Dalej mamy wiele kontuzji ale mam nadzieję że jutro wygramy i zbliżymy się do mistrzostwa.
19.04.2021 21:30
@hoven
Teraz Ty wmawiasz coś czego nigdy nie napisałem.
Co najwyżej wysmiewam twoje tezy w które sam chyba nie wierzysz bo nie chcesz się założyć jeżeli ja stawiam zakład przeciwko twojej tezie.
Czyli z kim się nie zgadzasz? Bo skoro KHR jest w strukturach UEFA to chyba jednoznaczne ze nie jest za Superliga w takiej formułę.
Edytowano : 2021-04-19 21:19:40
Ostatnio zaproponowałem zakład że mecze SL wcześniej czy później zacznął być rozgrywane w Azji i ciężko ogłosić zwycięstwo tego zakładu skoro na razie to nie wiadomo czy ta SL w ogóle wystartuje.
19.04.2021 21:17
@hoven
Ty generalnie nie zgadzasz się z decyzjami zarządu.
Na szczęście zarząd dobrze wie co robi.
19.04.2021 21:09
@karolina96
Dlatego że Perez głupi nie jest to się pospieszył bo nie wiadomo czy kibice nie wrócą na stadiony. Szczepienia idą i może restrykcje niedługo nie będą już tak rygorystyczne.
Jakie jest zdanie kibiców to chyba widać. Może nie wszystkich kibiców drużyn "założycielskich" ale nawet tam jest spora grupa przeciwników a już na pewno wszystkich pozostałych drużyn.
19.04.2021 21:03
Nagelsmanna to dobry trener dla mnie ma jedną wadę a mianowicie trzeba za niego RBL dużo zapłacić.
Czy poradzi sobie z gwiazdami tego nie wiem ale wiek nie koniecznie musi tu grać rolę bo np. Anceloti jak został naszym trenerem to nie był "młokos" a z sztania sobie nie poradził. Kovac jest młody i też sobie nie poradził z szatnia więc reguły nie ma.
19.04.2021 20:48
@kamdi
Wolał bym Neuhausa ale Camavinga to też ciekawy ŚP.
Ciekawe czy jest w tym coś z prawdy czy to zwykła plota jakich dużo?
Najlepiej i to takie marzenie i jednego i drugiego mieć.
19.04.2021 20:39
@kamzet
Dobra decyzja.
@Sven
No pewnie. JP Morgan już o to zadbał. Nie po to wykładają taka kasę żeby stracić ale po to by ją co najmniej potroić. Będą mieć te kluby na postronku no ale dla niektórych i tak nie dużo się zmieni bo już są własnością jak Mu czy Liverpool.
19.04.2021 17:38
@Arkady142
"Nawet jeżeli zrezygnowalibyśmy z zasady 50+1 to Bayern ma w statucie że 70+1 procent udziałów ma być w posiadaniu FC Bayern e.V."
Niestety ale znajdą się tacy którzy powiedzą że status zawsze można zmienić a nawet trzeba.
Nie tak dawno jeden z użytkowników proponował sprzedać 10%.
Góra dobrze robi że na razie trzyma się od tego tworu Superligi z daleka i obserwuję co się stanie i po której stronie lepiej być.
Sprytnie to wymyślili nie ma kibiców więc działają ale oby ci kibice nie zapomnieli o nich i odpowiednio zareagowali.
19.04.2021 17:27
@Arkady142
Dokładnie. Można tak to określić jak napisałeś.
Ale poczytaj co niektórych na tej stronie dla nich jest super bo pieniądze i jeszcze więcej pieniędzy. Tak jakby teraz tych pieniędzy nie było.
Dla niektórych widocznie wszystko jest na sprzedaż.
19.04.2021 14:16
@Arkady142
Myślę że tu bardziej chodzi o wyjście poza Europę i to dosłownie bo w Europie więcej fanów raczej już nie zdobędą.
19.04.2021 14:04
@hoven
Skoro uważasz że w Superlidze mecze mogą odbywać się w Chinach, bo tamtym kibicom też się należą mecze, co zakładając że w każdym meczu jakby nie patrzeć "ligowym" jest "gospodarz" to sam sobie odpowiedź.
19.04.2021 13:53
Jak ktoś wcześniej napisał są tacy którzy sprzedali by swoją matkę.
Więc nie ma się co dziwić że są i tacy kibice Bayernu dla których to czy to będzie pisząc hipotetycznie "Bayern Monachium" czy "Bayern Pekin" nie ma żadnego znaczenia.
19.04.2021 13:20
@FanGraczyBayern
I pewnie o to chodzi. A co Pereza obchodzi co się tanie za te 23 lata może dożyje a może już nie.
19.04.2021 13:08
@hoven
Ty nic nigdy nie piszesz.
Skoro zakładasz że tak się stanie to po co piszesz że ja "gdybam"? Puszczasz bąka i niech brzydko pachnie.
19.04.2021 12:59
@hoven
Może ty zaczni czytać ze zrozumieniem. Poniżej wrzucam twój komentarz:
"zabawne ze zawsze piszesz o tym ze inni 'gdybaja' a Ty dyskutujesz tylko o faktach a sam przeniosles juz mecze do azji"
A wracając do zakładu który zaproponowałem:
"ekspercka wiedza hovena" przegrywa z "gdybaniem" jak zwykle. Jesteś mocny tylko do czasu. Jak się przyciśnie to już brak argumentów i "ucieczka".
19.04.2021 12:42
@hoven
Spytam po raz kolejny może tym razem będziesz miał więcej odwagi i przyjmiesz zakład.
Jeżeli skończy się pandemia Covid i stadiony będą mogły być zapełnione "po brzegi" czy Superliga zacznie grać część meczy w Azjii (czy ogólnie poza Europ)?
Ja obstawiam że TAK.
A ty obstawisz że NIE skoro ja tylko "gdybam"?
Twoja "ekspercka wiedza" kontra moje "gdybanie".
Czy może być lepszy zakład.
A odpowiadając na twoje pytanie to ja wolę BL. LM wcale nie musi być nudna z zespołami które wymieniłeś.
19.04.2021 12:34
Dobrze zauważył @misza że mecze Superligi pewnie bardzo szybko przeniosą się do Azji. Teraz są tylko turnieje w okresie przygotowawczym ale jak Superliga powstanie to będzie to norma. Tam jest kasa a w tym projekcie chodzi tylko o to. Stracą na tym ci którzy chodzą na stadiony reszta i tak ogląda mecze w tv a tych właśnie osób jest najwięcej.
Jeżeli UEFA i krajowe federacje nie postawią sprawy jasno czyli albo z "nami" albo sami w Superlidze to nie ma szans tego powstrzymać. Jeżeli drużyny które chcą grać w "Superlidze" wypadną z rozgrywek krajowych to może wtedy przynajmniej część fanów się "wkurzy" i odwróci od nich i to może podziałać. W przeciwnym razie jeżeli skończy się na pogrożeniu to już niedługo będzie można zobaczyć "Superligę".
Ja osobiście cieszę się że Bayern i ogólnie kluby z Niemiec nie chcą brać w tym udziału. Najważniejsze są rozgrywki krajowe. Duży plus też dla ligi francuskiej i PSG (miłe zaskoczenie). Niestety jak pokazują nawet głosy na tej stronie jest część kibiców dla których liga w danym kraju to dodatek a chcą przede wszystkim sukcesu na arenie międzynarodowej. Z tego względu projekt "Superligi" może się udać bo kluby straty w kibicach z własnych krajów czy ogólnie z Europy odbiją sobie z nawiązką kibicami z Azji czy Ameryki.
Niby super ale według mnie nie o to chodzi ale jeżeli mam stawiać to wygrają pieniądze i "Superliga" będzie się miała dobrze a szkoda.
19.04.2021 12:17
Dla Bayernu BL zawsze była ważna może nawet najważniejsza i tak powinno być nadal.
Występy w "Superlidze" tylko w przypadku dalszej gry w BL do innej formuły mam nadzieję że Bayern nigdy nie przystąpi.
19.04.2021 07:08
Dla mnie najrozsądniejsza opcja to Nagelsmanna jeżeli Flick odchodzi.
Jezeli będzie miał pomysł na klub to nikt nie będzie się przeciwko niemu buntował.
Jest młody ale ma już doświadczenie także w LM.
Jedyny problem z nim jest taki że nie wiadomo za ile RBL będzie chciało go puścić. Ale on jest według mnie wydaje się najlepsza opcja.
18.04.2021 21:47
@hoven
Sam mnie wymieniłeś tym razem pierwszy więc odpisałem.
Dyskusja z tobą jest o tyle ciekawa że bardzo łatwo obalić twoje tezy a wtedy zaczynasz schodzić na nieistotne tematy i atakować tak jak teraz że ktoś "tylko kpi" Tak jakbyś sam nigdy nie kpił.
18.04.2021 21:18
@Abzyrl
Czy to źle że lubie podyskutować z @hoven ?
18.04.2021 21:04
@hoven
Fajne listy ale zapomniałeś o zarządzie Bayernu z którym Hasan także ma dobre relacje a być na jednej liście z zarządem to powód do dumy.
Brak ciągłego ataku na Hasana i nie obwinianie go za całe zło to nie jest od razu oznaką jego uwielbienia. Ale to że ty nie jesteś w stanie tego zrozumieć wiem już od dawna.
18.04.2021 20:33
@Lacoste
Jeżeli chodzi ci o wypowiedź która można przeczytać choćby na "meczykach" to jedyny argument że ta wypowiedź jest zła to taki że nie pasuje do lini "obrony" Flicka i "ataku" na Hasana (który jak wiadomo jest winny całemu złu na świecie).
Hajto przedstawił odmienne stanowisko i już.
18.04.2021 17:49
@Sopariev
Gdybyś nie wiedział że jest konflikt, KHR mówi o tym że musieli by być szaleni żeby pozbywać się Flicka. A tu nagle wychodzi Flick i mówi że chce rozwiązać kontrakt.
Nadal byś trzymał stronę Flicku?
W tym kontekście pisałem że Flick wykorzystał ten konflikt.
@mariofcb
Też uważam że to najlepsze wyjście przy obecnej sytuacji.
18.04.2021 15:10
@nyy32
Tylko że po takim oświadczeniu to już raczej opcja z odejściem Hasana i zostaniem Flicka jest nie realna. Zarząd nie pozwoli by wygrał Flick po takim oświadczeniu.
Teraz najlepsza opcja to odejście i Flicka i Hasana z funkcji Dyrektora Sportowego.
Ja wcale nie bronię Hasana w tej sytuacji radzi sobie tak sobie i lepiej żeby odszedł ale też nie popieram Flicka który chce odejść bo na horyzoncie ma posadę selekcjonera.
18.04.2021 14:52
@nyy32
To co napisałem.
Dobrze opisał to także @WayeThe Flick pewnie tego nie zaplanował ale kila rzeczy złożyło się w jedną całość a on to wykorzystuje.
Jest okazja to chce ją wykorzystać. Szkoda że robi to ze szkoda dla Bayernu.
Ja jestem kibicem Bayernu a nie Flicka więc stoję po stronie Bayernu.
Edytowano : 2021-04-18 14:41:49
@Sopariev
Przeczytaj uważnie moje komentarze to nie ja wymyśliłem że powodem odejścia Flicka jest konflikt z Hasanem tylko inni.
Ja uważam że Flick chce odejść bo pojawiła się możliwość objęcia reprezentacji Niemiec a wykorzystanie konfliktu jest tylko częścią gry Flicka by zrzucić z siebie cała wine za odejscie i przerzucić część na innych. Jak widać plan wypalił. Tutaj większość mu kibicuje a atakuje Hasana, Uliego i cały zarząd.
18.04.2021 14:37
@hoven
To ty nie "kumasz" ze dla Flick reprezentacją może być wymarzonym miejscem.
Jak odejdzie do innego klubu to twoja teoria o niechęci pracy z Hasanem będzie słuszna ale jak wybierze reprezentację to teoria o wykorzystaniu konfliktu żeby odejść wygra. Jak chcesz to możemy się założyć która jest słuszna. Ja stawiam na reprezentację.
18.04.2021 13:53
@zabson79
Możliwe że tak było.
Może kiedyś się dowiemy.
Edytowano : 2021-04-18 13:43:44
@Legend567
"W bardzo dobrym momencie to ogłosił. Niech się męczą, odwdzięczył im się za Boateng"
Czy sugerujesz że im gorzej dla Bayernu tym lepiej bo wyjdzie po myśli tych co krytykują?
18.04.2021 13:41
@hoven
Oczywiście że wykorzystał konflikt żeby wykorzystać szanse objęcia reprezentacji.
I nie pisz o "nieznoszeniu wygrywania" bo Flick może znowu wygrać mistrzostwo Niemiec a to coś znaczy. Sugerujesz że "obraził się" na Bayern bo nie wygrał LM?
18.04.2021 13:37
Flick dobrze wiedzial jak działa Bayern i jaki jest Hasan bo pracował wcześniej w Bayernie przed podpisaniem kontraktu do 2023 roku.
Jak napisał @Alistair Flick wykorzystał konflikt z Hasanem. Od kiedy pojawiła się kwestia reprezentacji konflikt trafił na pierwsze strony gazet a Flick nagle zaczął się "dziwnie" wypowiadać.
Najbardziej zadziwiające jest bronienie trenera który zostawia nas na lodzie i jednoczesne ataki na zarząd który robi wszystko by przejść przez globalną pandemia w jak najlepszej kondycji a nie goniąc za "nierealna dominacja".
18.04.2021 13:17
@Pir5
W tej sytuacji i przy takim wyborze to B.
@tapczan
Styl bardzo brzydki. Bayern wiele mu zawdzięcza ale on równie wiele Bayernowi.
18.04.2021 12:46
Podstawa do dyskusji na temat odejścia Flicka jest ustalenie dlaczego chce odejść.
I tu mogą być różne możliwości.
Jedna jest taka że pojawiła się szansa poprowadzenia reprezentacji i Flick nie chce stracić takiej szansy.
Druga (dość powszechna tutaj) jest taka że nie chce pracować z Hasanem.
Można by pewnie wymyślić jeszcze inne.
Oczywiście jedna nie wyklucza drugiej ale też nie jest pewne że gdyby nie pierwsza to druga doprowadziła bu do podjęcia przez Flicka takiej a nie innej decyzji.
I obwinianie za odejście Flick jego konfliktu z Hasanem do póki nie wiadomo co było powodem takiej decyzji Flick jest tylko domysłami.
Równie dobrze można napisać że gdyby nie wakat selekcjonera to Flick byłby dalej trenerem Bayernu i konflikt z Hasanem nie miałby na to żadnego wpływu.
18.04.2021 12:33
@Zerafaelo
"Po co w takim razie Flick podpisał kontrakt na taki długi okres"
Dokładnie.
Pisałem o tym już nie raz. Flick pracował w Bayernie zanim podpisał kontrakt więc wiedział jak to funkcjonuje.
Gdyby przyszedł całkiem z zewnątrz to wtedy można by uwierzyć że nie wiedział i jak się przekonał to chce odejść. Ale tak nie jest. Widział jak to działało za Kovaca. Widział jak to działało gdy był tylko trenerem tymczasowym.
18.04.2021 11:09
@hoven
Tak wiem jeżeli nie pisze ze wszystko jest winą Hasana to znaczy że "kpię".
A co do "fetyszu asystenta" to dobrze że się tłumaczysz ale może lepiej po prostu przyznać się do błędu?
Edytowano : 2021-04-18 11:02:34
@elber09
Dobrze napisane.
Zobaczymy czy piłkarze, którzy jak tu nieraz było pisane stoją za Flickiem murem, wyraża swoje niezadowolenie. Jeżeli tego nie zrobią to znaczy że Flick musiał im powiedzieć że chce do kadry i trudno w takiej sytuacji obwiniam kogokolwiek tym bardziej że powtórzę to po raz kolejny "Flicka nikt z Bayernu nie wyrzuca, on sam chce odejść"
18.04.2021 10:57
@hoven
"Juz mielismy jeden spor na lini trener - Hasan. Kovac w Monaco pokazuje kto w nim byl kompetentny"
Zaczyna się robić ciekawie.
Już nie tylko Flick to świetny trener pomimo że jeszcze niedawno był "fetyszem asystenta" ale i Kovac to super fachowiec który nie poradził sobie u nas bo zły Hasan rzucał mu przysłowiowe "kłody pod nogi".
Normalnie Hasan "wszechmogący".
@lupek91
"ale może Hoenes robi wszystko aby udowodnic, że bez jego Bayern sobie nie radzi"
A to ciekawe bo z tego co wszyscy wiedzą to Uli cały czas jest w Bayernie mniej lub bardziej oficjalnie. Nie raz było mu to nawet zarzucane.
18.04.2021 10:07
Liczy się zwycięstwo. Pierwsza połowa dobra i wszyscy zagrali dobrze. W drugiej chyba zaczęło brakować sił.
Na plus Musiala.
Sane mógł się lepiej zachować w paru sytuacjach. Jeżeli to poprawi to będzie dobrze.
Na minus nasza obrona. Zawsze to samo niby wszystko jest ok a tracimy 2 bramki.
Najważniejsze że wygraliśmy i zbliżyliśmy się do mistrzostwa.
18.04.2021 08:44
Ja tylko przypomnę że to Flick chce odejść.
Nikt w Bayernie nie chce go zwalniać bo nie wygrał LM.
To jest decyzja Flicka.
Przecież on pracował w Bayernie przed tym jak został pierwszym trenerem więc widział jak klub funkcjonuje od wewnątrz.
A tu wszyscy obwinaja innych.
18.04.2021 00:23
@Davix
A czy to wina Hasana że Flick pomija Hernandeza kosztem Alaby? Pomija Roce który jak grał to nie odstawał od reszty a dostał tylko kilka minut w BL? Ciężko o optymalna formę jak grasz mecz raz na półtora miesiąca.
Czy to wina Hasana że w jednym okresie wypadło w sumie 7-9 zawodników? Może to Hasan przebrany sfaulował Lewego w meczu z Andora?
A na koniec czy Hasan wymagał od Flicka powtórzenia sukcesów z przed roku?
Edytowano : 2021-04-18 00:19:55
@Abzyrl
Ale ja tylko przypomnę że to Flick chce odejść.
Nikt w Bayernie nie chce go zwalniać bo nie wygrał LM.
To jest decyzja Flicka.
Przecież on pracował w Bayernie przed tym jak został pierwszym trenerem więc widział jak klub funkcjonuje od wewnątrz.
18.04.2021 00:15
@nyy32
Czyli jednak wygraną jest jedyna zasługa Flicka a przegrana jest wyłączna wina Hasana.
Tylko jeżeli Hasan byłby tak słaby to po 2 latach sprawowania przez niego tak ważnej funkcji wygranie wszystkiego było by nie możliwe.
Powtorze raz jeszcze jeżeli wygrana była jedyna zasługa Flicka a Hasan tylko rzucał mu kłody pod nogi to dlaczego w tym roku porażka jest jedyna zasługa Hasana? Czy to wina Hasana że Flick cały sezon nie jest w stanie ustawić obrony?
18.04.2021 00:05
@Marienplatz
O czy ty piszesz?
Nikt w Bayernie nie traktuje Flicka z "buta". Wręcz przeciwnie KHR jeszcze niedawno mówił że Bayern nie chce pozbywać się Flicka.
To Flick chce odejść. Zapewne po to by objąć reprezentację.
17.04.2021 23:45
@nyy32
No właśnie porównajmy dokonania. Po 2 sezonach na stanowisku Dyrektora Sportowego i po niepełnym sezonie na stanowisku trenera wygrywamy wszystko. I oczywiście można mówić że to tylko zasługa trenera ale jeżeli tak jest to czemu jak przyszła porażka w tym roku to jest to tylko wina Dyrektora Sportowego? Dlaczego sukces jest tylko zasługa Flicka a porażka tylko wina Hasana? I jak to jest ze po 2 sezonach "osłabiania" drużyny przez Hasan to wygrywa wszystko?
17.04.2021 23:34
@Arkady142
KHR wypowiadał się za Bayern że nie zwolni Flicka ale teraz jak Flick che odejść to zmienia sytuację.
Ja nie uważam że zarząd ustąpi i zwolni Hasana żeby Flick został. Nie zrobi tego chociażby z tego powodu by w przyszłości kolejni trenerzy znowu nie wymuszali jakichś decyzji na zarządzie. Teraz to będzie raczej pokazanie siły zarządu w Bayernie i tego że trener dziś jest jutro go nie ma a zarząd działa w sposób ciągły.
17.04.2021 23:15
@misza
Zaraz się dowiesz że Musiala 2 lata temu gdy przychodził do nas to był najbardziej znany na świecie niemiecki piłkarz.
@Arkady142
Jeżeli Flick coś takiego powiedział to już raczej pewne że odchodzi. Może ciągnie go do reprezentacji? Czy po tym co powiedział Bayern go nie puści to chyba nie możliwe.
17.04.2021 22:50
@Arkady142
Ciekawa myśl z "wywarcie presji" może to to ale chyba jednak chodzi o reprezentację i chęć pracy z nią.
17.04.2021 22:22
Bardzo ważna wygraną bo znowu mamy 7 pkt przewagi nad RBL.
Świetny mecz Musiał ale widać bylo że w 2 połowie brakowało mu już sił. I dobrze że jest spokojnie wprowadzany do drużyny bo jest jeszcze młody i nie ma co nadwyrężać jedo zdrowia. Flick bardzo dobrze go prowadzi.
Niestety po raz kolejny obronna to dramat. Niby wszystko było ok a i tak 2 bramki stracone. Uważam że to chyba brak pomysłu na naszą grę obronna bo cały sezon trener nie może nic z tym zrobić.
17.04.2021 21:57
Nagelsmanna wydaje się być najlepsza alternatywa za Flicka w tej chwili.
Jest młody ale ma już duże spore doświadczenie jako trener.
No nic zobaczymy co się wydarzy. Ja chętnie zobaczył bym Nagelsmanna od przeszłego sezonu u nas.
17.04.2021 21:52
Szkoda ale skoro tego chce Flick to już chyba przesądzone.
Tak już jest z trenerami, są w klubie a za chwilę już ich nie ma. Szkoda że Flick rezygnuje i teraz czy dla kadry czy dla innego zespołu?
Ciekawe kto przyjdzie za Flicka?
Flick to bardzo dobry trener i zaraz jak został tymczasowym trenerem pisałem że należy mu zaufać i dać kontrakt. Napewno ma więcej zalet ale jak pokazuje ten sezon nie ma chyba pomysłu na naszą grę obronna. Dzisiejszy mecz to pokazał gdzie niby wszystko było ok w obronie a i tak można by napisać jak zwykle 2 bramki stracone.
17.04.2021 21:17
Moting może być ale jako 3 napastnik. Liczby robi to fakt ale czy to napastnik na Bayern? Moim zdaniem nie.
Lewy młodszy już nie będzie i najwyższy czas zacząć grać nim mniej bo w przyszłym sezonie będzie znowu jak zwykle czyli wiosna i organizm nie wytrzymuje i robi sobie miesiąc przerwy a my zostajemy z Motingiem który jest słaby a jego jedyny atut to nie narzekanie na siedzenie na ławce.
17.04.2021 09:04
Wolfsburg jest w dobrej dyspozycji ale dziś trzeba wygrać i wykorzystać wczorajszy remis RBL.
17.04.2021 08:53
@jacekw
"Tak więc w związku z tym i innym kiedy powrót Lewego to już mało istotne"
Może dla ciebie i paru innych osób wygranie BL i szansa pobicia rekordu Mullera to mało istotne rzeczy ale w rzeczywistości to są bardzo "istotne" rzeczy i dlatego temat powrotu Lewego będzie walkowany.
Edytowano : 2021-04-17 08:46:39
@dzojko
Wczoraj Richards zagrał dobrze, nie popełniał błędów i parę razy bardzo dobrze interweniował. To wypożyczenie wyszło mu naprawdę na dobre. Oby tak dalej.
17.04.2021 08:43
@Pir5
"Owszem jesteśmy najlepsi w Niemczech, ale nie znaczy że kiedyś nie będziemy wicemistrzami"
To oczywiste że kiedyś nie wygramy BL.
Jeszcze niedawno zdarzało się to często. To że ostatnie lata zawsze przynosiły sukces to nie oznacza że zawsze już tak będzie. Nie zawsze można wygrywać.
16.04.2021 17:22
Sezon nadal trwa i oby zakończył się mistrzostwem.
16.04.2021 16:20
@Gladius
Tutaj zgadzam się z tym co napisałeś.
Największe halo jest o to że Hasan i Uli coś powiedzieli. Gdyby nic nie powiedzieli to w lipcu było by że jak można tak zwodzić zawodnika jak nie chcesz z nim przedłużyć kontraktu.
Ja uważam że sam Boateng chciał wiedzieć na czym stoi. Ma czas żeby spokojnie coś znaleźć.
16.04.2021 16:16
@Globin23
Alaba i Boateng mają tą zaletę że są ograni w meczach o stawkę. Upamecano pod tym względem ustępuje im. Ale jeżeli chodzi o samą grę to jest na tym samym poziomie co Boateng a od Alaby jeżeli chodzi o ŚO to jest po prostu lepszy (Alaba to nie jest ŚO i nigdy nie będzie może tam grać ale to nie jest jego pozycja).
Problem z Alabą jest taki że chciał pieniędzy i to dużych nawet za dużych i dlatego odchodzi. Może też chce zagrać w wymarzonej Hiszpani? Nie wiem ale ma do tego prawo. Natomiast bardzo dobrze że zdecydowano że jego żądania nie zostaną spełnione.
Natomiast Boateng ma już swoje lata i kiedyś musiało nastąpić pożegnanie. Zresztą on "odchodził" już od 3 sezonów. Kiedyś musiała nastąpić wymiana "starych" na "młodych". To samo tyczy się Martineza, którego osobiście bardzo lubię ale poza okresem kiedy naszym trenerem był Jupp to żaden inny trener nie potrafił "wycisnąć" z niego wszystkiego co najlepsze. Kontuzje też pewnie odegrały tu dużą rolę.
Odejście i Boatenga i Martineza to naturalna kolej rzeczy czas nie stoi w miejscu. Czas na młodszych a to że nie mają doświadczenia no cóż wyżej wymienieni gdy zaczynali przygodę z nami też nie mieli dużego doświadczenia. Postawienie na Upamecano ma sens tak jak na Boatenga w 2011 roku (przychodzą do nas w tym samym wieku).
16.04.2021 06:45
@Reeken89
A jakie są na to dowody?
Raczej więcej świadczy że są w dobrych relacjach.
15.04.2021 20:55
@Reeken89
KHR ma kosę z Ulim?
Gdyby tak było to rzeczywiście KHR już dawno wykorzystał by sytuację żeby "pozbyć się" Uliego. Chociażby gdy Uli poszedł do więzienia a Karl nie tylko nie wykorzystał tego przeciwko niemu ale gdy wrócił to współpracował z nim i nie robił problemu żeby to Uli został prezydentem. Gdy Uli zrezygnował KHR także mógł to wykorzystać do odsunięcia Uliego całkowicie tym bardziej że wiele osób było i ciągle jest negatywnie nastawione do Uliego (co widać chociażby na tej stronie).
KHR to "dobry policjant" a Uli to "zły policjant" i obaj są zadowoleni ze skutków takiej współpracy. Ja nie widzę tam żadnej niezgody między nimi. Wręcz przeciwnie bliska współpracę od wielu lat i uzupełnianie się.
15.04.2021 19:24
@Arkady142
Tutaj się zgadzam że Flick (czy w ogóle trener) powinien mieć wpływ na to kto przychodzi. Nie powinno to być słowo ostateczne ale jednak podczas podejmowania decyzji co do transferu danego zawodnika zdanie trenera powinno być brane pod uwagę.
15.04.2021 18:49
@Globin23
"Do tego osłabień ciąg dalszy i już teraz wiemy, że kadra na następny sezon będzie jeszcze słabsza, najsłabsza od wielu, wielu lat"
A to ciekawe. Tylko skąd znasz przyszłość? Na razie to pierwszy transfer do nas jest na plus.
15.04.2021 18:14
A podobno po meczu z PSG Kahn miał rozmawiać z Flickiem. Teraz piszą że nie ma żadnego terminu kiedy to spotkanie się odbędzie.
Czyli jak zawsze trochę prawdy trochę plotek bo interes musi się kręcić.
15.04.2021 16:25
@Lucas87
"Już jest po sezonie na ogórków wcale nie jest potrzebny"
Jak to po sezonie? Jeszcze 6 kolejek BL i albo wygramy albo nie, nic jeszcze nie jest pewne. Trzeba to dograć i wygrać BL.
15.04.2021 13:36
Teraz najważniejsza sprawa to przedłużyć z Goretzka kontrakt. Bardzo się rozwinął od czasu gdy do nas przyszedł. Oby tak dalej.
14.04.2021 21:40
@misza
Na tej stronie po każdej porażce Europa nam odjeżdża.
Wygranie 3 razy w 20 lat LM to oznaką słabego zarządzania klubem.
A notoryczne wygrywanie BL to "psi obowiązek" a nie wynik dobrego zarządzania bo przecież inni są słabi (dlaczego inni są słabi a my mocni to jest "tajemnicą poliszynela") .
14.04.2021 16:45
Szkoda że odpadliśmy bo kwota była by wyższa ale i tak to spora kwota i w dobie strat spowodowanych pandemią bardzo się przyda.
14.04.2021 15:37
@miroslawBayern
"Podziękować zarządowi.. za to że nas nie stać.. to nic że wygraliśmy 6 pucharów i 9 mistrzostw.. bieda oj wielką bieda"
Masz rację należy podziękować zarządowi za 6 pucharów i 9 mistrzostw.
Edytowano : 2021-04-14 10:01:22
To 9 tak na wyrost ale ja też wierzę że je zdobędziemy w tym roku.
14.04.2021 09:59
Szukacie winnych ok, każdy ma do tego prawo.
Hasan zrobił słabe transfery, nie wszystkie ale jednak.
Flick od początku sezonu nie potrafi sobie poradzić z ustawieniem obrony.
Zarząd nie dał pieniędzy na transfery.
Wszyscy winni. Jedni mniej drudzy bardziej.
Ale tak jest że raz się wygrywa a raz przegrywa. W tym sezonie została nam do wygrania BL i uważam że ją wygramy. Według mnie to dużo.
Ale w końcu przyjdzie taki sezon gdzie nie wygramy nic. Jeszcze niedawno takie sezony były często i sukcesy ostatnich lat za bardzo wywindowały oczekiwania a tak nie jest i nie będzie że jedna drużyna wygrywa wszystko i w kraju i w Europie. Oczekiwania rosną w "miarę jedzenia" i w ostatnim sezonie chyba niektórzy przesadzili z "jedzenie" a teraz przyszło zderzenie z rzeczywistością.
14.04.2021 09:51
@ProrokNewEra
Ile już było drużyn które miały zdominować a nie zdominowały. Taka jest piłka nożna.
14.04.2021 07:08
Po takiej deklaracji teraz należy czekać na podpisanie nowego kontraktu jak najszybciej.
Wczoraj brak Goretzki był aż nadto widoczny. Razem z Kimmichem świetnie się uzupełniają i brak jednego z nich powoduje że drugi gra gorzej.
14.04.2021 07:05
Przegrana to nic miłego ale to część tego sportu. Zespół walczył ale nie udało się.
Teraz należy skupić się na BL i zdobyć mistrzostwo. Sezon jeszcze się nie skończył.
A Hasan niech się weźmie do roboty i tym razem nie czeka do ostatniego dnia okienka transferowego. Oby tym razem obyło się bez wypożyczeń które są bez sensu.
Co do Flicka to mam nadzieję że zostanie bo jest dobrym trenerem ale żaden trener nie wygrywa co roku wszystkiego.
14.04.2021 06:45
Dziś obrona działała tak jak powinna. Bardzo dobry mecz Hernandeza i teraz pytanie czemu więcej nie gra tylko Alaba od którego w każdym meczu jest lepszy?
Oceny takie sobie i jak napisał @Piter1985 trochę za wysokie w tych przypadkach.
14.04.2021 06:25
@vaterland
Zgadzam się z tobą. Przegraliśmy w dwumeczu po walce zdarza się. Duży wpływ na to miały kontuzje i Covid.
Jak napisałeś ławkę należy uzupełnić ale trzeba też patrzeć na finanse aby po pandemii nadal mieć dobrą sytuację zarówno sportową jak i finansową. Na razie to się udaje i oby tak było nadal.
14.04.2021 06:20
Trudno tak już jest raz wygrywasz a raz przegrywasz. Dziś przegraliśmy ale po walce.
I pamiętajcie przegrana nie oznacza upadku tak jak wygraną ze juz zawsze będziesz na szczycie.
13.04.2021 23:08
@miroslawBayern
Ławka jest słaba, częściowo przez kontuzje i Covid częściowo przez transfery.
Natomiast piłka polega na tym że raz wygrywasz raz przegrywasz i jak przegrywasz to nie oznacza od razu że musisz znaleźć kozła ofiarnego.
13.04.2021 21:03
@JazGod
Ale to tak nie działa bo idąc tym tokiem rozumowania to co roku z klubu który wygrał LM powinien odchodzić cały zarząd.
Wyjątkiem Real gdzie po 3 wygranych powinien odejść zarząd bo przegrali.
13.04.2021 20:55
@miroslawBayern
I pewnie przez tą ławkę BVB może mieć problem żeby awansować do LM w przyszłym roku.
Barca też ma tak mocna ławkę że po raz kolejny odpada wcześniej od nas z LM.
Ale zawsze lepiej chwalic innych.
13.04.2021 20:37
@JazGod
"W to nigdy nie uwierzę - padnie jedynie rutynowe stwierdzenie ze nie da sie wygrywać LM co roku"
Może nie tyle się nie da co jest to bardzo trudne.
13.04.2021 20:32
@Abzyrl
Hlozek to też bardzo ciekawy pilkarz i też może grać na 9 i skrzydłach.
A Wirtz to bardziej ŚP czy 10 a nie napastnik.
Jest parę możliwości żeby pozyskać kogoś młodego na 9.
Ja chciałbym Sima ze Slavie Praga.
13.04.2021 19:23
@Abzyrl
Ja się z tym co napisałeś zgadzam. Ale nie wiem czy są szanse żeby w tym okienku przyszedł ktoś na 9. Problem braku dobrego zmiennika dla Lewego ciągnie się od lat. Ja chciałbym Sima ze Slavi Praga, młody może grać i na 9 i na skrzydłach, dobrze prezentuje się w LE. Mógłby nabierać doświadczenia przy Lewym i grać nie tylko na zmianach za Lewego ale także na skrzydłach. Drogi też bardzo chyba by nie był. Ale to raczej nie realny transfer.
Edytowano : 2021-04-13 17:49:30
Neuhaus to "priorytet" na lato.
13.04.2021 17:48
@hoven
Tak 13 lat i "plakat" Hasana nad łóżkiem.
A Bayern w dobie kryzysu powinien sprzedawać pakiet akcji i brać pożyczki jak ty twierdzisz. Ja mając "13" lat wiem że to zły pomysł.
13.04.2021 17:17
@Arkady142
Wzmocnienia są potrzebne na nowy sezon. Odchodzi kilka osób które stanowiły o naszej sile. A kilka osób jest po prostu za słabe lub jak w przypadku Tolisso miały szanse ale jej nie wykorzystały a do tego jego ciągle kontuzje.
Jak napisałeś skład mocny, ławka taka sobie ale szanse na awans nadal mamy. Trzeba walczyć do końca.
13.04.2021 17:10
@hoven
A skąd ja mam wiedzieć czy się wachales czy nie. Wiem że mnie wtedy wyśmiałeś że spytałem.
A spytałem dlatego że wtedy to był twój argument że wiesz lepiej bo jesteś dziennikarzem i zajmujesz się sportem.
Gdybyś wtedy nie użył tego argumentu w dyskusji ze mną to by mnie to nie obchodziło.
13.04.2021 16:41
Zobaczymy jaki skład wystawi Flick. Nie wygląda to najgorzej ale brakuje kogoś kto wykorzystywał by okazje bo tych ostatnio było bardzo dużo zwłaszcza w porównaniu z PSG ale tam miał kto wykorzystać te parę które mieli u nas z tym było źle.
Trzeba trzymać kciuki aby tym razem "piłkarskie szczęście" było po naszej stronie. Nie jesteśmy na straconej pozycji trzeba walczyć do końca i wtedy może awansujemy dalej.
13.04.2021 16:25
@hoven
Ja po prostu nie rozumie twojego podbudowania swojego ego pisaniem czym się zajmujesz i tym podpierania swojej "eksperckiej wiedzy" bez żadnego potwierdzenia tego. Po co?
Czy napisałem nieprawdę? Nie chwaliłeś się tym że jesteś dziennikarzem jeszcze z rok temu? A potem jak spytałem żebyś się przedstawił bo chyba się tego nie wstydzisz to mnie wyśmiałeś. Teraz nagle zajmujesz się startupami. I co z tego? Jakie to ma znaczenie?
13.04.2021 16:14
Zobaczymy co przyniesie to spotkanie oby coś dobrego dla Bayernu.
Z dwójki Flick, Hasan lepiej żeby to Hasan ustąpił (czy też został zdjęty ze stanowiska Dyrektora Sportowego bo z zarządu raczej nikt go nie usunie).
Na razie w pracy Hasana można znaleźć więcej minusów niż plusów ale z drugiej strony musi działać zgodnie z wola reszty zarządu skoro nadal jest tam gdzie jest. A ja w zła wolę ani Uliego ani zarządu a już tym bardzie w działanie na szkodę Bayernu nie wierzę.
@hoven dawniej dziennikarz teraz człowiek działający w świece "startupów" (przynajmniej sam tak twierdzi) jednocześnie twierdzący że Uli będąc prezydentem nie miał wpływu na finanse Bayernu, zaiste wielki "ekspert" i aż dziw że KHR nie słucha jego "podpowiedzi".
13.04.2021 16:05
@Moe
Zgadzam się z tym że wypożyczenia to działanie bardzo krótkowzroczne i w takim klubie jak my nie powinny mieć miejsca. (chyba że wypożyczamy gracza pokroju Dantas).
Z Realem też dobry przykład podałeś ale jest też Barca która miała szeroki skład a przyszedł kryzys i dosłownie wypychali z klubu graczy bo nie mieli kasy. A żeby kupić Desta to sprzedali Semedo. (u nas to by wyglądało tak jakbyśmy sprzedali Pavarda i kupili Desta).
Na pewno jest u nas dużo do poprawy i kadra powinna być liczniejsza i na rezerwie powinni być gracze bardziej jakosciowi od Sarra.
Ze scotungiem też mogło by być lepiej ale tego nie zbuduje się ot tak na to potrzeba czasu ale na pewno trzeba nad tym intensywnie działać i rozbudowywać cały czas.
Ale prawda jest też taka że pomimo kryzysu ciągle stać nas na wyłożenie dużych pieniędzy i zakup Upamecano. Przez pandemia dużo straciliśmy ale widać że nadal fundamenty finansowe mamy mocne.
13.04.2021 12:46
@karl1985
Do twojej listy można jeszcze dorzucic Motinga.
Porównywanie tego i poprzedniego sezonu nie ma sensu bo w zeszłym sezonie mieliśmy 3 okresy przygotowawcze a w tym nie było nawet jednego.
13.04.2021 11:31
Straciliśmy już tyle i ciągle będziemy trącić do póki to się nie skończy. Można zakłamywać rzeczywistość ale ona jest i trzeba z nia sobie radzić. I na razie zarząd wywiązuje się ze swoich zadań bardzo dobrze. Przykładem jest choćby to że ciągle stać nas na transfery takie jak choćby Upamecano.
"Sprzedać akcje", "wziąść pożyczkę" kiedyś jeden z użytkowników często cytował "złote myśli" innego użytkownika teraz widzę że sam zaczął tworzyć swoje.
13.04.2021 10:17
Jutro będzie bardzo ciężki mecz ale możemy ograć PSG i awansować.
@Beckenbauer90
"Dziwi mnie fakt" dziwi? A może powinien dać coś do myślenia?
12.04.2021 15:59
@hoven
Większa beka jest z tego jak paru użytkowników w tym ty piszecie o fatalnym zarządzaniu i wielu błędach a "karawana jedzie dalej".
Piszcie dalej jak to jest źle i jak nisko spadamy bo przecież nie wygraliśmy wszystkiego.
Na szczęście ci na których narzekacie wiedzą że to "mrzonki".
PS. Zanim ktoś znowu wyskoczy z "obroną Hasana". Nie bronię Hasana a bronie KHR, Hoenessa, Hainera których wy "opluwacie" pisząc o działaniu na szkodę klubu (jak nie wprost to z kontekstu - tak Panie @hoven jest coś takiego).
12.04.2021 13:47
@FanGraczyBayern
"Miał" czy "powiedział"?
Jeżeli to prawda to fakt zachował się jak amator.
A na marginesie to skąd te "przecieki" ostatnio co dzień to "coś nowego"?
12.04.2021 12:08
Zobaczymy co to spotkanie przyniesie oby spokój bo ostatnio za dużo jest plotek.
@Marienplatz
Sugerujesz że obecny zarząd to "korpoludki" jak to określiłeś dla których nie liczy się dobro Bayernu? Dość odważna teza i patrząc na kondycję zarówno sportową jak i finansową Bayernu całkowicie nietrafiona.
12.04.2021 11:58
@Abzyrl
Z Neuhausem to trzeba trzymać kciuki żeby MG nie awansowało do żadnych pucharów i wtedy może będzie lepiej coś ugrać z jego cena.
Neuhaus może spokojnie być zmiennikiem Kimmicha i Goretzki a w razie gdyby któryś wypadł to powinien też dać radę go zastąpić.
11.04.2021 21:06
@Abzyrl
Akurat z tym że dobrze by było żeby kupiono w lecie Neuhausa to ja się z tobą zgadzam. I także nieraz o tym pisałem. Piłkarz rozwija się regularnie, jest w dobrym wieku i jest Niemcem więc idealnie wpasowuje się w politykę Bayernu.
Tolisso mam nadzieję że uda się sprzedać.
Natomiast Roca jak gra to nie wygląda na takiego całkiem słabego. Niestety jak dostajesz szanse raz na miesiąc czy jeszcze mniej to ciężko o formę.
11.04.2021 20:16
Dobrze ze Wijnaldum do nas nie trafi, parę lat temu tak ale nie teraz.
Ale jak napisał @Piter1985 dlaczego to samo nie odstraszyło od wypożyczenia Costy. To duży błąd który idzie na konto Hasana.
11.04.2021 20:07
@TomiiiFCB
Zgadzam się Musiala powinien dostać szanse w meczu z PSG ale raczej na zmianę w 2 połowie (żeby mógł zagrać z 30 min) a nie od początku.
11.04.2021 20:04
@hoven
Sule rozegrał sporo meczy od pierwszej minuty.
Ale jak ci on nie pasyje to zastąp go Gnabry i dalej jest 5 zawodników regularnie grająca w pierwszej 11.
Do tego zawodnicy nazwijmy ich "częstej rotacji" czyli Sule i Tolisso.
Mamy więc absencję z różnych przyczyn 7 zawodników trzonu drużyny a to nie wszyscy którzy nie mogą grać. Żadna drużyna nie ma takich rezerw żeby nie odczuć braku tak dużej ilości graczy.
11.04.2021 20:01
@hoven
Nie mam zamiaru poprawiać błędów w twoich komentarzach bo jak pisałem wcześniej jest wiele przyczyn takich błędów a poza tym to jest prawdziwa dziecinada.
11.04.2021 17:29
@hoven
Sule, Lucas, Davies, Goretzka i Lewy to gracze jak napisałem "regularnie grający w pierwszej 11".
Do tego Lucas i Davies zazwyczaj grali na LO teraz nie ma ich i musiał grać ktoś z rezerw.
Na środku pomocy pozę grać Goretzka, Tolisso i Roca nie ma ich więc jest "dziura" i nie ma kto grać.
W ataku gra Lewy i może grać też Gnabry obaj wypadają w jednym czasie i mamy dziurę.
Więc mamy pecha i to dużego bo nie tylko nagle wypadło wielu piłkarzy ale także ci piłkarze pokrywają swoje pozycje więc ci którzy powinni zastąpić nieobecnych także są nieobecni.
11.04.2021 17:25
@hoven
Dokładnie to są moje subiektywne oceny. Zarząd pewnie też ma swoje subiektywne oceny na podstawie których ocenia Hasan.
@raaafal
Przecież ja wyraźnie napisałem że tylko połowa transferów z ostatniego okienka jest dobra. Sane to wzmocnienie. Roca to uzupełnienie składu a Nianzou to talent który przyszedł za darmo i może się opłacić. Pozostałe transfery to porażki.
Natomiast powtórzę to po raz kolejny każda drużyna odczuła by gdyby nagle w jednym czasie wypadło 7 zawodników w tym 5 regularnie grających w pierwszej 11. Na coś takiego to można się przygotować ale w grze a nie w rzeczywistości. Bo drużyna może liczyć dajmy na to 23 graczy i jest to wydawać by się mogło wystarczająca liczba a tu wypada ci 7 i zostaje 16 z czego 3 to bramkrze czyli 13 z pola. I wygląda to słabo pomimo że zaczynasz sezon z 23 graczami co jest przyzwoita liczba.
11.04.2021 17:14
@hoven
Przeczytaj dokładnie swoje komentarze i jak nie znajdziesz w nich błędów, literówek i innych tego typu pomyłek to dopiero zacznie poprawiać innych bo na razie to słabo u ciebie wygląda.
Ale wiem jak nie ma innych argumentów to zawsze można wyskoczyć z błędem w pisowni który może mieć różne przyczyny od pośpiechu i poprawkach smartphone zaczynając.
11.04.2021 16:47
@FanGraczyBayern
Dlatego napisałem że zarząd niepotrzebnie się do jego zdania podporządkował.
Edytowano : 2021-04-11 16:42:03
@hoven
To są Twoje oceny transferów a jak pokazuje przykład z chociażby Goretzka nie jesteś obiektywny i twoje oceny często bardzo odbiegają od prawdy.
Moja ocena transferów z ostatniego okienka jest trochę inna. Sane, Nianzou i Roca są dobre. Sarr, Moting i wypożyczenie Costy to porażki.
Dalej mamy wiele kontuzji ale mam nadzieję że jutro wygramy i zbliżymy się do mistrzostwa.
19.04.2021 21:30
@hoven
Teraz Ty wmawiasz coś czego nigdy nie napisałem.
Co najwyżej wysmiewam twoje tezy w które sam chyba nie wierzysz bo nie chcesz się założyć jeżeli ja stawiam zakład przeciwko twojej tezie.
Czyli z kim się nie zgadzasz? Bo skoro KHR jest w strukturach UEFA to chyba jednoznaczne ze nie jest za Superliga w takiej formułę.
Edytowano : 2021-04-19 21:19:40
Ostatnio zaproponowałem zakład że mecze SL wcześniej czy później zacznął być rozgrywane w Azji i ciężko ogłosić zwycięstwo tego zakładu skoro na razie to nie wiadomo czy ta SL w ogóle wystartuje.
19.04.2021 21:17
@hoven
Ty generalnie nie zgadzasz się z decyzjami zarządu.
Na szczęście zarząd dobrze wie co robi.
19.04.2021 21:09
@karolina96
Dlatego że Perez głupi nie jest to się pospieszył bo nie wiadomo czy kibice nie wrócą na stadiony. Szczepienia idą i może restrykcje niedługo nie będą już tak rygorystyczne.
Jakie jest zdanie kibiców to chyba widać. Może nie wszystkich kibiców drużyn "założycielskich" ale nawet tam jest spora grupa przeciwników a już na pewno wszystkich pozostałych drużyn.
19.04.2021 21:03
Nagelsmanna to dobry trener dla mnie ma jedną wadę a mianowicie trzeba za niego RBL dużo zapłacić.
Czy poradzi sobie z gwiazdami tego nie wiem ale wiek nie koniecznie musi tu grać rolę bo np. Anceloti jak został naszym trenerem to nie był "młokos" a z sztania sobie nie poradził. Kovac jest młody i też sobie nie poradził z szatnia więc reguły nie ma.
19.04.2021 20:48
@kamdi
Wolał bym Neuhausa ale Camavinga to też ciekawy ŚP.
Ciekawe czy jest w tym coś z prawdy czy to zwykła plota jakich dużo?
Najlepiej i to takie marzenie i jednego i drugiego mieć.
19.04.2021 20:39
@kamzet
Dobra decyzja.
@Sven
No pewnie. JP Morgan już o to zadbał. Nie po to wykładają taka kasę żeby stracić ale po to by ją co najmniej potroić. Będą mieć te kluby na postronku no ale dla niektórych i tak nie dużo się zmieni bo już są własnością jak Mu czy Liverpool.
19.04.2021 17:38
@Arkady142
"Nawet jeżeli zrezygnowalibyśmy z zasady 50+1 to Bayern ma w statucie że 70+1 procent udziałów ma być w posiadaniu FC Bayern e.V."
Niestety ale znajdą się tacy którzy powiedzą że status zawsze można zmienić a nawet trzeba.
Nie tak dawno jeden z użytkowników proponował sprzedać 10%.
Góra dobrze robi że na razie trzyma się od tego tworu Superligi z daleka i obserwuję co się stanie i po której stronie lepiej być.
Sprytnie to wymyślili nie ma kibiców więc działają ale oby ci kibice nie zapomnieli o nich i odpowiednio zareagowali.
19.04.2021 17:27
@Arkady142
Dokładnie. Można tak to określić jak napisałeś.
Ale poczytaj co niektórych na tej stronie dla nich jest super bo pieniądze i jeszcze więcej pieniędzy. Tak jakby teraz tych pieniędzy nie było.
Dla niektórych widocznie wszystko jest na sprzedaż.
19.04.2021 14:16
@Arkady142
Myślę że tu bardziej chodzi o wyjście poza Europę i to dosłownie bo w Europie więcej fanów raczej już nie zdobędą.
19.04.2021 14:04
@hoven
Skoro uważasz że w Superlidze mecze mogą odbywać się w Chinach, bo tamtym kibicom też się należą mecze, co zakładając że w każdym meczu jakby nie patrzeć "ligowym" jest "gospodarz" to sam sobie odpowiedź.
19.04.2021 13:53
Jak ktoś wcześniej napisał są tacy którzy sprzedali by swoją matkę.
Więc nie ma się co dziwić że są i tacy kibice Bayernu dla których to czy to będzie pisząc hipotetycznie "Bayern Monachium" czy "Bayern Pekin" nie ma żadnego znaczenia.
19.04.2021 13:20
@FanGraczyBayern
I pewnie o to chodzi. A co Pereza obchodzi co się tanie za te 23 lata może dożyje a może już nie.
19.04.2021 13:08
@hoven
Ty nic nigdy nie piszesz.
Skoro zakładasz że tak się stanie to po co piszesz że ja "gdybam"? Puszczasz bąka i niech brzydko pachnie.
19.04.2021 12:59
@hoven
Może ty zaczni czytać ze zrozumieniem. Poniżej wrzucam twój komentarz:
"zabawne ze zawsze piszesz o tym ze inni 'gdybaja' a Ty dyskutujesz tylko o faktach a sam przeniosles juz mecze do azji"
A wracając do zakładu który zaproponowałem:
"ekspercka wiedza hovena" przegrywa z "gdybaniem" jak zwykle. Jesteś mocny tylko do czasu. Jak się przyciśnie to już brak argumentów i "ucieczka".
19.04.2021 12:42
@hoven
Spytam po raz kolejny może tym razem będziesz miał więcej odwagi i przyjmiesz zakład.
Jeżeli skończy się pandemia Covid i stadiony będą mogły być zapełnione "po brzegi" czy Superliga zacznie grać część meczy w Azjii (czy ogólnie poza Europ)?
Ja obstawiam że TAK.
A ty obstawisz że NIE skoro ja tylko "gdybam"?
Twoja "ekspercka wiedza" kontra moje "gdybanie".
Czy może być lepszy zakład.
A odpowiadając na twoje pytanie to ja wolę BL. LM wcale nie musi być nudna z zespołami które wymieniłeś.
19.04.2021 12:34
Dobrze zauważył @misza że mecze Superligi pewnie bardzo szybko przeniosą się do Azji. Teraz są tylko turnieje w okresie przygotowawczym ale jak Superliga powstanie to będzie to norma. Tam jest kasa a w tym projekcie chodzi tylko o to. Stracą na tym ci którzy chodzą na stadiony reszta i tak ogląda mecze w tv a tych właśnie osób jest najwięcej.
Jeżeli UEFA i krajowe federacje nie postawią sprawy jasno czyli albo z "nami" albo sami w Superlidze to nie ma szans tego powstrzymać. Jeżeli drużyny które chcą grać w "Superlidze" wypadną z rozgrywek krajowych to może wtedy przynajmniej część fanów się "wkurzy" i odwróci od nich i to może podziałać. W przeciwnym razie jeżeli skończy się na pogrożeniu to już niedługo będzie można zobaczyć "Superligę".
Ja osobiście cieszę się że Bayern i ogólnie kluby z Niemiec nie chcą brać w tym udziału. Najważniejsze są rozgrywki krajowe. Duży plus też dla ligi francuskiej i PSG (miłe zaskoczenie). Niestety jak pokazują nawet głosy na tej stronie jest część kibiców dla których liga w danym kraju to dodatek a chcą przede wszystkim sukcesu na arenie międzynarodowej. Z tego względu projekt "Superligi" może się udać bo kluby straty w kibicach z własnych krajów czy ogólnie z Europy odbiją sobie z nawiązką kibicami z Azji czy Ameryki.
Niby super ale według mnie nie o to chodzi ale jeżeli mam stawiać to wygrają pieniądze i "Superliga" będzie się miała dobrze a szkoda.
19.04.2021 12:17
Dla Bayernu BL zawsze była ważna może nawet najważniejsza i tak powinno być nadal.
Występy w "Superlidze" tylko w przypadku dalszej gry w BL do innej formuły mam nadzieję że Bayern nigdy nie przystąpi.
19.04.2021 07:08
Dla mnie najrozsądniejsza opcja to Nagelsmanna jeżeli Flick odchodzi.
Jezeli będzie miał pomysł na klub to nikt nie będzie się przeciwko niemu buntował.
Jest młody ale ma już doświadczenie także w LM.
Jedyny problem z nim jest taki że nie wiadomo za ile RBL będzie chciało go puścić. Ale on jest według mnie wydaje się najlepsza opcja.
18.04.2021 21:47
@hoven
Sam mnie wymieniłeś tym razem pierwszy więc odpisałem.
Dyskusja z tobą jest o tyle ciekawa że bardzo łatwo obalić twoje tezy a wtedy zaczynasz schodzić na nieistotne tematy i atakować tak jak teraz że ktoś "tylko kpi" Tak jakbyś sam nigdy nie kpił.
18.04.2021 21:18
@Abzyrl
Czy to źle że lubie podyskutować z @hoven ?
18.04.2021 21:04
@hoven
Fajne listy ale zapomniałeś o zarządzie Bayernu z którym Hasan także ma dobre relacje a być na jednej liście z zarządem to powód do dumy.
Brak ciągłego ataku na Hasana i nie obwinianie go za całe zło to nie jest od razu oznaką jego uwielbienia. Ale to że ty nie jesteś w stanie tego zrozumieć wiem już od dawna.
18.04.2021 20:33
@Lacoste
Jeżeli chodzi ci o wypowiedź która można przeczytać choćby na "meczykach" to jedyny argument że ta wypowiedź jest zła to taki że nie pasuje do lini "obrony" Flicka i "ataku" na Hasana (który jak wiadomo jest winny całemu złu na świecie).
Hajto przedstawił odmienne stanowisko i już.
18.04.2021 17:49
@Sopariev
Gdybyś nie wiedział że jest konflikt, KHR mówi o tym że musieli by być szaleni żeby pozbywać się Flicka. A tu nagle wychodzi Flick i mówi że chce rozwiązać kontrakt.
Nadal byś trzymał stronę Flicku?
W tym kontekście pisałem że Flick wykorzystał ten konflikt.
@mariofcb
Też uważam że to najlepsze wyjście przy obecnej sytuacji.
18.04.2021 15:10
@nyy32
Tylko że po takim oświadczeniu to już raczej opcja z odejściem Hasana i zostaniem Flicka jest nie realna. Zarząd nie pozwoli by wygrał Flick po takim oświadczeniu.
Teraz najlepsza opcja to odejście i Flicka i Hasana z funkcji Dyrektora Sportowego.
Ja wcale nie bronię Hasana w tej sytuacji radzi sobie tak sobie i lepiej żeby odszedł ale też nie popieram Flicka który chce odejść bo na horyzoncie ma posadę selekcjonera.
18.04.2021 14:52
@nyy32
To co napisałem.
Dobrze opisał to także @WayeThe Flick pewnie tego nie zaplanował ale kila rzeczy złożyło się w jedną całość a on to wykorzystuje.
Jest okazja to chce ją wykorzystać. Szkoda że robi to ze szkoda dla Bayernu.
Ja jestem kibicem Bayernu a nie Flicka więc stoję po stronie Bayernu.
Edytowano : 2021-04-18 14:41:49
@Sopariev
Przeczytaj uważnie moje komentarze to nie ja wymyśliłem że powodem odejścia Flicka jest konflikt z Hasanem tylko inni.
Ja uważam że Flick chce odejść bo pojawiła się możliwość objęcia reprezentacji Niemiec a wykorzystanie konfliktu jest tylko częścią gry Flicka by zrzucić z siebie cała wine za odejscie i przerzucić część na innych. Jak widać plan wypalił. Tutaj większość mu kibicuje a atakuje Hasana, Uliego i cały zarząd.
18.04.2021 14:37
@hoven
To ty nie "kumasz" ze dla Flick reprezentacją może być wymarzonym miejscem.
Jak odejdzie do innego klubu to twoja teoria o niechęci pracy z Hasanem będzie słuszna ale jak wybierze reprezentację to teoria o wykorzystaniu konfliktu żeby odejść wygra. Jak chcesz to możemy się założyć która jest słuszna. Ja stawiam na reprezentację.
18.04.2021 13:53
@zabson79
Możliwe że tak było.
Może kiedyś się dowiemy.
Edytowano : 2021-04-18 13:43:44
@Legend567
"W bardzo dobrym momencie to ogłosił. Niech się męczą, odwdzięczył im się za Boateng"
Czy sugerujesz że im gorzej dla Bayernu tym lepiej bo wyjdzie po myśli tych co krytykują?
18.04.2021 13:41
@hoven
Oczywiście że wykorzystał konflikt żeby wykorzystać szanse objęcia reprezentacji.
I nie pisz o "nieznoszeniu wygrywania" bo Flick może znowu wygrać mistrzostwo Niemiec a to coś znaczy. Sugerujesz że "obraził się" na Bayern bo nie wygrał LM?
18.04.2021 13:37
Flick dobrze wiedzial jak działa Bayern i jaki jest Hasan bo pracował wcześniej w Bayernie przed podpisaniem kontraktu do 2023 roku.
Jak napisał @Alistair Flick wykorzystał konflikt z Hasanem. Od kiedy pojawiła się kwestia reprezentacji konflikt trafił na pierwsze strony gazet a Flick nagle zaczął się "dziwnie" wypowiadać.
Najbardziej zadziwiające jest bronienie trenera który zostawia nas na lodzie i jednoczesne ataki na zarząd który robi wszystko by przejść przez globalną pandemia w jak najlepszej kondycji a nie goniąc za "nierealna dominacja".
18.04.2021 13:17
@Pir5
W tej sytuacji i przy takim wyborze to B.
@tapczan
Styl bardzo brzydki. Bayern wiele mu zawdzięcza ale on równie wiele Bayernowi.
18.04.2021 12:46
Podstawa do dyskusji na temat odejścia Flicka jest ustalenie dlaczego chce odejść.
I tu mogą być różne możliwości.
Jedna jest taka że pojawiła się szansa poprowadzenia reprezentacji i Flick nie chce stracić takiej szansy.
Druga (dość powszechna tutaj) jest taka że nie chce pracować z Hasanem.
Można by pewnie wymyślić jeszcze inne.
Oczywiście jedna nie wyklucza drugiej ale też nie jest pewne że gdyby nie pierwsza to druga doprowadziła bu do podjęcia przez Flicka takiej a nie innej decyzji.
I obwinianie za odejście Flick jego konfliktu z Hasanem do póki nie wiadomo co było powodem takiej decyzji Flick jest tylko domysłami.
Równie dobrze można napisać że gdyby nie wakat selekcjonera to Flick byłby dalej trenerem Bayernu i konflikt z Hasanem nie miałby na to żadnego wpływu.
18.04.2021 12:33
@Zerafaelo
"Po co w takim razie Flick podpisał kontrakt na taki długi okres"
Dokładnie.
Pisałem o tym już nie raz. Flick pracował w Bayernie zanim podpisał kontrakt więc wiedział jak to funkcjonuje.
Gdyby przyszedł całkiem z zewnątrz to wtedy można by uwierzyć że nie wiedział i jak się przekonał to chce odejść. Ale tak nie jest. Widział jak to działało za Kovaca. Widział jak to działało gdy był tylko trenerem tymczasowym.
18.04.2021 11:09
@hoven
Tak wiem jeżeli nie pisze ze wszystko jest winą Hasana to znaczy że "kpię".
A co do "fetyszu asystenta" to dobrze że się tłumaczysz ale może lepiej po prostu przyznać się do błędu?
Edytowano : 2021-04-18 11:02:34
@elber09
Dobrze napisane.
Zobaczymy czy piłkarze, którzy jak tu nieraz było pisane stoją za Flickiem murem, wyraża swoje niezadowolenie. Jeżeli tego nie zrobią to znaczy że Flick musiał im powiedzieć że chce do kadry i trudno w takiej sytuacji obwiniam kogokolwiek tym bardziej że powtórzę to po raz kolejny "Flicka nikt z Bayernu nie wyrzuca, on sam chce odejść"
18.04.2021 10:57
@hoven
"Juz mielismy jeden spor na lini trener - Hasan. Kovac w Monaco pokazuje kto w nim byl kompetentny"
Zaczyna się robić ciekawie.
Już nie tylko Flick to świetny trener pomimo że jeszcze niedawno był "fetyszem asystenta" ale i Kovac to super fachowiec który nie poradził sobie u nas bo zły Hasan rzucał mu przysłowiowe "kłody pod nogi".
Normalnie Hasan "wszechmogący".
@lupek91
"ale może Hoenes robi wszystko aby udowodnic, że bez jego Bayern sobie nie radzi"
A to ciekawe bo z tego co wszyscy wiedzą to Uli cały czas jest w Bayernie mniej lub bardziej oficjalnie. Nie raz było mu to nawet zarzucane.
18.04.2021 10:07
Liczy się zwycięstwo. Pierwsza połowa dobra i wszyscy zagrali dobrze. W drugiej chyba zaczęło brakować sił.
Na plus Musiala.
Sane mógł się lepiej zachować w paru sytuacjach. Jeżeli to poprawi to będzie dobrze.
Na minus nasza obrona. Zawsze to samo niby wszystko jest ok a tracimy 2 bramki.
Najważniejsze że wygraliśmy i zbliżyliśmy się do mistrzostwa.
18.04.2021 08:44
Ja tylko przypomnę że to Flick chce odejść.
Nikt w Bayernie nie chce go zwalniać bo nie wygrał LM.
To jest decyzja Flicka.
Przecież on pracował w Bayernie przed tym jak został pierwszym trenerem więc widział jak klub funkcjonuje od wewnątrz.
A tu wszyscy obwinaja innych.
18.04.2021 00:23
@Davix
A czy to wina Hasana że Flick pomija Hernandeza kosztem Alaby? Pomija Roce który jak grał to nie odstawał od reszty a dostał tylko kilka minut w BL? Ciężko o optymalna formę jak grasz mecz raz na półtora miesiąca.
Czy to wina Hasana że w jednym okresie wypadło w sumie 7-9 zawodników? Może to Hasan przebrany sfaulował Lewego w meczu z Andora?
A na koniec czy Hasan wymagał od Flicka powtórzenia sukcesów z przed roku?
Edytowano : 2021-04-18 00:19:55
@Abzyrl
Ale ja tylko przypomnę że to Flick chce odejść.
Nikt w Bayernie nie chce go zwalniać bo nie wygrał LM.
To jest decyzja Flicka.
Przecież on pracował w Bayernie przed tym jak został pierwszym trenerem więc widział jak klub funkcjonuje od wewnątrz.
18.04.2021 00:15
@nyy32
Czyli jednak wygraną jest jedyna zasługa Flicka a przegrana jest wyłączna wina Hasana.
Tylko jeżeli Hasan byłby tak słaby to po 2 latach sprawowania przez niego tak ważnej funkcji wygranie wszystkiego było by nie możliwe.
Powtorze raz jeszcze jeżeli wygrana była jedyna zasługa Flicka a Hasan tylko rzucał mu kłody pod nogi to dlaczego w tym roku porażka jest jedyna zasługa Hasana? Czy to wina Hasana że Flick cały sezon nie jest w stanie ustawić obrony?
18.04.2021 00:05
@Marienplatz
O czy ty piszesz?
Nikt w Bayernie nie traktuje Flicka z "buta". Wręcz przeciwnie KHR jeszcze niedawno mówił że Bayern nie chce pozbywać się Flicka.
To Flick chce odejść. Zapewne po to by objąć reprezentację.
17.04.2021 23:45
@nyy32
No właśnie porównajmy dokonania. Po 2 sezonach na stanowisku Dyrektora Sportowego i po niepełnym sezonie na stanowisku trenera wygrywamy wszystko. I oczywiście można mówić że to tylko zasługa trenera ale jeżeli tak jest to czemu jak przyszła porażka w tym roku to jest to tylko wina Dyrektora Sportowego? Dlaczego sukces jest tylko zasługa Flicka a porażka tylko wina Hasana? I jak to jest ze po 2 sezonach "osłabiania" drużyny przez Hasan to wygrywa wszystko?
17.04.2021 23:34
@Arkady142
KHR wypowiadał się za Bayern że nie zwolni Flicka ale teraz jak Flick che odejść to zmienia sytuację.
Ja nie uważam że zarząd ustąpi i zwolni Hasana żeby Flick został. Nie zrobi tego chociażby z tego powodu by w przyszłości kolejni trenerzy znowu nie wymuszali jakichś decyzji na zarządzie. Teraz to będzie raczej pokazanie siły zarządu w Bayernie i tego że trener dziś jest jutro go nie ma a zarząd działa w sposób ciągły.
17.04.2021 23:15
@misza
Zaraz się dowiesz że Musiala 2 lata temu gdy przychodził do nas to był najbardziej znany na świecie niemiecki piłkarz.
@Arkady142
Jeżeli Flick coś takiego powiedział to już raczej pewne że odchodzi. Może ciągnie go do reprezentacji? Czy po tym co powiedział Bayern go nie puści to chyba nie możliwe.
17.04.2021 22:50
@Arkady142
Ciekawa myśl z "wywarcie presji" może to to ale chyba jednak chodzi o reprezentację i chęć pracy z nią.
17.04.2021 22:22
Bardzo ważna wygraną bo znowu mamy 7 pkt przewagi nad RBL.
Świetny mecz Musiał ale widać bylo że w 2 połowie brakowało mu już sił. I dobrze że jest spokojnie wprowadzany do drużyny bo jest jeszcze młody i nie ma co nadwyrężać jedo zdrowia. Flick bardzo dobrze go prowadzi.
Niestety po raz kolejny obronna to dramat. Niby wszystko było ok a i tak 2 bramki stracone. Uważam że to chyba brak pomysłu na naszą grę obronna bo cały sezon trener nie może nic z tym zrobić.
17.04.2021 21:57
Nagelsmanna wydaje się być najlepsza alternatywa za Flicka w tej chwili.
Jest młody ale ma już duże spore doświadczenie jako trener.
No nic zobaczymy co się wydarzy. Ja chętnie zobaczył bym Nagelsmanna od przeszłego sezonu u nas.
17.04.2021 21:52
Szkoda ale skoro tego chce Flick to już chyba przesądzone.
Tak już jest z trenerami, są w klubie a za chwilę już ich nie ma. Szkoda że Flick rezygnuje i teraz czy dla kadry czy dla innego zespołu?
Ciekawe kto przyjdzie za Flicka?
Flick to bardzo dobry trener i zaraz jak został tymczasowym trenerem pisałem że należy mu zaufać i dać kontrakt. Napewno ma więcej zalet ale jak pokazuje ten sezon nie ma chyba pomysłu na naszą grę obronna. Dzisiejszy mecz to pokazał gdzie niby wszystko było ok w obronie a i tak można by napisać jak zwykle 2 bramki stracone.
17.04.2021 21:17
Moting może być ale jako 3 napastnik. Liczby robi to fakt ale czy to napastnik na Bayern? Moim zdaniem nie.
Lewy młodszy już nie będzie i najwyższy czas zacząć grać nim mniej bo w przyszłym sezonie będzie znowu jak zwykle czyli wiosna i organizm nie wytrzymuje i robi sobie miesiąc przerwy a my zostajemy z Motingiem który jest słaby a jego jedyny atut to nie narzekanie na siedzenie na ławce.
17.04.2021 09:04
Wolfsburg jest w dobrej dyspozycji ale dziś trzeba wygrać i wykorzystać wczorajszy remis RBL.
17.04.2021 08:53
@jacekw
"Tak więc w związku z tym i innym kiedy powrót Lewego to już mało istotne"
Może dla ciebie i paru innych osób wygranie BL i szansa pobicia rekordu Mullera to mało istotne rzeczy ale w rzeczywistości to są bardzo "istotne" rzeczy i dlatego temat powrotu Lewego będzie walkowany.
Edytowano : 2021-04-17 08:46:39
@dzojko
Wczoraj Richards zagrał dobrze, nie popełniał błędów i parę razy bardzo dobrze interweniował. To wypożyczenie wyszło mu naprawdę na dobre. Oby tak dalej.
17.04.2021 08:43
@Pir5
"Owszem jesteśmy najlepsi w Niemczech, ale nie znaczy że kiedyś nie będziemy wicemistrzami"
To oczywiste że kiedyś nie wygramy BL.
Jeszcze niedawno zdarzało się to często. To że ostatnie lata zawsze przynosiły sukces to nie oznacza że zawsze już tak będzie. Nie zawsze można wygrywać.
16.04.2021 17:22
Sezon nadal trwa i oby zakończył się mistrzostwem.
16.04.2021 16:20
@Gladius
Tutaj zgadzam się z tym co napisałeś.
Największe halo jest o to że Hasan i Uli coś powiedzieli. Gdyby nic nie powiedzieli to w lipcu było by że jak można tak zwodzić zawodnika jak nie chcesz z nim przedłużyć kontraktu.
Ja uważam że sam Boateng chciał wiedzieć na czym stoi. Ma czas żeby spokojnie coś znaleźć.
16.04.2021 16:16
@Globin23
Alaba i Boateng mają tą zaletę że są ograni w meczach o stawkę. Upamecano pod tym względem ustępuje im. Ale jeżeli chodzi o samą grę to jest na tym samym poziomie co Boateng a od Alaby jeżeli chodzi o ŚO to jest po prostu lepszy (Alaba to nie jest ŚO i nigdy nie będzie może tam grać ale to nie jest jego pozycja).
Problem z Alabą jest taki że chciał pieniędzy i to dużych nawet za dużych i dlatego odchodzi. Może też chce zagrać w wymarzonej Hiszpani? Nie wiem ale ma do tego prawo. Natomiast bardzo dobrze że zdecydowano że jego żądania nie zostaną spełnione.
Natomiast Boateng ma już swoje lata i kiedyś musiało nastąpić pożegnanie. Zresztą on "odchodził" już od 3 sezonów. Kiedyś musiała nastąpić wymiana "starych" na "młodych". To samo tyczy się Martineza, którego osobiście bardzo lubię ale poza okresem kiedy naszym trenerem był Jupp to żaden inny trener nie potrafił "wycisnąć" z niego wszystkiego co najlepsze. Kontuzje też pewnie odegrały tu dużą rolę.
Odejście i Boatenga i Martineza to naturalna kolej rzeczy czas nie stoi w miejscu. Czas na młodszych a to że nie mają doświadczenia no cóż wyżej wymienieni gdy zaczynali przygodę z nami też nie mieli dużego doświadczenia. Postawienie na Upamecano ma sens tak jak na Boatenga w 2011 roku (przychodzą do nas w tym samym wieku).
16.04.2021 06:45
@Reeken89
A jakie są na to dowody?
Raczej więcej świadczy że są w dobrych relacjach.
15.04.2021 20:55
@Reeken89
KHR ma kosę z Ulim?
Gdyby tak było to rzeczywiście KHR już dawno wykorzystał by sytuację żeby "pozbyć się" Uliego. Chociażby gdy Uli poszedł do więzienia a Karl nie tylko nie wykorzystał tego przeciwko niemu ale gdy wrócił to współpracował z nim i nie robił problemu żeby to Uli został prezydentem. Gdy Uli zrezygnował KHR także mógł to wykorzystać do odsunięcia Uliego całkowicie tym bardziej że wiele osób było i ciągle jest negatywnie nastawione do Uliego (co widać chociażby na tej stronie).
KHR to "dobry policjant" a Uli to "zły policjant" i obaj są zadowoleni ze skutków takiej współpracy. Ja nie widzę tam żadnej niezgody między nimi. Wręcz przeciwnie bliska współpracę od wielu lat i uzupełnianie się.
15.04.2021 19:24
@Arkady142
Tutaj się zgadzam że Flick (czy w ogóle trener) powinien mieć wpływ na to kto przychodzi. Nie powinno to być słowo ostateczne ale jednak podczas podejmowania decyzji co do transferu danego zawodnika zdanie trenera powinno być brane pod uwagę.
15.04.2021 18:49
@Globin23
"Do tego osłabień ciąg dalszy i już teraz wiemy, że kadra na następny sezon będzie jeszcze słabsza, najsłabsza od wielu, wielu lat"
A to ciekawe. Tylko skąd znasz przyszłość? Na razie to pierwszy transfer do nas jest na plus.
15.04.2021 18:14
A podobno po meczu z PSG Kahn miał rozmawiać z Flickiem. Teraz piszą że nie ma żadnego terminu kiedy to spotkanie się odbędzie.
Czyli jak zawsze trochę prawdy trochę plotek bo interes musi się kręcić.
15.04.2021 16:25
@Lucas87
"Już jest po sezonie na ogórków wcale nie jest potrzebny"
Jak to po sezonie? Jeszcze 6 kolejek BL i albo wygramy albo nie, nic jeszcze nie jest pewne. Trzeba to dograć i wygrać BL.
15.04.2021 13:36
Teraz najważniejsza sprawa to przedłużyć z Goretzka kontrakt. Bardzo się rozwinął od czasu gdy do nas przyszedł. Oby tak dalej.
14.04.2021 21:40
@misza
Na tej stronie po każdej porażce Europa nam odjeżdża.
Wygranie 3 razy w 20 lat LM to oznaką słabego zarządzania klubem.
A notoryczne wygrywanie BL to "psi obowiązek" a nie wynik dobrego zarządzania bo przecież inni są słabi (dlaczego inni są słabi a my mocni to jest "tajemnicą poliszynela") .
14.04.2021 16:45
Szkoda że odpadliśmy bo kwota była by wyższa ale i tak to spora kwota i w dobie strat spowodowanych pandemią bardzo się przyda.
14.04.2021 15:37
@miroslawBayern
"Podziękować zarządowi.. za to że nas nie stać.. to nic że wygraliśmy 6 pucharów i 9 mistrzostw.. bieda oj wielką bieda"
Masz rację należy podziękować zarządowi za 6 pucharów i 9 mistrzostw.
Edytowano : 2021-04-14 10:01:22
To 9 tak na wyrost ale ja też wierzę że je zdobędziemy w tym roku.
14.04.2021 09:59
Szukacie winnych ok, każdy ma do tego prawo.
Hasan zrobił słabe transfery, nie wszystkie ale jednak.
Flick od początku sezonu nie potrafi sobie poradzić z ustawieniem obrony.
Zarząd nie dał pieniędzy na transfery.
Wszyscy winni. Jedni mniej drudzy bardziej.
Ale tak jest że raz się wygrywa a raz przegrywa. W tym sezonie została nam do wygrania BL i uważam że ją wygramy. Według mnie to dużo.
Ale w końcu przyjdzie taki sezon gdzie nie wygramy nic. Jeszcze niedawno takie sezony były często i sukcesy ostatnich lat za bardzo wywindowały oczekiwania a tak nie jest i nie będzie że jedna drużyna wygrywa wszystko i w kraju i w Europie. Oczekiwania rosną w "miarę jedzenia" i w ostatnim sezonie chyba niektórzy przesadzili z "jedzenie" a teraz przyszło zderzenie z rzeczywistością.
14.04.2021 09:51
@ProrokNewEra
Ile już było drużyn które miały zdominować a nie zdominowały. Taka jest piłka nożna.
14.04.2021 07:08
Po takiej deklaracji teraz należy czekać na podpisanie nowego kontraktu jak najszybciej.
Wczoraj brak Goretzki był aż nadto widoczny. Razem z Kimmichem świetnie się uzupełniają i brak jednego z nich powoduje że drugi gra gorzej.
14.04.2021 07:05
Przegrana to nic miłego ale to część tego sportu. Zespół walczył ale nie udało się.
Teraz należy skupić się na BL i zdobyć mistrzostwo. Sezon jeszcze się nie skończył.
A Hasan niech się weźmie do roboty i tym razem nie czeka do ostatniego dnia okienka transferowego. Oby tym razem obyło się bez wypożyczeń które są bez sensu.
Co do Flicka to mam nadzieję że zostanie bo jest dobrym trenerem ale żaden trener nie wygrywa co roku wszystkiego.
14.04.2021 06:45
Dziś obrona działała tak jak powinna. Bardzo dobry mecz Hernandeza i teraz pytanie czemu więcej nie gra tylko Alaba od którego w każdym meczu jest lepszy?
Oceny takie sobie i jak napisał @Piter1985 trochę za wysokie w tych przypadkach.
14.04.2021 06:25
@vaterland
Zgadzam się z tobą. Przegraliśmy w dwumeczu po walce zdarza się. Duży wpływ na to miały kontuzje i Covid.
Jak napisałeś ławkę należy uzupełnić ale trzeba też patrzeć na finanse aby po pandemii nadal mieć dobrą sytuację zarówno sportową jak i finansową. Na razie to się udaje i oby tak było nadal.
14.04.2021 06:20
Trudno tak już jest raz wygrywasz a raz przegrywasz. Dziś przegraliśmy ale po walce.
I pamiętajcie przegrana nie oznacza upadku tak jak wygraną ze juz zawsze będziesz na szczycie.
13.04.2021 23:08
@miroslawBayern
Ławka jest słaba, częściowo przez kontuzje i Covid częściowo przez transfery.
Natomiast piłka polega na tym że raz wygrywasz raz przegrywasz i jak przegrywasz to nie oznacza od razu że musisz znaleźć kozła ofiarnego.
13.04.2021 21:03
@JazGod
Ale to tak nie działa bo idąc tym tokiem rozumowania to co roku z klubu który wygrał LM powinien odchodzić cały zarząd.
Wyjątkiem Real gdzie po 3 wygranych powinien odejść zarząd bo przegrali.
13.04.2021 20:55
@miroslawBayern
I pewnie przez tą ławkę BVB może mieć problem żeby awansować do LM w przyszłym roku.
Barca też ma tak mocna ławkę że po raz kolejny odpada wcześniej od nas z LM.
Ale zawsze lepiej chwalic innych.
13.04.2021 20:37
@JazGod
"W to nigdy nie uwierzę - padnie jedynie rutynowe stwierdzenie ze nie da sie wygrywać LM co roku"
Może nie tyle się nie da co jest to bardzo trudne.
13.04.2021 20:32
@Abzyrl
Hlozek to też bardzo ciekawy pilkarz i też może grać na 9 i skrzydłach.
A Wirtz to bardziej ŚP czy 10 a nie napastnik.
Jest parę możliwości żeby pozyskać kogoś młodego na 9.
Ja chciałbym Sima ze Slavie Praga.
13.04.2021 19:23
@Abzyrl
Ja się z tym co napisałeś zgadzam. Ale nie wiem czy są szanse żeby w tym okienku przyszedł ktoś na 9. Problem braku dobrego zmiennika dla Lewego ciągnie się od lat. Ja chciałbym Sima ze Slavi Praga, młody może grać i na 9 i na skrzydłach, dobrze prezentuje się w LE. Mógłby nabierać doświadczenia przy Lewym i grać nie tylko na zmianach za Lewego ale także na skrzydłach. Drogi też bardzo chyba by nie był. Ale to raczej nie realny transfer.
Edytowano : 2021-04-13 17:49:30
Neuhaus to "priorytet" na lato.
13.04.2021 17:48
@hoven
Tak 13 lat i "plakat" Hasana nad łóżkiem.
A Bayern w dobie kryzysu powinien sprzedawać pakiet akcji i brać pożyczki jak ty twierdzisz. Ja mając "13" lat wiem że to zły pomysł.
13.04.2021 17:17
@Arkady142
Wzmocnienia są potrzebne na nowy sezon. Odchodzi kilka osób które stanowiły o naszej sile. A kilka osób jest po prostu za słabe lub jak w przypadku Tolisso miały szanse ale jej nie wykorzystały a do tego jego ciągle kontuzje.
Jak napisałeś skład mocny, ławka taka sobie ale szanse na awans nadal mamy. Trzeba walczyć do końca.
13.04.2021 17:10
@hoven
A skąd ja mam wiedzieć czy się wachales czy nie. Wiem że mnie wtedy wyśmiałeś że spytałem.
A spytałem dlatego że wtedy to był twój argument że wiesz lepiej bo jesteś dziennikarzem i zajmujesz się sportem.
Gdybyś wtedy nie użył tego argumentu w dyskusji ze mną to by mnie to nie obchodziło.
13.04.2021 16:41
Zobaczymy jaki skład wystawi Flick. Nie wygląda to najgorzej ale brakuje kogoś kto wykorzystywał by okazje bo tych ostatnio było bardzo dużo zwłaszcza w porównaniu z PSG ale tam miał kto wykorzystać te parę które mieli u nas z tym było źle.
Trzeba trzymać kciuki aby tym razem "piłkarskie szczęście" było po naszej stronie. Nie jesteśmy na straconej pozycji trzeba walczyć do końca i wtedy może awansujemy dalej.
13.04.2021 16:25
@hoven
Ja po prostu nie rozumie twojego podbudowania swojego ego pisaniem czym się zajmujesz i tym podpierania swojej "eksperckiej wiedzy" bez żadnego potwierdzenia tego. Po co?
Czy napisałem nieprawdę? Nie chwaliłeś się tym że jesteś dziennikarzem jeszcze z rok temu? A potem jak spytałem żebyś się przedstawił bo chyba się tego nie wstydzisz to mnie wyśmiałeś. Teraz nagle zajmujesz się startupami. I co z tego? Jakie to ma znaczenie?
13.04.2021 16:14
Zobaczymy co przyniesie to spotkanie oby coś dobrego dla Bayernu.
Z dwójki Flick, Hasan lepiej żeby to Hasan ustąpił (czy też został zdjęty ze stanowiska Dyrektora Sportowego bo z zarządu raczej nikt go nie usunie).
Na razie w pracy Hasana można znaleźć więcej minusów niż plusów ale z drugiej strony musi działać zgodnie z wola reszty zarządu skoro nadal jest tam gdzie jest. A ja w zła wolę ani Uliego ani zarządu a już tym bardzie w działanie na szkodę Bayernu nie wierzę.
@hoven dawniej dziennikarz teraz człowiek działający w świece "startupów" (przynajmniej sam tak twierdzi) jednocześnie twierdzący że Uli będąc prezydentem nie miał wpływu na finanse Bayernu, zaiste wielki "ekspert" i aż dziw że KHR nie słucha jego "podpowiedzi".
13.04.2021 16:05
@Moe
Zgadzam się z tym że wypożyczenia to działanie bardzo krótkowzroczne i w takim klubie jak my nie powinny mieć miejsca. (chyba że wypożyczamy gracza pokroju Dantas).
Z Realem też dobry przykład podałeś ale jest też Barca która miała szeroki skład a przyszedł kryzys i dosłownie wypychali z klubu graczy bo nie mieli kasy. A żeby kupić Desta to sprzedali Semedo. (u nas to by wyglądało tak jakbyśmy sprzedali Pavarda i kupili Desta).
Na pewno jest u nas dużo do poprawy i kadra powinna być liczniejsza i na rezerwie powinni być gracze bardziej jakosciowi od Sarra.
Ze scotungiem też mogło by być lepiej ale tego nie zbuduje się ot tak na to potrzeba czasu ale na pewno trzeba nad tym intensywnie działać i rozbudowywać cały czas.
Ale prawda jest też taka że pomimo kryzysu ciągle stać nas na wyłożenie dużych pieniędzy i zakup Upamecano. Przez pandemia dużo straciliśmy ale widać że nadal fundamenty finansowe mamy mocne.
13.04.2021 12:46
@karl1985
Do twojej listy można jeszcze dorzucic Motinga.
Porównywanie tego i poprzedniego sezonu nie ma sensu bo w zeszłym sezonie mieliśmy 3 okresy przygotowawcze a w tym nie było nawet jednego.
13.04.2021 11:31
Straciliśmy już tyle i ciągle będziemy trącić do póki to się nie skończy. Można zakłamywać rzeczywistość ale ona jest i trzeba z nia sobie radzić. I na razie zarząd wywiązuje się ze swoich zadań bardzo dobrze. Przykładem jest choćby to że ciągle stać nas na transfery takie jak choćby Upamecano.
"Sprzedać akcje", "wziąść pożyczkę" kiedyś jeden z użytkowników często cytował "złote myśli" innego użytkownika teraz widzę że sam zaczął tworzyć swoje.
13.04.2021 10:17
Jutro będzie bardzo ciężki mecz ale możemy ograć PSG i awansować.
@Beckenbauer90
"Dziwi mnie fakt" dziwi? A może powinien dać coś do myślenia?
12.04.2021 15:59
@hoven
Większa beka jest z tego jak paru użytkowników w tym ty piszecie o fatalnym zarządzaniu i wielu błędach a "karawana jedzie dalej".
Piszcie dalej jak to jest źle i jak nisko spadamy bo przecież nie wygraliśmy wszystkiego.
Na szczęście ci na których narzekacie wiedzą że to "mrzonki".
PS. Zanim ktoś znowu wyskoczy z "obroną Hasana". Nie bronię Hasana a bronie KHR, Hoenessa, Hainera których wy "opluwacie" pisząc o działaniu na szkodę klubu (jak nie wprost to z kontekstu - tak Panie @hoven jest coś takiego).
12.04.2021 13:47
@FanGraczyBayern
"Miał" czy "powiedział"?
Jeżeli to prawda to fakt zachował się jak amator.
A na marginesie to skąd te "przecieki" ostatnio co dzień to "coś nowego"?
12.04.2021 12:08
Zobaczymy co to spotkanie przyniesie oby spokój bo ostatnio za dużo jest plotek.
@Marienplatz
Sugerujesz że obecny zarząd to "korpoludki" jak to określiłeś dla których nie liczy się dobro Bayernu? Dość odważna teza i patrząc na kondycję zarówno sportową jak i finansową Bayernu całkowicie nietrafiona.
12.04.2021 11:58
@Abzyrl
Z Neuhausem to trzeba trzymać kciuki żeby MG nie awansowało do żadnych pucharów i wtedy może będzie lepiej coś ugrać z jego cena.
Neuhaus może spokojnie być zmiennikiem Kimmicha i Goretzki a w razie gdyby któryś wypadł to powinien też dać radę go zastąpić.
11.04.2021 21:06
@Abzyrl
Akurat z tym że dobrze by było żeby kupiono w lecie Neuhausa to ja się z tobą zgadzam. I także nieraz o tym pisałem. Piłkarz rozwija się regularnie, jest w dobrym wieku i jest Niemcem więc idealnie wpasowuje się w politykę Bayernu.
Tolisso mam nadzieję że uda się sprzedać.
Natomiast Roca jak gra to nie wygląda na takiego całkiem słabego. Niestety jak dostajesz szanse raz na miesiąc czy jeszcze mniej to ciężko o formę.
11.04.2021 20:16
Dobrze ze Wijnaldum do nas nie trafi, parę lat temu tak ale nie teraz.
Ale jak napisał @Piter1985 dlaczego to samo nie odstraszyło od wypożyczenia Costy. To duży błąd który idzie na konto Hasana.
11.04.2021 20:07
@TomiiiFCB
Zgadzam się Musiala powinien dostać szanse w meczu z PSG ale raczej na zmianę w 2 połowie (żeby mógł zagrać z 30 min) a nie od początku.
11.04.2021 20:04
@hoven
Sule rozegrał sporo meczy od pierwszej minuty.
Ale jak ci on nie pasyje to zastąp go Gnabry i dalej jest 5 zawodników regularnie grająca w pierwszej 11.
Do tego zawodnicy nazwijmy ich "częstej rotacji" czyli Sule i Tolisso.
Mamy więc absencję z różnych przyczyn 7 zawodników trzonu drużyny a to nie wszyscy którzy nie mogą grać. Żadna drużyna nie ma takich rezerw żeby nie odczuć braku tak dużej ilości graczy.
11.04.2021 20:01
@hoven
Nie mam zamiaru poprawiać błędów w twoich komentarzach bo jak pisałem wcześniej jest wiele przyczyn takich błędów a poza tym to jest prawdziwa dziecinada.
11.04.2021 17:29
@hoven
Sule, Lucas, Davies, Goretzka i Lewy to gracze jak napisałem "regularnie grający w pierwszej 11".
Do tego Lucas i Davies zazwyczaj grali na LO teraz nie ma ich i musiał grać ktoś z rezerw.
Na środku pomocy pozę grać Goretzka, Tolisso i Roca nie ma ich więc jest "dziura" i nie ma kto grać.
W ataku gra Lewy i może grać też Gnabry obaj wypadają w jednym czasie i mamy dziurę.
Więc mamy pecha i to dużego bo nie tylko nagle wypadło wielu piłkarzy ale także ci piłkarze pokrywają swoje pozycje więc ci którzy powinni zastąpić nieobecnych także są nieobecni.
11.04.2021 17:25
@hoven
Dokładnie to są moje subiektywne oceny. Zarząd pewnie też ma swoje subiektywne oceny na podstawie których ocenia Hasan.
@raaafal
Przecież ja wyraźnie napisałem że tylko połowa transferów z ostatniego okienka jest dobra. Sane to wzmocnienie. Roca to uzupełnienie składu a Nianzou to talent który przyszedł za darmo i może się opłacić. Pozostałe transfery to porażki.
Natomiast powtórzę to po raz kolejny każda drużyna odczuła by gdyby nagle w jednym czasie wypadło 7 zawodników w tym 5 regularnie grających w pierwszej 11. Na coś takiego to można się przygotować ale w grze a nie w rzeczywistości. Bo drużyna może liczyć dajmy na to 23 graczy i jest to wydawać by się mogło wystarczająca liczba a tu wypada ci 7 i zostaje 16 z czego 3 to bramkrze czyli 13 z pola. I wygląda to słabo pomimo że zaczynasz sezon z 23 graczami co jest przyzwoita liczba.
11.04.2021 17:14
@hoven
Przeczytaj dokładnie swoje komentarze i jak nie znajdziesz w nich błędów, literówek i innych tego typu pomyłek to dopiero zacznie poprawiać innych bo na razie to słabo u ciebie wygląda.
Ale wiem jak nie ma innych argumentów to zawsze można wyskoczyć z błędem w pisowni który może mieć różne przyczyny od pośpiechu i poprawkach smartphone zaczynając.
11.04.2021 16:47
@FanGraczyBayern
Dlatego napisałem że zarząd niepotrzebnie się do jego zdania podporządkował.
Edytowano : 2021-04-11 16:42:03
@hoven
To są Twoje oceny transferów a jak pokazuje przykład z chociażby Goretzka nie jesteś obiektywny i twoje oceny często bardzo odbiegają od prawdy.
Moja ocena transferów z ostatniego okienka jest trochę inna. Sane, Nianzou i Roca są dobre. Sarr, Moting i wypożyczenie Costy to porażki.
11.04.2021 16:36