DieRoten.pl

Bayern Monachium ma już za sobą siedemnasty oficjalny mecz w ramach sezonu 2019/20. Tym razem drużynie prowadzonej przez Hansa Flicka przyszło rywalizować w pojedynku o punkty w Lidze Mistrzów.

reklama

Dzisiejszego wieczoru zespół rekordowego mistrza Niemiec pod wodza tymczasowego trenera Hansa Flicka w ramach czwartej kolejki fazy grupowej Ligi Mistrzów, podejmował na własnym podwórku ekipę Olympiakosu Pireus. Warto nadmienić, iż dla Bayernu było to dokładnie siedemnaste starcie o stawkę w sezonie 2019/20.

Ostatecznie mecz na wypełnionej po brzegi Allianz Arenie zakończył się w pełni zasłużonym zwycięstwem klubu ze stolicy Bawarii 2:0. Bramki dla "Gwiazdy Południa" zdobywali kolejno Robert Lewandowski oraz wprowadzony po przerwie Ivan Perisic.

Choć gra zespołu "Dumy Bawarii" pozostawiała wiele do życzenia, to najważniejszym faktem bez dwóch zdań jest to, że mistrzowie Niemiec zapewnili już sobie awans do 1/8 finału rozgrywek Champions League − po czterech kolejkach Bayern ugrał 12 na 12 możliwych do zdobycia punktów.

Do akcji podopieczni Hansa Flicka wracają już niebawem, albowiem w najbliższą sobotę w arcyważnym i prestiżowym pojedynki monachijczyków czeka popularny na całym świecie "Der Klassiker" z Borussią Dortmund. Początek boju w Monachium dokładnie o 18:30.

Thiago i Coutinho na ławce!

W porównaniu do poprzedniego spotkania, w którym to piłkarze "Gwiazdy Południa" w ramach dziesiątej kolejki niemieckiej Bundesligi zostali rozbici przez Eintracht Frankfurt 5:1 (jedynego gola zdobył niezawodny Robert Lewandowski), trener Hans Flick dokonał łącznie trzech zmian.

Jak już doskonale wiemy poza szeroką kadrą Bayernu znalazło się dokładnie trzech zawodników. Mowa rzecz jasna o takich piłkarzach jak Fiete Arp (złamana kość łódeczkowata w dłoni), Niklas Suele (zerwane więzadło krzyżowe w kolanie) oraz Lucas Hernandez (kontuzja kostki).

Zgodnie z wczorajszymi zapowiedziami 54-letniego szkoleniowca, od samego początku w wyjściowej jedenastce znalazł się dziś między innymi Javi Martinez. Sporym zaskoczeniem może być jednak posadzenie na ławce rezerwowych Philippe Coutinho oraz Thiago.

W związku z tym mając na uwadze obecną sytuację kadrową, mistrzowie Niemiec dzisiejsze zawody na Allianz Arenie rozpoczęli w następującym ustawieniu: Manuel Neuer w bramce, Benjamin PavardJavi Martinez, David Alaba oraz Alphonso Davies w defensywie. W środku pomocy wystąpił duet Leon Goretzka oraz Joshua Kimmich.

Na skrzydłach biegali natomiast Kingsley Coman oraz Serge Gnabry. Z kolei za plecami Roberta Lewandowskiego wystąpił Thomas Mueller. Jeśli mowa o ławce rezerwowych, to zasiedli na niej tacy piłkarze jak Sven UlreichJerome Boateng, Mickael CuisanceCorentin Tolisso, Thiago, Ivan Perisic oraz Philippe Coutinho.

Bayern dominuje, ale wali głową w mur...

Pojedynek w Monachium zaczął się w miarę dobrze dla monachijczyków, którzy od samego początku starali się stworzyć zagrożenie pod bramką Olympiakosu. Na pierwszą groźniejszą akcję mistrzów Niemiec musieliśmy czekać do 4. minuty, kiedy to uderzenia na bramkę Jose Sa spróbował Leon Goretzka.

W kolejnych minutach monachijczycy budowali sobie coraz to większą przewagę, ale nie wynikało z tego nic pożytecznego. Mimo wszystko goście z Pireusu nie zamierzali się tylko przyglądać grze swoich rywali, albowiem w 16. minucie z prawego narożnika strzelił Randjelovic, jednakże Serb nieco się pomylił.

Podopieczni Hansa Flicka zdominowali swoich przeciwników i robili co w swojej mocy, aby przedrzeć się pod bramkę wicemistrzów Grecji, którzy skutecznie odpierali kolejne ataki "Bawarczyków". Nieco później powinno być 1:0 dla gospodarzy, ale Thomas Mueller zbyt długo zwlekał z wykończeniem akcji i zmarnował dogodną okazję.

Bayern nie poddawał się, ale w dalszym ciągu brakowało skuteczności i decydującego podania... Ostatnie kilkanaście minut zostało w pełni rozegranych pod dyktando FCB − szczęścia próbowali między innymi Lewandowski, Goretzka, czy chociażby Coman.

Na minutę przed końcem regulaminowego czasu gry Kimmich dośrodkował idealną piłkę wprost na głowę Benjamina Pavarda, który nieznacznie się pomylił i trafił tylko słupek. Mimo kilku okazji pierwsza połowa zakończyła się bezbramkowym remisem.

Lewandowski i Perisic zapewniają awans

Początkowo mistrzowie Niemiec powolnie budowali swoje akcje bramkowe, ale podobnie jak w pierwszej części spotkania, podopieczni Hansa Flicka bardzo szybko zdominowali swoich rywali i całkowicie przejęli kontrolę nad meczem.

Choć "Bawarczycy" dwoili się i troili, aby zdobyć upragnionego gola, to na pierwsze trafienie przyszło nam czekać aż do 69. minuty, kiedy to dośrodkowanie Kingsley'a Comana z prawej flanki wykorzystał nie kto inny, a Robert Lewandowski. Warto nadmienić, iż dla Polaka było to już szóste trafienie w tej edycji rozgrywek Ligi Mistrzów.

Zdobyta bramka nieco podbudowała monachijczyków, którzy byli teraz znacznie pewniejsi, choć w dalszym ciągu brakowało im skuteczności i odpowiedniego wykończenia pod bramką rywali. Pod koniec trener FCB postanowił wprowadzić na boisko trochę świeżości w osobach Tolisso, Perisica i Coutinho.

Jak się później okazało Flick trafił w dziesiątkę wpuszczając na murawę chorwackiego skrzydłowego − na dwie minuty przed końcem meczu Ivan z bliskiej odległości mocnym uderzeniem pokonał golkipera Olympiakosu i przypieczętował tym samym zwycięstwo swoich kolegów, którzy tym samym awansowali do 1/8 finału Ligi Mistrzów.

Na przygotowania do następnego spotkania piłkarze rekordowego mistrza Niemiec będą mieli raptem dwa dni, albowiem już w najbliższą sobotę czeka nas starcie, które cieszy się ogromną popularnością na całym piłkarskim globie − Bayern w ramach tak zwanego "Der Klassikera" podejmie u siebie Borussię Dortmund.

Raport meczowy

06.11.2019, 18:55 Liga Mistrzów
Raport jeszcze nie gotowy!
źródło: Własne

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

KOMENTARZE (201)

reklama



08.11.2019 15:53
@predator Nie do końca mu (Erikowi) odmawiam, chociaż nigdy innej twarzy nie pokazał i odpadł z Totkami przez uparte realizowanie Tiki-Taki. W sumie bliżej mi do stwierdzenie że ma jedna koncepcję niż wiele ale za krótko go oglądam by jednoznacznie ocenić. Stwierdziłem że nie mając takich piłkarzy jak będzie chciał nie da z siebie 100% tak samo jak każdy poprzedni trener (każdy miał związane ręce). Oczywiste jest że trener musi się dostosować ale według mnie to po pierwsze trener wybiera kogo chce i ewentualnie klei coś z tego co dostanie w przypadku gdyby nie udało mu się nikogo załatwić. Niestety u nas działa to na odwrót.
Co do pracy Pepa w Barcy. Vila nie był klasyczna 9. Klasyczną 9 był odrzucony przez niego Ibra.
08.11.2019 15:49
Każdy trener ma swoją koncepcję. Jupp jechał swoim 4-2-3-1 jak walec, Pep próbował kombinować, Carlo.......no właśnie nic nie zmieniał, Kovac natomiast próbował na siłę grać 4-3-3 co mu totalnie nie wychodziło. Teraz ciężko mówić jakim stylem chciałby grać Ten Hag jakby objął Bayern. W momencie objęcia przeanalizowałby możliwość jakimi można grać, być może poprosiłby o zawodników z którymi chce budować skład i leżą w jego 11. Ale nie ukrywam że bardzo chciałbym zobaczyć holendra jako trenera Bayernu.
08.11.2019 15:38
@Janson trochę masz rację, trochę nie. Pomysł z Ribérym jako fałszywą dziewiątką Guardiola sam zarzucił, bo Ribéry nie był w stanie spełnić związanych z tą rolą oczekiwań. Klasyczną dziewiątkę miał natomiast i wcześniej, w Barcelonie, ale ponieważ gra ofensywna była podporządkowana Messiemu, musiał ją wykorzystać inaczej. I wykorzystał; gdyby Villa nie grał wówczas na lewym skrzydle, Messi nie miałby tyle miejsca w środku. Początkowo taki sam pomysł Guardiola miał na Lewandowskiego, na Müllera z kolei pomysłu nie miał w ogóle. Potrzeba było czasu, refleksji i analiz, żeby Guardiola zrozumiał, jak z tymi, a nie innymi piłkarzami stworzyć coś nie mniej efektywnego, równie sprawnego i ładnie grającego jak jego Barcelona. Jasne, przy tej okazji zarząd popełnił liczne błędy (zakup Goetzego, odpuszczenie De Bruyne'a itp.), ale zarazem Guardiola znany jest przecież z tego, że domaga się dla siebie nieograniczonej władzy, a znowuż jego transfery często bywały - i wciąż bywają - nieraz średnio udane. To małżeństwo było skazane na porażkę, niestety, bo dopóki Bayernem rządzą Hoeneß i Rummenigge, żaden trener nie będzie mógł realizować w pełni swojej autorskiej wizji, a nawet już kiedy obaj panowie odejdą, sytuacja ekonomiczna i model biznesowy klubu pozostaną takie same. Bayern to bogaty klub, ale nie stać go na kupowanie sobie co roku kilku nowych piłkarzy po 40-80 mln euro; co gorsza, jeśli Hernandez okaże się niewypałem, prawdopodobnie na długo będziemy mogli zapomnieć o takich inwestycjach.

Styl Alaksu ten Haga sprawdza się w Ajaksie. Dotyczy to wszystkiego: od zarządzania zespołem przez wspieranie rozwoju młodych piłkarzy aż po koncepcje taktyczne. To jest pewna synergiczna całość, której w Bayernie nie da się powtórzyć. W Amsterdamie są inne oczekiwania, inne pieniądze, inne plany krótko- i długofalowe; inna presja, inne nastawienie kibiców i inwestorów. Żeby stworzyć ten Hagowi optymalne warunki do pracy, trzeba by przemodelować Bayern całkowicie, a to się z oczywistych względów nie stanie. To, kto biega po boisku i w jakim ustawieniu, z jakim nastawieniem i w jakiej konfiguracji, też jest wypadkową tych wszystkich okoliczności. Co jednak ważniejsze, jeżeli zakładasz, że do reliazcji swojej ewentualnej wizji Bayernu ten Hag będzie potrzebował takich samych piłkarzy, jakich ma w Ajaksie, zakładasz również, że ten Hag ma tylko jedną działającą koncepcję, innych zaś ani nie posiada, ani nie jest w stanie wypracować. Wielki trener, taki jak Guardiola, zaadaptował się do tego, co miał w Bayernie. Czy gdyby miał więcej odpowiadających mu klocków, mielibyśmy tryplety? Może tak, może nie; w swoim ostatnim sezonie Katalończyk był już tego bardzo, bardzo bliski, w City jak dotąd nawet nie otarł się o finał Ligi Mistrzów, choć warunki pracy ma bardziej komfortowe. Najważniejszy wniosek jest jednak taki: jeśli ten Hag jest trenerem na miarę Bayernu, musi mieć pomysł na piłkarzy, którzy w tym Bayernie grają, i w ogóle klub innego kalibru. Stwierdzając, że w Bayernie nie ma tego, czego potrzebuje, po prostu mu tego odmawiasz.
08.11.2019 14:58
@FanGraczyBayern Racja i obecny Bayern jest pod niego zbudowany ale Lewandowski pewnych rzeczy nie przeskoczy. Nie będzie tak schodził do skrzydeł i rozgrywał jak Tadic (który nie jest tak skuteczny i nie gra tak dobrze tyłem do bramki jak Polak). Polak też mistrzem dryblingu nigdy nie był nie jest i nie będzie (nie mylić dryblingu z przyjęciem kierunkowym bo to ma na najwyższym poziomie). Po prostu Lewandowski, jak i większość naszego składu (co niżej pokazałem) nie pasuje do stylu Holendra. Pytanie czy chcemy go bo podobała nam się gra jego Ajaxu? Według mnie tak. Czy chcemy grać jak jego Ajax? Chyba tak. Jeżeli Erik ma coś zbudować to trzeba mu zapewnić materiały takie jak on chce a nie dać mu i masz buduj z tego. Poprzedni trenerzy pokazali ze tak się nie da nic wielkiego osiągnąć.

Edytowano : 2019-11-08 15:02:45

Jupp też odsunął Krossa (który był świetny) na rzecz Martineza bo takiego zawodnika potrzebował do koncepcji.
08.11.2019 14:43
@Janson
Pod takich piłkarzy jak Lewandowski to raczej się buduje zespoły, a nie sadza na ławce. Lewy jest typową "9" ale gra trochę inaczej niż w poprzednich sezonach. Też kiedyś tak jak Muller był drewniany technicznie, teraz między nim, a Niemcem wielka przepaść na korzyść Polaka

Edytowano : 2019-11-08 14:44:23

@tapczan
Bild pisał, że chciał się zgodzić na pracę do końca sezonu, jakieś mało wiarygodne źródło pisało, że niby nie
08.11.2019 14:42
@JazGod Jaki to trener niby deklarował pracę tylko do lata ? Bo chyba nie mówisz o Wengerze, który nie chciał się zgodzić na pracę właśnie tylko do końca sezonu.
08.11.2019 14:35
Kahn o poszukiwaniach trenera: Nie można działać lekkomyślnie

Jak Flick zacznie przegrywać mecze w BL - to zacznie im się palić pod d ...
I wtedy nagle przyjdzie czas na lekkomyślne decyzję.

Mogli mieć trenera który deklarował pracę nawet tylko do lata - to nie.
I mieli by czas na znalezienie odpowiedniego trenera od lipca
08.11.2019 14:33
To co się wyczynia względem Flicka to skandal. On jest teraz trenerem i to on decyduje kto gra. Thiago i Cou odpadli, trudno widocznie trener chce inaczej, ma inną wizję. Wara mu wchodzić w kompetencje. Przypomnę jak Pepa zmusili do grania piłkarzami których nie chciał, zamiast jego "wymarzonych". Ciekawe czy byłyby tryplety zamiast dubletów gdyby udało mu się grać z fałszywą 9 (przypomnę pierwotnie miał nią być Ribery) zamiast zwykłą 9. Co by było gdyby zamiast Dante/Benati miał Laporte którego chciał. Co by było gdyby zamiast Mullera mógłby grać KdB. Carlo tez chciał grać inaczej niż zarząd tego oczekiwał. Przypomnę Real Carlo to wymiana ciosów z każdym przeciwnikiem, a często z nawet nastawieniem defensywnym i grą z kontry. A w Bayernie musiał grać odwrotność tego. W Madrycie miał napastnika grającego pod skrzydłowych w Bayernie dostał skrzydłowych grających pod napastnika. Kovac też chciał grać inaczej. Tajemnicą poliszynela jest że Chorwat chciał Jovicia (pewnie jako partner do Lewandowskiego bo Kovac lubił grać duetem napastników), Rebicia, chciał grać 3 obrońców. Jednak zarząd chciał inaczej.
Co czeka Ten Haga? Holender uwielbia formację 4-3-3 (próbował jej Kovac w tym sezonie jak wyszło widać), gra z fałszywą 9, Gnabry jeszcze by się nadał (gra w reprezentacji na tej pozycje z sukcesami) a co z Lewandowskim? Owszem Ajax gra z klasyczną 9 ale tylko w lidze przeciwko murującym się ogórkom. Czy Lewy pogodziłby się z ławką oczywiście że nie. W pomocy grają praktycznie same "ósemki" takie jak Tolisso i Goretzka (nie mówcie że Schöne (tak wiem go już nie ma ale to z nim odnosili sukcesy) i van de Beek są lepsi od nich bo to nie prawda, De Jong tak ale oni nie). Ten Hag preferuje szybkich i obdarzonych dryblingiem walecznych bocznych obrońców (poza Davisem nikt nie pasuje). W obronie grają u niego mobilni i dobrze operujący piłką wysocy stoperzy (tylko Sule, na upartego, spełnia te warunki z naszych obrońców) a na skrzydłach mają skrzydłowych grających piłką a nie dryblerów, Gnabry i Coman (i potencjalnie Sane) tacy nie są. Znowu bierzemy trenera który do nas nie pasuje i znowu on nie da z siebie maksa. Przykre. Na dobrą sprawę do tej gry Ajaxu pasują jedynie (bramkarzy nie liczę) Sule, Kimmich (jako pomocnik), Davis, Gnabry (ale nie obecnej pozycji), Thiago, Tolisso, Goretzka, Cuisonse (dalej nie wiem jak się to pisze) Lewandowski (jako opcja B), czyli nie bo szkoda mieć taką 9 na ławce a Ten Hag gra bez takiego zawodnika, i jeszcze na mega upartego Muller jako rezerwowa fałszywa 9. Słabo to widzę raczej holender skończy jak Kovac.
08.11.2019 13:18
poszukiwanie nowego trenera w Bayernie wg 442oons
https://www.youtube.com/watch?v=6f6B4XKVRqY
:D:D:D:D:D:D:D
08.11.2019 13:12
Jak chcemy coś stworzyć kreatywnego z przodu to musi grać Coutinho i Thiago. Tylko, aby umiejętności piłkarskie poparli również agresją w grze. Nie możemy każdej akcji ciągnąć skrzydłami. Thiago musi wyzbyć się tych głupich strat, które trapią go od ponad roku. Goretzka jest dobry jako zabezpieczenie tyłów. Jutro środek pomocy widziałbym taki: Goretzka i Thiago.

Dortmund może być nieco zmęczony meczem z Interem chodź na AA wyjdą naładowani to pewne. Dla nas mecz z Olimpiakos był jak sparing.
08.11.2019 12:48
@Kimas Też mi się tak wydaje - na pewno zagrają minimum połówkę. Liczę na zwycięstwo i zero z tyłu.
08.11.2019 12:43
Jutro ostatni mecz pot dwa tygodnie przerwy. Zwycięstwo mogło by nas mega wzmocnić mentalnie. Trochę boję się o obronę natomiast czyste konto powinno dać nieco więcej pewności siebie.

W ataku pełen pakiet na szczęście więc jest w kim wybierać. Pierwszy raz od dawna mam problem z wytypowaniem składu. Za Kovaca trafiłbym pewnie 95%

Moim zdaniem Thiago i Coutinho odpoczywali w LM, aby być gotowym na Dortmund.
08.11.2019 12:18
Kimmich- Pavard - Javi - Davies, a środek pomocy Goretzka/Tolisso przed nimi Tomek, jestem bardzo ciekawy, jakby, to wyglądało, bez Cou i Thiago...

Edytowano : 2019-11-08 12:20:19

Nawet gdyby BVB wygrało, to jest multum meczów i spokojnie mistrza zrobimy, może w zimie ktoś nas wzmocni, choć mało prawdopodobne...
08.11.2019 12:14
Skoro ponoć gryźli trawę to niech zagrają po połówce - zawsze to więcej możliwości i można zaskoczyć przeciwnika.

Ciekaw jestem wyjściowej jedenastki i zmian, choć mam wrażenie, że z Grekami Flick bał się dokonać wcześniej zmian.
08.11.2019 12:10
Kovac wyleciał za wynik grając w składzie głównie Coutinho więc nie ma się co dziwić, że Flick próbuje coś zmienić.
08.11.2019 12:00
Dobrze, niech ich posadzi na ławie jeśli ma to wywrzeć na nich motywację do gry i poprawy. Nikt nie powinien mieć miejsca za ładny uśmiech.
08.11.2019 11:57
Ponoć Thiago i Cou gryźli trawę na treningach u Flicka - więc moje pytanie co szczególnego widzi w Mullerze i Goretzce ?
08.11.2019 11:54
To, że będzie mniej magiczny środek, to spoko,.rozumie jego koncepcje, problem jest taki, że Tolisso/Goretzka, to jak narazie lekkie drewna, mało walczą, słabo biegaja, a tam trzeba grać na wysokiej intensywności, rozegrać gre itp itd, Thiago jako jedyny podchodzi do gry i nie boi się pilki, nie chowa się za drugim zawodnikiem jak nasze asy...notuje straty, ale przy tylu podaniach, to normalne...chętnie zobacze jak sobie poradzą bez Hiszpana i Brazylijczyka, może być, to ciekawe...wydaje mi się, że Thiago był też mocno forsowany, zwłaszcza u Anczela, ławka mu dobrze zrobi.
08.11.2019 11:49
Mogą grać po połowie - w pierwszej części Muller i Goretzka - natomiast w drugiej Thiago i Cou lub odwrót - nie wyobrażam sobie każdego meczu z tą pierwszą dwójką przez większość czasu.
08.11.2019 11:49
Toć Muller jest kompletnie bez formy z Goretzką... Jeśli Thiago i Cou na ławkę to jest to bez sensu
08.11.2019 11:44
@AdiFantasti
Z ciekawości wszedłem na stronę kibiców Barcelony i tam to przeczytałem
08.11.2019 11:43
08.11.2019 11:35
Thiago i Coutinho będą tylko rezerwowymi w Bayernie u nowego trenera Filcka. Flick twierdzi, ze obaj są w tej chwili za słabi na to, co chce osiągnąć z Bayernem (Bild)

Nie wiem czy Muller i Goretzka są od nich lepsi ale ok
08.11.2019 11:07
Thiago także nie można odmówić zaangażowania czy walki w obronie ... od czasów Carla i zeszły sezon dobrze sobie radził w odbiorach tylko w tym sezonie coś nie równo gra, myślę że z BVB Kimmich pójdzie na prawą stronę, Pavard do środka obrony, Alaba na lewą a obok Leona zgra właśnie Thiago.
08.11.2019 10:42
Thiago w ciągu dwóch ostatnich sezonów już pokazał ile daje nam jego technika i przegląd pola.
08.11.2019 10:39
Ja stanę w obronie Flicka co do wystawiania Leona i Mullera, musicie zrozumieć że oprócz techniki rozegrania i przeglądu pola, istotne bardzo jest aby zawodnicy gryzli trawę i grali w obronie a tego Mullerowi napewno nie można odmówić, chce tylko przypomnieć że gdy wygrywaliśmy lm to na środku grał javi i basti dzięki czemu planowaliśmy w środku pola, teraz jako defensywny gra mały filigranowy thiago .. nie widzicie różnicy? Dlatego może Flick daje szansę innym aby drużyna zyskała pewność między obrona a atakiem
08.11.2019 10:14
@DieRoten kolega @FanGraczyBayern dobrze powiedział. Rożnica jest kolosalna odnośnie techniki, przeglądu pola.
08.11.2019 09:46
@DieRoten
Nic, ale Muller z Goretzka też nic. Więc w takim wypadku lepiej już mieć dobrze wyszkolonych technicznie niż bez obrazy dla nich ale technicznych drewien
08.11.2019 09:37
Co takiego gra ten Thiago i Coutinho, że chcielibyście ich koniecznie w wyjściowej 11?
08.11.2019 09:27
Dwa drewna Muller i Leon. Zmiast Cou i Th6. Masakra już widzę, jak nasza gra będzie wyglądać...
08.11.2019 09:25
A ja tam lubię jak Coman gra bo robi wiatr na skrzydle a po za tym jak ma być coś z nie go to musi grać .
08.11.2019 09:24
Nie rozumie tego narzekania na Daviesa, gość w obronie daje rade, lepiej mi się podoba niż drewno Alaba, który praktycznie pozwala na dośrodkowanie i stoi 3 metry od przeciwnika...Flick powiedział, ze Tomeczek ma wielka role do odegrania, widocznie może chce zrezygnować z technicznego środka pola na rzecz bardziej drewnianych, czyli Ballack, Tolisso, a przed nimi Tomek, jak Thiago i Cou rozpoczną na ławce, to wszystko wiadomo...BVB chyba idzie z forma do góry, dla mnie ten mecz jutro, to wielki znak zapytania:)
08.11.2019 08:56
Jak znowu zobaczę Comana i Mullera to aż się odechce obejrzeć

Edytowano : 2019-11-08 08:59:10

Nie można faworyzować Mullera i Goretzka tylko dlatego że są Niemcami. Zagrali słabo więc niech szansę dostaną Thiago i Cou
08.11.2019 08:31
Moim zdaniem będą bardzo ciekawe pojedynki na lewej stronie jeśli tylko zagra Sancho - nasz Phonsie jest szybszy, tylko ma problem z ustawianiem się, bo nie gra tak naprawdę na swojej pozycji, na siłę został przesunięty na LO - ale powiem szczerze, że pojedynki biegowe będą interesujące.

Liczę mimo wszystko na Thiago i Coutinho w pierwszej 11. Na treningu podobno dupskami targali ziemię.
08.11.2019 08:25
Nie widze tego meczu z BVB. Mierna obrona + ten Davies na lewej..to się może nie udać. Liczyć na to, że Sancho z Reusem nie zagrają, a nasi zagrają mecz rundy..bo przegrać na AA bo serii takich wyników z bvb nie wypada ;p
08.11.2019 08:17
Bayern XI: Neuer - Pavard, Martinez, Alaba, Davies - Kimmich - Mueller, Goretzka - Gnabry, Coman - Lewandowski

Według Kickera tak mamy grać. Flick chyba faworyzuje Müllera....

Edytowano : 2019-11-08 08:23:48

Ale środek bardzo kreatywny :D
08.11.2019 08:13
To się jeszcze okażę z tym Flickiem, pamiętajmy że żaden z niego trener, głownie działał z boku a teraz musi wyjść z cienia i objął drużynę w kiepskim momencie, kiedy morale drużyny poleciały w dół, jeśli wygramy w sobotę drużyna może się rozpędzić a Flick błyśnie, to bardzo ważny mecz.
@DarthSmd jasne każdy widzi inaczej, masz prawo sądzić że Bayern posiada najmocniejszą kadrę w Niemczech ja natomiast stawiam remis ze wskazaniem na Dortmund i nie dlatego że Hummels teraz tam gra.
08.11.2019 07:40
Dlaczego moje wpisy zostały usunięte , może mi ktoś to wytłumaczyć ?
08.11.2019 06:41
To będzie ciężki mecz.
08.11.2019 06:04
Wolfsburg żenada, Gladbach dobra robota.
08.11.2019 05:26
BVB będzie zmęczone meczem z Interem, intensywne bardzo pojedynki z Włochami, gdzie my na spacerku bylismy, zresztą gramy na AA, tyle zawsze gadali,że są w formie itp itd, ale zawsze jednak nie wytrzymali presji w tunelu i przegrywali...jutro liczę na 3 pkt, możemy naprawdę spokojnie, to zrobić, byle tylko się nie odkrywać i nadziewać na kontry:) ...czuje pozytywny wynik:)
07.11.2019 23:46
W klubie Flick ma zaufanie, że przywróci drużynę na właściwe tory. Ponadto szefowie zarejestrowali, że Flick wielokrotnie szukał bezpośrednich dyskusji z graczami i docenili to. Scena z Javim Martínezem na ławce była niezapomniana [@Plettigoal]

Na następne lato idealnym kandydatem Bayernu jest Erik ten Hag. Holender może sobie wyobrazić powrót do Bayernu, ale dał jasno do zrozumienia, że pozostanie w Amsterdamie w tym sezonie. Rummenigge, który wraz z Brazzo odpowiada za znalezienie trenera, jest wielkim fanem Ten Hag [@Plettigoal]

Rzecznik klubu powiedział BILD, czy Hansi Flick może pozostać trenerem po meczu w Dortmundzie: „W tej chwili nie będziemy tego komentować”
07.11.2019 23:26
@DarthSmd no to wiadomo że tak ;) a co do kontuzji to bvb też odczuje siłę w ataku w sobotę bo chyba nie zagra Reus bo jeszcze nie trenuje więc ciężko sobie wyobrazić żeby wyszedł na nas, a w dodatku sancho naciągnąl mięsień uda we wtorek więc szykują się spore osłabienia w ataku u nich ;)
07.11.2019 23:21
@Jurgen1982

Ja mówię o ogólnej sile kadry (tzn. na papierze), kontuzje to inna sprawa. Gdyby z BVB wyleciało dwóch podstawowych środkowych obrońców, to raczej tez by to mocno odczuli.

Edytowano : 2019-11-07 23:23:41

U nich też dla przykładu Gotze, Hazard czy Brandt szału nie robią...
07.11.2019 23:17
@DarthSmd przy tych kontuzjach których nalapalismy to się trochę zrownalo. Jakby był Sule, Lucas i Boateng inaczej byśmy mogli zestawić obronę, a tak to wystawianie młodego Daviesa może się skończyć nieciekawie

Edytowano : 2019-11-07 23:20:15

W pomocy, tolliso, Gnabry, Muller i Goretzka cały czas przeplatają dobry mecz ze słabym, więc nie ma tej stabilności która jest nam potrzebna.

Edytowano : 2019-11-07 23:21:18

Ale myślę że za 2 miesiące będziemy jechali jak walec ponownie :)
07.11.2019 23:15
@DonJupp4ever

Czemu niby ktoś ma nie twierdzić, że mamy najsilniejszą kadrę w Niemczech? Ty uważasz, że mamy gorszą (twoje święte prawo), ja (+ część tutejszych bywalców), że mamy lepszą.
07.11.2019 23:14
@DonJupp4ever sami żeśmy im wzmocnili obronę :p ale masz rację że mamy teraz podobne składy dlatego będzie mam nadzieję wyrównany mecz, bo niczego nie można brać za pewnik w sobotę.
07.11.2019 23:09
Kadrowo jestesmy na tej samej pozycji co Dortmund ktore sie lepiej uzupelnilo skladem od nas, wiec nie piszcie ze kadrowo jestesmy najlepsi w Niemczech, tak jak slusznie @hoven zaznaczyl ze tylko Nojer i Lewy to nasze przewagi reszta pilkarzy Bayernu na rowni z Dortmundem za to zoltki maja mocniejsza obrone i srodek pola.
07.11.2019 23:05
Poprostu są tu użytkownicy którzy na siłę chcą narzekać, udowadniać że mamy skład na 2 ligę, a jedyny trener na świecie który może przyjść to ten hag :)
Pokaż więcej

reklama