obserwujemy go od dłuższego czasu. Nie bez powodu
03.10.2020 12:13
Świetna wiadomość. Tak jak mówiłem. Transfery robimy po cichu. Brak wieści nie oznacza braku ruchów
Edytowano : 2020-10-03 12:13:01
Jeszcze Odoi i jakiś prawy defensor i okienko będzie bardziej niż udane
03.10.2020 12:12
Ja wbrew wszystkiemu jestem spokojny. Rok temu, mieliśmy chyba jedyne okienko gdzie wszyscy (łącznie ze mną) byli niezadowoleni. Wcześniej co roku mieliśmy ciekawe wzmocnienia i conajmniej jedno mocne nazwisko. Rok temu „złe okienko” dało nam całkiem niezła ławkę która dała nam potrójna koronę. Mamy jeszcze kilka dni i to, ze my o żadnych transferach nie wiemy, nie oznacza, że nie są w fazie finalizacji. Stary dobry Bayern zawsze preferował transfery bez rozgłosu. Możemy być spokojni. Jeśli się pomylę i nie przyjdzie przynajmniej 2 zawodników to przyznam racje krytykom
03.10.2020 00:38
Jakoś wierze w Lipsk, myśle ze nie bez problemów ale mogą wyjść z grupy. Och półfinał nie był przypadkowy
02.10.2020 10:25
Niestety i serce kibica krwawi ale co poradzić. Cała Europa traci, lata mądrego zarządzania stawiają nas w i tak względnie komfortowej sytuacji
02.10.2020 10:23
@GuteSpiele niestety, zbyt radykalnie otwarto imprezy masowe. Całkowite zamknięcie być moze było zbyt radykalne ale dzisiaj ponosimy konsekwencje całkowitego rozluźnienie
Edytowano : 2020-10-02 07:33:00
*a
02.10.2020 07:32
@Kimas tylko to miejsce Thomasa. Skoro zarząd uznał, że ze względu na niepodważalną pozycje naszego wychowanka, warto odpuścić Havertza to Chorwat będzie miał o skład ciężko. Niemniej swoje szanse dostanie i warto w niego zainwestować
01.10.2020 07:22
Kolejny po Comanie zawodnik, który pokazuje, że kiedy jest zdrowy przez dłuższy okres czasu to ma wiele do zaoferowania zespołowi i to w momencie kiedy wielu zdażyło już w niego zwątpić
Edytowano : 2020-10-01 07:20:23
(W tym ja)
01.10.2020 07:19
Czekam aż zaczniecie zwalniać Hansiego
27.09.2020 17:24
@Arkady142 ty myślisz blednie. Chcesz ze świetnej typowej 9 zrobic kreatora pokroju robben czy Riberiego.
27.09.2020 17:24
@hoven wiem ze wolałbyś Mieć okazje do narzekania kiedy korekty składu nie będzie się dało zrobić ale ja jako kibic wole żeby zarząd miał czas na reakcje
27.09.2020 17:23
Lepsza taka klęska teraz niż kiedy okno będzie zamknięte
27.09.2020 17:18
@dzordan bo napastnik, typowa 9 gra hak pozwala drezyna. Tylko niektórzy oczekują ze bedzue to zawodnik który tak jak kiedyś Robben wygra mecze w pojedynkę
27.09.2020 17:18
Alaba nie gra slabo tylko bardzo słabo, od kilku spotkań, niemniej w zeszłym sezonie był najpewniejszym punktem obrony więc nie wpadłabym w histerie. Lewandowski które rzekomo wygrywa mecze w pojedynkę tez nie potrafi nic zdziałać. Tez to kubeł zimnej wody dla niektórych. Brakuje kogoś na poziomie Robbery kto w pojedynkę potrafił wypracować bramkę. Oby Sane i Gnabry kiedyś tacy się stali
27.09.2020 17:17
Być może będzie to impuls do zmian
27.09.2020 17:13
Boa w zeszłym sezonie był pewnym graczem
27.09.2020 17:10
Lepiej rozegrać dzisiaj niż z Sevillą
Edytowano : 2020-09-27 17:10:06
Przegrać *
27.09.2020 17:09
Cou i Perisic w tej chwili byliby dobrymi zmianami, potrzeba przynajmniej za jednego z nich zastępstwa
Edytowano : 2020-09-27 17:08:33
Oceniam zarząd jako całość w kontekście ostatnich 10 lat. Hasan to tylko wykonawca
27.09.2020 17:07
I ktoś mi powie ze Manu to nie jest masz najważniejszy zawodnik XD
27.09.2020 17:05
Z Hoffe szło nam ciężko już wcześniej, nie da się grać idealnie w każdym meczu. Tez dostrzegam potrzebę wzmocnień ale nie widzę sytuacji w tak czarnych barwach jak wy
27.09.2020 17:03
@hoven mysle ze trudno nie być ich obrońcą patrząc na kwoty za jakie zbudowali skład ktory wyszedł z Psg i na wyniki sportowe jakie usuwamy. Lucas to wielki błąd i dowód ze wcale dużymi transferami nie tworzy się świetnego składu. Ja osobiście tylko raz, rok byłem niezadowolony z okienka, w tym sezonie jeszcze się oni nie zakończyło więc go nie oceniam
27.09.2020 17:02
Myśle ze propozycje nowych pomocników spowodowane są tym ze ciężko znaleźć kogoś o specyfice Thiago
27.09.2020 16:58
Może KHR zmotywuje się do przyspieszenia ruchów transferowych
27.09.2020 16:56
Lucas od dawna nie jest kontuzjowany i przegrywa wciąż rywalizację o skład. Widzę ze niektórzy chyba oglądają co 5 mecz i się dziwią XD
27.09.2020 16:56
@Oknoliz a dlaczego Lucas miałby grać? Po pierwsze odpoczywa po ciężkim meczu, a po drugie od zawsze był rezerwowym, Davies jest pierwszym wyborem
27.09.2020 16:49
Zirkzee slabo jednak przy całości nie wyróżnia się na niekorzyść.
27.09.2020 16:47
@Moe i dlatego żałuje ze odszedł ale nic nie zrobimy. To zawodnik innego typu jak każdy z tej trójki, czy lepszy? W wielu aspektach tak, jednak i tak postawiliśmy na młodość i w środku pomocy nie wyglada to źle
27.09.2020 16:45
@Oknoliz źle napisałeś to słowo na v i jak widać nie znasz również jego definicji. Ale cóż ksenofobia bierze się z niewiedzy, więc wybaczam. Skoro tak nie lubisz wszystkiego co z tym klubem związane (niemieckość, tolerancja, wspieranie lgbt) to naprawdę nie zmartwię się, że niedługo admini wyślą cię na urlop
Edytowano : 2020-09-27 16:43:37
homofobia «silna niechęć do homoseksualistów i homoseksualizmu»
Za sjp pwn
27.09.2020 16:42
Zainwestowaliśmy setki milionów euro w obronę i nadal to nasza pięta achillesowa
27.09.2020 16:39
@Oknoliz o widzę poziom sebka z ruchu narodowego albo innego onr. Jesteśmy na stronie niemieckiego zespołu który staje po stronie mniejszości więc mam nadzieje ze za słowo na „p” dostaniesz bana. Jesteś nie tylko niekulturalny ale najwidoczniej nie znasz definicji homofobii, radzę doczytać (chociaż pewnie dla ciebie to trudne).
Edytowano : 2020-09-27 16:37:56
Chyba ze ukrywasz swoje preferencje i dlatego z taka agresja reagujesz na cokolwiek związanego z lgbt :)? Spokojnie dla mnie możesz lubić czy to chłopców czy dziewczynki, nie robi różnicy
27.09.2020 16:37
@Moe bo nie gra jeden z nich :D thiago to dobry zawodnik i szkoda ale bez przesady, to nie piłkarski geniusz
27.09.2020 16:34
@Oknoliz nie pokazuj poziomu sebka i to homofoba.
27.09.2020 16:33
Ale bez thiago przecież nie msmy środkowych pomocników
27.09.2020 16:09
Wracamy do gry marudy. Kimmich niestety was zawiódł
27.09.2020 16:08
Pachnie pogromem XD co za głupoty. Fajni z was kibice ze już wieszczycie klęske
27.09.2020 15:59
Co ma do tego Holender? Obrona gra fatalnie
27.09.2020 15:56
Boa XD
27.09.2020 15:56
Młody Holender od początku!
27.09.2020 14:38
@Moe tylko ze aktualnie nic potrzebujemy następcy Thiago tylko opcji na ławkę dla tych którzy godnie go zastąpili
Edytowano : 2020-09-27 14:05:10
*nie
27.09.2020 14:03
Flicka większość deprecjonowało właśnie z powodu rzekomo małego doświadczenia i wiele osób oczekiwało zagranicznego nazwiska właśnie przez jego rzekome defekty. Hansi w reprezentacji był bardzo ważnym ogniwem układanki Loewa, pomijanie tego przez wieku użytkowników było ignorancją.
Edytowano : 2020-09-27 14:00:48
Nikt nie mówi że jest idealnie, jadnak niewiele potrzeba aby kadra zyskała jakość, a nie tylko ją odbudowała. Cou i Perisic to tylko opcje na ławkę, przyszedł za nich Sane który jest z miejsca gwiazdą zespołu. Thiago to temat rzeka i ja osobiście uważam go za opcje nr 3 po Kimmichu i Goeretzce. Każdy prawy obrońca będzie lepszy od Odriozoli. Naprawdę niewiele potrzeba żeby kadra byka mocniejsza. Aktualnie chodzi o ilość bo nie odszedł żaden poza Hiszpanem kluczowy zawodnik
27.09.2020 13:57
Wernera mieliśmy okazje wyciągnąć dwa razy i to dwa razy znacznie poniżej jego wartości. Woleliśmy gierki o CHO, który ostatecznie nie przyszedł. Ale cóż, podstawowa 11 jest bardzo mocna i wzmocnień nie potrzeba jako takich. Potrzeba opcji do rotacji (najlepiej 3), które będą tez przyszłościowe. Niedługo pojawi się problem zastąpienia Thomasa i Lewandowskiego i zupeknie nie widzę opcji poza Havertzem i wernerem, żeby z miejsca za te kilka lat mogli ich zastapic 1:1
Edytowano : 2020-09-27 13:52:38
Co nie zmienia faktu ze politykę transferowa jako taką mamy na naprawdę wysokim poziomie. W tym sezonie brakuje tych 2-3 uzupełnień na ławkę.
27.09.2020 13:51
@feel2020FCB tez byłem zwolennikiem sprowadzenia drugiego napastnika. Werner był opcja idealna na kilka pozycji i uważam przepuszczenie go za nasza największa porażkę. Mamy młodego Holendra który dzisiaj powinien dostać szanse od pierwszych minut
Edytowano : 2020-09-27 13:45:54
Gute, pojawia się, już w tym sezonie Leona wywalali zanim strzelił bramkę (bo brakuje thiago).
Edytowano : 2020-09-27 13:47:46
Pamiętam po zatrudnieniu Hansiego jak mnie tutaj szkalowali za to że „mam fetysz asystentów”
27.09.2020 13:45
Nie spodziewałem się, że po zdobyciu potrójnej korony i superpucharu oraz pobiciu rekordy CL w serio zwycięstw znajdzie sie tylu Krytykujących zarząd (no i jeszcze można ofiarnego Leona). Owszem kadra jest za wąska ale rok temu tez miała być i wykonali całkiem sensowne ruchy ns koniec okna. Aarons wciąż wg wieku mediów jest opcja i wieku użytkowników wskazuje ze to lepsza opcja. Wciąż na rynku jest Mario. Po takich dwóch wzmocnieniach wystarczy jakiś środkowy pomocnik jak np Roca o którym tyle miękki się
rok temu I kadra nie straci nic na jakości
Edytowano : 2020-09-27 13:42:51
Co co Hasana to zarówno robienie z niego boga jak i nieudacznika jest śmieszne.
27.09.2020 13:42
@Elessar zawalenie Wernera i Havertza to duża klęska i tutaj w pełni się zgadzam. Wcześniej puściliśmy KdB. Jednak prawie co roku przychodził ktoś mocny, rok temu przeżyliśmy latem chyba najgorsze okienko ostatnich lat (mimo to wypożyczenia załatwiły sprawę). Wciąż liczę ze przyjdzie minimum dwóch zawodników, jeśli to się nie uda to przyznam Wam racje, że to bardzo zła decyzja zarządu. Niemniej wierze w nich do końca, bo wiele razy potrafiliśmy zaskoczyć na rynku
27.09.2020 03:55
@Elessar @FanGraczyBayern malo trafień zarzuty. Hasan mimo swojej niefrasobliwości i nieobycia w mediach dopiął kilka świetnych transferów. Cała nasza 11 to zawodnicy których preferował Flick i jest ona szalenie mocna. Zapomnieliście o zakupie Pavarda, Daviesa i Sane jeśli wspominacie z rozrzewnieniem czasy Sammera. @dzordan ma racje, trzonu wzmacniać nie trzeba. Potrzeba 2-3 nazwisk do rotacji, jest późno ale wierze ze toczymy już rozmowy
Edytowano : 2020-09-27 02:56:22
Mnie w przeciwieństwie do Was zarząd nie zawodził w ostatniej dekadzie
27.09.2020 02:55
W tej chwili jeśli sprowadzimy 2 zawodników to będę bardzo zadowolony ale myśle ze jest szansa nawet na 3. Prawy defensor to mus (ale tutaj nie mam pomysłów jeśli dest odpadnie) do tego Goetze i jakoś środkowy pomocnik albo skrzydłowy typu Odoi na wypożyczeniu. Wbrew pozorom to scenariusz bardzo realny. Transfery robiliśmy zawsze po cichu, jestem pewien ze mamy kilka opcji
Edytowano : 2020-09-27 01:18:40
Nie byłbym zdziwiony gdyby negocjacje z Destem były rodzajem zasłony dymnej
27.09.2020 01:17
Nie żebym był fanatykiem Desta ale obyśmy po cichu prowadzili negocjacje z przynajmniej dwoma zawodnikami bo inaczej trudno będzie dopiąć te transfery
27.09.2020 01:14