DieRoten.pl

Neuhaus i Aarons na celowniku Bayernu [Aktualizacja]

17.02.2021, 12:35:00
FotoOlimpik

Podobne artykuły

Jeśli wierzyć doniesieniom prasowym z ostatnich kilku dni, to Bayern Monachium zapewnił już sobie dwa transfery na nadchodzący sezon 2021/2022.

reklama

reklama

Podczas gdy transfer Dayota Upamecano jest już w 100% potwierdzony, to mówi się, że klub zapewnił sobie także usługi 23-letniego Omara Richardsa, który występuje obecnie w Reading. Ponadto „Bawarczycy” mają zamiar wzmocnić także prawą obronę oraz środek pomocy.

Według najnowszych doniesień niemieckiego „Sport Bilda” na szczycie listy życzeń bawarskiego klubu znajduje się Florian Neuhaus z Borussii M’Gladbach. Niemniej jednak usługami pomocnika „Źrebaków” zainteresowani są również włodarze Borussii Dortmund.

Ponadto w gronie zainteresowanych wymienia się także wiele innych czołowych ekip z całej Europy (między innymi Real), jednakże obecna tendencja jasno wskazuje, że 23-latek pozostanie w Niemczech i będzie tu kontynuował swoją dalszą karierę.

Na przeszkodzie „Bawarczyków” w drodze do realizacji transferu pomocnika może jednak stanąć obecny szkoleniowiec Gladbach, czyli Marco Rose, który planuje zabrać ze sobą zawodnika do Dortmundu latem. Monachijczycy liczą jednak, że Neuhaus będący wielkim fanem Bayernu (podobnie jak cała rodzina), wybierze jednak grę na Allianz Arenie.

Powszechnie wiadomo, że kwota transferu powinna wynieść około 40 milionów euro (klauzula odejścia), jednakże w przypadku FCB jego zakup będzie zależny od tego, czy mistrzowie Niemiec wygenerują jakiś dochód ze sprzedaży swoich piłkarzy. Niewykluczone także, że 23-latek zostanie na kolejny sezon w BMG.

W przypadku prawej obrony niewiele uległo zmianie od kilku ostatnich tygodni. Dziennikarze „Sport Bilda” utrzymują, że działacze „Gwiazdy Południa” zarzucili swoje sieci na Maxa Aaronsa z Norwich City i pozostają poważnie zainteresowani Anglikiem.

12:35

Christian Falk poinformował, że Marco Rose obiecał, że nie zabierze ze sobą żadnych piłkarzy z Gladbach do Dortmundu. Obecna tendencja wskazuje na to, że Bayern ściągnie Floriana Neuhausa latem 2022 roku. Szanse na transfer zwiększyły się.

źródło: Sport Bild

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (28)

reklama



20.02.2021 11:04
Jakby ich klepnęli, kadra byłaby na nowy sezon prawie kompletna.
20.02.2021 03:11
Zawodnik decyduje gdzie chce grać a nie trener

W ogóle to zobaczymy jak Rose poradzi sobie w BVB
I nie wiadomo na ten moment czy BVB w ogole będzie w TOP 4 a wtedy kasa się nie będzie grubo zgadać
17.02.2021 19:12
@kicek
Brazzo się nie zna ale dobrze że ty wszystko wiesz. Sprzedać 2 skrzydłowych i nie kupić nikogo w ich miejsce.
To ja już wolę poczekać co wymyśli Brazzo.
17.02.2021 19:11
@Moe co to znaczy że potrzebujemy gracza o innym profilu? Formacja pomocy to najważniejsza linia w piłce nożnej i tam muszą grać kolesie którzy będą tworzyć zgrany tercet a nie pełnić określone zadania :) Futbol polega na umiejętnościach, ale i odpowiedniej psychice i tworzeniu koleżeńskości wśród 25 typów (bo tyle liczy mniej więcej średnio kadra klubów) trenujących ze sobą na co dzień. Dlaczego wymieniony przez ciebie Xavi jest tak wybitnym w dziejach piłkarzem? Bo poza własnymi doskonałymi cechami miał ze sobą do gry Iniestę i Busqeutsa. I potem jak jechali na mecze kadry to selekcjoner nie musiał nic zmieniać bo oni grali tylko to samo co w klubie i dlatego na dekadę barca z kadrą Hiszpanii rządziła w piłce. Uważam, że warto podążyć podobnym tokiem budowania zespołu dlatego Neuhaus to najlepszy transfer jaki możemy zrobić tego lata. Chociaż w jednym masz rację - gdyby nasi cudowni zarządzający mieli znowu sprowadzić jakiś pseudopiłkarzy typu sarr czy Choupo, to już wolę tego Zakarię jako uzupełnienie składu :)
17.02.2021 17:52
Zakaria, Neuhaus i ktoś na bok obrony i wtedy mamy ekstra skład. Skąd pieniądze- Sulle, Sane, Sar, Szupo, wszyscy na S + Coman który i tak nie przedłuży jak Alaba i pieniążki są ale nasz wszystkowiedzący brazzo znowu ma kogoś na oku który zadziwi świat.
17.02.2021 17:25
@FanGraczyBayern
20 mln to wciąż sporo i może okazać się za duża kwota (przykład Desta).
17.02.2021 16:00
Tolisso dostał szansę w miejsce Thiago i nie sprostał, więc trzeba go odpalić i sprowadzić kogoś innego na pewno takiego z końskim zdrowiem :D
17.02.2021 14:07
@Matilegolas Zestawianie Kimmicha i Zakarii jako zawodników tej samej pozycji... Powodzenia!

Obaj są teoretycznie def. pomocnikami, jednak są nimi z różnych powodów, atrybutów, umiejętności. Typowym def. w tym zestawieniu jest tylko Zakaria. Kimmich jest po prostu naszym rozgrywającym. W dzisiejszej piłce ciężar rozgrywania został przesunięty z typowej 10, przez laty nazywanej rozgrywającym, do def. pomocnika i rozgrywania piłki od tył. Czemu stempel dał Guardiola i Barcelona. Także może i Kimmich często zaczyna jako ten najbardziej cofnięty, cofa się tuż przed linię obrony, przez co jest przypisany pozycji def. pomocnika, jednak to nie jest typowa 6. A gdy spojrzysz na heatmapy zauważysz, że często np. to Goretzka gra za nim, a Kimmich operuje z przodu. I właśnie dlatego przydałby się nam piłkarz o defensywnych parametrach, takie żywe sreberko w środku, zawodnik który wychodziłby do rozegrania, ale i robił dym w środku i czyścił pole po stratach piłki, w tych Kimmicha. - Niekoniecznie Zakaria bo on akurat nie pasuje mi do rozegrania.
17.02.2021 14:06
@FanGraczyBayern tak jak pisałem - Norwich chciało nie 20 mln euro, tylko 20+11, i to w zeszłe lato.

Wątpliwym jest, aby teraz chcieli mniej, a ostatnie doniesienia z Anglii mówią wręcz o wyższej kwocie :)
17.02.2021 13:18
@ikki Przepraszam, pomyliłem się, masz rację Neuhaus jest doskonałym piłkarzem, wręcz wybitnym. Dokonały w kreacji, rozegraniu, przegląd pola niczym Xavi, a i defensywie nie do przejście. Mimo swojego młodego wieku już jest legendą tego trudnego do przeliterowania miasta.

Tylko szkoda, że my się na nim nie poznaliśmy i jego sprowadzenie uzależniamy od sprzedaży Tolisso... Taki jest doskonały.

Edytowano : 2021-02-17 13:28:31

Aha, nie to, że coś do niego mam. To dobry piłkarz, i w przyszłości z Kimmich pewnie będą tworzyć środek pola reprezentacji - no chyba, że ktoś jeszcze wyskoczy. Jednak dziś kiedy mamy luki na kilku pozycjach, kiedy w środku potrzebujemy piłkarza o innej charakterystyce. Wydawanie tak grubego hajsu na piłkarza, który zdubluje nam pozycje w środku, niekoniecznie jest optymalnym rozwiązaniem.
17.02.2021 13:10
Zakaria w tym sezonie, Neuhaus za rok. My potrzebujemy defensywnego pomocnika. Roca to póki co niewiadoma, Leon gra na 6, ale nie jest to jego nominalna pozycja. Kimmich jest zawodnikiem myślącym ofensywnie, dla mnie to idealna 8. Martinez odchodzi.
17.02.2021 13:05
Widziałem parę meczy gladbach w tym sezonie i mnie osobiście ten Neuhaus nie przekonuje.
17.02.2021 12:55
@Moe to ty nie pisz bzdur - Neuhaus jest doskonałym piłkarzem oglądasz mecze Gladbach że wypisujesz takie głupoty! Koleś fantastycznie rozgrywa i daje piłki w punkt (zobacz sobie zwłaszcza mecz z Dortmundem jakie 2 asysty) już dziś jest lepszym graczem nawet od goretzki. Przyszłość reprezentacji Niemiec i mam nadzieję Bayernu w związku z tym również to tercet Kimmich oraz Florian jako 2 rozgrywające i myślące 'szóstki" oraz biegający przed nimi Leon. Brać gracza już teraz a nie kombinować nad jakimiś kolejnymi tańszymi i słabszymi opcjami!
17.02.2021 12:40
@admin
https://twitter.com/iMiaSanMia/status/1361689747211628547

Według mnie wszystko się zgadza.
17.02.2021 12:34
@FanGraczyBayern coś mi się nie zgadza. Bild pisał o kwocie 20 mln euro + 11 mln w bonusach, ale chodziło o zeszłe lato. Teraz Norwich chce w okolicach 35-40 mln.
17.02.2021 12:14
@Edmund
Bild wczoraj pisał, że Aarons dostępny za 20mln euro, a i to może być za dużo nawet jak pozbędą się Sarra.
17.02.2021 12:12
Mam nadzieję że Neuhaus trafi do nas w lecie w miejsce Tolisso którego uda się sprzedać za rozsądne pieniądze. Byłby solidnym wzmocnieniem obrony, ma doświadczenie w BL, ogrywa się w LM i wchodzi do reprezentacji. Bayern zawsze sprowadzał najlepszych Niemców a on wpisuje się w tą strategię.
Natomiast Aarons jeżeli cena która była podawana wczoraj jest prawdą to nie ma szans żeby do nas trafił. Takie jest moje zdanie.
17.02.2021 11:59
Jestem za Neuhausem, ale również warto spojrzeć na piłkarzy, którzy w lato będą za darmo.
Wijnaldum choćby - zarobkami nas nie zrujnuje, bo w Liverpoolu względem Bayernu zarabia się grosze. Jako uzupełnienie składu i możliwość gry na ''10'' to świetna propozcyja.
Draxler - również kontrakt do 2021 roku.

Dużo możliwości wzmocnień, a kosztów transferu brak. Oczywiście jako przyszłość Neuhaus jest jednym z najciekawszych piłkarzy.
17.02.2021 11:36
I zaś telenowela transferowa...bla bla bla
17.02.2021 11:11
W Bayernie to to żeby skład był uzupełniony(i żeby walczyc na trzech frontach) to potrzebny jest środkowy pomocnik jak Neuhaus(wtedy jak wypadnie Muller lub jest kontuzja ,czy Lewy wypada to zastapi go Muller któremu bliżej do napastnika niz pomocnika).Jęsli odejdzie Tolliso i pomijam fakt jego gry i formy ale gdyby odszedł to raczej powinien ktoś przyjść i to walczak jak Brozovic.Na skrzydło ktoś z jajami nawet na wypożyczenie ale też walczak jak Sanchez w interze ma swoje lata a biega,walczy a nie jak te gwiazdeczki na skrzydle.... I na koniec obrona Upa przyjdzie i ten Richards.Sule kloc niestety na ten moment lepszy Boateng(który powinien zostać choc na zmiane) ale jesli Sule tez odejdzie no to trzeba jeszcze środkowego obrońce.A i na prawą obronę ktoś powinien przyjsc ba Pavard tez gra różnie.I wtedy można mówić o składzie "pełnym " jeśli przyjda wartościowi piłkarze a nie Sarry,Odriozole,Costy itp itd
17.02.2021 11:05
Ten pierwszy mnie nie przekonuje coś
17.02.2021 11:01
Tych nazwisk będzie się pojawiać coraz więcej a połowa to będzie wymysł prasy.
17.02.2021 10:54
W Bayernie albo coś w końcu zrozumieją albo nadal będą brnąć w "jakoś to będzie" zresztą mecz z Arminią pokazał jakie są ubytki głównie na ławce...FCBM!
17.02.2021 10:53
@Matilegolas
Dlaczego aż "niezbędny"? Dobry to piłkarz, ale żeby się o niego zabijać - bez przesady.

Edytowano : 2021-02-17 10:55:29

Niezbędny to był w obliczu odejścia Alaby transfer środkowego obrońcy (który z resztą poczyniliśmy). A czy Neuhaus to jakiś "brakujący element" do Naszej układanki? Brakujące ogniwo? Śmiem wątpić, choć powtarzam - dobry gracz,
17.02.2021 10:44
Transfer Neuhausa jest niezbędny. Zakaria jest bardziej defensywnym piłkarzem, a my mamy na tej pozycji Joshuę i Rocę. I wcale tańszy nie będzie, w mediach podają, że Borussia będzie chciała za Szwajcara przynajmniej 50 mln euro, a w kolejce już się ustawiają Liverpool i $ity. Nehausa będzie nam taniej i ciut łatwiej pozyskać -sam ojciec piłkarza jest oddanym kibicem Bayernu i namawia syna do przejścia do Monachium.
17.02.2021 10:33
Bayern ma też na oku Zakarię który jest tańszy od Neuhausa z racji tego że kończy mu się za rok kontrakt.Tego typu infa też czytałem na tt
17.02.2021 10:25
Rozumiem, że Neuhaus jest Niemcem, ale jakie on ma atuty? Po co nam kolejna ósemka? Nawet jeśli Tolisso odejdzie, bardziej przydałby się def. umiejący rozegrać i powalczyć w środku. W drugiej kolejności jakaś magiczna dziesiątka - co prawda tu jest Muller... Ale Neuhaus? Ani nie rozegra, ani do przodu nie pociągnie, ani nie powalczy - od tego w BMG ma Kramera i Zakarię. Wypadnie Kimmich to znowu nie będzie miał kto rozgrywać, ehh. Na dodatek jest drogi, zero atutów.
17.02.2021 10:22
Ależ szokujące rewelacje...powtórzone po raz kolejny bez żadnych nowych konkretów.