DieRoten.pl

Bayern Monachium ma już za sobą trzydziesty pierwszy oficjalny mecz w ramach sezonu 2018/19. Tym razem podopiecznym Niko Kovaca przyszło się mierzyć w rozgrywkach Bundesligi.

reklama

Dzisiejszego wieczoru zespół rekordowego mistrza Niemiec w ramach 21. kolejki niemieckiej Bundesligi podejmował na własnym podwórku ekipę Schalke 04 Gelsenkirchen. Dla podopiecznych Niko Kovaca był to zarazem piąty oficjalny mecz w rundzie wiosennej.

Ostatecznie pojedynek ligowy na Allianz Arenie w Monachium zakończył się zasłużonym zwycięstwem "Bawarczyków" 3:1. Bramki dla klubu ze stolicy Bawarii zdobywali kolejno Jeffrey Bruma (samobójcze trafienie), Robert Lewandowski oraz Serge Gnabry – nasz rodak miał udział przy każdym z tych 3 trafień.

<

Warto nadmienić, iż z racji umieszczenia Thomasa Muellera na ławce i braku Manuela Neuera w kadrze meczowej, Robert Lewandowski po raz drugi z rzędu poprowadził swoich kolegów w roli kapitana. Co więcej Joshua Kimmich rozegrał dokładnie swój 100. mecz dla FCB w Bundeslidze!

W porównaniu do ostatnich spotkań mistrzowie Niemiec będą mieli teraz nieco więcej czasu na przygotowania do następnego spotkania. Dokładnie w piątek 15 lutego o 20:30, zespół prowadzony przez Niko Kovaca zagra w Derbach Południa na wyjeździe z FC Augsburgiem.

Wszystkie działa na Schalke

Tym razem w porównaniu do ostatniego starcia 1/8 finału Pucharu Niemiec, w którym to przypomnijmy monachijczycy pokonali (po dogrywce) Herthę BSC 3:2, po bramkach Gnabry'ego (dwukrotnie) oraz Comana, 47-letni trener FCB dokonał raptem jednej zmiany.

Poza szeroką kadrą meczową na dzisiejszy pojedynek z Schalką znalazł się przede wszystkim Corentin Tolisso, który na całe szczęście od dłuższego czasu trenuje już na murawie. Ponadto niezdolny do gry pozostaje nadal Arjen Robben, który to swój ostatni mecz rozegrał pod koniec listopada ubiegłego roku.

Zgodnie z zapowiedziami niemieckiej prasy borykający się z urazem prawego kciuka Manuel Neuer opuścił dzisiejsze spotkanie, zaś jego miejsce między słupkami "Gwiazdy Południa" zajął Sven Ulreich. Czwartym i zarazem ostatnim piłkarzem, który znalazł się poza kadrą jest Renato Sanches.

Drużyna rekordowego mistrza Niemiec dzisiejsze zawody na Allianz Arenie w Monachium rozpoczęła zatem w następującym ustawieniu: Sven Ulreich w bramce, David AlabaMats HummelsJerome Boateng oraz Joshua Kimmich w defensywie. W środku pomocy ponownie zagrał duet Leon Goretzka oraz Thiago.

Kwartet ofensywny podobnie jak w Berlinie tworzyli tacy zawodnicy jak Kingsley Coman, Serge Gnabry, James Rodriguez oraz najlepszy strzelec FCB − Robert Lewandowski. Na ławce rezerwowych zasiedli dziś: Christian Fruechtl, Niklas Suele, RafinhaFranck RiberyJavi MartinezThomas Mueller oraz Alphonso Davies.

Lewandowski królem Allianz Areny

Mistrzowie Niemiec ponownie zaczęli bardzo dobrze − już w 4. minucie Robert Lewandowski otrzymał świetną piłkę z lewej strony, lecz Ralf Faehrmann zachował zimną krew i wybronił uderzenie Polaka. Na drugą dogodną okazję "Bawarczyków" nie trzeba było czekać zbyt długo, albowiem kilkadziesiąt sekund później w ostatniej chwili zablokowany został James Rodriguez.

Mimo pierwszych niepowodzeń monachijczycy nie zwalniali tempa i dalej nacierali na bramkę gości z Gelsenkirchen. W dwunastej minucie kilkadziesiąt tysięcy fanów zgromadzonych na Allianz Arenie wybuchło wielką radością − James uruchomił genialnym podaniem Lewandowskiego, któremu w ostatniej chwili przeszkodził Bruma.

Na nieszczęście Schalke holenderski obrońca trącił piłkę i wpakował ją do własnej bramki. Zdobyta bramka nie ostudziła zapału mistrzów Niemiec, którzy chwilę później powinni prowadzić już 2:0, lecz tym razem górą był golkiper gości. Falowe ataki Bayernu nie ustępowały, albowiem kolejną świetną okazję miał Serge Gnabry, ale Niemiec zmarnował okazję sam na sam.

Niestety w 26. minucie monachijczycy popełnili fatalny błąd w środku pola, co też wykorzystali podopieczni Domenico Tedesco. Klub z Zagłębia Ruhry ruszył z błyskawiczną kontrą, którą wykorzystał Kutucu trafiając na 1:1. Na odpowiedź zespołu "Gwiazdy Południa" nie trzeba było czekać zbyt długo, albowiem minutę później na 2:1 podwyższył Robert Lewandowski! Dla polskiego snajpera był to zarazem setny gol zdobyty na Allianz Arenie w całej swojej karierze.

Do końca pierwszej połowy mistrzowie Niemiec mieli jeszcze kilka dobrych okazji, ale Schalke nie zamierzało się tylko przyglądać. Na 10 minut przed końcem Konoplianka wpadł w pole karne, ale Ulreich popisał się genialną paradą i zażegnał niebezpieczeństwo. W samej końcówce szczęścia próbował jeszcze James, ale ostatecznie wynik nie uległ już zmianie i obie drużyny udały się na przerwę.

Robert Lewandowski zrównał się z Claudio Pizarro pod względem liczby strzelonych bramek w historii Bundesligi!

Tym samym Polak stał się najskuteczniejszym strzelcem spoza Niemiec w historii rozgrywek Bundesligi. 194 bramki w 277 spotkaniach.

Bayern dobija Schalke

Zawodnicy FCB wyszli na drugą część mocno zmotywowani i żądni gry − zaraz po wznowieniu gry bliski szczęścia był Goretzka, ale Niemiec trafił w boczną siatkę. Bayern nie zraził się nieudaną próbą i dalej robił swoje. Schalke co prawda próbowało odpowiedzieć na zagrożenie, ale większość ich akcji była dobrze odczytywana przez graczy FCB.

Niestety w 54. minucie monachijczycy nie pokazali się z dobrej strony kompromitując się we własnym polu karnym. Na całe szczęście goście zmarnowali świetną okazję, zaś po raz kolejny z dobrej strony pokazał się Ulreich. Chwilę później mogło być 2:2, ale mistrzów Niemiec uratował słupek... Po chwilowej zapaści Bayern wrócił na właściwe tory.

Dwanaście minut po wznowieniu gry szczęścia uderzeniem z przewrotki próbował Lewandowski, ale piłka ostatecznie trafiła do Gnabry'ego, który uderzeniem z główki wykończył akcję i podwyższył na 3:1. Zdobyta bramka sprawiła, że podopieczni Kovaca zaczęli bardziej szanować piłkę i grać znacznie ostrożniej.

W 74. minucie "Bawarczycy" przeprowadzili piękną akcję z udziałem Ribery'ego, Jamesa i Lewandowskiego. Niestety Polak nie zdobył swojego drugiego gola w tym starciu. W końcowej fazie spotkania Bayern kontrolował przebieg meczu i nie pozwalał "Die Koengisblauen" na zbyt wiele.

Ostatecznie wynik nie uległ już zmianie i trzy punkty zostały w Monachium, co jednocześnie zmniejszyło stratę do BVB do 5 oczek. Do akcji zawodnicy rekordowego mistrza Niemiec wracają w najbliższy piątek, kiedy to przyjdzie im zagrać na wyjeździe z Augsburgiem w ramach 22. kolejki Bundesligi.

 

Raport meczowy

09.02.2019, 18:30 Bundesliga

BRAMKI

1-0 Bruma 12' (gol samobójczy); 1-1 Kutucu 25'; 2-1 Lewandowski 27'; 3-1 Gnabry 57'

SKŁADY

FC Bayern : Ulreich – Kimmich, Boateng, Hummels, Alaba – Thiago, Goretzka – Gnabry (89' Davies), James (78' Martínez), Coman (68' Ribéry) – Lewandowski

Früchtl – Süle, Rafinha, Müller

FC Schalke 04 : Fährmann – Caligiuri, Sané, Bruma, Oczipka – Serdar (54' Harit), Rudy (33' Mascarell), Bentaleb, Konoplyanka – Kutucu (73' Uth), McKennie

Langer – Mendyl, Nastasic, Matondo

ŻÓŁTE KARTKI

Lewandowski, Caligiuri, Bruma

CZERWONE KARTKIi

-

SĘDZIA

Daniel Siebert

WIDOWNIA

75 000

źródło: Własne

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (71)

reklama



10.02.2019 22:32
J.P.R.D.L. Panowie, spokojnie...
10.02.2019 22:21
@seco555 Nie jesteś każdy, zdania są podzielone pytanie czy mogę twierdzić że naszym najlepszym strzelcem jest Gnabry? Przecież co tam będziemy się przejmować Lewandowskim przecież bramki to tylko statystyka. Można się kłócić. Część ludzi tutaj Lewandowskiego krytykuje jak nie strzelamy bramek. To też możemy przypiąć, bo przecież jak nie ma bramek to wina Roberta bo nie oddaje dobrych strzałów co jest jego błędem indywidualnym. To jest właśnie ta twoja logika a raczej jej brak. A jaką szkołę ty skończyłeś może jakaś klasa o profilu zakłamującym rzeczywistość albo zaklinacz statystyk?
10.02.2019 21:23
@Janson - tak lepiej, może jakimś cudem ukończysz szkołę. Na moje to przeczytałeś jakąś statystykę i na siłę chcesz ją zainteresować innych. Z tego co zauważyłem to każdy tutaj narzeka na jego zwrotność i przyśpieszenie. Co więcej bramki tracimy nie przez tą "szybkość" tylko przez indywidualne błędy tego nowoczesnego stopera i jego kolegów "weteranów".
10.02.2019 18:35
FC Schalke 04 - Werder Werder Bremen
Bayern München - 1. FC Heidenheim

Edytowano : 2019-02-10 18:39:35

SC Paderborn 07 - Hamburger SV
FC Augsburg - RB Leipzig
10.02.2019 18:34
10.02.2019 18:30
Sarri jeszcze przed przejściem do Chelsea "słynął" jako człowiek od jednego planu taktycznego na cały sezon. Rozpracowanie go nie jest jakąś wielką ekwilibrystyką, co nie umniejsza oczywiście świetnej grze City i Pepowi.
10.02.2019 18:08
Chyba Chelsea będzie miała szybkie zmiany kadrowe :D
10.02.2019 18:05
Moim zdaniem u nowoczesnego stopera najważniejsza jest ustawianie się, czytanie gry i agresja a nie siła, szybkość i wzrost. Ramos najlepszy stoper a ma 185 cm. Godib 187 cm.

Edytowano : 2019-02-10 18:07:56

Godin

Umtiti 182 cm jeszcze dużo jest "niskich" stoperów którzy są uważani za topowych.
10.02.2019 18:00
@seco555 tak według statystyk Sule jest najszybszy. Idźmy dalej, czy prędkość jest najważniejsza u stopera? Tak, u noweczesnego stopera 3 statystyki są kluczowe. Są to: siła, wzrost, szybkość. Z Twojego zdania wynikało że odczytujesz moje zdanie o weteranach jako obraze. W takim wypadku rozwiałem wątpliwości co do mojego stanowiska na ten temat. Na koniec mam pytanie. Czy zdania są odpowiednio krótkie? Czy użyłem zadowalającej ciebie ilości znaków interpunkcyjnych?
10.02.2019 17:56
Ależ rzeź City na Chelsea w pierwszej połowie. Aguero w mega formie.
10.02.2019 17:52
Sprowadzić Hernandeza, Lozano, Havertza, wykupić Jamesa i kadra kompletna.
10.02.2019 17:51
Kluby angielskie odpuszczają De Ligta z powodu menadżera. City a właściwie Pep nie wypowiada się dobrze o Raioli. I wątpliwe aby chciał mieć z nim coś wspólnego. United ma pretensje o podburzanie Pogba do konfliktu z Mourinho. Arsenal nie wspomina zbyt dobrze jego udziału przy transferze Mkhitaryana. Totenham i Chelsea niezbyt chętnie widzą współprace z Raiola. Chelsea robi tylko interesy z Zahavim. Barcelona też odpada z tego powodu Bayern raczej też. Zostaje Juve które ma dobre układy z Raiola ale nie jest w stanie spełnić chorych oczekiwań. Psg ma inne problemy. Czyli może wyjść na to że pomimo szumnych zapowiedzi zostanie w Ajaxie albo rozstanie się z Raiolą.
10.02.2019 17:39
Ja tam wierzę w naszych. Liczę na ofensywę, bo w defensywie to do marca możemy coś zmienić. Bo dopiero w marcu 0 , tyłu będzie ważne. Na pewno stracimy ze 2
10.02.2019 17:36
Pojawiały się informacje że jest dogadany z Realem.
10.02.2019 17:34
Jeśli Chelsea nie awansuje do LM po tym sezonie to całkiem możliwe, że Hazard już straci cierpliwość i będzie chciał zmienić barwy klubowe.
10.02.2019 17:33
Ulreich w Kickerze poinformował że Neuer powiedział mu że jest blisko powrotu. Sven jest pewny że Manu z Augsburgiem już zagra.

Edytowano : 2019-02-10 17:35:10

City bardzo przyjemnie się ogląda. Mają 1,2,3:0 i grają dalej. U nas gdzieś ten instynkt się zatracił. Gdzie te mecz po 5:0 czy więcej.
10.02.2019 17:23
Sarri już się chyba nie kryje z tym, że poszedł na wojne z Hudsonem-Odoi, fani są przez to wściekli na trenera Chelsea na twitterze, a City po niespełna 20 minutach prowadzi z Chelsea już 3:0. :)

Edytowano : 2019-02-10 17:25:28

25 minuta i już 4:0! xD Gundogan z bardzo ładną bramką
10.02.2019 17:08
Evina cały mecz na ławce Kielu. Hudson-Odoi poza składem Chelsea w meczu z City.
10.02.2019 17:00
Jastrzab 123
Niechcaco kliknalem na Twoj Profil i niespodzianka. Zobaczylem ze kibicujesz Bayernowi od 1996 roku czyli tak samo jak ja, ale malo tego. Jest napisane ze jestes z Gorzowa Wlkp. Skad jest moja i ciagle przyjezdzam tam (dokladnie Kłodawa) kiedy na jakis mecz Bayernu?
10.02.2019 16:49
Ulreich akurat wczoraj bardzo dobrze bronił, więc jeśli Neuer miałby się wykurować do pierwszego meczu z LFC to i tak jakoś miesiąc przerwy może się też odbić na jego grze. Tutaj wtedy dylemat albo ograny Ulreich albo doświadczony Neuer bez ogrania.
10.02.2019 16:43
Liverpool nas rozjedzie z taką grą i tyle
10.02.2019 15:47
Wczoraj w ofensywnie wyglądaliśmy bardzo dobrze. James profesor, to samo skrzydła zagrały bardzo dobrze. Thiago musi tych strat się wyzbyć bo będzie problem z Liverpool. Ciekawi mnie czemu Mueller na ławce byłem pewny, że zagra. Bez niego gra ofensywna wygląda lepiej. 3 bramki a że dwie powinniśmy dołożyć.

Obrona niestety niepewna, głupie błędy plus Ulreich to nie wróży za dobrze.
10.02.2019 14:20
@Janson ręce opadają ... nawet nie warto komentować. Jakie statystyki, że jest najszybszy ? i to wg Ciebie jest najważniejsze w przypadku stopera ? Proszę zacznij używać znaków interpunkcyjnych, a jedno ogromne zdanie dziel na mniejsze... Kolejne pytanie, czy napisałem weteran=obraza ?
10.02.2019 14:09
@seco555 i co tą ironią chciałeś osiągnąć według mnie wyśmiewasz w ten sposób umiejętności naszego zawodnika kwestionujesz statystyki walczac z wiatrakami gdyż nie dajesz żadnych sensownych argumentów jedyne co robisz to wyśmiewasz naszych zawodników i tak zawodnik 30+ to weteran i zgodzę się że to najlepszy wiek dla obrońcy bo jest już doświadczony tylko w przeciwieństwie do ciebie nie uważam słowa weteran za obraźliwe dla mnie to komplement jeżeli mówimy o obrońcy
10.02.2019 14:01
Ciekawi mnie skład Kovaca w Piątek gramy z Augsburg. Nie zdziwię się jak na szpicy zagra Mueller a Robert usiądzie na kawce. Może Kovac da odpocząć kilku piłkarzom Coman/ Gnabry ławka kosztem Riberego. Na Robben raczej bym nie liczył. Rafinha może zagra od początku do tego Davies, Martinez. Ciekaw jestem tego składu w piątek.
10.02.2019 14:00
Niektórzy tutaj piszą, że Borussia puchnie i obstawiają, ż mimo wszystko uda się zdobyć tego mistrza. Ja jednak nie jestem takim optymistą. Mamy 5 pkt straty i ciężkie mecze z obiema Borussiami, Lipskiem i Frankfurtem przed nami. Zobaczymy jak to się potoczy, ale obstawiałbym realnie 2 miejsce.
10.02.2019 13:42
No ciekawe jaki skład wystawi Kovac z Liverpoolem. I jak zawodnicy wejdą w mecz. Musimy coś strzelić. Nawet jak przegrany to ta jedna bramka na wyjedzie będzie jak skarb
10.02.2019 13:21
@Prezes42 tu nie o to chodzi żeby obrońca był tylko szybki ale jeśli mamy silnych i wysokich obrońców to wiadomo że będzie decydowała szybkość nie chodzi mi o to by Coman i Gnabry grali na ŚO ale chce aby nasi stoperzy byli tacy jak Sule wysoki silny szybki a poza tym będę porównywał prędkość skrzydłowych z piłką a obrońców bez piłki z prostej przyczyny skrzydłowy biega z piłką przy nodze a obrońca bez piłki go goni i to jest taka jakby "prędkość użytkowa"
@dzordan powiem tak może masz rację że takie są założenia trenera ale to wtedy znaczy że albo Boa albo Mats się do nich nie stosują bo latają obaj w pole karne
@seco555 śmieszne to są twoje wypowiedzi że Sule na skrzydle posłuchaj sobie co mówią eksperci pokroju Tomasza Ćwiąkały który podkreśla że w nowoczesnej piłce potrzebny jest szybki środkowy obrońca co więcej ten sam Tomasz Ćwiąkała były komentator Eleven obecnie Canal+ chwali Niklasa i podkreśla że jest to nasz najlepszy stoper to on przywołuje te statystyki rosłego Niemca dotyczące prędkości i jeżeli ty byś oglądał mecze Bayernu komentowane przez pana Tomka to byś znał wiele takich ciekawostek
@Umberto zgodę się że Niklasowi brakuje zwrotności ale to dalej półka wyżej od Jeroma i Matsa
Tak jeszcze warto się zapoznać z opinią pana Tomasza na temat przyszłości Bayernu bardzo ciekawie opowiada a jako ekspert ma prawo do gdybania na temat przyszłości, to znaczy każdy ma prawo ale jego zdanie ma trochę większy sens niż nasze.

https://www.youtube.com/watch?v=e09AKMofwE0

Edytowano : 2019-02-10 13:24:41

A i jeszcze jedno Real wygrywał 3 LM z rzędu wiesz kto był według statystyk najszybszym zawodnikiem w ich drużynie? Ronaldo? Bale? Nie. Najszybszymi piłkarzami realu są i byli Nacho oraz Varane czyli stoperzy

Edytowano : 2019-02-10 13:28:39

@hoven to nie chodzi o "mityczną prędkość" tylko jeśli cała trójka jest silna wysoka dobrze wyprowadza piłkę to musisz wziąć tych co gwarantują coś jeszcze a NIklas gwarantuje prędkość potrzebną w nowoczesnej piłce dlatego uważam że to on jest lepszy od weteranów w osobie Boa i Matsa
10.02.2019 13:14
Tydzień temu dyskusja James czy Muller teraz Boateng, Hummels czy Sule. A po Liverpoolu czuje temat kto po Kovacu.
10.02.2019 13:09
Bardzo dobry mecz, taki Bayern chciałbym oglądać zawsze. Pełna dominacja i co najważniejsze graliśmy pięknie i szybko, jeśli tak zagramy z Liverpoolem to wcale nie stoimy na straconej pozycji. W dodatku obydwie Borussie pogubiły punkty. Znakomita sobota.
10.02.2019 13:03
@Umberto i tu jest oczywiscie problem, ale "znawcy" od roku psiacza i jakiejs mitycznej szybkosci i tym ze nasi obroncy sa wolni, oni po prostu potrafia grac tylko przodem do bramki (wlasnie przez zwrotnosc) na to samo cierpi Javi i cierpial Alonso, dlatego Guardiola gral w srodku Lahmem bo ten byl zwrotny i przesuwal sie w ataku na skrzydlo
10.02.2019 12:46
@Janson

Sule to jest nasz najwyższy zawodnik więc nie wysyłanie go w pole karne przy rożnych to strata. Na początku jego kariery w Bayernie był zawsze w polu karnym. Kilka bramek dzięki temu zdobył. Więc raczej to nie odpowiedzialność Niklasa a raczej zalecenia trenera. A przy okazji ostatnio nasze rożne to tragedia. Kimmich większość dośrodkowań do nikogo.
Od asekuracji przy rożnych jest Alaba, Rafinha czy Thiago a nie Sule.


Ważne informacje Robbery poza treningiem. Neuer ciągle bez treningu bramkarskiego. Szanse że wróci na Liverpool coraz mniejsze.
A z Robbenem to ciężka sprawa. Oby jeszcze miał szanse zagrać bo jak narazie to wygląda na to że może już nie zagrać w naszych barwach. I właściwie nie wiadomo co z nim jest.
10.02.2019 12:19
Zależy jak to gra . Jurgus nie jest palcem robiony i pewnie będzie uczulał swoich zawodników żeby jak najmniej grali góra bo nie maja szansy z rosłymi obrońcami . Ma szybkich zwrotnych dobrych technicznie zawodników . Aż się prosi o grę na jeden kontakt . Zreszta już nie długo się dowiemy . Po pierwszym meczu będą wszystkie odpowiedzi na nasze przemyślenia pytania itp

Edytowano : 2019-02-10 12:24:12

Tak z innej beczki . Kiedyś tu pisał tez kibic MU. Chciałbym go zapytać co się dzieje z ta drużyna ? Nowe wcielenie czy jak. Grają fajna pile a nawet i Pogba to teraz kocur . Widać trener to nie tylko pachołek jak to tutaj co niektórzy piszą
10.02.2019 12:14
@Prezes42 a Sule na skrzydle bo przecież taki szybki
10.02.2019 12:02
Wystawimy Comana z Gnabrym na środku obrony wtedy będziecie mieli zwrotnych obrońców. Kij z tym, że każda główka przegrana, złe ustawienie się itp. byle by byli zwrotni :)
10.02.2019 11:42
Nici ze sprintu Sule bo zanim się odwróci to będzie wąchał smród pomocników Liv. On praktycznie idzie na raz wślizg i jednocześnie modli się żeby mu to wyszło . Lub za wcześnie się kladzie i to było super widać w meczu z Aptekarzami gdzie już schodził do wślizgu rozkraczyl nogi i tamtędy właśnie przeleciała piłka która 3 sekundy później znalazła się w siatce . Szybkość jak na tego kolosa + 6 koordynacja -6
10.02.2019 11:34
Dokładnie @hoven

Nieraz niektórzy blednie zakładają, ze jak zawodnik x w wieku 18 lat nie osiągnął klasy zawodnika y, to oznacza, ze nie ma szans wbić potem na podobny poziom.

Ja od miesięcy mówię, ze Gnabry to bardzo ciekawy zawodnik, który - co najważniejsze - notuje stały progres i gwarantuje dobre liczby. To mieszanka, która potrafi zdziałać cuda :)

Należy nie zapominać, ze zawodnicy rozwijają się w różnych okresach kariery i historia zna wiele przypadków świetnie zapowiadających się dzieciaków, którzy nie zrobili kariery, oraz wielu grajków, którzy na szczyt dochodzili latami.
10.02.2019 11:01
@dzordan tu wychodzi odpowiedzialność Niklasa a nie to co przeciwko Schalke Boa i Hummels razem w pole karne przeciwnika ale w swoje to tylko Boa się wracał przy golu 1:1 po co Hummels tyle siedzi w polu karnym przeciwnika ja nie wiem a sam Hernandez bardzo fajny zawodnik alczkolwiek chciałbym go na boku a w środku para De Ligt Sule chociaż Lucas też by był świetny
@Prezes42 każdy topowy zespół potrzebuje jednego szybkiego stopera do ratowania sytuacji dlatego to Sule jest liderem naszej obrony a obok niego potrzebujemy takiego gościa który też jest szybki bo Sule umie piłke rozegrać co prawda to nie poziom Matsa czy Boa ale fajnie te piłkę kopie a na chwilę obecną Matsa bym skreślił owszem zgodzę się top 1 rozygrywający stoper ale Boa jest w top 5 i nie popełnia aż tyle błędów z tyłu dlatego niestety ale to Mats powinien grzać ławę
10.02.2019 10:59
@Janson posiadasz jakieś statystyki zwrotności i przyśpieszenia ... ? To było pytanie retoryczne- wiadomo, że nie. Sule często gubi się na pierwszych metrach, polecam zacząć oglądać mecze. Porównanie Sule, który kiedyś pobiegł bez piłki z Gnabrym i Comanem, którzy swoje sprinty wykonują razem z piłką są co najmniej śmieszne.
10.02.2019 10:54
Juz kiedysb yla dyskusja tez o szybkosci Hummelsa i Boatenga ktorych obraza sie tu od ponad roku, niestety statystyka (obaj sa bardzo szybcy jak na obroncow) szybko ich uciszyla, widocznie jednak niektorzy nadal zanim cos napisza to NIE SPRAWDZA - a przeciez w internecie mozna to zroic tak latwo pawda @gregor ? no ale Gregor to gosc ktory chcial pilkarza zglosic do gry w maju czy jakos tak:)

Edytowano : 2019-02-10 10:58:19

ciesze sie ze Gnabry ktory wcale w doroslej pilce dlugo nie gra mimo ze widac u niego niedojrzalosc zaczyna udowadniac ze moga byc z niego ludzie - i to szybciej niz Coman. Malo to kto tu w Sergea wierzyl a on naprawde potrrafi zrobic cos fajnego i mial przeblyski ktore pozwlaaja wierzyc ze bedzie pilkarzem jak Ribery, oczywiscie ciezko osiagnac i utrzymac ten poziom ale zaloze sie ze to jego przeciwnicy obawiaja sie aktualnie najbardziej
10.02.2019 10:49
Dlatego przyjdzie Hernandez który jest trochę mniejszy, bardziej zwrotniejszy i szybszy. Bedzie para Sule - Hernandez.
Odniśnie jeszcze Sule to od kilku spotkań zwracam uwage że Sule nie wchodzi przy rożnych w pole karne. Tylko zostaje jako jeden z ostatnich z Alaba lub Thiago.
10.02.2019 10:42
Ciężko żeby Hummels który waży ponad 90 kg był zwrotny lub Sule który tej wagi ma prawie 100 kg.
Środkowy obrońca ma być silny, grać dobrze w powietrzu, ustawiać się na boisku. Zwrotność i przyspieszenie to ma mieć skrzydłowy.
Sule jest akurat szybki co w meczach często udowadniał. Hummels jest powolny, ale jeśli chodzi o umiejętność rozgrywania piłki to jest chyba nr 1 na świecie wśród stoperów.
10.02.2019 10:31
Jak mozna byc kibicem Bayernu i nie wiedziec ze Sule jest piekielnie szybki jak na stopera :D
10.02.2019 10:23
U Sule nie jest problemem szybkość tylko zwrotność, ale tak to jest jak się nie ogląda meczy tylko czyta onety.
10.02.2019 10:19
To nie jest przypadek że Poulsen mówi że on nie chce mierzyć się z Sule bo nie da się go wyprzedzić i przepchnąć i w ogóle to on nie ma pomysłu jak wygrać pojedynek z Niklasem.
Przypadkowe nie są słowa Gomeza który odmawia występu przeciwko nam bo wie że szybszy od Sule nie będzie, ten sam Gomez który nie miał problemu się mierzyć z Boatengiem i Hummelsem.
Sule w meczu z Realem zebrał pozytywne noty za występ przeciwko Ronaldo, którego nie jednokrotnie wyprzedzał ratując sytuację po błędzie Matsa.
Przypadkiem nie jest że trenerzy w Bundeslidze (w tym Kovac) kazali swoim podopiecznym unikać pojedynków z Niklasem i wszystkie długie piłki grać za Hummelsa/Boatenga.
A na koniec dla niedowiarków którzy prawdopodobnie nie oglądają meczy załączam dwa linki pokazujące jak szybki potrafi być Sule.
Pierwszy to oczywiście wyprzedzenie całej drużyny Mainz
https://www.youtube.com/watch?v=_0XMz1532I0
A drugi to pojedynek szybkościowy z Duglasem Costą który uchodzi za jednego z najszybszych piłkarzy świata
https://www.youtube.com/watch?v=pcl7uJ-ozUs
10.02.2019 09:56
@Umberto no właśnie Sule był wyprzedzany przez Mbappe a Hummelsa brał na szybkość Rebić chyba wiesz o co mi chodzi?
@gregor statystyki nie kłamią Sule jest naszym najszybszym zawodnikiem w tym sezonie biega szybciej od Comana czy Gnabrego dlatego Jupp powiedział że Niklas ma wszystko by być najlepszym ŚO na świecie brakuje mu tylko doświadczenia które musi zbierać bo jest szybki, silny, wysoki, dobrze gra piłką, rzadko podejmuje ryzyko straty piłki
10.02.2019 09:51
Wczoraj zagraliśmy dobry mecz aż przypomniały się stare dobre czasy jak dominowaliśmy przeciwników.
10.02.2019 09:29
@gregor Sule zrobił najszybszy sprint w Bayernie..

Edytowano : 2019-02-10 09:31:28

@gregor W tym sezonie Sule zrobił najszybszy sprint w Bayernie..
10.02.2019 09:21
Ciężko utrafić na wysokiego przy masie obrońcę który jeszcze byłby super zwrotny z reguły środkowi obrońcy to wieże wysokie i masywne tak by napastnik się o nich odbijał, ale defensywny pomocnik czemu by nie był takim piłkarzem który ma szybkość i zwrotność.
10.02.2019 09:14
Sule szybki? Przecież chłopak rusza się jak wóz z węglem...
Pokaż więcej

reklama