DieRoten.pl

Niestety, ale nie mamy dla Was zbyt dobrych wiadomości... Hansi Flick potwierdził, że po zakończeniu tego sezonu pragnie odejść z Bayernu Monachium.

Tuż po zakończeniu spotkania z Wolfsburgiem, podczas rozmowy z dziennikarzem niemieckiej stacji „Sky”, Hansi Flick ogłosił, że pragnie odejść z Bayernu Monachium.

Trener rekordowego mistrza Niemiec podkreślił, że poinformował już o swojej decyzji piłkarzy i klub. Przypominamy, że obecna umowa 56-latka obowiązuje do końca czerwca 2023 roku.

‒ Powiedziałem dziś drużynie, że chcę rozwiązać swój kontrakt z końcem lata. Powiedziałem o tym odpowiedzialnym osobom w klubie po odpadnięciu z Ligi Mistrzów w ciągu tygodnia. Pojawiło się kilka plotek, więc chciałem to powiedzieć drużynie osobiście ‒ powiedział po meczu Flick.

‒ Chcę również podziękować klubowi za to, że dał mi możliwość trenowania tej drużyny – podsumował trener FCB.

Sześć tytułów w ciągu 8 miesięcy

Od momentu objęcia posady trenera Bayernu Monachium, trener Hansi Flick poprowadził Bayern w 81 spotkaniach. Jego dorobek z mistrzami Niemiec w tym czasie to 67 zwycięstw, 7 remisów i 7 porażek. Jeśli mowa o bilansie bramkowym, to mowa o 244 strzelonych oraz 85 straconych bramkach. Ponadto razem ze swoimi podopiecznymi 56-latek sięgnął po sekstet!

__ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __

Niedziela [12:30]

Jak donosi niemiecki „AZ” szefowie Bayernu dyskutują obecnie jak zareagować na prośbę Hansiego Flicka. Szczególnie Karl-Heinz Rummenigge walczył o to, aby trener został w klubie. Mając jednak na uwadze sukcesy (sekstet), klub nie będzie chciał raczej stawać na drodze 56-latka.

Niedziela [14:10]

Bayern wydał oficjalne oświadczenie w sprawie Hansiego Flicka i jego wczorajszej wypowiedzi. Treść znajdziecie poniżej:

Wczoraj Hansi Flick, trener Bayernu, poinformował opinię publiczną o chęci przedwczesnego rozwiązania kontraktu, który obowiązuje do czerwca 2023 roku, z końcem obecnego sezonu. Hansi Flick poinformował zarząd klubu o tym życzeniu w ubiegłym tygodniu. Hansi Flick i Bayern uzgodnili wówczas, że skupią się na meczach z Wolfsburgiem, Bayerem 04 Leverkusen i 1. FSV Mainz 05, aby nie zakłócić pełnej koncentracji całego klubu na tych trzech ważnych spotkaniach.

Bayern nie pochwala jednostronnej komunikacji Hansiego Flicka, która miała miejsce ostatnio i będzie kontynuował rozmowy zgodnie z ustaleniami po meczu w Mainz.

Zarząd Bayernu.

Niedziela [14:55]

„Sport1” informuje, że na ten moment FCB nie bierze pod uwagę rozwiązania kontraktu z Flickiem. Zarząd FCB stoi jednak jednomyślnie za niedawnym oświadczeniem - także Rummenigge, czyli zwolennik i najbliższy powiernik Hansiego. Dziś odbędą się rozmowy trenerem z jego najbliższymi powiernikami.

Poniedziałek [9:25]

Po raz kolejny najnowsze informacje w sprawie przyszłości Flicka przedstawił niemiecki „Sport1”. Jak się okazuje obecna tendencja wskazuje, że Hansi odejdzie, choć decydujący może okazać się fakt, że kilku członków Rady Nadzorczej Bayernu stoi po stronie trenera. 

Więcej może przeczytać tutaj.

Poniedziałek [12:40]

„Sport1” informuje, że Hansi Flick ma zgodę na opuszczenie Bayernu. Głównym kandydatem do zastąpienia 56-latka jest Nagelsmann − FCB zdaje sobie sprawę, że Julian będzie ich kosztować blisko 15 mln €, dlatego też należy znaleźć rozwiązanie z Hansim, które zrekompensuje te 15 mln €. Lipsk spodziewa się telefonu ze strony monachijczyków. 

W klubie pojawia się też pomysł zatrudnienia Erika ten Haga (Ajax).

źródło: Sky

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (1319)

reklama



22.04.2021 19:10
@GuteSpiele jest duża szansa że na Euro Polska dalej zajdzie jak Niemcy.
20.04.2021 19:24
Bareja, dobrze ktoś napisał :)
19.04.2021 23:23
Przypomina się Bareja. Jezioro przeniesiemy tu, góry przesuniemy tam...
19.04.2021 22:48
@Arkady142 Ale co im ma się niby udać? Sami we własnym wymyślonym świecie i swojej rzeczywistości zwanej Super League uznają zwycięstwa w CL jak SL.
19.04.2021 22:44
@kamdi nie no bez takich...

Ale z drugiej strony to Iwański jako jedyny (obrzucony błotem) informował że Lewy nie będzie grał ok 4 tygodni także...

A jeżeli tak się uda to jedno wielkie "xD".
19.04.2021 22:38
Czyli jakby wszystkie te kluby tak zrobiły to my jesteśmy najbardziej utytułowani w LM
19.04.2021 22:28
@kamdi No i niech żyją w tym swoim zmyślonym świecie.
19.04.2021 22:25
Okazuje się, że Real Madryt ma już trzynaście zwycięstw w Superlidze.

Jak donoszą koledzy w Hiszpanii, na dzisiejszym spotkaniu SL „zapadły decyzje o przekazaniu trofeów z Pucharu Europy i LM do Superligi”.

Jeśli to się potwierdzi, to... Trochę śmieszno, trochę straszno.

[Maciej Iwański]
19.04.2021 22:18
@hoven Złoto olimpijskie nie jest najważniejsze w piłce nożnej. Już ważniejszy jest Puchar Konfederacji. IO w piłce nożnej wypadają w tym samym roku co EURO i jasno widać gdzie grają najlepsi z kadry i gdzie jest selekcjoner, a gdzie wysyła się młodzież i jakiś asystentów.
19.04.2021 22:14
@Edmund

To niesamowite, ale przez 40-50 lat Realowi, Juve czy Barcelonie nie przeszkadzało, że muszą jeździć do Legii, Slovana Bratysława czy HJK Helsinki, aż tu nagle nie chcą patrzeć w tamte strony.
19.04.2021 22:11
Cześć kibiców "zachlysnela" się pieniędzmi i chcą więcej i więcej bo myślą że bedzie jeszcze lepiej a nie będzie. Było dużo mniej pieniędzy a emocje były takie same a nawet większe. Im więcej pieniędzy teraz tym może być mniej emocji.
19.04.2021 22:07
Jose wolny można brać ten szrot ;) to ludzie tutaj zawału dostaną ;)
19.04.2021 22:04
@Prezes42

Racja. Ale tym bardziej człowiek odczuwa dumę, że Bayern idzie swoją drogą.
19.04.2021 21:58
@Prezes42 święte słowa. Nic tylko się podpisać pod nimi.

Oczywiście że uważają Europę za trzeci świat. Wyniszczony wojnami. I Wojna Światowa pokazała że rosną na arenie inni gracze i to niekoniecznie europejscy. II potwierdziła to i teraz mamy co mamy. Centrum świata 100 lat temu było jeszcze w Europie. A teraz od dobrych 70 lat nie jest a od kilkudziesięciu to USA, Daleki wschód z Chinami, Koreą i Japonią na czele plus Rosja, bo z nią zawsze trzeba się liczyć.

I to nie tylko dotyczy piłki nożnej.
19.04.2021 21:48
Wszystko działało jak należy dopóki do Europy nie napłynęły katarskie, chińskie i amerykańskie pieniądze. Jesteśmy jako kibice ofiarami tego, że za bardzo się ze swoją ,,kulturą'' rozpanoszyli w Europie i wydaje im się, że wszystko im wolno, a tak na prawdę to oni całą UE uważają za taki rozwinięty trzeci świat, gdzie nikt się nie postawi i mogą kręcić swoje biznesy.
19.04.2021 21:48
@karolina96 to może być jedna z form nacisku na UEFA. A o tym się mówiło ale nigdy to nie były tak poważne sytuacje jak są teraz. A tutaj sprawa jest o tyle zaawansowana że grupa Pereza może sobie pozwolić na to, aby teraz UEFA się naradzała co zrobić, bo może koniec LM nie dojść do skutku

Problem jest w tym że sami dokładnie nie wiemy w jaki sposób są konstruowane umowy między klubami a organizacjami. Co mogą a co nie. Możemy tylko gdybać. Na razie mamy raczej fakt, że jest jakiś bunt i jedna strona grozi drugiej. Grupa Pereza w białych rękawiczkach "ale nie rozumiemy o co te oburzenie" i UEFA która wręcz stosuje groźby.

Dlatego wspomniałem o kulturze. Spójrz na profesjonalne ligi sportowe w USA. NFL, NHL, NBA, MBL, grupy zamknięte i kibice w USA to akceptują. My Europejczycy mamy zupełnie inną kulturę. Są wygrani i przegrani. Wygrani wygrywają puchary, przegrani odpadają czy to z pucharu czy to z ligi. Tutaj jest za bardzo widoczny obcy wpływ. A my nie potrafimy się pogodzić bo często jesteśmy przywiązani do tradycji, poszanowania ojców założycieli itp. My potrafimy uratować kluby przed bankructwem a w USA? Bankrutujesz? Trudno. Ktoś na Twoim miejscu się pojawi.
Podobnie ze stadionami. Ile niesamowitych obiektów w USA zostało wyburzonych. A u nas się broni. O takie San Siro które ma być wyburzone ludzie jeszcze walczą i starali się je wpisać do rejestru zabytków aby je tylko uchronić. Stadion Wembley pomimo tego że jest nowy, zaznaczono że chcą aby historia była kontynuowana. W podziemiach nawet znajdują się pamiątki po starym Wembley. W USA tego nie uświadczysz.
19.04.2021 21:44
Pewnie chcieli to ogłosić przez ogłoszeniem nowego kalendarza LM.
19.04.2021 21:37
@Arkady142 właśnie skoro tyle lat się mówiło o SL to czemu nie zaczekali już do końća maja? Na pewno analizowali różne opcje, a ta szuja perez jest pewna, że uefa nic im nie zrobi. No sama SL głupia by nie była, ale bez decydującego czynnika sportowego to jest tylko towarzystwo wzajemnej adoracji
19.04.2021 21:32
Niby w jaki sposób chce "zbudować" alternatywę dla Mistrzostw Świata ? Reprezentacji nie zbudują ani jednej prawdopodobnie, mecze typu Europa vs Reszta Świata ? I co ? ma to być jeden mecz czy może mecz i rewanż ? W latach 90 były takie mecze (zazwyczaj przed losowaniem grup na MŚ) "pokazowe". Jeszcze trzeba zbudować alternatywę dla Mistrzostw Europy, Copa America, itp ... trochę dużo tego budowania jak na sam początek
19.04.2021 21:27
@karolina96 a kto tu mówi o miesiącu? :) Perez chyba od 10 lat coś mówił na ten temat. A zwróć uwagę, w 2009 roku najdroższym piłkarzem został CR7, 2013 to Bale, oba transfery za ok 100 mln EU i dalej 2017 222 mln za Neymara... To dużo kasy. A na pewno Perez brał pod uwagę malejącą wartość pieniądza jak i to że będzie się coraz więcej płaciło za zawodników, ich pensje, prowizje pośredników i nie tylko. Dlatego tak z tym wystartował.

Żeby nie było. Ja nie mówię że superliga to jest poroniony pomysł. Poroniony to jest sposób w jaki to ma funkcjonować. Bo myślę że taki pstryczek w stronę Europejskiej federacji jest potrzebny. W ten sposób narodziłaby się elitarna liga. Na wzór angielskiej premier League. Z tą różnicą (bo tam też poszło o kasę), kluby się dogadały i nie ma żadnych podziałów na bogaczy i biednych. Zebrali grupę 22 klubów założycieli (kilka od dość dawna nie gra w tej lidze), stworzyli ekstraklasę angielską której zapleczem jest była First Division, obecnie Championship, kto wygrywał tę ligę, do powstania PL był mistrzem Anglii. I co najważniejsze nie było towarzystwa wzajemnej adoracji, tej zamkniętej bańki.

A teraz taka powstanie w ramach 15 klubów założycieli których nie będzie można ruszyć. Będą sobie wybierać 5 zespołów jak do turnieju towarzystkiego. Gdyby poprowadzili to w ten sposób, zebrali by 16 zespołów czy nawet 20-24 z całej Europy, założyli ligę z zastrzeżeniem że nikt nie ma gwarancji, czyli jesteś najlepszy? Jesteś mistrzem kraju? Zapraszamy. nie? Przykro nam. I tak można grać, można połączyć aspekt finansowy (dzisiaj też jest tylko mafia z FIFA/UEFA zgarnia lwią część zysków) ze sportową rywalizacją gdzie najgorszy odpada a nie że nic mu się nie stanie. Idealny deal dla Milanu czy Arsenalu.

Edytowano : 2021-04-19 21:33:00

Jeszcze dodam że Perez świetnie rozegrał to bo chyba były niedawno przyśpieszone wybory w Realu Madryt..
19.04.2021 21:26
@GuteSpiele dla kazdego sportowca na swiecie najwazniejsze jest zloto Olimpijskie i tam pojdzie Perez tworzac alternatywe dla turnieju FIFY (FIFA World Cup). Jesli ktos mysli ze to nie jets decyzja przemyslana na wielu plaszczyznac to sie zdziwi

@DonJupp4ever juz Ci przeszedl wstyd przed osmieszeniem sie odnosnie podzialu kasy w LM? :)
19.04.2021 21:19
@Arkady142 ale czy miesiąc czasu by coś zmienił? Wątpię
19.04.2021 21:17
@bayern1987dwa Hahaha Dobrzy są, tylko szkoda, że związki piłkarskie tego nie poprą. Może dostaną za to pieniądze z pożyczki :D
19.04.2021 21:14
@karolina96 głupi nie jest to fakt. Ale wg mnie ma wiele do zyskania choć do stracenia pewnie też niemało. Wystartował z tym z prostego powodu. Pandemia. Zauważ że Real od jakiegoś czasu nie przeprowadził żadnego galaktycznego transferu. Żadnego. Okej faktycznie, postawił na szkółkę, postawił na skauting ale do cholery, naprawdę? Real Madrid C.F produkujący tylko zawodników? Bez żadnej gwiazdy? Nigdy... Tam nadal marzą o Mbappe i Haalandzie czy Neymarze. Tylko kasy brak. Tajemnicą poliszynela był fakt, że Real miał "niezłe" układy z hiszpańskimi bankami (w tym z hiszpanskim oddziałem JP Morgan, które ma finansować ten projekt oczywiście do zwrotu) ale to też musiało się w końcu skończyć. Lata tłuste, teraz lata chude. A stadion sam się nie przebuduje przy zachowaniu poziomu sportowego. Więc biorąc pod uwagę też to że jest pandemia, musiał przyśpieszyć swoje starania aby zrekompensować brak kibiców na stadionie, kasą z praw do pokazywania nowego produktu który nie oszukujmy się, jest głównie wymierzony w kibiców spoza Europy. Oni mają gdzieś rodzimych kibiców którzy byli jednym z fundamentów potęgi klubów. Oni nic nie stracą finansowo jak stracą kibiców w kraju. Oni mierzą w tych którzy będą kupować koszulki i gadżety i upodobają sobie poszczególnych graczy.

Trzeba zauważyć też to, że Perez nigdy by nie poszedł na to, gdyby nie miał poparcia w właścicielach United, Arsenalu i Liverpoolu. Superliga to wypisz wymaluj kopia systemu amerykańskiego. W ogóle to jest dobre, nie wiadomo czy się przyjmie bo u nas jest jednak inna kultura. Tam właściciel przenosi kluby z miasta do miasta. No ale do rzeczy, właściciele wymienionych klubów to również właściciele klubów z amerykańskiej ligi futbolu czy baseballa. Perez przedstawił pomysł, oni poczuli w tym "amerykańskość" i go kupili wspierając go.

Uważam że kluby powinny się postawić UEFA/FIFA, ale nie w taki sposób. A wymienione organizacje też są same sobie winne przez swoją egoistyczność i arogancję oraz ten rak, który zjadał futbol od lat 70 kiedy prezydentem FIFA został wybrany Joao Havelange a następnie po nim "władcą" został dobrze znany Sepp Blatter.

Edytowano : 2021-04-19 21:16:01

A Bayern wedlug mnie przyjął świetną taktykę. Oni na pewno nie powiedzieli nie, ale chcą zobaczyć jak to wszystko się potoczy.
19.04.2021 21:13
@Edmund finał jest pod koniec maja to raczej za dużo kibiców nie wpuszczą na stadiony. Poza tym nie liczyłabym na jego miejscu, że ten temat przyschnie. Będzie cały sezon na protesty
19.04.2021 21:12
Jeśli piłkarze biorący udział w Europejskiej Super Lidze otrzymają zakaz gry na Mistrzostwach Świata 2022 w Katarze, utworzymy własny turniej Pucharu Świata”.
- Florentino Perez
19.04.2021 21:04
Sorry jednak Real jest w LM jeszcze, muszą dokonczyc, jakiś to dograją.
19.04.2021 21:03
@karolina96
Dlatego że Perez głupi nie jest to się pospieszył bo nie wiadomo czy kibice nie wrócą na stadiony. Szczepienia idą i może restrykcje niedługo nie będą już tak rygorystyczne.
Jakie jest zdanie kibiców to chyba widać. Może nie wszystkich kibiców drużyn "założycielskich" ale nawet tam jest spora grupa przeciwników a już na pewno wszystkich pozostałych drużyn.
19.04.2021 20:58
@Arkady142 tylko zastanawiające czemu nie poczekali do zakończenia LM z ogłoszeniem SL. perez przecież głupi nie jest
19.04.2021 20:42
@karolina96 a dziwisz się? Oni zawsze byli oderwani od rzeczywistości, a już mówienie o Mbappe i Haalandzie w dobie pandemii podczas jednego okienka świetnie obrazuje pychę ;)
19.04.2021 20:40
Na stronie realu strasznie pewnie, że ich nie wywalą w tej edycji. Plus tego wszystkiego taki, że wałów na ich korzyść już na pewno nie będzie
19.04.2021 20:39
@kamdi
Wolał bym Neuhausa ale Camavinga to też ciekawy ŚP.
Ciekawe czy jest w tym coś z prawdy czy to zwykła plota jakich dużo?
Najlepiej i to takie marzenie i jednego i drugiego mieć.
19.04.2021 20:37
@kminas ale co to ma do rzeczy? Ford jest chyba nadal amerykański ale nie zrozumiałeś.

Jest takie powiedzenie że "nie jeżdżę samochodami na literę "F", Fordami, Fiatami i francuzkimi." Czyli marką Ford, FIat (tu specjalnie dałem Caps Locka aby podkreślić bo to główny właściciel Juve a właściwie spółka EXOR ale od Fiata się zaczęło i francuzkimi i tu jest Citroen, Peugeot itp.

@AdiFantasti obawiam się właśnie że UEFA i jej zwolennicy pękną
19.04.2021 20:36
wątpię aby dograli normalnie, złamali pewne prawa uefy, prędzej zrezygnują z superligi niż uefa się ugnie
19.04.2021 20:31
Dograją ten sezon normalnie ... kluby które biorą udział w superlidze zostaną wykluczone w tym sezonie kiedy ona ruszy (prawdopodobnie następny sezon). Mam nadzieje jeśli ruszy ta cała superliga to nikt się nie wyłamie i każdy zostanie wykluczony z FIFY/UEFA, własnych lig

Edytowano : 2021-04-19 20:35:53

Sane mia jakieś problemy z łokciem i być może jutro zostanie zastąpiony przez Musiale na jutrzejszy mecz
19.04.2021 20:28
@Arkady142

Ford akurat chyba jest niemiecki.
19.04.2021 20:27
@FanGraczyBayern Z drugiej strony Real grał z Liverpoolem, który też jest wśród założycieli więc RB też może chcieć zagrać w 1/2 :D

Jeżeli naprawdę tak zrobią to mi się szkoda zrobi Pepa. Sam się z niego śmiałem, że odpada w 1/4, ale jak odpadnie w takich okolicznościach to już komedia.
19.04.2021 20:26
@GuteSpiele
Za dużo niewiadomych, spekulacji aby tak naprawdę móc powiedzieć co się wydarzy :D
19.04.2021 20:26
Myślę że zrobią jakiś turniej finałowy LM ale kto będzie w nim brał udział to nie wiem.
19.04.2021 20:25
19.04.2021 20:23
@Sven Nawet jeśli tak zrobią to PSG nie jest wśród założycieli, więc w miejsce wykluczonych daliby zespoły wyeliminowane wcześniej BVB za City, Porto za Chelsea i za Real... pojawia się problem :D
19.04.2021 20:19
Ja cały czas uważam iż się dogadają a LM dograją aktualnymi zespołami.

Co do tego aby mieli uzupełniać zespołami co odpadli, to powrót nasz i ewentualna wygrana i tak by była mocno kwestionowana przez pryzma przegranego wcześniej dwumeczu.
19.04.2021 20:18
@JazGod Szczerze mówiąc gratuluje, aczkolwiek Flick nie obejmie kadry przed EURO tak jak zapowiadałeś :D
19.04.2021 20:17
Kibice LFC zadecydowali o usunięciu flag z trybun The Kop. Flagi te zostały wywieszone przez grupy kibiców na okres pandemii aby przynajmniej tak okazać wsparcie podczas meczów.

Przedstawiciel grupy kibiców powiedział:

-Jesteśmy w kontakcie z klubem aby jak najszybciej zdjąć nasze flagi. Uważamy że w tym momencie nasze wsparcie dla klubu jest niemożliwe i nie możemy go wspierać kiedy przedkłada aspekt finansowy i chciwość ponad uczciwą sportową rywalizację.

To tak w skrócie napisałem własnymi słowami nie chcę cytować innej strony bo tam wypowiedzi jest więcej.

Edytowano : 2021-04-19 20:17:59

@Prezes42 - w takich chwilach cieszę się że nie jeżdżę samochodami na F, Fordami, FIATAMI i francuzkimi :P
19.04.2021 20:15
@Pir5
Oczywiście, że poglądu na uefę i fife nie zmienię, ale to co wczoraj odwalił perez, angelli i ta cała świta to nawet nie jest śmieszne, a tragiczne. Superliga to jeszcze gorsze ustrojstwo nie mające nic wspólnego z piłką, a z pieniędzmi i prywatnymi biznesami rządzących tymi klubami.
19.04.2021 20:11
@Arkady142
Uważam, że to bardzo mało realne, pewnie dograją LM z tymi zespołami co są, przecież dalej za ten sezon są pieniądze do zdobycia.
19.04.2021 20:10
Ja bym powiedział że jakby zdyskwalifikowali resztę zespołów, to na miejscu UEFY uzupełniłbym fazę pucharową (która rozegrana by była praktycznie od nowa) zespołami które odpadły wcześniej.
19.04.2021 20:10
@ GuteSpiele - " ... No i po co nam ten holenderski Guardiola?
Będziemy mieć 80% posiadania piłki jak Pep i będą nas kontrować. ... "

Taki będzie pasować Hasanowi i na pewno nie powie mu w autokarze by "stulił pysk".

Nie wierzyłeś kiedy pisałem ze Flick nie będzie kopał się koniem [ Hasanem ]
i odejdzie do reprezentacji

- nie wierzyłeś kiedy pisałem że Loew zbłaźni się w marcowych meczach eliminacyjnych

Niestety to było widać od dawna.

Ty za różowymi. okularami tego nie dostrzegałeś - czas je zdjąć.

"Niezdarna marionetka Uliego Hoenessa. Wszystkie grzechy Hasana Salihamidzicia

@ Marcin Borzęcki:

Jeśli dyrektor sportowy kładzie transfery przez swój niewyparzony język, irytuje piłkarzy, słyszy w klubowym autokarze od trenera, by w końcu "stulił pysk", ściąga kiepskich zawodników i wizerunkowo strzela sobie w stopę na każdym kroku, coś jest z nim prawdopodobnie nie tak. Obserwując pracę Hasana Salihamidzicia w Bayernie Monachium trudno zatem sięgnąć po inny cytat niż ten z "Kilera" Juliusza Machulskiego. "Kilka niedociągnięć? A gdzie tu są dociągnięcia? To jest jakaś prowokacja!".

https://sport.tvp.pl/53266950/kim-jest-hasan-salihamidzic-dyrektor-sportowy-bayernu-monachium
19.04.2021 20:07
Juan Dios De Crespo, prawnik w dziedzinie prawa sportu informuje, że nie mogą wykluczyć klubów SL z LM.

Edytowano : 2021-04-19 20:07:52

My odpadliśmy z PSG więc w takim wypadku daliby Atalantę, ale to bardzo mało realny scenariusz.
19.04.2021 20:06
Myślę, że LM jakoś dograją. Za dużo pieniędzy w grze z praw sponsorskich i telewizyjnych, aby rozgrywać to przy zielonym stoliku
Może kluby, które odpadły w 1/4 wrzucą(BVB, Porto, i Nas ze względu na parę Liverpool-Real)?
Pokaż więcej