DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: bawaria42 Strona 23

Brakuje bayernowskiej odmiany Footrola. Seria "Jesteśmy dziadami" w wykonaniu kibica Bayernu byłaby jeszcze lepsza :D

11.02.2024 13:44

Wiadomo, że kadrą jest źle dobrana i mamy za dużo tłustych kotów itd. ale piłkarzy możemy zmienić dopiero po sezonie. Nie wierzę w żadną rewolucję w lato, pewnie jedynie Gnabry odejdzie i piłkarze, którym się kończą kontrakty. W ich miejsce ściągniemy przeciętniaków z Lipska i BVB i pieniądze będą się Dreesenowi zgadzały. Eh...

11.02.2024 13:20

XDDDDD
Zły Stanisic. Niech tu nawet nie wraca ;)

11.02.2024 13:17

Trafne te porównania do Van Den Broma. TT może też zostanie zwolniony.

11.02.2024 13:14

To dobre informacje. O Julianie też tak było.

11.02.2024 13:11

1

Wytrzymaj Matthijs. Jeszcze chwila.

11.02.2024 13:10

1

Najlepszy kom xD

11.02.2024 13:08

Zgadza się. Nie zmienia to faktu, że Tuchel najprawdopodobniej nie uratuje sezonu. Może to zrobić tylko zmiana na stanowisku trenera. Trzeba postawić wszystko na jedną kartę, nie mamy nic do stracenia (rok temu było inaczej).

11.02.2024 12:01

Müller wie, że zrobienie dużej burzy nie wydarzy się przed meczem z Lazio, więc chyba nie miałby interesu w narażaniu się Tuchelowi (który przecież nie wiadomo czy zostanie zwolniony).

11.02.2024 11:59

Bezapelacyjnie. Warto jednak zaznaczyć, że podobnie- choć nie na taką skalę- było już w 2023 za czasów Nagelsmanna. TT tylko znacznie pogłębił ten problem.

11.02.2024 11:57

2

Nie mamy szans z Bayerem, ale z City już tak ;)
Jasno widać, że nasz sufit możliwości jest bardzo nisko ustawiony. Ta porażka to nie żaden wypadek przy pracy, tylko owoc braku chemii zarówno pomiędzy trenerem a piłkarzami jak i pomiędzy nimi samymi. Sane gra jedno, Goretzka gra drugie. Chaos w tym naszym gwiazdozbiorze, Panowie.

11.02.2024 11:49

Nie przesadzaj. Trzynaście meczy to 39 pkt. Nawet jeśli zdobyliby 32, to mamy matematyczne szans :)

11.02.2024 11:43

Najlepszy z naszych to sędzia. Jedyny, który nie był przeciwko nam...

11.02.2024 10:31

Dortmund i Stuttgart- to są mecze, w których można mieć największą nadzieję na utratę punktów przez Bayer. Są jeszcze mecze z Hoffenheim czy Freiburgiem, może Augsburg też się poważnie postawi. Nawet jeśli na te pozostałe trzynaście meczy straciliby punkty w trzech/czterech meczach, to nie mamy żadnej gwarancji, że nasi będą punktować jak natchnieni...

11.02.2024 10:27

Tylko pytanie czy zarząd będzie chciał zmienić trenera przed meczem z Lazio? Uważam, że zaraz po meczu z Włochami decyzja o jego zwolnieniu powinna rozbrzmiać w mediach (bez względu na to jaki byłby wynik starcia z Lazio).

11.02.2024 10:05

Jakie pieprzenie...
Nie spodziewałem się takiej reakcji. Winny jest Bayer, że był taki dobry...

11.02.2024 10:00

Przyłączam się :)

10.02.2024 21:20

Nie twierdzę, że jest mierny, tylko że cała ta historia potoczyła się w niewłaściwy sposób. Może byłoby inaczej, gdyby Nagelsmann został do końca sezonu i TT objąłby klub od początku tego. Dodatkowo i tak tu nie pasuje jego styl.

10.02.2024 21:19

3

Wstyd mi, że miałem przez jakiś czas avatar Tuchela. Robiłem to tylko z powodu przekorności wobec krytyki, która się tu wylewała na niego. Teraz dostrzegam, że w wielu przypadkach była słuszna (oczywiście nie w tych skrajnych).
Posypuję głowę popiołem ;)

10.02.2024 21:10

2

Dzisiejsze błędy Tuchela, które przychodzą mi do głowy:
-Boey w XI,
-De Ligt na ławce,
-Zmiana formacji na Bayer, podczas gdy cały czas gramy 4-2-3-1,
-Dier w XI
-Ogromne luki w defensywie
-Nieumiejętność wykorzystywania Kane'a (nie od dziś)
-Brak zaangażowania wśród gwiazdeczek
Jedynie to ostatnie można przypisać również samym piłkarzom. Oczywiście- problem jest znacznie bardziej złożony niż TT, ale okienko transferowe nie trwa cały rok, więc porządek z niektórymi personami trzeba będzie zrobić dopiero po sezonie. TT za to warto zwolnić najszybciej jak się da.

10.02.2024 21:05

1

Jedno trzeba przyznać- do tej pory nawet jeśli gra była tragiczna i oczy krwawiły to jednak jakimś sposobem do tych sytuacji dochodziliśmy i xG wyglądało całkiem całkiem. Ale dzisiaj... tragedia po prostu.
Rywal za ciężki heh.

10.02.2024 20:59

Za Flicka często narazalismy się na kontry, ale to wysokie ustawienie miało sens, gdyż akcje były szybko rozgrywane, a nie przerzucanie piłki z boku na bok...

10.02.2024 20:47

Wspieramy cię wszyscy, Najmanie ;)

10.02.2024 20:45

Dlatego trzeba się spieszyć. Chyba się nie dogadali jeszcze.

10.02.2024 20:44

1

Dawać oficjalkę o Flicku a nie pieprzyć kocopoły o dobrych treningach. #TuchelOUT

10.02.2024 20:42

1

Fraj***w się nie je, ich się pożera...
Tuchel OUT i wszystkie tłuste koty OUT.

10.02.2024 20:38

Jakie obrażanie? Trzeba spoglądać prawdzie w oczy, nawet jeśli jest brutalna. Też mi przykro :/

10.02.2024 19:40

Napisałem, że frajerów się je i ostrzeżenie dostałem ;)

10.02.2024 19:37

No nie spodziewałem się. Albo będzie to genialny ruch, albo kompromitacja ;)

10.02.2024 18:15

Nie byłbym taki pewien zwycięstwa Bayernu. Nie wyglądamy na potężnych w ostatnich meczach, oprócz tego, że przez cały sezon nie gramy zbyt atrakcyjnej piłki, to dodatkowo złapaliśmy zadyszkę.

09.02.2024 20:23

Przekonamy się. Może Tuchel ustawi formację z trzema obrońcami i dwoma wahadłowymi (załóżmy- na lewej Rapha a na prawej Boey).

07.02.2024 14:28

Z Leverkusen znów dostaniemy gola na koniec meczu. Oni to lubią ;)
A brak Daviesa to nic strasznego. Guerreiro gorszy nie jest aktualnie.

07.02.2024 13:35

Od czterech lat się nie rozwinął, ale może w następnym będzie lepiej. "Alles Gute, mistrzu" ;)

06.02.2024 18:58

3

Dembele też nagle przestał być kontuzjowany odkąd tam przeszedł.
Albo z naszym sztabem jest coś nie tak albo PSG ma takich wybitnych ekspertów ;)

04.02.2024 12:07

Aznou do XI!

03.02.2024 22:04

@Mistrz358
Nie ten charakter i styl pisania.

03.02.2024 22:02

@Jurgen1982
Człowieku, on mu tak zagrał, że rozpędzony rywal miał ułatwioną robotę. Nie przeczę, że Müller mógł zachować się lepiej, ale takie same pretensje były jak straciliśmy bramkę po stracie piłki przez Kimmicha. Gdyby jeszcze Manu zagrał tak niewygodną piłkę gościowi co ma 1,90 m a nie jest chucherkiem jak Josh czy Thomas, to byłaby to inna kwestia. Wina również leży po stronie Müllera, ale uważam, że równie winny tej bramce jest Manu.

03.02.2024 22:00

Bardzo dobry początek meczu, potem znów oklapliśmy. Wygląda to tak jakby tylko momentami im się chciało, a potem chcieli tylko zagrać minimalistycznie z jak najmniejszym nakładem sił.
Świetnie Pavlovic, kolejna bramką, która ułatwia nam grę.
Znów nam trochę szczęścia dopisało, ale z drugiej strony- będąc obiektywnym- mieliśmy znacznie więcej okazji. Zresztą współczynnik xG w prawie każdym meczu mamy znacznie wyższy od przeciwnika.
No i świetny mecz De Ligta oraz Diera. Znakomite przerzuty Anglika, Holender za to w pełni czysto wyjaśniał sytuacje. Szkoda straconej bramki. Wina leży zarówno po stronie Neuera jak i Müllera z większym wskazaniem na Manu.

03.02.2024 20:11

Nazwisko pozostało ;)
Oczywiście tylko sobie żartuję. On jest taki tragiczny, że nawet takie Schalke by go nie chciało...

31.01.2024 12:44

Interesujące nazwisko. Nie byłoby źle go ściągnąć.

31.01.2024 09:40

Ja to widzę tak- w jedną stronę Zaragoza a w drugą Gnabry. Wszyscy będą zadowoleni.

31.01.2024 09:36

Zgoda

29.01.2024 09:24

Tel więc musi grać.

27.01.2024 20:31

@FCBx2
To, że do tej pory mieli szczęście jest faktem, ale teraz- jak widzimy- to szczęście im się kończy. Kontuzje zaczynają nękać i Alonso już nie może grać cały czas tą samą XI

27.01.2024 20:30

Nie zmienia to faktu, że grają dokładnie taką samą grę co do tej pory, tylko skuteczności i szczęścia im brakuje.

27.01.2024 20:25

Dziś święto. Bayer nie wygrał ;)

27.01.2024 20:24

Eh... Ale nerwowo było. Już się przyzwyczaiłem do tego ;)

27.01.2024 19:01

1

Wątpię, by Klopp do nas przyszedł, choć najpewniej by tu pasował. Jeśli Alonso stanie przed wyborem Liverpool vs Bayern to uważam, że wybierze The Reds.
Póki co warto zobaczyć jak Flick by zakończył ten sezon a potem wietrzenie kadry i decyzja czy zostajemy z Flickiem i budujemy skład zgodnie z jego wizją czy może ściągamy kogoś innego.

27.01.2024 18:03

1

Rzeczywiście te piłki, które Tel miał na nodze to na takim poziomie trzeba coś trafić. Oczywiście trochę usprawiedliwia go fakt, że jest młody i że gra znacznie mniej od np. Comana, ale taki Yamal pewnie miałby po tym meczu dwa gole a nasz wynik byłby znacznie lepszy. Skuteczność bez dwóch zdań u nas zawodzi, ale nie zmienia to faktu, że sytuacje do których dochodzimy rzadko są w pełni przez nas wykreowane.

27.01.2024 17:58

2

Oczy krwawią. Nic nie usprawiedliwia takiego stylu.

27.01.2024 17:34

Będą kompletnymi przegrywami, jeśli tego Boeya nie ściągną. Ale nie zaskoczyło by mnie to.

26.01.2024 10:19

Oni są udani.
-Wpierw z Boeya zrezygnowali, teraz go chcą
-Mukiele by ściągnęli na wypożyczenie, gdyby nie to, że PSG chciało ich zmusić do kupna,
-Trippiera chcieli, ale nie chcą dać więcej niż bodajże 15 mln...
-"6" by też ściągnęli, ale jest Pavlovic
A to tylko zimowe okienko (nawet jeszcze niezakończone).

25.01.2024 20:15

Zagotowało się poważnie.

25.01.2024 12:23

Optymiści kurde...

25.01.2024 12:22

On zawsze odpala jakieś głupoty na konferencjach. Taki styl.

25.01.2024 08:49

Znakomicie. Jak zwykle.

25.01.2024 08:47

3-1 z nijaką grą. Przez pół godziny będzie im się chciało.

24.01.2024 19:47

1

Czemu Coman? Kurde, za jakie grzechy?

24.01.2024 19:46

Eberl nie Elber ;)
A na pytanie ci nie odpowiem, bo nie wiem.

24.01.2024 18:40

Dziś w XI musi znaleźć się Tel zamiast tragicznego Comana. Guerreiro nie wykorzystał ostatnio szansy, więc najlepiej byłoby ustawić to tak:
Neuer- Kimmich, Upamecano, De Ligt, Davies- Pavlovic, Goretzka, Sané, Musiala, Tel- Kane.

24.01.2024 16:55

I teraz sobie dobierz, która opcje wydaje się prawdziwą :D

24.01.2024 14:10

4

To już przestaje być śmieszne. Jak widać poprzedni fatalny sezon niczego ich nie nauczył ;)

24.01.2024 14:09

@Matilegolas
Zdarzyły się mu istotne gole czy jakieś dobre zagrania, ale gdyby miał za rywali środkowych pomocników Barcelony, Realu czy City to raczej nie podniósłby się z ławki.

24.01.2024 12:08

Jeden mecz rozpoczął na ławce (co prawda wedle doniesień nikt nie rozumie decyzji trenera) i już teksty o "podjęciu rywalizacji" jakby siedział na ławce jak De Ligt.

24.01.2024 12:06

@Matilegolas
Zauważam tylko, że jeśli jednym z głównych (o ile nie głównym) argumentów za Goretzką jest rzekome oddanie Leona klubowi, to chyba jest coś nie tak.

24.01.2024 12:01

1

Amatorszczyzna- to chyba właściwe słowo.

24.01.2024 11:55

@Matilegolas
Bardzo szanuję i cenię oddanie klubowi, ale uważam, że jeśli rzeczywiście to nie są puste słowa, to główną motywacją Leona jest wygoda. To tylko moja opinia, więc nie przywiązuj dużej wagi do niej ;)

24.01.2024 11:54

Zwrot "nasz najlepszy pomocnik" odbieram, że uważasz go za najlepszego nie w tej chwili, tylko ogółem (a zatem ma największy potencjał i od lat jest wręcz kluczowy).
Czy ten sezon jest taki dobry w jego wykonaniu? Napewno najlepszy od lat. Miał dobre mecze, jego zachowanie gdy grał z opatrunkiem budziło szacunek, ale to truchtanie nadal nie pozwala mi twierdzić, że jest najlepszym pomocnikiem (chociaż potrafię taką opinię zrozumieć, o ile mowa jest tylko o tym sezonie).

24.01.2024 11:39

1

@Pavelak
Zgadza się, ale Guardiola potrafi ustawić do pionu. Ewentualnie gdy mu się Josh narazi, to go sprzeda po sezonie.

24.01.2024 11:34

@Matilegolas
Istnieją różne opinie, ale ważne, by mieć jakieś podstawy do twierdzenia czegoś. Goretzka ma najlepszy sezon od roku 2020, co nie oznacza, że jest taki dobry, ale że te trzy sezony były w jego wykonaniu takie słabe. To niedopuszczalne na takim poziomie.

24.01.2024 11:31

1

Ogólnie historia Tuchela coraz bardziej przypomina Kovača. 1:5 z Eintrachtem, słaby kontakt z niektórymi piłkarzami, nijaka gra i brak przekonania do Müllera. Oby ewentualne zwolnienie Thomasa zakończyło się tak samo jak to Chorwata.

24.01.2024 11:26

<span class="badge rounded-pill bg-secondary">Matilegolas</span>
Truizm :)
Też nie tutaj xD

24.01.2024 11:21

Wiadomo, że Pep chciałby mieć Kimmicha u siebie. I możliwe, że go zdobędzie.

24.01.2024 11:20

@Matilegolas
Można też twierdzić, że Sarr jest naszym najlepszym piłkarzem :)

24.01.2024 11:18

@Matilegolas
Wkradł się błąd. Podobnie jak u Ciebie :D

24.01.2024 10:55

@Matilegolas
Tam pisze "Goretzka" a nie "Kimmich" :)

24.01.2024 10:48

1

Nie wiem czemu on jest podstawowym zawodnikiem, ale oznacza to, że jest coś nie tak z naszą kadrą :)

24.01.2024 10:39

2

Gdy tak się głębiej zastanowiłem, to rzeczywiście warto spróbować ponownie z Flickiem i Gerlandem. Z TT pewnie przejdziemy Lazio, ale jasno widać, że ten sufit naszych możliwości jest ograniczony i jest dosyć nisko. Wątpię by Flick miał gorszy wpływ na te gwiazdki co Tuchel, zatem chyba niczym byśmy nie zaryzykowali, decydując się na Hansiego.
A po sezonie obowiązkowo zacząć wypełniać jasno nakreślony plan (zatem jeden trener na wiele lat i zespół złożony z właściwych charakterów i charyzmatycznych postaci). Fajnie byłoby zacząć budować zespół wokół Musiali, De Ligta, Kane'a i Tela. Pozbyć się Gnabry'ego, Goretzki, Kimmicha i Daviesa (jeśli nie chcą przedłużyć) i ściągać nie nazwiska a osobowości. Z głową.

24.01.2024 10:34

1

Jedyna dobra rzecz jakiej TT rzeczywiście może dokonać.

24.01.2024 10:29

1

Nooo, kolejka remisów z kelnerami rzeczywiście wymiatała :D

23.01.2024 14:35

Dobrze trenować i wystarczy ;)

23.01.2024 14:33

Co tu się stało? XD
Ta strona powoli staje się niebezpieczna dla zdrowia psychicznego ;)
@bayern1987dwa Czyli Uli dalej rządzi, reszta nie ma nic do powiedzenia. Klasycznie.

23.01.2024 14:28

Ale uważają że kluczem do polepszenia jest zmiana trenera a nie odświeżenie kadry i zmiana podejścia.

23.01.2024 14:23

Frustracja Leroyka to nic nowego. Mental nie na topowy zespół pomimo ogromnego talentu.

23.01.2024 12:33

To się zgadza, tylko czy zarząd jest na tyle odważny, by pozbyć się wielu piłkarzy, którzy już się u nas przeterminowali i czy zrobią rzeczywiście rewolucję, a może tylko pozbędą się jednego tłustego kota i nic się nie zmieni? No i czy oni w ogóle wiedzą co robią?

23.01.2024 12:16

1

Oczywiście, że nie będziemy zawsze wygrywać BL, ale spójrzmy jaka jest różnica kadrowa między nami a resztą. Wiadomo, że to zasługa dobrego zarządzania przez lata (nie mówię o ostatnich latach) ale w PL czy innych ligach nie ma nawet porównywalnej różnicy pomiędzy (załóżmy) Man. City a Arsenalem czy Barceloną a Realem. Słabszy sezon może się zdarzyć, ale nie może on pójść w niepamięć i trzeba wyciągnąć jakieś wnioski (dlaczego przegraliśmy BL, kto jest winny?).
W tym roku jest inna sytuacja niż w poprzednich. Mamy rywala w znakomitej formie, który jest dobrze zgrany. Jest pomysł i pozytywną energia. U nas nie ma ani jednego ani drugiego. Pomimo tego i tak wyniki w BL są jedne z lepszych w ostatnich latach (a i tak mamy sporą stratę do Bayeru) co pokazuje jak dobrze grają Aptekarze (pokazuje to również fakt, se kolejny w tabeli Stuttgart traci do nas sporo, a przecież mają bardzo dobry sezon).
Tuchel będzie raczej zwolniony nie z powodu ewentualnego przegrania BL (bo w końcu mamy trudnego rywala i z taką punktacją jak w drugim sezonie Flicka czy za Nagelsmanna bylibyśmy w jeszcze gorszej sytuacji) ale raczej będzie to powód gry w kratkę i- jak mniemam- przeciętnego kontaktu Tuchela ze świetymi krowami typu Kimmich.
Zwolnienie TT nie zmieni oczywiście faktu, że to kolejny trener, który ma ten sam problem w klubie (co z uporem maniaka eksperci z dieroten starają się nie zauważyć, wmawiając sobie, że główny problem nie jest w złej polityce transferowej tylko w trenerze, który- pomimo mniej widowiskowej gry od ultraofensywnych Flicka czy Juliana- ma te same kłopoty z piłkarzami czyli:
-wąska kadra- wina zarządu
-zły dobór piłkarzy i charakterów- wina zarządu
-"gwiazdorzenie" właściwie tych samych piłkarzy- wina zarządu i po części trenera, który powinien dawać sobie z tym radę
-brak zaangażowania- wina piłkarzy, po części trenera i zarządu, albowiem jest to pochodna złego doboru piłkarzy
-słaba gra w środku pola- wina zarządu).
Reasumując: Tuchel bez wątpienia nie jest głównym problemem, ale jego zwolnienie pewnie nawet poprawiłoby trochę nasz grę na jakiś czas (z racji pozytywnego odbioru ze strony wielu piłkarzy nielubiących TT) stąd nie jestem przeciwny zwolnieniu Tuchela, pod warunkiem, że zarząd w końcu zmieniłby swe podejście i zaczął planować jak poważna firma a nie działać jak amatorzy.

23.01.2024 11:55

Bo jak się decyduje na jakiegoś trenera to z myślą, że zostanie jak najdłużej i że można z nim zbudować coś dużego (Liverpool i Klopp, City i Pep). My przyjmujemy trenerów tylko na staż i ściągamy kogo popadnie :/

22.01.2024 18:51

@Alistair Na 18 meczy tylko 2 porażki- to jest dobry wynik w BL. Nie prowadzimy tylko dlatego, że Bayer ma sezon życia.
@Jurgen1982 skąd wiesz jak TT się przygotowuje do rywali?
;)

22.01.2024 18:49

No to czekam na ściągnięcie kogoś naprawdę sensownego i- w końcu- stanowcze budowanie zespołu zgodnie z jego wizją.

22.01.2024 17:38

1

No i doszliśmy do nazwiska Xabiego Alonso...
Bardzo lubię Hiszpana, ale bądźmy poważni. Dajmy mu kilka lat popracować. Dwa sezony temu przekonaliśmy się, że na Nagelsmanna było za wcześnie (a przecież on miał już za sobą przygody z Hoffenheim i Lipskiem). Nie bądźmy szybcy.

22.01.2024 16:45

2

Problemem jest złe budowanie kadry, co jest uargumentowane faktem, że Nagelsmann i Tuchel (pomimo innych stylów gry) jako trenerzy Bayernu zmagali się z tymi samymi problemami, czyli brak przyłożenia się piłkarzy, gra w kratkę i niestabilna forma gwiazdek. Przez tydzień z dobrej gry (oczywiście pamiętajmy, że gra Tuchela jest bardziej zachowawcza stąd nie wygląda tak imponująco jak Juliana) przechodzimy do gry słabej. To nie może być przypadek.

22.01.2024 16:34

1

No więc musielibyśmy zostać z Tuchelem i budować kadrę rzeczywiście zgodnie z jego wizją gry.
Argumenty za Tuchelem to dobre wyniki w tym sezonie i- oczywiście- przygody w BVB, PSG i Chelsea. Ale za to Flick wygrał u nas tryplet i odmienił grę po słabym Kovaču. Wiadomo, że przygoda w reprezentacji nie powala (ani drugi sezon w Bayernie) ale- będąc szczerym- Flick ma znacznie lepsze relacje z piłkarzami których mamy niż TT i był w stanie odmienić coś w ich głowach, powodując że im się chciało. Może zrobić to po raz drugi (przynajmniej mam taką nadzieję).

22.01.2024 16:29

4

Pytanie: co teraz? Zarząd zaufał Tuchelowi (jednocześnie nie chcąc ściągać piłkarzy, których profil pasuje TT) ale- pomimo dobrych wyników w BL- mamy bolesną porażkę z Eintrachtem, porażkę z cienkim Werderem i- co najważniejsze- sporą stratę do znakomitego Leverkusen. Nawet jeśli wygramy z Unionem, to będziemy tracili 4 pkt. A więc Aptekarze mają wszystko w swoich rękach.
Prawdziwym problemem jest budowanie zespołu bez żadnego planu. Ściągamy piłkarzy, których chce Nagelsmann, po czym wywalamy ów "długoterminowy projekt" i ściągamy TT, który chce "9" i "6" i który nie gra gegenpressem. Tragedia.
Zarząd w końcu powinien postawić twardo na jednego trenera (nieważne na kogo chociaż najlepiej gdyby na Flicka- wówczas nie musielibyśmy robić rewolucji kadrowej, bo mamy wielu piłkarzy, których Flick jest fanem i ich już trenował) i budować zespół w zgodzie z jego wizją.

22.01.2024 16:10

Oj, dokładnie. #TeamJupp
Rzeczywiście Sané był sfrustrowany podczas rozmowy z Müllerem jak mało kto. To takie... w jego stylu.
Ten zespół zupełnie do siebie nie pasuje. Nie ma chemii ani pomiędzy trenerem i piłkarzami ani nawet pomiędzy niektórymi piłkarzami. Athletic Bilbao pokazuje w tym sezonie co to znaczy być monolitem i dawać z siebie maximum.

21.01.2024 19:10

No właśnie, czy Flick byłby w stanie cokolwiek zmienić w naszej grze. Pewnie gralibyśmy znów gegenpressem, zostawiając połacie wolnego miejsca z tyłu, a stoperzy wchodziliby w pole karne rywala (tak jak w jednym meczu reprezentacji Niemiec- bodajże z Ukrainą- gdy dwóch stoperów wspomagało ofensywę, wchodząc na skrzydła)
;)

21.01.2024 19:06

No dobra, ale kto za TT? Flick? Bo innej kandydatury nie widzę, a nawett ta jakoś do mnie nie przemawia (pomimo znakomitego sezonu 2019/20).

21.01.2024 18:38

No, już nie mamy mistrza ;)
Zmienić trenera, wprowadzić świeżość do zgnitej kadry i ruszamy odrabiać straty!

21.01.2024 17:50

Piłkarze na 6.

21.01.2024 17:49

Eh, tak, Goretzka ogrywa wszystko. Masz rację.

21.01.2024 15:20

Jeśli to okaże się prawdą, to Tuchel rzeczywiście zabezpieczył kolejny cel ;)

20.01.2024 12:03