DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Edmund Strona 55

@FanGraczyBayern
Dziękuję za zwrócenie uwagi niestety nigdy nie byłem mocny z ortografi.
Natomiast co do tego co napisałeś to Muller miał rację i powinien grać bo daje dużo zespołowi na pewno więcej niż chociażby Coutinho którego Kovac wystawiał w miejsce Mullera. Natomiast zadania Lewego i podporządkowanie się nim przez zarząd po raz kolejny wychodzą nam bokiem.

@hoven
Tak samo jak skąd ty masz pewność że nie wszyscy? Wiem że dla ciebie to tylko Uli chciał a cała reszta była przeciwnie ale "ciemne moce" wspomagające Uliego dopięły swego pomimo sprzeciwu pozostałych.
To samo z agentem Upamecano nie możesz się pogodzić z faktem że ktoś pochwalił Hasana i że to właśnie on załatwił transfer którego chciał większość osób także użytkowników tej strony.

@raaafal
Nie ma kim grać bo są kontuzje, Covid i kartki. Żaden zespół odczuł by gdyby w jednym momencie zabrakło 7 graczy z których co najmniej 5 regularnie gra w pierwszej 11.
Część transferów była słaba to prawda ale część była dobra. Natomiast Flick sam sobie zawęża kadrę chociażby pomijając Roce który jak już dostał szansę gry to na pewno nie grał gorzej od chociażby Sarra a jeden gra a drugi nie gra wcale może dlatego że Flick choal żeby Thiago został a jak pozwolono mu odejść i do pomocy przyszedł Roca to go nie wystawi.

I powtórzę jeszcze raz transfery Hasana czyli Sarr i Moting oraz wypożyczenie Costy to jedne z większych wtop transferowych Bayernu tak samo zresztą jak Cuisance. Natomiast są i dobre transfery a poza tym ja ufam zarządowi a ten z jakiegoś względu ufa Hasanowi pewnie dlatego że robi to czego od niego oczekuje.

11.04.2021 16:24

@hoven
"quiz: kto ma dobre zdanie o Hasanie?"
Pewnie Uli, KHR, Hainer i reszta zarządu skoro dostał awans.
Agent Upamecano który publicznie go chwalił po zakończeniu negocjacji ale ty jak i parę innych osób nadal tego nie przyjmuje do wiadomości.

A co do piłkarzy którzy chodzili w sprawie wzmocnień to z tego co pamiętam to był też i Lewy ten sam który płakał ze chce grać wszystko i nie rzyczy sobie wartościowego zmiennika który mógłby odbierać mu minuty i gole. Także....

11.04.2021 15:45

@hoven
Więc po co od razu wypisujesz bzdury odnośnie obrony Hasana?
Rozumie że gdybym napisał że tylko Hasan nie wie że nie ma czegoś takiego jak pieniądze z poprzedniego budżetu to byłbyś zadowolony?
To jest obsesja.

11.04.2021 15:38

@hoven
To już obsesja.
Ja zwracam uwagę że nie ma czegoś takiego jak pieniądze z poprzedniego budżetu. Są pieniądze z budzetu na bieżący rok (jeżeli coś zostało z budzetu na rok poprzedni to może to zostać włączone ale nie musi do budżetu na nowy rok).
A ty od razu coś o obronie Hasana. Naprawdę świat nie kończy się na Hasanie.

11.04.2021 14:58

@hoven
"Sane przyszedl przeciez z budzetu z poprzedniego okienka wiec tak go traktujemy"
Kiedy pieniądze zostały przelane? W poprzednim okienku w 2019 czy w 2020? Nie ma czegoś takiego jak pieniądze z poprzedniego budżetu. Nie wykorzystasz pieniędzy z budżetu w roku rozliczeniowym to je "tracisz". Zostajesz z nowym budżetem.

11.04.2021 14:05

@Abzyrl
" i marginesie dodam że Upamecano to nie była jego robota...."
Co z tego że dużo lepiej zorientowany w temacie agent Upamecano mówi w wywiadach co innego. Sekta "Hasan macza palce tylko w tym co złe" wie lepiej.

11.04.2021 12:10

@nyy32
Ja się zgadzam że transfery Sarra, Moting i wypożyczenie Costy to wielkie wpadki transferowe (ale nie pierwsze w historii). Natomiast transfery Sane, Nianzou i Roci uważam za dobre (i nie rozumie niechęci Flicka do tego ostatniego, skoro Sarr gra to co Roca jest gorsz? W tych 2 czy 3 meczach w których łaskawie Flick mu pozwolił zagrać nie widać było tego żeby Roca był słabszy od Sarra. Więc może to wina tego że nie zatrzymana Thiago i sprowadzono do pomocy właśnie Roce? Sorry ale dla mnie tak to wygląda.)

11.04.2021 11:23

Ja jeszcze wrócę do "wynagradzania" trenera za sukcesy transferami. Podam przykład sir Alexa Fergusona według mnie jednego z najlepszych trenerów/menadżerów w historii. I oto ten wielki trener mając do dyspozycji "złote pokolenie" wychowanków oraz władze nad transferami nie "szedł" jak niektórzy tutaj chcą za ciosem i nigdy nie wygrał LM 2 razy pod rząd. Natomiast MU za jego "rządów" był zawsze w topie Europejskiem i każdy kto z nimi grał czuł do nich respekt. To była piekielnie silna drużyna systematycznie wzmacniana ale nie na "hurra" jak niektórzy tutaj by chcieli bo przecież w zeszłym sezonie był sukces.

11.04.2021 10:27

Mam pytanie czemu tak niektórzy uparli się na to "wynagradzanie" Flicka za to co osiągnął? On został za to sowicie nagrodzony. Natomiast nie przypominam sobie żeby jakikolwiek trener przynajmniej od czasów Hitzfelda był w Bayernie "wynagradzany" w sposób w jaki wy chcecie.
Teraz odnoszę wrażenie że część osób bardziej kibicuje Flickowi niż Bayernowi pisząc żeby odchodził bo tu nie czeka go nic dobrego tylko przepychanki z Hasanem. Jakby rok temu Hasana nie było i dlatego wygraliśmy wszystko. Nie też był ale w tamtym sezonie wszystko zagrało tak jak powinno i wygraliśmy. W tym sezonie już tak dobrze nie jest ale takie życie może za rok znowu będzie lepiej a może gorzej.

@Abzyrl
"Jeżeli ktoś pisze że Hansi jest gorszym trenerem niż Brazzo dyrektorem sportowym"
Kto tak pisze? Można jakieś konkrety czy tylko będziesz bezpodstawnie oskarżał. Przytoczyłeś mnie przed tym stwierdzeniem a ja nigdy takich bzdur nie wypisywałem.

Edytowano : 2021-04-11 10:03:37

PS.
Brak "absolutnej" krytyki Hasana nie oznacza jego uwielbienia i popierania wszystkich jego działań.

11.04.2021 10:01

Słaba wypowiedz Flicka i to jeszcze na parę dni przed ważnym meczem. Jeżeli już chce wylewać żale ze ma słabsza drużynę niż przed rokiem to mógł to zrobić po meczu z PSG.
I robi to jeszcze w chwili gdy zespół zmaga się z takimi brakami kadrowymi spowodowanymi kontuzjami i Covid em.
Gdzie są teraz ci co tak krytykowali że Hasan ogłosił odejście Boateng przed ważnym meczem?

Flick jest dobrym i pasującym do Bayernu trenerem ale nie jest nie omylny. Mi się jego wypowiedzi coraz mniej podobają. Nawet jeśli jednoznacznie nie chce odciąć się od reprezentacji to po co mówić o słabości kadry pod koniec sezonu?
Jego upór w pomijaniu niektórych zawodników też jest aż nadto widoczny.
Trener jest od wykorzystania w najlepszy sposób tego co ma i niech to robi. Jeżeli chce zmian to niech o nich rozmawia z zarządem teraz a publicznie po sezonie. Postawi sprawę jasno i albo się dogada albo odejdzie.

11.04.2021 08:40

@nyy32
Tak zgoda ale przypomnę tylko że dziś nie mogło zagrać z różnych powodów 7 zawodników z których może poza Roca reszta to zawodnicy pierwszego skladu. Takich brakow odczuł by każdy zespół.

10.04.2021 18:24

Szkoda że nie udało się dowieść zwycięstwa ale dobrze że jest remis i 1 pkt.
Niestety ale przy takiej liczbie absencji z powodu kartek, kontuzji i Covid to każda drużyna miała by kłopoty.

10.04.2021 17:39

@Kimas
Zgadzam się że dziś gramy z Unionem i na tym należy się skupić.
Przewagę w lidze mamy ale nie oznacza to że od razu mamy ja umyślnie roztrwaniać przegrywając bez walki.

I masz też rację że teraz duzo osób pisze że mecz nieważny i można go przegrać praktycznie bez walki ale jeśli tak by rzeczywiście się stało to na tej stronie zaraz by był płacz i zarzuty do Hasana i zarządu.

10.04.2021 14:51

@Skobry
Nie nie wierzę w to że kontuzje graczy są "zapisane w gwiazdach".
Uważam tylko że liga też jest ważna i nie będzie odpuszczania meczu z Unionem.

10.04.2021 10:11

@nyy32
Z tym się zgodzę że Real wtedy zdominował rozgrywki LM na 5 lat.
Natomiast w kraju przegrywal poza 1 rokiem.

"osiągnięć Realu - które w mojej opinii było możliwe przy odpowiednio odważnych posunięciach"
O jakich odważnych posunięciach mówisz?
Dla mnie to raczej mądra polityka transferowa do tego doprowadziła sprowadzili CR, Modrica, Krossa wcześniej młodego Ramosa. I to właśnie ci piłkarze wtedy osiągnęli swój szczyt i wygrywali LM. Ale dla mnie to nie odwaga a mądra polityka transferowa.

10.04.2021 09:57

@Sopariev
Jeżeli już to cały piłkarski świat był i nadal jest w kryzysie (może poza klubami z petrodolarami bo nawet jak jest kryzys to zatankować auto trzeba).
Gdybyśmy byli w takim kryzysie jak sugerujesz to nie było by transferu Upamecano bo skąd by wzięli tyle kasy.
Może Flick da komuś odpocząć ale nie wierzę że "odpuści" mecz z Unionem, walka o mistrzostwo ciągle trwa.

Edytowano : 2021-04-10 09:22:27

Ja bym chętnie dziś zobaczył na boisku w 2 połowie Nianzou i Rheina.

10.04.2021 09:13

Jutrzejszy mecz jest ważny bo nadal walczymy o mistrzostwo.

To może jeszcze niech zawiesza treningi bo na treningach też można się nabawić kontuzji. A i zapomniał bym żadnego używania szklanych butelek w łazience bo to też grozi kontuzja.

Jak ktoś ma złapać kontuzje to i tak ja złapie. Co innego danie komuś odpocząć ale też nie może być tak że w meczu BL Bayern wystawia samych juniorów. Takie coś nie przejdzie.

10.04.2021 00:31

Jeżeli okaże się że to prawda i zostanie naszym piłkarzem to raczej na nim nie stracimy a może i zyskamy solidnego piłkarza.

10.04.2021 00:23

@hoven
Jeżeli chodzi o PO to Hasan słabo to załatwiał i po prostu zawalił. Mi nie żal Desta bo nie uważam że jest jakiś super ale można było coś załatwić szybciej i lepiej niż wypożyczenie Odrizoli a potem Sarr w ostatnim dniu okienka.

Ale skoro wspomniałeś Desta to widzisz Hasan jakieś wnioski wyciągnął z tej sytuacji i już przy Upamecano nie targował się o "pare euro" tylko jak najszybciej dopiął transfer. Chociaż ty i tak miałeś pretensje że mógł wynegocjować mniej niż kwota odejścia zapisana w kontrakcie (albo może @makaay tak pisał?).

Widzisz jak to jest raz źle bo się targuje a raz źle bo się nie targuje. Wszystkim zawsze nie dogodzisz.

Edytowano : 2021-04-10 00:09:12

@nyy32
Przypadek Realu to nie jest żadna dominacja. Bo tak wygrali LM 4 razy w 5 lat ale równocześnie tylko raz wygrali mistrzostwo Hiszpanii. Więc tak wynik poszedł w świat i on zostanie w historii ale wielu fanów piłki nożnej pamiętające te sukcesy będzie zdania że Real wygrał nie dlatego że był najlepszy tylko dlatego że w najlepszym razie sędziowie zawsze w spornej sytuacji podejmowali decyzje korzystna dla Realu (żeby nie powiedzieć że po prostu pomagali Realowi, ja zostanę przy wersji że podejmowali po prostu zawsze decyzję korzystne dla Realu a nie ich przeciwników.

10.04.2021 00:00

@Arkady142
Flick jest bardzo dobrym trenerem ale ma też swoje wady.

@nyy32
"Sztuka zarządzania polega na tym, by wyczuć kiedy otwiera się szansa i wiedzieć, jak ją wykorzystać"
Sztuka zarządzani to także sztuka planowania i przewidywania co się stanie za kilka lat i jakie konsekwencje będą miały wtedy podejmowane teraz decyzję.
Skąd pewność że w klubie nie wiedzą jak wykorzystać okazję która się otworzyła jak to ująłeś?
W 2013 roku wydawać by się mogło że zrobiono dużo więcej niz teraz żeby "wykorzystać okazję" ale jakoś nie do końca wyszło i nie zdominowaliśmy na kilka lat rozgrywek w Europie bo to po prostu fikcja i marzenia ściętej głowy i żaden klub tego nie zrobi.

09.04.2021 23:31

@misza
Każdy ma jakichś znajomych.
Ja też znam gościa który grał w drużynach młodzieżowych Lyone ale nie wiem czy to się liczy?

09.04.2021 22:50

@AdiFantasti
Nie wiem czy przykład piłkarzy którzy nie pasowali Kovacowi czyli James i Muller to dobry przykład żeby bronić decyzji Flicka o usilnym pomijaniu Roci. Bo przecież Muller to nasz najlepszy asystent, człowiek który na boisku walczy do upadłego a James za Juppa prezentował u nas wysoki poziom. Więc może takie odsuwanie piłkarzy bo mi nie pasują i już nie jest za dobre. Trener powinien korzystać w najlepszy sposób z tego co ma.

@hoven
Ty serio jesteś za tym żeby Bayern brał pożyczki na transfery?
Pożyczkę to Bayern wziął na wybudowanie AA a potem dzięki świetnemu zarządzaniu bardzo szybko ja spłacił.

@nyy32
Jak na złe zarządzany klub to jak to ująłeś "okienko na wygrywanie" zdarza naam się dość często bo w 2013 też mieliśmy mega silna drużynę i jeszcze ściągnięto "super trenera" Guardiola ale jakoś nie do końca wypaliło. Skąd pewność że teraz by w stu procentach wypaliło?

09.04.2021 22:39

@AdiFantasti
Rotuje zgadza się ale czy akurat Hernandez powinien być tym który traci miejsce w pierwszej jedenastce na rzecz Alaby?
Widzisz sam przyznajesz że nie wiesz czemu Roca jest praktycznie pomijany przez Flicka a przecież jak już wspomniałeś to on właśnie przyszedł w miejsce odchodzącego ŚP (czyli Thiago chociaż nie jako zastępstwo za Thiago bo tą rola podzielili się Kimmich z Goretzka ale jako po prostu ktoś w miejsce odchodzącego ŚP)
Sane za Coutinho (tutaj to na plus). Więc tylko za Perisica przyszedł ktoś gorszy czyli Costa. Sarr i Odrizola to podobny poziom.

09.04.2021 22:02

@AdiFantasti
A czemu Flick gra mniejsza ilością zawodników. Czy naprawdę Hernandez tym co pokazuje jak gra zasługuje by większość sezonu przesiedzieć na ławce? Podobna sytuacja z Roca który też jak już grał to nie widać było żeby odstawał pomimo że granie raz na 3 miesiące nie służy budowaniu formy.
Owszem Sarr, Costa czy Moting to słaby materiał.

@hoven
A założysz się że jeśli (bo nie wiem czy tak będzie) Hasan będzie nadal dyrektorem sportowym za 3 lata to nasz poziom sportowy nie będzie na poziomie średniaka a nadal w topie?

09.04.2021 21:48

@hoven
Jak już to ja pisałem że Guardiola zniszczył wszystko to co zbudował Jupp. A potem Pep stworzył coś co działało gorzej.
Pep został sprowadzony po to by wygrać LM więc to co osiągnął to porażka. Oczywiście wyniki które osiągał były dobre ale nie po to został ściągnięty. Odziedziczył drużynę której zazdrościła nam cała Europa.

09.04.2021 21:29

@FanGraczyBayern
Nawet na stronie jakiś czas temu był artykuł że w zestawieni biorąc pod uwagę ilość zdobytych pkt, zwycięstw to właśnie Bayern jest najlepszy ze wszystkich zespołów grających w tym czasie w LM. My gramy najrówniej ze wszystkich. Real raz wygrywał a raz szybko odpadał. A my zawsze zachodzimy wysoko.

Edytowano : 2021-04-09 21:24:29

@hoven
Skoro Uli był prezydentem klubu to on ponosi odpowiedzialność za wszystko również za finanse. Tak trudno to zrozumieć czy może nie chcesz?
I co to co napisałeś zmienia w zasługach czyli utrzymania klubu w absolutnym topie zarówno sportowym jak i finansowym?

Jak chcesz zobaczyć złe rządy najważniejszej osoby w klubie to prześledź historie Bartolomeu w Barsie. Chociaż uważam że wiesz w jak złej sytuacji finansowej zostawił klub, poziom sportowy Barcy też jest dużo gorszy od tego który był gdy przychodził do klubu.

09.04.2021 21:17

@Reeken89
I pomimo tak złej kadry jesteśmy najlepsi za ostatnie 10 lat w LM wygrywając ją 2 razy w tym czasie i nieprzerwanie od 8 lat wygrywając BL.
Doprawdy źle się dzieje od lat w Bayernie. A główny winowajcą to "oczywiście" Uli.

Edytowano : 2021-04-09 21:13:09

Kadry rozsądnie budowanej od lat za rozsądne pieniądze (własne a nie pożyczone czy petrodolary).

09.04.2021 21:09

@FanGraczyBayern
Co takiego strasznego się stało po powrocie Uliego?
To że za ostatnie 10 lat jesteśmy najlepsza drużyna w LM (zdobyliśmy najwięcej pkt).
To że odchodząc zostawił klub w świetnej kondycji finansowej.
To że po jego powrocie dominujemy nieprzerwanie w BL.

Edytowano : 2021-04-09 20:53:09

Doprawdy "straszne" rządy Uliego.

09.04.2021 20:51

@FanGraczyBayern
Powtorze jeszcze raz to co napisałem "Skoro napisałem że ze "stawianiem pomnika" Flickowi należało by poczekać przynajmniej do 2023 roku kiedy kończy mu się kontrakt to chyba jednoznaczne z tym że chce żeby został."
Więc chyba jednoznacznie określiłem po jakiej stronie jestem.

Tak masz rację mieliśmy lepszych dyrektorów sportowych np Uliego który teraz jest często na tej stronie "opluwany". Smutne to i ja się z tym nigdy nie pogodzę.

09.04.2021 20:34

@hoven
No to się popisałeś. Ale to kłamstwo łatwo zweryfikować bo to ty zacząłeś dyskusje wymieniając mnie w swoim komentarzu pierwszy. I potem wymieniałeś mnie w kolejnych komentarzach.

09.04.2021 20:18

@Arkady142
Dokładnie o tych trenerach myślałem pisząc że byli lepsi od Flicka.

@hoven
A może coś merytorycznego. Bo często zarzucasz używanie kpiny zamiast argumentów a jak widać sam jesteś w tym mistrzem.

09.04.2021 20:12

@hoven
Bronię?
Skoro napisałem że ze "stawianiem pomnika" Flickowi należało by poczekać przynajmniej do 2023 roku kiedy kończy mu się kontrakt to chyba jednoznaczne z tym że chce żeby został.

Ja w przeciwieństwie do ciebie nie krytykuje wszystkiego co robi Hasan. Jak dograł transfer Upamecano to go pochwaliłem ale za wypożyczenie Costy czy transfer Sarra pisałem że to h... transfery. (Jak chcesz to sobie poszukaj co o nich napisałem w jednym z pierwszych postów o tym że przychodzą.)

PS. Masz rację mam plakat na którym jest Hasan ale nie w pokoju a w garażu i zmartwię cie nie jest to plakat z Hasanem a z całą drużyna na sezon 2002/2003 ale faktem jest że on wtedy był naszym zawodnikiem i siedzi w pierwszym szeregu.

09.04.2021 19:49

@TomiiiFCB
Dlaczego? Bo uważam że mieliśmy lepszych trenerów. Czy dlatego że uważam że ze "stawianiem pomnika" należało by poczekać do 2023 kiedy Flickowi kończy się kontrakt a nie po 1,5 sezonu?

09.04.2021 19:25

Flick jest dobrym trenerem ale chyba za wcześnie żeby mu stawiać pomniki. Pewnie każdy ma inny pogląd na tą sprawę ale ja uważam że mieliśmy lepszych trenerów. A Flick może i odejdzie żeby trenować reprezentację ale jeżeli to zrobi to tylko dlatego że kiedyś zaufano mu w Bayernie i powierzono funkcje pierwszego trenera.

09.04.2021 18:55

Ciekawe jak zaprezentuje się Nianzou. Oby wreszcie na dobre wrócił i regularnie grał.

09.04.2021 17:57

@misza
"psioczenie na „tabelki finansowe”"
Tak jest teraz bo jest dobrze ale gdyby coś zostało zepsute to ci sami którzy teraz piszą że nieważne finanse ważny sukces zaraz zaatakowali by "nieudolny zarząd" ze doprowadził do bankructwa przez swoje "nieprofesjonalne" działania.

Edytowano : 2021-04-09 15:59:02

Do przykładu z Anglia dodał bym jeszcze Wengera który najpierw zbudował wielki Arsenal ale potem się pogubił i nasprowadzał graczy co najwyżej przeciętnych.

09.04.2021 15:56

Ja uważam że ligi nikt nie zlekceważy i z Unionem nie wyjdą rezerwy. Jakieś zmiany w stosunku do składu z wtorku będą ale nie za duże. Jak się "przekombinuje" to można stracić wszystko.
BL jest ważna być może nawet najważniejsza.

09.04.2021 14:17

@Marienplatz
Bayern był wielki przed Flickiem, jest z nim i będzie po nim.

08.04.2021 18:47

@Reeken89
Czy prowadzenie reprezentacji to spokojniejsza praca?
Zresztą nie uważam żeby Flick nie wiedział jak działa Bayern decydując się na zostanie trenerem. Przecież był już wcześniej w klubie i widział jak to działa.

08.04.2021 15:09

@GuteSpiele
Tylko dałem w cudzysłowie bo dla niektórych tutaj to popadanie w otchłań średniactwa.

@Reeken89
Jeżeli Flick po zeszłym sezonie uwierzył że co rok wygra wszystko to znaczy że woda sodowa mu uderzyła do głowy.
Dlaczego miałby odchodzić? I co pójdzie do reprezentacji i przez następne 10 lat nie przegra meczu i wygra wszystko przecież to nierealne. Czy zarząd nie wypłaci mu pensji jak nie wygra LM oczywiście że nie. Czy ktoś z zarządu powie że to tylko i wyłącznie jego winna też mi się nie wydaje.

Edytowano : 2021-04-08 15:02:20

@AdiFantasti
Pytając o historię pytałem czy marzenia o dominacji jest realne. Historia pokazuje że nie. Żadna drużyna nie wygrywa wszystkiego co roku.

08.04.2021 15:00

Ja rozumie rozgoryczenie porażką ale patrząc na historię LM to tak już jest że poza Realem nikt nie powtórzył sukcesu i nie wygrał LM 2 razy pod rząd nawet więcej ile klubów które wygrały w następnym sezonie dochodziło do finału czy nawet półfinału. Wcale nie zdarzało się to tak często.
Jeżeli w tym sezonie wygramy "tylko" BL (ja osobiście uważam że to i tak dużo) to czy to tak źle? Który klub wygrywa wszystko rok po roku? Real nie. Barca nie. MC nie. PSG nie. Liverpool nie. Juve nie. Żaden klub nie ma licencji na wygrywanie.

Czy Flick rzuci to wszystko i pójdzie do kadry? Nie wiem. Mogę tylko napisać że wątpię aby został zwolniony bo nie wygrał LM. Bayern zawsze gra o zwycięstwo w BL i LM ale za samo niewygranie tych trofeów trenerów nie zwalnia jeżeli to ze względu na fatalną postawę zespołu a jak na razie to nasza gra zła nie jest. Wygrać wszystkiego nie można.

08.04.2021 14:52

Ale właśnie o to chodzi kiedy dowiedział się o tym sam Boateng. To kiedy powiedziano to publicznie to już jest mało ważne. Znaczenie ma od kiedy wie to Boateng.

08.04.2021 11:46

Teraz ogłoszono to oficjalnie ale nie ma ani słowa kiedy dowiedział się o tym najbardziej zainteresowany czyli Boateng.
Zresztą on sam pewnie też chciał to wiedzieć teraz a nie w czerwcu żeby mieć czas na znalezienie nowego klubu. Kto z tych którzy krytykują czas ogłoszenia chciałby być zwodzony do samego końca umowy że może jednak a potem zostawiony na lodzie i zmuszony szybko szukać czegoś nowego. A tak ma parę miesięcy przed nowym sezonem bo raczej kończyć kariery nie będzie, chociaż to wie tylko on.
A argument o braku mobilizacji to w takim razie po co gra Alaba który już od roku wie że odchodzi. Po co grał Ballack który także grał a wiadomo było że odchodzi. Thiago w zeszłym sezonie też powiedział że chce odejść a nie widać było u niego braku mobilizacji w końcówce sezonu. To jest jego praca i być może ostatnia szansa na wywalczenie jakiegoś trofeum więc mobilizację powinien mieć.

08.04.2021 11:38

Przegraliśmy wczoraj, za tydzień rewanż, może odpadniemy, może nie. Zobaczymy za tydzień.
A tu już komentarze że popadamy w niebyt. Będziemy średniakami. W takim razie kto jest "wielki" kto jest na "topie"?
Real, Barca, Juve, MC, PSG, Liverpool? Chyba nikt bo żadna z tych drużyn nie wygrała LM w zeszłym roku a w tym tylko jedna może (i tu nadal jest szansa że będziemy to my) reszta przegra więc "popada w niebyt" i jest "średniakiem"?
LM chce co roku wygrać każdy z czołówki i zwykle jest tak że co roku robi to kto inny. Samo odpadniecie z LM nie czynni od razu zespołu słabym i nie wyrzuca go z "topu". Wygranie LM 2 razy pod rząd to marzenie wszystkich klubów z "topu" i w większości przypadków pozostaje tylko marzeniem. Ilość wydanych pieniędzy wcale nie przybliża do spełnienia tego marzenia ani też nie oddala.

08.04.2021 08:37

Takie życie nie zawsze się wygrywa czasami się przegrywa.
Wczoraj równie dobrze mogliśmy wygrać ale tak już jest że czasami innym wychodzi a tobie nie.

Sule winny 2 bramek? Przy pierwszej był sam na Neymara i Mbappe a gdzie był reszta? Przy 2 golu ok jego wina bo nie zdążył wyjść i nie było spalonego.
Przy 3 bramce to też wina Hernandeza? A co zrobił Boateng? Alaba też nie zawinił? Oczywiście Hernandez mógł też pomóc ale jak przy Mbappe był Boateng i Alaba to mało i winny Hernandez bo nie dobiegł?
Wczoraj Neuer mógł lepiej zachować się przy 1 bramce która ustawiła mecz a z kolei Navas bronił wszystko. Tak już bywa.
Wczoraj bardzo słabo Coman i Sane którzy niby próbowali ale jak trzeba było dośrodkować czy strzelić to gubili się.

Przegrywa cała drużyna i wygrywa też cała drużyna.

W rewanżu wcale nie jesteśmy na przegranej pozycji a jak będzie to zobaczymy za tydzień.

08.04.2021 07:08

Niestety w piłce wygrywa ten kto strzeli więcej bramek a nie ten kto ma więcej z gry. Wczoraj tak było z nami. Co z tego że mieliśmy przewagę skoro na koniec to PSG strzeliło bramkę więcej.
Zobaczymy jak będzie w rewanżu. Szanse na awans dalej mamy i trzeba grać dalej.

08.04.2021 06:43

Oby urazy nie były poważne i szybko wrócili.

08.04.2021 06:41

@makaay
Poszukaj sobie w archiwum na stronie artykułu z wypowiedzią agenta Upamecano i wszystko będziesz wiedział. Agent Upamecano wypowiedział się dość wyraźnie więc chyba nie będziesz miał problemów ze zrozumieniem jego wypowiedzi.

07.04.2021 23:38

Słaby wynik ale raz błędy w obronie a dwa skuteczność a w zasadzie jej brak.
Jeszcze rewanż i możemy to odrobić.

07.04.2021 23:14

Wynik słaby ale trzeba poczekać na 2 połowę.

07.04.2021 21:52

Na tą chwilę najlepsza jedenastka. Po zwycięstwo.

07.04.2021 20:02

@hoven
Akurat ja nie przekonywałem cię nigdy że transfery Sarra czy Moting to były super transfery a odnośnie wypożyczeń mam takie same zdanie jak ty o czym też nie raz pisałem. Ale co do transferu Upamecano to Hasan zrobił dobra robotę i już. Hasan zaczął działać w odpowiednim momencie i dopiął dobry transfer co potwierdził agent Upamecano. Możesz dyskutować z tym faktem ale go nie zmienisz.

07.04.2021 18:14

@hoven
A ty wierzysz w to co pisze prasa? Jeżeli tak to powinieneś wierzyć w to co powiedział agent Upamecano czyli ktoś kto negocjował. Jeżeli nie to powinieneś też nie wierzyć w konflikt Hasana z Flickiem.

@makaay
To ty chyba nie czytasz ze zrozumieniem. Specjalnie podałem cytaty z twoich komentarzy żeby było wiadomo do czego się odnoszę.

Obrażanie Hoenessa to jest przegięcie bo to człowiek który zrobił naprawdę dużo dla Bayernu jak nie najwięcej.

07.04.2021 16:58

@makaay
"A uparcie twierdzi sie że Upa to transfer Hasana i jest sukcesem,gdzie ja twierdze, że sprowadzil go Kalle"
Twierdzić możesz ale nawet na stronie był artykuł w którym agent Upamecano twierdził że to dzięki temu że Hasan zaczął działać w odpowiednim czasie doszło do transferu. Więc albo to Hasan załatwił ten transfer albo Hasan ma tak mocna pozycję że mimo iż coś załatwia KHR to wszyscy mają mówić że to Hasan. Dla ciebie to pewnie żadna możliwość nie jest na rękę.

"w dzisiejszej pilce liczy sie kasa to tez sa fakty czy sie komus podoba czy nie"
Tak to prawda ale trzeba je też umieć wydawać. Najlepszy przykład MU. Ile kasy wydali od odejścia Fergusona a ile osiągnęli.

07.04.2021 16:16

Skoro Flick zachowuje milczenie bo nie chce niepotrzebnych dyskusji gdy ważą się losy sezonu to skąd Bild ma takie informacje? Albo Flick albo ktoś z zarządu przekazuje informacje do Bilda?

A tak na poważnie to lepiej żeby odszedł Hasan z funkcji Dyrektora Sportowego niż Flick jeżeli ich konflikt jest tak poważny że razem nie chcą pracować.

07.04.2021 11:06

Słabo na tych wypożyczeniach.
Szkoda że Mai złapał kontuzje.
Richards gra i oby tak dalej.

06.04.2021 19:41

@GuteSpiele
Co nie zmienia faktu że dalej wygrywasz nawet jak w dwumeczu jest 1-0. Pomimo że jak napisałem jest bardzo nerwowo.
Liczy się zwycięstwo a nie jego rozmiary.

Edytowano : 2021-04-06 18:55:05

Lepiej "brzydko" wygrać niż "pięknie" przegrać.

06.04.2021 18:53

@FanGraczyBayern
Liczy się wynik a nie walory artystyczne a z RBL to my osiągnęliśmy bardzo dobry wynik.
W drugiej połowie graliśmy tak żeby oszczędzić jak najwięcej sił a być może zwłaszcza reprezentantom zaczęło brakować sił tak czy tak kontrolowaliśmy mecz i jeżeli tak samo będzie z PSG to awansujemy dalej.
Zwycięstwo 1-0 ma taką samą wartość jak 8-2 pomimo że jest dużo więcej nerwów.

06.04.2021 18:33

Już w zeszłym roku w finale PSG miał nas rozjechać.
Teraz jak zagramy jak z RBL to przejdziemy dalej.
My mamy swoje problemy z nieobecnymi ale PSG ma ich równie dużo.
Ja bym ich ataku nie wywyższał tak bardzo nie jest on gwarancja bramek w każdym meczu. W tym sezonie nie grają rewelacyjnie i to my jesteśmy faworytami nie oni do awansu.

06.04.2021 18:10

@hoven
Brak totalnej krytyki nie jest równoznaczny z chwaleniem.
Brak dobrego zmiennika dla Lewego zaczął się na długo zanim Hasan został Dyrektorem sportowym więc to raczej polityka Bayernu a nie wina Hasana.

Do kompletu zapomniałeś jeszcze nadmienić że grał będzie "słabiutki" Goretzka (to raczej pewnik do 11) i Hernandez (tutaj znak zapytania).

06.04.2021 16:43

@GuteSpiele
Nigdy nie jest za późno na poznanie historii klubu któremu się kibicuje oraz piłkarzy którzy w nim grali i zapisali się w jego historii. Także zapraszam do lektury skoro zadajesz takie pytanie.

Co do "legend" klubowych to dobrze podsumował to @Arkady142

06.04.2021 08:40

Może i Boateng nie zostanie legenda bo ma pecha że w Bayernie grali lepsi ŚO ale to nie zmienia tego że miał duży udział przy tych wszystkich sukcesach które Bayern osiągnął w czasie gdy grał u nas.

05.04.2021 23:08

No cóż wszystko kiedyś się kończy.
Teraz czas na młodszych.
Oby odszedł jako aktualny mistrz BL, zasłużył na to swoją gra u nas.

05.04.2021 22:00

I oby jak najszybciej pojawiło się oficjalne potwierdzenie przedłużenia kontraktu.

04.04.2021 20:17

@Abzyrl
Jeżeli nadal MG będzie tak grać jak ostatnio to raczej nie będą na miejscu pucharowym na koniec sezonu. W takiej sytuacji może będzie można coś ugrać z Neuhausem. Brak pucharów i Covid to może sprawić że będą zmuszeni zejść z ceny. Jeżeli nie to szanse na zakup Neuhausa latem mogą być małe niestety.

04.04.2021 19:07

Oceny dobre. Nie zgodził bym się chyba tylko z oceną Sane bo uważam że zasłużył na 3 był dużo lepszy od Comana.
Cieszy, w kontekście przyszłego transferu do nas, dobra postawą Upamecano który wczoraj był najlepszym obrońca w RBL.

@tapczan
Zgoda co do Goretzki. Świetny gracz a i tak ciągle niektórzy tego nie widzą (może nie chcą?).
Wczoraj "tylko" wbiegł w pole karne i strzelił gola. A że to "tylko" nie jest takie łatwe pokazał wczoraj w podobnej sytuacji Olmo.

04.04.2021 18:37

Mistrzostwo jeszcze nie jest rozstrzygnięte ale wczorajsze zwycięstwo przybliżyło nas do niego bardzo. Jeszcze 7 kolejek więc nadal trzeba być skoncentrowanym żeby utrzymać przewagę.

Goretzka znowu pokazał że stał się bardzo wartościowym graczem. Wczoraj zagrał bardzo dobry mecz oby tak dalej.

04.04.2021 18:17

Z Vazquezem to mam nadzieję że plota bo jakoś średnio mi się podoba sprowadzanie zawodnika w takim wieku i chyba z nie najmniejszym kontraktem.
Camavinga to chyba nie realny transfer.
Neuhaus natomista chętnie bym u nas widział. MG jak dalej tak będą grać to może do żadnych pucharów się nie zakwalifikuja i może wtedy będzie do kupienia za mniejsze pieniądze?
Z wypożyczonymi od nas to raczej słabo i ciężko będzie na nich coś zarobić niestety. Ale może jednak uda się ich sprzedać bo Fein, Cuisance czy Zirkzee to raczej przyszłości u nas nie mają.

04.04.2021 18:11

Bardzo dobry mecz w naszym wykonaniu. Bez Lewego i z kilkoma zmęczonymi zawodnikami którzy grali w reprezentacji a mimo to wygraliśmy na bardzo trudnym terenie. Nasi dali radę kontrolowali mecz, strzelili bramkę a potem odnoszę wrażenie że grali oszczędzając siły na LM. W BL zostało jeszcze 7 kolejek ale ten mecz chyba roztrzygnął losy tytułu.
Wygląda to tak że Flick buduję formę na najważniejsza część sezonu i dobrze.

04.04.2021 08:00

@Beckenbauer90
"Dlatego boję się takiego PSG, bo wiem że rzucą się na ans jak psy na szynkę"
Chyba żartujesz?
Jak już to z nami zagrają bardziej ostrożnie niż z Lille.
PSG ma świetny atak ale reszta formacji to już nie ten poziom są dobre ale nie mocne.

03.04.2021 18:25

@Kimas
Ja tam wolę jak jest mocna konkurencją niż spacerek bez spocenia się.
PSG to jest inna bajka.
Ja wolę porównanie z La Liga gdzie Barca i Real się wzajemnie napędzają i jeszcze ktoś się włącza jak teraz Atletico.

03.04.2021 17:55

Do póki BVB miało szanse na mistrzostwo to ich przegrana cieszyła ale teraz to już lepiej żeby oni grali w LM niż Wolfsburg czy Eintracht bo znowu tylko Bayern będzie ciągnął wóz o nazwie BL w LM w przyszłym sezonie a to nie jest dobre.
Im BVB lepsze tym lepiej dla nas ich regres wcale nie jest dla nas dobry ja mam nadzieję że w przyszłym sezonie odbudują się chociaż jak wypadną z LM to może być u nich wyprzedaż Sancho i Halaanda.
W BL musimy mieć silna konkurencję żeby być silnymi także w Europie.

Edytowano : 2021-04-03 17:46:14

Nieważne czy Moting czy Gnabry w wyjściowej 11 oby zwycięstwo. Będzie ciężko ale ja trzymam kciuki za zwycięstwo.

03.04.2021 17:43

Myślę że tego transferu nie będziemy żałować.

02.04.2021 14:58

W tej chwili najmocniejsza możliwa 11 ale czy Flick tak to ustawi?

02.04.2021 14:53

Zobaczymy jak Flick ustawi zespół ale wydaje się że Sule powinien zagrać na ŚO od początku. Niech udowodni że zasługuje na nowy kontrakt.

02.04.2021 14:45

Mam nadzieję że przedłuży i zostanie u nas. Dobry ŚO i wchodzi w najlepszy wiek dla piłkarza.

02.04.2021 14:42

@JazGod
"Jeżeli oceniać dyrektorów sportowych to Sukcesy w w 2020 roku
to też efekt pracy dyrektorów sportowych Christian Nerlinger i Matthias Sammer."
Oczywiście że tak. Nic nie ginie w próżni a Bayern to jest projekt wieloletni a nie efekt pracy ostatniego roku.

02.04.2021 11:26

Wszystko zależy na jakich warunkach zgodził by się zostać. Jeżeli zeszedł by z wynagrodzeniem to może zostać. Ma doświadczenie w ważnych meczach i odkąd trenerem został Flick trzyma dobra formę.

02.04.2021 09:14

@Piter1985
To raczej wynik zbyt długiego trenowania w jednym miejscu.
Ferguson dał radę ale Wenger już nie. Z Lowem jest chyba podobnie nie odszedł w odpowiednim momencie a pewna formuła skończyła się jeszcze przed MŚ w Rosji.

01.04.2021 12:18

Najpierw gra 3 mecze o 90 minut w tydzień tym samym składem a potem zwala wine na zmęczenie po porażce. Osiągnął dużo z Niemcami ale powinni się go pozbyć już parę lat temu.
Najgorzej że wymęczył naszych. A teraz czasu na odpoczynek nie będzie.

01.04.2021 09:14

@AdiFantasti
Oby taka "łapanka" jak ostatnio już się nie powtórzyła.

31.03.2021 23:57

@FanGraczyBayern
Oczywiście że tak ale to Low ponosi odpowiedzialność za porażkę.

31.03.2021 22:57

To jest jednak osiągnięcie strzelić bramkę nie tworząc nawet jednej składnej akcji zakończonej strzałem. Jaki był pomysł na ten mecz Sosy?

A Lowowi dobrze za zajechanie naszych.

31.03.2021 22:49

Normalnie należało by się cieszyć że mamy tak dużo reprezentantów. Ale niestety nie jest normalnie i to co nobilitowało teraz wkurza.
Oby bez kontuzji.

31.03.2021 20:05

@makaay
A czy ty w ogóle przeczytałeś co ja napisalem o tym co myślę o tym ewentualnym transferze?
Czy wiesz co pisałem o Sarze, Coście i Motingu?
Ja też skreśliłem Coutinho jak tylko dowiedziałem się o tym że jest wypożyczony bo to nie jest piłkarz któremu można płacić 20 mln za sezon to tylko solidny rezerwowy.
Z ocena piłkarza nie mam problemu.

Ale czy to się komuś podoba czy nie to Hasan robi to co chce zarząd i ma jego zaufanie więc nie jest z jego praca tak źle jak ty piszesz.

31.03.2021 17:53

@TomiiiFCB
Krótko TAK.

31.03.2021 17:28

@makaay
Ja akurat od razu pisałem że ani Sarr ani Costa ani Moting to nie są piłkarze którzy mogą nam pomóc.
A ty pisząc o "podniecaniu się" nimi po prostu naginasz rzeczywistość bo nie ma na stronie nikogo kto pisałby że są super. I robił by to ciągle.
Równie dobrze można napisać że ty masz w domu laleczkę voodoo Hasana i wbijasz w nią szpilki.
Jedno i drugie jest bzdura.

31.03.2021 17:21

@JazGod
"Czy ruchy transferowe w ostatnich latach można uznać za dobrze zarządzane."
Odkiedy kibicuje a jest już parę lat to zawsze chciałem żeby ktoś przyszedł do nas i czasem dochodziło do takiego transferu a czasem nie. Tak już jest. Nigdy chyba nie byłem w pełni zadowolony ani z kadry ani z transferów do i z klubu.
A ostatnie transfery? Jedne dobre Hernandez, Sane inne ciężko mi jednoznacznie ocenić Coutinho, Perisic, Nianzou (zobaczymy co pokaże jak będzie zdrowy), Roca a jeszcze inne złe Sarr, Costa, Moting. Takie życie.
Ważne że te transfery są za swoje a nie pożyczone.

31.03.2021 17:03

@makaay
Czyli nie podasz tych których oskarżasz o "podniecanie się" Sarrem czy Costa bo ich nie ma.
" jeszcze napisze to sto razy bo widzisz już jak to jeden niby błąd przed sezonem moze w jednej chwili zaważyć na końcowych sukcesach"
Ja w przeciwieństwie do ciebie do póki są szanse to nie przekreślam Bayernu a ty widzę już obstawiasz porażkę. Skąd tylko masz pewność że jakby Lewy nie miał kontuzji to końcowy wynik byłby lepszy od tego który klub osiągnie teraz?
Bayern to nie Barcelona gdzie jeden piłkarz jest większy od klubu. Bayern to kolektyw.

31.03.2021 16:53

@JazGod
Chce żeby Bayern wygrywał ale ja nie bujam w obłokach i wiem że dominacja to bajka czy marzenie ściętej głowy.
Jeżeli za kolejne 10 lat Bayern nadal będzie najlepsza drużyna czy jak kto woli najrówniej grająca drużyna w LM tak jak ma to miejsce teraz (niedawno był podany taki właśnie ranking i my byliśmy na 1 miejscu) to tak ja jako kibic Bayernu tego właśnie chce.
Tak samo jak chce żeby Bayern nadal był klubem tak dobrze zarządzanym. Klubem który ma swoje pieniądze a nie petrodolary. I za swoje pieniądze buduję swoją potęgę a nie za petrodolary przekupuje trybunały gdy ewidentnie łamie zasady.

31.03.2021 16:38

Nie wiem na ile to się potwierdzi ale na stronie Kickera jest podane że Kimmich, Goretzka, Sane i Gnabry znowu od poczatku. Nie wygląda to dobrze bo jeżeli tak będzie to wrócą do klubu z 3 dodatkowymi meczami w nogach. Przynajmniej w 1 meczu mogli by odpocząć.

31.03.2021 16:29

@makaay
Jak już tak oskarżasz to proszę podaj kogoś z tej strony kto tak się "podnieca" Sarrem, Costa, Motingiem i ciągle pisze ze są super. To że ktoś raz napisze że nie są na poziomie amatorów to nie "podniecanie się".
Natomiast tobie ewidentnie sprawia radość w większości postow atak na Hasana.

31.03.2021 16:25

@JazGod
"Ważne żeby kasa się zgadzała - a czy jest 1 / 4 czy 1 / 2 czy Finał LM
to jak kiedyś któryś z Zarządu stwierdził "różnice w dochodach są nieznaczne.""
Bo ważne żeby w tej 1/4 grać co roku a nie wygrać LM a potem mieć parę lat problem żeby załapać się do 1/4.

31.03.2021 16:18

@makaay
Jeżeli dla ciebie szrot to zawodnik który dla Realu zagrał grubo ponad 200 męczy to gratulacje.
Nie jestem fanem tego transferu ale nie dlatego że to "szrot".
A co do wszechstronności Vazqueza to jeszcze niedawno w Bayernie był taki zawodnik co grał u nas od obrony po atak i był bardzo cennym zawodnikiem drużyny, chyba wiesz kto to taki.

Edytowano : 2021-03-31 16:07:39

Warto zrozumieć że jak ktoś ma inne zdanie to nie jest od razu "głupkiem" i jak już to chyba ty "podniecasz" się atakując Hasana a nie inni Sarrem, Motingiem czy Costa.

31.03.2021 16:05

Transfer Halaanda to chyba tylko w przypadku odejścia Lewego a na to się chyba nie zanosi. Pewnie ani jeden ani drugi nie byłby szczęśliwy bo dla nich obu nie ma miejsca w 11.
Ktoś lepszy od Moting przydał by się żeby odciążyć lub zastąpić Lewego ale nie gwiazda jak Halaand.

Edytowano : 2021-03-31 15:03:04

* zastąpić w przypadku kontuzji.

31.03.2021 15:01

@Sopariev
Ja uważam że mamy silny skład nie tylko pierwsza 11. Oczywiście wzmocnienia by się przydały ale nie jest tak źle. Normalna sprawa że jedni rezerwowi są mocni a drudzy słabi.

31.03.2021 14:50

Nie jest to mój wymarzony transfer na lato. Zobaczymy czy rzeczywiście do nas trafi. Raczej bardzo zły nie jest ale też nic specjalnego. I niestety młody nie jest.

31.03.2021 11:50

Rację mają ci którzy piszą że brak Lewego to problem ale to nie znaczy że sezon jest już stracony.
Bayern ma silny skład i teraz reszta musi wypełnić luke może nie 1 do 1 ale w jak największym stopniu.
Kontuzja Lewego komplikuje ale nie przekreśla sezonu.

31.03.2021 11:08

Oby rzeczywiście go kupili. Można Tolisso wysłać razem z Costa po sezonie.
Może uda się uzbierać kasę na Neuhaus.

30.03.2021 23:37

@Arkady142
Nie wiem czy to ciekawe nazwisko ale chciałbym Sima ze Slavi.
Wiadomo że Lewy pogra jeszcze parę sezonów i będzie podstawowym napastnikiem a Sima jest młody i może grać także na skrzydle albo na 10. Mógłby zbierać doświadczenie przy Lewym i grać nie tylko w miejscu Lewego ale także na którymś skrzydle czy za Mullera.
W LE radzi sobie dobrze. Drogi też bardzo nie powinien być co teraz jest też ważne.

Edytowano : 2021-03-30 22:36:12

@makaay
O braku 2 napastnika pisze od początku jak zalogowałem się na tej stronie a nie tylko teraz.
To nie jest jedyna rzecz która mi się nie podoba ale ja w odróżnieniu od ciebie nie uważam od razu że osoby zarządzające Bayernem to "płógłówki" a w najlepszym wypadku "amatorzy" po prostu mają inne spojrzenie na daną sprawę i już.

30.03.2021 22:30