Dzisiaj w ataku brakowało nam szybkości którą mógłby dać Timo, widać że sam zawodnik chce dl nas dołączyć to byłoby idealne wzmocnienie
20.12.2018 03:13
Pierwszy raz spodobał mi się Sanches, szkoda ze czerwona kartka go teraz wykluczy.
19.12.2018 23:34
Przerwa przed rundą wiosenną powinna być czasem na znalezienie nowego trenera, dopiero potem można pomyśleć o wzmocnieniach. Jeden skrzydłowy, Pavard i De Ligt razem z jakimś utalentowanym bocznym obrońcą rozwiążą problemy. Marzy mi się Werner ale jego przyjście to raczej kwestia dwóch sezonów
19.12.2018 21:23
Zidane? To ten który przy dużym szczęściu ślizgał się w rozgrywkach pucharowych a w ligowych był weryfikowany przez lepsze zespoły? Dobry trener ale nie wybitny, dużo pracy przed nim i nikogo w Bayernie nikt taki nie obchodzi to nie poziom Juppa
18.12.2018 17:29
Nigdy nie byłem fanem Murinho ale może jego charakter pomógłby posklejać zespół. W Manchesterze miał to czego chce wielu kibiców u nas: bezmyślnie wydawane pieniądze na pojedyncze gwiazdki, które nie tworzą drużyny. W bayernie dostałby stabilność
18.12.2018 13:47
Świetnie byłoby zobaczyć go w bayernie
16.12.2018 19:13
To śmieszne jak gramy ale ofensorzy pokazali charakter, brak taktyki w obronie jest widoczny.
12.12.2018 22:55
Kovaca trzeba zwolnić po sezonie niezależnie od wyniku teraz
12.12.2018 22:52
Mecz słaby ale przynajmniej mentalnie coś się ruszyło
Edytowano : 2018-12-12 22:51:53
Hejt na Goeretzkę jest nieuzasadniony
12.12.2018 22:51
Takie podniesienie się jest ważne, do tej pory odpadaliśmy na styk, może Kovac to nie trener na Bayern ale piłkarze wreszcie udźwignęli odpowiedzialność, może to zmieni się wiosną
Edytowano : 2018-12-12 22:50:31
i wreszcie przebijemy półfinał
12.12.2018 22:49
Krytyka klubu musi być konstruktywna, najazd na piłkarzy własnych kibiców nie może mieć miejsca. Cieszy pierwszy od dawna ważny gol Lewandowskiego. Może odbuduje to go przed fazą pucharową?
12.12.2018 22:46
Pisanie o "czarnym" jest lekko nie na miejscu
Edytowano : 2018-12-12 22:41:06
Radzę szanownym kolegom zmienić ton bo ciężko akceptować obrażanie naszych zawodników
12.12.2018 22:40
Jeśli nie wygramy grupy to niestety kovac out, chociaż odżyła we mnie nadzieja w jego odrodzenie
Edytowano : 2018-12-12 22:39:44
Uparte stawianie na Boatenga zamiast Hummelsa świadczy o głupocie, Boa niestety zawodzi na całej linii
12.12.2018 22:39
Szkoda bo Thomas dzisiaj dobrze grał ale ważne że Ajax i tak jest osłabiony, wykończymy ich kondycyjnie, dla nich gra w 10 jest bardziej bolesna. Musimy ogarnąć defensywę bo przy fajnie wyglądającym Lewandowskim, Mullerze i Gnabrym, defensywa mocno odstaje, środek tak samo
Edytowano : 2018-12-12 22:38:07
Kod zbanuje Daro?
12.12.2018 22:37
De Ligt i Pavard to mus, de Jong mniej mnie przekonuje ale czemu nie? Wciąż to lepszy zawodnik niż Sanches na którego Kovac uparcie stawia, warto dać mu szansę
12.12.2018 10:02
Bardzo mądra i dojrzała deklaracja, żaden medal czy pieniądze nie są warte kalectwa. Takie stawianie sprawy świadczy o sile a nie słabości charakteru
10.12.2018 22:04
Mandzukic potrafi strzelać kiedy zespołowi nie idzie, nie jest tak jak Polak uzależniony od poziomu zespołu w którym gra. Do tego potrafi kreować sytuacje strzela ważne bramki i przy nich asystuje. Nie zawodzi u niego psychika w kluczowych meczach. Odnośnie kładzenia się to fakt to irytowało, ale Lewandowski też często się kładzie, jego spektakularny spektakl zakończył się osłabieniem nas w półfinale z realem.
08.12.2018 18:34
Akurat mówienie o problemach Bayernu w Europie to przesada ale niewątpliwie jednym z brakujących do sukcesu elementów jest Mandżu. Kiedy o tym pisałem jak odchodził do Martyu wielu tutaj wątpiło, że na jego odejściu stracimy. Pomimo że piłkarsko Chorwat i Polak to zawodnicy na podobnym poziomie to Mario jest zawodnikiem bardziej wszechstronnym i w kluczowych momentach potrafiącym samodzielnie pociągnąć zespół. O jego charakterze nie wspomnę bo jest tutaj bezkonkurencyjny.
08.12.2018 12:36
Paradoksalnie ta sytuacja (mimo że teraz wygląda to fatalnie) może zmotywować piłkarzy na wiosnę, wciąż będzie trwała walka o ligę i może chłopaki pod presją utrzymaj formę. Zidane nie był genialnym trenerem moim zdaniem, bazował na autorytecie ale nie potrafił utrzymać poziomu drużyny, jednak w pucharach radził sobie nieźle. Jeśli Kovac odzyska szatnię to przy tak mocnej kadrze nadal będziemy jednym z faworytów jak co roku na każdym froncie
05.12.2018 12:36
Fakt Makay nie powinien być przedstawiony bo do stania się legendą potrzeba długiej gry (niemal dekady), wyjątkowej regularności i osbowości. Nauer jeśli tutaj zostanie to zyska na to szansę. Lewandowski czy nawet Makay i Pizarro tego nie spełnili, nawet legendarny Klose nie jest legendą Bayernu mimo że jest legendą światowej piłki i swojej reprezentacji.
05.12.2018 12:32
Nie, nie i nie wciąż to lepszy piłkarz niż Zieliński którego niektórzy proponowali na nasze wzmocnienie (XD) ale to nie poziom Bayernu
05.12.2018 12:28
ta wypowiedź kovaca jest wewnętrznie sprzeczna, skoro uważa, że defensywa powinna być bardziej agresywna i pewna siebie, nie można zarzucać kimmichowi tego, że ma jaja i nie boi się akcentować swojego zdania, to świadczy o jego sile charakteru
Edytowano : 2018-12-05 10:52:58
Kimmich nie jest jeszcze taki jak Lahm ale może się stać, uważam, że już teraz jest lepszy do Carvajala, na rynku trudno znaleźć kogoś z większą jakością
05.12.2018 10:52
Z obecnego składu najbliżej tej listy jest jeszcze Neuer i zapewne się tam pojawi po zakończeniu kariery, w przyszłości może Kimmich ale do tego jeszcze daleka droga
05.12.2018 10:49
Myślałem ze pogra u nas rok dłużej ale teraz spokojnie mógłby stać się filarem potencjalnego mistrza Holandii, kolejny sezon w lidze mistrzów to byłoby uhonorowanie legendy
04.12.2018 22:38
A jakie tematy mają być „wałkowane” na stronie fanowskiej Bayernu jak nie to, że jej najlepszy piłkarz w XXI wieku kończy swoją karierę w tym klubie?
04.12.2018 05:49
Odczuje, mimo wieku (nie mówię tego po meczu z Portugalczykami) jeśli jest zdrowo wnosi wiele do gry, a ambicje ma w zespole największą
02.12.2018 16:30
Może dobrze, że chce odejść w formie i zostać tak zapamiętanym, chociaż byłby bardziej przydatny od Riberiego jako zmiennik za rok
02.12.2018 16:23
Emocje mówią zwolnić trenera ale zarząd wie ci robi, skoro go trzymają to pewnie jest szansa, chciałbym żeby zamknął usta wszystkim nam krytykującym go
02.12.2018 04:53
Nikt nie mówi że Lewandowski to słaby piłkarz, to piłkarz dobry ale wyraźnie bez formy. Liczby to nie wszystko, on nie strzela ważnych bramek w kluczowych momentach sezonu, co pokazuje co roku faza pucharowa CL. Być może to kwestia psychiki, nie mnie to oceniać ale jest w tym wieku, że nagle nie odmieni gry, potrzebujemy kogoś wszechstronnego, szybkiego i potrafiącego grać nawet niezależnie od swoich kolegów, Lewandowski bazuje na nich na zasadzie symbiozy, sam nie jest kreatorem, ostatnio natomiast traci swoje atuty, o pokorze nie mówiąc. Oczekujecie wielkich transferów ale na nie trzeba zarobić (to nie klub który zapożyczy się na zakupy piłkarzy) , stad uzyskanie kwoty z jego sprzedaży pozwoli na swobodniejsze szukanie zmiennika.
01.12.2018 19:40
@Aries racja, szkoda nerwów bo Polacy lubią mity narodowe, mit Lewandowskiego musi trwać nawet wbrew faktom. Ribery i Robben (najlepsi na świecie w 2013) to przecież amatorzy, a Polak bez osiągnięć takich jak oni powinien dostać złotą piłkę, mimo ze oni wtedy nie dostali. Hejt na stronie będzie spadał na złych szwabów i egoiste Arjena bo to wygodne cele, można zwalić złą formę Polaka na krzywą murawę albo właśnie słabych kolegów. W zeszłym sezonie na wiosnę Lewandowski nie grał lepiej od Thomasa a to na Niemca spadał tutaj hejt. Trudno, Lewandowski minie, sezonowcy odejdą.
Edytowano : 2018-12-01 18:24:14
O sprzedaży mówię dlatego że on sam chciał odejść, to byłaby obustronna korzyść, potrzebujemy młodego Wernera albo kogoś o podobnej charakterystyce. Teraz było trudno znaleźć chętnego, a jego forma nie równie, za rok będzie jeszcze trudniej, o mitycznych 200 milionach czy nawet 80 możemy zapomnieć
01.12.2018 18:20
Żałosne jest hejcenie na tej stronie legend klubu, Robery, Mullera, wyzywanie ich od dziadków i umniejszanie ich umiejętnościom. (niemerytoryczne) Każdego można krytykować, Ulreich jest Niemcem i mam do niego dużo zastrzeżeń, tak samo jak na początku zeszłego sezonu krytykowałem Jamesa czy właśnie Thomasa. No ale Polak rodak jest nietykalny (w sumie przez niego wielu z was tu jest) i nie można stwierdzić faktu, że od dawna gra bardzo słabo. Kiedy przegrywaliśmy to chwaliłem go, że po ostudzeniu głowy i odcięciu się od sagi transferowej znowu odzyskuje swój blask w dziś znowu pokazał jak daleko jest od formy z dawnych lat
01.12.2018 18:12
W defensywie oni, racja w ofensywie Polak. Polecam poczytać archiwalne numery Bilda, Kickera czy nawet brytyjskiej pracy, która oceniają to tak samo jak ja (zarząd tez wypowiadał się w podobnym tonie)
Edytowano : 2018-12-01 17:48:20
Zresztą pomijając już to, ten wynik gwarantuje utrzymanie Kovaca a to teraz główny problem. Za rok z sensownym trenerem musimy kupić piłkarza pokroju Wernera, młodego, ambitnego i szybkiego
01.12.2018 17:47
W kluczowej części sezonu zawodził (przypominam co mówiła niemiecka prasa i nawet władze Bayernu) był jednym z głównych winnych odpadnięcia z CL. Teraz żenujące zachowanie i zmarnowane 3 sytuacje sam na sam i znowu pretensje. Miałem wrażenie, że s tym sezonie wreszcie odzyska formę ale myliłem się
Edytowano : 2018-12-01 17:46:13
Oczywiście winnym całościowo jest Kovac, przy takiej kadrze nie mamy prawa grać w ten sposób. A co do krytyki Lewandowskiego, mam do niej prawo, wy wylewacie na znacznie bardziej zasłużonych dla klubu pomyje, a Lewandowski do ich poziomu nigdy nawet nie nawiązał. Ribery pokazał przez chwile więcej niż on
01.12.2018 17:43
Lepsza klęska od takiego zwycięstwa, może zarząd zwolniłby kovaca. Zaczynałem bronić Lewandowskiego, że się stara ale on i Boateng to pośmiewisko, to tragedia że zarząd nie zdecydował się ich strzelać i możemy się domyślić dlaczego trudno było na nich znaleźć chętnych
Edytowano : 2018-12-01 17:25:14
*sprzedać
01.12.2018 17:23
Po wyjęciu z grupy potrzebujemy testu, moze nie od razu ale już w ćwierćfinale klasowego rywala, wtedy okaże się gdzie jesteśmy i czy Kovac może coś zaoferować. To też pokaże na ile potrzebujemy zmian, a na ile należy budować na tym co mamy teraz
29.11.2018 02:30
Może mie potrafię się nnas nim poznać ale nie przekonywał mnie nigdy ani po „odrodzeniu” w meczu w Lizbonie ani na euro 2016
Edytowano : 2018-11-27 22:57:22
Obym się mylił i oby stał się piłkarzem na miarę wygórowanych w momencie transferu oczekiwań
Edytowano : 2018-11-27 22:57:37
Szkoda Hoffe :/
27.11.2018 22:56
Sanches z niewidomej przyczyny jest ulubieńcem Nico, uporczywe stawianie na niego przekonuje mnie, że to nie człowiek na taki klub (mimo moich wcześniejszych słów bo uporczywie go broniłem)
27.11.2018 22:50
Nawet Jupp takiego pożegnania nie miał :D a mówiąc poważnie to albo Kovac stanie się drugim Zidanem- niestabilnym ale skutecznym kiedy potrzeba, szczególnie w pucharach albo naorawdę chłopaki grają świadomi końca wspólnej przygody i końca konfliktów. W nagłą odmianę naszej gry nie wierze
27.11.2018 22:39
Ładne pożegnanie Kovaca
Edytowano : 2018-11-27 22:37:12
Wynik nie zmieni tego, że Bayern jest niestabilny, to stanowi zbyt duże ryzyko
27.11.2018 22:36
Leon to wielki talent, James też potrzebował czasu, podobnie wielu innych wcześniej, wielu ich skreślali, a później stawali się naszymi filarami
27.11.2018 22:29
Skoro na dieroten jest taka atmosfera to wyobraźcie sobie jak musi być w Monachium, oby teraz się poprawiło
27.11.2018 22:14
Nigdzie nie pisałem, że Coman jest mistrzem świata, pisałem, że nie jest nim Ribery. A Coman jest naszym największym talentem i to stwierdziłem
Edytowano : 2018-11-27 22:08:32
Polecam przyswoić praktycznego skila- czytanie ze zrozumieniem :D
27.11.2018 22:07
To już nawet nie jest śmieszne XD obrona, obrona i mentalność
Edytowano : 2018-11-27 22:06:25
@zielo151 zgadzam się, nie chciałem być czepliwy ale szanujmy sie wzajemnie. Przesadzają ci wychwalający ale i przesadzali wyzywający go od inwalidów. To dobry zawodnik ale raczej już jocker który powinen pomagać i uzupełniać zamiast grać non stop (mie ten wiek). Prawda jest po środku
27.11.2018 22:04
@seco555 ekspercie, Ribery nie był mistrzem świata
Edytowano : 2018-11-27 22:01:12
Ale fakt np po Sanchesie nie mamy czego się spodziewać. Gnabry raczej też nie wskoczy na pewien poziom, największą nadzieją jest Coman
27.11.2018 22:00
@Zielo151 argumenty ad personam atakujące rozmówcę to symbol niewychowania, nie wyższości. Nikt nie neguje potrzeby zmiany pokoleniowej ale sugerowanie tego że mamy tragiczny skład i staniemy się średniakiem nie jest nawet śmieszne jest żałosne. Brakuje 2-3 wzmocnień ale lepiej poczekać niż zapłacić absurdalną kwotę lub szukać piłkarza na siłę, zarząd poza tym okienkoem zawsze zasilał nas światowej klasy piłkarzem
27.11.2018 21:58
Co do skrajności. To od zawsze bronię przydatności Arjena i Francka, nigdy nie twierdziłem, że ten młodszy powinien kończyć karierę, nawet mimo słabszych występów to umiejętności nie utracił. Jest potrzebny w rotacji
27.11.2018 21:54
O optymizmie nie może być mowy ale ten mecz pokazuje, że nasz skład zawiera świetnych indywidualnie piłkarzy. Obok kilku wzmocnień potrzeba spoiwa w postaci trenera, doświadczonego, wymagającego ale i będącego dobrym psychologiem. Moim zdaniem nie powinien to być Zidane, jego 3 puchary Europy przysłaniają prawdę o tym jak słabo grał Real
27.11.2018 21:51
Nie trzeba grać emerytami ale należy prowadzić wymianę sensownie i stopniowo. Bayern to klub konserwatywny, nie rewolucyjny. Powoli Robery będą odchodzić ale nie obydwaj naraz. Młodzi nie dorastają jeszcze poziomem. Sanches nie zastąpi Mullera, a Gnabry naszych skrzydłowych, do tej pory nie pokazali zbyt wiele (szczególnie ten pierwszy). Przyjdzie nowy skrzydłowy i można pożegnać francuza. Liczę tez, że nowy trener pogodzi role Jamesa i Mullera, tak jak Jupp potrafił
27.11.2018 21:45
Najlepsze ma za sobą owszem, nowy skrzydłowy jest potrzebny ale Robben wciąż jest potrzebny, nawet jako uzupełnienie. Niestety Ribery chyba nie daje już rady mentalnie
27.11.2018 21:40
Czekam na kolejne komentarze „ekspertów”, że Robben powinien być na emeryturze albo ze Muller nie nadaje się do Bayernu XD wzmocnienia i charyzmatyczny trener: tak, rewolucja: zdecydowanie nie
27.11.2018 21:38
Chyba chłopaki wiedzą, że grają aby pokazać się nowemu trenerowi. Jeśli tak jest to chyba faktycznie grali przeciw Chorwatowi.
27.11.2018 21:34
Zabawne jak przez jeden słabszy sezon niektórzy skreślają ten klub i zarząd który zrobił z nas giganta. Naorawde uważacie, że będziemy wygrywać mistrzostwo ck roku? Każdy stary kibic pamięta jak wyrównana Bundesliga była jeszcze dekadę temu. Zachowajmy spokój, słabszy sezon to zawsze impuls do rozwoju. Nie jesteśmy realem krory od lat na swoim podwórku nie pokazuje nic, a ślizga się po lidze mistrzów dzięki kontrowersjom. Jesteśmy jednym z dwóch najbardziej utytułowanych klubów w ostatnich latach obok Barcelony, a czytając komentarze mam wrażenie, że jesteśmy na stronie Realu albo jakiejś BVB
27.11.2018 14:36
Obecnie żaden piłkarz Bayernu nie prezentuje odpowiedniego poziomu ale to się zmieni. Lewandowski pod koniec zeszłego sezonu był najgorszy na boisku a teraz odżywa
Edytowano : 2018-11-20 11:17:50
Skreślające Thomasa, przypomnijcie sobie jak grał za Juppa
20.11.2018 11:17
Klose raczej dogoni, oby tez Lothara!
20.11.2018 09:23
W Dortmundzie dzięki jego zagraniu padła jedna z bramek
15.11.2018 17:33
Znacznie lepszy wybór niż Zidane który w Realu nie pokazał swoich umiejętności, to trener z potencjałem ale Real nie grał dobrze, dużo czynników wpłynęło na to, że zdobyli 3 puchary europy, zdecydowanie nie wyższy od ich rywali poziom sportowy czy forma, ten zespół co roku weryfikowała liga i inne fronty. Guardiola mimo swoich wad miał wizję i autorytet
14.11.2018 12:45
Obrona jest fatalna, muller grał przeciętnie ale w ważnym momencie pokazał się z dobrej strony, powinien grać i on i Jakes. Pytanie co na boisku robi Sanches, to jest zagadka
10.11.2018 20:10
Ocho Sanches wchodzi, chyba Kovac boi się, że za łatwo zdobędziemy 3 punkty XD
10.11.2018 19:52
Jak Rafinhi nie odbija z symultanicznych to odbija Lewandowskiemu XD
Edytowano : 2018-11-10 18:47:45
*symulkami
Edytowano : 2018-11-10 18:48:15
Co do Manu pełna zgoda
10.11.2018 18:47
Werner, Baily i Pavard powinni trafic do Bayernu
Edytowano : 2018-11-03 22:34:15
Mielibyśmy 3 persoektywicdnych skrzydłowych
03.11.2018 22:33
Akurat z tym wyluzujcie, taz mu przegrywamy raz oni, były lata kiedy my odstawialiśmy ich z kwitkiem
Edytowano : 2018-11-03 22:29:20
Statystyki są wyrównane
03.11.2018 22:29
Potrzeba zmian, niestety mimo tego co mówiłem jeden z Robbery będzie musiał odejść. Popatrzcie tez co robi Werner z Hertą, potrzeba nam kogoś takiego, Lewandowski nawet się natarał ale on formy już nie odzyska, od 2 lat idzie w dół. Razem z Nico musi zniknąć Sanches który gra niebezpiecznie, zalicza głupie straty i nie wnosi wiele do gry. Dlatego Werner, Pavard i skrzydłowy to konieczność w letnim okienku. Pocieszające jest to, że nie upadliśmy kadrowo jak Real ale też nie jest dobrze
Edytowano : 2018-11-03 19:54:28
Z tym się nie zgodzę, główne nasze problemy to kwestia trenera, rok temu z tą kadrą byliśmy lepsi od realu, dwa lata temu podobnie, oczywiście uzupełnienia jądrowe są potrzebne. Ale nie może być tak, że w rotacji uczestniczą James, Muller, Goeretzka a ich kosztem gra beznadziejny Sanches bo to kpina
Edytowano : 2018-11-03 19:55:54
*uzupelnienoa kadrowe
03.11.2018 19:52
Bez sensu się cofnęliśmy, gra do tyłu tak się kończy. Potrzeba zmian
03.11.2018 17:19
James słabo ale to co gra Renato to jest kpina, to nie jest i nie był w żadnym meczu piłkarz na miarę Bayernu. Thomas powinien grać za niego, tak samo niestety Arjen powinien być od początku zastąpiony Franckiem
03.11.2018 17:04
Decyzja z duchem gry, nie widać dokładnie czy ręka była, piłka nie zmieniła kierunku biegu.
03.11.2018 16:52
Poprawność polityczna? Od koedkiedyy każdy szejk jest zamachowcem? Ciekawe co byście mówili gdyby przebrał się za Polaka złodzieja albo alkoholika. Owszem każdy może przebierać się za kogo chce ale prasa może piętnować głupotę takiego zachowania
02.11.2018 15:39
Jak mieliśmy kremowe wyjazdowe nie pamietam fali protestów
01.11.2018 11:18
Wagner nie jest w szczytowej formie, jednak za Juppa i on i Muller radzili sobie świetnie, nagle pod wodzą nowego trenera to się zmieniło, widać chyba gdzie tkwi problem
01.11.2018 11:17
Akurat tym bym się nie martwił, poza nieudanymi wychowankami szybko zarząd postawił na sprawdzonego Butta który wypełnił lukę między Khanem, a Manu. Teraz w przypadku niewypału będzie podobnie
Edytowano : 2018-10-31 12:49:10
ale to pieśń dalekiej przyszłości
31.10.2018 12:48
Koszulki są akurat bardzo udane, nikt nie ma problemu z kolorem trykotu bramkarzy czy np czarnych koszulek na CL. Niestety to co pokazują kibice to złe rozumienie tradycji. Pamiętam jak wszyscy zachwycali się treningowymi koszulkami z kolorem pomarańczowym, potem ten kolor dołączono do naszych białych trykotów, nikt wtedy nie miał z tym problemu.
Edytowano : 2018-10-31 11:47:31
Real wprowadził bardzo ładne i charakterystyczne różowe koszulki czego nikt normalny nie krytykuje, czasem trzeba wyróżnić się na rynku, sport to biznes ale i moda
31.10.2018 11:45
Buffon broni dłużej, a nawet przy nim Manu to nadczłowiek, jeśli opuszczą go problemy zdrowotne to będzie to nasz van der Sar, szczególnie, że Bayern nie pozbywa się zasłużonych piłkarzy którzy są w formie.
31.10.2018 11:41
Nie wierze w to, Neuer to znakomity bramkarz, prawdopodobnie najlepszy w historii, spokojnie może grać prawie dekadę, na następcę przyjdzie czas później, nie możemy popełnić błędu i przyspieszać końca kariery takiego piłkarza
31.10.2018 08:37
Formy Mullerowi brakuje tak jak całemu zespołowi, dwa ostatnie mecze nie zachwycały, mimo, że zdobyliśmy komplet punktów, oby nasza gra się odmieniła, bo w tej chwili nie widać żeby ktokolwiek z nszych był w optymalnej dyspozycji
26.10.2018 13:48
Może to nie Ronaldo czy messi, ale nikt poza nim i franckiem w naszej drużynie nie wzbił się na poziom zadłużenia na złotą piłkę. Neuera pomijam, bo to nie bramkarz tylko nadczłowiek, który nie ma prawa być zestawiany zresztą stawki
23.10.2018 15:35
O ile rozumiem media- taka ich idąca. To tak samo rozumiem Uliego i jego wypowiedzi, dla liberalnych środowisk w Niemczech jest symbolem fiskalnego ucisku, nie chciał oddawać ciężko zarobionych pieniędzy, każdy przedsiębiorca tego próbuje, on oberwał bo był na świeczniku. Co do Mesuta to nie żaden komentarz nie jest w stosunku do niego mocny, zajaśniała się i odwrócił od kraju któremu wszystko zawdzięcza, dla mnie nie jest godny nazwania piłkarzem
Edytowano : 2018-10-20 13:57:06
*taka jest ich rola
20.10.2018 13:56
*piłka
19.10.2018 09:23
Sezonowcy zawsze umniejszą Neuerowi, rok go nie było więc o nim zapomnieli, niestety taka jest Polka. Najlepszy jest ten krory jest najbardziej medialny, de gea ma najwyższą ocenę w fifie i dlatego jest lepszy od Manu!
19.10.2018 08:30
Ewolucyjne zmiany w zarządzie jak najbardziej tak! Rewolucja- zdecydowane nie. Od lat jesteśmy na topie, nowi liderzy mają się od kogo uczyć
Edytowano : 2018-10-18 18:17:11
Lahm i Basti tak, tylko nie teraz koedy nie mają doświadczenia
18.10.2018 18:16
„Neuer coś tam potrafi” XD
Zabawne słowa jak na te opisujące najlepszego bramkarza globu. Gdyby grał w Barcelonie, Realu czy United byłby uznawany za Maradone, messiego czy Pele bramkarstwa
18.10.2018 18:15
Akurat żak teresowanie Mullerem było potwierdzone, van Gaal był gotowy wyłożyć 100 milionów, szczęśliwie tez zły i niedobry zarząd nie sprzedał filaru tamtej drużyny.
18.10.2018 02:50
Święte słowa, nie wiem dlaczego trzeba to niektórym tłumaczyć, a jak gra pokazał kiedy Bayern trenował sensowny trener- Jupp, nie zagubiony Kovac czy wypalony Ancelotti
18.10.2018 02:48
Zarząd nie jest głupi, jeśli puścimy Jamesa to po wykupie i to za dobre pieniądze. Wszystko zależy od tego czy ewentualny nowy trener będzie widział jego role w składzie. Tak czy inaczej odniesiemy z niego korzyść, moim zdaniem powinien zostać. Jupp potrafił pogodzić jego role z rolą Thomasa
Edytowano : 2018-10-17 10:58:27
Nie do końca to fantastyka. Werner to dla nas must have na najbliższe lata. Pavard jest praktycznie nasz no i na 80% pojawi się skrzydłowy. Dobrze gdyby przyszedł lewy obrońca. Wtedy skład mamy naprawdę przyszłościowy. Problemem może być uzyskanie kwoty za niepotrzebnych piłkarzy. Bo czuje, że z pieniędzmi za Lewandowskiego będzie tak jak z tymi za Boa, niby top topów, a nikt racjonalny nie zapłaci satysfakcjonującej kwoty
17.10.2018 10:55
Co by nie mówić to Niemcy w dołku prawie pokonali/ zremisowali z mistrzami świata. To nie ten poziom. Trochę jsk w meczu Legii z Realem, sensacyjny remis się zdarzył ale to był ewenement. Topowe drużyny bez formy nadal posiadają jakość nieosiągalną dla reszty
17.10.2018 00:43
Niestety dochodzę do takich wniosków jak Wy, bo Kovac traci kredyt zaufania. To samo z Gnabrym który nie pokazał do tej pory nic, Coman trochę lepszy za to hamuje swój rozwój kontuzjami. Po Robbery nie ma w tej chwili przyszłości, dlatego grają i przestaną grać kiedy przyjdzie godny następca
Edytowano : 2018-10-16 23:00:49
Chyba że Coman po cudownym uleczenie wzmocni swój organizm i nagle wyskoczy z wielką formą
16.10.2018 22:59
Ciężko to poddać takiej analizie, piłka była inna. Hiszpania czarowała ale zawodziła. Może Niemcy nie mieli efektownego stylu gry ale dominowali w innych elementach. Dzisiaj tego brakuje, nawet jeśli to nazwiemy szczęściem
16.10.2018 22:51
Gnabry niestety najgorszy w ataku ale można to tłumaczyć brakiem ogrania. Niemcy wygrywali nie błędami sędziego (jak mawiały persony pokroju maradony) tylko żelazną skutecznością, teraz jej brakuje
16.10.2018 22:45
Dziwne ale dlatego nie ma sensu zwalniać ani trenera polski ani niemiec
16.10.2018 22:40
Wciąż Niemcy w tej formie przetrwają na styk z mistrzami świata, gdzie wynik nie oddaje przebiegu meczu. Chociaż fakt, Niemcy w formie powinni zamknąć ten mecz w pierwszej połowie
16.10.2018 22:35
Nie powiem, że brak skuteczności jest do usprawiedliwienia ale kolejny raz sędzia komplikuje sytuacje
Edytowano : 2018-10-16 22:25:04
Ty z tą Polską tak serio? Niemcy odpadną po równej walce i kontrowersjach, z Holandią sami byli sobie winni ale nie grali tragicznie
16.10.2018 22:23
VAR zupełnie nie jest potrzebny
16.10.2018 22:21
Zanosi się na kolejny mecz bez zwycięstwa przez brak determinacji, brak 3 punktów dzisiaj będzie za to karą
16.10.2018 22:16
Taki grad strzałów i 1:1, oby się obudzili bo nie wygląda to tak dobrze jak przez pierwsze 45 minut
Edytowano : 2018-10-16 22:07:58
Znowu brakuje woli walki, Sane nawet nie goni Pavarda żeby powalczyć o piłkę
Edytowano : 2018-10-16 22:09:11
Nawet ostatnia okazja pokazała jakie efekty przynosi wysoki pressing, potrzeba determinacji
16.10.2018 22:06
Ja za rok marzę o wzmocnieniu 3 pozycji:
- skrzydło - za jednego z Roberry (tutaj Sane byłby marzeniem)
- lewy obrońca- potrzeba zmiennika (może być tani eksperyment)
- napastnik- coś jeszcze za Lewandowskiego dostaniemy, a Werner wiecznie nie będzie czekał
Dodatkowo pewnie przyjdzie Pavard i skład jest mocny jak nigdy
Edytowano : 2018-10-16 21:56:57
Tylko w przypadku Sane potrzeba trenera który go wprowadzi, potrzebny jest szlifierz diamentów, nie wiem czy Kovac to będzie potrafił zrobić
Edytowano : 2018-10-16 22:04:18
I po prowadzeniu, miałem już pisać, że niepotrzebnie Niemcy przysiedli na początku drugiej połowy
16.10.2018 21:52
Tego cały czas nam brakuje i w klubów i reprezentacji ale tym razem jest prdynejmkiej pierwiastek szczęścia, ten mecz może do rze ułożyć sytuacje w grupie i dać inpuls przed kolejnymi spotkaniami
16.10.2018 21:46
Pytanie tylko czy Sane nawet gdybyśmy chcieli zapłacić chciałby zrezygnować z trenowania pod okiem Pepa, wiele razy wspominał, że to on zdecydował o jego przejściu do City. Szkoda, że kiedy była okazja nie zarobiliśmy na Lewanduwskim, teraz nie dostaniemy nawet kwoty która pokryłaby kwotę kupna snajpera z Lipska.
Edytowano : 2018-10-16 21:20:18
Martwi trochę, że Gnabry lekko zagubiony, nie wyglada tak dobrze jak Sane
16.10.2018 21:19
Zgadzam się wynik kuriozalny, błędy niewybaczalne ale nawet w słabym meczu było widać potencjał. Po meczu np Polski z Włochami czy Portugalią tego nie widziałem, mimo berdduej korzystnych „liczb”
Edytowano : 2018-10-16 21:17:06
O ile szanuje politykę naszego zarządu to nie mogę odżałować KdB i Sane, ich nie powinnismy puścić
16.10.2018 21:16
Kompromitacji z Holandią? Nieskuteczność owszem ale dwie bramki to pokłosie dominacji i totalnego ataku, kara za ambicje, gra dobrze prognozowała na przyszłość
Edytowano : 2018-10-16 21:12:02
*gra w drugiej połowie
Szkoda że dzisiaj znowu chłopski nie potrafią mimo że zasługują, udokumentować przewagi, oby to się źle nie skończyło
Edytowano : 2018-10-16 21:12:58
Jeśli Werner kiedyś do nas trafi to będzie to ruch zarządu na krory warto było czekać
16.10.2018 21:10
I gra się trochę zmieniła, nie takie sksbe te Niemcy jak wielu mówiło, może wrócą morale
16.10.2018 21:03
Tak!
16.10.2018 20:59
Chociaż ciężko wierzyć w pozytywny wynik, skoro widzimy tak eksperymentalny skład
Dzisiaj w ataku brakowało nam szybkości którą mógłby dać Timo, widać że sam zawodnik chce dl nas dołączyć to byłoby idealne wzmocnienie
20.12.2018 03:13
Pierwszy raz spodobał mi się Sanches, szkoda ze czerwona kartka go teraz wykluczy.
19.12.2018 23:34
Przerwa przed rundą wiosenną powinna być czasem na znalezienie nowego trenera, dopiero potem można pomyśleć o wzmocnieniach. Jeden skrzydłowy, Pavard i De Ligt razem z jakimś utalentowanym bocznym obrońcą rozwiążą problemy. Marzy mi się Werner ale jego przyjście to raczej kwestia dwóch sezonów
19.12.2018 21:23
Zidane? To ten który przy dużym szczęściu ślizgał się w rozgrywkach pucharowych a w ligowych był weryfikowany przez lepsze zespoły? Dobry trener ale nie wybitny, dużo pracy przed nim i nikogo w Bayernie nikt taki nie obchodzi to nie poziom Juppa
18.12.2018 17:29
Nigdy nie byłem fanem Murinho ale może jego charakter pomógłby posklejać zespół. W Manchesterze miał to czego chce wielu kibiców u nas: bezmyślnie wydawane pieniądze na pojedyncze gwiazdki, które nie tworzą drużyny. W bayernie dostałby stabilność
18.12.2018 13:47
Świetnie byłoby zobaczyć go w bayernie
16.12.2018 19:13
To śmieszne jak gramy ale ofensorzy pokazali charakter, brak taktyki w obronie jest widoczny.
12.12.2018 22:55
Kovaca trzeba zwolnić po sezonie niezależnie od wyniku teraz
12.12.2018 22:52
Mecz słaby ale przynajmniej mentalnie coś się ruszyło
Edytowano : 2018-12-12 22:51:53
Hejt na Goeretzkę jest nieuzasadniony
12.12.2018 22:51
Takie podniesienie się jest ważne, do tej pory odpadaliśmy na styk, może Kovac to nie trener na Bayern ale piłkarze wreszcie udźwignęli odpowiedzialność, może to zmieni się wiosną
Edytowano : 2018-12-12 22:50:31
i wreszcie przebijemy półfinał
12.12.2018 22:49
Krytyka klubu musi być konstruktywna, najazd na piłkarzy własnych kibiców nie może mieć miejsca. Cieszy pierwszy od dawna ważny gol Lewandowskiego. Może odbuduje to go przed fazą pucharową?
12.12.2018 22:46
Pisanie o "czarnym" jest lekko nie na miejscu
Edytowano : 2018-12-12 22:41:06
Radzę szanownym kolegom zmienić ton bo ciężko akceptować obrażanie naszych zawodników
12.12.2018 22:40
Jeśli nie wygramy grupy to niestety kovac out, chociaż odżyła we mnie nadzieja w jego odrodzenie
Edytowano : 2018-12-12 22:39:44
Uparte stawianie na Boatenga zamiast Hummelsa świadczy o głupocie, Boa niestety zawodzi na całej linii
12.12.2018 22:39
Szkoda bo Thomas dzisiaj dobrze grał ale ważne że Ajax i tak jest osłabiony, wykończymy ich kondycyjnie, dla nich gra w 10 jest bardziej bolesna. Musimy ogarnąć defensywę bo przy fajnie wyglądającym Lewandowskim, Mullerze i Gnabrym, defensywa mocno odstaje, środek tak samo
Edytowano : 2018-12-12 22:38:07
Kod zbanuje Daro?
12.12.2018 22:37
De Ligt i Pavard to mus, de Jong mniej mnie przekonuje ale czemu nie? Wciąż to lepszy zawodnik niż Sanches na którego Kovac uparcie stawia, warto dać mu szansę
12.12.2018 10:02
Bardzo mądra i dojrzała deklaracja, żaden medal czy pieniądze nie są warte kalectwa. Takie stawianie sprawy świadczy o sile a nie słabości charakteru
10.12.2018 22:04
Mandzukic potrafi strzelać kiedy zespołowi nie idzie, nie jest tak jak Polak uzależniony od poziomu zespołu w którym gra. Do tego potrafi kreować sytuacje strzela ważne bramki i przy nich asystuje. Nie zawodzi u niego psychika w kluczowych meczach. Odnośnie kładzenia się to fakt to irytowało, ale Lewandowski też często się kładzie, jego spektakularny spektakl zakończył się osłabieniem nas w półfinale z realem.
08.12.2018 18:34
Akurat mówienie o problemach Bayernu w Europie to przesada ale niewątpliwie jednym z brakujących do sukcesu elementów jest Mandżu. Kiedy o tym pisałem jak odchodził do Martyu wielu tutaj wątpiło, że na jego odejściu stracimy. Pomimo że piłkarsko Chorwat i Polak to zawodnicy na podobnym poziomie to Mario jest zawodnikiem bardziej wszechstronnym i w kluczowych momentach potrafiącym samodzielnie pociągnąć zespół. O jego charakterze nie wspomnę bo jest tutaj bezkonkurencyjny.
08.12.2018 12:36
Paradoksalnie ta sytuacja (mimo że teraz wygląda to fatalnie) może zmotywować piłkarzy na wiosnę, wciąż będzie trwała walka o ligę i może chłopaki pod presją utrzymaj formę. Zidane nie był genialnym trenerem moim zdaniem, bazował na autorytecie ale nie potrafił utrzymać poziomu drużyny, jednak w pucharach radził sobie nieźle. Jeśli Kovac odzyska szatnię to przy tak mocnej kadrze nadal będziemy jednym z faworytów jak co roku na każdym froncie
05.12.2018 12:36
Fakt Makay nie powinien być przedstawiony bo do stania się legendą potrzeba długiej gry (niemal dekady), wyjątkowej regularności i osbowości. Nauer jeśli tutaj zostanie to zyska na to szansę. Lewandowski czy nawet Makay i Pizarro tego nie spełnili, nawet legendarny Klose nie jest legendą Bayernu mimo że jest legendą światowej piłki i swojej reprezentacji.
05.12.2018 12:32
Nie, nie i nie wciąż to lepszy piłkarz niż Zieliński którego niektórzy proponowali na nasze wzmocnienie (XD) ale to nie poziom Bayernu
05.12.2018 12:28
ta wypowiedź kovaca jest wewnętrznie sprzeczna, skoro uważa, że defensywa powinna być bardziej agresywna i pewna siebie, nie można zarzucać kimmichowi tego, że ma jaja i nie boi się akcentować swojego zdania, to świadczy o jego sile charakteru
Edytowano : 2018-12-05 10:52:58
Kimmich nie jest jeszcze taki jak Lahm ale może się stać, uważam, że już teraz jest lepszy do Carvajala, na rynku trudno znaleźć kogoś z większą jakością
05.12.2018 10:52
Z obecnego składu najbliżej tej listy jest jeszcze Neuer i zapewne się tam pojawi po zakończeniu kariery, w przyszłości może Kimmich ale do tego jeszcze daleka droga
05.12.2018 10:49
Myślałem ze pogra u nas rok dłużej ale teraz spokojnie mógłby stać się filarem potencjalnego mistrza Holandii, kolejny sezon w lidze mistrzów to byłoby uhonorowanie legendy
04.12.2018 22:38
A jakie tematy mają być „wałkowane” na stronie fanowskiej Bayernu jak nie to, że jej najlepszy piłkarz w XXI wieku kończy swoją karierę w tym klubie?
04.12.2018 05:49
Odczuje, mimo wieku (nie mówię tego po meczu z Portugalczykami) jeśli jest zdrowo wnosi wiele do gry, a ambicje ma w zespole największą
02.12.2018 16:30
Może dobrze, że chce odejść w formie i zostać tak zapamiętanym, chociaż byłby bardziej przydatny od Riberiego jako zmiennik za rok
02.12.2018 16:23
Emocje mówią zwolnić trenera ale zarząd wie ci robi, skoro go trzymają to pewnie jest szansa, chciałbym żeby zamknął usta wszystkim nam krytykującym go
02.12.2018 04:53
Nikt nie mówi że Lewandowski to słaby piłkarz, to piłkarz dobry ale wyraźnie bez formy. Liczby to nie wszystko, on nie strzela ważnych bramek w kluczowych momentach sezonu, co pokazuje co roku faza pucharowa CL. Być może to kwestia psychiki, nie mnie to oceniać ale jest w tym wieku, że nagle nie odmieni gry, potrzebujemy kogoś wszechstronnego, szybkiego i potrafiącego grać nawet niezależnie od swoich kolegów, Lewandowski bazuje na nich na zasadzie symbiozy, sam nie jest kreatorem, ostatnio natomiast traci swoje atuty, o pokorze nie mówiąc. Oczekujecie wielkich transferów ale na nie trzeba zarobić (to nie klub który zapożyczy się na zakupy piłkarzy) , stad uzyskanie kwoty z jego sprzedaży pozwoli na swobodniejsze szukanie zmiennika.
01.12.2018 19:40
@Aries racja, szkoda nerwów bo Polacy lubią mity narodowe, mit Lewandowskiego musi trwać nawet wbrew faktom. Ribery i Robben (najlepsi na świecie w 2013) to przecież amatorzy, a Polak bez osiągnięć takich jak oni powinien dostać złotą piłkę, mimo ze oni wtedy nie dostali. Hejt na stronie będzie spadał na złych szwabów i egoiste Arjena bo to wygodne cele, można zwalić złą formę Polaka na krzywą murawę albo właśnie słabych kolegów. W zeszłym sezonie na wiosnę Lewandowski nie grał lepiej od Thomasa a to na Niemca spadał tutaj hejt. Trudno, Lewandowski minie, sezonowcy odejdą.
Edytowano : 2018-12-01 18:24:14
O sprzedaży mówię dlatego że on sam chciał odejść, to byłaby obustronna korzyść, potrzebujemy młodego Wernera albo kogoś o podobnej charakterystyce. Teraz było trudno znaleźć chętnego, a jego forma nie równie, za rok będzie jeszcze trudniej, o mitycznych 200 milionach czy nawet 80 możemy zapomnieć
01.12.2018 18:20
Żałosne jest hejcenie na tej stronie legend klubu, Robery, Mullera, wyzywanie ich od dziadków i umniejszanie ich umiejętnościom. (niemerytoryczne) Każdego można krytykować, Ulreich jest Niemcem i mam do niego dużo zastrzeżeń, tak samo jak na początku zeszłego sezonu krytykowałem Jamesa czy właśnie Thomasa. No ale Polak rodak jest nietykalny (w sumie przez niego wielu z was tu jest) i nie można stwierdzić faktu, że od dawna gra bardzo słabo. Kiedy przegrywaliśmy to chwaliłem go, że po ostudzeniu głowy i odcięciu się od sagi transferowej znowu odzyskuje swój blask w dziś znowu pokazał jak daleko jest od formy z dawnych lat
01.12.2018 18:12
W defensywie oni, racja w ofensywie Polak. Polecam poczytać archiwalne numery Bilda, Kickera czy nawet brytyjskiej pracy, która oceniają to tak samo jak ja (zarząd tez wypowiadał się w podobnym tonie)
Edytowano : 2018-12-01 17:48:20
Zresztą pomijając już to, ten wynik gwarantuje utrzymanie Kovaca a to teraz główny problem. Za rok z sensownym trenerem musimy kupić piłkarza pokroju Wernera, młodego, ambitnego i szybkiego
01.12.2018 17:47
W kluczowej części sezonu zawodził (przypominam co mówiła niemiecka prasa i nawet władze Bayernu) był jednym z głównych winnych odpadnięcia z CL. Teraz żenujące zachowanie i zmarnowane 3 sytuacje sam na sam i znowu pretensje. Miałem wrażenie, że s tym sezonie wreszcie odzyska formę ale myliłem się
Edytowano : 2018-12-01 17:46:13
Oczywiście winnym całościowo jest Kovac, przy takiej kadrze nie mamy prawa grać w ten sposób. A co do krytyki Lewandowskiego, mam do niej prawo, wy wylewacie na znacznie bardziej zasłużonych dla klubu pomyje, a Lewandowski do ich poziomu nigdy nawet nie nawiązał. Ribery pokazał przez chwile więcej niż on
01.12.2018 17:43
Lepsza klęska od takiego zwycięstwa, może zarząd zwolniłby kovaca. Zaczynałem bronić Lewandowskiego, że się stara ale on i Boateng to pośmiewisko, to tragedia że zarząd nie zdecydował się ich strzelać i możemy się domyślić dlaczego trudno było na nich znaleźć chętnych
Edytowano : 2018-12-01 17:25:14
*sprzedać
01.12.2018 17:23
Po wyjęciu z grupy potrzebujemy testu, moze nie od razu ale już w ćwierćfinale klasowego rywala, wtedy okaże się gdzie jesteśmy i czy Kovac może coś zaoferować. To też pokaże na ile potrzebujemy zmian, a na ile należy budować na tym co mamy teraz
29.11.2018 02:30
Może mie potrafię się nnas nim poznać ale nie przekonywał mnie nigdy ani po „odrodzeniu” w meczu w Lizbonie ani na euro 2016
Edytowano : 2018-11-27 22:57:22
Obym się mylił i oby stał się piłkarzem na miarę wygórowanych w momencie transferu oczekiwań
Edytowano : 2018-11-27 22:57:37
Szkoda Hoffe :/
27.11.2018 22:56
Sanches z niewidomej przyczyny jest ulubieńcem Nico, uporczywe stawianie na niego przekonuje mnie, że to nie człowiek na taki klub (mimo moich wcześniejszych słów bo uporczywie go broniłem)
27.11.2018 22:50
Nawet Jupp takiego pożegnania nie miał :D a mówiąc poważnie to albo Kovac stanie się drugim Zidanem- niestabilnym ale skutecznym kiedy potrzeba, szczególnie w pucharach albo naorawdę chłopaki grają świadomi końca wspólnej przygody i końca konfliktów. W nagłą odmianę naszej gry nie wierze
27.11.2018 22:39
Ładne pożegnanie Kovaca
Edytowano : 2018-11-27 22:37:12
Wynik nie zmieni tego, że Bayern jest niestabilny, to stanowi zbyt duże ryzyko
27.11.2018 22:36
Leon to wielki talent, James też potrzebował czasu, podobnie wielu innych wcześniej, wielu ich skreślali, a później stawali się naszymi filarami
27.11.2018 22:29
Skoro na dieroten jest taka atmosfera to wyobraźcie sobie jak musi być w Monachium, oby teraz się poprawiło
27.11.2018 22:14
Nigdzie nie pisałem, że Coman jest mistrzem świata, pisałem, że nie jest nim Ribery. A Coman jest naszym największym talentem i to stwierdziłem
Edytowano : 2018-11-27 22:08:32
Polecam przyswoić praktycznego skila- czytanie ze zrozumieniem :D
27.11.2018 22:07
To już nawet nie jest śmieszne XD obrona, obrona i mentalność
Edytowano : 2018-11-27 22:06:25
@zielo151 zgadzam się, nie chciałem być czepliwy ale szanujmy sie wzajemnie. Przesadzają ci wychwalający ale i przesadzali wyzywający go od inwalidów. To dobry zawodnik ale raczej już jocker który powinen pomagać i uzupełniać zamiast grać non stop (mie ten wiek). Prawda jest po środku
27.11.2018 22:04
@seco555 ekspercie, Ribery nie był mistrzem świata
Edytowano : 2018-11-27 22:01:12
Ale fakt np po Sanchesie nie mamy czego się spodziewać. Gnabry raczej też nie wskoczy na pewien poziom, największą nadzieją jest Coman
27.11.2018 22:00
@Zielo151 argumenty ad personam atakujące rozmówcę to symbol niewychowania, nie wyższości. Nikt nie neguje potrzeby zmiany pokoleniowej ale sugerowanie tego że mamy tragiczny skład i staniemy się średniakiem nie jest nawet śmieszne jest żałosne. Brakuje 2-3 wzmocnień ale lepiej poczekać niż zapłacić absurdalną kwotę lub szukać piłkarza na siłę, zarząd poza tym okienkoem zawsze zasilał nas światowej klasy piłkarzem
27.11.2018 21:58
Co do skrajności. To od zawsze bronię przydatności Arjena i Francka, nigdy nie twierdziłem, że ten młodszy powinien kończyć karierę, nawet mimo słabszych występów to umiejętności nie utracił. Jest potrzebny w rotacji
27.11.2018 21:54
O optymizmie nie może być mowy ale ten mecz pokazuje, że nasz skład zawiera świetnych indywidualnie piłkarzy. Obok kilku wzmocnień potrzeba spoiwa w postaci trenera, doświadczonego, wymagającego ale i będącego dobrym psychologiem. Moim zdaniem nie powinien to być Zidane, jego 3 puchary Europy przysłaniają prawdę o tym jak słabo grał Real
27.11.2018 21:51
Nie trzeba grać emerytami ale należy prowadzić wymianę sensownie i stopniowo. Bayern to klub konserwatywny, nie rewolucyjny. Powoli Robery będą odchodzić ale nie obydwaj naraz. Młodzi nie dorastają jeszcze poziomem. Sanches nie zastąpi Mullera, a Gnabry naszych skrzydłowych, do tej pory nie pokazali zbyt wiele (szczególnie ten pierwszy). Przyjdzie nowy skrzydłowy i można pożegnać francuza. Liczę tez, że nowy trener pogodzi role Jamesa i Mullera, tak jak Jupp potrafił
27.11.2018 21:45
Najlepsze ma za sobą owszem, nowy skrzydłowy jest potrzebny ale Robben wciąż jest potrzebny, nawet jako uzupełnienie. Niestety Ribery chyba nie daje już rady mentalnie
27.11.2018 21:40
Czekam na kolejne komentarze „ekspertów”, że Robben powinien być na emeryturze albo ze Muller nie nadaje się do Bayernu XD wzmocnienia i charyzmatyczny trener: tak, rewolucja: zdecydowanie nie
27.11.2018 21:38
Chyba chłopaki wiedzą, że grają aby pokazać się nowemu trenerowi. Jeśli tak jest to chyba faktycznie grali przeciw Chorwatowi.
27.11.2018 21:34
Zabawne jak przez jeden słabszy sezon niektórzy skreślają ten klub i zarząd który zrobił z nas giganta. Naorawde uważacie, że będziemy wygrywać mistrzostwo ck roku? Każdy stary kibic pamięta jak wyrównana Bundesliga była jeszcze dekadę temu. Zachowajmy spokój, słabszy sezon to zawsze impuls do rozwoju. Nie jesteśmy realem krory od lat na swoim podwórku nie pokazuje nic, a ślizga się po lidze mistrzów dzięki kontrowersjom. Jesteśmy jednym z dwóch najbardziej utytułowanych klubów w ostatnich latach obok Barcelony, a czytając komentarze mam wrażenie, że jesteśmy na stronie Realu albo jakiejś BVB
27.11.2018 14:36
Obecnie żaden piłkarz Bayernu nie prezentuje odpowiedniego poziomu ale to się zmieni. Lewandowski pod koniec zeszłego sezonu był najgorszy na boisku a teraz odżywa
Edytowano : 2018-11-20 11:17:50
Skreślające Thomasa, przypomnijcie sobie jak grał za Juppa
20.11.2018 11:17
Klose raczej dogoni, oby tez Lothara!
20.11.2018 09:23
W Dortmundzie dzięki jego zagraniu padła jedna z bramek
15.11.2018 17:33
Znacznie lepszy wybór niż Zidane który w Realu nie pokazał swoich umiejętności, to trener z potencjałem ale Real nie grał dobrze, dużo czynników wpłynęło na to, że zdobyli 3 puchary europy, zdecydowanie nie wyższy od ich rywali poziom sportowy czy forma, ten zespół co roku weryfikowała liga i inne fronty. Guardiola mimo swoich wad miał wizję i autorytet
14.11.2018 12:45
Obrona jest fatalna, muller grał przeciętnie ale w ważnym momencie pokazał się z dobrej strony, powinien grać i on i Jakes. Pytanie co na boisku robi Sanches, to jest zagadka
10.11.2018 20:10
Ocho Sanches wchodzi, chyba Kovac boi się, że za łatwo zdobędziemy 3 punkty XD
10.11.2018 19:52
Jak Rafinhi nie odbija z symultanicznych to odbija Lewandowskiemu XD
Edytowano : 2018-11-10 18:47:45
*symulkami
Edytowano : 2018-11-10 18:48:15
Co do Manu pełna zgoda
10.11.2018 18:47
Werner, Baily i Pavard powinni trafic do Bayernu
Edytowano : 2018-11-03 22:34:15
Mielibyśmy 3 persoektywicdnych skrzydłowych
03.11.2018 22:33
Akurat z tym wyluzujcie, taz mu przegrywamy raz oni, były lata kiedy my odstawialiśmy ich z kwitkiem
Edytowano : 2018-11-03 22:29:20
Statystyki są wyrównane
03.11.2018 22:29
Potrzeba zmian, niestety mimo tego co mówiłem jeden z Robbery będzie musiał odejść. Popatrzcie tez co robi Werner z Hertą, potrzeba nam kogoś takiego, Lewandowski nawet się natarał ale on formy już nie odzyska, od 2 lat idzie w dół. Razem z Nico musi zniknąć Sanches który gra niebezpiecznie, zalicza głupie straty i nie wnosi wiele do gry. Dlatego Werner, Pavard i skrzydłowy to konieczność w letnim okienku. Pocieszające jest to, że nie upadliśmy kadrowo jak Real ale też nie jest dobrze
Edytowano : 2018-11-03 19:54:28
Z tym się nie zgodzę, główne nasze problemy to kwestia trenera, rok temu z tą kadrą byliśmy lepsi od realu, dwa lata temu podobnie, oczywiście uzupełnienia jądrowe są potrzebne. Ale nie może być tak, że w rotacji uczestniczą James, Muller, Goeretzka a ich kosztem gra beznadziejny Sanches bo to kpina
Edytowano : 2018-11-03 19:55:54
*uzupelnienoa kadrowe
03.11.2018 19:52
Bez sensu się cofnęliśmy, gra do tyłu tak się kończy. Potrzeba zmian
03.11.2018 17:19
James słabo ale to co gra Renato to jest kpina, to nie jest i nie był w żadnym meczu piłkarz na miarę Bayernu. Thomas powinien grać za niego, tak samo niestety Arjen powinien być od początku zastąpiony Franckiem
03.11.2018 17:04
Decyzja z duchem gry, nie widać dokładnie czy ręka była, piłka nie zmieniła kierunku biegu.
03.11.2018 16:52
Poprawność polityczna? Od koedkiedyy każdy szejk jest zamachowcem? Ciekawe co byście mówili gdyby przebrał się za Polaka złodzieja albo alkoholika. Owszem każdy może przebierać się za kogo chce ale prasa może piętnować głupotę takiego zachowania
02.11.2018 15:39
Jak mieliśmy kremowe wyjazdowe nie pamietam fali protestów
01.11.2018 11:18
Wagner nie jest w szczytowej formie, jednak za Juppa i on i Muller radzili sobie świetnie, nagle pod wodzą nowego trenera to się zmieniło, widać chyba gdzie tkwi problem
01.11.2018 11:17
Akurat tym bym się nie martwił, poza nieudanymi wychowankami szybko zarząd postawił na sprawdzonego Butta który wypełnił lukę między Khanem, a Manu. Teraz w przypadku niewypału będzie podobnie
Edytowano : 2018-10-31 12:49:10
ale to pieśń dalekiej przyszłości
31.10.2018 12:48
Koszulki są akurat bardzo udane, nikt nie ma problemu z kolorem trykotu bramkarzy czy np czarnych koszulek na CL. Niestety to co pokazują kibice to złe rozumienie tradycji. Pamiętam jak wszyscy zachwycali się treningowymi koszulkami z kolorem pomarańczowym, potem ten kolor dołączono do naszych białych trykotów, nikt wtedy nie miał z tym problemu.
Edytowano : 2018-10-31 11:47:31
Real wprowadził bardzo ładne i charakterystyczne różowe koszulki czego nikt normalny nie krytykuje, czasem trzeba wyróżnić się na rynku, sport to biznes ale i moda
31.10.2018 11:45
Buffon broni dłużej, a nawet przy nim Manu to nadczłowiek, jeśli opuszczą go problemy zdrowotne to będzie to nasz van der Sar, szczególnie, że Bayern nie pozbywa się zasłużonych piłkarzy którzy są w formie.
31.10.2018 11:41
Nie wierze w to, Neuer to znakomity bramkarz, prawdopodobnie najlepszy w historii, spokojnie może grać prawie dekadę, na następcę przyjdzie czas później, nie możemy popełnić błędu i przyspieszać końca kariery takiego piłkarza
31.10.2018 08:37
Formy Mullerowi brakuje tak jak całemu zespołowi, dwa ostatnie mecze nie zachwycały, mimo, że zdobyliśmy komplet punktów, oby nasza gra się odmieniła, bo w tej chwili nie widać żeby ktokolwiek z nszych był w optymalnej dyspozycji
26.10.2018 13:48
Może to nie Ronaldo czy messi, ale nikt poza nim i franckiem w naszej drużynie nie wzbił się na poziom zadłużenia na złotą piłkę. Neuera pomijam, bo to nie bramkarz tylko nadczłowiek, który nie ma prawa być zestawiany zresztą stawki
23.10.2018 15:35
O ile rozumiem media- taka ich idąca. To tak samo rozumiem Uliego i jego wypowiedzi, dla liberalnych środowisk w Niemczech jest symbolem fiskalnego ucisku, nie chciał oddawać ciężko zarobionych pieniędzy, każdy przedsiębiorca tego próbuje, on oberwał bo był na świeczniku. Co do Mesuta to nie żaden komentarz nie jest w stosunku do niego mocny, zajaśniała się i odwrócił od kraju któremu wszystko zawdzięcza, dla mnie nie jest godny nazwania piłkarzem
Edytowano : 2018-10-20 13:57:06
*taka jest ich rola
20.10.2018 13:56
*piłka
19.10.2018 09:23
Sezonowcy zawsze umniejszą Neuerowi, rok go nie było więc o nim zapomnieli, niestety taka jest Polka. Najlepszy jest ten krory jest najbardziej medialny, de gea ma najwyższą ocenę w fifie i dlatego jest lepszy od Manu!
19.10.2018 08:30
Ewolucyjne zmiany w zarządzie jak najbardziej tak! Rewolucja- zdecydowane nie. Od lat jesteśmy na topie, nowi liderzy mają się od kogo uczyć
Edytowano : 2018-10-18 18:17:11
Lahm i Basti tak, tylko nie teraz koedy nie mają doświadczenia
18.10.2018 18:16
„Neuer coś tam potrafi” XD
Zabawne słowa jak na te opisujące najlepszego bramkarza globu. Gdyby grał w Barcelonie, Realu czy United byłby uznawany za Maradone, messiego czy Pele bramkarstwa
18.10.2018 18:15
Akurat żak teresowanie Mullerem było potwierdzone, van Gaal był gotowy wyłożyć 100 milionów, szczęśliwie tez zły i niedobry zarząd nie sprzedał filaru tamtej drużyny.
18.10.2018 02:50
Święte słowa, nie wiem dlaczego trzeba to niektórym tłumaczyć, a jak gra pokazał kiedy Bayern trenował sensowny trener- Jupp, nie zagubiony Kovac czy wypalony Ancelotti
18.10.2018 02:48
Zarząd nie jest głupi, jeśli puścimy Jamesa to po wykupie i to za dobre pieniądze. Wszystko zależy od tego czy ewentualny nowy trener będzie widział jego role w składzie. Tak czy inaczej odniesiemy z niego korzyść, moim zdaniem powinien zostać. Jupp potrafił pogodzić jego role z rolą Thomasa
Edytowano : 2018-10-17 10:58:27
Nie do końca to fantastyka. Werner to dla nas must have na najbliższe lata. Pavard jest praktycznie nasz no i na 80% pojawi się skrzydłowy. Dobrze gdyby przyszedł lewy obrońca. Wtedy skład mamy naprawdę przyszłościowy. Problemem może być uzyskanie kwoty za niepotrzebnych piłkarzy. Bo czuje, że z pieniędzmi za Lewandowskiego będzie tak jak z tymi za Boa, niby top topów, a nikt racjonalny nie zapłaci satysfakcjonującej kwoty
17.10.2018 10:55
Co by nie mówić to Niemcy w dołku prawie pokonali/ zremisowali z mistrzami świata. To nie ten poziom. Trochę jsk w meczu Legii z Realem, sensacyjny remis się zdarzył ale to był ewenement. Topowe drużyny bez formy nadal posiadają jakość nieosiągalną dla reszty
17.10.2018 00:43
Niestety dochodzę do takich wniosków jak Wy, bo Kovac traci kredyt zaufania. To samo z Gnabrym który nie pokazał do tej pory nic, Coman trochę lepszy za to hamuje swój rozwój kontuzjami. Po Robbery nie ma w tej chwili przyszłości, dlatego grają i przestaną grać kiedy przyjdzie godny następca
Edytowano : 2018-10-16 23:00:49
Chyba że Coman po cudownym uleczenie wzmocni swój organizm i nagle wyskoczy z wielką formą
16.10.2018 22:59
Ciężko to poddać takiej analizie, piłka była inna. Hiszpania czarowała ale zawodziła. Może Niemcy nie mieli efektownego stylu gry ale dominowali w innych elementach. Dzisiaj tego brakuje, nawet jeśli to nazwiemy szczęściem
16.10.2018 22:51
Gnabry niestety najgorszy w ataku ale można to tłumaczyć brakiem ogrania. Niemcy wygrywali nie błędami sędziego (jak mawiały persony pokroju maradony) tylko żelazną skutecznością, teraz jej brakuje
16.10.2018 22:45
Dziwne ale dlatego nie ma sensu zwalniać ani trenera polski ani niemiec
16.10.2018 22:40
Wciąż Niemcy w tej formie przetrwają na styk z mistrzami świata, gdzie wynik nie oddaje przebiegu meczu. Chociaż fakt, Niemcy w formie powinni zamknąć ten mecz w pierwszej połowie
16.10.2018 22:35
Nie powiem, że brak skuteczności jest do usprawiedliwienia ale kolejny raz sędzia komplikuje sytuacje
Edytowano : 2018-10-16 22:25:04
Ty z tą Polską tak serio? Niemcy odpadną po równej walce i kontrowersjach, z Holandią sami byli sobie winni ale nie grali tragicznie
16.10.2018 22:23
VAR zupełnie nie jest potrzebny
16.10.2018 22:21
Zanosi się na kolejny mecz bez zwycięstwa przez brak determinacji, brak 3 punktów dzisiaj będzie za to karą
16.10.2018 22:16
Taki grad strzałów i 1:1, oby się obudzili bo nie wygląda to tak dobrze jak przez pierwsze 45 minut
Edytowano : 2018-10-16 22:07:58
Znowu brakuje woli walki, Sane nawet nie goni Pavarda żeby powalczyć o piłkę
Edytowano : 2018-10-16 22:09:11
Nawet ostatnia okazja pokazała jakie efekty przynosi wysoki pressing, potrzeba determinacji
16.10.2018 22:06
Ja za rok marzę o wzmocnieniu 3 pozycji:
- skrzydło - za jednego z Roberry (tutaj Sane byłby marzeniem)
- lewy obrońca- potrzeba zmiennika (może być tani eksperyment)
- napastnik- coś jeszcze za Lewandowskiego dostaniemy, a Werner wiecznie nie będzie czekał
Dodatkowo pewnie przyjdzie Pavard i skład jest mocny jak nigdy
Edytowano : 2018-10-16 21:56:57
Tylko w przypadku Sane potrzeba trenera który go wprowadzi, potrzebny jest szlifierz diamentów, nie wiem czy Kovac to będzie potrafił zrobić
Edytowano : 2018-10-16 22:04:18
I po prowadzeniu, miałem już pisać, że niepotrzebnie Niemcy przysiedli na początku drugiej połowy
16.10.2018 21:52
Tego cały czas nam brakuje i w klubów i reprezentacji ale tym razem jest prdynejmkiej pierwiastek szczęścia, ten mecz może do rze ułożyć sytuacje w grupie i dać inpuls przed kolejnymi spotkaniami
16.10.2018 21:46
Pytanie tylko czy Sane nawet gdybyśmy chcieli zapłacić chciałby zrezygnować z trenowania pod okiem Pepa, wiele razy wspominał, że to on zdecydował o jego przejściu do City. Szkoda, że kiedy była okazja nie zarobiliśmy na Lewanduwskim, teraz nie dostaniemy nawet kwoty która pokryłaby kwotę kupna snajpera z Lipska.
Edytowano : 2018-10-16 21:20:18
Martwi trochę, że Gnabry lekko zagubiony, nie wyglada tak dobrze jak Sane
16.10.2018 21:19
Zgadzam się wynik kuriozalny, błędy niewybaczalne ale nawet w słabym meczu było widać potencjał. Po meczu np Polski z Włochami czy Portugalią tego nie widziałem, mimo berdduej korzystnych „liczb”
Edytowano : 2018-10-16 21:17:06
O ile szanuje politykę naszego zarządu to nie mogę odżałować KdB i Sane, ich nie powinnismy puścić
16.10.2018 21:16
Kompromitacji z Holandią? Nieskuteczność owszem ale dwie bramki to pokłosie dominacji i totalnego ataku, kara za ambicje, gra dobrze prognozowała na przyszłość
Edytowano : 2018-10-16 21:12:02
*gra w drugiej połowie
Szkoda że dzisiaj znowu chłopski nie potrafią mimo że zasługują, udokumentować przewagi, oby to się źle nie skończyło
Edytowano : 2018-10-16 21:12:58
Jeśli Werner kiedyś do nas trafi to będzie to ruch zarządu na krory warto było czekać
16.10.2018 21:10
I gra się trochę zmieniła, nie takie sksbe te Niemcy jak wielu mówiło, może wrócą morale
16.10.2018 21:03
Tak!
16.10.2018 20:59
Chociaż ciężko wierzyć w pozytywny wynik, skoro widzimy tak eksperymentalny skład
16.10.2018 20:43