Wystarczyło ściągnąć Wernera i mielibyśmy i uniwersalnego zawodnika na kilka pozycji. Szkoda
Edytowano : 2020-09-15 10:58:41
Niemniej to tez ciekawa opcja
15.09.2020 10:57
Atmosfera atmosferą, najistotniejsze są wpływy z biletów które są bardzo istotne dla klubu
15.09.2020 10:24
@bayern1987dwa leon już przed pandemia był wyróżniającym się zawodnikiem
15.09.2020 06:35
Uli jak zwykle odwalił czarną robotę, a efekt może być tylko pozytywny, przeciez to nie klub wydał oswiadczenie tylko były prezydent. Ja nie widzę sentymentów, jeśli Alaba tak traktuje swój klub w którym gra od ponad dekady to czas się pożegnać, za duże pieniądze teraz albo za darmo za rok. Oczywiście jeśli ma odejść po końcu kontraktu to pomijając aspekty sportowe musimy odrywać jego następcę i Alaba powinien liczyć tylko na minuty w ramach konieczności kiedy będzie niezbędny. Ławka tez kusi być silna. Nie ma w bayernie ludzi niezastąpionych. Albo oni są dla klubu albo niech odchodzą
14.09.2020 23:00
@Murphy123 zgadzam się. Chociaż pamietam jak pisałem to samo w czasie niesławnej sagi transferowej Lewandowskiego w podobnym tonie i mało kto tutaj był wyrozumiały dla mojego stanowiska. Alabe mniej dzisiaj się wybiela niż wtedy Polaka. Niemniej obaj mocno nadszarpnęli swój wizerunek, po wychowaniu należy się spoczywać jednak więcej
Edytowano : 2020-09-14 16:23:37
*wychowanku
**spodziewać
14.09.2020 16:23
@Marienplatz kiedy jak nie teraz mamy cieszyć się u epatować pewnością siebie najlepszego zespołu po tym jak okazaliśmy się najlepszym ze zdobywców ligi mistrzów?
14.09.2020 14:14
Piękny przykład kapitalizmu i ludzkiego działania. Klub lepiej radzi sobie z rozwiązywaniem ryzyka epidemiologicznego niż wiele państw. Generalnie Bayern jeśli chodzi o standardy w tym ekonomiczne jest bardziej racjonalny od większości rządów
14.09.2020 14:11
Mamy miesiąc aby się wzmocnić. Nikt nie neguje konieczności zastąpienia dwóch rezerwowych którzy odeszli, bo Odriozoli nie liczę, każdy transfer na jego pozycje będzie wzmocnieniem a nie uzupełnieniem patrząc na role jaka odegral
13.09.2020 07:55
W tym roku odbędą się ostatnie w starej formule a później w nowej i my będziemy jednym z uczestników
Edytowano : 2020-09-13 07:43:52
Przynajmniej takie informacje podawane były po finale ale nie jestem tego pewny na 100%
Edytowano : 2020-09-13 07:45:04
Wikipedia polska i niemiecka Również zakłada rozgrywki w roju 20 i 21
13.09.2020 07:38
Widać pewność siebie i motywacje wśród naszych zawodników. Kilka ruchów na rynku i możemy stać się mocniejsi niż rok temu
13.09.2020 07:37
Podstawowy skład jest mocny i nikt chyba o zdrowych zmysłach nie chce tutaj dużych zmian. Problemem może być kurcząca się ławka. W tej chwili potrzebujemy 3-4 dodatkowych opcji i myśle ze słowa Flicka i Kaisera należy uznać za słuszne
13.09.2020 07:33
Zbyt dobrym jest zawodnikiem, w Hiszpanii mógłby jeszcze dużo pokazać
10.09.2020 17:49
I rekordzista jeśli chodzi o asysty, wyjątkowo niedoceniany zawodnik który w fifie ordynuje notę 86 XD
10.09.2020 17:48
Sane powinien dostać dużo czasu i cierpliwości, dlatego teraz potrzebny jest czwarty skrzydłowy
10.09.2020 17:46
Zobaczymy. W rezerwach zmieni się dużo ale utrzymanie wydaje się osiągalnym celem
10.09.2020 17:45
@hoven stabilność finansowa jest teraz nadrzędnym celem. Wzmocnienia tak ale przy dużej dyscyplinie finansowej. Tez jestem zwolennikiem 2-3 ruchów
10.09.2020 17:19
@predator to że to nasz najpewniejszy punkt defensywy potwierdził Flick i ranking Kickera który wybrał Alabe najlepszym stoperem w Niemczech. Jest moim zdaniem bardziej potrzebny niż Thuago i jego odejście byłoby większym ciosem. Nie możemy budować kominy płacowego ale konieczność sporej podwyżki staje się faktem
Edytowano : 2020-09-10 07:17:07
Oczywiście 25 milionów to kwota na jaka nie zasługuje żaden zawodnik. Nie widzę powodu żeby miał zarabiać więcej niż taki Manu ale na równi z największymi gwiazdami jak najbardziej tak
10.09.2020 07:16
Potrzebujemy zastąpić Cou i Perisicia jeszcze jednym zawodnikiem poza Sane. Zakup środkowego pomocnika i prawego obrońcy jest tak samo konieczny. Jeśli nie przyjdzie Przynajmniej 3 zawodników to może się okazać, że skonczymy ze słabszym składem niż rok temu. Brak wykupu Chorwata zrozumiem tylko jeśli faktycznie rozważamy inne- młodsze opcje
10.09.2020 07:10
Jeśli Thiago zostanie, a Kimmich nie zechce grać na prawej stronie to zapewne czeka go ławka w kluczowych spotkaniach. Jeśli przedłuży kontrakt to zapewne i tak nie pogra tyle co Leon i Josh, jednak gdyby postanowił odejść za darmo to bez żalu powinien być tylko awaryjną opcją na ławce. Co do Alaby to problem jest większy bo jeśli Niklas nie powróci do formy to zapewne on będzie nszym głównym stoperem
10.09.2020 06:30
@Panczo z całego serca życzę Ci żebyś nie musiał się przekonać o fundamentalnych różnicach między typowà grypą a covid-19
05.09.2020 14:27
To samo Real. Fatalne finanse, długi i niski poziom sportowy. VAR trochę im skomplikował sytuacje w pucharach
04.09.2020 18:11
Zasługuje na przychylność ze strony zarządu i szansę na regularne występy w innym klubie. Myślę, że i tak mało ostatnio występował, a dodatkowe fundusze ułatwią kolejne wzmocnienia
04.09.2020 15:08
@tapczan Bayern pokazał, że jako jeden z nielicznych potrafił sobie poradzić przeżywając odmłodzenie składu. Straciliśmy największe gwiazdy ale i bez nich jesteśmy niemniej silnym zespołem. Wielu w to wątpiło
04.09.2020 15:07
@TomiiiFCB otóż to, Barcelona głosi że jest więcej niż klubem, a my "jesteśmy jacy jesteśmy" i aby to udowodnić nie potrzebujemy pustych słów. Ten klub to fenomen. Był nim rezygnując z transferów aby spłacić odpowiedzialnie stadion i jest nim teraz kiedy czerpie frukta z racjonalnej polityki.
04.09.2020 15:05
Do 2014 Bayern w Polsce nie cieszył się sympatią, Eurosport pomijał nasze najważniejsze spotkania na rzecz tych BVB, później po kontuzji wielu wieszczyło upadek legendy. Pamiętam drwiące komentarze prosto po transferze naszego bramkarza i klęsce 2012 rok, że to nie piłkarz który zmieni losy meczu czy sezonu. 2013 był brutalny i Manu pokazał ulubieńcom z BVB ich miejsce w szeregu. Nie żeby w Niemczech było lepiej, tutaj media też faworyzowały ter Stegena wbrew faktom. Ale cóż najwięksi zawsze mają pod górkę
04.09.2020 15:02
Barcelona i Bayern mają najwięcej trofeów w XXI w
04.09.2020 14:58
Co by nie mówić w XXI wieku to Barcelona obok Bayernu jest najepszym klubem, niezależnie od aktualnych problemów. To duża pochwała
04.09.2020 14:25
Śmieszki smieszkami ale Bayern pożegnał z większą klasą głębokiego rezerwowego niż Real niektóre swoje legendy. Jest różnica między „klubem” a Klubem
04.09.2020 14:22
Nawet ostatnio jeden użytkownik forsował tezę, że Neuer nie jest żebym rewolucjonistą na swojej pozycji :D a nowatorstwo Manu podają nawet nieprzychylne polskie media
04.09.2020 14:20
@Oknoliz przesadzasz.
03.09.2020 19:33
Najzabawniejsze ze pomimo braku szczęścia w pucharach tym wzorem jesteśmy niezmiennie pd lat, gdybyśmy przegrali w finale zapewne każdy zapomniałby o tym jak profesjonalnie zarządzanym klubem jesteśmy
Edytowano : 2020-09-03 12:49:24
@ForzaFcb też na to liczę, jeśli dopisze nam szczęście chociaż w 10% jak realowi to my będziemy mieć największa szanse na dogonienie tego klubu
03.09.2020 12:48
Świetne info. Potrzebują minut żeby wrócić do pierwszego składu, obaj zdrowi będą zalewne podstawowymi zawodnikami
03.09.2020 12:46
Loew jest przekonany o wyższości „swojego” zawodnika tak jak Polacy od lat oczekują złotej piłki dla „swojego”. Nic w tym dziwnego. Ale prawda jest po środku bo Bayern rozgrywał sezon gdzie zawodnicy grają równo i ciężko wskazać jedną postać która wysuwałby się na czoło. Nawet dogłębna analiza może spowodować różne wnioski więc nie ma sensu oburzać się z powodu takiej opinii, kiedy od lat jest się równiez tendencyjnym. Lepiej każdy z tych głosów potraktować jako istotny argument w złożonej dyskusji w której nie ma oczywistej odpowiedzi. Niemniej gdyby złota piłka była przyznawana to zapewne ten plebiscyt pogodziłby zwaśnione strony bo tradycyjnie piłkarze Bayernu tak jak w 2013 i 14 zostaliby niesłusznie pominięci
03.09.2020 02:55
@Arkady142 valdes przy tym jednak nigdy nie był bramkarzem takiej klasy i przytrafiały mu się dość często błędy. Manu połączył wiele elementów gry nowoczesnego bramkarza i wypracował własny- ulepszony styl min gry na linii, łącząc to z nielicznymi błędami i niesamowita pewnością siebie. To nie tylko mija opinia ale wielu ekspertów, Manu stał się wzorcem nowoczesnego bramkarza, nie tylko strzegącego bramki ale i będącego ostatnim obrońcą który nie tylko świetne gra nogami ale i potrafi kiwać napastników i wyprowadza nawet trudne piłki bez straty.
03.09.2020 01:00
Jaszyn był produktem swoich czasów. Jego statystyki wiązały się z poziomem profesjonalizmu ligi i piłki w tamtym czasie, nigdy nie wszedł na poziom maki jeśli chodzi o grę nogami, na linii byli porównywalni
Edytowano : 2020-09-02 18:18:16
Słynne licznie bronione karne jaszyna dzisiaj byłyby nie do powtórzenia
Edytowano : 2020-09-02 18:20:58
A co do reprezentacji poniekąd cię rozumiem. Piłka Reprezentacyjna nie budzi takichenicji jak klubowa i gdyby nasi zawodnicy nie stanowili większości składu jednej reprezentacji to rozgrywek reprezentacji bym nie śledził
02.09.2020 18:16
@huberto tez żałuje. Wiele topowych drużyn (w tym kiedyś Bayern) posiada w składzie kilku klasowych napastników, a myśle ze najwyższy czas przygotowywać następcę. Poza tym cieszy ton wypowiedzi Polaka, zdecydowanie zmienił nastawienie do klubu od czasu inby z realem i wyszło mu to na dobre bo zaczął tez grać znacznie lepiej
02.09.2020 02:23
@Arkady142 źle zrozumiałeś moją wypowiedz. Manu definiuje pozycje jako jedyny z obecnego składu, bo w historii mieliśmy takie przypadki. Wcześniej wielu naszych zawodników osiągało taki poziom i nie trzeba szukać daleko jak Gerd czy wspomniany przez ciebie Kaiser, byli przecież całkiem niedawno Robbery którzy będąc zdrowi stanowili wzor dla dzisiejszych skrzydłowych.
Odnośnie bramkarzy To istotnie, byli wielcy jak Oli, buffon ale nie zrewolucjonizowali Gry ba tej pozycji tak jak jak Manu, tutaj porównanie z Kaiserem jest zasadne bo obaj połączyli genialny poziom gry z nowatorskim podejściem do pozycji na których grali. Manu z obecnego składu jako jedyny (pomimo pozycji na której gra) znalazł sie na podium złotej piłki, co o czymś świadczy. Również dzisiaj przy wyrównanym składzie Manu wymieniany jest jako jeden z kandydatów do najlepszego zawodnika sezonu w całej Europie.
Nie lekceważyłbym też trofeów reprezentacyjnych, twoje argumenty wydają się tworzone na sile pod tezę. Idąc twoim tokiem rozumowania bez sensu było walczyć o kolejny puchar ligi mistrzów bo przecież stary trzon zespołu był spełniony i podniósł już raz puchar, kolejne jego zdobycie według ciebie nie nobilituje nikogo bardziej niż pojedynczy triumf. Złota generacja nie powinna zatrzymać się tylko na jednym trofeum, kibic Bayernu wie to najlepiej. Najlepsi przekraczają kolejne granice i biją rekordy. Mało jest zawodników którzy wygrali potrójna koronę, jeszcze mniej którzy zrobili to 2 razy, teraz przyszła pora na przekroczenie i tej granicy i sięgniecie po nią po raz trzeci. podobnie jest z trofeami reprezentacyjnymi, które mało kto ma okazje zdobyć dwa razy. Dlatego liczę ze Thomas i Manu jako symbole niemieckiej i bawarskiej piłki od dekady, przebija w osiągnięciach niedościgniona generacje lat 70 zarowno w klubie jak i reprezentacji.
02.09.2020 01:53
@Arkady142 ależ nie musisz nikomu kibicować, nawet Bayernowi nie mówią o reprezentacji. Niemniej od zawsze kibice Bayernu w większości (szczególnie przed 2014 kiedy byliśmy mniej liczni) jako fani niemieckiej piłki ogólnie, sprzyjali Nationalelf na wszystkich turniejach, nawet jeśli nie z sympatii względem tego kraju (która siła rzeczy przez więź z Bayernem powstaje) ale przez kibicowanie drużynie w której gra przynajmniej kilku Bawarczyków. Tak samo kibice realu sprzyjali zwykle Hiszpanii. Rozumiem, że tego poglądu można nie podzielać ale z perspektywy moich Ponad 10 letnich doświadczeń z kibicami Bayernu, mam prawo utrzeć sobie taki obraz stereotypowego kibica naszego klubu w Polsce.
Pomijając już kwestie reprezentacji to nie do końca z tym się zgadzam. Każdy tytuł indywidualny czy zdobyty reprezentacyjnie przez naszych piłkarzy to wartość dla klubu i jego promocja. Wielu wielkich zawodników nigdy nie zdobyło złotych medali turniejów, niech symbole Bayernu tej dekady maja na to szanse. Jeśli za rok znowu powtórzylibyśmy tryplet i Niemcy zdobyli mistrzostwo Europy to Manu i Thomas (w raczej powrotu) będą piłkarzami spełnionymi, jak niewielu na świecie zrównają się ze złotymi generacjami lat 70 czy Hiszpanii ostatnich lat. Złota piłka dla Manu również byłaby realna, a tym samym nie tylko my moglibyśmy promować pogląd ze to najlepszy bramkarz XXI w, a może i wszech czasów. To jedyny zawodnik Bayernu krory prxez lata stał się definicja pozycji na której gra. Wbrew pozorom msmy jeszcze dużo do udowodnienia, promocja niemieckiej piłki i reprezentantów trgo kraju to również nasz klubowy interes. Pomarzyć można.
01.09.2020 22:18
@TomiiiFCB dziękuje, po latach wróciłem do starego avatara
01.09.2020 12:29
@jastrzab123 mysle że nie tylko my fani DFB chcemy żeby Thomas wrócił do Nationalelf. To dobra informacja również dla fanów Bayernu. Tylko mistrzostwa Europy brakuje naszym niektórym zawodnikom aby mogli uznać że wygrali wszystko. Sukces w reprezentacji może zrobić z Manu i Thomasa jeszcze większe ikony światowej piłki
Edytowano : 2020-09-01 12:14:43
* to by była informacja dobra gdyby Jogi odrzucił dumę i przyznał się do błędu i przywrócił do składu najlepszego asystenta BL w historii
Edytowano : 2020-09-01 12:15:31
Zresztą jako kibic DFB widzę większa szanse na podbój Europy za rok z Thomasem i Matsem niż bez
01.09.2020 12:13
Zapewne jest ale Bayern jest lepsza drużyna niż Barcelona i dla nas to powinno się liczyć
31.08.2020 22:09
Mnie sytuacja z messim cieszy. Upada mit wielkiej i dobrze zarządzanej Barcelony która była jedynym konkurentem do najlepszego klubu ostatnich lat dla nas (realu nie liczę bo każdy pamięta ich „sukcesy” po błędach sędziów i fatalnej grze oraz po upokorzeniach w lidze). Do tego wizerunkowo traci tez sam zawodnik co osłabi jego legendę, podobnie jak Ronaldo podkopało odejście z realu.
30.08.2020 19:03
@Oknoliz to co jest sensowne dla ciebie, nie musi być takie dla innych. Dla mnie np seksowne jest banowanie takich dzbanów jak ty
30.08.2020 07:12
Skoro Real który wcale nie dominował i nie wyglądał dobrze był wstanie to zrobić to i nam może się udać. Musimy być konsekwentni i uzupełnić skład po ewentualnych odejściach.
30.08.2020 07:09
@Matilegolas dlatego polskie zespoły prewencyjnie nie grają w lidze mistrzów i problem z głowy ;)
29.08.2020 14:00
@Arkady142 duzo zależy od najbliższych lat. O ile już w momencie transferu do Schalke mówiło się o zainteresowaniu Bayernu Goeretzkà to taki Kimmich dopiero później okazal się strzałem w 10, być może w przyszłości pojawi się ktoś kto da jakość na pozycji której się zupełnie nie spodziewamy. Oby zdrowie pozwoliło Manu na długa grę bo bramkarz to jedyna pozycja na której jest się zdanym wyłącznie na siebie. Nie widzę teraz bramkarza na świecie który w swoim najlepszym sezonie osiągnął formę Neuera z tego sezonu
Edytowano : 2020-08-28 23:05:01
Ja liczyłem na transfer Havertza i Wernera, bo ten pierwszy dawał nadzieje na zostanie następcą Thomasa i załatanie braków w pomocy, a drugi był dobrą opcją na prawie każda pozycje w ataku
28.08.2020 23:03
@Arkady142 o to mi chodzi. Nie uważam, że jednostkowo zastąpimy Robbery czy inne gwiazdy bo to nierealne, takich piłkarzy w XXI w nie mieliśmy i mieć długo nie będziemy ale zespół dał radę wypełnić tą lukę jakością kolektywu, nie jesteśmy zespołem dużo gorszym niż w 2013. Kimmicha oceniam za grę na prawej stronie bo uważam ze tutaj lahmowi niewiele ustępuje i tutaj jest jego miejsce. Dobry napastnik nawet niższej klasy niż Lewandowski grając z takim zespołem będzie również skuteczny i to samo tyczy się innych pozycji, Bayern w przeciwieństwie do wielu innych drużyny drogim składem jest kolektywem
Edytowano : 2020-08-28 21:27:31
I w tym tkwi jego siła
28.08.2020 21:27
Bayern zawsze miał świetnych napastników. Mandzu był zawodnikiem innym niż Lewandowski który mniej strzelał ale oferował swojw pozostałe atuty i niespotykany charakter. Skoro daliśmy radę zastąpić Lahma, Bastiego i duet Robbery (a były duże wątpliwości czy to się uda) to każdego da się zastąpić, szczególnie w sytuacji kiedy mówimy nie o zawodniku kreatywnym. Bayern w tym sezonie pokazał, że zespół gra równo i nie ma jednej, dwóch czy nawet trzech postaci które dostawałyby jakością od reszty jak Robben i Ribery w szczycie formy. Najbardziej obawiam się odejścia Manu bo dla pozycji bramkarza znaczy tyle ile messi i Ronaldo dla pola.
Edytowano : 2020-08-28 19:00:18
Do tego nie wierze w powodzenie projektu Chelsea i coś czuje ze Werner pojawi się u nas prędzej niż później
28.08.2020 18:58
@JazGod co ma kapitał gazety do jej rzetelności xd? Kapitał nie ma narodowości, szczególnie kiedy dojrzeliśmy do czasów zjednoczonej Europy. Myślę, że błąd z asystami może wynikać z różnych metod ich zaliczania.
28.08.2020 06:02
@Daro mimo ze w Warszawie się urodziłem to zbyt się szanuje żeby oglądać legie i ekstraklasę
27.08.2020 05:43
Werner i Sane przy takiej cenie byli obowiązkiem. Pozostaje liczyć ze transfer Havertza w tym sezonie to plotki bo za rok będzie tańszy
25.08.2020 11:09
@hoven leon już od ponad roku pokazywał świetny poziom, Kimmich jeszcze dłużej i dzisiaj s wielu aspektach jest lepszy od Lahma. Nie wierzyłeś w ten Bayern a nawet przy tym składzie to jedna z najlepszych drużyn w historii. Sam wątpiłem jeszcze w listopadzie Ale ważne aby przyznać się do błędu
24.08.2020 22:04
Może Barcelona byłaby skłonna Przedłużyć wypożyczenie Cou? Myśle ze Flick dostanie coś ekstra od zarządu
24.08.2020 20:59
@AdiFantasti pelna zgoda. Pozostaje nam liczyć ze zarząd zatrzyma Alabe i być moze Thiago i kupi prawego obrońcę oraz wykupi Perisicia. Liga mistrzów to dodatkowe źródło dochodu i wielki krok marketingowy, może to przekona mas do jednej- dwóch inwestycji.
Ps jak było z polskim komentarzem meczu i studiami pomeczowym? Wg znajomych kibiców w polsacie stał na wysokim poziomie, a TVP wręcz odwrotnie. Polsat podobno pokazał obszernie drogę do finału Bayernu i nie skupiał się jak TVP na Lewandowskim. W TVP podobno tez pominięto fetę mistrzowska i skupiano się na trafieniach rl9 pomijając analizę całego spotkania. Czy Komentatorzy byli tez tak stronniczy jak w 2013 (wtedy przeciw nam)? Jestem ciekaw bo w TVP Nie oglądam nawet powtórek przez klauzule sumienia ale i przez to jak faworyzowali 7 lat temu BVB
Edytowano : 2020-08-24 20:43:08
Będę wdzięczny za relacje
24.08.2020 20:42
@Arkady142 porownywanie typowej 9 z zawodnikiem kreatywnym jakim jest Ronaldo nie ma sensu. Napastnik strzeli jeśli pozwoli mu zespół i w mniejszym stopniu ma szanse w pojedynkę zmienić obraz meczu. Lepiej zestawiać Ronaldo z naszymi geniuszami jakimi byli Robben i Ribery bo oni potrafili finał we 2 ofensywnie zdominować
Edytowano : 2020-08-24 17:05:45
Dlatego ciężko winić napastnika, że w tak zachowawczo rozegranym meczu nie może strzelić bramki
24.08.2020 17:03
@tapczan @admin to piękna lekcja dla tych co wątpili w zarząd i jego filozofię i uważali, że bez transferów za setki milionów będziemy odstawać od czołówki. We Flicka (bardzo doświadczonego trenera) wieku tez wątpiło. Świetnie że stara dobra Europa zwyciężyła i Bayern zyska motywacje aby utrzymać swoje tradycje. Jedyne marzenie rodem z kosmicznych zakupów to Havertz ale w tym roku ten transfer nie jest realny
24.08.2020 15:16
@tapczan święte słowa
24.08.2020 05:00
Uważam ze oceny są adekwatne, były błędy i nie można mimo wyniku o nich zapomnieć
24.08.2020 04:45
Myśle ze udowodnił ze przyda się nam na pokładzie
24.08.2020 04:40
Zrewanżował się za wszystkie niecelne podania bardziej niż mogliśmy oczekiwać.
24.08.2020 04:40
To zwycięstwo naszej jakże często krytykowanej filozofii, nad jej zaprzeczeniem w postaci PSG. Sukcesów się nie kupi, inwestując bez pomysłu. Dopiero teraz ochłonąłem i przyjąłem do siebie jak wielki to sukces. Gramy równo i komplet zwycięstw jest tego dowodem. Nasza seria zwycięstw będzie trwać aż do przyszłego sezonu, myśle ze ja wyśrubujemy i ciężko komuś to przebić. Drużyna ma szanse stać się z Sane jeszcze lepsza. Real wygrywał puchary Europy zawalając ligę i grając w wątpliwym stylu, my zbieramy kolejny raz wszystko I to nie pozostawiając żadnych wątpliwości komu należało się zwycięstwo. Ten klub jest niesamowity, oby przetarło tp oczy krytykom którzy w metodę Bayernu wątpili
Edytowano : 2020-08-24 04:43:19
Nie możemy zasiąść na laurach potrzebujemy Wzmocnień i zwiększenia głębi składu. Teraz zarząd zyska dodatkowe fundusze. Ja zasililem klub kupując mistrzowska koszulkę i Wam polecam. Ps czy koszulki Manu w wersji szarej były kiedyś dostępne? Bo w oficjalnym sklepie widzę tylko zielone a warto uczcić dzisiejszy wzór
Edytowano : 2020-08-24 04:44:00
Nie możemy tez zapomnieć ze w defensywie wciąż jest sporo do poprawy
24.08.2020 04:39
Piękny wieczór, wygrała filozofia Bayernu i zarządu. Psg jest tam gdzie ich miejsce- zostaną zapomnieni ile by nie zapłacili za Neymara
Edytowano : 2020-08-23 23:07:44
Vae Victis
23.08.2020 23:07
Musi paść 2 bramka inaczej może być różnie
23.08.2020 22:36
@Arkady142 manu mvp i twk samo było w 2013
23.08.2020 22:31
Niech Psg się frustruje
23.08.2020 22:29
@admin Współczułem już Wam ze Musicie teraz tego pilnować.
23.08.2020 22:28
Manu MVP jak w 2013
23.08.2020 22:24
Jestem na codzień kulturalny ale admini nie wycinsjcie słów
23.08.2020 22:23
Dzisiaj administracja powinna dać dyspensę kiedy używamy przymiotników względem sędziego
23.08.2020 22:22
Tak się pisze historie, sędzia kawał gnoiła żeby kartki nie zmieniły meczu
23.08.2020 22:21
Coman!
23.08.2020 22:17
@RedMistrzuPL to wygra to do bólu słabe Psg?
23.08.2020 22:15
Jeśli sędzia będzie tak kartkowal naszych to nie skonczymy trgo meczu w pełnym składzie
23.08.2020 22:14
Niw ogarniam tego sędziego
23.08.2020 22:13
Paredes niech dalej tak startuje to nas wzmocni
23.08.2020 22:10
Francuski cyrk objazdowy niech skończy na śmietniku historii
23.08.2020 22:09
Oj Neymar mógłby raz nie udawać a faktycznie coś w mięśniach poczuć :P
23.08.2020 22:08
Oglądając mecz Bayernu nie chce emocji i ciekawego meczu. Ma być skuteczność albo szczęście naszych. Ciekawy mecz to sobie obejrzę oglądając Lipsk z Totkami, tutaj liczy się tylko puchar dla nas
23.08.2020 22:02
Dokładnie mamy wygrać, nie ważne jakim kosztem
23.08.2020 22:01
Mysi wejść Perisic
23.08.2020 21:56
To prawda, 2 z rzędu słabszy mecz Alphonso
23.08.2020 21:55
Nie ma znaczenia kto i koedy. Musimy strzelić. Brak pucharu będzie wielkim ciosem
23.08.2020 21:54
Sędzia śmieć
23.08.2020 21:46
Koszmarny błąd
23.08.2020 21:45
@Arkady142 krytyka Lewandowskiego z zeszłych sezonów nie pasuje do jego gry w tym sezonie. To jego najleoszy sezon u nas i poprawienie wielu błędów. Wielki szacunek za to, mimo ze cofając się w czasie powtórzyłbym tamte oceny. Liczy się tu i teraz i aktualnie nie zawodzi w tym finale. Thomas za to tak.
Edytowano : 2020-08-23 21:42:37
Psg nie wytrzyma kondycyjnie biegając za piłka to plus
23.08.2020 21:42
Dla mnie to rozegranie jest wolne, musimy grać szybko a nie jak za Pepa
23.08.2020 21:38
Coman nie gra najgorzej. Davis, Thiago i niestety Thomas są tłem
23.08.2020 21:36
Davis niepewny dzisiaj. Nie zdziwię się jeśli przez kartkę może w 2 połowów zejść
23.08.2020 21:35
Niezależnie od tego czy strzeli to gra dobrze i to się liczy. Coman sam kiwa się ze sobą
Edytowano : 2020-08-23 21:34:21
Rozkleiłem ich.
Edytowano : 2020-08-23 21:34:36
Rozklepiemy*
23.08.2020 21:33
Pech się skończy. Jesteśmy lepsi, Lewandowski jest dzisiaj świetnie ustawiony
23.08.2020 21:32
Jest ok. Jeśli wykorzystany coś wkrótce to ustawimy mecz pod nas
23.08.2020 21:32
@Arkady142 za często go chwale? Gra dobrze to tak robię
Edytowano : 2020-08-23 21:31:41
Np teraz strzelił w sytuacji gdzie było to trudne i to bardzo
23.08.2020 21:31
Pag nie gra nic wielkiego. Przeważaliśmy na początku zaraz znowu wrócimy na ich polowe
23.08.2020 21:29
Gramy naprawde porządnie
23.08.2020 21:28
Sędzia tez niezbyt mądry
23.08.2020 21:27
Dominacja jest potrzeba tylko bramki i będzie można grać spokojnie
23.08.2020 21:26
@Arkady142 chwalac go strzelam :D? Niektórzy reagują na moje komentarze jak PiS na lgbt
10 dla Cou tez mnie zaskoczyła
15.09.2020 11:00
Wystarczyło ściągnąć Wernera i mielibyśmy i uniwersalnego zawodnika na kilka pozycji. Szkoda
Edytowano : 2020-09-15 10:58:41
Niemniej to tez ciekawa opcja
15.09.2020 10:57
Atmosfera atmosferą, najistotniejsze są wpływy z biletów które są bardzo istotne dla klubu
15.09.2020 10:24
@bayern1987dwa leon już przed pandemia był wyróżniającym się zawodnikiem
15.09.2020 06:35
Uli jak zwykle odwalił czarną robotę, a efekt może być tylko pozytywny, przeciez to nie klub wydał oswiadczenie tylko były prezydent. Ja nie widzę sentymentów, jeśli Alaba tak traktuje swój klub w którym gra od ponad dekady to czas się pożegnać, za duże pieniądze teraz albo za darmo za rok. Oczywiście jeśli ma odejść po końcu kontraktu to pomijając aspekty sportowe musimy odrywać jego następcę i Alaba powinien liczyć tylko na minuty w ramach konieczności kiedy będzie niezbędny. Ławka tez kusi być silna. Nie ma w bayernie ludzi niezastąpionych. Albo oni są dla klubu albo niech odchodzą
14.09.2020 23:00
@Murphy123 zgadzam się. Chociaż pamietam jak pisałem to samo w czasie niesławnej sagi transferowej Lewandowskiego w podobnym tonie i mało kto tutaj był wyrozumiały dla mojego stanowiska. Alabe mniej dzisiaj się wybiela niż wtedy Polaka. Niemniej obaj mocno nadszarpnęli swój wizerunek, po wychowaniu należy się spoczywać jednak więcej
Edytowano : 2020-09-14 16:23:37
*wychowanku
**spodziewać
14.09.2020 16:23
@Marienplatz kiedy jak nie teraz mamy cieszyć się u epatować pewnością siebie najlepszego zespołu po tym jak okazaliśmy się najlepszym ze zdobywców ligi mistrzów?
14.09.2020 14:14
Piękny przykład kapitalizmu i ludzkiego działania. Klub lepiej radzi sobie z rozwiązywaniem ryzyka epidemiologicznego niż wiele państw. Generalnie Bayern jeśli chodzi o standardy w tym ekonomiczne jest bardziej racjonalny od większości rządów
14.09.2020 14:11
Mamy miesiąc aby się wzmocnić. Nikt nie neguje konieczności zastąpienia dwóch rezerwowych którzy odeszli, bo Odriozoli nie liczę, każdy transfer na jego pozycje będzie wzmocnieniem a nie uzupełnieniem patrząc na role jaka odegral
13.09.2020 07:55
W tym roku odbędą się ostatnie w starej formule a później w nowej i my będziemy jednym z uczestników
Edytowano : 2020-09-13 07:43:52
Przynajmniej takie informacje podawane były po finale ale nie jestem tego pewny na 100%
Edytowano : 2020-09-13 07:45:04
Wikipedia polska i niemiecka Również zakłada rozgrywki w roju 20 i 21
13.09.2020 07:38
Widać pewność siebie i motywacje wśród naszych zawodników. Kilka ruchów na rynku i możemy stać się mocniejsi niż rok temu
13.09.2020 07:37
Podstawowy skład jest mocny i nikt chyba o zdrowych zmysłach nie chce tutaj dużych zmian. Problemem może być kurcząca się ławka. W tej chwili potrzebujemy 3-4 dodatkowych opcji i myśle ze słowa Flicka i Kaisera należy uznać za słuszne
13.09.2020 07:33
Zbyt dobrym jest zawodnikiem, w Hiszpanii mógłby jeszcze dużo pokazać
10.09.2020 17:49
I rekordzista jeśli chodzi o asysty, wyjątkowo niedoceniany zawodnik który w fifie ordynuje notę 86 XD
10.09.2020 17:48
Sane powinien dostać dużo czasu i cierpliwości, dlatego teraz potrzebny jest czwarty skrzydłowy
10.09.2020 17:46
Zobaczymy. W rezerwach zmieni się dużo ale utrzymanie wydaje się osiągalnym celem
10.09.2020 17:45
@hoven stabilność finansowa jest teraz nadrzędnym celem. Wzmocnienia tak ale przy dużej dyscyplinie finansowej. Tez jestem zwolennikiem 2-3 ruchów
10.09.2020 17:19
@predator to że to nasz najpewniejszy punkt defensywy potwierdził Flick i ranking Kickera który wybrał Alabe najlepszym stoperem w Niemczech. Jest moim zdaniem bardziej potrzebny niż Thuago i jego odejście byłoby większym ciosem. Nie możemy budować kominy płacowego ale konieczność sporej podwyżki staje się faktem
Edytowano : 2020-09-10 07:17:07
Oczywiście 25 milionów to kwota na jaka nie zasługuje żaden zawodnik. Nie widzę powodu żeby miał zarabiać więcej niż taki Manu ale na równi z największymi gwiazdami jak najbardziej tak
10.09.2020 07:16
Potrzebujemy zastąpić Cou i Perisicia jeszcze jednym zawodnikiem poza Sane. Zakup środkowego pomocnika i prawego obrońcy jest tak samo konieczny. Jeśli nie przyjdzie Przynajmniej 3 zawodników to może się okazać, że skonczymy ze słabszym składem niż rok temu. Brak wykupu Chorwata zrozumiem tylko jeśli faktycznie rozważamy inne- młodsze opcje
10.09.2020 07:10
Jeśli Thiago zostanie, a Kimmich nie zechce grać na prawej stronie to zapewne czeka go ławka w kluczowych spotkaniach. Jeśli przedłuży kontrakt to zapewne i tak nie pogra tyle co Leon i Josh, jednak gdyby postanowił odejść za darmo to bez żalu powinien być tylko awaryjną opcją na ławce. Co do Alaby to problem jest większy bo jeśli Niklas nie powróci do formy to zapewne on będzie nszym głównym stoperem
10.09.2020 06:30
@Panczo z całego serca życzę Ci żebyś nie musiał się przekonać o fundamentalnych różnicach między typowà grypą a covid-19
05.09.2020 14:27
To samo Real. Fatalne finanse, długi i niski poziom sportowy. VAR trochę im skomplikował sytuacje w pucharach
04.09.2020 18:11
Zasługuje na przychylność ze strony zarządu i szansę na regularne występy w innym klubie. Myślę, że i tak mało ostatnio występował, a dodatkowe fundusze ułatwią kolejne wzmocnienia
04.09.2020 15:08
@tapczan Bayern pokazał, że jako jeden z nielicznych potrafił sobie poradzić przeżywając odmłodzenie składu. Straciliśmy największe gwiazdy ale i bez nich jesteśmy niemniej silnym zespołem. Wielu w to wątpiło
04.09.2020 15:07
@TomiiiFCB otóż to, Barcelona głosi że jest więcej niż klubem, a my "jesteśmy jacy jesteśmy" i aby to udowodnić nie potrzebujemy pustych słów. Ten klub to fenomen. Był nim rezygnując z transferów aby spłacić odpowiedzialnie stadion i jest nim teraz kiedy czerpie frukta z racjonalnej polityki.
04.09.2020 15:05
Do 2014 Bayern w Polsce nie cieszył się sympatią, Eurosport pomijał nasze najważniejsze spotkania na rzecz tych BVB, później po kontuzji wielu wieszczyło upadek legendy. Pamiętam drwiące komentarze prosto po transferze naszego bramkarza i klęsce 2012 rok, że to nie piłkarz który zmieni losy meczu czy sezonu. 2013 był brutalny i Manu pokazał ulubieńcom z BVB ich miejsce w szeregu. Nie żeby w Niemczech było lepiej, tutaj media też faworyzowały ter Stegena wbrew faktom. Ale cóż najwięksi zawsze mają pod górkę
04.09.2020 15:02
Barcelona i Bayern mają najwięcej trofeów w XXI w
04.09.2020 14:58
Co by nie mówić w XXI wieku to Barcelona obok Bayernu jest najepszym klubem, niezależnie od aktualnych problemów. To duża pochwała
04.09.2020 14:25
Śmieszki smieszkami ale Bayern pożegnał z większą klasą głębokiego rezerwowego niż Real niektóre swoje legendy. Jest różnica między „klubem” a Klubem
04.09.2020 14:22
Nawet ostatnio jeden użytkownik forsował tezę, że Neuer nie jest żebym rewolucjonistą na swojej pozycji :D a nowatorstwo Manu podają nawet nieprzychylne polskie media
04.09.2020 14:20
@Oknoliz przesadzasz.
03.09.2020 19:33
Najzabawniejsze ze pomimo braku szczęścia w pucharach tym wzorem jesteśmy niezmiennie pd lat, gdybyśmy przegrali w finale zapewne każdy zapomniałby o tym jak profesjonalnie zarządzanym klubem jesteśmy
Edytowano : 2020-09-03 12:49:24
@ForzaFcb też na to liczę, jeśli dopisze nam szczęście chociaż w 10% jak realowi to my będziemy mieć największa szanse na dogonienie tego klubu
03.09.2020 12:48
Świetne info. Potrzebują minut żeby wrócić do pierwszego składu, obaj zdrowi będą zalewne podstawowymi zawodnikami
03.09.2020 12:46
Loew jest przekonany o wyższości „swojego” zawodnika tak jak Polacy od lat oczekują złotej piłki dla „swojego”. Nic w tym dziwnego. Ale prawda jest po środku bo Bayern rozgrywał sezon gdzie zawodnicy grają równo i ciężko wskazać jedną postać która wysuwałby się na czoło. Nawet dogłębna analiza może spowodować różne wnioski więc nie ma sensu oburzać się z powodu takiej opinii, kiedy od lat jest się równiez tendencyjnym. Lepiej każdy z tych głosów potraktować jako istotny argument w złożonej dyskusji w której nie ma oczywistej odpowiedzi. Niemniej gdyby złota piłka była przyznawana to zapewne ten plebiscyt pogodziłby zwaśnione strony bo tradycyjnie piłkarze Bayernu tak jak w 2013 i 14 zostaliby niesłusznie pominięci
03.09.2020 02:55
@Arkady142 valdes przy tym jednak nigdy nie był bramkarzem takiej klasy i przytrafiały mu się dość często błędy. Manu połączył wiele elementów gry nowoczesnego bramkarza i wypracował własny- ulepszony styl min gry na linii, łącząc to z nielicznymi błędami i niesamowita pewnością siebie. To nie tylko mija opinia ale wielu ekspertów, Manu stał się wzorcem nowoczesnego bramkarza, nie tylko strzegącego bramki ale i będącego ostatnim obrońcą który nie tylko świetne gra nogami ale i potrafi kiwać napastników i wyprowadza nawet trudne piłki bez straty.
03.09.2020 01:00
Jaszyn był produktem swoich czasów. Jego statystyki wiązały się z poziomem profesjonalizmu ligi i piłki w tamtym czasie, nigdy nie wszedł na poziom maki jeśli chodzi o grę nogami, na linii byli porównywalni
Edytowano : 2020-09-02 18:18:16
Słynne licznie bronione karne jaszyna dzisiaj byłyby nie do powtórzenia
Edytowano : 2020-09-02 18:20:58
A co do reprezentacji poniekąd cię rozumiem. Piłka Reprezentacyjna nie budzi takichenicji jak klubowa i gdyby nasi zawodnicy nie stanowili większości składu jednej reprezentacji to rozgrywek reprezentacji bym nie śledził
02.09.2020 18:16
@huberto tez żałuje. Wiele topowych drużyn (w tym kiedyś Bayern) posiada w składzie kilku klasowych napastników, a myśle ze najwyższy czas przygotowywać następcę. Poza tym cieszy ton wypowiedzi Polaka, zdecydowanie zmienił nastawienie do klubu od czasu inby z realem i wyszło mu to na dobre bo zaczął tez grać znacznie lepiej
02.09.2020 02:23
@Arkady142 źle zrozumiałeś moją wypowiedz. Manu definiuje pozycje jako jedyny z obecnego składu, bo w historii mieliśmy takie przypadki. Wcześniej wielu naszych zawodników osiągało taki poziom i nie trzeba szukać daleko jak Gerd czy wspomniany przez ciebie Kaiser, byli przecież całkiem niedawno Robbery którzy będąc zdrowi stanowili wzor dla dzisiejszych skrzydłowych.
Odnośnie bramkarzy To istotnie, byli wielcy jak Oli, buffon ale nie zrewolucjonizowali Gry ba tej pozycji tak jak jak Manu, tutaj porównanie z Kaiserem jest zasadne bo obaj połączyli genialny poziom gry z nowatorskim podejściem do pozycji na których grali. Manu z obecnego składu jako jedyny (pomimo pozycji na której gra) znalazł sie na podium złotej piłki, co o czymś świadczy. Również dzisiaj przy wyrównanym składzie Manu wymieniany jest jako jeden z kandydatów do najlepszego zawodnika sezonu w całej Europie.
Nie lekceważyłbym też trofeów reprezentacyjnych, twoje argumenty wydają się tworzone na sile pod tezę. Idąc twoim tokiem rozumowania bez sensu było walczyć o kolejny puchar ligi mistrzów bo przecież stary trzon zespołu był spełniony i podniósł już raz puchar, kolejne jego zdobycie według ciebie nie nobilituje nikogo bardziej niż pojedynczy triumf. Złota generacja nie powinna zatrzymać się tylko na jednym trofeum, kibic Bayernu wie to najlepiej. Najlepsi przekraczają kolejne granice i biją rekordy. Mało jest zawodników którzy wygrali potrójna koronę, jeszcze mniej którzy zrobili to 2 razy, teraz przyszła pora na przekroczenie i tej granicy i sięgniecie po nią po raz trzeci. podobnie jest z trofeami reprezentacyjnymi, które mało kto ma okazje zdobyć dwa razy. Dlatego liczę ze Thomas i Manu jako symbole niemieckiej i bawarskiej piłki od dekady, przebija w osiągnięciach niedościgniona generacje lat 70 zarowno w klubie jak i reprezentacji.
02.09.2020 01:53
@Arkady142 ależ nie musisz nikomu kibicować, nawet Bayernowi nie mówią o reprezentacji. Niemniej od zawsze kibice Bayernu w większości (szczególnie przed 2014 kiedy byliśmy mniej liczni) jako fani niemieckiej piłki ogólnie, sprzyjali Nationalelf na wszystkich turniejach, nawet jeśli nie z sympatii względem tego kraju (która siła rzeczy przez więź z Bayernem powstaje) ale przez kibicowanie drużynie w której gra przynajmniej kilku Bawarczyków. Tak samo kibice realu sprzyjali zwykle Hiszpanii. Rozumiem, że tego poglądu można nie podzielać ale z perspektywy moich Ponad 10 letnich doświadczeń z kibicami Bayernu, mam prawo utrzeć sobie taki obraz stereotypowego kibica naszego klubu w Polsce.
Pomijając już kwestie reprezentacji to nie do końca z tym się zgadzam. Każdy tytuł indywidualny czy zdobyty reprezentacyjnie przez naszych piłkarzy to wartość dla klubu i jego promocja. Wielu wielkich zawodników nigdy nie zdobyło złotych medali turniejów, niech symbole Bayernu tej dekady maja na to szanse. Jeśli za rok znowu powtórzylibyśmy tryplet i Niemcy zdobyli mistrzostwo Europy to Manu i Thomas (w raczej powrotu) będą piłkarzami spełnionymi, jak niewielu na świecie zrównają się ze złotymi generacjami lat 70 czy Hiszpanii ostatnich lat. Złota piłka dla Manu również byłaby realna, a tym samym nie tylko my moglibyśmy promować pogląd ze to najlepszy bramkarz XXI w, a może i wszech czasów. To jedyny zawodnik Bayernu krory prxez lata stał się definicja pozycji na której gra. Wbrew pozorom msmy jeszcze dużo do udowodnienia, promocja niemieckiej piłki i reprezentantów trgo kraju to również nasz klubowy interes. Pomarzyć można.
01.09.2020 22:18
@TomiiiFCB dziękuje, po latach wróciłem do starego avatara
01.09.2020 12:29
@jastrzab123 mysle że nie tylko my fani DFB chcemy żeby Thomas wrócił do Nationalelf. To dobra informacja również dla fanów Bayernu. Tylko mistrzostwa Europy brakuje naszym niektórym zawodnikom aby mogli uznać że wygrali wszystko. Sukces w reprezentacji może zrobić z Manu i Thomasa jeszcze większe ikony światowej piłki
Edytowano : 2020-09-01 12:14:43
* to by była informacja dobra gdyby Jogi odrzucił dumę i przyznał się do błędu i przywrócił do składu najlepszego asystenta BL w historii
Edytowano : 2020-09-01 12:15:31
Zresztą jako kibic DFB widzę większa szanse na podbój Europy za rok z Thomasem i Matsem niż bez
01.09.2020 12:13
Zapewne jest ale Bayern jest lepsza drużyna niż Barcelona i dla nas to powinno się liczyć
31.08.2020 22:09
Mnie sytuacja z messim cieszy. Upada mit wielkiej i dobrze zarządzanej Barcelony która była jedynym konkurentem do najlepszego klubu ostatnich lat dla nas (realu nie liczę bo każdy pamięta ich „sukcesy” po błędach sędziów i fatalnej grze oraz po upokorzeniach w lidze). Do tego wizerunkowo traci tez sam zawodnik co osłabi jego legendę, podobnie jak Ronaldo podkopało odejście z realu.
30.08.2020 19:03
@Oknoliz to co jest sensowne dla ciebie, nie musi być takie dla innych. Dla mnie np seksowne jest banowanie takich dzbanów jak ty
30.08.2020 07:12
Skoro Real który wcale nie dominował i nie wyglądał dobrze był wstanie to zrobić to i nam może się udać. Musimy być konsekwentni i uzupełnić skład po ewentualnych odejściach.
30.08.2020 07:09
@Matilegolas dlatego polskie zespoły prewencyjnie nie grają w lidze mistrzów i problem z głowy ;)
29.08.2020 14:00
@Arkady142 duzo zależy od najbliższych lat. O ile już w momencie transferu do Schalke mówiło się o zainteresowaniu Bayernu Goeretzkà to taki Kimmich dopiero później okazal się strzałem w 10, być może w przyszłości pojawi się ktoś kto da jakość na pozycji której się zupełnie nie spodziewamy. Oby zdrowie pozwoliło Manu na długa grę bo bramkarz to jedyna pozycja na której jest się zdanym wyłącznie na siebie. Nie widzę teraz bramkarza na świecie który w swoim najlepszym sezonie osiągnął formę Neuera z tego sezonu
Edytowano : 2020-08-28 23:05:01
Ja liczyłem na transfer Havertza i Wernera, bo ten pierwszy dawał nadzieje na zostanie następcą Thomasa i załatanie braków w pomocy, a drugi był dobrą opcją na prawie każda pozycje w ataku
28.08.2020 23:03
@Arkady142 o to mi chodzi. Nie uważam, że jednostkowo zastąpimy Robbery czy inne gwiazdy bo to nierealne, takich piłkarzy w XXI w nie mieliśmy i mieć długo nie będziemy ale zespół dał radę wypełnić tą lukę jakością kolektywu, nie jesteśmy zespołem dużo gorszym niż w 2013. Kimmicha oceniam za grę na prawej stronie bo uważam ze tutaj lahmowi niewiele ustępuje i tutaj jest jego miejsce. Dobry napastnik nawet niższej klasy niż Lewandowski grając z takim zespołem będzie również skuteczny i to samo tyczy się innych pozycji, Bayern w przeciwieństwie do wielu innych drużyny drogim składem jest kolektywem
Edytowano : 2020-08-28 21:27:31
I w tym tkwi jego siła
28.08.2020 21:27
Bayern zawsze miał świetnych napastników. Mandzu był zawodnikiem innym niż Lewandowski który mniej strzelał ale oferował swojw pozostałe atuty i niespotykany charakter. Skoro daliśmy radę zastąpić Lahma, Bastiego i duet Robbery (a były duże wątpliwości czy to się uda) to każdego da się zastąpić, szczególnie w sytuacji kiedy mówimy nie o zawodniku kreatywnym. Bayern w tym sezonie pokazał, że zespół gra równo i nie ma jednej, dwóch czy nawet trzech postaci które dostawałyby jakością od reszty jak Robben i Ribery w szczycie formy. Najbardziej obawiam się odejścia Manu bo dla pozycji bramkarza znaczy tyle ile messi i Ronaldo dla pola.
Edytowano : 2020-08-28 19:00:18
Do tego nie wierze w powodzenie projektu Chelsea i coś czuje ze Werner pojawi się u nas prędzej niż później
28.08.2020 18:58
@JazGod co ma kapitał gazety do jej rzetelności xd? Kapitał nie ma narodowości, szczególnie kiedy dojrzeliśmy do czasów zjednoczonej Europy. Myślę, że błąd z asystami może wynikać z różnych metod ich zaliczania.
28.08.2020 06:02
@Daro mimo ze w Warszawie się urodziłem to zbyt się szanuje żeby oglądać legie i ekstraklasę
27.08.2020 05:43
Werner i Sane przy takiej cenie byli obowiązkiem. Pozostaje liczyć ze transfer Havertza w tym sezonie to plotki bo za rok będzie tańszy
25.08.2020 11:09
@hoven leon już od ponad roku pokazywał świetny poziom, Kimmich jeszcze dłużej i dzisiaj s wielu aspektach jest lepszy od Lahma. Nie wierzyłeś w ten Bayern a nawet przy tym składzie to jedna z najlepszych drużyn w historii. Sam wątpiłem jeszcze w listopadzie Ale ważne aby przyznać się do błędu
24.08.2020 22:04
Może Barcelona byłaby skłonna Przedłużyć wypożyczenie Cou? Myśle ze Flick dostanie coś ekstra od zarządu
24.08.2020 20:59
@AdiFantasti pelna zgoda. Pozostaje nam liczyć ze zarząd zatrzyma Alabe i być moze Thiago i kupi prawego obrońcę oraz wykupi Perisicia. Liga mistrzów to dodatkowe źródło dochodu i wielki krok marketingowy, może to przekona mas do jednej- dwóch inwestycji.
Ps jak było z polskim komentarzem meczu i studiami pomeczowym? Wg znajomych kibiców w polsacie stał na wysokim poziomie, a TVP wręcz odwrotnie. Polsat podobno pokazał obszernie drogę do finału Bayernu i nie skupiał się jak TVP na Lewandowskim. W TVP podobno tez pominięto fetę mistrzowska i skupiano się na trafieniach rl9 pomijając analizę całego spotkania. Czy Komentatorzy byli tez tak stronniczy jak w 2013 (wtedy przeciw nam)? Jestem ciekaw bo w TVP Nie oglądam nawet powtórek przez klauzule sumienia ale i przez to jak faworyzowali 7 lat temu BVB
Edytowano : 2020-08-24 20:43:08
Będę wdzięczny za relacje
24.08.2020 20:42
@Arkady142 porownywanie typowej 9 z zawodnikiem kreatywnym jakim jest Ronaldo nie ma sensu. Napastnik strzeli jeśli pozwoli mu zespół i w mniejszym stopniu ma szanse w pojedynkę zmienić obraz meczu. Lepiej zestawiać Ronaldo z naszymi geniuszami jakimi byli Robben i Ribery bo oni potrafili finał we 2 ofensywnie zdominować
Edytowano : 2020-08-24 17:05:45
Dlatego ciężko winić napastnika, że w tak zachowawczo rozegranym meczu nie może strzelić bramki
24.08.2020 17:03
@tapczan @admin to piękna lekcja dla tych co wątpili w zarząd i jego filozofię i uważali, że bez transferów za setki milionów będziemy odstawać od czołówki. We Flicka (bardzo doświadczonego trenera) wieku tez wątpiło. Świetnie że stara dobra Europa zwyciężyła i Bayern zyska motywacje aby utrzymać swoje tradycje. Jedyne marzenie rodem z kosmicznych zakupów to Havertz ale w tym roku ten transfer nie jest realny
24.08.2020 15:16
@tapczan święte słowa
24.08.2020 05:00
Uważam ze oceny są adekwatne, były błędy i nie można mimo wyniku o nich zapomnieć
24.08.2020 04:45
Myśle ze udowodnił ze przyda się nam na pokładzie
24.08.2020 04:40
Zrewanżował się za wszystkie niecelne podania bardziej niż mogliśmy oczekiwać.
24.08.2020 04:40
To zwycięstwo naszej jakże często krytykowanej filozofii, nad jej zaprzeczeniem w postaci PSG. Sukcesów się nie kupi, inwestując bez pomysłu. Dopiero teraz ochłonąłem i przyjąłem do siebie jak wielki to sukces. Gramy równo i komplet zwycięstw jest tego dowodem. Nasza seria zwycięstw będzie trwać aż do przyszłego sezonu, myśle ze ja wyśrubujemy i ciężko komuś to przebić. Drużyna ma szanse stać się z Sane jeszcze lepsza. Real wygrywał puchary Europy zawalając ligę i grając w wątpliwym stylu, my zbieramy kolejny raz wszystko I to nie pozostawiając żadnych wątpliwości komu należało się zwycięstwo. Ten klub jest niesamowity, oby przetarło tp oczy krytykom którzy w metodę Bayernu wątpili
Edytowano : 2020-08-24 04:43:19
Nie możemy zasiąść na laurach potrzebujemy Wzmocnień i zwiększenia głębi składu. Teraz zarząd zyska dodatkowe fundusze. Ja zasililem klub kupując mistrzowska koszulkę i Wam polecam. Ps czy koszulki Manu w wersji szarej były kiedyś dostępne? Bo w oficjalnym sklepie widzę tylko zielone a warto uczcić dzisiejszy wzór
Edytowano : 2020-08-24 04:44:00
Nie możemy tez zapomnieć ze w defensywie wciąż jest sporo do poprawy
24.08.2020 04:39
Piękny wieczór, wygrała filozofia Bayernu i zarządu. Psg jest tam gdzie ich miejsce- zostaną zapomnieni ile by nie zapłacili za Neymara
Edytowano : 2020-08-23 23:07:44
Vae Victis
23.08.2020 23:07
Musi paść 2 bramka inaczej może być różnie
23.08.2020 22:36
@Arkady142 manu mvp i twk samo było w 2013
23.08.2020 22:31
Niech Psg się frustruje
23.08.2020 22:29
@admin Współczułem już Wam ze Musicie teraz tego pilnować.
23.08.2020 22:28
Manu MVP jak w 2013
23.08.2020 22:24
Jestem na codzień kulturalny ale admini nie wycinsjcie słów
23.08.2020 22:23
Dzisiaj administracja powinna dać dyspensę kiedy używamy przymiotników względem sędziego
23.08.2020 22:22
Tak się pisze historie, sędzia kawał gnoiła żeby kartki nie zmieniły meczu
23.08.2020 22:21
Coman!
23.08.2020 22:17
@RedMistrzuPL to wygra to do bólu słabe Psg?
23.08.2020 22:15
Jeśli sędzia będzie tak kartkowal naszych to nie skonczymy trgo meczu w pełnym składzie
23.08.2020 22:14
Niw ogarniam tego sędziego
23.08.2020 22:13
Paredes niech dalej tak startuje to nas wzmocni
23.08.2020 22:10
Francuski cyrk objazdowy niech skończy na śmietniku historii
23.08.2020 22:09
Oj Neymar mógłby raz nie udawać a faktycznie coś w mięśniach poczuć :P
23.08.2020 22:08
Oglądając mecz Bayernu nie chce emocji i ciekawego meczu. Ma być skuteczność albo szczęście naszych. Ciekawy mecz to sobie obejrzę oglądając Lipsk z Totkami, tutaj liczy się tylko puchar dla nas
23.08.2020 22:02
Dokładnie mamy wygrać, nie ważne jakim kosztem
23.08.2020 22:01
Mysi wejść Perisic
23.08.2020 21:56
To prawda, 2 z rzędu słabszy mecz Alphonso
23.08.2020 21:55
Nie ma znaczenia kto i koedy. Musimy strzelić. Brak pucharu będzie wielkim ciosem
23.08.2020 21:54
Sędzia śmieć
23.08.2020 21:46
Koszmarny błąd
23.08.2020 21:45
@Arkady142 krytyka Lewandowskiego z zeszłych sezonów nie pasuje do jego gry w tym sezonie. To jego najleoszy sezon u nas i poprawienie wielu błędów. Wielki szacunek za to, mimo ze cofając się w czasie powtórzyłbym tamte oceny. Liczy się tu i teraz i aktualnie nie zawodzi w tym finale. Thomas za to tak.
Edytowano : 2020-08-23 21:42:37
Psg nie wytrzyma kondycyjnie biegając za piłka to plus
23.08.2020 21:42
Dla mnie to rozegranie jest wolne, musimy grać szybko a nie jak za Pepa
23.08.2020 21:38
Coman nie gra najgorzej. Davis, Thiago i niestety Thomas są tłem
23.08.2020 21:36
Davis niepewny dzisiaj. Nie zdziwię się jeśli przez kartkę może w 2 połowów zejść
23.08.2020 21:35
Niezależnie od tego czy strzeli to gra dobrze i to się liczy. Coman sam kiwa się ze sobą
Edytowano : 2020-08-23 21:34:21
Rozkleiłem ich.
Edytowano : 2020-08-23 21:34:36
Rozklepiemy*
23.08.2020 21:33
Pech się skończy. Jesteśmy lepsi, Lewandowski jest dzisiaj świetnie ustawiony
23.08.2020 21:32
Jest ok. Jeśli wykorzystany coś wkrótce to ustawimy mecz pod nas
23.08.2020 21:32
@Arkady142 za często go chwale? Gra dobrze to tak robię
Edytowano : 2020-08-23 21:31:41
Np teraz strzelił w sytuacji gdzie było to trudne i to bardzo
23.08.2020 21:31
Pag nie gra nic wielkiego. Przeważaliśmy na początku zaraz znowu wrócimy na ich polowe
23.08.2020 21:29
Gramy naprawde porządnie
23.08.2020 21:28
Sędzia tez niezbyt mądry
23.08.2020 21:27
Dominacja jest potrzeba tylko bramki i będzie można grać spokojnie
23.08.2020 21:26
@Arkady142 chwalac go strzelam :D? Niektórzy reagują na moje komentarze jak PiS na lgbt
Edytowano : 2020-08-23 21:26:35
Chwaląc go się czepiam? *
23.08.2020 21:26
@Arkady142 nieironicznie pochwaliłem Polaka. Trudny strzał
23.08.2020 21:25
Lewandowski nie tylko strzał ale i gra lepiej niż z Barcelona i lyonem w tej chwili
23.08.2020 21:24