DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Hourdeau Strona 11

Nie dziwię się że Mario zaczyna tak robić bo sam czasem nie rozumiem Pepa gdy widzę Francka w pierwszej "11" mimo że gra piach a Gotze przy formie Riberego to klasa światowa :P

02.05.2014 21:11

@rajterllc
Tak, tak madrycki dzieciaku, przegrali bo zaczęli czytać nasze wypowiedzi i stwierdzili że sobie przegrają, a forma piłkarzy nie ma nic do znaczenia.

30.04.2014 15:56

Bajerniak1987
Proszę cię, skończ pisać takie durne posty bo aż oczy bolą...

30.04.2014 15:07

Od kilku miesięcy widać że Bayern gra słabo, ma problemy z średniakami z Bundes, a wy spodziewaliście się wyniku korzystnego u siebie?
I tak, dla mnie ta porażka to bułka z masłem bo wiem że to doprowadzi do tego że w kolejnym sezonie znów będzie pogrom, tak jak po porażce z Chelsea w finale.

30.04.2014 15:04

Taaak, półfinał nie finał bo Zenit wygrał potem finał z Rangersami :P
Taka mała pomyłka :D

30.04.2014 14:43

O jezu, już się sezonowcy wyłaniają.
"nigdy takiego wstydu nie przeżyłem"
Widocznie nie wiedziałeś jeszcze co to za drużyna skoro nie pamiętasz 4:0 w finale UEFA bądź 4:0 z Barceloną w 2009 roku, ehh...

30.04.2014 14:39

@nuskei
Masz rację co do umiejscowienia w czasie, ale lepsza gra to bardziej była zasługa tego że Robben wkroczył w miejsce Toniego niż to sama jego nieobecność miała na to wpływ (poza tym w tamtym sezonie Toni to był bardzo solidny zawodnik) :P

30.04.2014 01:04

Cała Europa, każdy trener chciałby żeby tą największą klęską było nieobronienie Ligi Mistrzów, ale skoro niektórzy twierdzą inaczej to ich sprawa. Mistrzostwo Niemiec to widocznie tylko kolejna nic nie warta patera która tylko się kurzy w gablocie obok pucharu Niemiec. Znajdzie mi ktoś jakikolwiek przykład trenera który w pierwszym sezonie, w całkowicie innym kraju, innym klubie który grał innym stylem i wygrywa z nimi LM i resztę tytułów?

30.04.2014 00:48

Chyba do niektórych przestało docierać że te osiągnięcia są cholernie ważne i są cenne, ale skoro liczy się tylko obrona LM, coś czego nikt nie zrobił to najlepiej żebyście się przerzucili na Real albo inny szajs :|

30.04.2014 00:08

Nie wiedziałem, że Mistrzostwo Niemiec i inne tytuły to nic nie znaczące osiągnięcia ...

29.04.2014 23:45

Jeszcze nikt tego nie zrobił, nic się nie stało. Jako jedni z niewielu byliśmy cholernie wysoko, w tak krótkim czasie powstała drużyna najlepsza na świecie. Wolę żeby ta porażka dała wolę walki o kolejny tytuł w przyszłym roku niż mieć obroniony i wymęczony triumf w tym roku.

29.04.2014 23:15

@yosumitshu
nie zesraj się dzieciaku :*

29.04.2014 23:05

Z resztą ten mecz można potraktować cytatem Kloppa - Real musiał w końcu wygrać, Bayern mógł :P

29.04.2014 23:03

Z resztą ten mecz można potraktować cytatem Kloppa - Real musiał w końcu wygrać, Bayern mógł :P

29.04.2014 23:02

Ja rozumiem taki wynik na wyjeździe, ale u siebie dostać 4:0 to troszkę siara.
Gdyby ten skład z 70minuty grał jako podstawowy to mecz na bank by wyglądał inaczej, raz że wejście Martineza trochę uspokoiło te szalone kontry Realu, a dwa Gotze robi wielką różnicę w miejscu Francka. Poza tym Guardiola czasem zachowuje się jak trener jakiegoś Gromu Różaniec z okręgówki, wiem dziwnie brzmi czepianie się trenera ale zostawienie na boisku Mullera jako fałszywą "9" i notoryczne granie na wrzutki gdzie w polu karnym jest góra 2 zawodników, to aż oczy bolą od tego.
Trenera nie można ruszać, trzeba rozruszać ten skład - kupić obrońcę (PORZĄDNEGO) - choćby kosztował tyle co Bale to jest to pozycja obowiązkowa do obstawienia, niczego więcej nam nie potrzeba.

29.04.2014 23:00

Ostatnio wysępiłem jeden kod, ale jutro skoczę do sklepu to powinienem mieć dwa do oddania :D

28.04.2014 21:25

@superbayern
Martinez wracał po kontuzji, od razu chyba do pierwszej 11 nie wejdzie co nie? A Lahm jest piłkarzem uniwersalnym, radzi sobie na środku i na boku równie dobrze

26.04.2014 17:08

Hmm, trochę zmiana mi nie pasuje, Robben wszedł to idealnie ale znów cofnięty Martinez do obrony :(

26.04.2014 17:03

Pięęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęknieeeeeeeeeeeeeeee Arjen ! :D

26.04.2014 17:02

Po co nam imbecylu argumenty skoro nie mamy czego nimi kontrować?

26.04.2014 16:58

Bayern ciśnie 4:2 i trener won, leczcie się ludzie ehh
Mam nadzieję że zaraz wejdzie Robben na dobicie ostatnich gwoździ do trumny Werderu :P

26.04.2014 16:55

i to my prowokujemy, bierzesz jakieś silne psychotropy czy jak :D?

26.04.2014 16:53

Ijeee, prawie hattrick :D

26.04.2014 16:52

To jest to, przyspieszenie gry i bramki same wpadają ! :D

26.04.2014 16:49

Oczywiście warto wspomnieć że każda słaba drużyna potrafi wyjść na prowadzenie z wyniku 0:1, 1:2 :P

26.04.2014 16:46

Pizarro x2 !!

26.04.2014 16:45

I tak przy okazji, w końcu dobrze wykonany rzut rożny :D

26.04.2014 16:44

Bramka i asysta, pięknie :D

26.04.2014 16:42

O popatrzcie, tacy znawcy że nawet na cudzych zarobkach się znają ^^

26.04.2014 16:39

Kompromitacja? Półfinał od razu po wygraniu LM w poprzednim sezonie? Podaj mi przykład klubu który by nie chciał się tak skompromitować :F

26.04.2014 16:36

|SpajaczFCB@
Pójście na emeryturę i zwieńczenie swojej kariery potrójną koroną to jest traktowanie go przez zarząd jak psa? Chyba założę ośrodek psychiatryczny i będę zbijał kokosy na takich jak wy :D

26.04.2014 16:34

Matrioszek, lepiej żebyś to ty poszedł z tej strony zanim on odejdzie z klubu, i sam idź ssać pały ty kryptopedale jeden, brrr

26.04.2014 16:32

Matrioszek, wali mnie to od kiedy kibicujesz bo w internecie to nawet ja mogę kibicować od 45 lat, bo kto jak kto ale ty się zachowujesz jakbyś ledwo co skończył te 16 lat :F

26.04.2014 16:26

Dzieciaku? W takim razie rzuć jakiś porządny argument, a nie wyzywaj bo póki co ze wszystkich użytkowników to najbardziej dziecinny jesteś ty :|

26.04.2014 16:22

Uuuu, Matrioszku durny, cofnę cię do nie tak dawnej przeszłości - pierwszy sezon Juppa? Sezon van Gaala po przegranej LM? Skoro to są lepsze sezony niż ten to idź się lecz pajacu :D

26.04.2014 16:19

Teraz na Martineza nagonka? Ciągła zmiana jego pozycji tak na niego pewnie wpływa, w zeszłym sezonie to był piłkarz nie do przejścia przez największe gwiazdy europy więc kolejne sranie się o nie wiadomo co :|

26.04.2014 16:16

Tak, to że Boateng o własne nogi się przewraca to wina trenera bo to zła taktyka itp.
Brak konkurencji i walki o pierwszą "11" to większy problem niż trener więc skończcie się tak srać o to

26.04.2014 16:15

Jak tak Boateng będzie grał to go Badstuber zaraz ze składu wygryzie :P

26.04.2014 16:09

Tzn. dokładnej formacji nie pamiętam, ale kojarzę że w ataku zawsze (bardzo często) był Olić, Gomez, a czasem nawet przy złym wyniku dochodzil Klose, możliwe że Olić wtedy latał po skrzydle, aczkolwiek przydałby się czasem duet na boisko Mario+Claudio :P

26.04.2014 16:03

eh, gdyby Guardiola ustawił zespół na dwóch napastników (jak van Gaal, często graliśmy Olić+Gomez) Pizarro i Mandzukić, myślę że wyglądałoby to ekstra :D

26.04.2014 15:58

wow, bastian uderzył zza pola karnego, szacun :D
btw. póki co Weiser podoba mi się na tej pozycji

26.04.2014 15:55

Oby to był początek jego eksplozji formy o której wspominałem :D

26.04.2014 15:52

Pizarro chyba chce koniecznie zagrać w rewanżu :P

26.04.2014 15:50

64% posiadania piłki :D

26.04.2014 15:42

Alaba też był zawodnikiem który grał na chyba na "10" (tak jak w kadrze Austrii), więc tylko mieć nadzieję że Guardiola powtórzy dzieło van Gaala i stworzy własnego obrońcę światowej klasy :P

26.04.2014 14:57

Hmm, Weiser na prawej obronie? Skoro tak to powodzenia, liczę na to że może się sprawdzi na tej pozycji, nie trzeba będzie szukać jakiegoś ogarniętego następcy :D

26.04.2014 14:24

W takim razie pozostaje wierzyć w jakiś wybuch formy Francka :P

26.04.2014 12:35

Od przyjścia Van Gaala Bayern zaczął grać tak aby dominować, ale to za Guardioli zaczynają się te klepania bez sensu (bez sensu zaznaczam), a jeśli nie to niech pierwszy rzuci kamień ten który nie dostawał nerwicy gdy Tymoszczuk wchodził na boisko i każdą piłkę przytrzymywał i zagrywał do tyłu. Teraz jest podobnie tyle że cała drużyna tak gra. Ewentualnie można to zrzucić na kontuzję Thiago, ale ciężko wg. mnie usprawiedliwić upadek całego stylu gry z powodu jednego zawodnika, Bayern to jest drużyna a nie pojedyncze gwiazdy.

23.04.2014 23:18

@pecz01
To jest kolejny mankament, nie pamiętam kiedy ostatnio Bayern stworzył jakieś porządne zagrożenie albo strzelił bramkę z rogu, to praktycznie dziwne mając przynajmniej trzech dobrze grających głową -> Mandzu+Dante+Martinez i dobrych technicznych graczy którzy powinni dobrze wrzucać te piłki ->Ribery+Robben+Kroos, to jest niewiarygodne jak słabo nam idzie ten stały fragment

23.04.2014 22:59

Na pewno za 6dni Guardiola nie może wystawić identycznego składu bo ten podstawowy dzisiejszy był tragiczny, poza tym muszą popracować nad przyspieszeniem gry, wtedy niczego więcej nie będzie potrzeba żeby dostać się do finału.

23.04.2014 22:56

lizarazu, pierwszy mecz wygraliśmy 2:1 a to jest subtelna różnica

23.04.2014 22:51

Meloman, a zauważ to że kilkanaście razy np. Robben biegł z piłką, zatrzymywał się bo nikomu nie chciało się pokazać do podania :F

23.04.2014 22:47

Jedyne do czego się mogę przyczepić u Guardioli w tym momencie to jest to że nonstop stawia na zawodników którzy w meczach grają padakę, a mimo to są ciągle w pierwszej 11 - Ribery i Schweinsteiger. Po wejściu Martineza i Mario zaczęło to wyglądać znów troszkę inaczej. Poza tym on chyba bije rekordy w ilości niepotrzebnych podań, kilka lat temu każdy psioczył i k*rwami rzucał jak Tymoszczuk zwalniał grę i podawał do tyłu, a teraz jak robią tak nasi piłkarze którzy są w przewadze, mogą strzelić lub przyspieszyć akcję a walą piłkę aż do Neuera to jest git bo to jest świetny plan taktyczny Guardioli :|

23.04.2014 22:44

Właśnie moja wypowiedź była skierowana do Reekena, i dokładnie to też napisałem w moim komentarzu że była to pierwsza porażka od x czasu

22.04.2014 23:59

Trąci trochę ignorancją ponieważ Chelsea u siebie przegrała ostatnio pierwszy raz od... dokładnie nie wiem ilu meczy ale ma najmniej przegranych meczy u siebie w Premier League.
Poza tym specjaliści, grać otwarcie przeciwko Atletico gdzie tracisz bramkarza w początku spotkania, a potem swojego porządnego obrońcę? Drugi mecz na pewno będzie wyglądał całkiem inaczej bo będą zmuszeni do ataku.

22.04.2014 22:52

Jak to był kontakt z ręką na żółtą kartkę to sędzia by popsuł już rzekomo popsute spotkanie bo wg. mnie to zwykły przypadek przy przyjęciu piłki i tyle.
A i tak, zaczęli cisnąć bo częściej wychodzą poza własną połowę.
To nie jest antyfutbol, za czasów Heynckesa to był jedyny sposób przeciwko Bayernowi, bo każdy zespół który podejmował poważniejszy atak dostawał od razu poważne baty.

22.04.2014 22:33

Z tym że czasami gra autobusem jest narzucona przez styl gry przeciwnika (bądź chęć zremisowania bramki z jakiejś kontry), a nasze bezowocne klepanie nie.
Po co ryzykować otwartą grę z groźnym przeciwnikiem (bo Atletico to ogórek żaden nie jest) skoro można spokojnie ugrać remis.

22.04.2014 22:17

@pecz01
Skandal? Każdy ma swój styl czy to gorszy czy lepszy, przegrali 3:1 z PSG i tym samym stylem dali radę awansować przy wyniku 2:0 więc skandalem jest popsucie takiego wyniku przez PSG.
Poza tym w drugiej połowie widzę że zaczęli cisnąć więc nie siedzą nonstop w 11 w polu karnym.

22.04.2014 22:07

Ten komentator na onecie śmieszny, najpierw Diego Torres a teraz Diego Luiz :D

22.04.2014 21:58

Ktoś posiada wolny kod z heinekena? Nie spodziewałem się że na nSport nie ma transmisji :D

22.04.2014 20:43

Troszkę mylący nagłówek aczkolwiek ma chłop rację, nie mogą się wyłączyć w obronie bo grajki ze środka i końca tabeli Bundesligi potrafią wykorzystać takie sytuacje. Mam nadzieję że Guardiola jeszcze pamięta jak rozpracować Real, a Robben zaserwuje Realowi jutro porządny wpie**** :D

22.04.2014 17:38

Hmm, Rafinha jak się skupi to powinien sobie poradzić i o ile nie będzie próbował zakładać siatek w co drugim wyprowadzeniu piłki :P

22.04.2014 01:12

A tam, Bayern dupnie Real 5:0 w dwumeczu to wtedy wielbiciele Guardioli będą wniebowzięci bo będą mogli jeździć po pajacach, a pajace nie będą pisać głupich postów bo zauważyłem że przy wygranych meczach liczba postów jest 3x mniejsza :D
Już teraz czuję w powietrzu bramkę Robbena :P

21.04.2014 00:57

Nieźle, widać że chłopak zawzięty jak cholera żeby powrócić do gry :D
W ogóle to nieźle wygląda po takiej przerwie bez grania, nie wygląda jak gruby Ronaldo który chyba też sobie zerwał więzadła, a przerwę miał mniej więcej taką samą :P

20.04.2014 15:31

ozzy, tutaj się nie zgodzę co do kontrataków bo nimi graliśmy naprawdę często, teraz głównie przez to Robben ani Ribery nie mogą grać w 100% bo co idzie drużyna w przewadze to od razu piłka cofana do tyłu - taktyka do której idealnie zdałby się Tymoszczuk

19.04.2014 17:52

Nawet w meczach z Manchesterem nie było widać z początku tego "Tak, chcemy do finału", a to że ligę zakończyli nie znaczy że prawie PODSTAWOWYM składem grają ogromną padakę z drużyną z ostatniego miejsca.

19.04.2014 16:22

@lybbard, niczego nie tracisz :p
Tragedia, mogę się już teraz założyć że zmiany tych zawodników których nie powinno w ogóle się w pierwszej 11 znaleźć będą w 70minucie :P
Pomyślcie, skoro niby Eintracht teraz ciśnie bo chce się utrzymać to ciekawe jak będzie cisnął Real który nie ma tak drewnianych napastników i chce w końcu się dostać do finału...

19.04.2014 16:16

Nookie, ciebie kręci uważanie się za "człowieka-rację" :P?
Granie na utrzymanie piłki jest strasznie do dupy, trzeba przyspieszyć i podawać do przodu to wtedy są efekty. Bramki przyszły tylko z tego że musieli szybko odrobić stratę, gdyby nie bramka MU to nie wiem jak by się ten mecz potoczył do samego końca.

09.04.2014 22:50

Ładnie, jeśli BvB awansuje to będzie idealnie dla nas (jeśli rozgromimy Manchester) bo Real to była chyba jedna z niewielu drużyn w tym sezonie która faktycznie stanowi dla nas poważne zagrożenie.
Btw. wiecie co będzie śmieszne, to jak BvB pozwoli sprzedać albo oddać tego Jojicia i Durma :P

08.04.2014 21:35

Kiepskie zabezpieczenie, co ci da że taki troll założy kilka dni wcześniej konta żeby potem zaatakować w jakiś weekend/kolejkę LM :P?

04.04.2014 07:01

Zieeef, bramka Vidicia mnie obudziła bo te klepanie i próbowanie wejścia do bramki podczas gdy przeciwnik ma 11 w obronie jest nudne, nieefektowne i usypiające ZzzzzZZZzzzzzzzzzzz

01.04.2014 22:46

Niech niektórzy sobie przeczytają ze zrozumieniem tą wypowiedź Franza bo znów się uruchamiają śmieszni "wielcy obrońcy" Pepa.
"Jeżeli stoję przed szansą na oddanie strzału z dystansu, mając przed sobą ciasno ustawioną defensywę, to strzelam."
To też mnie drażni, ostatnio jak widziałem kiedy właśnie Bastian próbował strzelić z dystansu to byłem zaskoczony i uradowany że w końcu ktoś próbuje to zrobić. Taki strzał od razu tworzy okazję, albo mu siądzie na podbiciu i będzie bramka, albo się odbije od obrońcy będzie róg, albo bramkarz popełni błąd i Mandzukić będzie miał okazję, tak można wymieniać przykłady cały dzień.
Sam nie wierzę w to że nikogo tutaj to czasem nie boli że jeśli któryś piłkarz ma piłkę na 18metrze i w miarę czystą pozycję to zamiast spróbować strzału to leci klepa która często nic nie wnosi.
System Guardioli jest dobry, wygrywają mecze to jest ok. Ale dlaczego miałoby się to zmienić jeśli Pep by pozwolił na takie akcje?

16.03.2014 10:32

W sumie to facet ma rację, kilka razy zdarzyło mi się lekko przysnąć na meczach Bayernu bo te ciągłe klepanie bez oddania strzału czasem obciąża powieki :P

15.03.2014 22:53

7:33 filmiku który wrzucił Adi, widzicie jak wygląda gra na treningach? Zwykła gra w dziadka, a mimo to wślizgi lecą. Ten akurat był w 100% bezpieczny ale od razu mi się przypomniał ten najazd na Mario (który się poślizgnął). Niektórzy nie rozumieją chyba że każde treningi nawet te przed meczem są ostre :P
Co do LM to wróżę dzisiaj niezłe lanie :D

11.03.2014 12:01

Mario brameczka :D

05.03.2014 21:03

Niech się niektórzy tutaj pukną w łeb z tą "nagonką" na Mandzukicia, raz że mi to wygląda na to że się po prostu poślizgnął, a dwa to już nie raz były przypadki takie z innymi piłkarzami. To są treningi, one są bardziej kontuzjogenne niż niektóre mecze więc nie wiem o co ta głupia spina na Mario. Gdyby na każdym treningu każdego nagrywać to byście mogli już prawie całą drużynę wywalić z powodu "głupich" ataków, bo nawet śmieszne przewracanie innych przez Francka może się skończyć jakąś kontuzją...

27.02.2014 15:35

Hilario,
Mu chyba raczej chodzi o to że nawet jakby tam trenował ktokolwiek to i tak Real jest już zwykłą maszynką do kasy a nie drużyną piłkarską

23.02.2014 11:35

Chcę 0:3! To jest moje życzenie urodzinowe, byłby idealny prezent :D

19.02.2014 19:28

@Nacjonalizm
Jak byłem sobie zwiedzić AA (pusty stadion) to w sumie ciężko powiedzieć w jaki sposób mieliby to rozbudować bo chyba jest to ograniczone przez "poduchy" które otaczają całą Arenę oraz zadaszenie. Możliwa chyba tylko by była rozbudowa w koronie stadionu bo miejsca na dole są już chyba wykorzystane na maksa - z najniższych miejsc do płyty boiska jest bardzo bliziutko.

04.02.2014 19:46

Ciekawe czy ktoś zrobi kompilację końcówek meczy Bayernu, a w niej właśnie bramki m.in. Thiago, Olicia, Robbena, Toniego, Gomeza itd. :P

02.02.2014 16:22

Mecz ze Stuttgartem ogólnie był słaby więc nie ma co na niego patrzeć. Pooglądajcie skróty z eliminacji do MŚ lub mecze w których grał "prawie" pełny skład, idealne podania, dobre asysty i strzały z dystansu. A w Bayernie najlepiej wychodzą mu przerzuty jak na skrzydle jest łysy bo on jest w stanie bez problemu do nich zdążyć :P

31.01.2014 14:27

Pooglądajcie niektórzy naszego słabiaka w akcji :P
http://www.youtube.com/watch?v=WSk-sOOmp0A

31.01.2014 11:21

W poprzednim sezonie? Po jego kontuzji? To kto otworzył wynik z Arsenalem w LM? Bo niezłych bramek (jak już strzeli to zazwyczaj okienko zza pola karnego :P ) i dokładnych asyst mu nie brakowało bo koleś jest precyzyjny w tym co robi.
Za nic nie można go oddać do Manchesteru, za dobry jest :D

31.01.2014 11:13

Mam nadzieję że ten mecz wybije Guardioli pomysł sadzania Mandzukicia na ławę i stawiania Lahma na środku pomocy bo wg. mnie to nawet straty Thiago czy słabszy mecz Kroosa nie był tak widoczny jak "niemoc" Philippa na środku boiska.

30.01.2014 02:57

Lepiej żeby się tu nie posrało w drużynie na samym początku rundy :|

25.01.2014 13:40

W sumie to on przyszedł na gotowe bo nie musiał budować drużyny od nowa, ale żeby iść za ciosem i utrzymać taką drużynę w formie to jest dopiero wyzwanie które jak na razie nieźle realizuje (tylko kuźwa dlaczego ten Lahm na środku?) :D

22.01.2014 18:05

@damianforlive
on mówi o tej formacji dlatego że ona funkcjonowała idealnie gdy Bastian i Javi byli na środku, pooglądaj sobie skróty z meczu z Barceloną albo innych meczy to zobaczysz dlaczego o usunięcie tego duetu ze składu jest troszkę głupie.

20.01.2014 12:49

Ja tam nadal nie jestem wielkim ulubieńcem Pepa, a głównie to z powodu zmiany pozycji Lahma. Ale są też pozytywne strony takie jak forma Rafinhi, nie wiem jak wam ale w tym sezonie jego gra jest dużo lepsza niż wcześniej.
A mecz tragiczny no, nie można nie "nie powiedzieć" złego słowa na m.in. Boatenga czy słaby występ młodego Hojbjerga (wg. mnie to Green powinien dostać więcej czasu na boisku). Ale było minelo , teraz niech miejmy nadzieje na super powrót Robbena i nie mało bramek z Gladbach :D

19.01.2014 14:41

Thiago sobie dzisiaj chyba zapracował na pierwszą "11", Mandzukić też chyba pokazuje że Robert może sobie kupić podusię żeby wygodniej mu się na ławie siedziało :P
Nawet Green mimo że dużo kontaktów z piłką nie miał to jakoś nie było panicznego strachu przed posiadaniem piłki, raz nawet ładnie tam poszarpał między dwoma obrońcami.
W ogóle patrząc sobie tak na mecze sparingowe które grają inne drużyny to mam wrażenie że Bayern gra te sparingi z troszkę zbyt słabymi zespołami gdzie nawet młodzik może starać się o MVP, a po tych meczach nagle rzuceni na głęboką wodę bo Salzburg to jest jednak drużyna z pierwszego miejsca w Austriackiej Bundeslidze i co rok widać ich w pucharze europy gdzie radzą sobie nie najgorzej.

18.01.2014 18:07

Thiago sobie dzisiaj chyba zapracował na pierwszą "11", Mandzukić też chyba pokazuje że Robert może sobie kupić podusię żeby wygodniej mu się na ławie siedziało :P
Nawet Green mimo że dużo kontaktów z piłką nie miał to jakoś nie było panicznego strachu przed posiadaniem piłki, raz nawet ładnie tam poszarpał między dwoma obrońcami.
W ogóle patrząc sobie tak na mecze sparingowe które grają inne drużyny to mam wrażenie że Bayern gra te sparingi z troszkę zbyt słabymi zespołami gdzie nawet młodzik może starać się o MVP, a po tych meczach nagle rzuceni na głęboką wodę bo Salzburg to jest jednak drużyna z pierwszego miejsca w Austriackiej Bundeslidze i co rok widać ich w pucharze europy gdzie radzą sobie nie najgorzej.

18.01.2014 17:59

Ja tam wolę sobie czyjegoś płaczu z powodu zawodników posłuchać niż czyjegoś śmiesznego płaczu z powodu płaczu innych :|
Btw. obrona ani atak nie będzie działać dobrze jeżeli środek zawodzi, środkowy pomocnik jest odpowiedzialny za odciążenie napastników i obrońców z niektórych odpowiedzialności. Jeżeli była np. para Martinez + Schweinsteiger to obrona miała mniej do pracy bo wiedzieli że mają przed sobą dwóch kozaków którzy tam czyścili, a gracze na szpicy wiedzieli że nie muszą aż tak bardzo się angażować w powrotach do piłki.

18.01.2014 17:48

@Quebo
zamknij dziób bo ten mecz jest rzeczywiście słaby i nikt tutaj komplementów rzucać nie będzie.
Chociaż można kilka zarzucić w stronę Thiago i Mandzukicia :P

18.01.2014 17:41

3:0
(teraz karny)
-
Wolałbym żeby to Green dłużej się ogrywał, bo jednak skrzydłowy przyda się teraz bardziej niż środkowy pomocnik

18.01.2014 17:37

A teraz prawie zafundował kolejnego karnego :P

18.01.2014 17:33

Chyba Julian szykuje się do wejścia na boisko

18.01.2014 17:27

Tak jakby Muller po raz pierwszy tak robił, a tu jednak on miał szanse na bramkę (niestety spalony), a Hojbierg? Strata za stratą, potyka się o własne nogi, niepotrzebnie podwaja pozycję Kroosa. Ma się ogrywać w sparingach ale skoro kaleczy aż tak bardzo no to sorry - ławka

18.01.2014 17:24

Dokładnie, a mimo tych strat dalej jest na boisku :|

18.01.2014 17:16

Chyba zarząd teraz się zastanowi nad wypożyczeniem Badstubera :D

18.01.2014 17:13

Badstoperem rzeczywiście był gdy grał za czasów Van Gaala, wtedy popełniał dużo błędów i czasem nie ogarniał co się dzieje na boisku. Ale wtedy to były w sumie jego początki w pierwszej drużynie, gdy zaczął grać w drużynie Heynckesa to się ograł idealnie, mniej błędów, wysoka skuteczność i jego lewa noga była niezła, często to on wykonywał stałe fragmenty.

18.01.2014 11:46

@admini
weźcie zróbcie jakąś czystkę z tymi madryckimi płaczusiami tutaj bo aż oczy bolą od czytania ich komentarzy, proszę :P

15.01.2014 15:59