DieRoten.pl

Kicker: Zahavi oczekuje 25 mln € dla Alaby!

10.09.2020, 10:18:02
FotoOlimpik

Poker w sprawie przedłużenia kontraktu z Davidem Alabą ciągnie się już od bardzo wielu tygodni. Mimo wszystko Bayern jest optymistycznie nastawiony w tym temacie.

Jak już informowaliśmy Was jakiś czas temu, podczas turnieju Ligi Mistrzów w Lizbonie, w hotelu Bayernu doszło do spotkania władz bawarskiego klubu z Pinim Zahavim, który od pewnego czasu reprezentuje Davida Alabę i jego interesy (razem z jego ojcem Georgiem).

Tym razem najnowsze informacje w sprawie wychowanka „Gwiazdy Południa” przedstawił niemiecki magazyn „Kicker”. Dla FCB temat zawarcia porozumienia z Austriakiem w dalszym ciągu pozostaje bardzo ważny w kontekście nadchodzącego sezonu i przyszłości drużyny rekordowego mistrza Niemiec.

Dziennikarze podkreślają, że po finale Champions League, powinno dojść do kolejnych rozmów i negocjacji przedstawicieli 28-latka z bossami „Dumy Bawarii”, które koniec końców mają doprowadzić do planowanego przedłużenia umowy z defensorem, który u Flicka stał się nowym szefem obrony. Niemniej jednak do tej pory nie zaplanowano jeszcze owego spotkania.

Jak czytamy dalej Pini Zahavi oczekuje od monachijczyków kontraktu na pięć lat (do końca czerwca 2025 roku), na łamach której jego klient miałby inkasować rocznie 25 milionów euro! Jak więc łatwo policzyć dla „Bawarczyków” byłby to więc wydatek rzędu 125 milionów euro w przeciągu pięciu sezonów.

Z drugiej strony do Bayernu nie wpłynęła jakakolwiek oferta za Alabę. Ponadto krąg ewentualnych zainteresowanych jest i tak ograniczony, jako że preferowanym kierunkiem dla Davida jest tylko Hiszpania, gdzie jednak wielkim klubom brakuje obecnie środków, więc trudno sobie wyobrazić, aby mieli oni inwestować w Austriaka.

Poker w sprawie przyszłości 28-latka ciągnie się już od miesięcy. Jeśli monachijczykom nie uda się przedłużyć umowy, ani sprzedać swojego wychowanka, to grozi im jego odejście za darmo w 2021 roku, na co też mistrzowie Niemiec nie chcą i nie mogą sobie pozwolić.

− Do tej pory żaden klub nie kontaktował się z nami w sprawie Davida. Została mu przedstawiona oferta, która jest zarówno sprawiedliwa, jak i konkurencyjna − skomentował Herbert Hainer.

źródło: Kicker.de
Sklep motoryzacyjny - iParts.pl

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (53)

reklama



11.09.2020 20:59
@predator
Jak Alaba odejdzie to zwykły z niego NAJEMNIK, taką kasę dostają a jeszcze w tyłku mało

A ogólnie to nie wiem ile chce dostać ale ile w sumie można przedłużać umowę. Za chwilę koniec okienka a Alaba w huja wali

Doskonale wie że więcej od kapitana nie dostanie bo z jakiego względu a by chciał więcej niż Lewy zarabiać
11.09.2020 18:49
@huberto no właśnie moim zdaniem idzie to nawet dalej. Jeśli w tej chwili, w tym czasie Alaba chce dostać taką wypłatę, to Alaba otwarcie pluje w twarz setkom milionów ludzi. Oczywiście zawsze możemy mieć do czynienia z fake news.
11.09.2020 15:28
A co Zahaviego obchodzi Lucas?
11.09.2020 11:15
@predator
Jeśli Alaba miałby dostać taką wypłatę to zniszczy system wypłat całej drużyny
Za rok inni zawodnicy też będą przedłużać umowy i mogą postąpić jak ten NAJEMNIK jeśli dostanie tyle kasy
11.09.2020 00:34
@Globin23 dzięki za bardziej rozwiniętą odpowiedź. Z pierwszym zdaniem nie mogę się zgodzić, ponieważ nie znam wszystkich graczy na świecie. Ale OK, powiedzmy, że chodziło Ci o tych z pierwszej ligi. No to - nadal nie wiem. Alaba jest wszechstronny, bo może grać jako lewy obrońca, środkowy obrońca i środkowy pomocnik. W Bayernie jednak z jakiegoś powodu nie gra ani jako lewy obrońca (wygryzł go Davies), ani jako środkowy pomocnik (są lepsi, w tym Goretzka, a nawet Tolisso). Czy Alaba jest mega inteligenty, tego też nie wiem, ale że pasuje do taktyki, w której stoperzy grają wysoko - tak, tu się też zgodzę; jest to wszelako oczywista oczywistość, bo Alaba szybko biega.

Niestety w drugiej części Twojej odpowiedzi sensu już nie widzę. To, że Flick czy Guardiola coś tam powiedzieli, jest oczywiście godne uwagi, ale należy to interpretować w kontekście potrzeb i celów, które obaj mieli lub sobie stawiali. To nie ma żadnego przełożenia ani na wiedzę, ani na tzw. fakty obiektywne; Guardiola i Flick mogli chwalić Alabę dlatego, że w danej chwili go potrzebowali, nie dlatego, że Alaba jest najbardziej wszechstronnym, ani pod jakimkolwiek bądź innym względem najlepszym piłkarzem na świecie.

@huberto jeśli żądania Alaby i/lub jego agenta są prawdziwe, kontekst pandemii staje się tym ciekawszy. No bo w tej pandemii tysiące ludzi tracą pracę, tysiącom ludzi obniża się wynagrodzenia; wielkie firmy bez żenady łamią prawa pracownicze, a jednocześnie majątki najbogatszych rosną w tempie bezprecedensowym. No i nagle na scenę wkracza sobie piłkarz, który tego wszystkiego nie ogarnia, którego pozycja społeczna wynika stąd, że system, w którym żyjemy, jest chory. No i ten piłkarz wymyśla sobie warunki finansowe z kosmosu, których jego pracodawca nie spełniłby nawet w środku prosperity. Ekstremalny egoizm w tej sytuacji to jedno, głupota to drugie. Chodzi nie tylko o to, że w obecnej sytuacji nikt nie da Alabie nic więcej, lecz także o to, że w obecnej sytuacji to Alaba powinien wykazać się jakąś społeczną odpowiedzialnością.
10.09.2020 23:01
Czyli wychodzi że ten Alaba to jakiś najemnik i tylko na kasie mu zależy

Powienien mieć takie same zarobki jak Muller oraz kapitan drużyny a oczekuje większej wypłaty niż Lewy

Szkoda że jest pandemia bo z takim podejściem to powienien być wykopany z drużyny bo są jakieś granice
10.09.2020 22:07
@Globin23 - To wtedy należy go sprzedać. Nie stać nas na rezerwowego pobierającego 20 mln na sezon.

Tak jak ja nie napisałem że wiem co się dzieje w gabinecie Rummenigge, ale w każdej plotce jest ziarnko prawdy. Były ploty że Messi chce odejść? Bzdura, on będzie grał w Blaugranie. Tak mówili, a Co się okazało? Publicznie powiedział że chciał odejść. I takich przykładów jest więcej. A Alaba bogiem nie jest i bez niego sobie poradzimy. Bo na LO jak i LŚO może grać Lucas, albo lepiej sprowadzić Upamecano. Alaba może i w Bundeslidze był jednyhm z najlepszych, ale w Final 8 już tak kolorowo nie było. Nie bez powodu stoperzy dostali najsłabsze noty.

Aha czyli to że Prezydent klubu oficjalnie mówi aby gracz sobie szukał nowego pracodawcy jest wporządku? Okej Jerome został, ale w przeciwieństwie do Matsa nie miał gdzie pójść. Kto by mu dał taki kontrakt czy pozycję jaką miał w Bayernie? I w klubie z tej półki? Mats widział że Kovać ma poparcie Uliego i wolał wrócić na stare śmieci aniżeli się męczyć bo miał jakiś zatarg z Chorwatem. I tutaj troszke chichot historii, że mecz z Frankfurtem był ostatni za Ulego i pewnie nie chciał go zwalniać, ale jednak musiał.
Nie popieram tego co zrobił Niemiec, ale nie chciał być przyspawany do ławki. Tylko Bale tak robi, nie ma poparcia trenera a siedzi i pobiera za darmo pensję. Wbrew temu co sądzisz, przyjdzie nam wybierać w przyszłości pomiędzy Daviesem, Alabą i Lucasem bo takie coś nie służy nikomu i jak jeden usiądzie to prędzej czy później będą tarcia dlaczego on nie gra.
10.09.2020 21:43
@Arkady142
Dyskusja tyczy się Lucasa. Otóż nie musi grać. Nie grał w tym sezonie i jeśli będą lepsi od niego to dalej nie będzie grał i tyle.
Druga sprawa. Odbiłeś pałeczke że wiem że Alabie zależy na Bayernie. Gdzie to napisałem? Nie wciskaj mi słów których nie napisałem.
Nom. Boateng miał poszukać sobie nowego klubu a został i miał mega udział w wywalczeniu potrójnej korony. Hummelsowi zabrakło po prostu przysłowiowych jaj i tyle.
10.09.2020 21:22
@Globin23 - świetnie że Ty doskonale wiesz jak bardzo Alabie zależy na Bayernie ;) - odbijam piłeczkę.

Wiesz co przemawia za tym np. że Hummels usłyszał że niezależnie od formy Lucas przychodzi za grubą kasiorę i będzie grał za niego? Choćby wypowiedź Hoenessa który siłą wypychał Boatenga mówiąć "Lepiej niech poszuka sobie nowego klubu" więc sory ale takie coś od najważniejszego człowieka w Bayernie jest nieodpowiednie i pozwala jednak przypuszczać, iż "Mateusz" właśnie takie coś usłyszał.

A co do Lucasa to jeszcze jedna kwestia. Flick planuje z nim kadrę, a jasne jest że musi grać bo nikt normalny nie trzymałby na ławce 80 mln. Jak się nie sprawdzi to go sprzedadzą ale nie można go trzymać na ławce.

Tak? To czemu tamte "telenowele" ciągnęły się o wiele krócej niż ta z Alabą? Jeżeli Alabie zależałoby na klubie, to by to się nie ciągnęło już kilka msc. Jakoś agent Manu potrafił zdementować informacje że Neuer chce ponad 20 baniek. O Lewym też się mówiło że ten transfer do Realu to były ploty i co? Okazało się że faktycznie chciał przeskoczyć więc już nie wybielaj Alaby bo jeszcze wyjdzie że to Bayern zły bo nie chce mu zapłacić.

Edytowano : 2020-09-10 21:23:22

Sam byłem za sprzedażą Lucasa ale po takiej deklaracji musi dostać szansę bo tak dużej kasy nie odzyskają po tym co "zaprezentował" czyli brak formy i kontuzje.
10.09.2020 21:11
@Arkady142
Fantastyczne jest to że Ty wszystko doskonale wiesz co dzieje się za zamkniętymi drzwiami w siedzibie klubu. Ze przy negocjacjach z Neuetem Muleerem Lewym nie było problemów i trójka przystała na to co zaproponował klub, ale negocjacje! Albo co usłyszał Hummels.
Tylko że Hummels odszedł, Lucas przyszedł i się z ławki nie podnosi bo gra Alaba Boateng i Davies. A jednak miliony nie muszą grać
10.09.2020 21:10
straszne pieniądze...
10.09.2020 21:01
@Globin23 - A Ty miej świadomość że takie słowa usłyszał Hummels i to był też jeden z powodów dlaczego opuścił Bayern.
10.09.2020 20:46
@Arkady142
Masz świadomość co napisałeś? Lucas musi grać bo dużo za niego zapłacono i dużo zarabia? Nieważne że Lucas przez pierwszy sezon albo się leczył albo szukał formy. Ze Alaba z Boatengiem na srodku i Davies na lewej to zawodnicy o klasę lepsi od niego. Ze w meczu z Lyonem czy PSG Flick nie wpuścił go nawet na minutę...
10.09.2020 20:01
Kiedyś @Globin23 mi zarzucił nieobiektywizm ws. Neuera, Mullera i Lewego. Ale różnica między tym trio a Alabą i Thiago (choć ten drugi to może nie do końca bo zadeklarował że chce odejść) jest taka, że negocjacje sie nie przedłużały (może były lekkie poślizgi w przypadku bramkarza) i łatwo było dojść do porozumienia, wszystkie ustalenia wg. tego co proponował klub. A tutaj Austriak robi z siebie primadonnę i uważa że jest niezastąpiony co jest troszkę bzdurą bo jest Lucas który grać musi, nie po to zapłacono za niego tyle kasy i dostaje taką pensję aby siedzieć na ławce.
10.09.2020 19:49
To, że nie podpisał jeszcze kontraktu jest właśnie polem do domysłów, plotek, bajeczek.
10.09.2020 19:44
Nie wiem czy to plotki ale wątpię że dostanie od nas takie pieniądze.
10.09.2020 16:04
Jeśli dostanie 25mln, na miejscu lewego z automatu bym powiedział że chce 40 poważnie.
10.09.2020 15:48
Do augustyn1331 nikt nie neguje Jego umiejętności gry na lewej obronie ale środek to koniecznośc a błędy jakie zrobił ...no chyba że nie chciałeś widzieć. Poza tym jak wcześniej pisałem Bayern to Klub dla którego chce się grać a nie kombinować o kasie więc niech zabiera zabawki Tiago i nie robi zamętu. Co do młodych Fein, Cuisance, Richards czy oni nie mogą błysnąć jak Devis. Kiedy mają grać jak skończą 30 lat.
10.09.2020 15:03
@Matilegolas
Plotki ploteczki, a kontrakt jak nie był podpisany tak dalej nie jest. Widocznie to nie do końca plotki, i Zahavi z Alabą niezły smród robią.
10.09.2020 14:32
10.09.2020 13:44
Ci którzy umniejszają Alabie sa bardziej oderwani od ziemi niż Zahavi. Gość wygrał z Bayernem dwa tryplety, 9 mistrzostw Niemiec, jest symbolem tej dekady jako piłkarz który był ważnym elementem w obu zwycięskich kadrach. Chłop jest na tyle wszechstronny, że zaczął grać na środku obrony z przymusu i obrona pod jego przywództwem zachowała czyste konto w dwóch klassikerach, półfinale i finale Ligi Mistrzów, a wam wciąż mało... Skoro Alaba nie jest wybitny, to i wybitny nie był chociażby Lahm, ale pewnie to wam by w życiu nie przeszło przez gardło (Lahm okazał się piłkarzem bardzo łatwym do zastąpienia - według teorii @Kuffour1 :)
10.09.2020 11:58
@Kuffour1
W co Ty wierzysz?
Bayern ma obecnie problem zastąpić mega solidnych rezerwowych jakimi byli Perisić i Cou. Bayern od roku nie potrafi znaleźć alternatywy dla Pavarda.
A Ty piszesz, że dwaj nasi podstawowi gracze jak Alaba i Thiago "są do zastąpienia". Pewnie że są ale nie w obecnej sytuacji i nie przy obecnym podejściu Bayernu.
No chyba że Fein, Cuisance, Richards czy inni wychowankowie to dla Cb zastępstwo dla tak klasowych graczy...
10.09.2020 11:48
@Kuffour1 Nie martw się Fein i Richards ich godnie zastąpią :D
10.09.2020 11:46
Alaba czy Thiago to dobrzy piłkarze ale nie wybitni są do zastąpienia. Gdyby była obawa że stracimy Neuera, Kimischa, Lewego to było by gorzej. Alaba max 12 milionow kontraktu .
10.09.2020 11:35
Zahavi to ma jednak wyobraźnię .... Za chwilę Flick się dowie, że traci Thiago i Alabę :P
10.09.2020 11:30
Popieram @Moe
Sam podobnie pisałem już jakiś czas temu.

Nie no @FanGraczyBayern nie róbmy klubu Kokosa, to już mega słabe i nikomu się nie przysłuży.
10.09.2020 11:23
25 mln to nikt nie jest wart takich pieniędzy. Neuer też sobie zażyczył 20 mln i Alaba dobrze wie jak to się skończyło. Więc albo jest to element walki o każdy mln, albo poprostu chce odejść ale to chyba by otwarcie przyznał.
10.09.2020 11:01
10.09.2020 10:37
10.09.2020 10:36
Pozbyłbym się go bez wielkiego żalu. Przyzwoita zapchajdziura, nic więcej. W pomocy w Bayernie nie grał nigdy, na lewej obronie mamy Daviesa, na stoperze był naszym najsłabszym ogniwem podczas turnieju w Lizbonie i moim zdaniem zupełnie nie nadaje się na tę pozycję. 20 mln pensji to żart, 25 nie ma nawet co komentować.
10.09.2020 09:52
Ktoś kiedyś napisał że gra w Bayernie to zaszczyt i szacunek dla Klubu więc niech ten pini zabiera ze sobą te cza...zabawkę i spierdala z Klubu. Nikt nie powinien Najlepszemu w 2020 r Klubowi w Europie a może i na świecie dyktować swoich warunków (co nie znaczy że nie można negocjować) bo on musi zarobić 25 mln i basta. To samo z Tiago albo po naszemu albo Klub Kokosa i tyle w temacie. Jeszcze sprawa gry Alaby na stoperze ......uważam że musimy mieć dużo lepszych stoperów bo jego kilka zagrań było "elektrycznych".
10.09.2020 09:41
Zwariował ten gość, to jest granie o 20 mln. Bo wiadomo nie dostanie 25 i będą zbijać pensje aby dojść do 20mln tak jak chcieli na początku.
10.09.2020 09:16
@predator
Alaba jest najbardziej wszechstronnym graczem na świecie. Gra na różnych pozycjach bez straty jakości. Jest to zawodnik mega inteligentny, zwinny, z dobrym wyprowadzeniem. Idealnie pasuje do naszej taktyki gdzie stoperzy głównie zostają sami, grając bardzo wysoko. Od lat gra na wysokim poziomie, teraz mając 28 lat wchodzi w najlepszy dla piłkarza okres. Flick czy Pep wypowiadali się podobnie. Też się nie znają?
10.09.2020 09:09
Rozumiem, że w sezonie ogórkowym media piszą czasem z dupy, aby się klikało, a gazety się sprzedawały. Jednak podważanie ich wiarygodności pod każdym art. o komplikacjach w negocjacjach, czy innych nieprzyjemnych dla Bayernu newsach, jest nieco komiczne.
Przecież gdyby było tak różowo jak w waszych głowach, już dawno umowy z Alabą i Thiago byłby podpisane, tak, czy nie? No tak. Za chwilę wystartuje sezon, kwestie kontraktowe niezałatwione, negocjacje trwają od wielu miesięcy, na dodatek przyszłe transfery w dużym stopniu uzależnione są od ewentualnego odejścia Thiago i Alaby, a tu impas. Co też wskazuje na to, że coś jest nie tak. Coś czyli pinionszki się niezgadzają.

@vaterland Z tymi rankingami Kickera jest pewien problem, gdyż nie mają one odzwierciedlenia w notach - które sami wystawiają. Tworzą je, jakby to powiedzieć, według własnego uznania, z dupy.

Alaba w ich rankingu znalazł się na pierwszym miejscu. Ale już w jedenastce sezonu zabrało dla niego miejsca... Był Hummels i Ginter.
10.09.2020 09:08
Odsunąć go od pierwszej drużyny, i niech odchodzi za rok.
10.09.2020 08:54
Walnąć pięścią w stół, zerwać negocjacje i poinformować, że Alaba zostaje na kolejny sezon, no chyba że, Zahavi znajdzie chętnego za 40 mln. Na miejsce Alaby wskakuje Lucas, którzy w meczu z Chorwacją dawał radę, i będzie gitara. Rozumiem, że Bayern to rodzina, ale i w rodzinie czasem trzeba dziecku komputer wyłączyć, na karnego jeżyka posłać.
10.09.2020 08:42
Cóż, mam nadzieje, ze to nieprawda. Zwykly medialny zlosliwy fake news bo nie ma żadnych realnych informacji o kontrakcie. Gdyby rzeczywiście David miał takie oczekiwania, to nawet nie chcę tego komentować.
10.09.2020 08:07
Kogoś tu chyba poniosło
10.09.2020 07:56
cooo!?, haha

Z całym szacunkiem do Alaby, ale jeśli serio tyle wymaga to myślę, że może już myśleć o przenosinach. Nawet kluby z Anglii czy szejkowe PSG mu tyle nie da. Domyślam się, że to może być jeden z jego ostatnich poważniejszych kontraktów i chce ścisnąć jak najwięcej, ale trzeba znać jakąś granicę, a tu normalnie powiedzieć, że poszedł na całość to za mało.
10.09.2020 07:16
@predator to że to nasz najpewniejszy punkt defensywy potwierdził Flick i ranking Kickera który wybrał Alabe najlepszym stoperem w Niemczech. Jest moim zdaniem bardziej potrzebny niż Thuago i jego odejście byłoby większym ciosem. Nie możemy budować kominy płacowego ale konieczność sporej podwyżki staje się faktem

Edytowano : 2020-09-10 07:17:07

Oczywiście 25 milionów to kwota na jaka nie zasługuje żaden zawodnik. Nie widzę powodu żeby miał zarabiać więcej niż taki Manu ale na równi z największymi gwiazdami jak najbardziej tak
10.09.2020 07:15
25 milionów? Kto mu tyle da? Chyba, że łowcy najemników z Paryża albo City, ale tam będzie tylko nazwiskiem na liście płac.
10.09.2020 06:01
Zahavi=Izrael. Wszystko w temacie.
10.09.2020 05:23
Wplacajcie za Upamecano 40 baniek , a Alaba może może rok na trybunie siedzieć...może faktycznie ma takie wymagania, ale watpie...25? Lol za co? za te babole w obronie?
09.09.2020 23:51
@Globin23 masz rację, nie musisz mnie do niczego przekonywać. Ja tylko pytam, skąd Twoje przekonanie. Teraz mam jasność: bo X, Y i Z coś tam powiedzieli dla mediów.
09.09.2020 23:46
Tak jak czułem, że Thiago i Alaba chcą wynegocjować jak najlepsze kontrakty, bo być może to ich ostatnie najwyższe w karierze, ale to co z Alabą poszło to za grubo... nawet jeśli chodzi o fantastykę.
09.09.2020 23:44
Ciekawe na jakie to źródło kicker się powołuje. Tajemnicza osoba z bliskiego otoczenia ? Nie widzę żadnej wypowiedzi ani odniesienia się do treści przedstawionych przez kickera przez Alabe czy kogokolwiek z nim związanego.
09.09.2020 23:44
@predator
To jest moja opinia i nei musisz się z tym zgadzać. Nie zamierzam przekonywać Cię do moich racji, podobnie o Alabie wypowiada sie m.in. Flick, Rummennige czy Pep...
09.09.2020 23:32
@Globin23 hm, ciekawe. Co, Twoim zdaniem, czyni Alabę - jak piszesz - "wybitnym, genialnym" zawodnikiem?
09.09.2020 23:24
żaden gracz nie jest wart takich pieniędzy to jasna sprawa ale...
1. Dla mnie to wygląda trochę na kaczki dziennikarskie i takie "przepychanki między Bildem a Kickerem". Niedawno Bild poinformował, że Alaba chce 20 mln nie minął dzień a Kicker "A co.. damy 25 mln". Nie kupuje tego. Poza tym już nie raz były informacje o 20-25 mln dla Lucasa czy Neuera.
2. Największym przegranym może być sam Alaba. Jeśli nei przedłuży kontraktu to za rok odejdzie za darmo. Pewnie zgarnie coś za podpis ale może się okazać że ani Real, ani Barca czy City(?) nie dadzą mu nawet zbliżonej kwoty, którą może mieć pewnie w Bayernie.
3. Straci też Bayern. Dla mnie Alaba to zawodnik wybitny, genialny. Może inni widzą to inaczej ale od lat potwierdza wielką klasę. I trudno będzie go zastąpić. Lucas? Wiecznie kontuzjowany i szukający formy? Upamecano? Litości. Dla wielu to stoper genialny a nadal tkwi w Lipsku z klubu którego wyróżniający się gracze jak Werner czy Keita odeszli bez problemu.
09.09.2020 23:12
hehe, śmiesznie. Albo ktoś się jebnął w śledztwie dziennikarskim, albo pan piłkarz i jego agent-pasza kompletnie nie ogarniają świata, w którym żyją. Alaba nigdy nie był i nigdy nie będzie wart 25 mln euro za sezon; jeśli w tej chwili oczekuje podobnych warunków, znaczy to, że czas najwyższy opchnąć go dokądkolwiek - niech się inni wstydzą. Ale może to tylko czarny PR.
Pokaż więcej

reklama