DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Edmund Strona 58

@makaay
Jak pokazał ostatni rok wyniki nie są gorsze od tych z czasu duetu RR.

Co do "historycznego sukcesu" to największą zasługę w tym sukcesie ma zarząd a w szczególności Hoeness i KHR. Bez zbudowania podstaw i mocnej stabilnej sytuacji finansowej sam Flick nic by nie osiągnął i to są fakty a nie gdybanie.

19.02.2021 12:33

@makaay
Piszesz o złej polityce transferowej a tymczasem w zestawieniu ostatnich 10 lat Bayern jest najlepszym zespołem w LM. Gramy najrówniej. To nie jest przypadek, to jest wynik polityki prowadzonej przez zarząd.
Błędy transferowe były, są i będą. Każdy je popełnia. Ważne żeby nie były tak kosztowne jak w przypadku Barcy.

19.02.2021 12:21

Do tej pory można było mieć nadzieję że uda się go sprzedać a w takim wypadku to już raczej nie aktualne. Pieniądze z jego sprzedaży przydały by się na Neuhausa ale może i tak zdecydują się na jego zakup bo już chyba nikt nie ma wątpliwości że planowanie przyszłości z Tolisso to planowanie nie czy tylko kiedy wypadnie z powodu kontuzji.

19.02.2021 12:16

@JazGod
"Apele naszych użytkowników były olewane - by skorzystać z okazji i kupić fajnych piłkarzy za grosze"

To nie jest takie proste jak napisałeś. Przykład Haalanda jest dobry bo chyba nikt nie wierzy że poszedł do BVB bo to było jego marzenie czy dostał świetny finansowo kontrakt. Nie poszedł tam bo dostał gwarancję gry na najwyższym poziomie w LM. Wcześniej w RBS też mógł grać bo presja na wynik jest mniejsza i konkurencja słabsza. W zespole takim jak Bayern równie dobrze gdyby do nas trafił jako np 16 czy 17 latek mógłby skończyć w rezerwach. W pierwszym zespole dostał by szanse raz na rundę po 5 minut albo wcale. Skończyło by się na tym że nie mając możliwości gry na przyzwoitym poziomie i ogrywania się nie rozwiną by się.

19.02.2021 10:26

@JazGod
Też mam takie zdanie. 40 mln za 17 latka to dużo za dużo, nawet jeżeli ma talent.

19.02.2021 07:17

Powrót Thiago raczej mało prawdopodobny. Wolałbym żeby nie wracał, w Liverpoolu pokazuje to samo co u nas, nie był i już pewnie nie będzie liderem który pociągnie drużynę do lepszej gry, on dostosowuje się do reszty.
Do pomocy mam nadzieję że kupimy Neuhausa. I pożegnamy Tolisso.

19.02.2021 06:03

@hoven
Ok, czyli nie odpowiesz nawet na proste pytania. Szkoda.

18.02.2021 21:10

Która to już kontuzja? Ja nie jestem tym zaskoczony. Oby po sezonie udało się go sprzedać.

18.02.2021 16:59

Porażka transferowa Hasana. Myślałem że jednak OM go wykupi ale chyba oni też się na nim poznali? Może jednak zmienią zdanie i go wykupią nawet gdyby trzeba im obniżyć kwotę wykupu to nie ma się co zastanawiać.

18.02.2021 08:53

@hoven
Jeżeli ktoś coś sugeruje to ty pisząc że przez Hasana staniemy się drugą Barceloną z jej problemami.
A żebyś się nie wypierał to wrzucam to co napisałeś "Dlaczego Barca to transfy przykład? bo tam też amatorami sportowymi vel dyrektorami zostawali byli piłkarze".

Wyjaśnisz mi w końcu czy uważasz że jak ktoś ma klauzulę odejścia to wystarczy wpłacić tą kwotę i już zawodnik jest twój? I znowu żebyś się nie wypierał to wrzucam to co napisałeś "jedyne co Brazzo zrobil przy tym tansferze to go nie spie**** bo wplacono klauzule"

Edytowano : 2021-02-18 08:23:51

Więc jak to jest z tymi dyrektorami sportowymi według ciebie???
Ja wiem że mają nad sobą zarząd natomiast ty uparcie twierdzisz że dyrektor sportowy w pojedynkę może położyć klub.

18.02.2021 08:19

@hoven
"jak najbardziej ciesze sie z transferu"
Tak się cieszysz z tego transferu że cały czas jedziesz po osobie która go załatwiła (agenci Upamecano potwierdzili że główny udział w tym że Upamecano trafił do nas miał Brazzo, Był na stronie artykuł z tą wypowiedzią).

Jeżeli nie widzisz różnicy pomiędzy tym jak działa Barca i my i podajesz ich przykład jak doprowadzili się do ruiny to już twój problem. U nas dlatego właśnie Brazzo nie może wydać ile chce na transfery tylko musi dostać zgodę zarządu. Więc defakto "amator" Brazzo jak go określasz ma nad sobą kontrolę doświadczonych ludzi. Chyba że KHR też uważasz za "amatora"???

Akurat fakt że kupiliśmy Pavarda, Hernandeza (tutaj klauzula była wysoka) i Upamecano wykorzystując ich klauzule odejścia działa na korzyść a nie jak próbujesz pokazać na niekorzyść. Cena za Upamecano bez klauzuli była by wyższa.
Tak samo nie udawaj że nie wiesz że poza wpłaceniem kwoty klauzuli to jeszcze żeby dopiąć transfer trzeba przekonać piłkarza do podpisania kontraktu.

18.02.2021 06:37

@kicek
Brazzo się nie zna ale dobrze że ty wszystko wiesz. Sprzedać 2 skrzydłowych i nie kupić nikogo w ich miejsce.
To ja już wolę poczekać co wymyśli Brazzo.

17.02.2021 19:12

@FanGraczyBayern
20 mln to wciąż sporo i może okazać się za duża kwota (przykład Desta).

17.02.2021 17:25

@Moe
Tak jak napisałeś budżet nie jest z gumy. Dlatego czasami lepiej odpuścić.
Ale czy to nie jest tak że teraz są pieniądze na Upamecano to nie dlatego że zeszłe okienko wyglądało tak a nie inaczej?

17.02.2021 14:51

KHR ma rację że płacenie takiego kontraktu nawet najlepszemu piłkarzowi nie ma sensu.
Barca sama doprowadziła się do miejsca w którym jest teraz raz płacąc olbrzymie kontrakty a dwa wydając olbrzymie kwoty na piłkarzy którzy nie byli i nie są warci nawet połowy tego ile oni zapłacili. Barca miała szczęście że pojawiło się "cudowne" pokolenie w jej szkółce i na tym zbudowali potęgę ale tak już jest że takie "cudowne" pokolenie nie pojawia się co roku czy nawet co kilka lat.
Napisał bym że powinniśmy wynieś naukę z lekcji Barcy ale na szczęście u nas wiedzą od dawna że zanim się wyda olbrzymie sumy to trzeba się dobrze zastanowić i sprawdzić czy cię na to stać a jak nie to lepiej odpuścić. Jak chcesz za wszelką cenę utrzymać się na topie to prędzej z niego spadniesz niż się utrzymasz.

17.02.2021 12:57

Dest jest lepszy od Sarra to widać. Natomiast widać też że porównania które tutaj były że to drugi Davies na razie można włożyć miedzy bajki.
Jest młody więc może być lepszy na chwilę obecną widać że przeskok z Ajaxu do Barcy jest duży. A i gra Barcy w tym sezonie na pewno nie pomaga Destowi. Ja chciałbym zobaczyć kto będzie grał na PO jak zdrowy będzie Sergi Roberto czy wtedy Dest nie siądzie na ławce czy będzie grał a Sergi jako ŚP?

17.02.2021 12:32

Oby u nas stał się liderem obrony. Wydaje się że to świetny transfer a boisko zweryfikuje wszystko.

@FanGraczyBayern
Widziałem tylko skróty wczorajszego meczu i nie wyglądał tak źle ale to tylko skrót. Bramki padły po błędach w obronie ale to nie były błędy Upamecano.

17.02.2021 12:16

Mam nadzieję że Neuhaus trafi do nas w lecie w miejsce Tolisso którego uda się sprzedać za rozsądne pieniądze. Byłby solidnym wzmocnieniem obrony, ma doświadczenie w BL, ogrywa się w LM i wchodzi do reprezentacji. Bayern zawsze sprowadzał najlepszych Niemców a on wpisuje się w tą strategię.
Natomiast Aarons jeżeli cena która była podawana wczoraj jest prawdą to nie ma szans żeby do nas trafił. Takie jest moje zdanie.

17.02.2021 12:12

Uważam że nie ma się z czego cieszyć i oby Sule został. Sule niech popracuje i wróci do formy. Sprzedać go może być łatwo tylko potem nie koniecznie tak łatwo będzie znaleźć kogoś na jego miejsce.

17.02.2021 12:05

Mam nadzieję że cała trójka przedłuży umowy i nie będzie problemów z nadmiernymi wymaganiami co do wysokości kontraktów.
W tej chwili cała trójka pokazała że to ważni zawodnicy kadry.

17.02.2021 12:02

@hoven
Ja nie siedzę ci w głowie.
Czy nie wychwalałeś na tej stronie działaczy Liverpoolu i Chelsea za działania na rynku transferowym?
Natomiast nie przypominam sobie żebyś pochwalił Hasana za transfer Upamecano. Ciągle coś znajdujesz żeby udowodnić że Haan nie miał żadnej zasługi przy tym transferze.
Ty naprawdę nie rozumiesz czy udajesz bo tak ci pasuje? Hasan nie może sam podjąć decyzji o wydaniu powyżej 25 mln na transfer ale to nie oznacza że jak uzyska zgodę zarządu na transfer powyżej tej kwoty nie rozmawia z agentami zawodnika i z jego klubem.
Agenci Upamecano wypowiadali się że Hasan zaczął działać w odpowiednim czasie więc ja im wierzę że to Hasan załatwiał ten transfer po tym jak zarząd dał mu zielone światło na wydanie kwoty powyżej jego limitu.
A argument że Hasan nie wynegocjował nic poniżej kwoty odstępnego jest po prostu śmieszny bo niby czemu RBL miało by schodzić poniżej tej kwoty? Jak nie Bayern to inny klub by im tyle dał.
Ale przy założeniu że twoja teza że można było wynegocjować mniej to zadam ci pytanie czemu nikt inny tego nie wynegocjował chociażby "biedny" Liverpool i wychwalany przez ciebie ich dyrektor sportowy. Akurat oni są chyba nawet na większym "musie" żeby kupić porządnego ŚO niż my. Zamiast tego wykonali zaciąg podobny do tego który wykonaliśmy my w ostatni dzień okienka transferowego w październiku. Nawet to powtórzyli ściągając 2 ŚO z których żaden nie ma szans z Upamecano jeżeli chodzi o klasę, w ostatni dzień zimowego okienka.

Co do tego czy wypowiedź Hasana była przed podpisaniem umowy z Upamecano to najlepiej podsumował cię @tapczan . Bardziej prawdopodobne jest to że wszystko wtedy było już podpisane niż to że jeszcze nie.

16.02.2021 13:57

Może w końcu będzie miał odwagę zrobić to co powinien zrobić już dawno i powiedzieć co zamierza.

16.02.2021 05:56

Oceny zasłużone, chyba tylko jedna uwaga do Davisa widać że wraca do formy ale niestety jedna bramka na jego konto (nie trzymał linii). A i jeszcze Tolisso dostał ocenę chyba tylko za bramkę bo poza nią zrobił niewiele.

16.02.2021 05:53

KMŚ i pogoda nie pomagały nam wczoraj. Wynik i gra słaba, dobrze że 1 punkt można dopisać. Przy straconych bramkach nie popisała się ani obrona ani pomoc. Strasznie łatwo traciliśmy te bramki.
Trudno teraz najważniejsze żeby w sobotę wygrać z będącym w dobrej formie Frankfurtem.

16.02.2021 05:49

@hoven
Zakończę przynajmniej ze swojej strony naszą jakże owocną dyskusję podsumowaniem.
Po pierwsze skąd pewność że te zespoły nie brały udziału w wyścigu o Upamecano? Ja przynajmniej powołuje się na serię artykułów w różnych źródłach o tym kto brał udział w tym wyścigu a ty masz tylko swoje przypuszczenia.

No ale wracając do podsumowania.
Gdyby Liverpool lub Chelsea zakontraktowała Upamecano to piał byś z zachwytu nad profesjonalizmem i efektywnością działaczy tychże klubów i jednocześnie wykazywał jakim to amatorem jest Hasan jak to już nie raz miałeś w zwyczaju.
Natomiast fakt że to Hasan zakontraktował dla nas Upamecano uznałeś za kupę szczęścia która mieliśmy w chwili gdy Hasan "tylko" wykonywał przelew z kwotą zapisana w kontrakcie Upamecano bo przecież jako "leszcz amator" mógł pomylić się wpisując numer konta na które pieniądze miały być przelane. Oczywiście pomijasz mały drobiazg że poza wpłaceniem tejże kwoty trzeba było jeszcze dograć parę drobnych szczegółów jak choćby przekonać Upamecano do podpisania z nami kontraktu (ale wiem pominąłeś to bo to mało istotny drobiazg) (może po prostu Upamecano tak jak ja (według ciebie) ma nad łóżkiem plakat Hasana do którego modli się rano i wieczorem).
Oczywiście zapewne przez roztargnienie pominąłeś także fakt że agenci Upamecano wypowiadali się że Hasan zaczął działać w odpowiednim czasie i w odpowiedni sposób i to także miało wpływ na decyzję Upamecano. Ale ty prędzej zaczniesz przekonywać ze to robienie dobrej miny do złej gry niż pochwala Hasana, tylko po co agenci Upamecano mieli by to robić?

Jak chcesz to uważaj że Hasan to leszcz amator.
Ja jak będzie za co to będę go chwalił.

15.02.2021 21:39

@Arkady142
Ok zgoda.

W tej chwili Liverpool ma tak naprawdę tylko 2 ŚO na poziomie van Dijk i Gomeza. Matip jest wiecznie kontuzjowany a reszta to poziom 2 ligi a nie zespołu mającego aspiracje do wygrywania w kraju i Europie. Jak pokazał ten sezon 2 to za mało i Liverpool jest na większym "musie" niż my żeby kupić 3-go ŚO na poziomie.
Z tego też powodu uważam że pomimo podpisania Upamecano należy przedłużyć kontrakt z Sule a nie pozbywać się go żeby u nas nie powtórzyła się sytuacja z Liverpoolu.

15.02.2021 18:09

@kamdi
Dobry żart. Jednemu i drugiemu kończą się kontrakty z końcem sezonu a teraz okienko już zamknięte.

15.02.2021 17:30

Jeżeli u nas zdecydują żeby wydać na niego tyle ile ma zapisane w kontrakcie to uważam że BVB nie będzie dla nas żadna konkurencją i Neuhaus trafi do nas.
Pytanie tylko czy zarząd zdecyduje i da zielone światło do tego transferu.

15.02.2021 17:22

I to by było na tyle jeśli chodzi o jego transfer do nas bo tyle to na pewno za niego nikt od nas nie da. Nie wiem czy połowę tej kwoty byli by skłonni za niego zapłacić a co dopiero całość.

15.02.2021 17:18

@hoven
To ty pogrążasz się coraz bardziej bo raz argument jest podawany przez ciebie żeby umniejszyć sukces podpisania Upamecano przez nas a następnie ten sam argument jest przez ciebie podawany żeby bronić innych dlaczego im się to nie udało.

Ok wyjaśnię ci skoro chcesz? Tak to ja podałem Liverpool i Chelsea w kontekście transferu Upamecano bo we wszystkich mediach te dwa kluby były podawane razem z nami że chcą go zakontraktować więc przyjmuję że to prawda a nie tylko wymysły jakiegoś dziennikarza.

Tak też się składa że nie raz podawałeś przykład dyrektora sportowego LFC Edwardsa jak prawdziwego fachowca w kontrze do naszego "amatora" Hasana. Kolejny chwalony przez ciebie dyrektor jest z Chelsea czyli Pani Granovskaia (w lecie piałeś z zachwytu nad pracą tej Pani jak to potrafiła świetnie wydać 200 mln).
I teraz wracając do tego co napisałem ja w odpowiedzi na twoje komentarze.
Nie mogąc przeboleć sukcesu Hasana starałeś się go jak najbardziej umniejszyć pisząc np. że jedynym sukcesem Hasana było wpłacenie klauzuli.
Więc spytałem dlaczego te dwa kluby które tak wychwalałeś nie raz tego nie zrobiły?

Liverpool nie ma kasy może i tak ale to Edwards doprowadził do sytuacji w której w klubie zostało 3 ŚO z prawdziwego zdarzenia z czego Matip to zawodnik który od lat "systematycznie" łapie kontuzje i planowanie z nim kadry jest bardzo ryzykowne. Traf chciał że van Dijk i Gomez także złapali kontuzję i obrona się posypała. Ale to nie jest też tak jak pisze @Arkady142 że Liverpool nie kupił Upamecano bo mają 2 świetnych ŚO, nie mają, mają tylko van Dijka bo Gomez to nie ta klasa co przytoczeni przez niego Vidić i Ferdinand, a o Matipie i jego kłopotach z kontuzjami już pisałem. Tak więc Liverpool potrzebuje ŚO tak samo bardzo jak my.
Podobnie Chelsea która wydała olbrzymie pieniądze ale ciągle potrzebuje dobrego ŚO. W tej chwili tylko Tiago Silva to obrońca o wyrobionej klasie reszta jest dużo słabsza. A patrząc na wiek Silvy ciężko z nim planować przyszłość. Piszesz że Tuchel dopiero tam przyszedł i jeszcze planuje kadrę. Tzn co Tuchel nie wie kto to Upamecano i czy chciałby go w swoim nowym zespole? Myślisz że Tuchel potrzebuje nie wiadomo ile czasu żeby się przekonać jakimi obrońcami są Zouma, Christensen, Rudiger? I czy przypadkiem Upamecano nie jest lepszy? Nie bądź śmieszny. Kolejna sprawa to uważasz że rozmowy z agentami Upamecano Chelsea miała by zacząć dopiero teraz gdy Tuchel został trenerem? Jak tak uważasz to po raz kolejny się ośmieszasz.

15.02.2021 06:28

@hoven
No tak jeden klub nie ma kasy, drugi dopiero planuje kadrę ale oba według ciebie są lepiej zarządzane niż my. Świetne myślenie, brawo.

14.02.2021 20:27

@hoven
Ja nie bronię Brazzo a jedynie cieszę się z dobrego transferu.

Ty natomiast nie możesz przeboleć że Hasan wykonał dobra robotę i za wszelką cenę starasz się umniejszyć ten sukces.
Szczytem był twój wczorajszy wpis o tym że Brazzo "jedynie" nie sknocił wpłacenia klauzuli (jakby to było takie proste a nie jest bo jeszcze trzeba przekonać zawodnika do podpisania kontraktu) . Pomijając fakt że dwoje wychwalanych przez ciebie dyrektorów sportowych z Liverpoolu i Chelsea nie dali rady "jedynie" wplacic klauzuli.

14.02.2021 20:13

@hoven
Nie wiem czy liczyłeś na to że po wypowiedzi z piątku transfer nagle się skomplikuje? Może tak może nie?

Jak chces, to dalej wypieraj rzeczywistość i żyj w swoim świecie ale rzeczywistość jest taka że Brazzo jest dyrektorem sportowym i do tego członkiem zarządu więc może gdy wszystko jest już dogadane w wywiadzie wypowiedzieć się o transferze chwilę przed "oficjalką".

14.02.2021 19:23

Krytycy Brazzo w natarciu. Zaraz zacznął przekonywać ze zakup Upamecano to błąd bo przecież potrzeba lewonożnego ŚO i Hasan znowu zawalił.

14.02.2021 18:13

Neuhaus wydaje się i dobrym i realnym transferem. Zobaczymy co się wydarzy.

14.02.2021 14:41

@Matilegolas
"Pozostał jednak niesmak po amatorskim "zagraniu" Hasana"
Kto jak nie dyrektor sportowy ma ogłaszać transfery?
Zaczyna się na siłę wynajdywanie powodow żeby jednak nie przyznać że Hasan zrobił dobra robotę?
Niektórzy chyba nigdy nie odpuszcza.

14.02.2021 14:33

Z transferu Upamecano Flick powinien być zadowolony.

14.02.2021 13:55

@dickinosn85
Ten transfer potwierdza że jak Bayern jest kogos pewny to dopina transfer i nikt nas nie wyprzedza.

14.02.2021 13:12

Nie znam więc ciężko oceniać ale za darmo na rezerwę czemu nie? Jest młody więc jeżeli się nie sprawdzi to można go z zyskiem sprzedać.
Samych "Upamecanow" nie kupimy.

14.02.2021 13:07

@cayman
Ja to rozumie ale jak pisałem niektórzy nie mogą przeboleć ze Hasan zrobił dobra robotę.

14.02.2021 12:21

Bardzo dobra wiadomość.
Oby u nas jeszcze się rozwiną i stał się jednym z najlepszych środkowych obrońców.
Bardzo dobra robota Brazzo.

14.02.2021 12:19

No i świetnie że jest oficjalką.

Chociaż pewnie niektórzy i tak nie przeboleją że Hasan coś załatwił. Już wczoraj @hoven pisał że wplacic klauzulę to każdy by umiał i żadna to zasługa Brazzo. Szkoda tylko że nie pisze już że chociażby tak wychwalany przez niego dyrektor sportowy Liverpoolu czy Chelsea tak banalnej sprawy nie załatwili chociaż są w równie dużej potrzebie znalezienia dobrego środkowego obrońcy jak my i również byli zainteresowani Upamecano.

14.02.2021 12:14

@WayeThe
W tej chwili może i wychowankowie Lecha są trochę lepsi ale jak pisałem dobry wychowanek klubu to nie jabłka ze co roku są nowe.
A co powiesz o Canie czy Hojbiergu?
Dorsch gdyby był Polakiem to też pewnie byłby w gronie reprezentantów ale w Niemczech nie ma szans.

14.02.2021 12:01

@WayeThe
Jak pisałem wychowankowie to nie jabłka raz sie trafi jakiś z talentem na miarę pierwszej drużyny a w następnych latach może być tak że nikt nie będzie reprezentował poziomu nawet 2 BL.
Wychowankowie Lecha dobrze się zapowiadają ale co będzie dalej to zobaczymy. Moder na razie walczy o skład Brighton i oby nie skończył jak "wieczny talent" Zieliński.

Edytowano : 2021-02-14 11:40:52

Z tymi wychowankami Lecha to pojechałeś jak któryś będzie grał kluczową rolę w zespole walczącym o wygranie LM co roku to wtedy pogadamy teraz to są co najwyżej dwudziestoparo letnie talenty (co nie świadczy za dobrze). Dobrze że grają regularnie przynajmniej część ale szkoda ze nie w zespołach grających w LM czy w LE a jedynie w zespołach walczących o utrzymanie lub awans do wyższej ligi.

14.02.2021 11:34

@WayeThe
Wychowankowie to nie jabłka ze co roku są nowe.
Zadem klub z czołówki Europejskiej nie wprowadza co roku do składu wychowanków. Tylko co jakiś czas ktoś się wybije.
Ajax promuje swoich wychowanków ale też rzadko który wchodzi na najwyższy poziom.

A co do Bayernu to teraz szanse dostał Musiala (wiem że nie wychowanek ale został wypatrzony i to przez Bayern jest wprowadzany do dorosłej piłki). Co będzie w przyszłości to nie wiem bo wróżka nie jestem.

14.02.2021 10:16

Netz to talent który potrzebuje gry i to regularnej gry na poziomie BL. Teoretycznie było by lepiej gdyby to on do nas trafił ale. No właśnie ale czy to nie oznaczało by wy hamowania jego talentu? U nas regularnie to by grał może w 3BL a nie w BL a dla niego gra w 3 BL to cofanie się. Albo Davies albo Netze u nas siedział by na ławie (pewnie Netze).
Niech się rozwija i za 3 czy 4 sezony jak już będzie ograny i będzie mógł faktycznie rywalizować o grę u nas można go spróbować sprowadzić.

14.02.2021 10:07

@WayeThe
"ja już nawet nie patrzę na wychowanków bo Bayern nie ma czym się pochwalić"
No tak Muller czy Alaba to parafrazując kabaret "zakała rodziny". O innych nie grających już wychowankach to już nie wspomnę.

14.02.2021 10:00

@WayeThe
O czym ty piszesz? Bayern zawsze miał mocną "reprezentację Niemców" w swoim składzie.
Teraz też mamy sporo Niemców, pomimo że faktycznie sporo Francuzów ale tak już jest ze jak chcesz się liczyć w Europie to samymi graczami ze swojego kraju kadry nie zbudujesz.
U nas to jest dobrze zbilansowane. Niemcy byli i zapewne dalej będą stanowić "mocny" element składu drużyny.

14.02.2021 09:20

@GuteSpiele
Jeden gra na wypożyczeniu (więc tak jakby go i tak nie było) a drugi kolejny sezon udowadnia że jest średnim graczem i nic więcej.
Gdyby udało się kupić Neuhaus za pieniądze że sprzedaży tej dwójki to wyszlibyśmy na duży plus.

13.02.2021 20:26

@hoven
Twoje zdenerwowanie tylko pokazuje jak bardzo byś chciał żeby ten transfer jednak nie doszedł do skutku. Trochę to smutne że tak zachiwuje się "kibic".

No i jeszcze mega mocny "argument" "masz plakat Hasana nad lozkiem do ktorego sie modlisz rano i wieczorem" oj bardzo Ci się w smak że Brazzo załatwił nam super transfer.

13.02.2021 18:12

@hoven
Nie moja wina że nie przyjmujesz niczego co nie pasuje do twojej założonej tezy.
Rozmawiamy o Bayernie a dokładniej o wypowiedziach odnośnie transferu Upamecano. Podałem jeden przykład z Chelsea ale takich wypowiedzi było dużo więcej i ta Nagelsmanna dobrze się w to wpisała. Jedno przyjmujesz za pewnik a drugie odrzucasz tylko dlatego że tak ci pasuje.

Edytowano : 2021-02-13 16:37:03

Nie możesz się pogodzić z faktem że Brazzo zrobił coś dobrego dla klubu?
Negacja nic nie zmieni.

13.02.2021 16:34

Coś nie pasuje do jedynie słusznej teorii to "gowno mnie obchodzi". I tak pisze były dziennikarz.

13.02.2021 14:59

@hoven
Przytaczasz wypowiedz Nagelsmanna odnośnie transferu Upamecano żeby "dowalić" Brazzo.
Jesteś dobrze zorientowany więc może przytocz też wypowiedzi Lamparda na temat transferu Havertz na parę dni przed finałem tej sprawy i skomentuj jak to się miało do tego jak się sprawa skończyła.

13.02.2021 14:41

"dokonali tego lepiej niż Bayern"
Każdy może mieć swoje zdanie a trenerowi Barcy jeszcze do tego pasuje mówić dobrze o Barsie.

Nie ma czegoś takiego jak lepsze czy gorsze wygrywanie. Wygrywasz i już. Tak Barca jak i Bayern przeszli do historii.

13.02.2021 13:42

Super wiadomość. Oby u nas wszedł na jeszcze wyższy poziom i na kilka lat stanowił o sile naszej obrony.
Brazzo dobra robota, raz kupujemy świetnego obrońcę a dwa pokazujemy że jeżeli kogoś z BL chcemy to przychodzi do nas.

13.02.2021 08:57

@AdiFantasti
Pewnie że się cieszę z pucharu. Szkoda mi tylko nie uznanej bramki Kimmicha.
Byliśmy lepsi i zasłużenie wygraliśmy.

12.02.2021 16:44

@AdiFantasti
Chodziło mi właśnie o to że piłka otarła się o rękę Lewego, spalonego nie było. Jak napisałem obie bramki mogły być uznane ale mogły być też nie uznane. Ja uważam że bramka Kimmicha jak najbardziej prawidłowo zdobyta Lewy nie dotknął i nie zmienił lotu piłki, bramkarzowi też widoku na strzelającego Kimmicha nie zasłaniał.

12.02.2021 14:58

Tak jak w meczu półfinałowym mieliśmy cały czas mecz pod kontrolą ale brakowało wykończenia. Szkoda nieuznanej bramki Kimmicha, bramka Pavarda chyba bardziej zasługiwała na "nieuznanie" (może sędzia chciał się zrehabilitować?). Obie sytuacje były na styku i równie dobrze mogły być uznane lub nie. Tym bardziej szkoda akcji Motinga i strzału Costy w bramkarza, może lepiej by było gdyby Moting sam strzelał?
Ale i tak liczy się zwycięstwo i zdobycie pucharu bo tego już nikt nam nie odbierze a o stylu i tak nikt niedługo już nie będzie pamiętał w piłce były dużo większe kontrowersje na większych turniejach niż ten.

12.02.2021 14:42

Świetne zachowanie trenera Flicka.
Ale medal mu chyba doślą?

12.02.2021 14:34

Od bycia na celowniku do zakupu jeszcze bardzo daleka droga.
Ma klauzule ważną bodajże do maja z ceną 40 mln. Gdyby udało się sprzedać Tolisso, Cuisance i Feina to powinno się uzbierać.

11.02.2021 11:50

Ten mecz my nie "możemy" wygrać ale "musimy" wygrać.
Oby mecz był cały czas pod naszą kontrolą. Ciekawe kto za Boatenga na środku chyba Sule? Mam nadzieję że Roca znowu zagra od początku razem z Kimmichem bo w poprzednim meczu fajnie to wyglądało. I na koniec czy Henrnandez dziś zagra?

11.02.2021 07:15

@Matilegolas
Też tak uważam że nie ma co liczyć na kilka gotówkowych transferów. Oby kupili Upamecano a co do Neuhausa to dużo może zależeć czy i za ile uda się sprzedać Tolisso i Cuisanca (tutaj pytanie czy w ogóle Tolisso jest na liście do sprzedania a Neuhaus na liście do kupienia u Hasana?).

10.02.2021 14:36

@Matilegolas
Dużo młodych wymieniłeś.
A z Batista Meier, Scott, Tillman, Arp, Sieb wątpię żeby choćby jeden na stałe dostał się do kadry pierwszego zespołu.

10.02.2021 14:02

Nie miałbym nic przeciwko żeby do nas trafił.
Ale już chyba bardziej realny jest transfer Neuhausa który z sezonu na sezon gra lepiej i dodatkowo jest Niemcem.
Jeżeli jeden z nich do nas trafi to będę bardzo zadowolony.

10.02.2021 12:05

@kicek
No tak sami "amatorzy", którzy prowadzą klub do upadku i gry w 2BL.
Kto w ogóle wymyślił wypożyczanie młodych zawodników żeby ogrywali się w słabszym zespole??? Żaden poważny klub tak przecież nie robi.

A tak na poważnie to oby Richards regularnie grał i zbierał doświadczenie w BL.

10.02.2021 06:03

Cieszy fakt że Roca swoją gra zaczyna pomału przekonywać do siebie. Niedawno był tylko "porażka Hasana" a teraz oby coraz częściej był chwalony za to jak gra.
Potrzebuje praktyki meczowej i będzie jeszcze lepiej więc oby w czwartek znowu zagrał od poczatku w parze z Kimmichem na środku pomocy.

09.02.2021 23:41

Roca gra lepiej od Tolisso i jest na tyle dobry żeby u nas grać.

09.02.2021 17:20

@Arkady142
Może jest tak jak napisałeś ale i tak Garcia już nie gra i pewnie nie zagra żadnego meczu w MC co też świadczy o tym że wszystko jest już ustalone a Pep nie chce dalej ogrywać zawodnika który odchodzi.

09.02.2021 13:45

Też uważam że Garcia już zdecydował i wróci do Barcelony. Gdyby było inaczej to równie dobrze mógłby przedłużyć kontrakt z MC które sportowo i finansowo wygląda w tej chwili lepiej od Barcy.

09.02.2021 13:14

Ja ciągle czekam na oficjalne potwierdzenie i oby niedługo takie potwierdzenie się pojawiło.

@Arkady142
Tylko jakby nie klauzule to może zawodnik nie podpisał by nowego kontraktu i odszedł za darmo. Z tego co pamiętam to rok temu Upamecano przedłużył z nimi kontrakt a wcześniejszy wygasał w tym roku.

09.02.2021 13:11

Wygrywamy bez problemu mecz a dalej narzekanie że nic nie wygramy.
@raaafal 7 punktów po 20 kolejkach to mało??? Czy my gramy w lidze amatorskiej i jesteśmy jedynym profesjonalnym klubem w BL??? My nie mamy monopolu na wygrywanie wszystkiego co roku.

09.02.2021 06:59

Mecz cały czas pod naszą kontrolą i wygrana cieszy. Szkoda tylko że na drugiego gola trzeba było czekać tak długo ale widać było że nasi grali spokojnie żeby nie tracić nie potrzebnie sił bo w czwartek finał.

Zobaczymy co się stanie z Boatengiem lepiej żeby został bo doświadczony obrońca zawsze się przyda. Jeżeli to prawda z Chelsea to na pewno u nas nie dostał by takiej kasy jak tam i pewnie Tuchel widzi go jako "pewniaka" do gry w pierwszym składzie a u nas nie koniecznie.
Co do pracy Hasana to zobaczymy kogo sprowadzi w lecie uważam podobnie jak @Arkady142 jak sprowadzi Upamecano i Neuhausa i jednocześnie sprzeda Cuisanca i Tolisso za sumę która pokryje zakup przynajmniej jednego z wyżej wymienionych to wykona swoją pracę dobrze. Ale jak będzie zobaczymy.
Za ostatnie okienko też mu się obrywa a Sane i jak ostatnio widać także Roca to dobre wzmocnienia. Jeżeli Nianzou w końcu się wyleczy też liczę że pokaże że wszystkie pochwały pod jego kierunkiem nie są na wyrost. Tak że tamto okienko nie było w cale takie złe pomimo że Sarr, Costa i Moting to niewypały.

09.02.2021 06:27

@hoven
Hasan nie jest "mistrzem" transferów ale pamiętam wiele "równie udanych" transferów zanim został dyrektorem.

08.02.2021 19:17

Zaczynamy oby mecz był od początku pod nasza kontrolą.

@hoven
"wpisy o tym jakim amatorem jest Hasan sa Cenzurowane"
Właśnie się zastanawiałem co się stało z twoim wpisem.

Edytowano : 2021-02-08 18:59:17

@JazGod
A jakieś dowody na to?

08.02.2021 18:57

@JazGod
To w takim razie wrzuć mój komentarz w którym pisze o kryzysie w Bayernie.
Na razie piszesz bajki i kłamiesz.

08.02.2021 18:49

@JazGod
Nie pisz bajek na mój temat.

Nie pisałem o żadnym kryzysie i pewnie jeszcze długo nie napisze.

08.02.2021 18:01

Widzę że niektórzy mocno odlecieli. To że od 8 sezonów zdobywamy mistrzostwo to nie znaczy że mamy je przyznane dożywotnio. Nie zdobycie mistrzostwa w tym czy w którymś kolejnym sezonie NIE będzie automatycznie oznaczać kryzysu a raczej powrót do normalności. To obecna sytuacja jest chora (tak samo jak we Włoszech, tam w tym roku jest szansa że wygra ktoś inny).
I żeby była jasność cieszę się z każdego mistrzostwa i mam nadzieję że będziemy je zdobywać jak najczęściej ale jak nie zdobędziemy mistrzostwa kiedyś to nie będę udowadniał na siłę że jesteśmy w "kryzysie" a zarząd to "amatorzy". O kryzysie to będzie można mówić jak nie załapiemy się do LM.

08.02.2021 05:56

@Arkady142
Ok to sorry.

08.02.2021 05:41

Teraz za wcześnie żeby mówić kto wygra LM jeszcze dużo może się zmienić w grze zespołów.
A co do Thiago to w Liverpoolu gra tak jak u nas czyli tak jak gra zespół. A że teraz FCL ma dołek to i on gra słabo. Thiago to nie jest typ piłkarza który pociągnie zespół do zwycięstwa. Czy on u nas krzyknął na kogoś jak nie szło?

07.02.2021 20:44

@Adekwlkp
Możesz się oburzać ale Bayern to nie jest klub który tworzy "klub Kokosa".
Jesteś dobry to grasz nawet jak po sezonie odchodzisz. Tak było jest i oby w przyszłości to się nie zmieniło.

07.02.2021 19:53

@Adekwlkp
Richards w tej chwili to nie jest gracz na pierwszy skład, niech się ogrywa w Hoffenheim na wypożyczeniu.
A Alaba do póki jest naszym graczem i płacimy mu nie mały kontrakt to niech gra. To że Alaba nie zachował się ładnie to fakt ale BL a tym bardziej LM nie wygrywa się młodzikami bez doświadczenia a właśnie dzięki takim graczom jak Alaba który ma w nogach kilkaset meczów o stawkę.

07.02.2021 19:05

Niech gra jak najwięcej i zbiera doświadczenie.

@Adekwlkp
Słabe, bardzo słabe.

07.02.2021 17:39

@AdiFantasti
Pomysł ciekawy. Tylko czy sam zawodnik będzie chciał zamienić walkę o skład w Juve na walkę o skład u nas?
Jak on radzi sobie a PO bo jak już go widziałem w Juve to grał na ŚO?

07.02.2021 14:23

@AdiFantasti
Skąd w ogóle taki pomysł z Demirelem na PO? Kto to wymyślił?

07.02.2021 13:24

@Arkady142
A co źle zrozumiałem? Oświeć mnie.

@JazGod doczepił się do zarządu bez jakiegokolwiek powodu.

07.02.2021 13:17

@JazGod
"Widać ze inaczej niż nasz Zarząd - Zarząd Southampton FC ma jaja"
Jak już obrażasz to przynajmniej podaj uzasadnienie bo sam fakt że Southampton się odwołało od decyzji sędziego to trochę mało żeby obrażać nasz zarząd.

07.02.2021 11:40

@bayern1987dwa
Zgadzam się. To co Flick robi z Roca jest smutne. Stawianie na Tolisso który przetrupta na boisku parę razy i nic nie da zespołowi i jednoczesne pomijanie Roci (ktory ostatnio z Hoffe zagrał dobrze i zespół miał z niego dużo więcej pożytku niż z gry Tolisso) to coś czego nie rozumie.

06.02.2021 10:29

Oceny ok. Tylko za co Tolisso dostał 3? Poza tym że wszedł na boisko nic więcej nie zrobił a za samo wejście stawiać 3 to śmieszne. Costa też dosta 3 ale on się starał, próbował dryblować więc spoko.

06.02.2021 10:24

@Shuko
Zgadzam się Kramaric byłby dobrym wzmocnieniem ale pytanie za jakie pieniądze i czy byłby chętny zaakceptować rolę w drużynie. Jeżeli była by szansa żeby do nas przyszedł to warto spróbować.

05.02.2021 06:45

Roca powinien znowu dostać szansę od pierwszej minuty. Na boisku jak gra to nie zachwyca ale trzyma dobry poziom. On potrzebuje gry i zgrania z zespołem w meczach o stawkę. A poza tym jak nie on to kto? Tolisso przez swoją głupotę nie zasługuje na grę, zresztą jak gra to daje zespołowi mniej niż Roca. Musiala lepiej żeby wszedł na zmianę w drugiej połowie, jest młody i na razie niech się ogrywa na spokojnie.

@josh1982
Roca "niewypał" ??? Jak już dostaje szanse od Flicka to gra poprawnie. W jego wypadku jak pisałem powyżej potrzebne jest zgranie z zespołem w meczach o stawkę i będzie lepiej.

05.02.2021 06:01

Jeżeli tak będzie wyglądać lista naszych środkowych obrońców w przyszłym sezonie i wszyscy będą zdrowi to uważam że będzie dobrze. Może jeszcze ktoś z dwójki Mai, Richards?

04.02.2021 12:18

Oby w końcu się wyleczył i na boisku udowodnił że wszystkie pochwały pod jego adresem nie były na wyrost.

04.02.2021 12:17

@josh1982
Akurat u nas to z tym stawianiem na młodych to było średnio chyba że Alonso i Lhama za czasów Pepa u nas uznamy za młodzież. To za Pepa z klubu odeszli Can i Hojbjerg i jednocześnie Lham grał w pomocy a nie na PO bo nie było kim innym grać.
Jedyny młody który dostał szanse to Gaudino ale jak szybko się pojawił tak szybko znikł.

A co do Comana to nie będę przeinaczał jego słów i skoro tak uważa to ok ale dopiero teraz za Flicka gra dobrze a wcześniej to chyba każdy pamięta jak wyglądały jego gra i dośrodkowania.

04.02.2021 12:15

Skoro 30 minut robi taka różnice to spoko że wszyscy się zgodzili i udało się przesunąć spotkanie o te 30 min.

03.02.2021 20:34

@FanGraczyBayern
Sarr to takie samo wzmocnienie jak Odrizola.
On nie jest pierwszym i na pewno nie ostatnim słabym transferem do nas. Nie chcę mi się wypisywać poprzednich bo każdy może sobie zrobić spora listę.

03.02.2021 18:43

@Globin23
Wytłumacz mi jak to się stało że osłabiamy się od kilku sezonów jak stwierdziłeś i wygrywamy wszystko w 2020?
Teraz wszystkiego w 2021 nie wygramy ale jesteśmy pierwsi w BL, gramy w LM, ogólnie osiągamy całkiem nieźle wyniki lepsze od kilku innych topowych zespołów. Więc jak to możliwe skoro tak sukcesywnie się osłabiamy? Inne zespoły idą naszym śladem i też się osłabiają nawet jeszcze bardziej?

Co do okienka to zobaczymy co się wydarzy.

03.02.2021 18:23

Na tym wypożyczeniu może dużo zyskać i zebrać doświadczenie w BL. Hoeness zna go z czasu gdy trenował nasze rezerwy i mam nadzieję że w Hoffenhaim także będzie na niego stawiał.

03.02.2021 07:08

Kara jak najbardziej zasłużona.
Jeżeli w klubie zastanawiano się nad jego przyszłością to teraz mam nadzieję że to będzie jego ostatni sezon u nas. Na boisku gra średnio a jak widać poza też pokazuje słaby profesjonalizm. Oby w lecie znalazł się jakiś chętny i kupił go.

03.02.2021 07:01

Szczyt możliwości Singha to dobra gra w 3 BL. Niech pomoże rezerwom w utrzymaniu się w 3BL na nic więcej nie ma co liczyć bo na grę w pierwszym zespole jest za słaby.

01.02.2021 06:58

@JazGod
Nikt nie chce grać Neuhausem na ŚO. Numer 3 nie oznacza "pozycji 3". Wiadomo że on gra na ŚP i tam ma grać u nas. A że w pomocy mamy Kimmicha i Goretzkę to Neuhause byłby 3 do gry w pomocy (taka mała uwaga).

A twoja "uparta" chęć cofnięcia Kimmicha na OP nie ma sensu tak samo jak próba udowodnienia że nawet jak gra w pomocy to dobrze zagrywa tylko jak schodzi na pozycję PO. W meczu z Schalke przy podaniu do Lewego też zagrywał z pozycji PO? Na siłę chcesz najlepszego pomocnika przesuwać na PO.

01.02.2021 06:53